#16878
Sanci azt hiszem 33ezret vert bele a 696-ba nem éppen kíméletesen és ebből kicsit több mint a felénél ott voltam. Egy leszakadt szelep és egy megolvadt lambdakábel volt az össz baja
Ebbol is latszik, mennyire nem mervado a velemenyem :)
Sajnos ujabbra nem igen van keret egyelore. a 620 meg kevesbe tetszik. Ezert a 696. De koszonom a te velemenyedet is.

Mit erdemes megnezni egy hasznalt motoron, amibol lehet kovetkeztetni arra hogy milyen allapotban van? Sajnos azok a motorok amik szoba johetnek, videken vannak, igy a szervizben valo atnezetes nem jatszik.
Ketsegtelen, hogy a 696 szebb. Ami a nezest illeti, 696 specifikusan nem vagyok illetekes, de amit en szoktam csinalni, hogy megnezem az eladot. Haza, lakasa, kertje, kornyezete, viselkedese, ilyenek. Ha az rendben van, akkor a vas is jo lesz. De megint csak visszautalnek a Dinonak adott valaszomra. En itten nem vagyok mervado :)
#16877
Tudom, hogy ez ilyen nem nepszeru hozzaallas, de csak ide irom, hogy az ugyanannyi kobcentibol, jelentosebb innovacio nelkul aranytalanul tobb loero ugy jon ki, hogy valahol el kell baszni. Ha a szohasznalat csipi valakinek a szemet, akkor lehet ugy is fogalmazni, hogy a dolgok nincsenek egyensulyban. A 620-as motorok annyit tudnak, amennyit, mara 10 ev folotti tapasztalatokkal. Egesz jol birjak az eveket. A 696 szinten 10 ev koruli, nem uj valami, de meg mindig a 2 szelepes verzio, tehat kihoztak belole, amit meg lehetett a 4 szelepesek elott. Es itt van a kutya elasva. A 4 szelepesek bevezetese elott meg ki kellett hozni egy megtobbloeros valamit, hogy a piacot kielegitsek, de mar nem volt cel a megbizhatosag, hiszen jottek az uj dolgok lassan. Ha valakinek a dizajn fontosabb, mint a mas, akkor persze az ujabb szebb. Ellenben en vagy a 620 fele mennek, vagy mar a 4 szelepesek iranyaba a kategorian belul. De szerintem a ducatista nem arrol hires, hogy lefele gondolkodik. Inkabb erosebb vasat akar, mert az ferfiasabb. A megbizhatosagot meg szerintem mas markanal kell keresni :) Hajra
Sanci azt hiszem 33ezret vert bele a 696-ba nem éppen kíméletesen és ebből kicsit több mint a felénél ott voltam. Egy leszakadt szelep és egy megolvadt lambdakábel volt az össz baja
Ebbol is latszik, mennyire nem mervado a velemenyem :)
Sajnos ujabbra nem igen van keret egyelore. a 620 meg kevesbe tetszik. Ezert a 696. De koszonom a te velemenyedet is.

Mit erdemes megnezni egy hasznalt motoron, amibol lehet kovetkeztetni arra hogy milyen allapotban van? Sajnos azok a motorok amik szoba johetnek, videken vannak, igy a szervizben valo atnezetes nem jatszik.
#16876

Igen, nekem is gyanus. Azert is kerdeztem hatha valakinek van tapasztalata veluk. Magarol a tipusrol is johetnek velemenyek. Az eddig olvasottak alapjan nincs vele nagyobb baj, bar tobb helyen olvastam hogy a 600/620 megbizhatobb.
Tudom, hogy ez ilyen nem nepszeru hozzaallas, de csak ide irom, hogy az ugyanannyi kobcentibol, jelentosebb innovacio nelkul aranytalanul tobb loero ugy jon ki, hogy valahol el kell baszni. Ha a szohasznalat csipi valakinek a szemet, akkor lehet ugy is fogalmazni, hogy a dolgok nincsenek egyensulyban. A 620-as motorok annyit tudnak, amennyit, mara 10 ev folotti tapasztalatokkal. Egesz jol birjak az eveket. A 696 szinten 10 ev koruli, nem uj valami, de meg mindig a 2 szelepes verzio, tehat kihoztak belole, amit meg lehetett a 4 szelepesek elott. Es itt van a kutya elasva. A 4 szelepesek bevezetese elott meg ki kellett hozni egy megtobbloeros valamit, hogy a piacot kielegitsek, de mar nem volt cel a megbizhatosag, hiszen jottek az uj dolgok lassan. Ha valakinek a dizajn fontosabb, mint a mas, akkor persze az ujabb szebb. Ellenben en vagy a 620 fele mennek, vagy mar a 4 szelepesek iranyaba a kategorian belul. De szerintem a ducatista nem arrol hires, hogy lefele gondolkodik. Inkabb erosebb vasat akar, mert az ferfiasabb. A megbizhatosagot meg szerintem mas markanal kell keresni :) Hajra
Sanci azt hiszem 33ezret vert bele a 696-ba nem éppen kíméletesen és ebből kicsit több mint a felénél ott voltam. Egy leszakadt szelep és egy megolvadt lambdakábel volt az össz baja
Ebbol is latszik, mennyire nem mervado a velemenyem :)
#16874
Tudom, hogy ez ilyen nem nepszeru hozzaallas, de csak ide irom, hogy az ugyanannyi kobcentibol, jelentosebb innovacio nelkul aranytalanul tobb loero ugy jon ki, hogy valahol el kell baszni. Ha a szohasznalat csipi valakinek a szemet, akkor lehet ugy is fogalmazni, hogy a dolgok nincsenek egyensulyban. A 620-as motorok annyit tudnak, amennyit, mara 10 ev folotti tapasztalatokkal. Egesz jol birjak az eveket. A 696 szinten 10 ev koruli, nem uj valami, de meg mindig a 2 szelepes verzio, tehat kihoztak belole, amit meg lehetett a 4 szelepesek elott. Es itt van a kutya elasva. A 4 szelepesek bevezetese elott meg ki kellett hozni egy megtobbloeros valamit, hogy a piacot kielegitsek, de mar nem volt cel a megbizhatosag, hiszen jottek az uj dolgok lassan. Ha valakinek a dizajn fontosabb, mint a mas, akkor persze az ujabb szebb. Ellenben en vagy a 620 fele mennek, vagy mar a 4 szelepesek iranyaba a kategorian belul. De szerintem a ducatista nem arrol hires, hogy lefele gondolkodik. Inkabb erosebb vasat akar, mert az ferfiasabb. A megbizhatosagot meg szerintem mas markanal kell keresni :) Hajra
Sanci azt hiszem 33ezret vert bele a 696-ba nem éppen kíméletesen és ebből kicsit több mint a felénél ott voltam. Egy leszakadt szelep és egy megolvadt lambdakábel volt az össz baja
A szelep az gyári hibás volt. Ilyen bármely márkánál előfordúlhat.
tudom, de a szkeptikusoknak ezt el sem kezdem magyarázni
#16873
1/ Regebben irtam ,a--- Nepiteletbe--- de nap mint nap megerősithetem :

696 Bella :))
Szöveges ítélet
Pozitívan változott a véleményem a 696-osrol. 18 100 km van benne , egy rendkívül könnyen kezelhető gép, ugye tudjuk, hogy úgy a motor mint a váz teljesen új konstrukció, valószínű a kormányszögállását is megváltoztathatták az előző modellekhez képest, így fordulékony, kis helyen is lehet vele kanyarodni. A Motornak hangyányit nagyobb a sűrítése, rövidebb a lökete, így pörgősebb, ezt a motorféknél erezhetjük, de hamar megszokni.
Általában 220 Km-t megyek míg a tank kijelzője jelzi az ürességet, utána van még kb 40 km-em.
A negatívum: a digitális km óra, nappali fényben a szürke hátlap, és a fekete betűk-számok miatt nehezen leolvasható, a másik a tank megoldásánál jelentkezik, ugyanis nem lehet felhajtani, sőt tökre szét kell szedni, ha az akksihoz akarunk hozzáférni. Nem jó megoldás, de ez van. Van viszont csepptöltő, amit externe lehet csatlakoztatni, 2 helyről is, úgyhogy semmi pánik, Akkuhoz hozzáférni, csupán egy esetleges cserénél kell. Szervizigénye ugyanaz mint ez előzőnél, szíjak, szelepek, olaj + szűrök. Lánc a rendszeres kenés miatt csodálatos, semmi elhasználódás, most kapott új Bridgestone-t, úgyhogy jöhet a szezon. Karcmentes , nagyon szép megjelenésű, tetszetős gép,ha eladnám, csupán majd idős korom miatt tennem. Hamarosan honosíttatom, így a magyar lapos utakon fog majd berregni, az osztrák szerpentineket mint emlék őrizheti később :)
Nagyon jó gép, sem nagyobb, sem kisebb nem kell, elégséges a lóerő, a gyorsulás, az ülésmagasság, (ülést a tanknál át kellett szabatni, mert állandóan előrecsúsztam. Kitömték, feltöltötték + Shaumgummival -szivaccsal)
Summa summarum, egy kis ékszer a gép, jó kezekben van nálam :))
köszönöm, szevasztok
Közben Ducatiek kihoztak az ujabb 797-es Modellt, ami csabito, de nem erdemes az enyemmel lecserelni
Az uj: 12 Kg-al nehezebb es kb 10 Le-vel gyengebb. Marad a 696

Hibalista
- semmi, söt, egy alkalommal zuhogo, ömlö, szakado esöben, kb 300 Km-t mentem, a Balatontol le Ljubljanan keresztül Triest - Velenceig, mindenfele /Technikai/ problema nelkül. Gyujtas nem hagyott ki, elektromos zarlat nemvolt, csupan en, es irataim, penzem, összes fontos papierom azott tökig, hogy Konsulatuson mindent cserelnem kellett :)))

Ide hordtam szervizbe
Leja Robert LINZ-Hörsching-Austria

Értékelése:

2/ Ducatibol semmi mas Modellt nem vennek, mar 22200 Km van benne, minden ősszel Olajcsere , a regi ne savasodjon benne, tavasszal csepptőltes az Akkube es egesz sesonban aztan pőcc-rőff.
Minden evben lemegyek vele Gőrőgbe ,( meg elotte egy masikkal, ) kenyelmes, megy sem nem erős sem nem gyenge, eltalalt Konstruktio, a Lietz-sem tudnak semmi negativumot rola mondani, ( A Importoer)
A lanc kenve van, az Olaj ellenőrizve, -mint a mez a szine - leghúteses, kesz ennyi

Jővőre eladom, ha valakit erdekel :))) az űles poziciot valtoztatni kellett mert előrecsuszott mindenki es a banan elgőrbúlt -panaszkodtak a forumokon sokan .
#16872

Igen, nekem is gyanus. Azert is kerdeztem hatha valakinek van tapasztalata veluk. Magarol a tipusrol is johetnek velemenyek. Az eddig olvasottak alapjan nincs vele nagyobb baj, bar tobb helyen olvastam hogy a 600/620 megbizhatobb.
Tudom, hogy ez ilyen nem nepszeru hozzaallas, de csak ide irom, hogy az ugyanannyi kobcentibol, jelentosebb innovacio nelkul aranytalanul tobb loero ugy jon ki, hogy valahol el kell baszni. Ha a szohasznalat csipi valakinek a szemet, akkor lehet ugy is fogalmazni, hogy a dolgok nincsenek egyensulyban. A 620-as motorok annyit tudnak, amennyit, mara 10 ev folotti tapasztalatokkal. Egesz jol birjak az eveket. A 696 szinten 10 ev koruli, nem uj valami, de meg mindig a 2 szelepes verzio, tehat kihoztak belole, amit meg lehetett a 4 szelepesek elott. Es itt van a kutya elasva. A 4 szelepesek bevezetese elott meg ki kellett hozni egy megtobbloeros valamit, hogy a piacot kielegitsek, de mar nem volt cel a megbizhatosag, hiszen jottek az uj dolgok lassan. Ha valakinek a dizajn fontosabb, mint a mas, akkor persze az ujabb szebb. Ellenben en vagy a 620 fele mennek, vagy mar a 4 szelepesek iranyaba a kategorian belul. De szerintem a ducatista nem arrol hires, hogy lefele gondolkodik. Inkabb erosebb vasat akar, mert az ferfiasabb. A megbizhatosagot meg szerintem mas markanal kell keresni :) Hajra
Sanci azt hiszem 33ezret vert bele a 696-ba nem éppen kíméletesen és ebből kicsit több mint a felénél ott voltam. Egy leszakadt szelep és egy megolvadt lambdakábel volt az össz baja
A szelep az gyári hibás volt. Ilyen bármely márkánál előfordúlhat.
#16871
Magáról a motorról majd többet tud mondani akinek van volt ilyen!

Viszont a hirdetés az nálam gyanús, Én nem hiszek ezekben a külföldi behozott kevés km -es motorokban pláne hogy az a legolcsóbb az adott típusnál. csak 9000 km 9 év alatt (1000/év) Ráadásul van nála (a keresekedö) még egy hasonló ugyan ennyiért 40000 km el !
És kereskedő vagyis profitért akart eladni vagyis neki gondolom még ennyibe sincs! így a többihez viszonyítva ott a kérdés hogy mi lehetett vele a nyűg hogy ár alatt megy
HA olyan kevés km szipi szupi akkor miért is van a többihez képest lenyomva az ára ? (csak magyar oldalon nézem. külföldön nem tudom bár érdemes rá kukkantani hogy ott menyiért kínálják)

De lehet csak én vagyok ilyen túlgondolos :) Mindenesetre nem akarlak lebeszélni róla. nézd/nézesd át tüzetesen!
Egy opció nem tudom hogy működik, (pár telefont lehet megér) Kérj egy alvázszámot Hivatalos szervizben szerintem dij ellenében le tudod kérdezni a szerviz történetet (ha van neki) én ezzel kezdeném az biztos :)

Igen, nekem is gyanus. Azert is kerdeztem hatha valakinek van tapasztalata veluk. Magarol a tipusrol is johetnek velemenyek. Az eddig olvasottak alapjan nincs vele nagyobb baj, bar tobb helyen olvastam hogy a 600/620 megbizhatobb.
Tudom, hogy ez ilyen nem nepszeru hozzaallas, de csak ide irom, hogy az ugyanannyi kobcentibol, jelentosebb innovacio nelkul aranytalanul tobb loero ugy jon ki, hogy valahol el kell baszni. Ha a szohasznalat csipi valakinek a szemet, akkor lehet ugy is fogalmazni, hogy a dolgok nincsenek egyensulyban. A 620-as motorok annyit tudnak, amennyit, mara 10 ev folotti tapasztalatokkal. Egesz jol birjak az eveket. A 696 szinten 10 ev koruli, nem uj valami, de meg mindig a 2 szelepes verzio, tehat kihoztak belole, amit meg lehetett a 4 szelepesek elott. Es itt van a kutya elasva. A 4 szelepesek bevezetese elott meg ki kellett hozni egy megtobbloeros valamit, hogy a piacot kielegitsek, de mar nem volt cel a megbizhatosag, hiszen jottek az uj dolgok lassan. Ha valakinek a dizajn fontosabb, mint a mas, akkor persze az ujabb szebb. Ellenben en vagy a 620 fele mennek, vagy mar a 4 szelepesek iranyaba a kategorian belul. De szerintem a ducatista nem arrol hires, hogy lefele gondolkodik. Inkabb erosebb vasat akar, mert az ferfiasabb. A megbizhatosagot meg szerintem mas markanal kell keresni :) Hajra
Sanci azt hiszem 33ezret vert bele a 696-ba nem éppen kíméletesen és ebből kicsit több mint a felénél ott voltam. Egy leszakadt szelep és egy megolvadt lambdakábel volt az össz baja
#16870
Magáról a motorról majd többet tud mondani akinek van volt ilyen!

Viszont a hirdetés az nálam gyanús, Én nem hiszek ezekben a külföldi behozott kevés km -es motorokban pláne hogy az a legolcsóbb az adott típusnál. csak 9000 km 9 év alatt (1000/év) Ráadásul van nála (a keresekedö) még egy hasonló ugyan ennyiért 40000 km el !
És kereskedő vagyis profitért akart eladni vagyis neki gondolom még ennyibe sincs! így a többihez viszonyítva ott a kérdés hogy mi lehetett vele a nyűg hogy ár alatt megy
HA olyan kevés km szipi szupi akkor miért is van a többihez képest lenyomva az ára ? (csak magyar oldalon nézem. külföldön nem tudom bár érdemes rá kukkantani hogy ott menyiért kínálják)

De lehet csak én vagyok ilyen túlgondolos :) Mindenesetre nem akarlak lebeszélni róla. nézd/nézesd át tüzetesen!
Egy opció nem tudom hogy működik, (pár telefont lehet megér) Kérj egy alvázszámot Hivatalos szervizben szerintem dij ellenében le tudod kérdezni a szerviz történetet (ha van neki) én ezzel kezdeném az biztos :)

Igen, nekem is gyanus. Azert is kerdeztem hatha valakinek van tapasztalata veluk. Magarol a tipusrol is johetnek velemenyek. Az eddig olvasottak alapjan nincs vele nagyobb baj, bar tobb helyen olvastam hogy a 600/620 megbizhatobb.
Szia! Nekem 7 évig volt 696-osom, újkorától 25e km-t tekertem bele, javarészt szerpentinezésre, csapatásra használtam (nem pályázásra, de nem is városban munkábajárásra), soha semmi baja nem volt! A szervízeket betartottam, minden évben tavasszal éves szervíz friss olajjal, erre oda kell figyelni és szerintem nincs vele gond. Mindig pöccre indult, egy gramm olajat nem evett soha. Ez az én véleményem, de a szervízben töltött idők alatt megkérdeztem a szerelőket a tapasztalatokról, ők is hasonlókat mondtak. Szerintem abszolút strapabíró blokk, persze mint minden, ez nagyban függ az előélettől.
#16869
Magáról a motorról majd többet tud mondani akinek van volt ilyen!

Viszont a hirdetés az nálam gyanús, Én nem hiszek ezekben a külföldi behozott kevés km -es motorokban pláne hogy az a legolcsóbb az adott típusnál. csak 9000 km 9 év alatt (1000/év) Ráadásul van nála (a keresekedö) még egy hasonló ugyan ennyiért 40000 km el !
És kereskedő vagyis profitért akart eladni vagyis neki gondolom még ennyibe sincs! így a többihez viszonyítva ott a kérdés hogy mi lehetett vele a nyűg hogy ár alatt megy
HA olyan kevés km szipi szupi akkor miért is van a többihez képest lenyomva az ára ? (csak magyar oldalon nézem. külföldön nem tudom bár érdemes rá kukkantani hogy ott menyiért kínálják)

De lehet csak én vagyok ilyen túlgondolos :) Mindenesetre nem akarlak lebeszélni róla. nézd/nézesd át tüzetesen!
Egy opció nem tudom hogy működik, (pár telefont lehet megér) Kérj egy alvázszámot Hivatalos szervizben szerintem dij ellenében le tudod kérdezni a szerviz történetet (ha van neki) én ezzel kezdeném az biztos :)

Igen, nekem is gyanus. Azert is kerdeztem hatha valakinek van tapasztalata veluk. Magarol a tipusrol is johetnek velemenyek. Az eddig olvasottak alapjan nincs vele nagyobb baj, bar tobb helyen olvastam hogy a 600/620 megbizhatobb.
Tudom, hogy ez ilyen nem nepszeru hozzaallas, de csak ide irom, hogy az ugyanannyi kobcentibol, jelentosebb innovacio nelkul aranytalanul tobb loero ugy jon ki, hogy valahol el kell baszni. Ha a szohasznalat csipi valakinek a szemet, akkor lehet ugy is fogalmazni, hogy a dolgok nincsenek egyensulyban. A 620-as motorok annyit tudnak, amennyit, mara 10 ev folotti tapasztalatokkal. Egesz jol birjak az eveket. A 696 szinten 10 ev koruli, nem uj valami, de meg mindig a 2 szelepes verzio, tehat kihoztak belole, amit meg lehetett a 4 szelepesek elott. Es itt van a kutya elasva. A 4 szelepesek bevezetese elott meg ki kellett hozni egy megtobbloeros valamit, hogy a piacot kielegitsek, de mar nem volt cel a megbizhatosag, hiszen jottek az uj dolgok lassan. Ha valakinek a dizajn fontosabb, mint a mas, akkor persze az ujabb szebb. Ellenben en vagy a 620 fele mennek, vagy mar a 4 szelepesek iranyaba a kategorian belul. De szerintem a ducatista nem arrol hires, hogy lefele gondolkodik. Inkabb erosebb vasat akar, mert az ferfiasabb. A megbizhatosagot meg szerintem mas markanal kell keresni :) Hajra
#16868
Magáról a motorról majd többet tud mondani akinek van volt ilyen!

Viszont a hirdetés az nálam gyanús, Én nem hiszek ezekben a külföldi behozott kevés km -es motorokban pláne hogy az a legolcsóbb az adott típusnál. csak 9000 km 9 év alatt (1000/év) Ráadásul van nála (a keresekedö) még egy hasonló ugyan ennyiért 40000 km el !
És kereskedő vagyis profitért akart eladni vagyis neki gondolom még ennyibe sincs! így a többihez viszonyítva ott a kérdés hogy mi lehetett vele a nyűg hogy ár alatt megy
HA olyan kevés km szipi szupi akkor miért is van a többihez képest lenyomva az ára ? (csak magyar oldalon nézem. külföldön nem tudom bár érdemes rá kukkantani hogy ott menyiért kínálják)

De lehet csak én vagyok ilyen túlgondolos :) Mindenesetre nem akarlak lebeszélni róla. nézd/nézesd át tüzetesen!
Egy opció nem tudom hogy működik, (pár telefont lehet megér) Kérj egy alvázszámot Hivatalos szervizben szerintem dij ellenében le tudod kérdezni a szerviz történetet (ha van neki) én ezzel kezdeném az biztos :)

Igen, nekem is gyanus. Azert is kerdeztem hatha valakinek van tapasztalata veluk. Magarol a tipusrol is johetnek velemenyek. Az eddig olvasottak alapjan nincs vele nagyobb baj, bar tobb helyen olvastam hogy a 600/620 megbizhatobb.
#16867
Magáról a motorról majd többet tud mondani akinek van volt ilyen!

Viszont a hirdetés az nálam gyanús, Én nem hiszek ezekben a külföldi behozott kevés km -es motorokban pláne hogy az a legolcsóbb az adott típusnál. csak 9000 km 9 év alatt (1000/év) Ráadásul van nála (a keresekedö) még egy hasonló ugyan ennyiért 40000 km el !
És kereskedő vagyis profitért akart eladni vagyis neki gondolom még ennyibe sincs! így a többihez viszonyítva ott a kérdés hogy mi lehetett vele a nyűg hogy ár alatt megy
HA olyan kevés km szipi szupi akkor miért is van a többihez képest lenyomva az ára ? (csak magyar oldalon nézem. külföldön nem tudom bár érdemes rá kukkantani hogy ott menyiért kínálják)

De lehet csak én vagyok ilyen túlgondolos :) Mindenesetre nem akarlak lebeszélni róla. nézd/nézesd át tüzetesen!
Egy opció nem tudom hogy működik, (pár telefont lehet megér) Kérj egy alvázszámot Hivatalos szervizben szerintem dij ellenében le tudod kérdezni a szerviz történetet (ha van neki) én ezzel kezdeném az biztos :)
#16865
Sziasztok! Valakinek esetleg véleménye erről a motorról? Mit érdemes S4R-nél nézni, ami problémás lehet?
https://www.kepesmotor.hu/ducati-tura_s ... a/p1887477
Köszönöm!
Nem a konkrét motorra mutat a link... :/ Nekem S4R van, igazából minden olyan dolgot nézz meg amit más motornál is megnéznél, kormányütközőnél rendbe van-e minden, tank normálisan helyezkedik a vázon, gumik, lánc, fékek, kuplung állapota milyen, hátsó lánckeréknél milyen a gumi bakok állapota, ha nagyon mozog akkor nézz rá a láncfeszesség állító cuccra, hogy a rossz állapotú bakok miatt nem e csiszolta mm vastagságúra a lánckerék. Meg persze hideg indításkor minden rendben van-e, nekem pl mindig pöccre indul szivató nélkül.
#16859
Sziasztok!

Motorvásárlás előtt állok és szeretném a segítségeteket kérni, Esetleg ismeritek ezt mocit?

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 8-12700875
szia a mocit nem ismerem, viszont voltam ott szombaton egy másik motor miatt. Felületesen megnézve jól mutatott.

Az eladótól tavaly vettem a gépem én jókat tudok róla mondani, korrekt gyors ügyintézés jó szervizháttér.
#16852
Nem tudom, mióta motorozol, meg mennyire akarod húzni neki, de szerintem inkább az 1000-eseket nézegesd. Nincs olyan hatalmas különbség árban. Én tavaly márciusban vettem egy 620-ast, szeptemberben el is adtam. Most én is 1000-es Monsterre vadászok...
#16851
Sziasztok! Monster 1000 i.e. a kiszemelt. Milyen ez a típus? Valakinek esetleg tapasztalata?
Van nekem 3-ik éve. Jól át kell nézni és nem érhet meglepetés.
Kuplungot, kiput kinyitni.....és nem akarsz leszállni róla.

Köszönöm az infót. 1000 i.e. és a 620 i.e. Ez a két gép, ami megfogott. Csak azt nem tudom, hogy a 620-nál az a 60 LE nem lenne-e kevés kicsit.
#16850
Sziasztok! Monster 1000 i.e. a kiszemelt. Milyen ez a típus? Valakinek esetleg tapasztalata?
Van nekem 3-ik éve. Jól át kell nézni és nem érhet meglepetés.
Kuplungot, kiput kinyitni.....és nem akarsz leszállni róla.
#16845
Sziasztok,

Szerintetek érdemes ragaszkodnom ahhoz, hogy motorvásárlás előtt átnézzék a vasat mondjuk egy Moto Rosso-ban, vagy csak elég vinnem egy hozzáértőt a helyszínre? Én ránéztem, a gazdája szerint nincs baja, szemre szép állapotban van, de én nem értek hozzá. Ha jól tudom akkor ha az adásvétel előtt nem tud az eladó nagyobb gondról vagy nem mondja el, akkor is őt terheli a felelősség, de azért nem szeretnék ilyenbe belefutni.

Üdv,
Ádám
Hello! A felelősség kérdése egy rejtett hiba esetén, magánszemély esetén csiklandós kérdés, főleg utólag.. A kellékszavatosság csak cégek esetén él.. Mindenképp nézesd át!!
#16844
Sziasztok,

Szerintetek érdemes ragaszkodnom ahhoz, hogy motorvásárlás előtt átnézzék a vasat mondjuk egy Moto Rosso-ban, vagy csak elég vinnem egy hozzáértőt a helyszínre? Én ránéztem, a gazdája szerint nincs baja, szemre szép állapotban van, de én nem értek hozzá. Ha jól tudom akkor ha az adásvétel előtt nem tud az eladó nagyobb gondról vagy nem mondja el, akkor is őt terheli a felelősség, de azért nem szeretnék ilyenbe belefutni.

Üdv,
Ádám
hali! Lesz költséged elég átírás...stb.. Nagyon jó ötlet ha elviszed az eladót is bevédded te meg nyugodt lehetsz hogy nem sz@rt vetél, a rossos srácok pedig az országban a legjobbak! Ezen sem szabad sporolni...a meglévő...elkövetkezendő hibák feltárása alku alapja lehet!
#16843
Sziasztok,

Szerintetek érdemes ragaszkodnom ahhoz, hogy motorvásárlás előtt átnézzék a vasat mondjuk egy Moto Rosso-ban, vagy csak elég vinnem egy hozzáértőt a helyszínre? Én ránéztem, a gazdája szerint nincs baja, szemre szép állapotban van, de én nem értek hozzá. Ha jól tudom akkor ha az adásvétel előtt nem tud az eladó nagyobb gondról vagy nem mondja el, akkor is őt terheli a felelősség, de azért nem szeretnék ilyenbe belefutni.

Üdv,
Ádám
#16829
Baseldon Köszönöm válaszodat. Nagyon hajlok rá, hogy megvegyem, de még előtte szeretném személyesen is megnézni és kipróbálni. A típusról bővebb információt tudsz mondani?
Juj, ne haragudj, nehogy felre vigyelek, csak vicceltem a 4 szeleppel, szerintem abban az evjaratban es osszeallitasban nem gyartottak 4 szelepest hengerenkent. Ezert gondoltam, hogy ha megis, akkor tul olcso. Szoval szerintem inkabb csak elirtak a hirdetest...
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 49

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]