#16528


Figyi nem volt éles a szemed SÉRÜLT A VÁZ!!!!!


Szia, hú basszus, holnap mennék alkudozni rá. Emlékszel még melyik részen van a sérülés! Mikor ráültem amúgy picit ferdének tűnt a kormány, de nem mentem vele mondom biztos benézek valamit.
A vaznyakbol hatrameno csovekbe vert bele a villa mind2 oldalon + folyik belole az olaj.

Valosiznuleg maga a vaz nem csavarodott vagy ilyesmi, de ilyen vazzal nehez lesz eladni ezt a motort ha megunod...

A cegledi rendben van, azon en nem tallatam serulesre utalo jeleket, es a Leo Vince dobok vadi ujak. Az arat dontsd el te. Van meg egy valahol Nyiregyhaza felett, de azt nem neztuk meg eloben.


Az a baj, hogy mindenképpen olyat szeretnék amiben 10000 alatt van a km.
#16527
Szeretnék, venni egy Ducati Monster 796-ot! Használtautón van egy fehér 2010es amiben kevés a km! 5000 párszáz. Lekérdeztem az előéletét, a km valósnak tűnik a vizsgák és forgalomba helyezés alapján. Van erről valakinek tapasztalata, hogy mire kell odafigyelni ezzel a típussal? Mivel lehet beszopni egy ilyen kevesett futott monsternél? Megnéztem a gépet külsőre nem igazán van rajta hiba, egyszer elesett vele az ember, de kormány vég és az egyik tükör karcokon kívül nincs rajta sérülés, fényezve sem lett. Pöcre indul szépen jár, bár már egy éve nem igazán használják! Éves szinten pár ezer km-et megyek motorral, nagy száguldozós sem vagyok! Volt már jó pár motorom, de évek óta robogózom egy Nexus500-al, csak meguntam, hogy egy 205kilós monstrum és szeretnék váltogatni is! Mennyire jó választás ez a monster szerintetek? Menni még sajnos nem mentem vele, csak egy régebbi 900assal az mondjuk tetszett, de a kinézetébe azonnal beleszerettem borzasztóan mutatós tárgy!


Figyi nem volt éles a szemed SÉRÜLT A VÁZ!!!!!


Szia, hú basszus, holnap mennék alkudozni rá. Emlékszel még melyik részen van a sérülés! Mikor ráültem amúgy picit ferdének tűnt a kormány, de nem mentem vele mondom biztos benézek valamit.
A vaznyakbol hatrameno csovekbe vert bele a villa mind2 oldalon + folyik belole az olaj.

Valosiznuleg maga a vaz nem csavarodott vagy ilyesmi, de ilyen vazzal nehez lesz eladni ezt a motort ha megunod...

A cegledi rendben van, azon en nem tallatam serulesre utalo jeleket, es a Leo Vince dobok vadi ujak. Az arat dontsd el te. Van meg egy valahol Nyiregyhaza felett, de azt nem neztuk meg eloben.
#16526
Szeretnék, venni egy Ducati Monster 796-ot! Használtautón van egy fehér 2010es amiben kevés a km! 5000 párszáz. Lekérdeztem az előéletét, a km valósnak tűnik a vizsgák és forgalomba helyezés alapján. Van erről valakinek tapasztalata, hogy mire kell odafigyelni ezzel a típussal? Mivel lehet beszopni egy ilyen kevesett futott monsternél? Megnéztem a gépet külsőre nem igazán van rajta hiba, egyszer elesett vele az ember, de kormány vég és az egyik tükör karcokon kívül nincs rajta sérülés, fényezve sem lett. Pöcre indul szépen jár, bár már egy éve nem igazán használják! Éves szinten pár ezer km-et megyek motorral, nagy száguldozós sem vagyok! Volt már jó pár motorom, de évek óta robogózom egy Nexus500-al, csak meguntam, hogy egy 205kilós monstrum és szeretnék váltogatni is! Mennyire jó választás ez a monster szerintetek? Menni még sajnos nem mentem vele, csak egy régebbi 900assal az mondjuk tetszett, de a kinézetébe azonnal beleszerettem borzasztóan mutatós tárgy!


Figyi nem volt éles a szemed SÉRÜLT A VÁZ!!!!!


Szia, hú basszus, holnap mennék alkudozni rá. Emlékszel még melyik részen van a sérülés! Mikor ráültem amúgy picit ferdének tűnt a kormány, de nem mentem vele mondom biztos benézek valamit.
#16524
A legolcsóbbat nem láttuk, mert messze volt, a Ceglédi és egy másik mellett gondolkodtam.
A Ceglédi is rendben volt, én csak az ABS miatt hoztam el a másikat. A dobja Új. A tulaj asszem kiment Írországba melózni. Azt mondta a szervizes staffnek, hogy rendben van. Az aksi volt egyedül kuka belőle..
#16523
Szeretnék, venni egy Ducati Monster 796-ot! Használtautón van egy fehér 2010es amiben kevés a km! 5000 párszáz. Lekérdeztem az előéletét, a km valósnak tűnik a vizsgák és forgalomba helyezés alapján. Van erről valakinek tapasztalata, hogy mire kell odafigyelni ezzel a típussal? Mivel lehet beszopni egy ilyen kevesett futott monsternél? Megnéztem a gépet külsőre nem igazán van rajta hiba, egyszer elesett vele az ember, de kormány vég és az egyik tükör karcokon kívül nincs rajta sérülés, fényezve sem lett. Pöcre indul szépen jár, bár már egy éve nem igazán használják! Éves szinten pár ezer km-et megyek motorral, nagy száguldozós sem vagyok! Volt már jó pár motorom, de évek óta robogózom egy Nexus500-al, csak meguntam, hogy egy 205kilós monstrum és szeretnék váltogatni is! Mennyire jó választás ez a monster szerintetek? Menni még sajnos nem mentem vele, csak egy régebbi 900assal az mondjuk tetszett, de a kinézetébe azonnal beleszerettem borzasztóan mutatós tárgy!


Figyi nem volt éles a szemed SÉRÜLT A VÁZ!!!!!
#16522
Szeretnék, venni egy Ducati Monster 796-ot! Használtautón van egy fehér 2010es amiben kevés a km! 5000 párszáz. Lekérdeztem az előéletét, a km valósnak tűnik a vizsgák és forgalomba helyezés alapján. Van erről valakinek tapasztalata, hogy mire kell odafigyelni ezzel a típussal? Mivel lehet beszopni egy ilyen kevesett futott monsternél? Megnéztem a gépet külsőre nem igazán van rajta hiba, egyszer elesett vele az ember, de kormány vég és az egyik tükör karcokon kívül nincs rajta sérülés, fényezve sem lett. Pöcre indul szépen jár, bár már egy éve nem igazán használják! Éves szinten pár ezer km-et megyek motorral, nagy száguldozós sem vagyok! Volt már jó pár motorom, de évek óta robogózom egy Nexus500-al, csak meguntam, hogy egy 205kilós monstrum és szeretnék váltogatni is! Mennyire jó választás ez a monster szerintetek? Menni még sajnos nem mentem vele, csak egy régebbi 900assal az mondjuk tetszett, de a kinézetébe azonnal beleszerettem borzasztóan mutatós tárgy!

Szia Stafford nekem segített, rossz hírem van láttuk a gépet és törött sajnos, mindkét oldalon már ha az AUTÓ GT-s ről beszélsz.
A fekete dettó sajnos az is esett... eleve asszem piros volt....

#16521
Szeretnék, venni egy Ducati Monster 796-ot! Használtautón van egy fehér 2010es amiben kevés a km! 5000 párszáz. Lekérdeztem az előéletét, a km valósnak tűnik a vizsgák és forgalomba helyezés alapján. Van erről valakinek tapasztalata, hogy mire kell odafigyelni ezzel a típussal? Mivel lehet beszopni egy ilyen kevesett futott monsternél? Megnéztem a gépet külsőre nem igazán van rajta hiba, egyszer elesett vele az ember, de kormány vég és az egyik tükör karcokon kívül nincs rajta sérülés, fényezve sem lett. Pöcre indul szépen jár, bár már egy éve nem igazán használják! Éves szinten pár ezer km-et megyek motorral, nagy száguldozós sem vagyok! Volt már jó pár motorom, de évek óta robogózom egy Nexus500-al, csak meguntam, hogy egy 205kilós monstrum és szeretnék váltogatni is! Mennyire jó választás ez a monster szerintetek? Menni még sajnos nem mentem vele, csak egy régebbi 900assal az mondjuk tetszett, de a kinézetébe azonnal beleszerettem borzasztóan mutatós tárgy!
stafford egyil pajtásával most ment pont végig 796 vásárláson, ha erre jár tuti mond okosat, lehet ezt a fehéret is látták
#16520
Szeretnék, venni egy Ducati Monster 796-ot! Használtautón van egy fehér 2010es amiben kevés a km! 5000 párszáz. Lekérdeztem az előéletét, a km valósnak tűnik a vizsgák és forgalomba helyezés alapján. Van erről valakinek tapasztalata, hogy mire kell odafigyelni ezzel a típussal? Mivel lehet beszopni egy ilyen kevesett futott monsternél? Megnéztem a gépet külsőre nem igazán van rajta hiba, egyszer elesett vele az ember, de kormány vég és az egyik tükör karcokon kívül nincs rajta sérülés, fényezve sem lett. Pöcre indul szépen jár, bár már egy éve nem igazán használják! Éves szinten pár ezer km-et megyek motorral, nagy száguldozós sem vagyok! Volt már jó pár motorom, de évek óta robogózom egy Nexus500-al, csak meguntam, hogy egy 205kilós monstrum és szeretnék váltogatni is! Mennyire jó választás ez a monster szerintetek? Menni még sajnos nem mentem vele, csak egy régebbi 900assal az mondjuk tetszett, de a kinézetébe azonnal beleszerettem borzasztóan mutatós tárgy!
Szia,

Nekem a kistesója van a 696-os. Én nagyon szeretem, tök jó vele motorozni, mind a városban, mind országúton. Eléggé jól kezelhető egy masina, a hangjáról meg ne is beszéljünk . . . :)

Hali
#16519
Szeretnék, venni egy Ducati Monster 796-ot! Használtautón van egy fehér 2010es amiben kevés a km! 5000 párszáz. Lekérdeztem az előéletét, a km valósnak tűnik a vizsgák és forgalomba helyezés alapján. Van erről valakinek tapasztalata, hogy mire kell odafigyelni ezzel a típussal? Mivel lehet beszopni egy ilyen kevesett futott monsternél? Megnéztem a gépet külsőre nem igazán van rajta hiba, egyszer elesett vele az ember, de kormány vég és az egyik tükör karcokon kívül nincs rajta sérülés, fényezve sem lett. Pöcre indul szépen jár, bár már egy éve nem igazán használják! Éves szinten pár ezer km-et megyek motorral, nagy száguldozós sem vagyok! Volt már jó pár motorom, de évek óta robogózom egy Nexus500-al, csak meguntam, hogy egy 205kilós monstrum és szeretnék váltogatni is! Mennyire jó választás ez a monster szerintetek? Menni még sajnos nem mentem vele, csak egy régebbi 900assal az mondjuk tetszett, de a kinézetébe azonnal beleszerettem borzasztóan mutatós tárgy!
Nekem volt egy ideig 796 om... nagyon szerettem!!! nem tudok rosszat mondani róla. Megbízható volt! Semmi komolyabb hiba. Szinte komolytalan se :) más mint a 900 as. Véleményem szerint kezesebb!
#16518
Szeretnék, venni egy Ducati Monster 796-ot! Használtautón van egy fehér 2010es amiben kevés a km! 5000 párszáz. Lekérdeztem az előéletét, a km valósnak tűnik a vizsgák és forgalomba helyezés alapján. Van erről valakinek tapasztalata, hogy mire kell odafigyelni ezzel a típussal? Mivel lehet beszopni egy ilyen kevesett futott monsternél? Megnéztem a gépet külsőre nem igazán van rajta hiba, egyszer elesett vele az ember, de kormány vég és az egyik tükör karcokon kívül nincs rajta sérülés, fényezve sem lett. Pöcre indul szépen jár, bár már egy éve nem igazán használják! Éves szinten pár ezer km-et megyek motorral, nagy száguldozós sem vagyok! Volt már jó pár motorom, de évek óta robogózom egy Nexus500-al, csak meguntam, hogy egy 205kilós monstrum és szeretnék váltogatni is! Mennyire jó választás ez a monster szerintetek? Menni még sajnos nem mentem vele, csak egy régebbi 900assal az mondjuk tetszett, de a kinézetébe azonnal beleszerettem borzasztóan mutatós tárgy!
#16517
Sziasztok!

Sikerült megvennem az első monsteremet. Sok dilemmázás után végül egy 620-as lett a befutó.
Köszönöm mindenkinek a sok hasznos tanácsot!
Lenne is egy kérdésem az olajjal kapcsolatban, írom is mindjárt az olajos topicba.
#16516
Sziasztok,udv mindenkinek!
Igen Ducatit szeretnek...:)
A terv:Monster 696+ 2008 tól...ar:olyan 4500-5500€ korul.
Kerdesem:mire figyeljek,km kb.11 000-30 000ig...gondolom minel kevesebb annal jobb,van e valami tipushiba?
De ha esetleg itt van valakinek az is erdekelne!
Koszonom ha szakitanatok ra idot...!Kőhegyi Zsolt
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... s-11190821 Hello ez a motorom van fix 5000 euro plussz regadó
#16514
Sziasztok!

Vett már valaki valamit a Grandemoto-tól? Kazincbarcikai cég, már nagyon rég látom a hirdetéseiket, pörögnek náluk a külföldről behozott motorok. Most is van egy Hyper és egy MV Brutale a kínálatban...ez utóbbi nagyon megfogott...igazi szépség.

Üdv: G.

Én vettem tőlük régebben egy Yamahától, míg egy ismerős egy Multistradat. Semmi bajuk nem volt és igen jó árban voltak.
Azt tudni kell a Grandemotoról, hogy két srác csinálja. Az egyik Barczikai, a másik egy közeli faluban lakik. Aki Barczikán lakik egy kicsit neccesebb. Amikor nála voltunk egy más ügyben épp egy Aprilia Pegasó villáját fújta kályhaezüst sprayvel.
borsodi vagyok...csak szót értünk. :) Köszi a válaszokat!
#16513
Sziasztok!

Vett már valaki valamit a Grandemoto-tól? Kazincbarcikai cég, már nagyon rég látom a hirdetéseiket, pörögnek náluk a külföldről behozott motorok. Most is van egy Hyper és egy MV Brutale a kínálatban...ez utóbbi nagyon megfogott...igazi szépség.

Üdv: G.

Én vettem tőlük régebben egy Yamahától, míg egy ismerős egy Multistradat. Semmi bajuk nem volt és igen jó árban voltak.
Azt tudni kell a Grandemotoról, hogy két srác csinálja. Az egyik Barczikai, a másik egy közeli faluban lakik. Aki Barczikán lakik egy kicsit neccesebb. Amikor nála voltunk egy más ügyben épp egy Aprilia Pegasó villáját fújta kályhaezüst sprayvel.
#16512
Sziasztok!

Vett már valaki valamit a Grandemoto-tól? Kazincbarcikai cég, már nagyon rég látom a hirdetéseiket, pörögnek náluk a külföldről behozott motorok. Most is van egy Hyper és egy MV Brutale a kínálatban...ez utóbbi nagyon megfogott...igazi szépség.

Üdv: G.
igen én tőlük vettem az S4-et. A kollégám meg az 1000ie-t. Jó gyerek az Adrián, szerintem érdemes elmenni hozzá ha valami tetszik nála.
#16511
Sziasztok!

Nemrég kértem tőletek segítséget első monsterem megvásárlásához. Akkor kaptam is sok hasznos tanácsot. Kb. 1 millió Ft-om lenne rá. Több típuson is gondolkodom: 620, 695, S4, S2R(800).
Azóta megnéztem 4 db-ot a kínálatból, de nem igazán volt meggyőző egyik sem. Volt még elmentve egy pár hirdetés, de azokat meg már eladták időközben. (bazs0811 S2R-jéről is lemaradtam sajnos) Úgyhogy továbbra is keresem az igazit.
Így került képbe ez:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... l-10655025

A múltkor valahogy senki nem javasolta a 900-as monstert. Ennek vajon mi lehet az oka? Érdemes lehet ebből egy viszonylag újabb gyártású (2000 - 2002 közötti) példányt megnézni? Ezek már injektorosok, ugye? Vagy problémásabbak lehetnek, mint a 620/695?
Az Almamotort ismeri valaki? A múltkor belinkelte valaki az egyik hirdetésüket, de úgy emlékszem nem voltatok túl pozitív véleménnyel róluk. Mostanában hirdettek több megkíméltnek látszó, keveset futott Ducatit is (legalábbis óra szerint).

Esetleg erről vélemény?:
https://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zem ... 840597.htm
Szia!
A 695-öt mi megnéztük, de végül otthagytuk. Motorikusan valószínűleg rendben van, de tele van sérülésekkel. A tank mind2 oldalán tenyérnyi festékhiány, és ami miatt otthagytuk, a villák alja mindkét oldalon lezúzva, a kormány ütközők elrepedve. Emellett sok apróság. Ettől még lehet, hogy jó a motor, de mi nem mertük megkockáztatni.

Köszi az infókat! Azt hiszem megspóroltál nekem egy utat Miskolcra. Írja a hirdető, hogy vannak esztétikai hibák, de ez így már egy kicsit sok szerintem. Mondjuk 300-400 ezer Ft-tal olcsóbban hirdeti, mint amennyiért a 695-ös monstereket szokták, szóval lehet, hogy így is megérné, de én sem kockáztatnék vele.
#16510
Sziasztok!

Nemrég kértem tőletek segítséget első monsterem megvásárlásához. Akkor kaptam is sok hasznos tanácsot. Kb. 1 millió Ft-om lenne rá. Több típuson is gondolkodom: 620, 695, S4, S2R(800).
Azóta megnéztem 4 db-ot a kínálatból, de nem igazán volt meggyőző egyik sem. Volt még elmentve egy pár hirdetés, de azokat meg már eladták időközben. (bazs0811 S2R-jéről is lemaradtam sajnos) Úgyhogy továbbra is keresem az igazit.
Így került képbe ez:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... l-10655025

A múltkor valahogy senki nem javasolta a 900-as monstert. Ennek vajon mi lehet az oka? Érdemes lehet ebből egy viszonylag újabb gyártású (2000 - 2002 közötti) példányt megnézni? Ezek már injektorosok, ugye? Vagy problémásabbak lehetnek, mint a 620/695?
Az Almamotort ismeri valaki? A múltkor belinkelte valaki az egyik hirdetésüket, de úgy emlékszem nem voltatok túl pozitív véleménnyel róluk. Mostanában hirdettek több megkíméltnek látszó, keveset futott Ducatit is (legalábbis óra szerint).

Esetleg erről vélemény?:
https://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zem ... 840597.htm
Szia!
A 695-öt mi megnéztük, de végül otthagytuk. Motorikusan valószínűleg rendben van, de tele van sérülésekkel. A tank mind2 oldalán tenyérnyi festékhiány, és ami miatt otthagytuk, a villák alja mindkét oldalon lezúzva, a kormány ütközők elrepedve. Emellett sok apróság. Ettől még lehet, hogy jó a motor, de mi nem mertük megkockáztatni.
#16509
az első villán van cickaszem (ami 2015óta már az EU-ban is kötelező) és a jobb oldali ülés alatti idom alatt (haha) van az emissziós kaniszter, ami egy plusz szűrő az ottani szabályozás miatt. modnjuk erről a motorról hiányzik az ülés alatt idom is :)

ez a cucc az: http://i19.photobucket.com/albums/b168/ ... before.jpg

egyébként ő nem lehet érdekes?
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... i-10643307
De! Mondjuk ez a mattpiros fényezés nem annyira tetszik, de ettől eltekintve megvan benne minden, amit egy monstertől elvárnék (lég-olaj hűtés, nyitott kuplung, 1000-es blokk).
A múlt héten meg is akartam nézni, csak az a baj, hogy amikor Budapestre kell mennem általában jön velem 1-2 kolléga is, őket meg nem mindig sikerül rávennem a motornézésre.
Egyébként ismered a motort, vagy a gazdáját?
ja nem, csak random megnéztem van-e ezres monster millió környékén :)

Egy hete még volt 850 ezerért is a Grandemoto-nál egy piros, de már nincs meg nekik. :-(
#16508

Köszi az infót!
Nem első motor lenne, csak monsterből az első. 2003. óta motorozom (hivatalosan:-) ).
Főleg országúton használnám (napi 2x52 km), ezért gondoltam, hogy esetleg a 620/695-nél nagyobb kellene.
A 695-nél miből látszik a képek alapján, hogy amerikai modell?
Nem akarom én elsietni, csak az elmúlt 1-2 hétben elvittek előlem több ígéretesnek látszó példányt is, meg úgy vagyok vele, hogy hibátlan gépet úgysem fogok kapni, úgyhogy ha találok egy egyben lévőt, akkor nem akarok sokat gondolkodni rajta. Csak amiket eddig megnéztem, azokkal vagy estek korábban (általában többször is:-)), vagy a 12. tulajdonos volt az illető, vagy a papírjai nem voltak rendben.
695, S2R, S4, 900 típusokból általában 1-2 db-ot hirdetnek, 620-ból van nagyobb választék, úgyhogy valószínű az lesz, de ez a piros 900-as képek alapján jónak tűnik, csak tőlem 380 km-re van :-(
az első villán van cickaszem (ami 2015óta már az EU-ban is kötelező) és a jobb oldali ülés alatti idom alatt (haha) van az emissziós kaniszter, ami egy plusz szűrő az ottani szabályozás miatt. modnjuk erről a motorról hiányzik az ülés alatt idom is :)

ez a cucc az: http://i19.photobucket.com/albums/b168/ ... before.jpg

egyébként ő nem lehet érdekes?
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... i-10643307
De! Mondjuk ez a mattpiros fényezés nem annyira tetszik, de ettől eltekintve megvan benne minden, amit egy monstertől elvárnék (lég-olaj hűtés, nyitott kuplung, 1000-es blokk).
A múlt héten meg is akartam nézni, csak az a baj, hogy amikor Budapestre kell mennem általában jön velem 1-2 kolléga is, őket meg nem mindig sikerül rávennem a motornézésre.
Egyébként ismered a motort, vagy a gazdáját?
ja nem, csak random megnéztem van-e ezres monster millió környékén :)
#16507
a 695 amerikai modell (ami nem feltétlen gond, de jó tudni), a műszerfal (ha még nem tették meg) számlap cserével módosítható km/h-ra, viszont a napi és az össz (digitális)számláló mérföldes marad.

2000 utáni 900asok már injektorosak, szárazkuplungosak. kezdőmotornak nem nagyon szokott eszünkbe jutni a 900-as, annyira sok nincs is belőle + határeset mint első motor (bár az S4 ez alapján nálam nagyon nem elsőmotor kategória). megnézni persze érdemes, sokat nem veszthetsz vele.

én azt szoktam mondani hogy nem szabad sietni, megvenni az elsőt ami szembe jön, mert ebben az árkategóriában (is) sajna lehetnek csúnya dolgok. persze így tavasszal ezt nehéz betartani, mert mindenki menne ezerrel

Köszi az infót!
Nem első motor lenne, csak monsterből az első. 2003. óta motorozom (hivatalosan:-) ).
Főleg országúton használnám (napi 2x52 km), ezért gondoltam, hogy esetleg a 620/695-nél nagyobb kellene.
A 695-nél miből látszik a képek alapján, hogy amerikai modell?
Nem akarom én elsietni, csak az elmúlt 1-2 hétben elvittek előlem több ígéretesnek látszó példányt is, meg úgy vagyok vele, hogy hibátlan gépet úgysem fogok kapni, úgyhogy ha találok egy egyben lévőt, akkor nem akarok sokat gondolkodni rajta. Csak amiket eddig megnéztem, azokkal vagy estek korábban (általában többször is:-)), vagy a 12. tulajdonos volt az illető, vagy a papírjai nem voltak rendben.
695, S2R, S4, 900 típusokból általában 1-2 db-ot hirdetnek, 620-ból van nagyobb választék, úgyhogy valószínű az lesz, de ez a piros 900-as képek alapján jónak tűnik, csak tőlem 380 km-re van :-(
az első villán van cickaszem (ami 2015óta már az EU-ban is kötelező) és a jobb oldali ülés alatti idom alatt (haha) van az emissziós kaniszter, ami egy plusz szűrő az ottani szabályozás miatt. modnjuk erről a motorról hiányzik az ülés alatt idom is :)

ez a cucc az: http://i19.photobucket.com/albums/b168/ ... before.jpg

egyébként ő nem lehet érdekes?
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... i-10643307
De! Mondjuk ez a mattpiros fényezés nem annyira tetszik, de ettől eltekintve megvan benne minden, amit egy monstertől elvárnék (lég-olaj hűtés, nyitott kuplung, 1000-es blokk).
A múlt héten meg is akartam nézni, csak az a baj, hogy amikor Budapestre kell mennem általában jön velem 1-2 kolléga is, őket meg nem mindig sikerül rávennem a motornézésre.
Egyébként ismered a motort, vagy a gazdáját?
#16506
Sziasztok!

Nemrég kértem tőletek segítséget első monsterem megvásárlásához. Akkor kaptam is sok hasznos tanácsot. Kb. 1 millió Ft-om lenne rá. Több típuson is gondolkodom: 620, 695, S4, S2R(800).
Azóta megnéztem 4 db-ot a kínálatból, de nem igazán volt meggyőző egyik sem. Volt még elmentve egy pár hirdetés, de azokat meg már eladták időközben. (bazs0811 S2R-jéről is lemaradtam sajnos) Úgyhogy továbbra is keresem az igazit.
Így került képbe ez:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... l-10655025

A múltkor valahogy senki nem javasolta a 900-as monstert. Ennek vajon mi lehet az oka? Érdemes lehet ebből egy viszonylag újabb gyártású (2000 - 2002 közötti) példányt megnézni? Ezek már injektorosok, ugye? Vagy problémásabbak lehetnek, mint a 620/695?
Az Almamotort ismeri valaki? A múltkor belinkelte valaki az egyik hirdetésüket, de úgy emlékszem nem voltatok túl pozitív véleménnyel róluk. Mostanában hirdettek több megkíméltnek látszó, keveset futott Ducatit is (legalábbis óra szerint).

Esetleg erről vélemény?:
https://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zem ... 840597.htm
a 695 amerikai modell (ami nem feltétlen gond, de jó tudni), a műszerfal (ha még nem tették meg) számlap cserével módosítható km/h-ra, viszont a napi és az össz (digitális)számláló mérföldes marad.

2000 utáni 900asok már injektorosak, szárazkuplungosak. kezdőmotornak nem nagyon szokott eszünkbe jutni a 900-as, annyira sok nincs is belőle + határeset mint első motor (bár az S4 ez alapján nálam nagyon nem elsőmotor kategória). megnézni persze érdemes, sokat nem veszthetsz vele.

én azt szoktam mondani hogy nem szabad sietni, megvenni az elsőt ami szembe jön, mert ebben az árkategóriában (is) sajna lehetnek csúnya dolgok. persze így tavasszal ezt nehéz betartani, mert mindenki menne ezerrel

Köszi az infót!
Nem első motor lenne, csak monsterből az első. 2003. óta motorozom (hivatalosan:-) ).
Főleg országúton használnám (napi 2x52 km), ezért gondoltam, hogy esetleg a 620/695-nél nagyobb kellene.
A 695-nél miből látszik a képek alapján, hogy amerikai modell?
Nem akarom én elsietni, csak az elmúlt 1-2 hétben elvittek előlem több ígéretesnek látszó példányt is, meg úgy vagyok vele, hogy hibátlan gépet úgysem fogok kapni, úgyhogy ha találok egy egyben lévőt, akkor nem akarok sokat gondolkodni rajta. Csak amiket eddig megnéztem, azokkal vagy estek korábban (általában többször is:-)), vagy a 12. tulajdonos volt az illető, vagy a papírjai nem voltak rendben.
695, S2R, S4, 900 típusokból általában 1-2 db-ot hirdetnek, 620-ból van nagyobb választék, úgyhogy valószínű az lesz, de ez a piros 900-as képek alapján jónak tűnik, csak tőlem 380 km-re van :-(
az első villán van cickaszem (ami 2015óta már az EU-ban is kötelező) és a jobb oldali ülés alatti idom alatt (haha) van az emissziós kaniszter, ami egy plusz szűrő az ottani szabályozás miatt. modnjuk erről a motorról hiányzik az ülés alatt idom is :)

ez a cucc az: http://i19.photobucket.com/albums/b168/ ... before.jpg

egyébként ő nem lehet érdekes?
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... i-10643307
#16505
Sziasztok!

Nemrég kértem tőletek segítséget első monsterem megvásárlásához. Akkor kaptam is sok hasznos tanácsot. Kb. 1 millió Ft-om lenne rá. Több típuson is gondolkodom: 620, 695, S4, S2R(800).
Azóta megnéztem 4 db-ot a kínálatból, de nem igazán volt meggyőző egyik sem. Volt még elmentve egy pár hirdetés, de azokat meg már eladták időközben. (bazs0811 S2R-jéről is lemaradtam sajnos) Úgyhogy továbbra is keresem az igazit.
Így került képbe ez:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... l-10655025

A múltkor valahogy senki nem javasolta a 900-as monstert. Ennek vajon mi lehet az oka? Érdemes lehet ebből egy viszonylag újabb gyártású (2000 - 2002 közötti) példányt megnézni? Ezek már injektorosok, ugye? Vagy problémásabbak lehetnek, mint a 620/695?
Az Almamotort ismeri valaki? A múltkor belinkelte valaki az egyik hirdetésüket, de úgy emlékszem nem voltatok túl pozitív véleménnyel róluk. Mostanában hirdettek több megkíméltnek látszó, keveset futott Ducatit is (legalábbis óra szerint).

Esetleg erről vélemény?:
https://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zem ... 840597.htm
a 695 amerikai modell (ami nem feltétlen gond, de jó tudni), a műszerfal (ha még nem tették meg) számlap cserével módosítható km/h-ra, viszont a napi és az össz (digitális)számláló mérföldes marad.

2000 utáni 900asok már injektorosak, szárazkuplungosak. kezdőmotornak nem nagyon szokott eszünkbe jutni a 900-as, annyira sok nincs is belőle + határeset mint első motor (bár az S4 ez alapján nálam nagyon nem elsőmotor kategória). megnézni persze érdemes, sokat nem veszthetsz vele.

én azt szoktam mondani hogy nem szabad sietni, megvenni az elsőt ami szembe jön, mert ebben az árkategóriában (is) sajna lehetnek csúnya dolgok. persze így tavasszal ezt nehéz betartani, mert mindenki menne ezerrel

Köszi az infót!
Nem első motor lenne, csak monsterből az első. 2003. óta motorozom (hivatalosan:-) ).
Főleg országúton használnám (napi 2x52 km), ezért gondoltam, hogy esetleg a 620/695-nél nagyobb kellene.
A 695-nél miből látszik a képek alapján, hogy amerikai modell?
Nem akarom én elsietni, csak az elmúlt 1-2 hétben elvittek előlem több ígéretesnek látszó példányt is, meg úgy vagyok vele, hogy hibátlan gépet úgysem fogok kapni, úgyhogy ha találok egy egyben lévőt, akkor nem akarok sokat gondolkodni rajta. Csak amiket eddig megnéztem, azokkal vagy estek korábban (általában többször is:-)), vagy a 12. tulajdonos volt az illető, vagy a papírjai nem voltak rendben.
695, S2R, S4, 900 típusokból általában 1-2 db-ot hirdetnek, 620-ból van nagyobb választék, úgyhogy valószínű az lesz, de ez a piros 900-as képek alapján jónak tűnik, csak tőlem 380 km-re van :-(
#16504
Sziasztok!

Vett már valaki valamit a Grandemoto-tól? Kazincbarcikai cég, már nagyon rég látom a hirdetéseiket, pörögnek náluk a külföldről behozott motorok. Most is van egy Hyper és egy MV Brutale a kínálatban...ez utóbbi nagyon megfogott...igazi szépség.

Üdv: G.
#16503
Sziasztok!

Nemrég kértem tőletek segítséget első monsterem megvásárlásához. Akkor kaptam is sok hasznos tanácsot. Kb. 1 millió Ft-om lenne rá. Több típuson is gondolkodom: 620, 695, S4, S2R(800).
Azóta megnéztem 4 db-ot a kínálatból, de nem igazán volt meggyőző egyik sem. Volt még elmentve egy pár hirdetés, de azokat meg már eladták időközben. (bazs0811 S2R-jéről is lemaradtam sajnos) Úgyhogy továbbra is keresem az igazit.
Így került képbe ez:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... l-10655025

A múltkor valahogy senki nem javasolta a 900-as monstert. Ennek vajon mi lehet az oka? Érdemes lehet ebből egy viszonylag újabb gyártású (2000 - 2002 közötti) példányt megnézni? Ezek már injektorosok, ugye? Vagy problémásabbak lehetnek, mint a 620/695?
Az Almamotort ismeri valaki? A múltkor belinkelte valaki az egyik hirdetésüket, de úgy emlékszem nem voltatok túl pozitív véleménnyel róluk. Mostanában hirdettek több megkíméltnek látszó, keveset futott Ducatit is (legalábbis óra szerint).

Esetleg erről vélemény?:
https://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zem ... 840597.htm
a 695 amerikai modell (ami nem feltétlen gond, de jó tudni), a műszerfal (ha még nem tették meg) számlap cserével módosítható km/h-ra, viszont a napi és az össz (digitális)számláló mérföldes marad.

2000 utáni 900asok már injektorosak, szárazkuplungosak. kezdőmotornak nem nagyon szokott eszünkbe jutni a 900-as, annyira sok nincs is belőle + határeset mint első motor (bár az S4 ez alapján nálam nagyon nem elsőmotor kategória). megnézni persze érdemes, sokat nem veszthetsz vele.

én azt szoktam mondani hogy nem szabad sietni, megvenni az elsőt ami szembe jön, mert ebben az árkategóriában (is) sajna lehetnek csúnya dolgok. persze így tavasszal ezt nehéz betartani, mert mindenki menne ezerrel
#16502
Sziasztok!

Nemrég kértem tőletek segítséget első monsterem megvásárlásához. Akkor kaptam is sok hasznos tanácsot. Kb. 1 millió Ft-om lenne rá. Több típuson is gondolkodom: 620, 695, S4, S2R(800).
Azóta megnéztem 4 db-ot a kínálatból, de nem igazán volt meggyőző egyik sem. Volt még elmentve egy pár hirdetés, de azokat meg már eladták időközben. (bazs0811 S2R-jéről is lemaradtam sajnos) Úgyhogy továbbra is keresem az igazit.
Így került képbe ez:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... l-10655025

A múltkor valahogy senki nem javasolta a 900-as monstert. Ennek vajon mi lehet az oka? Érdemes lehet ebből egy viszonylag újabb gyártású (2000 - 2002 közötti) példányt megnézni? Ezek már injektorosok, ugye? Vagy problémásabbak lehetnek, mint a 620/695?
Az Almamotort ismeri valaki? A múltkor belinkelte valaki az egyik hirdetésüket, de úgy emlékszem nem voltatok túl pozitív véleménnyel róluk. Mostanában hirdettek több megkíméltnek látszó, keveset futott Ducatit is (legalábbis óra szerint).

Esetleg erről vélemény?:
https://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zem ... 840597.htm
#16501
Szervusztok,

A fórum ezen témájának címe "Ducatit vennék - segítség a döntésben", én most segítek.
Eladó kiváló motorom, részletes információk:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... a-11180251

Ezen a felületen is szívesen nyújtok tájékoztatást, vagy csak úgy is kérdezhettek, kommunikálhatunk, Ő az egyik kedvenc témám.
Konkrétabb megkeresés esetére elérhetőségeim a hirdetésben, vagy a profilomon.
Csatolmányok:
hyper.jpg
hyper.jpg (280.52 KiB) Megtekintve 12396 alkalommal
#16500
Ugye? Azért mondtam, hogy nincs bajom a karbis gépekkel. Köszi :)

Keresek már egy ideje olyan oldalt, ahol a különböző évjáratok gyári színeit, esetleg speckóit meg lehetne nézni. Tudtok ebben segíteni?
http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Ducati.htm
http://www.manualedereparatie.info/cate ... ucati.html
Jól látom, hogy M600 Nero Dark csak 1998-ban volt? Egy év csak?
Passzolok, nagyon nem merültem el színek világában! :)
#16497
Csak infónak. A 600-as bent állt mozdulatlan a garázsban 5 hónapja letakarva. Akksit feltöltöttem, beraktam és a múlt hétvégén a kulcsot szépen elfordítottam. Szívató semmi és simán beröffent a harmadik indítózásra, utána finoman rá a szívatót kicsit, fordulatszám emelkedik, majd kicsit később jöhet a gázfröccs. Hiányzott már a hangja nagyon. Eddig soha nem hagyott cserben, nem volt vele semmi bajom, pedig jó pár éve velem van. Nekem a karbis a "classic" motorban és autóban is :-) Grat a V8 karbishoz bármi legyen is az.
Ugye? Azért mondtam, hogy nincs bajom a karbis gépekkel. Köszi :)

Keresek már egy ideje olyan oldalt, ahol a különböző évjáratok gyári színeit, esetleg speckóit meg lehetne nézni. Tudtok ebben segíteni?
http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Ducati.htm
http://www.manualedereparatie.info/cate ... ucati.html
Jól látom, hogy M600 Nero Dark csak 1998-ban volt? Egy év csak?
#16495
Ez nem rossz, köszi! A festés fajtáit egyelőre nem találom :/

UPDATE:
Megtaláltam az owners manualban. Van pár fajta... :)

Például: http://www.ducati-upnorth.com/forum/sho ... aint-Codes
Ahha. Igazából az érdekelt, hogy milyen színekben gyártották, mert fura volt a fém színű váz szürke tankkal.
#16494
Ugye? Azért mondtam, hogy nincs bajom a karbis gépekkel. Köszi :)

Keresek már egy ideje olyan oldalt, ahol a különböző évjáratok gyári színeit, esetleg speckóit meg lehetne nézni. Tudtok ebben segíteni?
http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Ducati.htm
http://www.manualedereparatie.info/cate ... ucati.html
Ez nem rossz, köszi! A festés fajtáit egyelőre nem találom :/

UPDATE:
Megtaláltam az owners manualban. Van pár fajta... :)

Például: http://www.ducati-upnorth.com/forum/sho ... aint-Codes
#16493
Csak infónak. A 600-as bent állt mozdulatlan a garázsban 5 hónapja letakarva. Akksit feltöltöttem, beraktam és a múlt hétvégén a kulcsot szépen elfordítottam. Szívató semmi és simán beröffent a harmadik indítózásra, utána finoman rá a szívatót kicsit, fordulatszám emelkedik, majd kicsit később jöhet a gázfröccs. Hiányzott már a hangja nagyon. Eddig soha nem hagyott cserben, nem volt vele semmi bajom, pedig jó pár éve velem van. Nekem a karbis a "classic" motorban és autóban is :-) Grat a V8 karbishoz bármi legyen is az.
Ugye? Azért mondtam, hogy nincs bajom a karbis gépekkel. Köszi :)

Keresek már egy ideje olyan oldalt, ahol a különböző évjáratok gyári színeit, esetleg speckóit meg lehetne nézni. Tudtok ebben segíteni?
http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Ducati.htm
http://www.manualedereparatie.info/cate ... ucati.html
Ez nem rossz, köszi! A festés fajtáit egyelőre nem találom :/

UPDATE:
Megtaláltam az owners manualban. Van pár fajta... :)
#16492
Milyen hibaforrások lehetnek a 600-asnál? Karbitól nem félek, van egy V8-as karbisom is... ;)
Csak infónak. A 600-as bent állt mozdulatlan a garázsban 5 hónapja letakarva. Akksit feltöltöttem, beraktam és a múlt hétvégén a kulcsot szépen elfordítottam. Szívató semmi és simán beröffent a harmadik indítózásra, utána finoman rá a szívatót kicsit, fordulatszám emelkedik, majd kicsit később jöhet a gázfröccs. Hiányzott már a hangja nagyon. Eddig soha nem hagyott cserben, nem volt vele semmi bajom, pedig jó pár éve velem van. Nekem a karbis a "classic" motorban és autóban is :-) Grat a V8 karbishoz bármi legyen is az.
Ugye? Azért mondtam, hogy nincs bajom a karbis gépekkel. Köszi :)

Keresek már egy ideje olyan oldalt, ahol a különböző évjáratok gyári színeit, esetleg speckóit meg lehetne nézni. Tudtok ebben segíteni?
http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Ducati.htm
http://www.manualedereparatie.info/cate ... ucati.html
#16491
igazából jó szívvel semmire nem tudom azt mondani hogy nem szabad megvenni, de én nem szoktam 600ast ajánlani (bár nincs rossz tapasztalatom vele). az egyetlen bajom, hogy valaki nulláról kezd egy szarral akkor neki örökre szar marad a ducati.
sokan járnak remek 600asokkal, gond nélkül.
Milyen hibaforrások lehetnek a 600-asnál? Karbitól nem félek, van egy V8-as karbisom is... ;)
Csak infónak. A 600-as bent állt mozdulatlan a garázsban 5 hónapja letakarva. Akksit feltöltöttem, beraktam és a múlt hétvégén a kulcsot szépen elfordítottam. Szívató semmi és simán beröffent a harmadik indítózásra, utána finoman rá a szívatót kicsit, fordulatszám emelkedik, majd kicsit később jöhet a gázfröccs. Hiányzott már a hangja nagyon. Eddig soha nem hagyott cserben, nem volt vele semmi bajom, pedig jó pár éve velem van. Nekem a karbis a "classic" motorban és autóban is :-) Grat a V8 karbishoz bármi legyen is az.
Ugye? Azért mondtam, hogy nincs bajom a karbis gépekkel. Köszi :)

Keresek már egy ideje olyan oldalt, ahol a különböző évjáratok gyári színeit, esetleg speckóit meg lehetne nézni. Tudtok ebben segíteni?
#16490
Sziasztok!
19 éves vagyok és keresem az első motorom, ami mi más is lehetne mint egy Ducati Monster. Azon belül mivel még csak A2-es(max 35kw) jogsim van ahhoz keresnék 400-as vagy 620-as vagy 600-as folytott monstert vagy ami nem erősebb mint a megendgedett (800.000Ft-os limittel). Már az összes magyar oldalt végig néztem, de nem igazán találtam a jogsimhoz illőt egy-kettőt leszámítva. Esetleg nincsen itt valakinek a fenti paramétereknek megfelelő vagy nem tud egyről. A szín terén nem válogatok,de ha lehet akkor piros arany vázzal, de ehhez nem ragszkodok, mert 2 évre keresem utána feljebb váltanék. Kérlek segítsetek! Nagyon köszönök minden segítséget!
Üdv: Halász Solt
#16489
ha van egy szép, igazoltan karbantartott 600-as, gondolom azért meg szabad venni, ugye?
igazából jó szívvel semmire nem tudom azt mondani hogy nem szabad megvenni, de én nem szoktam 600ast ajánlani (bár nincs rossz tapasztalatom vele). az egyetlen bajom, hogy valaki nulláról kezd egy szarral akkor neki örökre szar marad a ducati.
sokan járnak remek 600asokkal, gond nélkül.
Milyen hibaforrások lehetnek a 600-asnál? Karbitól nem félek, van egy V8-as karbisom is... ;)
Csak infónak. A 600-as bent állt mozdulatlan a garázsban 5 hónapja letakarva. Akksit feltöltöttem, beraktam és a múlt hétvégén a kulcsot szépen elfordítottam. Szívató semmi és simán beröffent a harmadik indítózásra, utána finoman rá a szívatót kicsit, fordulatszám emelkedik, majd kicsit később jöhet a gázfröccs. Hiányzott már a hangja nagyon. Eddig soha nem hagyott cserben, nem volt vele semmi bajom, pedig jó pár éve velem van. Nekem a karbis a "classic" motorban és autóban is :-) Grat a V8 karbishoz bármi legyen is az.
#16487
Sziasztok,udv mindenkinek!
Igen Ducatit szeretnek...:)
A terv:Monster 696+ 2008 tól...ar:olyan 4500-5500€ korul.
Kerdesem:mire figyeljek,km kb.11 000-30 000ig...gondolom minel kevesebb annal jobb,van e valami tipushiba?
De ha esetleg itt van valakinek az is erdekelne!
Koszonom ha szakitanatok ra idot...!Kőhegyi Zsolt
#16485
Gonosz motorjáról mi a véleményetek? Azt mondta nyugodtan kérdezzem meg... :)
az a fehér? Kész lett a már a váz! Ki tudták egyenesíteni? :D :D
viccesfijjú
;)
Szép én láttam élőben, és szerintem megkímélt is
#16480
igazából jó szívvel semmire nem tudom azt mondani hogy nem szabad megvenni, de én nem szoktam 600ast ajánlani (bár nincs rossz tapasztalatom vele). az egyetlen bajom, hogy valaki nulláról kezd egy szarral akkor neki örökre szar marad a ducati.
sokan járnak remek 600asokkal, gond nélkül.
Hát valójában nem tituláltad szarnak de ...
...de egy kezdő ducatis ha megkérdezi akkor az injekorost ajálnja neki 100 emberből 99 :P
Ez ellen nincs is semmi kifogásom .
#16479
ha van egy szép, igazoltan karbantartott 600-as, gondolom azért meg szabad venni, ugye?
igazából jó szívvel semmire nem tudom azt mondani hogy nem szabad megvenni, de én nem szoktam 600ast ajánlani (bár nincs rossz tapasztalatom vele). az egyetlen bajom, hogy valaki nulláról kezd egy szarral akkor neki örökre szar marad a ducati.
sokan járnak remek 600asokkal, gond nélkül.
Hát valójában nem tituláltad szarnak de ...
...de egy kezdő ducatis ha megkérdezi akkor az injekorost ajálnja neki 100 emberből 99 :P
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 49

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]