- 7 years ago
#16428
utcai motorra a gyorsváltó egy baromság! Ha csak nem akarsz folyamat üveghangon váltogatni a városba vagy az országúton.. ha alsó tartományba akarod tuszkolgatni kuplung nélkül, hiába tiltja a gyújtást , szét fogja baszni a váltót.. lámpától lámpáig meg egy r6nak vagy egy cbr600nak nagy meglepit nem fogsz okozni a 73lóval.. hacsak nem 30méterre van a másik lámpa, de addig sokat nem váltogatsz, meg meg is kéne állni... látszik, hogy sosem ültél még gyorsváltós motoron én ültem már.. elég sokat.. veled ellentétben! áll is egy a garázsomban.. én nem ilyen szóba világbajnok vagyok, mint te, okostojás! akkor nem írnál ekkora faszságot
- 7 years ago
#16426
nézd ha nem értesz a ducatikhoz és vagy a motorokhoz sem, akkor nézesd meg szerelővel. Az Alpha Technik egy elég komoly cég, gondolom németből hozták, teljesen gyárinak néz ki, a km is jó, szerintem semmi bajod nem lesz vele. Szerintem a gyorsváltó nagy buli hagyd rajta!
Okostojások, pont annyit nyersz az utcán a gyorváltóval, hogy mondjuk a 73le-s monsterral lámpától lámpáig pont megleped vele az r6-ost vagy cbr600-at
@Gonosz a simsonodon vagy robogódon nem brűgöltél kipufot? Na itt pont annyi lehetett az értelme, de ha meg ki lett nyitv akkor nincs miről beszélni utcai motorra a gyorsváltó egy baromság! Ha csak nem akarsz folyamat üveghangon váltogatni a városba vagy az országúton.. ha alsó tartományba akarod tuszkolgatni kuplung nélkül, hiába tiltja a gyújtást , szét fogja baszni a váltót.. lámpától lámpáig meg egy r6nak vagy egy cbr600nak nagy meglepit nem fogsz okozni a 73lóval.. hacsak nem 30méterre van a másik lámpa, de addig sokat nem váltogatsz, meg meg is kéne állni... látszik, hogy sosem ültél még gyorsváltós motoron én ültem már.. elég sokat.. veled ellentétben! áll is egy a garázsomban.. én nem ilyen szóba világbajnok vagyok, mint te, okostojás!
- 7 years ago
#16425
Csak papíron 35kw vissza lett rakva gyári értékekre az hogy rak bele gyorsváltót azaz ö döntése ő tudja kell e neki vagy nem én elhoztam tőle ezek az extrák nélkül hogyha senki sem írt semmit mit kéne nézni ezeknél a típusoknál én rendben találtam patika kívülről mentem is vele nem tapasztaltam semmi problémát remélem rendben lesz vele minden nézd ha nem értesz a ducatikhoz és vagy a motorokhoz sem, akkor nézesd meg szerelővel. Az Alpha Technik egy elég komoly cég, gondolom németből hozták, teljesen gyárinak néz ki, a km is jó, szerintem semmi bajod nem lesz vele. Szerintem a gyorsváltó nagy buli hagyd rajta!
Okostojások, pont annyit nyersz az utcán a gyorváltóval, hogy mondjuk a 73le-s monsterral lámpától lámpáig pont megleped vele az r6-ost vagy cbr600-at
@Gonosz a simsonodon vagy robogódon nem brűgöltél kipufot? Na itt pont annyi lehetett az értelme, de ha meg ki lett nyitv akkor nincs miről beszélni utcai motorra a gyorsváltó egy baromság! Ha csak nem akarsz folyamat üveghangon váltogatni a városba vagy az országúton.. ha alsó tartományba akarod tuszkolgatni kuplung nélkül, hiába tiltja a gyújtást , szét fogja baszni a váltót.. lámpától lámpáig meg egy r6nak vagy egy cbr600nak nagy meglepit nem fogsz okozni a 73lóval.. hacsak nem 30méterre van a másik lámpa, de addig sokat nem váltogatsz, meg meg is kéne állni... látszik, hogy sosem ültél még gyorsváltós motoron
- 7 years ago
#16424
48 lóhoz ugy kell a gyorsváltó, mint tigristankba a tempomat
Csak papíron 35kw vissza lett rakva gyári értékekre az hogy rak bele gyorsváltót azaz ö döntése ő tudja kell e neki vagy nem én elhoztam tőle ezek az extrák nélkül hogyha senki sem írt semmit mit kéne nézni ezeknél a típusoknál én rendben találtam patika kívülről mentem is vele nem tapasztaltam semmi problémát remélem rendben lesz vele minden nézd ha nem értesz a ducatikhoz és vagy a motorokhoz sem, akkor nézesd meg szerelővel. Az Alpha Technik egy elég komoly cég, gondolom németből hozták, teljesen gyárinak néz ki, a km is jó, szerintem semmi bajod nem lesz vele. Szerintem a gyorsváltó nagy buli hagyd rajta!
Okostojások, pont annyit nyersz az utcán a gyorváltóval, hogy mondjuk a 73le-s monsterral lámpától lámpáig pont megleped vele az r6-ost vagy cbr600-at
@Gonosz a simsonodon vagy robogódon nem brűgöltél kipufot? Na itt pont annyi lehetett az értelme, de ha meg ki lett nyitv akkor nincs miről beszélni utcai motorra a gyorsváltó egy baromság! Ha csak nem akarsz folyamat üveghangon váltogatni a városba vagy az országúton.. ha alsó tartományba akarod tuszkolgatni kuplung nélkül, hiába tiltja a gyújtást , szét fogja baszni a váltót.. lámpától lámpáig meg egy r6nak vagy egy cbr600nak nagy meglepit nem fogsz okozni a 73lóval.. hacsak nem 30méterre van a másik lámpa, de addig sokat nem váltogatsz, meg meg is kéne állni...
- 7 years ago
#16423
nézd ha nem értesz a ducatikhoz és vagy a motorokhoz sem, akkor nézesd meg szerelővel. Az Alpha Technik egy elég komoly cég, gondolom németből hozták, teljesen gyárinak néz ki, a km is jó, szerintem semmi bajod nem lesz vele. Szerintem a gyorsváltó nagy buli hagyd rajta!
Okostojások, pont annyit nyersz az utcán a gyorváltóval, hogy mondjuk a 73le-s monsterral lámpától lámpáig pont megleped vele az r6-ost vagy cbr600-at
@Gonosz a simsonodon vagy robogódon nem brűgöltél kipufot? Na itt pont annyi lehetett az értelme, de ha meg ki lett nyitv akkor nincs miről beszélni most kicsúfolsz mert vettem hozzá egy Mivv véget??!! legalább hangos robogó lesz...viszont nem visszafojtott gépet vettem, annak nem látom értelmét, csak biztos nem jött át, hogy értettem. értettem én
gondolom nem jókedvében fizet ki valaki 2-300€-t hogy lefojtsa a motort, szerintem jogsi para A meglepodesrol:ugy otthagyott a lampanal tegnap egy Chrysler 300C V8 Hemi,hogy csak pislogtam.Mondjuk a hatso gumi nem szeret meg tapadni.
- 7 years ago
#16422
Csak papíron 35kw vissza lett rakva gyári értékekre az hogy rak bele gyorsváltót azaz ö döntése ő tudja kell e neki vagy nem én elhoztam tőle ezek az extrák nélkül hogyha senki sem írt semmit mit kéne nézni ezeknél a típusoknál én rendben találtam patika kívülről mentem is vele nem tapasztaltam semmi problémát remélem rendben lesz vele minden nézd ha nem értesz a ducatikhoz és vagy a motorokhoz sem, akkor nézesd meg szerelővel. Az Alpha Technik egy elég komoly cég, gondolom németből hozták, teljesen gyárinak néz ki, a km is jó, szerintem semmi bajod nem lesz vele. Szerintem a gyorsváltó nagy buli hagyd rajta!
Okostojások, pont annyit nyersz az utcán a gyorváltóval, hogy mondjuk a 73le-s monsterral lámpától lámpáig pont megleped vele az r6-ost vagy cbr600-at
@Gonosz a simsonodon vagy robogódon nem brűgöltél kipufot? Na itt pont annyi lehetett az értelme, de ha meg ki lett nyitv akkor nincs miről beszélni most kicsúfolsz mert vettem hozzá egy Mivv véget??!! legalább hangos robogó lesz...viszont nem visszafojtott gépet vettem, annak nem látom értelmét, csak biztos nem jött át, hogy értettem. értettem én
gondolom nem jókedvében fizet ki valaki 2-300€-t hogy lefojtsa a motort, szerintem jogsi para
- 7 years ago
#16421
48 lóhoz ugy kell a gyorsváltó, mint tigristankba a tempomat
Csak papíron 35kw vissza lett rakva gyári értékekre az hogy rak bele gyorsváltót azaz ö döntése ő tudja kell e neki vagy nem én elhoztam tőle ezek az extrák nélkül hogyha senki sem írt semmit mit kéne nézni ezeknél a típusoknál én rendben találtam patika kívülről mentem is vele nem tapasztaltam semmi problémát remélem rendben lesz vele minden nézd ha nem értesz a ducatikhoz és vagy a motorokhoz sem, akkor nézesd meg szerelővel. Az Alpha Technik egy elég komoly cég, gondolom németből hozták, teljesen gyárinak néz ki, a km is jó, szerintem semmi bajod nem lesz vele. Szerintem a gyorsváltó nagy buli hagyd rajta!
Okostojások, pont annyit nyersz az utcán a gyorváltóval, hogy mondjuk a 73le-s monsterral lámpától lámpáig pont megleped vele az r6-ost vagy cbr600-at
@Gonosz a simsonodon vagy robogódon nem brűgöltél kipufot? Na itt pont annyi lehetett az értelme, de ha meg ki lett nyitv akkor nincs miről beszélni most kicsúfolsz mert vettem hozzá egy Mivv véget??!! legalább hangos robogó lesz...viszont nem visszafojtott gépet vettem, annak nem látom értelmét, csak biztos nem jött át, hogy értettem.
- 7 years ago
#16420
Sziasztok
Régi vágyam hogy monster tulaj legyek ami úgy nézz ki most sikerülni fog, viszont sajnos nem is ismerek és én sem értek annyira a motorokhoz hogy tudjam miket kéne nézni hol kéne hibát keresni ha tudtok segíteni légyszíves tegyétek meg miket nézzek meg rajta amik típus hibák lehetnek stb... (696 monster)
Erről a motorról lenne szó hátha ha valaki találkozott már vele: https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... w-10621254
Köszönöm szépen előre is a segítséget
48 lóhoz ugy kell a gyorsváltó, mint tigristankba a tempomat
Csak papíron 35kw vissza lett rakva gyári értékekre az hogy rak bele gyorsváltót azaz ö döntése ő tudja kell e neki vagy nem én elhoztam tőle ezek az extrák nélkül hogyha senki sem írt semmit mit kéne nézni ezeknél a típusoknál én rendben találtam patika kívülről mentem is vele nem tapasztaltam semmi problémát remélem rendben lesz vele minden nézd ha nem értesz a ducatikhoz és vagy a motorokhoz sem, akkor nézesd meg szerelővel. Az Alpha Technik egy elég komoly cég, gondolom németből hozták, teljesen gyárinak néz ki, a km is jó, szerintem semmi bajod nem lesz vele. Szerintem a gyorsváltó nagy buli hagyd rajta!
Okostojások, pont annyit nyersz az utcán a gyorváltóval, hogy mondjuk a 73le-s monsterral lámpától lámpáig pont megleped vele az r6-ost vagy cbr600-at
@Gonosz a simsonodon vagy robogódon nem brűgöltél kipufot? Na itt pont annyi lehetett az értelme, de ha meg ki lett nyitv akkor nincs miről beszélni
- 7 years ago
#16419
Sziasztok
Régi vágyam hogy monster tulaj legyek ami úgy nézz ki most sikerülni fog, viszont sajnos nem is ismerek és én sem értek annyira a motorokhoz hogy tudjam miket kéne nézni hol kéne hibát keresni ha tudtok segíteni légyszíves tegyétek meg miket nézzek meg rajta amik típus hibák lehetnek stb... (696 monster)
Erről a motorról lenne szó hátha ha valaki találkozott már vele: https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... w-10621254
Köszönöm szépen előre is a segítséget
48 lóhoz ugy kell a gyorsváltó, mint tigristankba a tempomat
Csak papíron 35kw vissza lett rakva gyári értékekre az hogy rak bele gyorsváltót azaz ö döntése ő tudja kell e neki vagy nem én elhoztam tőle ezek az extrák nélkül hogyha senki sem írt semmit mit kéne nézni ezeknél a típusoknál én rendben találtam patika kívülről mentem is vele nem tapasztaltam semmi problémát remélem rendben lesz vele minden
- 7 years ago
#16418
Sziasztok
Régi vágyam hogy monster tulaj legyek ami úgy nézz ki most sikerülni fog, viszont sajnos nem is ismerek és én sem értek annyira a motorokhoz hogy tudjam miket kéne nézni hol kéne hibát keresni ha tudtok segíteni légyszíves tegyétek meg miket nézzek meg rajta amik típus hibák lehetnek stb... (696 monster)
Erről a motorról lenne szó hátha ha valaki találkozott már vele: https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... w-10621254
Köszönöm szépen előre is a segítséget
48 lóhoz ugy kell a gyorsváltó, mint tigristankba a tempomat igen... pláne utcára.. nem mindegy hogy mennyit nyersz váltásonként két piroslámpa között!!
- 7 years ago
#16417
Sziasztok
Régi vágyam hogy monster tulaj legyek ami úgy nézz ki most sikerülni fog, viszont sajnos nem is ismerek és én sem értek annyira a motorokhoz hogy tudjam miket kéne nézni hol kéne hibát keresni ha tudtok segíteni légyszíves tegyétek meg miket nézzek meg rajta amik típus hibák lehetnek stb... (696 monster)
Erről a motorról lenne szó hátha ha valaki találkozott már vele: https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... w-10621254
Köszönöm szépen előre is a segítséget
48 lóhoz ugy kell a gyorsváltó, mint tigristankba a tempomat
- 7 years ago
#16416
Sziasztok
Régi vágyam hogy monster tulaj legyek ami úgy nézz ki most sikerülni fog, viszont sajnos nem is ismerek és én sem értek annyira a motorokhoz hogy tudjam miket kéne nézni hol kéne hibát keresni ha tudtok segíteni légyszíves tegyétek meg miket nézzek meg rajta amik típus hibák lehetnek stb... (696 monster)
Erről a motorról lenne szó hátha ha valaki találkozott már vele: https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... w-10621254
Köszönöm szépen előre is a segítséget na most azt tényleg nem értem, hogy mi értelme a 35kW-nak (ezen a) Monsteren...pláne egy Termi szettel....bocs a trollkodásért, amúgy nem ismerem a típust, csak hirtelen felindulásból válaszoltam
És még gyorsváltó is van!
Lehet csak papíron 35kw, de már vissza lett alakitva. Ha egyáltalán ez megoldható.
- 7 years ago
#16415
Sziasztok
Régi vágyam hogy monster tulaj legyek ami úgy nézz ki most sikerülni fog, viszont sajnos nem is ismerek és én sem értek annyira a motorokhoz hogy tudjam miket kéne nézni hol kéne hibát keresni ha tudtok segíteni légyszíves tegyétek meg miket nézzek meg rajta amik típus hibák lehetnek stb... (696 monster)
Erről a motorról lenne szó hátha ha valaki találkozott már vele: https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... w-10621254
Köszönöm szépen előre is a segítséget na most azt tényleg nem értem, hogy mi értelme a 35kW-nak (ezen a) Monsteren...pláne egy Termi szettel....bocs a trollkodásért, amúgy nem ismerem a típust, csak hirtelen felindulásból válaszoltam
- 7 years ago
#16414
Sziasztok
Régi vágyam hogy monster tulaj legyek ami úgy nézz ki most sikerülni fog, viszont sajnos nem is ismerek és én sem értek annyira a motorokhoz hogy tudjam miket kéne nézni hol kéne hibát keresni ha tudtok segíteni légyszíves tegyétek meg miket nézzek meg rajta amik típus hibák lehetnek stb... (696 monster)
Erről a motorról lenne szó hátha ha valaki találkozott már vele: https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... w-10621254
Köszönöm szépen előre is a segítséget
Régi vágyam hogy monster tulaj legyek ami úgy nézz ki most sikerülni fog, viszont sajnos nem is ismerek és én sem értek annyira a motorokhoz hogy tudjam miket kéne nézni hol kéne hibát keresni ha tudtok segíteni légyszíves tegyétek meg miket nézzek meg rajta amik típus hibák lehetnek stb... (696 monster)
Erről a motorról lenne szó hátha ha valaki találkozott már vele: https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... w-10621254
Köszönöm szépen előre is a segítséget
- 7 years ago
#16413
Igy lesz Hombre !
ennek ellenere maradok a velemenyemnel, hogy egy 100 Kg-os Hustömeggel mögöttem motorozni NEM UGYANAZ , mint egyedül. Föleg nem egy Ducatival, de massal se nagyon .
Öreganyatokba kössetek bele ezutan, ( nemreg meg a Fa Nandor vitorlazoba is belekötöttetek) primitiv Balkan nepseg
Viszlát!
Könnyes búcsút vesz tőled a balkáni népség.
( tudod olyan esetben, amikor jellemzésre használod, akkor kisbetűvel írandó és i képzős melléknévként használod. Ezt még mi itt a Balkánon is tudjuk, nem érintett meg minket "a hanyatló nyugat ópiuma" ) Milyen hanyatló nyugat? Görög cigó
sem cigany, sem Görög nem vagyok,
de mindket nepet többre becsülöm mint a te fajtatad, te minderwertige stückt Scheiße
- 7 years ago
#16412
nem akarsz már tényleg elmenni másik oldalra terjeszteni a bölcsességedet?
Igy lesz Hombre !
ennek ellenere maradok a velemenyemnel, hogy egy 100 Kg-os Hustömeggel mögöttem motorozni NEM UGYANAZ , mint egyedül. Föleg nem egy Ducatival, de massal se nagyon .
Öreganyatokba kössetek bele ezutan, ( nemreg meg a Fa Nandor vitorlazoba is belekötöttetek) primitiv Balkan nepseg
Viszlát!
Könnyes búcsút vesz tőled a balkáni népség.
( tudod olyan esetben, amikor jellemzésre használod, akkor kisbetűvel írandó és i képzős melléknévként használod. Ezt még mi itt a Balkánon is tudjuk, nem érintett meg minket "a hanyatló nyugat ópiuma" ) Milyen hanyatló nyugat? Görög cigó
- 7 years ago
#16411
milyen utas ? Ki beszel itt utasrol ?
Latom neked kellene szemüveg, hogy tudd kinek mit irsz ,
( nem veszek st-t , meg nyugtalanul sem .) nem akarsz már tényleg elmenni másik oldalra terjeszteni a bölcsességedet?
Igy lesz Hombre !
ennek ellenere maradok a velemenyemnel, hogy egy 100 Kg-os Hustömeggel mögöttem motorozni NEM UGYANAZ , mint egyedül. Föleg nem egy Ducatival, de massal se nagyon .
Öreganyatokba kössetek bele ezutan, ( nemreg meg a Fa Nandor vitorlazoba is belekötöttetek) primitiv Balkan nepseg
Viszlát!
Könnyes búcsút vesz tőled a balkáni népség.
( tudod olyan esetben, amikor jellemzésre használod, akkor kisbetűvel írandó és i képzős melléknévként használod. Ezt még mi itt a Balkánon is tudjuk, nem érintett meg minket "a hanyatló nyugat ópiuma" )
- 7 years ago
#16410
milyen utas ? Ki beszel itt utasrol ?
Latom neked kellene szemüveg, hogy tudd kinek mit irsz ,
( nem veszek st-t , meg nyugtalanul sem .) nem akarsz már tényleg elmenni másik oldalra terjeszteni a bölcsességedet?
Igy lesz Hombre !
ennek ellenere maradok a velemenyemnel, hogy egy 100 Kg-os Hustömeggel mögöttem motorozni NEM UGYANAZ , mint egyedül. Föleg nem egy Ducatival, de massal se nagyon .
Öreganyatokba kössetek bele ezutan, ( nemreg meg a Fa Nandor vitorlazoba is belekötöttetek) primitiv Balkan nepseg
Szia!
Magam részéről értettem amit mondani szerettél volna, és köszönöm is a válaszodat,
Mondjuk ha a bnőm 100kg lenne, már biztos nem vinném motorral se
:-DDD
Igazat adok, hogy teljesen más ha ülnek mögötted meg ha nem.
Bár nekem, már volt olyan érzésem, hogy jobban tapadt a hátulja
mikor ültek mögöttem, persze nem két személlyel kell megdönteni
a Pilisi rekordját az embernek..
A doboz miatt egyébként pl hídon, nem épp a legjobb, mert rendesen
bele tud kapni a szél, és még a mostani gépet is rendesen arrébb tudja rakni......A dobozt most is csak akkor teszem fel ha NAGYON kell, de nem tudok nélküle meglenni, ahhoz túl sokat rohangálok, néha szükségem van rá IKEÁ-ba menni konyhabútorért meg, ilyesmi:-DDDDD
Végül döntés született 796-lesz a befutó. A burkolatlan gépek tetszenek ez van, 70-es évjárat vagyok biztos túl sok MZ-t láttam...
A túra gép majd akkor kell, ha 50 leszek, addig még van időm:-D A legjobb persze egy erre egy arra, de hát bérből élek én is:-D.
Köszönöm az együtt gondolkodást!
- 7 years ago
#16409
és hova ül az utas?
Szerintem vedd meg az st-t nyugodtan, nem lesz vele nagyobb cida a városban mint bármelyik sporttúra géppel. Monsterre ha keresel a neten vannak topcase megoldások, de igazán kényelmes utassal meg topcase-el sosem lesz. Igaz az st3 nem a legfrisseb konstrukció de elmondásod alapján a használati értéke számodra jobb. Különben én is multit javasolnék, szerintem ha sokat nézed tetszeni fog a régi is
milyen utas ? Ki beszel itt utasrol ?
Latom neked kellene szemüveg, hogy tudd kinek mit irsz ,
( nem veszek st-t , meg nyugtalanul sem .) nem akarsz már tényleg elmenni másik oldalra terjeszteni a bölcsességedet?
Igy lesz Hombre !
ennek ellenere maradok a velemenyemnel, hogy egy 100 Kg-os Hustömeggel mögöttem motorozni NEM UGYANAZ , mint egyedül. Föleg nem egy Ducatival, de massal se nagyon .
Öreganyatokba kössetek bele ezutan, ( nemreg meg a Fa Nandor vitorlazoba is belekötöttetek) primitiv Balkan nepseg
- 7 years ago
#16408
1/ Ducati egy Sportmotor, nem szokas 2-en menni vele, es Koffer sem valo hozza
2/ viszont megveheted az enyemet. 696-os.Tiszta uj volt
Erre keszitettem Givi Koffernek tartot, amivel lemegyek Görögbe (tehat jol motorozhato, de ott leveszem -2 csavar )
igy nez ki és hova ül az utas?
Szerintem vedd meg az st-t nyugodtan, nem lesz vele nagyobb cida a városban mint bármelyik sporttúra géppel. Monsterre ha keresel a neten vannak topcase megoldások, de igazán kényelmes utassal meg topcase-el sosem lesz. Igaz az st3 nem a legfrisseb konstrukció de elmondásod alapján a használati értéke számodra jobb. Különben én is multit javasolnék, szerintem ha sokat nézed tetszeni fog a régi is
milyen utas ? Ki beszel itt utasrol ?
Latom neked kellene szemüveg, hogy tudd kinek mit irsz ,
( nem veszek st-t , meg nyugtalanul sem .) nem akarsz már tényleg elmenni másik oldalra terjeszteni a bölcsességedet?
- 7 years ago
#16407
Több ezer km t tettünk már meg a párommal gond nélkül . Három éve a wdw n is voltunk .
Csatolmányok:
fenykep-0045.jpg (1.48 MiB) Megtekintve 10540 alkalommal
- 7 years ago
#16406
Nekem S4Rs-em van, ami elég állat, és mégis sokat motorozom utassal. Ismertem egy srácot, aki S4R-el úgy ment két személlyel, hogy győztük utolérni . Miért nem viszel utast? Bűn ronda vagy, vagy akkora benga, hogy nem fér el senki mögötted? Tényleg érdekel, tegyél fel egy képet magadról. tessek, jo utat Most már mindent értek )
- 7 years ago
#16405
milyen utas ? Ki beszel itt utasrol ?
Latom neked kellene szemüveg, hogy tudd kinek mit irsz ,
( nem veszek st-t , meg nyugtalanul sem .) Nekem S4Rs-em van, ami elég állat, és mégis sokat motorozom utassal. Ismertem egy srácot, aki S4R-el úgy ment két személlyel, hogy győztük utolérni . Miért nem viszel utast? Bűn ronda vagy, vagy akkora benga, hogy nem fér el senki mögötted? Tényleg érdekel, tegyél fel egy képet magadról. tessek, jo utat Most már mindent értek
- 7 years ago
#16404
és hova ül az utas?
Szerintem vedd meg az st-t nyugodtan, nem lesz vele nagyobb cida a városban mint bármelyik sporttúra géppel. Monsterre ha keresel a neten vannak topcase megoldások, de igazán kényelmes utassal meg topcase-el sosem lesz. Igaz az st3 nem a legfrisseb konstrukció de elmondásod alapján a használati értéke számodra jobb. Különben én is multit javasolnék, szerintem ha sokat nézed tetszeni fog a régi is
milyen utas ? Ki beszel itt utasrol ?
Latom neked kellene szemüveg, hogy tudd kinek mit irsz ,
( nem veszek st-t , meg nyugtalanul sem .) Nekem S4Rs-em van, ami elég állat, és mégis sokat motorozom utassal. Ismertem egy srácot, aki S4R-el úgy ment két személlyel, hogy győztük utolérni . Miért nem viszel utast? Bűn ronda vagy, vagy akkora benga, hogy nem fér el senki mögötted? Tényleg érdekel, tegyél fel egy képet magadról. tessek, jo utat
- 7 years ago
#16403
1/ Ducati egy Sportmotor, nem szokas 2-en menni vele, es Koffer sem valo hozza
2/ viszont megveheted az enyemet. 696-os.Tiszta uj volt
Erre keszitettem Givi Koffernek tartot, amivel lemegyek Görögbe (tehat jol motorozhato, de ott leveszem -2 csavar )
igy nez ki és hova ül az utas?
Szerintem vedd meg az st-t nyugodtan, nem lesz vele nagyobb cida a városban mint bármelyik sporttúra géppel. Monsterre ha keresel a neten vannak topcase megoldások, de igazán kényelmes utassal meg topcase-el sosem lesz. Igaz az st3 nem a legfrisseb konstrukció de elmondásod alapján a használati értéke számodra jobb. Különben én is multit javasolnék, szerintem ha sokat nézed tetszeni fog a régi is
milyen utas ? Ki beszel itt utasrol ?
Latom neked kellene szemüveg, hogy tudd kinek mit irsz ,
( nem veszek st-t , meg nyugtalanul sem .) Nekem S4Rs-em van, ami elég állat, és mégis sokat motorozom utassal. Ismertem egy srácot, aki S4R-el úgy ment két személlyel, hogy győztük utolérni . Miért nem viszel utast? Bűn ronda vagy, vagy akkora benga, hogy nem fér el senki mögötted? Tényleg érdekel, tegyél fel egy képet magadról.
- 7 years ago
#16402
szia,
ég és föld a különbség, igazából nem is nagyon tudom mi alapján lehetne összehasonlítani a kettőt. neked mire kellene?
Egy naked helyett venném.
Melyik jobban motorozható?
Vannak típushibák?
Legtöbbet városban megyek, de túrázni is szoktam.
A 796 ra felmegy top case?
Igazából mindenes gép kellene.
Az st3 milyen városban?
Basszus, Monsterre top case? Őrültség . . . Na ne idegesítsél máááán !
- 7 years ago
#16401
Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumban, és úgy fest a nyáron váltanék Ducatira.
Megnézve a piacot két motor maradt nagyjából ami tetszik, de két teljesen különböző:
1. Monster 796
2. ST 3
Erre kérnék tőletek a legnagyobb tisztelettel pro és kontrát.
Melyikről mi a vélemény? Melyik évjárat ok melyik nem?
Az ST3-on milyen a szélvédelem?
Nagyon Köszönöm Előre is a Fáradozást aki "Kitanít":-D
Üdv.:
Zoli
1/ Ducati egy Sportmotor, nem szokas 2-en menni vele, es Koffer sem valo hozza
2/ viszont megveheted az enyemet. 696-os.Tiszta uj volt
Erre keszitettem Givi Koffernek tartot, amivel lemegyek Görögbe (tehat jol motorozhato, de ott leveszem -2 csavar )
igy nez ki és hova ül az utas?
Szerintem vedd meg az st-t nyugodtan, nem lesz vele nagyobb cida a városban mint bármelyik sporttúra géppel. Monsterre ha keresel a neten vannak topcase megoldások, de igazán kényelmes utassal meg topcase-el sosem lesz. Igaz az st3 nem a legfrisseb konstrukció de elmondásod alapján a használati értéke számodra jobb. Különben én is multit javasolnék, szerintem ha sokat nézed tetszeni fog a régi is
milyen utas ? Ki beszel itt utasrol ?
Latom neked kellene szemüveg, hogy tudd kinek mit irsz ,
( nem veszek st-t , meg nyugtalanul sem .)
- 7 years ago
#16400
Köszönöm a segítséget, a top case nem lenne mindig rajta, de egyszerűen néha kell.
Akinek volt vagy van bnője, tudja mit be nem tud pakolni:-D
A két gép közül azért a 796-os felé hajlok jobban ezt bevallom,
lévén most is nakedem van.....
Ami a multit illeti az új gyönyörű, de tényleg nem bántásból,
mert tudom a tulajok imádják, de régitől kiég a szemem.
Így vagyok még egyik másik BMW-vel is.
Egyszerűen nekem nem tetszik..pedig az folyik a csapból is,
hogy milyen jó.
A 696-os ajánlást köszönöm, de ha már monster akkor legyen rajta
szélesebb hátsó gumi, és az egyoldali villa is szerelem első látásra.
Még a loerő se érdekel annyira mint a kinézet, mert abban gyengébbek
a mostaninál, de ahogy azt se használtam ki ezt se fogom meghajtani.
Valahol a ducati nekem mindig is az olasz formákról szólt.
Akinek volt vagy van bnője, tudja mit be nem tud pakolni:-D
A két gép közül azért a 796-os felé hajlok jobban ezt bevallom,
lévén most is nakedem van.....
Ami a multit illeti az új gyönyörű, de tényleg nem bántásból,
mert tudom a tulajok imádják, de régitől kiég a szemem.
Így vagyok még egyik másik BMW-vel is.
Egyszerűen nekem nem tetszik..pedig az folyik a csapból is,
hogy milyen jó.
A 696-os ajánlást köszönöm, de ha már monster akkor legyen rajta
szélesebb hátsó gumi, és az egyoldali villa is szerelem első látásra.
Még a loerő se érdekel annyira mint a kinézet, mert abban gyengébbek
a mostaninál, de ahogy azt se használtam ki ezt se fogom meghajtani.
Valahol a ducati nekem mindig is az olasz formákról szólt.
- 7 years ago
#16399
és hova ül az utas?
Szerintem vedd meg az st-t nyugodtan, nem lesz vele nagyobb cida a városban mint bármelyik sporttúra géppel. Monsterre ha keresel a neten vannak topcase megoldások, de igazán kényelmes utassal meg topcase-el sosem lesz. Igaz az st3 nem a legfrisseb konstrukció de elmondásod alapján a használati értéke számodra jobb. Különben én is multit javasolnék, szerintem ha sokat nézed tetszeni fog a régi is Annyit nem lehet nézni, hogy szép legyen.. Vagy inni kell ismered azt a közmondást, hogy moslékkal is lehet tüzet oltani? Alap
- 7 years ago
#16398
1/ Ducati egy Sportmotor, nem szokas 2-en menni vele, es Koffer sem valo hozza
2/ viszont megveheted az enyemet. 696-os.Tiszta uj volt
Erre keszitettem Givi Koffernek tartot, amivel lemegyek Görögbe (tehat jol motorozhato, de ott leveszem -2 csavar )
igy nez ki és hova ül az utas?
Szerintem vedd meg az st-t nyugodtan, nem lesz vele nagyobb cida a városban mint bármelyik sporttúra géppel. Monsterre ha keresel a neten vannak topcase megoldások, de igazán kényelmes utassal meg topcase-el sosem lesz. Igaz az st3 nem a legfrisseb konstrukció de elmondásod alapján a használati értéke számodra jobb. Különben én is multit javasolnék, szerintem ha sokat nézed tetszeni fog a régi is Annyit nem lehet nézni, hogy szép legyen.. Vagy inni kell nekem különben tetszett mindig
- 7 years ago
#16397
1/ Ducati egy Sportmotor, nem szokas 2-en menni vele, es Koffer sem valo hozza
2/ viszont megveheted az enyemet. 696-os.Tiszta uj volt
Erre keszitettem Givi Koffernek tartot, amivel lemegyek Görögbe (tehat jol motorozhato, de ott leveszem -2 csavar )
igy nez ki és hova ül az utas?
Szerintem vedd meg az st-t nyugodtan, nem lesz vele nagyobb cida a városban mint bármelyik sporttúra géppel. Monsterre ha keresel a neten vannak topcase megoldások, de igazán kényelmes utassal meg topcase-el sosem lesz. Igaz az st3 nem a legfrisseb konstrukció de elmondásod alapján a használati értéke számodra jobb. Különben én is multit javasolnék, szerintem ha sokat nézed tetszeni fog a régi is Annyit nem lehet nézni, hogy szép legyen.. Vagy inni kell ismered azt a közmondást, hogy moslékkal is lehet tüzet oltani?
- 7 years ago
#16396
Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumban, és úgy fest a nyáron váltanék Ducatira.
Megnézve a piacot két motor maradt nagyjából ami tetszik, de két teljesen különböző:
1. Monster 796
2. ST 3
Erre kérnék tőletek a legnagyobb tisztelettel pro és kontrát.
Melyikről mi a vélemény? Melyik évjárat ok melyik nem?
Az ST3-on milyen a szélvédelem?
Nagyon Köszönöm Előre is a Fáradozást aki "Kitanít":-D
Üdv.:
Zoli
1/ Ducati egy Sportmotor, nem szokas 2-en menni vele, es Koffer sem valo hozza
2/ viszont megveheted az enyemet. 696-os.Tiszta uj volt
Erre keszitettem Givi Koffernek tartot, amivel lemegyek Görögbe (tehat jol motorozhato, de ott leveszem -2 csavar )
igy nez ki és hova ül az utas?
Szerintem vedd meg az st-t nyugodtan, nem lesz vele nagyobb cida a városban mint bármelyik sporttúra géppel. Monsterre ha keresel a neten vannak topcase megoldások, de igazán kényelmes utassal meg topcase-el sosem lesz. Igaz az st3 nem a legfrisseb konstrukció de elmondásod alapján a használati értéke számodra jobb. Különben én is multit javasolnék, szerintem ha sokat nézed tetszeni fog a régi is Annyit nem lehet nézni, hogy szép legyen.. Vagy inni kell
- 7 years ago
#16395
Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumban, és úgy fest a nyáron váltanék Ducatira.
Megnézve a piacot két motor maradt nagyjából ami tetszik, de két teljesen különböző:
1. Monster 796
2. ST 3
Erre kérnék tőletek a legnagyobb tisztelettel pro és kontrát.
Melyikről mi a vélemény? Melyik évjárat ok melyik nem?
Az ST3-on milyen a szélvédelem?
Nagyon Köszönöm Előre is a Fáradozást aki "Kitanít":-D
Üdv.:
Zoli
1/ Ducati egy Sportmotor, nem szokas 2-en menni vele, es Koffer sem valo hozza
2/ viszont megveheted az enyemet. 696-os.Tiszta uj volt
Erre keszitettem Givi Koffernek tartot, amivel lemegyek Görögbe (tehat jol motorozhato, de ott leveszem -2 csavar )
igy nez ki és hova ül az utas?
Szerintem vedd meg az st-t nyugodtan, nem lesz vele nagyobb cida a városban mint bármelyik sporttúra géppel. Monsterre ha keresel a neten vannak topcase megoldások, de igazán kényelmes utassal meg topcase-el sosem lesz. Igaz az st3 nem a legfrisseb konstrukció de elmondásod alapján a használati értéke számodra jobb. Különben én is multit javasolnék, szerintem ha sokat nézed tetszeni fog a régi is
- 7 years ago
#16394
Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumban, és úgy fest a nyáron váltanék Ducatira.
Megnézve a piacot két motor maradt nagyjából ami tetszik, de két teljesen különböző:
1. Monster 796
2. ST 3
Erre kérnék tőletek a legnagyobb tisztelettel pro és kontrát.
Melyikről mi a vélemény? Melyik évjárat ok melyik nem?
Az ST3-on milyen a szélvédelem?
Nagyon Köszönöm Előre is a Fáradozást aki "Kitanít":-D
Üdv.:
Zoli
1/ Ducati egy Sportmotor, nem szokas 2-en menni vele, es Koffer sem valo hozza
2/ viszont megveheted az enyemet. 696-os.Tiszta uj volt
Erre keszitettem Givi Koffernek tartot, amivel lemegyek Görögbe (tehat jol motorozhato, de ott leveszem -2 csavar )
igy nez ki
- 7 years ago
#16393
Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumban, és úgy fest a nyáron váltanék Ducatira.
Megnézve a piacot két motor maradt nagyjából ami tetszik, de két teljesen különböző:
1. Monster 796
2. ST 3
Erre kérnék tőletek a legnagyobb tisztelettel pro és kontrát.
Melyikről mi a vélemény? Melyik évjárat ok melyik nem?
Az ST3-on milyen a szélvédelem?
Nagyon Köszönöm Előre is a Fáradozást aki "Kitanít":-D
Üdv.:
Zoli
szia,
ég és föld a különbség, igazából nem is nagyon tudom mi alapján lehetne összehasonlítani a kettőt. neked mire kellene?
Egy naked helyett venném.
Melyik jobban motorozható?
Vannak típushibák?
Legtöbbet városban megyek, de túrázni is szoktam.
A 796 ra felmegy top case?
Igazából mindenes gép kellene.
Az st3 milyen városban?
Basszus, Monsterre top case? Őrültség . . .
- 7 years ago
#16392
Egy naked helyett venném.
Melyik jobban motorozható?
Vannak típushibák?
Legtöbbet városban megyek, de túrázni is szoktam.
A 796 ra felmegy top case?
Igazából mindenes gép kellene.
Az st3 milyen városban?
Multistrada
Abból ami teszik nem fér be a keretbe... Meg nem érne le róla a lábam☺ Nekem a 170 es termetemmel az 1000 -s multiról simán igaz kényelmesen csak 1 de lent van
- 7 years ago
#16391
szia,
ég és föld a különbség, igazából nem is nagyon tudom mi alapján lehetne összehasonlítani a kettőt. neked mire kellene?
Egy naked helyett venném.
Melyik jobban motorozható?
Vannak típushibák?
Legtöbbet városban megyek, de túrázni is szoktam.
A 796 ra felmegy top case?
Igazából mindenes gép kellene.
Az st3 milyen városban?
Multistrada
Abból ami teszik nem fér be a keretbe... Meg nem érne le róla a lábam☺
- 7 years ago
#16390
Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumban, és úgy fest a nyáron váltanék Ducatira.
Megnézve a piacot két motor maradt nagyjából ami tetszik, de két teljesen különböző:
1. Monster 796
2. ST 3
Erre kérnék tőletek a legnagyobb tisztelettel pro és kontrát.
Melyikről mi a vélemény? Melyik évjárat ok melyik nem?
Az ST3-on milyen a szélvédelem?
Nagyon Köszönöm Előre is a Fáradozást aki "Kitanít":-D
Üdv.:
Zoli
szia,
ég és föld a különbség, igazából nem is nagyon tudom mi alapján lehetne összehasonlítani a kettőt. neked mire kellene?
Egy naked helyett venném.
Melyik jobban motorozható?
Vannak típushibák?
Legtöbbet városban megyek, de túrázni is szoktam.
A 796 ra felmegy top case?
Igazából mindenes gép kellene.
Az st3 milyen városban?
Multistrada
- 7 years ago
#16389
topcase mindenre felmegy, csak legyen hegesztő. mondjuk a monsteren úgy is fog kinézni...
ha mindenest keresel, vegyél monstert. az a 4-5 év sokat jelent technikailag.
bér st-m sosem volt, szerintem azzal városban annyira nem móka.
bár ha topcase-t raksz rá... vegyél inkább suzukit
ha mindenest keresel, vegyél monstert. az a 4-5 év sokat jelent technikailag.
bér st-m sosem volt, szerintem azzal városban annyira nem móka.
bár ha topcase-t raksz rá... vegyél inkább suzukit
- 7 years ago
#16387
Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumban, és úgy fest a nyáron váltanék Ducatira.
Megnézve a piacot két motor maradt nagyjából ami tetszik, de két teljesen különböző:
1. Monster 796
2. ST 3
Erre kérnék tőletek a legnagyobb tisztelettel pro és kontrát.
Melyikről mi a vélemény? Melyik évjárat ok melyik nem?
Az ST3-on milyen a szélvédelem?
Nagyon Köszönöm Előre is a Fáradozást aki "Kitanít":-D
Üdv.:
Zoli
szia,
ég és föld a különbség, igazából nem is nagyon tudom mi alapján lehetne összehasonlítani a kettőt. neked mire kellene?
Egy naked helyett venném.
Melyik jobban motorozható?
Vannak típushibák?
Legtöbbet városban megyek, de túrázni is szoktam.
A 796 ra felmegy top case?
Igazából mindenes gép kellene.
Az st3 milyen városban?
- 7 years ago
#16386
Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumban, és úgy fest a nyáron váltanék Ducatira.
Megnézve a piacot két motor maradt nagyjából ami tetszik, de két teljesen különböző:
1. Monster 796
2. ST 3
Erre kérnék tőletek a legnagyobb tisztelettel pro és kontrát.
Melyikről mi a vélemény? Melyik évjárat ok melyik nem?
Az ST3-on milyen a szélvédelem?
Nagyon Köszönöm Előre is a Fáradozást aki "Kitanít":-D
Üdv.:
Zoli
szia,
ég és föld a különbség, igazából nem is nagyon tudom mi alapján lehetne összehasonlítani a kettőt. neked mire kellene?
- 7 years ago
#16385
Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumban, és úgy fest a nyáron váltanék Ducatira.
Megnézve a piacot két motor maradt nagyjából ami tetszik, de két teljesen különböző:
1. Monster 796
2. ST 3
Erre kérnék tőletek a legnagyobb tisztelettel pro és kontrát.
Melyikről mi a vélemény? Melyik évjárat ok melyik nem?
Az ST3-on milyen a szélvédelem?
Nagyon Köszönöm Előre is a Fáradozást aki "Kitanít":-D
Üdv.:
Zoli
Új vagyok itt a fórumban, és úgy fest a nyáron váltanék Ducatira.
Megnézve a piacot két motor maradt nagyjából ami tetszik, de két teljesen különböző:
1. Monster 796
2. ST 3
Erre kérnék tőletek a legnagyobb tisztelettel pro és kontrát.
Melyikről mi a vélemény? Melyik évjárat ok melyik nem?
Az ST3-on milyen a szélvédelem?
Nagyon Köszönöm Előre is a Fáradozást aki "Kitanít":-D
Üdv.:
Zoli
- 7 years ago
#16384
sziasztok,
egy jóbarátom keres 1m környékén monstert. ezekről van esetleg vkinek infója:
https://new.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-10596155
https://new.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... r-10604357
előre is köszi
Szia! Az elsö link az én motorom. Kérdezz bátran: bazs0811@gmail.com
Egy srác vár arra hogy hazavigyem és kipróbálja és meg is venné, de attól még nyugodtan keress meg.
- 7 years ago
#16383
sziasztok,
egy jóbarátom keres 1m környékén monstert. ezekről van esetleg vkinek infója:
https://new.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-10596155
https://new.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... r-10604357
előre is köszi Az almamotornál két motort néztem életemben egy vespát meg egy monstert, mindkettő olaszból behozott "lom" volt valamilyen sérülésből feltámasztva kevesebb km-el mint az állapota mutatta.
- 7 years ago
#16382
sziasztok,
egy jóbarátom keres 1m környékén monstert. ezekről van esetleg vkinek infója:
https://new.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-10596155
https://new.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... r-10604357
előre is köszi
egy jóbarátom keres 1m környékén monstert. ezekről van esetleg vkinek infója:
https://new.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-10596155
https://new.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... r-10604357
előre is köszi
- 7 years ago
#16381
ez nem elég (genug) normális (Normale) internetportál für Sie?
http://ducatidibosco.hu
de ez mar informativ, majd vegigolvasom.)
nem ismertem.
Automatikusan a Duc honlapjat kerestem az uj Modellek bemutatasa es arai miatt--olyan pedig nincs --ugyebar ))
Mingjart egy kerdes--Zitat ----> :
Ducati Monster 797
A kis klasszikus léghűtéses modern technikával...
Ár: piros: 2.920.000 Ft
6.960 Euro (netto)
Bevezető ár: 2.650.000 Ft
6.280 Euro (netto)
Ez az ar kb € 3,000.- rel kevesebb, mint mashol!
Jön erre meg Magyarban valami ?? Extra ado? Vagy marad ennyi ???? Nem akarom elhinni a netto eur ár + áfa + regadó, ezzel kb ki is jön az eredeti ár (forintban, az eurós az azoknak szól akik külföldre viszik áfamutyizni a típusokat)
O mar ertem, Köszönöm,
Meg az is megtevesztett, hogy van a Don Bosco ceg es van a Voll Gas...
Aztan kiderül hogy mindkettö ugyanaz- igy jött le elöször.
Na egal, Kösz
Mindjart csengetnek es beszall az anygyalka a jezussal együtt
Vidam ünnepeket !!
- 7 years ago
#16380
OK megnezem hamarosan,
de miert nincs nekik egy normalis internetportaljuk ???
egy-egy eladott motor utan nagy penzt kaszalnak, söt a gyartol is kapnak tamogatast, min mulik ??
mi ez az erdektelenseg ? ez nem elég (genug) normális (Normale) internetportál für Sie?
http://ducatidibosco.hu
de ez mar informativ, majd vegigolvasom.)
nem ismertem.
Automatikusan a Duc honlapjat kerestem az uj Modellek bemutatasa es arai miatt--olyan pedig nincs --ugyebar ))
Mingjart egy kerdes--Zitat ----> :
Ducati Monster 797
A kis klasszikus léghűtéses modern technikával...
Ár: piros: 2.920.000 Ft
6.960 Euro (netto)
Bevezető ár: 2.650.000 Ft
6.280 Euro (netto)
Ez az ar kb € 3,000.- rel kevesebb, mint mashol!
Jön erre meg Magyarban valami ?? Extra ado? Vagy marad ennyi ???? Nem akarom elhinni a netto eur ár + áfa + regadó, ezzel kb ki is jön az eredeti ár (forintban, az eurós az azoknak szól akik külföldre viszik áfamutyizni a típusokat)
- 7 years ago
#16379
A Boglári Full-Gas -nak kb.. a legnagyobb új motor kínálata van az egész országban, nem hiszem hogy találsz komolyabbat.
OK megnezem hamarosan,
de miert nincs nekik egy normalis internetportaljuk ???
egy-egy eladott motor utan nagy penzt kaszalnak, söt a gyartol is kapnak tamogatast, min mulik ??
mi ez az erdektelenseg ? ez nem elég (genug) normális (Normale) internetportál für Sie?
http://ducatidibosco.hu
de ez mar informativ, majd vegigolvasom.)
nem ismertem.
Automatikusan a Duc honlapjat kerestem az uj Modellek bemutatasa es arai miatt--olyan pedig nincs --ugyebar ))
Mingjart egy kerdes--Zitat ----> :
Ducati Monster 797
A kis klasszikus léghűtéses modern technikával...
Ár: piros: 2.920.000 Ft
6.960 Euro (netto)
Bevezető ár: 2.650.000 Ft
6.280 Euro (netto)
Ez az ar kb € 3,000.- rel kevesebb, mint mashol!
Jön erre meg Magyarban valami ?? Extra ado? Vagy marad ennyi ???? Nem akarom elhinni
The World Cup is one of the biggest football tourn[…]