#16850
Sziasztok! Monster 1000 i.e. a kiszemelt. Milyen ez a típus? Valakinek esetleg tapasztalata?
Van nekem 3-ik éve. Jól át kell nézni és nem érhet meglepetés.
Kuplungot, kiput kinyitni.....és nem akarsz leszállni róla.
#16851
Sziasztok! Monster 1000 i.e. a kiszemelt. Milyen ez a típus? Valakinek esetleg tapasztalata?
Van nekem 3-ik éve. Jól át kell nézni és nem érhet meglepetés.
Kuplungot, kiput kinyitni.....és nem akarsz leszállni róla.

Köszönöm az infót. 1000 i.e. és a 620 i.e. Ez a két gép, ami megfogott. Csak azt nem tudom, hogy a 620-nál az a 60 LE nem lenne-e kevés kicsit.
#16852
Nem tudom, mióta motorozol, meg mennyire akarod húzni neki, de szerintem inkább az 1000-eseket nézegesd. Nincs olyan hatalmas különbség árban. Én tavaly márciusban vettem egy 620-ast, szeptemberben el is adtam. Most én is 1000-es Monsterre vadászok...
#16859
Sziasztok!

Motorvásárlás előtt állok és szeretném a segítségeteket kérni, Esetleg ismeritek ezt mocit?

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 8-12700875
szia a mocit nem ismerem, viszont voltam ott szombaton egy másik motor miatt. Felületesen megnézve jól mutatott.

Az eladótól tavaly vettem a gépem én jókat tudok róla mondani, korrekt gyors ügyintézés jó szervizháttér.
#16865
Sziasztok! Valakinek esetleg véleménye erről a motorról? Mit érdemes S4R-nél nézni, ami problémás lehet?
https://www.kepesmotor.hu/ducati-tura_s ... a/p1887477
Köszönöm!
Nem a konkrét motorra mutat a link... :/ Nekem S4R van, igazából minden olyan dolgot nézz meg amit más motornál is megnéznél, kormányütközőnél rendbe van-e minden, tank normálisan helyezkedik a vázon, gumik, lánc, fékek, kuplung állapota milyen, hátsó lánckeréknél milyen a gumi bakok állapota, ha nagyon mozog akkor nézz rá a láncfeszesség állító cuccra, hogy a rossz állapotú bakok miatt nem e csiszolta mm vastagságúra a lánckerék. Meg persze hideg indításkor minden rendben van-e, nekem pl mindig pöccre indul szivató nélkül.
#16867
Magáról a motorról majd többet tud mondani akinek van volt ilyen!

Viszont a hirdetés az nálam gyanús, Én nem hiszek ezekben a külföldi behozott kevés km -es motorokban pláne hogy az a legolcsóbb az adott típusnál. csak 9000 km 9 év alatt (1000/év) Ráadásul van nála (a keresekedö) még egy hasonló ugyan ennyiért 40000 km el !
És kereskedő vagyis profitért akart eladni vagyis neki gondolom még ennyibe sincs! így a többihez viszonyítva ott a kérdés hogy mi lehetett vele a nyűg hogy ár alatt megy
HA olyan kevés km szipi szupi akkor miért is van a többihez képest lenyomva az ára ? (csak magyar oldalon nézem. külföldön nem tudom bár érdemes rá kukkantani hogy ott menyiért kínálják)

De lehet csak én vagyok ilyen túlgondolos :) Mindenesetre nem akarlak lebeszélni róla. nézd/nézesd át tüzetesen!
Egy opció nem tudom hogy működik, (pár telefont lehet megér) Kérj egy alvázszámot Hivatalos szervizben szerintem dij ellenében le tudod kérdezni a szerviz történetet (ha van neki) én ezzel kezdeném az biztos :)
#16868
Magáról a motorról majd többet tud mondani akinek van volt ilyen!

Viszont a hirdetés az nálam gyanús, Én nem hiszek ezekben a külföldi behozott kevés km -es motorokban pláne hogy az a legolcsóbb az adott típusnál. csak 9000 km 9 év alatt (1000/év) Ráadásul van nála (a keresekedö) még egy hasonló ugyan ennyiért 40000 km el !
És kereskedő vagyis profitért akart eladni vagyis neki gondolom még ennyibe sincs! így a többihez viszonyítva ott a kérdés hogy mi lehetett vele a nyűg hogy ár alatt megy
HA olyan kevés km szipi szupi akkor miért is van a többihez képest lenyomva az ára ? (csak magyar oldalon nézem. külföldön nem tudom bár érdemes rá kukkantani hogy ott menyiért kínálják)

De lehet csak én vagyok ilyen túlgondolos :) Mindenesetre nem akarlak lebeszélni róla. nézd/nézesd át tüzetesen!
Egy opció nem tudom hogy működik, (pár telefont lehet megér) Kérj egy alvázszámot Hivatalos szervizben szerintem dij ellenében le tudod kérdezni a szerviz történetet (ha van neki) én ezzel kezdeném az biztos :)

Igen, nekem is gyanus. Azert is kerdeztem hatha valakinek van tapasztalata veluk. Magarol a tipusrol is johetnek velemenyek. Az eddig olvasottak alapjan nincs vele nagyobb baj, bar tobb helyen olvastam hogy a 600/620 megbizhatobb.
#16869
Magáról a motorról majd többet tud mondani akinek van volt ilyen!

Viszont a hirdetés az nálam gyanús, Én nem hiszek ezekben a külföldi behozott kevés km -es motorokban pláne hogy az a legolcsóbb az adott típusnál. csak 9000 km 9 év alatt (1000/év) Ráadásul van nála (a keresekedö) még egy hasonló ugyan ennyiért 40000 km el !
És kereskedő vagyis profitért akart eladni vagyis neki gondolom még ennyibe sincs! így a többihez viszonyítva ott a kérdés hogy mi lehetett vele a nyűg hogy ár alatt megy
HA olyan kevés km szipi szupi akkor miért is van a többihez képest lenyomva az ára ? (csak magyar oldalon nézem. külföldön nem tudom bár érdemes rá kukkantani hogy ott menyiért kínálják)

De lehet csak én vagyok ilyen túlgondolos :) Mindenesetre nem akarlak lebeszélni róla. nézd/nézesd át tüzetesen!
Egy opció nem tudom hogy működik, (pár telefont lehet megér) Kérj egy alvázszámot Hivatalos szervizben szerintem dij ellenében le tudod kérdezni a szerviz történetet (ha van neki) én ezzel kezdeném az biztos :)

Igen, nekem is gyanus. Azert is kerdeztem hatha valakinek van tapasztalata veluk. Magarol a tipusrol is johetnek velemenyek. Az eddig olvasottak alapjan nincs vele nagyobb baj, bar tobb helyen olvastam hogy a 600/620 megbizhatobb.
Tudom, hogy ez ilyen nem nepszeru hozzaallas, de csak ide irom, hogy az ugyanannyi kobcentibol, jelentosebb innovacio nelkul aranytalanul tobb loero ugy jon ki, hogy valahol el kell baszni. Ha a szohasznalat csipi valakinek a szemet, akkor lehet ugy is fogalmazni, hogy a dolgok nincsenek egyensulyban. A 620-as motorok annyit tudnak, amennyit, mara 10 ev folotti tapasztalatokkal. Egesz jol birjak az eveket. A 696 szinten 10 ev koruli, nem uj valami, de meg mindig a 2 szelepes verzio, tehat kihoztak belole, amit meg lehetett a 4 szelepesek elott. Es itt van a kutya elasva. A 4 szelepesek bevezetese elott meg ki kellett hozni egy megtobbloeros valamit, hogy a piacot kielegitsek, de mar nem volt cel a megbizhatosag, hiszen jottek az uj dolgok lassan. Ha valakinek a dizajn fontosabb, mint a mas, akkor persze az ujabb szebb. Ellenben en vagy a 620 fele mennek, vagy mar a 4 szelepesek iranyaba a kategorian belul. De szerintem a ducatista nem arrol hires, hogy lefele gondolkodik. Inkabb erosebb vasat akar, mert az ferfiasabb. A megbizhatosagot meg szerintem mas markanal kell keresni :) Hajra
#16870
Magáról a motorról majd többet tud mondani akinek van volt ilyen!

Viszont a hirdetés az nálam gyanús, Én nem hiszek ezekben a külföldi behozott kevés km -es motorokban pláne hogy az a legolcsóbb az adott típusnál. csak 9000 km 9 év alatt (1000/év) Ráadásul van nála (a keresekedö) még egy hasonló ugyan ennyiért 40000 km el !
És kereskedő vagyis profitért akart eladni vagyis neki gondolom még ennyibe sincs! így a többihez viszonyítva ott a kérdés hogy mi lehetett vele a nyűg hogy ár alatt megy
HA olyan kevés km szipi szupi akkor miért is van a többihez képest lenyomva az ára ? (csak magyar oldalon nézem. külföldön nem tudom bár érdemes rá kukkantani hogy ott menyiért kínálják)

De lehet csak én vagyok ilyen túlgondolos :) Mindenesetre nem akarlak lebeszélni róla. nézd/nézesd át tüzetesen!
Egy opció nem tudom hogy működik, (pár telefont lehet megér) Kérj egy alvázszámot Hivatalos szervizben szerintem dij ellenében le tudod kérdezni a szerviz történetet (ha van neki) én ezzel kezdeném az biztos :)

Igen, nekem is gyanus. Azert is kerdeztem hatha valakinek van tapasztalata veluk. Magarol a tipusrol is johetnek velemenyek. Az eddig olvasottak alapjan nincs vele nagyobb baj, bar tobb helyen olvastam hogy a 600/620 megbizhatobb.
Szia! Nekem 7 évig volt 696-osom, újkorától 25e km-t tekertem bele, javarészt szerpentinezésre, csapatásra használtam (nem pályázásra, de nem is városban munkábajárásra), soha semmi baja nem volt! A szervízeket betartottam, minden évben tavasszal éves szervíz friss olajjal, erre oda kell figyelni és szerintem nincs vele gond. Mindig pöccre indult, egy gramm olajat nem evett soha. Ez az én véleményem, de a szervízben töltött idők alatt megkérdeztem a szerelőket a tapasztalatokról, ők is hasonlókat mondtak. Szerintem abszolút strapabíró blokk, persze mint minden, ez nagyban függ az előélettől.
#16871
Magáról a motorról majd többet tud mondani akinek van volt ilyen!

Viszont a hirdetés az nálam gyanús, Én nem hiszek ezekben a külföldi behozott kevés km -es motorokban pláne hogy az a legolcsóbb az adott típusnál. csak 9000 km 9 év alatt (1000/év) Ráadásul van nála (a keresekedö) még egy hasonló ugyan ennyiért 40000 km el !
És kereskedő vagyis profitért akart eladni vagyis neki gondolom még ennyibe sincs! így a többihez viszonyítva ott a kérdés hogy mi lehetett vele a nyűg hogy ár alatt megy
HA olyan kevés km szipi szupi akkor miért is van a többihez képest lenyomva az ára ? (csak magyar oldalon nézem. külföldön nem tudom bár érdemes rá kukkantani hogy ott menyiért kínálják)

De lehet csak én vagyok ilyen túlgondolos :) Mindenesetre nem akarlak lebeszélni róla. nézd/nézesd át tüzetesen!
Egy opció nem tudom hogy működik, (pár telefont lehet megér) Kérj egy alvázszámot Hivatalos szervizben szerintem dij ellenében le tudod kérdezni a szerviz történetet (ha van neki) én ezzel kezdeném az biztos :)

Igen, nekem is gyanus. Azert is kerdeztem hatha valakinek van tapasztalata veluk. Magarol a tipusrol is johetnek velemenyek. Az eddig olvasottak alapjan nincs vele nagyobb baj, bar tobb helyen olvastam hogy a 600/620 megbizhatobb.
Tudom, hogy ez ilyen nem nepszeru hozzaallas, de csak ide irom, hogy az ugyanannyi kobcentibol, jelentosebb innovacio nelkul aranytalanul tobb loero ugy jon ki, hogy valahol el kell baszni. Ha a szohasznalat csipi valakinek a szemet, akkor lehet ugy is fogalmazni, hogy a dolgok nincsenek egyensulyban. A 620-as motorok annyit tudnak, amennyit, mara 10 ev folotti tapasztalatokkal. Egesz jol birjak az eveket. A 696 szinten 10 ev koruli, nem uj valami, de meg mindig a 2 szelepes verzio, tehat kihoztak belole, amit meg lehetett a 4 szelepesek elott. Es itt van a kutya elasva. A 4 szelepesek bevezetese elott meg ki kellett hozni egy megtobbloeros valamit, hogy a piacot kielegitsek, de mar nem volt cel a megbizhatosag, hiszen jottek az uj dolgok lassan. Ha valakinek a dizajn fontosabb, mint a mas, akkor persze az ujabb szebb. Ellenben en vagy a 620 fele mennek, vagy mar a 4 szelepesek iranyaba a kategorian belul. De szerintem a ducatista nem arrol hires, hogy lefele gondolkodik. Inkabb erosebb vasat akar, mert az ferfiasabb. A megbizhatosagot meg szerintem mas markanal kell keresni :) Hajra
Sanci azt hiszem 33ezret vert bele a 696-ba nem éppen kíméletesen és ebből kicsit több mint a felénél ott voltam. Egy leszakadt szelep és egy megolvadt lambdakábel volt az össz baja
#16872

Igen, nekem is gyanus. Azert is kerdeztem hatha valakinek van tapasztalata veluk. Magarol a tipusrol is johetnek velemenyek. Az eddig olvasottak alapjan nincs vele nagyobb baj, bar tobb helyen olvastam hogy a 600/620 megbizhatobb.
Tudom, hogy ez ilyen nem nepszeru hozzaallas, de csak ide irom, hogy az ugyanannyi kobcentibol, jelentosebb innovacio nelkul aranytalanul tobb loero ugy jon ki, hogy valahol el kell baszni. Ha a szohasznalat csipi valakinek a szemet, akkor lehet ugy is fogalmazni, hogy a dolgok nincsenek egyensulyban. A 620-as motorok annyit tudnak, amennyit, mara 10 ev folotti tapasztalatokkal. Egesz jol birjak az eveket. A 696 szinten 10 ev koruli, nem uj valami, de meg mindig a 2 szelepes verzio, tehat kihoztak belole, amit meg lehetett a 4 szelepesek elott. Es itt van a kutya elasva. A 4 szelepesek bevezetese elott meg ki kellett hozni egy megtobbloeros valamit, hogy a piacot kielegitsek, de mar nem volt cel a megbizhatosag, hiszen jottek az uj dolgok lassan. Ha valakinek a dizajn fontosabb, mint a mas, akkor persze az ujabb szebb. Ellenben en vagy a 620 fele mennek, vagy mar a 4 szelepesek iranyaba a kategorian belul. De szerintem a ducatista nem arrol hires, hogy lefele gondolkodik. Inkabb erosebb vasat akar, mert az ferfiasabb. A megbizhatosagot meg szerintem mas markanal kell keresni :) Hajra
Sanci azt hiszem 33ezret vert bele a 696-ba nem éppen kíméletesen és ebből kicsit több mint a felénél ott voltam. Egy leszakadt szelep és egy megolvadt lambdakábel volt az össz baja
A szelep az gyári hibás volt. Ilyen bármely márkánál előfordúlhat.
#16873
1/ Regebben irtam ,a--- Nepiteletbe--- de nap mint nap megerősithetem :

696 Bella :))
Szöveges ítélet
Pozitívan változott a véleményem a 696-osrol. 18 100 km van benne , egy rendkívül könnyen kezelhető gép, ugye tudjuk, hogy úgy a motor mint a váz teljesen új konstrukció, valószínű a kormányszögállását is megváltoztathatták az előző modellekhez képest, így fordulékony, kis helyen is lehet vele kanyarodni. A Motornak hangyányit nagyobb a sűrítése, rövidebb a lökete, így pörgősebb, ezt a motorféknél erezhetjük, de hamar megszokni.
Általában 220 Km-t megyek míg a tank kijelzője jelzi az ürességet, utána van még kb 40 km-em.
A negatívum: a digitális km óra, nappali fényben a szürke hátlap, és a fekete betűk-számok miatt nehezen leolvasható, a másik a tank megoldásánál jelentkezik, ugyanis nem lehet felhajtani, sőt tökre szét kell szedni, ha az akksihoz akarunk hozzáférni. Nem jó megoldás, de ez van. Van viszont csepptöltő, amit externe lehet csatlakoztatni, 2 helyről is, úgyhogy semmi pánik, Akkuhoz hozzáférni, csupán egy esetleges cserénél kell. Szervizigénye ugyanaz mint ez előzőnél, szíjak, szelepek, olaj + szűrök. Lánc a rendszeres kenés miatt csodálatos, semmi elhasználódás, most kapott új Bridgestone-t, úgyhogy jöhet a szezon. Karcmentes , nagyon szép megjelenésű, tetszetős gép,ha eladnám, csupán majd idős korom miatt tennem. Hamarosan honosíttatom, így a magyar lapos utakon fog majd berregni, az osztrák szerpentineket mint emlék őrizheti később :)
Nagyon jó gép, sem nagyobb, sem kisebb nem kell, elégséges a lóerő, a gyorsulás, az ülésmagasság, (ülést a tanknál át kellett szabatni, mert állandóan előrecsúsztam. Kitömték, feltöltötték + Shaumgummival -szivaccsal)
Summa summarum, egy kis ékszer a gép, jó kezekben van nálam :))
köszönöm, szevasztok
Közben Ducatiek kihoztak az ujabb 797-es Modellt, ami csabito, de nem erdemes az enyemmel lecserelni
Az uj: 12 Kg-al nehezebb es kb 10 Le-vel gyengebb. Marad a 696

Hibalista
- semmi, söt, egy alkalommal zuhogo, ömlö, szakado esöben, kb 300 Km-t mentem, a Balatontol le Ljubljanan keresztül Triest - Velenceig, mindenfele /Technikai/ problema nelkül. Gyujtas nem hagyott ki, elektromos zarlat nemvolt, csupan en, es irataim, penzem, összes fontos papierom azott tökig, hogy Konsulatuson mindent cserelnem kellett :)))

Ide hordtam szervizbe
Leja Robert LINZ-Hörsching-Austria

Értékelése:

2/ Ducatibol semmi mas Modellt nem vennek, mar 22200 Km van benne, minden ősszel Olajcsere , a regi ne savasodjon benne, tavasszal csepptőltes az Akkube es egesz sesonban aztan pőcc-rőff.
Minden evben lemegyek vele Gőrőgbe ,( meg elotte egy masikkal, ) kenyelmes, megy sem nem erős sem nem gyenge, eltalalt Konstruktio, a Lietz-sem tudnak semmi negativumot rola mondani, ( A Importoer)
A lanc kenve van, az Olaj ellenőrizve, -mint a mez a szine - leghúteses, kesz ennyi

Jővőre eladom, ha valakit erdekel :))) az űles poziciot valtoztatni kellett mert előrecsuszott mindenki es a banan elgőrbúlt -panaszkodtak a forumokon sokan .
#16874
Tudom, hogy ez ilyen nem nepszeru hozzaallas, de csak ide irom, hogy az ugyanannyi kobcentibol, jelentosebb innovacio nelkul aranytalanul tobb loero ugy jon ki, hogy valahol el kell baszni. Ha a szohasznalat csipi valakinek a szemet, akkor lehet ugy is fogalmazni, hogy a dolgok nincsenek egyensulyban. A 620-as motorok annyit tudnak, amennyit, mara 10 ev folotti tapasztalatokkal. Egesz jol birjak az eveket. A 696 szinten 10 ev koruli, nem uj valami, de meg mindig a 2 szelepes verzio, tehat kihoztak belole, amit meg lehetett a 4 szelepesek elott. Es itt van a kutya elasva. A 4 szelepesek bevezetese elott meg ki kellett hozni egy megtobbloeros valamit, hogy a piacot kielegitsek, de mar nem volt cel a megbizhatosag, hiszen jottek az uj dolgok lassan. Ha valakinek a dizajn fontosabb, mint a mas, akkor persze az ujabb szebb. Ellenben en vagy a 620 fele mennek, vagy mar a 4 szelepesek iranyaba a kategorian belul. De szerintem a ducatista nem arrol hires, hogy lefele gondolkodik. Inkabb erosebb vasat akar, mert az ferfiasabb. A megbizhatosagot meg szerintem mas markanal kell keresni :) Hajra
Sanci azt hiszem 33ezret vert bele a 696-ba nem éppen kíméletesen és ebből kicsit több mint a felénél ott voltam. Egy leszakadt szelep és egy megolvadt lambdakábel volt az össz baja
A szelep az gyári hibás volt. Ilyen bármely márkánál előfordúlhat.
tudom, de a szkeptikusoknak ezt el sem kezdem magyarázni
#16876

Igen, nekem is gyanus. Azert is kerdeztem hatha valakinek van tapasztalata veluk. Magarol a tipusrol is johetnek velemenyek. Az eddig olvasottak alapjan nincs vele nagyobb baj, bar tobb helyen olvastam hogy a 600/620 megbizhatobb.
Tudom, hogy ez ilyen nem nepszeru hozzaallas, de csak ide irom, hogy az ugyanannyi kobcentibol, jelentosebb innovacio nelkul aranytalanul tobb loero ugy jon ki, hogy valahol el kell baszni. Ha a szohasznalat csipi valakinek a szemet, akkor lehet ugy is fogalmazni, hogy a dolgok nincsenek egyensulyban. A 620-as motorok annyit tudnak, amennyit, mara 10 ev folotti tapasztalatokkal. Egesz jol birjak az eveket. A 696 szinten 10 ev koruli, nem uj valami, de meg mindig a 2 szelepes verzio, tehat kihoztak belole, amit meg lehetett a 4 szelepesek elott. Es itt van a kutya elasva. A 4 szelepesek bevezetese elott meg ki kellett hozni egy megtobbloeros valamit, hogy a piacot kielegitsek, de mar nem volt cel a megbizhatosag, hiszen jottek az uj dolgok lassan. Ha valakinek a dizajn fontosabb, mint a mas, akkor persze az ujabb szebb. Ellenben en vagy a 620 fele mennek, vagy mar a 4 szelepesek iranyaba a kategorian belul. De szerintem a ducatista nem arrol hires, hogy lefele gondolkodik. Inkabb erosebb vasat akar, mert az ferfiasabb. A megbizhatosagot meg szerintem mas markanal kell keresni :) Hajra
Sanci azt hiszem 33ezret vert bele a 696-ba nem éppen kíméletesen és ebből kicsit több mint a felénél ott voltam. Egy leszakadt szelep és egy megolvadt lambdakábel volt az össz baja
Ebbol is latszik, mennyire nem mervado a velemenyem :)
#16877
Tudom, hogy ez ilyen nem nepszeru hozzaallas, de csak ide irom, hogy az ugyanannyi kobcentibol, jelentosebb innovacio nelkul aranytalanul tobb loero ugy jon ki, hogy valahol el kell baszni. Ha a szohasznalat csipi valakinek a szemet, akkor lehet ugy is fogalmazni, hogy a dolgok nincsenek egyensulyban. A 620-as motorok annyit tudnak, amennyit, mara 10 ev folotti tapasztalatokkal. Egesz jol birjak az eveket. A 696 szinten 10 ev koruli, nem uj valami, de meg mindig a 2 szelepes verzio, tehat kihoztak belole, amit meg lehetett a 4 szelepesek elott. Es itt van a kutya elasva. A 4 szelepesek bevezetese elott meg ki kellett hozni egy megtobbloeros valamit, hogy a piacot kielegitsek, de mar nem volt cel a megbizhatosag, hiszen jottek az uj dolgok lassan. Ha valakinek a dizajn fontosabb, mint a mas, akkor persze az ujabb szebb. Ellenben en vagy a 620 fele mennek, vagy mar a 4 szelepesek iranyaba a kategorian belul. De szerintem a ducatista nem arrol hires, hogy lefele gondolkodik. Inkabb erosebb vasat akar, mert az ferfiasabb. A megbizhatosagot meg szerintem mas markanal kell keresni :) Hajra
Sanci azt hiszem 33ezret vert bele a 696-ba nem éppen kíméletesen és ebből kicsit több mint a felénél ott voltam. Egy leszakadt szelep és egy megolvadt lambdakábel volt az össz baja
Ebbol is latszik, mennyire nem mervado a velemenyem :)
Sajnos ujabbra nem igen van keret egyelore. a 620 meg kevesbe tetszik. Ezert a 696. De koszonom a te velemenyedet is.

Mit erdemes megnezni egy hasznalt motoron, amibol lehet kovetkeztetni arra hogy milyen allapotban van? Sajnos azok a motorok amik szoba johetnek, videken vannak, igy a szervizben valo atnezetes nem jatszik.
#16878
Sanci azt hiszem 33ezret vert bele a 696-ba nem éppen kíméletesen és ebből kicsit több mint a felénél ott voltam. Egy leszakadt szelep és egy megolvadt lambdakábel volt az össz baja
Ebbol is latszik, mennyire nem mervado a velemenyem :)
Sajnos ujabbra nem igen van keret egyelore. a 620 meg kevesbe tetszik. Ezert a 696. De koszonom a te velemenyedet is.

Mit erdemes megnezni egy hasznalt motoron, amibol lehet kovetkeztetni arra hogy milyen allapotban van? Sajnos azok a motorok amik szoba johetnek, videken vannak, igy a szervizben valo atnezetes nem jatszik.
Ketsegtelen, hogy a 696 szebb. Ami a nezest illeti, 696 specifikusan nem vagyok illetekes, de amit en szoktam csinalni, hogy megnezem az eladot. Haza, lakasa, kertje, kornyezete, viselkedese, ilyenek. Ha az rendben van, akkor a vas is jo lesz. De megint csak visszautalnek a Dinonak adott valaszomra. En itten nem vagyok mervado :)
#16879
Ebbol is latszik, mennyire nem mervado a velemenyem :)
Sajnos ujabbra nem igen van keret egyelore. a 620 meg kevesbe tetszik. Ezert a 696. De koszonom a te velemenyedet is.

Mit erdemes megnezni egy hasznalt motoron, amibol lehet kovetkeztetni arra hogy milyen allapotban van? Sajnos azok a motorok amik szoba johetnek, videken vannak, igy a szervizben valo atnezetes nem jatszik.
Ketsegtelen, hogy a 696 szebb. Ami a nezest illeti, 696 specifikusan nem vagyok illetekes, de amit en szoktam csinalni, hogy megnezem az eladot. Haza, lakasa, kertje, kornyezete, viselkedese, ilyenek. Ha az rendben van, akkor a vas is jo lesz. De megint csak visszautalnek a Dinonak adott valaszomra. En itten nem vagyok mervado :)

hello

Majdnem jo amit irsz, kiveve ezt, Idezem:

ugyanannyi kobcentibol, jelentosebb innovacio nelkul aranytalanul tobb loero ugy jon ki, hogy valahol el kell baszni. Ha a szohasznalat csipi valakinek a szemet, akkor lehet ugy is fogalmazni, hogy a dolgok nincsenek egyensulyban.

Nem kell elbaszni, mivel nem Subri Joskak tervezik a Modelleket , rabizhatod a mernökök tervezö asztalara magad es a penzed- a 696 hiaba 2 szelepes ( nem hatrany ) söt !! bevalt több 100 000 Paziensnek ---

Ami a vetelt es az elado környezetet megjeleneset, esetleg a garagejat ------belül latva, --illeti igaz amit irsz, en is igy vagyok mindenkivel
Evtizedek alatt az ember mar a beszed stilusrol, a Slengröl, a megjelenesröl, azonnal beosztalyozza az eladot, es a "vasat "

Nalam a mult heten pont ez volt a döntö vettem egy ritka autot, es amikor a Garaget meglattam, a krapek szakmajabol eredö Prezisitasat ereztem = fizettem.
Igen a 696 szebb , kiforrottabb, nalam pöcc-röff, megbizhato, persze ra kell nezni idönkent --de eleg ha ranezek--:)))
#16880
Sajnos ujabbra nem igen van keret egyelore. a 620 meg kevesbe tetszik. Ezert a 696. De koszonom a te velemenyedet is.

Mit erdemes megnezni egy hasznalt motoron, amibol lehet kovetkeztetni arra hogy milyen allapotban van? Sajnos azok a motorok amik szoba johetnek, videken vannak, igy a szervizben valo atnezetes nem jatszik.
Ketsegtelen, hogy a 696 szebb. Ami a nezest illeti, 696 specifikusan nem vagyok illetekes, de amit en szoktam csinalni, hogy megnezem az eladot. Haza, lakasa, kertje, kornyezete, viselkedese, ilyenek. Ha az rendben van, akkor a vas is jo lesz. De megint csak visszautalnek a Dinonak adott valaszomra. En itten nem vagyok mervado :)

hello

Majdnem jo amit irsz, kiveve ezt, Idezem:

ugyanannyi kobcentibol, jelentosebb innovacio nelkul aranytalanul tobb loero ugy jon ki, hogy valahol el kell baszni. Ha a szohasznalat csipi valakinek a szemet, akkor lehet ugy is fogalmazni, hogy a dolgok nincsenek egyensulyban.

Nem kell elbaszni, mivel nem Subri Joskak tervezik a Modelleket , rabizhatod a mernökök tervezö asztalara magad es a penzed- a 696 hiaba 2 szelepes ( nem hatrany ) söt !! bevalt több 100 000 Paziensnek ---

Ami a vetelt es az elado környezetet megjeleneset, esetleg a garagejat ------belül latva, --illeti igaz amit irsz, en is igy vagyok mindenkivel
Evtizedek alatt az ember mar a beszed stilusrol, a Slengröl, a megjelenesröl, azonnal beosztalyozza az eladot, es a "vasat "

Nalam a mult heten pont ez volt a döntö vettem egy ritka autot, es amikor a Garaget meglattam, a krapek szakmajabol eredö Prezisitasat ereztem = fizettem.
Igen a 696 szebb , kiforrottabb, nalam pöcc-röff, megbizhato, persze ra kell nezni idönkent --de eleg ha ranezek--:)))
Varj, finomitom a mondandom, es akkor lehet, hogy kozelebb kerulunk a megerteshez. En ugy ertettem, amit irtam, hogy ha maradunk a 2 szelepes verzional, akkor abbol mar nem nagyon lehet sokkal tobbet kihozni. Finomitgatni lehet, de nagy ugrasokra nemigen van mod. Ezzel nem arra celoztam, hogy a 2 szelepes rossz, hanem arra, hogy az egyik 2 szelepes nem nagyon tud sokkal jobb lenni, mint a masik. A 620bol kihoztak 60 lovat 2005 korul. Akkor az alig nehany evvel utana piacra dobott 696 , ami n % al nagyobb ccm, nem tud sokkal tobb loerot, mint 60x(1+n%). Es ha papiron nezem a lovakat, valojaban ugy hulyeseg, amit irtam, ahogy van, mert talan nehany tized extra novekedes jon ki csak. Nekem erzesre tobb volt(ez inditott a velemenyalkotasra), de jobban osszematekozva teljesen az jon ki, hogy a 696 annyival erosebb, amennyivel nagyobb, plusz egy kicsi, ami siman belefer. Az innovaciora utalas meg ugye a 4 szelepesre valtas volt, de ez mar mindegy. Igy akkro most az jott ki az en papiromon is, hogy a 696 szep is meg meg nem is annyira rossz, mint en gondoltam. Na, errol ennyit.
#16881
Sajnos ujabbra nem igen van keret egyelore. a 620 meg kevesbe tetszik. Ezert a 696. De koszonom a te velemenyedet is.

Mit erdemes megnezni egy hasznalt motoron, amibol lehet kovetkeztetni arra hogy milyen allapotban van? Sajnos azok a motorok amik szoba johetnek, videken vannak, igy a szervizben valo atnezetes nem jatszik.
Ketsegtelen, hogy a 696 szebb. Ami a nezest illeti, 696 specifikusan nem vagyok illetekes, de amit en szoktam csinalni, hogy megnezem az eladot. Haza, lakasa, kertje, kornyezete, viselkedese, ilyenek. Ha az rendben van, akkor a vas is jo lesz. De megint csak visszautalnek a Dinonak adott valaszomra. En itten nem vagyok mervado :)

hello

Majdnem jo amit irsz, kiveve ezt, Idezem:

ugyanannyi kobcentibol, jelentosebb innovacio nelkul aranytalanul tobb loero ugy jon ki, hogy valahol el kell baszni. Ha a szohasznalat csipi valakinek a szemet, akkor lehet ugy is fogalmazni, hogy a dolgok nincsenek egyensulyban.

Nem kell elbaszni, mivel nem Subri Joskak tervezik a Modelleket , rabizhatod a mernökök tervezö asztalara magad es a penzed- a 696 hiaba 2 szelepes ( nem hatrany ) söt !! bevalt több 100 000 Paziensnek ---

Ami a vetelt es az elado környezetet megjeleneset, esetleg a garagejat ------belül latva, --illeti igaz amit irsz, en is igy vagyok mindenkivel
Evtizedek alatt az ember mar a beszed stilusrol, a Slengröl, a megjelenesröl, azonnal beosztalyozza az eladot, es a "vasat "

Nalam a mult heten pont ez volt a döntö vettem egy ritka autot, es amikor a Garaget meglattam, a krapek szakmajabol eredö Prezisitasat ereztem = fizettem.
Igen a 696 szebb , kiforrottabb, nalam pöcc-röff, megbizhato, persze ra kell nezni idönkent --de eleg ha ranezek--:)))
Na de milyen autot vettel? :)
#16882
Sziasztok!

Végre eljutottam odáig hogy megveszem az első motoromat és a Monster 696 -ok ejtették rabul a szívemet. Sokáig szemeztem egy példánnyal, de sajnos túl sokáig mert elvitték.
Tudtok esetleg egy eladó jó állapotú piros 696-ost 1,5M körüli áron?

Köszi előre is a választ!

#16883
Sziasztok!

Végre eljutottam odáig hogy megveszem az első motoromat és a Monster 696 -ok ejtették rabul a szívemet. Sokáig szemeztem egy példánnyal, de sajnos túl sokáig mert elvitték.
Tudtok esetleg egy eladó jó állapotú piros 696-ost 1,5M körüli áron?

Köszi előre is a választ!


körüli ar ??
ennyiert nem, de ha hozzateszel meg par fillert az enyemet elviheted

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... s-12494938

ennel megkimeltem nem tudom van-e .
a lenyeg le van irva - olvasd el .
#16885
Sziasztok!
Én egy 2002-es évjáratú 900 i. E. Monstert néztem ki, de mikor mentem vele 3000-es fordulat alatt véletlenszerűen ugrál, mintha többször lenne gyújtás mint kellene vagy nem tudom. Szeretnék vele alacsony fordulaton is motorozni.
Mi lehet az oka vagy ez normális jelenség?
Köszi a válaszokat!
#16886
Sziasztok!
Én egy 2002-es évjáratú 900 i. E. Monstert néztem ki, de mikor mentem vele 3000-es fordulat alatt véletlenszerűen ugrál, mintha többször lenne gyújtás mint kellene vagy nem tudom. Szeretnék vele alacsony fordulaton is motorozni.
Mi lehet az oka vagy ez normális jelenség?
Köszi a válaszokat!


3000 fordulat alatt kb 1 - 2 sebesseggel mesz, ha veletlen :)) ???magasabbra kapcsoltal persze hogy ugral
azt se felejtsd el, ha csak tartod a gazt kis fordulaton, van motorfek, majd ujra huz a motor, majd ujra motorfek, stb ugral, kapkod, ruckelt, ( teillast Ruckeln)

alacsony fordulaton Riga Mopeddel kell motorozni :)))

motorozasnal elvarna az ember egy kis technikai hozzaertest ,

#16887
Magáról a motorról majd többet tud mondani akinek van volt ilyen!

Viszont a hirdetés az nálam gyanús, Én nem hiszek ezekben a külföldi behozott kevés km -es motorokban pláne hogy az a legolcsóbb az adott típusnál. csak 9000 km 9 év alatt (1000/év) Ráadásul van nála (a keresekedö) még egy hasonló ugyan ennyiért 40000 km el !
És kereskedő vagyis profitért akart eladni vagyis neki gondolom még ennyibe sincs! így a többihez viszonyítva ott a kérdés hogy mi lehetett vele a nyűg hogy ár alatt megy
HA olyan kevés km szipi szupi akkor miért is van a többihez képest lenyomva az ára ? (csak magyar oldalon nézem. külföldön nem tudom bár érdemes rá kukkantani hogy ott menyiért kínálják)

De lehet csak én vagyok ilyen túlgondolos :) Mindenesetre nem akarlak lebeszélni róla. nézd/nézesd át tüzetesen!
Egy opció nem tudom hogy működik, (pár telefont lehet megér) Kérj egy alvázszámot Hivatalos szervizben szerintem dij ellenében le tudod kérdezni a szerviz történetet (ha van neki) én ezzel kezdeném az biztos :)

Igen, nekem is gyanus. Azert is kerdeztem hatha valakinek van tapasztalata veluk. Magarol a tipusrol is johetnek velemenyek. Az eddig olvasottak alapjan nincs vele nagyobb baj, bar tobb helyen olvastam hogy a 600/620 megbizhatobb.
Tudom, hogy ez ilyen nem nepszeru hozzaallas, de csak ide irom, hogy az ugyanannyi kobcentibol, jelentosebb innovacio nelkul aranytalanul tobb loero ugy jon ki, hogy valahol el kell baszni. Ha a szohasznalat csipi valakinek a szemet, akkor lehet ugy is fogalmazni, hogy a dolgok nincsenek egyensulyban. A 620-as motorok annyit tudnak, amennyit, mara 10 ev folotti tapasztalatokkal. Egesz jol birjak az eveket. A 696 szinten 10 ev koruli, nem uj valami, de meg mindig a 2 szelepes verzio, tehat kihoztak belole, amit meg lehetett a 4 szelepesek elott. Es itt van a kutya elasva. A 4 szelepesek bevezetese elott meg ki kellett hozni egy megtobbloeros valamit, hogy a piacot kielegitsek, de mar nem volt cel a megbizhatosag, hiszen jottek az uj dolgok lassan. Ha valakinek a dizajn fontosabb, mint a mas, akkor persze az ujabb szebb. Ellenben en vagy a 620 fele mennek, vagy mar a 4 szelepesek iranyaba a kategorian belul. De szerintem a ducatista nem arrol hires, hogy lefele gondolkodik. Inkabb erosebb vasat akar, mert az ferfiasabb. A megbizhatosagot meg szerintem mas markanal kell keresni :) Hajra

Egy motor teljesítménye attól függ mennyi levegőt szívsz/préselsz a hengerbe egységnyi idő alatt.
Nagyobb hengerürtartalommal nagyobb adag levegőt tudsz benyelni, ehhez meg több üzemanyag égethető el. Ez a legkonzervatívabb eljárás.
Azonos hengerűrtartalom esetén fordulatszám növelés még kézenfekvő eljárás, de V2-es motornál ez limitált tömeg kiegyenlítetlenség miatt mechanikai szilárdság miatt. 600-as japán sor négyek 18 ezret forognak könnyedén, ez gyakorlatilag kétszer annyi levegő és üzemanyag, mint amennyit a a 600-as monstered benyel.
Innen a teljesítmény különbség. Nincs új a nap alatt.
A négy szeleppel kicsit tudod növelni a motor töltési fokát. Ergó a 600 köbcentid által elméletileg benyelhető maximális levegő mennyiségét közelítjük.
2 szelepesnél többet veszítesz az ideálisból mint a 4 szelepesnél, de ez csak egy kis ráncfelvarrás. Ne a szelepszám növelésben keressétek a teljesítményt...
#16888
Sziasztok!
Én egy 2002-es évjáratú 900 i. E. Monstert néztem ki, de mikor mentem vele 3000-es fordulat alatt véletlenszerűen ugrál, mintha többször lenne gyújtás mint kellene vagy nem tudom. Szeretnék vele alacsony fordulaton is motorozni.
Mi lehet az oka vagy ez normális jelenség?
Köszi a válaszokat!
Ezeknél a motoroknál kb 3500-4000es fordulat alatt ne várj el motorozást. Nekem az S4R 4000-nél simul ki, azalatt rángatós és egyenletes gázzal is esélytelen vele menni. Olyan érzés mintha a láncod egyik része már szarrá nyúlt a másik része meg gyári, állandóan rángat tartott gázon. :D
#16889
Sziasztok!
Én egy 2002-es évjáratú 900 i. E. Monstert néztem ki, de mikor mentem vele 3000-es fordulat alatt véletlenszerűen ugrál, mintha többször lenne gyújtás mint kellene vagy nem tudom. Szeretnék vele alacsony fordulaton is motorozni.
Mi lehet az oka vagy ez normális jelenség?
Köszi a válaszokat!
Ird be a google -be , hogy "big bang engine" vagy "big bang firing order", menj ra wiki eredmenyre, azon belul 2 hengeresek kozott talalod a parallel twin 90fokos V motorokat, pl. Ducati. Ott ezt latod, hogy : 1-0-0-1-0-0-0-0-
A masodik 1-es nem kozepre esik, hanem el van tolodva egyel. Raadasul el van tolva 90 kokkal a ket henger egymashoz kepest, valamint van gyujtasi/vezerlesi el-ékeles is, ami meg nagyobb eltolodast ad ki. Es ez a "baj". Nem egyenletes a motor jarasa semilyen korulmenyek kozott, ami alacsony fordulaton jobban kijon. Az alacsony fordulatot nem alapjaratra kell erteni, hanem, ahogy erezted is, 3000 meg mindig nem eleg magas ahhoz, hogy ezt a rossz helyen levo 1-est kiegyenlitse. Csak magasabb fordulatokon tud ervenyesulni az elonye ennek a gyujtasi sorrendnek. Szerintem a leg szemleletesebben az a hasonlat erzekelteti ennek a lenyeget, amikor a volgai hajovontatok, a szaraz foldrol huztak a hajokat. Ahhoz, hogy meg tudjak mozditani, nem mindenki egyesvel kulonbozo idopontokban rangatta egy kicsit, hanem mindenki egyszerre nagyot huzott, aztan semmi, es megint huz, megint semmi, es igy nagyobb erot(nyomatek) tudtak kifejteni, hogy megmozduljon a dög hajo. Ugyan ez a big bang cucc is. A ket henger munkautemeit minel kozelebb rakjak egymashoz, ami azt eredmenyezi, hogy amikor igen, akkor mindketto, kozel azonos idoben dolgozik, amikor meg nem, akkor ugyszinten mindketto nem dolgozik.
#16890

Igen, nekem is gyanus. Azert is kerdeztem hatha valakinek van tapasztalata veluk. Magarol a tipusrol is johetnek velemenyek. Az eddig olvasottak alapjan nincs vele nagyobb baj, bar tobb helyen olvastam hogy a 600/620 megbizhatobb.
Tudom, hogy ez ilyen nem nepszeru hozzaallas, de csak ide irom, hogy az ugyanannyi kobcentibol, jelentosebb innovacio nelkul aranytalanul tobb loero ugy jon ki, hogy valahol el kell baszni. Ha a szohasznalat csipi valakinek a szemet, akkor lehet ugy is fogalmazni, hogy a dolgok nincsenek egyensulyban. A 620-as motorok annyit tudnak, amennyit, mara 10 ev folotti tapasztalatokkal. Egesz jol birjak az eveket. A 696 szinten 10 ev koruli, nem uj valami, de meg mindig a 2 szelepes verzio, tehat kihoztak belole, amit meg lehetett a 4 szelepesek elott. Es itt van a kutya elasva. A 4 szelepesek bevezetese elott meg ki kellett hozni egy megtobbloeros valamit, hogy a piacot kielegitsek, de mar nem volt cel a megbizhatosag, hiszen jottek az uj dolgok lassan. Ha valakinek a dizajn fontosabb, mint a mas, akkor persze az ujabb szebb. Ellenben en vagy a 620 fele mennek, vagy mar a 4 szelepesek iranyaba a kategorian belul. De szerintem a ducatista nem arrol hires, hogy lefele gondolkodik. Inkabb erosebb vasat akar, mert az ferfiasabb. A megbizhatosagot meg szerintem mas markanal kell keresni :) Hajra

Egy motor teljesítménye attól függ mennyi levegőt szívsz/préselsz a hengerbe egységnyi idő alatt.
Nagyobb hengerürtartalommal nagyobb adag levegőt tudsz benyelni, ehhez meg több üzemanyag égethető el. Ez a legkonzervatívabb eljárás.
Azonos hengerűrtartalom esetén fordulatszám növelés még kézenfekvő eljárás, de V2-es motornál ez limitált tömeg kiegyenlítetlenség miatt mechanikai szilárdság miatt. 600-as japán sor négyek 18 ezret forognak könnyedén, ez gyakorlatilag kétszer annyi levegő és üzemanyag, mint amennyit a a 600-as monstered benyel.
Innen a teljesítmény különbség. Nincs új a nap alatt.
A négy szeleppel kicsit tudod növelni a motor töltési fokát. Ergó a 600 köbcentid által elméletileg benyelhető maximális levegő mennyiségét közelítjük.
2 szelepesnél többet veszítesz az ideálisból mint a 4 szelepesnél, de ez csak egy kis ráncfelvarrás. Ne a szelepszám növelésben keressétek a teljesítményt...
Ha abbol, amit irtam, az allitasod ellenkezoje volt kiolvashato, akkor eleg szarul irtam le :)
Szerintem totalisan egyetertunk, es en meg nem vagyok egy Kazinczy
#16891
Sziasztok!
Én egy 2002-es évjáratú 900 i. E. Monstert néztem ki, de mikor mentem vele 3000-es fordulat alatt véletlenszerűen ugrál, mintha többször lenne gyújtás mint kellene vagy nem tudom. Szeretnék vele alacsony fordulaton is motorozni.
Mi lehet az oka vagy ez normális jelenség?
Köszi a válaszokat!
Ezeknél a motoroknál kb 3500-4000es fordulat alatt ne várj el motorozást. Nekem az S4R 4000-nél simul ki, azalatt rángatós és egyenletes gázzal is esélytelen vele menni. Olyan érzés mintha a láncod egyik része már szarrá nyúlt a másik része meg gyári, állandóan rángat tartott gázon. :D

Hogy kisimuljon 4000 alatt: Következő lépések kellenek

- Full rendszer + DP ECU (Vagy Rexxer flashelés - Lényeg hogy megfelelő program legyen fent , amiben a lambda szonda ki van iktatva). Szereld is ki a szondát , felesleges...
- TPS reset (De ellenőrizni hogy pontos e az érték. Nulla százalékot mutat-e nullánál stb...) (Nekem 2.7°-ot mutat a TPS reset utáni, de ez nem volt pontos. Kicsavartam nullába, a fojtószelep ütköző csavart, de ott 1%-ot mutatott, ergo offset volt benne -> Valós 0°-nál 1°-ot mutatott -.> reset a diagon -> Valós 0°nál 2,7° ot utat most -> ütköző csavar csavarás 5,4° (valós 2,7°-ra) -> reset a diagon megint -> 2,7°-ot mutat == valós 2,7° -> OK)
- Running balansz állítás karbi szinkron nyomásmérő órával. Levegő csavarok becsavar. Motort tartod emelt üresjárati fordulatszámon 3000 rpm és a fojtószelepeket összekötő rudat csavarod, vagy még jobb, ha a hátsó henger relatív helyzetét állító csavart csavarod, amíg a két nyomás egyenlő nem lesz
- CO balansz állítás. CO mérőt bedugod a leömlő csövekbe (nem a kipuff végére) és addig csavarod (nagyon keveset) a levegő csavarokat amíg egyforma nem lesz a két hengerben külön-külön mért alapjárati CO-ja.
-Ha egyenlő a két CO a két leömlőben , akkor 4-6 %-ra kell behúznod őket, ez diagból (mondjuk JPdiag) meg is teheted a CO trimmer növelésével vagy csökkentésével. Nekem 5% CO a target. Ez alapvetően meghatározza majd a fogyasztásodat is. Nekem +20 és -4 közötti CO trimmer értékek voltak és 2.5 liternyi különbség jött ki fogyasztásban... Viszont a motor nem járt jobban 9 literrel mint 6.5 el...

Nekem darabos volt a gép nagyon sokáig. Rohadtul idegesített. Vettem karbi szinkron mérőt & CO mérőt & és JPdiagom, kábelem is van.
Eltöltöttem rengeteg órát és most állíthatom, hogy 2000 től nagyon szépen jár!

Sok meló. Szerelők nem is csinálják meg szívesen.
#16892
Sziasztok!
Én egy 2002-es évjáratú 900 i. E. Monstert néztem ki, de mikor mentem vele 3000-es fordulat alatt véletlenszerűen ugrál, mintha többször lenne gyújtás mint kellene vagy nem tudom. Szeretnék vele alacsony fordulaton is motorozni.
Mi lehet az oka vagy ez normális jelenség?
Köszi a válaszokat!
Ezeknél a motoroknál kb 3500-4000es fordulat alatt ne várj el motorozást. Nekem az S4R 4000-nél simul ki, azalatt rángatós és egyenletes gázzal is esélytelen vele menni. Olyan érzés mintha a láncod egyik része már szarrá nyúlt a másik része meg gyári, állandóan rángat tartott gázon. :D
neked azért ha jól tudom még be kéne lőni azt a motort a nyitott rendszerhez
#16893
Sziasztok!
Én egy 2002-es évjáratú 900 i. E. Monstert néztem ki, de mikor mentem vele 3000-es fordulat alatt véletlenszerűen ugrál, mintha többször lenne gyújtás mint kellene vagy nem tudom. Szeretnék vele alacsony fordulaton is motorozni.
Mi lehet az oka vagy ez normális jelenség?
Köszi a válaszokat!
Kedvenc kepem Ducati ugyben. Ha lenne (nem terem)garazsom, kitennem a falara
Csatolmányok
(246.47 KiB) Még senki sem töltötte le.
#16894
Sziasztok!
Én egy 2002-es évjáratú 900 i. E. Monstert néztem ki, de mikor mentem vele 3000-es fordulat alatt véletlenszerűen ugrál, mintha többször lenne gyújtás mint kellene vagy nem tudom. Szeretnék vele alacsony fordulaton is motorozni.
Mi lehet az oka vagy ez normális jelenség?
Köszi a válaszokat!
Ezeknél a motoroknál kb 3500-4000es fordulat alatt ne várj el motorozást. Nekem az S4R 4000-nél simul ki, azalatt rángatós és egyenletes gázzal is esélytelen vele menni. Olyan érzés mintha a láncod egyik része már szarrá nyúlt a másik része meg gyári, állandóan rángat tartott gázon. :D

Hogy kisimuljon 4000 alatt: Következő lépések kellenek

- Full rendszer + DP ECU (Vagy Rexxer flashelés - Lényeg hogy megfelelő program legyen fent , amiben a lambda szonda ki van iktatva). Szereld is ki a szondát , felesleges...
- TPS reset (De ellenőrizni hogy pontos e az érték. Nulla százalékot mutat-e nullánál stb...) (Nekem 2.7°-ot mutat a TPS reset utáni, de ez nem volt pontos. Kicsavartam nullába, a fojtószelep ütköző csavart, de ott 1%-ot mutatott, ergo offset volt benne -> Valós 0°-nál 1°-ot mutatott -.> reset a diagon -> Valós 0°nál 2,7° ot utat most -> ütköző csavar csavarás 5,4° (valós 2,7°-ra) -> reset a diagon megint -> 2,7°-ot mutat == valós 2,7° -> OK)
- Running balansz állítás karbi szinkron nyomásmérő órával. Levegő csavarok becsavar. Motort tartod emelt üresjárati fordulatszámon 3000 rpm és a fojtószelepeket összekötő rudat csavarod, vagy még jobb, ha a hátsó henger relatív helyzetét állító csavart csavarod, amíg a két nyomás egyenlő nem lesz
- CO balansz állítás. CO mérőt bedugod a leömlő csövekbe (nem a kipuff végére) és addig csavarod (nagyon keveset) a levegő csavarokat amíg egyforma nem lesz a két hengerben külön-külön mért alapjárati CO-ja.
-Ha egyenlő a két CO a két leömlőben , akkor 4-6 %-ra kell behúznod őket, ez diagból (mondjuk JPdiag) meg is teheted a CO trimmer növelésével vagy csökkentésével. Nekem 5% CO a target. Ez alapvetően meghatározza majd a fogyasztásodat is. Nekem +20 és -4 közötti CO trimmer értékek voltak és 2.5 liternyi különbség jött ki fogyasztásban... Viszont a motor nem járt jobban 9 literrel mint 6.5 el...

Nekem darabos volt a gép nagyon sokáig. Rohadtul idegesített. Vettem karbi szinkron mérőt & CO mérőt & és JPdiagom, kábelem is van.
Eltöltöttem rengeteg órát és most állíthatom, hogy 2000 től nagyon szépen jár!

Sok meló. Szerelők nem is csinálják meg szívesen.
Nekem ez kicsit már bonyolult. :D Ha a közeljövőben felkerül az enyémre a Rexxer flash, és lenne egyszer felesleges pár órád természetesen nem ingyen akkor felugranék Pestre egy ilyen beállításra! :D
#16895
Ezeknél a motoroknál kb 3500-4000es fordulat alatt ne várj el motorozást. Nekem az S4R 4000-nél simul ki, azalatt rángatós és egyenletes gázzal is esélytelen vele menni. Olyan érzés mintha a láncod egyik része már szarrá nyúlt a másik része meg gyári, állandóan rángat tartott gázon. :D

Hogy kisimuljon 4000 alatt: Következő lépések kellenek

- Full rendszer + DP ECU (Vagy Rexxer flashelés - Lényeg hogy megfelelő program legyen fent , amiben a lambda szonda ki van iktatva). Szereld is ki a szondát , felesleges...
- TPS reset (De ellenőrizni hogy pontos e az érték. Nulla százalékot mutat-e nullánál stb...) (Nekem 2.7°-ot mutat a TPS reset utáni, de ez nem volt pontos. Kicsavartam nullába, a fojtószelep ütköző csavart, de ott 1%-ot mutatott, ergo offset volt benne -> Valós 0°-nál 1°-ot mutatott -.> reset a diagon -> Valós 0°nál 2,7° ot utat most -> ütköző csavar csavarás 5,4° (valós 2,7°-ra) -> reset a diagon megint -> 2,7°-ot mutat == valós 2,7° -> OK)
- Running balansz állítás karbi szinkron nyomásmérő órával. Levegő csavarok becsavar. Motort tartod emelt üresjárati fordulatszámon 3000 rpm és a fojtószelepeket összekötő rudat csavarod, vagy még jobb, ha a hátsó henger relatív helyzetét állító csavart csavarod, amíg a két nyomás egyenlő nem lesz
- CO balansz állítás. CO mérőt bedugod a leömlő csövekbe (nem a kipuff végére) és addig csavarod (nagyon keveset) a levegő csavarokat amíg egyforma nem lesz a két hengerben külön-külön mért alapjárati CO-ja.
-Ha egyenlő a két CO a két leömlőben , akkor 4-6 %-ra kell behúznod őket, ez diagból (mondjuk JPdiag) meg is teheted a CO trimmer növelésével vagy csökkentésével. Nekem 5% CO a target. Ez alapvetően meghatározza majd a fogyasztásodat is. Nekem +20 és -4 közötti CO trimmer értékek voltak és 2.5 liternyi különbség jött ki fogyasztásban... Viszont a motor nem járt jobban 9 literrel mint 6.5 el...

Nekem darabos volt a gép nagyon sokáig. Rohadtul idegesített. Vettem karbi szinkron mérőt & CO mérőt & és JPdiagom, kábelem is van.
Eltöltöttem rengeteg órát és most állíthatom, hogy 2000 től nagyon szépen jár!

Sok meló. Szerelők nem is csinálják meg szívesen.
Nekem ez kicsit már bonyolult. :D Ha a közeljövőben felkerül az enyémre a Rexxer flash, és lenne egyszer felesleges pár órád természetesen nem ingyen akkor felugranék Pestre egy ilyen beállításra! :D

Amit leírtam az a legextrémebb eset és legprecízebb ellenőrzés, Nekem sajnos minden szar volt, rendszer installálás és flashelés után, de ez nem törvényszerű.
Maráczinak is megírtam hogy milyen CO mérőt használok és a Rexxer is ezt ajánlotta neki... 50 ezerért van ebayen.. A rexxer flashelés része kellene legyen ez a CO beállítás is...
Nekem csak a saját motoromra van JP diag licenszem, ahhoz hogy a tiédet is tudjuk állítani, neked kellene megkérned a saját licenszedet.
ezen az oldalon mindent megtalálsz ami kel hozzá. Néhány ezer forintos standard kábelek csupán. http://jpdiag.akress.com/ FAQ részt olvasd.
A throttle body csavarokat nem szívesen állítgatnám a motorodon mert rizikós és kurva lassú processz. (Állítasz-járatsz-hagyod lehülni, megint állítasz stb..)
Viszont ha van JP diag licenszed és katalizátor is ki van hajítva a motoból, és rexxer flash is megvan, akkor a cső végére rádughatjuk a CO mérőmet. Ott belőjük 4 %ra CO-t a trimmerrel az nagyjából 5% a leömlőben és az alapnak teljesen jó, és abszolút nem macerás.

Csatolva a CO% és lamda arány. 0,86-0,9 es lamdánál van teljesítmény maximuma a szívó benzinnek.
Csatolmányok
(480.86 KiB) Még senki sem töltötte le.
#16896
Sziasztok!
Én egy 2002-es évjáratú 900 i. E. Monstert néztem ki, de mikor mentem vele 3000-es fordulat alatt véletlenszerűen ugrál, mintha többször lenne gyújtás mint kellene vagy nem tudom. Szeretnék vele alacsony fordulaton is motorozni.
Mi lehet az oka vagy ez normális jelenség?
Köszi a válaszokat!
Ezeknél a motoroknál kb 3500-4000es fordulat alatt ne várj el motorozást. Nekem az S4R 4000-nél simul ki, azalatt rángatós és egyenletes gázzal is esélytelen vele menni. Olyan érzés mintha a láncod egyik része már szarrá nyúlt a másik része meg gyári, állandóan rángat tartott gázon. :D
Szerintem ez nem normális. Az S4-gyemmel városban 50-nél 3-ba se tudtam felkapcsolni, amikor elhoztam, aztán megjárta a Motorossót a gép, és most nagyon finoman síkon 4-ben is simán megyek 50-nel, nem cibálja (nagyon) a láncot. Ja utóbbi nem lett cserélve. Nem tudom, mi mindent csinált vele Laci, de sokkal kezesebb lett, mint volt, és 110 lovat dobott ki rá pad a gyári 101 helyett úgy, hogy a db killerek bent voltak a dobokban. ;)
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 49

Itt találsz jó pár dolgot: ht[…]

Nagy Monster topic

Köszi a részletes választ :) […]