#16478
még mindig. az említettek a legnagyobb előnyei, lehetne sorolni az immobilisert, új, fordulatszámmérős órát meg hasonlókat.
ha van egy szép, igazoltan karbantartott 600-as, gondolom azért meg szabad venni, ugye?
igazából jó szívvel semmire nem tudom azt mondani hogy nem szabad megvenni, de én nem szoktam 600ast ajánlani (bár nincs rossz tapasztalatom vele). az egyetlen bajom, hogy valaki nulláról kezd egy szarral akkor neki örökre szar marad a ducati.
sokan járnak remek 600asokkal, gond nélkül.
Hát valójában nem tituláltad szarnak de ...
#16477
ha van egy szép, igazoltan karbantartott 600-as, gondolom azért meg szabad venni, ugye?
igazából jó szívvel semmire nem tudom azt mondani hogy nem szabad megvenni, de én nem szoktam 600ast ajánlani (bár nincs rossz tapasztalatom vele). az egyetlen bajom, hogy valaki nulláról kezd egy szarral akkor neki örökre szar marad a ducati.
sokan járnak remek 600asokkal, gond nélkül.
Azért a karburátoros modelleket nem kéne szarnak titulálni . Sokkal kevesebb a hibalehetőség . Igaz haladni kell a korral de ...
szerintem én soha nem mondtam egyik karburátoros modellre sem hogy szar
#16476
A karbis modellek nem automata szivatósak , sőt a 620 is manuális szívatós ha jól tudom és nem csak a 620 as .
valójában nem is szivatós hanem csak "meghúzza" a gázt
Hát igen , a "klasszikus" szívatók a levegőt zárják el a nem klasszikusok pedig több üzemanyagot adagolnak . A végeredmény szinte ugyanaz .
az injektoros ducati az annyit csinál mint ha húznál kis gázt
#16475
Mesélje már el valaki ha rajta van a fedél hogyan tud leesni a szimmering ??? És minek egy szimmeringnek segédgyűrű ( zeeger ) ???
hát nehezen értelmezem a "szakszerű" leírást és a képeket, ugyanúgy mint a váltófedél vágást , ami szerintem inkább kuplungfedél volt fénykorában...
Minden esetre engem nem fognak elriasztani a Ducatitól ! Szerintem nem motor az amivel nem kell foglalkozni .
így van, ezzel meg ami a cikkben van mellényúltak...
#16474
http://www.hetkoznapimotoros.hu/single- ... A1ltpiacon
Szerintem Ducati.....
Nem elrettentésnek!
Mesélje már el valaki ha rajta van a fedél hogyan tud leesni a szimmering ??? És minek egy szimmeringnek segédgyűrű ( zeeger ) ???
hát nehezen értelmezem a "szakszerű" leírást és a képeket, ugyanúgy mint a váltófedél vágást , ami szerintem inkább kuplungfedél volt fénykorában...
Minden esetre engem nem fognak elriasztani a Ducatitól ! Szerintem nem motor az amivel nem kell foglalkozni .
#16473
http://www.hetkoznapimotoros.hu/single- ... A1ltpiacon
Szerintem Ducati.....
Nem elrettentésnek!
Mesélje már el valaki ha rajta van a fedél hogyan tud leesni a szimmering ??? És minek egy szimmeringnek segédgyűrű ( zeeger ) ???
hát nehezen értelmezem a "szakszerű" leírást és a képeket, ugyanúgy mint a váltófedél vágást , ami szerintem inkább kuplungfedél volt fénykorában...
#16471
Láma kérdés, de automata szívatós a gép v nem?
A karbis modellek nem automata szivatósak , sőt a 620 is manuális szívatós ha jól tudom és nem csak a 620 as .
valójában nem is szivatós hanem csak "meghúzza" a gázt
Hát igen , a "klasszikus" szívatók a levegőt zárják el a nem klasszikusok pedig több üzemanyagot adagolnak . A végeredmény szinte ugyanaz .
#16468
Azért a karburátoros modelleket nem kéne szarnak titulálni . Sokkal kevesebb a hibalehetőség . Igaz haladni kell a korral de ...
Láma kérdés, de automata szívatós a gép v nem?
A karbis modellek nem automata szivatósak , sőt a 620 is manuális szívatós ha jól tudom és nem csak a 620 as .
valójában nem is szivatós hanem csak "meghúzza" a gázt
#16467
igazából jó szívvel semmire nem tudom azt mondani hogy nem szabad megvenni, de én nem szoktam 600ast ajánlani (bár nincs rossz tapasztalatom vele). az egyetlen bajom, hogy valaki nulláról kezd egy szarral akkor neki örökre szar marad a ducati.
sokan járnak remek 600asokkal, gond nélkül.
Azért a karburátoros modelleket nem kéne szarnak titulálni . Sokkal kevesebb a hibalehetőség . Igaz haladni kell a korral de ...
Láma kérdés, de automata szívatós a gép v nem?
A karbis modellek nem automata szivatósak , sőt a 620 is manuális szívatós ha jól tudom és nem csak a 620 as .
#16466
ha van egy szép, igazoltan karbantartott 600-as, gondolom azért meg szabad venni, ugye?
igazából jó szívvel semmire nem tudom azt mondani hogy nem szabad megvenni, de én nem szoktam 600ast ajánlani (bár nincs rossz tapasztalatom vele). az egyetlen bajom, hogy valaki nulláról kezd egy szarral akkor neki örökre szar marad a ducati.
sokan járnak remek 600asokkal, gond nélkül.
Azért a karburátoros modelleket nem kéne szarnak titulálni . Sokkal kevesebb a hibalehetőség . Igaz haladni kell a korral de ...
Láma kérdés, de automata szívatós a gép v nem?
#16465
még mindig. az említettek a legnagyobb előnyei, lehetne sorolni az immobilisert, új, fordulatszámmérős órát meg hasonlókat.
ha van egy szép, igazoltan karbantartott 600-as, gondolom azért meg szabad venni, ugye?
igazából jó szívvel semmire nem tudom azt mondani hogy nem szabad megvenni, de én nem szoktam 600ast ajánlani (bár nincs rossz tapasztalatom vele). az egyetlen bajom, hogy valaki nulláról kezd egy szarral akkor neki örökre szar marad a ducati.
sokan járnak remek 600asokkal, gond nélkül.
Azért a karburátoros modelleket nem kéne szarnak titulálni . Sokkal kevesebb a hibalehetőség . Igaz haladni kell a korral de ...
#16464
még mindig. az említettek a legnagyobb előnyei, lehetne sorolni az immobilisert, új, fordulatszámmérős órát meg hasonlókat.
ha van egy szép, igazoltan karbantartott 600-as, gondolom azért meg szabad venni, ugye?
igazából jó szívvel semmire nem tudom azt mondani hogy nem szabad megvenni, de én nem szoktam 600ast ajánlani (bár nincs rossz tapasztalatom vele). az egyetlen bajom, hogy valaki nulláról kezd egy szarral akkor neki örökre szar marad a ducati.
sokan járnak remek 600asokkal, gond nélkül.
Milyen hibaforrások lehetnek a 600-asnál? Karbitól nem félek, van egy V8-as karbisom is... ;)
#16463
Sziasztok!

Monstert vennék... :) Még mindig aktuális az a tanács, hogy inkább 620-as mint 600-as? Az injektor/dupla első féken kívül milyen előnyei vannak még?


Köszönet!
Balage
még mindig. az említettek a legnagyobb előnyei, lehetne sorolni az immobilisert, új, fordulatszámmérős órát meg hasonlókat.
ha van egy szép, igazoltan karbantartott 600-as, gondolom azért meg szabad venni, ugye?
igazából jó szívvel semmire nem tudom azt mondani hogy nem szabad megvenni, de én nem szoktam 600ast ajánlani (bár nincs rossz tapasztalatom vele). az egyetlen bajom, hogy valaki nulláról kezd egy szarral akkor neki örökre szar marad a ducati.
sokan járnak remek 600asokkal, gond nélkül.
#16460
Sziasztok!

Monstert vennék... :) Még mindig aktuális az a tanács, hogy inkább 620-as mint 600-as? Az injektor/dupla első féken kívül milyen előnyei vannak még?


Köszönet!
Balage
még mindig. az említettek a legnagyobb előnyei, lehetne sorolni az immobilisert, új, fordulatszámmérős órát meg hasonlókat.
ha van egy szép, igazoltan karbantartott 600-as, gondolom azért meg szabad venni, ugye?
#16459
Sziasztok!

Monstert vennék... :) Még mindig aktuális az a tanács, hogy inkább 620-as mint 600-as? Az injektor/dupla első féken kívül milyen előnyei vannak még?


Köszönet!
Balage
még mindig. az említettek a legnagyobb előnyei, lehetne sorolni az immobilisert, új, fordulatszámmérős órát meg hasonlókat.
#16457
Az a helyzet, hogy 1000-es Monstert még csak képeken láttam és valahogy nem jött át a formája, de most hogy így mondtátok megnéztem a Youtube-on egy jópár videót erről a típusról és nektek kell igazat adjak. Mostantól felveszem ezt is a listára.
Viszont ez a hirdetés egyre szimpatikusabb:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-10596155
Ismeritek ezt a motort esetleg? Hivatkozik a Ducati klubra.


Szia! Az enyém :) Már ketten várják hogy vigyem haza, ha minden jól megy 1-2 héten belül viszem a Rosso-ba szemrevételezésre.

Ez a két érdeklődő mennyire komoly? Ha esetleg nem jön össze velük az üzlet, elhozod Debrecenig?

Elvileg mindkettö készpénzzel vár, ha nem jön össze akkor persze elviszem.

Magát a típust pedig csak ajánlani tudom !
#16456
Az a helyzet, hogy 1000-es Monstert még csak képeken láttam és valahogy nem jött át a formája, de most hogy így mondtátok megnéztem a Youtube-on egy jópár videót erről a típusról és nektek kell igazat adjak. Mostantól felveszem ezt is a listára.
Viszont ez a hirdetés egyre szimpatikusabb:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-10596155
Ismeritek ezt a motort esetleg? Hivatkozik a Ducati klubra.


Szia! Az enyém :) Már ketten várják hogy vigyem haza, ha minden jól megy 1-2 héten belül viszem a Rosso-ba szemrevételezésre.

Ez a két érdeklődő mennyire komoly? Ha esetleg nem jön össze velük az üzlet, elhozod Debrecenig?
#16455
Sziasztok!

Csatlakoznék én is a fórumhoz, ha nem bánjátok, és kérnék is egy kis segítséget első monsterem megvásárlásához.
Az egész úgy kezdődött, hogy másfél éve eladtam az akkori motoromat, mert valamiért bekattant az agyamba, hogy nekem monster kell. Ez nem múlt el azóta sem, úgyhogy mostmár jó lenne, ha parkolna itthon egy.
Eredetileg úgy terveztem, hogy veszek 500-600 ezer Ft környékén egy jó 600-ast, de miután visszaolvastam az összes hozzászólást, rájöttem hogy inkább 620-ban érdemes gondolkozni. Kemény munkával össze is spóroltam 800 ezer Ft-ot erre. Ekkor viszont arra jöttem rá, hogy 900 ezer - 1 millió Ft környékén már felbukkan néha egy-egy S4 is, úgyhogy ezeket sem tudnám kizárni.
Most meg az van, hogy a 695-el szimpatizálok, van is belőle 2 db eladó az országban. (Tegnap még csak 1 volt)
Napi 104 km-t használnám munkába járásra (2x52 km). Ebből 10 km autópálya, a többi országút. Ti mit vennétek max. 1 millióból erre a célra?
(Pakolhatóság nem szempont, gondolom egy hátizsákot rá tudok gumipókozni bármelyikre)

Ezt esetleg ismeri valaki?:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 5-10960839


Hello,
A fejidomon lévő csíkot leszámítva gyárinak néz ki. A 695 egy könnyen motorozható kisfogyasztású moto, az s4 ellenben sokkal darabosabb és fogyaszt is a 695-höz képest, viszont komolyabb fékek futómű és persze erősebb is jóval. Kényelemre kb ua, az s4 kormánya picit más. Az s4-ből ennyiért szépet nem nagyon kapsz, s4 2002ig volt 695 meg 2006-tól ha jól tudom.

S4 2001-2007
620 2002-2006
695 2006-2008

S4-ben egy sportmotor blokk van áthangolva, 695 pedig egy
hétköznapibb motor. Sokban nem tér el a 620-tól (furat-löket). Mentem mindkettővel, nagy különbséget nem éreztem (kocamotorosként). Minden napra 620/695-öt vennék, mókázni S4-et.
2003-ban mar s4r volt, a mi 695ös monsterünk meg 2006-os gyártás volt, tehát viszonylag biztos vagyok abban amit írtam


akkor a forrásom nem jó
#16454
Az a helyzet, hogy 1000-es Monstert még csak képeken láttam és valahogy nem jött át a formája, de most hogy így mondtátok megnéztem a Youtube-on egy jópár videót erről a típusról és nektek kell igazat adjak. Mostantól felveszem ezt is a listára.
Viszont ez a hirdetés egyre szimpatikusabb:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-10596155
Ismeritek ezt a motort esetleg? Hivatkozik a Ducati klubra.


Szia! Az enyém :) Már ketten várják hogy vigyem haza, ha minden jól megy 1-2 héten belül viszem a Rosso-ba szemrevételezésre.
#16453
Az a helyzet, hogy 1000-es Monstert még csak képeken láttam és valahogy nem jött át a formája, de most hogy így mondtátok megnéztem a Youtube-on egy jópár videót erről a típusról és nektek kell igazat adjak. Mostantól felveszem ezt is a listára.
Viszont ez a hirdetés egyre szimpatikusabb:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-10596155
Ismeritek ezt a motort esetleg? Hivatkozik a Ducati klubra.
#16452
Sziasztok!

2-3 hónapja hirdettek egy fekete S4-t 900-ért, elég megkíméltnek tűnt, akkor kezdtem el gondolkodni rajta, hogy ilyet kéne venni inkább. Szerintem sem lehetetlen kifogni egy jót 1 millió Ft környékén.
Igazából városban nagyon minimálisat használnám, főleg országúton illetve autópályán mennék vele, azért is gondoltam, hogy a 620-nál talán picit erősebb kellene.
MZ-ken meg Jawa-kon nőttem fel, a legutóbbi motorom egy GPZ500S volt. Ez 2 henger - 60 lóerő. Igazából ezzel is úgy voltam, hogy elég volt mindenre az a 60 ló, általában 140-150 km/h körül mentem vele, ahol jó volt az út. Ezt bírta is szépen, de azért néha jó lett volna egy kis plusz teljesítmény. Ezért is parázok, hogy hamar megunnám a 620/695-t, de nem az lenne a lényeg, hogy 200-al menjek folyamatosan, hanem hogy úgy szálljak le róla, hogy "b+ ez qrva jó volt".
Ezt meg szerintem tudja mindegyik monster, vagy nem?
Írtátok az S4-re, hogy kemény kuplung, darabosabb motor - na ezek pont bejönnek. De azért jó lenne kipróbálni is egy ilyet, mielőtt megveszem.
Ráadásul ezek száraz, illetve nyitott kuplungosak - még egy plusz pont. Viszont félek, hogy évi 8-10 ezer km-es futásnál nem győzném a gumit meg a láncot venni rá, vagy ez hülyeség?
Az 1000-es monster tényleg nagyon jó lenne, a blokkjáról valóban sok pozitívat lehet olvasni, meg nekem egy monster léghűtéssel az igazi. Ráadásul ezen is nyitott kuplung van általában. Csak valahogy a formája nekem nem jön be. Lehet, hogy hülyeség, még élőben király, de engem nem fogott meg. Pedig ez lenne szerintem is a legjobb kompromisszum.
Pl. ez is hogy néz már ki:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... .-10925067
(Bocs, ha valakinek tetszik)

Az S2R viszont nagyon bejön, a múltkor linkelt is ide valaki egy piros 800-ast, de az már sajnos nincs meg. Az egykarú hátsó villa a fehér felnikkel azért elég ütős volt.
Az a baj, hogy ezekből is általában 1-1 db szokott eladó lenni itthon.
Mondjuk ez egy elég szimpatikus darab:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-10596155
Ráadásul elhozná a hirdető Debrecenbe is akár (ide való vagyok én is félig)

Ezer köszönet mindenkinek! Ha van még jótanács figyelek...

Ezen az ezresen kicsit túltolták a pirosat, de azon kívül én sem értem, hogy formailag mi az, amitől ez nem tetszik, az S4 meg igen, pláne a 695, amiben még a blokk is kb ugyanúgy néz ki, ráadásul az 1000-es száraz kuplungos.
#16450
Sziasztok!

2-3 hónapja hirdettek egy fekete S4-t 900-ért, elég megkíméltnek tűnt, akkor kezdtem el gondolkodni rajta, hogy ilyet kéne venni inkább. Szerintem sem lehetetlen kifogni egy jót 1 millió Ft környékén.
Igazából városban nagyon minimálisat használnám, főleg országúton illetve autópályán mennék vele, azért is gondoltam, hogy a 620-nál talán picit erősebb kellene.
MZ-ken meg Jawa-kon nőttem fel, a legutóbbi motorom egy GPZ500S volt. Ez 2 henger - 60 lóerő. Igazából ezzel is úgy voltam, hogy elég volt mindenre az a 60 ló, általában 140-150 km/h körül mentem vele, ahol jó volt az út. Ezt bírta is szépen, de azért néha jó lett volna egy kis plusz teljesítmény. Ezért is parázok, hogy hamar megunnám a 620/695-t, de nem az lenne a lényeg, hogy 200-al menjek folyamatosan, hanem hogy úgy szálljak le róla, hogy "b+ ez qrva jó volt".
Ezt meg szerintem tudja mindegyik monster, vagy nem?
Írtátok az S4-re, hogy kemény kuplung, darabosabb motor - na ezek pont bejönnek. De azért jó lenne kipróbálni is egy ilyet, mielőtt megveszem.
Ráadásul ezek száraz, illetve nyitott kuplungosak - még egy plusz pont. Viszont félek, hogy évi 8-10 ezer km-es futásnál nem győzném a gumit meg a láncot venni rá, vagy ez hülyeség?
Az 1000-es monster tényleg nagyon jó lenne, a blokkjáról valóban sok pozitívat lehet olvasni, meg nekem egy monster léghűtéssel az igazi. Ráadásul ezen is nyitott kuplung van általában. Csak valahogy a formája nekem nem jön be. Lehet, hogy hülyeség, még élőben király, de engem nem fogott meg. Pedig ez lenne szerintem is a legjobb kompromisszum.
Pl. ez is hogy néz már ki:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... .-10925067
(Bocs, ha valakinek tetszik)

Az S2R viszont nagyon bejön, a múltkor linkelt is ide valaki egy piros 800-ast, de az már sajnos nincs meg. Az egykarú hátsó villa a fehér felnikkel azért elég ütős volt.
Az a baj, hogy ezekből is általában 1-1 db szokott eladó lenni itthon.
Mondjuk ez egy elég szimpatikus darab:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-10596155
Ráadásul elhozná a hirdető Debrecenbe is akár (ide való vagyok én is félig)

Ezer köszönet mindenkinek! Ha van még jótanács figyelek...
#16448
Sziasztok!

Csatlakoznék én is a fórumhoz, ha nem bánjátok, és kérnék is egy kis segítséget első monsterem megvásárlásához.
Az egész úgy kezdődött, hogy másfél éve eladtam az akkori motoromat, mert valamiért bekattant az agyamba, hogy nekem monster kell. Ez nem múlt el azóta sem, úgyhogy mostmár jó lenne, ha parkolna itthon egy.
Eredetileg úgy terveztem, hogy veszek 500-600 ezer Ft környékén egy jó 600-ast, de miután visszaolvastam az összes hozzászólást, rájöttem hogy inkább 620-ban érdemes gondolkozni. Kemény munkával össze is spóroltam 800 ezer Ft-ot erre. Ekkor viszont arra jöttem rá, hogy 900 ezer - 1 millió Ft környékén már felbukkan néha egy-egy S4 is, úgyhogy ezeket sem tudnám kizárni.
Most meg az van, hogy a 695-el szimpatizálok, van is belőle 2 db eladó az országban. (Tegnap még csak 1 volt)
Napi 104 km-t használnám munkába járásra (2x52 km). Ebből 10 km autópálya, a többi országút. Ti mit vennétek max. 1 millióból erre a célra?
(Pakolhatóság nem szempont, gondolom egy hátizsákot rá tudok gumipókozni bármelyikre)

Ezt esetleg ismeri valaki?:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 5-10960839


Hello,
Sziasztok!

Csatlakoznék én is a fórumhoz, ha nem bánjátok, és kérnék is egy kis segítséget első monsterem megvásárlásához.
Az egész úgy kezdődött, hogy másfél éve eladtam az akkori motoromat, mert valamiért bekattant az agyamba, hogy nekem monster kell. Ez nem múlt el azóta sem, úgyhogy mostmár jó lenne, ha parkolna itthon egy.
Eredetileg úgy terveztem, hogy veszek 500-600 ezer Ft környékén egy jó 600-ast, de miután visszaolvastam az összes hozzászólást, rájöttem hogy inkább 620-ban érdemes gondolkozni. Kemény munkával össze is spóroltam 800 ezer Ft-ot erre. Ekkor viszont arra jöttem rá, hogy 900 ezer - 1 millió Ft környékén már felbukkan néha egy-egy S4 is, úgyhogy ezeket sem tudnám kizárni.
Most meg az van, hogy a 695-el szimpatizálok, van is belőle 2 db eladó az országban. (Tegnap még csak 1 volt)
Napi 104 km-t használnám munkába járásra (2x52 km). Ebből 10 km autópálya, a többi országút. Ti mit vennétek max. 1 millióból erre a célra?
(Pakolhatóság nem szempont, gondolom egy hátizsákot rá tudok gumipókozni bármelyikre)

Ezt esetleg ismeri valaki?:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 5-10960839

A fejidomon lévő csíkot leszámítva gyárinak néz ki. A 695 egy könnyen motorozható kisfogyasztású moto, az s4 ellenben sokkal darabosabb és fogyaszt is a 695-höz képest, viszont komolyabb fékek futómű és persze erősebb is jóval. Kényelemre kb ua, az s4 kormánya picit más. Az s4-ből ennyiért szépet nem nagyon kapsz, s4 2002ig volt 695 meg 2006-tól ha jól tudom.

S4 2001-2007
620 2002-2006
695 2006-2008

S4-ben egy sportmotor blokk van áthangolva, 695 pedig egy
hétköznapibb motor. Sokban nem tér el a 620-tól (furat-löket). Mentem mindkettővel, nagy különbséget nem éreztem (kocamotorosként). Minden napra 620/695-öt vennék, mókázni S4-et.
2003-ban mar s4r volt, a mi 695ös monsterünk meg 2006-os gyártás volt, tehát viszonylag biztos vagyok abban amit írtam
#16447
Sziasztok!

Csatlakoznék én is a fórumhoz, ha nem bánjátok, és kérnék is egy kis segítséget első monsterem megvásárlásához.
Az egész úgy kezdődött, hogy másfél éve eladtam az akkori motoromat, mert valamiért bekattant az agyamba, hogy nekem monster kell. Ez nem múlt el azóta sem, úgyhogy mostmár jó lenne, ha parkolna itthon egy.
Eredetileg úgy terveztem, hogy veszek 500-600 ezer Ft környékén egy jó 600-ast, de miután visszaolvastam az összes hozzászólást, rájöttem hogy inkább 620-ban érdemes gondolkozni. Kemény munkával össze is spóroltam 800 ezer Ft-ot erre. Ekkor viszont arra jöttem rá, hogy 900 ezer - 1 millió Ft környékén már felbukkan néha egy-egy S4 is, úgyhogy ezeket sem tudnám kizárni.
Most meg az van, hogy a 695-el szimpatizálok, van is belőle 2 db eladó az országban. (Tegnap még csak 1 volt)
Napi 104 km-t használnám munkába járásra (2x52 km). Ebből 10 km autópálya, a többi országút. Ti mit vennétek max. 1 millióból erre a célra?
(Pakolhatóság nem szempont, gondolom egy hátizsákot rá tudok gumipókozni bármelyikre)

Ezt esetleg ismeri valaki?:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 5-10960839


Hello,
A fejidomon lévő csíkot leszámítva gyárinak néz ki. A 695 egy könnyen motorozható kisfogyasztású moto, az s4 ellenben sokkal darabosabb és fogyaszt is a 695-höz képest, viszont komolyabb fékek futómű és persze erősebb is jóval. Kényelemre kb ua, az s4 kormánya picit más. Az s4-ből ennyiért szépet nem nagyon kapsz, s4 2002ig volt 695 meg 2006-tól ha jól tudom.

S4 2001-2007
620 2002-2006
695 2006-2008

S4-ben egy sportmotor blokk van áthangolva, 695 pedig egy
hétköznapibb motor. Sokban nem tér el a 620-tól (furat-löket). Mentem mindkettővel, nagy különbséget nem éreztem (kocamotorosként). Minden napra 620/695-öt vennék, mókázni S4-et.

Pont ezen problémázom, hogy mókázósabb motort vegyek, vagy inkább egy visszafogottabbat. Az lenne a lényeg, hogy ezt a napi 2x52 km-t lehetőleg valamilyen élvezetesen vezethető géppel teljesítsem. Ezenkívül úgysem lesz időm motorozni, legalább a munkába járás legyen jó. De szerintem egy 620/695 monsteren sem unatkoznék azért nagyon. Meg ezek azért lehet ésszerűbbek lennének ilyen felhasználásra.
Ez a tegnap belinkelt 695-ös elég szimpatikus, csak eddig amit hirdettek ebből a típusból mind 1.2 millió körüli áron volt, ez meg pici alkuval igencsak megállna 1 millióból, szóval kicsit gyanús, ahhoz képest, hogy a képek alapján elég megkíméltnek látszik és az eladó sem tudott róla semmi rosszat mondani a telefonban.
Köszi az infókat mindkettőtöknek!

Ha huligánkodás is mozgatja a fantáziád, akkor én az S4 irányába mozdulnék. Esetleg az 1000DS Monstert is számításba venném, könnyebb, mint az S4 és 200-ig simán tartja a lépést vele. Darabos városban, de a súlyeloszlás miatt sokkal könnyebbnek érezni, mint az S4 és szerintem az 1000DS az egyik legjobban sikerült blokkja a Ducatinak.
#16446
milyen motorjaid voltak előtte? én első blikkre a 695öt ajánlanám, de az s4 sem elvetendő, ha szeretsz kicsit többet küzdeni (kuplung keményebb, motor rángatósabb, ilyenek).
Igaz, de ha egyszer kiszabadulsz vele a városból...... na az kárpótol mindenért... :D
#16444
Sziasztok!

Csatlakoznék én is a fórumhoz, ha nem bánjátok, és kérnék is egy kis segítséget első monsterem megvásárlásához.
Az egész úgy kezdődött, hogy másfél éve eladtam az akkori motoromat, mert valamiért bekattant az agyamba, hogy nekem monster kell. Ez nem múlt el azóta sem, úgyhogy mostmár jó lenne, ha parkolna itthon egy.
Eredetileg úgy terveztem, hogy veszek 500-600 ezer Ft környékén egy jó 600-ast, de miután visszaolvastam az összes hozzászólást, rájöttem hogy inkább 620-ban érdemes gondolkozni. Kemény munkával össze is spóroltam 800 ezer Ft-ot erre. Ekkor viszont arra jöttem rá, hogy 900 ezer - 1 millió Ft környékén már felbukkan néha egy-egy S4 is, úgyhogy ezeket sem tudnám kizárni.
Most meg az van, hogy a 695-el szimpatizálok, van is belőle 2 db eladó az országban. (Tegnap még csak 1 volt)
Napi 104 km-t használnám munkába járásra (2x52 km). Ebből 10 km autópálya, a többi országút. Ti mit vennétek max. 1 millióból erre a célra?
(Pakolhatóság nem szempont, gondolom egy hátizsákot rá tudok gumipókozni bármelyikre)

Ezt esetleg ismeri valaki?:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 5-10960839


Hello,
A fejidomon lévő csíkot leszámítva gyárinak néz ki. A 695 egy könnyen motorozható kisfogyasztású moto, az s4 ellenben sokkal darabosabb és fogyaszt is a 695-höz képest, viszont komolyabb fékek futómű és persze erősebb is jóval. Kényelemre kb ua, az s4 kormánya picit más. Az s4-ből ennyiért szépet nem nagyon kapsz, s4 2002ig volt 695 meg 2006-tól ha jól tudom.

S4 2001-2007
620 2002-2006
695 2006-2008

S4-ben egy sportmotor blokk van áthangolva, 695 pedig egy
hétköznapibb motor. Sokban nem tér el a 620-tól (furat-löket). Mentem mindkettővel, nagy különbséget nem éreztem (kocamotorosként). Minden napra 620/695-öt vennék, mókázni S4-et.

Pont ezen problémázom, hogy mókázósabb motort vegyek, vagy inkább egy visszafogottabbat. Az lenne a lényeg, hogy ezt a napi 2x52 km-t lehetőleg valamilyen élvezetesen vezethető géppel teljesítsem. Ezenkívül úgysem lesz időm motorozni, legalább a munkába járás legyen jó. De szerintem egy 620/695 monsteren sem unatkoznék azért nagyon. Meg ezek azért lehet ésszerűbbek lennének ilyen felhasználásra.
Ez a tegnap belinkelt 695-ös elég szimpatikus, csak eddig amit hirdettek ebből a típusból mind 1.2 millió körüli áron volt, ez meg pici alkuval igencsak megállna 1 millióból, szóval kicsit gyanús, ahhoz képest, hogy a képek alapján elég megkíméltnek látszik és az eladó sem tudott róla semmi rosszat mondani a telefonban.
Köszi az infókat mindkettőtöknek!
szia! Én nem rég adtam el az s4-emet, kicsivel 1m alatt, gyönyörű állapot, műszakilag is tip-top volt, szerintem lehet ennyiből jót találni és biztosan mókásabb, mint a kistesók. Ugyanakkor az igazi élvezet városban nem jön össze vele, valóban elég darabos, nem egyszerű darab, mindig kicsit küzdeni kell vele. De ha néha kijutottam a hegyekbe, akkor páratlan....(majdnem;)
#16443
Sziasztok!

Csatlakoznék én is a fórumhoz, ha nem bánjátok, és kérnék is egy kis segítséget első monsterem megvásárlásához.
Az egész úgy kezdődött, hogy másfél éve eladtam az akkori motoromat, mert valamiért bekattant az agyamba, hogy nekem monster kell. Ez nem múlt el azóta sem, úgyhogy mostmár jó lenne, ha parkolna itthon egy.
Eredetileg úgy terveztem, hogy veszek 500-600 ezer Ft környékén egy jó 600-ast, de miután visszaolvastam az összes hozzászólást, rájöttem hogy inkább 620-ban érdemes gondolkozni. Kemény munkával össze is spóroltam 800 ezer Ft-ot erre. Ekkor viszont arra jöttem rá, hogy 900 ezer - 1 millió Ft környékén már felbukkan néha egy-egy S4 is, úgyhogy ezeket sem tudnám kizárni.
Most meg az van, hogy a 695-el szimpatizálok, van is belőle 2 db eladó az országban. (Tegnap még csak 1 volt)
Napi 104 km-t használnám munkába járásra (2x52 km). Ebből 10 km autópálya, a többi országút. Ti mit vennétek max. 1 millióból erre a célra?
(Pakolhatóság nem szempont, gondolom egy hátizsákot rá tudok gumipókozni bármelyikre)

Ezt esetleg ismeri valaki?:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 5-10960839


Hello,
Sziasztok!

Csatlakoznék én is a fórumhoz, ha nem bánjátok, és kérnék is egy kis segítséget első monsterem megvásárlásához.
Az egész úgy kezdődött, hogy másfél éve eladtam az akkori motoromat, mert valamiért bekattant az agyamba, hogy nekem monster kell. Ez nem múlt el azóta sem, úgyhogy mostmár jó lenne, ha parkolna itthon egy.
Eredetileg úgy terveztem, hogy veszek 500-600 ezer Ft környékén egy jó 600-ast, de miután visszaolvastam az összes hozzászólást, rájöttem hogy inkább 620-ban érdemes gondolkozni. Kemény munkával össze is spóroltam 800 ezer Ft-ot erre. Ekkor viszont arra jöttem rá, hogy 900 ezer - 1 millió Ft környékén már felbukkan néha egy-egy S4 is, úgyhogy ezeket sem tudnám kizárni.
Most meg az van, hogy a 695-el szimpatizálok, van is belőle 2 db eladó az országban. (Tegnap még csak 1 volt)
Napi 104 km-t használnám munkába járásra (2x52 km). Ebből 10 km autópálya, a többi országút. Ti mit vennétek max. 1 millióból erre a célra?
(Pakolhatóság nem szempont, gondolom egy hátizsákot rá tudok gumipókozni bármelyikre)

Ezt esetleg ismeri valaki?:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 5-10960839

A fejidomon lévő csíkot leszámítva gyárinak néz ki. A 695 egy könnyen motorozható kisfogyasztású moto, az s4 ellenben sokkal darabosabb és fogyaszt is a 695-höz képest, viszont komolyabb fékek futómű és persze erősebb is jóval. Kényelemre kb ua, az s4 kormánya picit más. Az s4-ből ennyiért szépet nem nagyon kapsz, s4 2002ig volt 695 meg 2006-tól ha jól tudom.

S4 2001-2007
620 2002-2006
695 2006-2008

S4-ben egy sportmotor blokk van áthangolva, 695 pedig egy
hétköznapibb motor. Sokban nem tér el a 620-tól (furat-löket). Mentem mindkettővel, nagy különbséget nem éreztem (kocamotorosként). Minden napra 620/695-öt vennék, mókázni S4-et.

Pont ezen problémázom, hogy mókázósabb motort vegyek, vagy inkább egy visszafogottabbat. Az lenne a lényeg, hogy ezt a napi 2x52 km-t lehetőleg valamilyen élvezetesen vezethető géppel teljesítsem. Ezenkívül úgysem lesz időm motorozni, legalább a munkába járás legyen jó. De szerintem egy 620/695 monsteren sem unatkoznék azért nagyon. Meg ezek azért lehet ésszerűbbek lennének ilyen felhasználásra.
Ez a tegnap belinkelt 695-ös elég szimpatikus, csak eddig amit hirdettek ebből a típusból mind 1.2 millió körüli áron volt, ez meg pici alkuval igencsak megállna 1 millióból, szóval kicsit gyanús, ahhoz képest, hogy a képek alapján elég megkíméltnek látszik és az eladó sem tudott róla semmi rosszat mondani a telefonban.
Köszi az infókat mindkettőtöknek!

#16442
Sziasztok!

Csatlakoznék én is a fórumhoz, ha nem bánjátok, és kérnék is egy kis segítséget első monsterem megvásárlásához.
Az egész úgy kezdődött, hogy másfél éve eladtam az akkori motoromat, mert valamiért bekattant az agyamba, hogy nekem monster kell. Ez nem múlt el azóta sem, úgyhogy mostmár jó lenne, ha parkolna itthon egy.
Eredetileg úgy terveztem, hogy veszek 500-600 ezer Ft környékén egy jó 600-ast, de miután visszaolvastam az összes hozzászólást, rájöttem hogy inkább 620-ban érdemes gondolkozni. Kemény munkával össze is spóroltam 800 ezer Ft-ot erre. Ekkor viszont arra jöttem rá, hogy 900 ezer - 1 millió Ft környékén már felbukkan néha egy-egy S4 is, úgyhogy ezeket sem tudnám kizárni.
Most meg az van, hogy a 695-el szimpatizálok, van is belőle 2 db eladó az országban. (Tegnap még csak 1 volt)
Napi 104 km-t használnám munkába járásra (2x52 km). Ebből 10 km autópálya, a többi országút. Ti mit vennétek max. 1 millióból erre a célra?
(Pakolhatóság nem szempont, gondolom egy hátizsákot rá tudok gumipókozni bármelyikre)

Ezt esetleg ismeri valaki?:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 5-10960839


Hello,
Sziasztok!

Csatlakoznék én is a fórumhoz, ha nem bánjátok, és kérnék is egy kis segítséget első monsterem megvásárlásához.
Az egész úgy kezdődött, hogy másfél éve eladtam az akkori motoromat, mert valamiért bekattant az agyamba, hogy nekem monster kell. Ez nem múlt el azóta sem, úgyhogy mostmár jó lenne, ha parkolna itthon egy.
Eredetileg úgy terveztem, hogy veszek 500-600 ezer Ft környékén egy jó 600-ast, de miután visszaolvastam az összes hozzászólást, rájöttem hogy inkább 620-ban érdemes gondolkozni. Kemény munkával össze is spóroltam 800 ezer Ft-ot erre. Ekkor viszont arra jöttem rá, hogy 900 ezer - 1 millió Ft környékén már felbukkan néha egy-egy S4 is, úgyhogy ezeket sem tudnám kizárni.
Most meg az van, hogy a 695-el szimpatizálok, van is belőle 2 db eladó az országban. (Tegnap még csak 1 volt)
Napi 104 km-t használnám munkába járásra (2x52 km). Ebből 10 km autópálya, a többi országút. Ti mit vennétek max. 1 millióból erre a célra?
(Pakolhatóság nem szempont, gondolom egy hátizsákot rá tudok gumipókozni bármelyikre)

Ezt esetleg ismeri valaki?:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 5-10960839

A fejidomon lévő csíkot leszámítva gyárinak néz ki. A 695 egy könnyen motorozható kisfogyasztású moto, az s4 ellenben sokkal darabosabb és fogyaszt is a 695-höz képest, viszont komolyabb fékek futómű és persze erősebb is jóval. Kényelemre kb ua, az s4 kormánya picit más. Az s4-ből ennyiért szépet nem nagyon kapsz, s4 2002ig volt 695 meg 2006-tól ha jól tudom.

S4 2001-2007
620 2002-2006
695 2006-2008

S4-ben egy sportmotor blokk van áthangolva, 695 pedig egy
hétköznapibb motor. Sokban nem tér el a 620-tól (furat-löket). Mentem mindkettővel, nagy különbséget nem éreztem (kocamotorosként). Minden napra 620/695-öt vennék, mókázni S4-et.
#16441
Sziasztok!

Csatlakoznék én is a fórumhoz, ha nem bánjátok, és kérnék is egy kis segítséget első monsterem megvásárlásához.
Az egész úgy kezdődött, hogy másfél éve eladtam az akkori motoromat, mert valamiért bekattant az agyamba, hogy nekem monster kell. Ez nem múlt el azóta sem, úgyhogy mostmár jó lenne, ha parkolna itthon egy.
Eredetileg úgy terveztem, hogy veszek 500-600 ezer Ft környékén egy jó 600-ast, de miután visszaolvastam az összes hozzászólást, rájöttem hogy inkább 620-ban érdemes gondolkozni. Kemény munkával össze is spóroltam 800 ezer Ft-ot erre. Ekkor viszont arra jöttem rá, hogy 900 ezer - 1 millió Ft környékén már felbukkan néha egy-egy S4 is, úgyhogy ezeket sem tudnám kizárni.
Most meg az van, hogy a 695-el szimpatizálok, van is belőle 2 db eladó az országban. (Tegnap még csak 1 volt)
Napi 104 km-t használnám munkába járásra (2x52 km). Ebből 10 km autópálya, a többi országút. Ti mit vennétek max. 1 millióból erre a célra?
(Pakolhatóság nem szempont, gondolom egy hátizsákot rá tudok gumipókozni bármelyikre)

Ezt esetleg ismeri valaki?:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 5-10960839

A fejidomon lévő csíkot leszámítva gyárinak néz ki. A 695 egy könnyen motorozható kisfogyasztású moto, az s4 ellenben sokkal darabosabb és fogyaszt is a 695-höz képest, viszont komolyabb fékek futómű és persze erősebb is jóval. Kényelemre kb ua, az s4 kormánya picit más. Az s4-ből ennyiért szépet nem nagyon kapsz, s4 2002ig volt 695 meg 2006-tól ha jól tudom.
#16440
Sziasztok!

Csatlakoznék én is a fórumhoz, ha nem bánjátok, és kérnék is egy kis segítséget első monsterem megvásárlásához.
Az egész úgy kezdődött, hogy másfél éve eladtam az akkori motoromat, mert valamiért bekattant az agyamba, hogy nekem monster kell. Ez nem múlt el azóta sem, úgyhogy mostmár jó lenne, ha parkolna itthon egy.
Eredetileg úgy terveztem, hogy veszek 500-600 ezer Ft környékén egy jó 600-ast, de miután visszaolvastam az összes hozzászólást, rájöttem hogy inkább 620-ban érdemes gondolkozni. Kemény munkával össze is spóroltam 800 ezer Ft-ot erre. Ekkor viszont arra jöttem rá, hogy 900 ezer - 1 millió Ft környékén már felbukkan néha egy-egy S4 is, úgyhogy ezeket sem tudnám kizárni.
Most meg az van, hogy a 695-el szimpatizálok, van is belőle 2 db eladó az országban. (Tegnap még csak 1 volt)
Napi 104 km-t használnám munkába járásra (2x52 km). Ebből 10 km autópálya, a többi országút. Ti mit vennétek max. 1 millióból erre a célra?
(Pakolhatóság nem szempont, gondolom egy hátizsákot rá tudok gumipókozni bármelyikre)

Ezt esetleg ismeri valaki?:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 5-10960839


#16439
Sziasztok!

Van itt a fórumon olyan, vagy ismer valaki olyan megbízható emberkét aki kintről behozott motorokkal kereskedik? Persze legjobb lenne ha Ducatikkal foglalkozna. :)
Írjátok meg ha tudtok valakit. Köszi!
mennyire megbízható kell? :) mert ha azt a ritka madarat keresed aki nem akar keresni a motoron és csak a legjobbat akarja neked, akkor őt pont nem ismerem :)
egyébként +36 70 632 3690 , kisvárdai huszonéves srác, két monsteremet is tőle vettem (olcsón adja mégolcsóbban veszi), folyamatosan szokott behozni motorokat, szóval lehet tudtok kooperálni. hivatkozhatsz rám, bár lehet ötlete sem lesz :)
Keresni nyilván mindenki akar az üzleten, én a megbízhatóság alatt inkább arra gondoltam, hogy nem valami összetört gépet akar kókány módon megjavítani itthon, aztán eladni, mintha "szinte új" motor lenne, nyilván nagyon kevés kilométerrel...
Köszi a telefonszámot, azért biztos ami biztos rácsörgök én is :D .
ő összetört verdát ad el összetörve :) szóval ez pipa
#16436
Sziasztok!

Van itt a fórumon olyan, vagy ismer valaki olyan megbízható emberkét aki kintről behozott motorokkal kereskedik? Persze legjobb lenne ha Ducatikkal foglalkozna. :)
Írjátok meg ha tudtok valakit. Köszi!
mennyire megbízható kell? :) mert ha azt a ritka madarat keresed aki nem akar keresni a motoron és csak a legjobbat akarja neked, akkor őt pont nem ismerem :)
egyébként +36 70 632 3690 , kisvárdai huszonéves srác, két monsteremet is tőle vettem (olcsón adja mégolcsóbban veszi), folyamatosan szokott behozni motorokat, szóval lehet tudtok kooperálni. hivatkozhatsz rám, bár lehet ötlete sem lesz :)
Keresni nyilván mindenki akar az üzleten, én a megbízhatóság alatt inkább arra gondoltam, hogy nem valami összetört gépet akar kókány módon megjavítani itthon, aztán eladni, mintha "szinte új" motor lenne, nyilván nagyon kevés kilométerrel...
Köszi a telefonszámot, azért biztos ami biztos rácsörgök én is :D .
#16435
Sziasztok!

Van itt a fórumon olyan, vagy ismer valaki olyan megbízható emberkét aki kintről behozott motorokkal kereskedik? Persze legjobb lenne ha Ducatikkal foglalkozna. :)
Írjátok meg ha tudtok valakit. Köszi!
mennyire megbízható kell? :) mert ha azt a ritka madarat keresed aki nem akar keresni a motoron és csak a legjobbat akarja neked, akkor őt pont nem ismerem :)
egyébként +36 70 632 3690 , kisvárdai huszonéves srác, két monsteremet is tőle vettem (olcsón adja mégolcsóbban veszi), folyamatosan szokott behozni motorokat, szóval lehet tudtok kooperálni. hivatkozhatsz rám, bár lehet ötlete sem lesz :)
Ötlete sincs....:D Én is hívtam a múlt héten... :)
#16434
Sziasztok!

Van itt a fórumon olyan, vagy ismer valaki olyan megbízható emberkét aki kintről behozott motorokkal kereskedik? Persze legjobb lenne ha Ducatikkal foglalkozna. :)
Írjátok meg ha tudtok valakit. Köszi!
mennyire megbízható kell? :) mert ha azt a ritka madarat keresed aki nem akar keresni a motoron és csak a legjobbat akarja neked, akkor őt pont nem ismerem :)
egyébként +36 70 632 3690 , kisvárdai huszonéves srác, két monsteremet is tőle vettem (olcsón adja mégolcsóbban veszi), folyamatosan szokott behozni motorokat, szóval lehet tudtok kooperálni. hivatkozhatsz rám, bár lehet ötlete sem lesz :)
#16433
Sziasztok!

Van itt a fórumon olyan, vagy ismer valaki olyan megbízható emberkét aki kintről behozott motorokkal kereskedik? Persze legjobb lenne ha Ducatikkal foglalkozna. :)
Írjátok meg ha tudtok valakit. Köszi!
#16432
akkor nem írnál ekkora faszságot
alacsony fordulaton nagyobb megszakítási időre van szügség hogy normálisan beszopja a fokozatot, a szóban forgó Heal tech fordulatszámtól függően variálja a megszakítási időt is? Nem ismerem ezt a tipust, nekem HM van.. te ismered? Enyém fix! Viszont én csak fönn is váltok legtöbb esetben.. persze én a pályamotoromról beszélek.. de taníts mester! Iszom szavaid! :)
a monsteren dyno volt, azt lehet állítani, hogy csak egy bizonyos fordulatszám felett legyen aktív, a gyári ducati a panigalen és a streetfighteren fix volt, viszont ha ott használtál kuplungot akkor nem szakította meg a gyújtást. Miután én kuplung nélkül váltok nem hiszem, hogy ártana neki a gyújtásmegszakítás. A streetfighteremen 43ezernél! kellett cserélni 1 léptetővillát a 3ból.
A bmw gs-eb meg kényelmi extra, váltóaszisztensnek hívják és fel-le műxik
akkor ezt kiveséztük.. azért a véleményem továbbra is az, hogy utcára teljesen értelmetlen a gyorsváltó, kb olyan mint amikor személyautókra látom hogy fél méter magas leszorítószárnyakat szerelnek.. pont ahogy említetted, kuplunkg nélkül is válthatsz a legtöbb motorral, az a néhány tized, század amit a gyorsváltó hoz csak a versenypályán nyer értelmet.. ahova ki is találták.. ott viszont kib....szott jó cucc!!!
#16431
én ültem már.. elég sokat.. veled ellentétben! áll is egy a garázsomban.. én nem ilyen szóba világbajnok vagyok, mint te, okostojás!
akkor nem írnál ekkora faszságot
alacsony fordulaton nagyobb megszakítási időre van szügség hogy normálisan beszopja a fokozatot, a szóban forgó Heal tech fordulatszámtól függően variálja a megszakítási időt is? Nem ismerem ezt a tipust, nekem HM van.. te ismered? Enyém fix! Viszont én csak fönn is váltok legtöbb esetben.. persze én a pályamotoromról beszélek.. de taníts mester! Iszom szavaid! :)
a monsteren dyno volt, azt lehet állítani, hogy csak egy bizonyos fordulatszám felett legyen aktív, a gyári ducati a panigalen és a streetfighteren fix volt, viszont ha ott használtál kuplungot akkor nem szakította meg a gyújtást. Miután én kuplung nélkül váltok nem hiszem, hogy ártana neki a gyújtásmegszakítás. A streetfighteremen 43ezernél! kellett cserélni 1 léptetővillát a 3ból.
A bmw gs-eb meg kényelmi extra, váltóaszisztensnek hívják és fel-le műxik
#16430
látszik, hogy sosem ültél még gyorsváltós motoron
én ültem már.. elég sokat.. veled ellentétben! áll is egy a garázsomban.. én nem ilyen szóba világbajnok vagyok, mint te, okostojás!
akkor nem írnál ekkora faszságot
alacsony fordulaton nagyobb megszakítási időre van szügség hogy normálisan beszopja a fokozatot, a szóban forgó Heal tech fordulatszámtól függően variálja a megszakítási időt is? Nem ismerem ezt a tipust, nekem HM van.. te ismered? Enyém fix! Viszont én csak fönn is váltok legtöbb esetben.. persze én a pályamotoromról beszélek.. de taníts mester! Iszom szavaid! :)
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 49

The handicap of 3-3.5 in soccer betting refers to […]