- 9 years ago
#15278
az enyém már nem kell? Tiedet 14. Nézem meg de készítem a B tervet idén még kell a motor
Szia,
2002, 620? Szia! Köszönöm de nem szívesen mennék 2005 alá
- 9 years ago
#15277
mihalyzotyáé is eladó, majd jól beírja a részleteket Hali,Nincs semmi különös részlet,egyszerüen minden abszolút rendben a motoron(bocs,hátsó fékbetétet most fog télen cserélni a Motorosso)
30/216-1559
Üdv ezt értem, de nincs már fent a hirdetésed, nem tudtam linkelni, promotalni erre céloztam diszkréten Ti vagytok az én híidetésem,Felebarátaim!
Nálatok jobb reklám nem kell!
- 9 years ago
#15276
Sziasztok! 620-as vagy 800-as S2R Monster vennék,2005-2006 körülit. Bármilyen segítség,ajánlat jöhet. Köszi! mihalyzotyáé is eladó, majd jól beírja a részleteket Hali,Nincs semmi különös részlet,egyszerüen minden abszolút rendben a motoron(bocs,hátsó fékbetétet most fog télen cserélni a Motorosso)
30/216-1559
Üdv ezt értem, de nincs már fent a hirdetésed, nem tudtam linkelni, promotalni erre céloztam diszkréten
- 9 years ago
#15275
Sziasztok! 620-as vagy 800-as S2R Monster vennék,2005-2006 körülit. Bármilyen segítség,ajánlat jöhet. Köszi! mihalyzotyáé is eladó, majd jól beírja a részleteket Hali,Nincs semmi különös részlet,egyszerüen minden abszolút rendben a motoron(bocs,hátsó fékbetétet most fog télen cserélni a Motorosso)
30/216-1559
Üdv
- 9 years ago
#15274
Sziasztok! 620-as vagy 800-as S2R Monster vennék,2005-2006 körülit. Bármilyen segítség,ajánlat jöhet. Köszi! mihalyzotyáé is eladó, majd jól beírja a részleteket
- 9 years ago
#15273
Sziasztok! 620-as vagy 800-as S2R Monster vennék,2005-2006 körülit. Bármilyen segítség,ajánlat jöhet. Köszi!
az enyém már nem kell? Tiedet 14. Nézem meg de készítem a B tervet idén még kell a motor
Szia,
2002, 620?
- 9 years ago
#15272
Sziasztok! 620-as vagy 800-as S2R Monster vennék,2005-2006 körülit. Bármilyen segítség,ajánlat jöhet. Köszi!
az enyém már nem kell? Tiedet 14. Nézem meg de készítem a B tervet idén még kell a motor
- 9 years ago
#15271
Sziasztok! 620-as vagy 800-as S2R Monster vennék,2005-2006 körülit. Bármilyen segítség,ajánlat jöhet. Köszi!
az enyém már nem kell?
- 9 years ago
#15270
Sziasztok! 620-as vagy 800-as S2R Monster vennék,2005-2006 körülit. Bármilyen segítség,ajánlat jöhet. Köszi!
- 9 years ago
#15269
eladó 2012-es SF 848
kb.5000 km
kb.5000 km
Csatolmányok:
848848.jpg (195.86 KiB) Megtekintve 7687 alkalommal
- 9 years ago
#15268
Szépet mindenkinek:) Lenne egy kérdésem olajhütő a monster 600-ra mennyit kóstál ? A 600 on nincs is olajhűtő és értelme sincs rárakni . Láttál már olajhűtő nélküli blokkot szétszedve?Akkor másképp vélekednél Nem láttam még az tény de a 750 esnél hűvösebb időben le kell takarnom az olajhűtőt és még igy is alig éri el a 80 fokot az olaj .
- 9 years ago
#15267
Szépet mindenkinek:) Lenne egy kérdésem olajhütő a monster 600-ra mennyit kóstál ? A 600 on nincs is olajhűtő és értelme sincs rárakni . Láttál már olajhűtő nélküli blokkot szétszedve?Akkor másképp vélekednél
- 9 years ago
#15266
750-ről vagy 900-ról lehet rátenni, az értelmetlenséggel nem értek egyet, ha van pénz/idő rá, akkor bajod nem lesz tőle.
- 9 years ago
#15265
Szépet mindenkinek:) Lenne egy kérdésem olajhütő a monster 600-ra mennyit kóstál ? A 600 on nincs is olajhűtő és értelme sincs rárakni .
- 9 years ago
#15264
Szépet mindenkinek:) Lenne egy kérdésem olajhütő a monster 600-ra mennyit kóstál ?
- 9 years ago
#15263
Egyre jobban ég bennem a vágy egy Ducatiért. De az majd csak jövőre :-/ nekem Monster 695 a vége 220, nekem 180 fölött már nem élvezetes, 200fölött meg kifejezetten hányinger... De én nem egy Pedrosa alkat vagyok.. El kell járni hringre szokni a sebességet, akkor nem lesz hányinger kösz, de nem a sebességgel van baj.. Ugy össz egészébe ez a motor nem erre a sebességre van kitalálva.. Amúgy voltam a h-ringen, ott 200ig tudtam gyorsulni vele.
- 9 years ago
#15262
Egyre jobban ég bennem a vágy egy Ducatiért. De az majd csak jövőre :-/ nekem Monster 695 a vége 220, nekem 180 fölött már nem élvezetes, 200fölött meg kifejezetten hányinger... De én nem egy Pedrosa alkat vagyok.. El kell járni hringre szokni a sebességet, akkor nem lesz hányinger
- 9 years ago
#15261
Egyre jobban ég bennem a vágy egy Ducatiért. De az majd csak jövőre :-/ nekem Monster 695 a vége 220, nekem 180 fölött már nem élvezetes, 200fölött meg kifejezetten hányinger... De én nem egy Pedrosa alkat vagyok..
- 9 years ago
#15260
Ja és az Monster S4 220-at mutatott mikor azt mondta, ennyi nem gyorsulunk tovább, az S4R pedig 255-öt.
- 9 years ago
#15258
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy egy 620 asnak mekkora a végsebessége? Papíron 190 valamennyi és a valóság? elég erősen kell kapaszkodni már 130-140-től a szél ellen....akkor már nem törődsz a végsebességgel Hagyjatok már, 130-140-nél már kapaszkodni kell? Ha nem fúj erősen a szél még 160-nál is kiegyenesedve tudok ülni. 180-200 körül már tényleg előre kell hajolni, 220-tól meg már hasalok én is.
- 9 years ago
#15257
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy egy 620 asnak mekkora a végsebessége? Papíron 190 valamennyi és a valóság? Én raktam fel plexit(620).A Van egy kollegám,aki állandóan azt kérdezte:mennyi a vége?
Mivel soha nem próbáltam,ezért nem tudtam.A lellei találkozó elött a szfehérvári kerülőn aztán kipróbáltam:az óra 207 körül mutatott.Kapaszkodni nem kell nagyon,elhasalsz,mint egy béka,oszt gyí.De tartósan 140-et tudsz vele menni nyáron,mert ha gyorsabban mész,akkor az olaj túlmelegszik.
- 9 years ago
#15256
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy egy 620 asnak mekkora a végsebessége? Papíron 190 valamennyi és a valóság? én "forgalomtól elzárt tesztpályán" gyári plexivel, a tankra tapadva óra szerint 220-al mentem a barátaim 749-e és 748-a után (mondjuk akkoriban kb. 62 kg voltam). Az valóságban gondolom kb. 195-200 lehet.
- 9 years ago
#15255
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy egy 620 asnak mekkora a végsebessége? Papíron 190 valamennyi és a valóság? elég erősen kell kapaszkodni már 130-140-től a szél ellen....akkor már nem törődsz a végsebességgel
- 9 years ago
#15254
A széllel nincs gondom, persze egy 180 as tempót nem bírnék huzamosabb ideig, de az ICON sisaknak elég jó a szélvédelme.
- 9 years ago
#15253
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy egy 620 asnak mekkora a végsebessége? Papíron 190 valamennyi és a valóság? Inkább a széllel lesz baj. Letép a motorról, így nem is tudod elérni a végét. Bár nekem nincs plexim, lehet az javít vmi a dolgon. plexi nélküli streetfighter s-el 293-at mentem óra szerint
- 9 years ago
#15252
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy egy 620 asnak mekkora a végsebessége? Papíron 190 valamennyi és a valóság? Inkább a széllel lesz baj. Letép a motorról, így nem is tudod elérni a végét. Bár nekem nincs plexim, lehet az javít vmi a dolgon.
- 9 years ago
#15251
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy egy 620 asnak mekkora a végsebessége? Papíron 190 valamennyi és a valóság? szia,
óra szerint a 190-et ki lehet sajtolni belőle, ha megfelelő súlyod van (120kg-val szerintem nem nagyon), de igazából nem egy gyorsulási bajnok. ha egyedül motorozol, akkor bőven elg lesz, érzésre is meg plána, de ha erősebb ducatikat akarsz egyenesben tartani, akkro azért megérzed a különbséget. lillafüredi felfutón viszont egy 620 néha sokkal barátibb, simán tartani a lépést vele s4r-ekkel is.
- 9 years ago
#15250
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy egy 620 asnak mekkora a végsebessége? Papíron 190 valamennyi és a valóság?
- 9 years ago
#15249
erről a motornak van valakinek valami infója?
esetleg klubtagé volt?
http://ducatidibosco.hu/hasznalt?id=1_781026
Segítek a motorral kapcsolatban, hívj fel 06209434710 azért a kettő közt van egy kis minőségi ugrás
a 1098s mégis csak a csúcs modell
- 9 years ago
#15248
erről a motornak van valakinek valami infója?
esetleg klubtagé volt?
http://ducatidibosco.hu/hasznalt?id=1_781026
Segítek a motorral kapcsolatban, hívj fel 06209434710
- 9 years ago
#15247
erről a motornak van valakinek valami infója?
esetleg klubtagé volt?
http://ducatidibosco.hu/hasznalt?id=1_781026 Inkább ez: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-8237781
Klubtársunk.
- 9 years ago
#15246
erről a motornak van valakinek valami infója?
esetleg klubtagé volt?
http://ducatidibosco.hu/hasznalt?id=1_781026
esetleg klubtagé volt?
http://ducatidibosco.hu/hasznalt?id=1_781026
- 9 years ago
#15242
mit vegyek? ...... egy Ducati ajándék-utalványt nekem 7 millió Ft értékben!
Köszönöm szépen! Kellemes Karácsonyt Neked is Másszi
- 9 years ago
#15239
Ezek után kérdem én! mi a francért írják mindenhol, hogy horror???
Árban ugyan olyan mint egy más motor. Ez nem simson, lehet hogy ahhoz hasonlítják az árakat?
Köszönöm mindenkinek! Ez egy pozitív csalódás volt! azért írják, mert ezt hallották valakitől, akinek a szomszédja látott egyszer valakit aki hallott ducatit menni a szomszéd utcában.
A mi utcánkban (is) van egy idősebb szerelő aki javarészt régi keleti mocikat javít . Mondhatom profi szerelő . Egyszer megálltam megkérdezni tőle valamit egy MZ vel kapcsolatban és az volt az első kérdése hogy van e elég olaj a motorban . Pedig az enyémnek olajos a kupplungja .
- 9 years ago
#15238
Ezek után kérdem én! mi a francért írják mindenhol, hogy horror???
Árban ugyan olyan mint egy más motor. Ez nem simson, lehet hogy ahhoz hasonlítják az árakat?
Köszönöm mindenkinek! Ez egy pozitív csalódás volt!
mert nem ismerik, én is olvastam más fórumokon hasonló kommenteket
de ez nem csak itthon van így
amikor svájcban voltam, akkor ott is azt kérdezte egy másik motoros, hogy milyen sűrűn járok szervizbe , persze kicsit gúnyosan
nekem van egy 9 éves S2R-em, amit 17000km-el vettem 2 éves, és eddig semmi gond nem volt vele
20000-kmnél voltak a kötelező cserék + egy kartergáz szuszogó (45000Ft), plusz hátsó fékbetét - összesen kb 120000Ft
30000-km-nél a kötelező dolgok, a fényszóró tömítés csere, és kuplung folyadék csere
ami kicsit még zavar, és meg kellene csináltatnom az a kilométeróra tömítése, esőben kicsit beázik, bepárásodik Hali!
Ha csak bepárásodik,akkor nincs semmi gebasz.Télen,ha szép idő van és szárazak az utak,kiviszem egy 40-50km-es karikára.17 fok-ból minusz 10-be.Ilyenkor nálam is bepárásodik a kmóra és fordszám mérő belülről.(egyszerű fizikai esemény:kondenzáció).
ilyenkor a fordszám mutató összevissza jár.Pár kilóméter után megszűnik a jelenség,ahogy a külső-belső hőmérséklet kiegyenlítődik.A mutatók a helyükre mennek és faszán működnek.
ha csak ennyi a problémád,nincs semmi gáz,ha beázik,akkor azt valamikor tényleg kellene orvosolni.
Üdv
be is ázik, esőben vagy takarítás után is olyan, mintha párás lenne
- 9 years ago
#15237
Ezek után kérdem én! mi a francért írják mindenhol, hogy horror???
Árban ugyan olyan mint egy más motor. Ez nem simson, lehet hogy ahhoz hasonlítják az árakat?
Köszönöm mindenkinek! Ez egy pozitív csalódás volt!
mert nem ismerik, én is olvastam más fórumokon hasonló kommenteket
de ez nem csak itthon van így
amikor svájcban voltam, akkor ott is azt kérdezte egy másik motoros, hogy milyen sűrűn járok szervizbe , persze kicsit gúnyosan
nekem van egy 9 éves S2R-em, amit 17000km-el vettem 2 éves, és eddig semmi gond nem volt vele
20000-kmnél voltak a kötelező cserék + egy kartergáz szuszogó (45000Ft), plusz hátsó fékbetét - összesen kb 120000Ft
30000-km-nél a kötelező dolgok, a fényszóró tömítés csere, és kuplung folyadék csere
ami kicsit még zavar, és meg kellene csináltatnom az a kilométeróra tömítése, esőben kicsit beázik, bepárásodik Hali!
Ha csak bepárásodik,akkor nincs semmi gebasz.Télen,ha szép idő van és szárazak az utak,kiviszem egy 40-50km-es karikára.17 fok-ból minusz 10-be.Ilyenkor nálam is bepárásodik a kmóra és fordszám mérő belülről.(egyszerű fizikai esemény:kondenzáció).
ilyenkor a fordszám mutató összevissza jár.Pár kilóméter után megszűnik a jelenség,ahogy a külső-belső hőmérséklet kiegyenlítődik.A mutatók a helyükre mennek és faszán működnek.
ha csak ennyi a problémád,nincs semmi gáz,ha beázik,akkor azt valamikor tényleg kellene orvosolni.
Üdv
- 9 years ago
#15236
Ezek után kérdem én! mi a francért írják mindenhol, hogy horror???
Árban ugyan olyan mint egy más motor. Ez nem simson, lehet hogy ahhoz hasonlítják az árakat?
Köszönöm mindenkinek! Ez egy pozitív csalódás volt! azért írják, mert ezt hallották valakitől, akinek a szomszédja látott egyszer valakit aki hallott ducatit menni a szomszéd utcában.
- 9 years ago
#15235
Ezek után kérdem én! mi a francért írják mindenhol, hogy horror???
Árban ugyan olyan mint egy más motor. Ez nem simson, lehet hogy ahhoz hasonlítják az árakat?
Köszönöm mindenkinek! Ez egy pozitív csalódás volt!
mert nem ismerik, én is olvastam más fórumokon hasonló kommenteket
de ez nem csak itthon van így
amikor svájcban voltam, akkor ott is azt kérdezte egy másik motoros, hogy milyen sűrűn járok szervizbe , persze kicsit gúnyosan
nekem van egy 9 éves S2R-em, amit 17000km-el vettem 2 éves, és eddig semmi gond nem volt vele
20000-kmnél voltak a kötelező cserék + egy kartergáz szuszogó (45000Ft), plusz hátsó fékbetét - összesen kb 120000Ft
30000-km-nél a kötelező dolgok, a fényszóró tömítés csere, és kuplung folyadék csere
ami kicsit még zavar, és meg kellene csináltatnom az a kilométeróra tömítése, esőben kicsit beázik, bepárásodik
- 9 years ago
#15234
Ezek után kérdem én! mi a francért írják mindenhol, hogy horror???
Árban ugyan olyan mint egy más motor. Ez nem simson, lehet hogy ahhoz hasonlítják az árakat?
Köszönöm mindenkinek! Ez egy pozitív csalódás volt!
Árban ugyan olyan mint egy más motor. Ez nem simson, lehet hogy ahhoz hasonlítják az árakat?
Köszönöm mindenkinek! Ez egy pozitív csalódás volt!
- 9 years ago
#15233
Köszönöm szépen mindenkinek aki válaszolt a kérdésemre!
Tudom, hogy ha szart veszek akkor az szar, már nem ez lenne az első motorom, de hála a jó égnek még nem sikerült olyanba belenyúlnom (kivéve a kocsimat ) .
Viszont: Ha valaki lenne olyan fitt és üde, megköszönném, ha leírná akár itt vagy üzenetben, hogy konkrétan ő mire mennyit fizetett ki (a szíjcsere érdekelne a legjobban, hiszen ki nem tud kicserélni egy gyertyát vagy egy olajcserét csinálni , tisztelet a kivételnek! ). A Ducatti gyönyörű motor ez TÉNY. Akkor számokkal: M750 karbis esetét feltételezve... (620 hasonló lehet)
olajszűrő + légszűrő együtt 4100 - 8400 Ft, Champion, UNIX-tól, kedvezmény függvényében.
Fékbetét hátsó, Brembo, (Bárdi autó): 7500 Ft - kedvezmény
Első még nem kellet, nem tudom (10-16eFt x2 - kedvezmény...)
Teljes átnézés, szelephézag állítás, karbiszinkron, szíjfeszesség ellenőrzés és állítás, első villa állítás... 25-30eFt
Kintről behozott: enyém is az. teljes szerviz után friss olajjal, szíjakkal, lánccal, gumikkal dobta el a volt gazdi. esztétika bibis volt kicsit... így legalább nyugodt szível van/lesz átalakítva Jaja, csatlakozom...én egy 40-est hagyta ott úgy, hogy teljesen megemelték a motor elejét-hátulját, a hátsó kerékkel is voltak pepecselni való dolgok, aztán behangolták a karbit, leellenőrizték az egész motort, a szíjakat is megnézték. Én az első pofákkal jobban jártam, de az nem a Rosso-ban volt cserélve, valamint nekem csak egy tárcsás az első....
- 9 years ago
#15232
Köszönöm szépen mindenkinek aki válaszolt a kérdésemre!
Tudom, hogy ha szart veszek akkor az szar, már nem ez lenne az első motorom, de hála a jó égnek még nem sikerült olyanba belenyúlnom (kivéve a kocsimat ) .
Viszont: Ha valaki lenne olyan fitt és üde, megköszönném, ha leírná akár itt vagy üzenetben, hogy konkrétan ő mire mennyit fizetett ki (a szíjcsere érdekelne a legjobban, hiszen ki nem tud kicserélni egy gyertyát vagy egy olajcserét csinálni , tisztelet a kivételnek! ). A Ducatti gyönyörű motor ez TÉNY. Akkor számokkal: M750 karbis esetét feltételezve... (620 hasonló lehet)
olajszűrő + légszűrő együtt 4100 - 8400 Ft, Champion, UNIX-tól, kedvezmény függvényében.
Fékbetét hátsó, Brembo, (Bárdi autó): 7500 Ft - kedvezmény
Első még nem kellet, nem tudom (10-16eFt x2 - kedvezmény...)
Teljes átnézés, szelephézag állítás, karbiszinkron, szíjfeszesség ellenőrzés és állítás, első villa állítás... 25-30eFt
Kintről behozott: enyém is az. teljes szerviz után friss olajjal, szíjakkal, lánccal, gumikkal dobta el a volt gazdi. esztétika bibis volt kicsit... így legalább nyugodt szível van/lesz átalakítva
- 9 years ago
#15231
Köszönöm szépen mindenkinek aki válaszolt a kérdésemre!
Tudom, hogy ha szart veszek akkor az szar, már nem ez lenne az első motorom, de hála a jó égnek még nem sikerült olyanba belenyúlnom (kivéve a kocsimat ) .
Viszont: Ha valaki lenne olyan fitt és üde, megköszönném, ha leírná akár itt vagy üzenetben, hogy konkrétan ő mire mennyit fizetett ki (a szíjcsere érdekelne a legjobban, hiszen ki nem tud kicserélni egy gyertyát vagy egy olajcserét csinálni , tisztelet a kivételnek! ). A Ducatti gyönyörű motor ez TÉNY.
Szíj kb 40-50
Lánc csere kb80-100
Elso fékbetét kb 50
De ezek model függők!
Pl az elso fékbetétnek nem mindegy,hogy víz vagy leghuteses!
- 9 years ago
#15230
Köszönöm szépen mindenkinek aki válaszolt a kérdésemre!
Tudom, hogy ha szart veszek akkor az szar, már nem ez lenne az első motorom, de hála a jó égnek még nem sikerült olyanba belenyúlnom (kivéve a kocsimat ) .
Viszont: Ha valaki lenne olyan fitt és üde, megköszönném, ha leírná akár itt vagy üzenetben, hogy konkrétan ő mire mennyit fizetett ki (a szíjcsere érdekelne a legjobban, hiszen ki nem tud kicserélni egy gyertyát vagy egy olajcserét csinálni , tisztelet a kivételnek! ). A Ducatti gyönyörű motor ez TÉNY.
Tudom, hogy ha szart veszek akkor az szar, már nem ez lenne az első motorom, de hála a jó égnek még nem sikerült olyanba belenyúlnom (kivéve a kocsimat ) .
Viszont: Ha valaki lenne olyan fitt és üde, megköszönném, ha leírná akár itt vagy üzenetben, hogy konkrétan ő mire mennyit fizetett ki (a szíjcsere érdekelne a legjobban, hiszen ki nem tud kicserélni egy gyertyát vagy egy olajcserét csinálni , tisztelet a kivételnek! ). A Ducatti gyönyörű motor ez TÉNY.
- 9 years ago
#15229
Sziasztok! Segítséget kérnék tőletek. Motor vásárlás előtt állok és három motor érdekel, köztük a Ducati Monster 620 vagy nagyobb. A kérdésem az lenne, hogy mennyire drága a fenntartása, mert sok helyen írják hogy húzós. De pontos adatot senki sem ír. Mi az ami egy átlagos fenntartásban olyan drága? ha szart veszel,annak drága a szervizelése(márkától függetlenül).még akkor is-sőt,inkább-,ha Te is elcsábulsz a külföldről behozott olcsóbb motorokra.
Ha karbantartott gépet veszel-ami a piacon valamivel drágább-,akkor nagy meglepetés nem érhet
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]