#16926
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-12698977

Hmmm..ez is nagyon tetszik. Ráadásul most akcióban csak 799 az ára.
Amúgy a 750-s Monsterek még karburátorosak? Van valami lényeges különbség injektoros és karburátoros gép között? Motorkarakterisztika szempontjából?

Hirdetések átnézése után erre a 750-s Monsterre esett a választás :) .Elvoltam megnézni és mivel tetszett amit láttam,letettem a foglalót és elvileg jövő szerdán megyek is érte.Amit észrevettem

-kicsi olajfolt volt a blokk alatt.De ahogy utánanéztem/olvastam,egy 18 éves Ducatinál ha nincs ilyen,akkor az már furcsa lenne.De azért majd ránézek.Viszont nem fekete olaj volt hanem friss olaj.Szval azt tényleg cserélték
-21000km van az órában és bár szép állapotban van a gép,de biztos nem ennyi.Én olyan 50-re tippelek.
-beszámították a gépet egy másik motorba.Így nem volt infó mikor volt vezérlés cserélve.Felírtam két vezérműszíjat
-a váz nem mutatta nyomát esésnek.Lábtartók,segédváz,villanyak ok volt.
-első tárcsák kicsit már vállasak,de szvsz még jó
-telószárszimering kuka,kicsit már engedte az olajat
-gumik sem voltak annyira bíztatóak,sztem még idén kukázom őket
-nehézkesen indult,de lehet azért mert üres volt a tank és hosszabb ideje állhatott.Na meg mert karburátoros.De miután elindult szépen járt,nem hallottam semmi gyanús zörgést.
-vagy csak azért nem hallottam mert nem a gyári dob van rajta hanem ez a karbon(mintás?) dob.Logó nincs az oldalán,de a végébe bele van ütve az E betü meg pár szám meg a Termignoni szó.De hogy tényleg ők csinálták e nem tudom,nem láttam Termignoni dobot oldalt logó nélkül.De lehet régen volt ilyen
-akksi se tűnt ezeréves darabnak,bírta a többszörös indítózást.
-kell egy láncfeszítés,de sztem még nem sos.

Szóval ami így elsőre kell,az két vezérműszíj (esetleg itt még kell valamit ezen kívül cserélni?),két telószár-szimering,esetleg egy karburátor tisztítás és beállítás.Nem tudni,az is mikor volt és hogy mióta áll a gép.A hátsó központi rúgó nehezen bírja a 110 kg testsúlyomat :) ,majd azzal is kell valamit csinálni.Nem tűnt kényelmetlennek,ültem már egy 748 nyergében,na az borzasztó volt.Mindent összevetve már várom a gépet :D .
mennyi volt árban a difi a 800hoz képest?

A 750-s névre írva 860 lesz.Az az 1 db. 800ie meg 690,de csak külföldi papírok vannak.Honosítva az is kb. ugyan annyi lett volna.Sokat gondolkodtam rajta,de mivel a 750-s közelebb volt és a "klasszikus" piros Monster jobban tetszik,arra esett a választás.
#16925
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-12698977

Hmmm..ez is nagyon tetszik. Ráadásul most akcióban csak 799 az ára.
Amúgy a 750-s Monsterek még karburátorosak? Van valami lényeges különbség injektoros és karburátoros gép között? Motorkarakterisztika szempontjából?

Hirdetések átnézése után erre a 750-s Monsterre esett a választás :) .Elvoltam megnézni és mivel tetszett amit láttam,letettem a foglalót és elvileg jövő szerdán megyek is érte.Amit észrevettem

-kicsi olajfolt volt a blokk alatt.De ahogy utánanéztem/olvastam,egy 18 éves Ducatinál ha nincs ilyen,akkor az már furcsa lenne.De azért majd ránézek.Viszont nem fekete olaj volt hanem friss olaj.Szval azt tényleg cserélték
-21000km van az órában és bár szép állapotban van a gép,de biztos nem ennyi.Én olyan 50-re tippelek.
-beszámították a gépet egy másik motorba.Így nem volt infó mikor volt vezérlés cserélve.Felírtam két vezérműszíjat
-a váz nem mutatta nyomát esésnek.Lábtartók,segédváz,villanyak ok volt.
-első tárcsák kicsit már vállasak,de szvsz még jó
-telószárszimering kuka,kicsit már engedte az olajat
-gumik sem voltak annyira bíztatóak,sztem még idén kukázom őket
-nehézkesen indult,de lehet azért mert üres volt a tank és hosszabb ideje állhatott.Na meg mert karburátoros.De miután elindult szépen járt,nem hallottam semmi gyanús zörgést.
-vagy csak azért nem hallottam mert nem a gyári dob van rajta hanem ez a karbon(mintás?) dob.Logó nincs az oldalán,de a végébe bele van ütve az E betü meg pár szám meg a Termignoni szó.De hogy tényleg ők csinálták e nem tudom,nem láttam Termignoni dobot oldalt logó nélkül.De lehet régen volt ilyen
-akksi se tűnt ezeréves darabnak,bírta a többszörös indítózást.
-kell egy láncfeszítés,de sztem még nem sos.

Szóval ami így elsőre kell,az két vezérműszíj (esetleg itt még kell valamit ezen kívül cserélni?),két telószár-szimering,esetleg egy karburátor tisztítás és beállítás.Nem tudni,az is mikor volt és hogy mióta áll a gép.A hátsó központi rúgó nehezen bírja a 110 kg testsúlyomat :) ,majd azzal is kell valamit csinálni.Nem tűnt kényelmetlennek,ültem már egy 748 nyergében,na az borzasztó volt.Mindent összevetve már várom a gépet :D .
mennyi volt árban a difi a 800hoz képest?
#16924
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-12698977

Hmmm..ez is nagyon tetszik. Ráadásul most akcióban csak 799 az ára.
Amúgy a 750-s Monsterek még karburátorosak? Van valami lényeges különbség injektoros és karburátoros gép között? Motorkarakterisztika szempontjából?

Hirdetések átnézése után erre a 750-s Monsterre esett a választás :) .Elvoltam megnézni és mivel tetszett amit láttam,letettem a foglalót és elvileg jövő szerdán megyek is érte.Amit észrevettem

-kicsi olajfolt volt a blokk alatt.De ahogy utánanéztem/olvastam,egy 18 éves Ducatinál ha nincs ilyen,akkor az már furcsa lenne.De azért majd ránézek.Viszont nem fekete olaj volt hanem friss olaj.Szval azt tényleg cserélték
-21000km van az órában és bár szép állapotban van a gép,de biztos nem ennyi.Én olyan 50-re tippelek.
-beszámították a gépet egy másik motorba.Így nem volt infó mikor volt vezérlés cserélve.Felírtam két vezérműszíjat
-a váz nem mutatta nyomát esésnek.Lábtartók,segédváz,villanyak ok volt.
-első tárcsák kicsit már vállasak,de szvsz még jó
-telószárszimering kuka,kicsit már engedte az olajat
-gumik sem voltak annyira bíztatóak,sztem még idén kukázom őket
-nehézkesen indult,de lehet azért mert üres volt a tank és hosszabb ideje állhatott.Na meg mert karburátoros.De miután elindult szépen járt,nem hallottam semmi gyanús zörgést.
-vagy csak azért nem hallottam mert nem a gyári dob van rajta hanem ez a karbon(mintás?) dob.Logó nincs az oldalán,de a végébe bele van ütve az E betü meg pár szám meg a Termignoni szó.De hogy tényleg ők csinálták e nem tudom,nem láttam Termignoni dobot oldalt logó nélkül.De lehet régen volt ilyen
-akksi se tűnt ezeréves darabnak,bírta a többszörös indítózást.
-kell egy láncfeszítés,de sztem még nem sos.

Szóval ami így elsőre kell,az két vezérműszíj (esetleg itt még kell valamit ezen kívül cserélni?),két telószár-szimering,esetleg egy karburátor tisztítás és beállítás.Nem tudni,az is mikor volt és hogy mióta áll a gép.A hátsó központi rúgó nehezen bírja a 110 kg testsúlyomat :) ,majd azzal is kell valamit csinálni.Nem tűnt kényelmetlennek,ültem már egy 748 nyergében,na az borzasztó volt.Mindent összevetve már várom a gépet :D .
#16921
Szép estést...bár itt szakad az eső :) ....Néhány év kihagyás után ismét motorra szeretnék ülni,és szeretném ha ez végre egy Ducati lenne.Eddig csak V hengeres motorok voltak,így kézenfekvő hogy a mostani is az lesz.Ja és Monster kell legyen.Bár olvastam visszafelé,nem feltétlenül ajánlott nagy darab embereknek (mint én is vagyok),mert nem túl kényelmes.De ez nem tántorít el :) .Adott a pénzügyi keret (kb. 800.000) és hogy Monster.Egyenlőre ezt a 3 motort nézegetem erősebben

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... k-13074280

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-12968908

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... e-12623414

A legelső keltette fel legjobban az érdeklődésem,és mivel ez van hozzám a legközelebb,lehet el is mennék valamikor jövő héten megnézni.Hogy az a legkisebb,az nem zavar.A 60 ló elég a jó motorozáshoz és nem tervezek hosszú túrákat,max olyan 50-80 km-s utakat.
Vagy ti melyiket ajánlanátok ezek közül?

Hopp, az első hirdetés már nem él. El is adták?
Mindegy. Én ezek közül tuti a 800-ast venném.
Tavaly én is vettem egy 620-ast márciusban, ősszel el is adtam. Én 90 kg vagyok, elfértem rajta kényelmesen, de az ereje hamar kevés lett. Azt hittem elég lesz, de nem. Most az 1000-es Monstereket nézegetem, S2R-t szeretnék, csak nem nagyon van belőle itthon eladó.
Te sem vagy kezdő motoros, szerintem vedd a nagyobbat.


Pedig este/ma reggel még fent volt :) .Akkor el is vitték,mondjuk nem csoda,képek és leírás alapján nagyon jó állapotban lehetett. Azért lehet megnézem a 620-t is.Az utolsó gépem egy Kawa VN750 volt,az 66 lovas.És majd 5 évig jól megvoltunk.Sőt,az 220 kiló felett volt.A kicsi Monster meg majd 40 kilóval könnyebb.De jövő héten ha szabin leszek,lehet elugrok megnézem a 800-t is.Az kicsit messzebb van tőlem,de kocsival nem gond.Igaz kár,hogy ahhoz meg csak 1 kulcs van.Bár ha az lesz a legnagyobb baj vele...
Köszönöm a tanácsokat!
#16920
Szép estést...bár itt szakad az eső :) ....Néhány év kihagyás után ismét motorra szeretnék ülni,és szeretném ha ez végre egy Ducati lenne.Eddig csak V hengeres motorok voltak,így kézenfekvő hogy a mostani is az lesz.Ja és Monster kell legyen.Bár olvastam visszafelé,nem feltétlenül ajánlott nagy darab embereknek (mint én is vagyok),mert nem túl kényelmes.De ez nem tántorít el :) .Adott a pénzügyi keret (kb. 800.000) és hogy Monster.Egyenlőre ezt a 3 motort nézegetem erősebben

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... k-13074280

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-12968908

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... e-12623414

A legelső keltette fel legjobban az érdeklődésem,és mivel ez van hozzám a legközelebb,lehet el is mennék valamikor jövő héten megnézni.Hogy az a legkisebb,az nem zavar.A 60 ló elég a jó motorozáshoz és nem tervezek hosszú túrákat,max olyan 50-80 km-s utakat.
Vagy ti melyiket ajánlanátok ezek közül?

Hopp, az első hirdetés már nem él. El is adták?
Mindegy. Én ezek közül tuti a 800-ast venném.
Tavaly én is vettem egy 620-ast márciusban, ősszel el is adtam. Én 90 kg vagyok, elfértem rajta kényelmesen, de az ereje hamar kevés lett. Azt hittem elég lesz, de nem. Most az 1000-es Monstereket nézegetem, S2R-t szeretnék, csak nem nagyon van belőle itthon eladó.
Te sem vagy kezdő motoros, szerintem vedd a nagyobbat.
#16919
Szép estést...bár itt szakad az eső :) ....Néhány év kihagyás után ismét motorra szeretnék ülni,és szeretném ha ez végre egy Ducati lenne.Eddig csak V hengeres motorok voltak,így kézenfekvő hogy a mostani is az lesz.Ja és Monster kell legyen.Bár olvastam visszafelé,nem feltétlenül ajánlott nagy darab embereknek (mint én is vagyok),mert nem túl kényelmes.De ez nem tántorít el :) .Adott a pénzügyi keret (kb. 800.000) és hogy Monster.Egyenlőre ezt a 3 motort nézegetem erősebben

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... k-13074280

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-12968908

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... e-12623414

A legelső keltette fel legjobban az érdeklődésem,és mivel ez van hozzám a legközelebb,lehet el is mennék valamikor jövő héten megnézni.Hogy az a legkisebb,az nem zavar.A 60 ló elég a jó motorozáshoz és nem tervezek hosszú túrákat,max olyan 50-80 km-s utakat.
Vagy ti melyiket ajánlanátok ezek közül?
#16918
Sziasztok!
Monster 1100 ast szeretnék venni. 185cm magas 95kg vagyok.Szerintetek kényelmes lenne nekem? Nem vagyok túl magas a motor 810mm es ülésmagasságához? Nem néznék úgy ki rajt mint egy gyerekbiciklin? :D Sajnos még nem volt lehetőségem ülni egy ilyenen,ezért vagyok tanácstalan .
Köszönöm a válaszokat előre is. Üdv mindenkinek!
Én 183-93 vagyok és nekem teljesen jó. Edzettség kérdése, szezon elején többször meg kell állni, de úgy kb. 200-250 km/pihenő teljesíthető. Én sűrűbben megállok, mert szeretem élvezni az utat, meg nem rohanok, de ha menni kell, akkor lehet tekerni rajta annyit simán fájdalom nélkül. Ja és nagyon fontos, hogy állíttasd/állítsd be a magasságot, jók legyenek a telők, a rugóstag, akkor az igazi!
#16917
Sziasztok!
Monster 1100 ast szeretnék venni. 185cm magas 95kg vagyok.Szerintetek kényelmes lenne nekem? Nem vagyok túl magas a motor 810mm es ülésmagasságához? Nem néznék úgy ki rajt mint egy gyerekbiciklin? :D Sajnos még nem volt lehetőségem ülni egy ilyenen,ezért vagyok tanácstalan .
Köszönöm a válaszokat előre is. Üdv mindenkinek!
Hello! Inkább Multistrada lenne az ideális méretben, de simán jó lehet az 1100-es monster is. Ezt nem fogod tudni eldönteni próba nélkül, el kell menni kipróbálni. :)
#16916
Sziasztok!
Monster 1100 ast szeretnék venni. 185cm magas 95kg vagyok.Szerintetek kényelmes lenne nekem? Nem vagyok túl magas a motor 810mm es ülésmagasságához? Nem néznék úgy ki rajt mint egy gyerekbiciklin? :D Sajnos még nem volt lehetőségem ülni egy ilyenen,ezért vagyok tanácstalan .
Köszönöm a válaszokat előre is. Üdv mindenkinek!
En 192 es 102 vagyok most, es amikor monstert probalgattam, 95 lehettem, es nagggggyon kenyelmetlen volt. De hogy oszinte legyek ettol meg imadtam rajta motorozni, ellenben turazni nem alkalmas az en alkatommal. Meg csak ugy motorozgatni sem. Ellenben masra meg pont jo. Valamivel ugyan alacsonyabb vagy, de szerintem tobbet tudsz meg egy igazi probauton.
#16915
Sziasztok!
Monster 1100 ast szeretnék venni. 185cm magas 95kg vagyok.Szerintetek kényelmes lenne nekem? Nem vagyok túl magas a motor 810mm es ülésmagasságához? Nem néznék úgy ki rajt mint egy gyerekbiciklin? :D Sajnos még nem volt lehetőségem ülni egy ilyenen,ezért vagyok tanácstalan .
Köszönöm a válaszokat előre is. Üdv mindenkinek!
#16911
Sziasztok!

Múlt héten megvettem szemüveg 696-osát. Gyönyörű motor és óriási élmény Ducati tulajnak lenni :)
Annak ellenére hogy még kezdő motoros vagyok, nagyon kezes a gép és kiválóan manőverezhető.
Eredetileg a 600-asokat nézegettem, majd a 620-asokat de végül rábeszéltem magam a 696-ra. Állati jó menni vele, szóval boldogság van! :D

Kellemes hétvégét mindenkinek!

Örülök, hogy örülsz es megvagy elegedve nagyon penge a gep, ha sokaig akarod elvezni, ne nagyon hallgass a batyadra hirtelen sok technikai hülyeseget mondott.

1/ allo helyben -raadasul meg meleg motort is ---melegiteni, jaratni nem kell.Csak rangatozik, ez nem 4 hengeres ...
Raülsz , elkeszülve -inditasz es lassan hagyod terheles alatt müködjön.
2/ a fogaskerekekkel ne foglalkozz--meg az idiotaknal sem kopik el 20 000 Km-nel.
3/ Fekbeteteket ne Umbu--Umbu--Bengalit vegyel gombokert, hanem az eredetit--az enyemet --majd :))

Jo Motorozast !!!


Rendben! Köszi!
#16909
Sziasztok!

Múlt héten megvettem szemüveg 696-osát. Gyönyörű motor és óriási élmény Ducati tulajnak lenni :)
Annak ellenére hogy még kezdő motoros vagyok, nagyon kezes a gép és kiválóan manőverezhető.
Eredetileg a 600-asokat nézegettem, majd a 620-asokat de végül rábeszéltem magam a 696-ra. Állati jó menni vele, szóval boldogság van! :D

Kellemes hétvégét mindenkinek!

Örülök, hogy örülsz es megvagy elegedve nagyon penge a gep, ha sokaig akarod elvezni, ne nagyon hallgass a batyadra hirtelen sok technikai hülyeseget mondott.

1/ allo helyben -raadasul meg meleg motort is ---melegiteni, jaratni nem kell.Csak rangatozik, ez nem 4 hengeres ...
Raülsz , elkeszülve -inditasz es lassan hagyod terheles alatt müködjön.
2/ a fogaskerekekkel ne foglalkozz--meg az idiotaknal sem kopik el 20 000 Km-nel.
3/ Fekbeteteket ne Umbu--Umbu--Bengalit vegyel gombokert, hanem az eredetit--az enyemet --majd :))

Jo Motorozast !!!
#16908
Sziasztok!

Múlt héten megvettem szemüveg 696-osát. Gyönyörű motor és óriási élmény Ducati tulajnak lenni :)
Annak ellenére hogy még kezdő motoros vagyok, nagyon kezes a gép és kiválóan manőverezhető.
Eredetileg a 600-asokat nézegettem, majd a 620-asokat de végül rábeszéltem magam a 696-ra. Állati jó menni vele, szóval boldogság van! :D

Kellemes hétvégét mindenkinek!
#16907
Sziasztok! Most veszek Ducatit, igazából mindig ők vonzottak a legjobban, két esélyesem, ST3 és Multi (2004 körüli) vagy talán még a 900SS 99-től. Mászkálni szeretnék meg néha túrázgatni...
Beszéljetek le, vagy rá valamelyikre pár tényben ha van kedvetek pár sor erejéig :) 192cm-es 100 kilós vagyok... Most megek megnézni egy Multit, utána ST3 és valahol keresnem kell egy 900SS-t.
Budapesti vagyok amúgy... üdv
Tudok egy nagyon jó állapotú eladó 900SS-t, most visszük műszakiztatni a héten(Debrecen), ha érdekel keress bátran! ;)
#16906
Sziasztok! Most veszek Ducatit, igazából mindig ők vonzottak a legjobban, két esélyesem, ST3 és Multi (2004 körüli) vagy talán még a 900SS 99-től. Mászkálni szeretnék meg néha túrázgatni...
Beszéljetek le, vagy rá valamelyikre pár tényben ha van kedvetek pár sor erejéig :) 192cm-es 100 kilós vagyok... Most megek megnézni egy Multit, utána ST3 és valahol keresnem kell egy 900SS-t.
Budapesti vagyok amúgy... üdv

Szia!
A 900 ss kicsi lesz neked, és azzal túrázgatni nem fogsz. Eléggé kézenállós, és ugyan nem egy superbike, de az egész motor csapatásra fog ösztönözni, már csak azért is, hogy a menetszél tehermentesítse kicsit a csuklódat. 150-160 km után már általában nem esett jól a menet, nyakam, vállam pihenőt kért. Én 187cm 82kg vagyok, még éppen elfértem, de nem tudom, hogyan néztem ki rajta.
#16905
Sziasztok! Most veszek Ducatit, igazából mindig ők vonzottak a legjobban, két esélyesem, ST3 és Multi (2004 körüli) vagy talán még a 900SS 99-től. Mászkálni szeretnék meg néha túrázgatni...
Beszéljetek le, vagy rá valamelyikre pár tényben ha van kedvetek pár sor erejéig :) 192cm-es 100 kilós vagyok... Most megek megnézni egy Multit, utána ST3 és valahol keresnem kell egy 900SS-t.
Budapesti vagyok amúgy... üdv
Én csak a Multiról tudok nyilatkozni. Imádom lehet vele sportosan csapatni, és kellemesen túrázni is. Ha ilyen irányú terveid vannak akkor doboz szett jól jön. Lehetőleg azzal vedd, mert utólag beszerezni nagyon nehéz ebayen nagy ritkán találni csak hozzá
#16904
Sziasztok! Most veszek Ducatit, igazából mindig ők vonzottak a legjobban, két esélyesem, ST3 és Multi (2004 körüli) vagy talán még a 900SS 99-től. Mászkálni szeretnék meg néha túrázgatni...
Beszéljetek le, vagy rá valamelyikre pár tényben ha van kedvetek pár sor erejéig :) 192cm-es 100 kilós vagyok... Most megek megnézni egy Multit, utána ST3 és valahol keresnem kell egy 900SS-t.
Budapesti vagyok amúgy... üdv
En tavaly osszel vettem egy 620 multit. Szerintem a kutyat sem erdekli ez a motor igy jo olcson lehetett venni. Mindenki az 1000-re gondol, ha multi, ugy sejtem, hogy te is. Arrol nem tudok semmit. En egyelore ott tartok, hogy ilyen supermoto stilusban jarok vele, es mar nem felek, ha csuszik a hatulja. Nem egy munkabajaros motor, de en arra hasznalom, he nem esik es nem biciklivel megyek. Fek van rajta eleg. Az ero meg mindenbol kifogy egyszer, amihez az ember hozzaszokik. Szoval szerintem ha multi, akkor 1000-s, mert a 620-t nem fogod tudni eladni. Am ha motorozni kell, akkor szerintem a kis multi is nagyon jo.
#16903
Sziasztok! Most veszek Ducatit, igazából mindig ők vonzottak a legjobban, két esélyesem, ST3 és Multi (2004 körüli) vagy talán még a 900SS 99-től. Mászkálni szeretnék meg néha túrázgatni...
Beszéljetek le, vagy rá valamelyikre pár tényben ha van kedvetek pár sor erejéig :) 192cm-es 100 kilós vagyok... Most megek megnézni egy Multit, utána ST3 és valahol keresnem kell egy 900SS-t.
Budapesti vagyok amúgy... üdv
Próbáld ki mindhármat, aztán amelyik jobban tetszik. Hasonló méretekkel én Monsterezek, nem érzem túl kicsinek, de hosszabb utakra nem az igazi. Erre én ST-t szeretnék a Monster mellé :)
#16902
Sziasztok! Most veszek Ducatit, igazából mindig ők vonzottak a legjobban, két esélyesem, ST3 és Multi (2004 körüli) vagy talán még a 900SS 99-től. Mászkálni szeretnék meg néha túrázgatni...
Beszéljetek le, vagy rá valamelyikre pár tényben ha van kedvetek pár sor erejéig :) 192cm-es 100 kilós vagyok... Most megek megnézni egy Multit, utána ST3 és valahol keresnem kell egy 900SS-t.
Budapesti vagyok amúgy... üdv
#16901

Így van, Nekem is rángatott a motor ilyen tartományban...tudtam, hogy cserés lesz a láncszett, kicseréltem és tökéletes lett. Persze azért rángat, de ezt csak akkor veszed észre ha mentél nyúlott lánccal pár ezer km-t.
Sor4 után a v2, L2 rángat...de ez így fickós! :-) Nem lehet vele lassan menni!
Ezért szeretjük, mert nem unalmas, és olykor küzdeni kell vele! :D
tekerd el a CO-t az egekbe, egyik kiput dugaszold be kukoricacsutkával, dízellel kevert benzint tankolj bele aztán indulhat a rodeo!
és kösd rövidre a tps-t
#16900
Ezeknél a motoroknál kb 3500-4000es fordulat alatt ne várj el motorozást. Nekem az S4R 4000-nél simul ki, azalatt rángatós és egyenletes gázzal is esélytelen vele menni. Olyan érzés mintha a láncod egyik része már szarrá nyúlt a másik része meg gyári, állandóan rángat tartott gázon. :D

Így van, Nekem is rángatott a motor ilyen tartományban...tudtam, hogy cserés lesz a láncszett, kicseréltem és tökéletes lett. Persze azért rángat, de ezt csak akkor veszed észre ha mentél nyúlott lánccal pár ezer km-t.
Sor4 után a v2, L2 rángat...de ez így fickós! :-) Nem lehet vele lassan menni!
Ezért szeretjük, mert nem unalmas, és olykor küzdeni kell vele! :D
tekerd el a CO-t az egekbe, egyik kiput dugaszold be kukoricacsutkával, dízellel kevert benzint tankolj bele aztán indulhat a rodeo!
#16899
Sziasztok!
Én egy 2002-es évjáratú 900 i. E. Monstert néztem ki, de mikor mentem vele 3000-es fordulat alatt véletlenszerűen ugrál, mintha többször lenne gyújtás mint kellene vagy nem tudom. Szeretnék vele alacsony fordulaton is motorozni.
Mi lehet az oka vagy ez normális jelenség?
Köszi a válaszokat!
Ezeknél a motoroknál kb 3500-4000es fordulat alatt ne várj el motorozást. Nekem az S4R 4000-nél simul ki, azalatt rángatós és egyenletes gázzal is esélytelen vele menni. Olyan érzés mintha a láncod egyik része már szarrá nyúlt a másik része meg gyári, állandóan rángat tartott gázon. :D

Így van, Nekem is rángatott a motor ilyen tartományban...tudtam, hogy cserés lesz a láncszett, kicseréltem és tökéletes lett. Persze azért rángat, de ezt csak akkor veszed észre ha mentél nyúlott lánccal pár ezer km-t.
Sor4 után a v2, L2 rángat...de ez így fickós! :-) Nem lehet vele lassan menni!
Ezért szeretjük, mert nem unalmas, és olykor küzdeni kell vele! :D
#16898
Sziasztok!
Én egy 2002-es évjáratú 900 i. E. Monstert néztem ki, de mikor mentem vele 3000-es fordulat alatt véletlenszerűen ugrál, mintha többször lenne gyújtás mint kellene vagy nem tudom. Szeretnék vele alacsony fordulaton is motorozni.
Mi lehet az oka vagy ez normális jelenség?
Köszi a válaszokat!
Ezeknél a motoroknál kb 3500-4000es fordulat alatt ne várj el motorozást. Nekem az S4R 4000-nél simul ki, azalatt rángatós és egyenletes gázzal is esélytelen vele menni. Olyan érzés mintha a láncod egyik része már szarrá nyúlt a másik része meg gyári, állandóan rángat tartott gázon. :D

Így van, Nekem is rángatott a motor ilyen tartományban...tudtam, hogy cserés lesz a láncszett, kicseréltem és tökéletes lett. Persze azért rángat, de ezt csak akkor veszed észre ha mentél nyúlott lánccal pár ezer km-t.
Sor4 után a v2, L2 rángat...de ez így fickós! :-) Nem lehet vele lassan menni!
#16897

Hogy kisimuljon 4000 alatt: Következő lépések kellenek

- Full rendszer + DP ECU (Vagy Rexxer flashelés - Lényeg hogy megfelelő program legyen fent , amiben a lambda szonda ki van iktatva). Szereld is ki a szondát , felesleges...
- TPS reset (De ellenőrizni hogy pontos e az érték. Nulla százalékot mutat-e nullánál stb...) (Nekem 2.7°-ot mutat a TPS reset utáni, de ez nem volt pontos. Kicsavartam nullába, a fojtószelep ütköző csavart, de ott 1%-ot mutatott, ergo offset volt benne -> Valós 0°-nál 1°-ot mutatott -.> reset a diagon -> Valós 0°nál 2,7° ot utat most -> ütköző csavar csavarás 5,4° (valós 2,7°-ra) -> reset a diagon megint -> 2,7°-ot mutat == valós 2,7° -> OK)
- Running balansz állítás karbi szinkron nyomásmérő órával. Levegő csavarok becsavar. Motort tartod emelt üresjárati fordulatszámon 3000 rpm és a fojtószelepeket összekötő rudat csavarod, vagy még jobb, ha a hátsó henger relatív helyzetét állító csavart csavarod, amíg a két nyomás egyenlő nem lesz
- CO balansz állítás. CO mérőt bedugod a leömlő csövekbe (nem a kipuff végére) és addig csavarod (nagyon keveset) a levegő csavarokat amíg egyforma nem lesz a két hengerben külön-külön mért alapjárati CO-ja.
-Ha egyenlő a két CO a két leömlőben , akkor 4-6 %-ra kell behúznod őket, ez diagból (mondjuk JPdiag) meg is teheted a CO trimmer növelésével vagy csökkentésével. Nekem 5% CO a target. Ez alapvetően meghatározza majd a fogyasztásodat is. Nekem +20 és -4 közötti CO trimmer értékek voltak és 2.5 liternyi különbség jött ki fogyasztásban... Viszont a motor nem járt jobban 9 literrel mint 6.5 el...

Nekem darabos volt a gép nagyon sokáig. Rohadtul idegesített. Vettem karbi szinkron mérőt & CO mérőt & és JPdiagom, kábelem is van.
Eltöltöttem rengeteg órát és most állíthatom, hogy 2000 től nagyon szépen jár!

Sok meló. Szerelők nem is csinálják meg szívesen.
Nekem ez kicsit már bonyolult. :D Ha a közeljövőben felkerül az enyémre a Rexxer flash, és lenne egyszer felesleges pár órád természetesen nem ingyen akkor felugranék Pestre egy ilyen beállításra! :D

Amit leírtam az a legextrémebb eset és legprecízebb ellenőrzés, Nekem sajnos minden szar volt, rendszer installálás és flashelés után, de ez nem törvényszerű.
Maráczinak is megírtam hogy milyen CO mérőt használok és a Rexxer is ezt ajánlotta neki... 50 ezerért van ebayen.. A rexxer flashelés része kellene legyen ez a CO beállítás is...
Nekem csak a saját motoromra van JP diag licenszem, ahhoz hogy a tiédet is tudjuk állítani, neked kellene megkérned a saját licenszedet.
ezen az oldalon mindent megtalálsz ami kel hozzá. Néhány ezer forintos standard kábelek csupán. http://jpdiag.akress.com/ FAQ részt olvasd.
A throttle body csavarokat nem szívesen állítgatnám a motorodon mert rizikós és kurva lassú processz. (Állítasz-járatsz-hagyod lehülni, megint állítasz stb..)
Viszont ha van JP diag licenszed és katalizátor is ki van hajítva a motoból, és rexxer flash is megvan, akkor a cső végére rádughatjuk a CO mérőmet. Ott belőjük 4 %ra CO-t a trimmerrel az nagyjából 5% a leömlőben és az alapnak teljesen jó, és abszolút nem macerás.

Csatolva a CO% és lamda arány. 0,86-0,9 es lamdánál van teljesítmény maximuma a szívó benzinnek.
Nekem teljes rendszer van elvileg, katalizátor az a polcon porosodik. :D Legkésőbb jövőre akkor Zsoltinál megcsináljuk a flash-t, utána pedig nem ártana neki egy ilyen után állatás/ellenőrzés. Nagyjából végigolvastam a FAQ-t, de azért így elsőre nekem kicsit sok az infó. :D
#16896
Sziasztok!
Én egy 2002-es évjáratú 900 i. E. Monstert néztem ki, de mikor mentem vele 3000-es fordulat alatt véletlenszerűen ugrál, mintha többször lenne gyújtás mint kellene vagy nem tudom. Szeretnék vele alacsony fordulaton is motorozni.
Mi lehet az oka vagy ez normális jelenség?
Köszi a válaszokat!
Ezeknél a motoroknál kb 3500-4000es fordulat alatt ne várj el motorozást. Nekem az S4R 4000-nél simul ki, azalatt rángatós és egyenletes gázzal is esélytelen vele menni. Olyan érzés mintha a láncod egyik része már szarrá nyúlt a másik része meg gyári, állandóan rángat tartott gázon. :D
Szerintem ez nem normális. Az S4-gyemmel városban 50-nél 3-ba se tudtam felkapcsolni, amikor elhoztam, aztán megjárta a Motorossót a gép, és most nagyon finoman síkon 4-ben is simán megyek 50-nel, nem cibálja (nagyon) a láncot. Ja utóbbi nem lett cserélve. Nem tudom, mi mindent csinált vele Laci, de sokkal kezesebb lett, mint volt, és 110 lovat dobott ki rá pad a gyári 101 helyett úgy, hogy a db killerek bent voltak a dobokban. ;)
#16895
Ezeknél a motoroknál kb 3500-4000es fordulat alatt ne várj el motorozást. Nekem az S4R 4000-nél simul ki, azalatt rángatós és egyenletes gázzal is esélytelen vele menni. Olyan érzés mintha a láncod egyik része már szarrá nyúlt a másik része meg gyári, állandóan rángat tartott gázon. :D

Hogy kisimuljon 4000 alatt: Következő lépések kellenek

- Full rendszer + DP ECU (Vagy Rexxer flashelés - Lényeg hogy megfelelő program legyen fent , amiben a lambda szonda ki van iktatva). Szereld is ki a szondát , felesleges...
- TPS reset (De ellenőrizni hogy pontos e az érték. Nulla százalékot mutat-e nullánál stb...) (Nekem 2.7°-ot mutat a TPS reset utáni, de ez nem volt pontos. Kicsavartam nullába, a fojtószelep ütköző csavart, de ott 1%-ot mutatott, ergo offset volt benne -> Valós 0°-nál 1°-ot mutatott -.> reset a diagon -> Valós 0°nál 2,7° ot utat most -> ütköző csavar csavarás 5,4° (valós 2,7°-ra) -> reset a diagon megint -> 2,7°-ot mutat == valós 2,7° -> OK)
- Running balansz állítás karbi szinkron nyomásmérő órával. Levegő csavarok becsavar. Motort tartod emelt üresjárati fordulatszámon 3000 rpm és a fojtószelepeket összekötő rudat csavarod, vagy még jobb, ha a hátsó henger relatív helyzetét állító csavart csavarod, amíg a két nyomás egyenlő nem lesz
- CO balansz állítás. CO mérőt bedugod a leömlő csövekbe (nem a kipuff végére) és addig csavarod (nagyon keveset) a levegő csavarokat amíg egyforma nem lesz a két hengerben külön-külön mért alapjárati CO-ja.
-Ha egyenlő a két CO a két leömlőben , akkor 4-6 %-ra kell behúznod őket, ez diagból (mondjuk JPdiag) meg is teheted a CO trimmer növelésével vagy csökkentésével. Nekem 5% CO a target. Ez alapvetően meghatározza majd a fogyasztásodat is. Nekem +20 és -4 közötti CO trimmer értékek voltak és 2.5 liternyi különbség jött ki fogyasztásban... Viszont a motor nem járt jobban 9 literrel mint 6.5 el...

Nekem darabos volt a gép nagyon sokáig. Rohadtul idegesített. Vettem karbi szinkron mérőt & CO mérőt & és JPdiagom, kábelem is van.
Eltöltöttem rengeteg órát és most állíthatom, hogy 2000 től nagyon szépen jár!

Sok meló. Szerelők nem is csinálják meg szívesen.
Nekem ez kicsit már bonyolult. :D Ha a közeljövőben felkerül az enyémre a Rexxer flash, és lenne egyszer felesleges pár órád természetesen nem ingyen akkor felugranék Pestre egy ilyen beállításra! :D

Amit leírtam az a legextrémebb eset és legprecízebb ellenőrzés, Nekem sajnos minden szar volt, rendszer installálás és flashelés után, de ez nem törvényszerű.
Maráczinak is megírtam hogy milyen CO mérőt használok és a Rexxer is ezt ajánlotta neki... 50 ezerért van ebayen.. A rexxer flashelés része kellene legyen ez a CO beállítás is...
Nekem csak a saját motoromra van JP diag licenszem, ahhoz hogy a tiédet is tudjuk állítani, neked kellene megkérned a saját licenszedet.
ezen az oldalon mindent megtalálsz ami kel hozzá. Néhány ezer forintos standard kábelek csupán. http://jpdiag.akress.com/ FAQ részt olvasd.
A throttle body csavarokat nem szívesen állítgatnám a motorodon mert rizikós és kurva lassú processz. (Állítasz-járatsz-hagyod lehülni, megint állítasz stb..)
Viszont ha van JP diag licenszed és katalizátor is ki van hajítva a motoból, és rexxer flash is megvan, akkor a cső végére rádughatjuk a CO mérőmet. Ott belőjük 4 %ra CO-t a trimmerrel az nagyjából 5% a leömlőben és az alapnak teljesen jó, és abszolút nem macerás.

Csatolva a CO% és lamda arány. 0,86-0,9 es lamdánál van teljesítmény maximuma a szívó benzinnek.
Csatolmányok:
co.jpg
co.jpg (480.86 KiB) Megtekintve 11000 alkalommal
#16894
Sziasztok!
Én egy 2002-es évjáratú 900 i. E. Monstert néztem ki, de mikor mentem vele 3000-es fordulat alatt véletlenszerűen ugrál, mintha többször lenne gyújtás mint kellene vagy nem tudom. Szeretnék vele alacsony fordulaton is motorozni.
Mi lehet az oka vagy ez normális jelenség?
Köszi a válaszokat!
Ezeknél a motoroknál kb 3500-4000es fordulat alatt ne várj el motorozást. Nekem az S4R 4000-nél simul ki, azalatt rángatós és egyenletes gázzal is esélytelen vele menni. Olyan érzés mintha a láncod egyik része már szarrá nyúlt a másik része meg gyári, állandóan rángat tartott gázon. :D

Hogy kisimuljon 4000 alatt: Következő lépések kellenek

- Full rendszer + DP ECU (Vagy Rexxer flashelés - Lényeg hogy megfelelő program legyen fent , amiben a lambda szonda ki van iktatva). Szereld is ki a szondát , felesleges...
- TPS reset (De ellenőrizni hogy pontos e az érték. Nulla százalékot mutat-e nullánál stb...) (Nekem 2.7°-ot mutat a TPS reset utáni, de ez nem volt pontos. Kicsavartam nullába, a fojtószelep ütköző csavart, de ott 1%-ot mutatott, ergo offset volt benne -> Valós 0°-nál 1°-ot mutatott -.> reset a diagon -> Valós 0°nál 2,7° ot utat most -> ütköző csavar csavarás 5,4° (valós 2,7°-ra) -> reset a diagon megint -> 2,7°-ot mutat == valós 2,7° -> OK)
- Running balansz állítás karbi szinkron nyomásmérő órával. Levegő csavarok becsavar. Motort tartod emelt üresjárati fordulatszámon 3000 rpm és a fojtószelepeket összekötő rudat csavarod, vagy még jobb, ha a hátsó henger relatív helyzetét állító csavart csavarod, amíg a két nyomás egyenlő nem lesz
- CO balansz állítás. CO mérőt bedugod a leömlő csövekbe (nem a kipuff végére) és addig csavarod (nagyon keveset) a levegő csavarokat amíg egyforma nem lesz a két hengerben külön-külön mért alapjárati CO-ja.
-Ha egyenlő a két CO a két leömlőben , akkor 4-6 %-ra kell behúznod őket, ez diagból (mondjuk JPdiag) meg is teheted a CO trimmer növelésével vagy csökkentésével. Nekem 5% CO a target. Ez alapvetően meghatározza majd a fogyasztásodat is. Nekem +20 és -4 közötti CO trimmer értékek voltak és 2.5 liternyi különbség jött ki fogyasztásban... Viszont a motor nem járt jobban 9 literrel mint 6.5 el...

Nekem darabos volt a gép nagyon sokáig. Rohadtul idegesített. Vettem karbi szinkron mérőt & CO mérőt & és JPdiagom, kábelem is van.
Eltöltöttem rengeteg órát és most állíthatom, hogy 2000 től nagyon szépen jár!

Sok meló. Szerelők nem is csinálják meg szívesen.
Nekem ez kicsit már bonyolult. :D Ha a közeljövőben felkerül az enyémre a Rexxer flash, és lenne egyszer felesleges pár órád természetesen nem ingyen akkor felugranék Pestre egy ilyen beállításra! :D
#16893
Sziasztok!
Én egy 2002-es évjáratú 900 i. E. Monstert néztem ki, de mikor mentem vele 3000-es fordulat alatt véletlenszerűen ugrál, mintha többször lenne gyújtás mint kellene vagy nem tudom. Szeretnék vele alacsony fordulaton is motorozni.
Mi lehet az oka vagy ez normális jelenség?
Köszi a válaszokat!
Kedvenc kepem Ducati ugyben. Ha lenne (nem terem)garazsom, kitennem a falara
Csatolmányok:
270_450.jpg
270_450.jpg (246.47 KiB) Megtekintve 11000 alkalommal
#16892
Sziasztok!
Én egy 2002-es évjáratú 900 i. E. Monstert néztem ki, de mikor mentem vele 3000-es fordulat alatt véletlenszerűen ugrál, mintha többször lenne gyújtás mint kellene vagy nem tudom. Szeretnék vele alacsony fordulaton is motorozni.
Mi lehet az oka vagy ez normális jelenség?
Köszi a válaszokat!
Ezeknél a motoroknál kb 3500-4000es fordulat alatt ne várj el motorozást. Nekem az S4R 4000-nél simul ki, azalatt rángatós és egyenletes gázzal is esélytelen vele menni. Olyan érzés mintha a láncod egyik része már szarrá nyúlt a másik része meg gyári, állandóan rángat tartott gázon. :D
neked azért ha jól tudom még be kéne lőni azt a motort a nyitott rendszerhez
#16891
Sziasztok!
Én egy 2002-es évjáratú 900 i. E. Monstert néztem ki, de mikor mentem vele 3000-es fordulat alatt véletlenszerűen ugrál, mintha többször lenne gyújtás mint kellene vagy nem tudom. Szeretnék vele alacsony fordulaton is motorozni.
Mi lehet az oka vagy ez normális jelenség?
Köszi a válaszokat!
Ezeknél a motoroknál kb 3500-4000es fordulat alatt ne várj el motorozást. Nekem az S4R 4000-nél simul ki, azalatt rángatós és egyenletes gázzal is esélytelen vele menni. Olyan érzés mintha a láncod egyik része már szarrá nyúlt a másik része meg gyári, állandóan rángat tartott gázon. :D

Hogy kisimuljon 4000 alatt: Következő lépések kellenek

- Full rendszer + DP ECU (Vagy Rexxer flashelés - Lényeg hogy megfelelő program legyen fent , amiben a lambda szonda ki van iktatva). Szereld is ki a szondát , felesleges...
- TPS reset (De ellenőrizni hogy pontos e az érték. Nulla százalékot mutat-e nullánál stb...) (Nekem 2.7°-ot mutat a TPS reset utáni, de ez nem volt pontos. Kicsavartam nullába, a fojtószelep ütköző csavart, de ott 1%-ot mutatott, ergo offset volt benne -> Valós 0°-nál 1°-ot mutatott -.> reset a diagon -> Valós 0°nál 2,7° ot utat most -> ütköző csavar csavarás 5,4° (valós 2,7°-ra) -> reset a diagon megint -> 2,7°-ot mutat == valós 2,7° -> OK)
- Running balansz állítás karbi szinkron nyomásmérő órával. Levegő csavarok becsavar. Motort tartod emelt üresjárati fordulatszámon 3000 rpm és a fojtószelepeket összekötő rudat csavarod, vagy még jobb, ha a hátsó henger relatív helyzetét állító csavart csavarod, amíg a két nyomás egyenlő nem lesz
- CO balansz állítás. CO mérőt bedugod a leömlő csövekbe (nem a kipuff végére) és addig csavarod (nagyon keveset) a levegő csavarokat amíg egyforma nem lesz a két hengerben külön-külön mért alapjárati CO-ja.
-Ha egyenlő a két CO a két leömlőben , akkor 4-6 %-ra kell behúznod őket, ez diagból (mondjuk JPdiag) meg is teheted a CO trimmer növelésével vagy csökkentésével. Nekem 5% CO a target. Ez alapvetően meghatározza majd a fogyasztásodat is. Nekem +20 és -4 közötti CO trimmer értékek voltak és 2.5 liternyi különbség jött ki fogyasztásban... Viszont a motor nem járt jobban 9 literrel mint 6.5 el...

Nekem darabos volt a gép nagyon sokáig. Rohadtul idegesített. Vettem karbi szinkron mérőt & CO mérőt & és JPdiagom, kábelem is van.
Eltöltöttem rengeteg órát és most állíthatom, hogy 2000 től nagyon szépen jár!

Sok meló. Szerelők nem is csinálják meg szívesen.
#16890

Igen, nekem is gyanus. Azert is kerdeztem hatha valakinek van tapasztalata veluk. Magarol a tipusrol is johetnek velemenyek. Az eddig olvasottak alapjan nincs vele nagyobb baj, bar tobb helyen olvastam hogy a 600/620 megbizhatobb.
Tudom, hogy ez ilyen nem nepszeru hozzaallas, de csak ide irom, hogy az ugyanannyi kobcentibol, jelentosebb innovacio nelkul aranytalanul tobb loero ugy jon ki, hogy valahol el kell baszni. Ha a szohasznalat csipi valakinek a szemet, akkor lehet ugy is fogalmazni, hogy a dolgok nincsenek egyensulyban. A 620-as motorok annyit tudnak, amennyit, mara 10 ev folotti tapasztalatokkal. Egesz jol birjak az eveket. A 696 szinten 10 ev koruli, nem uj valami, de meg mindig a 2 szelepes verzio, tehat kihoztak belole, amit meg lehetett a 4 szelepesek elott. Es itt van a kutya elasva. A 4 szelepesek bevezetese elott meg ki kellett hozni egy megtobbloeros valamit, hogy a piacot kielegitsek, de mar nem volt cel a megbizhatosag, hiszen jottek az uj dolgok lassan. Ha valakinek a dizajn fontosabb, mint a mas, akkor persze az ujabb szebb. Ellenben en vagy a 620 fele mennek, vagy mar a 4 szelepesek iranyaba a kategorian belul. De szerintem a ducatista nem arrol hires, hogy lefele gondolkodik. Inkabb erosebb vasat akar, mert az ferfiasabb. A megbizhatosagot meg szerintem mas markanal kell keresni :) Hajra

Egy motor teljesítménye attól függ mennyi levegőt szívsz/préselsz a hengerbe egységnyi idő alatt.
Nagyobb hengerürtartalommal nagyobb adag levegőt tudsz benyelni, ehhez meg több üzemanyag égethető el. Ez a legkonzervatívabb eljárás.
Azonos hengerűrtartalom esetén fordulatszám növelés még kézenfekvő eljárás, de V2-es motornál ez limitált tömeg kiegyenlítetlenség miatt mechanikai szilárdság miatt. 600-as japán sor négyek 18 ezret forognak könnyedén, ez gyakorlatilag kétszer annyi levegő és üzemanyag, mint amennyit a a 600-as monstered benyel.
Innen a teljesítmény különbség. Nincs új a nap alatt.
A négy szeleppel kicsit tudod növelni a motor töltési fokát. Ergó a 600 köbcentid által elméletileg benyelhető maximális levegő mennyiségét közelítjük.
2 szelepesnél többet veszítesz az ideálisból mint a 4 szelepesnél, de ez csak egy kis ráncfelvarrás. Ne a szelepszám növelésben keressétek a teljesítményt...
Ha abbol, amit irtam, az allitasod ellenkezoje volt kiolvashato, akkor eleg szarul irtam le :)
Szerintem totalisan egyetertunk, es en meg nem vagyok egy Kazinczy
#16889
Sziasztok!
Én egy 2002-es évjáratú 900 i. E. Monstert néztem ki, de mikor mentem vele 3000-es fordulat alatt véletlenszerűen ugrál, mintha többször lenne gyújtás mint kellene vagy nem tudom. Szeretnék vele alacsony fordulaton is motorozni.
Mi lehet az oka vagy ez normális jelenség?
Köszi a válaszokat!
Ird be a google -be , hogy "big bang engine" vagy "big bang firing order", menj ra wiki eredmenyre, azon belul 2 hengeresek kozott talalod a parallel twin 90fokos V motorokat, pl. Ducati. Ott ezt latod, hogy : 1-0-0-1-0-0-0-0-
A masodik 1-es nem kozepre esik, hanem el van tolodva egyel. Raadasul el van tolva 90 kokkal a ket henger egymashoz kepest, valamint van gyujtasi/vezerlesi el-ékeles is, ami meg nagyobb eltolodast ad ki. Es ez a "baj". Nem egyenletes a motor jarasa semilyen korulmenyek kozott, ami alacsony fordulaton jobban kijon. Az alacsony fordulatot nem alapjaratra kell erteni, hanem, ahogy erezted is, 3000 meg mindig nem eleg magas ahhoz, hogy ezt a rossz helyen levo 1-est kiegyenlitse. Csak magasabb fordulatokon tud ervenyesulni az elonye ennek a gyujtasi sorrendnek. Szerintem a leg szemleletesebben az a hasonlat erzekelteti ennek a lenyeget, amikor a volgai hajovontatok, a szaraz foldrol huztak a hajokat. Ahhoz, hogy meg tudjak mozditani, nem mindenki egyesvel kulonbozo idopontokban rangatta egy kicsit, hanem mindenki egyszerre nagyot huzott, aztan semmi, es megint huz, megint semmi, es igy nagyobb erot(nyomatek) tudtak kifejteni, hogy megmozduljon a dög hajo. Ugyan ez a big bang cucc is. A ket henger munkautemeit minel kozelebb rakjak egymashoz, ami azt eredmenyezi, hogy amikor igen, akkor mindketto, kozel azonos idoben dolgozik, amikor meg nem, akkor ugyszinten mindketto nem dolgozik.
#16888
Sziasztok!
Én egy 2002-es évjáratú 900 i. E. Monstert néztem ki, de mikor mentem vele 3000-es fordulat alatt véletlenszerűen ugrál, mintha többször lenne gyújtás mint kellene vagy nem tudom. Szeretnék vele alacsony fordulaton is motorozni.
Mi lehet az oka vagy ez normális jelenség?
Köszi a válaszokat!
Ezeknél a motoroknál kb 3500-4000es fordulat alatt ne várj el motorozást. Nekem az S4R 4000-nél simul ki, azalatt rángatós és egyenletes gázzal is esélytelen vele menni. Olyan érzés mintha a láncod egyik része már szarrá nyúlt a másik része meg gyári, állandóan rángat tartott gázon. :D
#16887
Magáról a motorról majd többet tud mondani akinek van volt ilyen!

Viszont a hirdetés az nálam gyanús, Én nem hiszek ezekben a külföldi behozott kevés km -es motorokban pláne hogy az a legolcsóbb az adott típusnál. csak 9000 km 9 év alatt (1000/év) Ráadásul van nála (a keresekedö) még egy hasonló ugyan ennyiért 40000 km el !
És kereskedő vagyis profitért akart eladni vagyis neki gondolom még ennyibe sincs! így a többihez viszonyítva ott a kérdés hogy mi lehetett vele a nyűg hogy ár alatt megy
HA olyan kevés km szipi szupi akkor miért is van a többihez képest lenyomva az ára ? (csak magyar oldalon nézem. külföldön nem tudom bár érdemes rá kukkantani hogy ott menyiért kínálják)

De lehet csak én vagyok ilyen túlgondolos :) Mindenesetre nem akarlak lebeszélni róla. nézd/nézesd át tüzetesen!
Egy opció nem tudom hogy működik, (pár telefont lehet megér) Kérj egy alvázszámot Hivatalos szervizben szerintem dij ellenében le tudod kérdezni a szerviz történetet (ha van neki) én ezzel kezdeném az biztos :)

Igen, nekem is gyanus. Azert is kerdeztem hatha valakinek van tapasztalata veluk. Magarol a tipusrol is johetnek velemenyek. Az eddig olvasottak alapjan nincs vele nagyobb baj, bar tobb helyen olvastam hogy a 600/620 megbizhatobb.
Tudom, hogy ez ilyen nem nepszeru hozzaallas, de csak ide irom, hogy az ugyanannyi kobcentibol, jelentosebb innovacio nelkul aranytalanul tobb loero ugy jon ki, hogy valahol el kell baszni. Ha a szohasznalat csipi valakinek a szemet, akkor lehet ugy is fogalmazni, hogy a dolgok nincsenek egyensulyban. A 620-as motorok annyit tudnak, amennyit, mara 10 ev folotti tapasztalatokkal. Egesz jol birjak az eveket. A 696 szinten 10 ev koruli, nem uj valami, de meg mindig a 2 szelepes verzio, tehat kihoztak belole, amit meg lehetett a 4 szelepesek elott. Es itt van a kutya elasva. A 4 szelepesek bevezetese elott meg ki kellett hozni egy megtobbloeros valamit, hogy a piacot kielegitsek, de mar nem volt cel a megbizhatosag, hiszen jottek az uj dolgok lassan. Ha valakinek a dizajn fontosabb, mint a mas, akkor persze az ujabb szebb. Ellenben en vagy a 620 fele mennek, vagy mar a 4 szelepesek iranyaba a kategorian belul. De szerintem a ducatista nem arrol hires, hogy lefele gondolkodik. Inkabb erosebb vasat akar, mert az ferfiasabb. A megbizhatosagot meg szerintem mas markanal kell keresni :) Hajra

Egy motor teljesítménye attól függ mennyi levegőt szívsz/préselsz a hengerbe egységnyi idő alatt.
Nagyobb hengerürtartalommal nagyobb adag levegőt tudsz benyelni, ehhez meg több üzemanyag égethető el. Ez a legkonzervatívabb eljárás.
Azonos hengerűrtartalom esetén fordulatszám növelés még kézenfekvő eljárás, de V2-es motornál ez limitált tömeg kiegyenlítetlenség miatt mechanikai szilárdság miatt. 600-as japán sor négyek 18 ezret forognak könnyedén, ez gyakorlatilag kétszer annyi levegő és üzemanyag, mint amennyit a a 600-as monstered benyel.
Innen a teljesítmény különbség. Nincs új a nap alatt.
A négy szeleppel kicsit tudod növelni a motor töltési fokát. Ergó a 600 köbcentid által elméletileg benyelhető maximális levegő mennyiségét közelítjük.
2 szelepesnél többet veszítesz az ideálisból mint a 4 szelepesnél, de ez csak egy kis ráncfelvarrás. Ne a szelepszám növelésben keressétek a teljesítményt...
#16886
Sziasztok!
Én egy 2002-es évjáratú 900 i. E. Monstert néztem ki, de mikor mentem vele 3000-es fordulat alatt véletlenszerűen ugrál, mintha többször lenne gyújtás mint kellene vagy nem tudom. Szeretnék vele alacsony fordulaton is motorozni.
Mi lehet az oka vagy ez normális jelenség?
Köszi a válaszokat!


3000 fordulat alatt kb 1 - 2 sebesseggel mesz, ha veletlen :)) ???magasabbra kapcsoltal persze hogy ugral
azt se felejtsd el, ha csak tartod a gazt kis fordulaton, van motorfek, majd ujra huz a motor, majd ujra motorfek, stb ugral, kapkod, ruckelt, ( teillast Ruckeln)

alacsony fordulaton Riga Mopeddel kell motorozni :)))

motorozasnal elvarna az ember egy kis technikai hozzaertest ,

#16885
Sziasztok!
Én egy 2002-es évjáratú 900 i. E. Monstert néztem ki, de mikor mentem vele 3000-es fordulat alatt véletlenszerűen ugrál, mintha többször lenne gyújtás mint kellene vagy nem tudom. Szeretnék vele alacsony fordulaton is motorozni.
Mi lehet az oka vagy ez normális jelenség?
Köszi a válaszokat!
#16883
Sziasztok!

Végre eljutottam odáig hogy megveszem az első motoromat és a Monster 696 -ok ejtették rabul a szívemet. Sokáig szemeztem egy példánnyal, de sajnos túl sokáig mert elvitték.
Tudtok esetleg egy eladó jó állapotú piros 696-ost 1,5M körüli áron?

Köszi előre is a választ!


körüli ar ??
ennyiert nem, de ha hozzateszel meg par fillert az enyemet elviheted

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... s-12494938

ennel megkimeltem nem tudom van-e .
a lenyeg le van irva - olvasd el .
#16882
Sziasztok!

Végre eljutottam odáig hogy megveszem az első motoromat és a Monster 696 -ok ejtették rabul a szívemet. Sokáig szemeztem egy példánnyal, de sajnos túl sokáig mert elvitték.
Tudtok esetleg egy eladó jó állapotú piros 696-ost 1,5M körüli áron?

Köszi előre is a választ!

#16881
Sajnos ujabbra nem igen van keret egyelore. a 620 meg kevesbe tetszik. Ezert a 696. De koszonom a te velemenyedet is.

Mit erdemes megnezni egy hasznalt motoron, amibol lehet kovetkeztetni arra hogy milyen allapotban van? Sajnos azok a motorok amik szoba johetnek, videken vannak, igy a szervizben valo atnezetes nem jatszik.
Ketsegtelen, hogy a 696 szebb. Ami a nezest illeti, 696 specifikusan nem vagyok illetekes, de amit en szoktam csinalni, hogy megnezem az eladot. Haza, lakasa, kertje, kornyezete, viselkedese, ilyenek. Ha az rendben van, akkor a vas is jo lesz. De megint csak visszautalnek a Dinonak adott valaszomra. En itten nem vagyok mervado :)

hello

Majdnem jo amit irsz, kiveve ezt, Idezem:

ugyanannyi kobcentibol, jelentosebb innovacio nelkul aranytalanul tobb loero ugy jon ki, hogy valahol el kell baszni. Ha a szohasznalat csipi valakinek a szemet, akkor lehet ugy is fogalmazni, hogy a dolgok nincsenek egyensulyban.

Nem kell elbaszni, mivel nem Subri Joskak tervezik a Modelleket , rabizhatod a mernökök tervezö asztalara magad es a penzed- a 696 hiaba 2 szelepes ( nem hatrany ) söt !! bevalt több 100 000 Paziensnek ---

Ami a vetelt es az elado környezetet megjeleneset, esetleg a garagejat ------belül latva, --illeti igaz amit irsz, en is igy vagyok mindenkivel
Evtizedek alatt az ember mar a beszed stilusrol, a Slengröl, a megjelenesröl, azonnal beosztalyozza az eladot, es a "vasat "

Nalam a mult heten pont ez volt a döntö vettem egy ritka autot, es amikor a Garaget meglattam, a krapek szakmajabol eredö Prezisitasat ereztem = fizettem.
Igen a 696 szebb , kiforrottabb, nalam pöcc-röff, megbizhato, persze ra kell nezni idönkent --de eleg ha ranezek--:)))
Na de milyen autot vettel? :)
#16880
Sajnos ujabbra nem igen van keret egyelore. a 620 meg kevesbe tetszik. Ezert a 696. De koszonom a te velemenyedet is.

Mit erdemes megnezni egy hasznalt motoron, amibol lehet kovetkeztetni arra hogy milyen allapotban van? Sajnos azok a motorok amik szoba johetnek, videken vannak, igy a szervizben valo atnezetes nem jatszik.
Ketsegtelen, hogy a 696 szebb. Ami a nezest illeti, 696 specifikusan nem vagyok illetekes, de amit en szoktam csinalni, hogy megnezem az eladot. Haza, lakasa, kertje, kornyezete, viselkedese, ilyenek. Ha az rendben van, akkor a vas is jo lesz. De megint csak visszautalnek a Dinonak adott valaszomra. En itten nem vagyok mervado :)

hello

Majdnem jo amit irsz, kiveve ezt, Idezem:

ugyanannyi kobcentibol, jelentosebb innovacio nelkul aranytalanul tobb loero ugy jon ki, hogy valahol el kell baszni. Ha a szohasznalat csipi valakinek a szemet, akkor lehet ugy is fogalmazni, hogy a dolgok nincsenek egyensulyban.

Nem kell elbaszni, mivel nem Subri Joskak tervezik a Modelleket , rabizhatod a mernökök tervezö asztalara magad es a penzed- a 696 hiaba 2 szelepes ( nem hatrany ) söt !! bevalt több 100 000 Paziensnek ---

Ami a vetelt es az elado környezetet megjeleneset, esetleg a garagejat ------belül latva, --illeti igaz amit irsz, en is igy vagyok mindenkivel
Evtizedek alatt az ember mar a beszed stilusrol, a Slengröl, a megjelenesröl, azonnal beosztalyozza az eladot, es a "vasat "

Nalam a mult heten pont ez volt a döntö vettem egy ritka autot, es amikor a Garaget meglattam, a krapek szakmajabol eredö Prezisitasat ereztem = fizettem.
Igen a 696 szebb , kiforrottabb, nalam pöcc-röff, megbizhato, persze ra kell nezni idönkent --de eleg ha ranezek--:)))
Varj, finomitom a mondandom, es akkor lehet, hogy kozelebb kerulunk a megerteshez. En ugy ertettem, amit irtam, hogy ha maradunk a 2 szelepes verzional, akkor abbol mar nem nagyon lehet sokkal tobbet kihozni. Finomitgatni lehet, de nagy ugrasokra nemigen van mod. Ezzel nem arra celoztam, hogy a 2 szelepes rossz, hanem arra, hogy az egyik 2 szelepes nem nagyon tud sokkal jobb lenni, mint a masik. A 620bol kihoztak 60 lovat 2005 korul. Akkor az alig nehany evvel utana piacra dobott 696 , ami n % al nagyobb ccm, nem tud sokkal tobb loerot, mint 60x(1+n%). Es ha papiron nezem a lovakat, valojaban ugy hulyeseg, amit irtam, ahogy van, mert talan nehany tized extra novekedes jon ki csak. Nekem erzesre tobb volt(ez inditott a velemenyalkotasra), de jobban osszematekozva teljesen az jon ki, hogy a 696 annyival erosebb, amennyivel nagyobb, plusz egy kicsi, ami siman belefer. Az innovaciora utalas meg ugye a 4 szelepesre valtas volt, de ez mar mindegy. Igy akkro most az jott ki az en papiromon is, hogy a 696 szep is meg meg nem is annyira rossz, mint en gondoltam. Na, errol ennyit.
#16879
Ebbol is latszik, mennyire nem mervado a velemenyem :)
Sajnos ujabbra nem igen van keret egyelore. a 620 meg kevesbe tetszik. Ezert a 696. De koszonom a te velemenyedet is.

Mit erdemes megnezni egy hasznalt motoron, amibol lehet kovetkeztetni arra hogy milyen allapotban van? Sajnos azok a motorok amik szoba johetnek, videken vannak, igy a szervizben valo atnezetes nem jatszik.
Ketsegtelen, hogy a 696 szebb. Ami a nezest illeti, 696 specifikusan nem vagyok illetekes, de amit en szoktam csinalni, hogy megnezem az eladot. Haza, lakasa, kertje, kornyezete, viselkedese, ilyenek. Ha az rendben van, akkor a vas is jo lesz. De megint csak visszautalnek a Dinonak adott valaszomra. En itten nem vagyok mervado :)

hello

Majdnem jo amit irsz, kiveve ezt, Idezem:

ugyanannyi kobcentibol, jelentosebb innovacio nelkul aranytalanul tobb loero ugy jon ki, hogy valahol el kell baszni. Ha a szohasznalat csipi valakinek a szemet, akkor lehet ugy is fogalmazni, hogy a dolgok nincsenek egyensulyban.

Nem kell elbaszni, mivel nem Subri Joskak tervezik a Modelleket , rabizhatod a mernökök tervezö asztalara magad es a penzed- a 696 hiaba 2 szelepes ( nem hatrany ) söt !! bevalt több 100 000 Paziensnek ---

Ami a vetelt es az elado környezetet megjeleneset, esetleg a garagejat ------belül latva, --illeti igaz amit irsz, en is igy vagyok mindenkivel
Evtizedek alatt az ember mar a beszed stilusrol, a Slengröl, a megjelenesröl, azonnal beosztalyozza az eladot, es a "vasat "

Nalam a mult heten pont ez volt a döntö vettem egy ritka autot, es amikor a Garaget meglattam, a krapek szakmajabol eredö Prezisitasat ereztem = fizettem.
Igen a 696 szebb , kiforrottabb, nalam pöcc-röff, megbizhato, persze ra kell nezni idönkent --de eleg ha ranezek--:)))
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 49

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]