#16577
1200-es monsteren ment már valaki hosszabb ideig 100LE-s módban? Teljesítményben a 821-hez hasonlítva milyen érzetre? Kezdőknek lehet ajánlani, vagy így is túl nagy a nyomaték?
Én az első 1000km-en sokszor. "Urban" módban kb olyan mint egy 696.
Azért ezzel vitatkoznék. Nekem a 821 előtt 696-osom volt (igaz Termignoni kipuffal és elektronikával) de azért az jobban ment sokkal mint a 821 "Urban" módban. Ez "Urban" módban olyan, mintha csak negyed gázig hagyná rányitni a gázt a teljes fordulatszám tartományban. Így nyilván sokkal barátságosabb városban, nem rángat, kellemesen lehet vele motorozni. Sport módban elég jól szedi a lábát, nekem kimondottan tettszik, hogy jól ki lehet forgatni és egyenletesen erősödik. 4000 fordulat alatt a 696-hoz képest nem érződik sokkal erősebbnek, de utána - főleg 8000 felett odaver rendesen :)
Csörinek 1200-ese van, és 696-osa volt
#16576
szóval 821: fasza motor, nem fog gondot okozni. akik hozzászoktak a régebbiekhez, azokat zavarhatja, hogy eléggé kell pörgetni, nem nagyon megy alsó fordulattartományban, de ha nincs ilyen beidegződésed, akkor ez sem gond.
a hátsó lábtartó nem tudom ezen milyen, stafford majd segyt, hogy olyan zavaró-e, mint az első 1200-esen.
kényelmes, jól is megy, ha nem kell végtelen sok erő, akkor jó választás lehet.
@ricsi köszi a választ! meglepődtem azon,hogy V2-es létére nem annyira nyom alul, hátsó lábtartó,hogy zavaró az alatt mit értesz? Mi a helyzet az elektronikájával,láttam pár videót,ahol csak úgy leállt a motor,majd kis idő múlva mintha mi sem történt volna újra ment. Az ilyen 800-as kategóriák közül a 821 nyerte el a tetszésem legjobban,nem volt még olasz motorom de most majd lesz :D
a hátsó (utas) lábtartó öntvény, és benézték tervezésnél, túl közel van a vezető lábtartóhoz, ha spiccelsz vagy kicsit nagyobb lábad van, akkor a sarkad pont hozzáér és el kell tartanod mert nem fér el. nem élhetetlen, de pl davicsek teljes lábtartószettet cserélt miatta, vannak akik olcsón és drasztikusan lefűrészelték, meg vannak még többen akik vagy együtt élnek vele vagy fel sem tűnik nekik. ez egy apró dolog, ne ez tántorítson el :)
#16575
szóval 821: fasza motor, nem fog gondot okozni. akik hozzászoktak a régebbiekhez, azokat zavarhatja, hogy eléggé kell pörgetni, nem nagyon megy alsó fordulattartományban, de ha nincs ilyen beidegződésed, akkor ez sem gond.
a hátsó lábtartó nem tudom ezen milyen, stafford majd segyt, hogy olyan zavaró-e, mint az első 1200-esen.
kényelmes, jól is megy, ha nem kell végtelen sok erő, akkor jó választás lehet.
1200-es monsteren ment már valaki hosszabb ideig 100LE-s módban? Teljesítményben a 821-hez hasonlítva milyen érzetre? Kezdőknek lehet ajánlani, vagy így is túl nagy a nyomaték?
Én az első 1000km-en sokszor. "Urban" módban kb olyan mint egy 696.
Azért ezzel vitatkoznék. Nekem a 821 előtt 696-osom volt (igaz Termignoni kipuffal és elektronikával) de azért az jobban ment sokkal mint a 821 "Urban" módban. Ez "Urban" módban olyan, mintha csak negyed gázig hagyná rányitni a gázt a teljes fordulatszám tartományban. Így nyilván sokkal barátságosabb városban, nem rángat, kellemesen lehet vele motorozni. Sport módban elég jól szedi a lábát, nekem kimondottan tettszik, hogy jól ki lehet forgatni és egyenletesen erősödik. 4000 fordulat alatt a 696-hoz képest nem érződik sokkal erősebbnek, de utána - főleg 8000 felett odaver rendesen :)
#16574
szóval 821: fasza motor, nem fog gondot okozni. akik hozzászoktak a régebbiekhez, azokat zavarhatja, hogy eléggé kell pörgetni, nem nagyon megy alsó fordulattartományban, de ha nincs ilyen beidegződésed, akkor ez sem gond.
a hátsó lábtartó nem tudom ezen milyen, stafford majd segyt, hogy olyan zavaró-e, mint az első 1200-esen.
kényelmes, jól is megy, ha nem kell végtelen sok erő, akkor jó választás lehet.
1200-es monsteren ment már valaki hosszabb ideig 100LE-s módban? Teljesítményben a 821-hez hasonlítva milyen érzetre? Kezdőknek lehet ajánlani, vagy így is túl nagy a nyomaték?
Én az első 1000km-en sokszor. "Urban" módban kb olyan mint egy 696.
#16573
szóval 821: fasza motor, nem fog gondot okozni. akik hozzászoktak a régebbiekhez, azokat zavarhatja, hogy eléggé kell pörgetni, nem nagyon megy alsó fordulattartományban, de ha nincs ilyen beidegződésed, akkor ez sem gond.
a hátsó lábtartó nem tudom ezen milyen, stafford majd segyt, hogy olyan zavaró-e, mint az első 1200-esen.
kényelmes, jól is megy, ha nem kell végtelen sok erő, akkor jó választás lehet.
@ricsi köszi a választ! meglepődtem azon,hogy V2-es létére nem annyira nyom alul, hátsó lábtartó,hogy zavaró az alatt mit értesz? Mi a helyzet az elektronikájával,láttam pár videót,ahol csak úgy leállt a motor,majd kis idő múlva mintha mi sem történt volna újra ment. Az ilyen 800-as kategóriák közül a 821 nyerte el a tetszésem legjobban,nem volt még olasz motorom de most majd lesz :D
#16571
szóval 821: fasza motor, nem fog gondot okozni. akik hozzászoktak a régebbiekhez, azokat zavarhatja, hogy eléggé kell pörgetni, nem nagyon megy alsó fordulattartományban, de ha nincs ilyen beidegződésed, akkor ez sem gond.
a hátsó lábtartó nem tudom ezen milyen, stafford majd segyt, hogy olyan zavaró-e, mint az első 1200-esen.
kényelmes, jól is megy, ha nem kell végtelen sok erő, akkor jó választás lehet.
1200-es monsteren ment már valaki hosszabb ideig 100LE-s módban? Teljesítményben a 821-hez hasonlítva milyen érzetre? Kezdőknek lehet ajánlani, vagy így is túl nagy a nyomaték?
szerintem árban annyira messze van, hogy nem lehet alternatíva. davicsek majd nyilatkozik, bár ahogy ismerem ő még soha nem kapcsolta el sportból :)
oda még csak egyszer kapcsoltam és nem sokáig volt ott (szakadó esőben). 821-et nem vezettem még, nincs összehasonlítási alapom...
#16570
szóval 821: fasza motor, nem fog gondot okozni. akik hozzászoktak a régebbiekhez, azokat zavarhatja, hogy eléggé kell pörgetni, nem nagyon megy alsó fordulattartományban, de ha nincs ilyen beidegződésed, akkor ez sem gond.
a hátsó lábtartó nem tudom ezen milyen, stafford majd segyt, hogy olyan zavaró-e, mint az első 1200-esen.
kényelmes, jól is megy, ha nem kell végtelen sok erő, akkor jó választás lehet.
1200-es monsteren ment már valaki hosszabb ideig 100LE-s módban? Teljesítményben a 821-hez hasonlítva milyen érzetre? Kezdőknek lehet ajánlani, vagy így is túl nagy a nyomaték?
szerintem árban annyira messze van, hogy nem lehet alternatíva. davicsek majd nyilatkozik, bár ahogy ismerem ő még soha nem kapcsolta el sportból :)
#16569
szóval 821: fasza motor, nem fog gondot okozni. akik hozzászoktak a régebbiekhez, azokat zavarhatja, hogy eléggé kell pörgetni, nem nagyon megy alsó fordulattartományban, de ha nincs ilyen beidegződésed, akkor ez sem gond.
a hátsó lábtartó nem tudom ezen milyen, stafford majd segyt, hogy olyan zavaró-e, mint az első 1200-esen.
kényelmes, jól is megy, ha nem kell végtelen sok erő, akkor jó választás lehet.
1200-es monsteren ment már valaki hosszabb ideig 100LE-s módban? Teljesítményben a 821-hez hasonlítva milyen érzetre? Kezdőknek lehet ajánlani, vagy így is túl nagy a nyomaték?
#16568
szóval 821: fasza motor, nem fog gondot okozni. akik hozzászoktak a régebbiekhez, azokat zavarhatja, hogy eléggé kell pörgetni, nem nagyon megy alsó fordulattartományban, de ha nincs ilyen beidegződésed, akkor ez sem gond.
a hátsó lábtartó nem tudom ezen milyen, stafford majd segyt, hogy olyan zavaró-e, mint az első 1200-esen.
kényelmes, jól is megy, ha nem kell végtelen sok erő, akkor jó választás lehet.
#16566
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Teljesen kezdő vagyok, még csak most csinálom a jogsit is. Egy biztos, hogy Monstert szeretnék venni. Milyen kérdéseket érdemes feltenni telefonos beszélgetés alkalmával, amivel meg lehet szűrni a hirdetéseket kicsit. Illetve mik azok az intő jelek, melyek egy hirdetés képein, szövegében is gyanúsak lehetnek.
A továbbiakra vonatkozó kérdéseimet ez után teszem majd fel :)
Előre is köszönöm a válaszaitokat!

http://www.kepesmotor.hu/ducati-motor/
bödületes mennyisegü Motor van , probalj itt keresni
#16565
620-ban gondolkodom. Konkrétan most ezt a példányt néztem ki:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... .-11353879

Amennyiben valakinek van róla infója azt szívesen fogadom.
Illetve, ha valakinek van eladó, vagy tud valakit ajánlani akkor írjon mindenképpen.

Fehérvári vagyok és 620 tulaj. Ha gondolod segítek a keresésben.
Köszönöm, szívesen fogadom a segítségedet.
Doki mostanában dobott fel az aprók közé egyet. Ennél jobb ajánlatot nem fogsz találni egy ideig sztem.

Ha még nem tudod, ő az országban megtalálható maroknyi ducati szakik egyike.
#16562
A hírdetés tegnap még megvolt. Úgy látszik elkelt a gép..
A korábbiaknál reagálva.... Nálunk katasztrófa ez a km függőség. Főleg, a sok visszatekert óra miatt. Állapotot kell venni, nem azon nyammogni, hogy pont mennyin áll a km óra. Egy kiforrott kéthengeres, ha az megkapott mindent 100 E km meg sem kottyan. Sokaknak van is benne annyi, de az óra még mindig 40 E km-en áll....
#16559
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Teljesen kezdő vagyok, még csak most csinálom a jogsit is. Egy biztos, hogy Monstert szeretnék venni. Milyen kérdéseket érdemes feltenni telefonos beszélgetés alkalmával, amivel meg lehet szűrni a hirdetéseket kicsit. Illetve mik azok az intő jelek, melyek egy hirdetés képein, szövegében is gyanúsak lehetnek.
A továbbiakra vonatkozó kérdéseimet ez után teszem majd fel :)
Előre is köszönöm a válaszaitokat!
ha megírod milyen monstert szeretnél talán tududunk segíteni.
Lehet van klubbon belül is eladó.
#16558
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Teljesen kezdő vagyok, még csak most csinálom a jogsit is. Egy biztos, hogy Monstert szeretnék venni. Milyen kérdéseket érdemes feltenni telefonos beszélgetés alkalmával, amivel meg lehet szűrni a hirdetéseket kicsit. Illetve mik azok az intő jelek, melyek egy hirdetés képein, szövegében is gyanúsak lehetnek.
A továbbiakra vonatkozó kérdéseimet ez után teszem majd fel :)
Előre is köszönöm a válaszaitokat!
#16556
ellent kell mondjak, mert szerpentinezésre is abszolut alkalmas a (nemX) diavel. rettenetesen jó motor, nagyon tudom ajánlani.
én 185/85 vagyok, nekem nagyon kényelmes volt (a faceliftes széria (2014-től), mert azon más az ülés). az első széria ülése nagyon passzentos, nem lehet benne igazán mozogni (leket Laky-nak is ez okozott görcsöt), érdemes lecserélni az újra. azelső szériával lehetnek hengerfej gondok, a nem megfelelő hűtővíz kimarja az öntvényt, és drága mulatság. a faceliftnél ezt javították, azóta is az a modell van gyártásban.
Ezt nem is tudtam, hogy a hűtővíz marja. Erre van valami pontosabb infó, hogy mi való bele, és mit kell elkerülni?

A kezelési utasítás szerint G13+ fagyálló hűtőfolyadékot kell használni. Ez a rózsaszín folyadék ami aluminium motorblokkokhoz használatos. Fontos, hogy plusszos legyen, ez jelenti az alu kompatibilitást. Teljesen általános folyadék, manapság bárhol kapható.
Köszi szépen, hasznos infó!
#16555

Szia! Én 190 cm vagyok és kb 85 kg. Pár hete Münchenben az IMOT-on végigültem az új Ducatikat és alapjáraton egyik sem kényelmes igazán nekem egyet kivéve. Üdítö érzés volt a Diavel kényelme még ha a pozíció idegen is volt elsöre. Igen, kicsit nyútózkodós, de nekem (meg a szintén 50 körüli fönökömnek aki kicsit alacsonyabb) nagyon tetszett és elsöre oylan minden a helyén érzés volt. Nincs kereskedés a közelben vagy egy eladó amire ráülhetnél és kipróbálhatnád? Ausztriában bemutatod a jogsit, felkapsz egy bukót és viheted egy próbakörre a vast.
ellent kell mondjak, mert szerpentinezésre is abszolut alkalmas a (nemX) diavel. rettenetesen jó motor, nagyon tudom ajánlani.
én 185/85 vagyok, nekem nagyon kényelmes volt (a faceliftes széria (2014-től), mert azon más az ülés). az első széria ülése nagyon passzentos, nem lehet benne igazán mozogni (leket Laky-nak is ez okozott görcsöt), érdemes lecserélni az újra. azelső szériával lehetnek hengerfej gondok, a nem megfelelő hűtővíz kimarja az öntvényt, és drága mulatság. a faceliftnél ezt javították, azóta is az a modell van gyártásban.
Ezt nem is tudtam, hogy a hűtővíz marja. Erre van valami pontosabb infó, hogy mi való bele, és mit kell elkerülni?

A kezelési utasítás szerint G13+ fagyálló hűtőfolyadékot kell használni. Ez a rózsaszín folyadék ami aluminium motorblokkokhoz használatos. Fontos, hogy plusszos legyen, ez jelenti az alu kompatibilitást. Teljesen általános folyadék, manapság bárhol kapható.
#16553

Szia! Én 190 cm vagyok és kb 85 kg. Pár hete Münchenben az IMOT-on végigültem az új Ducatikat és alapjáraton egyik sem kényelmes igazán nekem egyet kivéve. Üdítö érzés volt a Diavel kényelme még ha a pozíció idegen is volt elsöre. Igen, kicsit nyútózkodós, de nekem (meg a szintén 50 körüli fönökömnek aki kicsit alacsonyabb) nagyon tetszett és elsöre oylan minden a helyén érzés volt. Nincs kereskedés a közelben vagy egy eladó amire ráülhetnél és kipróbálhatnád? Ausztriában bemutatod a jogsit, felkapsz egy bukót és viheted egy próbakörre a vast.
ellent kell mondjak, mert szerpentinezésre is abszolut alkalmas a (nemX) diavel. rettenetesen jó motor, nagyon tudom ajánlani.
én 185/85 vagyok, nekem nagyon kényelmes volt (a faceliftes széria (2014-től), mert azon más az ülés). az első széria ülése nagyon passzentos, nem lehet benne igazán mozogni (leket Laky-nak is ez okozott görcsöt), érdemes lecserélni az újra. azelső szériával lehetnek hengerfej gondok, a nem megfelelő hűtővíz kimarja az öntvényt, és drága mulatság. a faceliftnél ezt javították, azóta is az a modell van gyártásban.
Ezt nem is tudtam, hogy a hűtővíz marja. Erre van valami pontosabb infó, hogy mi való bele, és mit kell elkerülni?

Nincs konkrét infóm, és a következő is csak nagyon általános. Van a zöld és a rózsaszín hűtőfolyadék. Én úgy tudom, hogy a rózsaszín a zölddel ellentétben nem károsítja az alumínium részeket. Ez talán a legnagyobb különbség, a flakonon is rajta szokott lenni. Javítsatok ki, ha hülyeség.
#16552

Szia! Én 190 cm vagyok és kb 85 kg. Pár hete Münchenben az IMOT-on végigültem az új Ducatikat és alapjáraton egyik sem kényelmes igazán nekem egyet kivéve. Üdítö érzés volt a Diavel kényelme még ha a pozíció idegen is volt elsöre. Igen, kicsit nyútózkodós, de nekem (meg a szintén 50 körüli fönökömnek aki kicsit alacsonyabb) nagyon tetszett és elsöre oylan minden a helyén érzés volt. Nincs kereskedés a közelben vagy egy eladó amire ráülhetnél és kipróbálhatnád? Ausztriában bemutatod a jogsit, felkapsz egy bukót és viheted egy próbakörre a vast.
ellent kell mondjak, mert szerpentinezésre is abszolut alkalmas a (nemX) diavel. rettenetesen jó motor, nagyon tudom ajánlani.
én 185/85 vagyok, nekem nagyon kényelmes volt (a faceliftes széria (2014-től), mert azon más az ülés). az első széria ülése nagyon passzentos, nem lehet benne igazán mozogni (leket Laky-nak is ez okozott görcsöt), érdemes lecserélni az újra. azelső szériával lehetnek hengerfej gondok, a nem megfelelő hűtővíz kimarja az öntvényt, és drága mulatság. a faceliftnél ezt javították, azóta is az a modell van gyártásban.


Nem is állítottam hogy nem alkalmas, az egyel korábbi hsz volt. Pont hogy amennyire nem érdekelt, miután ráültem annál jobban mozgatta/mozgatja a fantáziámat.
nem te állítottad, hanem Láky, vagy rossz helyre kattintottam vagy szar az oldal :)
#16551
Üdv mindenkinek.Elnézést, hogy ide "pofátlankodok". Egy kis segítséget kérnék. Ducatim még nem volt( egy 750-es Ducati blokkos Cagiva elefantot kivéve), közelükbe sem kerültem. Most viszont szeretnék venni egy Diavelt. Persze voltak nagyobb gépeim,- Cx-500, Cbr-750, Gpz-900, Xj-900. De ez a gép más. Sajnos nincs rá lehetőségem, hogy kipróbáljak egyet, egyenlőre. Először is, nem tudom, méretileg,(ülés pozíció, kényelem, stb.) egyáltalán jó lenne-e nekem. 185 cm magas, 110 kg vagyok. Igaz, már az 50. évemet taposom, nem tudok motor nélkül meglenni. A neten olvasható sablon teszteken, adatokon kívül nem tudok semmit a Diavelről. Az alább felsorolt öreg gépeket még jómagam szervizeltem, javítottam, de ez már más világ. Kint élek Németben, itt vásárolnék egy használtat, kb. 10-12 ezer euért. Kérdezném, mi az a km.futás, ami fölött már nem érdemes foglalkozni vele,ill. mire érdemes odafigyelni vásárláskor. Mindenféle véleményt, tapasztalatot, hozzászólást nagyon megköszönnék, Napsütötte széles utat mindenkinek!

Szia! Én 190 cm vagyok és kb 85 kg. Pár hete Münchenben az IMOT-on végigültem az új Ducatikat és alapjáraton egyik sem kényelmes igazán nekem egyet kivéve. Üdítö érzés volt a Diavel kényelme még ha a pozíció idegen is volt elsöre. Igen, kicsit nyútózkodós, de nekem (meg a szintén 50 körüli fönökömnek aki kicsit alacsonyabb) nagyon tetszett és elsöre oylan minden a helyén érzés volt. Nincs kereskedés a közelben vagy egy eladó amire ráülhetnél és kipróbálhatnád? Ausztriában bemutatod a jogsit, felkapsz egy bukót és viheted egy próbakörre a vast.
ellent kell mondjak, mert szerpentinezésre is abszolut alkalmas a (nemX) diavel. rettenetesen jó motor, nagyon tudom ajánlani.
én 185/85 vagyok, nekem nagyon kényelmes volt (a faceliftes széria (2014-től), mert azon más az ülés). az első széria ülése nagyon passzentos, nem lehet benne igazán mozogni (leket Laky-nak is ez okozott görcsöt), érdemes lecserélni az újra. azelső szériával lehetnek hengerfej gondok, a nem megfelelő hűtővíz kimarja az öntvényt, és drága mulatság. a faceliftnél ezt javították, azóta is az a modell van gyártásban.


Nem is állítottam hogy nem alkalmas, az egyel korábbi hsz volt. Pont hogy amennyire nem érdekelt, miután ráültem annál jobban mozgatta/mozgatja a fantáziámat.
#16550
Üdv mindenkinek.Elnézést, hogy ide "pofátlankodok". Egy kis segítséget kérnék. Ducatim még nem volt( egy 750-es Ducati blokkos Cagiva elefantot kivéve), közelükbe sem kerültem. Most viszont szeretnék venni egy Diavelt. Persze voltak nagyobb gépeim,- Cx-500, Cbr-750, Gpz-900, Xj-900. De ez a gép más. Sajnos nincs rá lehetőségem, hogy kipróbáljak egyet, egyenlőre. Először is, nem tudom, méretileg,(ülés pozíció, kényelem, stb.) egyáltalán jó lenne-e nekem. 185 cm magas, 110 kg vagyok. Igaz, már az 50. évemet taposom, nem tudok motor nélkül meglenni. A neten olvasható sablon teszteken, adatokon kívül nem tudok semmit a Diavelről. Az alább felsorolt öreg gépeket még jómagam szervizeltem, javítottam, de ez már más világ. Kint élek Németben, itt vásárolnék egy használtat, kb. 10-12 ezer euért. Kérdezném, mi az a km.futás, ami fölött már nem érdemes foglalkozni vele,ill. mire érdemes odafigyelni vásárláskor. Mindenféle véleményt, tapasztalatot, hozzászólást nagyon megköszönnék, Napsütötte széles utat mindenkinek!
3. szezonom a diabloval (gen1), egy nap 400-600 km-es kulfoldi koroket megyek altalaban, palya csak ha nagyon muszaj. Szerpentinen nagyon otthon van. Az ules volt amit csereltem (gen2-re) rogton az elso honapban, azota parade. 180 cm, 90 kg mellett szamomra kenyelmes. A vezetesi elmeny -amit nyujt- megunhatatlan. Erosen ajanlom.
#16549

Szia! Én 190 cm vagyok és kb 85 kg. Pár hete Münchenben az IMOT-on végigültem az új Ducatikat és alapjáraton egyik sem kényelmes igazán nekem egyet kivéve. Üdítö érzés volt a Diavel kényelme még ha a pozíció idegen is volt elsöre. Igen, kicsit nyútózkodós, de nekem (meg a szintén 50 körüli fönökömnek aki kicsit alacsonyabb) nagyon tetszett és elsöre oylan minden a helyén érzés volt. Nincs kereskedés a közelben vagy egy eladó amire ráülhetnél és kipróbálhatnád? Ausztriában bemutatod a jogsit, felkapsz egy bukót és viheted egy próbakörre a vast.
ellent kell mondjak, mert szerpentinezésre is abszolut alkalmas a (nemX) diavel. rettenetesen jó motor, nagyon tudom ajánlani.
én 185/85 vagyok, nekem nagyon kényelmes volt (a faceliftes széria (2014-től), mert azon más az ülés). az első széria ülése nagyon passzentos, nem lehet benne igazán mozogni (leket Laky-nak is ez okozott görcsöt), érdemes lecserélni az újra. azelső szériával lehetnek hengerfej gondok, a nem megfelelő hűtővíz kimarja az öntvényt, és drága mulatság. a faceliftnél ezt javították, azóta is az a modell van gyártásban.
Ezt nem is tudtam, hogy a hűtővíz marja. Erre van valami pontosabb infó, hogy mi való bele, és mit kell elkerülni?
én ilyen piros legyen sztorikat hallottam (de az is lehet hogy a piros a rossz), de pontos infóm nincs. az enyémen állítólag visszahívásban cserélték, mégis bekulázott a típus.
#16548
Üdv mindenkinek.Elnézést, hogy ide "pofátlankodok". Egy kis segítséget kérnék. Ducatim még nem volt( egy 750-es Ducati blokkos Cagiva elefantot kivéve), közelükbe sem kerültem. Most viszont szeretnék venni egy Diavelt. Persze voltak nagyobb gépeim,- Cx-500, Cbr-750, Gpz-900, Xj-900. De ez a gép más. Sajnos nincs rá lehetőségem, hogy kipróbáljak egyet, egyenlőre. Először is, nem tudom, méretileg,(ülés pozíció, kényelem, stb.) egyáltalán jó lenne-e nekem. 185 cm magas, 110 kg vagyok. Igaz, már az 50. évemet taposom, nem tudok motor nélkül meglenni. A neten olvasható sablon teszteken, adatokon kívül nem tudok semmit a Diavelről. Az alább felsorolt öreg gépeket még jómagam szervizeltem, javítottam, de ez már más világ. Kint élek Németben, itt vásárolnék egy használtat, kb. 10-12 ezer euért. Kérdezném, mi az a km.futás, ami fölött már nem érdemes foglalkozni vele,ill. mire érdemes odafigyelni vásárláskor. Mindenféle véleményt, tapasztalatot, hozzászólást nagyon megköszönnék, Napsütötte széles utat mindenkinek!

Szia! Én 190 cm vagyok és kb 85 kg. Pár hete Münchenben az IMOT-on végigültem az új Ducatikat és alapjáraton egyik sem kényelmes igazán nekem egyet kivéve. Üdítö érzés volt a Diavel kényelme még ha a pozíció idegen is volt elsöre. Igen, kicsit nyútózkodós, de nekem (meg a szintén 50 körüli fönökömnek aki kicsit alacsonyabb) nagyon tetszett és elsöre oylan minden a helyén érzés volt. Nincs kereskedés a közelben vagy egy eladó amire ráülhetnél és kipróbálhatnád? Ausztriában bemutatod a jogsit, felkapsz egy bukót és viheted egy próbakörre a vast.
ellent kell mondjak, mert szerpentinezésre is abszolut alkalmas a (nemX) diavel. rettenetesen jó motor, nagyon tudom ajánlani.
én 185/85 vagyok, nekem nagyon kényelmes volt (a faceliftes széria (2014-től), mert azon más az ülés). az első széria ülése nagyon passzentos, nem lehet benne igazán mozogni (leket Laky-nak is ez okozott görcsöt), érdemes lecserélni az újra. azelső szériával lehetnek hengerfej gondok, a nem megfelelő hűtővíz kimarja az öntvényt, és drága mulatság. a faceliftnél ezt javították, azóta is az a modell van gyártásban.
Ezt nem is tudtam, hogy a hűtővíz marja. Erre van valami pontosabb infó, hogy mi való bele, és mit kell elkerülni?
#16547
Üdv mindenkinek.Elnézést, hogy ide "pofátlankodok". Egy kis segítséget kérnék. Ducatim még nem volt( egy 750-es Ducati blokkos Cagiva elefantot kivéve), közelükbe sem kerültem. Most viszont szeretnék venni egy Diavelt. Persze voltak nagyobb gépeim,- Cx-500, Cbr-750, Gpz-900, Xj-900. De ez a gép más. Sajnos nincs rá lehetőségem, hogy kipróbáljak egyet, egyenlőre. Először is, nem tudom, méretileg,(ülés pozíció, kényelem, stb.) egyáltalán jó lenne-e nekem. 185 cm magas, 110 kg vagyok. Igaz, már az 50. évemet taposom, nem tudok motor nélkül meglenni. A neten olvasható sablon teszteken, adatokon kívül nem tudok semmit a Diavelről. Az alább felsorolt öreg gépeket még jómagam szervizeltem, javítottam, de ez már más világ. Kint élek Németben, itt vásárolnék egy használtat, kb. 10-12 ezer euért. Kérdezném, mi az a km.futás, ami fölött már nem érdemes foglalkozni vele,ill. mire érdemes odafigyelni vásárláskor. Mindenféle véleményt, tapasztalatot, hozzászólást nagyon megköszönnék, Napsütötte széles utat mindenkinek!

Szia! Én 190 cm vagyok és kb 85 kg. Pár hete Münchenben az IMOT-on végigültem az új Ducatikat és alapjáraton egyik sem kényelmes igazán nekem egyet kivéve. Üdítö érzés volt a Diavel kényelme még ha a pozíció idegen is volt elsöre. Igen, kicsit nyútózkodós, de nekem (meg a szintén 50 körüli fönökömnek aki kicsit alacsonyabb) nagyon tetszett és elsöre oylan minden a helyén érzés volt. Nincs kereskedés a közelben vagy egy eladó amire ráülhetnél és kipróbálhatnád? Ausztriában bemutatod a jogsit, felkapsz egy bukót és viheted egy próbakörre a vast.
ellent kell mondjak, mert szerpentinezésre is abszolut alkalmas a (nemX) diavel. rettenetesen jó motor, nagyon tudom ajánlani.
én 185/85 vagyok, nekem nagyon kényelmes volt (a faceliftes széria (2014-től), mert azon más az ülés). az első széria ülése nagyon passzentos, nem lehet benne igazán mozogni (leket Laky-nak is ez okozott görcsöt), érdemes lecserélni az újra. azelső szériával lehetnek hengerfej gondok, a nem megfelelő hűtővíz kimarja az öntvényt, és drága mulatság. a faceliftnél ezt javították, azóta is az a modell van gyártásban.
#16546
Üdv mindenkinek.Elnézést, hogy ide "pofátlankodok". Egy kis segítséget kérnék. Ducatim még nem volt( egy 750-es Ducati blokkos Cagiva elefantot kivéve), közelükbe sem kerültem. Most viszont szeretnék venni egy Diavelt. Persze voltak nagyobb gépeim,- Cx-500, Cbr-750, Gpz-900, Xj-900. De ez a gép más. Sajnos nincs rá lehetőségem, hogy kipróbáljak egyet, egyenlőre. Először is, nem tudom, méretileg,(ülés pozíció, kényelem, stb.) egyáltalán jó lenne-e nekem. 185 cm magas, 110 kg vagyok. Igaz, már az 50. évemet taposom, nem tudok motor nélkül meglenni. A neten olvasható sablon teszteken, adatokon kívül nem tudok semmit a Diavelről. Az alább felsorolt öreg gépeket még jómagam szervizeltem, javítottam, de ez már más világ. Kint élek Németben, itt vásárolnék egy használtat, kb. 10-12 ezer euért. Kérdezném, mi az a km.futás, ami fölött már nem érdemes foglalkozni vele,ill. mire érdemes odafigyelni vásárláskor. Mindenféle véleményt, tapasztalatot, hozzászólást nagyon megköszönnék, Napsütötte széles utat mindenkinek!

Szia! Én 190 cm vagyok és kb 85 kg. Pár hete Münchenben az IMOT-on végigültem az új Ducatikat és alapjáraton egyik sem kényelmes igazán nekem egyet kivéve. Üdítö érzés volt a Diavel kényelme még ha a pozíció idegen is volt elsöre. Igen, kicsit nyútózkodós, de nekem (meg a szintén 50 körüli fönökömnek aki kicsit alacsonyabb) nagyon tetszett és elsöre oylan minden a helyén érzés volt. Nincs kereskedés a közelben vagy egy eladó amire ráülhetnél és kipróbálhatnád? Ausztriában bemutatod a jogsit, felkapsz egy bukót és viheted egy próbakörre a vast.
#16545
Hat, ami az en tapasztalatom az sajna az hogy ha izomzatilag merev tipus vagy akkor jo hogyha lenyujtasz ,ielott nekivagsz a motorozasnak.
A multkor az M7-en ciki vagy nem felre kellett allnom a leallo savba es kihuzni a gorcsot a labambol.
Hozza teszem ez reggel ebredes utan volt.
En 174 cm alacsony vagyok.80 kg.
Egyebkent a Diavel termeszetesen nagyon eros, ha kikapcsolod a DTC-t akkor nagzon kapaszkodj a kormanyba azt ajanlom.
Szük szerpentines motorozasra nem jo.
Persze dőntőgetni ezt is lehet, de érezni hogy a tengelztav nem arra van.
En speciel S4RS-t szerettem volna.
#16544
Üdv mindenkinek.Elnézést, hogy ide "pofátlankodok". Egy kis segítséget kérnék. Ducatim még nem volt( egy 750-es Ducati blokkos Cagiva elefantot kivéve), közelükbe sem kerültem. Most viszont szeretnék venni egy Diavelt. Persze voltak nagyobb gépeim,- Cx-500, Cbr-750, Gpz-900, Xj-900. De ez a gép más. Sajnos nincs rá lehetőségem, hogy kipróbáljak egyet, egyenlőre. Először is, nem tudom, méretileg,(ülés pozíció, kényelem, stb.) egyáltalán jó lenne-e nekem. 185 cm magas, 110 kg vagyok. Igaz, már az 50. évemet taposom, nem tudok motor nélkül meglenni. A neten olvasható sablon teszteken, adatokon kívül nem tudok semmit a Diavelről. Az alább felsorolt öreg gépeket még jómagam szervizeltem, javítottam, de ez már más világ. Kint élek Németben, itt vásárolnék egy használtat, kb. 10-12 ezer euért. Kérdezném, mi az a km.futás, ami fölött már nem érdemes foglalkozni vele,ill. mire érdemes odafigyelni vásárláskor. Mindenféle véleményt, tapasztalatot, hozzászólást nagyon megköszönnék, Napsütötte széles utat mindenkinek!
#16542
megkerdezhetem miert? Es miert pont 10? Ennyi erovel vehetsz 797et kicsit dragabban ujat. 10 k alattit itthon nem igen fogsz talalni.

Köszönöm a segítséget mindenkinek! Igazából azért szerettem volna olyat amiben kevés van, hogy pár év múlva még mindig viszonylag kevéssel esetleg el lehessen adni, de ha azt mondjátok, hogy nem fog széthullani 20-25nél sem akkor végül is mindegy 15 mondjuk még belefér!
nekem örült a vevő,hogy ennyi van benne!
Azt mondta,legalább nem kamu. Autószerelő volt.
én is örültem mert legalább sokat motoroztunk :D Enyémben meg 49ezer volt
#16541


Az a baj, hogy mindenképpen olyat szeretnék amiben 10000 alatt van a km.
megkerdezhetem miert? Es miert pont 10? Ennyi erovel vehetsz 797et kicsit dragabban ujat. 10 k alattit itthon nem igen fogsz talalni.

Köszönöm a segítséget mindenkinek! Igazából azért szerettem volna olyat amiben kevés van, hogy pár év múlva még mindig viszonylag kevéssel esetleg el lehessen adni, de ha azt mondjátok, hogy nem fog széthullani 20-25nél sem akkor végül is mindegy 15 mondjuk még belefér!
nekem örült a vevő,hogy ennyi van benne!
Azt mondta,legalább nem kamu. Autószerelő volt.
#16539
megkerdezhetem miert? Es miert pont 10? Ennyi erovel vehetsz 797et kicsit dragabban ujat. 10 k alattit itthon nem igen fogsz talalni.

Köszönöm a segítséget mindenkinek! Igazából azért szerettem volna olyat amiben kevés van, hogy pár év múlva még mindig viszonylag kevéssel esetleg el lehessen adni, de ha azt mondjátok, hogy nem fog széthullani 20-25nél sem akkor végül is mindegy 15 mondjuk még belefér!
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... &fnai=next
146000km
2010-es azt mondja, hogy ez idő alatt cirka 4-szer ment körbe a földgömbön:-DDD
#16538
A vaznyakbol hatrameno csovekbe vert bele a villa mind2 oldalon + folyik belole az olaj.

Valosiznuleg maga a vaz nem csavarodott vagy ilyesmi, de ilyen vazzal nehez lesz eladni ezt a motort ha megunod...

A cegledi rendben van, azon en nem tallatam serulesre utalo jeleket, es a Leo Vince dobok vadi ujak. Az arat dontsd el te. Van meg egy valahol Nyiregyhaza felett, de azt nem neztuk meg eloben.


Az a baj, hogy mindenképpen olyat szeretnék amiben 10000 alatt van a km.
Szeritem is inkább vegyél töröttet vag tekertet, mert ha jövőre már lesz benne 18ezer eladhatatlan lesz, arról nem is beszélve, hogy motorban elég sok a 20ezer. Én még 5ezerrel sem venném meg, max újat, de azt is csak akkor ha vissza van tekerve -50ezerre
Dino 5 perce a bejegyzéseden röhögök:-D
#16537
egyik este telefonaltam egy motorszerelö haverommal, meselte, hogy volt nala egy idösebb Kollege, aki Motorjaban 200 000 Km felett van, ugy hogy meg Gabelsimmeringet sem cserelt, minden eredeti
( OK, Soros 4 hengeres ) :))
GS BMW-knél 3-500e km sem lehetetlen, itt most az a pláne, hogy Ducatiról van szó. A képeket megnézte most. A kipu hővédő elem sincs megfakulva, úgyhogy itt szerintem egy 0-val több lett beütve.
#16536
egyik este telefonaltam egy motorszerelö haverommal, meselte, hogy volt nala egy idösebb Kollege, aki Motorjaban 200 000 Km felett van, ugy hogy meg Gabelsimmeringet sem cserelt, minden eredeti
( OK, Soros 4 hengeres ) :))
#16535


Az a baj, hogy mindenképpen olyat szeretnék amiben 10000 alatt van a km.
megkerdezhetem miert? Es miert pont 10? Ennyi erovel vehetsz 797et kicsit dragabban ujat. 10 k alattit itthon nem igen fogsz talalni.

Köszönöm a segítséget mindenkinek! Igazából azért szerettem volna olyat amiben kevés van, hogy pár év múlva még mindig viszonylag kevéssel esetleg el lehessen adni, de ha azt mondjátok, hogy nem fog széthullani 20-25nél sem akkor végül is mindegy 15 mondjuk még belefér!
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... &fnai=next
146000km
#16534


Az a baj, hogy mindenképpen olyat szeretnék amiben 10000 alatt van a km.
megkerdezhetem miert? Es miert pont 10? Ennyi erovel vehetsz 797et kicsit dragabban ujat. 10 k alattit itthon nem igen fogsz talalni.

Köszönöm a segítséget mindenkinek! Igazából azért szerettem volna olyat amiben kevés van, hogy pár év múlva még mindig viszonylag kevéssel esetleg el lehessen adni, de ha azt mondjátok, hogy nem fog széthullani 20-25nél sem akkor végül is mindegy 15 mondjuk még belefér!


Nem fog széthullani 40 ezernél sem ha megkapja a törödést. Föleg ha már most a továbbadással kalkulálsz, hidd el kellemesebb lesz a km óra állást megmondani, mint azt hogy elfeküdt a motor.
#16533
A vaznyakbol hatrameno csovekbe vert bele a villa mind2 oldalon + folyik belole az olaj.

Valosiznuleg maga a vaz nem csavarodott vagy ilyesmi, de ilyen vazzal nehez lesz eladni ezt a motort ha megunod...

A cegledi rendben van, azon en nem tallatam serulesre utalo jeleket, es a Leo Vince dobok vadi ujak. Az arat dontsd el te. Van meg egy valahol Nyiregyhaza felett, de azt nem neztuk meg eloben.


Az a baj, hogy mindenképpen olyat szeretnék amiben 10000 alatt van a km.
megkerdezhetem miert? Es miert pont 10? Ennyi erovel vehetsz 797et kicsit dragabban ujat. 10 k alattit itthon nem igen fogsz talalni.

Köszönöm a segítséget mindenkinek! Igazából azért szerettem volna olyat amiben kevés van, hogy pár év múlva még mindig viszonylag kevéssel esetleg el lehessen adni, de ha azt mondjátok, hogy nem fog széthullani 20-25nél sem akkor végül is mindegy 15 mondjuk még belefér!
#16532
A vaznyakbol hatrameno csovekbe vert bele a villa mind2 oldalon + folyik belole az olaj.

Valosiznuleg maga a vaz nem csavarodott vagy ilyesmi, de ilyen vazzal nehez lesz eladni ezt a motort ha megunod...

A cegledi rendben van, azon en nem tallatam serulesre utalo jeleket, es a Leo Vince dobok vadi ujak. Az arat dontsd el te. Van meg egy valahol Nyiregyhaza felett, de azt nem neztuk meg eloben.


Az a baj, hogy mindenképpen olyat szeretnék amiben 10000 alatt van a km.
Szeritem is inkább vegyél töröttet vag tekertet, mert ha jövőre már lesz benne 18ezer eladhatatlan lesz, arról nem is beszélve, hogy motorban elég sok a 20ezer. Én még 5ezerrel sem venném meg, max újat, de azt is csak akkor ha vissza van tekerve -50ezerre
belőled jó könyvelő lenne pápa testvérem! :)
#16531


Szia, hú basszus, holnap mennék alkudozni rá. Emlékszel még melyik részen van a sérülés! Mikor ráültem amúgy picit ferdének tűnt a kormány, de nem mentem vele mondom biztos benézek valamit.
A vaznyakbol hatrameno csovekbe vert bele a villa mind2 oldalon + folyik belole az olaj.

Valosiznuleg maga a vaz nem csavarodott vagy ilyesmi, de ilyen vazzal nehez lesz eladni ezt a motort ha megunod...

A cegledi rendben van, azon en nem tallatam serulesre utalo jeleket, es a Leo Vince dobok vadi ujak. Az arat dontsd el te. Van meg egy valahol Nyiregyhaza felett, de azt nem neztuk meg eloben.


Az a baj, hogy mindenképpen olyat szeretnék amiben 10000 alatt van a km.
Szeritem is inkább vegyél töröttet vag tekertet, mert ha jövőre már lesz benne 18ezer eladhatatlan lesz, arról nem is beszélve, hogy motorban elég sok a 20ezer. Én még 5ezerrel sem venném meg, max újat, de azt is csak akkor ha vissza van tekerve -50ezerre
#16530


Szia, hú basszus, holnap mennék alkudozni rá. Emlékszel még melyik részen van a sérülés! Mikor ráültem amúgy picit ferdének tűnt a kormány, de nem mentem vele mondom biztos benézek valamit.
A vaznyakbol hatrameno csovekbe vert bele a villa mind2 oldalon + folyik belole az olaj.

Valosiznuleg maga a vaz nem csavarodott vagy ilyesmi, de ilyen vazzal nehez lesz eladni ezt a motort ha megunod...

A cegledi rendben van, azon en nem tallatam serulesre utalo jeleket, es a Leo Vince dobok vadi ujak. Az arat dontsd el te. Van meg egy valahol Nyiregyhaza felett, de azt nem neztuk meg eloben.


Az a baj, hogy mindenképpen olyat szeretnék amiben 10000 alatt van a km.
nekem 696 volt,33000km adtam el,tökéletes volt,nem finomkodhattam a gazzal mert otthagytak volna a nagymenők!
Ne félj a kilometerektol ha rendesen szervizelve volt!
#16529


Szia, hú basszus, holnap mennék alkudozni rá. Emlékszel még melyik részen van a sérülés! Mikor ráültem amúgy picit ferdének tűnt a kormány, de nem mentem vele mondom biztos benézek valamit.
A vaznyakbol hatrameno csovekbe vert bele a villa mind2 oldalon + folyik belole az olaj.

Valosiznuleg maga a vaz nem csavarodott vagy ilyesmi, de ilyen vazzal nehez lesz eladni ezt a motort ha megunod...

A cegledi rendben van, azon en nem tallatam serulesre utalo jeleket, es a Leo Vince dobok vadi ujak. Az arat dontsd el te. Van meg egy valahol Nyiregyhaza felett, de azt nem neztuk meg eloben.


Az a baj, hogy mindenképpen olyat szeretnék amiben 10000 alatt van a km.
megkerdezhetem miert? Es miert pont 10? Ennyi erovel vehetsz 797et kicsit dragabban ujat. 10 k alattit itthon nem igen fogsz talalni.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 49

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]