#15277
mihalyzotyáé is eladó, majd jól beírja a részleteket
Hali,Nincs semmi különös részlet,egyszerüen minden abszolút rendben a motoron(bocs,hátsó fékbetétet most fog télen cserélni a Motorosso)
30/216-1559
Üdv
ezt értem, de nincs már fent a hirdetésed, nem tudtam linkelni, promotalni :) erre céloztam diszkréten
Ti vagytok az én híidetésem,Felebarátaim!
Nálatok jobb reklám nem kell!
#15276
Sziasztok! 620-as vagy 800-as S2R Monster vennék,2005-2006 körülit. Bármilyen segítség,ajánlat jöhet. Köszi!
mihalyzotyáé is eladó, majd jól beírja a részleteket
Hali,Nincs semmi különös részlet,egyszerüen minden abszolút rendben a motoron(bocs,hátsó fékbetétet most fog télen cserélni a Motorosso)
30/216-1559
Üdv
ezt értem, de nincs már fent a hirdetésed, nem tudtam linkelni, promotalni :) erre céloztam diszkréten
#15275
Sziasztok! 620-as vagy 800-as S2R Monster vennék,2005-2006 körülit. Bármilyen segítség,ajánlat jöhet. Köszi!
mihalyzotyáé is eladó, majd jól beírja a részleteket
Hali,Nincs semmi különös részlet,egyszerüen minden abszolút rendben a motoron(bocs,hátsó fékbetétet most fog télen cserélni a Motorosso)
30/216-1559
Üdv
#15273
Sziasztok! 620-as vagy 800-as S2R Monster vennék,2005-2006 körülit. Bármilyen segítség,ajánlat jöhet. Köszi!


az enyém már nem kell? :)
Tiedet 14. Nézem meg de készítem a B tervet idén még kell a motor :)


Szia,

2002, 620?
#15272
Sziasztok! 620-as vagy 800-as S2R Monster vennék,2005-2006 körülit. Bármilyen segítség,ajánlat jöhet. Köszi!


az enyém már nem kell? :)
Tiedet 14. Nézem meg de készítem a B tervet idén még kell a motor :)
#15268
Szépet mindenkinek:) Lenne egy kérdésem olajhütő a monster 600-ra mennyit kóstál ?
A 600 on nincs is olajhűtő és értelme sincs rárakni .
Láttál már olajhűtő nélküli blokkot szétszedve?Akkor másképp vélekednél
Nem láttam még az tény de a 750 esnél hűvösebb időben le kell takarnom az olajhűtőt és még igy is alig éri el a 80 fokot az olaj .
#15267
Szépet mindenkinek:) Lenne egy kérdésem olajhütő a monster 600-ra mennyit kóstál ?
A 600 on nincs is olajhűtő és értelme sincs rárakni .
Láttál már olajhűtő nélküli blokkot szétszedve?Akkor másképp vélekednél
#15263
Egyre jobban ég bennem a vágy egy Ducatiért. De az majd csak jövőre :-/
nekem Monster 695 a vége 220, nekem 180 fölött már nem élvezetes, 200fölött meg kifejezetten hányinger... De én nem egy Pedrosa alkat vagyok.. :D
El kell járni hringre szokni a sebességet, akkor nem lesz hányinger :)
kösz, de nem a sebességgel van baj.. Ugy össz egészébe ez a motor nem erre a sebességre van kitalálva.. Amúgy voltam a h-ringen, ott 200ig tudtam gyorsulni vele. :D
#15262
Egyre jobban ég bennem a vágy egy Ducatiért. De az majd csak jövőre :-/
nekem Monster 695 a vége 220, nekem 180 fölött már nem élvezetes, 200fölött meg kifejezetten hányinger... De én nem egy Pedrosa alkat vagyok.. :D
El kell járni hringre szokni a sebességet, akkor nem lesz hányinger :)
#15261
Egyre jobban ég bennem a vágy egy Ducatiért. De az majd csak jövőre :-/
nekem Monster 695 a vége 220, nekem 180 fölött már nem élvezetes, 200fölött meg kifejezetten hányinger... De én nem egy Pedrosa alkat vagyok.. :D
#15258
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy egy 620 asnak mekkora a végsebessége? Papíron 190 valamennyi és a valóság?
elég erősen kell kapaszkodni már 130-140-től a szél ellen....akkor már nem törődsz a végsebességgel :)
Hagyjatok már, 130-140-nél már kapaszkodni kell? Ha nem fúj erősen a szél még 160-nál is kiegyenesedve tudok ülni. 180-200 körül már tényleg előre kell hajolni, 220-tól meg már hasalok én is. :)
#15257
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy egy 620 asnak mekkora a végsebessége? Papíron 190 valamennyi és a valóság?
Én raktam fel plexit(620).A Van egy kollegám,aki állandóan azt kérdezte:mennyi a vége?
Mivel soha nem próbáltam,ezért nem tudtam.A lellei találkozó elött a szfehérvári kerülőn aztán kipróbáltam:az óra 207 körül mutatott.Kapaszkodni nem kell nagyon,elhasalsz,mint egy béka,oszt gyí.De tartósan 140-et tudsz vele menni nyáron,mert ha gyorsabban mész,akkor az olaj túlmelegszik.
#15256
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy egy 620 asnak mekkora a végsebessége? Papíron 190 valamennyi és a valóság?
én "forgalomtól elzárt tesztpályán" gyári plexivel, a tankra tapadva óra szerint 220-al mentem a barátaim 749-e és 748-a után (mondjuk akkoriban kb. 62 kg voltam). Az valóságban gondolom kb. 195-200 lehet.
#15255
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy egy 620 asnak mekkora a végsebessége? Papíron 190 valamennyi és a valóság?
elég erősen kell kapaszkodni már 130-140-től a szél ellen....akkor már nem törődsz a végsebességgel :)
#15253
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy egy 620 asnak mekkora a végsebessége? Papíron 190 valamennyi és a valóság?
Inkább a széllel lesz baj. Letép a motorról, így nem is tudod elérni a végét. Bár nekem nincs plexim, lehet az javít vmi a dolgon.
plexi nélküli streetfighter s-el 293-at mentem óra szerint
#15252
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy egy 620 asnak mekkora a végsebessége? Papíron 190 valamennyi és a valóság?
Inkább a széllel lesz baj. Letép a motorról, így nem is tudod elérni a végét. Bár nekem nincs plexim, lehet az javít vmi a dolgon.
#15251
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy egy 620 asnak mekkora a végsebessége? Papíron 190 valamennyi és a valóság?
szia,

óra szerint a 190-et ki lehet sajtolni belőle, ha megfelelő súlyod van (120kg-val szerintem nem nagyon), de igazából nem egy gyorsulási bajnok. ha egyedül motorozol, akkor bőven elg lesz, érzésre is meg plána, de ha erősebb ducatikat akarsz egyenesben tartani, akkro azért megérzed a különbséget. lillafüredi felfutón viszont egy 620 néha sokkal barátibb, simán tartani a lépést vele s4r-ekkel is.
#15239
Ezek után kérdem én! mi a francért írják mindenhol, hogy horror???
Árban ugyan olyan mint egy más motor. Ez nem simson, lehet hogy ahhoz hasonlítják az árakat?
Köszönöm mindenkinek! Ez egy pozitív csalódás volt!
azért írják, mert ezt hallották valakitől, akinek a szomszédja látott egyszer valakit aki hallott ducatit menni a szomszéd utcában.
A mi utcánkban (is) van egy idősebb szerelő aki javarészt régi keleti mocikat javít . Mondhatom profi szerelő . Egyszer megálltam megkérdezni tőle valamit egy MZ vel kapcsolatban és az volt az első kérdése hogy van e elég olaj a motorban . Pedig az enyémnek olajos a kupplungja .
#15238
Ezek után kérdem én! mi a francért írják mindenhol, hogy horror???
Árban ugyan olyan mint egy más motor. Ez nem simson, lehet hogy ahhoz hasonlítják az árakat?
Köszönöm mindenkinek! Ez egy pozitív csalódás volt!


mert nem ismerik, én is olvastam más fórumokon hasonló kommenteket
de ez nem csak itthon van így
amikor svájcban voltam, akkor ott is azt kérdezte egy másik motoros, hogy milyen sűrűn járok szervizbe , persze kicsit gúnyosan
nekem van egy 9 éves S2R-em, amit 17000km-el vettem 2 éves, és eddig semmi gond nem volt vele
20000-kmnél voltak a kötelező cserék + egy kartergáz szuszogó (45000Ft), plusz hátsó fékbetét - összesen kb 120000Ft
30000-km-nél a kötelező dolgok, a fényszóró tömítés csere, és kuplung folyadék csere

ami kicsit még zavar, és meg kellene csináltatnom az a kilométeróra tömítése, esőben kicsit beázik, bepárásodik
Hali!
Ha csak bepárásodik,akkor nincs semmi gebasz.Télen,ha szép idő van és szárazak az utak,kiviszem egy 40-50km-es karikára.17 fok-ból minusz 10-be.Ilyenkor nálam is bepárásodik a kmóra és fordszám mérő belülről.(egyszerű fizikai esemény:kondenzáció).
ilyenkor a fordszám mutató összevissza jár.Pár kilóméter után megszűnik a jelenség,ahogy a külső-belső hőmérséklet kiegyenlítődik.A mutatók a helyükre mennek és faszán működnek.













ha csak ennyi a problémád,nincs semmi gáz,ha beázik,akkor azt valamikor tényleg kellene orvosolni.
Üdv


be is ázik, esőben vagy takarítás után is olyan, mintha párás lenne
#15237
Ezek után kérdem én! mi a francért írják mindenhol, hogy horror???
Árban ugyan olyan mint egy más motor. Ez nem simson, lehet hogy ahhoz hasonlítják az árakat?
Köszönöm mindenkinek! Ez egy pozitív csalódás volt!


mert nem ismerik, én is olvastam más fórumokon hasonló kommenteket
de ez nem csak itthon van így
amikor svájcban voltam, akkor ott is azt kérdezte egy másik motoros, hogy milyen sűrűn járok szervizbe , persze kicsit gúnyosan
nekem van egy 9 éves S2R-em, amit 17000km-el vettem 2 éves, és eddig semmi gond nem volt vele
20000-kmnél voltak a kötelező cserék + egy kartergáz szuszogó (45000Ft), plusz hátsó fékbetét - összesen kb 120000Ft
30000-km-nél a kötelező dolgok, a fényszóró tömítés csere, és kuplung folyadék csere

ami kicsit még zavar, és meg kellene csináltatnom az a kilométeróra tömítése, esőben kicsit beázik, bepárásodik
Hali!
Ha csak bepárásodik,akkor nincs semmi gebasz.Télen,ha szép idő van és szárazak az utak,kiviszem egy 40-50km-es karikára.17 fok-ból minusz 10-be.Ilyenkor nálam is bepárásodik a kmóra és fordszám mérő belülről.(egyszerű fizikai esemény:kondenzáció).
ilyenkor a fordszám mutató összevissza jár.Pár kilóméter után megszűnik a jelenség,ahogy a külső-belső hőmérséklet kiegyenlítődik.A mutatók a helyükre mennek és faszán működnek.













ha csak ennyi a problémád,nincs semmi gáz,ha beázik,akkor azt valamikor tényleg kellene orvosolni.
Üdv
#15236
Ezek után kérdem én! mi a francért írják mindenhol, hogy horror???
Árban ugyan olyan mint egy más motor. Ez nem simson, lehet hogy ahhoz hasonlítják az árakat?
Köszönöm mindenkinek! Ez egy pozitív csalódás volt!
azért írják, mert ezt hallották valakitől, akinek a szomszédja látott egyszer valakit aki hallott ducatit menni a szomszéd utcában.

#15235
Ezek után kérdem én! mi a francért írják mindenhol, hogy horror???
Árban ugyan olyan mint egy más motor. Ez nem simson, lehet hogy ahhoz hasonlítják az árakat?
Köszönöm mindenkinek! Ez egy pozitív csalódás volt!


mert nem ismerik, én is olvastam más fórumokon hasonló kommenteket
de ez nem csak itthon van így
amikor svájcban voltam, akkor ott is azt kérdezte egy másik motoros, hogy milyen sűrűn járok szervizbe , persze kicsit gúnyosan
nekem van egy 9 éves S2R-em, amit 17000km-el vettem 2 éves, és eddig semmi gond nem volt vele
20000-kmnél voltak a kötelező cserék + egy kartergáz szuszogó (45000Ft), plusz hátsó fékbetét - összesen kb 120000Ft
30000-km-nél a kötelező dolgok, a fényszóró tömítés csere, és kuplung folyadék csere

ami kicsit még zavar, és meg kellene csináltatnom az a kilométeróra tömítése, esőben kicsit beázik, bepárásodik
#15234
Ezek után kérdem én! mi a francért írják mindenhol, hogy horror???
Árban ugyan olyan mint egy más motor. Ez nem simson, lehet hogy ahhoz hasonlítják az árakat?
Köszönöm mindenkinek! Ez egy pozitív csalódás volt!
#15233
Köszönöm szépen mindenkinek aki válaszolt a kérdésemre!
Tudom, hogy ha szart veszek akkor az szar, már nem ez lenne az első motorom, de hála a jó égnek még nem sikerült olyanba belenyúlnom (kivéve a kocsimat :D ) .
Viszont: Ha valaki lenne olyan fitt és üde, megköszönném, ha leírná akár itt vagy üzenetben, hogy konkrétan ő mire mennyit fizetett ki (a szíjcsere érdekelne a legjobban, hiszen ki nem tud kicserélni egy gyertyát vagy egy olajcserét csinálni :D, tisztelet a kivételnek! ). A Ducatti gyönyörű motor ez TÉNY.
Akkor számokkal: M750 karbis esetét feltételezve... (620 hasonló lehet)
olajszűrő + légszűrő együtt 4100 - 8400 Ft, Champion, UNIX-tól, kedvezmény függvényében.
Fékbetét hátsó, Brembo, (Bárdi autó): 7500 Ft - kedvezmény
Első még nem kellet, nem tudom (10-16eFt x2 - kedvezmény...)
Teljes átnézés, szelephézag állítás, karbiszinkron, szíjfeszesség ellenőrzés és állítás, első villa állítás... 25-30eFt

Kintről behozott: enyém is az. teljes szerviz után friss olajjal, szíjakkal, lánccal, gumikkal dobta el a volt gazdi. esztétika bibis volt kicsit... így legalább nyugodt szível van/lesz átalakítva :-)
Jaja, csatlakozom...én egy 40-est hagyta ott úgy, hogy teljesen megemelték a motor elejét-hátulját, a hátsó kerékkel is voltak pepecselni való dolgok, aztán behangolták a karbit, leellenőrizték az egész motort, a szíjakat is megnézték. Én az első pofákkal jobban jártam, de az nem a Rosso-ban volt cserélve, valamint nekem csak egy tárcsás az első....
#15232
Köszönöm szépen mindenkinek aki válaszolt a kérdésemre!
Tudom, hogy ha szart veszek akkor az szar, már nem ez lenne az első motorom, de hála a jó égnek még nem sikerült olyanba belenyúlnom (kivéve a kocsimat :D ) .
Viszont: Ha valaki lenne olyan fitt és üde, megköszönném, ha leírná akár itt vagy üzenetben, hogy konkrétan ő mire mennyit fizetett ki (a szíjcsere érdekelne a legjobban, hiszen ki nem tud kicserélni egy gyertyát vagy egy olajcserét csinálni :D, tisztelet a kivételnek! ). A Ducatti gyönyörű motor ez TÉNY.
Akkor számokkal: M750 karbis esetét feltételezve... (620 hasonló lehet)
olajszűrő + légszűrő együtt 4100 - 8400 Ft, Champion, UNIX-tól, kedvezmény függvényében.
Fékbetét hátsó, Brembo, (Bárdi autó): 7500 Ft - kedvezmény
Első még nem kellet, nem tudom (10-16eFt x2 - kedvezmény...)
Teljes átnézés, szelephézag állítás, karbiszinkron, szíjfeszesség ellenőrzés és állítás, első villa állítás... 25-30eFt

Kintről behozott: enyém is az. teljes szerviz után friss olajjal, szíjakkal, lánccal, gumikkal dobta el a volt gazdi. esztétika bibis volt kicsit... így legalább nyugodt szível van/lesz átalakítva :-)
#15231
Köszönöm szépen mindenkinek aki válaszolt a kérdésemre!
Tudom, hogy ha szart veszek akkor az szar, már nem ez lenne az első motorom, de hála a jó égnek még nem sikerült olyanba belenyúlnom (kivéve a kocsimat :D ) .
Viszont: Ha valaki lenne olyan fitt és üde, megköszönném, ha leírná akár itt vagy üzenetben, hogy konkrétan ő mire mennyit fizetett ki (a szíjcsere érdekelne a legjobban, hiszen ki nem tud kicserélni egy gyertyát vagy egy olajcserét csinálni :D, tisztelet a kivételnek! ). A Ducatti gyönyörű motor ez TÉNY.

Szíj kb 40-50
Lánc csere kb80-100
Elso fékbetét kb 50

De ezek model függők!
Pl az elso fékbetétnek nem mindegy,hogy víz vagy leghuteses! :)
#15230
Köszönöm szépen mindenkinek aki válaszolt a kérdésemre!
Tudom, hogy ha szart veszek akkor az szar, már nem ez lenne az első motorom, de hála a jó égnek még nem sikerült olyanba belenyúlnom (kivéve a kocsimat :D ) .
Viszont: Ha valaki lenne olyan fitt és üde, megköszönném, ha leírná akár itt vagy üzenetben, hogy konkrétan ő mire mennyit fizetett ki (a szíjcsere érdekelne a legjobban, hiszen ki nem tud kicserélni egy gyertyát vagy egy olajcserét csinálni :D, tisztelet a kivételnek! ). A Ducatti gyönyörű motor ez TÉNY.
#15229
Sziasztok! Segítséget kérnék tőletek. Motor vásárlás előtt állok és három motor érdekel, köztük a Ducati Monster 620 vagy nagyobb. A kérdésem az lenne, hogy mennyire drága a fenntartása, mert sok helyen írják hogy húzós. De pontos adatot senki sem ír. Mi az ami egy átlagos fenntartásban olyan drága?
ha szart veszel,annak drága a szervizelése(márkától függetlenül).még akkor is-sőt,inkább-,ha Te is elcsábulsz a külföldről behozott olcsóbb motorokra.
Ha karbantartott gépet veszel-ami a piacon valamivel drágább-,akkor nagy meglepetés nem érhet
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 49

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]