#15227
Sziasztok! Segítséget kérnék tőletek. Motor vásárlás előtt állok és három motor érdekel, köztük a Ducati Monster 620 vagy nagyobb. A kérdésem az lenne, hogy mennyire drága a fenntartása, mert sok helyen írják hogy húzós. De pontos adatot senki sem ír. Mi az ami egy átlagos fenntartásban olyan drága?
Hi! Nekem idén februárban lépett be a garázsajtón a Ducatim. Az enyém kifejezetten idős, de pár évet simán letagadhatna:). Adagolom a folyamatos szervizelését, no és persze azt a kis perecet, amit beletettem Fehérváron...:P
Én kezdetben az eladóhoz vittem különböző javításokra, majd a MotoRossoba. A Rossos srácokkal meg voltam elégedve, az ár annyi volt, amennyire számítottam. Sok gondom nincs vele, konkrétan semmi. Tavasszal lesz a szíjak cseréje, olaj, szűrők cseréje, ami kötelező....szóval én csak ajánlani tudom.Szerintem ne kell többet költeni rá, mint egy ugyanilyen korú Hornetre...sőt.
#15223
Gyerekek tisztázuk nem zsömlét hanem pinigale t akarok s ha nem veszik meg akkor beszámitatom. Na aszem érthető voltam. Mikor feltettem a kérdést! Nem arra voltam kiváncsi menyi külföldön egy vas, csak úgy gondoltam megosztjuk az áll a piac dolgot!
#15222
Sziasztok! Segítséget kérnék tőletek. Motor vásárlás előtt állok és három motor érdekel, köztük a Ducati Monster 620 vagy nagyobb. A kérdésem az lenne, hogy mennyire drága a fenntartása, mert sok helyen írják hogy húzós. De pontos adatot senki sem ír. Mi az ami egy átlagos fenntartásban olyan drága?
Nekem nem régóta van csak Ducatim, (2év) nem egy mai darab, Én is hallottam haveroktól és fórumokon is olvastam, hogy ilyen drága - olyan drága a fenntartása, milyen szervizigényes, stb, Szerintem ezeknek az embereknek sosem volt! Ha elhanyagolt / széthajtott motort veszel, mindegy milyen márka, sokba fog kerülni.
Itt az oldalon KLUB/Ducati FAQ alatt megtalálod a szervizciklusokat és a cserélendő alkatrészeket. alkatrész áraknak utána tudsz nézni, szerviz munkadíjakért hívd a Motorossot. Sokkal-sokkal olcsóbb árakat adnak egy javításra mint a Dibosco (online listaár összehasonlítása az általam Motorossoban fizetettel)
Olaj, szűrők, gumi, lánc, minden motorra kell, időszakos szervize mindegyiknek van... Nem tudom mire gondolnak amikor riogatják az embereket. Talán a száraz kuplungos példányok kuplungozása lehet drágább, de is csak feltételezés.

(Ami a különlegessége, hogy a Józsi aki javított már mindenfélét, ezen nem fog 20ezres szervizt csinálni, mert elakad)
#15221
Sziasztok! Segítséget kérnék tőletek. Motor vásárlás előtt állok és három motor érdekel, köztük a Ducati Monster 620 vagy nagyobb. A kérdésem az lenne, hogy mennyire drága a fenntartása, mert sok helyen írják hogy húzós. De pontos adatot senki sem ír. Mi az ami egy átlagos fenntartásban olyan drága?
#15220
Szép ár csak nem S.
igaz,itthon csak az S,ohlins,rendszert keresik!
Az a kígyó a kávézó elott!
Amúgy te mivel jársz a kávézó elé csörögni? Csak nem valami rizskályhával? csak kérdem.. :)
nekem motorom sincs!
:D
A rendszer nem engedi! :D
#15218
Az extra felszereltséget, és a jó állapotot meg kell fizetni! Persze nem irreálisan drágán, de nem is adhatsz egy ilyen motort a legolcsóbban, ha csak nem kenyérre kell! De szerintem ebben a közösségben nem ez a jellemző. Az 1000 km-re lévő, neten legolcsóbb vasakhoz látatlanba, nem kell igazodni. Különben is minden pont annyit ér amennyiért megveszik végül, lehet az ár fölött is, ha valakinek az épp megfelel.
#15211
Szerintem az itthoni motorárakat ugy kene belőni,hogy megnézed pl a mobile.de,moto.it kint mennyi egy hasonló évjárat,km és alá mész!
Itthon rosszabbak a körülmények,a honosítást,szállítást és az extrákat nem nézik! Így talán megveszik,de szalonbol könnyebb lehet eladni! Azt,hogy olasz még meg sem említettem!
ez nagyszerű őtlet. Szerintem ha majd el akarod adni a motorodat, akkor ez alapján árazd be te is. :)
azt tettem!
#15209
Khm! A 10000€ ár azért megálja a helyét it,de. Oldalakon is. S nincs se illeték se reg adó sem uttána járás. Maradjunk inkább a nincs pénz fázisban. Vagy hogy olasz! Minegy is addig is kocsikázunk!
#15208
Szerintem az itthoni motorárakat ugy kene belőni,hogy megnézed pl a mobile.de,moto.it kint mennyi egy hasonló évjárat,km és alá mész!
Itthon rosszabbak a körülmények,a honosítást,szállítást és az extrákat nem nézik! Így talán megveszik,de szalonbol könnyebb lehet eladni! Azt,hogy olasz még meg sem említettem!
mi a faszomért árazzam ALÁ? szerintem úgy kell belőni az árat, hogy amennyit reálisnak gondolsz érte, azt összehasonlítod a hahu áraival, ha a tied sokkal magasabb akkor csendben pityeregsz és elfogadod hogy ezt beszoptad, ha kb stimmel akkor beszállsz a versenybe, ha olcsóbb akkor örülsz.

az itthoni motornak bárki bármit mond vannak "megfizethetetlen" előnyei: az eladó érti mit mondasz, te is érted mit mond, nincs félrebeszélés.
viszonylagosan kicsik a távolságok, nem fordul elő, hogy 2ezer km-t utazol egy telefonban és fotókon makulátlan motorért, ami aztán kiderül rommá van baszva (megtörtént eset)
van esély vonalat szerezni okmányirodában / rendőrségen / szervizben, hogy nézzenek utána a motornak - erre külföldön elég kevés esélyed, ott csak a hivatalos szerviztörténet játsszik
tudsz felvenni hitelt, míg a külföldi motornál ez nehezebb
ha valami komoly elbaszódásra derül fény, vissza tudsz menni pofánbaszni az eladót
ja és a legfontosabb: nincs regadó, papirozási macera, hazaszállítás
#15207
Szerintem az itthoni motorárakat ugy kene belőni,hogy megnézed pl a mobile.de,moto.it kint mennyi egy hasonló évjárat,km és alá mész!
Itthon rosszabbak a körülmények,a honosítást,szállítást és az extrákat nem nézik! Így talán megveszik,de szalonbol könnyebb lehet eladni! Azt,hogy olasz még meg sem említettem!
ez nagyszerű őtlet. Szerintem ha majd el akarod adni a motorodat, akkor ez alapján árazd be te is. :)
#15205
Szerintem az itthoni motorárakat ugy kene belőni,hogy megnézed pl a mobile.de,moto.it kint mennyi egy hasonló évjárat,km és alá mész!
Itthon rosszabbak a körülmények,a honosítást,szállítást és az extrákat nem nézik! Így talán megveszik,de szalonbol könnyebb lehet eladni! Azt,hogy olasz még meg sem említettem!
#15202
Szerintem korrekt áron kell meghírdetni a motort és akkor nem lesz probléma.

Az én a 6 éves vasamat, 22K Km-el úgy számították be a Diavelbe, hogy annyit kaptam érte, mint amennyit a szabadpiaci értékesítésből reméltem és miután bekerült a kereskedésbe, 2 hét alatt elvitték ugyanazon az áron, mint amennyiért tőlem bevették. Igaz, hogy a motor úgy nézett ki, mint egy 6 hónapos, nem úgy, mint egy "átlag" 6 éves

Mellette még kiárultam minden extrát, ami a vason volt (gyári állatpotban adtam le) és még abból is visszajött 300K :-)
és mennyi kedvezményt kaptál az újból?
950K Huf volt a kedvezmény a listárhoz képest.
az jó 15%
#15201
és mennyi kedvezményt kaptál az újból?
950K Huf volt a kedvezmény a listárhoz képest.


az szép
hitelre, vagy kp? ha nem túl indiszkrét a kérdés :)
azért érdeklődök, mert én is most nézegetek motort
Nem indiszkrét, mivel úgysem érdekesek a konkrét befizető vs hitel számok. Forintos hitelre hoztam haza. A nagy(obb) összegű kedvezmények ez volt az egyik oka a másik meg véleményem szerint a "kifutó" modell eladása volt, mivel a szerződést követő 1 hónapra, már megvolt a facelift a Diavelnél.
#15200
Szerintem korrekt áron kell meghírdetni a motort és akkor nem lesz probléma.

Az én a 6 éves vasamat, 22K Km-el úgy számították be a Diavelbe, hogy annyit kaptam érte, mint amennyit a szabadpiaci értékesítésből reméltem és miután bekerült a kereskedésbe, 2 hét alatt elvitték ugyanazon az áron, mint amennyiért tőlem bevették. Igaz, hogy a motor úgy nézett ki, mint egy 6 hónapos, nem úgy, mint egy "átlag" 6 éves

Mellette még kiárultam minden extrát, ami a vason volt (gyári állatpotban adtam le) és még abból is visszajött 300K :-)
és mennyi kedvezményt kaptál az újból?
950K Huf volt a kedvezmény a listárhoz képest.


az szép
hitelre, vagy kp? ha nem túl indiszkrét a kérdés :)
azért érdeklődök, mert én is most nézegetek motort
#15199
én 4 motorból 3 ősszel vettem!
Szerintem 5-10% kell engedni ha veszel ha eladsz!
Szerintem korrekt áron kell meghírdetni a motort és akkor nem lesz probléma.

Az én a 6 éves vasamat, 22K Km-el úgy számították be a Diavelbe, hogy annyit kaptam érte, mint amennyit a szabadpiaci értékesítésből reméltem és miután bekerült a kereskedésbe, 2 hét alatt elvitték ugyanazon az áron, mint amennyiért tőlem bevették. Igaz, hogy a motor úgy nézett ki, mint egy 6 hónapos, nem úgy, mint egy "átlag" 6 éves

Mellette még kiárultam minden extrát, ami a vason volt (gyári állatpotban adtam le) és még abból is visszajött 300K :-)
és mennyi kedvezményt kaptál az újból?
950K Huf volt a kedvezmény a listárhoz képest.
#15198
Mondjuk én mint jelenleg eladó, mit is várok november közepén? Ilyenkor lepkehálóval kell fogdosni a vevőket... :( majd máciusba..
én 4 motorból 3 ősszel vettem!
Szerintem 5-10% kell engedni ha veszel ha eladsz!
Szerintem korrekt áron kell meghírdetni a motort és akkor nem lesz probléma.

Az én a 6 éves vasamat, 22K Km-el úgy számították be a Diavelbe, hogy annyit kaptam érte, mint amennyit a szabadpiaci értékesítésből reméltem és miután bekerült a kereskedésbe, 2 hét alatt elvitték ugyanazon az áron, mint amennyiért tőlem bevették. Igaz, hogy a motor úgy nézett ki, mint egy 6 hónapos, nem úgy, mint egy "átlag" 6 éves

Mellette még kiárultam minden extrát, ami a vason volt (gyári állatpotban adtam le) és még abból is visszajött 300K :-)
és mennyi kedvezményt kaptál az újból?
#15197
Mondjuk én mint jelenleg eladó, mit is várok november közepén? Ilyenkor lepkehálóval kell fogdosni a vevőket... :( majd máciusba..
én 4 motorból 3 ősszel vettem!
Szerintem 5-10% kell engedni ha veszel ha eladsz!
az alkudással nincs probléma, mindíg engedek mindenből amit eladok. Ez egyértelmű használt terméknél.. Az 5-10 % meg még elfogadható is..
#15196
Mondjuk én mint jelenleg eladó, mit is várok november közepén? Ilyenkor lepkehálóval kell fogdosni a vevőket... :( majd máciusba..
én 4 motorból 3 ősszel vettem!
Szerintem 5-10% kell engedni ha veszel ha eladsz!
Szerintem korrekt áron kell meghírdetni a motort és akkor nem lesz probléma.

Az én a 6 éves vasamat, 22K Km-el úgy számították be a Diavelbe, hogy annyit kaptam érte, mint amennyit a szabadpiaci értékesítésből reméltem és miután bekerült a kereskedésbe, 2 hét alatt elvitték ugyanazon az áron, mint amennyiért tőlem bevették. Igaz, hogy a motor úgy nézett ki, mint egy 6 hónapos, nem úgy, mint egy "átlag" 6 éves

Mellette még kiárultam minden extrát, ami a vason volt (gyári állatpotban adtam le) és még abból is visszajött 300K :-)
#15195
Mondjuk én mint jelenleg eladó, mit is várok november közepén? Ilyenkor lepkehálóval kell fogdosni a vevőket... :( majd máciusba..
én 4 motorból 3 ősszel vettem!
Szerintem 5-10% kell engedni ha veszel ha eladsz!
#15194
Ha már adás-vétel a téma.... Én az enyémet nem régen vettem, ha érdekel valakit vevő oldalról a történetem:

Eldöntöttem azt, hogy Monster S4-et, vagy S4R-t szeretnék, szembesültem azzal, hogy igen szűk a kínálat - főleg hogy nekem az S4 tetszett meg igazán- majd kb. egy - másfél hónapig figyeltem a kiszemlet példányokat és mindig szűkítettem a jelölteket.

Végül kiválasztottam kettőt egy S4 Sennát (ezt vettem meg), semmi extra és cicoma minden gyári állapot 2003-as évjárat és egy 2005-ös S4R-t (azóta már azt sem látom a hirdetések között) minden "finomsággal" megrakva csupa rizoma cucc, ledes lámpák és indexek, komoly Arrow rendszer, nyitott kuplung, stb...stb..

Úgy alakult, hogy az S4-et néztem meg előbb: korának megfelelő állapot, nem tökéletes cicoma...itt és ott karcok, kőfelverődés...de tökéletes hang a motorból és érződött a motoron, hogy ezzel törődtek. Fontos szempont : szimpatikus eladó, aki nem vette zokon, hogy miután megnéztem és közöltem vele, hogy én bizony a másikat is látni akarom, nem hőbörgött, simán zokszó nélkül türte azt, hogy azon a hétvégén még vagy ötször felhívtam csak úgy beszélgetni a mociról és általában a Ducatikról.

Nem szaporítva a szót tovább: valahogy nem siettem megnézni a másikat, hiába jött el a következő hét és hiába volt az is tervben, amikor az eladóval megint beszélve megtudtam, hogy aznap jönnek megnézni rákérdezetem, hogy mennyit tud engedni, mondott egy összeget én elfogadtam és TELEFONBAN! megegyeztünk, olyan "gentleman agreement" alapon. Rá egy hétre elhozta hozzám, én kifizettem a mocit és hazavittem az eladót.

Nekem így lett egy S4 Sennám.
Ez igy a normális.. Kb. Én is hasonlóképpen szoktam vásárolni.. Ebből van kevés. :( Engem pl egy ilyen talált meg pár hete..: Felhív a gyerek, beszélgetünk, végigkérdezget sokmindent.. eddig ok.. készséges vagyok... később felhív, hogy küldenék még pár fotót? meg küldjek már légyszi körbejárós videót a motorról...mondom az embernek, nem akarnád inkább élőbe megnézni, mert hogy 55km-re lakik tőlem.. Én marha még ezt is csinálok, majd küldök neki.. :D eztán kb: 140db üzenet váltás, hogy neki pont ez az álma, meg milyen szép..stb.... aztán a 150. üzenet körül egyszer csak már ott tartottunk, hogy az ő nagybáttya aki egyébként motorszerelő, gondolom MZ specialista lehet, mondta neki hogy ezek a Ducatik nem is olyan jók, meg a léghűtés túlmelegszik, drága az álkatrész, szervízigényes, vez szíj, stb..... Na, mondom kezdődik.. :D de hogy majd ő átjönne megnézni, meg kipróbálni... Mondom neki teljesen udvariasan, hogy figyelj ide koma.: nem sajnálom a benzint a próbakörre, az időmet már inkább, amit a motor símogatásával töltünk, de légyszíves akkor gyere ha megszületett benned az elhatározás hogy ilyen motort szeretnél.. nem baj ha nem veszed meg, csak mégis.... na azóta még hívott hogy majd hétvégén jön, ez kb akkor csütörtökön volt... majd soha többet nem hallottam róla. :D :D :D
#15193
Ha már adás-vétel a téma.... Én az enyémet nem régen vettem, ha érdekel valakit vevő oldalról a történetem:

Eldöntöttem azt, hogy Monster S4-et, vagy S4R-t szeretnék, szembesültem azzal, hogy igen szűk a kínálat - főleg hogy nekem az S4 tetszett meg igazán- majd kb. egy - másfél hónapig figyeltem a kiszemlet példányokat és mindig szűkítettem a jelölteket.

Végül kiválasztottam kettőt egy S4 Sennát (ezt vettem meg), semmi extra és cicoma minden gyári állapot 2003-as évjárat és egy 2005-ös S4R-t (azóta már azt sem látom a hirdetések között) minden "finomsággal" megrakva csupa rizoma cucc, ledes lámpák és indexek, komoly Arrow rendszer, nyitott kuplung, stb...stb..

Úgy alakult, hogy az S4-et néztem meg előbb: korának megfelelő állapot, nem tökéletes cicoma...itt és ott karcok, kőfelverődés...de tökéletes hang a motorból és érződött a motoron, hogy ezzel törődtek. Fontos szempont : szimpatikus eladó, aki nem vette zokon, hogy miután megnéztem és közöltem vele, hogy én bizony a másikat is látni akarom, nem hőbörgött, simán zokszó nélkül türte azt, hogy azon a hétvégén még vagy ötször felhívtam csak úgy beszélgetni a mociról és általában a Ducatikról.

Nem szaporítva a szót tovább: valahogy nem siettem megnézni a másikat, hiába jött el a következő hét és hiába volt az is tervben, amikor az eladóval megint beszélve megtudtam, hogy aznap jönnek megnézni rákérdezetem, hogy mennyit tud engedni, mondott egy összeget én elfogadtam és TELEFONBAN! megegyeztünk, olyan "gentleman agreement" alapon. Rá egy hétre elhozta hozzám, én kifizettem a mocit és hazavittem az eladót.

Nekem így lett egy S4 Sennám.
#15191
Én amúgy értelek Titeket, mert voltam már eladó is és vevő is...csak azt nem értem, hogy miért csodálkoztok azon, ha van mindkettőből komolytalan, nagyképű és idióta is. A vevő minél olcsóbban akarja, ha van olyan, akit be tud fűzni, akkor szerencséje van...az eladó, pedig itthon azt is lehúzza a vevőről, amiben jött....és igazatok van, ez itt is így van, nem csak a kawásoknál, meg hondásoknál meg szinyósoknál....
#15190
anno amikor árultam a 620-at, jött egy haver, és gyakorlatilag 2 perc után ott hagyott, mondván "poros a motor" és neki ilyen nem kell. őt nem érdekelte működik-e vagy szarrá volt-e törve, csak az, hogy csillogjon.
én speciel örülök, amikor valakit érdekel, hogy mások (legyenek szakértők vagy csak rajongók) mit gondolnak a kiszemelt cuccról.
#15189
Az itt az alap probléma az országban, hogy pénz nincs senkinél de igények azok vannak! Nyomoz mindenki, meg nagyítóval mennek vásárolni... Ha egyáltalán vásárolni mennek.. Nem csak motorozni egyet.. Majd benyögni hogy ez neki nagyon jó lesz, de majd 3 hónap múlva elad valami lim-lomot és majd abból lesz pénze, meg majd a jogsit is kerakha addig.. És akkor majd jön ám megvenni! :))) az árakról meg annyit, hogy amit épp áulsz az pont nem ér semmit álltalába, viszont ha megkérdeznéd az ő motorjáról, az majdnemhogy annyit ér mint egy új, pedig épp csak 20 éves! Kb...
#15188
Mindennek van vevője !
sajnos nem.mert ha normál áron akarod eladni,már nem veszik meg,hiába van rendesen szervízelve
"occsó?akko kő!szar?nincs para,a haverom mindenhez ért!"
azért ez nem feltétlenül van így. Az eladó részéről pedig: "nem veszi, meg? k.csög. Pedig ez ennyit tuti megér! De ez Ducati...stb." Egy normális gépet alig árulnak, én kb. 1,5 évig nézegettem minden nap, mire találtam egy épkézláb példányt nem xmillióért, túlértékelve. Kicsit le kellene szállni a Földre mindkét oldalon.


ez nem csak ennél a márkánál van így
itthon mindenki olyan használt motort akar venni, amiben kevés a km, végig márkaszervizben volt szervizelve, és legyen olcsó

én augusztus óta hirdetem az motorom, és eddig 4en jelentkeztek
az első cserélni akart, és nem értette, hogy én miért nem akarom az ő motorját (kawa)
a második meg 100.000-et akart alkudni
a harmadik csak érdeklődött
a negyedig meg tényleg leinformálta a motort a MotoRossonál, és meg akarja venni, persze kicsit alkudni is akar, de ennyi bele fér :)
#15187
Ezek után én meg sem merem már itt (sem) hirdetni a vasat !!! :-)))) :-))))
Tuti rajtam fog száradni!! :-DD
Mindennek van vevője !
sajnos nem.mert ha normál áron akarod eladni,már nem veszik meg,hiába van rendesen szervízelve
"occsó?akko kő!szar?nincs para,a haverom mindenhez ért!"
azért ez nem feltétlenül van így. Az eladó részéről pedig: "nem veszi, meg? k.csög. Pedig ez ennyit tuti megér! De ez Ducati...stb." Egy normális gépet alig árulnak, én kb. 1,5 évig nézegettem minden nap, mire találtam egy épkézláb példányt nem xmillióért, túlértékelve. Kicsit le kellene szállni a Földre mindkét oldalon.
#15186
Ezek után én meg sem merem már itt (sem) hirdetni a vasat !!! :-)))) :-))))
Tuti rajtam fog száradni!! :-DD
Mindennek van vevője !
sajnos nem.mert ha normál áron akarod eladni,már nem veszik meg,hiába van rendesen szervízelve
"occsó?akko kő!szar?nincs para,a haverom mindenhez ért!"
#15183
Miért kell feltétlenül gyári legyen egy vason amit árulnak ? Ha nem gyári akkor már szar ? Ha viszont gyári akkor mi garantálja hogy 100 % os ?
Gyári állapotban többet ér és kész! Olcsóbb megvenni a "tuning" motyót olykor mint a gyárit ;)
Gyakran többe jönnek a tunning motyók mint amit a gép ér !
van olyan is
#15182
Miért kell feltétlenül gyári legyen egy vason amit árulnak ? Ha nem gyári akkor már szar ? Ha viszont gyári akkor mi garantálja hogy 100 % os ?
Gyári állapotban többet ér és kész! Olcsóbb megvenni a "tuning" motyót olykor mint a gyárit ;)
Gyakran többe jönnek a tunning motyók mint amit a gép ér !
#15181
Miért kell feltétlenül gyári legyen egy vason amit árulnak ? Ha nem gyári akkor már szar ? Ha viszont gyári akkor mi garantálja hogy 100 % os ?
Gyári állapotban többet ér és kész! Olcsóbb megvenni a "tuning" motyót olykor mint a gyárit ;)
#15180
Miért kell feltétlenül gyári legyen egy vason amit árulnak ? Ha nem gyári akkor már szar ? Ha viszont gyári akkor mi garantálja hogy 100 % os ?
Így van Kopi! Ha átfesteném feketére és raknák rá gyári tükröt, indexet, akkor ez mindjárt egy hibátlan motor... :) Én például előbb veszek meg egy ízlésesen átalakított motort mint egy gyárit, mert akkor legalább az extrákat nem nekem kell megfizetnem.. Az előéletét meg ígyse úgyse tudom... nem is nagyon érdekel.. Újat kell venni, ott nincs miről beszélni.. csak az nem ennyibe kerül.. :)
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 49

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]