#16628
Ti honnan szereztetek be a mivv gp kipufogót?Felszerelés otthon is megoldható?
Ebay! De most viccet félretéve én Ebay-en vettem motoros bolttól Olaszországból, persze ne számíts ott sem 10-ed árakra. Mivel ez csak 2 dob így nem nagy dolog lecserélni a gyárit.
#16624
Ez is MIVV lett végül ;). Viszont hosszabb úton kell a füldugó, olyan fülzúgásom lett 2 óra csapatás után, hogy csak na! :)
Idővel nem fog kelleni hidd el, megszokod mint én. ( vagy lehet megsüketültem :D )
Meglátjuk. Azért el szeretném kerülni a halláskárosodást... :) :D
Nekem is MIVV GP lett rajta, eddig killer nélkül mentem, csak a szomszédok zokon vették....így amíg el nem költözöm (jövő hétig :D) bent lesz a killer. Hosszabb úton kell a füldugó, de állandó a vigyor :). A zsaruk eddig mindig csak bólintottak, ha találkoztunk...
#16623
Én majdnem 2 évig jártam a 600-asommal, két olyan MIVV dob volt rajta, hogy ha beleejtettél volna egy teniszlabdát legurult volna benne, brutál hangja volt, mégsem állítottak meg soha. A tapasztalat az, hogy inkább a vinnyogós sor négyes fekvőtámaszos egykerekező királyokat szedegetik ki, egy hangosabb V2-es vagy például a chopperek nem is érdeklik őket.
Ez is MIVV lett végül ;). Viszont hosszabb úton kell a füldugó, olyan fülzúgásom lett 2 óra csapatás után, hogy csak na! :)
Idővel nem fog kelleni hidd el, megszokod mint én. ( vagy lehet megsüketültem :D )
Meglátjuk. Azért el szeretném kerülni a halláskárosodást... :) :D
#16622
Sorry, nem igazán találtam megfelelő topicot a kérdésemnek. Mire számíthatok, ha belefutok egy db mérős sünbe a nyitott rendszerrel? :)
Én majdnem 2 évig jártam a 600-asommal, két olyan MIVV dob volt rajta, hogy ha beleejtettél volna egy teniszlabdát legurult volna benne, brutál hangja volt, mégsem állítottak meg soha. A tapasztalat az, hogy inkább a vinnyogós sor négyes fekvőtámaszos egykerekező királyokat szedegetik ki, egy hangosabb V2-es vagy például a chopperek nem is érdeklik őket.
Ez is MIVV lett végül ;). Viszont hosszabb úton kell a füldugó, olyan fülzúgásom lett 2 óra csapatás után, hogy csak na! :)
Idővel nem fog kelleni hidd el, megszokod mint én. ( vagy lehet megsüketültem :D )
#16621
Egy újabb laikus kérdés Urak!
Ez a száraz kuplungos léleküdítő hangzavar mely modelleken alkalmazható?
általános szabály,hogy a 900ccm fölöttiek kb 2007-ig szárazkuplungosak. kivétel a 748, mert az is.
superbike a 848-tól időben már mind olajos, monster az 1100EVO-tól, multi az 1100-től, sportclassicnál a kétszemélyesek mind olajosak.
Egy újabb laikus kérdés Urak!
Ez a száraz kuplungos léleküdítő hangzavar mely modelleken alkalmazható?
Bármelyiken, viszont van amiért utólag kell súlyos összegeket fizetni :D
Az 1000-es Monster alapból tudja. Ez a lista lefedi: https://www.db-shootingsupplies.com.au/ ... models.jpg
ebben több hiba is van:
hypermotard all -csak az 1100-esek
monster 1100 EVO - nem
s2r 800- nem
sportclassic sport 1000 biposto - nem
848és 848 evo - nem
Akkor ez nem volt jó lista. Kösz a kiegészítést!
#16620
Sorry, nem igazán találtam megfelelő topicot a kérdésemnek. Mire számíthatok, ha belefutok egy db mérős sünbe a nyitott rendszerrel? :)
15e Ft a jutalmad! Minuszba :) Db meros sunrol meg nem hallottam, de kolegat par hete meszeltek le mert nem gyari kipu van a motorjan, 15e a bunti.
Aham. Újravizsga, forgalmi elvétel nem játszik? Egyébként E-s a dob, csak a killer nem mindig van benne... :D
#16619
Sorry, nem igazán találtam megfelelő topicot a kérdésemnek. Mire számíthatok, ha belefutok egy db mérős sünbe a nyitott rendszerrel? :)
Én majdnem 2 évig jártam a 600-asommal, két olyan MIVV dob volt rajta, hogy ha beleejtettél volna egy teniszlabdát legurult volna benne, brutál hangja volt, mégsem állítottak meg soha. A tapasztalat az, hogy inkább a vinnyogós sor négyes fekvőtámaszos egykerekező királyokat szedegetik ki, egy hangosabb V2-es vagy például a chopperek nem is érdeklik őket.
Ez is MIVV lett végül ;). Viszont hosszabb úton kell a füldugó, olyan fülzúgásom lett 2 óra csapatás után, hogy csak na! :)
#16618
Sorry, nem igazán találtam megfelelő topicot a kérdésemnek. Mire számíthatok, ha belefutok egy db mérős sünbe a nyitott rendszerrel? :)
15e Ft a jutalmad! Minuszba :) Db meros sunrol meg nem hallottam, de kolegat par hete meszeltek le mert nem gyari kipu van a motorjan, 15e a bunti.
#16617
Sorry, nem igazán találtam megfelelő topicot a kérdésemnek. Mire számíthatok, ha belefutok egy db mérős sünbe a nyitott rendszerrel? :)
Én majdnem 2 évig jártam a 600-asommal, két olyan MIVV dob volt rajta, hogy ha beleejtettél volna egy teniszlabdát legurult volna benne, brutál hangja volt, mégsem állítottak meg soha. A tapasztalat az, hogy inkább a vinnyogós sor négyes fekvőtámaszos egykerekező királyokat szedegetik ki, egy hangosabb V2-es vagy például a chopperek nem is érdeklik őket.
#16615
Egy újabb laikus kérdés Urak!
Ez a száraz kuplungos léleküdítő hangzavar mely modelleken alkalmazható?
általános szabály,hogy a 900ccm fölöttiek kb 2007-ig szárazkuplungosak. kivétel a 748, mert az is.
superbike a 848-tól időben már mind olajos, monster az 1100EVO-tól, multi az 1100-től, sportclassicnál a kétszemélyesek mind olajosak.
Egy újabb laikus kérdés Urak!
Ez a száraz kuplungos léleküdítő hangzavar mely modelleken alkalmazható?
Bármelyiken, viszont van amiért utólag kell súlyos összegeket fizetni :D
Az 1000-es Monster alapból tudja. Ez a lista lefedi: https://www.db-shootingsupplies.com.au/ ... models.jpg
ebben több hiba is van:
hypermotard all -csak az 1100-esek
monster 1100 EVO - nem
s2r 800- nem
sportclassic sport 1000 biposto - nem
848és 848 evo - nem

#16613
Egy újabb laikus kérdés Urak!
Ez a száraz kuplungos léleküdítő hangzavar mely modelleken alkalmazható?
Sokan laikusok nem tudják, anno én sem tudtam ezért írom le hátha segítség, de minden Ducati gyárilag zárt kuplung megoldással jön ki, itt az a különbség, hogy maga a kuplung száraz-e vagy olaj-os. Ha száraz akkor csak leveszed a borító palástot és már ki is van nyitva, vehetsz rá ezer színű nyomólapot stb, de ha olajos akkor olyan 200-600 ezer forint egy száraz kuplung átalakító szett.
#16610
Sziasztok!
Tanácsotokat kérném.
Határozott a szerelem a Monster iránt, a vásárlástól egyetlen dolog tart vissza.
Azt mondják, méretileg túl apró lenne a 187cm-es magasságomhoz.
Erre várnék Tőletek megerősítést, vagy cáfolatot!
Köszönettel
Én 192 vagyok, nem érzem kényelmetlennek, az meg hogy mások szerint kicsi nekem, nem érdekel.
#16608
Sziasztok!
Tanácsotokat kérném.
Határozott a szerelem a Monster iránt, a vásárlástól egyetlen dolog tart vissza.
Azt mondják, méretileg túl apró lenne a 187cm-es magasságomhoz.
Erre várnék Tőletek megerősítést, vagy cáfolatot!
Köszönettel
melyik monster, ez nagyon fontos.

A kedvenc az S2R, de az újabbak közül is tetszik, 696, 796.
Ennél nagyobb vérűt kezdetnek nem bátorkodnék, egyelőre igen csekély a motorozási tudásom.
az s2r jó, a 620 kisebb, azon én speciel úgy éreztem magam mint magilla gorilla a kis autójában. az új monsterek szerintem már jók méretileg.
#16607
Sziasztok!
Tanácsotokat kérném.
Határozott a szerelem a Monster iránt, a vásárlástól egyetlen dolog tart vissza.
Azt mondják, méretileg túl apró lenne a 187cm-es magasságomhoz.
Erre várnék Tőletek megerősítést, vagy cáfolatot!
Köszönettel
melyik monster, ez nagyon fontos.

A kedvenc az S2R, de az újabbak közül is tetszik, 696, 796.
Ennél nagyobb vérűt kezdetnek nem bátorkodnék, egyelőre igen csekély a motorozási tudásom.
#16606
Sziasztok!
Tanácsotokat kérném.
Határozott a szerelem a Monster iránt, a vásárlástól egyetlen dolog tart vissza.
Azt mondják, méretileg túl apró lenne a 187cm-es magasságomhoz.
Erre várnék Tőletek megerősítést, vagy cáfolatot!
Köszönettel
Ettől tartottam én is (szintén 187), 620-nál semmi gond!
#16605
Sziasztok!
Tanácsotokat kérném.
Határozott a szerelem a Monster iránt, a vásárlástól egyetlen dolog tart vissza.
Azt mondják, méretileg túl apró lenne a 187cm-es magasságomhoz.
Erre várnék Tőletek megerősítést, vagy cáfolatot!
Köszönettel
melyik monster, ez nagyon fontos.
#16604
Sziasztok!
Tanácsotokat kérném.
Határozott a szerelem a Monster iránt, a vásárlástól egyetlen dolog tart vissza.
Azt mondják, méretileg túl apró lenne a 187cm-es magasságomhoz.
Erre várnék Tőletek megerősítést, vagy cáfolatot!
Köszönettel
Én talán 1 centivel vagyok alacsonyabb, de semmi gondom vele. Emiatt ne aggódj, nyugodtan megveheted. Természetesen azért ülj fel egyre :)
#16603
Sziasztok!
Tanácsotokat kérném.
Határozott a szerelem a Monster iránt, a vásárlástól egyetlen dolog tart vissza.
Azt mondják, méretileg túl apró lenne a 187cm-es magasságomhoz.
Erre várnék Tőletek megerősítést, vagy cáfolatot!
Köszönettel
#16602
Sziasztok! Talaltam a hirdetesek kozott egy ranezesre eleg csinos motort. Esetleg ismeri valaki?
https://new.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... rt-9697742
Illetve mit kell tudni ezekrol a 750-es SS-ekrol? Magyarul gyakorlatilag semmilyen tesztet, velemenyt nem talaltam ezekrol a motorokrol, ugy latom, messze nem olyan kedveltek, mint mondjuk a Monster.
Szia ! Én pár hónapja vettem egyet véletlenül, nem pont ezt a típust kerestem,de a legjobb húzás volt megvenni.9000km el vettem enyhén sérülten,nagyon sokat állt de szép állapotú. Kapott egy full szervizt. Azóta belekerült 5000 km egy comoi tavi túra + kis pályázás a ringen Ennyi motorozás után a következő a véleményem:Elsőre kényelmetlennek tűnt, de testre szabás után abszolút túra képes (950 km egy seggel na jó az utolsó 300 éjszaka hazafele már nem volt olyan jó mint az első)Első futómű fapados nem állítható, de ha sportosan mész helyére kerülnek a dolgok, csak a jóval drágább guzzi futóművéhez viszonyítva sprődebb, a hátsó öhlins fasza.Jó minőségű úton és pályán szenzációsan jól, pontosan irányítható nagyon könnyű motor.Egyenesekben érezni a lóerő hiányt, de csak ha erősebb motor megy veled, de a kanyargóson eltűnik a hátrány, sőt... a motor karaktere nagyon kellemes, mindenhol megy, középen kifejezetten robbanékony. 140környékén érzi jól magát, 160-180 fölött már lihegős. fogyasztása kellemes, 4-6l között , normál lendületes utcai motorozásnál 5 alatt.Minőségi problémát nem találtam. Az általad mutatott szerintem drága, 5-600 körül van az áruk,de lehet hogy csak engem kényeztetett a szerencse.Ár -érték aránya szerintem nagyon jó én örülök,hogy megvettem.
#16601
Sziasztok!

Tapasztaltabbaktól kérdezném, hogy a 1098 al kapcsolatban terjengő előítéleteknek mennyi alapja van a valóságban?
Gondolok itt a blokk tartósságára, motorozhatóságra... ha jól sejtem az SBK és az SF között a kormányon kívül nincs nagy különbség (ahogy a 848 nál is).
Nagyon megköszönöm, ha tudtok néhány infót megosztani!
barátomnak van 1098-a, a hűtőjével voltak gondok. Gariban cserélték, de aztán két év múlva megint kilyukadt. Egyébként semmi, vigyázni kell vele mert nem túl megbocsátó gép, baromi erős és ezért értő kezet kíván.
#16600
Sziasztok!

Tapasztaltabbaktól kérdezném, hogy a 1098 al kapcsolatban terjengő előítéleteknek mennyi alapja van a valóságban?
Gondolok itt a blokk tartósságára, motorozhatóságra... ha jól sejtem az SBK és az SF között a kormányon kívül nincs nagy különbség (ahogy a 848 nál is).
Nagyon megköszönöm, ha tudtok néhány infót megosztani!
Szia! Nekem szemely szerint nem volt 1098-am, de ugy hallottam hogy az elso szerias 1098-ak valtoja volt gyenge pont (konkretan a baratomnak is szethullott) es altalanos szeriahiba volt a fesz.szabalyzo a 848-nal es 1098-nal. Tobbszor lattam meg olyat, hogy a karbon Termignoni dob palastja ategett magatol.
Erdemes kulfoldi forumokon is raolvasni, mert eleg jol ossze szoktak szedni a tapasztalatokat azokon a piacokon ahol sokkal tobbet adnak el
#16599
Sziasztok!

Tapasztaltabbaktól kérdezném, hogy a 1098 al kapcsolatban terjengő előítéleteknek mennyi alapja van a valóságban?
Gondolok itt a blokk tartósságára, motorozhatóságra... ha jól sejtem az SBK és az SF között a kormányon kívül nincs nagy különbség (ahogy a 848 nál is).
Nagyon megköszönöm, ha tudtok néhány infót megosztani!
#16595
a Sanyi nem árulja,megkérdeztem tőle!
Vaksik abban nincs ohlins! ;)
Meg különben is ma vittem az ohlins szervizbe,hogy nyiton raj legyek! :)
akkor most a tiedben sincs öhlins :)
remélem! :)

Sanci. En erre hittem azt hogy a tied.
Ilyent keresnek, csak az a baj hogy a gyerek S4RS-kent arulja.
Csatolmányok:
s4r.jpg
s4r.jpg (152.49 KiB) Megtekintve 10712 alkalommal
#16593
Hali.
A multkor mar nezegettem mert valami kellene otthonra, a tiedet neztem meg a Sanyi S4R-et.
De csak a klub taslin tudunk rola beszelni majd.
a Sanyi nem árulja,megkérdeztem tőle!
Vaksik abban nincs ohlins! ;)
Meg különben is ma vittem az ohlins szervizbe,hogy nyiton raj legyek! :)
akkor most a tiedben sincs öhlins :)
remélem! :)
#16592
Hali.
A multkor mar nezegettem mert valami kellene otthonra, a tiedet neztem meg a Sanyi S4R-et.
De csak a klub taslin tudunk rola beszelni majd.
a Sanyi nem árulja,megkérdeztem tőle!
Vaksik abban nincs ohlins! ;)
Meg különben is ma vittem az ohlins szervizbe,hogy nyiton raj legyek! :)
akkor most a tiedben sincs öhlins :)
#16588
Hali.
A multkor mar nezegettem mert valami kellene otthonra, a tiedet neztem meg a Sanyi S4R-et.
De csak a klub taslin tudunk rola beszelni majd.
a Sanyi nem árulja,megkérdeztem tőle!
Vaksik abban nincs ohlins! ;)
Meg különben is ma vittem az ohlins szervizbe,hogy nyiton raj legyek! :)
#16587
szóval 821: fasza motor, nem fog gondot okozni. akik hozzászoktak a régebbiekhez, azokat zavarhatja, hogy eléggé kell pörgetni, nem nagyon megy alsó fordulattartományban, de ha nincs ilyen beidegződésed, akkor ez sem gond.
a hátsó lábtartó nem tudom ezen milyen, stafford majd segyt, hogy olyan zavaró-e, mint az első 1200-esen.
kényelmes, jól is megy, ha nem kell végtelen sok erő, akkor jó választás lehet.
@ricsi köszi a választ! meglepődtem azon,hogy V2-es létére nem annyira nyom alul, hátsó lábtartó,hogy zavaró az alatt mit értesz? Mi a helyzet az elektronikájával,láttam pár videót,ahol csak úgy leállt a motor,majd kis idő múlva mintha mi sem történt volna újra ment. Az ilyen 800-as kategóriák közül a 821 nyerte el a tetszésem legjobban,nem volt még olasz motorom de most majd lesz :D
ez a nem tol annyira alul azért azt jelenti, hogy azért egy 600as sor 4esnél fickósabb ;)
hát azért ezt mindjárt gondoltam,a sor4 8ezer-ig nem sok mindent csinál,aztán meg tüzijáték,most szeretném a V2-es kipróbálni! És ha már V2 miért ne Ducati lenne ;)
#16586
szóval 821: fasza motor, nem fog gondot okozni. akik hozzászoktak a régebbiekhez, azokat zavarhatja, hogy eléggé kell pörgetni, nem nagyon megy alsó fordulattartományban, de ha nincs ilyen beidegződésed, akkor ez sem gond.
a hátsó lábtartó nem tudom ezen milyen, stafford majd segyt, hogy olyan zavaró-e, mint az első 1200-esen.
kényelmes, jól is megy, ha nem kell végtelen sok erő, akkor jó választás lehet.
@ricsi köszi a választ! meglepődtem azon,hogy V2-es létére nem annyira nyom alul, hátsó lábtartó,hogy zavaró az alatt mit értesz? Mi a helyzet az elektronikájával,láttam pár videót,ahol csak úgy leállt a motor,majd kis idő múlva mintha mi sem történt volna újra ment. Az ilyen 800-as kategóriák közül a 821 nyerte el a tetszésem legjobban,nem volt még olasz motorom de most majd lesz :D
ez a nem tol annyira alul azért azt jelenti, hogy azért egy 600as sor 4esnél fickósabb ;)
#16583
a hátsó (utas) lábtartó öntvény, és benézték tervezésnél, túl közel van a vezető lábtartóhoz, ha spiccelsz vagy kicsit nagyobb lábad van, akkor a sarkad pont hozzáér és el kell tartanod mert nem fér el. nem élhetetlen, de pl davicsek teljes lábtartószettet cserélt miatta, vannak akik olcsón és drasztikusan lefűrészelték, meg vannak még többen akik vagy együtt élnek vele vagy fel sem tűnik nekik. ez egy apró dolog, ne ez tántorítson el :)
na hát akkor a nagy 46-o yeti talpaimmal nekem sem lesz könnyebb dolgom,de nem baj,balatonbogláron a full gas-nál néztem ki egyet,tesztmotorról van vélemény? igazából eléggé vacilálok mert van ott egy 1200-es monster is amibe 5000km van és nem sokkal drágább mint a 821-es
Nem csak erősebb, de jobb a futóműve is, és közel sem rezonál be annyira mint a 821. Tetszeni fog :) A műszerfal és az egykarú lengővilláról ne is beszéljünk.
Mondjuk a 3,3m egy kicsit húzós a 2014-ért :(
Mondjuk ha azt nézem hogy 4,3m az új ára akkor talán annyira nem vészes,meg ha tényleg 5ezer km van benne,de ugye ezt se lehet tudni, na be vagyok ám kerítve :D
#16582
@ricsi köszi a választ! meglepődtem azon,hogy V2-es létére nem annyira nyom alul, hátsó lábtartó,hogy zavaró az alatt mit értesz? Mi a helyzet az elektronikájával,láttam pár videót,ahol csak úgy leállt a motor,majd kis idő múlva mintha mi sem történt volna újra ment. Az ilyen 800-as kategóriák közül a 821 nyerte el a tetszésem legjobban,nem volt még olasz motorom de most majd lesz :D
a hátsó (utas) lábtartó öntvény, és benézték tervezésnél, túl közel van a vezető lábtartóhoz, ha spiccelsz vagy kicsit nagyobb lábad van, akkor a sarkad pont hozzáér és el kell tartanod mert nem fér el. nem élhetetlen, de pl davicsek teljes lábtartószettet cserélt miatta, vannak akik olcsón és drasztikusan lefűrészelték, meg vannak még többen akik vagy együtt élnek vele vagy fel sem tűnik nekik. ez egy apró dolog, ne ez tántorítson el :)
na hát akkor a nagy 46-o yeti talpaimmal nekem sem lesz könnyebb dolgom,de nem baj,balatonbogláron a full gas-nál néztem ki egyet,tesztmotorról van vélemény? igazából eléggé vacilálok mert van ott egy 1200-es monster is amibe 5000km van és nem sokkal drágább mint a 821-es
Nem csak erősebb, de jobb a futóműve is, és közel sem rezonál be annyira mint a 821. Tetszeni fog :) A műszerfal és az egykarú lengővilláról ne is beszéljünk.
Mondjuk a 3,3m egy kicsit húzós a 2014-ért :(
#16581
@ricsi köszi a választ! meglepődtem azon,hogy V2-es létére nem annyira nyom alul, hátsó lábtartó,hogy zavaró az alatt mit értesz? Mi a helyzet az elektronikájával,láttam pár videót,ahol csak úgy leállt a motor,majd kis idő múlva mintha mi sem történt volna újra ment. Az ilyen 800-as kategóriák közül a 821 nyerte el a tetszésem legjobban,nem volt még olasz motorom de most majd lesz :D
a hátsó (utas) lábtartó öntvény, és benézték tervezésnél, túl közel van a vezető lábtartóhoz, ha spiccelsz vagy kicsit nagyobb lábad van, akkor a sarkad pont hozzáér és el kell tartanod mert nem fér el. nem élhetetlen, de pl davicsek teljes lábtartószettet cserélt miatta, vannak akik olcsón és drasztikusan lefűrészelték, meg vannak még többen akik vagy együtt élnek vele vagy fel sem tűnik nekik. ez egy apró dolog, ne ez tántorítson el :)
na hát akkor a nagy 46-o yeti talpaimmal nekem sem lesz könnyebb dolgom,de nem baj,balatonbogláron a full gas-nál néztem ki egyet,tesztmotorról van vélemény? igazából eléggé vacilálok mert van ott egy 1200-es monster is amibe 5000km van és nem sokkal drágább mint a 821-es
én azt vennem!
#16580
1200-es monsteren ment már valaki hosszabb ideig 100LE-s módban? Teljesítményben a 821-hez hasonlítva milyen érzetre? Kezdőknek lehet ajánlani, vagy így is túl nagy a nyomaték?
Én az első 1000km-en sokszor. "Urban" módban kb olyan mint egy 696.
Azért ezzel vitatkoznék. Nekem a 821 előtt 696-osom volt (igaz Termignoni kipuffal és elektronikával) de azért az jobban ment sokkal mint a 821 "Urban" módban. Ez "Urban" módban olyan, mintha csak negyed gázig hagyná rányitni a gázt a teljes fordulatszám tartományban. Így nyilván sokkal barátságosabb városban, nem rángat, kellemesen lehet vele motorozni. Sport módban elég jól szedi a lábát, nekem kimondottan tettszik, hogy jól ki lehet forgatni és egyenletesen erősödik. 4000 fordulat alatt a 696-hoz képest nem érződik sokkal erősebbnek, de utána - főleg 8000 felett odaver rendesen :)
A 821-et nem ismerem, az 1200S pedig urban módban egy termis 696 szintjén van.
#16579
szóval 821: fasza motor, nem fog gondot okozni. akik hozzászoktak a régebbiekhez, azokat zavarhatja, hogy eléggé kell pörgetni, nem nagyon megy alsó fordulattartományban, de ha nincs ilyen beidegződésed, akkor ez sem gond.
a hátsó lábtartó nem tudom ezen milyen, stafford majd segyt, hogy olyan zavaró-e, mint az első 1200-esen.
kényelmes, jól is megy, ha nem kell végtelen sok erő, akkor jó választás lehet.
@ricsi köszi a választ! meglepődtem azon,hogy V2-es létére nem annyira nyom alul, hátsó lábtartó,hogy zavaró az alatt mit értesz? Mi a helyzet az elektronikájával,láttam pár videót,ahol csak úgy leállt a motor,majd kis idő múlva mintha mi sem történt volna újra ment. Az ilyen 800-as kategóriák közül a 821 nyerte el a tetszésem legjobban,nem volt még olasz motorom de most majd lesz :D
a hátsó (utas) lábtartó öntvény, és benézték tervezésnél, túl közel van a vezető lábtartóhoz, ha spiccelsz vagy kicsit nagyobb lábad van, akkor a sarkad pont hozzáér és el kell tartanod mert nem fér el. nem élhetetlen, de pl davicsek teljes lábtartószettet cserélt miatta, vannak akik olcsón és drasztikusan lefűrészelték, meg vannak még többen akik vagy együtt élnek vele vagy fel sem tűnik nekik. ez egy apró dolog, ne ez tántorítson el :)
na hát akkor a nagy 46-o yeti talpaimmal nekem sem lesz könnyebb dolgom,de nem baj,balatonbogláron a full gas-nál néztem ki egyet,tesztmotorról van vélemény? igazából eléggé vacilálok mert van ott egy 1200-es monster is amibe 5000km van és nem sokkal drágább mint a 821-es
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 49

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]