#14859
Ha nem zümmög, akkor van gáz :),persze a zümmögésnek is van sok variációja. A nehézkességet szerintem a kormányból adódóan érezheted. A Monster ugye egyenes kormánnyal, az SS pedig csutkakormánnyal van szerelve.

Meg a villaszög, tengelytáv, és a többi. Monster fordulékonyabbnak hat. A testhelyzet is más, SS-en sokkal jobban dőlsz előre, monsteren viszont úgy éreztem, jobban fel van húzva a lábam.

Akkor ezek szerint ha a vázon, villanyakon nem látszik komolyabb bukta nyoma, akkor ez a viselkedés természetesnek vehető. Látom neked SS-ed van, mit tudsz a szivattyú zümmögéséről? A 900-as is csinálja folyamatosan?
Írtad, hogy már sok motoron ültél, így nyilván ismerős az a hang, amit minden injektoros gép benzinpumpája ad kb 1-2mp-ig, mikor ráadod a gyújtást. Annyiban segíthetnél a válaszban, hogy ugyanazt a zümmögő hangot hallod-e folyamatosan, aminek általában el kell múlnia, vagy pedig ez valami teljesen más :)
#14858
Ha nem zümmög, akkor van gáz :),persze a zümmögésnek is van sok variációja. A nehézkességet szerintem a kormányból adódóan érezheted. A Monster ugye egyenes kormánnyal, az SS pedig csutkakormánnyal van szerelve.

Meg a villaszög, tengelytáv, és a többi. Monster fordulékonyabbnak hat. A testhelyzet is más, SS-en sokkal jobban dőlsz előre, monsteren viszont úgy éreztem, jobban fel van húzva a lábam.

Akkor ezek szerint ha a vázon, villanyakon nem látszik komolyabb bukta nyoma, akkor ez a viselkedés természetesnek vehető. Látom neked SS-ed van, mit tudsz a szivattyú zümmögéséről? A 900-as is csinálja folyamatosan?
egy jó ducatin a melletteid zakatoló légkalapácsot sem szabad hallanod nemhogy az ac-t
#14857
Ha nem zümmög, akkor van gáz :),persze a zümmögésnek is van sok variációja. A nehézkességet szerintem a kormányból adódóan érezheted. A Monster ugye egyenes kormánnyal, az SS pedig csutkakormánnyal van szerelve.

Meg a villaszög, tengelytáv, és a többi. Monster fordulékonyabbnak hat. A testhelyzet is más, SS-en sokkal jobban dőlsz előre, monsteren viszont úgy éreztem, jobban fel van húzva a lábam.

Akkor ezek szerint ha a vázon, villanyakon nem látszik komolyabb bukta nyoma, akkor ez a viselkedés természetesnek vehető. Látom neked SS-ed van, mit tudsz a szivattyú zümmögéséről? A 900-as is csinálja folyamatosan?

Szia!
Nekem nem tűnik fel semmi zümmögés, vagy legalábbis nem figyeltem fel semmi ilyesmire. Nyilván a benzinszivattyúnak van valami hangja működés közben.
Monster nekem könnyedebbnek tűnt. Sokat számít a teljesen más, szélesebb kormany.
#14856
Sziasztok!

A hétvégén voltam megnézni egy 750SS-t, ami elég jó állapotúnak tűnt, de két dolog feltűnt rajta:
- a tank alól folyamatos zümmögő hang jött, talán a benzinpumpa adta. A tulaj szerint ez normális, szerintetek?
- még városi tempónál is viszonylag nehéznek tűnt a döntögetése, de mindenképpen nehezebbnek éreztem, mint egy monstert. Ez normális, vagy nem fut egy nyomon a két kerék esetleg?
Előre is köszi a segítséget!
Ha nem zümmög, akkor van gáz :),persze a zümmögésnek is van sok variációja. A nehézkességet szerintem a kormányból adódóan érezheted. A Monster ugye egyenes kormánnyal, az SS pedig csutkakormánnyal van szerelve.

Meg a villaszög, tengelytáv, és a többi. Monster fordulékonyabbnak hat. A testhelyzet is más, SS-en sokkal jobban dőlsz előre, monsteren viszont úgy éreztem, jobban fel van húzva a lábam.

Akkor ezek szerint ha a vázon, villanyakon nem látszik komolyabb bukta nyoma, akkor ez a viselkedés természetesnek vehető. Látom neked SS-ed van, mit tudsz a szivattyú zümmögéséről? A 900-as is csinálja folyamatosan?
#14855
Sziasztok!

A hétvégén voltam megnézni egy 750SS-t, ami elég jó állapotúnak tűnt, de két dolog feltűnt rajta:
- a tank alól folyamatos zümmögő hang jött, talán a benzinpumpa adta. A tulaj szerint ez normális, szerintetek?
- még városi tempónál is viszonylag nehéznek tűnt a döntögetése, de mindenképpen nehezebbnek éreztem, mint egy monstert. Ez normális, vagy nem fut egy nyomon a két kerék esetleg?
Előre is köszi a segítséget!
Ha nem zümmög, akkor van gáz :),persze a zümmögésnek is van sok variációja. A nehézkességet szerintem a kormányból adódóan érezheted. A Monster ugye egyenes kormánnyal, az SS pedig csutkakormánnyal van szerelve.

Meg a villaszög, tengelytáv, és a többi. Monster fordulékonyabbnak hat. A testhelyzet is más, SS-en sokkal jobban dőlsz előre, monsteren viszont úgy éreztem, jobban fel van húzva a lábam.
#14854
Az elado (kereskedo) japan motor fun... Jot nem nagyon tud mondani az olasz motorokrol... Ennek ellenere tobbszor lattam kozlekedni ezzel a vassal... Amikor a motor legutobb lattam testkozelbol nem volt serules rajta, hibatlannak tunt... Kivulrol :)
#14853
Sziasztok!

A hétvégén voltam megnézni egy 750SS-t, ami elég jó állapotúnak tűnt, de két dolog feltűnt rajta:
- a tank alól folyamatos zümmögő hang jött, talán a benzinpumpa adta. A tulaj szerint ez normális, szerintetek?
- még városi tempónál is viszonylag nehéznek tűnt a döntögetése, de mindenképpen nehezebbnek éreztem, mint egy monstert. Ez normális, vagy nem fut egy nyomon a két kerék esetleg?
Előre is köszi a segítséget!
Ha nem zümmög, akkor van gáz :),persze a zümmögésnek is van sok variációja. A nehézkességet szerintem a kormányból adódóan érezheted. A Monster ugye egyenes kormánnyal, az SS pedig csutkakormánnyal van szerelve.

Rendben, hogy kell neki, de folyamatosan? Eddig egy Ducatinál sem hallottam hasonlót és semmilyen más motornál sem.
Kevés tapasztalatom van sportmotorokkal, de nekem is úgy rémlett, hogy a kategóriába tartozó gépeket nehezebbnek tűnik dönteni (pl Aprilia RSV)
#14852
Sziasztok!

A hétvégén voltam megnézni egy 750SS-t, ami elég jó állapotúnak tűnt, de két dolog feltűnt rajta:
- a tank alól folyamatos zümmögő hang jött, talán a benzinpumpa adta. A tulaj szerint ez normális, szerintetek?
- még városi tempónál is viszonylag nehéznek tűnt a döntögetése, de mindenképpen nehezebbnek éreztem, mint egy monstert. Ez normális, vagy nem fut egy nyomon a két kerék esetleg?
Előre is köszi a segítséget!
Ha nem zümmög, akkor van gáz :),persze a zümmögésnek is van sok variációja. A nehézkességet szerintem a kormányból adódóan érezheted. A Monster ugye egyenes kormánnyal, az SS pedig csutkakormánnyal van szerelve.
#14851
Sziasztok!
Közel 1 éve olvasom a fórumot és itt az idő hogy én is megkérdezzem, ismerős valakinek ez a motor?
2003-as Multisrada 1000DS, a diBoscoban vásárolt, első tulaj, 26000km, végig szervizelt...
Teljesen gyárinak tűnik, ezzel a kipufogóval is szerelték. Pátyon van egy kereskedésben. Első ránézésre teljesen jó állapotú, a hangja csodálatos, sajnos nincs tapasztalatom de nagyon szeretném megvenni. Holnap tudom megnézni a szervizkönyvet. Előre is köszönök bármi segítséget!
Gyula
Csatolmányok
(182.22 KiB) Még senki sem töltötte le.
(191.71 KiB) Még senki sem töltötte le.
(190.62 KiB) Még senki sem töltötte le.
#14850
Sziasztok!

A hétvégén voltam megnézni egy 750SS-t, ami elég jó állapotúnak tűnt, de két dolog feltűnt rajta:
- a tank alól folyamatos zümmögő hang jött, talán a benzinpumpa adta. A tulaj szerint ez normális, szerintetek?
- még városi tempónál is viszonylag nehéznek tűnt a döntögetése, de mindenképpen nehezebbnek éreztem, mint egy monstert. Ez normális, vagy nem fut egy nyomon a két kerék esetleg?
Előre is köszi a segítséget!
#14849
Sziasztok!
Monstert keresek 2000körülit realis aron, termeszetesen jo allapotban.
Aki tud vmit az irjon...
köszi
mihályzotyáét akartam ajánlani, de nem találom sehol. majd jól bekommenteli ha erre jár
#14847
Sziasztok!
Én sem megyek sokat, de nem is terveztem...viszont minden évben bérelni x-szer, valamilyen motort az nem megoldás, nomeg nem ugyanaz a feeling. Nem hiszem, hogy pont itt kellene magyarázni, hogy mennyire jó érzés elmenni egy karikára a saját - esetemben - Szörnnyel, akármennyi kilométer is lesz a vége. Szóval ilyen szempontból nincs értelme a vitának....venni meg - ahogy itt is hangsúlyoztátok - állapotra kell, nem km-re....nomeg a tulaj hozzáállása és személyisége sem mindegy. Én is néztem olyat, amit próbáltak beindítani és egy napja nézték meg....nem volt jó pont.
#14845
Na ezert van a Tigris, a Multit sajnalnam igy en is a penthouz nappalijaban tartanam. De: tud azert sokeves motor is karcmentes maradni, nem? 40000nel meg meg van elet ha szerviz is volt. Persze Ducatira gondolok! ;)
#14842
Egy valamit áruljatok el,hogy a viharban létezik az,hogy egy 2002-es Monterben 25.000 km van???Senki nem motorozik vele csak dísznek tartja?
Az enyémben 11000 van,és 2005-ös (igaz,nem monster,és állt is másnál).Tavaly kb, 2000 et mentem,és ha idén se jutok el a WDW re,akkor ebben a szezonba se kerül bele 1-2 ezernél több .Szerintem sokan tartanak motort akik csak keveset tudnak menni.Ha most kerülne hozzám egy zsír új,vszeg 10 év múlva még 20 ezer se lenne benne.
Az enyém 2004 es 9000km 4év alatt mentem vele 3000km et!
Irben élek már 7 éve ide felesleges kihozni a gané idö miatt eleadni meg nincs szivem,mert szeretem pedig nem egy ritka darab.Nekem is otthon áll a nappaliban.
#14841
Értem én ezt! :) Saját véleményem!!!
Miért kell motorkerékpárt vásárolni ha nem használja az ember???1-2000 km évi motorozásért nem vennék magamnak gépet!!!
most voltam egyik haveromnál 2006-os vespa 2020km
Született 2 gyerek, garázsban kenyeret nem kér, majd ha nagyobbak lesznek a gyerekek stb, aztán mégse kell, eladja
Ha nem használom nem tartom!Kivétel ha múzeális darab vagy ritkaság!!!Ennyi!
akkor most megnyugodtam, besorolom magam a második csoportba
:-) csak ne kelljen eladni a gépet

:-)
#14840
Az enyémben 11000 van,és 2005-ös (igaz,nem monster,és állt is másnál).Tavaly kb, 2000 et mentem,és ha idén se jutok el a WDW re,akkor ebben a szezonba se kerül bele 1-2 ezernél több .Szerintem sokan tartanak motort akik csak keveset tudnak menni.Ha most kerülne hozzám egy zsír új,vszeg 10 év múlva még 20 ezer se lenne benne.
Értem én ezt! :) Saját véleményem!!!
Miért kell motorkerékpárt vásárolni ha nem használja az ember???1-2000 km évi motorozásért nem vennék magamnak gépet!!!
most voltam egyik haveromnál 2006-os vespa 2020km
Született 2 gyerek, garázsban kenyeret nem kér, majd ha nagyobbak lesznek a gyerekek stb, aztán mégse kell, eladja
Ha nem használom nem tartom!Kivétel ha múzeális darab vagy ritkaság!!!Ennyi!
#14839
Egy valamit áruljatok el,hogy a viharban létezik az,hogy egy 2002-es Monterben 25.000 km van???Senki nem motorozik vele csak dísznek tartja?
Az enyémben 11000 van,és 2005-ös (igaz,nem monster,és állt is másnál).Tavaly kb, 2000 et mentem,és ha idén se jutok el a WDW re,akkor ebben a szezonba se kerül bele 1-2 ezernél több .Szerintem sokan tartanak motort akik csak keveset tudnak menni.Ha most kerülne hozzám egy zsír új,vszeg 10 év múlva még 20 ezer se lenne benne.
Értem én ezt! :) Saját véleményem!!!
Miért kell motorkerékpárt vásárolni ha nem használja az ember???1-2000 km évi motorozásért nem vennék magamnak gépet!!!
most voltam egyik haveromnál 2006-os vespa 2020km
Született 2 gyerek, garázsban kenyeret nem kér, majd ha nagyobbak lesznek a gyerekek stb, aztán mégse kell, eladja
#14838
Értem én ezt! :) Saját véleményem!!!
Miért kell motorkerékpárt vásárolni ha nem használja az ember???1-2000 km évi motorozásért nem vennék magamnak gépet!!!
a Ducati,mv languszta trendi,valaki csak a nappaliba veszi mert látta a playboyban.

Ja!
fogadjunk ez a te egyik penthouse lakásod ;)
#14837
Az enyémben 11000 van,és 2005-ös (igaz,nem monster,és állt is másnál).Tavaly kb, 2000 et mentem,és ha idén se jutok el a WDW re,akkor ebben a szezonba se kerül bele 1-2 ezernél több .Szerintem sokan tartanak motort akik csak keveset tudnak menni.Ha most kerülne hozzám egy zsír új,vszeg 10 év múlva még 20 ezer se lenne benne.
Értem én ezt! :) Saját véleményem!!!
Miért kell motorkerékpárt vásárolni ha nem használja az ember???1-2000 km évi motorozásért nem vennék magamnak gépet!!!
a Ducati,mv languszta trendi,valaki csak a nappaliba veszi mert látta a playboyban.

Ja!
Csatolmányok
(70.04 KiB) Még senki sem töltötte le.
#14836
Egy valamit áruljatok el,hogy a viharban létezik az,hogy egy 2002-es Monterben 25.000 km van???Senki nem motorozik vele csak dísznek tartja?
Az enyémben 11000 van,és 2005-ös (igaz,nem monster,és állt is másnál).Tavaly kb, 2000 et mentem,és ha idén se jutok el a WDW re,akkor ebben a szezonba se kerül bele 1-2 ezernél több .Szerintem sokan tartanak motort akik csak keveset tudnak menni.Ha most kerülne hozzám egy zsír új,vszeg 10 év múlva még 20 ezer se lenne benne.
Értem én ezt! :) Saját véleményem!!!
Miért kell motorkerékpárt vásárolni ha nem használja az ember???1-2000 km évi motorozásért nem vennék magamnak gépet!!!
a Ducati,mv languszta trendi,valaki csak a nappaliba veszi mert látta a playboyban.
#14835
Egy valamit áruljatok el,hogy a viharban létezik az,hogy egy 2002-es Monterben 25.000 km van???Senki nem motorozik vele csak dísznek tartja?
Az enyémben 11000 van,és 2005-ös (igaz,nem monster,és állt is másnál).Tavaly kb, 2000 et mentem,és ha idén se jutok el a WDW re,akkor ebben a szezonba se kerül bele 1-2 ezernél több .Szerintem sokan tartanak motort akik csak keveset tudnak menni.Ha most kerülne hozzám egy zsír új,vszeg 10 év múlva még 20 ezer se lenne benne.
Értem én ezt! :) Saját véleményem!!!
Miért kell motorkerékpárt vásárolni ha nem használja az ember???1-2000 km évi motorozásért nem vennék magamnak gépet!!!
#14834
Egy valamit áruljatok el,hogy a viharban létezik az,hogy egy 2002-es Monterben 25.000 km van???Senki nem motorozik vele csak dísznek tartja?
Az enyémben 11000 van,és 2005-ös (igaz,nem monster,és állt is másnál).Tavaly kb, 2000 et mentem,és ha idén se jutok el a WDW re,akkor ebben a szezonba se kerül bele 1-2 ezernél több .Szerintem sokan tartanak motort akik csak keveset tudnak menni.Ha most kerülne hozzám egy zsír új,vszeg 10 év múlva még 20 ezer se lenne benne.
#14833
Köszönöm a válaszokat !

Tavaly ősszel volt hírdetve, de nem ment el. Ránézésre egyben van, a hangja gyönyörű. A tulaj és a tesója motorszerelők, az egész család Ducatis, volt egy multistrada meg egy durván átépített 1000es monster a garázsban. Állítólag 2 hete nézte meg egy érdeklődő, azóta nem volt beindítva, amikor én mentem beindította és pöccre indult. Kedd-szerda körül megyek kipróbálni, meg átnézem még egyszer, fékkarokat is stb. meg jön egy cimbi aki még segít felmérni az állapotát.

<blockquote>
2 hete ... nem volt beindítva, amikor én mentem beindította és pöccre indult.
</blockquote>

ez annyira nem nagy szám, az még az elvárható szintet sem hozza. majd amikor 3 hónapnyi téli állás után indul pöccre, annak örüljünk. +ha az a legnagyobb erénye, hogy elindul, abból nekem az jön le, hogy azért emelik ki ezt büszkén, mert előtte nem ilyen volt.

Ezt csak megemlítettem, nem ezzel büszkélkedett. Annyi volt ebből a konzekvencia, hogy pöcc és szépen jár. Ez lenne az alap, sőt mint mondtad ez kevés is nyilván, de láttam olyat amit elvileg előttem néztek meg és 3. indítózásra indult akkor is nehezen...korrektnek tűnt a srác, leszedte az ülést, tankot stb. hogy mindent megmutasson. Hát bízom benne hogy rendben lesz minden és akkor örülhetek :)
#14832
Köszönöm a válaszokat !

Tavaly ősszel volt hírdetve, de nem ment el. Ránézésre egyben van, a hangja gyönyörű. A tulaj és a tesója motorszerelők, az egész család Ducatis, volt egy multistrada meg egy durván átépített 1000es monster a garázsban. Állítólag 2 hete nézte meg egy érdeklődő, azóta nem volt beindítva, amikor én mentem beindította és pöccre indult. Kedd-szerda körül megyek kipróbálni, meg átnézem még egyszer, fékkarokat is stb. meg jön egy cimbi aki még segít felmérni az állapotát.

<blockquote>
2 hete ... nem volt beindítva, amikor én mentem beindította és pöccre indult.
</blockquote>

ez annyira nem nagy szám, az még az elvárható szintet sem hozza. majd amikor 3 hónapnyi téli állás után indul pöccre, annak örüljünk. +ha az a legnagyobb erénye, hogy elindul, abból nekem az jön le, hogy azért emelik ki ezt büszkén, mert előtte nem ilyen volt.
#14831
Köszönöm a válaszokat !

Tavaly ősszel volt hírdetve, de nem ment el. Ránézésre egyben van, a hangja gyönyörű. A tulaj és a tesója motorszerelők, az egész család Ducatis, volt egy multistrada meg egy durván átépített 1000es monster a garázsban. Állítólag 2 hete nézte meg egy érdeklődő, azóta nem volt beindítva, amikor én mentem beindította és pöccre indult. Kedd-szerda körül megyek kipróbálni, meg átnézem még egyszer, fékkarokat is stb. meg jön egy cimbi aki még segít felmérni az állapotát.
#14830
06204254558

907 ie (asszem nem paso - azt innen mar elhagytak a nevbol) de lehet h tanulatlan vagyok ;)

91-es evjarat es nyiregyhaza, szep esztetikai allapotban. 350.000 magyar penzert hirdetve.

Valaki onkentes? ALKUDNI IS LEHET! :) varom a beszamolokat esetleg. Koszi
#14829
Letezne hogy valaki ilyen szep esztetikai allapotban a torest es egyeb "rejtett hibakat" probalja takargatni? Lehet hogy en vagyok a naiv :)

arra gondoltam van esetleg valaki onkentes aki odazorogne telefonon es feltenne ennyi hatterinfo alapjan a kotelezo kerdeseket? En mar nem tennem, rontja az alkupoziciot :)) nagy segitseg lenne -
#14828
Egy valamit áruljatok el,hogy a viharban létezik az,hogy egy 2002-es Monterben 25.000 km van???Senki nem motorozik vele csak dísznek tartja?
Sajnos ebben is van valami: esés és szétszedés miatt, néha kimarad egy-egy szezon...
De egyébként szerintem ez még akár lehet reális is, ha olyan tulajok voltak, akiknek nincs annyi idejük és csak évi 2-4 ezer km-t tudnak menni hobbiból.
Nekem inkább a 10-12 ezer km-es motorok gyanúsak hasonló évjáratból és néha még azok is valósak, csak nem olyan megszállott tulajok voltak mint itt sokan :)
#14826
Sziasztok!

Tegnap voltam megnézni ezt monstert:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... e.-7762894

Még csak tájékozódó jelleggel mentem, de első nekifutásra tetszett.
Valaki ismeri az előéletét esetleg? A mostani tulajnál 1 éve van.
Szia Balázs,

Én konkrétan az előéletét nem ismerem, de a képek alapján:
Ez egy Monster 620 Dark SD - azaz csak az egyik oldalon van féktárcsa elöl. Ez volt a legolcsóbb verzió, de ettől még teljesen jó.
A váz és a felnik fújva vannak, a vázat valaki csak azért fújja át mert megtetszik neki a nagyobb modellek piros váza, DE sokszor akkor fújják át ha volt valami esés, ami esetleg a vázat is érintette (pl. lehorzsolódott a váz), viszont emiatt az egész gépet szét kellett kapni darabjaira. Ez néha jót, néha rosszat jelent, mert sokszor a darabokra szedés közben javítanak addig rejtett hibákat is. Pl. a 620-as egyik széria hibája volt hogy az álló henger talpánál a kent tömítés elöregedett és emiatt olajpára jelent meg, amit elvileg gariban javítottak úgy hogy újra tömítették egy pasztával, szóval akár ekkor is történhetett a vázfestés. Ha egyébként nem javították, akkor sincs komoly probléma, csak néha le kell törölni, ha zavar az olaj nyoma, mert kb. 0,1 deci szivárgott el egy szezon alatt.
Az ülés is át van húzva, ezt is sokan megteszik csak saját kedvükre, de esésnél is ki szokott szakadni...
A dob sem gyári, ez ugyanaz mint az ülés, valaki a hang miatt cseréli, de esésnél tutira sérül...
A tankon a felirat sem eredeti színű, már megint ugyanaz, a design miatt is lehet, de esésnél a tank egyik oldalon 10-ből 9-szer behorpad a kormánytól.
Az esésről még jól szokott árulkodni a Monsternél a fék és kuplung kar, mert szinte mindig törik vagy elhajlik a vége és ezeket sokszor nem a gyári Brembo-val pótolják vagy nem az évjáratnak megfelelővel (meg kell nézni a karon lévő Brembo feliratot, egy idő után már csak a Brembo "B" jelét tették rá).
Egyébként képek alapján egyben van a gép. Nekem külön tetszik, hogy nem vágták le a farokidomot és hogy az indexek is gyáriak, plus van hozzá fejidom, ami úgy tudom hogy ehhez az alapmodellhez nem járt.
Plusz jó pont, hogy magyar okmányos már és az ára is szerintem reálisnak tűnik, ha nem volt komolyabb sérülése.
Nekem volt ugyanilyen típusom, teljesen igénytelen volt, mindig tette a dolgát, akksit 4 évig nem vettem ki belőle és mindig pöccre indult egyetlen töltés nélkül! Én nagyon szerettem!
Mivel ez már injektoros, ezért kevesebb vele a macera földi halandó számára, mint a 600-as karburátoros típussal.
Érdemes megnézni pl. egy szerelővel és ha minden OK, akkor elhozni, mert szerintem ezen az áron hamar el fog kelni.
Remélem tudtam valamennyit segíteni!

Üdv,
rigo
#14825
Szia!

350.000 most is az ara, nem meselt torott eloeletrol, akksi nelkul ki van vonva a forgalombol de azt mondja uzembiztos. Es kituno allapotban van. Peti nyiregyen mondta latta tavaly gurulni, es szerinte jo allapotban van. Gumikrol nem tett emlitest, lehet masik hirdetessel keverjuk. Nemtudom belinkelni :) sajna...
Szerintem egyröl beszélünk,régota árulja már mindig feltünik valamelyik oldalon.Nézzétek meg mindenképp aztán majd eldöntöd!
Kettő 907 Paso volt hirdetve. Az egyik nyíregyházai, a másik debreceni.
Ha jól tudom, az egyiknek (talán a debreceninek) az eleje törve volt és ezért azt hiszem 750 SS villa van benne, viszont ezáltal modernebb a féke.
#14824
Szia!

350.000 most is az ara, nem meselt torott eloeletrol, akksi nelkul ki van vonva a forgalombol de azt mondja uzembiztos. Es kituno allapotban van. Peti nyiregyen mondta latta tavaly gurulni, es szerinte jo allapotban van. Gumikrol nem tett emlitest, lehet masik hirdetessel keverjuk. Nemtudom belinkelni :) sajna...
Szerintem egyröl beszélünk,régota árulja már mindig feltünik valamelyik oldalon.Nézzétek meg mindenképp aztán majd eldöntöd!
Kettő 907 Paso volt hirdetve. Az egyik nyíregyházai, a másik debreceni.

#14823
Szia!

350.000 most is az ara, nem meselt torott eloeletrol, akksi nelkul ki van vonva a forgalombol de azt mondja uzembiztos. Es kituno allapotban van. Peti nyiregyen mondta latta tavaly gurulni, es szerinte jo allapotban van. Gumikrol nem tett emlitest, lehet masik hirdetessel keverjuk. Nemtudom belinkelni :) sajna...
Szerintem egyröl beszélünk,régota árulja már mindig feltünik valamelyik oldalon.Nézzétek meg mindenképp aztán majd eldöntöd!
#14822
Szia!

350.000 most is az ara, nem meselt torott eloeletrol, akksi nelkul ki van vonva a forgalombol de azt mondja uzembiztos. Es kituno allapotban van. Peti nyiregyen mondta latta tavaly gurulni, es szerinte jo allapotban van. Gumikrol nem tett emlitest, lehet masik hirdetessel keverjuk. Nemtudom belinkelni :) sajna...
#14820
Orulnek ha kiderul, hogy valaki ismeri a vasat. Konnyebben nyilik a penztarca :)
Szeva!

Ha arrol a gépröl van szo ami a hahu n van fent vagy volt akkor az tavaly is fent volt.Akkor törött állorésszel árulták üzemképtelenül és asszem 350000 ért! Azért erre kérdezz rá mindenkép szerintem!És arra is,hogy ki szerelte meg!Mert van rá esély,hogy ismeri itt valaki a szerlöt és akkor sokmindenre fény derülhet!+ a gumiknak darabja amit ir rohadtul nem 50000 darabja nem tudom kit akart ezzel vakitani....

Üdv András
#14813
Koszi urak!

A tulaj elmondasa szerint is komoly raforditasai voltak. Ez latszik a fenyezesen is. Beleelessel magyarazta a 10 eves tortenetet amibol 6-ot allitolag egy baratjanal toltott. Most eladna anyagi es csaladi problemak miatt. Ami kerdeses, kivonva forgalombol - de azt mondta rendezi azonnal ha megallapodunk. Illetve akksija rossz, de kiprobalashoz atteszi a masik motorjabol. Ha tavaly jonak lattatok, akkor pozitivan latom a forg. Kivonast mert azt mondja nem hasznalta :) szval csak nem ment ment tonkre :D valaki keleti forumtars, mondjuk nyiregyi? :)
#14812
Udv mindenkinek!

SOS segitsegre lenne szuksegem. Kineztem egy 91-es evjaratu 907 ie-t. Valaki forumos ismeros, netan szerelo aki jotanaccsal ellat, netan eljonne "alkudni"? ;) nem volnek halatlan! A gond az hogy a motor nyiregyhazan van. hetvegen tervezem hogy megnezem. Elerhetosegek? Tanacsok!?

Koszi elore is!!
szia,
ha szerelőt vinnél magaddal, a moto rossos fiúkat, desmodokit és sárkány pistit tudom ajánlani.
ha csak okos ducatis kell, akkor nézd meg a térképen a taglistában ki lakik arra, és írj neki.
#14811
Udv mindenkinek!

SOS segitsegre lenne szuksegem. Kineztem egy 91-es evjaratu 907 ie-t. Valaki forumos ismeros, netan szerelo aki jotanaccsal ellat, netan eljonne "alkudni"? ;) nem volnek halatlan! A gond az hogy a motor nyiregyhazan van. hetvegen tervezem hogy megnezem. Elerhetosegek? Tanacsok!?

Koszi elore is!!
Én már láttam élőben ezt a motort, nagyon pipec állapotban volt akkor (tavaly)
#14810
Udv mindenkinek!

SOS segitsegre lenne szuksegem. Kineztem egy 91-es evjaratu 907 ie-t. Valaki forumos ismeros, netan szerelo aki jotanaccsal ellat, netan eljonne "alkudni"? ;) nem volnek halatlan! A gond az hogy a motor nyiregyhazan van. hetvegen tervezem hogy megnezem. Elerhetosegek? Tanacsok!?

Koszi elore is!!
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 49
Monster 620 i.e. Senna !

eladom gyönyörű Monsterem, 620-asban rit[…]

2019-es MDK tagság

Szia Ricsi! Kóderünk meglett, valami[…]

alkatreszt a nemet stein-dinse-böl rendelj eg[…]

ezt irtad: ,----gyújtás,kuplung,1-es[…]