#16378
Kijöttek az uj 797-esek, aki ujat akar, tessek . Nekem baromira tetszik, ha eladnam a 696 ot ezt vennem
Kerestem, de magyarban nincs a Duc gyarnak Filiale--eladasi reszlege --fioküzlete--lerakata, nem is tudom, ha valaki cserelni, vagy ujat venni akar , elzarandokol nemetbe ? Austriaba ? Olaszba ?
Meg egy magyar nyelvü Honpage-t sem talaltam, , max lehet valahol Balaton melletti faluban, , egy mellekutcaban, egy Voll Gaz ?? nevü akarminek irni, Talan ?? valaszolnak is . De hogy motorjuk uj lenne , ketlem, csereröl nem is beszelek.
Neztem elötte az Atheni lerakatot, prima jo megjelenesü, magyarok is csinalhatnanak egy valamit, ha mar klubb letezik, söt lelkes csapata is van a gyarnak....
Hogy -- es hol ? bonyolodik le egy uj motor vasarlasa, esetleg csereje ?--lenne a kerdesem - -
kicsit titokzatos az egesz .

A Boglári Full-Gas -nak kb.. a legnagyobb új motor kínálata van az egész országban, nem hiszem hogy találsz komolyabbat.

OK megnezem hamarosan,
de miert nincs nekik egy normalis internetportaljuk ???
egy-egy eladott motor utan nagy penzt kaszalnak, söt a gyartol is kapnak tamogatast, min mulik ??
mi ez az erdektelenseg ?
http://full-gas.hu/

Múlt nyáron voltam ott tesztelni a Scramblert. Tobzódtak az új gépekben csak az eladótérben is volt mindenfajta Scrambler, Monster 821, Panigale-ből is láttam, szóval szerintem nem állnak rosszul...csak a használtmotor áraik csillagászatiak...de amúgy korrektek, amennyire én tapasztaltam.
#16377
Kijöttek az uj 797-esek, aki ujat akar, tessek . Nekem baromira tetszik, ha eladnam a 696 ot ezt vennem
Kerestem, de magyarban nincs a Duc gyarnak Filiale--eladasi reszlege --fioküzlete--lerakata, nem is tudom, ha valaki cserelni, vagy ujat venni akar , elzarandokol nemetbe ? Austriaba ? Olaszba ?
Meg egy magyar nyelvü Honpage-t sem talaltam, , max lehet valahol Balaton melletti faluban, , egy mellekutcaban, egy Voll Gaz ?? nevü akarminek irni, Talan ?? valaszolnak is . De hogy motorjuk uj lenne , ketlem, csereröl nem is beszelek.
Neztem elötte az Atheni lerakatot, prima jo megjelenesü, magyarok is csinalhatnanak egy valamit, ha mar klubb letezik, söt lelkes csapata is van a gyarnak....
Hogy -- es hol ? bonyolodik le egy uj motor vasarlasa, esetleg csereje ?--lenne a kerdesem - -
kicsit titokzatos az egesz .

A Boglári Full-Gas -nak kb.. a legnagyobb új motor kínálata van az egész országban, nem hiszem hogy találsz komolyabbat.

OK megnezem hamarosan,
de miert nincs nekik egy normalis internetportaljuk ???
egy-egy eladott motor utan nagy penzt kaszalnak, söt a gyartol is kapnak tamogatast, min mulik ??
mi ez az erdektelenseg ?
ez nem elég (genug) normális (Normale) internetportál für Sie?
http://ducatidibosco.hu


#16376
Kijöttek az uj 797-esek, aki ujat akar, tessek . Nekem baromira tetszik, ha eladnam a 696 ot ezt vennem
Kerestem, de magyarban nincs a Duc gyarnak Filiale--eladasi reszlege --fioküzlete--lerakata, nem is tudom, ha valaki cserelni, vagy ujat venni akar , elzarandokol nemetbe ? Austriaba ? Olaszba ?
Meg egy magyar nyelvü Honpage-t sem talaltam, , max lehet valahol Balaton melletti faluban, , egy mellekutcaban, egy Voll Gaz ?? nevü akarminek irni, Talan ?? valaszolnak is . De hogy motorjuk uj lenne , ketlem, csereröl nem is beszelek.
Neztem elötte az Atheni lerakatot, prima jo megjelenesü, magyarok is csinalhatnanak egy valamit, ha mar klubb letezik, söt lelkes csapata is van a gyarnak....
Hogy -- es hol ? bonyolodik le egy uj motor vasarlasa, esetleg csereje ?--lenne a kerdesem - -
kicsit titokzatos az egesz .

A Boglári Full-Gas -nak kb.. a legnagyobb új motor kínálata van az egész országban, nem hiszem hogy találsz komolyabbat.

OK megnezem hamarosan,
de miert nincs nekik egy normalis internetportaljuk ???
egy-egy eladott motor utan nagy penzt kaszalnak, söt a gyartol is kapnak tamogatast, min mulik ??
mi ez az erdektelenseg ?
#16375
Kijöttek az uj 797-esek, aki ujat akar, tessek . Nekem baromira tetszik, ha eladnam a 696 ot ezt vennem
Kerestem, de magyarban nincs a Duc gyarnak Filiale--eladasi reszlege --fioküzlete--lerakata, nem is tudom, ha valaki cserelni, vagy ujat venni akar , elzarandokol nemetbe ? Austriaba ? Olaszba ?
Meg egy magyar nyelvü Honpage-t sem talaltam, , max lehet valahol Balaton melletti faluban, , egy mellekutcaban, egy Voll Gaz ?? nevü akarminek irni, Talan ?? valaszolnak is . De hogy motorjuk uj lenne , ketlem, csereröl nem is beszelek.
Neztem elötte az Atheni lerakatot, prima jo megjelenesü, magyarok is csinalhatnanak egy valamit, ha mar klubb letezik, söt lelkes csapata is van a gyarnak....
Hogy -- es hol ? bonyolodik le egy uj motor vasarlasa, esetleg csereje ?--lenne a kerdesem - -
kicsit titokzatos az egesz .

A Boglári Full-Gas -nak kb.. a legnagyobb új motor kínálata van az egész országban, nem hiszem hogy találsz komolyabbat.
#16374
Kijöttek az uj 797-esek, aki ujat akar, tessek . Nekem baromira tetszik, ha eladnam a 696 ot ezt vennem
Kerestem, de magyarban nincs a Duc gyarnak Filiale--eladasi reszlege --fioküzlete--lerakata, nem is tudom, ha valaki cserelni, vagy ujat venni akar , elzarandokol nemetbe ? Austriaba ? Olaszba ?
Meg egy magyar nyelvü Honpage-t sem talaltam, , max lehet valahol Balaton melletti faluban, , egy mellekutcaban, egy Voll Gaz ?? nevü akarminek irni, Talan ?? valaszolnak is . De hogy motorjuk uj lenne , ketlem, csereröl nem is beszelek.
Neztem elötte az Atheni lerakatot, prima jo megjelenesü, magyarok is csinalhatnanak egy valamit, ha mar klubb letezik, söt lelkes csapata is van a gyarnak....
Hogy -- es hol ? bonyolodik le egy uj motor vasarlasa, esetleg csereje ?--lenne a kerdesem - -
kicsit titokzatos az egesz .
#16371
Sziasztok! Motorvásárlás előtt állok, és képbe került egy s2r 800-as paripa. Már ahogy végiglapoztam a fórumokat láttam sokan írták, hogy felesleges tartani tőlük, és attól, hogy olasz még nem fog szétesni alattam. A kérdésem az lenne, hogy kell-e számítanom típushibára, Esetleg meg tudom-e találni a motor egy korábbi tulajdonosát? http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 0-10596155 Ez volna az a motor. A Válaszotokat előre is köszönöm!
Szia! Én tavaly év végén vettem egy S2R-t és nem bántam még, mert egy jólkezelhető, barátságos motor......a szörnyű neve ellenére is. :-) Én is alaposan utána jártak éskiderült, h.megbízható motor, de az előélet természetesen nagyon lényeges! Nézelődő türelmesen! Üdv
Köszi! Rosszat csak amerikai fórumokon olvastam generátor, fesz szabályzó és tank deformálódásról, úgyhogy tényleg úgy fest, hogy megbízható. Neked 1000-esed van vagy 800-as? Szerencsére bazs0811 eléggé jól tájékoztatott a motor szerviztörténetével kapcsolatban, és az infókat a moto rosso-sok is megerősítették.
Szia Katcz! Én is egy 800-ast vettem, mert a vélemények alapján hétköznapi használatra talán jobb, mint az ezres. Az ezres egy "keményebb" gép, száraz kuplunggal és komolyabb futóművel. A 800-asnak viszont csúszó kuplungja és finomabb teljesítményleadása van - ezt megerősíthetem. Nekem most az a cél, hogy a jövő szezon végére elfogyjon a majrécsík...:)
Ha utána tudtál kérdezni a szervíz múltjának az jól hangzik.Már csak azt kellene biztosra tudni, hogy törve volt-e - a festés miatt!?
Általános tanács, hogy a KEKKH oldalán kérdezd le a futásteljesítményt, hátha kibukik valami.
#16369

Ahh, De azért ehhez igazán balfasznak kell lenni, hogy ilyet bekajálj és csak egy email alapján feladd a motorodat "postán" anélkül, hogy ellenőriznéd a pénz tényleges meglétét.

Nem feltétlen, mert a WesternUnion bankkal jönnek elő. Kapsz egy üzit, hogy a transzfer kész, de 99%-on áll. Aztán kapsz egy kamu kivonatot a WU banktól, hogy a transzfer megtörtént, csak akkor lesz 100% a transzfer amikor az áru átadásra került, tehát a kézhezvétel megtörtént, amit ők rendeznek persze, A vételárhoz hozzá csapják az állítólagos szállítási díjat mondván ők fizetik csak majd jön a transzfer a cuccért. Aki el is jön, csak utána a lóvé meg sehol...nyilván egy életrevaló magyar embert nehezebb behúzni mert látunk karón varjút, de egy naivabb, hiszékenyebb embert könnyű. Főleg hogy online adok-veszek oldalak hirdetőit keresik fel...mennyire nem gyanakvóak sokan: itt a környéken ki van téve 25 bringa (alsó hangon 500 euró / darab) hogy bérelhető. Se lánc, se kód, semmi, csak ott a bringa. Becsületkasszás ! Ki van írva mennyi egy órára és ha visszavitted persze berakod a pénzt. Ezek után nem nehéz balfaszokat találni a neten.

De mi az , hogy kapsz egy kamu banktól egy kamu üzenetet, hogy a transzer megtörtént, de.... bazz a transzer akkor történt meg amikor az én számlámon van, ha valaki enélkül bármit elküld, még úgy is ahogy leírtad az balfasz.

Igen, de pár éve tuti müködött a dolog, mert sok "esettanulmány" van :D azért vigyázzon csak mindenki mert ki tudja milyen új módszerek vannak már a csalásra.
#16367
futottam bele ilyenbe, a trükk az, hogy egy kamu e-mailt kapsz, ami olyan, mintha a PayPal account-tól jönne, h megjött a lové. Ha nem vagy gyanakvó és nem csekkolod magát a számlát, h tényleg ott a pénz, simán elküldöd az árut, aztán meg nézel, hogy pénz meg sehol.

Ahh, De azért ehhez igazán balfasznak kell lenni, hogy ilyet bekajálj és csak egy email alapján feladd a motorodat "postán" anélkül, hogy ellenőriznéd a pénz tényleges meglétét.

Nem feltétlen, mert a WesternUnion bankkal jönnek elő. Kapsz egy üzit, hogy a transzfer kész, de 99%-on áll. Aztán kapsz egy kamu kivonatot a WU banktól, hogy a transzfer megtörtént, csak akkor lesz 100% a transzfer amikor az áru átadásra került, tehát a kézhezvétel megtörtént, amit ők rendeznek persze, A vételárhoz hozzá csapják az állítólagos szállítási díjat mondván ők fizetik csak majd jön a transzfer a cuccért. Aki el is jön, csak utána a lóvé meg sehol...nyilván egy életrevaló magyar embert nehezebb behúzni mert látunk karón varjút, de egy naivabb, hiszékenyebb embert könnyű. Főleg hogy online adok-veszek oldalak hirdetőit keresik fel...mennyire nem gyanakvóak sokan: itt a környéken ki van téve 25 bringa (alsó hangon 500 euró / darab) hogy bérelhető. Se lánc, se kód, semmi, csak ott a bringa. Becsületkasszás ! Ki van írva mennyi egy órára és ha visszavitted persze berakod a pénzt. Ezek után nem nehéz balfaszokat találni a neten.

De mi az , hogy kapsz egy kamu banktól egy kamu üzenetet, hogy a transzer megtörtént, de.... bazz a transzer akkor történt meg amikor az én számlámon van, ha valaki enélkül bármit elküld, még úgy is ahogy leírtad az balfasz.
#16365

Pedig végtelenül meg tudnád szivatni.
Paypal -on ugye probléma esetén vissza lehet vonni a transfert, valszeg ezzel játszik a csávó is.
De mi van akkor, hogy ha áttolta Paypal -on az összeget, (mert ugye azt azért megvárod feltétlenül mielőtt bármilyen transport cégnek átadnád), aztán amint átjött a lóvé te leutaltatod a bankszámládra, majd szépen megszünteted a Paypal fiókodat úgy ahogy van, esetleg még a bankszámládról is tovább utalod máshova. Akkor mi a szart tud csinálni ? Semmit.
futottam bele ilyenbe, a trükk az, hogy egy kamu e-mailt kapsz, ami olyan, mintha a PayPal account-tól jönne, h megjött a lové. Ha nem vagy gyanakvó és nem csekkolod magát a számlát, h tényleg ott a pénz, simán elküldöd az árut, aztán meg nézel, hogy pénz meg sehol.

Ahh, De azért ehhez igazán balfasznak kell lenni, hogy ilyet bekajálj és csak egy email alapján feladd a motorodat "postán" anélkül, hogy ellenőriznéd a pénz tényleges meglétét.

Nem feltétlen, mert a WesternUnion bankkal jönnek elő. Kapsz egy üzit, hogy a transzfer kész, de 99%-on áll. Aztán kapsz egy kamu kivonatot a WU banktól, hogy a transzfer megtörtént, csak akkor lesz 100% a transzfer amikor az áru átadásra került, tehát a kézhezvétel megtörtént, amit ők rendeznek persze, A vételárhoz hozzá csapják az állítólagos szállítási díjat mondván ők fizetik csak majd jön a transzfer a cuccért. Aki el is jön, csak utána a lóvé meg sehol...nyilván egy életrevaló magyar embert nehezebb behúzni mert látunk karón varjút, de egy naivabb, hiszékenyebb embert könnyű. Főleg hogy online adok-veszek oldalak hirdetőit keresik fel...mennyire nem gyanakvóak sokan: itt a környéken ki van téve 25 bringa (alsó hangon 500 euró / darab) hogy bérelhető. Se lánc, se kód, semmi, csak ott a bringa. Becsületkasszás ! Ki van írva mennyi egy órára és ha visszavitted persze berakod a pénzt. Ezek után nem nehéz balfaszokat találni a neten.
#16364


Nah jött egy új érdeklödö a motorra, leírom ide a sztorit mert tanulságos. Sms-t írt angolul, hogy érdekelné a motorom beszéljünk e-mailben. Leírtam angolul a dolgokat amiket neked is leírtam, majd kért képet. Még aznap válaszolt, hogy tetszik neki az állpot, az ára is jó, akkor alku nélkül a meghírdetett áron megvenné, adjak paypal-t és már küldi is a pénzt. Majd a transport cég kijön a címemre és elintézzük a papírmunkát és viszik a motort. Már eleve gyanús volt az elsö két e-mail mert olyan általánosan volt megfogalmazva...nah meg paypal-on fizetni, elöre...mondtam hogy gyanús ez nekem, mire ö küldött egy személyi másolatot és hogy megérti az elövigyázatosságomat. Nah csak rákerestem google-ben és hamar kiderült hogy a srácról (e-mail és név alapján) van sok sztori különbözö csalásokról. Nem csak jármüvekkel kapcsolatban hanem bármilyen használt cikk esetén (hangszer, festmény) számos országban. Az e-mailek szinte ugyanazok. Leírom ide, ha töle jön bármi akkor ne foglalkozzatok vele: "nusretbio2@gmail.com" név: Mavric Nusret. Nehogy valaki beleszaladjon valamibe...

Pedig végtelenül meg tudnád szivatni.
Paypal -on ugye probléma esetén vissza lehet vonni a transfert, valszeg ezzel játszik a csávó is.
De mi van akkor, hogy ha áttolta Paypal -on az összeget, (mert ugye azt azért megvárod feltétlenül mielőtt bármilyen transport cégnek átadnád), aztán amint átjött a lóvé te leutaltatod a bankszámládra, majd szépen megszünteted a Paypal fiókodat úgy ahogy van, esetleg még a bankszámládról is tovább utalod máshova. Akkor mi a szart tud csinálni ? Semmit.
futottam bele ilyenbe, a trükk az, hogy egy kamu e-mailt kapsz, ami olyan, mintha a PayPal account-tól jönne, h megjött a lové. Ha nem vagy gyanakvó és nem csekkolod magát a számlát, h tényleg ott a pénz, simán elküldöd az árut, aztán meg nézel, hogy pénz meg sehol.

Ahh, De azért ehhez igazán balfasznak kell lenni, hogy ilyet bekajálj és csak egy email alapján feladd a motorodat "postán" anélkül, hogy ellenőriznéd a pénz tényleges meglétét.
#16363
BTW a pálya motort vettem meg, nem az Evo-t, hétfőn hozom el. Jó újra ducatisnak lenni.
Gratulálok!
A Rivale megmarad?
sajna nem, annyira sajnos nem keresek jól, hogy két motort tartsak fenn a pálya motorozás mellett. Meg nem is nagyon használtam, az elmúlt évben talán ha 200 km-t mentem vele.
#16361


Nah jött egy új érdeklödö a motorra, leírom ide a sztorit mert tanulságos. Sms-t írt angolul, hogy érdekelné a motorom beszéljünk e-mailben. Leírtam angolul a dolgokat amiket neked is leírtam, majd kért képet. Még aznap válaszolt, hogy tetszik neki az állpot, az ára is jó, akkor alku nélkül a meghírdetett áron megvenné, adjak paypal-t és már küldi is a pénzt. Majd a transport cég kijön a címemre és elintézzük a papírmunkát és viszik a motort. Már eleve gyanús volt az elsö két e-mail mert olyan általánosan volt megfogalmazva...nah meg paypal-on fizetni, elöre...mondtam hogy gyanús ez nekem, mire ö küldött egy személyi másolatot és hogy megérti az elövigyázatosságomat. Nah csak rákerestem google-ben és hamar kiderült hogy a srácról (e-mail és név alapján) van sok sztori különbözö csalásokról. Nem csak jármüvekkel kapcsolatban hanem bármilyen használt cikk esetén (hangszer, festmény) számos országban. Az e-mailek szinte ugyanazok. Leírom ide, ha töle jön bármi akkor ne foglalkozzatok vele: "nusretbio2@gmail.com" név: Mavric Nusret. Nehogy valaki beleszaladjon valamibe...

Pedig végtelenül meg tudnád szivatni.
Paypal -on ugye probléma esetén vissza lehet vonni a transfert, valszeg ezzel játszik a csávó is.
De mi van akkor, hogy ha áttolta Paypal -on az összeget, (mert ugye azt azért megvárod feltétlenül mielőtt bármilyen transport cégnek átadnád), aztán amint átjött a lóvé te leutaltatod a bankszámládra, majd szépen megszünteted a Paypal fiókodat úgy ahogy van, esetleg még a bankszámládról is tovább utalod máshova. Akkor mi a szart tud csinálni ? Semmit.
futottam bele ilyenbe, a trükk az, hogy egy kamu e-mailt kapsz, ami olyan, mintha a PayPal account-tól jönne, h megjött a lové. Ha nem vagy gyanakvó és nem csekkolod magát a számlát, h tényleg ott a pénz, simán elküldöd az árut, aztán meg nézel, hogy pénz meg sehol.
na azert aki ezt beszopja az eleg balfasz, na :)
#16359
Igen, Igazából a Balázs előtti tulaj véleményére és tapasztalataira is kíváncsi lennék. Elég összetartó közösségnek tűnik a klub, és reméltem, hogy kicsit többet megtudhatok a motor előéletéről. Sosem volt Dukim, és gondolom teljesen tipikus, hogy fosik az ember mielőtt egy a motoros közösség által rossz hírben tartott motormárkát választ. Még szerencse, hogy nem hiszek el mindent amit mások mondanak, És megkérdezek a témában jártas embereket is.


Nah jött egy új érdeklödö a motorra, leírom ide a sztorit mert tanulságos. Sms-t írt angolul, hogy érdekelné a motorom beszéljünk e-mailben. Leírtam angolul a dolgokat amiket neked is leírtam, majd kért képet. Még aznap válaszolt, hogy tetszik neki az állpot, az ára is jó, akkor alku nélkül a meghírdetett áron megvenné, adjak paypal-t és már küldi is a pénzt. Majd a transport cég kijön a címemre és elintézzük a papírmunkát és viszik a motort. Már eleve gyanús volt az elsö két e-mail mert olyan általánosan volt megfogalmazva...nah meg paypal-on fizetni, elöre...mondtam hogy gyanús ez nekem, mire ö küldött egy személyi másolatot és hogy megérti az elövigyázatosságomat. Nah csak rákerestem google-ben és hamar kiderült hogy a srácról (e-mail és név alapján) van sok sztori különbözö csalásokról. Nem csak jármüvekkel kapcsolatban hanem bármilyen használt cikk esetén (hangszer, festmény) számos országban. Az e-mailek szinte ugyanazok. Leírom ide, ha töle jön bármi akkor ne foglalkozzatok vele: "nusretbio2@gmail.com" név: Mavric Nusret. Nehogy valaki beleszaladjon valamibe...

Pedig végtelenül meg tudnád szivatni.
Paypal -on ugye probléma esetén vissza lehet vonni a transfert, valszeg ezzel játszik a csávó is.
De mi van akkor, hogy ha áttolta Paypal -on az összeget, (mert ugye azt azért megvárod feltétlenül mielőtt bármilyen transport cégnek átadnád), aztán amint átjött a lóvé te leutaltatod a bankszámládra, majd szépen megszünteted a Paypal fiókodat úgy ahogy van, esetleg még a bankszámládról is tovább utalod máshova. Akkor mi a szart tud csinálni ? Semmit.
futottam bele ilyenbe, a trükk az, hogy egy kamu e-mailt kapsz, ami olyan, mintha a PayPal account-tól jönne, h megjött a lové. Ha nem vagy gyanakvó és nem csekkolod magát a számlát, h tényleg ott a pénz, simán elküldöd az árut, aztán meg nézel, hogy pénz meg sehol.
#16358
még egy kérdés: a timing belt csere mennyire szigorúan van két évhez kötve? Mert ebben a gépben még sosem volt cserélve, és már bőven elmúlt a két év, de km-ben meg nem tart ott.

Én eddig mindig cseréltem 2 évnél, de legutóbb mivel alig ment a motorba km. kihúztam 3 évre. és kb 12 ezernél cserélték így. Mind DesmoDoki és Rossoék is azt mondták, hogy nyugodtan lehet 3 év ha ilyen kevés km. van benne. De mondjuk ennél tovább már nem mennék.
7éves szíjjal menem már

Lehet, de az már nyilván szélsőséges kockázat.
#16357
:D
még egy kérdés: a timing belt csere mennyire szigorúan van két évhez kötve? Mert ebben a gépben még sosem volt cserélve, és már bőven elmúlt a két év, de km-ben meg nem tart ott.

Én eddig mindig cseréltem 2 évnél, de legutóbb mivel alig ment a motorba km. kihúztam 3 évre. és kb 12 ezernél cserélték így. Mind DesmoDoki és Rossoék is azt mondták, hogy nyugodtan lehet 3 év ha ilyen kevés km. van benne. De mondjuk ennél tovább már nem mennék.
7éves szíjjal menem már
#16356
köszi gizi, a számla számot privatba küldöm, eurót is utalhatsz ;).
:D
még egy kérdés: a timing belt csere mennyire szigorúan van két évhez kötve? Mert ebben a gépben még sosem volt cserélve, és már bőven elmúlt a két év, de km-ben meg nem tart ott.

Én eddig mindig cseréltem 2 évnél, de legutóbb mivel alig ment a motorba km. kihúztam 3 évre. és kb 12 ezernél cserélték így. Mind DesmoDoki és Rossoék is azt mondták, hogy nyugodtan lehet 3 év ha ilyen kevés km. van benne. De mondjuk ennél tovább már nem mennék.
#16355
szia.
jó motor, nem nagyon van típushibája. ha rendesen volt bánva vele, nem lesz gondod.
a tulajdonosa fent van az oldalon:
http://www.ducatiklub.hu/users/bazs0811
Igen, Igazából a Balázs előtti tulaj véleményére és tapasztalataira is kíváncsi lennék. Elég összetartó közösségnek tűnik a klub, és reméltem, hogy kicsit többet megtudhatok a motor előéletéről. Sosem volt Dukim, és gondolom teljesen tipikus, hogy fosik az ember mielőtt egy a motoros közösség által rossz hírben tartott motormárkát választ. Még szerencse, hogy nem hiszek el mindent amit mások mondanak, És megkérdezek a témában jártas embereket is.


Nah jött egy új érdeklödö a motorra, leírom ide a sztorit mert tanulságos. Sms-t írt angolul, hogy érdekelné a motorom beszéljünk e-mailben. Leírtam angolul a dolgokat amiket neked is leírtam, majd kért képet. Még aznap válaszolt, hogy tetszik neki az állpot, az ára is jó, akkor alku nélkül a meghírdetett áron megvenné, adjak paypal-t és már küldi is a pénzt. Majd a transport cég kijön a címemre és elintézzük a papírmunkát és viszik a motort. Már eleve gyanús volt az elsö két e-mail mert olyan általánosan volt megfogalmazva...nah meg paypal-on fizetni, elöre...mondtam hogy gyanús ez nekem, mire ö küldött egy személyi másolatot és hogy megérti az elövigyázatosságomat. Nah csak rákerestem google-ben és hamar kiderült hogy a srácról (e-mail és név alapján) van sok sztori különbözö csalásokról. Nem csak jármüvekkel kapcsolatban hanem bármilyen használt cikk esetén (hangszer, festmény) számos országban. Az e-mailek szinte ugyanazok. Leírom ide, ha töle jön bármi akkor ne foglalkozzatok vele: "nusretbio2@gmail.com" név: Mavric Nusret. Nehogy valaki beleszaladjon valamibe...

Pedig végtelenül meg tudnád szivatni.
Paypal -on ugye probléma esetén vissza lehet vonni a transfert, valszeg ezzel játszik a csávó is.
De mi van akkor, hogy ha áttolta Paypal -on az összeget, (mert ugye azt azért megvárod feltétlenül mielőtt bármilyen transport cégnek átadnád), aztán amint átjött a lóvé te leutaltatod a bankszámládra, majd szépen megszünteted a Paypal fiókodat úgy ahogy van, esetleg még a bankszámládról is tovább utalod máshova. Akkor mi a szart tud csinálni ? Semmit.
#16354
Sziasztok! Motorvásárlás előtt állok, és képbe került egy s2r 800-as paripa. Már ahogy végiglapoztam a fórumokat láttam sokan írták, hogy felesleges tartani tőlük, és attól, hogy olasz még nem fog szétesni alattam. A kérdésem az lenne, hogy kell-e számítanom típushibára, Esetleg meg tudom-e találni a motor egy korábbi tulajdonosát? http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 0-10596155 Ez volna az a motor. A Válaszotokat előre is köszönöm!
Szia! Én tavaly év végén vettem egy S2R-t és nem bántam még, mert egy jólkezelhető, barátságos motor......a szörnyű neve ellenére is. :-) Én is alaposan utána jártak éskiderült, h.megbízható motor, de az előélet természetesen nagyon lényeges! Nézelődő türelmesen! Üdv
Köszi! Rosszat csak amerikai fórumokon olvastam generátor, fesz szabályzó és tank deformálódásról, úgyhogy tényleg úgy fest, hogy megbízható. Neked 1000-esed van vagy 800-as? Szerencsére bazs0811 eléggé jól tájékoztatott a motor szerviztörténetével kapcsolatban, és az infókat a moto rosso-sok is megerősítették.
a fesszabályzó szeret rakoncátlankodni, de ez típusfüggetlenül majdnem mindegyikre igaz lehet. a tank deofrmálódás sportlassicoknál volt gond, monsternél nem jellenmző.
#16353
Sziasztok! Motorvásárlás előtt állok, és képbe került egy s2r 800-as paripa. Már ahogy végiglapoztam a fórumokat láttam sokan írták, hogy felesleges tartani tőlük, és attól, hogy olasz még nem fog szétesni alattam. A kérdésem az lenne, hogy kell-e számítanom típushibára, Esetleg meg tudom-e találni a motor egy korábbi tulajdonosát? http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 0-10596155 Ez volna az a motor. A Válaszotokat előre is köszönöm!
Szia! Én tavaly év végén vettem egy S2R-t és nem bántam még, mert egy jólkezelhető, barátságos motor......a szörnyű neve ellenére is. :-) Én is alaposan utána jártak éskiderült, h.megbízható motor, de az előélet természetesen nagyon lényeges! Nézelődő türelmesen! Üdv
Köszi! Rosszat csak amerikai fórumokon olvastam generátor, fesz szabályzó és tank deformálódásról, úgyhogy tényleg úgy fest, hogy megbízható. Neked 1000-esed van vagy 800-as? Szerencsére bazs0811 eléggé jól tájékoztatott a motor szerviztörténetével kapcsolatban, és az infókat a moto rosso-sok is megerősítették.
#16352
Sziasztok! Motorvásárlás előtt állok, és képbe került egy s2r 800-as paripa. Már ahogy végiglapoztam a fórumokat láttam sokan írták, hogy felesleges tartani tőlük, és attól, hogy olasz még nem fog szétesni alattam. A kérdésem az lenne, hogy kell-e számítanom típushibára, Esetleg meg tudom-e találni a motor egy korábbi tulajdonosát? http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 0-10596155 Ez volna az a motor. A Válaszotokat előre is köszönöm!
Szia! Én tavaly év végén vettem egy S2R-t és nem bántam még, mert egy jólkezelhető, barátságos motor......a szörnyű neve ellenére is. :-) Én is alaposan utána jártak éskiderült, h.megbízható motor, de az előélet természetesen nagyon lényeges! Nézelődő türelmesen! Üdv
#16351
maradjunk annyiban, hogy két év az ajánlott csereperiódus, annyi idő alatt tuti nem szakad el. persze ugyanezek a szíjak (igaz nem megfeszítve) sok sok évet várnak a raktárakban hogy motorba kerüljenek...a többit te is össze tudod rakni :)
találkozott már valaki olyannal, hogy elszakadt, vagy megugrott?
#16350
maradjunk annyiban, hogy két év az ajánlott csereperiódus, annyi idő alatt tuti nem szakad el. persze ugyanezek a szíjak (igaz nem megfeszítve) sok sok évet várnak a raktárakban hogy motorba kerüljenek...a többit te is össze tudod rakni :)
#16349
még egy kérdés: a timing belt csere mennyire szigorúan van két évhez kötve? Mert ebben a gépben még sosem volt cserélve, és már bőven elmúlt a két év, de km-ben meg nem tart ott.
az egyik örök, visszatérő téma.Én nem kockáztatnék,cserélnék. Úgyis pályázásra fogod felkészíteni, illetve használni ez csak belefér a keretbe?! :)
Hát igen, az egyetlen szűk keresztmetszet az itteni Doki, aki február közepéig teljesen be van táblázva, és én már január elején mennék pályázni. Egy olajcserét simán megcsinálok, de azért ez más tészta. Éppen ezért hajlok inkább az alábbi 848 felé, ami ugyan 2008-as, de full track bike, és szezonra felkészítve, timing belt cserét beleértve. Szerinted? http://www.bikesales.com.au/private/SSE ... Ducati-848
az evo az evo
#16348
még egy kérdés: a timing belt csere mennyire szigorúan van két évhez kötve? Mert ebben a gépben még sosem volt cserélve, és már bőven elmúlt a két év, de km-ben meg nem tart ott.
az egyik örök, visszatérő téma.Én nem kockáztatnék,cserélnék. Úgyis pályázásra fogod felkészíteni, illetve használni ez csak belefér a keretbe?! :)
Hát igen, az egyetlen szűk keresztmetszet az itteni Doki, aki február közepéig teljesen be van táblázva, és én már január elején mennék pályázni. Egy olajcserét simán megcsinálok, de azért ez más tészta. Éppen ezért hajlok inkább az alábbi 848 felé, ami ugyan 2008-as, de full track bike, és szezonra felkészítve, timing belt cserét beleértve. Szerinted? http://www.bikesales.com.au/private/SSE ... Ducati-848
Ez elég szépen hangzik!Ha bütykölni akarsz akkor az elsőt vidd, ha nem, akkor a második a jó választás, és irány a pálynap. :)
#16347
:D
még egy kérdés: a timing belt csere mennyire szigorúan van két évhez kötve? Mert ebben a gépben még sosem volt cserélve, és már bőven elmúlt a két év, de km-ben meg nem tart ott.
az egyik örök, visszatérő téma.Én nem kockáztatnék,cserélnék. Úgyis pályázásra fogod felkészíteni, illetve használni ez csak belefér a keretbe?! :)
Hát igen, az egyetlen szűk keresztmetszet az itteni Doki, aki február közepéig teljesen be van táblázva, és én már január elején mennék pályázni. Egy olajcserét simán megcsinálok, de azért ez más tészta. Éppen ezért hajlok inkább az alábbi 848 felé, ami ugyan 2008-as, de full track bike, és szezonra felkészítve, timing belt cserét beleértve. Szerinted? http://www.bikesales.com.au/private/SSE ... Ducati-848
#16346
köszi gizi, a számla számot privatba küldöm, eurót is utalhatsz ;).
:D
még egy kérdés: a timing belt csere mennyire szigorúan van két évhez kötve? Mert ebben a gépben még sosem volt cserélve, és már bőven elmúlt a két év, de km-ben meg nem tart ott.
az egyik örök, visszatérő téma.Én nem kockáztatnék,cserélnék. Úgyis pályázásra fogod felkészíteni, illetve használni ez csak belefér a keretbe?! :)
#16345
Javasolt átalakítások, a teljesség igény nélkül! :)

Gyorsváltó
Csúszókuplung
Termignoni full rendszer elektronikával
Woodcraft lábtartószett
Öhlins kormánygátló
Öhlins TTX rugóstag
Öhlins rugó és szelepelés az elejében
520-as lánckerék és láncszett
Elől 14-es lánckerék
Fokozatkijelző
Állítható rúd a hátuljában hogy a magasságot tudd emelni
Robby moto gyorsgáz
Puig magas szélvédő
köszi gizi, a számla számot privatba küldöm, eurót is utalhatsz ;).
:D
még egy kérdés: a timing belt csere mennyire szigorúan van két évhez kötve? Mert ebben a gépben még sosem volt cserélve, és már bőven elmúlt a két év, de km-ben meg nem tart ott.
#16344
Sziasztok! Motorvásárlás előtt állok, és képbe került egy s2r 800-as paripa. Már ahogy végiglapoztam a fórumokat láttam sokan írták, hogy felesleges tartani tőlük, és attól, hogy olasz még nem fog szétesni alattam. A kérdésem az lenne, hogy kell-e számítanom típushibára, Esetleg meg tudom-e találni a motor egy korábbi tulajdonosát? http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 0-10596155 Ez volna az a motor. A Válaszotokat előre is köszönöm!
szia.
jó motor, nem nagyon van típushibája. ha rendesen volt bánva vele, nem lesz gondod.
a tulajdonosa fent van az oldalon:
http://www.ducatiklub.hu/users/bazs0811
Igen, Igazából a Balázs előtti tulaj véleményére és tapasztalataira is kíváncsi lennék. Elég összetartó közösségnek tűnik a klub, és reméltem, hogy kicsit többet megtudhatok a motor előéletéről. Sosem volt Dukim, és gondolom teljesen tipikus, hogy fosik az ember mielőtt egy a motoros közösség által rossz hírben tartott motormárkát választ. Még szerencse, hogy nem hiszek el mindent amit mások mondanak, És megkérdezek a témában jártas embereket is.


Nah jött egy új érdeklödö a motorra, leírom ide a sztorit mert tanulságos. Sms-t írt angolul, hogy érdekelné a motorom beszéljünk e-mailben. Leírtam angolul a dolgokat amiket neked is leírtam, majd kért képet. Még aznap válaszolt, hogy tetszik neki az állpot, az ára is jó, akkor alku nélkül a meghírdetett áron megvenné, adjak paypal-t és már küldi is a pénzt. Majd a transport cég kijön a címemre és elintézzük a papírmunkát és viszik a motort. Már eleve gyanús volt az elsö két e-mail mert olyan általánosan volt megfogalmazva...nah meg paypal-on fizetni, elöre...mondtam hogy gyanús ez nekem, mire ö küldött egy személyi másolatot és hogy megérti az elövigyázatosságomat. Nah csak rákerestem google-ben és hamar kiderült hogy a srácról (e-mail és név alapján) van sok sztori különbözö csalásokról. Nem csak jármüvekkel kapcsolatban hanem bármilyen használt cikk esetén (hangszer, festmény) számos országban. Az e-mailek szinte ugyanazok. Leírom ide, ha töle jön bármi akkor ne foglalkozzatok vele: "nusretbio2@gmail.com" név: Mavric Nusret. Nehogy valaki beleszaladjon valamibe...
#16343
szia.
jó motor, nem nagyon van típushibája. ha rendesen volt bánva vele, nem lesz gondod.
a tulajdonosa fent van az oldalon:
http://www.ducatiklub.hu/users/bazs0811
Igen, Igazából a Balázs előtti tulaj véleményére és tapasztalataira is kíváncsi lennék. Elég összetartó közösségnek tűnik a klub, és reméltem, hogy kicsit többet megtudhatok a motor előéletéről. Sosem volt Dukim, és gondolom teljesen tipikus, hogy fosik az ember mielőtt egy a motoros közösség által rossz hírben tartott motormárkát választ. Még szerencse, hogy nem hiszek el mindent amit mások mondanak, És megkérdezek a témában jártas embereket is.
á, mindent értek. talán a rossoban tudnak segíteni, nekem nem ismerős a motor ránézésre, ha járt is velünk motorozni akkor lehet még feketén vagy régen és az én memóriám aranyhal.
Köszönöm!
#16342
Sziasztok. Pálya gép vásárlás előtt állok és szembe jött egy 2012-es 848 EVO ami bevallottan (és láthatóan) két évet állt egy garázsban letakarva. A km óra szerint 5700 van benne ami általános állapot alapján valós(nak tűnik). A nyilvánvaló dolgokon kívül mire érdemes figyelni, illetve mennyire vállalható első igazi pálya motorként? Akku és gumik persze ugranak a két év állás után, de mire lehet még számítani? Félre értés ne essék, nem kezdő pályázó vagyok, csak a sok utcai gépezés után vennék valamit kifejezetten pályára. Köszi előre is.
Javasolt átalakítások, a teljesség igény nélkül! :)

Gyorsváltó
Csúszókuplung
Termignoni full rendszer elektronikával
Woodcraft lábtartószett
Öhlins kormánygátló
Öhlins TTX rugóstag
Öhlins rugó és szelepelés az elejében
520-as lánckerék és láncszett
Elől 14-es lánckerék
Fokozatkijelző
Állítható rúd a hátuljában hogy a magasságot tudd emelni
Robby moto gyorsgáz
Puig magas szélvédő
köszi gizi, a számla számot privatba küldöm, eurót is utalhatsz ;).
:D
#16341
Sziasztok. Pálya gép vásárlás előtt állok és szembe jött egy 2012-es 848 EVO ami bevallottan (és láthatóan) két évet állt egy garázsban letakarva. A km óra szerint 5700 van benne ami általános állapot alapján valós(nak tűnik). A nyilvánvaló dolgokon kívül mire érdemes figyelni, illetve mennyire vállalható első igazi pálya motorként? Akku és gumik persze ugranak a két év állás után, de mire lehet még számítani? Félre értés ne essék, nem kezdő pályázó vagyok, csak a sok utcai gépezés után vennék valamit kifejezetten pályára. Köszi előre is.
Javasolt átalakítások, a teljesség igény nélkül! :)

Gyorsváltó
Csúszókuplung
Termignoni full rendszer elektronikával
Woodcraft lábtartószett
Öhlins kormánygátló
Öhlins TTX rugóstag
Öhlins rugó és szelepelés az elejében
520-as lánckerék és láncszett
Elől 14-es lánckerék
Fokozatkijelző
Állítható rúd a hátuljában hogy a magasságot tudd emelni
Robby moto gyorsgáz
Puig magas szélvédő
köszi gizi, a számla számot privatba küldöm, eurót is utalhatsz ;).
#16340
Sziasztok! Motorvásárlás előtt állok, és képbe került egy s2r 800-as paripa. Már ahogy végiglapoztam a fórumokat láttam sokan írták, hogy felesleges tartani tőlük, és attól, hogy olasz még nem fog szétesni alattam. A kérdésem az lenne, hogy kell-e számítanom típushibára, Esetleg meg tudom-e találni a motor egy korábbi tulajdonosát? http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 0-10596155 Ez volna az a motor. A Válaszotokat előre is köszönöm!
szia.
jó motor, nem nagyon van típushibája. ha rendesen volt bánva vele, nem lesz gondod.
a tulajdonosa fent van az oldalon:
http://www.ducatiklub.hu/users/bazs0811
Igen, Igazából a Balázs előtti tulaj véleményére és tapasztalataira is kíváncsi lennék. Elég összetartó közösségnek tűnik a klub, és reméltem, hogy kicsit többet megtudhatok a motor előéletéről. Sosem volt Dukim, és gondolom teljesen tipikus, hogy fosik az ember mielőtt egy a motoros közösség által rossz hírben tartott motormárkát választ. Még szerencse, hogy nem hiszek el mindent amit mások mondanak, És megkérdezek a témában jártas embereket is.
á, mindent értek. talán a rossoban tudnak segíteni, nekem nem ismerős a motor ránézésre, ha járt is velünk motorozni akkor lehet még feketén vagy régen és az én memóriám aranyhal.
#16339
Sziasztok! Motorvásárlás előtt állok, és képbe került egy s2r 800-as paripa. Már ahogy végiglapoztam a fórumokat láttam sokan írták, hogy felesleges tartani tőlük, és attól, hogy olasz még nem fog szétesni alattam. A kérdésem az lenne, hogy kell-e számítanom típushibára, Esetleg meg tudom-e találni a motor egy korábbi tulajdonosát? http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 0-10596155 Ez volna az a motor. A Válaszotokat előre is köszönöm!
szia.
jó motor, nem nagyon van típushibája. ha rendesen volt bánva vele, nem lesz gondod.
a tulajdonosa fent van az oldalon:
http://www.ducatiklub.hu/users/bazs0811
Igen, Igazából a Balázs előtti tulaj véleményére és tapasztalataira is kíváncsi lennék. Elég összetartó közösségnek tűnik a klub, és reméltem, hogy kicsit többet megtudhatok a motor előéletéről. Sosem volt Dukim, és gondolom teljesen tipikus, hogy fosik az ember mielőtt egy a motoros közösség által rossz hírben tartott motormárkát választ. Még szerencse, hogy nem hiszek el mindent amit mások mondanak, És megkérdezek a témában jártas embereket is.
#16338
Sziasztok! Motorvásárlás előtt állok, és képbe került egy s2r 800-as paripa. Már ahogy végiglapoztam a fórumokat láttam sokan írták, hogy felesleges tartani tőlük, és attól, hogy olasz még nem fog szétesni alattam. A kérdésem az lenne, hogy kell-e számítanom típushibára, Esetleg meg tudom-e találni a motor egy korábbi tulajdonosát? http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 0-10596155 Ez volna az a motor. A Válaszotokat előre is köszönöm!
szia.
jó motor, nem nagyon van típushibája. ha rendesen volt bánva vele, nem lesz gondod.
a tulajdonosa fent van az oldalon:
http://www.ducatiklub.hu/users/bazs0811


Offline megy az eszmecsere, csak ajánlottam neki hogy kérdezgessen itt is nyugodtan.
#16337
Sziasztok! Motorvásárlás előtt állok, és képbe került egy s2r 800-as paripa. Már ahogy végiglapoztam a fórumokat láttam sokan írták, hogy felesleges tartani tőlük, és attól, hogy olasz még nem fog szétesni alattam. A kérdésem az lenne, hogy kell-e számítanom típushibára, Esetleg meg tudom-e találni a motor egy korábbi tulajdonosát? http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 0-10596155 Ez volna az a motor. A Válaszotokat előre is köszönöm!
szia.
jó motor, nem nagyon van típushibája. ha rendesen volt bánva vele, nem lesz gondod.
a tulajdonosa fent van az oldalon:
http://www.ducatiklub.hu/users/bazs0811
#16336
Sziasztok! Motorvásárlás előtt állok, és képbe került egy s2r 800-as paripa. Már ahogy végiglapoztam a fórumokat láttam sokan írták, hogy felesleges tartani tőlük, és attól, hogy olasz még nem fog szétesni alattam. A kérdésem az lenne, hogy kell-e számítanom típushibára, Esetleg meg tudom-e találni a motor egy korábbi tulajdonosát? http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 0-10596155 Ez volna az a motor. A Válaszotokat előre is köszönöm!
#16335
Sziasztok. Pálya gép vásárlás előtt állok és szembe jött egy 2012-es 848 EVO ami bevallottan (és láthatóan) két évet állt egy garázsban letakarva. A km óra szerint 5700 van benne ami általános állapot alapján valós(nak tűnik). A nyilvánvaló dolgokon kívül mire érdemes figyelni, illetve mennyire vállalható első igazi pálya motorként? Akku és gumik persze ugranak a két év állás után, de mire lehet még számítani? Félre értés ne essék, nem kezdő pályázó vagyok, csak a sok utcai gépezés után vennék valamit kifejezetten pályára. Köszi előre is.
Javasolt átalakítások, a teljesség igény nélkül! :)

Gyorsváltó
Csúszókuplung
Termignoni full rendszer elektronikával
Woodcraft lábtartószett
Öhlins kormánygátló
Öhlins TTX rugóstag
Öhlins rugó és szelepelés az elejében
520-as lánckerék és láncszett
Elől 14-es lánckerék
Fokozatkijelző
Állítható rúd a hátuljában hogy a magasságot tudd emelni
Robby moto gyorsgáz
Puig magas szélvédő

#16334
Sziasztok. Pálya gép vásárlás előtt állok és szembe jött egy 2012-es 848 EVO ami bevallottan (és láthatóan) két évet állt egy garázsban letakarva. A km óra szerint 5700 van benne ami általános állapot alapján valós(nak tűnik). A nyilvánvaló dolgokon kívül mire érdemes figyelni, illetve mennyire vállalható első igazi pálya motorként? Akku és gumik persze ugranak a két év állás után, de mire lehet még számítani? Félre értés ne essék, nem kezdő pályázó vagyok, csak a sok utcai gépezés után vennék valamit kifejezetten pályára. Köszi előre is.
fasza kis motor lesz az! kezdésnek szerintem ennél jobbat nem nagyon tudsz találni.
ha belejössz, egy nyitott rendszerrel és a későbbiekben esetleg egy jobb hátsó gátlóval érdemes számolni, de alapállapotban is elég jó móka lesz.
#16333
Sziasztok. Pálya gép vásárlás előtt állok és szembe jött egy 2012-es 848 EVO ami bevallottan (és láthatóan) két évet állt egy garázsban letakarva. A km óra szerint 5700 van benne ami általános állapot alapján valós(nak tűnik). A nyilvánvaló dolgokon kívül mire érdemes figyelni, illetve mennyire vállalható első igazi pálya motorként? Akku és gumik persze ugranak a két év állás után, de mire lehet még számítani? Félre értés ne essék, nem kezdő pályázó vagyok, csak a sok utcai gépezés után vennék valamit kifejezetten pályára. Köszi előre is.
#16332
Sziasztok. Lenne egy kérdésem. Mi a különbség a monster 620 i.e és a 620 dark i.e között?
Válaszoktokat előre is köszönöm.
a dark matt fekete, a "sima" meg vagy fényes fekete vagy piros vagy szürke + a darkhoz nem járt gyárilag üléstakaró és fejidom
A dark nem szimpla féktárcsás volt ?
viszont akkoriban volt belőle ezüst is.
#16331
Sziasztok. Lenne egy kérdésem. Mi a különbség a monster 620 i.e és a 620 dark i.e között?
Válaszoktokat előre is köszönöm.
a dark matt fekete, a "sima" meg vagy fényes fekete vagy piros vagy szürke + a darkhoz nem járt gyárilag üléstakaró és fejidom
A dark nem szimpla féktárcsás volt ?
csak az első szériában, utána már nem.
#16330
Sziasztok. Lenne egy kérdésem. Mi a különbség a monster 620 i.e és a 620 dark i.e között?
Válaszoktokat előre is köszönöm.
a dark matt fekete, a "sima" meg vagy fényes fekete vagy piros vagy szürke + a darkhoz nem járt gyárilag üléstakaró és fejidom
A dark nem szimpla féktárcsás volt ?
#16329
Sziasztok. Lenne egy kérdésem. Mi a különbség a monster 620 i.e és a 620 dark i.e között?
Válaszoktokat előre is köszönöm.
a dark matt fekete, a "sima" meg vagy fényes fekete vagy piros vagy szürke + a darkhoz nem járt gyárilag üléstakaró és fejidom
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 49

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]