#16278
Na holnap megnézem a 620-as Multistradat. Van valami fontos dolog, amire mindenkeppen ra kell kerdeznem? 16 ezer km van benne, mikor esedekes peldaul valami komolyabb szerviz, vezermuszijcsere, ilyesmi? Koszi!
remélhetőleg lehet tudni mikor volt az utolsó karbantartás, illetve igaz a km. Olvasd el: http://www.ducatiklub.hu/ducati-faq
Hat eve van a mostani gazdajanal, 3 ezer kilometerrel vette meg. Az olajcseret megcsinaltatta, a nagy szerviz akkor kb 4 ezer mulva varhato, gondolom az zsebbenyulosabb mutatvany.
#16275
Na holnap megnézem a 620-as Multistradat. Van valami fontos dolog, amire mindenkeppen ra kell kerdeznem? 16 ezer km van benne, mikor esedekes peldaul valami komolyabb szerviz, vezermuszijcsere, ilyesmi? Koszi!
#16272
Rendben, akkor az ST2-ről leteszek. És a 620-as Multistradaval mi a helyzet megbízhatóság és "városállóság" terén? Van most fent a hasznaltauto.hu-n egy, meglepően alacsony, 16 ezres futásteljesítménnyel. Igaz, tíz éves, de szépnek tűnik.
Nekem van egy kihasználatlan MTS1000-esem 20ezer km-el, ha esetleg... ;)
(olcsón adom, de foglalkozni is kell vele, minden összejött: lánc+kerekek, gumik, vezérműszíj, optika. Ezért is nincs fent, gondoltam gatyába rázom előtte. Meg hát elengedni se könnyű :o)
#16271
Rendben, akkor az ST2-ről leteszek. És a 620-as Multistradaval mi a helyzet megbízhatóság és "városállóság" terén? Van most fent a hasznaltauto.hu-n egy, meglepően alacsony, 16 ezres futásteljesítménnyel. Igaz, tíz éves, de szépnek tűnik.

Udv megbizhatosagaval nincs baj egyiknek se , ha kulfodrol behozott notort veszel vagy nem klubtagtol veszed akkor legyen egy 200e ft h atnezzek es kicsereljenek rajta ezt azt es egy nagyszervizt megcsinalj rajta , ha szarazkuplungosat veszel akkor 50-100e meg hozza lehet dobni .
Vannak csodak de atlagba evenkent 4000e km futassal lehet szamolni annyit biztos megy egy motor foleg egy turamotor . Ducatinal fontos az ismert eloelet ugyhogy erdemesebb klubtagtol venni aki becsuketesen szervizbe hordta , meg ha dragabb is hosszu tavon kifizetodobb
#16270
Rendben, akkor az ST2-ről leteszek. És a 620-as Multistradaval mi a helyzet megbízhatóság és "városállóság" terén? Van most fent a hasznaltauto.hu-n egy, meglepően alacsony, 16 ezres futásteljesítménnyel. Igaz, tíz éves, de szépnek tűnik.
Multiból inkább az 1000-es.
#16269
Rendben, akkor az ST2-ről leteszek. És a 620-as Multistradaval mi a helyzet megbízhatóság és "városállóság" terén? Van most fent a hasznaltauto.hu-n egy, meglepően alacsony, 16 ezres futásteljesítménnyel. Igaz, tíz éves, de szépnek tűnik.
#16267

Ez lenne az első nagymotorom. Nem érzem magam bėnãnak, de talán számíthat, hogy 796 vagy 696. Vagy nem?
szebb,erősebb de nem annyival hogy számításon,egyértelműen 796!
Nagyobb ugrás a 696-1100 között van,de az se óriási!
Óriási a 696-1098sf ugrás,de az nagyon finom! :)

Köszi.
Még nem tudtam teljesen elengedni a hypermotard 796-ost. Sajna az egyetlen eladó példány Ukkban van. :). Tapolcától északra. Elég messze van. Főleg ahhoz, hogy egyszerűen csak kíváncsi lennek arra, hogy egyáltalán mekkora, ha ráülök, hogyan érzem magam rajta. Ha esetleg itt Szeged környékén van valakinek, hálás lennék, ha meg tudná mutatni. Nem akarnék vele menni(nyilván az már nagy kérés), "csak" rá szeretnék ülni.

http://motorcycles.axlegeeks.com/compar ... onster-796
#16265
szebb,erősebb de nem annyival hogy számításon,egyértelműen 796!
Nagyobb ugrás a 696-1100 között van,de az se óriási!
Óriási a 696-1098sf ugrás,de az nagyon finom! :)

Köszi.
Még nem tudtam teljesen elengedni a hypermotard 796-ost. Sajna az egyetlen eladó példány Ukkban van. :). Tapolcától északra. Elég messze van. Főleg ahhoz, hogy egyszerűen csak kíváncsi lennek arra, hogy egyáltalán mekkora, ha ráülök, hogyan érzem magam rajta. Ha esetleg itt Szeged környékén van valakinek, hálás lennék, ha meg tudná mutatni. Nem akarnék vele menni(nyilván az már nagy kérés), "csak" rá szeretnék ülni.
Ukkon sok vonat megall :) Elmenjek megnezni a napokban? Itt vagyok a kornyeken szombatig.

Nagyon kedves vagy, hogy felajánlod. Ha nem okoz ez Neked nagy gondot, akkor megköszönöm. Persze az lenne a legjobb ha én mennék el megnézni, mert jó lenne raülni, esetleg menni vele, de legalább azt meg tudnád nekem nézni, hogy milyen állapotban van, érdemes-e vele foglalkozni.
#16262
Azt hozza tennem hogy a 796+termi kitt-et favorizalnam ha sok az 1100!
De ha lehet inkább 1100evo!
És ha meg lehet rámérni akkor Diesel!

A Diesel az baromi jól néz ki. Persze biztos jó is. De én még mindig egy kezdő nagymotoros vagyok. Nem hiszem higy egy Diesellel kéne kezdenem. Nem mintha lenne rá pénzem! :)
Mindjuk szerencsére, mert lehet megvenném. :)
#16260
Szegecsnek köszönhetően, meg tudtam nézni egy 796-ost. Szerintetek ez mennyivel nehezebben kezelhető, mint a 696-os? Ez nekem most nagyobbnak tűnt(jóval). Persze lehet a szín is számit. Annak a tankja(696-osnak) fekete-fehér-piros volt. Tényleg, van a tankra matrica, vagy csak az idom cseréjével lehet változtatni azt?
Ilyet láttam valahol, ez nagyon tetszett:
http://www.bellissimoto.com/images/DM------02.jpg
Szerintem méretre nem nagyobb mint a 696-os. A kezelés között szerintem nem lehet nagy különbség. Ahogy Sanci mondta a nagy lépés az 1100-as és ezek között van. Nekem egy kissé felpumpált 696-osom van, városban kiválóan használható!
#16259
Sziasztok!
Sok eve mar volt egy 600-as Monsterem, hibatlanul mukodott, szerettem, de el kellett adnom. Most olyan motort keresek, amivel megoldhato a munkaba jaras, napi 2x30 km, fele m0, fele Budapest forgalmaban. Eredetileg egy Suzuki GS-t szerettem volna, hiszen szerintem az tokeletes celszerszam, de nem jott ossze az ugylet. Most viszont talaltam egy nagyon szepnek tuno, de meglehetosen oreg, 2000-es ST2-t, ami ujra felebresztette a regi szerelmet. Ora szerint 36 ezer km van benne. Szerintetek alkalmas lenne a mindennapos ingazasra? Fontos a megbizhatosag, persze az eloirt karbantartasokon nem szeretnek sporolni.

Szia
Roviden : Nem

tartottam ettől. Túl nagy, nehéz és nem bírja a strapát? :)

Nem varosi motor , varosba kenyelmetlen minden tekintetben szerintem.
Fűt a blokk rendesen alacsonyfordulatot nem szereti rangatja a lancot bele kell kuplongolni, ulespozicio nem varosba valo , tukrok szerintem hasznalhatatlanok . 70-190kmh ig hasznalhato nyugis turamotor elegge sportos szerpentinmeno.
En csak nagyobb 1000-3000km turakra hasznalom , arra jo de ha bekerulok varosba nagyon szenvedos
#16258

Ez lenne az első nagymotorom. Nem érzem magam bėnãnak, de talán számíthat, hogy 796 vagy 696. Vagy nem?
szebb,erősebb de nem annyival hogy számításon,egyértelműen 796!
Nagyobb ugrás a 696-1100 között van,de az se óriási!
Óriási a 696-1098sf ugrás,de az nagyon finom! :)

Köszi.
Még nem tudtam teljesen elengedni a hypermotard 796-ost. Sajna az egyetlen eladó példány Ukkban van. :). Tapolcától északra. Elég messze van. Főleg ahhoz, hogy egyszerűen csak kíváncsi lennek arra, hogy egyáltalán mekkora, ha ráülök, hogyan érzem magam rajta. Ha esetleg itt Szeged környékén van valakinek, hálás lennék, ha meg tudná mutatni. Nem akarnék vele menni(nyilván az már nagy kérés), "csak" rá szeretnék ülni.
Ukkon sok vonat megall :) Elmenjek megnezni a napokban? Itt vagyok a kornyeken szombatig.
#16257

szia
nekem volt 796 osom... imádtam... sokkal komolyabb mint a 696-os szerintem. (vastagabb kormány, egy lengőkar, erősebb blokk) én biztos azt venném :) az idomokat lehet cserélni, szettben. néha ki lehet fogni egy egy szettet olcsón, és akkor van egy új motorod szinte... :)

Ez lenne az első nagymotorom. Nem érzem magam bėnãnak, de talán számíthat, hogy 796 vagy 696. Vagy nem?
szebb,erősebb de nem annyival hogy számításon,egyértelműen 796!
Nagyobb ugrás a 696-1100 között van,de az se óriási!
Óriási a 696-1098sf ugrás,de az nagyon finom! :)

Köszi.
Még nem tudtam teljesen elengedni a hypermotard 796-ost. Sajna az egyetlen eladó példány Ukkban van. :). Tapolcától északra. Elég messze van. Főleg ahhoz, hogy egyszerűen csak kíváncsi lennek arra, hogy egyáltalán mekkora, ha ráülök, hogyan érzem magam rajta. Ha esetleg itt Szeged környékén van valakinek, hálás lennék, ha meg tudná mutatni. Nem akarnék vele menni(nyilván az már nagy kérés), "csak" rá szeretnék ülni.
#16256
Szegecsnek köszönhetően, meg tudtam nézni egy 796-ost. Szerintetek ez mennyivel nehezebben kezelhető, mint a 696-os? Ez nekem most nagyobbnak tűnt(jóval). Persze lehet a szín is számit. Annak a tankja(696-osnak) fekete-fehér-piros volt. Tényleg, van a tankra matrica, vagy csak az idom cseréjével lehet változtatni azt?
Ilyet láttam valahol, ez nagyon tetszett:
http://www.bellissimoto.com/images/DM------02.jpg

szia
nekem volt 796 osom... imádtam... sokkal komolyabb mint a 696-os szerintem. (vastagabb kormány, egy lengőkar, erősebb blokk) én biztos azt venném :) az idomokat lehet cserélni, szettben. néha ki lehet fogni egy egy szettet olcsón, és akkor van egy új motorod szinte... :)

Ez lenne az első nagymotorom. Nem érzem magam bėnãnak, de talán számíthat, hogy 796 vagy 696. Vagy nem?
szebb,erősebb de nem annyival hogy számításon,egyértelműen 796!
Nagyobb ugrás a 696-1100 között van,de az se óriási!
Óriási a 696-1098sf ugrás,de az nagyon finom! :)
#16255
Szegecsnek köszönhetően, meg tudtam nézni egy 796-ost. Szerintetek ez mennyivel nehezebben kezelhető, mint a 696-os? Ez nekem most nagyobbnak tűnt(jóval). Persze lehet a szín is számit. Annak a tankja(696-osnak) fekete-fehér-piros volt. Tényleg, van a tankra matrica, vagy csak az idom cseréjével lehet változtatni azt?
Ilyet láttam valahol, ez nagyon tetszett:
http://www.bellissimoto.com/images/DM------02.jpg

szia
nekem volt 796 osom... imádtam... sokkal komolyabb mint a 696-os szerintem. (vastagabb kormány, egy lengőkar, erősebb blokk) én biztos azt venném :) az idomokat lehet cserélni, szettben. néha ki lehet fogni egy egy szettet olcsón, és akkor van egy új motorod szinte... :)

Ez lenne az első nagymotorom. Nem érzem magam bėnãnak, de talán számíthat, hogy 796 vagy 696. Vagy nem?
#16254
Szegecsnek köszönhetően, meg tudtam nézni egy 796-ost. Szerintetek ez mennyivel nehezebben kezelhető, mint a 696-os? Ez nekem most nagyobbnak tűnt(jóval). Persze lehet a szín is számit. Annak a tankja(696-osnak) fekete-fehér-piros volt. Tényleg, van a tankra matrica, vagy csak az idom cseréjével lehet változtatni azt?
Ilyet láttam valahol, ez nagyon tetszett:
http://www.bellissimoto.com/images/DM------02.jpg

szia
nekem volt 796 osom... imádtam... sokkal komolyabb mint a 696-os szerintem. (vastagabb kormány, egy lengőkar, erősebb blokk) én biztos azt venném :) az idomokat lehet cserélni, szettben. néha ki lehet fogni egy egy szettet olcsón, és akkor van egy új motorod szinte... :)
#16253
Szegecsnek köszönhetően, meg tudtam nézni egy 796-ost. Szerintetek ez mennyivel nehezebben kezelhető, mint a 696-os? Ez nekem most nagyobbnak tűnt(jóval). Persze lehet a szín is számit. Annak a tankja(696-osnak) fekete-fehér-piros volt. Tényleg, van a tankra matrica, vagy csak az idom cseréjével lehet változtatni azt?
Ilyet láttam valahol, ez nagyon tetszett:
http://www.bellissimoto.com/images/DM------02.jpg
#16252
Sziasztok!
Sok eve mar volt egy 600-as Monsterem, hibatlanul mukodott, szerettem, de el kellett adnom. Most olyan motort keresek, amivel megoldhato a munkaba jaras, napi 2x30 km, fele m0, fele Budapest forgalmaban. Eredetileg egy Suzuki GS-t szerettem volna, hiszen szerintem az tokeletes celszerszam, de nem jott ossze az ugylet. Most viszont talaltam egy nagyon szepnek tuno, de meglehetosen oreg, 2000-es ST2-t, ami ujra felebresztette a regi szerelmet. Ora szerint 36 ezer km van benne. Szerintetek alkalmas lenne a mindennapos ingazasra? Fontos a megbizhatosag, persze az eloirt karbantartasokon nem szeretnek sporolni.

Szia
Roviden : Nem

tartottam ettől. Túl nagy, nehéz és nem bírja a strapát? :)
#16251
Sziasztok!
Sok eve mar volt egy 600-as Monsterem, hibatlanul mukodott, szerettem, de el kellett adnom. Most olyan motort keresek, amivel megoldhato a munkaba jaras, napi 2x30 km, fele m0, fele Budapest forgalmaban. Eredetileg egy Suzuki GS-t szerettem volna, hiszen szerintem az tokeletes celszerszam, de nem jott ossze az ugylet. Most viszont talaltam egy nagyon szepnek tuno, de meglehetosen oreg, 2000-es ST2-t, ami ujra felebresztette a regi szerelmet. Ora szerint 36 ezer km van benne. Szerintetek alkalmas lenne a mindennapos ingazasra? Fontos a megbizhatosag, persze az eloirt karbantartasokon nem szeretnek sporolni.

Szia
Roviden : Nem
#16250
Sziasztok!
Sok eve mar volt egy 600-as Monsterem, hibatlanul mukodott, szerettem, de el kellett adnom. Most olyan motort keresek, amivel megoldhato a munkaba jaras, napi 2x30 km, fele m0, fele Budapest forgalmaban. Eredetileg egy Suzuki GS-t szerettem volna, hiszen szerintem az tokeletes celszerszam, de nem jott ossze az ugylet. Most viszont talaltam egy nagyon szepnek tuno, de meglehetosen oreg, 2000-es ST2-t, ami ujra felebresztette a regi szerelmet. Ora szerint 36 ezer km van benne. Szerintetek alkalmas lenne a mindennapos ingazasra? Fontos a megbizhatosag, persze az eloirt karbantartasokon nem szeretnek sporolni.
#16248
Sziasztok!
Már a garázsban van az S2R 800! Nagyon szép, köszönöm az eladónak, hogy ilyen jó állapotban őrizte még!!
A bejelentkező nevemet is le kellene cserélni, ami onnan jött, hogy korábban több Suzuki Banditom is volt.
A lényeg, hogy ma délután már szokom egy kicsit a gépet a Bükkben, mert úgy látom, hogy a dönthetősége lényegében végtelen. Hajrá!!
Szia István! Örülök, hogy tettszik a gép, vigyázz rá és sok örömteli kilométert kívánok hozzá!!! A szívem azóta is vérzik, hogy láttalak elmenni vele tegnap...

Szia LM! Köszi, a jó kívánságot! Szerintem jó gazdája leszek...az utóbbi két napban már 2-szer motoroztam vele és 2-szer takarítottam le.....:)

Az én véleményem is az, hogy 796-ra nincsen értelme váltanom, mert nem jelent akkor pluszt, a kockázathoz és anyagi ráfordításhoz képest, ami egy fiatal, de használt motor vásárlásával jár.
Ha itthon nincsen keress egy céget, aki be tud hozni kintről egy gépet.


#16247
Azt olvastam, hogy a 696-os nem száraz kuplonugos. A 796-os és az 1100-as az milyen?
1100s es 1100 szarazkuplungos, 796 es 1100evo nem

Köszi!
Na, a hétvégén próbálok megnézni 1-2 motort. Ezek még nem a kiszemelt példányok, csak ezek vannak a legközelebb. Látni akarom élőben is ezeket, mielőtt döntenék. Tudjátok, hogy szegedi vagyok.
Egy 696+ találtam Dunakeszin(mondjuk ebben pont gondolkoztam), illetve egy 1100s-t Cegléden. Ezt csak azért nézem, mert ez van a legközelebb. Sajna 796-ost csak nagyon messze látok. Nyíregyháza, Mezőkövesd, Kisvárda. Ilyen közeli helyek. :)
Ha esetleg valaki vasárnap Pest környékén, valamikor ráérne egy pár percre, egy személyes találkozóra, hálás lennék. Bár még mindig annak örülnék a legjobban, ha itt valahol a délalföldön lennék köztetek olyanok, akiknek ilyen motorjaik vannak. 696, 796, 1100
Köszi!
Egyébkent a 800 I.E. miben más mint a 796-os?
"Egyébkent a 800 I.E. miben más mint a 796-os?"

mindenben
#16246

Hi!
Hétvégén,ha lesz időm,megnézem.
Csörögj meg szombaton 11-12-között.

Szia! Megcsörgetlek szivesen! Viszont ezt a megnézemet nem értem, bocs. Elvileg én szeretnék Szegeden megnézni egy Ducati 696-ost.

Hi!
Bocs!!!Pzsolti-nak akartam írn!

Akkor nem véletlenül nem volt tiszta! :)
#16245
Nincs veletlenül itt Szeged környékén valakinek Monster 696-osa? Túl régen láttam. Kezd jobban tetszeni a 796-os, meg az egy lengőkaros Monsterek. :) Viszont nem kellene annyit költeni motorra. Lehet, látnom kellene újra egyet élőben, hogy újra rendesen rámozduljak. Akár egy kv-ra is szívesen meghívnám az illetőt, lehet, hogy egy-két hasznos tanácsot is tudna adni nekem, így motorvásárlás előtt. Ha valamelyikőtöknek lenne pár perce rám, egyik nap, motorozása közben, hálás lennék.

Hi!
Hétvégén,ha lesz időm,megnézem.
Csörögj meg szombaton 11-12-között.

Szia! Megcsörgetlek szivesen! Viszont ezt a megnézemet nem értem, bocs. Elvileg én szeretnék Szegeden megnézni egy Ducati 696-ost.

Hi!
Bocs!!!Pzsolti-nak akartam írn!
#16244
Azt olvastam, hogy a 696-os nem száraz kuplonugos. A 796-os és az 1100-as az milyen?
1100s es 1100 szarazkuplungos, 796 es 1100evo nem

Köszi!
Na, a hétvégén próbálok megnézni 1-2 motort. Ezek még nem a kiszemelt példányok, csak ezek vannak a legközelebb. Látni akarom élőben is ezeket, mielőtt döntenék. Tudjátok, hogy szegedi vagyok.
Egy 696+ találtam Dunakeszin(mondjuk ebben pont gondolkoztam), illetve egy 1100s-t Cegléden. Ezt csak azért nézem, mert ez van a legközelebb. Sajna 796-ost csak nagyon messze látok. Nyíregyháza, Mezőkövesd, Kisvárda. Ilyen közeli helyek. :)
Ha esetleg valaki vasárnap Pest környékén, valamikor ráérne egy pár percre, egy személyes találkozóra, hálás lennék. Bár még mindig annak örülnék a legjobban, ha itt valahol a délalföldön lennék köztetek olyanok, akiknek ilyen motorjaik vannak. 696, 796, 1100
Köszi!
Egyébkent a 800 I.E. miben más mint a 796-os?
#16241
Nincs veletlenül itt Szeged környékén valakinek Monster 696-osa? Túl régen láttam. Kezd jobban tetszeni a 796-os, meg az egy lengőkaros Monsterek. :) Viszont nem kellene annyit költeni motorra. Lehet, látnom kellene újra egyet élőben, hogy újra rendesen rámozduljak. Akár egy kv-ra is szívesen meghívnám az illetőt, lehet, hogy egy-két hasznos tanácsot is tudna adni nekem, így motorvásárlás előtt. Ha valamelyikőtöknek lenne pár perce rám, egyik nap, motorozása közben, hálás lennék.

Hi!
Hétvégén,ha lesz időm,megnézem.
Csörögj meg szombaton 11-12-között.

Szia! Megcsörgetlek szivesen! Viszont ezt a megnézemet nem értem, bocs. Elvileg én szeretnék Szegeden megnézni egy Ducati 696-ost.
szerintem úgy értette hogy el kellene menni megnézni egyet.
#16240
Nincs veletlenül itt Szeged környékén valakinek Monster 696-osa? Túl régen láttam. Kezd jobban tetszeni a 796-os, meg az egy lengőkaros Monsterek. :) Viszont nem kellene annyit költeni motorra. Lehet, látnom kellene újra egyet élőben, hogy újra rendesen rámozduljak. Akár egy kv-ra is szívesen meghívnám az illetőt, lehet, hogy egy-két hasznos tanácsot is tudna adni nekem, így motorvásárlás előtt. Ha valamelyikőtöknek lenne pár perce rám, egyik nap, motorozása közben, hálás lennék.

Hi!
Hétvégén,ha lesz időm,megnézem.
Csörögj meg szombaton 11-12-között.

Szia! Megcsörgetlek szivesen! Viszont ezt a megnézemet nem értem, bocs. Elvileg én szeretnék Szegeden megnézni egy Ducati 696-ost.
#16239
Sziasztok! Már jópár éve 696-os Monstert hajtok, többször is rákívántam már egy nagyobbra, de mivel eddig a feleségemnek is volt egy S2R-je, mégsem léptem. Most viszont Bandita elvitte az S2R-t én pedig megválnék a 696-tól és feljebb lépnék. Természetesen csak Ducati érdekel és csupasz. A leginkább Monster 1100 EVO tettszene, de nagyon ritka. A sima Monster 1100 is tettszik, de abból sem nagy a választék. Érdemes a 796-on elgondolkoznom? Javarészt 1-200 km-es köröket megyek csak, inkább szerpentinezni szeretek, munka után kikapcsolódásnak. Valami játékos, könnyed gép kellene, ebben a 696 nagyon jó, csak mostmár jobb lenne egy erősebb, valamint hátul szélesebb kerékkel rendelkező gép, amit nem unok meg egyhamar, pár évig biztosan megtartanám. Mi a véleményetek ezekről, adnak annyi plusszt, hogy megérje a váltás? Vagy érdemesebb lenne többet beruháznom és az újfajta Monsterekre váltani? 821 vagy 1200? Nyilván itt az árkülönbség már jelentős, ezért őrlődök rajta, hogy azért az évi 2-3e km motorozásért megéri-e ennyit belefektetni. Köszönöm a válaszokat!
szerintem 696-ról 796-ra váltani nem érdemes. ki tudja milyen motort találsz, a tiedet meg ismered, nekem nem érné meg az a pici változás a kockázatot + a különbözetet (az átírást ne is említsük).

az evo nagyon jó kis motor, 1100-est ahogy mondod nagyon nehéz találni, de 1200est is.az 1200 árából kijön majd' 4 696-os, szóval elég nehéz kérdés. a 821-et meg ki kell próbálni, hogy bejön-e (nekem nem, staffordnak pl tetszett).

amit írtál, azok alapján én 1100-est keresnék.
Bár őszintén szólva még nem próbáltam egyiket sem, de így elméleti síkon én is úgy gondolom ahogy te, a 796 csak egy szükségmegoldás lenne valószínűleg. A 696 új korától nálam van, most kb. 28e Km van benne, több kilométereset, rosszabb állapotút semmiképpen sem szeretnék, ezért nehéz a döntés. Az újfajta Monstereken is inkább ezért gondolkozok, mert azoknak az 1-2 éves motoroknak még újszerűeknek kellene lenniük, csak hát az ár....
Mi az ami nem tettszett a 821-ben?
hogy menjen, pörgetni kell (6-8 ezer környékén), én meg ahhoz vagyok szokva, hogy elváltogatok, hiszen van nyomaték alul :)
#16238
Sziasztok! Már jópár éve 696-os Monstert hajtok, többször is rákívántam már egy nagyobbra, de mivel eddig a feleségemnek is volt egy S2R-je, mégsem léptem. Most viszont Bandita elvitte az S2R-t én pedig megválnék a 696-tól és feljebb lépnék. Természetesen csak Ducati érdekel és csupasz. A leginkább Monster 1100 EVO tettszene, de nagyon ritka. A sima Monster 1100 is tettszik, de abból sem nagy a választék. Érdemes a 796-on elgondolkoznom? Javarészt 1-200 km-es köröket megyek csak, inkább szerpentinezni szeretek, munka után kikapcsolódásnak. Valami játékos, könnyed gép kellene, ebben a 696 nagyon jó, csak mostmár jobb lenne egy erősebb, valamint hátul szélesebb kerékkel rendelkező gép, amit nem unok meg egyhamar, pár évig biztosan megtartanám. Mi a véleményetek ezekről, adnak annyi plusszt, hogy megérje a váltás? Vagy érdemesebb lenne többet beruháznom és az újfajta Monsterekre váltani? 821 vagy 1200? Nyilván itt az árkülönbség már jelentős, ezért őrlődök rajta, hogy azért az évi 2-3e km motorozásért megéri-e ennyit belefektetni. Köszönöm a válaszokat!
szerintem 696-ról 796-ra váltani nem érdemes. ki tudja milyen motort találsz, a tiedet meg ismered, nekem nem érné meg az a pici változás a kockázatot + a különbözetet (az átírást ne is említsük).

az evo nagyon jó kis motor, 1100-est ahogy mondod nagyon nehéz találni, de 1200est is.az 1200 árából kijön majd' 4 696-os, szóval elég nehéz kérdés. a 821-et meg ki kell próbálni, hogy bejön-e (nekem nem, staffordnak pl tetszett).

amit írtál, azok alapján én 1100-est keresnék.
Bár őszintén szólva még nem próbáltam egyiket sem, de így elméleti síkon én is úgy gondolom ahogy te, a 796 csak egy szükségmegoldás lenne valószínűleg. A 696 új korától nálam van, most kb. 28e Km van benne, több kilométereset, rosszabb állapotút semmiképpen sem szeretnék, ezért nehéz a döntés. Az újfajta Monstereken is inkább ezért gondolkozok, mert azoknak az 1-2 éves motoroknak még újszerűeknek kellene lenniük, csak hát az ár....
Mi az ami nem tettszett a 821-ben?
#16237
Sziasztok! Már jópár éve 696-os Monstert hajtok, többször is rákívántam már egy nagyobbra, de mivel eddig a feleségemnek is volt egy S2R-je, mégsem léptem. Most viszont Bandita elvitte az S2R-t én pedig megválnék a 696-tól és feljebb lépnék. Természetesen csak Ducati érdekel és csupasz. A leginkább Monster 1100 EVO tettszene, de nagyon ritka. A sima Monster 1100 is tettszik, de abból sem nagy a választék. Érdemes a 796-on elgondolkoznom? Javarészt 1-200 km-es köröket megyek csak, inkább szerpentinezni szeretek, munka után kikapcsolódásnak. Valami játékos, könnyed gép kellene, ebben a 696 nagyon jó, csak mostmár jobb lenne egy erősebb, valamint hátul szélesebb kerékkel rendelkező gép, amit nem unok meg egyhamar, pár évig biztosan megtartanám. Mi a véleményetek ezekről, adnak annyi plusszt, hogy megérje a váltás? Vagy érdemesebb lenne többet beruháznom és az újfajta Monsterekre váltani? 821 vagy 1200? Nyilván itt az árkülönbség már jelentős, ezért őrlődök rajta, hogy azért az évi 2-3e km motorozásért megéri-e ennyit belefektetni. Köszönöm a válaszokat!
szerintem 696-ról 796-ra váltani nem érdemes. ki tudja milyen motort találsz, a tiedet meg ismered, nekem nem érné meg az a pici változás a kockázatot + a különbözetet (az átírást ne is említsük).

az evo nagyon jó kis motor, 1100-est ahogy mondod nagyon nehéz találni, de 1200est is.az 1200 árából kijön majd' 4 696-os, szóval elég nehéz kérdés. a 821-et meg ki kell próbálni, hogy bejön-e (nekem nem, staffordnak pl tetszett).

amit írtál, azok alapján én 1100-est keresnék.
#16236
Sziasztok! Már jópár éve 696-os Monstert hajtok, többször is rákívántam már egy nagyobbra, de mivel eddig a feleségemnek is volt egy S2R-je, mégsem léptem. Most viszont Bandita elvitte az S2R-t én pedig megválnék a 696-tól és feljebb lépnék. Természetesen csak Ducati érdekel és csupasz. A leginkább Monster 1100 EVO tettszene, de nagyon ritka. A sima Monster 1100 is tettszik, de abból sem nagy a választék. Érdemes a 796-on elgondolkoznom? Javarészt 1-200 km-es köröket megyek csak, inkább szerpentinezni szeretek, munka után kikapcsolódásnak. Valami játékos, könnyed gép kellene, ebben a 696 nagyon jó, csak mostmár jobb lenne egy erősebb, valamint hátul szélesebb kerékkel rendelkező gép, amit nem unok meg egyhamar, pár évig biztosan megtartanám. Mi a véleményetek ezekről, adnak annyi plusszt, hogy megérje a váltás? Vagy érdemesebb lenne többet beruháznom és az újfajta Monsterekre váltani? 821 vagy 1200? Nyilván itt az árkülönbség már jelentős, ezért őrlődök rajta, hogy azért az évi 2-3e km motorozásért megéri-e ennyit belefektetni. Köszönöm a válaszokat!
szerintem 696-ról 796-ra váltani nem érdemes. ki tudja milyen motort találsz, a tiedet meg ismered, nekem nem érné meg az a pici változás a kockázatot + a különbözetet (az átírást ne is említsük).

az evo nagyon jó kis motor, 1100-est ahogy mondod nagyon nehéz találni, de 1200est is.az 1200 árából kijön majd' 4 696-os, szóval elég nehéz kérdés. a 821-et meg ki kell próbálni, hogy bejön-e (nekem nem, staffordnak pl tetszett).

amit írtál, azok alapján én 1100-est keresnék.
#16235
Sziasztok! Már jópár éve 696-os Monstert hajtok, többször is rákívántam már egy nagyobbra, de mivel eddig a feleségemnek is volt egy S2R-je, mégsem léptem. Most viszont Bandita elvitte az S2R-t én pedig megválnék a 696-tól és feljebb lépnék. Természetesen csak Ducati érdekel és csupasz. A leginkább Monster 1100 EVO tettszene, de nagyon ritka. A sima Monster 1100 is tettszik, de abból sem nagy a választék. Érdemes a 796-on elgondolkoznom? Javarészt 1-200 km-es köröket megyek csak, inkább szerpentinezni szeretek, munka után kikapcsolódásnak. Valami játékos, könnyed gép kellene, ebben a 696 nagyon jó, csak mostmár jobb lenne egy erősebb, valamint hátul szélesebb kerékkel rendelkező gép, amit nem unok meg egyhamar, pár évig biztosan megtartanám. Mi a véleményetek ezekről, adnak annyi plusszt, hogy megérje a váltás? Vagy érdemesebb lenne többet beruháznom és az újfajta Monsterekre váltani? 821 vagy 1200? Nyilván itt az árkülönbség már jelentős, ezért őrlődök rajta, hogy azért az évi 2-3e km motorozásért megéri-e ennyit belefektetni. Köszönöm a válaszokat!
#16234
Sziasztok!
Már a garázsban van az S2R 800! Nagyon szép, köszönöm az eladónak, hogy ilyen jó állapotban őrizte még!!
A bejelentkező nevemet is le kellene cserélni, ami onnan jött, hogy korábban több Suzuki Banditom is volt.
A lényeg, hogy ma délután már szokom egy kicsit a gépet a Bükkben, mert úgy látom, hogy a dönthetősége lényegében végtelen. Hajrá!!
Szia István! Örülök, hogy tettszik a gép, vigyázz rá és sok örömteli kilométert kívánok hozzá!!! A szívem azóta is vérzik, hogy láttalak elmenni vele tegnap...
#16233
Sziasztok!
Már a garázsban van az S2R 800! Nagyon szép, köszönöm az eladónak, hogy ilyen jó állapotban őrizte még!!
A bejelentkező nevemet is le kellene cserélni, ami onnan jött, hogy korábban több Suzuki Banditom is volt.
A lényeg, hogy ma délután már szokom egy kicsit a gépet a Bükkben, mert úgy látom, hogy a dönthetősége lényegében végtelen. Hajrá!!
#16232
Nincs veletlenül itt Szeged környékén valakinek Monster 696-osa? Túl régen láttam. Kezd jobban tetszeni a 796-os, meg az egy lengőkaros Monsterek. :) Viszont nem kellene annyit költeni motorra. Lehet, látnom kellene újra egyet élőben, hogy újra rendesen rámozduljak. Akár egy kv-ra is szívesen meghívnám az illetőt, lehet, hogy egy-két hasznos tanácsot is tudna adni nekem, így motorvásárlás előtt. Ha valamelyikőtöknek lenne pár perce rám, egyik nap, motorozása közben, hálás lennék.

Hi!
Hétvégén,ha lesz időm,megnézem.
Csörögj meg szombaton 11-12-között.
#16231
Nincs veletlenül itt Szeged környékén valakinek Monster 696-osa? Túl régen láttam. Kezd jobban tetszeni a 796-os, meg az egy lengőkaros Monsterek. :) Viszont nem kellene annyit költeni motorra. Lehet, látnom kellene újra egyet élőben, hogy újra rendesen rámozduljak. Akár egy kv-ra is szívesen meghívnám az illetőt, lehet, hogy egy-két hasznos tanácsot is tudna adni nekem, így motorvásárlás előtt. Ha valamelyikőtöknek lenne pár perce rám, egyik nap, motorozása közben, hálás lennék.
#16229
Sziasztok!

Segítsetek légy szíves a döntésben. A Monster S2R 800 és a 696 között vacilálok. Kíváncsi lennék a véleméynetekre, hogy melyiket választanátok és miért? A külcsin most nem érdekes, a motorozhatóságra, a megbízhatóságra és a fenntarthatóságra vagyok kíváncsi.

Köszi.

Bandita
ha a külcsín nem számít, akkor én a 696-ra szavazok. modernebb, könnyebben kezelhető, könnyebben eladható későbbiekben meg ilyenek
Ha a külcsín számít akkor is 696,szerintem gyorsabb és jobban is kanyarodik.
az s2r jobbsn megy, legalább is enyém
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 49

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]