#15028
miért nem nézed meg a klubból Mihályzotya gépét. nem tudom árulja e, de az jó vétel lehet sztem. .
Néztem az oldalon a képeket, de gyári monster-t szeretnék, pedig még a közleben is lenne. Töki is ajánlotta már nekem.
amiket linkeltél azok mitől gyáribbak mint zotyáé?
#15027
miért nem nézed meg a klubból Mihályzotya gépét. nem tudom árulja e, de az jó vétel lehet sztem. .
Néztem az oldalon a képeket, de gyári monster-t szeretnék, pedig még a közleben is lenne. Töki is ajánlotta már nekem.
#15024
Sziasztok!

Ma megyek megnézni két monstert.
Az egyik 695:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-7862812

Itt feltünő az óra, hogy mérföldben van, de ez talán nem olyan nagy baj. A másik, ami nekem feltünt az első villánál, ami összeköti a két villaszárat, ami fekete, azon van egy nem szinrefújt alkatrész, ami tarja a fékcsöveket. Ahogy néztem az minden esetben feketének kéne lennie. Aztán lehet, hogy ennek semmi jelentősége sincs.

A másik egy 620 i.e.:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... e.-7162793

Ennél a monsternél, nem láttam semmit eltérőt a képek alapján.

Mire figyeljek oda? Mi az ami fontos?
Esetleg valaki látta az egyiket másikat?

Üdv.:
András
az első erősen úgy tűnik nekem, hogy összerakott darab, főleg az órából. Ez tuti nem amerikai modell, vagy nagyon visszaalakították. többek között a váznak tele kellene lennie szürke matricákkal, apróbetűs figyelmeztetésekkel, a jobb oldali ülésoldali idom szélesebb, mert van alatta egy emissziós kaniszter, az első villán pedig cickaszemnek kellene lennie.
egyébként a km-óra számlapját csak ki kell cserélni, és km-es lesz, a hőfokmérőt egy perc alatt állíthatod át celsius-ra, viszont az összes km számlálót nem lehet mérföldről átállítani!
két markolat sem egyezik, az nekem fura.
az angol is mérföldes különben meg eu modell
na tényleg :) akkor ez a megoldás :P
#15022
Sziasztok!

Ma megyek megnézni két monstert.
Az egyik 695:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-7862812

Itt feltünő az óra, hogy mérföldben van, de ez talán nem olyan nagy baj. A másik, ami nekem feltünt az első villánál, ami összeköti a két villaszárat, ami fekete, azon van egy nem szinrefújt alkatrész, ami tarja a fékcsöveket. Ahogy néztem az minden esetben feketének kéne lennie. Aztán lehet, hogy ennek semmi jelentősége sincs.

A másik egy 620 i.e.:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... e.-7162793

Ennél a monsternél, nem láttam semmit eltérőt a képek alapján.

Mire figyeljek oda? Mi az ami fontos?
Esetleg valaki látta az egyiket másikat?

Üdv.:
András
az első erősen úgy tűnik nekem, hogy összerakott darab, főleg az órából. Ez tuti nem amerikai modell, vagy nagyon visszaalakították. többek között a váznak tele kellene lennie szürke matricákkal, apróbetűs figyelmeztetésekkel, a jobb oldali ülésoldali idom szélesebb, mert van alatta egy emissziós kaniszter, az első villán pedig cickaszemnek kellene lennie.
egyébként a km-óra számlapját csak ki kell cserélni, és km-es lesz, a hőfokmérőt egy perc alatt állíthatod át celsius-ra, viszont az összes km számlálót nem lehet mérföldről átállítani!
két markolat sem egyezik, az nekem fura.
az angol is mérföldes különben meg eu modell
#15021
Sziasztok!

Ma megyek megnézni két monstert.
Az egyik 695:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-7862812

Itt feltünő az óra, hogy mérföldben van, de ez talán nem olyan nagy baj. A másik, ami nekem feltünt az első villánál, ami összeköti a két villaszárat, ami fekete, azon van egy nem szinrefújt alkatrész, ami tarja a fékcsöveket. Ahogy néztem az minden esetben feketének kéne lennie. Aztán lehet, hogy ennek semmi jelentősége sincs.

A másik egy 620 i.e.:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... e.-7162793

Ennél a monsternél, nem láttam semmit eltérőt a képek alapján.

Mire figyeljek oda? Mi az ami fontos?
Esetleg valaki látta az egyiket másikat?

Üdv.:
András
az első erősen úgy tűnik nekem, hogy összerakott darab, főleg az órából. Ez tuti nem amerikai modell, vagy nagyon visszaalakították. többek között a váznak tele kellene lennie szürke matricákkal, apróbetűs figyelmeztetésekkel, a jobb oldali ülésoldali idom szélesebb, mert van alatta egy emissziós kaniszter, az első villán pedig cickaszemnek kellene lennie.
egyébként a km-óra számlapját csak ki kell cserélni, és km-es lesz, a hőfokmérőt egy perc alatt állíthatod át celsius-ra, viszont az összes km számlálót nem lehet mérföldről átállítani!
két markolat sem egyezik, az nekem fura.

#15020
Sziasztok!

Ma megyek megnézni két monstert.
Az egyik 695:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-7862812

Itt feltünő az óra, hogy mérföldben van, de ez talán nem olyan nagy baj. A másik, ami nekem feltünt az első villánál, ami összeköti a két villaszárat, ami fekete, azon van egy nem szinrefújt alkatrész, ami tarja a fékcsöveket. Ahogy néztem az minden esetben feketének kéne lennie. Aztán lehet, hogy ennek semmi jelentősége sincs.

A másik egy 620 i.e.:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... e.-7162793

Ennél a monsternél, nem láttam semmit eltérőt a képek alapján.

Mire figyeljek oda? Mi az ami fontos?
Esetleg valaki látta az egyiket másikat?

Üdv.:
András
#15019


Üdv a szerelmesek között, főleg a 695 -ös klubban :)

Szerintem azt a lámpát cseréld vissza a gyárira, de ez persze az én véleményem és teljesen szubjektív.

A 2500 alatti problémát két dologgal orvosolhatod könnyedén.
Az egyik szerintem szinte kötelező a 695-nél, hogy rendeld meg a Fatduc O2 Manipulátor-t ég és föld lesz utána a motor, simábban jár, nem pöfög vissza többet, megszínik a rángtatás és fillérekbe kerül.

http://www.fatduc.com/

(persze ha Racing ECU van az is megteszi ezt csak 10x drágábban)

A másik de ez már elég szubjektív és a hátsó lánckereket 42 -esről 44 -esre cseréltem, nagyon sokat dob, nem szendved alacsony fordulaton 2-esben, és szépen lehet vele akár városban meg a Stelvion is kényelmesen motorozni, engem zavart hogy gyakran kérte vissza az 1 -est, persze lehet hogy én veszem a derékszögű meg hajtű kanyarokat túl lassan :))
ezt az o2 manipulator-t majd ősszel, a lánckerékkel együtt, köszönöm tanácsod!

a lámpa - nos, a hirdetés képeit nézegetve számomra is kardinális pont volt a retro, klasszik vonal irányában a lámpa formája, de élőben látva, nekem nagyon egyben van és odaillő a cucc!

szóval marad :)

egyelőre ismerkedünk. durván fél centi maradt ismerkedésünk alkalmával a bükki gyakorlás során a gumiból érintetlen - két személlyel. :)
barátnőm elmondása szerint nagyon borítottunk, sokkal jobban érzi hátul, mint én, én csak annyit konstatáltam, hogy ezen a motoron nem szabad lógatni a lábfejem - mert leér! :D

és ezt a motort nem lenyomni kell a kanyarban, hanem kinézni az ívet és ő beveszi magától........ besza-behu! :)
Szia, milyen gumik vannak fent (típus, méret)?
szia, metzeler roadtec z6 hátul 160/60 - ez tuti.
elöl meg 120/60......? asszem
#15018
sokat megnézem, és sok igénytelen, pingált, kukából összerakott szar van. már ott tartottam, hogy magam hozok majd egyet, de mivel itt is megígértem, hogy ezt a sárospatakit megnézem, tegnapelőtt késő délután volt időm, felhívtam megint és felmotoroztam. igen, így már két mocim van :).
de a sztorit folytatva, egy roppant szimpatikus, nem kertelő srác fogadott, aki őszintén tudott beszélni a motorról, és az átalakításokról, arról, hogy 40-45 km/h óra sebességnél eldől vele egy öreg gyalogos miatt, de pár apróbb karcon kívül, miket meg is mutatott, semmi maradt vissza. azóta félt a motoron. egyébként ez azután volt, hogy ilyen szépre megépítette a motort, ezzel foglalkozik. ezt viszont magának szerette volna, de nem akkora motoros - elmondása szerint. én viszont hegyi kanyarvadász vagyok és nagyon szeretem a gumit teljes szélességében használni! :)
2 év előtt hozta be, 14300 km-el, majd 15600-al én vettem meg.
a gumik metzeler z6-osok, a lánc alig használt, majdnem új, a motor hidegen kitolva fogadott, szépen járt az injektoros motor hidegen és melegen is, pont olyan, mint ahogy a netet túrva leírták - 2500 alatt érdekesen motorozható, a felett minden a helyére kerül, kis sebességű araszolgatásra nem való, de kigondolom, "jobbra!" és már fordul is! :)

szóval nálam az eladó is eladja a motort és a motornak is meg kell ütnie a szintet.

itt minden smakkolt, szerelmes lettem, hazagurultam, miután én egyedül mentem el megnézni és nem telefonban alkudoztam :D

majd hazaérve szereztem sofőrt, felhívtam a srácot és mondtam neki, itt a pénz, adásvételi, most mennék érte vissza, ha egy dolog nem zavarna - az 50.000 a végén. :)
azt válaszolta, ezt megoldhatjuk. :)

így megvettem.

szerintem állapotot veszünk használt dolgoknál. mivel nem újak. ez viszont egy roppant igényesen átalakított dolog.
ez a motor összességében és részleteiben is egy igényes, az én magas esztétikai és technikai szintemet is megütő gép.
nem utolsó sorban az előző tulaj is az.
és ugye, minden alkatrészt ad hozzá, amiket az átalakítás során levett.
no meg itt lakik egy köpésre, ide jár hozzánk horgászni, és a kapcsolat megmarad. földi. :)

a sztorihoz tartozik, hogy egy 1000-es aprilia falco is van miskolcon, amit szintén hívtam vételi szándékkal, és este, már ducati tulajjá válás után keresett a tulaj, hogy ne haragudjak, de nem adja el szerelmét, majd 20 percig beszélgettünk a motorozásról..

szerelem ez. :)


Üdv a szerelmesek között, főleg a 695 -ös klubban :)

Szerintem azt a lámpát cseréld vissza a gyárira, de ez persze az én véleményem és teljesen szubjektív.

A 2500 alatti problémát két dologgal orvosolhatod könnyedén.
Az egyik szerintem szinte kötelező a 695-nél, hogy rendeld meg a Fatduc O2 Manipulátor-t ég és föld lesz utána a motor, simábban jár, nem pöfög vissza többet, megszínik a rángtatás és fillérekbe kerül.

http://www.fatduc.com/

(persze ha Racing ECU van az is megteszi ezt csak 10x drágábban)

A másik de ez már elég szubjektív és a hátsó lánckereket 42 -esről 44 -esre cseréltem, nagyon sokat dob, nem szendved alacsony fordulaton 2-esben, és szépen lehet vele akár városban meg a Stelvion is kényelmesen motorozni, engem zavart hogy gyakran kérte vissza az 1 -est, persze lehet hogy én veszem a derékszögű meg hajtű kanyarokat túl lassan :))
ezt az o2 manipulator-t majd ősszel, a lánckerékkel együtt, köszönöm tanácsod!

a lámpa - nos, a hirdetés képeit nézegetve számomra is kardinális pont volt a retro, klasszik vonal irányában a lámpa formája, de élőben látva, nekem nagyon egyben van és odaillő a cucc!

szóval marad :)

egyelőre ismerkedünk. durván fél centi maradt ismerkedésünk alkalmával a bükki gyakorlás során a gumiból érintetlen - két személlyel. :)
barátnőm elmondása szerint nagyon borítottunk, sokkal jobban érzi hátul, mint én, én csak annyit konstatáltam, hogy ezen a motoron nem szabad lógatni a lábfejem - mert leér! :D

és ezt a motort nem lenyomni kell a kanyarban, hanem kinézni az ívet és ő beveszi magától........ besza-behu! :)
Szia, milyen gumik vannak fent (típus, méret)?
#15017
Nem kell megijedni az átalakított gépektől . Nem jelenti azt hogy törve volt . Az enyém törve volt az bíztos mert fiatalabb a váz mint a blokk és R1 villaszárak vannak benne és bandit km óra . A jézuska sem tudja mennyi km van benne , csak az a biztos amit én beleraktam . Tavaly ellenőriztem a szelephézagokat és gyári méreten van . És most akkor mi van ? Lényegesen fiatalabb gépekkel is meg lehet szívni kérdezzétek Ringu - t . És szerintem egy szerelőnek sincs röntgen szeme , úgyhogy őket sem lehet hibáztatni ha valami közbejön .
sokat megnézem, és sok igénytelen, pingált, kukából összerakott szar van. már ott tartottam, hogy magam hozok majd egyet, de mivel itt is megígértem, hogy ezt a sárospatakit megnézem, tegnapelőtt késő délután volt időm, felhívtam megint és felmotoroztam. igen, így már két mocim van :).
de a sztorit folytatva, egy roppant szimpatikus, nem kertelő srác fogadott, aki őszintén tudott beszélni a motorról, és az átalakításokról, arról, hogy 40-45 km/h óra sebességnél eldől vele egy öreg gyalogos miatt, de pár apróbb karcon kívül, miket meg is mutatott, semmi maradt vissza. azóta félt a motoron. egyébként ez azután volt, hogy ilyen szépre megépítette a motort, ezzel foglalkozik. ezt viszont magának szerette volna, de nem akkora motoros - elmondása szerint. én viszont hegyi kanyarvadász vagyok és nagyon szeretem a gumit teljes szélességében használni! :)
2 év előtt hozta be, 14300 km-el, majd 15600-al én vettem meg.
a gumik metzeler z6-osok, a lánc alig használt, majdnem új, a motor hidegen kitolva fogadott, szépen járt az injektoros motor hidegen és melegen is, pont olyan, mint ahogy a netet túrva leírták - 2500 alatt érdekesen motorozható, a felett minden a helyére kerül, kis sebességű araszolgatásra nem való, de kigondolom, "jobbra!" és már fordul is! :)

szóval nálam az eladó is eladja a motort és a motornak is meg kell ütnie a szintet.

itt minden smakkolt, szerelmes lettem, hazagurultam, miután én egyedül mentem el megnézni és nem telefonban alkudoztam :D

majd hazaérve szereztem sofőrt, felhívtam a srácot és mondtam neki, itt a pénz, adásvételi, most mennék érte vissza, ha egy dolog nem zavarna - az 50.000 a végén. :)
azt válaszolta, ezt megoldhatjuk. :)

így megvettem.

szerintem állapotot veszünk használt dolgoknál. mivel nem újak. ez viszont egy roppant igényesen átalakított dolog.
ez a motor összességében és részleteiben is egy igényes, az én magas esztétikai és technikai szintemet is megütő gép.
nem utolsó sorban az előző tulaj is az.
és ugye, minden alkatrészt ad hozzá, amiket az átalakítás során levett.
no meg itt lakik egy köpésre, ide jár hozzánk horgászni, és a kapcsolat megmarad. földi. :)

a sztorihoz tartozik, hogy egy 1000-es aprilia falco is van miskolcon, amit szintén hívtam vételi szándékkal, és este, már ducati tulajjá válás után keresett a tulaj, hogy ne haragudjak, de nem adja el szerelmét, majd 20 percig beszélgettünk a motorozásról..

szerelem ez. :)


Üdv a szerelmesek között, főleg a 695 -ös klubban :)

Szerintem azt a lámpát cseréld vissza a gyárira, de ez persze az én véleményem és teljesen szubjektív.

A 2500 alatti problémát két dologgal orvosolhatod könnyedén.
Az egyik szerintem szinte kötelező a 695-nél, hogy rendeld meg a Fatduc O2 Manipulátor-t ég és föld lesz utána a motor, simábban jár, nem pöfög vissza többet, megszínik a rángtatás és fillérekbe kerül.

http://www.fatduc.com/

(persze ha Racing ECU van az is megteszi ezt csak 10x drágábban)

A másik de ez már elég szubjektív és a hátsó lánckereket 42 -esről 44 -esre cseréltem, nagyon sokat dob, nem szendved alacsony fordulaton 2-esben, és szépen lehet vele akár városban meg a Stelvion is kényelmesen motorozni, engem zavart hogy gyakran kérte vissza az 1 -est, persze lehet hogy én veszem a derékszögű meg hajtű kanyarokat túl lassan :))
ezt az o2 manipulator-t majd ősszel, a lánckerékkel együtt, köszönöm tanácsod!

a lámpa - nos, a hirdetés képeit nézegetve számomra is kardinális pont volt a retro, klasszik vonal irányában a lámpa formája, de élőben látva, nekem nagyon egyben van és odaillő a cucc!

szóval marad :)

egyelőre ismerkedünk. durván fél centi maradt ismerkedésünk alkalmával a bükki gyakorlás során a gumiból érintetlen - két személlyel. :)
barátnőm elmondása szerint nagyon borítottunk, sokkal jobban érzi hátul, mint én, én csak annyit konstatáltam, hogy ezen a motoron nem szabad lógatni a lábfejem - mert leér! :D

és ezt a motort nem lenyomni kell a kanyarban, hanem kinézni az ívet és ő beveszi magától........ besza-behu! :)
#15016
Nem kell megijedni az átalakított gépektől . Nem jelenti azt hogy törve volt . Az enyém törve volt az bíztos mert fiatalabb a váz mint a blokk és R1 villaszárak vannak benne és bandit km óra . A jézuska sem tudja mennyi km van benne , csak az a biztos amit én beleraktam . Tavaly ellenőriztem a szelephézagokat és gyári méreten van . És most akkor mi van ? Lényegesen fiatalabb gépekkel is meg lehet szívni kérdezzétek Ringu - t . És szerintem egy szerelőnek sincs röntgen szeme , úgyhogy őket sem lehet hibáztatni ha valami közbejön .
sokat megnézem, és sok igénytelen, pingált, kukából összerakott szar van. már ott tartottam, hogy magam hozok majd egyet, de mivel itt is megígértem, hogy ezt a sárospatakit megnézem, tegnapelőtt késő délután volt időm, felhívtam megint és felmotoroztam. igen, így már két mocim van :).
de a sztorit folytatva, egy roppant szimpatikus, nem kertelő srác fogadott, aki őszintén tudott beszélni a motorról, és az átalakításokról, arról, hogy 40-45 km/h óra sebességnél eldől vele egy öreg gyalogos miatt, de pár apróbb karcon kívül, miket meg is mutatott, semmi maradt vissza. azóta félt a motoron. egyébként ez azután volt, hogy ilyen szépre megépítette a motort, ezzel foglalkozik. ezt viszont magának szerette volna, de nem akkora motoros - elmondása szerint. én viszont hegyi kanyarvadász vagyok és nagyon szeretem a gumit teljes szélességében használni! :)
2 év előtt hozta be, 14300 km-el, majd 15600-al én vettem meg.
a gumik metzeler z6-osok, a lánc alig használt, majdnem új, a motor hidegen kitolva fogadott, szépen járt az injektoros motor hidegen és melegen is, pont olyan, mint ahogy a netet túrva leírták - 2500 alatt érdekesen motorozható, a felett minden a helyére kerül, kis sebességű araszolgatásra nem való, de kigondolom, "jobbra!" és már fordul is! :)

szóval nálam az eladó is eladja a motort és a motornak is meg kell ütnie a szintet.

itt minden smakkolt, szerelmes lettem, hazagurultam, miután én egyedül mentem el megnézni és nem telefonban alkudoztam :D

majd hazaérve szereztem sofőrt, felhívtam a srácot és mondtam neki, itt a pénz, adásvételi, most mennék érte vissza, ha egy dolog nem zavarna - az 50.000 a végén. :)
azt válaszolta, ezt megoldhatjuk. :)

így megvettem.

szerintem állapotot veszünk használt dolgoknál. mivel nem újak. ez viszont egy roppant igényesen átalakított dolog.
ez a motor összességében és részleteiben is egy igényes, az én magas esztétikai és technikai szintemet is megütő gép.
nem utolsó sorban az előző tulaj is az.
és ugye, minden alkatrészt ad hozzá, amiket az átalakítás során levett.
no meg itt lakik egy köpésre, ide jár hozzánk horgászni, és a kapcsolat megmarad. földi. :)

a sztorihoz tartozik, hogy egy 1000-es aprilia falco is van miskolcon, amit szintén hívtam vételi szándékkal, és este, már ducati tulajjá válás után keresett a tulaj, hogy ne haragudjak, de nem adja el szerelmét, majd 20 percig beszélgettünk a motorozásról..

szerelem ez. :)
én viszont hegyi kanyarvadász vagyok és nagyon szeretem a gumit teljes szélességében használni!
Ezt írd már be a bemutatkozásoba légyszi, kár lenne ezér a mondatér ha az enyészeté lenne :D
kívánságod számomra parancs! :D
#15015
megvettem. bocsi :)

mt-3 lámpa van rajta, stílusosan átalakított, pöpec gép. még egyszer, ne haragudj.
Nem kell megijedni az átalakított gépektől . Nem jelenti azt hogy törve volt . Az enyém törve volt az bíztos mert fiatalabb a váz mint a blokk és R1 villaszárak vannak benne és bandit km óra . A jézuska sem tudja mennyi km van benne , csak az a biztos amit én beleraktam . Tavaly ellenőriztem a szelephézagokat és gyári méreten van . És most akkor mi van ? Lényegesen fiatalabb gépekkel is meg lehet szívni kérdezzétek Ringu - t . És szerintem egy szerelőnek sincs röntgen szeme , úgyhogy őket sem lehet hibáztatni ha valami közbejön .
sokat megnézem, és sok igénytelen, pingált, kukából összerakott szar van. már ott tartottam, hogy magam hozok majd egyet, de mivel itt is megígértem, hogy ezt a sárospatakit megnézem, tegnapelőtt késő délután volt időm, felhívtam megint és felmotoroztam. igen, így már két mocim van :).
de a sztorit folytatva, egy roppant szimpatikus, nem kertelő srác fogadott, aki őszintén tudott beszélni a motorról, és az átalakításokról, arról, hogy 40-45 km/h óra sebességnél eldől vele egy öreg gyalogos miatt, de pár apróbb karcon kívül, miket meg is mutatott, semmi maradt vissza. azóta félt a motoron. egyébként ez azután volt, hogy ilyen szépre megépítette a motort, ezzel foglalkozik. ezt viszont magának szerette volna, de nem akkora motoros - elmondása szerint. én viszont hegyi kanyarvadász vagyok és nagyon szeretem a gumit teljes szélességében használni! :)
2 év előtt hozta be, 14300 km-el, majd 15600-al én vettem meg.
a gumik metzeler z6-osok, a lánc alig használt, majdnem új, a motor hidegen kitolva fogadott, szépen járt az injektoros motor hidegen és melegen is, pont olyan, mint ahogy a netet túrva leírták - 2500 alatt érdekesen motorozható, a felett minden a helyére kerül, kis sebességű araszolgatásra nem való, de kigondolom, "jobbra!" és már fordul is! :)

szóval nálam az eladó is eladja a motort és a motornak is meg kell ütnie a szintet.

itt minden smakkolt, szerelmes lettem, hazagurultam, miután én egyedül mentem el megnézni és nem telefonban alkudoztam :D

majd hazaérve szereztem sofőrt, felhívtam a srácot és mondtam neki, itt a pénz, adásvételi, most mennék érte vissza, ha egy dolog nem zavarna - az 50.000 a végén. :)
azt válaszolta, ezt megoldhatjuk. :)

így megvettem.

szerintem állapotot veszünk használt dolgoknál. mivel nem újak. ez viszont egy roppant igényesen átalakított dolog.
ez a motor összességében és részleteiben is egy igényes, az én magas esztétikai és technikai szintemet is megütő gép.
nem utolsó sorban az előző tulaj is az.
és ugye, minden alkatrészt ad hozzá, amiket az átalakítás során levett.
no meg itt lakik egy köpésre, ide jár hozzánk horgászni, és a kapcsolat megmarad. földi. :)

a sztorihoz tartozik, hogy egy 1000-es aprilia falco is van miskolcon, amit szintén hívtam vételi szándékkal, és este, már ducati tulajjá válás után keresett a tulaj, hogy ne haragudjak, de nem adja el szerelmét, majd 20 percig beszélgettünk a motorozásról..

szerelem ez. :)


Üdv a szerelmesek között, főleg a 695 -ös klubban :)

Szerintem azt a lámpát cseréld vissza a gyárira, de ez persze az én véleményem és teljesen szubjektív.

A 2500 alatti problémát két dologgal orvosolhatod könnyedén.
Az egyik szerintem szinte kötelező a 695-nél, hogy rendeld meg a Fatduc O2 Manipulátor-t ég és föld lesz utána a motor, simábban jár, nem pöfög vissza többet, megszínik a rángtatás és fillérekbe kerül.

http://www.fatduc.com/

(persze ha Racing ECU van az is megteszi ezt csak 10x drágábban)

A másik de ez már elég szubjektív és a hátsó lánckereket 42 -esről 44 -esre cseréltem, nagyon sokat dob, nem szendved alacsony fordulaton 2-esben, és szépen lehet vele akár városban meg a Stelvion is kényelmesen motorozni, engem zavart hogy gyakran kérte vissza az 1 -est, persze lehet hogy én veszem a derékszögű meg hajtű kanyarokat túl lassan :))
#15013
megvettem. bocsi :)

mt-3 lámpa van rajta, stílusosan átalakított, pöpec gép. még egyszer, ne haragudj.
Nem kell megijedni az átalakított gépektől . Nem jelenti azt hogy törve volt . Az enyém törve volt az bíztos mert fiatalabb a váz mint a blokk és R1 villaszárak vannak benne és bandit km óra . A jézuska sem tudja mennyi km van benne , csak az a biztos amit én beleraktam . Tavaly ellenőriztem a szelephézagokat és gyári méreten van . És most akkor mi van ? Lényegesen fiatalabb gépekkel is meg lehet szívni kérdezzétek Ringu - t . És szerintem egy szerelőnek sincs röntgen szeme , úgyhogy őket sem lehet hibáztatni ha valami közbejön .
sokat megnézem, és sok igénytelen, pingált, kukából összerakott szar van. már ott tartottam, hogy magam hozok majd egyet, de mivel itt is megígértem, hogy ezt a sárospatakit megnézem, tegnapelőtt késő délután volt időm, felhívtam megint és felmotoroztam. igen, így már két mocim van :).
de a sztorit folytatva, egy roppant szimpatikus, nem kertelő srác fogadott, aki őszintén tudott beszélni a motorról, és az átalakításokról, arról, hogy 40-45 km/h óra sebességnél eldől vele egy öreg gyalogos miatt, de pár apróbb karcon kívül, miket meg is mutatott, semmi maradt vissza. azóta félt a motoron. egyébként ez azután volt, hogy ilyen szépre megépítette a motort, ezzel foglalkozik. ezt viszont magának szerette volna, de nem akkora motoros - elmondása szerint. én viszont hegyi kanyarvadász vagyok és nagyon szeretem a gumit teljes szélességében használni! :)
2 év előtt hozta be, 14300 km-el, majd 15600-al én vettem meg.
a gumik metzeler z6-osok, a lánc alig használt, majdnem új, a motor hidegen kitolva fogadott, szépen járt az injektoros motor hidegen és melegen is, pont olyan, mint ahogy a netet túrva leírták - 2500 alatt érdekesen motorozható, a felett minden a helyére kerül, kis sebességű araszolgatásra nem való, de kigondolom, "jobbra!" és már fordul is! :)

szóval nálam az eladó is eladja a motort és a motornak is meg kell ütnie a szintet.

itt minden smakkolt, szerelmes lettem, hazagurultam, miután én egyedül mentem el megnézni és nem telefonban alkudoztam :D

majd hazaérve szereztem sofőrt, felhívtam a srácot és mondtam neki, itt a pénz, adásvételi, most mennék érte vissza, ha egy dolog nem zavarna - az 50.000 a végén. :)
azt válaszolta, ezt megoldhatjuk. :)

így megvettem.

szerintem állapotot veszünk használt dolgoknál. mivel nem újak. ez viszont egy roppant igényesen átalakított dolog.
ez a motor összességében és részleteiben is egy igényes, az én magas esztétikai és technikai szintemet is megütő gép.
nem utolsó sorban az előző tulaj is az.
és ugye, minden alkatrészt ad hozzá, amiket az átalakítás során levett.
no meg itt lakik egy köpésre, ide jár hozzánk horgászni, és a kapcsolat megmarad. földi. :)

a sztorihoz tartozik, hogy egy 1000-es aprilia falco is van miskolcon, amit szintén hívtam vételi szándékkal, és este, már ducati tulajjá válás után keresett a tulaj, hogy ne haragudjak, de nem adja el szerelmét, majd 20 percig beszélgettünk a motorozásról..

szerelem ez. :)
én viszont hegyi kanyarvadász vagyok és nagyon szeretem a gumit teljes szélességében használni!
Ezt írd már be a bemutatkozásoba légyszi, kár lenne ezér a mondatér ha az enyészeté lenne :D
#15012
Sziasztok!
Értesítenék minden sport társat, hogy az s2r-s keresésem érvényét vesztette :)
Kérdésem lenne Termo dobbal kapcsolatban.
A kipufogón nem találok csak matricát, semmi más jelzést.
Vajon eredeti lehet??????
#15011

hm jogos. de nekem elsőre tényleg csak a lámpa volt gyanús...
megvettem. bocsi :)

mt-3 lámpa van rajta, stílusosan átalakított, pöpec gép. még egyszer, ne haragudj.
Nem kell megijedni az átalakított gépektől . Nem jelenti azt hogy törve volt . Az enyém törve volt az bíztos mert fiatalabb a váz mint a blokk és R1 villaszárak vannak benne és bandit km óra . A jézuska sem tudja mennyi km van benne , csak az a biztos amit én beleraktam . Tavaly ellenőriztem a szelephézagokat és gyári méreten van . És most akkor mi van ? Lényegesen fiatalabb gépekkel is meg lehet szívni kérdezzétek Ringu - t . És szerintem egy szerelőnek sincs röntgen szeme , úgyhogy őket sem lehet hibáztatni ha valami közbejön .
sokat megnézem, és sok igénytelen, pingált, kukából összerakott szar van. már ott tartottam, hogy magam hozok majd egyet, de mivel itt is megígértem, hogy ezt a sárospatakit megnézem, tegnapelőtt késő délután volt időm, felhívtam megint és felmotoroztam. igen, így már két mocim van :).
de a sztorit folytatva, egy roppant szimpatikus, nem kertelő srác fogadott, aki őszintén tudott beszélni a motorról, és az átalakításokról, arról, hogy 40-45 km/h óra sebességnél eldől vele egy öreg gyalogos miatt, de pár apróbb karcon kívül, miket meg is mutatott, semmi maradt vissza. azóta félt a motoron. egyébként ez azután volt, hogy ilyen szépre megépítette a motort, ezzel foglalkozik. ezt viszont magának szerette volna, de nem akkora motoros - elmondása szerint. én viszont hegyi kanyarvadász vagyok és nagyon szeretem a gumit teljes szélességében használni! :)
2 év előtt hozta be, 14300 km-el, majd 15600-al én vettem meg.
a gumik metzeler z6-osok, a lánc alig használt, majdnem új, a motor hidegen kitolva fogadott, szépen járt az injektoros motor hidegen és melegen is, pont olyan, mint ahogy a netet túrva leírták - 2500 alatt érdekesen motorozható, a felett minden a helyére kerül, kis sebességű araszolgatásra nem való, de kigondolom, "jobbra!" és már fordul is! :)

szóval nálam az eladó is eladja a motort és a motornak is meg kell ütnie a szintet.

itt minden smakkolt, szerelmes lettem, hazagurultam, miután én egyedül mentem el megnézni és nem telefonban alkudoztam :D

majd hazaérve szereztem sofőrt, felhívtam a srácot és mondtam neki, itt a pénz, adásvételi, most mennék érte vissza, ha egy dolog nem zavarna - az 50.000 a végén. :)
azt válaszolta, ezt megoldhatjuk. :)

így megvettem.

szerintem állapotot veszünk használt dolgoknál. mivel nem újak. ez viszont egy roppant igényesen átalakított dolog.
ez a motor összességében és részleteiben is egy igényes, az én magas esztétikai és technikai szintemet is megütő gép.
nem utolsó sorban az előző tulaj is az.
és ugye, minden alkatrészt ad hozzá, amiket az átalakítás során levett.
no meg itt lakik egy köpésre, ide jár hozzánk horgászni, és a kapcsolat megmarad. földi. :)

a sztorihoz tartozik, hogy egy 1000-es aprilia falco is van miskolcon, amit szintén hívtam vételi szándékkal, és este, már ducati tulajjá válás után keresett a tulaj, hogy ne haragudjak, de nem adja el szerelmét, majd 20 percig beszélgettünk a motorozásról..

szerelem ez. :)
#15010
grat az motorhoz ;)
Az a kipu ugyan nem akra de a hangja nem rossz
de olyan......ÁLLAT! :D

az vagy nem az, nekem feláll rá! :D
ha lesz jobb minőségű videó róla, oszd majd meg velünk :) (ami nem 240p)
ok! az első komolyabb kanyart úgyis megörökítem egy sisakra szerelt kamerával!
#15009


Csak a lámpa tűnik fel ? :)

Szinte semmi nem eredeti rajta.
Ilyen színben nem volt 695 minden fújva van.
Farka vágott
Kormány vagy fújva lett vagy cserélt, markolatok cseréltek.
A Lámpa nyilván nem eredeti.
Az üléshuzat is egyedi.
A Kipu cserélve.
Tükrök cserélve.

Mivel azt írja hogy első tulaj, és kvázi szinte mindent átalakított én inkább tippelnék arra hogy egyszerűen a saját szájízére faragta a gépet. Mondjuk nekem ez már sok, túl van pimpelve, de izlések és pofonok, a lámpa mindenestre szerintem bűntény.

Én azt mondanám, hogy ha megvannak neki az eredeti cuccok pl. kipu meg lámpa és tényleg első tulaj akkor hiteles lehet, bár a 15.400km elég kevésnek hangzik.
Ha nincs meg semmi eredeti akkor nagyon gyanakodnék.

Jól látom hogy sárospatakon van ? Kissé messze van nekem Budapestről, különben elmennék az enyémmel állítsuk mellé én tutira tudom hogy az enyémben 24 ezer van, lássuk a különségeket, féktrácsák, lábtartók állapota....stb rosszabb állapotban semmi nem lehetne mint az enyémen a km óra állás alapján.

hm jogos. de nekem elsőre tényleg csak a lámpa volt gyanús...
megvettem. bocsi :)

mt-3 lámpa van rajta, stílusosan átalakított, pöpec gép. még egyszer, ne haragudj.
Nem kell megijedni az átalakított gépektől . Nem jelenti azt hogy törve volt . Az enyém törve volt az bíztos mert fiatalabb a váz mint a blokk és R1 villaszárak vannak benne és bandit km óra . A jézuska sem tudja mennyi km van benne , csak az a biztos amit én beleraktam . Tavaly ellenőriztem a szelephézagokat és gyári méreten van . És most akkor mi van ? Lényegesen fiatalabb gépekkel is meg lehet szívni kérdezzétek Ringu - t . És szerintem egy szerelőnek sincs röntgen szeme , úgyhogy őket sem lehet hibáztatni ha valami közbejön .
#15008
én..... leszarom. :) ráültem, beleszerettem, és még ki sem gondoltam, merre fordulok, már tudta.......... :)
szóval hazamotoroztam és felhívtam a srácot, hogy az 1 millió feletti rész zavar csak, szerzek fuvart és visszamennék - rábólintott...

azóta mennydörög az akrapovic kalapács......... ;)

bakker, bejöttem kis városomba és mindenki engem figyelt....exhibicionizmus, ducati a neved :D

grat az motorhoz ;)
Az a kipu ugyan nem akra de a hangja nem rossz
de olyan......ÁLLAT! :D

az vagy nem az, nekem feláll rá! :D
ha lesz jobb minőségű videó róla, oszd majd meg velünk :) (ami nem 240p)
#15007


Szerintem a lámpa LSL márka! Nézd meg a hátulján, de a tévedés jogát fenntartom! :)
én..... leszarom. :) ráültem, beleszerettem, és még ki sem gondoltam, merre fordulok, már tudta.......... :)
szóval hazamotoroztam és felhívtam a srácot, hogy az 1 millió feletti rész zavar csak, szerzek fuvart és visszamennék - rábólintott...

azóta mennydörög az akrapovic kalapács......... ;)

bakker, bejöttem kis városomba és mindenki engem figyelt....exhibicionizmus, ducati a neved :D

grat az motorhoz ;)
Az a kipu ugyan nem akra de a hangja nem rossz
de olyan......ÁLLAT! :D

az vagy nem az, nekem feláll rá! :D
#15006
megvettem. bocsi :)

mt-3 lámpa van rajta, stílusosan átalakított, pöpec gép. még egyszer, ne haragudj.


Szerintem a lámpa LSL márka! Nézd meg a hátulján, de a tévedés jogát fenntartom! :)
én..... leszarom. :) ráültem, beleszerettem, és még ki sem gondoltam, merre fordulok, már tudta.......... :)
szóval hazamotoroztam és felhívtam a srácot, hogy az 1 millió feletti rész zavar csak, szerzek fuvart és visszamennék - rábólintott...

azóta mennydörög az akrapovic kalapács......... ;)

bakker, bejöttem kis városomba és mindenki engem figyelt....exhibicionizmus, ducati a neved :D

grat az motorhoz ;)
Az a kipu ugyan nem akra de a hangja nem rossz
#15004

hm jogos. de nekem elsőre tényleg csak a lámpa volt gyanús...
megvettem. bocsi :)

mt-3 lámpa van rajta, stílusosan átalakított, pöpec gép. még egyszer, ne haragudj.


Szerintem a lámpa LSL márka! Nézd meg a hátulján, de a tévedés jogát fenntartom! :)
én..... leszarom. :) ráültem, beleszerettem, és még ki sem gondoltam, merre fordulok, már tudta.......... :)
szóval hazamotoroztam és felhívtam a srácot, hogy az 1 millió feletti rész zavar csak, szerzek fuvart és visszamennék - rábólintott...

azóta mennydörög az akrapovic kalapács......... ;)

bakker, bejöttem kis városomba és mindenki engem figyelt....exhibicionizmus, ducati a neved :D

#15003


Csak a lámpa tűnik fel ? :)

Szinte semmi nem eredeti rajta.
Ilyen színben nem volt 695 minden fújva van.
Farka vágott
Kormány vagy fújva lett vagy cserélt, markolatok cseréltek.
A Lámpa nyilván nem eredeti.
Az üléshuzat is egyedi.
A Kipu cserélve.
Tükrök cserélve.

Mivel azt írja hogy első tulaj, és kvázi szinte mindent átalakított én inkább tippelnék arra hogy egyszerűen a saját szájízére faragta a gépet. Mondjuk nekem ez már sok, túl van pimpelve, de izlések és pofonok, a lámpa mindenestre szerintem bűntény.

Én azt mondanám, hogy ha megvannak neki az eredeti cuccok pl. kipu meg lámpa és tényleg első tulaj akkor hiteles lehet, bár a 15.400km elég kevésnek hangzik.
Ha nincs meg semmi eredeti akkor nagyon gyanakodnék.

Jól látom hogy sárospatakon van ? Kissé messze van nekem Budapestről, különben elmennék az enyémmel állítsuk mellé én tutira tudom hogy az enyémben 24 ezer van, lássuk a különségeket, féktrácsák, lábtartók állapota....stb rosszabb állapotban semmi nem lehetne mint az enyémen a km óra állás alapján.

hm jogos. de nekem elsőre tényleg csak a lámpa volt gyanús...
megvettem. bocsi :)

mt-3 lámpa van rajta, stílusosan átalakított, pöpec gép. még egyszer, ne haragudj.


Szerintem a lámpa LSL márka! Nézd meg a hátulján, de a tévedés jogát fenntartom! :)
#15002
ezt a ducit ismeri vki?
törve volt? gyanus az az első lámpa..
link
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-7947552


Csak a lámpa tűnik fel ? :)

Szinte semmi nem eredeti rajta.
Ilyen színben nem volt 695 minden fújva van.
Farka vágott
Kormány vagy fújva lett vagy cserélt, markolatok cseréltek.
A Lámpa nyilván nem eredeti.
Az üléshuzat is egyedi.
A Kipu cserélve.
Tükrök cserélve.

Mivel azt írja hogy első tulaj, és kvázi szinte mindent átalakított én inkább tippelnék arra hogy egyszerűen a saját szájízére faragta a gépet. Mondjuk nekem ez már sok, túl van pimpelve, de izlések és pofonok, a lámpa mindenestre szerintem bűntény.

Én azt mondanám, hogy ha megvannak neki az eredeti cuccok pl. kipu meg lámpa és tényleg első tulaj akkor hiteles lehet, bár a 15.400km elég kevésnek hangzik.
Ha nincs meg semmi eredeti akkor nagyon gyanakodnék.

Jól látom hogy sárospatakon van ? Kissé messze van nekem Budapestről, különben elmennék az enyémmel állítsuk mellé én tutira tudom hogy az enyémben 24 ezer van, lássuk a különségeket, féktrácsák, lábtartók állapota....stb rosszabb állapotban semmi nem lehetne mint az enyémen a km óra állás alapján.

hm jogos. de nekem elsőre tényleg csak a lámpa volt gyanús...
megvettem. bocsi :)

mt-3 lámpa van rajta, stílusosan átalakított, pöpec gép. még egyszer, ne haragudj.
Csatolmányok:
facnykacp00661.jpg
facnykacp00661.jpg (1.68 MiB) Megtekintve 9132 alkalommal
#14997
ezt a ducit ismeri vki?
törve volt? gyanus az az első lámpa..
link
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-7947552
hali. tokaji vagyok, ez tőlem egy köpésre van, mivel én is kinéztem - cserélném cagiva raptor 650-esem, vagy mellé vennék egy monster-t - a héten megnézem.
telefonban annyit tudtam meg, hogy 2 éve került be olaszból a mostani tulaj által, voltak hozzá eredeti cuccok is, de eladta már. de így vette ő is.
nem használja, áprilisban műszakizott, gumi, lánc majdnem új.
#14996
ezt a ducit ismeri vki?
törve volt? gyanus az az első lámpa..
link
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-7947552


Csak a lámpa tűnik fel ? :)

Szinte semmi nem eredeti rajta.
Ilyen színben nem volt 695 minden fújva van.
Farka vágott
Kormány vagy fújva lett vagy cserélt, markolatok cseréltek.
A Lámpa nyilván nem eredeti.
Az üléshuzat is egyedi.
A Kipu cserélve.
Tükrök cserélve.

Mivel azt írja hogy első tulaj, és kvázi szinte mindent átalakított én inkább tippelnék arra hogy egyszerűen a saját szájízére faragta a gépet. Mondjuk nekem ez már sok, túl van pimpelve, de izlések és pofonok, a lámpa mindenestre szerintem bűntény.

Én azt mondanám, hogy ha megvannak neki az eredeti cuccok pl. kipu meg lámpa és tényleg első tulaj akkor hiteles lehet, bár a 15.400km elég kevésnek hangzik.
Ha nincs meg semmi eredeti akkor nagyon gyanakodnék.

Jól látom hogy sárospatakon van ? Kissé messze van nekem Budapestről, különben elmennék az enyémmel állítsuk mellé én tutira tudom hogy az enyémben 24 ezer van, lássuk a különségeket, féktrácsák, lábtartók állapota....stb rosszabb állapotban semmi nem lehetne mint az enyémen a km óra állás alapján.

hm jogos. de nekem elsőre tényleg csak a lámpa volt gyanús...
#14995
ezt a ducit ismeri vki?
törve volt? gyanus az az első lámpa..
link
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-7947552


Csak a lámpa tűnik fel ? :)

Szinte semmi nem eredeti rajta.
Ilyen színben nem volt 695 minden fújva van.
Farka vágott
Kormány vagy fújva lett vagy cserélt, markolatok cseréltek.
A Lámpa nyilván nem eredeti.
Az üléshuzat is egyedi.
A Kipu cserélve.
Tükrök cserélve.

Mivel azt írja hogy első tulaj, és kvázi szinte mindent átalakított én inkább tippelnék arra hogy egyszerűen a saját szájízére faragta a gépet. Mondjuk nekem ez már sok, túl van pimpelve, de izlések és pofonok, a lámpa mindenestre szerintem bűntény.

Én azt mondanám, hogy ha megvannak neki az eredeti cuccok pl. kipu meg lámpa és tényleg első tulaj akkor hiteles lehet, bár a 15.400km elég kevésnek hangzik.
Ha nincs meg semmi eredeti akkor nagyon gyanakodnék.

Jól látom hogy sárospatakon van ? Kissé messze van nekem Budapestről, különben elmennék az enyémmel állítsuk mellé én tutira tudom hogy az enyémben 24 ezer van, lássuk a különségeket, féktrácsák, lábtartók állapota....stb rosszabb állapotban semmi nem lehetne mint az enyémen a km óra állás alapján.

#14993
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Legkésőbb a nyár végéig szeretnék venni egy motort. A motoros tapasztalatom közelít a nullához, még régebben mentem néha haverom simsonjával, de kb ennyi. Viszont úgy vagyok vele, hogy ha már kiadok pénzt motorra, akkor már veszek valami normálisat és így találtam rá a Ducati-ra. Néztem, hogy használtan lehet kapni Monster 620 ie-t 24 kW-os teljesítménnyel is (ugye nem csak papíron annyi, hanem tényleg csak 33 lóerős). Szerintetek így úgymond első motornak ez megfelelő? Mármint tudom, hogy első motornak elég nagynak számít, de azért ha észnél van az ember, akkor ezen is meg lehet rendesen tanulni motorozni, úgy mint egy kis motoron? Nem menőzni meg száguldozni akarok vele, főleg így kezdő létemre, hanem csak szépen lassan megtanulni motorozni és tapasztalatot gyűjteni.
Előre is köszönöm a segítséget!
szia!
Nekem is ez az első motoros szezonom, egy 696 monsterem van, kb egy hónapja és 1000km óta szokjuk egymást. Nyilván ne vegyél egy brutál erőgépet elsőre, de szerintem nem a lóerő és a köbcenti a legfontosabb szempont. Egy "gyengébb" motoron is észnél kell lenni, az is másodpercek alatt van százon, nekem a motorral viszonylag könnyű volt összerázodni, ami sokkal gázabb az a forgalmat, az utak minőségét a többi közlekedőt megszokni, ennél meg szinte mindegy mekkora a motorod!
A vezetéstechnikai tréning kiváló ötlet! Én is nézegetem már őket!
Jó motorozást, bár ez nem is az, inkább jó "ducatizást"!
Köszönöm a választ, teljesen igazad van én is így látom :) De akkor gondolom neked már korlátlan jogsi van ugye?
igen, ha korban már leteheted, akkor nincs értelme másnak annyival nem drágább, nem bonyolultabb a korlátlan!
#14992
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Legkésőbb a nyár végéig szeretnék venni egy motort. A motoros tapasztalatom közelít a nullához, még régebben mentem néha haverom simsonjával, de kb ennyi. Viszont úgy vagyok vele, hogy ha már kiadok pénzt motorra, akkor már veszek valami normálisat és így találtam rá a Ducati-ra. Néztem, hogy használtan lehet kapni Monster 620 ie-t 24 kW-os teljesítménnyel is (ugye nem csak papíron annyi, hanem tényleg csak 33 lóerős). Szerintetek így úgymond első motornak ez megfelelő? Mármint tudom, hogy első motornak elég nagynak számít, de azért ha észnél van az ember, akkor ezen is meg lehet rendesen tanulni motorozni, úgy mint egy kis motoron? Nem menőzni meg száguldozni akarok vele, főleg így kezdő létemre, hanem csak szépen lassan megtanulni motorozni és tapasztalatot gyűjteni.
Előre is köszönöm a segítséget!
szia!
Nekem is ez az első motoros szezonom, egy 696 monsterem van, kb egy hónapja és 1000km óta szokjuk egymást. Nyilván ne vegyél egy brutál erőgépet elsőre, de szerintem nem a lóerő és a köbcenti a legfontosabb szempont. Egy "gyengébb" motoron is észnél kell lenni, az is másodpercek alatt van százon, nekem a motorral viszonylag könnyű volt összerázodni, ami sokkal gázabb az a forgalmat, az utak minőségét a többi közlekedőt megszokni, ennél meg szinte mindegy mekkora a motorod!
A vezetéstechnikai tréning kiváló ötlet! Én is nézegetem már őket!
Jó motorozást, bár ez nem is az, inkább jó "ducatizást"!
Köszönöm a választ, teljesen igazad van én is így látom :) De akkor gondolom neked már korlátlan jogsi van ugye?
#14991
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Legkésőbb a nyár végéig szeretnék venni egy motort. A motoros tapasztalatom közelít a nullához, még régebben mentem néha haverom simsonjával, de kb ennyi. Viszont úgy vagyok vele, hogy ha már kiadok pénzt motorra, akkor már veszek valami normálisat és így találtam rá a Ducati-ra. Néztem, hogy használtan lehet kapni Monster 620 ie-t 24 kW-os teljesítménnyel is (ugye nem csak papíron annyi, hanem tényleg csak 33 lóerős). Szerintetek így úgymond első motornak ez megfelelő? Mármint tudom, hogy első motornak elég nagynak számít, de azért ha észnél van az ember, akkor ezen is meg lehet rendesen tanulni motorozni, úgy mint egy kis motoron? Nem menőzni meg száguldozni akarok vele, főleg így kezdő létemre, hanem csak szépen lassan megtanulni motorozni és tapasztalatot gyűjteni.
Előre is köszönöm a segítséget!
szia!
Nekem is ez az első motoros szezonom, egy 696 monsterem van, kb egy hónapja és 1000km óta szokjuk egymást. Nyilván ne vegyél egy brutál erőgépet elsőre, de szerintem nem a lóerő és a köbcenti a legfontosabb szempont. Egy "gyengébb" motoron is észnél kell lenni, az is másodpercek alatt van százon, nekem a motorral viszonylag könnyű volt összerázodni, ami sokkal gázabb az a forgalmat, az utak minőségét a többi közlekedőt megszokni, ennél meg szinte mindegy mekkora a motorod!
A vezetéstechnikai tréning kiváló ötlet! Én is nézegetem már őket!
Jó motorozást, bár ez nem is az, inkább jó "ducatizást"!
#14990
amiket 24kW-nak hirdetnek, szerintem mind 400asként vannak papírozva, bár a 400-as is 31kW hivatalosan. ha jól tudom az országban 2db van (igazi 400-as).

ha a 620mellett döntesz a 24kW papírral, azt is lehet csinálni, hogy beteszel egy ütközőt a gázbowdenhez, és fizikailag nem tudod lecsutkázni a gázt - ezzel "lefojtva" a motorodat tudsz védekezni a váratlan helyzetek ellen. ha meg érzed a tudást, kiveszed az ütközőt, és máris van egy erősebb motorod.
na ez egy nagyon jó ötlet, szerintem ezt is fogom csinálni. Köszönöm szépen a segítséget! :)
még egy ötlet: menj el egy vezetéstechnikai tanfolyamra, általában 2 naposak szoktak lenni - sokkal többet ér mint a jogsi tanfolyam, és nagyon hasznos tudást és rutint ad!
Igen azt már nézegettem én is és biztos is hogy elfogok menni
#14989
ja akkor lehet hogy én néztem félre, de valahol olvastam hogy adtak ki rendesen gyárilag is 24kw-os 620as monstert. De akkor lehet hogy valahol keresek 400ast, mert nekem mindenféleképpen ducati kell, de még csak A2-es jogsim lehet.
amiket 24kW-nak hirdetnek, szerintem mind 400asként vannak papírozva, bár a 400-as is 31kW hivatalosan. ha jól tudom az országban 2db van (igazi 400-as).

ha a 620mellett döntesz a 24kW papírral, azt is lehet csinálni, hogy beteszel egy ütközőt a gázbowdenhez, és fizikailag nem tudod lecsutkázni a gázt - ezzel "lefojtva" a motorodat tudsz védekezni a váratlan helyzetek ellen. ha meg érzed a tudást, kiveszed az ütközőt, és máris van egy erősebb motorod.
na ez egy nagyon jó ötlet, szerintem ezt is fogom csinálni. Köszönöm szépen a segítséget! :)
még egy ötlet: menj el egy vezetéstechnikai tanfolyamra, általában 2 naposak szoktak lenni - sokkal többet ér mint a jogsi tanfolyam, és nagyon hasznos tudást és rutint ad!
#14988
az csak papíron annyi, valójában az 6x lóerős. létezik kisebb, 400-as monster (nehezen fellelhető, ritha és nehéz később eladni). Egyébként ha észnél vagy, semmi gond nem lesz a 620-al sem. sokunknak az volt az első motorja, mind élünk és mind ducatizunk azóta is.
ha nem lehet korlátlan jogsid, akkor sem ajánlom a 24kw.os papírral árult 620-akat, bármikor kiderülhet vizsgán/ellenőrzésen, de persze ez nem szentírás.
ja akkor lehet hogy én néztem félre, de valahol olvastam hogy adtak ki rendesen gyárilag is 24kw-os 620as monstert. De akkor lehet hogy valahol keresek 400ast, mert nekem mindenféleképpen ducati kell, de még csak A2-es jogsim lehet.
amiket 24kW-nak hirdetnek, szerintem mind 400asként vannak papírozva, bár a 400-as is 31kW hivatalosan. ha jól tudom az országban 2db van (igazi 400-as).

ha a 620mellett döntesz a 24kW papírral, azt is lehet csinálni, hogy beteszel egy ütközőt a gázbowdenhez, és fizikailag nem tudod lecsutkázni a gázt - ezzel "lefojtva" a motorodat tudsz védekezni a váratlan helyzetek ellen. ha meg érzed a tudást, kiveszed az ütközőt, és máris van egy erősebb motorod.
na ez egy nagyon jó ötlet, szerintem ezt is fogom csinálni. Köszönöm szépen a segítséget! :)
#14987
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Legkésőbb a nyár végéig szeretnék venni egy motort. A motoros tapasztalatom közelít a nullához, még régebben mentem néha haverom simsonjával, de kb ennyi. Viszont úgy vagyok vele, hogy ha már kiadok pénzt motorra, akkor már veszek valami normálisat és így találtam rá a Ducati-ra. Néztem, hogy használtan lehet kapni Monster 620 ie-t 24 kW-os teljesítménnyel is (ugye nem csak papíron annyi, hanem tényleg csak 33 lóerős). Szerintetek így úgymond első motornak ez megfelelő? Mármint tudom, hogy első motornak elég nagynak számít, de azért ha észnél van az ember, akkor ezen is meg lehet rendesen tanulni motorozni, úgy mint egy kis motoron? Nem menőzni meg száguldozni akarok vele, főleg így kezdő létemre, hanem csak szépen lassan megtanulni motorozni és tapasztalatot gyűjteni.
Előre is köszönöm a segítséget!
az csak papíron annyi, valójában az 6x lóerős. létezik kisebb, 400-as monster (nehezen fellelhető, ritha és nehéz később eladni). Egyébként ha észnél vagy, semmi gond nem lesz a 620-al sem. sokunknak az volt az első motorja, mind élünk és mind ducatizunk azóta is.
ha nem lehet korlátlan jogsid, akkor sem ajánlom a 24kw.os papírral árult 620-akat, bármikor kiderülhet vizsgán/ellenőrzésen, de persze ez nem szentírás.
ja akkor lehet hogy én néztem félre, de valahol olvastam hogy adtak ki rendesen gyárilag is 24kw-os 620as monstert. De akkor lehet hogy valahol keresek 400ast, mert nekem mindenféleképpen ducati kell, de még csak A2-es jogsim lehet.
amiket 24kW-nak hirdetnek, szerintem mind 400asként vannak papírozva, bár a 400-as is 31kW hivatalosan. ha jól tudom az országban 2db van (igazi 400-as).

ha a 620mellett döntesz a 24kW papírral, azt is lehet csinálni, hogy beteszel egy ütközőt a gázbowdenhez, és fizikailag nem tudod lecsutkázni a gázt - ezzel "lefojtva" a motorodat tudsz védekezni a váratlan helyzetek ellen. ha meg érzed a tudást, kiveszed az ütközőt, és máris van egy erősebb motorod.
#14986
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Legkésőbb a nyár végéig szeretnék venni egy motort. A motoros tapasztalatom közelít a nullához, még régebben mentem néha haverom simsonjával, de kb ennyi. Viszont úgy vagyok vele, hogy ha már kiadok pénzt motorra, akkor már veszek valami normálisat és így találtam rá a Ducati-ra. Néztem, hogy használtan lehet kapni Monster 620 ie-t 24 kW-os teljesítménnyel is (ugye nem csak papíron annyi, hanem tényleg csak 33 lóerős). Szerintetek így úgymond első motornak ez megfelelő? Mármint tudom, hogy első motornak elég nagynak számít, de azért ha észnél van az ember, akkor ezen is meg lehet rendesen tanulni motorozni, úgy mint egy kis motoron? Nem menőzni meg száguldozni akarok vele, főleg így kezdő létemre, hanem csak szépen lassan megtanulni motorozni és tapasztalatot gyűjteni.
Előre is köszönöm a segítséget!
az csak papíron annyi, valójában az 6x lóerős. létezik kisebb, 400-as monster (nehezen fellelhető, ritha és nehéz később eladni). Egyébként ha észnél vagy, semmi gond nem lesz a 620-al sem. sokunknak az volt az első motorja, mind élünk és mind ducatizunk azóta is.
ha nem lehet korlátlan jogsid, akkor sem ajánlom a 24kw.os papírral árult 620-akat, bármikor kiderülhet vizsgán/ellenőrzésen, de persze ez nem szentírás.
ja akkor lehet hogy én néztem félre, de valahol olvastam hogy adtak ki rendesen gyárilag is 24kw-os 620as monstert. De akkor lehet hogy valahol keresek 400ast, mert nekem mindenféleképpen ducati kell, de még csak A2-es jogsim lehet.
#14985
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Legkésőbb a nyár végéig szeretnék venni egy motort. A motoros tapasztalatom közelít a nullához, még régebben mentem néha haverom simsonjával, de kb ennyi. Viszont úgy vagyok vele, hogy ha már kiadok pénzt motorra, akkor már veszek valami normálisat és így találtam rá a Ducati-ra. Néztem, hogy használtan lehet kapni Monster 620 ie-t 24 kW-os teljesítménnyel is (ugye nem csak papíron annyi, hanem tényleg csak 33 lóerős). Szerintetek így úgymond első motornak ez megfelelő? Mármint tudom, hogy első motornak elég nagynak számít, de azért ha észnél van az ember, akkor ezen is meg lehet rendesen tanulni motorozni, úgy mint egy kis motoron? Nem menőzni meg száguldozni akarok vele, főleg így kezdő létemre, hanem csak szépen lassan megtanulni motorozni és tapasztalatot gyűjteni.
Előre is köszönöm a segítséget!
az csak papíron annyi, valójában az 6x lóerős. létezik kisebb, 400-as monster (nehezen fellelhető, ritha és nehéz később eladni). Egyébként ha észnél vagy, semmi gond nem lesz a 620-al sem. sokunknak az volt az első motorja, mind élünk és mind ducatizunk azóta is.
ha nem lehet korlátlan jogsid, akkor sem ajánlom a 24kw.os papírral árult 620-akat, bármikor kiderülhet vizsgán/ellenőrzésen, de persze ez nem szentírás.
#14984
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Legkésőbb a nyár végéig szeretnék venni egy motort. A motoros tapasztalatom közelít a nullához, még régebben mentem néha haverom simsonjával, de kb ennyi. Viszont úgy vagyok vele, hogy ha már kiadok pénzt motorra, akkor már veszek valami normálisat és így találtam rá a Ducati-ra. Néztem, hogy használtan lehet kapni Monster 620 ie-t 24 kW-os teljesítménnyel is (ugye nem csak papíron annyi, hanem tényleg csak 33 lóerős). Szerintetek így úgymond első motornak ez megfelelő? Mármint tudom, hogy első motornak elég nagynak számít, de azért ha észnél van az ember, akkor ezen is meg lehet rendesen tanulni motorozni, úgy mint egy kis motoron? Nem menőzni meg száguldozni akarok vele, főleg így kezdő létemre, hanem csak szépen lassan megtanulni motorozni és tapasztalatot gyűjteni.
Előre is köszönöm a segítséget!
#14983
Sziasztok!
Most újra gondolkozom monster vásárlásán. Pár éve sajnos el kellett adnom, akkor egy tökéletes 1999-es 600-as monsterem volt. Esetleg valaki tud ajánlani jó állapotban lévő 620-ast?
Előre is köszönöm.
ezt a véletlent! Szia nevrokonom :) azóta is tökéletes, nagyon kedvelem, amit kér azt megadom neki :)) remelem találsz egy szinten jót
de te nem el akartad adni tavaly?
De, volt egy ötletem tavaly, hogy nagyobbat vennék helyette. Aztán senki sem jelentkezett es átgondoltam, hogy kis pénzért nincs is értelme eladni, hiszen semmi baja meg különben is költöttem ra saját elképzelésem szerint is. Csak a városban es közelben használom, ha van idom ra, hobbinak teljesen jo, a DP Titanium dobok hangja meg fenomenális. Szóval megmarad. Sokáig. Ha majd egyszer venni akarok mas jellegű motort akkor is megtartom a karbis kis 600-ast. Marad. Családtag lett :)
#14981
Sziasztok!
Most újra gondolkozom monster vásárlásán. Pár éve sajnos el kellett adnom, akkor egy tökéletes 1999-es 600-as monsterem volt. Esetleg valaki tud ajánlani jó állapotban lévő 620-ast?
Előre is köszönöm.
ezt a véletlent! Szia nevrokonom :) azóta is tökéletes, nagyon kedvelem, amit kér azt megadom neki :)) remelem találsz egy szinten jót
de te nem el akartad adni tavaly?
#14980
Sziasztok!
Most újra gondolkozom monster vásárlásán. Pár éve sajnos el kellett adnom, akkor egy tökéletes 1999-es 600-as monsterem volt. Esetleg valaki tud ajánlani jó állapotban lévő 620-ast?
Előre is köszönöm.
ezt a véletlent! Szia nevrokonom :) azóta is tökéletes, nagyon kedvelem, amit kér azt megadom neki :)) remelem találsz egy szinten jót
#14979
Sziasztok!
Most újra gondolkozom monster vásárlásán. Pár éve sajnos el kellett adnom, akkor egy tökéletes 1999-es 600-as monsterem volt. Esetleg valaki tud ajánlani jó állapotban lévő 620-ast?
Előre is köszönöm.
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 49

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]