#16327
Köszi a válszokat. Nem tudtok eladó 696-ost, valahol nem a vilégvégén, nem megsértve az ottlakókat. :) én lakok messze. Amit el tudnék kpzelni, higy meg is vegyem, az tényleg messze van(Nagykanizsa, Markaz(bár ez még annyira nem is vészes), ami meg mondjuk Bp, az meg vagy olaszból hozott, v sok kilóméteres. Mondjuk ha tudtam volna, hogy amit most megnéztem(Pilisvörösvár), nem tudom kipróbálni, inkãbb máshova mentem volna(pl: Markaz), de utána már kötve voltam, időpontra mentem egy eladóhoz, persze ez már újra Pest alatt volt, tehát akkor már nagy kerülő lett volna újra felfele menni, meg már kezdett késő lenni.
De legalább az a fekete 696-os, meg van egy fekete 796-os is ami megfelelne, nem lenne homlokegyenest másik irányba. Nyíregyháza-Nagykanizsa! :)
Nézd, aki motort, vagy akár autót akar venni, és ráadásul használtat, annak bele kell számítani szerintem, azt, hogy nem az első megnézett lesz az a mit meg fog venni. Kivéve, ha már azzal minden oké. Általában többet kell megnézni, mérlegelni, ki milyen kompromisszumokra képes. Nem jó a szín, inkább 696-os venne 796-os helyett, át van alakítva, stb. No és általában ami tetszik az nem a szomszéd utcából fog elő kerülni. Én is Pécsen vettem meg a motorom, pedig budapesti vagyok, az ha jól számolom minimum 500 km oda vissza, ráadásul kétszer jártam meg.
Ez ezzel jár készülj föl rá. . .
jah, alap. Ha jót akarsz venni szét kell nézni, ráadásul Mo még nem is akkora nagy :) .
#16325
Köszi a válszokat. Nem tudtok eladó 696-ost, valahol nem a vilégvégén, nem megsértve az ottlakókat. :) én lakok messze. Amit el tudnék kpzelni, higy meg is vegyem, az tényleg messze van(Nagykanizsa, Markaz(bár ez még annyira nem is vészes), ami meg mondjuk Bp, az meg vagy olaszból hozott, v sok kilóméteres. Mondjuk ha tudtam volna, hogy amit most megnéztem(Pilisvörösvár), nem tudom kipróbálni, inkãbb máshova mentem volna(pl: Markaz), de utána már kötve voltam, időpontra mentem egy eladóhoz, persze ez már újra Pest alatt volt, tehát akkor már nagy kerülő lett volna újra felfele menni, meg már kezdett késő lenni.
De legalább az a fekete 696-os, meg van egy fekete 796-os is ami megfelelne, nem lenne homlokegyenest másik irányba. Nyíregyháza-Nagykanizsa! :)
Nézd, aki motort, vagy akár autót akar venni, és ráadásul használtat, annak bele kell számítani szerintem, azt, hogy nem az első megnézett lesz az a mit meg fog venni. Kivéve, ha már azzal minden oké. Általában többet kell megnézni, mérlegelni, ki milyen kompromisszumokra képes. Nem jó a szín, inkább 696-os venne 796-os helyett, át van alakítva, stb. No és általában ami tetszik az nem a szomszéd utcából fog elő kerülni. Én is Pécsen vettem meg a motorom, pedig budapesti vagyok, az ha jól számolom minimum 500 km oda vissza, ráadásul kétszer jártam meg.
Ez ezzel jár készülj föl rá. . .
#16324
Köszi a válszokat. Nem tudtok eladó 696-ost, valahol nem a vilégvégén, nem megsértve az ottlakókat. :) én lakok messze. Amit el tudnék kpzelni, higy meg is vegyem, az tényleg messze van(Nagykanizsa, Markaz(bár ez még annyira nem is vészes), ami meg mondjuk Bp, az meg vagy olaszból hozott, v sok kilóméteres. Mondjuk ha tudtam volna, hogy amit most megnéztem(Pilisvörösvár), nem tudom kipróbálni, inkãbb máshova mentem volna(pl: Markaz), de utána már kötve voltam, időpontra mentem egy eladóhoz, persze ez már újra Pest alatt volt, tehát akkor már nagy kerülő lett volna újra felfele menni, meg már kezdett késő lenni.
De legalább az a fekete 696-os, meg van egy fekete 796-os is ami megfelelne, nem lenne homlokegyenest másik irányba. Nyíregyháza-Nagykanizsa! :)

Te itt kapkodsz össze vissza ahelyett hogy az aprohirdetesekben nezned a felkinalt gepeket
En itt hirdetem az enyemet -most fogom lepapierozni
Keszthelyen --mellett--megnezheted es megmutatom, hogy megnyugodhass

igaz nem Szeged mellett lakom,, de aki gepet akar venni eljön
Okt.2-an jöttek Villachbol, szinten motort vittek tölem ... 800 Km volt nekik, csak semmi panik :)))
#16323
Köszi a válszokat. Nem tudtok eladó 696-ost, valahol nem a vilégvégén, nem megsértve az ottlakókat. :) én lakok messze. Amit el tudnék kpzelni, higy meg is vegyem, az tényleg messze van(Nagykanizsa, Markaz(bár ez még annyira nem is vészes), ami meg mondjuk Bp, az meg vagy olaszból hozott, v sok kilóméteres. Mondjuk ha tudtam volna, hogy amit most megnéztem(Pilisvörösvár), nem tudom kipróbálni, inkãbb máshova mentem volna(pl: Markaz), de utána már kötve voltam, időpontra mentem egy eladóhoz, persze ez már újra Pest alatt volt, tehát akkor már nagy kerülő lett volna újra felfele menni, meg már kezdett késő lenni.
De legalább az a fekete 696-os, meg van egy fekete 796-os is ami megfelelne, nem lenne homlokegyenest másik irányba. Nyíregyháza-Nagykanizsa! :)
#16322
Sziasztok!
Tegnap megnéztem egy 696-os Monstert. Tetszett. Viszont most sem tudtam kipróbálni. Angol papiros volt, a gazdája nem akarta odaadni, mert a motoron nincs biztosítás. Tetszik, de van egy félelmem a 696-ossal. Vagy több is. Egyik, van benne annyi tartalék, erő, hogy ne unjam meg fél év múlva? A másik, alacsonynak láttam a letámasztót felvsukott állapotban. Kérdeztem a srácot is, hogy nem ér le ha balra dönti a motort? Mondta, hogy az nem, de a cipő az le szokott érni. Mennyire dönthető a 696-os? Nem lesz ebből gond egy idő után, miután bátrabban meri döntögetni az ember a motort? Köszi
Szia! Nyilván vérmérséklettől, időtől s tehetségtől...na és persze benzintől függ, hogy ki mennyi idő alatt vágyik erősebbre, de én még mindig kiválóan elvagyok a kis 600-assal és ez volt a 3. szezonunk együtt.
#16321
Sziasztok!
Tegnap megnéztem egy 696-os Monstert. Tetszett. Viszont most sem tudtam kipróbálni. Angol papiros volt, a gazdája nem akarta odaadni, mert a motoron nincs biztosítás. Tetszik, de van egy félelmem a 696-ossal. Vagy több is. Egyik, van benne annyi tartalék, erő, hogy ne unjam meg fél év múlva? A másik, alacsonynak láttam a letámasztót felvsukott állapotban. Kérdeztem a srácot is, hogy nem ér le ha balra dönti a motort? Mondta, hogy az nem, de a cipő az le szokott érni. Mennyire dönthető a 696-os? Nem lesz ebből gond egy idő után, miután bátrabban meri döntögetni az ember a motort? Köszi
donthetosegevel nincs gond,bár en csak imitálom.
Ereje,160-180 utazót simán lehet vele menni,végre 22x volt asszem.
Erőre nyilván az 1100 jobb lenne,viszont a 160 gumi miatt a 696 könnyebben fordul.
#16320
Sziasztok!
Tegnap megnéztem egy 696-os Monstert. Tetszett. Viszont most sem tudtam kipróbálni. Angol papiros volt, a gazdája nem akarta odaadni, mert a motoron nincs biztosítás. Tetszik, de van egy félelmem a 696-ossal. Vagy több is. Egyik, van benne annyi tartalék, erő, hogy ne unjam meg fél év múlva? A másik, alacsonynak láttam a letámasztót felvsukott állapotban. Kérdeztem a srácot is, hogy nem ér le ha balra dönti a motort? Mondta, hogy az nem, de a cipő az le szokott érni. Mennyire dönthető a 696-os? Nem lesz ebből gond egy idő után, miután bátrabban meri döntögetni az ember a motort? Köszi
hali, szólj ha már így nyomod vele :)
Csatolmányok:
375o0074.jpg
375o0074.jpg (465.26 KiB) Megtekintve 10465 alkalommal
6336944538487514212009-ducati-monster-696.jpg
6336944538487514212009-ducati-monster-696.jpg (181.02 KiB) Megtekintve 10465 alkalommal
#16319
Sziasztok!
Tegnap megnéztem egy 696-os Monstert. Tetszett. Viszont most sem tudtam kipróbálni. Angol papiros volt, a gazdája nem akarta odaadni, mert a motoron nincs biztosítás. Tetszik, de van egy félelmem a 696-ossal. Vagy több is. Egyik, van benne annyi tartalék, erő, hogy ne unjam meg fél év múlva? A másik, alacsonynak láttam a letámasztót felvsukott állapotban. Kérdeztem a srácot is, hogy nem ér le ha balra dönti a motort? Mondta, hogy az nem, de a cipő az le szokott érni. Mennyire dönthető a 696-os? Nem lesz ebből gond egy idő után, miután bátrabban meri döntögetni az ember a motort? Köszi
#16318
szerintem lazan € 3,000.- felett lesz a javitas, es ha ezt az összeget hozzaadod a vetalarhoz, mar inkabb egy serülesmenteset kellene venned -ha lehet keves KM-rel .
/ de lehet Ti maskepp latjatok /


Csak akkor hoznám el, ha nem hétszámjegyű összeget kell perkálni.
Jobb oldali tank,jobbos dob, sárvédő, kormány, karok, tükör,index...
Ezek filléres dolgok. Ebay tele van velük. Nem a gyáriakat rendelném le zömmel :) Inkább 600-700 EUR-t mondanék max, ha!! nem sérült tényleg főelem, sem a lámpa, visszajelző stb. Szezon vége van lassan, nem sietek, de abban egyébként egyetértek, hogy jobb egy "ép" darabot választani.
Bukfenc lehetett mert a fotón úgy látszik hogy a műszerfal és az ülés, üléstakaró is kapott. De élőben biztos jobban látszik majd.


Most néztem meg PC-n is nagyban a képeket, műszarfalnak is pafó, ahogyan írod. Innen tárgytalan a dolog nekem.
Ez nem csak sima "pici csúszás" lehetett :)
#16317
szerintem lazan € 3,000.- felett lesz a javitas, es ha ezt az összeget hozzaadod a vetalarhoz, mar inkabb egy serülesmenteset kellene venned -ha lehet keves KM-rel .
/ de lehet Ti maskepp latjatok /


Csak akkor hoznám el, ha nem hétszámjegyű összeget kell perkálni.
Jobb oldali tank,jobbos dob, sárvédő, kormány, karok, tükör,index...
Ezek filléres dolgok. Ebay tele van velük. Nem a gyáriakat rendelném le zömmel :) Inkább 600-700 EUR-t mondanék max, ha!! nem sérült tényleg főelem, sem a lámpa, visszajelző stb. Szezon vége van lassan, nem sietek, de abban egyébként egyetértek, hogy jobb egy "ép" darabot választani.
Bukfenc lehetett mert a fotón úgy látszik hogy a műszerfal és az ülés, üléstakaró is kapott. De élőben biztos jobban látszik majd.
#16316
szerintem lazan € 3,000.- felett lesz a javitas, es ha ezt az összeget hozzaadod a vetalarhoz, mar inkabb egy serülesmenteset kellene venned -ha lehet keves KM-rel .
/ de lehet Ti maskepp latjatok /


Csak akkor hoznám el, ha nem hétszámjegyű összeget kell perkálni.
Jobb oldali tank,jobbos dob, sárvédő, kormány, karok, tükör,index...
Ezek filléres dolgok. Ebay tele van velük. Nem a gyáriakat rendelném le zömmel :) Inkább 600-700 EUR-t mondanék max, ha!! nem sérült tényleg főelem, sem a lámpa, visszajelző stb. Szezon vége van lassan, nem sietek, de abban egyébként egyetértek, hogy jobb egy "ép" darabot választani.
#16315
szerintem lazan € 3,000.- felett lesz a javitas, es ha ezt az összeget hozzaadod a vetalarhoz, mar inkabb egy serülesmenteset kellene venned -ha lehet keves KM-rel .
/ de lehet Ti maskepp latjatok /
#16310
A Ducati 696 Dark miben különbözik a hagyományos 696-ostól? Csak az, hogy nem fényezett a fekete? Köszi
és szerintem nem járt hozzá gyárilag fejidom
ugy rémlik se fejidom se ulestakaro

Mondjuk ez èrdekes, mert nekem konkrétan fejidom nélkül sokkal jobban tetszik. Bár lehet, hogy hasznos, ezt nem tudom.
#16309
A Ducati 696 Dark miben különbözik a hagyományos 696-ostól? Csak az, hogy nem fényezett a fekete? Köszi
és szerintem nem járt hozzá gyárilag fejidom
ugy rémlik se fejidom se ulestakaro
#16308
A Ducati 696 Dark miben különbözik a hagyományos 696-ostól? Csak az, hogy nem fényezett a fekete? Köszi
és szerintem nem járt hozzá gyárilag fejidom
az nem csak a plus-hoz járt?
lehet, ezek már mindenen spórolnak.
#16303
Sziasztok.
Lenne pár kérdésem a Ducati motorokról. Nemrég szereztem meg a jogosítványomat motorra, megbízható motort szeretnék. Szeretnék venni egy Ducati Monster szériás motort használtan. Eddig a 600 és a 620 i.e -t néztem. Olvastam hogy eléggé sok baj van velük. Ez igaz? Mire kell figyelni hogy ha oda jutok hogy veszek egyet? Esetleg az alkatrészek mennyire beszerezhetőek/drágák? Olvastam hogy a Monster nál a kormány csak kis szögben fordítható, emiatt a manőverezés is nehezebb ez igaz?

Szia! Én is olvastam ezt a kritikát, hogy nem elég nagy a kormány elfordítási szög. Nemrég vettem az S2R 800-amat és érdekes módon nem észleltem semmi ilyesmit. Nem akarok senkit megsérteni, de akinek ez probléma, az egyszerűen rutintalan motoros és érdemes elmennie motoros képzésre, ahol megtanítják, hogyan kell leborítani a motort egy lassú kanyarban.
A megbízhatóságtól én is féltem, ezért több emberrel is beszéltem, akinek volt már új, vagy fiatal Ducatija - egyöntetűen volt a vélemény, hogy nem kell félni a minőségtől. Az pedig természetes, hogy az ismertelen előéletű, lelakott motorok meghibásodnak....ez a japánnál is, így van.
Szerintem az visszafordulásra gondolnak, félkör leírásával

Detto. dönteni kell a motort ...... különben, hogyan csinálja, akinek sportmotorja van kb. fele akkora kormány elfordítási szöggel, mint egy Monster.
#16302
Sziasztok.
Lenne pár kérdésem a Ducati motorokról. Nemrég szereztem meg a jogosítványomat motorra, megbízható motort szeretnék. Szeretnék venni egy Ducati Monster szériás motort használtan. Eddig a 600 és a 620 i.e -t néztem. Olvastam hogy eléggé sok baj van velük. Ez igaz? Mire kell figyelni hogy ha oda jutok hogy veszek egyet? Esetleg az alkatrészek mennyire beszerezhetőek/drágák? Olvastam hogy a Monster nál a kormány csak kis szögben fordítható, emiatt a manőverezés is nehezebb ez igaz?

Szia! Én is olvastam ezt a kritikát, hogy nem elég nagy a kormány elfordítási szög. Nemrég vettem az S2R 800-amat és érdekes módon nem észleltem semmi ilyesmit. Nem akarok senkit megsérteni, de akinek ez probléma, az egyszerűen rutintalan motoros és érdemes elmennie motoros képzésre, ahol megtanítják, hogyan kell leborítani a motort egy lassú kanyarban.
A megbízhatóságtól én is féltem, ezért több emberrel is beszéltem, akinek volt már új, vagy fiatal Ducatija - egyöntetűen volt a vélemény, hogy nem kell félni a minőségtől. Az pedig természetes, hogy az ismertelen előéletű, lelakott motorok meghibásodnak....ez a japánnál is, így van.
Szerintem az visszafordulásra gondolnak, félkör leírásával
#16301
Sziasztok.
Lenne pár kérdésem a Ducati motorokról. Nemrég szereztem meg a jogosítványomat motorra, megbízható motort szeretnék. Szeretnék venni egy Ducati Monster szériás motort használtan. Eddig a 600 és a 620 i.e -t néztem. Olvastam hogy eléggé sok baj van velük. Ez igaz? Mire kell figyelni hogy ha oda jutok hogy veszek egyet? Esetleg az alkatrészek mennyire beszerezhetőek/drágák? Olvastam hogy a Monster nál a kormány csak kis szögben fordítható, emiatt a manőverezés is nehezebb ez igaz?

Szia! Én is olvastam ezt a kritikát, hogy nem elég nagy a kormány elfordítási szög. Nemrég vettem az S2R 800-amat és érdekes módon nem észleltem semmi ilyesmit. Nem akarok senkit megsérteni, de akinek ez probléma, az egyszerűen rutintalan motoros és érdemes elmennie motoros képzésre, ahol megtanítják, hogyan kell leborítani a motort egy lassú kanyarban.
A megbízhatóságtól én is féltem, ezért több emberrel is beszéltem, akinek volt már új, vagy fiatal Ducatija - egyöntetűen volt a vélemény, hogy nem kell félni a minőségtől. Az pedig természetes, hogy az ismertelen előéletű, lelakott motorok meghibásodnak....ez a japánnál is, így van.
#16300
Jó estét! :)
Csak megkérdezem, nem bírom ki. Sajan az eladó Monster 696-osok, elég messze vannak. Nyíregyháza, Győr stb. Van egy ugyan Kecskeméten is, de az meg nem igazán válaszol. Ki szeretnék próbálni egyet, hogy el tudjam végre dönteni, hogy ilyen kell-e nekem, vagy sem. Ha esetleg itt Szeged környékén, vagy esetleg Szeged Bp útvonalon ill Bp-en ezt meg tudja engedni nekem valaki, hãlás lennék. Természetesen a motor értéket odaadnám addig amíg nálam van. Elég lenne bőven egy nagyobb parkoló is. Épp csak hogy megérezzem egy picit. Ez elég nagy kérés, de hátha. Vagy az is jó lenne nekem, ha esetleg tudtok egy eladó 686-ost valahol nem az ország másik felében. Köszi
#16299
Két évig volt egy 600-as Monsterem, igaz, gondos, odafigyelő tulajdonostól. Életem legjobb motorja volt - persze a szerelem is rásegített - soha nem volt vele bajom. Ennek ellenére az antimarketing gépezet jól működik, most, hogy újból Ducati vásárlása előtt állok, én is tele vagyok kétségekkel, pedig gyanítom, semmivel nincs több bajuk, mint egy japánnak. Volt már Yamaha R6-osom is, na az például óriási szopacs volt.
#16298
Sziasztok.
Lenne pár kérdésem a Ducati motorokról. Nemrég szereztem meg a jogosítványomat motorra, megbízható motort szeretnék. Szeretnék venni egy Ducati Monster szériás motort használtan. Eddig a 600 és a 620 i.e -t néztem. Olvastam hogy eléggé sok baj van velük. Ez igaz? Mire kell figyelni hogy ha oda jutok hogy veszek egyet? Esetleg az alkatrészek mennyire beszerezhetőek/drágák? Olvastam hogy a Monster nál a kormány csak kis szögben fordítható, emiatt a manőverezés is nehezebb ez igaz?
" Olvastam hogy eléggé sok baj van velük. Ez igaz? "

nem
#16297
Sziasztok.
Lenne pár kérdésem a Ducati motorokról. Nemrég szereztem meg a jogosítványomat motorra, megbízható motort szeretnék. Szeretnék venni egy Ducati Monster szériás motort használtan. Eddig a 600 és a 620 i.e -t néztem. Olvastam hogy eléggé sok baj van velük. Ez igaz? Mire kell figyelni hogy ha oda jutok hogy veszek egyet? Esetleg az alkatrészek mennyire beszerezhetőek/drágák? Olvastam hogy a Monster nál a kormány csak kis szögben fordítható, emiatt a manőverezés is nehezebb ez igaz?
Szia! Nekem is a Monster az első nagy motorom, már ez volt a 3. szezonom vele. Nyugodtan mondhatom, hogy nagyon bevált. Ne aggódj a szerviz miatt, nem kerül többe, mintha egy japánt hordanád el, inkább a vásárlásnál figyelj, hogy milyet veszel, mert az szabja meg, hogy mennyit hordod később szervizbe... Az enyémen a kötelező szervizen túl benzincsapot kellett cserélni, illetve a villaszárakban kellett olajat cserélni és tömítést és ennyi. Ezen kívül csak az extrák miatt vittem szerelőhöz. Jó volt szokni a súlyt, élmény a közúton, kanyarokban. Ha nem egy speed gépre vágysz és nem akarsz konstans 140-150-el tekerni vidéken, akkor nagyon is jó lesz.
A kormányozhatóságról pedig annyit, hogy én elég sűrűn jártam/járok vele Bp-n munkába (is), edig semmi gondom nem volt vele. Előre kell gondolkodni és kész.
Egy kis szezon eleji ízelítő a városi boldogulást illetően :)

#16296
Sziasztok.
Lenne pár kérdésem a Ducati motorokról. Nemrég szereztem meg a jogosítványomat motorra, megbízható motort szeretnék. Szeretnék venni egy Ducati Monster szériás motort használtan. Eddig a 600 és a 620 i.e -t néztem. Olvastam hogy eléggé sok baj van velük. Ez igaz? Mire kell figyelni hogy ha oda jutok hogy veszek egyet? Esetleg az alkatrészek mennyire beszerezhetőek/drágák? Olvastam hogy a Monster nál a kormány csak kis szögben fordítható, emiatt a manőverezés is nehezebb ez igaz?
#16295
Egy CBR600-zal volt versenyben, de amikor meglattam a Ducatit, azonnal eldolt a dolog. Pedig a Honda szinte ketszer olyan eros, talan megbizhatobb is, de ez a piros dög annyira szep, hogy nem erdekel, ha lassu, vagy kicsit tobbet kell vele torodni - ez egy ketkereku szobor! Ugyhogy beszeltem az eladoval, par nap mulva el is hozom, igy mar a gyakorlatban is ducatis leszek. :)
#16294
csak azert, mert gyengecske, vagy azert, mert betegagy? :) mert az elobbi tenyleg nem zavar, most egy 125-os robogorol ulok at es tulajdonkeppen azzal is elvoltam. Az elsodleges szempont most tenyleg az uzembiztossag es a kenyelem, a teljesitmeny kevesbe fontos.
gyenge, nagy és nehéz. nem ehhez a blokkhoz tervezték, csak mint mindig az olcsóság jegyében kiadták így is (és kiadják jövőre is). persze szar nem lesz, de nagyon gyorsan kívánni fogod az ezrest (+620at eladni is nehezebb)
azért ezt én így nem jelenteném ki, te is pár évet el voltál a 620-al és ismerünk a mai napig nem egy nem kettő olyan ducatist aki nem vágyik a 620-695-nél nagyobbra
ez igaz, de az első autópályázás alkalmával akartam erősebbet :) de tény, mindenki azt vesz amit akar
#16293
620as multit ne vegyél, én is azt mondom
csak azert, mert gyengecske, vagy azert, mert betegagy? :) mert az elobbi tenyleg nem zavar, most egy 125-os robogorol ulok at es tulajdonkeppen azzal is elvoltam. Az elsodleges szempont most tenyleg az uzembiztossag es a kenyelem, a teljesitmeny kevesbe fontos.
gyenge, nagy és nehéz. nem ehhez a blokkhoz tervezték, csak mint mindig az olcsóság jegyében kiadták így is (és kiadják jövőre is). persze szar nem lesz, de nagyon gyorsan kívánni fogod az ezrest (+620at eladni is nehezebb)
azért ezt én így nem jelenteném ki, te is pár évet el voltál a 620-al és ismerünk a mai napig nem egy nem kettő olyan ducatist aki nem vágyik a 620-695-nél nagyobbra
#16292
620as multit ne vegyél, én is azt mondom
csak azert, mert gyengecske, vagy azert, mert betegagy? :) mert az elobbi tenyleg nem zavar, most egy 125-os robogorol ulok at es tulajdonkeppen azzal is elvoltam. Az elsodleges szempont most tenyleg az uzembiztossag es a kenyelem, a teljesitmeny kevesbe fontos.
gyenge, nagy és nehéz. nem ehhez a blokkhoz tervezték, csak mint mindig az olcsóság jegyében kiadták így is (és kiadják jövőre is). persze szar nem lesz, de nagyon gyorsan kívánni fogod az ezrest (+620at eladni is nehezebb)
#16291
620as multit ne vegyél, én is azt mondom
csak azert, mert gyengecske, vagy azert, mert betegagy? :) mert az elobbi tenyleg nem zavar, most egy 125-os robogorol ulok at es tulajdonkeppen azzal is elvoltam. Az elsodleges szempont most tenyleg az uzembiztossag es a kenyelem, a teljesitmeny kevesbe fontos.
#16289
nyomhat de nem kell beszarni tőle, hengertalp tömítés azt hiszem de lehet együtt élni vele. Bandinak igaza van 620ast hamar kinövöd kb mint egy 50es robogót
Á, kinottem en mar a szaguldozasbol, meg volt anno 600-as Monsterem, azzal sem volt igazan bajom, lusta motoros vagyok. Ez a hengertalp tomites cserelheto dolog, vagy nem eri meg vele vacakolni?
Hiszed, vagy sem a Multi az más világ!
Ha valaki nyugodt motoros akkor a multin sem fog megvadulni
#16288
No megneztem, eleg szepnek tunik a motor. A hatso henger hatuljanal, ahol kijon a kipufogo, nemi szennyezodest lattam, nem tudtam eldonteni, hogy kosz vagy olajpara, ettol eltekintve rendben levonek tunik a kis Multistrada. Nyomhat ott ki olajat a henger? Zsepivel probaltam letorolgetni, de meg igy sem tudtam megallapitani, mi volt az.
nyomhat de nem kell beszarni tőle, hengertalp tömítés azt hiszem de lehet együtt élni vele. Bandinak igaza van 620ast hamar kinövöd kb mint egy 50es robogót
Á, kinottem en mar a szaguldozasbol, meg volt anno 600-as Monsterem, azzal sem volt igazan bajom, lusta motoros vagyok. Ez a hengertalp tomites cserelheto dolog, vagy nem eri meg vele vacakolni?
Hiszed, vagy sem a Multi az más világ!
#16287
No megneztem, eleg szepnek tunik a motor. A hatso henger hatuljanal, ahol kijon a kipufogo, nemi szennyezodest lattam, nem tudtam eldonteni, hogy kosz vagy olajpara, ettol eltekintve rendben levonek tunik a kis Multistrada. Nyomhat ott ki olajat a henger? Zsepivel probaltam letorolgetni, de meg igy sem tudtam megallapitani, mi volt az.
nyomhat de nem kell beszarni tőle, hengertalp tömítés azt hiszem de lehet együtt élni vele. Bandinak igaza van 620ast hamar kinövöd kb mint egy 50es robogót
Á, kinottem en mar a szaguldozasbol, meg volt anno 600-as Monsterem, azzal sem volt igazan bajom, lusta motoros vagyok. Ez a hengertalp tomites cserelheto dolog, vagy nem eri meg vele vacakolni?
Nekem nem volt olyan levegős ducatim beleértve az újat is aminél ne lett volna olajpára. Nem biztos, hogy hengertalp, lehet csak szimplán a kartergág lecsapatóból jön mert az is ott van. Ha nem áll a blokk tetején az olaj akkor halál felesleges hozzányúlni. Első körben lemosnám brigéciollal mert lehet több éves kosz az ott.
#16286
No megneztem, eleg szepnek tunik a motor. A hatso henger hatuljanal, ahol kijon a kipufogo, nemi szennyezodest lattam, nem tudtam eldonteni, hogy kosz vagy olajpara, ettol eltekintve rendben levonek tunik a kis Multistrada. Nyomhat ott ki olajat a henger? Zsepivel probaltam letorolgetni, de meg igy sem tudtam megallapitani, mi volt az.
nyomhat de nem kell beszarni tőle, hengertalp tömítés azt hiszem de lehet együtt élni vele. Bandinak igaza van 620ast hamar kinövöd kb mint egy 50es robogót
Á, kinottem en mar a szaguldozasbol, meg volt anno 600-as Monsterem, azzal sem volt igazan bajom, lusta motoros vagyok. Ez a hengertalp tomites cserelheto dolog, vagy nem eri meg vele vacakolni?
#16285
No megneztem, eleg szepnek tunik a motor. A hatso henger hatuljanal, ahol kijon a kipufogo, nemi szennyezodest lattam, nem tudtam eldonteni, hogy kosz vagy olajpara, ettol eltekintve rendben levonek tunik a kis Multistrada. Nyomhat ott ki olajat a henger? Zsepivel probaltam letorolgetni, de meg igy sem tudtam megallapitani, mi volt az.
nyomhat de nem kell beszarni tőle, hengertalp tömítés azt hiszem de lehet együtt élni vele. Bandinak igaza van 620ast hamar kinövöd kb mint egy 50es robogót
#16284
No megneztem, eleg szepnek tunik a motor. A hatso henger hatuljanal, ahol kijon a kipufogo, nemi szennyezodest lattam, nem tudtam eldonteni, hogy kosz vagy olajpara, ettol eltekintve rendben levonek tunik a kis Multistrada. Nyomhat ott ki olajat a henger? Zsepivel probaltam letorolgetni, de meg igy sem tudtam megallapitani, mi volt az.
A 620-ast fél év alatt kinövöd.
#16283
No megneztem, eleg szepnek tunik a motor. A hatso henger hatuljanal, ahol kijon a kipufogo, nemi szennyezodest lattam, nem tudtam eldonteni, hogy kosz vagy olajpara, ettol eltekintve rendben levonek tunik a kis Multistrada. Nyomhat ott ki olajat a henger? Zsepivel probaltam letorolgetni, de meg igy sem tudtam megallapitani, mi volt az.
#16281
Na holnap megnézem a 620-as Multistradat. Van valami fontos dolog, amire mindenkeppen ra kell kerdeznem? 16 ezer km van benne, mikor esedekes peldaul valami komolyabb szerviz, vezermuszijcsere, ilyesmi? Koszi!
remélhetőleg lehet tudni mikor volt az utolsó karbantartás, illetve igaz a km. Olvasd el: http://www.ducatiklub.hu/ducati-faq
Hat eve van a mostani gazdajanal, 3 ezer kilometerrel vette meg. Az olajcseret megcsinaltatta, a nagy szerviz akkor kb 4 ezer mulva varhato, gondolom az zsebbenyulosabb mutatvany.
szerintem olyan 90 körül
#16280
Ukkon sok vonat megall :) Elmenjek megnezni a napokban? Itt vagyok a kornyeken szombatig.

Nagyon kedves vagy, hogy felajánlod. Ha nem okoz ez Neked nagy gondot, akkor megköszönöm. Persze az lenne a legjobb ha én mennék el megnézni, mert jó lenne raülni, esetleg menni vele, de legalább azt meg tudnád nekem nézni, hogy milyen állapotban van, érdemes-e vele foglalkozni.
Ma megneztem a hypert. Elso ranezesre rendben van, egyedul az olajhuton van par lamella elhajolva, valoszinuleg nagyobb kavicsot kapott de vissza lehet hajtogatni. Deklin csizmatol kopas lathato csak. A kipu nem Akra, gyari van megmokolva/kiherelve valamennyire. Poccre indult, szep hangja van. Torzskonyv allitolag a napokban lesz meg. A gyari ket kulcs es a kodkartya meg van. Privatban kuldj mail cimet es atkuldom a kepeket.

Köszi, ment pü.
#16279

Köszi.
Még nem tudtam teljesen elengedni a hypermotard 796-ost. Sajna az egyetlen eladó példány Ukkban van. :). Tapolcától északra. Elég messze van. Főleg ahhoz, hogy egyszerűen csak kíváncsi lennek arra, hogy egyáltalán mekkora, ha ráülök, hogyan érzem magam rajta. Ha esetleg itt Szeged környékén van valakinek, hálás lennék, ha meg tudná mutatni. Nem akarnék vele menni(nyilván az már nagy kérés), "csak" rá szeretnék ülni.
Ukkon sok vonat megall :) Elmenjek megnezni a napokban? Itt vagyok a kornyeken szombatig.

Nagyon kedves vagy, hogy felajánlod. Ha nem okoz ez Neked nagy gondot, akkor megköszönöm. Persze az lenne a legjobb ha én mennék el megnézni, mert jó lenne raülni, esetleg menni vele, de legalább azt meg tudnád nekem nézni, hogy milyen állapotban van, érdemes-e vele foglalkozni.
Ma megneztem a hypert. Elso ranezesre rendben van, egyedul az olajhuton van par lamella elhajolva, valoszinuleg nagyobb kavicsot kapott de vissza lehet hajtogatni. Deklin csizmatol kopas lathato csak. A kipu nem Akra, gyari van megmokolva/kiherelve valamennyire. Poccre indult, szep hangja van. Torzskonyv allitolag a napokban lesz meg. A gyari ket kulcs es a kodkartya meg van. Privatban kuldj mail cimet es atkuldom a kepeket.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 49

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]