#16828
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni ezzel a motorral kapcsolatosan:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... rt-9697742
Mi a véleményetek róla? Előnyei és hátrányai?
Esetleg valakinek nem ismerős?
Nagyon régóta ott van a BMW-ben, szerintem érvényes papírokkal láttam még a hirdetést tavaly nyáron. Nem gondolnám, hogy a motor rossz lenne, inkább csak nem a legkeresettebb típus, egy megtekintést megér. Csikós cikkeit érdemes elolvasni a típusról, bár akkor tuti megveszed szerintem :)

Igen, eléggé elégedett vele még így is. Mi lett volna, ha vesz egy patika állapotút...
Azt azért tegyük hozzá, hogy szinte mindent rendbe rakott/rakatott rajta, és így imádja nagyon ;) Az első villával nem tudom, mi lett végül? Úgy rémlik, valami kavarás volt, és Monster villa van benne, így lett csőkormányos, ugye?
Decemberben amikor néztem a hirdetést a hasznaltauto.hu oldalon lejárt papírokkal volt hirdetve 590.000 Ft-ért. A hirdető oldalán már 890.000 Ft friss papírokkal.
Magyarországon nem a legkeresettebb típus vgay inkább a világban? Mi lehet az oka?
Csikós cikkeit hol tudom elérni? Tudsz linket küldeni?
2016. nyarától októberig nézegettem csak a hirdetéseket, utána már nem érdekeltek annyira ;) Úgy emlékszek, hogy a kezdetektől fogva fent volt ez a motor, nyáron még nézegettem is, mert a fotókon nagyon szép. Akkor még nem tudtam pontosan, hogy mit is szeretnék, átfogóan nézegettem a Monstereket és a Supersportokat, de elsősorban a 900/1000-esek érdekeltek. Egy Monster 1000ds volt sokáig a kiszemelt, de aztán elcsábultam a 4szelepesek felé :)

Úgy értem, hogy a 750-es szerintem nem a legkeresettebb, akár Monsterről, akár SS-ről van szó. Aki kicsit akar, az 600/620-ban gondolkodik, aki annál nagyobbat, az meg már 900/1000-ben. A 750/800 keveseknél kerül szóba, ez alól talán csak a 800-as Monster S2 kivétel, mert az a belépő az egykarú hátsóvilla világába :) . Sima 800-as Monsterről meg SS-ről sokáig azt se tudtam, hogy létezik egyáltalán :)

A totalbike.hu Sebesség oltára rovatban van az összes szerintem, de a lényeg a Szmoli által linkelt összefoglaló cikkben benne van. Ő azért akart 750-est, mert nem szereti a száraz kuplungot, és a pénztárcájához mérten ez a legerősebb nedves kuplungos változat.
#16827
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni ezzel a motorral kapcsolatosan:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... rt-9697742
Mi a véleményetek róla? Előnyei és hátrányai?
Esetleg valakinek nem ismerős?
Nagyon régóta ott van a BMW-ben, szerintem érvényes papírokkal láttam még a hirdetést tavaly nyáron. Nem gondolnám, hogy a motor rossz lenne, inkább csak nem a legkeresettebb típus, egy megtekintést megér. Csikós cikkeit érdemes elolvasni a típusról, bár akkor tuti megveszed szerintem :)
Igen Igen pont azért is linkeltem mert így ha elolvassa tudja hogy mire érdemes figyelni nagyon szépen össze szedte hogy mi hogy, de egyébként csak jót mond róla még így is :D

Igen, eléggé elégedett vele még így is. Mi lett volna, ha vesz egy patika állapotút...
Azt azért tegyük hozzá, hogy szinte mindent rendbe rakott/rakatott rajta, és így imádja nagyon ;) Az első villával nem tudom, mi lett végül? Úgy rémlik, valami kavarás volt, és Monster villa van benne, így lett csőkormányos, ugye?
Decemberben amikor néztem a hirdetést a hasznaltauto.hu oldalon lejárt papírokkal volt hirdetve 590.000 Ft-ért. A hirdető oldalán már 890.000 Ft friss papírokkal.
Magyarországon nem a legkeresettebb típus vgay inkább a világban? Mi lehet az oka?
Csikós cikkeit hol tudom elérni? Tudsz linket küldeni?
#16826
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni ezzel a motorral kapcsolatosan:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... rt-9697742
Mi a véleményetek róla? Előnyei és hátrányai?
Esetleg valakinek nem ismerős?
Szia! Én nem ismerem a típust viszont kb egy hete olvastam egy cikket erről a típusról!

https://totalbike.hu/sebessegoltara/201 ... 50ss-szel/
Szia! Köszönöm az információt és a cikket is, ami sok pozitívat ír le erről a típusról.
#16823
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni ezzel a motorral kapcsolatosan:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... rt-9697742
Mi a véleményetek róla? Előnyei és hátrányai?
Esetleg valakinek nem ismerős?
Nagyon régóta ott van a BMW-ben, szerintem érvényes papírokkal láttam még a hirdetést tavaly nyáron. Nem gondolnám, hogy a motor rossz lenne, inkább csak nem a legkeresettebb típus, egy megtekintést megér. Csikós cikkeit érdemes elolvasni a típusról, bár akkor tuti megveszed szerintem :)

Igen, eléggé elégedett vele még így is. Mi lett volna, ha vesz egy patika állapotút...
Azt azért tegyük hozzá, hogy szinte mindent rendbe rakott/rakatott rajta, és így imádja nagyon ;) Az első villával nem tudom, mi lett végül? Úgy rémlik, valami kavarás volt, és Monster villa van benne, így lett csőkormányos, ugye?

Az első villa nem rémlik. Arra emlékszem, hogy a hátsó rugóstag fordítva volt berakva, ezért beleért a vázba,
Na, a Szmoli által linkelt "összefoglaló" írásban is írja, a hátsó rugóstag előtt pont. :)
#16822
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni ezzel a motorral kapcsolatosan:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... rt-9697742
Mi a véleményetek róla? Előnyei és hátrányai?
Esetleg valakinek nem ismerős?
Nagyon régóta ott van a BMW-ben, szerintem érvényes papírokkal láttam még a hirdetést tavaly nyáron. Nem gondolnám, hogy a motor rossz lenne, inkább csak nem a legkeresettebb típus, egy megtekintést megér. Csikós cikkeit érdemes elolvasni a típusról, bár akkor tuti megveszed szerintem :)
Igen Igen pont azért is linkeltem mert így ha elolvassa tudja hogy mire érdemes figyelni nagyon szépen össze szedte hogy mi hogy, de egyébként csak jót mond róla még így is :D

Igen, eléggé elégedett vele még így is. Mi lett volna, ha vesz egy patika állapotút...
Azt azért tegyük hozzá, hogy szinte mindent rendbe rakott/rakatott rajta, és így imádja nagyon ;) Az első villával nem tudom, mi lett végül? Úgy rémlik, valami kavarás volt, és Monster villa van benne, így lett csőkormányos, ugye?

Az első villa nem rémlik. Arra emlékszem, hogy a hátsó rugóstag fordítva volt berakva, ezért beleért a vázba,
#16821
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni ezzel a motorral kapcsolatosan:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... rt-9697742
Mi a véleményetek róla? Előnyei és hátrányai?
Esetleg valakinek nem ismerős?
Nagyon régóta ott van a BMW-ben, szerintem érvényes papírokkal láttam még a hirdetést tavaly nyáron. Nem gondolnám, hogy a motor rossz lenne, inkább csak nem a legkeresettebb típus, egy megtekintést megér. Csikós cikkeit érdemes elolvasni a típusról, bár akkor tuti megveszed szerintem :)

Azt azért tegyük hozzá Csikós motorjához, hogy egy elég lelakott, elhanyagolt, összegányolt motort vett, amit abszolút nem hozzáértő szerelők szereltek. A legtöbb hiba, ami előjött, ennek volt köszönhető, ha jól emlékszem. Érdemes elolvasni hozzá a korábbi cikkeit is a motorról.
Igen Igen pont azért is linkeltem mert így ha elolvassa tudja hogy mire érdemes figyelni nagyon szépen össze szedte hogy mi hogy, de egyébként csak jót mond róla még így is :D

Igen, eléggé elégedett vele még így is. Mi lett volna, ha vesz egy patika állapotút...
Azt azért tegyük hozzá, hogy szinte mindent rendbe rakott/rakatott rajta, és így imádja nagyon ;) Az első villával nem tudom, mi lett végül? Úgy rémlik, valami kavarás volt, és Monster villa van benne, így lett csőkormányos, ugye?
#16820
Szia! Én nem ismerem a típust viszont kb egy hete olvastam egy cikket erről a típusról!

https://totalbike.hu/sebessegoltara/201 ... 50ss-szel/

Azt azért tegyük hozzá Csikós motorjához, hogy egy elég lelakott, elhanyagolt, összegányolt motort vett, amit abszolút nem hozzáértő szerelők szereltek. A legtöbb hiba, ami előjött, ennek volt köszönhető, ha jól emlékszem. Érdemes elolvasni hozzá a korábbi cikkeit is a motorról.
Igen Igen pont azért is linkeltem mert így ha elolvassa tudja hogy mire érdemes figyelni nagyon szépen össze szedte hogy mi hogy, de egyébként csak jót mond róla még így is :D

Igen, eléggé elégedett vele még így is. Mi lett volna, ha vesz egy patika állapotút...
#16819
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni ezzel a motorral kapcsolatosan:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... rt-9697742
Mi a véleményetek róla? Előnyei és hátrányai?
Esetleg valakinek nem ismerős?
Szia! Én nem ismerem a típust viszont kb egy hete olvastam egy cikket erről a típusról!

https://totalbike.hu/sebessegoltara/201 ... 50ss-szel/

Azt azért tegyük hozzá Csikós motorjához, hogy egy elég lelakott, elhanyagolt, összegányolt motort vett, amit abszolút nem hozzáértő szerelők szereltek. A legtöbb hiba, ami előjött, ennek volt köszönhető, ha jól emlékszem. Érdemes elolvasni hozzá a korábbi cikkeit is a motorról.
Igen Igen pont azért is linkeltem mert így ha elolvassa tudja hogy mire érdemes figyelni nagyon szépen össze szedte hogy mi hogy, de egyébként csak jót mond róla még így is :D
#16818
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni ezzel a motorral kapcsolatosan:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... rt-9697742
Mi a véleményetek róla? Előnyei és hátrányai?
Esetleg valakinek nem ismerős?
Szia! Én nem ismerem a típust viszont kb egy hete olvastam egy cikket erről a típusról!

https://totalbike.hu/sebessegoltara/201 ... 50ss-szel/

Azt azért tegyük hozzá Csikós motorjához, hogy egy elég lelakott, elhanyagolt, összegányolt motort vett, amit abszolút nem hozzáértő szerelők szereltek. A legtöbb hiba, ami előjött, ennek volt köszönhető, ha jól emlékszem. Érdemes elolvasni hozzá a korábbi cikkeit is a motorról.
#16815
Sziasztok!

Errol a motorrol tud valamelyikotok valamit, esetleg ismeri a hirdetesben feltuntetett "egy gazdat"?

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... s-10436544

A motort megneztem mar szemelyesen, nem talaltam rajta olyan hibat, ami miatt lesapadtam volna!
1098-as tulajdonosok velemenyet is szivesen veszem, mert nincs melyrehatobb modell ismeretem. Ez lenne az 1. Ducatim!

Koszonom elore is!
ez tényleg egygazdás motor, én amennyire ismerem megkímélt, bár szerintem drága ennyiért


Koszonom , hogy leirtad a velemenyed!En is kisse dragalom, bar tenyleg van rajta jopar extra!Joideje nezem ezt a modellt kulfoldi oldalakon is, nagyon tuttinak tuno vetelbe meg ott se futottam. Koszonom szepen meg egyszer!
#16814
Sziasztok!

Errol a motorrol tud valamelyikotok valamit, esetleg ismeri a hirdetesben feltuntetett "egy gazdat"?

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... s-10436544

A motort megneztem mar szemelyesen, nem talaltam rajta olyan hibat, ami miatt lesapadtam volna!
1098-as tulajdonosok velemenyet is szivesen veszem, mert nincs melyrehatobb modell ismeretem. Ez lenne az 1. Ducatim!

Koszonom elore is!
ez tényleg egygazdás motor, én amennyire ismerem megkímélt, bár szerintem drága ennyiért
#16813
Sziasztok!

Errol a motorrol tud valamelyikotok valamit, esetleg ismeri a hirdetesben feltuntetett "egy gazdat"?

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... s-10436544

A motort megneztem mar szemelyesen, nem talaltam rajta olyan hibat, ami miatt lesapadtam volna!
1098-as tulajdonosok velemenyet is szivesen veszem, mert nincs melyrehatobb modell ismeretem. Ez lenne az 1. Ducatim!

Koszonom elore is!

#16812
Üdv! Ez a motor nem ismerős valakinek ? Meg venném de nem tudok róla semmit hátha tudja valaki kié lehetett mert beszámolt motor. Az is érdekel mi a vélemény erről a típusról köszi!
Ugy is mindenki az 1000-esrol aradozik, ugy hogy ki vagyok en, hogy mast mondjak :) de egyebkent en tenyleg elegedett vagyok a 620-as MLT-val, es mivel nekem az van, hivatalbol is elegedett kell, hogy legyek, nehogy onigazolasi csapdaba ejtsem sajat magam, ugye. Szoval mindenki csak sajat felelossegre vasaroljon multi 620-at. En a legjobban azt a resz elvezem, amikor az autobol nezve tul rovidre sikeredettnek tuno tavon elozes utan/kozben meg a dudat is van ideje megnyomni a kozlekedes emlitett 4 kereku resztvevojenek, gondolom buntetesbol, de legalabb is szigoru figyelmeztetesnek szanva. Pedig azt sem tudja hany eves vagyok es hany kobcentis. Szoval nyugodtan vegyen mindenki 1000-st, mert arra legalabb ra is van irva, igy konnyu megtalalni a parkoloban, az enyemre meg nincs :) .
#16811
Üdv! Ez a motor nem ismerős valakinek ? Meg venném de nem tudok róla semmit hátha tudja valaki kié lehetett mert beszámolt motor. Az is érdekel mi a vélemény erről a típusról köszi!


Szia!
Nekem 1000-em van...az egyik legjobb blokk, ha teheted akkor Multiba inkább ilyent vegyél. Baseldon klubtárs tud nyilatkozni a 620-as Multiról...úgy rémlik meg van vele elégedve.
Baseldon márkatárs vagy fórumtárs ;)
Kezdem szegyellni magam, hogy magam sem tudom melyik kategoriaba tartozom, csak osztom itt az eszt...de komolyan
#16810
Üdv! Ez a motor nem ismerős valakinek ? Meg venném de nem tudok róla semmit hátha tudja valaki kié lehetett mert beszámolt motor. Az is érdekel mi a vélemény erről a típusról köszi!


Szia!
Nekem 1000-em van...az egyik legjobb blokk, ha teheted akkor Multiba inkább ilyent vegyél. Baseldon klubtárs tud nyilatkozni a 620-as Multiról...úgy rémlik meg van vele elégedve.
Baseldon márkatárs vagy fórumtárs ;)
ott a pont! :-)
#16809
Üdv! Ez a motor nem ismerős valakinek ? Meg venném de nem tudok róla semmit hátha tudja valaki kié lehetett mert beszámolt motor. Az is érdekel mi a vélemény erről a típusról köszi!


Szia!
Nekem 1000-em van...az egyik legjobb blokk, ha teheted akkor Multiba inkább ilyent vegyél. Baseldon klubtárs tud nyilatkozni a 620-as Multiról...úgy rémlik meg van vele elégedve.
Baseldon márkatárs vagy fórumtárs ;)
#16808
Üdv! Ez a motor nem ismerős valakinek ? Meg venném de nem tudok róla semmit hátha tudja valaki kié lehetett mert beszámolt motor. Az is érdekel mi a vélemény erről a típusról köszi!


Szia!
Nekem 1000-em van...az egyik legjobb blokk, ha teheted akkor Multiba inkább ilyent vegyél. Baseldon klubtárs tud nyilatkozni a 620-as Multiról...úgy rémlik meg van vele elégedve.
#16807
Üdv! Ez a motor nem ismerős valakinek ? Meg venném de nem tudok róla semmit hátha tudja valaki kié lehetett mert beszámolt motor. Az is érdekel mi a vélemény erről a típusról köszi!
Csatolmányok:
screenshot_20171222-213544.png
screenshot_20171222-213544.png (1.01 MiB) Megtekintve 9156 alkalommal
#16806
Sziasztok! Ducati ST4-el kapcsolatban érdeklődnék. Kinéztem ezt a típust a Cb500 leváltásához, és a hosszabb távú tapasztalatokról érdeklődnék a típussal kapcsolatban. Tehát: szerviz igény és költségek, alkatrész ellátottság (elsősorban dél-délkelet-Magyarország), ilyesmik. Minden választ köszönök! :)
#16804


500 métert írt, nem 500 kilométert!
Igen, nagyon keveset tudtam menni, de így alakult. Köszönöm a hozzászólásaitok! Gondolom, aki már napi szinten 1000-essel motorozik, nehezen érti a kisebb teljesítményt. Nem is magyaráznám tovább a bizonyítványt. Egyelőre túrázni sem tervezek vele nagyokat, meg kicsiket sem. Inkább némi ingázás és kevésbé seggfájdító rövid utakra gondolok. És mindezt télen, hogy szokjuk egymást. :) Igaz is, kellene valami kézvédelem rá. Van valami értelmes, kevésbé bazári a piacon ezekhez a régivágású motorokhoz?
Itt csak olyat nem találsz ami nem is létezik ;)
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R ... rd&_sop=12
Epp ettol tartok, hogy amit keresek, az nem letezik :)
#16803
Sziasztok,
ezt a 3 motort nézem meg a héten, láttok bármit rajtuk, ami aggodalomra adhat okot?

https://new.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... d-11187002
https://new.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... s-12055643
https://new.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... s-11956103

Köszi a segítséget!
Levente


1. A Szín Fekete fekete vázzal jött ki a Piros Pirossal tudtommal (lehet csak esztétika miatt festették)
2. Mellette szól ha jól látom nem csak dob hanem katalizátort is kiváltották így sokkal öblösebb szebb a hangja
3. csak végdob katalizátor megvan illetve nincs doboz doboztartó

Hogy ezek pozitívum vagy negatívum az mindenkinek kinek mi!
Nagy típushibák nincsenek jó és megbízható a Ds blokk
Amin nem szabad meglepődni hogy az üzemanyag szint jelző 150 km után már jelez hogy kevés és tankolj, viszont még ugyanannyit simán elmegy!

Mindegyik 30 körüli km el van a nagy szerviz 40 nél esedékes (szíj, szelephézag stb.) azt érdemes belekalkulálni


Köszi.
Én úgy tudom, hogy volt egy speciális kiadás a fekete-piros kombóval Öhlins lengéscsillapítókkal, 2005 körül. Ezt kipróbáltam, nagyon szép, de kicsit magas. Nem tudom, hogy a zselés ülés miatt volt-e. De nagyon szépen és jól ment, bár kicsit nehezen indult. Az a baj, hogy ez a legszebb viszont :) A 2 fekete felni nagyon tutin néz ki, a Ducati Performance betétek is nagyon állatok.
A piros nekem kicsit bazári, főleg a szürke felnikkel, de olcsóbb és/vagy jobban felszerelt...
Hát ha lesz még jó idő, akkor a többit is megnézem.
#16800
Sziasztok,
ezt a 3 motort nézem meg a héten, láttok bármit rajtuk, ami aggodalomra adhat okot?

https://new.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... d-11187002
https://new.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... s-12055643
https://new.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... s-11956103

Köszi a segítséget!
Levente


1. A Szín Fekete fekete vázzal jött ki a Piros Pirossal tudtommal (lehet csak esztétika miatt festették)
2. Mellette szól ha jól látom nem csak dob hanem katalizátort is kiváltották így sokkal öblösebb szebb a hangja
3. csak végdob katalizátor megvan illetve nincs doboz doboztartó

Hogy ezek pozitívum vagy negatívum az mindenkinek kinek mi!
Nagy típushibák nincsenek jó és megbízható a Ds blokk
Amin nem szabad meglepődni hogy az üzemanyag szint jelző 150 km után már jelez hogy kevés és tankolj, viszont még ugyanannyit simán elmegy!

Mindegyik 30 körüli km el van a nagy szerviz 40 nél esedékes (szíj, szelephézag stb.) azt érdemes belekalkulálni
#16798
Ez most akkor mi? RS hátsó felni, régi 3 ágú első felni, elvileg RS blokk de nem RS műszerfal. (de ha tévedek kövezzetek meg :D )
https://new.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... r-12095383


Peti, Te biztos nagy szakértője vagy a Ducatinak, de áruld el kérlek, hogy miből gondolod, hogy ebben RS blokk van??? :) :)
Érzem az iróniát, de azóta felvilágosítottak, hogy az egyes szériákban mégis milyen blokk van. Tévedtem ok, nem tudtam, hogy kié a motor ok, de nehogy már baj legyen, ha ide belinkelek egy motort ami egyáltalán nem tűnik külsőre sem gyárinak, hogy mi a véleményetek róla, ha nem gyári az eleje akkor mire gondol először az ember=valamit utolértek vele.
#16792
Ha már 500 m-t mentél vele akkor gondolom hidegen is indítottad, ha sehogy sem füstöl akkor így az már pipa. Amúgy meg az általános dolgokat kell nézni, vázon lévő kormány ütközők sérülve vannak-e vagy le vannak-e szakadva, leveszed az ülést megnézed, hogy a tank felfogatása ép e, a tank egyenletesen fekszik-e fel minden gumibakra, oldal dekni sérült-e, váltó kar és hátsó fékkar hajlott-e, ezek mind esésre utalhatnak. Szárazak-e a becsúszó szárak, gumik, fékbetétek, fék tárcsák, lánc, lánc kerekek milyen állapotban vannak. Én a légszűrő házba is belenéznék mennyire van benne elhasználva a légszűrő, ezek mind alkura adnak lehetőséget.


500 métert írt, nem 500 kilométert!
Igen, nagyon keveset tudtam menni, de így alakult. Köszönöm a hozzászólásaitok! Gondolom, aki már napi szinten 1000-essel motorozik, nehezen érti a kisebb teljesítményt. Nem is magyaráznám tovább a bizonyítványt. Egyelőre túrázni sem tervezek vele nagyokat, meg kicsiket sem. Inkább némi ingázás és kevésbé seggfájdító rövid utakra gondolok. És mindezt télen, hogy szokjuk egymást. :) Igaz is, kellene valami kézvédelem rá. Van valami értelmes, kevésbé bazári a piacon ezekhez a régivágású motorokhoz?
Itt csak olyat nem találsz ami nem is létezik ;)
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R ... rd&_sop=12
#16791
Udv mindenkinek!
Velemenyetek, tanacsotok kerem motorvasarlas elott. Vagy jobban hangzik ha motor atvetel elottot mondok, mert lenyegeben mar megalkudtam az emberrel, ki is probaltam (mentem vele 500 m-t !!) de meg nem hoztam el a motort, ami egy 2005-s 620 mts. Olyan, mint amit linkeltem alul. Az a sztenderd kerdesem, hogy az ember mire figyeljen, mielott elesiti a vetelt? Menni megy, kapcsol, villog, fekez, szoval tud mindent. Nekem a kuplung kicsit fent fogott, de ez akar szokas kerdese is lehet. Szoval ha van jotanacs, ne folytsatok magatokba :) , van meg egy hetem kb. az atvetelig. Egyeb irant jovore is keretik Szilvasvaradra tenni a zaro befutot mert az nekem nagyon kenyelmesnek tunik.

https://www.motoscout24.ch/de/d/ducati- ... 60%26r%3d5
Ha már 500 m-t mentél vele akkor gondolom hidegen is indítottad, ha sehogy sem füstöl akkor így az már pipa. Amúgy meg az általános dolgokat kell nézni, vázon lévő kormány ütközők sérülve vannak-e vagy le vannak-e szakadva, leveszed az ülést megnézed, hogy a tank felfogatása ép e, a tank egyenletesen fekszik-e fel minden gumibakra, oldal dekni sérült-e, váltó kar és hátsó fékkar hajlott-e, ezek mind esésre utalhatnak. Szárazak-e a becsúszó szárak, gumik, fékbetétek, fék tárcsák, lánc, lánc kerekek milyen állapotban vannak. Én a légszűrő házba is belenéznék mennyire van benne elhasználva a légszűrő, ezek mind alkura adnak lehetőséget.


500 métert írt, nem 500 kilométert!
Igen, nagyon keveset tudtam menni, de így alakult. Köszönöm a hozzászólásaitok! Gondolom, aki már napi szinten 1000-essel motorozik, nehezen érti a kisebb teljesítményt. Nem is magyaráznám tovább a bizonyítványt. Egyelőre túrázni sem tervezek vele nagyokat, meg kicsiket sem. Inkább némi ingázás és kevésbé seggfájdító rövid utakra gondolok. És mindezt télen, hogy szokjuk egymást. :) Igaz is, kellene valami kézvédelem rá. Van valami értelmes, kevésbé bazári a piacon ezekhez a régivágású motorokhoz?
#16790
Udv mindenkinek!
Velemenyetek, tanacsotok kerem motorvasarlas elott. Vagy jobban hangzik ha motor atvetel elottot mondok, mert lenyegeben mar megalkudtam az emberrel, ki is probaltam (mentem vele 500 m-t !!) de meg nem hoztam el a motort, ami egy 2005-s 620 mts. Olyan, mint amit linkeltem alul. Az a sztenderd kerdesem, hogy az ember mire figyeljen, mielott elesiti a vetelt? Menni megy, kapcsol, villog, fekez, szoval tud mindent. Nekem a kuplung kicsit fent fogott, de ez akar szokas kerdese is lehet. Szoval ha van jotanacs, ne folytsatok magatokba :) , van meg egy hetem kb. az atvetelig. Egyeb irant jovore is keretik Szilvasvaradra tenni a zaro befutot mert az nekem nagyon kenyelmesnek tunik.

https://www.motoscout24.ch/de/d/ducati- ... 60%26r%3d5

Szia!

Szerintem te már eldöntötted, hogy megveszed, de azért leírom amit gondolok:
Én nem ismerem konkrétan a típust, de amikor én vettem a monstert nézegettem a multikat is. Akkor többen is írták, hogy multiból ne vegyek 620-ast, csak 1000-est. Most 620-as monsterem van, de ebben is kicsit kevésnek érzem ezt a blokkot, gondolom a multiban sem tűnik erősebbnek.
Szóval én tuti 1000-es multit vennék. Ez az egyik legjobban sikerült Ducati blokk, száraz kuplung, félkarú lengővilla...
Egyébként első motor lenne, vagy volt már saját motorod?
Teljesen igazad van. Ráadásul a Monster nekem is nagyon tetszett, amikor próbáltam, és a streetfighter(azt hiszem igy hivták) próbaúton örjöngve ordítoztam bele a bukómba, DE...
pont azért nem megyek neki a nagyobb köbcentiknek, amiért azok sokkal többet tudnak, mint én. Van saját motorom, amennyiben az annak nevezhető, hiszen csak 250-es és honda , és 30 éves, és robogó(inkább). Szóval igazad lehet, hogy gyenge lesz egy idő után, de úgy vagyok ezzel, hogy 9 csajjal is ágyba bújhatok egyszerre vagányságból, de ha gyereket akarok, egy is elég, ellenben ki kell várni a 9 hónapot.
#16789
Udv mindenkinek!
Velemenyetek, tanacsotok kerem motorvasarlas elott. Vagy jobban hangzik ha motor atvetel elottot mondok, mert lenyegeben mar megalkudtam az emberrel, ki is probaltam (mentem vele 500 m-t !!) de meg nem hoztam el a motort, ami egy 2005-s 620 mts. Olyan, mint amit linkeltem alul. Az a sztenderd kerdesem, hogy az ember mire figyeljen, mielott elesiti a vetelt? Menni megy, kapcsol, villog, fekez, szoval tud mindent. Nekem a kuplung kicsit fent fogott, de ez akar szokas kerdese is lehet. Szoval ha van jotanacs, ne folytsatok magatokba :) , van meg egy hetem kb. az atvetelig. Egyeb irant jovore is keretik Szilvasvaradra tenni a zaro befutot mert az nekem nagyon kenyelmesnek tunik.

https://www.motoscout24.ch/de/d/ducati- ... 60%26r%3d5
Ha már 500 m-t mentél vele akkor gondolom hidegen is indítottad, ha sehogy sem füstöl akkor így az már pipa. Amúgy meg az általános dolgokat kell nézni, vázon lévő kormány ütközők sérülve vannak-e vagy le vannak-e szakadva, leveszed az ülést megnézed, hogy a tank felfogatása ép e, a tank egyenletesen fekszik-e fel minden gumibakra, oldal dekni sérült-e, váltó kar és hátsó fékkar hajlott-e, ezek mind esésre utalhatnak. Szárazak-e a becsúszó szárak, gumik, fékbetétek, fék tárcsák, lánc, lánc kerekek milyen állapotban vannak. Én a légszűrő házba is belenéznék mennyire van benne elhasználva a légszűrő, ezek mind alkura adnak lehetőséget.
Igen, ezek legtöbbjét mind megnéztem, kivéve a légszűrő dolgot és a tank felfekvését. Azt sem tudnám hogy kezdjek hozzá, de megpróbálom a második nekifutásnál majd. A légszűrő a tank alatt van, ha jól sejtem.
#16788
Udv mindenkinek!
Velemenyetek, tanacsotok kerem motorvasarlas elott. Vagy jobban hangzik ha motor atvetel elottot mondok, mert lenyegeben mar megalkudtam az emberrel, ki is probaltam (mentem vele 500 m-t !!) de meg nem hoztam el a motort, ami egy 2005-s 620 mts. Olyan, mint amit linkeltem alul. Az a sztenderd kerdesem, hogy az ember mire figyeljen, mielott elesiti a vetelt? Menni megy, kapcsol, villog, fekez, szoval tud mindent. Nekem a kuplung kicsit fent fogott, de ez akar szokas kerdese is lehet. Szoval ha van jotanacs, ne folytsatok magatokba :) , van meg egy hetem kb. az atvetelig. Egyeb irant jovore is keretik Szilvasvaradra tenni a zaro befutot mert az nekem nagyon kenyelmesnek tunik.

https://www.motoscout24.ch/de/d/ducati- ... 60%26r%3d5
Ha már 500 m-t mentél vele akkor gondolom hidegen is indítottad, ha sehogy sem füstöl akkor így az már pipa. Amúgy meg az általános dolgokat kell nézni, vázon lévő kormány ütközők sérülve vannak-e vagy le vannak-e szakadva, leveszed az ülést megnézed, hogy a tank felfogatása ép e, a tank egyenletesen fekszik-e fel minden gumibakra, oldal dekni sérült-e, váltó kar és hátsó fékkar hajlott-e, ezek mind esésre utalhatnak. Szárazak-e a becsúszó szárak, gumik, fékbetétek, fék tárcsák, lánc, lánc kerekek milyen állapotban vannak. Én a légszűrő házba is belenéznék mennyire van benne elhasználva a légszűrő, ezek mind alkura adnak lehetőséget.
Igen, ezek legtöbbjét mind megnéztem, kivéve a légszűrő dolgot és a tank felfekvését. Azt sem tudnám hogy kezdjek hozzá, de megpróbálom a második nekifutásnál majd. A légszűrő a tank alatt van, ha jól sejtem.
#16787
Udv mindenkinek!
Velemenyetek, tanacsotok kerem motorvasarlas elott. Vagy jobban hangzik ha motor atvetel elottot mondok, mert lenyegeben mar megalkudtam az emberrel, ki is probaltam (mentem vele 500 m-t !!) de meg nem hoztam el a motort, ami egy 2005-s 620 mts. Olyan, mint amit linkeltem alul. Az a sztenderd kerdesem, hogy az ember mire figyeljen, mielott elesiti a vetelt? Menni megy, kapcsol, villog, fekez, szoval tud mindent. Nekem a kuplung kicsit fent fogott, de ez akar szokas kerdese is lehet. Szoval ha van jotanacs, ne folytsatok magatokba :) , van meg egy hetem kb. az atvetelig. Egyeb irant jovore is keretik Szilvasvaradra tenni a zaro befutot mert az nekem nagyon kenyelmesnek tunik.

https://www.motoscout24.ch/de/d/ducati- ... 60%26r%3d5
Ha már 500 m-t mentél vele akkor gondolom hidegen is indítottad, ha sehogy sem füstöl akkor így az már pipa. Amúgy meg az általános dolgokat kell nézni, vázon lévő kormány ütközők sérülve vannak-e vagy le vannak-e szakadva, leveszed az ülést megnézed, hogy a tank felfogatása ép e, a tank egyenletesen fekszik-e fel minden gumibakra, oldal dekni sérült-e, váltó kar és hátsó fékkar hajlott-e, ezek mind esésre utalhatnak. Szárazak-e a becsúszó szárak, gumik, fékbetétek, fék tárcsák, lánc, lánc kerekek milyen állapotban vannak. Én a légszűrő házba is belenéznék mennyire van benne elhasználva a légszűrő, ezek mind alkura adnak lehetőséget.


500 métert írt, nem 500 kilométert!
Javítva! ;) A lényeg, hogy menjen vele úgy, hogy ott akkor indítja be hidegen, nincs előmelegítve, plusz a becsúszó szárakat is úgy nézze meg, hogy menet próba után, nem frissen lepucolt állapotban! Amúgy meg szerintem is kevés lesz a 620, még Monsterben elmegy pár évig egy személlyel, de egy Multit csak túrázásra is használna az ember, (csomag+2 személy) így nagyon hamar kevés lesz az ereje. Vegyél 1000-est! ;)
#16786
Udv mindenkinek!
Velemenyetek, tanacsotok kerem motorvasarlas elott. Vagy jobban hangzik ha motor atvetel elottot mondok, mert lenyegeben mar megalkudtam az emberrel, ki is probaltam (mentem vele 500 m-t !!) de meg nem hoztam el a motort, ami egy 2005-s 620 mts. Olyan, mint amit linkeltem alul. Az a sztenderd kerdesem, hogy az ember mire figyeljen, mielott elesiti a vetelt? Menni megy, kapcsol, villog, fekez, szoval tud mindent. Nekem a kuplung kicsit fent fogott, de ez akar szokas kerdese is lehet. Szoval ha van jotanacs, ne folytsatok magatokba :) , van meg egy hetem kb. az atvetelig. Egyeb irant jovore is keretik Szilvasvaradra tenni a zaro befutot mert az nekem nagyon kenyelmesnek tunik.

https://www.motoscout24.ch/de/d/ducati- ... 60%26r%3d5
Ha már 500 m-t mentél vele akkor gondolom hidegen is indítottad, ha sehogy sem füstöl akkor így az már pipa. Amúgy meg az általános dolgokat kell nézni, vázon lévő kormány ütközők sérülve vannak-e vagy le vannak-e szakadva, leveszed az ülést megnézed, hogy a tank felfogatása ép e, a tank egyenletesen fekszik-e fel minden gumibakra, oldal dekni sérült-e, váltó kar és hátsó fékkar hajlott-e, ezek mind esésre utalhatnak. Szárazak-e a becsúszó szárak, gumik, fékbetétek, fék tárcsák, lánc, lánc kerekek milyen állapotban vannak. Én a légszűrő házba is belenéznék mennyire van benne elhasználva a légszűrő, ezek mind alkura adnak lehetőséget.


500 métert írt, nem 500 kilométert!
#16785
Udv mindenkinek!
Velemenyetek, tanacsotok kerem motorvasarlas elott. Vagy jobban hangzik ha motor atvetel elottot mondok, mert lenyegeben mar megalkudtam az emberrel, ki is probaltam (mentem vele 500 m-t !!) de meg nem hoztam el a motort, ami egy 2005-s 620 mts. Olyan, mint amit linkeltem alul. Az a sztenderd kerdesem, hogy az ember mire figyeljen, mielott elesiti a vetelt? Menni megy, kapcsol, villog, fekez, szoval tud mindent. Nekem a kuplung kicsit fent fogott, de ez akar szokas kerdese is lehet. Szoval ha van jotanacs, ne folytsatok magatokba :) , van meg egy hetem kb. az atvetelig. Egyeb irant jovore is keretik Szilvasvaradra tenni a zaro befutot mert az nekem nagyon kenyelmesnek tunik.

https://www.motoscout24.ch/de/d/ducati- ... 60%26r%3d5

Szia!

Szerintem te már eldöntötted, hogy megveszed, de azért leírom amit gondolok:
Én nem ismerem konkrétan a típust, de amikor én vettem a monstert nézegettem a multikat is. Akkor többen is írták, hogy multiból ne vegyek 620-ast, csak 1000-est. Most 620-as monsterem van, de ebben is kicsit kevésnek érzem ezt a blokkot, gondolom a multiban sem tűnik erősebbnek.
Szóval én tuti 1000-es multit vennék. Ez az egyik legjobban sikerült Ducati blokk, száraz kuplung, félkarú lengővilla...
Egyébként első motor lenne, vagy volt már saját motorod?
#16784
Udv mindenkinek!
Velemenyetek, tanacsotok kerem motorvasarlas elott. Vagy jobban hangzik ha motor atvetel elottot mondok, mert lenyegeben mar megalkudtam az emberrel, ki is probaltam (mentem vele 500 m-t !!) de meg nem hoztam el a motort, ami egy 2005-s 620 mts. Olyan, mint amit linkeltem alul. Az a sztenderd kerdesem, hogy az ember mire figyeljen, mielott elesiti a vetelt? Menni megy, kapcsol, villog, fekez, szoval tud mindent. Nekem a kuplung kicsit fent fogott, de ez akar szokas kerdese is lehet. Szoval ha van jotanacs, ne folytsatok magatokba :) , van meg egy hetem kb. az atvetelig. Egyeb irant jovore is keretik Szilvasvaradra tenni a zaro befutot mert az nekem nagyon kenyelmesnek tunik.

https://www.motoscout24.ch/de/d/ducati- ... 60%26r%3d5
Ha már 500 m-t mentél vele akkor gondolom hidegen is indítottad, ha sehogy sem füstöl akkor így az már pipa. Amúgy meg az általános dolgokat kell nézni, vázon lévő kormány ütközők sérülve vannak-e vagy le vannak-e szakadva, leveszed az ülést megnézed, hogy a tank felfogatása ép e, a tank egyenletesen fekszik-e fel minden gumibakra, oldal dekni sérült-e, váltó kar és hátsó fékkar hajlott-e, ezek mind esésre utalhatnak. Szárazak-e a becsúszó szárak, gumik, fékbetétek, fék tárcsák, lánc, lánc kerekek milyen állapotban vannak. Én a légszűrő házba is belenéznék mennyire van benne elhasználva a légszűrő, ezek mind alkura adnak lehetőséget.
#16783
Udv mindenkinek!
Velemenyetek, tanacsotok kerem motorvasarlas elott. Vagy jobban hangzik ha motor atvetel elottot mondok, mert lenyegeben mar megalkudtam az emberrel, ki is probaltam (mentem vele 500 m-t !!) de meg nem hoztam el a motort, ami egy 2005-s 620 mts. Olyan, mint amit linkeltem alul. Az a sztenderd kerdesem, hogy az ember mire figyeljen, mielott elesiti a vetelt? Menni megy, kapcsol, villog, fekez, szoval tud mindent. Nekem a kuplung kicsit fent fogott, de ez akar szokas kerdese is lehet. Szoval ha van jotanacs, ne folytsatok magatokba :) , van meg egy hetem kb. az atvetelig. Egyeb irant jovore is keretik Szilvasvaradra tenni a zaro befutot mert az nekem nagyon kenyelmesnek tunik.

https://www.motoscout24.ch/de/d/ducati- ... 60%26r%3d5
#16781
Sziasztok, új vagyok itt a fórumon, most regisztráltam.
Bele is csapnék. Robogóról szeretnék átnyergelni nagy motorra, és egyenlőre csak abban vagyok biztos, hogy 600 köbcenti körülit szeretnék, és V-t.
Több típusban is gondolkozok, és mivel most is olasz kétkerekűm van egyértelműnek tűnik a Ducati.
Persze nekem is tele van a fejem kételyekkel (még piaggio robogóval alattam is), ezek elOLASZlatásában kérném a segítségeteket. :)
1. Alkalmas a monster 600-as (ezt néztem ki, kábé erre van lóvém) városi közlekedésre? értem itt manőverezhetőséget, kezelhetőséget, autók közötti haladást. Ez a legfontosabb kritérium, mert 80%-ban itt használnám.
2. Szerviz: Olvastam több helyen is ezt a balatoni szervizt. Nincs nem fosztogatós, nem gányolós, ducati műhely itt a fővárosban?
3. Alkatrész: egy régebbi monster-hoz, mennyire macera beszerezni a kopó-fogyó alkatrészeket? és mennyibe kerül átlagosan más motorokhoz képest?
4. Érdemes olaszból venni ducati-t? Van már vkinek ezzel tapasztalata?
Hirtelen ennyi.
Köszönöm, PPP

1. igen
2. van, hivatalos is meg nem hivatalos is
3. mit értesz régebbi alatt. 1980-asokhoz atomnehéz, ne vegyél PASO-t. egy monsterrel nem lesz gond. és drága se.
4. érdemes, de számold ki, megéri-e: utiköltség, kint szállás, megfelelő motor felhasjtása, itthon papírozás. természetesen ha egy más által kintről behozott motort nézel, akkor mindezekhez számold az ő nyereségét is (és pl gondolj bele egy olaszból eladásra behozott 600ezres nagyságrendű motor vajon mennyi volt kint, és miért annyi) + amit a hirdetésben látsz sokszor nem fedi a valóságot, tehát sokszor lyukra futsz, plusz napok, kaja, szállás, szabadnap...
#16780
Sziasztok, új vagyok itt a fórumon, most regisztráltam.
Bele is csapnék. Robogóról szeretnék átnyergelni nagy motorra, és egyenlőre csak abban vagyok biztos, hogy 600 köbcenti körülit szeretnék, és V-t.
Több típusban is gondolkozok, és mivel most is olasz kétkerekűm van egyértelműnek tűnik a Ducati.
Persze nekem is tele van a fejem kételyekkel (még piaggio robogóval alattam is), ezek elOLASZlatásában kérném a segítségeteket. :)
1. Alkalmas a monster 600-as (ezt néztem ki, kábé erre van lóvém) városi közlekedésre? értem itt manőverezhetőséget, kezelhetőséget, autók közötti haladást. Ez a legfontosabb kritérium, mert 80%-ban itt használnám.
2. Szerviz: Olvastam több helyen is ezt a balatoni szervizt. Nincs nem fosztogatós, nem gányolós, ducati műhely itt a fővárosban?
3. Alkatrész: egy régebbi monster-hoz, mennyire macera beszerezni a kopó-fogyó alkatrészeket? és mennyibe kerül átlagosan más motorokhoz képest?
4. Érdemes olaszból venni ducati-t? Van már vkinek ezzel tapasztalata?
Hirtelen ennyi.
Köszönöm, PPP
#16779
Sziasztok! Erről tud valaki valamit? Látta valaki élőben? Szerintetek reális az ár? Nem tűnik drágának, de elég sok a kilométer.
https://new.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... r-11541696
Én lealkudnám belőle a blokkfelújítás árát. (pár éve olyan 2-3 kiló volt munkadíjjal) Ilyenkor szokták szétkapni a blokkot csapágyak cseréjére. Nem törvényszerű, hogy muszáj, de én ezt tenném. Utána van egy kvázi új motorod, és akkor korrekt az ár. Ez csak szvsz, majd még Dino megmondja a frankót.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 49

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]