#14878
Peti már eladta!


Amit a Jani999 linkelt, ott még a Peti hirdeti a motort! Gondolom elmondta volna a dolgot!
melyik szót nem érted abból, hogy a Peti már eladta? Valszeg lusta volt és baszott levenni a hirdetest, a fickó aki megvette örül neki mint majom a faszának, és esze ágában sincs eladni. Ha jól emlékszem szombathelyre került ;)


Te nem érted, hogy miért kérdezi vki, hogy tud e bárki bármit egy hirdetett motorról, ahelyett, hogy felhívná a hirdetőt és megkapná a választ: bocs de már eladtam!
#14877
Peti már eladta!


Amit a Jani999 linkelt, ott még a Peti hirdeti a motort! Gondolom elmondta volna a dolgot!
melyik szót nem érted abból, hogy a Peti már eladta? Valszeg lusta volt és baszott levenni a hirdetest, a fickó aki megvette örül neki mint majom a faszának, és esze ágában sincs eladni. Ha jól emlékszem szombathelyre került ;)
#14876
Sziasztok!
Gyors kérdésem lenne. Próbáltam egy 1999-es 600ccm-es monstert, de alacsony fordulaton iszonyatosan rángatott ill. szó szerint pattogott alattam a motor.
Ez mitől lehet? Ez az első monster amivel mentem, csávó azt mondta h mind ilyen, de én ezt nem nagyon akarom elhinni.
Vélemény?
én is tapasztaltam hasonlót a próbaúton, nekem is az első Monsterem, de szerintem csak meg kell szokni a viselkedését és mára már semmi ilyenről nincs szó: nincs ford.szám mérő, ki kell tapasztalni, hogy mekkora gáz kell neki. Viszont a túlzott rángatózás nem feltétlenül vezetési/tapasztalati hiányosság....
#14873
Sziasztok!
Gyors kérdésem lenne. Próbáltam egy 1999-es 600ccm-es monstert, de alacsony fordulaton iszonyatosan rángatott ill. szó szerint pattogott alattam a motor.
Ez mitől lehet? Ez az első monster amivel mentem, csávó azt mondta h mind ilyen, de én ezt nem nagyon akarom elhinni.
Vélemény?
mennyire alacsony fordulaton?meg a karburátorosok hajlamosak is erre,ha alacsony fordulatszámon erőlteted.
az enyém nem rángat,igaz,az 620 injektoros.
De majd a szakik elmondják neked
ez enyém is eladó,2003-as
#14872
Sziasztok!
Gyors kérdésem lenne. Próbáltam egy 1999-es 600ccm-es monstert, de alacsony fordulaton iszonyatosan rángatott ill. szó szerint pattogott alattam a motor.
Ez mitől lehet? Ez az első monster amivel mentem, csávó azt mondta h mind ilyen, de én ezt nem nagyon akarom elhinni.
Vélemény?
#14867
ezt a motort szeretnem megvasarolni de meg nem volt ducatim es nincs tapasztalatom benne hogy mire kell oda figyelni pontosan egy ducatinal egy 999 es nel , illetve ha valaki tobb infot tud errol a motorrol mondani nekem megköszönnem! :)

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-7787645


Ez a motor a Tóth Peti klubtársunké!
Hívd fel, beszélj vele, mindent el fog mondani őszintén!
Nagyon jó fej!
#14865

Meg a villaszög, tengelytáv, és a többi. Monster fordulékonyabbnak hat. A testhelyzet is más, SS-en sokkal jobban dőlsz előre, monsteren viszont úgy éreztem, jobban fel van húzva a lábam.

Akkor ezek szerint ha a vázon, villanyakon nem látszik komolyabb bukta nyoma, akkor ez a viselkedés természetesnek vehető. Látom neked SS-ed van, mit tudsz a szivattyú zümmögéséről? A 900-as is csinálja folyamatosan?
egy jó ducatin a melletteid zakatoló légkalapácsot sem szabad hallanod nemhogy az ac-t

Hát igen, én is így képzeltem valahogy... :D még a páromnak is feltűnt, pedig ő nem az a kiifejezett motorbuzi :)
#14864

Meg a villaszög, tengelytáv, és a többi. Monster fordulékonyabbnak hat. A testhelyzet is más, SS-en sokkal jobban dőlsz előre, monsteren viszont úgy éreztem, jobban fel van húzva a lábam.

Akkor ezek szerint ha a vázon, villanyakon nem látszik komolyabb bukta nyoma, akkor ez a viselkedés természetesnek vehető. Látom neked SS-ed van, mit tudsz a szivattyú zümmögéséről? A 900-as is csinálja folyamatosan?
Írtad, hogy már sok motoron ültél, így nyilván ismerős az a hang, amit minden injektoros gép benzinpumpája ad kb 1-2mp-ig, mikor ráadod a gyújtást. Annyiban segíthetnél a válaszban, hogy ugyanazt a zümmögő hangot hallod-e folyamatosan, aminek általában el kell múlnia, vagy pedig ez valami teljesen más :)

Igen, azt hallom, vagy legalábbis valami ahhoz nagyon hasonlót. Gondolom akkor a benzinpumpa ment tropára, aminek a cseréje nem kifejezetten olcsó...
#14863
Koszi!

Forgalombol kivonva, adasveteli nalam, atirva meg nincs, biztositva szinten nincs es jogsim sincs - de epp az ur asztalahoz jarulnek hogy mibdez rendezve legyen es megfizessem az allamnak ami az ove. De ha feluton megallitanak lesz magyarazkodas :)) mi ez ha nem szerelem?? :D
#14862
Udv Urak!

Atirasban, eredetvizsgaban valaki ismeros tud-e segiteni? A 15-kerben nagyon segitokeszek, de oda kellene vigyem a motort ami ki van vonva a forgalombol. Valaki esetleg "helyszini" eredetvizsgat tud-e? Vagy egyeb okos megoldast?

A 15-ben nemi csuszopenzert eredetvizsgaztatjak es delutan a nevemen a vas az uj papirokkal. (a kocsimat is ok csinaltak) de nem szivesen mozdulnek ki igy a garazsbol.

velemenyek? Koszi! :)
Asszem nincs már mozgó eredetiségvizsga.
#14861
Udv Urak!

Atirasban, eredetvizsgaban valaki ismeros tud-e segiteni? A 15-kerben nagyon segitokeszek, de oda kellene vigyem a motort ami ki van vonva a forgalombol. Valaki esetleg "helyszini" eredetvizsgat tud-e? Vagy egyeb okos megoldast?

A 15-ben nemi csuszopenzert eredetvizsgaztatjak es delutan a nevemen a vas az uj papirokkal. (a kocsimat is ok csinaltak) de nem szivesen mozdulnek ki igy a garazsbol.

velemenyek? Koszi! :)
#14860

Meg a villaszög, tengelytáv, és a többi. Monster fordulékonyabbnak hat. A testhelyzet is más, SS-en sokkal jobban dőlsz előre, monsteren viszont úgy éreztem, jobban fel van húzva a lábam.

Akkor ezek szerint ha a vázon, villanyakon nem látszik komolyabb bukta nyoma, akkor ez a viselkedés természetesnek vehető. Látom neked SS-ed van, mit tudsz a szivattyú zümmögéséről? A 900-as is csinálja folyamatosan?
egy jó ducatin a melletteid zakatoló légkalapácsot sem szabad hallanod nemhogy az ac-t
max ac/dc! :)
#14859
Ha nem zümmög, akkor van gáz :),persze a zümmögésnek is van sok variációja. A nehézkességet szerintem a kormányból adódóan érezheted. A Monster ugye egyenes kormánnyal, az SS pedig csutkakormánnyal van szerelve.

Meg a villaszög, tengelytáv, és a többi. Monster fordulékonyabbnak hat. A testhelyzet is más, SS-en sokkal jobban dőlsz előre, monsteren viszont úgy éreztem, jobban fel van húzva a lábam.

Akkor ezek szerint ha a vázon, villanyakon nem látszik komolyabb bukta nyoma, akkor ez a viselkedés természetesnek vehető. Látom neked SS-ed van, mit tudsz a szivattyú zümmögéséről? A 900-as is csinálja folyamatosan?
Írtad, hogy már sok motoron ültél, így nyilván ismerős az a hang, amit minden injektoros gép benzinpumpája ad kb 1-2mp-ig, mikor ráadod a gyújtást. Annyiban segíthetnél a válaszban, hogy ugyanazt a zümmögő hangot hallod-e folyamatosan, aminek általában el kell múlnia, vagy pedig ez valami teljesen más :)
#14858
Ha nem zümmög, akkor van gáz :),persze a zümmögésnek is van sok variációja. A nehézkességet szerintem a kormányból adódóan érezheted. A Monster ugye egyenes kormánnyal, az SS pedig csutkakormánnyal van szerelve.

Meg a villaszög, tengelytáv, és a többi. Monster fordulékonyabbnak hat. A testhelyzet is más, SS-en sokkal jobban dőlsz előre, monsteren viszont úgy éreztem, jobban fel van húzva a lábam.

Akkor ezek szerint ha a vázon, villanyakon nem látszik komolyabb bukta nyoma, akkor ez a viselkedés természetesnek vehető. Látom neked SS-ed van, mit tudsz a szivattyú zümmögéséről? A 900-as is csinálja folyamatosan?
egy jó ducatin a melletteid zakatoló légkalapácsot sem szabad hallanod nemhogy az ac-t
#14857
Ha nem zümmög, akkor van gáz :),persze a zümmögésnek is van sok variációja. A nehézkességet szerintem a kormányból adódóan érezheted. A Monster ugye egyenes kormánnyal, az SS pedig csutkakormánnyal van szerelve.

Meg a villaszög, tengelytáv, és a többi. Monster fordulékonyabbnak hat. A testhelyzet is más, SS-en sokkal jobban dőlsz előre, monsteren viszont úgy éreztem, jobban fel van húzva a lábam.

Akkor ezek szerint ha a vázon, villanyakon nem látszik komolyabb bukta nyoma, akkor ez a viselkedés természetesnek vehető. Látom neked SS-ed van, mit tudsz a szivattyú zümmögéséről? A 900-as is csinálja folyamatosan?

Szia!
Nekem nem tűnik fel semmi zümmögés, vagy legalábbis nem figyeltem fel semmi ilyesmire. Nyilván a benzinszivattyúnak van valami hangja működés közben.
Monster nekem könnyedebbnek tűnt. Sokat számít a teljesen más, szélesebb kormany.
#14856
Sziasztok!

A hétvégén voltam megnézni egy 750SS-t, ami elég jó állapotúnak tűnt, de két dolog feltűnt rajta:
- a tank alól folyamatos zümmögő hang jött, talán a benzinpumpa adta. A tulaj szerint ez normális, szerintetek?
- még városi tempónál is viszonylag nehéznek tűnt a döntögetése, de mindenképpen nehezebbnek éreztem, mint egy monstert. Ez normális, vagy nem fut egy nyomon a két kerék esetleg?
Előre is köszi a segítséget!
Ha nem zümmög, akkor van gáz :),persze a zümmögésnek is van sok variációja. A nehézkességet szerintem a kormányból adódóan érezheted. A Monster ugye egyenes kormánnyal, az SS pedig csutkakormánnyal van szerelve.

Meg a villaszög, tengelytáv, és a többi. Monster fordulékonyabbnak hat. A testhelyzet is más, SS-en sokkal jobban dőlsz előre, monsteren viszont úgy éreztem, jobban fel van húzva a lábam.

Akkor ezek szerint ha a vázon, villanyakon nem látszik komolyabb bukta nyoma, akkor ez a viselkedés természetesnek vehető. Látom neked SS-ed van, mit tudsz a szivattyú zümmögéséről? A 900-as is csinálja folyamatosan?
#14855
Sziasztok!

A hétvégén voltam megnézni egy 750SS-t, ami elég jó állapotúnak tűnt, de két dolog feltűnt rajta:
- a tank alól folyamatos zümmögő hang jött, talán a benzinpumpa adta. A tulaj szerint ez normális, szerintetek?
- még városi tempónál is viszonylag nehéznek tűnt a döntögetése, de mindenképpen nehezebbnek éreztem, mint egy monstert. Ez normális, vagy nem fut egy nyomon a két kerék esetleg?
Előre is köszi a segítséget!
Ha nem zümmög, akkor van gáz :),persze a zümmögésnek is van sok variációja. A nehézkességet szerintem a kormányból adódóan érezheted. A Monster ugye egyenes kormánnyal, az SS pedig csutkakormánnyal van szerelve.

Meg a villaszög, tengelytáv, és a többi. Monster fordulékonyabbnak hat. A testhelyzet is más, SS-en sokkal jobban dőlsz előre, monsteren viszont úgy éreztem, jobban fel van húzva a lábam.
#14854
Az elado (kereskedo) japan motor fun... Jot nem nagyon tud mondani az olasz motorokrol... Ennek ellenere tobbszor lattam kozlekedni ezzel a vassal... Amikor a motor legutobb lattam testkozelbol nem volt serules rajta, hibatlannak tunt... Kivulrol :)
#14853
Sziasztok!

A hétvégén voltam megnézni egy 750SS-t, ami elég jó állapotúnak tűnt, de két dolog feltűnt rajta:
- a tank alól folyamatos zümmögő hang jött, talán a benzinpumpa adta. A tulaj szerint ez normális, szerintetek?
- még városi tempónál is viszonylag nehéznek tűnt a döntögetése, de mindenképpen nehezebbnek éreztem, mint egy monstert. Ez normális, vagy nem fut egy nyomon a két kerék esetleg?
Előre is köszi a segítséget!
Ha nem zümmög, akkor van gáz :),persze a zümmögésnek is van sok variációja. A nehézkességet szerintem a kormányból adódóan érezheted. A Monster ugye egyenes kormánnyal, az SS pedig csutkakormánnyal van szerelve.

Rendben, hogy kell neki, de folyamatosan? Eddig egy Ducatinál sem hallottam hasonlót és semmilyen más motornál sem.
Kevés tapasztalatom van sportmotorokkal, de nekem is úgy rémlett, hogy a kategóriába tartozó gépeket nehezebbnek tűnik dönteni (pl Aprilia RSV)
#14852
Sziasztok!

A hétvégén voltam megnézni egy 750SS-t, ami elég jó állapotúnak tűnt, de két dolog feltűnt rajta:
- a tank alól folyamatos zümmögő hang jött, talán a benzinpumpa adta. A tulaj szerint ez normális, szerintetek?
- még városi tempónál is viszonylag nehéznek tűnt a döntögetése, de mindenképpen nehezebbnek éreztem, mint egy monstert. Ez normális, vagy nem fut egy nyomon a két kerék esetleg?
Előre is köszi a segítséget!
Ha nem zümmög, akkor van gáz :),persze a zümmögésnek is van sok variációja. A nehézkességet szerintem a kormányból adódóan érezheted. A Monster ugye egyenes kormánnyal, az SS pedig csutkakormánnyal van szerelve.
#14851
Sziasztok!
Közel 1 éve olvasom a fórumot és itt az idő hogy én is megkérdezzem, ismerős valakinek ez a motor?
2003-as Multisrada 1000DS, a diBoscoban vásárolt, első tulaj, 26000km, végig szervizelt...
Teljesen gyárinak tűnik, ezzel a kipufogóval is szerelték. Pátyon van egy kereskedésben. Első ránézésre teljesen jó állapotú, a hangja csodálatos, sajnos nincs tapasztalatom de nagyon szeretném megvenni. Holnap tudom megnézni a szervizkönyvet. Előre is köszönök bármi segítséget!
Gyula
Csatolmányok:
img-20140404-00200_1.jpg
img-20140404-00200_1.jpg (182.22 KiB) Megtekintve 10072 alkalommal
img-20140404-00212.jpg
img-20140404-00212.jpg (191.71 KiB) Megtekintve 10072 alkalommal
img-20140404-00210.jpg
img-20140404-00210.jpg (190.62 KiB) Megtekintve 10072 alkalommal
#14850
Sziasztok!

A hétvégén voltam megnézni egy 750SS-t, ami elég jó állapotúnak tűnt, de két dolog feltűnt rajta:
- a tank alól folyamatos zümmögő hang jött, talán a benzinpumpa adta. A tulaj szerint ez normális, szerintetek?
- még városi tempónál is viszonylag nehéznek tűnt a döntögetése, de mindenképpen nehezebbnek éreztem, mint egy monstert. Ez normális, vagy nem fut egy nyomon a két kerék esetleg?
Előre is köszi a segítséget!
#14849
Sziasztok!
Monstert keresek 2000körülit realis aron, termeszetesen jo allapotban.
Aki tud vmit az irjon...
köszi
mihályzotyáét akartam ajánlani, de nem találom sehol. majd jól bekommenteli ha erre jár
#14847
Sziasztok!
Én sem megyek sokat, de nem is terveztem...viszont minden évben bérelni x-szer, valamilyen motort az nem megoldás, nomeg nem ugyanaz a feeling. Nem hiszem, hogy pont itt kellene magyarázni, hogy mennyire jó érzés elmenni egy karikára a saját - esetemben - Szörnnyel, akármennyi kilométer is lesz a vége. Szóval ilyen szempontból nincs értelme a vitának....venni meg - ahogy itt is hangsúlyoztátok - állapotra kell, nem km-re....nomeg a tulaj hozzáállása és személyisége sem mindegy. Én is néztem olyat, amit próbáltak beindítani és egy napja nézték meg....nem volt jó pont.
#14845
Na ezert van a Tigris, a Multit sajnalnam igy en is a penthouz nappalijaban tartanam. De: tud azert sokeves motor is karcmentes maradni, nem? 40000nel meg meg van elet ha szerviz is volt. Persze Ducatira gondolok! ;)
#14842
Egy valamit áruljatok el,hogy a viharban létezik az,hogy egy 2002-es Monterben 25.000 km van???Senki nem motorozik vele csak dísznek tartja?
Az enyémben 11000 van,és 2005-ös (igaz,nem monster,és állt is másnál).Tavaly kb, 2000 et mentem,és ha idén se jutok el a WDW re,akkor ebben a szezonba se kerül bele 1-2 ezernél több .Szerintem sokan tartanak motort akik csak keveset tudnak menni.Ha most kerülne hozzám egy zsír új,vszeg 10 év múlva még 20 ezer se lenne benne.
Az enyém 2004 es 9000km 4év alatt mentem vele 3000km et!
Irben élek már 7 éve ide felesleges kihozni a gané idö miatt eleadni meg nincs szivem,mert szeretem pedig nem egy ritka darab.Nekem is otthon áll a nappaliban.
#14841
Értem én ezt! :) Saját véleményem!!!
Miért kell motorkerékpárt vásárolni ha nem használja az ember???1-2000 km évi motorozásért nem vennék magamnak gépet!!!
most voltam egyik haveromnál 2006-os vespa 2020km
Született 2 gyerek, garázsban kenyeret nem kér, majd ha nagyobbak lesznek a gyerekek stb, aztán mégse kell, eladja
Ha nem használom nem tartom!Kivétel ha múzeális darab vagy ritkaság!!!Ennyi!
akkor most megnyugodtam, besorolom magam a második csoportba
:-) csak ne kelljen eladni a gépet

:-)
#14840
Az enyémben 11000 van,és 2005-ös (igaz,nem monster,és állt is másnál).Tavaly kb, 2000 et mentem,és ha idén se jutok el a WDW re,akkor ebben a szezonba se kerül bele 1-2 ezernél több .Szerintem sokan tartanak motort akik csak keveset tudnak menni.Ha most kerülne hozzám egy zsír új,vszeg 10 év múlva még 20 ezer se lenne benne.
Értem én ezt! :) Saját véleményem!!!
Miért kell motorkerékpárt vásárolni ha nem használja az ember???1-2000 km évi motorozásért nem vennék magamnak gépet!!!
most voltam egyik haveromnál 2006-os vespa 2020km
Született 2 gyerek, garázsban kenyeret nem kér, majd ha nagyobbak lesznek a gyerekek stb, aztán mégse kell, eladja
Ha nem használom nem tartom!Kivétel ha múzeális darab vagy ritkaság!!!Ennyi!
#14839
Egy valamit áruljatok el,hogy a viharban létezik az,hogy egy 2002-es Monterben 25.000 km van???Senki nem motorozik vele csak dísznek tartja?
Az enyémben 11000 van,és 2005-ös (igaz,nem monster,és állt is másnál).Tavaly kb, 2000 et mentem,és ha idén se jutok el a WDW re,akkor ebben a szezonba se kerül bele 1-2 ezernél több .Szerintem sokan tartanak motort akik csak keveset tudnak menni.Ha most kerülne hozzám egy zsír új,vszeg 10 év múlva még 20 ezer se lenne benne.
Értem én ezt! :) Saját véleményem!!!
Miért kell motorkerékpárt vásárolni ha nem használja az ember???1-2000 km évi motorozásért nem vennék magamnak gépet!!!
most voltam egyik haveromnál 2006-os vespa 2020km
Született 2 gyerek, garázsban kenyeret nem kér, majd ha nagyobbak lesznek a gyerekek stb, aztán mégse kell, eladja
#14838
Értem én ezt! :) Saját véleményem!!!
Miért kell motorkerékpárt vásárolni ha nem használja az ember???1-2000 km évi motorozásért nem vennék magamnak gépet!!!
a Ducati,mv languszta trendi,valaki csak a nappaliba veszi mert látta a playboyban.

Ja!
fogadjunk ez a te egyik penthouse lakásod ;)
#14837
Az enyémben 11000 van,és 2005-ös (igaz,nem monster,és állt is másnál).Tavaly kb, 2000 et mentem,és ha idén se jutok el a WDW re,akkor ebben a szezonba se kerül bele 1-2 ezernél több .Szerintem sokan tartanak motort akik csak keveset tudnak menni.Ha most kerülne hozzám egy zsír új,vszeg 10 év múlva még 20 ezer se lenne benne.
Értem én ezt! :) Saját véleményem!!!
Miért kell motorkerékpárt vásárolni ha nem használja az ember???1-2000 km évi motorozásért nem vennék magamnak gépet!!!
a Ducati,mv languszta trendi,valaki csak a nappaliba veszi mert látta a playboyban.

Ja!
Csatolmányok:
nappali.jpg
nappali.jpg (70.04 KiB) Megtekintve 10072 alkalommal
#14836
Egy valamit áruljatok el,hogy a viharban létezik az,hogy egy 2002-es Monterben 25.000 km van???Senki nem motorozik vele csak dísznek tartja?
Az enyémben 11000 van,és 2005-ös (igaz,nem monster,és állt is másnál).Tavaly kb, 2000 et mentem,és ha idén se jutok el a WDW re,akkor ebben a szezonba se kerül bele 1-2 ezernél több .Szerintem sokan tartanak motort akik csak keveset tudnak menni.Ha most kerülne hozzám egy zsír új,vszeg 10 év múlva még 20 ezer se lenne benne.
Értem én ezt! :) Saját véleményem!!!
Miért kell motorkerékpárt vásárolni ha nem használja az ember???1-2000 km évi motorozásért nem vennék magamnak gépet!!!
a Ducati,mv languszta trendi,valaki csak a nappaliba veszi mert látta a playboyban.
#14835
Egy valamit áruljatok el,hogy a viharban létezik az,hogy egy 2002-es Monterben 25.000 km van???Senki nem motorozik vele csak dísznek tartja?
Az enyémben 11000 van,és 2005-ös (igaz,nem monster,és állt is másnál).Tavaly kb, 2000 et mentem,és ha idén se jutok el a WDW re,akkor ebben a szezonba se kerül bele 1-2 ezernél több .Szerintem sokan tartanak motort akik csak keveset tudnak menni.Ha most kerülne hozzám egy zsír új,vszeg 10 év múlva még 20 ezer se lenne benne.
Értem én ezt! :) Saját véleményem!!!
Miért kell motorkerékpárt vásárolni ha nem használja az ember???1-2000 km évi motorozásért nem vennék magamnak gépet!!!
#14834
Egy valamit áruljatok el,hogy a viharban létezik az,hogy egy 2002-es Monterben 25.000 km van???Senki nem motorozik vele csak dísznek tartja?
Az enyémben 11000 van,és 2005-ös (igaz,nem monster,és állt is másnál).Tavaly kb, 2000 et mentem,és ha idén se jutok el a WDW re,akkor ebben a szezonba se kerül bele 1-2 ezernél több .Szerintem sokan tartanak motort akik csak keveset tudnak menni.Ha most kerülne hozzám egy zsír új,vszeg 10 év múlva még 20 ezer se lenne benne.
#14833
Köszönöm a válaszokat !

Tavaly ősszel volt hírdetve, de nem ment el. Ránézésre egyben van, a hangja gyönyörű. A tulaj és a tesója motorszerelők, az egész család Ducatis, volt egy multistrada meg egy durván átépített 1000es monster a garázsban. Állítólag 2 hete nézte meg egy érdeklődő, azóta nem volt beindítva, amikor én mentem beindította és pöccre indult. Kedd-szerda körül megyek kipróbálni, meg átnézem még egyszer, fékkarokat is stb. meg jön egy cimbi aki még segít felmérni az állapotát.

<blockquote>
2 hete ... nem volt beindítva, amikor én mentem beindította és pöccre indult.
</blockquote>

ez annyira nem nagy szám, az még az elvárható szintet sem hozza. majd amikor 3 hónapnyi téli állás után indul pöccre, annak örüljünk. +ha az a legnagyobb erénye, hogy elindul, abból nekem az jön le, hogy azért emelik ki ezt büszkén, mert előtte nem ilyen volt.

Ezt csak megemlítettem, nem ezzel büszkélkedett. Annyi volt ebből a konzekvencia, hogy pöcc és szépen jár. Ez lenne az alap, sőt mint mondtad ez kevés is nyilván, de láttam olyat amit elvileg előttem néztek meg és 3. indítózásra indult akkor is nehezen...korrektnek tűnt a srác, leszedte az ülést, tankot stb. hogy mindent megmutasson. Hát bízom benne hogy rendben lesz minden és akkor örülhetek :)
#14832
Köszönöm a válaszokat !

Tavaly ősszel volt hírdetve, de nem ment el. Ránézésre egyben van, a hangja gyönyörű. A tulaj és a tesója motorszerelők, az egész család Ducatis, volt egy multistrada meg egy durván átépített 1000es monster a garázsban. Állítólag 2 hete nézte meg egy érdeklődő, azóta nem volt beindítva, amikor én mentem beindította és pöccre indult. Kedd-szerda körül megyek kipróbálni, meg átnézem még egyszer, fékkarokat is stb. meg jön egy cimbi aki még segít felmérni az állapotát.

<blockquote>
2 hete ... nem volt beindítva, amikor én mentem beindította és pöccre indult.
</blockquote>

ez annyira nem nagy szám, az még az elvárható szintet sem hozza. majd amikor 3 hónapnyi téli állás után indul pöccre, annak örüljünk. +ha az a legnagyobb erénye, hogy elindul, abból nekem az jön le, hogy azért emelik ki ezt büszkén, mert előtte nem ilyen volt.
#14831
Köszönöm a válaszokat !

Tavaly ősszel volt hírdetve, de nem ment el. Ránézésre egyben van, a hangja gyönyörű. A tulaj és a tesója motorszerelők, az egész család Ducatis, volt egy multistrada meg egy durván átépített 1000es monster a garázsban. Állítólag 2 hete nézte meg egy érdeklődő, azóta nem volt beindítva, amikor én mentem beindította és pöccre indult. Kedd-szerda körül megyek kipróbálni, meg átnézem még egyszer, fékkarokat is stb. meg jön egy cimbi aki még segít felmérni az állapotát.
#14830
06204254558

907 ie (asszem nem paso - azt innen mar elhagytak a nevbol) de lehet h tanulatlan vagyok ;)

91-es evjarat es nyiregyhaza, szep esztetikai allapotban. 350.000 magyar penzert hirdetve.

Valaki onkentes? ALKUDNI IS LEHET! :) varom a beszamolokat esetleg. Koszi
#14829
Letezne hogy valaki ilyen szep esztetikai allapotban a torest es egyeb "rejtett hibakat" probalja takargatni? Lehet hogy en vagyok a naiv :)

arra gondoltam van esetleg valaki onkentes aki odazorogne telefonon es feltenne ennyi hatterinfo alapjan a kotelezo kerdeseket? En mar nem tennem, rontja az alkupoziciot :)) nagy segitseg lenne -
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 49

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]