Oldal: 5 / 49

 

Elküldve: Thu May 03, 2018 12:35 am
Szerző: baseldon
Sanci azt hiszem 33ezret vert bele a 696-ba nem éppen kíméletesen és ebből kicsit több mint a felénél ott voltam. Egy leszakadt szelep és egy megolvadt lambdakábel volt az össz baja
Ebbol is latszik, mennyire nem mervado a velemenyem :)
Sajnos ujabbra nem igen van keret egyelore. a 620 meg kevesbe tetszik. Ezert a 696. De koszonom a te velemenyedet is.

Mit erdemes megnezni egy hasznalt motoron, amibol lehet kovetkeztetni arra hogy milyen allapotban van? Sajnos azok a motorok amik szoba johetnek, videken vannak, igy a szervizben valo atnezetes nem jatszik.
Ketsegtelen, hogy a 696 szebb. Ami a nezest illeti, 696 specifikusan nem vagyok illetekes, de amit en szoktam csinalni, hogy megnezem az eladot. Haza, lakasa, kertje, kornyezete, viselkedese, ilyenek. Ha az rendben van, akkor a vas is jo lesz. De megint csak visszautalnek a Dinonak adott valaszomra. En itten nem vagyok mervado :)

 

Elküldve: Wed May 02, 2018 10:52 am
Szerző: leximester
Tudom, hogy ez ilyen nem nepszeru hozzaallas, de csak ide irom, hogy az ugyanannyi kobcentibol, jelentosebb innovacio nelkul aranytalanul tobb loero ugy jon ki, hogy valahol el kell baszni. Ha a szohasznalat csipi valakinek a szemet, akkor lehet ugy is fogalmazni, hogy a dolgok nincsenek egyensulyban. A 620-as motorok annyit tudnak, amennyit, mara 10 ev folotti tapasztalatokkal. Egesz jol birjak az eveket. A 696 szinten 10 ev koruli, nem uj valami, de meg mindig a 2 szelepes verzio, tehat kihoztak belole, amit meg lehetett a 4 szelepesek elott. Es itt van a kutya elasva. A 4 szelepesek bevezetese elott meg ki kellett hozni egy megtobbloeros valamit, hogy a piacot kielegitsek, de mar nem volt cel a megbizhatosag, hiszen jottek az uj dolgok lassan. Ha valakinek a dizajn fontosabb, mint a mas, akkor persze az ujabb szebb. Ellenben en vagy a 620 fele mennek, vagy mar a 4 szelepesek iranyaba a kategorian belul. De szerintem a ducatista nem arrol hires, hogy lefele gondolkodik. Inkabb erosebb vasat akar, mert az ferfiasabb. A megbizhatosagot meg szerintem mas markanal kell keresni :) Hajra
Sanci azt hiszem 33ezret vert bele a 696-ba nem éppen kíméletesen és ebből kicsit több mint a felénél ott voltam. Egy leszakadt szelep és egy megolvadt lambdakábel volt az össz baja
Ebbol is latszik, mennyire nem mervado a velemenyem :)
Sajnos ujabbra nem igen van keret egyelore. a 620 meg kevesbe tetszik. Ezert a 696. De koszonom a te velemenyedet is.

Mit erdemes megnezni egy hasznalt motoron, amibol lehet kovetkeztetni arra hogy milyen allapotban van? Sajnos azok a motorok amik szoba johetnek, videken vannak, igy a szervizben valo atnezetes nem jatszik.

 

Elküldve: Wed May 02, 2018 9:17 am
Szerző: baseldon

Igen, nekem is gyanus. Azert is kerdeztem hatha valakinek van tapasztalata veluk. Magarol a tipusrol is johetnek velemenyek. Az eddig olvasottak alapjan nincs vele nagyobb baj, bar tobb helyen olvastam hogy a 600/620 megbizhatobb.
Tudom, hogy ez ilyen nem nepszeru hozzaallas, de csak ide irom, hogy az ugyanannyi kobcentibol, jelentosebb innovacio nelkul aranytalanul tobb loero ugy jon ki, hogy valahol el kell baszni. Ha a szohasznalat csipi valakinek a szemet, akkor lehet ugy is fogalmazni, hogy a dolgok nincsenek egyensulyban. A 620-as motorok annyit tudnak, amennyit, mara 10 ev folotti tapasztalatokkal. Egesz jol birjak az eveket. A 696 szinten 10 ev koruli, nem uj valami, de meg mindig a 2 szelepes verzio, tehat kihoztak belole, amit meg lehetett a 4 szelepesek elott. Es itt van a kutya elasva. A 4 szelepesek bevezetese elott meg ki kellett hozni egy megtobbloeros valamit, hogy a piacot kielegitsek, de mar nem volt cel a megbizhatosag, hiszen jottek az uj dolgok lassan. Ha valakinek a dizajn fontosabb, mint a mas, akkor persze az ujabb szebb. Ellenben en vagy a 620 fele mennek, vagy mar a 4 szelepesek iranyaba a kategorian belul. De szerintem a ducatista nem arrol hires, hogy lefele gondolkodik. Inkabb erosebb vasat akar, mert az ferfiasabb. A megbizhatosagot meg szerintem mas markanal kell keresni :) Hajra
Sanci azt hiszem 33ezret vert bele a 696-ba nem éppen kíméletesen és ebből kicsit több mint a felénél ott voltam. Egy leszakadt szelep és egy megolvadt lambdakábel volt az össz baja
Ebbol is latszik, mennyire nem mervado a velemenyem :)

 

Elküldve: Tue May 01, 2018 9:01 pm
Szerző: leximester
Koszi szepen mindenkinek. Mostmar csak meg kell talalni a megfelelo 696-t :)

 

Elküldve: Tue May 01, 2018 9:32 am
Szerző: dino74
Tudom, hogy ez ilyen nem nepszeru hozzaallas, de csak ide irom, hogy az ugyanannyi kobcentibol, jelentosebb innovacio nelkul aranytalanul tobb loero ugy jon ki, hogy valahol el kell baszni. Ha a szohasznalat csipi valakinek a szemet, akkor lehet ugy is fogalmazni, hogy a dolgok nincsenek egyensulyban. A 620-as motorok annyit tudnak, amennyit, mara 10 ev folotti tapasztalatokkal. Egesz jol birjak az eveket. A 696 szinten 10 ev koruli, nem uj valami, de meg mindig a 2 szelepes verzio, tehat kihoztak belole, amit meg lehetett a 4 szelepesek elott. Es itt van a kutya elasva. A 4 szelepesek bevezetese elott meg ki kellett hozni egy megtobbloeros valamit, hogy a piacot kielegitsek, de mar nem volt cel a megbizhatosag, hiszen jottek az uj dolgok lassan. Ha valakinek a dizajn fontosabb, mint a mas, akkor persze az ujabb szebb. Ellenben en vagy a 620 fele mennek, vagy mar a 4 szelepesek iranyaba a kategorian belul. De szerintem a ducatista nem arrol hires, hogy lefele gondolkodik. Inkabb erosebb vasat akar, mert az ferfiasabb. A megbizhatosagot meg szerintem mas markanal kell keresni :) Hajra
Sanci azt hiszem 33ezret vert bele a 696-ba nem éppen kíméletesen és ebből kicsit több mint a felénél ott voltam. Egy leszakadt szelep és egy megolvadt lambdakábel volt az össz baja
A szelep az gyári hibás volt. Ilyen bármely márkánál előfordúlhat.
tudom, de a szkeptikusoknak ezt el sem kezdem magyarázni

 

Elküldve: Tue May 01, 2018 8:08 am
Szerző: Vendég
1/ Regebben irtam ,a--- Nepiteletbe--- de nap mint nap megerősithetem :

696 Bella :))
Szöveges ítélet
Pozitívan változott a véleményem a 696-osrol. 18 100 km van benne , egy rendkívül könnyen kezelhető gép, ugye tudjuk, hogy úgy a motor mint a váz teljesen új konstrukció, valószínű a kormányszögállását is megváltoztathatták az előző modellekhez képest, így fordulékony, kis helyen is lehet vele kanyarodni. A Motornak hangyányit nagyobb a sűrítése, rövidebb a lökete, így pörgősebb, ezt a motorféknél erezhetjük, de hamar megszokni.
Általában 220 Km-t megyek míg a tank kijelzője jelzi az ürességet, utána van még kb 40 km-em.
A negatívum: a digitális km óra, nappali fényben a szürke hátlap, és a fekete betűk-számok miatt nehezen leolvasható, a másik a tank megoldásánál jelentkezik, ugyanis nem lehet felhajtani, sőt tökre szét kell szedni, ha az akksihoz akarunk hozzáférni. Nem jó megoldás, de ez van. Van viszont csepptöltő, amit externe lehet csatlakoztatni, 2 helyről is, úgyhogy semmi pánik, Akkuhoz hozzáférni, csupán egy esetleges cserénél kell. Szervizigénye ugyanaz mint ez előzőnél, szíjak, szelepek, olaj + szűrök. Lánc a rendszeres kenés miatt csodálatos, semmi elhasználódás, most kapott új Bridgestone-t, úgyhogy jöhet a szezon. Karcmentes , nagyon szép megjelenésű, tetszetős gép,ha eladnám, csupán majd idős korom miatt tennem. Hamarosan honosíttatom, így a magyar lapos utakon fog majd berregni, az osztrák szerpentineket mint emlék őrizheti később :)
Nagyon jó gép, sem nagyobb, sem kisebb nem kell, elégséges a lóerő, a gyorsulás, az ülésmagasság, (ülést a tanknál át kellett szabatni, mert állandóan előrecsúsztam. Kitömték, feltöltötték + Shaumgummival -szivaccsal)
Summa summarum, egy kis ékszer a gép, jó kezekben van nálam :))
köszönöm, szevasztok
Közben Ducatiek kihoztak az ujabb 797-es Modellt, ami csabito, de nem erdemes az enyemmel lecserelni
Az uj: 12 Kg-al nehezebb es kb 10 Le-vel gyengebb. Marad a 696

Hibalista
- semmi, söt, egy alkalommal zuhogo, ömlö, szakado esöben, kb 300 Km-t mentem, a Balatontol le Ljubljanan keresztül Triest - Velenceig, mindenfele /Technikai/ problema nelkül. Gyujtas nem hagyott ki, elektromos zarlat nemvolt, csupan en, es irataim, penzem, összes fontos papierom azott tökig, hogy Konsulatuson mindent cserelnem kellett :)))

Ide hordtam szervizbe
Leja Robert LINZ-Hörsching-Austria

Értékelése:

2/ Ducatibol semmi mas Modellt nem vennek, mar 22200 Km van benne, minden ősszel Olajcsere , a regi ne savasodjon benne, tavasszal csepptőltes az Akkube es egesz sesonban aztan pőcc-rőff.
Minden evben lemegyek vele Gőrőgbe ,( meg elotte egy masikkal, ) kenyelmes, megy sem nem erős sem nem gyenge, eltalalt Konstruktio, a Lietz-sem tudnak semmi negativumot rola mondani, ( A Importoer)
A lanc kenve van, az Olaj ellenőrizve, -mint a mez a szine - leghúteses, kesz ennyi

Jővőre eladom, ha valakit erdekel :))) az űles poziciot valtoztatni kellett mert előrecsuszott mindenki es a banan elgőrbúlt -panaszkodtak a forumokon sokan .

 

Elküldve: Mon Apr 30, 2018 10:13 pm
Szerző: mts

Igen, nekem is gyanus. Azert is kerdeztem hatha valakinek van tapasztalata veluk. Magarol a tipusrol is johetnek velemenyek. Az eddig olvasottak alapjan nincs vele nagyobb baj, bar tobb helyen olvastam hogy a 600/620 megbizhatobb.
Tudom, hogy ez ilyen nem nepszeru hozzaallas, de csak ide irom, hogy az ugyanannyi kobcentibol, jelentosebb innovacio nelkul aranytalanul tobb loero ugy jon ki, hogy valahol el kell baszni. Ha a szohasznalat csipi valakinek a szemet, akkor lehet ugy is fogalmazni, hogy a dolgok nincsenek egyensulyban. A 620-as motorok annyit tudnak, amennyit, mara 10 ev folotti tapasztalatokkal. Egesz jol birjak az eveket. A 696 szinten 10 ev koruli, nem uj valami, de meg mindig a 2 szelepes verzio, tehat kihoztak belole, amit meg lehetett a 4 szelepesek elott. Es itt van a kutya elasva. A 4 szelepesek bevezetese elott meg ki kellett hozni egy megtobbloeros valamit, hogy a piacot kielegitsek, de mar nem volt cel a megbizhatosag, hiszen jottek az uj dolgok lassan. Ha valakinek a dizajn fontosabb, mint a mas, akkor persze az ujabb szebb. Ellenben en vagy a 620 fele mennek, vagy mar a 4 szelepesek iranyaba a kategorian belul. De szerintem a ducatista nem arrol hires, hogy lefele gondolkodik. Inkabb erosebb vasat akar, mert az ferfiasabb. A megbizhatosagot meg szerintem mas markanal kell keresni :) Hajra
Sanci azt hiszem 33ezret vert bele a 696-ba nem éppen kíméletesen és ebből kicsit több mint a felénél ott voltam. Egy leszakadt szelep és egy megolvadt lambdakábel volt az össz baja
A szelep az gyári hibás volt. Ilyen bármely márkánál előfordúlhat.

 

Elküldve: Mon Apr 30, 2018 9:37 pm
Szerző: dino74
Magáról a motorról majd többet tud mondani akinek van volt ilyen!

Viszont a hirdetés az nálam gyanús, Én nem hiszek ezekben a külföldi behozott kevés km -es motorokban pláne hogy az a legolcsóbb az adott típusnál. csak 9000 km 9 év alatt (1000/év) Ráadásul van nála (a keresekedö) még egy hasonló ugyan ennyiért 40000 km el !
És kereskedő vagyis profitért akart eladni vagyis neki gondolom még ennyibe sincs! így a többihez viszonyítva ott a kérdés hogy mi lehetett vele a nyűg hogy ár alatt megy
HA olyan kevés km szipi szupi akkor miért is van a többihez képest lenyomva az ára ? (csak magyar oldalon nézem. külföldön nem tudom bár érdemes rá kukkantani hogy ott menyiért kínálják)

De lehet csak én vagyok ilyen túlgondolos :) Mindenesetre nem akarlak lebeszélni róla. nézd/nézesd át tüzetesen!
Egy opció nem tudom hogy működik, (pár telefont lehet megér) Kérj egy alvázszámot Hivatalos szervizben szerintem dij ellenében le tudod kérdezni a szerviz történetet (ha van neki) én ezzel kezdeném az biztos :)

Igen, nekem is gyanus. Azert is kerdeztem hatha valakinek van tapasztalata veluk. Magarol a tipusrol is johetnek velemenyek. Az eddig olvasottak alapjan nincs vele nagyobb baj, bar tobb helyen olvastam hogy a 600/620 megbizhatobb.
Tudom, hogy ez ilyen nem nepszeru hozzaallas, de csak ide irom, hogy az ugyanannyi kobcentibol, jelentosebb innovacio nelkul aranytalanul tobb loero ugy jon ki, hogy valahol el kell baszni. Ha a szohasznalat csipi valakinek a szemet, akkor lehet ugy is fogalmazni, hogy a dolgok nincsenek egyensulyban. A 620-as motorok annyit tudnak, amennyit, mara 10 ev folotti tapasztalatokkal. Egesz jol birjak az eveket. A 696 szinten 10 ev koruli, nem uj valami, de meg mindig a 2 szelepes verzio, tehat kihoztak belole, amit meg lehetett a 4 szelepesek elott. Es itt van a kutya elasva. A 4 szelepesek bevezetese elott meg ki kellett hozni egy megtobbloeros valamit, hogy a piacot kielegitsek, de mar nem volt cel a megbizhatosag, hiszen jottek az uj dolgok lassan. Ha valakinek a dizajn fontosabb, mint a mas, akkor persze az ujabb szebb. Ellenben en vagy a 620 fele mennek, vagy mar a 4 szelepesek iranyaba a kategorian belul. De szerintem a ducatista nem arrol hires, hogy lefele gondolkodik. Inkabb erosebb vasat akar, mert az ferfiasabb. A megbizhatosagot meg szerintem mas markanal kell keresni :) Hajra
Sanci azt hiszem 33ezret vert bele a 696-ba nem éppen kíméletesen és ebből kicsit több mint a felénél ott voltam. Egy leszakadt szelep és egy megolvadt lambdakábel volt az össz baja

 

Elküldve: Mon Apr 30, 2018 1:55 pm
Szerző: LM
Magáról a motorról majd többet tud mondani akinek van volt ilyen!

Viszont a hirdetés az nálam gyanús, Én nem hiszek ezekben a külföldi behozott kevés km -es motorokban pláne hogy az a legolcsóbb az adott típusnál. csak 9000 km 9 év alatt (1000/év) Ráadásul van nála (a keresekedö) még egy hasonló ugyan ennyiért 40000 km el !
És kereskedő vagyis profitért akart eladni vagyis neki gondolom még ennyibe sincs! így a többihez viszonyítva ott a kérdés hogy mi lehetett vele a nyűg hogy ár alatt megy
HA olyan kevés km szipi szupi akkor miért is van a többihez képest lenyomva az ára ? (csak magyar oldalon nézem. külföldön nem tudom bár érdemes rá kukkantani hogy ott menyiért kínálják)

De lehet csak én vagyok ilyen túlgondolos :) Mindenesetre nem akarlak lebeszélni róla. nézd/nézesd át tüzetesen!
Egy opció nem tudom hogy működik, (pár telefont lehet megér) Kérj egy alvázszámot Hivatalos szervizben szerintem dij ellenében le tudod kérdezni a szerviz történetet (ha van neki) én ezzel kezdeném az biztos :)

Igen, nekem is gyanus. Azert is kerdeztem hatha valakinek van tapasztalata veluk. Magarol a tipusrol is johetnek velemenyek. Az eddig olvasottak alapjan nincs vele nagyobb baj, bar tobb helyen olvastam hogy a 600/620 megbizhatobb.
Szia! Nekem 7 évig volt 696-osom, újkorától 25e km-t tekertem bele, javarészt szerpentinezésre, csapatásra használtam (nem pályázásra, de nem is városban munkábajárásra), soha semmi baja nem volt! A szervízeket betartottam, minden évben tavasszal éves szervíz friss olajjal, erre oda kell figyelni és szerintem nincs vele gond. Mindig pöccre indult, egy gramm olajat nem evett soha. Ez az én véleményem, de a szervízben töltött idők alatt megkérdeztem a szerelőket a tapasztalatokról, ők is hasonlókat mondtak. Szerintem abszolút strapabíró blokk, persze mint minden, ez nagyban függ az előélettől.

 

Elküldve: Mon Apr 30, 2018 1:29 pm
Szerző: baseldon
Magáról a motorról majd többet tud mondani akinek van volt ilyen!

Viszont a hirdetés az nálam gyanús, Én nem hiszek ezekben a külföldi behozott kevés km -es motorokban pláne hogy az a legolcsóbb az adott típusnál. csak 9000 km 9 év alatt (1000/év) Ráadásul van nála (a keresekedö) még egy hasonló ugyan ennyiért 40000 km el !
És kereskedő vagyis profitért akart eladni vagyis neki gondolom még ennyibe sincs! így a többihez viszonyítva ott a kérdés hogy mi lehetett vele a nyűg hogy ár alatt megy
HA olyan kevés km szipi szupi akkor miért is van a többihez képest lenyomva az ára ? (csak magyar oldalon nézem. külföldön nem tudom bár érdemes rá kukkantani hogy ott menyiért kínálják)

De lehet csak én vagyok ilyen túlgondolos :) Mindenesetre nem akarlak lebeszélni róla. nézd/nézesd át tüzetesen!
Egy opció nem tudom hogy működik, (pár telefont lehet megér) Kérj egy alvázszámot Hivatalos szervizben szerintem dij ellenében le tudod kérdezni a szerviz történetet (ha van neki) én ezzel kezdeném az biztos :)

Igen, nekem is gyanus. Azert is kerdeztem hatha valakinek van tapasztalata veluk. Magarol a tipusrol is johetnek velemenyek. Az eddig olvasottak alapjan nincs vele nagyobb baj, bar tobb helyen olvastam hogy a 600/620 megbizhatobb.
Tudom, hogy ez ilyen nem nepszeru hozzaallas, de csak ide irom, hogy az ugyanannyi kobcentibol, jelentosebb innovacio nelkul aranytalanul tobb loero ugy jon ki, hogy valahol el kell baszni. Ha a szohasznalat csipi valakinek a szemet, akkor lehet ugy is fogalmazni, hogy a dolgok nincsenek egyensulyban. A 620-as motorok annyit tudnak, amennyit, mara 10 ev folotti tapasztalatokkal. Egesz jol birjak az eveket. A 696 szinten 10 ev koruli, nem uj valami, de meg mindig a 2 szelepes verzio, tehat kihoztak belole, amit meg lehetett a 4 szelepesek elott. Es itt van a kutya elasva. A 4 szelepesek bevezetese elott meg ki kellett hozni egy megtobbloeros valamit, hogy a piacot kielegitsek, de mar nem volt cel a megbizhatosag, hiszen jottek az uj dolgok lassan. Ha valakinek a dizajn fontosabb, mint a mas, akkor persze az ujabb szebb. Ellenben en vagy a 620 fele mennek, vagy mar a 4 szelepesek iranyaba a kategorian belul. De szerintem a ducatista nem arrol hires, hogy lefele gondolkodik. Inkabb erosebb vasat akar, mert az ferfiasabb. A megbizhatosagot meg szerintem mas markanal kell keresni :) Hajra

 

Elküldve: Sun Apr 29, 2018 6:41 pm
Szerző: leximester
Magáról a motorról majd többet tud mondani akinek van volt ilyen!

Viszont a hirdetés az nálam gyanús, Én nem hiszek ezekben a külföldi behozott kevés km -es motorokban pláne hogy az a legolcsóbb az adott típusnál. csak 9000 km 9 év alatt (1000/év) Ráadásul van nála (a keresekedö) még egy hasonló ugyan ennyiért 40000 km el !
És kereskedő vagyis profitért akart eladni vagyis neki gondolom még ennyibe sincs! így a többihez viszonyítva ott a kérdés hogy mi lehetett vele a nyűg hogy ár alatt megy
HA olyan kevés km szipi szupi akkor miért is van a többihez képest lenyomva az ára ? (csak magyar oldalon nézem. külföldön nem tudom bár érdemes rá kukkantani hogy ott menyiért kínálják)

De lehet csak én vagyok ilyen túlgondolos :) Mindenesetre nem akarlak lebeszélni róla. nézd/nézesd át tüzetesen!
Egy opció nem tudom hogy működik, (pár telefont lehet megér) Kérj egy alvázszámot Hivatalos szervizben szerintem dij ellenében le tudod kérdezni a szerviz történetet (ha van neki) én ezzel kezdeném az biztos :)

Igen, nekem is gyanus. Azert is kerdeztem hatha valakinek van tapasztalata veluk. Magarol a tipusrol is johetnek velemenyek. Az eddig olvasottak alapjan nincs vele nagyobb baj, bar tobb helyen olvastam hogy a 600/620 megbizhatobb.

 

Elküldve: Fri Apr 27, 2018 7:27 pm
Szerző: Szmoli
Magáról a motorról majd többet tud mondani akinek van volt ilyen!

Viszont a hirdetés az nálam gyanús, Én nem hiszek ezekben a külföldi behozott kevés km -es motorokban pláne hogy az a legolcsóbb az adott típusnál. csak 9000 km 9 év alatt (1000/év) Ráadásul van nála (a keresekedö) még egy hasonló ugyan ennyiért 40000 km el !
És kereskedő vagyis profitért akart eladni vagyis neki gondolom még ennyibe sincs! így a többihez viszonyítva ott a kérdés hogy mi lehetett vele a nyűg hogy ár alatt megy
HA olyan kevés km szipi szupi akkor miért is van a többihez képest lenyomva az ára ? (csak magyar oldalon nézem. külföldön nem tudom bár érdemes rá kukkantani hogy ott menyiért kínálják)

De lehet csak én vagyok ilyen túlgondolos :) Mindenesetre nem akarlak lebeszélni róla. nézd/nézesd át tüzetesen!
Egy opció nem tudom hogy működik, (pár telefont lehet megér) Kérj egy alvázszámot Hivatalos szervizben szerintem dij ellenében le tudod kérdezni a szerviz történetet (ha van neki) én ezzel kezdeném az biztos :)

 

Elküldve: Fri Apr 27, 2018 2:38 pm
Szerző: leximester
Sziasztok!

Friss jogsival szeretnek egy Monstert. Leginkabb ami a tetszik az a 696. Mennyire megbizhato? Hobby celra lenne, hetvegente kirandulgatni.
Mi a velemenyetek errol? https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 6-11964445
Elore is koszi

 

Elküldve: Mon Apr 23, 2018 9:15 am
Szerző: EchoPeti1
Sziasztok! Valakinek esetleg véleménye erről a motorról? Mit érdemes S4R-nél nézni, ami problémás lehet?
https://www.kepesmotor.hu/ducati-tura_s ... a/p1887477
Köszönöm!
Nem a konkrét motorra mutat a link... :/ Nekem S4R van, igazából minden olyan dolgot nézz meg amit más motornál is megnéznél, kormányütközőnél rendbe van-e minden, tank normálisan helyezkedik a vázon, gumik, lánc, fékek, kuplung állapota milyen, hátsó lánckeréknél milyen a gumi bakok állapota, ha nagyon mozog akkor nézz rá a láncfeszesség állító cuccra, hogy a rossz állapotú bakok miatt nem e csiszolta mm vastagságúra a lánckerék. Meg persze hideg indításkor minden rendben van-e, nekem pl mindig pöccre indul szivató nélkül.

 

Elküldve: Fri Apr 20, 2018 7:41 pm
Szerző: Hobo
Sziasztok! Valakinek esetleg véleménye erről a motorról? Mit érdemes S4R-nél nézni, ami problémás lehet?
https://www.kepesmotor.hu/ducati-tura_s ... a/p1887477
Köszönöm!

 

Elküldve: Wed Apr 11, 2018 11:28 am
Szerző: Hobo
Sziasztok! Ezekről a dobokról mi a véleményetek? Ismeri valaki a motort?
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 6-12576687
a 696 hivatalos termije nem ilyen formájú, ez vagy valami más modell esetleg csak van rajta egy termi matrica (de ezek abszolut nem vonnak le az esetleges faszaságából, csak mondom)
Rendben, köszönöm.

 

Elküldve: Wed Apr 11, 2018 10:13 am
Szerző: ricsi
Sziasztok! Ezekről a dobokról mi a véleményetek? Ismeri valaki a motort?
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 6-12576687
a 696 hivatalos termije nem ilyen formájú, ez vagy valami más modell esetleg csak van rajta egy termi matrica (de ezek abszolut nem vonnak le az esetleges faszaságából, csak mondom)

 

Elküldve: Tue Apr 10, 2018 11:06 pm
Szerző: Hobo
Sziasztok! Ezekről a dobokról mi a véleményetek? Ismeri valaki a motort?
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 6-12576687

 

Elküldve: Tue Apr 10, 2018 8:18 pm
Szerző: romlakba
Szesztok,

ha tud ajánlani valaki nyugodt szívvel egy 696 vagy 796 Monstert, legyen szíves szóljon!

Köszi!

 

Elküldve: Mon Apr 09, 2018 1:00 pm
Szerző: Szmoli
Sziasztok!

Motorvásárlás előtt állok és szeretném a segítségeteket kérni, Esetleg ismeritek ezt mocit?

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 8-12700875
szia a mocit nem ismerem, viszont voltam ott szombaton egy másik motor miatt. Felületesen megnézve jól mutatott.

Az eladótól tavaly vettem a gépem én jókat tudok róla mondani, korrekt gyors ügyintézés jó szervizháttér.

 

Elküldve: Mon Apr 09, 2018 10:04 am
Szerző: jaws46
Pár hónapja írta valaki, hogy a félkarú lengővillás Ducati-k másképp fordulnak jobbra, mint balra a félkarú villa miatt. Ez igaz, vagy csak valamit benéztem?
Benézted! :)

 

Elküldve: Mon Apr 09, 2018 8:40 am
Szerző: mzsolti
Sziasztok!

Motorvásárlás előtt állok és szeretném a segítségeteket kérni, Esetleg ismeritek ezt mocit?

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 8-12700875

 

Elküldve: Sun Apr 08, 2018 10:27 am
Szerző: angel911
Az 1000-est ajánlom én is....ősszel lehet megválok tőle.

 

Elküldve: Sat Apr 07, 2018 5:03 pm
Szerző: Istvánxxx
Pár hónapja írta valaki, hogy a félkarú lengővillás Ducati-k másképp fordulnak jobbra, mint balra a félkarú villa miatt. Ez igaz, vagy csak valamit benéztem?
Benézted!

Pedig asszem itt olvastam.

 

Elküldve: Sat Apr 07, 2018 2:03 pm
Szerző: gizi
Pár hónapja írta valaki, hogy a félkarú lengővillás Ducati-k másképp fordulnak jobbra, mint balra a félkarú villa miatt. Ez igaz, vagy csak valamit benéztem?
Benézted!

 

Elküldve: Sat Apr 07, 2018 1:40 pm
Szerző: Istvánxxx
Pár hónapja írta valaki, hogy a félkarú lengővillás Ducati-k másképp fordulnak jobbra, mint balra a félkarú villa miatt. Ez igaz, vagy csak valamit benéztem?

 

Elküldve: Sat Apr 07, 2018 1:35 pm
Szerző: Istvánxxx
Nem tudom, mióta motorozol, meg mennyire akarod húzni neki, de szerintem inkább az 1000-eseket nézegesd. Nincs olyan hatalmas különbség árban. Én tavaly márciusban vettem egy 620-ast, szeptemberben el is adtam. Most én is 1000-es Monsterre vadászok...

 

Elküldve: Fri Apr 06, 2018 10:57 pm
Szerző: Hobo
Sziasztok! Monster 1000 i.e. a kiszemelt. Milyen ez a típus? Valakinek esetleg tapasztalata?
Van nekem 3-ik éve. Jól át kell nézni és nem érhet meglepetés.
Kuplungot, kiput kinyitni.....és nem akarsz leszállni róla.

Köszönöm az infót. 1000 i.e. és a 620 i.e. Ez a két gép, ami megfogott. Csak azt nem tudom, hogy a 620-nál az a 60 LE nem lenne-e kevés kicsit.

 

Elküldve: Fri Apr 06, 2018 8:26 pm
Szerző: angel911
Sziasztok! Monster 1000 i.e. a kiszemelt. Milyen ez a típus? Valakinek esetleg tapasztalata?
Van nekem 3-ik éve. Jól át kell nézni és nem érhet meglepetés.
Kuplungot, kiput kinyitni.....és nem akarsz leszállni róla.

 

Elküldve: Thu Apr 05, 2018 9:58 pm
Szerző: dino74
Üdv st vásárlás előtt álnok ez a gép is benne a potenciális jelöltek közt mivel a tankon az MDK feltételezem valaki ismeri itt a motort.
https://new.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... s-12055591
Ismerjük a tulaját, rendes srác, hívd fel biztos, hogy nem fog becsapni
még nem szántam rá magam bánt, hogy nem az eredtei senna fényzése van.
eredtileg piros volt ha jól emlékszem

 

Elküldve: Thu Apr 05, 2018 9:52 pm
Szerző: Bandi
Üdv st vásárlás előtt álnok ez a gép is benne a potenciális jelöltek közt mivel a tankon az MDK feltételezem valaki ismeri itt a motort.
https://new.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... s-12055591
Ismerjük a tulaját, rendes srác, hívd fel biztos, hogy nem fog becsapni
még nem szántam rá magam bánt, hogy nem az eredtei senna fényzése van.

 

Elküldve: Thu Apr 05, 2018 7:35 am
Szerző: gonosz
Sziasztok! Monster 1000 i.e. a kiszemelt. Milyen ez a típus? Valakinek esetleg tapasztalata?
ööö csak nekem jön be az ÁSZF, ha a linkre kattintok???

Áh, rájöttem, igen, csak nekem. Bocs :)

 

Elküldve: Thu Apr 05, 2018 7:16 am
Szerző: Hobo
Sziasztok! Monster 1000 i.e. a kiszemelt. Milyen ez a típus? Valakinek esetleg tapasztalata?

 

Elküldve: Wed Apr 04, 2018 8:21 pm
Szerző: wolvesmonster93
Sziasztok,

Szerintetek érdemes ragaszkodnom ahhoz, hogy motorvásárlás előtt átnézzék a vasat mondjuk egy Moto Rosso-ban, vagy csak elég vinnem egy hozzáértőt a helyszínre? Én ránéztem, a gazdája szerint nincs baja, szemre szép állapotban van, de én nem értek hozzá. Ha jól tudom akkor ha az adásvétel előtt nem tud az eladó nagyobb gondról vagy nem mondja el, akkor is őt terheli a felelősség, de azért nem szeretnék ilyenbe belefutni.

Üdv,
Ádám
Hello! A felelősség kérdése egy rejtett hiba esetén, magánszemély esetén csiklandós kérdés, főleg utólag.. A kellékszavatosság csak cégek esetén él.. Mindenképp nézesd át!!

 

Elküldve: Wed Apr 04, 2018 5:24 pm
Szerző: PR
Sziasztok,

Szerintetek érdemes ragaszkodnom ahhoz, hogy motorvásárlás előtt átnézzék a vasat mondjuk egy Moto Rosso-ban, vagy csak elég vinnem egy hozzáértőt a helyszínre? Én ránéztem, a gazdája szerint nincs baja, szemre szép állapotban van, de én nem értek hozzá. Ha jól tudom akkor ha az adásvétel előtt nem tud az eladó nagyobb gondról vagy nem mondja el, akkor is őt terheli a felelősség, de azért nem szeretnék ilyenbe belefutni.

Üdv,
Ádám
hali! Lesz költséged elég átírás...stb.. Nagyon jó ötlet ha elviszed az eladót is bevédded te meg nyugodt lehetsz hogy nem sz@rt vetél, a rossos srácok pedig az országban a legjobbak! Ezen sem szabad sporolni...a meglévő...elkövetkezendő hibák feltárása alku alapja lehet!

 

Elküldve: Wed Apr 04, 2018 1:06 pm
Szerző: adam90
Sziasztok,

Szerintetek érdemes ragaszkodnom ahhoz, hogy motorvásárlás előtt átnézzék a vasat mondjuk egy Moto Rosso-ban, vagy csak elég vinnem egy hozzáértőt a helyszínre? Én ránéztem, a gazdája szerint nincs baja, szemre szép állapotban van, de én nem értek hozzá. Ha jól tudom akkor ha az adásvétel előtt nem tud az eladó nagyobb gondról vagy nem mondja el, akkor is őt terheli a felelősség, de azért nem szeretnék ilyenbe belefutni.

Üdv,
Ádám

 

Elküldve: Mon Mar 26, 2018 8:22 pm
Szerző: dino74
22-vel adtam el
akor sokat ezzel sem mentek

 

Elküldve: Mon Mar 26, 2018 7:43 pm
Szerző: ricsi
22-vel adtam el

 

Elküldve: Mon Mar 26, 2018 8:48 am
Szerző: sünbáró
Sziasztok!

Ismeri Valaki ezt a motort?

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... k-12493384
sztem ez az én motorom volt kedves sünöm
szerintem is, bár a mostani tulaj a fullgáztól vette.
Te mennyi km-el adtad el annak a párocskának?

 

Elküldve: Sun Mar 25, 2018 9:23 pm
Szerző: dino74
Sziasztok!

Ismeri Valaki ezt a motort?

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... k-12493384
sztem ez az én motorom volt kedves sünöm
kevesebb lett benne a km?

 

Elküldve: Sun Mar 25, 2018 7:28 pm
Szerző: ricsi
Sziasztok!

Ismeri Valaki ezt a motort?

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... k-12493384
sztem ez az én motorom volt kedves sünöm

 

Elküldve: Sun Mar 25, 2018 6:57 pm
Szerző: sünbáró
Sziasztok!

Ismeri Valaki ezt a motort?

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... k-12493384

 

Elküldve: Mon Mar 19, 2018 2:54 pm
Szerző: theczar
Sziasztok,
Valakinek van esetleg erről a motorról információja?
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 8-12700108
Köszönöm!

 

Elküldve: Fri Feb 23, 2018 8:09 pm
Szerző: Bandi
Kösz srácok, felhívom.
Csak ugye a saját portékáját mindenki dicséri és a nagy dicséretbe elsikkadnak fontos dolgok.

 

Elküldve: Fri Feb 23, 2018 11:29 am
Szerző: ricsi
Üdv st vásárlás előtt álnok ez a gép is benne a potenciális jelöltek közt mivel a tankon az MDK feltételezem valaki ismeri itt a motort.
https://new.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... s-12055591
csatlakozom, ezer éves barát, a motor is jó az ember meg egyenesen remek!

 

Elküldve: Fri Feb 23, 2018 6:38 am
Szerző: dino74
Üdv st vásárlás előtt álnok ez a gép is benne a potenciális jelöltek közt mivel a tankon az MDK feltételezem valaki ismeri itt a motort.
https://new.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... s-12055591
Ismerjük a tulaját, rendes srác, hívd fel biztos, hogy nem fog becsapni

 

Elküldve: Thu Feb 22, 2018 9:47 pm
Szerző: Bandi
Üdv st vásárlás előtt álnok ez a gép is benne a potenciális jelöltek közt mivel a tankon az MDK feltételezem valaki ismeri itt a motort.
https://new.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... s-12055591

 

Elküldve: Wed Jan 31, 2018 9:35 am
Szerző: Joe Hunt
Üdv! Elado monster s4 est keresek szep serulesmentes szervizelt allapotban! 06208493833

 

Elküldve: Wed Jan 24, 2018 12:54 am
Szerző: Zsomborszs
Sziasztok,erdekelne mi a véleményetek a 848-asról,tavasszal akarok venni,de nem igazan hallottam jókat a megbízhatóságáról.Koszi elore is

 

Elküldve: Wed Jan 03, 2018 3:48 pm
Szerző: baseldon
Baseldon Köszönöm válaszodat. Nagyon hajlok rá, hogy megvegyem, de még előtte szeretném személyesen is megnézni és kipróbálni. A típusról bővebb információt tudsz mondani?
Juj, ne haragudj, nehogy felre vigyelek, csak vicceltem a 4 szeleppel, szerintem abban az evjaratban es osszeallitasban nem gyartottak 4 szelepest hengerenkent. Ezert gondoltam, hogy ha megis, akkor tul olcso. Szoval szerintem inkabb csak elirtak a hirdetest...