#16676
Ellentétben veled, nekem ki van írva a teljes igazi nevem, így nyugodtan hívhatsz azon is, bár ez a megnyilvánulás is a tahóságodat igazolja. Ez a stílus nagyon nem ide való. Kamu adatokkal meg nem is értem miért lehet ide beregisztrálni....
Mayer Péter, Balatongyörök, és az ő motorja nem csicsás, és nem kétlengőkaros
tetszik a terep színű tatyó, az ülés, a felnicsík és a tankbőr is szupi
Nekem a hirdetései közül az EREDETI MTV jacketre fáj a fogam de nagyon..... :-)
#16675

nyugodj le Joska
latom te 2015 ota motorozol, en 1969 ota.
Volt Hornetem is, es mellette masik 18 olyan Motor , amiket te sose fogsz tapogatni.
ennyire giccses motorom viszont sosem volt, es lesz
Megnyugszik a beteg :)))
Ellentétben veled, nekem ki van írva a teljes igazi nevem, így nyugodtan hívhatsz azon is, bár ez a megnyilvánulás is a tahóságodat igazolja. Ez a stílus nagyon nem ide való. Kamu adatokkal meg nem is értem miért lehet ide beregisztrálni....
Mayer Péter, Balatongyörök, és az ő motorja nem csicsás, és nem kétlengőkaros
tetszik a terep színű tatyó, az ülés, a felnicsík és a tankbőr is szupi
#16674
Ha szerinted ez giccsbazar akkor szerintem rossz helyen jarsz, ne vegyel Ducatit, maradj egy Hornet-nel, az talan megfelel a szamodra, nem giccses, es meg unalmas is!

nyugodj le Joska
latom te 2015 ota motorozol, en 1969 ota.
Volt Hornetem is, es mellette masik 18 olyan Motor , amiket te sose fogsz tapogatni.
ennyire giccses motorom viszont sosem volt, es lesz
Megnyugszik a beteg :)))
Ellentétben veled, nekem ki van írva a teljes igazi nevem, így nyugodtan hívhatsz azon is, bár ez a megnyilvánulás is a tahóságodat igazolja. Ez a stílus nagyon nem ide való. Kamu adatokkal meg nem is értem miért lehet ide beregisztrálni....
Mayer Péter, Balatongyörök, és az ő motorja nem csicsás, és nem kétlengőkaros
#16673

ezen ? Minden
Giccsbazar-amit lehet kicsicsaztak-szerintem
Ha szerinted ez giccsbazar akkor szerintem rossz helyen jarsz, ne vegyel Ducatit, maradj egy Hornet-nel, az talan megfelel a szamodra, nem giccses, es meg unalmas is!

nyugodj le Joska
latom te 2015 ota motorozol, en 1969 ota.
Volt Hornetem is, es mellette masik 18 olyan Motor , amiket te sose fogsz tapogatni.
ennyire giccses motorom viszont sosem volt, es lesz
Megnyugszik a beteg :)))
Ellentétben veled, nekem ki van írva a teljes igazi nevem, így nyugodtan hívhatsz azon is, bár ez a megnyilvánulás is a tahóságodat igazolja. Ez a stílus nagyon nem ide való. Kamu adatokkal meg nem is értem miért lehet ide beregisztrálni....
#16672
Ezen például mi a ronda szerinted? Nem értem, ezerszer szebb mint az "old school" kocka 2 karos hátsó villa. (nem fikázásból írtam a 2 karosra, nincs bajom vele, de a forma csak változik)

ezen ? Minden
Giccsbazar-amit lehet kicsicsaztak-szerintem
Ha szerinted ez giccsbazar akkor szerintem rossz helyen jarsz, ne vegyel Ducatit, maradj egy Hornet-nel, az talan megfelel a szamodra, nem giccses, es meg unalmas is!

nyugodj le Joska
latom te 2015 ota motorozol, en 1969 ota.
Volt Hornetem is, es mellette masik 18 olyan Motor , amiket te sose fogsz tapogatni.
ennyire giccses motorom viszont sosem volt, es lesz
Megnyugszik a beteg :)))

#16671
Meg kell vedjem,lehet nem tud a gyári fehér kerek fenyezesrol ami tud sokk lenni egy arany kuplungtakaroval! :)
Amúgy amikor ez az S4rs színkombináció kijött ez volt a kedvencem! "Volt" :)
#16670

1/ Ronda mint a bün, volt 2 repüles --yutubon ?? a rosszul visszarakott kerek miatt
2/ JAWS-46 megirta fennt a jot
3/ mar irtam, az S2R erdekes volt, de motorozni a 696 -os a Super , biztos közrejatszhat az egyenlö sulyelosztas ---is
Ezen például mi a ronda szerinted? Nem értem, ezerszer szebb mint az "old school" kocka 2 karos hátsó villa. (nem fikázásból írtam a 2 karosra, nincs bajom vele, de a forma csak változik)

ezen ? Minden
Giccsbazar-amit lehet kicsicsaztak-szerintem
Ha szerinted ez giccsbazar akkor szerintem rossz helyen jarsz, ne vegyel Ducatit, maradj egy Hornet-nel, az talan megfelel a szamodra, nem giccses, es meg unalmas is!
#16668

ezen ? Minden
Giccsbazar-amit lehet kicsicsaztak-szerintem
Giccsbazár....ezen ...mi?? Ízlésen lehet vitatkozni, na de pont ez a kép giccsbazár...na ne már. Ez szerintem izzig vérig Ducati ( max a sárga emelő...na de kérem :-) ).

Ezt a kommentet a tomboló hőség számlájára írom....
Én csak az arany fedelet dobnám le róla és vinném is... :D
detto
#16667
Ezen például mi a ronda szerinted? Nem értem, ezerszer szebb mint az "old school" kocka 2 karos hátsó villa. (nem fikázásból írtam a 2 karosra, nincs bajom vele, de a forma csak változik)

ezen ? Minden
Giccsbazar-amit lehet kicsicsaztak-szerintem
Giccsbazár....ezen ...mi?? Ízlésen lehet vitatkozni, na de pont ez a kép giccsbazár...na ne már. Ez szerintem izzig vérig Ducati ( max a sárga emelő...na de kérem :-) ).

Ezt a kommentet a tomboló hőség számlájára írom....
Én csak az arany fedelet dobnám le róla és vinném is... :D
#16665

1/ Ronda mint a bün, volt 2 repüles --yutubon ?? a rosszul visszarakott kerek miatt
2/ JAWS-46 megirta fennt a jot
3/ mar irtam, az S2R erdekes volt, de motorozni a 696 -os a Super , biztos közrejatszhat az egyenlö sulyelosztas ---is
Ezen például mi a ronda szerinted? Nem értem, ezerszer szebb mint az "old school" kocka 2 karos hátsó villa. (nem fikázásból írtam a 2 karosra, nincs bajom vele, de a forma csak változik)

ezen ? Minden
Giccsbazar-amit lehet kicsicsaztak-szerintem
Giccsbazár....ezen ...mi?? Ízlésen lehet vitatkozni, na de pont ez a kép giccsbazár...na ne már. Ez szerintem izzig vérig Ducati ( max a sárga emelő...na de kérem :-) ).

Ezt a kommentet a tomboló hőség számlájára írom....
#16664

Ducati egyoldali lengőkarral az igazán szép

1/ Ronda mint a bün, volt 2 repüles --yutubon ?? a rosszul visszarakott kerek miatt
2/ JAWS-46 megirta fennt a jot
3/ mar irtam, az S2R erdekes volt, de motorozni a 696 -os a Super , biztos közrejatszhat az egyenlö sulyelosztas ---is
Ezen például mi a ronda szerinted? Nem értem, ezerszer szebb mint az "old school" kocka 2 karos hátsó villa. (nem fikázásból írtam a 2 karosra, nincs bajom vele, de a forma csak változik)

ezen ? Minden
Giccsbazar-amit lehet kicsicsaztak-szerintem
#16663
Köszönöm szépen a segítséget! Nagyon tetszik a közösség összetartó ereje, segítőkészsége.
Vártnál is több infót kaptam. Egyenlőre elengedem ezt az streetfighter dolgot, lesz hova felnőni :D
796 felé kicsit jobban húz a szívem mint a 696 felé. Igyekszem mind a kettőt kipróbálni és úgy meghozni a döntést. Utána már csak meg kell találni azt a bizonyos jó vételt és tavasszal indulat is az első szezon.

Ducati egyoldali lengőkarral az igazán szép

1/ Ronda mint a bün, volt 2 repüles --yutubon ?? a rosszul visszarakott kerek miatt
2/ JAWS-46 megirta fennt a jot
3/ mar irtam, az S2R erdekes volt, de motorozni a 696 -os a Super , biztos közrejatszhat az egyenlö sulyelosztas ---is
Ezen például mi a ronda szerinted? Nem értem, ezerszer szebb mint az "old school" kocka 2 karos hátsó villa. (nem fikázásból írtam a 2 karosra, nincs bajom vele, de a forma csak változik)
Csatolmányok:
597a83adf077463357b1e1bb1e87cbdd-ducati-sr-moto-ducati.jpg
597a83adf077463357b1e1bb1e87cbdd-ducati-sr-moto-ducati.jpg (266.2 KiB) Megtekintve 12516 alkalommal
#16662
Köszönöm szépen a segítséget! Nagyon tetszik a közösség összetartó ereje, segítőkészsége.
Vártnál is több infót kaptam. Egyenlőre elengedem ezt az streetfighter dolgot, lesz hova felnőni :D
796 felé kicsit jobban húz a szívem mint a 696 felé. Igyekszem mind a kettőt kipróbálni és úgy meghozni a döntést. Utána már csak meg kell találni azt a bizonyos jó vételt és tavasszal indulat is az első szezon.

Ducati egyoldali lengőkarral az igazán szép


A lengőkar dolog mellett még el tudok menni, viszont a 796 öt küllős felnije sokkal szebb. Tesztbe úgy olvastam kiváló átmenet a 696 és az 1100-as között vagy akár a mégerősebb modellek között.
Van benne annyi tartalék, hogy ne legyen hamar unalmas, ugyanakkor elég kezes a tanuláshoz. Ezt én gondolom így :D
Ezt idézem egy cikkből:
"A 696 első 120/60-asa helyett egy gyorsabb bekormányzással kecsegtető /70-est tettek fel, hátra pedig egy „igazi” 180-ast a kistesó költség- és tapadáskímélő 160 mm széles abroncsa helyett"
Itt jobban dícsérik a nagytesó gumijait.
Amíg nem próbáltam mind a kettőt, nem lehet egyöntetű döntést hozni. Első körben az is érdekes lesz, miben különbözik az oktatásra használt sor 4-es járművektől.
#16661
Köszönöm szépen a segítséget! Nagyon tetszik a közösség összetartó ereje, segítőkészsége.
Vártnál is több infót kaptam. Egyenlőre elengedem ezt az streetfighter dolgot, lesz hova felnőni :D
796 felé kicsit jobban húz a szívem mint a 696 felé. Igyekszem mind a kettőt kipróbálni és úgy meghozni a döntést. Utána már csak meg kell találni azt a bizonyos jó vételt és tavasszal indulat is az első szezon.

Ducati egyoldali lengőkarral az igazán szép

1/ Ronda mint a bün, volt 2 repüles --yutubon ?? a rosszul visszarakott kerek miatt
2/ JAWS-46 megirta fennt a jot
3/ mar irtam, az S2R erdekes volt, de motorozni a 696 -os a Super , biztos közrejatszhat az egyenlö sulyelosztas ---is
#16660
Köszönöm szépen a segítséget! Nagyon tetszik a közösség összetartó ereje, segítőkészsége.
Vártnál is több infót kaptam. Egyenlőre elengedem ezt az streetfighter dolgot, lesz hova felnőni :D
796 felé kicsit jobban húz a szívem mint a 696 felé. Igyekszem mind a kettőt kipróbálni és úgy meghozni a döntést. Utána már csak meg kell találni azt a bizonyos jó vételt és tavasszal indulat is az első szezon.

Ducati egyoldali lengőkarral az igazán szép
Azonban a 696-osnak dicsérik a 2 karos hátsó villáját, amivel fordulékonyabb, no meg a keskenyebb gumi . . .
#16659
Köszönöm szépen a segítséget! Nagyon tetszik a közösség összetartó ereje, segítőkészsége.
Vártnál is több infót kaptam. Egyenlőre elengedem ezt az streetfighter dolgot, lesz hova felnőni :D
796 felé kicsit jobban húz a szívem mint a 696 felé. Igyekszem mind a kettőt kipróbálni és úgy meghozni a döntést. Utána már csak meg kell találni azt a bizonyos jó vételt és tavasszal indulat is az első szezon.

Ducati egyoldali lengőkarral az igazán szép
#16658
Köszönöm szépen a segítséget! Nagyon tetszik a közösség összetartó ereje, segítőkészsége.
Vártnál is több infót kaptam. Egyenlőre elengedem ezt az streetfighter dolgot, lesz hova felnőni :D
796 felé kicsit jobban húz a szívem mint a 696 felé. Igyekszem mind a kettőt kipróbálni és úgy meghozni a döntést. Utána már csak meg kell találni azt a bizonyos jó vételt és tavasszal indulat is az első szezon.
#16656
Sziasztok!

Szeretném megváltani tagságomat a klubba egy monster 695, -696, -796 vagy egy streetfighter 848-al. Kezdő motoros vagyok, annyira hogy még a jogosítvány is félkész. Az elméleti oktatás pipa, most jön a rutin. Élményben nem tudom még mire számítsak, eddig csak utas voltam ilyen köbcentis gépeken. Nehéz eldönteni vajon mi lenne igazán megfelelő számomra. Ebben szeretnék segítséget kérni, kb 170 centi magas és olyan 70 kg vagyok. Stílusom elég nyugodt, megfontolt, ismerem a korlátaimat, nem is feszegetném túl agresszívan. A fent leírt 4 típus közül, melyik lehetne kezdőmotor? Nem voltam lusta, végig olvastam a topicot, ennek ellenére összetudnátok foglalni mit várjak ezektől a típusoktól? Milyen kényelmesek, menet dinamikai szempontból mik a jellemzőik, hogyan tudnak meglepetést okozni avatatlan kezekben? Egyszóval mi a sajátosságuk ami azzá teszik őket amik? Körülbelül december, január környékén tervezem a vásárlást. Megfelelő típusból esetleg tudtok ajánlani megbízható példányokat?

Köszönöm a segítséget!
szia! első a 848SF-et én nem ajánlanám, az már egy elég komoly szint, és nem is a könnyű kezelhetőségéről ismert. persze el lehet vele is kezdeni, viszont árban duplája, majd' triplája a többinek.
a 695 a "régi" monster, nincs benne semmi elektronikai segítség, kezdésnek tökéletes lehet. a 696 ennek az új verziója, teljesen más üléspozíció, kinézet és geometria. sportosabb szerintem kicsit. itt a kései modellek már ABS-el felszereltek, ami szerintem manapság szinte kötelező, nagyon sok kezdeti pofáraeséstől tud megkímélni. a 796 gyakorlatilag ugyanaz, persze kicsit erősebb, egykarú a lengővilla, viszont drágább is (itt szintén van ABS és ABS nélküli verzió).

ezekből én a 696 vagy a 796 monstert ajánlanám, esetleg ha pénzben belefér érdemes lenne egy scramblert is számba venned.


én is azt mondom, hogy inkább Monster, az SF első motornak talán túl nyers
Monsterből meg inkább újabbat, jobb technika, talán kezelhetőbb .... könnyebb vele menni, így könnyebb a tanulási folyamat .....
#16655
Sziasztok!

Szeretném megváltani tagságomat a klubba egy monster 695, -696, -796 vagy egy streetfighter 848-al. Kezdő motoros vagyok, annyira hogy még a jogosítvány is félkész. Az elméleti oktatás pipa, most jön a rutin. Élményben nem tudom még mire számítsak, eddig csak utas voltam ilyen köbcentis gépeken. Nehéz eldönteni vajon mi lenne igazán megfelelő számomra. Ebben szeretnék segítséget kérni, kb 170 centi magas és olyan 70 kg vagyok. Stílusom elég nyugodt, megfontolt, ismerem a korlátaimat, nem is feszegetném túl agresszívan. A fent leírt 4 típus közül, melyik lehetne kezdőmotor? Nem voltam lusta, végig olvastam a topicot, ennek ellenére összetudnátok foglalni mit várjak ezektől a típusoktól? Milyen kényelmesek, menet dinamikai szempontból mik a jellemzőik, hogyan tudnak meglepetést okozni avatatlan kezekben? Egyszóval mi a sajátosságuk ami azzá teszik őket amik? Körülbelül december, január környékén tervezem a vásárlást. Megfelelő típusból esetleg tudtok ajánlani megbízható példányokat?

Köszönöm a segítséget!
szia! első a 848SF-et én nem ajánlanám, az már egy elég komoly szint, és nem is a könnyű kezelhetőségéről ismert. persze el lehet vele is kezdeni, viszont árban duplája, majd' triplája a többinek.
a 695 a "régi" monster, nincs benne semmi elektronikai segítség, kezdésnek tökéletes lehet. a 696 ennek az új verziója, teljesen más üléspozíció, kinézet és geometria. sportosabb szerintem kicsit. itt a kései modellek már ABS-el felszereltek, ami szerintem manapság szinte kötelező, nagyon sok kezdeti pofáraeséstől tud megkímélni. a 796 gyakorlatilag ugyanaz, persze kicsit erősebb, egykarú a lengővilla, viszont drágább is (itt szintén van ABS és ABS nélküli verzió).

ezekből én a 696 vagy a 796 monstert ajánlanám, esetleg ha pénzben belefér érdemes lenne egy scramblert is számba venned.
#16654
Tisztelt klubtagok!

Már 10 éve hogy szeretnék magamévá tenni egy Monstert, de most hozták úgy a körülmények, hogy a csillagok nagy része összeállt. Ez lenne az első erősebb kétkerekű, a Simsonok és MZk világa után. Annak idején a 600asok tetszettek meg és formailag máig ők vinnék a prímet, de kezdő motornak nem tudom, hogy a karburátoros jószág mennyire megfelelő. Jelenleg a 620 és 696-osok kínálatával szemezek, bár van egy kissé átalakított 600as, ami egyszerűen tökéletesnek tűnik kívülről (szerintem). 696-ot az ára miatt hátrébb sorolnám, mivel annyi lóvéból már a felszerelést is szeretném magamra ölteni a motor mellé, ha összejön. Esetleg itt van é valakinek kontakt eladó járgány irányába? Mégiscsak a megbízható(bb) forrásból volna jó halászni.

Ami kimaradt: 190 centi körül mozgok -igen, tudom, de majd úgy ülök rajta, mint majom a köszörűkövön, engem nem zavar!
#16653
Sziasztok!

Szeretném megváltani tagságomat a klubba egy monster 695, -696, -796 vagy egy streetfighter 848-al. Kezdő motoros vagyok, annyira hogy még a jogosítvány is félkész. Az elméleti oktatás pipa, most jön a rutin. Élményben nem tudom még mire számítsak, eddig csak utas voltam ilyen köbcentis gépeken. Nehéz eldönteni vajon mi lenne igazán megfelelő számomra. Ebben szeretnék segítséget kérni, kb 170 centi magas és olyan 70 kg vagyok. Stílusom elég nyugodt, megfontolt, ismerem a korlátaimat, nem is feszegetném túl agresszívan. A fent leírt 4 típus közül, melyik lehetne kezdőmotor? Nem voltam lusta, végig olvastam a topicot, ennek ellenére összetudnátok foglalni mit várjak ezektől a típusoktól? Milyen kényelmesek, menet dinamikai szempontból mik a jellemzőik, hogyan tudnak meglepetést okozni avatatlan kezekben? Egyszóval mi a sajátosságuk ami azzá teszik őket amik? Körülbelül december, január környékén tervezem a vásárlást. Megfelelő típusból esetleg tudtok ajánlani megbízható példányokat?

Köszönöm a segítséget!

szerintem baromi jo valasztas lesz, mindharombol a 696 -os ajanlom. a 696+ az ABS-t jelenti majd .
Vajpuha Kupplung-Hydaulikus, jo sebessegtartomanyok, elegendö erö, gyorsulas a mai forgalomban maximalis aelegendö .
Az INDEX "Nepiteleteböl " olvashatsz meg rola.
Idezet :

Pozitívan változott a véleményem a 696-osrol. 18 100 km van benne , egy rendkívül könnyen kezelhető gép, ugye tudjuk, hogy úgy a motor mint a váz teljesen új konstrukció, valószínű a kormányszögállását is megváltoztathatták az előző modellekhez képest, így fordulékony, kis helyen is lehet vele kanyarodni. A Motornak hangyányit nagyobb a sűrítése, rövidebb a lökete, így pörgősebb, ezt a motorféknél erezhetjük, de hamar megszokni.
Általában 220 Km-t megyek míg a tank kijelzője jelzi az ürességet, utána van még kb 40 km-em.
A negatívum: a digitális km óra, nappali fényben a szürke hátlap, és a fekete betűk-számok miatt nehezen leolvasható, a másik a tank megoldásánál jelentkezik, ugyanis nem lehet felhajtani, sőt tökre szét kell szedni, ha az akksihoz akarunk hozzáférni. Nem jó megoldás, de ez van. Van viszont csepptöltő, amit externe lehet csatlakoztatni, 2 helyről is, úgyhogy semmi pánik, Akkuhoz hozzáférni, csupán egy esetleges cserénél kell. Szervizigénye ugyanaz mint ez előzőnél, szíjak, szelepek, olaj + szűrök. Lánc a rendszeres kenés miatt csodálatos, semmi elhasználódás, most kapott új Bridgestone-t, úgyhogy jöhet a szezon. Karcmentes , nagyon szép megjelenésű, tetszetős gép,
Nagyon jó gép, sem nagyobb, sem kisebb nem kell, elégséges a lóerő, a gyorsulás, az ülésmagasság, (ülést a tanknál át kellett szabatni, mert állandóan előrecsúsztam. Kitömték, feltöltötték + Shaumgummival -szivaccsal)
Közben Ducatiek kihoztak az ujabb 797-es Modellt, ami csabito, de nem erdemes az enyemmel lecserelni
Az uj: 12 Kg-al nehezebb es kb 10 Le-vel gyengebb. Marad a 696
Zitat ende :)
Minel többet gurigazok vele, annal jobban rajövök, tök fölösleges mas Modellt venni, többet fizetni. Ezt keresgeld, nezegesd es ne sajnald a penzt ha leigazolhato multtal lesz egy gep .
Lancok elmennek 50 000 Km-t is,esszel valo motorozassal, a servizigenye ugyanaz mint a többi Monster-nek, Balaton Boglaron ? van nagy Zentrale, ott van service,+ alkatrezs, -gondolom, en speziell, minel több infot olvasok a Monsterekröl egyre jobban megvagyok gyözödve hogy ez ---lehet veletelen nalam--- de kurva jo gep, mint egy müszer müködik, csak ajanlani tudom.
Meg volt egy elötte masik is, S2R 800-as Modell-em, 2005-ös , mar nem banom, hogy elment .
Sok sikert, gyüjtsd a penzt , hamar hozzaszoksz majd, es örömöd lesz benne !
Ciao :))
#16652
Sziasztok!

Szeretném megváltani tagságomat a klubba egy monster 695, -696, -796 vagy egy streetfighter 848-al. Kezdő motoros vagyok, annyira hogy még a jogosítvány is félkész. Az elméleti oktatás pipa, most jön a rutin. Élményben nem tudom még mire számítsak, eddig csak utas voltam ilyen köbcentis gépeken. Nehéz eldönteni vajon mi lenne igazán megfelelő számomra. Ebben szeretnék segítséget kérni, kb 170 centi magas és olyan 70 kg vagyok. Stílusom elég nyugodt, megfontolt, ismerem a korlátaimat, nem is feszegetném túl agresszívan. A fent leírt 4 típus közül, melyik lehetne kezdőmotor? Nem voltam lusta, végig olvastam a topicot, ennek ellenére összetudnátok foglalni mit várjak ezektől a típusoktól? Milyen kényelmesek, menet dinamikai szempontból mik a jellemzőik, hogyan tudnak meglepetést okozni avatatlan kezekben? Egyszóval mi a sajátosságuk ami azzá teszik őket amik? Körülbelül december, január környékén tervezem a vásárlást. Megfelelő típusból esetleg tudtok ajánlani megbízható példányokat?

Köszönöm a segítséget!
#16648
Igen, és a google is :) http://bfy.tw/D00o

,,Normál üzemben, amikor a motor hajtja a kerekeket, a csúszókuplung semmiben sem különbözik egy átlagos kuplungtól. Különbség motorféknél van csak. Ilyenkor a csúszókuplung dolga annyi, hogy megakadályozza a túl nagy mértékű motorfék hátsó kerékre jutását. Erre azért van szükség, mert egy nagy sűrítésű négyütemű motor olyan nagy motorfékkel rendelkezhet magas fordulaton, ami féktávon, amikor a hátsó kereket nem terheli túl sok súly, a tényleges haladási sebesség alá lassíthatja a hátsókereket, ami emiatt bepattoghat, bizonytalanná téve a féktávot és a bekormányzást. Magyarul elronthatja az egész kanyart, úgy ahogy van.
A motorfék maximalizálását úgy oldják meg, hogy a kuplungkosár „hátrafelé néző” oldalán letörik az öntvény vállát, aminek hatására túlzottan erős motorfékezés közben (amikor a tárcsák a hátrafelé néző oldalra támaszkodnak) az egész kosár felcsúszik a letört oldalon, így enyhén kiemel a kuplung, csúszik, de csak addig, míg túl nagy a motorfék. Ideális esetben pont annyira emel ki, hogy ne hagyja a motorféket a fent leírt módon csúnyán beleavatkozni a hátsó kerék dolgába de ne is szűntesse meg azt, mi pedig könnyen, gond nélkül, éppen ideális mértékű motorfékkel aláfestve fékezhetünk rövidet, mélyen bele a kanyarba"

Azt tudom, hogy mi a csúszókuplung. :) köszi!
Az érdekelt volna, hogy van-e a 848-as Ducatiban( nem streetfighter, hanem gyorsasági, 2004-es).
Pl ebben:
https://new.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... o-11755723


a ducati.com-os adatlapja szerint nem csúszókuplunggal árulták,
de lehet hozzá venni külön gyárit

https://powersportsnetwork.com/enthusia ... egoryCode=

Köszönöm!
#16647

Erről tudtok valamit esetleg? Már a csúszókuplungról. Köszi
Igen, és a google is :) http://bfy.tw/D00o

,,Normál üzemben, amikor a motor hajtja a kerekeket, a csúszókuplung semmiben sem különbözik egy átlagos kuplungtól. Különbség motorféknél van csak. Ilyenkor a csúszókuplung dolga annyi, hogy megakadályozza a túl nagy mértékű motorfék hátsó kerékre jutását. Erre azért van szükség, mert egy nagy sűrítésű négyütemű motor olyan nagy motorfékkel rendelkezhet magas fordulaton, ami féktávon, amikor a hátsó kereket nem terheli túl sok súly, a tényleges haladási sebesség alá lassíthatja a hátsókereket, ami emiatt bepattoghat, bizonytalanná téve a féktávot és a bekormányzást. Magyarul elronthatja az egész kanyart, úgy ahogy van.
A motorfék maximalizálását úgy oldják meg, hogy a kuplungkosár „hátrafelé néző” oldalán letörik az öntvény vállát, aminek hatására túlzottan erős motorfékezés közben (amikor a tárcsák a hátrafelé néző oldalra támaszkodnak) az egész kosár felcsúszik a letört oldalon, így enyhén kiemel a kuplung, csúszik, de csak addig, míg túl nagy a motorfék. Ideális esetben pont annyira emel ki, hogy ne hagyja a motorféket a fent leírt módon csúnyán beleavatkozni a hátsó kerék dolgába de ne is szűntesse meg azt, mi pedig könnyen, gond nélkül, éppen ideális mértékű motorfékkel aláfestve fékezhetünk rövidet, mélyen bele a kanyarba"

Azt tudom, hogy mi a csúszókuplung. :) köszi!
Az érdekelt volna, hogy van-e a 848-as Ducatiban( nem streetfighter, hanem gyorsasági, 2004-es).
Pl ebben:
https://new.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... o-11755723


a ducati.com-os adatlapja szerint nem csúszókuplunggal árulták,
de lehet hozzá venni külön gyárit

https://powersportsnetwork.com/enthusia ... egoryCode=
#16646
A 848 evo-ban(2011), van csúszókuplung?
Erről beszélek:
https://new.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... o-11755723
Volt a használtautón egy másik 848-as is, azt hiszem 1845ezer volt. Arról tudtok esetleg valamit? Piros fehét fekete volt, ha jól emlékszem.

Erről tudtok valamit esetleg? Már a csúszókuplungról. Köszi
Igen, és a google is :) http://bfy.tw/D00o

,,Normál üzemben, amikor a motor hajtja a kerekeket, a csúszókuplung semmiben sem különbözik egy átlagos kuplungtól. Különbség motorféknél van csak. Ilyenkor a csúszókuplung dolga annyi, hogy megakadályozza a túl nagy mértékű motorfék hátsó kerékre jutását. Erre azért van szükség, mert egy nagy sűrítésű négyütemű motor olyan nagy motorfékkel rendelkezhet magas fordulaton, ami féktávon, amikor a hátsó kereket nem terheli túl sok súly, a tényleges haladási sebesség alá lassíthatja a hátsókereket, ami emiatt bepattoghat, bizonytalanná téve a féktávot és a bekormányzást. Magyarul elronthatja az egész kanyart, úgy ahogy van.
A motorfék maximalizálását úgy oldják meg, hogy a kuplungkosár „hátrafelé néző” oldalán letörik az öntvény vállát, aminek hatására túlzottan erős motorfékezés közben (amikor a tárcsák a hátrafelé néző oldalra támaszkodnak) az egész kosár felcsúszik a letört oldalon, így enyhén kiemel a kuplung, csúszik, de csak addig, míg túl nagy a motorfék. Ideális esetben pont annyira emel ki, hogy ne hagyja a motorféket a fent leírt módon csúnyán beleavatkozni a hátsó kerék dolgába de ne is szűntesse meg azt, mi pedig könnyen, gond nélkül, éppen ideális mértékű motorfékkel aláfestve fékezhetünk rövidet, mélyen bele a kanyarba"

Azt tudom, hogy mi a csúszókuplung. :) köszi!
Az érdekelt volna, hogy van-e a 848-as Ducatiban( nem streetfighter, hanem gyorsasági, 2004-es).
Pl ebben:
https://new.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... o-11755723
#16645
A 848 evo-ban(2011), van csúszókuplung?
Erről beszélek:
https://new.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... o-11755723
Volt a használtautón egy másik 848-as is, azt hiszem 1845ezer volt. Arról tudtok esetleg valamit? Piros fehét fekete volt, ha jól emlékszem.

Erről tudtok valamit esetleg? Már a csúszókuplungról. Köszi
Igen, és a google is :) http://bfy.tw/D00o

,,Normál üzemben, amikor a motor hajtja a kerekeket, a csúszókuplung semmiben sem különbözik egy átlagos kuplungtól. Különbség motorféknél van csak. Ilyenkor a csúszókuplung dolga annyi, hogy megakadályozza a túl nagy mértékű motorfék hátsó kerékre jutását. Erre azért van szükség, mert egy nagy sűrítésű négyütemű motor olyan nagy motorfékkel rendelkezhet magas fordulaton, ami féktávon, amikor a hátsó kereket nem terheli túl sok súly, a tényleges haladási sebesség alá lassíthatja a hátsókereket, ami emiatt bepattoghat, bizonytalanná téve a féktávot és a bekormányzást. Magyarul elronthatja az egész kanyart, úgy ahogy van.
A motorfék maximalizálását úgy oldják meg, hogy a kuplungkosár „hátrafelé néző” oldalán letörik az öntvény vállát, aminek hatására túlzottan erős motorfékezés közben (amikor a tárcsák a hátrafelé néző oldalra támaszkodnak) az egész kosár felcsúszik a letört oldalon, így enyhén kiemel a kuplung, csúszik, de csak addig, míg túl nagy a motorfék. Ideális esetben pont annyira emel ki, hogy ne hagyja a motorféket a fent leírt módon csúnyán beleavatkozni a hátsó kerék dolgába de ne is szűntesse meg azt, mi pedig könnyen, gond nélkül, éppen ideális mértékű motorfékkel aláfestve fékezhetünk rövidet, mélyen bele a kanyarba"
#16643
Helo,

COC dokumentumot, honnan, kitol lehet beszerezni?
Hasznaltan vettem Mo-on ket motort, viszont a hatosagok kerik a COC-t regisztralashoz Norvegiaban, ahova hoznam oket.
Sose hallottam erről, de neten azt írja, ha magyarországi forgalomba helyezésű, akkor az értékesítőtől, gondolom a ducati forgalmazója ebben az esetben, ha nem magyar forgalomba helyezésű, akkor egy autó esetében, a volkswagen oldalát adták meg, tehát a ducatitól kell igényelni... de ez csak spekuláció, amit a neten olvastam.....
#16641
Hello! 2 milliót kér érte a gazdája.

Az megvan még? Most hirdeti valahol?
sehol nem hirdeti, és megvan még.Erről van szó

Bocsi, ezt benéztem. Azt hittem nekem jött a 2 millios válaszod. Ez monster, én nem azt keresem. :)
#16640
Köszönöm. Egyenlőre csak tájékozódni próbálok hogy jó döntés lenne egy Ducatit venni vagy csak a bajom lenne vele. A mostani motoromra a kötelező olajcseréken kívül nem kellett semmi extrát költenem. Csak ráültem és mentem. Próbálok tájékozódni ezért regisztráltam be. Ez a leghitelesebb fórum jelenleg. Várom a tanácsokat továbbra is hogy mit ajánlotok. A cserét tavaszra tervezem mert még el kell adjam az enyémet. Egyébként mi lenne az ára?
Hello! 2 milliót kér érte a gazdája.

Az megvan még? Most hirdeti valahol?
sehol nem hirdeti, és megvan még.Erről van szó
Csatolmányok:
20216628_1793715963988315_85111069_o.jpg
20216628_1793715963988315_85111069_o.jpg (257.25 KiB) Megtekintve 12174 alkalommal
#16639
Én is tudok egy S4Rs-t eladót a Velencei tó környékén, ha érdekel írj rám, adom a kontaktot. Azt sehol nem hirdetik, de mégis eladó! Képet is tudok küldeni!
Köszönöm. Egyenlőre csak tájékozódni próbálok hogy jó döntés lenne egy Ducatit venni vagy csak a bajom lenne vele. A mostani motoromra a kötelező olajcseréken kívül nem kellett semmi extrát költenem. Csak ráültem és mentem. Próbálok tájékozódni ezért regisztráltam be. Ez a leghitelesebb fórum jelenleg. Várom a tanácsokat továbbra is hogy mit ajánlotok. A cserét tavaszra tervezem mert még el kell adjam az enyémet. Egyébként mi lenne az ára?
Hello! 2 milliót kér érte a gazdája.

Az megvan még? Most hirdeti valahol?
#16638
Üdv mindenkinek!

Eljött az idő hogy szeretnék egy Ducatit. 20 éve motorozom van három srácom otthon, ezért kinyírni sem akarom magam. Egy Yamaha xvs 650-t hajtok már kilenc éve de egyre több barátom váltott 600-as japán nakedre és nem tudom tartani a lépést velük. Imádom, el sem adnám szívem szerint de kettő motor nem kell. Olyan motort keresek aminek van egyénisége , lelke. A japánok jók de annyi van belőle mint a szemét. Moto Guzzit és Ducatit keresek min 750 től. A monstert és az s4r-t nézegetem de nem tudom mit érdemes tudni róluk. Mire kell figyelni a típusnál megvételkor és használat során. Olyan 1,5 körül keresek motort. A cserét tavaszra tervezem úgyhogy időm még van. Előre is köszönök minden hasznos infót!
Én is tudok egy S4Rs-t eladót a Velencei tó környékén, ha érdekel írj rám, adom a kontaktot. Azt sehol nem hirdetik, de mégis eladó! Képet is tudok küldeni!
Köszönöm. Egyenlőre csak tájékozódni próbálok hogy jó döntés lenne egy Ducatit venni vagy csak a bajom lenne vele. A mostani motoromra a kötelező olajcseréken kívül nem kellett semmi extrát költenem. Csak ráültem és mentem. Próbálok tájékozódni ezért regisztráltam be. Ez a leghitelesebb fórum jelenleg. Várom a tanácsokat továbbra is hogy mit ajánlotok. A cserét tavaszra tervezem mert még el kell adjam az enyémet. Egyébként mi lenne az ára?
Hello! 2 milliót kér érte a gazdája.
#16636
Szia, ez itt a Ducati klub, itt senki se fogja szidni a Ducatikat! :) Csak azt fogod hallani, hogy ez a legkirályabb, de hát ez így is van... Bárhol megállunk, csak a Duksit nézik, a japán mocikat ritkábban. A hang pedig frenetikus. Életérzésben egyedülálló.
Ha az aranyközéputat keresed, szerintem 800 CCM körül az ideális, bár nekem is vannak gyerekeim, ezért maradtam a 620-nál. :)
szidjam?
696 Volt szeleptoresem gariban cseréltek a hengerfejet 2 hét alatt,utána meg belement am kb 27000 és egy kabelfeslesen kívül semmi nem volt .
1098sf hibátlan kb10000km
S4r kb 9000 km hibátlan .
R6 27000 hibátlan
Cbr600f4 2 vezérműlánc feszítő csere mert hogy gyári hibás mind
#16635
Üdv mindenkinek!

Eljött az idő hogy szeretnék egy Ducatit. 20 éve motorozom van három srácom otthon, ezért kinyírni sem akarom magam. Egy Yamaha xvs 650-t hajtok már kilenc éve de egyre több barátom váltott 600-as japán nakedre és nem tudom tartani a lépést velük. Imádom, el sem adnám szívem szerint de kettő motor nem kell. Olyan motort keresek aminek van egyénisége , lelke. A japánok jók de annyi van belőle mint a szemét. Moto Guzzit és Ducatit keresek min 750 től. A monstert és az s4r-t nézegetem de nem tudom mit érdemes tudni róluk. Mire kell figyelni a típusnál megvételkor és használat során. Olyan 1,5 körül keresek motort. A cserét tavaszra tervezem úgyhogy időm még van. Előre is köszönök minden hasznos infót!
Én is tudok egy S4Rs-t eladót a Velencei tó környékén, ha érdekel írj rám, adom a kontaktot. Azt sehol nem hirdetik, de mégis eladó! Képet is tudok küldeni!
Köszönöm. Egyenlőre csak tájékozódni próbálok hogy jó döntés lenne egy Ducatit venni vagy csak a bajom lenne vele. A mostani motoromra a kötelező olajcseréken kívül nem kellett semmi extrát költenem. Csak ráültem és mentem. Próbálok tájékozódni ezért regisztráltam be. Ez a leghitelesebb fórum jelenleg. Várom a tanácsokat továbbra is hogy mit ajánlotok. A cserét tavaszra tervezem mert még el kell adjam az enyémet. Egyébként mi lenne az ára?
itt a szíj csere a +költség. Voltak japán gepeim,annyira nem gaz mint a Honda! :)
#16634
Szia, ez itt a Ducati klub, itt senki se fogja szidni a Ducatikat! :) Csak azt fogod hallani, hogy ez a legkirályabb, de hát ez így is van... Bárhol megállunk, csak a Duksit nézik, a japán mocikat ritkábban. A hang pedig frenetikus. Életérzésben egyedülálló.
Ha az aranyközéputat keresed, szerintem 800 CCM körül az ideális, bár nekem is vannak gyerekeim, ezért maradtam a 620-nál. :)
#16633
Üdv mindenkinek!

Eljött az idő hogy szeretnék egy Ducatit. 20 éve motorozom van három srácom otthon, ezért kinyírni sem akarom magam. Egy Yamaha xvs 650-t hajtok már kilenc éve de egyre több barátom váltott 600-as japán nakedre és nem tudom tartani a lépést velük. Imádom, el sem adnám szívem szerint de kettő motor nem kell. Olyan motort keresek aminek van egyénisége , lelke. A japánok jók de annyi van belőle mint a szemét. Moto Guzzit és Ducatit keresek min 750 től. A monstert és az s4r-t nézegetem de nem tudom mit érdemes tudni róluk. Mire kell figyelni a típusnál megvételkor és használat során. Olyan 1,5 körül keresek motort. A cserét tavaszra tervezem úgyhogy időm még van. Előre is köszönök minden hasznos infót!
Én is tudok egy S4Rs-t eladót a Velencei tó környékén, ha érdekel írj rám, adom a kontaktot. Azt sehol nem hirdetik, de mégis eladó! Képet is tudok küldeni!
Köszönöm. Egyenlőre csak tájékozódni próbálok hogy jó döntés lenne egy Ducatit venni vagy csak a bajom lenne vele. A mostani motoromra a kötelező olajcseréken kívül nem kellett semmi extrát költenem. Csak ráültem és mentem. Próbálok tájékozódni ezért regisztráltam be. Ez a leghitelesebb fórum jelenleg. Várom a tanácsokat továbbra is hogy mit ajánlotok. A cserét tavaszra tervezem mert még el kell adjam az enyémet. Egyébként mi lenne az ára?
#16632
Üdv mindenkinek!

Eljött az idő hogy szeretnék egy Ducatit. 20 éve motorozom van három srácom otthon, ezért kinyírni sem akarom magam. Egy Yamaha xvs 650-t hajtok már kilenc éve de egyre több barátom váltott 600-as japán nakedre és nem tudom tartani a lépést velük. Imádom, el sem adnám szívem szerint de kettő motor nem kell. Olyan motort keresek aminek van egyénisége , lelke. A japánok jók de annyi van belőle mint a szemét. Moto Guzzit és Ducatit keresek min 750 től. A monstert és az s4r-t nézegetem de nem tudom mit érdemes tudni róluk. Mire kell figyelni a típusnál megvételkor és használat során. Olyan 1,5 körül keresek motort. A cserét tavaszra tervezem úgyhogy időm még van. Előre is köszönök minden hasznos infót!
Én is tudok egy S4Rs-t eladót a Velencei tó környékén, ha érdekel írj rám, adom a kontaktot. Azt sehol nem hirdetik, de mégis eladó! Képet is tudok küldeni!
#16631
Üdv mindenkinek!

Eljött az idő hogy szeretnék egy Ducatit. 20 éve motorozom van három srácom otthon, ezért kinyírni sem akarom magam. Egy Yamaha xvs 650-t hajtok már kilenc éve de egyre több barátom váltott 600-as japán nakedre és nem tudom tartani a lépést velük. Imádom, el sem adnám szívem szerint de kettő motor nem kell. Olyan motort keresek aminek van egyénisége , lelke. A japánok jók de annyi van belőle mint a szemét. Moto Guzzit és Ducatit keresek min 750 től. A monstert és az s4r-t nézegetem de nem tudom mit érdemes tudni róluk. Mire kell figyelni a típusnál megvételkor és használat során. Olyan 1,5 körül keresek motort. A cserét tavaszra tervezem úgyhogy időm még van. Előre is köszönök minden hasznos infót!
szia van egy megkímélt guzzi griso 1100 fehér Dunakeszin a piaggonal át arat nemtudom és lent találod az én eladó s4r em.
azt láttam kettő körül?
#16630
Üdv mindenkinek!

Eljött az idő hogy szeretnék egy Ducatit. 20 éve motorozom van három srácom otthon, ezért kinyírni sem akarom magam. Egy Yamaha xvs 650-t hajtok már kilenc éve de egyre több barátom váltott 600-as japán nakedre és nem tudom tartani a lépést velük. Imádom, el sem adnám szívem szerint de kettő motor nem kell. Olyan motort keresek aminek van egyénisége , lelke. A japánok jók de annyi van belőle mint a szemét. Moto Guzzit és Ducatit keresek min 750 től. A monstert és az s4r-t nézegetem de nem tudom mit érdemes tudni róluk. Mire kell figyelni a típusnál megvételkor és használat során. Olyan 1,5 körül keresek motort. A cserét tavaszra tervezem úgyhogy időm még van. Előre is köszönök minden hasznos infót!
szia van egy megkímélt guzzi griso 1100 fehér Dunakeszin a piaggonal át arat nemtudom és lent találod az én eladó s4r em.
#16629
Üdv mindenkinek!

Eljött az idő hogy szeretnék egy Ducatit. 20 éve motorozom van három srácom otthon, ezért kinyírni sem akarom magam. Egy Yamaha xvs 650-t hajtok már kilenc éve de egyre több barátom váltott 600-as japán nakedre és nem tudom tartani a lépést velük. Imádom, el sem adnám szívem szerint de kettő motor nem kell. Olyan motort keresek aminek van egyénisége , lelke. A japánok jók de annyi van belőle mint a szemét. Moto Guzzit és Ducatit keresek min 750 től. A monstert és az s4r-t nézegetem de nem tudom mit érdemes tudni róluk. Mire kell figyelni a típusnál megvételkor és használat során. Olyan 1,5 körül keresek motort. A cserét tavaszra tervezem úgyhogy időm még van. Előre is köszönök minden hasznos infót!
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 49

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]