#14976
Sziasztok! A monster Dark az én motorom:-) . Egy kis korrekciót azért leírnék:-) A jobb oldaldeklin van a horzsolás, nem a tankon, annak semmi baja :-) Már én is így vettem , de nem igazán zavart, pöcc-röffre indult, és azóta sem volt vele semmi gond. Akkor ezek szerint Te jössz Borsodból Menthix? :-)
Megtörtént az adás-vétel! :)
Haza is hoztam a motort, átjárt a Ducati-érzés. Nagyon jó a gép, imádom!
Ennek csak örülni tudok !
#14975
Sziasztok! A monster Dark az én motorom:-) . Egy kis korrekciót azért leírnék:-) A jobb oldaldeklin van a horzsolás, nem a tankon, annak semmi baja :-) Már én is így vettem , de nem igazán zavart, pöcc-röffre indult, és azóta sem volt vele semmi gond. Akkor ezek szerint Te jössz Borsodból Menthix? :-)
Megtörtént az adás-vétel! :)
Haza is hoztam a motort, átjárt a Ducati-érzés. Nagyon jó a gép, imádom!
#14974
Add el az 1100 gs-t,abból tudsz venni magadnak egy rendes motort
Tudom, de sajnos nem élek jobban mint 4 éve, ezért ha szeretnék egy másik motort venni akkor sajnos meg kell válnom szeretett első motoromtól. :(
Bezzeg faterom az GS 1200 Adventure mellé megtartotta a régi GS 1100-ast is, azzal az indokkal, hogy azzal is szeretne még motorozni, mert teljesen más a két motor. :P
el szeretném azt is, és akkor a két motor árából már egy nagyon rendes motort tudnék venni. :D
#14973
Add el az 1100 gs-t,abból tudsz venni magadnak egy rendes motort
Tudom, de sajnos nem élek jobban mint 4 éve, ezért ha szeretnék egy másik motort venni akkor sajnos meg kell válnom szeretett első motoromtól. :(
Bezzeg faterom az GS 1200 Adventure mellé megtartotta a régi GS 1100-ast is, azzal az indokkal, hogy azzal is szeretne még motorozni, mert teljesen más a két motor. :P
#14972
Sziasztok!
Ducati Monster-t szeretnék venni (1 millió huf környékén - max. 1,3 m) .
Volt régen egy 600-as Monsterem, de sajnos anyagi okok miatt meg kellett válnom tőle. :(
Úgy néz ki most újra elérhetővé válik az álom.
Viszont izmosabbat szeretnék, 900 v. 1000.
Tudnátok segíteni hogy melyik szériából lenne érdemesebb választani? Esetleg ajánlani valamit?
Vagy hogy mire kell figyelni a vásárláskor?

Eddig talán ez kettő áll legközelebb a célhoz, de még keresgélek..

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... s4-7815715

http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=224286

Előre is köszönöm!!
Látom érdekel az S4. Ha gondolod nézd meg az enyémet a profilomban. Még nem hirdetem sehol, de idén tervezem, hogy eladom.


Egyszer (vagy többször) azt írtad, hogy nem adod el soha. :P
Eöbb meg kéne venni a másikat és csak utána eladni az elsőt .
#14971
Tudom, de sajnos nem élek jobban mint 4 éve, ezért ha szeretnék egy másik motort venni akkor sajnos meg kell válnom szeretett első motoromtól. :(
Bezzeg faterom az GS 1200 Adventure mellé megtartotta a régi GS 1100-ast is, azzal az indokkal, hogy azzal is szeretne még motorozni, mert teljesen más a két motor. :P
#14970
Sziasztok!
Ducati Monster-t szeretnék venni (1 millió huf környékén - max. 1,3 m) .
Volt régen egy 600-as Monsterem, de sajnos anyagi okok miatt meg kellett válnom tőle. :(
Úgy néz ki most újra elérhetővé válik az álom.
Viszont izmosabbat szeretnék, 900 v. 1000.
Tudnátok segíteni hogy melyik szériából lenne érdemesebb választani? Esetleg ajánlani valamit?
Vagy hogy mire kell figyelni a vásárláskor?

Eddig talán ez kettő áll legközelebb a célhoz, de még keresgélek..

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... s4-7815715

http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=224286

Előre is köszönöm!!
Látom érdekel az S4. Ha gondolod nézd meg az enyémet a profilomban. Még nem hirdetem sehol, de idén tervezem, hogy eladom.


Egyszer (vagy többször) azt írtad, hogy nem adod el soha. :P

#14968
Sziasztok!
Ducati Monster-t szeretnék venni (1 millió huf környékén - max. 1,3 m) .
Volt régen egy 600-as Monsterem, de sajnos anyagi okok miatt meg kellett válnom tőle. :(
Úgy néz ki most újra elérhetővé válik az álom.
Viszont izmosabbat szeretnék, 900 v. 1000.
Tudnátok segíteni hogy melyik szériából lenne érdemesebb választani? Esetleg ajánlani valamit?
Vagy hogy mire kell figyelni a vásárláskor?

Eddig talán ez kettő áll legközelebb a célhoz, de még keresgélek..

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... s4-7815715

http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=224286

Előre is köszönöm!!
A használton lévőnek a hátsó lengővillája nem az eredeti.....és régebben talán volt is szó arról a monster-ről, valahol a fórumon.....a régin
#14967
Sziasztok!
Ducati Monster-t szeretnék venni (1 millió huf környékén - max. 1,3 m) .
Volt régen egy 600-as Monsterem, de sajnos anyagi okok miatt meg kellett válnom tőle. :(
Úgy néz ki most újra elérhetővé válik az álom.
Viszont izmosabbat szeretnék, 900 v. 1000.
Tudnátok segíteni hogy melyik szériából lenne érdemesebb választani? Esetleg ajánlani valamit?
Vagy hogy mire kell figyelni a vásárláskor?

Eddig talán ez kettő áll legközelebb a célhoz, de még keresgélek..

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... s4-7815715

http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=224286

Előre is köszönöm!!
Látom érdekel az S4. Ha gondolod nézd meg az enyémet a profilomban. Még nem hirdetem sehol, de idén tervezem, hogy eladom.
#14966
Sziasztok!
Ducati Monster-t szeretnék venni (1 millió huf környékén - max. 1,3 m) .
Volt régen egy 600-as Monsterem, de sajnos anyagi okok miatt meg kellett válnom tőle. :(
Úgy néz ki most újra elérhetővé válik az álom.
Viszont izmosabbat szeretnék, 900 v. 1000.
Tudnátok segíteni hogy melyik szériából lenne érdemesebb választani? Esetleg ajánlani valamit?
Vagy hogy mire kell figyelni a vásárláskor?

Eddig talán ez kettő áll legközelebb a célhoz, de még keresgélek..

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... s4-7815715

http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=224286

Előre is köszönöm!!
#14965
Sziasztok! A monster Dark az én motorom:-) . Egy kis korrekciót azért leírnék:-) A jobb oldaldeklin van a horzsolás, nem a tankon, annak semmi baja :-) Már én is így vettem , de nem igazán zavart, pöcc-röffre indult, és azóta sem volt vele semmi gond. Akkor ezek szerint Te jössz Borsodból Menthix? :-)
Így van, én jövök, holnap találkozunk! :)
Elnézést, én értettelek akkor félre.
@Laczkó85 Tőlem is messze van, de vételi szándékkal megyek, a fejleményeket pedig majd megírom :)
#14964
Sziasztok! A monster Dark az én motorom:-) . Egy kis korrekciót azért leírnék:-) A jobb oldaldeklin van a horzsolás, nem a tankon, annak semmi baja :-) Már én is így vettem , de nem igazán zavart, pöcc-röffre indult, és azóta sem volt vele semmi gond. Akkor ezek szerint Te jössz Borsodból Menthix? :-)
#14963
Igen, sajnos eleve onnan indulunk, hogy hirdetett ár +100ezer, meg ugye hogy előélet kérdőjel, homályos, szervíz dettó.
Szétnézek mindjárt az oldalon. Amit linkeltél szép, csak már nagyon a büdzsé tetejét karcoljuk :)


óvatosság ajánlott a papírozásnál is!

egyedi forgalomba helyezés kb 80e, ha hazai az adásvételid akkor lesz vagyonszerzési/átírási költsége, 14 éves 900cm esetén kb 60.000, és a regadó, ami ebben a példában kb 20e

vettem már én is kintről hozott, előélet ismertetett, minden megjavított kevés kilométeres monstert, aztán ráköltöttem a vételárát még egyszer.
Így van, rengeteg telefonhívás, nézelődés után azt tapasztaltam, hogy némely motornak a papírozásra 60-150 ezer forintig terjed. Ez alapján inkább magyar papírosban gondolkodom jelenleg.
A legújabb kiszemeltem:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... er-7851670
A tulaj 2 éve vette kereskedőtől, aki külföldről hozta be. Akkor és azóta is csak egy apró horzsolás van a tank jobb oldalán. Csúszásról, törésről nem tud, az egyébként közlékeny eladó. Ismerős valakinek ez a győri moci?
Ígéretesnek tűnik, péntekre egyeztünk meg egy találkozóban.
Ha megnézted a motort...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... er-7851670
esetleg megosztanád a tapasztalataidat? Engem is érdekel a vas csak kissé messze van, árnyékra nem szívesen vetődnék rá. Az eladó amúgy nekem is korrektnek tűnt telefon alapján.

Esetleg valaki nem ismeri az alábbi gépet?:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... er-7907383

Telefon alapján ő is gondos gazditól van, de mivel még új vagyok a Ducatik világában, nem tudom mire figyeljek oda. A fórumot végigolvastam, repedt tankra, lánc szettre, vezérműszíj cserére, egyéb folyadékok cseréjére, gumikra, fékekre szoktam rákérdezni, van még valami, amit érdemes megnézni, mert elmulasztása mély zsebbenyúlással járhat?
#14961
Van valakinek Ducati ST4-e? Van a hahu-n egy nagyon szép darab. Utána olvasgattam a neten, amit találtam. Van esetleg valakinek személyes tapaszalata a fent említett motorról? Főképp szervízelés, fenntartási költségek, megbízhatóság érdekelene.
Jelenleg A VFR800 FI felé hajlok, de erősen elgondolkoztam ezen az alternatíván is.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _4-7879584
Én ismerem a tulajt. Boros urat. Erősen Ducati függő, ért is hozzá én az enyémet hozzá viszem majd szervizelni. Szerintem itt a fórumon is regelve van, előtte egy átépítgetett 900-as Monstere volt.
#14960
Van valakinek Ducati ST4-e? Van a hahu-n egy nagyon szép darab. Utána olvasgattam a neten, amit találtam. Van esetleg valakinek személyes tapaszalata a fent említett motorról? Főképp szervízelés, fenntartási költségek, megbízhatóság érdekelene.
Jelenleg A VFR800 FI felé hajlok, de erősen elgondolkoztam ezen az alternatíván is.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _4-7879584
-
mármint ezt:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _4-7879584
#14958
Van valakinek Ducati ST4-e? Van a hahu-n egy nagyon szép darab. Utána olvasgattam a neten, amit találtam. Van esetleg valakinek személyes tapaszalata a fent említett motorról? Főképp szervízelés, fenntartási költségek, megbízhatóság érdekelene.
Jelenleg A VFR800 FI felé hajlok, de erősen elgondolkoztam ezen az alternatíván is.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _4-7879584
Bódi Dezsőnek van. Dezső néven van a fórumon.
köszönöm szépen az infót!

#14957
Van valakinek Ducati ST4-e? Van a hahu-n egy nagyon szép darab. Utána olvasgattam a neten, amit találtam. Van esetleg valakinek személyes tapaszalata a fent említett motorról? Főképp szervízelés, fenntartási költségek, megbízhatóság érdekelene.
Jelenleg A VFR800 FI felé hajlok, de erősen elgondolkoztam ezen az alternatíván is.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _4-7879584
Bódi Dezsőnek van. Dezső néven van a fórumon.
#14956
Van valakinek Ducati ST4-e? Van a hahu-n egy nagyon szép darab. Utána olvasgattam a neten, amit találtam. Van esetleg valakinek személyes tapaszalata a fent említett motorról? Főképp szervízelés, fenntartási költségek, megbízhatóság érdekelene.
Jelenleg A VFR800 FI felé hajlok, de erősen elgondolkoztam ezen az alternatíván is.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _4-7879584
#14955
...jah, és ha még arra akar egy 100ast tenni, amit "érvényes magyar okmányokkal" árult....akkor inkább ilyesmit nézz (bár nem 900-as) http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-7720688
vagy a fórumról a hirdetettek közül is van, amivel már árban ott vagy. Bocs a sok kommentért, csak sosem szerettem az ilyen elmaszatoló embereket, mint az eladód...
Igen, sajnos eleve onnan indulunk, hogy hirdetett ár +100ezer, meg ugye hogy előélet kérdőjel, homályos, szervíz dettó.
Szétnézek mindjárt az oldalon. Amit linkeltél szép, csak már nagyon a büdzsé tetejét karcoljuk :)


óvatosság ajánlott a papírozásnál is!

egyedi forgalomba helyezés kb 80e, ha hazai az adásvételid akkor lesz vagyonszerzési/átírási költsége, 14 éves 900cm esetén kb 60.000, és a regadó, ami ebben a példában kb 20e

vettem már én is kintről hozott, előélet ismertetett, minden megjavított kevés kilométeres monstert, aztán ráköltöttem a vételárát még egyszer.
Így van, rengeteg telefonhívás, nézelődés után azt tapasztaltam, hogy némely motornak a papírozásra 60-150 ezer forintig terjed. Ez alapján inkább magyar papírosban gondolkodom jelenleg.
A legújabb kiszemeltem:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... er-7851670
A tulaj 2 éve vette kereskedőtől, aki külföldről hozta be. Akkor és azóta is csak egy apró horzsolás van a tank jobb oldalán. Csúszásról, törésről nem tud, az egyébként közlékeny eladó. Ismerős valakinek ez a győri moci?
Ígéretesnek tűnik, péntekre egyeztünk meg egy találkozóban.
#14954
Sziasztok!

Ha jol alakulnak a dolgaim, rovid idon belol szeretnek egy motort venni. Igazabol CBR 1000rr 2008-09-es verzioban gondolkodtam, de a megbizhatosagon es a relativ jo utcai hasznalhatosagan kivul semmi jo pont nincs mellette... Tipikus japan motor. Ellentetben a ducati-val. A 999 mar mikor fiatalabb koromban lattam egyszeruen megfogott... Ezt nem kell szerintem az itt levoeknek elmondani milyen erzes. Egyszeruen ducati feeling.. :) A kerdesem az lenne, hogy egy 999.es biposto lenne a kiszemeltem es ezzel kapcsolatban szeretnem a forumon jelenlevok segitseget kerni velemenyekkel. Megbizhatosag gondolom jo, mert elegge kiforrott motorrol beszelunk. Ha megkapja ami jar neki, nincs vele gond en ugy erzem. A kenyelemrol, es a ket szemelyes hasznalatrol, valamint a motor kezelhetosegerol kellene igazan egy kis informacio. Ahol hasznalni szeretnem az nagyon kis mertekben varos.. leginkabb Hegyes, szerpentines resz, valamint nagy festoi tajak, hosszu dombos mezokkel (Svajcban elek) Tobbnyire 6-15ezer km-es 999-eket talaltam itt hasznaltan, ami jonak tunik a sok 30-40ezer km-es japan vasakhoz kepest. Elore is koszonom a segitseget. Udv: Csaba
Szia Csaba,
A "?" alatt a Ducati FAQ-ban van 999 kisokos, abban próbáltunk összeszedni néhány információt a típussal kapcsolatban.
A testtartás elég hasalós, főleg a japánokhoz, de pl. a 1098-hoz képest is.
Én nem vagyok magas kb. 170 cm, nekem kényelmes, sőt szerintem a nálam kicsivel magasabbaknak lehet hogy még valamivel jobb is, mert kevésbé kell nyújtózkodniuk, de szerintem 190 cm felettieknek már inkább a láb helye lenne kevés. Hosszútávon autópályán és országúton, elnyújtott kanyarokkal szerintem kényelmes, sőt rövidtávon még városban is, de szűk fordulókkal teli szerpentineken nekem nem volt az, ott a Multi, a Monster és a Hyper fényévekkel jobb (szóval az általad említett hosszú dombos mezőkön király lehet, de a hegyes szerpentinesen nem annyira).
Mindkét ülésen nagyon sok hely van, a vezető ülésén nagy hosszon lehet előre-hátra csúszni, az utas ülése pedig jól párnázott, széles és hosszú. DE sajnos az utasnak nagyon előre kell hajolnia a vezetőre, mert messze és lejjebb van a vezető, emiatt szerintem hosszú távon az utasnak nem nagy öröm az utazás (kivételt képez a lányok altestében jelentkező "kellemes" érzés, amit a fenekük alatti dob rezonanciája okoz ;) ) és a tájból sem sokat lát.
Mivel állítható a villaszög, így lehet játszani, hogy inkább az egyenesfutásra vagy a kanyarvételre hangolod. A gázvétel elég lineáris, ezért nem okoz meglepetést hirtelen rúgással bizonyos fordulatszámnál. Amire érdemes figyelni az, ha pakolod vissza a fokozatokat motorfékkel, akkor ne blokkoljon a hátsó, mert az a sornégyesektől eltérően komolyabban jelentkezik. A kuplung a japánokhoz képest nehezebben jár és néha törődést igényel, de cserébe szép csörgős hangja van (ha valaki szereti, és ugyebár itt mindenki szereti, kivéve NIT-et, de ő nem számít mert az Eurovízión is az osztrák indulóra szavazott :)) )
Az első fék általában szuper akár hagyományos akár radiális, a hátsó többnyire (nekem pl. király, de van akinek sehogyan sem akar jó lenni, ez tipikus Ducati).
A váltó kicsit hosszú úton jár, de elég üzembiztosan veszi a fokozatokat, felfelé kuplung nélkül lehet pakolni és ha nem levegős a kuplung, akkor az üreset is 10-ből 10-szer megtalálod (nem úgy, mint néhány japón). A fokozatok elég hosszúak, főleg az 1-es gyári áttétele az, cserébe viszont a fogyasztás szerintem elég baráti (nekem 5-7,5 liter közötti használattól függően).
Namost az az igazság, hogy én kb. 40%-át motorozom ki a gépnek, de írhatna valaki olyan is, aki úgy rendesen meghajtott már egy ilyen típust :)


Na ezt nevezem korrekt valasznak!!!! :) Koszonom a reszletes leirast. Ha minden jol alakul hetvegen megyek is megvenni. (amugy a kuplunggal valo torodes alatt mit ertessz?) Sajnos a szarazkuplungrol nem sok minden van fejemben. Orulnek, ha leirnad, hogy mik a legfontosabb dolgok amire figyelnem kell ennel a tipusnal, mert eddig csak sor 4 japanom volt sajnos...

Üdv: Csaba
A kuplunggal kapcsolatban a fellevegősödésre gondoltam, ami néha előfordul. A "Kisokosban" leírtuk, hogy eddig mik a tapasztalatok pl. tuning motyók meg gyakori városi használat esetén.
Szintén benne van a FAQ-ban hogy mire érdemes figyelni ennél a típusnál. Magyarországon leginkább arra, hogy ne különböző évjáratú darabokból legyen összerakva, ezért is írtuk ott össze olyan alaposan hogy mik az egyes évjáratok jellemzői. (Esetleg printeld ki és vidd magaddal)
Gondolom Svájcban máshogy állnak az eladók a dolgokhoz, de a legjobb azért ott is az lenne, ha vinnél magaddal valakit, aki jól ismeri a Ducatikat vagy esetleg ezt a típust, mert képen néha elég jól néznek ki a bringák, amik a valóságban már közel sem annyira...
#14953
Sziasztok!

Ha jol alakulnak a dolgaim, rovid idon belol szeretnek egy motort venni. Igazabol CBR 1000rr 2008-09-es verzioban gondolkodtam, de a megbizhatosagon es a relativ jo utcai hasznalhatosagan kivul semmi jo pont nincs mellette... Tipikus japan motor. Ellentetben a ducati-val. A 999 mar mikor fiatalabb koromban lattam egyszeruen megfogott... Ezt nem kell szerintem az itt levoeknek elmondani milyen erzes. Egyszeruen ducati feeling.. :) A kerdesem az lenne, hogy egy 999.es biposto lenne a kiszemeltem es ezzel kapcsolatban szeretnem a forumon jelenlevok segitseget kerni velemenyekkel. Megbizhatosag gondolom jo, mert elegge kiforrott motorrol beszelunk. Ha megkapja ami jar neki, nincs vele gond en ugy erzem. A kenyelemrol, es a ket szemelyes hasznalatrol, valamint a motor kezelhetosegerol kellene igazan egy kis informacio. Ahol hasznalni szeretnem az nagyon kis mertekben varos.. leginkabb Hegyes, szerpentines resz, valamint nagy festoi tajak, hosszu dombos mezokkel (Svajcban elek) Tobbnyire 6-15ezer km-es 999-eket talaltam itt hasznaltan, ami jonak tunik a sok 30-40ezer km-es japan vasakhoz kepest. Elore is koszonom a segitseget. Udv: Csaba
Szia Csaba,
A "?" alatt a Ducati FAQ-ban van 999 kisokos, abban próbáltunk összeszedni néhány információt a típussal kapcsolatban.
A testtartás elég hasalós, főleg a japánokhoz, de pl. a 1098-hoz képest is.
Én nem vagyok magas kb. 170 cm, nekem kényelmes, sőt szerintem a nálam kicsivel magasabbaknak lehet hogy még valamivel jobb is, mert kevésbé kell nyújtózkodniuk, de szerintem 190 cm felettieknek már inkább a láb helye lenne kevés. Hosszútávon autópályán és országúton, elnyújtott kanyarokkal szerintem kényelmes, sőt rövidtávon még városban is, de szűk fordulókkal teli szerpentineken nekem nem volt az, ott a Multi, a Monster és a Hyper fényévekkel jobb (szóval az általad említett hosszú dombos mezőkön király lehet, de a hegyes szerpentinesen nem annyira).
Mindkét ülésen nagyon sok hely van, a vezető ülésén nagy hosszon lehet előre-hátra csúszni, az utas ülése pedig jól párnázott, széles és hosszú. DE sajnos az utasnak nagyon előre kell hajolnia a vezetőre, mert messze és lejjebb van a vezető, emiatt szerintem hosszú távon az utasnak nem nagy öröm az utazás (kivételt képez a lányok altestében jelentkező "kellemes" érzés, amit a fenekük alatti dob rezonanciája okoz ;) ) és a tájból sem sokat lát.
Mivel állítható a villaszög, így lehet játszani, hogy inkább az egyenesfutásra vagy a kanyarvételre hangolod. A gázvétel elég lineáris, ezért nem okoz meglepetést hirtelen rúgással bizonyos fordulatszámnál. Amire érdemes figyelni az, ha pakolod vissza a fokozatokat motorfékkel, akkor ne blokkoljon a hátsó, mert az a sornégyesektől eltérően komolyabban jelentkezik. A kuplung a japánokhoz képest nehezebben jár és néha törődést igényel, de cserébe szép csörgős hangja van (ha valaki szereti, és ugyebár itt mindenki szereti, kivéve NIT-et, de ő nem számít mert az Eurovízión is az osztrák indulóra szavazott :)) )
Az első fék általában szuper akár hagyományos akár radiális, a hátsó többnyire (nekem pl. király, de van akinek sehogyan sem akar jó lenni, ez tipikus Ducati).
A váltó kicsit hosszú úton jár, de elég üzembiztosan veszi a fokozatokat, felfelé kuplung nélkül lehet pakolni és ha nem levegős a kuplung, akkor az üreset is 10-ből 10-szer megtalálod (nem úgy, mint néhány japón). A fokozatok elég hosszúak, főleg az 1-es gyári áttétele az, cserébe viszont a fogyasztás szerintem elég baráti (nekem 5-7,5 liter közötti használattól függően).
Namost az az igazság, hogy én kb. 40%-át motorozom ki a gépnek, de írhatna valaki olyan is, aki úgy rendesen meghajtott már egy ilyen típust :)


Na ezt nevezem korrekt valasznak!!!! :) Koszonom a reszletes leirast. Ha minden jol alakul hetvegen megyek is megvenni. (amugy a kuplunggal valo torodes alatt mit ertessz?) Sajnos a szarazkuplungrol nem sok minden van fejemben. Orulnek, ha leirnad, hogy mik a legfontosabb dolgok amire figyelnem kell ennel a tipusnal, mert eddig csak sor 4 japanom volt sajnos...

Üdv: Csaba
#14952
Sziasztok!

Ha jol alakulnak a dolgaim, rovid idon belol szeretnek egy motort venni. Igazabol CBR 1000rr 2008-09-es verzioban gondolkodtam, de a megbizhatosagon es a relativ jo utcai hasznalhatosagan kivul semmi jo pont nincs mellette... Tipikus japan motor. Ellentetben a ducati-val. A 999 mar mikor fiatalabb koromban lattam egyszeruen megfogott... Ezt nem kell szerintem az itt levoeknek elmondani milyen erzes. Egyszeruen ducati feeling.. :) A kerdesem az lenne, hogy egy 999.es biposto lenne a kiszemeltem es ezzel kapcsolatban szeretnem a forumon jelenlevok segitseget kerni velemenyekkel. Megbizhatosag gondolom jo, mert elegge kiforrott motorrol beszelunk. Ha megkapja ami jar neki, nincs vele gond en ugy erzem. A kenyelemrol, es a ket szemelyes hasznalatrol, valamint a motor kezelhetosegerol kellene igazan egy kis informacio. Ahol hasznalni szeretnem az nagyon kis mertekben varos.. leginkabb Hegyes, szerpentines resz, valamint nagy festoi tajak, hosszu dombos mezokkel (Svajcban elek) Tobbnyire 6-15ezer km-es 999-eket talaltam itt hasznaltan, ami jonak tunik a sok 30-40ezer km-es japan vasakhoz kepest. Elore is koszonom a segitseget. Udv: Csaba
Szia Csaba,
A "?" alatt a Ducati FAQ-ban van 999 kisokos, abban próbáltunk összeszedni néhány információt a típussal kapcsolatban.
A testtartás elég hasalós, főleg a japánokhoz, de pl. a 1098-hoz képest is.
Én nem vagyok magas kb. 170 cm, nekem kényelmes, sőt szerintem a nálam kicsivel magasabbaknak lehet hogy még valamivel jobb is, mert kevésbé kell nyújtózkodniuk, de szerintem 190 cm felettieknek már inkább a láb helye lenne kevés. Hosszútávon autópályán és országúton, elnyújtott kanyarokkal szerintem kényelmes, sőt rövidtávon még városban is, de szűk fordulókkal teli szerpentineken nekem nem volt az, ott a Multi, a Monster és a Hyper fényévekkel jobb (szóval az általad említett hosszú dombos mezőkön király lehet, de a hegyes szerpentinesen nem annyira).
Mindkét ülésen nagyon sok hely van, a vezető ülésén nagy hosszon lehet előre-hátra csúszni, az utas ülése pedig jól párnázott, széles és hosszú. DE sajnos az utasnak nagyon előre kell hajolnia a vezetőre, mert messze és lejjebb van a vezető, emiatt szerintem hosszú távon az utasnak nem nagy öröm az utazás (kivételt képez a lányok altestében jelentkező "kellemes" érzés, amit a fenekük alatti dob rezonanciája okoz ;) ) és a tájból sem sokat lát.
Mivel állítható a villaszög, így lehet játszani, hogy inkább az egyenesfutásra vagy a kanyarvételre hangolod. A gázvétel elég lineáris, ezért nem okoz meglepetést hirtelen rúgással bizonyos fordulatszámnál. Amire érdemes figyelni az, ha pakolod vissza a fokozatokat motorfékkel, akkor ne blokkoljon a hátsó, mert az a sornégyesektől eltérően komolyabban jelentkezik. A kuplung a japánokhoz képest nehezebben jár és néha törődést igényel, de cserébe szép csörgős hangja van (ha valaki szereti, és ugyebár itt mindenki szereti, kivéve NIT-et, de ő nem számít mert az Eurovízión is az osztrák indulóra szavazott :)) )
Az első fék általában szuper akár hagyományos akár radiális, a hátsó többnyire (nekem pl. király, de van akinek sehogyan sem akar jó lenni, ez tipikus Ducati).
A váltó kicsit hosszú úton jár, de elég üzembiztosan veszi a fokozatokat, felfelé kuplung nélkül lehet pakolni és ha nem levegős a kuplung, akkor az üreset is 10-ből 10-szer megtalálod (nem úgy, mint néhány japón). A fokozatok elég hosszúak, főleg az 1-es gyári áttétele az, cserébe viszont a fogyasztás szerintem elég baráti (nekem 5-7,5 liter közötti használattól függően).
Namost az az igazság, hogy én kb. 40%-át motorozom ki a gépnek, de írhatna valaki olyan is, aki úgy rendesen meghajtott már egy ilyen típust :)
#14951
Sziasztok!

Ha jol alakulnak a dolgaim, rovid idon belol szeretnek egy motort venni. Igazabol CBR 1000rr 2008-09-es verzioban gondolkodtam, de a megbizhatosagon es a relativ jo utcai hasznalhatosagan kivul semmi jo pont nincs mellette... Tipikus japan motor. Ellentetben a ducati-val. A 999 mar mikor fiatalabb koromban lattam egyszeruen megfogott... Ezt nem kell szerintem az itt levoeknek elmondani milyen erzes. Egyszeruen ducati feeling.. :) A kerdesem az lenne, hogy egy 999.es biposto lenne a kiszemeltem es ezzel kapcsolatban szeretnem a forumon jelenlevok segitseget kerni velemenyekkel. Megbizhatosag gondolom jo, mert elegge kiforrott motorrol beszelunk. Ha megkapja ami jar neki, nincs vele gond en ugy erzem. A kenyelemrol, es a ket szemelyes hasznalatrol, valamint a motor kezelhetosegerol kellene igazan egy kis informacio. Ahol hasznalni szeretnem az nagyon kis mertekben varos.. leginkabb Hegyes, szerpentines resz, valamint nagy festoi tajak, hosszu dombos mezokkel (Svajcban elek) Tobbnyire 6-15ezer km-es 999-eket talaltam itt hasznaltan, ami jonak tunik a sok 30-40ezer km-es japan vasakhoz kepest. Elore is koszonom a segitseget. Udv: Csaba

#14948
@Koppány

Érdekes hogy énis megnéztem ezt a motort, de egyáltalán nem ilyen lesújtó a véleményem. Igaz hogy bal oldalt tényleg vannak rajta horzsolás noymok meg a lámpa jobb oldalán is, de összeségébe nem tűnt nagyon leharocolt gépnek. Mondjuk az érdekes, hogy a szervízszámlákat nekem se tudták megmutatni, de azt mondták hogy meglesz az. Arra még mondjuk kíváncsi leszek. :)
#14947
Sziasztok! Közeljövőben vásárolok 2001es 748 at, Szeretnék kérni véleményt hogy mire figyeljek oda leginkább, és ha valami feletébb komoly tipushibája van és valaki tudja mi az azt megköszönném ha leírná. Előre is Köszi!
#14946
...jah, és ha még arra akar egy 100ast tenni, amit "érvényes magyar okmányokkal" árult....akkor inkább ilyesmit nézz (bár nem 900-as) http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-7720688
vagy a fórumról a hirdetettek közül is van, amivel már árban ott vagy. Bocs a sok kommentért, csak sosem szerettem az ilyen elmaszatoló embereket, mint az eladód...
Igen, sajnos eleve onnan indulunk, hogy hirdetett ár +100ezer, meg ugye hogy előélet kérdőjel, homályos, szervíz dettó.
Szétnézek mindjárt az oldalon. Amit linkeltél szép, csak már nagyon a büdzsé tetejét karcoljuk :)


óvatosság ajánlott a papírozásnál is!

egyedi forgalomba helyezés kb 80e, ha hazai az adásvételid akkor lesz vagyonszerzési/átírási költsége, 14 éves 900cm esetén kb 60.000, és a regadó, ami ebben a példában kb 20e

vettem már én is kintről hozott, előélet ismertetett, minden megjavított kevés kilométeres monstert, aztán ráköltöttem a vételárát még egyszer.
#14945
...nos én skippelném ezt a történetet....!

Mondom a tutit.. :

-az anyagi határunk plafonján vettük a motorunk....kétes előélettel , mert most azonnal kell és szerelmes vagyok bele és nem tudok gondolkodni....
Aztán kiderült hogy kívül fagyi belül kaki.....nem minden csak a nagyja.... ;)
Jelenleg sacc/kb 400.000,- Ft-nál tartok amit helyreállítás témakörben ráköltöttem.....de még nincs vége....a másik fele majd a télen jön....a váz....!!!
2012 augusztusában vettük a motort , ami barátok közt is lassan 2 év.....most vagyok ott hogy mind műszakilag,mind esztétikailag(ez mondjuk szubjektív) használható , biztonságos és tetszik a motor!!

Számoljunk csak : megvettem a motort piaci áron , ráköltöttem egy valag pénzt és még fogok is és a majdnem 2 év alatt 1000km-t tudtam vele menni és nem azért mert nem volt rá időm!!!!

Fogadd meg a tanácsokat és az eszedre hallgass.....ne rohanj....ha nincs annyi pénz,gyűjts hozzá.....tudom ha az ember meg van őrülve akkor nem bír gondolkodni ,de ezzel nagyon be lehet szívni....!
Sok sikert...!
Köszönöm a tanácsot, egyet értek veled. Sajnos nagyon sokan nem őszinték, ködösítenek, elmismásolnak dolgokat eladásnál.
Tavaly már a kocsimmal megszívtam, nincs kedvem még egyszer belenyúlni a fekáliába.
Plusz nem is vagyok én biztos, hogy kell nekem ez a 900-as monster.
Alapjáraton túl zajosnak találom (kuplung, két henger, szerintem az olaj is kevés volt benne ugye), saját hangom nem hallom mellette.
Szerintem egy 600-assal, vagy 620-assal nem lenne ilyen gondom.
De még egy Hornet is van a környéken amit lehet megnézek...

.....úgy érzem,először is azt kell eldöntsd , hogy Ducatit szeretnél e igazán.... ;)
A csodás hang vagy ahogy Te fogalmaztál a "zaj" ez mind része ennek a márkának....akit ez nem bűvöl el elsőre , akit nem jár át rögtön ez a bizsergető érzés , az nem biztos a dolgában....nincs meg az a bizonyos "kémia" ;)
Nem szeretném túlmisztifikálni....de ez van szerintem....
Döntsd el mit szeretnél , aztán nézz körbe abban az irányban...
Eddig is a Monsterek és a Hornetek között voltam félúton, bár 2 lépéssel inkább a Ducati felé és Isten lássa lelkem, ha nem lenne ez a mizéria ezzel a 900-assal tuti vevő lettem volna rá. :(
Még a héten megnézek 1-2 mocit, aztán meglátom ki a befutó, szerintem szombatig eldől. :P
Illetve még mindig várom a választ, hogy Borsodban kihez vigyem majd a motort átnézetni.
Akár a fenn említett 900-as szörnyet is, még vétel előtt. Nem vagyok szívbajos, megmondom én az eladónak, hogy előtte megnézetem szakértőkkel is :D
#14944
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... al-7806645
Tehát őt néztem meg ma. Nem 12, hanem 16ezervalamennyi van benne, illetve sok minden nem látszódik a képeken, csúszásgyanús nekem, bár nem vészesen, a kipufogó volt javítva, meg alul az olajszűrőn látszik a nyoma. Olaj is mintha kevés lenne benne.
Az előéletről nem egyértelmű pár dolog, egyszer azt mondják, hogy most jött svájcból, másszor csak kipróbálva lett, később már csak pár ezret ment vele a srác, de még lepapírozva nincsen.
Lepapíroztatni mennyibe kerülhet szerintetek? 100-at mondott rá a srác.
...nos én skippelném ezt a történetet....!

Mondom a tutit.. :

-az anyagi határunk plafonján vettük a motorunk....kétes előélettel , mert most azonnal kell és szerelmes vagyok bele és nem tudok gondolkodni....
Aztán kiderült hogy kívül fagyi belül kaki.....nem minden csak a nagyja.... ;)
Jelenleg sacc/kb 400.000,- Ft-nál tartok amit helyreállítás témakörben ráköltöttem.....de még nincs vége....a másik fele majd a télen jön....a váz....!!!
2012 augusztusában vettük a motort , ami barátok közt is lassan 2 év.....most vagyok ott hogy mind műszakilag,mind esztétikailag(ez mondjuk szubjektív) használható , biztonságos és tetszik a motor!!

Számoljunk csak : megvettem a motort piaci áron , ráköltöttem egy valag pénzt és még fogok is és a majdnem 2 év alatt 1000km-t tudtam vele menni és nem azért mert nem volt rá időm!!!!

Fogadd meg a tanácsokat és az eszedre hallgass.....ne rohanj....ha nincs annyi pénz,gyűjts hozzá.....tudom ha az ember meg van őrülve akkor nem bír gondolkodni ,de ezzel nagyon be lehet szívni....!
Sok sikert...!
Köszönöm a tanácsot, egyet értek veled. Sajnos nagyon sokan nem őszinték, ködösítenek, elmismásolnak dolgokat eladásnál.
Tavaly már a kocsimmal megszívtam, nincs kedvem még egyszer belenyúlni a fekáliába.
Plusz nem is vagyok én biztos, hogy kell nekem ez a 900-as monster.
Alapjáraton túl zajosnak találom (kuplung, két henger, szerintem az olaj is kevés volt benne ugye), saját hangom nem hallom mellette.
Szerintem egy 600-assal, vagy 620-assal nem lenne ilyen gondom.
De még egy Hornet is van a környéken amit lehet megnézek...

.....úgy érzem,először is azt kell eldöntsd , hogy Ducatit szeretnél e igazán.... ;)
A csodás hang vagy ahogy Te fogalmaztál a "zaj" ez mind része ennek a márkának....akit ez nem bűvöl el elsőre , akit nem jár át rögtön ez a bizsergető érzés , az nem biztos a dolgában....nincs meg az a bizonyos "kémia" ;)
Nem szeretném túlmisztifikálni....de ez van szerintem....
Döntsd el mit szeretnél , aztán nézz körbe abban az irányban...
#14943
Állítólag igen. 1 óra múlva megyek megnézni, kíváncsi vagyok már.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... al-7806645
Tehát őt néztem meg ma. Nem 12, hanem 16ezervalamennyi van benne, illetve sok minden nem látszódik a képeken, csúszásgyanús nekem, bár nem vészesen, a kipufogó volt javítva, meg alul az olajszűrőn látszik a nyoma. Olaj is mintha kevés lenne benne.
Az előéletről nem egyértelmű pár dolog, egyszer azt mondják, hogy most jött svájcból, másszor csak kipróbálva lett, később már csak pár ezret ment vele a srác, de még lepapírozva nincsen.
Lepapíroztatni mennyibe kerülhet szerintetek? 100-at mondott rá a srác.
...nos én skippelném ezt a történetet....!

Mondom a tutit.. :

-az anyagi határunk plafonján vettük a motorunk....kétes előélettel , mert most azonnal kell és szerelmes vagyok bele és nem tudok gondolkodni....
Aztán kiderült hogy kívül fagyi belül kaki.....nem minden csak a nagyja.... ;)
Jelenleg sacc/kb 400.000,- Ft-nál tartok amit helyreállítás témakörben ráköltöttem.....de még nincs vége....a másik fele majd a télen jön....a váz....!!!
2012 augusztusában vettük a motort , ami barátok közt is lassan 2 év.....most vagyok ott hogy mind műszakilag,mind esztétikailag(ez mondjuk szubjektív) használható , biztonságos és tetszik a motor!!

Számoljunk csak : megvettem a motort piaci áron , ráköltöttem egy valag pénzt és még fogok is és a majdnem 2 év alatt 1000km-t tudtam vele menni és nem azért mert nem volt rá időm!!!!

Fogadd meg a tanácsokat és az eszedre hallgass.....ne rohanj....ha nincs annyi pénz,gyűjts hozzá.....tudom ha az ember meg van őrülve akkor nem bír gondolkodni ,de ezzel nagyon be lehet szívni....!
Sok sikert...!
Köszönöm a tanácsot, egyet értek veled. Sajnos nagyon sokan nem őszinték, ködösítenek, elmismásolnak dolgokat eladásnál.
Tavaly már a kocsimmal megszívtam, nincs kedvem még egyszer belenyúlni a fekáliába.
Plusz nem is vagyok én biztos, hogy kell nekem ez a 900-as monster.
Alapjáraton túl zajosnak találom (kuplung, két henger, szerintem az olaj is kevés volt benne ugye), saját hangom nem hallom mellette.
Szerintem egy 600-assal, vagy 620-assal nem lenne ilyen gondom.
De még egy Hornet is van a környéken amit lehet megnézek...
#14942
Ez a motor már jó ideje fent van és még csak most hozzák be?
Állítólag igen. 1 óra múlva megyek megnézni, kíváncsi vagyok már.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... al-7806645
Tehát őt néztem meg ma. Nem 12, hanem 16ezervalamennyi van benne, illetve sok minden nem látszódik a képeken, csúszásgyanús nekem, bár nem vészesen, a kipufogó volt javítva, meg alul az olajszűrőn látszik a nyoma. Olaj is mintha kevés lenne benne.
Az előéletről nem egyértelmű pár dolog, egyszer azt mondják, hogy most jött svájcból, másszor csak kipróbálva lett, később már csak pár ezret ment vele a srác, de még lepapírozva nincsen.
Lepapíroztatni mennyibe kerülhet szerintetek? 100-at mondott rá a srác.
...nos én skippelném ezt a történetet....!

Mondom a tutit.. :

-az anyagi határunk plafonján vettük a motorunk....kétes előélettel , mert most azonnal kell és szerelmes vagyok bele és nem tudok gondolkodni....
Aztán kiderült hogy kívül fagyi belül kaki.....nem minden csak a nagyja.... ;)
Jelenleg sacc/kb 400.000,- Ft-nál tartok amit helyreállítás témakörben ráköltöttem.....de még nincs vége....a másik fele majd a télen jön....a váz....!!!
2012 augusztusában vettük a motort , ami barátok közt is lassan 2 év.....most vagyok ott hogy mind műszakilag,mind esztétikailag(ez mondjuk szubjektív) használható , biztonságos és tetszik a motor!!

Számoljunk csak : megvettem a motort piaci áron , ráköltöttem egy valag pénzt és még fogok is és a majdnem 2 év alatt 1000km-t tudtam vele menni és nem azért mert nem volt rá időm!!!!

Fogadd meg a tanácsokat és az eszedre hallgass.....ne rohanj....ha nincs annyi pénz,gyűjts hozzá.....tudom ha az ember meg van őrülve akkor nem bír gondolkodni ,de ezzel nagyon be lehet szívni....!
Sok sikert...!
#14941
...jah, és ha még arra akar egy 100ast tenni, amit "érvényes magyar okmányokkal" árult....akkor inkább ilyesmit nézz (bár nem 900-as) http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-7720688
vagy a fórumról a hirdetettek közül is van, amivel már árban ott vagy. Bocs a sok kommentért, csak sosem szerettem az ilyen elmaszatoló embereket, mint az eladód...
Igen, sajnos eleve onnan indulunk, hogy hirdetett ár +100ezer, meg ugye hogy előélet kérdőjel, homályos, szervíz dettó.
Szétnézek mindjárt az oldalon. Amit linkeltél szép, csak már nagyon a büdzsé tetejét karcoljuk :)
#14939
Ez a motor már jó ideje fent van és még csak most hozzák be?
Állítólag igen. 1 óra múlva megyek megnézni, kíváncsi vagyok már.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... al-7806645
Tehát őt néztem meg ma. Nem 12, hanem 16ezervalamennyi van benne, illetve sok minden nem látszódik a képeken, csúszásgyanús nekem, bár nem vészesen, a kipufogó volt javítva, meg alul az olajszűrőn látszik a nyoma. Olaj is mintha kevés lenne benne.
Az előéletről nem egyértelmű pár dolog, egyszer azt mondják, hogy most jött svájcból, másszor csak kipróbálva lett, később már csak pár ezret ment vele a srác, de még lepapírozva nincsen.
Lepapíroztatni mennyibe kerülhet szerintetek? 100-at mondott rá a srác.

akár 12, akár 16...tényleg csak tájékoztató jellegű. Ha nem vallanak egyenesen az előéletéről, én otthagynám. Nekem is megmondta az előző tulaj kerek-perec a dolgokat, az a tiszta. Nem kell az eldőlt/javított motortól továbbállni feltétlenül, de tudni kell róla. Ha pedig sok a sunyiság az már nem lehet jó. Én a helyedben otthagynám. A papírozásra mindig 100at szoktak rátenni, de persze kevesebből is megvan, csak kell, hogy legyen embered, aki gyorsan el tudja intézni, mert mindezt magadnak kijárni (ha van mindennapos fix munkaidőd) nem fog menni, csak hosszú idő után.
#14938
Köszi a választ!
Itt a link: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... al-7806645
Felhívtam, még meg sem érkezett a telepre a moci, most hozzák be svájcból, elvileg hétfő-kedd magasságába meg tudom nézni.
Borsodi vagyok, a moci is itt van a környéken, hova vigyem errefelé szerelőhöz?
Feltűnően alacsony az ár és a kilométer...
Ez a motor már jó ideje fent van és még csak most hozzák be?
Állítólag igen. 1 óra múlva megyek megnézni, kíváncsi vagyok már.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... al-7806645
Tehát őt néztem meg ma. Nem 12, hanem 16ezervalamennyi van benne, illetve sok minden nem látszódik a képeken, csúszásgyanús nekem, bár nem vészesen, a kipufogó volt javítva, meg alul az olajszűrőn látszik a nyoma. Olaj is mintha kevés lenne benne.
Az előéletről nem egyértelmű pár dolog, egyszer azt mondják, hogy most jött svájcból, másszor csak kipróbálva lett, később már csak pár ezret ment vele a srác, de még lepapírozva nincsen.
Lepapíroztatni mennyibe kerülhet szerintetek? 100-at mondott rá a srác.
#14937
Köszi a választ!
Itt a link: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... al-7806645
Felhívtam, még meg sem érkezett a telepre a moci, most hozzák be svájcból, elvileg hétfő-kedd magasságába meg tudom nézni.
Borsodi vagyok, a moci is itt van a környéken, hova vigyem errefelé szerelőhöz?
Feltűnően alacsony az ár és a kilométer...
Ez a motor már jó ideje fent van és még csak most hozzák be?
Állítólag igen. 1 óra múlva megyek megnézni, kíváncsi vagyok már.
Na milyen a gép? Képen jól néz ki...
#14936
A kuplungnak csörögnie is kell ! A motor gyenge pontja az ember aki ül rajta vagy aki ült rajta, sokat számit az előélete! Vidd el a kiszemeletet szerelőhőz pl. Motorosso, Desmo Doki ök olyat is észre vesznek rajta amit a laikusok nem. Dobj fel képet ide róla és hátha valaki felismeri és tud vaéalmit az elő életéről
Köszi a választ!
Itt a link: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... al-7806645
Felhívtam, még meg sem érkezett a telepre a moci, most hozzák be svájcból, elvileg hétfő-kedd magasságába meg tudom nézni.
Borsodi vagyok, a moci is itt van a környéken, hova vigyem errefelé szerelőhöz?
Feltűnően alacsony az ár és a kilométer...
Ez a motor már jó ideje fent van és még csak most hozzák be?
Állítólag igen. 1 óra múlva megyek megnézni, kíváncsi vagyok már.
#14935
Sziasztok!
Moci vásárlás előtt vagyok és nagyon megfogtak a monsterek, főleg a 900-as, mivel kétszemélyes túrázásra lesz, gondoltam jól jön a nagyobb köbcenti.
Úgy összességébe jókat olvasok róla, a kényelmet fájlalják sokan, de nem hat meg, mivel átlag magas vagyok, nekem jó lesz szerintem.
Egyedül ami aggaszt a száraz kuplung. Alapjáraton jó hangos, csörög-csattog.
Mit kell tudnom róla, illetve vásárláskor mire figyeljek a motorral kapcsolatban, gyenge pontjai, ilyesmik érdekelnek, illetve bármi ami hasznomra válhat.
u.i. ne bántsatok a profilképem miatt - láttam erre érzékenyek vagytok :) -, a rendszer nem engedett feltölteni még valamiért (google chrome-ot használok)
A kuplungnak csörögnie is kell ! A motor gyenge pontja az ember aki ül rajta vagy aki ült rajta, sokat számit az előélete! Vidd el a kiszemeletet szerelőhőz pl. Motorosso, Desmo Doki ök olyat is észre vesznek rajta amit a laikusok nem. Dobj fel képet ide róla és hátha valaki felismeri és tud vaéalmit az elő életéről
Köszi a választ!
Itt a link: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... al-7806645
Felhívtam, még meg sem érkezett a telepre a moci, most hozzák be svájcból, elvileg hétfő-kedd magasságába meg tudom nézni.
Borsodi vagyok, a moci is itt van a környéken, hova vigyem errefelé szerelőhöz?
Feltűnően alacsony az ár és a kilométer...
Ez a motor már jó ideje fent van és még csak most hozzák be?
#14934
igaz csak az a gondom, hogy ennyit engednek az anyagiak.


Én azt mondom,hogy inkább akkor még gyűjtsél hozzá,mint hogy beleugorjál és megvedd,mert "most azonnal kell egy"!Az szar dolog amikor megveszel valamit jó pénzért és kell ez az még hozzá,de nincs rá pénzed és csak áll a garázsban!
Hamar belefutsz 100ezerbe még ha nincs is baja csak cserélni kell a láncot a vezérműszíjakat és átnézik!

Vegyél olyat ami 100% biztos,hogy jó helyen volt szervizelve és nem kell rá költeni egy hamar!Hosszú távon gondolkodj és ne úgy,hogy ez vagy az 100ezerrel kevesebb!De ez csak az én véleményem!
Erről van itt szó,kérem szépen!
Legalábbis én így vásárolnék,ha meg kevés a pénz(nem szégyen az),akkor túlórázok 5 hónapig,de romot venni drága mulatság.
És nincs annál jobb,amikor olyan motort veszel,hogy tudod,hogy nincs vele baj,csak felülsz és mész
Én csak személyes tapasztalatból írtam,mert én jártam úgy,hogy megvettem egy 42 éves autót,mert "kell azonnal,imádom"és hát a vége az lett,hogy még kellett volna nagyon sokat költeni rá,mert nem olyan amilyennek az ember gondolta!
Pénzem nem volt rá annyi amennyi kellett volna és a végén csak gond lett,hogy megvolt!
Nem szégyen,ha nincs pénze az embernek csak nehéz józan ésszel gondolkodni,ha valamire az ember régóta vágyik!Ezért írtam,hogy jobb olyat venni amit az ember pénztárcája bírja és nem azon fog agyalni,hogy Úr Isten vagy egy xy forintos valamim amit nem használok,mert nincs xy mennyiségű pénzem!
Az nagyon rossz amikor az álomból rémálom lesz,én átéltem!
#14933
igaz csak az a gondom, hogy ennyit engednek az anyagiak.


Én azt mondom,hogy inkább akkor még gyűjtsél hozzá,mint hogy beleugorjál és megvedd,mert "most azonnal kell egy"!Az szar dolog amikor megveszel valamit jó pénzért és kell ez az még hozzá,de nincs rá pénzed és csak áll a garázsban!
Hamar belefutsz 100ezerbe még ha nincs is baja csak cserélni kell a láncot a vezérműszíjakat és átnézik!

Vegyél olyat ami 100% biztos,hogy jó helyen volt szervizelve és nem kell rá költeni egy hamar!Hosszú távon gondolkodj és ne úgy,hogy ez vagy az 100ezerrel kevesebb!De ez csak az én véleményem!
Erről van itt szó,kérem szépen!
Legalábbis én így vásárolnék,ha meg kevés a pénz(nem szégyen az),akkor túlórázok 5 hónapig,de romot venni drága mulatság.
És nincs annál jobb,amikor olyan motort veszel,hogy tudod,hogy nincs vele baj,csak felülsz és mész
#14932
igaz csak az a gondom, hogy ennyit engednek az anyagiak.


Én azt mondom,hogy inkább akkor még gyűjtsél hozzá,mint hogy beleugorjál és megvedd,mert "most azonnal kell egy"!Az szar dolog amikor megveszel valamit jó pénzért és kell ez az még hozzá,de nincs rá pénzed és csak áll a garázsban!
Hamar belefutsz 100ezerbe még ha nincs is baja csak cserélni kell a láncot a vezérműszíjakat és átnézik!

Vegyél olyat ami 100% biztos,hogy jó helyen volt szervizelve és nem kell rá költeni egy hamar!Hosszú távon gondolkodj és ne úgy,hogy ez vagy az 100ezerrel kevesebb!De ez csak az én véleményem!
Kár, hogy nincs kommentelési lehetőség a hirdetéseknél ilyen helyzetekre.
#14931
Erről: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-7848109

Megnéztem, aztán kb. ezt jelentettem a hahu-nak:

A jármű sérült, ez a fotókon nem látszik, és az eladó sem mondja, csak a helyszínen derül ki - nekem 60 km utazás után. A bal dob lyukas - ez a legutóbbi esés következménye, plusz mindkettőt szétbarmolták belülről, tehát nem gyári - és semmiképpen nem "Megkímélt"... A kuplung kar vége hiányzik, ez a fotókon szintén nem szerepel, és telefonon se mondja. Ez is csak a helyszínen derül ki. A csak szakszervizben szervizelt pontosan azt jelenti hogy egyszer a Pannonia Ringen pályázás közben beugrott az ottani szakszervizbe, a többit házilagosan illetve egy helyi Honda szervizben kapta. Ez sem felel meg a valóságnak. A "Magyarországon első tulajdonostól" nem egyértelműen fejezi ki a tényt, hogy a motort törötten hozta Olaszországból, többé-kevésbé megjavította (nem szakszervizben), majd maga is eldobta, amit (részben mindenképpen) javítatlanul hagyott.

Basszus, pedig képről meg a leírás alapján tényleg nem nézett ki rossznak.
Még én is szemeztem vele anno, hál' istennek, hogy messze van Fehérvár :)
#14930
Erről: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-7848109

Megnéztem, aztán kb. ezt jelentettem a hahu-nak:

A jármű sérült, ez a fotókon nem látszik, és az eladó sem mondja, csak a helyszínen derül ki - nekem 60 km utazás után. A bal dob lyukas - ez a legutóbbi esés következménye, plusz mindkettőt szétbarmolták belülről, tehát nem gyári - és semmiképpen nem "Megkímélt"... A kuplung kar vége hiányzik, ez a fotókon szintén nem szerepel, és telefonon se mondja. Ez is csak a helyszínen derül ki. A csak szakszervizben szervizelt pontosan azt jelenti hogy egyszer a Pannonia Ringen pályázás közben beugrott az ottani szakszervizbe, a többit házilagosan illetve egy helyi Honda szervizben kapta. Ez sem felel meg a valóságnak. A "Magyarországon első tulajdonostól" nem egyértelműen fejezi ki a tényt, hogy a motort törötten hozta Olaszországból, többé-kevésbé megjavította (nem szakszervizben), majd maga is eldobta, amit (részben mindenképpen) javítatlanul hagyott.

Basszus, pedig képről meg a leírás alapján tényleg nem nézett ki rossznak.
#14929
igaz csak az a gondom, hogy ennyit engednek az anyagiak.


Én azt mondom,hogy inkább akkor még gyűjtsél hozzá,mint hogy beleugorjál és megvedd,mert "most azonnal kell egy"!Az szar dolog amikor megveszel valamit jó pénzért és kell ez az még hozzá,de nincs rá pénzed és csak áll a garázsban!
Hamar belefutsz 100ezerbe még ha nincs is baja csak cserélni kell a láncot a vezérműszíjakat és átnézik!

Vegyél olyat ami 100% biztos,hogy jó helyen volt szervizelve és nem kell rá költeni egy hamar!Hosszú távon gondolkodj és ne úgy,hogy ez vagy az 100ezerrel kevesebb!De ez csak az én véleményem!
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 49

The handicap of 3-3.5 in soccer betting refers to […]