#17024
Sziasztok,

Hypermotard -ot szeretnék venni, de előtte érdekelnének a tapasztalatok, (elég sok hibáról lehet olvasni neten, % osan nézve jóval többet mint bármelyik eddig kiszemelt típúsnál, nem tudom itt típus hibákról van szó vagy csak rossz marketing?) illetve vélemények érdemes 939 -et venni 821 helyett? (egy kis plussz nyomaték plussz súly fejében....)

Most éppen a nem túl nagy itthoni kínálatból ezzel szemezek:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... d-14099255

Köszönöm a válaszokat előre is.
#17023
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D

Nagyon köszönöm, kezd tisztulni a dolog.
Igazàbol a 696 ami megdobodtatja a szívemet ès annak a teljesítmènye nekem bőven elèg. Gondolom kèt szemèlyel is tudok vele haladni, annyi erő van benne.
Remèlem talàlok egy jó àllapotú piros pèldànyt magamnak.

Ha véletlenül mégis S4R-t szeretnél, jelezd előtte melyik a kiszemelt. Én 1 hónapja vettem egyet és találkoztam egy pár betegággyal, amit most is hirdetnek.

Köszi szèpen, valószinüleg marad az eredeti 696 elkèpzelès.
#17022
Sziasztok,

Most regisztràltam, de màr egyideje olvasgatom a fórumot.
Tavasszal szertnèk vàsàrolni egy 696 monstert, de most kicsit összezavarodtam az S4R miatt.
Meg tudnàtok nekem irni mi a különbsèg a kèt típus között? Ahogy nèzegettem a kèt tipus kb egy àrfekvésben mozog, mègis melyiket tartjátok jobb vàlasztàsnak?

Esetleg ha van itt valakinek karbantartott, eladó pèldàny, èrdekelhet.

Elöre is köszönöm.
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D

Nagyon köszönöm, kezd tisztulni a dolog.
Igazàbol a 696 ami megdobodtatja a szívemet ès annak a teljesítmènye nekem bőven elèg. Gondolom kèt szemèlyel is tudok vele haladni, annyi erő van benne.
Remèlem talàlok egy jó àllapotú piros pèldànyt magamnak.

Ha véletlenül mégis S4R-t szeretnél, jelezd előtte melyik a kiszemelt. Én 1 hónapja vettem egyet és találkoztam egy pár betegággyal, amit most is hirdetnek.
#17021
Csak kis kiegészítés, S4R létezett 996-os blokkal, ahogy írod, és Testastrettával (talán 998-as?) is aztán a 2000-es évek második felében. ;)
Tudom, hogy létezett, és Testastrettából volt sima és S, de mivel a kérdés az S4R-re vonatkozott, és 696 árában a 996-osok vannak így feleslegesnek tartottam azt is leírni, csak bonyolítottam volna a plusz infókkal a dolgot. Az elmúlt időszak alapján egy S4R vagy Rs Testastretta inkább a 2 milliót közelíti árban. Amúgy igen, 996 és 998-as a kettő ahogy mondod. A képeken jól látható, hogy van S4R (996, kék), S4R Testastretta (998, piros, gyári kipufogóval) és S4Rs Testastretta (998, piros termignoni shorty kipufogóval). A legutolsó volt a csúcs a régi stílusú monsterek között! :D
Csak a teljesség igénye miatt hoztam szóba ;) Az RS is 998-as, csak az Öhlins a különbség?
Igen, a futómű az más, a többit nem tudom. Úgy kell elképzelni az S4Rs-t mint pl 1098s, 999s, ilyen téren másabb az alapnál.
#17020
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D
Csak kis kiegészítés, S4R létezett 996-os blokkal, ahogy írod, és Testastrettával (talán 998-as?) is aztán a 2000-es évek második felében. ;)
Tudom, hogy létezett, és Testastrettából volt sima és S, de mivel a kérdés az S4R-re vonatkozott, és 696 árában a 996-osok vannak így feleslegesnek tartottam azt is leírni, csak bonyolítottam volna a plusz infókkal a dolgot. Az elmúlt időszak alapján egy S4R vagy Rs Testastretta inkább a 2 milliót közelíti árban. Amúgy igen, 996 és 998-as a kettő ahogy mondod. A képeken jól látható, hogy van S4R (996, kék), S4R Testastretta (998, piros, gyári kipufogóval) és S4Rs Testastretta (998, piros termignoni shorty kipufogóval). A legutolsó volt a csúcs a régi stílusú monsterek között! :D
Csak a teljesség igénye miatt hoztam szóba ;) Az RS is 998-as, csak az Öhlins a különbség?
#17019
Sziasztok,

Most regisztràltam, de màr egyideje olvasgatom a fórumot.
Tavasszal szertnèk vàsàrolni egy 696 monstert, de most kicsit összezavarodtam az S4R miatt.
Meg tudnàtok nekem irni mi a különbsèg a kèt típus között? Ahogy nèzegettem a kèt tipus kb egy àrfekvésben mozog, mègis melyiket tartjátok jobb vàlasztàsnak?

Esetleg ha van itt valakinek karbantartott, eladó pèldàny, èrdekelhet.

Elöre is köszönöm.
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D
Csak kis kiegészítés, S4R létezett 996-os blokkal, ahogy írod, és Testastrettával (talán 998-as?) is aztán a 2000-es évek második felében. ;)
Tudom, hogy létezett, és Testastrettából volt sima és S, de mivel a kérdés az S4R-re vonatkozott, és 696 árában a 996-osok vannak így feleslegesnek tartottam azt is leírni, csak bonyolítottam volna a plusz infókkal a dolgot. Az elmúlt időszak alapján egy S4R vagy Rs Testastretta inkább a 2 milliót közelíti árban. Amúgy igen, 996 és 998-as a kettő ahogy mondod. A képeken jól látható, hogy van S4R (996, kék), S4R Testastretta (998, piros, gyári kipufogóval) és S4Rs Testastretta (998, piros termignoni shorty kipufogóval). A legutolsó volt a csúcs a régi stílusú monsterek között! :D
Csatolmányok:
d9cfc2d91486924e6b63501b471aff2c.jpg
d9cfc2d91486924e6b63501b471aff2c.jpg (624.98 KiB) Megtekintve 34147 alkalommal
1_6.jpg
1_6.jpg (281.32 KiB) Megtekintve 34147 alkalommal
20170720-2005-ducati-monster-s4r-right.jpg
20170720-2005-ducati-monster-s4r-right.jpg (939.44 KiB) Megtekintve 34147 alkalommal
#17018
Sziasztok,

Most regisztràltam, de màr egyideje olvasgatom a fórumot.
Tavasszal szertnèk vàsàrolni egy 696 monstert, de most kicsit összezavarodtam az S4R miatt.
Meg tudnàtok nekem irni mi a különbsèg a kèt típus között? Ahogy nèzegettem a kèt tipus kb egy àrfekvésben mozog, mègis melyiket tartjátok jobb vàlasztàsnak?

Esetleg ha van itt valakinek karbantartott, eladó pèldàny, èrdekelhet.

Elöre is köszönöm.
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D
Csak kis kiegészítés, S4R létezett 996-os blokkal, ahogy írod, és Testastrettával (talán 998-as?) is aztán a 2000-es évek második felében. ;)
#17017
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D

Nagyon köszönöm, kezd tisztulni a dolog.
Igazàbol a 696 ami megdobodtatja a szívemet ès annak a teljesítmènye nekem bőven elèg. Gondolom kèt szemèlyel is tudok vele haladni, annyi erő van benne.
Remèlem talàlok egy jó àllapotú piros pèldànyt magamnak.
2 személlyel még egy Vespa-val is tudsz menni csak kérdés, hogy mennyivel. :D Viccet félretéve én anno Monster 600-al kezdtem ami max 54 lóerő volt, és élhető volt még olykor két személlyel is, persze csodákat nem kell várni, szerintem a 696 teljesítménye sokkal jobb már akár két személlyel is. Ha az tetszik akkor meg úgyis azt fogod venni, én csak ajánlani tudom, egyszerű konstrukció, nem nagyon hallottam, hogy panaszkodtak volna rá.

Köszönöm szèpen
#17016
Sziasztok,

Most regisztràltam, de màr egyideje olvasgatom a fórumot.
Tavasszal szertnèk vàsàrolni egy 696 monstert, de most kicsit összezavarodtam az S4R miatt.
Meg tudnàtok nekem irni mi a különbsèg a kèt típus között? Ahogy nèzegettem a kèt tipus kb egy àrfekvésben mozog, mègis melyiket tartjátok jobb vàlasztàsnak?

Esetleg ha van itt valakinek karbantartott, eladó pèldàny, èrdekelhet.

Elöre is köszönöm.
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D

Nagyon köszönöm, kezd tisztulni a dolog.
Igazàbol a 696 ami megdobodtatja a szívemet ès annak a teljesítmènye nekem bőven elèg. Gondolom kèt szemèlyel is tudok vele haladni, annyi erő van benne.
Remèlem talàlok egy jó àllapotú piros pèldànyt magamnak.
2 személlyel még egy Vespa-val is tudsz menni csak kérdés, hogy mennyivel. :D Viccet félretéve én anno Monster 600-al kezdtem ami max 54 lóerő volt, és élhető volt még olykor két személlyel is, persze csodákat nem kell várni, szerintem a 696 teljesítménye sokkal jobb már akár két személlyel is. Ha az tetszik akkor meg úgyis azt fogod venni, én csak ajánlani tudom, egyszerű konstrukció, nem nagyon hallottam, hogy panaszkodtak volna rá.
#17015
Sziasztok,

Most regisztràltam, de màr egyideje olvasgatom a fórumot.
Tavasszal szertnèk vàsàrolni egy 696 monstert, de most kicsit összezavarodtam az S4R miatt.
Meg tudnàtok nekem irni mi a különbsèg a kèt típus között? Ahogy nèzegettem a kèt tipus kb egy àrfekvésben mozog, mègis melyiket tartjátok jobb vàlasztàsnak?

Esetleg ha van itt valakinek karbantartott, eladó pèldàny, èrdekelhet.

Elöre is köszönöm.
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D

Nagyon köszönöm, kezd tisztulni a dolog.
Igazàbol a 696 ami megdobodtatja a szívemet ès annak a teljesítmènye nekem bőven elèg. Gondolom kèt szemèlyel is tudok vele haladni, annyi erő van benne.
Remèlem talàlok egy jó àllapotú piros pèldànyt magamnak.
#17014
Sziasztok,

Most regisztràltam, de màr egyideje olvasgatom a fórumot.
Tavasszal szertnèk vàsàrolni egy 696 monstert, de most kicsit összezavarodtam az S4R miatt.
Meg tudnàtok nekem irni mi a különbsèg a kèt típus között? Ahogy nèzegettem a kèt tipus kb egy àrfekvésben mozog, mègis melyiket tartjátok jobb vàlasztàsnak?

Esetleg ha van itt valakinek karbantartott, eladó pèldàny, èrdekelhet.

Elöre is köszönöm.
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D
Csatolmányok:
2006-ducati-monster-s4r.jpg
2006-ducati-monster-s4r.jpg (407.52 KiB) Megtekintve 33852 alkalommal
#17013
Sziasztok,

Most regisztràltam, de màr egyideje olvasgatom a fórumot.
Tavasszal szertnèk vàsàrolni egy 696 monstert, de most kicsit összezavarodtam az S4R miatt.
Meg tudnàtok nekem irni mi a különbsèg a kèt típus között? Ahogy nèzegettem a kèt tipus kb egy àrfekvésben mozog, mègis melyiket tartjátok jobb vàlasztàsnak?

Esetleg ha van itt valakinek karbantartott, eladó pèldàny, èrdekelhet.

Elöre is köszönöm.
#17012


Hát igazából fél éve nézem a monstereket a Hahu-n. De tény, nem olyan régóta nézem csak élőben.
Csak óvatosan küldjetek rossz híreket :D csak pár képem van. Egy balatonboglári Suzuki/Ducati kereskedés árulta. Lekérdeztem, volt 3 magyar tulaja 2011 óta, nekem ez nagyon szimpatikus volt, meg hogy 2011 óta kb ugyanolyan szép. Az előző pirossal tényleg össze sem hasonlítható. Valóban gyorsan ment, de rosszul vagyok ettől a mászkálgatástól.

Nekem az tetszett nagyon, hogy a blokkon minden olyan, amilyennek lennie kell. Tiszta, sehol egy szigszalag, sehol egy blokkpaszta, sehol nincs rozsda.

A fejidomot biztosan leveszem, azt nem szeretem.

Ami hibát találtam:
- lánckerék, csere, ugye kompletten
- fékbetét, nekem karcsú, eladó szerint 50%-os jó az, nem vagyok hozzászokva a 1,5-2mm-es ferodorvastagsághoz.

Egyébként patika, gumik jók, Michelin, nem túl friss (2015) de szerintem jó lesz most, úgy tűnik tényleg garázsban állhatott, mert az óracsoport nagyon szép.

Gyorsan kértem is időpontot a Moto Rosso-nál, hadd ürítsem ki totál a zsebeimet.

Érzésre ez kb mibe fog fájni?:
- fékbetkók elől-hátul
- láncszett
- olaj + szűrők csere
- vezérlés
- karbitisztítás/állítás ha kell?

Semmi gond azzal, ha nem szarozol, amennyiben tényleg gond nélküli a vas! Jól néz ki, gratulálok! Elsőre érdemes egy kalap alatt valóban, mindent szervízeltetni, már csak azért is, hogy jól átnézzék, hogy nincs-e rejtett hibája, de később az olajcserét, szűrőket, fékbetéteket te is ki fogod tudni cserélni, nagyon egyszerű dolog. Bár én is a Rossoba hordtam a gépet, később Tökivel tartottam, úgyhogy nem tudom, hogy ma kb. mennyi ez a pakk, de 150-et biztos félre tennék rá, mivel a lánc-lánckerék szett és a vezérlés csere együtt is egy százas tuti lesz. De majd megmondják az okosok. :) Mindenesetre remélem majd gurulunk együtt valamelyik közös találkozón!


Deal, tali mehet. =)

Az egyszerűbb dolgok cseréjén már most is gondolkodom.
vezetőre figyelj, szeretik NEM kicserélni.
A feszítője meg 6201-es C3-as csapágy kb 4000ft a 4 darab.
#17011
ez gyors volt! Képet küldj, lássuk mi is! :)


Hát igazából fél éve nézem a monstereket a Hahu-n. De tény, nem olyan régóta nézem csak élőben.
Csak óvatosan küldjetek rossz híreket :D csak pár képem van. Egy balatonboglári Suzuki/Ducati kereskedés árulta. Lekérdeztem, volt 3 magyar tulaja 2011 óta, nekem ez nagyon szimpatikus volt, meg hogy 2011 óta kb ugyanolyan szép. Az előző pirossal tényleg össze sem hasonlítható. Valóban gyorsan ment, de rosszul vagyok ettől a mászkálgatástól.

Nekem az tetszett nagyon, hogy a blokkon minden olyan, amilyennek lennie kell. Tiszta, sehol egy szigszalag, sehol egy blokkpaszta, sehol nincs rozsda.

A fejidomot biztosan leveszem, azt nem szeretem.

Ami hibát találtam:
- lánckerék, csere, ugye kompletten
- fékbetét, nekem karcsú, eladó szerint 50%-os jó az, nem vagyok hozzászokva a 1,5-2mm-es ferodorvastagsághoz.

Egyébként patika, gumik jók, Michelin, nem túl friss (2015) de szerintem jó lesz most, úgy tűnik tényleg garázsban állhatott, mert az óracsoport nagyon szép.

Gyorsan kértem is időpontot a Moto Rosso-nál, hadd ürítsem ki totál a zsebeimet.

Érzésre ez kb mibe fog fájni?:
- fékbetkók elől-hátul
- láncszett
- olaj + szűrők csere
- vezérlés
- karbitisztítás/állítás ha kell?

Semmi gond azzal, ha nem szarozol, amennyiben tényleg gond nélküli a vas! Jól néz ki, gratulálok! Elsőre érdemes egy kalap alatt valóban, mindent szervízeltetni, már csak azért is, hogy jól átnézzék, hogy nincs-e rejtett hibája, de később az olajcserét, szűrőket, fékbetéteket te is ki fogod tudni cserélni, nagyon egyszerű dolog. Bár én is a Rossoba hordtam a gépet, később Tökivel tartottam, úgyhogy nem tudom, hogy ma kb. mennyi ez a pakk, de 150-et biztos félre tennék rá, mivel a lánc-lánckerék szett és a vezérlés csere együtt is egy százas tuti lesz. De majd megmondják az okosok. :) Mindenesetre remélem majd gurulunk együtt valamelyik közös találkozón!


Deal, tali mehet. =)

Az egyszerűbb dolgok cseréjén már most is gondolkodom.
#17010

nagyon köszi!
Találtam egy patika 2000-es fekete 600-as monstert, így örülök, hogy jó a véleményed róla. Össze sem lehet hasonlítani az előző pirossal, és csak 10 mátyással volt drágább.
ez gyors volt! Képet küldj, lássuk mi is! :)


Hát igazából fél éve nézem a monstereket a Hahu-n. De tény, nem olyan régóta nézem csak élőben.
Csak óvatosan küldjetek rossz híreket :D csak pár képem van. Egy balatonboglári Suzuki/Ducati kereskedés árulta. Lekérdeztem, volt 3 magyar tulaja 2011 óta, nekem ez nagyon szimpatikus volt, meg hogy 2011 óta kb ugyanolyan szép. Az előző pirossal tényleg össze sem hasonlítható. Valóban gyorsan ment, de rosszul vagyok ettől a mászkálgatástól.

Nekem az tetszett nagyon, hogy a blokkon minden olyan, amilyennek lennie kell. Tiszta, sehol egy szigszalag, sehol egy blokkpaszta, sehol nincs rozsda.

A fejidomot biztosan leveszem, azt nem szeretem.

Ami hibát találtam:
- lánckerék, csere, ugye kompletten
- fékbetét, nekem karcsú, eladó szerint 50%-os jó az, nem vagyok hozzászokva a 1,5-2mm-es ferodorvastagsághoz.

Egyébként patika, gumik jók, Michelin, nem túl friss (2015) de szerintem jó lesz most, úgy tűnik tényleg garázsban állhatott, mert az óracsoport nagyon szép.

Gyorsan kértem is időpontot a Moto Rosso-nál, hadd ürítsem ki totál a zsebeimet.

Érzésre ez kb mibe fog fájni?:
- fékbetkók elől-hátul
- láncszett
- olaj + szűrők csere
- vezérlés
- karbitisztítás/állítás ha kell?

Első körben én ránéznék a vezérlésre, alap egy szíj csere, legalábbis én cserélném, hogy tudjam mennyi km van benne, utána ránéznék a feszítő és vezető görgőkre, ha kell azt is cserélném, plusz szelephézag ellenőrzés, ha kell akkor pedig állítás. (szíj csere 20.000km-nél vagy pár évente, görgő csere 40.000km-nél, szelep hézag ellenőrzés azt hiszem szíj csere felénél javasolt) Árakról nem mindenről tudok nyilatkozni, a szíj pár tiédbe kb 36000Ft, görgő szett kb 50000Ft, ebben van 2db feszítő és 2x2 vezető, láncszett kb 40-50000Ft, olaj, szűrő, fékbetét az tőled függ mit raksz bele, karbiszinkron és munkadíj pedig annyi amennyit elkérnek érte. Légszűrőre, benzinszűrőre, gyertyára is ránéznék, esetleg teló olajat is cserélnék mert sokan képesek elfeledkezni annak cseréjéről... De ha ezt mind megcsinálod, akkor a következő jó pár ezer km-en nem lesz nagyobb kiadásod. Hirtelen ennyi jutott eszembe.
#17009

nagyon köszi!
Találtam egy patika 2000-es fekete 600-as monstert, így örülök, hogy jó a véleményed róla. Össze sem lehet hasonlítani az előző pirossal, és csak 10 mátyással volt drágább.
ez gyors volt! Képet küldj, lássuk mi is! :)


Hát igazából fél éve nézem a monstereket a Hahu-n. De tény, nem olyan régóta nézem csak élőben.
Csak óvatosan küldjetek rossz híreket :D csak pár képem van. Egy balatonboglári Suzuki/Ducati kereskedés árulta. Lekérdeztem, volt 3 magyar tulaja 2011 óta, nekem ez nagyon szimpatikus volt, meg hogy 2011 óta kb ugyanolyan szép. Az előző pirossal tényleg össze sem hasonlítható. Valóban gyorsan ment, de rosszul vagyok ettől a mászkálgatástól.

Nekem az tetszett nagyon, hogy a blokkon minden olyan, amilyennek lennie kell. Tiszta, sehol egy szigszalag, sehol egy blokkpaszta, sehol nincs rozsda.

A fejidomot biztosan leveszem, azt nem szeretem.

Ami hibát találtam:
- lánckerék, csere, ugye kompletten
- fékbetét, nekem karcsú, eladó szerint 50%-os jó az, nem vagyok hozzászokva a 1,5-2mm-es ferodorvastagsághoz.

Egyébként patika, gumik jók, Michelin, nem túl friss (2015) de szerintem jó lesz most, úgy tűnik tényleg garázsban állhatott, mert az óracsoport nagyon szép.

Gyorsan kértem is időpontot a Moto Rosso-nál, hadd ürítsem ki totál a zsebeimet.

Érzésre ez kb mibe fog fájni?:
- fékbetkók elől-hátul
- láncszett
- olaj + szűrők csere
- vezérlés
- karbitisztítás/állítás ha kell?

Semmi gond azzal, ha nem szarozol, amennyiben tényleg gond nélküli a vas! Jól néz ki, gratulálok! Elsőre érdemes egy kalap alatt valóban, mindent szervízeltetni, már csak azért is, hogy jól átnézzék, hogy nincs-e rejtett hibája, de később az olajcserét, szűrőket, fékbetéteket te is ki fogod tudni cserélni, nagyon egyszerű dolog. Bár én is a Rossoba hordtam a gépet, később Tökivel tartottam, úgyhogy nem tudom, hogy ma kb. mennyi ez a pakk, de 150-et biztos félre tennék rá, mivel a lánc-lánckerék szett és a vezérlés csere együtt is egy százas tuti lesz. De majd megmondják az okosok. :) Mindenesetre remélem majd gurulunk együtt valamelyik közös találkozón!
#17007
igen, bocs.

nagyon köszi!
Találtam egy patika 2000-es fekete 600-as monstert, így örülök, hogy jó a véleményed róla. Össze sem lehet hasonlítani az előző pirossal, és csak 10 mátyással volt drágább.
ez gyors volt! Képet küldj, lássuk mi is! :)


Hát igazából fél éve nézem a monstereket a Hahu-n. De tény, nem olyan régóta nézem csak élőben.
Csak óvatosan küldjetek rossz híreket :D csak pár képem van. Egy balatonboglári Suzuki/Ducati kereskedés árulta. Lekérdeztem, volt 3 magyar tulaja 2011 óta, nekem ez nagyon szimpatikus volt, meg hogy 2011 óta kb ugyanolyan szép. Az előző pirossal tényleg össze sem hasonlítható. Valóban gyorsan ment, de rosszul vagyok ettől a mászkálgatástól.

Nekem az tetszett nagyon, hogy a blokkon minden olyan, amilyennek lennie kell. Tiszta, sehol egy szigszalag, sehol egy blokkpaszta, sehol nincs rozsda.

A fejidomot biztosan leveszem, azt nem szeretem.

Ami hibát találtam:
- lánckerék, csere, ugye kompletten
- fékbetét, nekem karcsú, eladó szerint 50%-os jó az, nem vagyok hozzászokva a 1,5-2mm-es ferodorvastagsághoz.

Egyébként patika, gumik jók, Michelin, nem túl friss (2015) de szerintem jó lesz most, úgy tűnik tényleg garázsban állhatott, mert az óracsoport nagyon szép.

Gyorsan kértem is időpontot a Moto Rosso-nál, hadd ürítsem ki totál a zsebeimet.

Érzésre ez kb mibe fog fájni?:
- fékbetkók elől-hátul
- láncszett
- olaj + szűrők csere
- vezérlés
- karbitisztítás/állítás ha kell?


Csatolmányok:
1.jpg
1.jpg (640.56 KiB) Megtekintve 13456 alkalommal
2.jpg
2.jpg (513.92 KiB) Megtekintve 13456 alkalommal
3.jpg
3.jpg (854.88 KiB) Megtekintve 13456 alkalommal
#17006


Köszi, de nem én érdeklődtem a géppel kapcsolatban, hanem a majomka nevű kolléga. Gondolom ez neki szólt.
igen, bocs.

nagyon köszi!
Találtam egy patika 2000-es fekete 600-as monstert, így örülök, hogy jó a véleményed róla. Össze sem lehet hasonlítani az előző pirossal, és csak 10 mátyással volt drágább.
ez gyors volt! Képet küldj, lássuk mi is! :)
#17005


Köszi, de nem én érdeklődtem a géppel kapcsolatban, hanem a majomka nevű kolléga. Gondolom ez neki szólt.
igen, bocs.

nagyon köszi!
Találtam egy patika 2000-es fekete 600-as monstert, így örülök, hogy jó a véleményed róla. Össze sem lehet hasonlítani az előző pirossal, és csak 10 mátyással volt drágább.

Meg is vetted? Tolsz egy fotót?
#17004
Így elsőre az eleje problémás, vsz. kapott egyet frontról, de nem törvényszerű, én is gondolkozom azon, hogy cserélem az óraegységet. . Nekem semmi bajom a 600-assal, nagyon szeretem, a fékhatás is nagyon rendben van, persze nem 230-ról lassulsz, mert addig el sem jutsz. :) Az enyém is 1997-es, ha kell infó, keress meg!
Sok sikert!


Köszi, de nem én érdeklődtem a géppel kapcsolatban, hanem a majomka nevű kolléga. Gondolom ez neki szólt.
igen, bocs.

nagyon köszi!
Találtam egy patika 2000-es fekete 600-as monstert, így örülök, hogy jó a véleményed róla. Össze sem lehet hasonlítani az előző pirossal, és csak 10 mátyással volt drágább.
#17003

Én ezért max. 500-at adnék az alapján, amiket írtál.
Vagy inkább keresnék 700-800 körül egy 620-ast.
Így elsőre az eleje problémás, vsz. kapott egyet frontról, de nem törvényszerű, én is gondolkozom azon, hogy cserélem az óraegységet. . Nekem semmi bajom a 600-assal, nagyon szeretem, a fékhatás is nagyon rendben van, persze nem 230-ról lassulsz, mert addig el sem jutsz. :) Az enyém is 1997-es, ha kell infó, keress meg!
Sok sikert!


Köszi, de nem én érdeklődtem a géppel kapcsolatban, hanem a majomka nevű kolléga. Gondolom ez neki szólt.
igen, bocs.
#17002

Köszi!
Ma voltam megnézni, kipróbáltam. Az tény, hogy a távolság jól áll neki. Hidegen indították, ezzel nem volt gond. A bal dekni kicsit taknyolva volt. A fodulatszámmérő és a hátsó féklámpakpcsoló nem ment. Kicsit olyan ütött-kopott. De azt még elfogadnám, mert 22 éves. Gumik kuka. Mondjuk alkuképes. Egyébként szuper volt menni vele, bár nincs összehasonlítási alapom. Lassan haladva h hirtelen húztam egy kövéret akkor rázott egyet a kormány. Ezen meglepődtem, de nem vezettem még V2-t. Az az igazság hogy összképre szép. Nekem kimondottan a vágott hátsó tetszik. A fékeken vállat nem éreztem de a hátsó tárcsa hullámos. Van esetleg javaslat, mennyit érhet? Én egy 100assal kevesebbet gondoltam. Megnézem a többit.

Én ezért max. 500-at adnék az alapján, amiket írtál.
Vagy inkább keresnék 700-800 körül egy 620-ast.
Így elsőre az eleje problémás, vsz. kapott egyet frontról, de nem törvényszerű, én is gondolkozom azon, hogy cserélem az óraegységet. . Nekem semmi bajom a 600-assal, nagyon szeretem, a fékhatás is nagyon rendben van, persze nem 230-ról lassulsz, mert addig el sem jutsz. :) Az enyém is 1997-es, ha kell infó, keress meg!
Sok sikert!


Köszi, de nem én érdeklődtem a géppel kapcsolatban, hanem a majomka nevű kolléga. Gondolom ez neki szólt.
#17001
szerintem ez nem ér ennyit, régi blokkos, nem gyári a lámpa rajta, szerintem a váznak sem eredeti a színe, a hátulja is le van vágva. Ha tudsz szánni rá picit többet nézz 620ast vagy 750est mert ezek a 600asok szarul mennek nagyon és az egy tárcsával szarul is fékez

Köszi!
Ma voltam megnézni, kipróbáltam. Az tény, hogy a távolság jól áll neki. Hidegen indították, ezzel nem volt gond. A bal dekni kicsit taknyolva volt. A fodulatszámmérő és a hátsó féklámpakpcsoló nem ment. Kicsit olyan ütött-kopott. De azt még elfogadnám, mert 22 éves. Gumik kuka. Mondjuk alkuképes. Egyébként szuper volt menni vele, bár nincs összehasonlítási alapom. Lassan haladva h hirtelen húztam egy kövéret akkor rázott egyet a kormány. Ezen meglepődtem, de nem vezettem még V2-t. Az az igazság hogy összképre szép. Nekem kimondottan a vágott hátsó tetszik. A fékeken vállat nem éreztem de a hátsó tárcsa hullámos. Van esetleg javaslat, mennyit érhet? Én egy 100assal kevesebbet gondoltam. Megnézem a többit.

Én ezért max. 500-at adnék az alapján, amiket írtál.
Vagy inkább keresnék 700-800 körül egy 620-ast.
Így elsőre az eleje problémás, vsz. kapott egyet frontról, de nem törvényszerű, én is gondolkozom azon, hogy cserélem az óraegységet. . Nekem semmi bajom a 600-assal, nagyon szeretem, a fékhatás is nagyon rendben van, persze nem 230-ról lassulsz, mert addig el sem jutsz. :) Az enyém is 1997-es, ha kell infó, keress meg!
Sok sikert!
#17000

Köszi!
Ma voltam megnézni, kipróbáltam. Az tény, hogy a távolság jól áll neki. Hidegen indították, ezzel nem volt gond. A bal dekni kicsit taknyolva volt. A fodulatszámmérő és a hátsó féklámpakpcsoló nem ment. Kicsit olyan ütött-kopott. De azt még elfogadnám, mert 22 éves. Gumik kuka. Mondjuk alkuképes. Egyébként szuper volt menni vele, bár nincs összehasonlítási alapom. Lassan haladva h hirtelen húztam egy kövéret akkor rázott egyet a kormány. Ezen meglepődtem, de nem vezettem még V2-t. Az az igazság hogy összképre szép. Nekem kimondottan a vágott hátsó tetszik. A fékeken vállat nem éreztem de a hátsó tárcsa hullámos. Van esetleg javaslat, mennyit érhet? Én egy 100assal kevesebbet gondoltam. Megnézem a többit.

Én ezért max. 500-at adnék az alapján, amiket írtál.
Vagy inkább keresnék 700-800 körül egy 620-ast.
én ezért 500at sem adnék, inkább keresnék 800-ért valami rendeset

Igaz!
Amit én vettem 620-ast 2017-ben, az 700-ba került, de mire jó lett 1 millióban volt, de legalább 800-ért sikerült eladni. :-)
#16999
szerintem ez nem ér ennyit, régi blokkos, nem gyári a lámpa rajta, szerintem a váznak sem eredeti a színe, a hátulja is le van vágva. Ha tudsz szánni rá picit többet nézz 620ast vagy 750est mert ezek a 600asok szarul mennek nagyon és az egy tárcsával szarul is fékez

Köszi!
Ma voltam megnézni, kipróbáltam. Az tény, hogy a távolság jól áll neki. Hidegen indították, ezzel nem volt gond. A bal dekni kicsit taknyolva volt. A fodulatszámmérő és a hátsó féklámpakpcsoló nem ment. Kicsit olyan ütött-kopott. De azt még elfogadnám, mert 22 éves. Gumik kuka. Mondjuk alkuképes. Egyébként szuper volt menni vele, bár nincs összehasonlítási alapom. Lassan haladva h hirtelen húztam egy kövéret akkor rázott egyet a kormány. Ezen meglepődtem, de nem vezettem még V2-t. Az az igazság hogy összképre szép. Nekem kimondottan a vágott hátsó tetszik. A fékeken vállat nem éreztem de a hátsó tárcsa hullámos. Van esetleg javaslat, mennyit érhet? Én egy 100assal kevesebbet gondoltam. Megnézem a többit.

Én ezért max. 500-at adnék az alapján, amiket írtál.
Vagy inkább keresnék 700-800 körül egy 620-ast.
én ezért 500at sem adnék, inkább keresnék 800-ért valami rendeset
#16998

Köszi!
Ma voltam megnézni, kipróbáltam. Az tény, hogy a távolság jól áll neki. Hidegen indították, ezzel nem volt gond. A bal dekni kicsit taknyolva volt. A fodulatszámmérő és a hátsó féklámpakpcsoló nem ment. Kicsit olyan ütött-kopott. De azt még elfogadnám, mert 22 éves. Gumik kuka. Mondjuk alkuképes. Egyébként szuper volt menni vele, bár nincs összehasonlítási alapom. Lassan haladva h hirtelen húztam egy kövéret akkor rázott egyet a kormány. Ezen meglepődtem, de nem vezettem még V2-t. Az az igazság hogy összképre szép. Nekem kimondottan a vágott hátsó tetszik. A fékeken vállat nem éreztem de a hátsó tárcsa hullámos. Van esetleg javaslat, mennyit érhet? Én egy 100assal kevesebbet gondoltam. Megnézem a többit.


Ez a vágott hátsó egyébként miből áll? Bocs, tényleg először láttam Monstert. Egy nem teherviselő szakasz levágása? Csak a gyári indexeket és rendszámtáblatartót tartja igaz?
Gyári farokidomot tartja amin elhelyezkedik a hátsó lámpa, indexek és rendszám rész+rendszámtábla világítás. Ha levágod akkor vagy venni vagy készíteni kell egy olyan konzolt ami ezeket mind megtartja. Angolul chop tail, ha így beírod a youtube-on akkor kidob egy csomó átalakító videót, ez például tökéletesen dokumentálja az átalakítást, anno én is ez alapján csináltam az előző motoromon:
www.youtube.com/watch?v=6vd3vET10iY

nagyon kösz!
#16997
Sziasztok!

Szeretnék venni egy Monstert. Esetleg ismeri valaki az alábbit? HD képeken elég szépnek tűnik, de valamiért tavaly szeptember óta fent van.

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... s-13101322

Van esetleg valakinek tanácsa mit figyeljek?

Előre is köszi!
szerintem ez nem ér ennyit, régi blokkos, nem gyári a lámpa rajta, szerintem a váznak sem eredeti a színe, a hátulja is le van vágva. Ha tudsz szánni rá picit többet nézz 620ast vagy 750est mert ezek a 600asok szarul mennek nagyon és az egy tárcsával szarul is fékez

Köszi!
Ma voltam megnézni, kipróbáltam. Az tény, hogy a távolság jól áll neki. Hidegen indították, ezzel nem volt gond. A bal dekni kicsit taknyolva volt. A fodulatszámmérő és a hátsó féklámpakpcsoló nem ment. Kicsit olyan ütött-kopott. De azt még elfogadnám, mert 22 éves. Gumik kuka. Mondjuk alkuképes. Egyébként szuper volt menni vele, bár nincs összehasonlítási alapom. Lassan haladva h hirtelen húztam egy kövéret akkor rázott egyet a kormány. Ezen meglepődtem, de nem vezettem még V2-t. Az az igazság hogy összképre szép. Nekem kimondottan a vágott hátsó tetszik. A fékeken vállat nem éreztem de a hátsó tárcsa hullámos. Van esetleg javaslat, mennyit érhet? Én egy 100assal kevesebbet gondoltam. Megnézem a többit.

Én ezért max. 500-at adnék az alapján, amiket írtál.
Vagy inkább keresnék 700-800 körül egy 620-ast.
#16996
szerintem ez nem ér ennyit, régi blokkos, nem gyári a lámpa rajta, szerintem a váznak sem eredeti a színe, a hátulja is le van vágva. Ha tudsz szánni rá picit többet nézz 620ast vagy 750est mert ezek a 600asok szarul mennek nagyon és az egy tárcsával szarul is fékez

Köszi!
Ma voltam megnézni, kipróbáltam. Az tény, hogy a távolság jól áll neki. Hidegen indították, ezzel nem volt gond. A bal dekni kicsit taknyolva volt. A fodulatszámmérő és a hátsó féklámpakpcsoló nem ment. Kicsit olyan ütött-kopott. De azt még elfogadnám, mert 22 éves. Gumik kuka. Mondjuk alkuképes. Egyébként szuper volt menni vele, bár nincs összehasonlítási alapom. Lassan haladva h hirtelen húztam egy kövéret akkor rázott egyet a kormány. Ezen meglepődtem, de nem vezettem még V2-t. Az az igazság hogy összképre szép. Nekem kimondottan a vágott hátsó tetszik. A fékeken vállat nem éreztem de a hátsó tárcsa hullámos. Van esetleg javaslat, mennyit érhet? Én egy 100assal kevesebbet gondoltam. Megnézem a többit.


Ez a vágott hátsó egyébként miből áll? Bocs, tényleg először láttam Monstert. Egy nem teherviselő szakasz levágása? Csak a gyári indexeket és rendszámtáblatartót tartja igaz?
Gyári farokidomot tartja amin elhelyezkedik a hátsó lámpa, indexek és rendszám rész+rendszámtábla világítás. Ha levágod akkor vagy venni vagy készíteni kell egy olyan konzolt ami ezeket mind megtartja. Angolul chop tail, ha így beírod a youtube-on akkor kidob egy csomó átalakító videót, ez például tökéletesen dokumentálja az átalakítást, anno én is ez alapján csináltam az előző motoromon:
www.youtube.com/watch?v=6vd3vET10iY
#16995
Sziasztok!

Szeretnék venni egy Monstert. Esetleg ismeri valaki az alábbit? HD képeken elég szépnek tűnik, de valamiért tavaly szeptember óta fent van.

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... s-13101322

Van esetleg valakinek tanácsa mit figyeljek?

Előre is köszi!
szerintem ez nem ér ennyit, régi blokkos, nem gyári a lámpa rajta, szerintem a váznak sem eredeti a színe, a hátulja is le van vágva. Ha tudsz szánni rá picit többet nézz 620ast vagy 750est mert ezek a 600asok szarul mennek nagyon és az egy tárcsával szarul is fékez

Köszi!
Ma voltam megnézni, kipróbáltam. Az tény, hogy a távolság jól áll neki. Hidegen indították, ezzel nem volt gond. A bal dekni kicsit taknyolva volt. A fodulatszámmérő és a hátsó féklámpakpcsoló nem ment. Kicsit olyan ütött-kopott. De azt még elfogadnám, mert 22 éves. Gumik kuka. Mondjuk alkuképes. Egyébként szuper volt menni vele, bár nincs összehasonlítási alapom. Lassan haladva h hirtelen húztam egy kövéret akkor rázott egyet a kormány. Ezen meglepődtem, de nem vezettem még V2-t. Az az igazság hogy összképre szép. Nekem kimondottan a vágott hátsó tetszik. A fékeken vállat nem éreztem de a hátsó tárcsa hullámos. Van esetleg javaslat, mennyit érhet? Én egy 100assal kevesebbet gondoltam. Megnézem a többit.


Ez a vágott hátsó egyébként miből áll? Bocs, tényleg először láttam Monstert. Egy nem teherviselő szakasz levágása? Csak a gyári indexeket és rendszámtáblatartót tartja igaz?
#16994
Sziasztok!

Szeretnék venni egy Monstert. Esetleg ismeri valaki az alábbit? HD képeken elég szépnek tűnik, de valamiért tavaly szeptember óta fent van.

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... s-13101322

Van esetleg valakinek tanácsa mit figyeljek?

Előre is köszi!
szerintem ez nem ér ennyit, régi blokkos, nem gyári a lámpa rajta, szerintem a váznak sem eredeti a színe, a hátulja is le van vágva. Ha tudsz szánni rá picit többet nézz 620ast vagy 750est mert ezek a 600asok szarul mennek nagyon és az egy tárcsával szarul is fékez

Köszi!
Ma voltam megnézni, kipróbáltam. Az tény, hogy a távolság jól áll neki. Hidegen indították, ezzel nem volt gond. A bal dekni kicsit taknyolva volt. A fodulatszámmérő és a hátsó féklámpakpcsoló nem ment. Kicsit olyan ütött-kopott. De azt még elfogadnám, mert 22 éves. Gumik kuka. Mondjuk alkuképes. Egyébként szuper volt menni vele, bár nincs összehasonlítási alapom. Lassan haladva h hirtelen húztam egy kövéret akkor rázott egyet a kormány. Ezen meglepődtem, de nem vezettem még V2-t. Az az igazság hogy összképre szép. Nekem kimondottan a vágott hátsó tetszik. A fékeken vállat nem éreztem de a hátsó tárcsa hullámos. Van esetleg javaslat, mennyit érhet? Én egy 100assal kevesebbet gondoltam. Megnézem a többit.
#16993
Sziasztok!

Szeretnék venni egy Monstert. Esetleg ismeri valaki az alábbit? HD képeken elég szépnek tűnik, de valamiért tavaly szeptember óta fent van.

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... s-13101322

Van esetleg valakinek tanácsa mit figyeljek?

Előre is köszi!
szerintem ez nem ér ennyit, régi blokkos, nem gyári a lámpa rajta, szerintem a váznak sem eredeti a színe, a hátulja is le van vágva. Ha tudsz szánni rá picit többet nézz 620ast vagy 750est mert ezek a 600asok szarul mennek nagyon és az egy tárcsával szarul is fékez
#16988
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a Ducati 620 Sport típusú motorról mi a véleményetek? Nem Monster-ről van szó. Angol oldalakon találtam róla információt, de nagyon keveset.
Még nem rendelkezem nagy motorral, és kezdő motornak szeretném.
Köszi előre is a válaszokat.
Üdv,
P.
Szia! Nem is tudtam, hogy létezik ilyen Ducati! Látom 2 évig gyártották. Ez egy kis 900 SS-nek néz ki. A blokkja gondolom, hogy a Monster 620-ból származik.
Kezdőként mindig az a kérdés, hogy mire akarod használni. Az ülés pozíciója miatt főként városi használatra nem hiszem, hogy praktikus. Kezdőnek bőven elég a motorerő, de azért ne gyors, hosszú autópályázásra gondolj. Próbálj ki egyet mielőtt belevágnál...
#16987
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a Ducati 620 Sport típusú motorról mi a véleményetek? Nem Monster-ről van szó. Angol oldalakon találtam róla információt, de nagyon keveset.
Még nem rendelkezem nagy motorral, és kezdő motornak szeretném.
Köszi előre is a válaszokat.
Üdv,
P.
Nekem 620 multi van, es nekem boven eleg. Attol tartok, neked meg sok lesz, ha meg nincs jogsid sem. Ez termeszetesen teljesen szubjektiv, de meg osszel osszeakadtunk egy sraccal egy lampanal, mosoly-mosoly, zoldnel elkezdtunk motorozni csak ugy "egyutt". Gondoltam en. Mentunk ahogy kiadta. Szerintem. Aztan ö elunhatta, es huss. En meg levontam a konzekvenciat. Szoval innen nezve vagy az en motorom nagyon szar, vagy en vagyok nagyon szar, vagy mindketto. De a 620 szerintem jo motor.
#16986
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a Ducati 620 Sport típusú motorról mi a véleményetek? Nem Monster-ről van szó. Angol oldalakon találtam róla információt, de nagyon keveset.
Még nem rendelkezem nagy motorral, és kezdő motornak szeretném.
Köszi előre is a válaszokat.
Üdv,
P.
#16985
Egy literrel többet eszik, mint kéne, én 2 személlyel mentem 6 literrel, rendszering a túracsapat eleje tájékán. Nyilván nem a fogyasztás miatt fontos ez, hanem hogy valszeg dús lehet a keveréked, de mondtad is korábban, hogy be kell lövetned még a befecskendezést.
monster s4rs telitank 85km-nél kifogyott. Milyen túracsapat? :D
Én sem mentem még 130 km-nél többet egy tankkal... mondjuk én hozzád képest spórolok... a gázzal... :D
persze, pont te :D
#16984
Üdv,

A szokásos a problémám ebben a topicban:
Ducati vásárláson gondolkodom.
Egyelőre még nem tudtak elriasztani( drága motor, senki nem ért hozzá, mindig folyik az olaj majd, egyebek).
A nagy Multistrada csípődött be nekem...(Szeretem a hosszú túrákat akár 2 személlyel is, kell a erő és a tárolóhely.
Jó lenne ha a doboz szett is lenne, de elég ritka ahogy látom(vagy drága)...

Esetleg tud valaki valamit az alábbi hirdetett motorokról?
A sorrend egyben az érdeklődési szintem sorrendje is :)
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-13581713
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-13117914
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-13352936

A top ez lenne, de sajna dupla annyi az ára..
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... a-13755400

Tél közepén, most csak infókat szedem össze, és várom a tavaszt mikor lehet próbálgatni is.

Egyéb kérdésem még:
Mekkora átlagfogyasztást lehet számolni?
Létezik automata olajzó a lánchoz?
Ha általánosan előforduló hiba a üzemanyag szintjelző nem mérése akkor hogy számolható mikortól van tartalékon? van valami jelzés esetleg ilyen esetben?

Egyelőre ennyi a kérdés, majd menetközben a többi...
Köszi
Üdv,
Cat
Hali!

Az apró kérdéseidre egy kis segítség saját tapasztalat alapján:
Nekem a Monster S4R nagy átlagban 7 litert fogyaszt 1 és 2 személlyel ugyan úgy, 140-es átlagtempó mellett úgy, hogy nem spórolok a gázzal.
Automata olajzót lazán tudsz rá rakni, egy normális, nem elektromos is kb 30.000 Ft, multin sok helyre elrakható, jó ötlet!
Nekem sem megy az üzemanyag szint jelző, én mindig tele tankolom a motort és lenullázom a napi számlálót, 15 literes tank mellett max 150-200 km-t teszek meg a következő tankolásig, ez az egyetlen megoldás.
Egy literrel többet eszik, mint kéne, én 2 személlyel mentem 6 literrel, rendszering a túracsapat eleje tájékán. Nyilván nem a fogyasztás miatt fontos ez, hanem hogy valszeg dús lehet a keveréked, de mondtad is korábban, hogy be kell lövetned még a befecskendezést.
Igen, dús a keverékem, tavasszal lesz a "belövése", egyébként jöttem már ki úgy, hogy 1 személlyel, szerpentinezéssel és 140-160 utazóval 240 km-t tettem meg és még maradt kb 1,5 liter a tankban! :D Amúgy a 7 literes fogyasztást átlagban mondanám, amiben benne van a városi csapatás, pályázás, túrázások, tehát úgy mindent összevetve a 7 liter reális lehet. Mondjuk azt pontosan tudom, hogy az enyém 200 utazóval Debrecen-Budapest között kereken 7,9-et evett, bár ez is lehet túl sok. :D
#16983
Hali!

Az apró kérdéseidre egy kis segítség saját tapasztalat alapján:
Nekem a Monster S4R nagy átlagban 7 litert fogyaszt 1 és 2 személlyel ugyan úgy, 140-es átlagtempó mellett úgy, hogy nem spórolok a gázzal.
Automata olajzót lazán tudsz rá rakni, egy normális, nem elektromos is kb 30.000 Ft, multin sok helyre elrakható, jó ötlet!
Nekem sem megy az üzemanyag szint jelző, én mindig tele tankolom a motort és lenullázom a napi számlálót, 15 literes tank mellett max 150-200 km-t teszek meg a következő tankolásig, ez az egyetlen megoldás.
Egy literrel többet eszik, mint kéne, én 2 személlyel mentem 6 literrel, rendszering a túracsapat eleje tájékán. Nyilván nem a fogyasztás miatt fontos ez, hanem hogy valszeg dús lehet a keveréked, de mondtad is korábban, hogy be kell lövetned még a befecskendezést.
monster s4rs telitank 85km-nél kifogyott. Milyen túracsapat? :D
Én sem mentem még 130 km-nél többet egy tankkal... mondjuk én hozzád képest spórolok... a gázzal... :D
#16982
Hali!

Az apró kérdéseidre egy kis segítség saját tapasztalat alapján:
Nekem a Monster S4R nagy átlagban 7 litert fogyaszt 1 és 2 személlyel ugyan úgy, 140-es átlagtempó mellett úgy, hogy nem spórolok a gázzal.
Automata olajzót lazán tudsz rá rakni, egy normális, nem elektromos is kb 30.000 Ft, multin sok helyre elrakható, jó ötlet!
Nekem sem megy az üzemanyag szint jelző, én mindig tele tankolom a motort és lenullázom a napi számlálót, 15 literes tank mellett max 150-200 km-t teszek meg a következő tankolásig, ez az egyetlen megoldás.
Egy literrel többet eszik, mint kéne, én 2 személlyel mentem 6 literrel, rendszering a túracsapat eleje tájékán. Nyilván nem a fogyasztás miatt fontos ez, hanem hogy valszeg dús lehet a keveréked, de mondtad is korábban, hogy be kell lövetned még a befecskendezést.
monster s4rs telitank 85km-nél kifogyott. Milyen túracsapat? :D
almát a banánhoz, az amnéziádról meg nem tehetek :)
#16981
Üdv,

A szokásos a problémám ebben a topicban:
Ducati vásárláson gondolkodom.
Egyelőre még nem tudtak elriasztani( drága motor, senki nem ért hozzá, mindig folyik az olaj majd, egyebek).
A nagy Multistrada csípődött be nekem...(Szeretem a hosszú túrákat akár 2 személlyel is, kell a erő és a tárolóhely.
Jó lenne ha a doboz szett is lenne, de elég ritka ahogy látom(vagy drága)...

Esetleg tud valaki valamit az alábbi hirdetett motorokról?
A sorrend egyben az érdeklődési szintem sorrendje is :)
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-13581713
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-13117914
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-13352936

A top ez lenne, de sajna dupla annyi az ára..
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... a-13755400

Tél közepén, most csak infókat szedem össze, és várom a tavaszt mikor lehet próbálgatni is.

Egyéb kérdésem még:
Mekkora átlagfogyasztást lehet számolni?
Létezik automata olajzó a lánchoz?
Ha általánosan előforduló hiba a üzemanyag szintjelző nem mérése akkor hogy számolható mikortól van tartalékon? van valami jelzés esetleg ilyen esetben?

Egyelőre ennyi a kérdés, majd menetközben a többi...
Köszi
Üdv,
Cat
Hali!

Az apró kérdéseidre egy kis segítség saját tapasztalat alapján:
Nekem a Monster S4R nagy átlagban 7 litert fogyaszt 1 és 2 személlyel ugyan úgy, 140-es átlagtempó mellett úgy, hogy nem spórolok a gázzal.
Automata olajzót lazán tudsz rá rakni, egy normális, nem elektromos is kb 30.000 Ft, multin sok helyre elrakható, jó ötlet!
Nekem sem megy az üzemanyag szint jelző, én mindig tele tankolom a motort és lenullázom a napi számlálót, 15 literes tank mellett max 150-200 km-t teszek meg a következő tankolásig, ez az egyetlen megoldás.
Egy literrel többet eszik, mint kéne, én 2 személlyel mentem 6 literrel, rendszering a túracsapat eleje tájékán. Nyilván nem a fogyasztás miatt fontos ez, hanem hogy valszeg dús lehet a keveréked, de mondtad is korábban, hogy be kell lövetned még a befecskendezést.
monster s4rs telitank 85km-nél kifogyott. Milyen túracsapat? :D
#16980
Sziasztok, B.U.É.K. mindenkinek!

Eladtam tavaly a Monster-t (620). Szeretnék egy 1000-est helyette. Tetszik a félkarú lengővilla nagyon, úgyhogy a Monster S2R 1000 lenne a kiszemelt típus.
Az a jó benne, hogy 1 éve figyelem a hahu-t, és összesen 2 db volt hirdetve ezen idő alatt.
Arra gondoltam, megkérdezem itt, hátha valakinek porosodik egy a garázsban (vagy a szobában:-))
A felhasználók motorjai funkció alapján 13 tagnak van ilyen gépe. Ha valakinek nagyon útban van, szívesen átvenném. :-)
Biztos van 1-2 ember, aki régóta gondolkodik az eladáson, csak nem merte eddig meghirdetni, nehogy valami idióta vegye meg. Most itt a lehetőség. (mármint hogy megvenné egy idióta :-) )
1 éve nem ültem Ducati-n, úgyhogy légyszi' segítsetek. A Hondás haveroknak muszáj valami rendes gépet villantanom tavasszal!
Köszi!
#16979
10 év alatt egyszer sem foglalkoztam a fogyasztással, ha az lenne a fontos rogobóznék. szerintem a ducati nem erről szól...
szerintem pont az üzemanyagszint visszajelző miatt érdekes :) én is a napi számlálót használom.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 49

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]