- 7 years ago
#16228
Sziasztok! Köszi a véleményeket! A döntést az érzelmekre bíztam, amelyek az S2R-re szavaztak, akkor is, ha kicsit régebbi technika. Ha belegondolok, akkor már kb. 25 éve szeretnék egy Monster, de a racionalitás és nem utolsó sorban az ár legyőzte és japán lett belőle......hozzá kell tennem, hogy nem bántam meg, mert a maradék pénzt mindig túrázásra költöttem (egész Portugáliáig), míg egy Duc-ot csak a garázsban nézhettem volna.
Most már 2 gyerekkel mindegy, mert 1-2 napos kiruccanásoknál úgysem tudok többet menni és most már többet számít az érzés, hogy mivel motorozom.
Azt megígérem, hogy kompozni nem fogok vele, máshol pedig a szűk kormányelfordítási szöget döntéssel oldom meg.....
A lényeg, hogy már le is foglalóztam az S2R-t, remélem, hogy kedden el is tudom hozni!
Irígyellek!
Nekem sajna még várnom kell egy kicsit. Viszont mire meg tudnám venni, addigra sztem tuti október eleje lesz. Szoktatok még ilyenkor motorozni? Vagy ilyenkor már mindenki elrakja téli álmot aludni a mocit? Picit tartok attól, hogy a hűvös elveszi majd a kedvem a motorozástól. A vérem pedig hajt, hogy meg kéne vegyem már az idén. Szerintetek télen olcsóbban lehet motort venni, vagy nem szignifikáns a különbség az árakban?
- 7 years ago
#16227
Sziasztok! Köszi a véleményeket! A döntést az érzelmekre bíztam, amelyek az S2R-re szavaztak, akkor is, ha kicsit régebbi technika. Ha belegondolok, akkor már kb. 25 éve szeretnék egy Monster, de a racionalitás és nem utolsó sorban az ár legyőzte és japán lett belőle......hozzá kell tennem, hogy nem bántam meg, mert a maradék pénzt mindig túrázásra költöttem (egész Portugáliáig), míg egy Duc-ot csak a garázsban nézhettem volna.
Most már 2 gyerekkel mindegy, mert 1-2 napos kiruccanásoknál úgysem tudok többet menni és most már többet számít az érzés, hogy mivel motorozom.
Azt megígérem, hogy kompozni nem fogok vele, máshol pedig a szűk kormányelfordítási szöget döntéssel oldom meg.....
A lényeg, hogy már le is foglalóztam az S2R-t, remélem, hogy kedden el is tudom hozni!
OK--- akarhogy döntöttel, örülök.)) jo gep lesz, csak döntögesd szorgalmasan !
- 7 years ago
#16226
Sziasztok! Köszi a véleményeket! A döntést az érzelmekre bíztam, amelyek az S2R-re szavaztak, akkor is, ha kicsit régebbi technika. Ha belegondolok, akkor már kb. 25 éve szeretnék egy Monster, de a racionalitás és nem utolsó sorban az ár legyőzte és japán lett belőle......hozzá kell tennem, hogy nem bántam meg, mert a maradék pénzt mindig túrázásra költöttem (egész Portugáliáig), míg egy Duc-ot csak a garázsban nézhettem volna.
Most már 2 gyerekkel mindegy, mert 1-2 napos kiruccanásoknál úgysem tudok többet menni és most már többet számít az érzés, hogy mivel motorozom.
Azt megígérem, hogy kompozni nem fogok vele, máshol pedig a szűk kormányelfordítási szöget döntéssel oldom meg.....
A lényeg, hogy már le is foglalóztam az S2R-t, remélem, hogy kedden el is tudom hozni!
Most már 2 gyerekkel mindegy, mert 1-2 napos kiruccanásoknál úgysem tudok többet menni és most már többet számít az érzés, hogy mivel motorozom.
Azt megígérem, hogy kompozni nem fogok vele, máshol pedig a szűk kormányelfordítási szöget döntéssel oldom meg.....
A lényeg, hogy már le is foglalóztam az S2R-t, remélem, hogy kedden el is tudom hozni!
- 7 years ago
#16225
Sziasztok! Köszi a véleményeket! A döntést az érzelmekre bíztam, amelyek az S2R-re szavaztak, akkor is, ha kicsit régebbi technika. Ha belegondolok, akkor már kb. 25 éve szeretnék egy Monster, de a racionalitás és nem utolsó sorban az ár legyőzte és japán lett belőle......hozzá kell tennem, hogy nem bántam meg, mert a maradék pénzt mindig túrázásra költöttem (egész Portugáliáig), míg egy Duc-ot csak a garázsban nézhettem volna.
Most már 2 gyerekkel mindegy, mert 1-2 napos kiruccanásoknál úgysem tudok többet menni és most már többet számít az érzés, hogy mivel motorozom.
Azt megígérem, hogy kompozni nem fogok vele, máshol pedig a szűk kormányelfordítási szöget döntéssel oldom meg.....
A lényeg, hogy már le is foglalóztam az S2R-t, remélem, hogy kedden el is tudom hozni!
Most már 2 gyerekkel mindegy, mert 1-2 napos kiruccanásoknál úgysem tudok többet menni és most már többet számít az érzés, hogy mivel motorozom.
Azt megígérem, hogy kompozni nem fogok vele, máshol pedig a szűk kormányelfordítási szöget döntéssel oldom meg.....
A lényeg, hogy már le is foglalóztam az S2R-t, remélem, hogy kedden el is tudom hozni!
- 7 years ago
#16224
hello
Had irjam le a z eszrevetelem:
Elözö gepem egy S2R 800-as volt ( kb 6000 Km-t mentem vele ) vakon proba nelkül vettem, prima jo volt motorikusan semmi kifogas. Viszont a kis helyen valo ide-oda forgolodas dramatikus volt .A kormanyt nem lehetett elegge forditani, ...
Föleg behajozasnal, es a kijaratnal izzadtam, a mellemallt autok, motorok stb miatt, , .
Hazaeresem utan szinte verekedtek erte, eladtam. Vettem szinten proba nelkül egy 696-ost, ami helyböl egy uj Motor es uj Vaz Konstruktio, ugy a maotorblokk, mint maga a vaz uj szerkesztesü, sokkal fordulekonyabb, a villa szögallasat is megvaltoztattak, egyszerüen fantasztikus vele , motorozni, mint egy 50 ccm - es Mopeddel:).
Szinten lementem vele Görögbe oriasi elmeny volt. Nulla fogyasztas,220 Km-nel kell tankolnom, de tartalekkl meg mehetnek ca.40 -50 Km-t.
(ülest kicsit atalakittattam, ( keves szivacsot ragasztottak elöl bele, ) mert elörecsusztam allandoan-( Mindenki, többen panaszkodtak a rossz ülespositiora ) es a bananomat nyomta a Tank. Kicsit rövidebb a lökete, nagyobb a süritese, pörgösebb a Motor, ezaltal egy hangyanyit hosszabb a motorfek, prima jol felpörög, 4000 fordulaton van az utazo hangja-ereje, itt erezni a legjobban a kiegyensulyozott motorjarast, itt kezdödik a borzalom )) a sprint, jön a z erö, feljebb tepni nem erdemes de lehet . Nagyon jo az erökihasznalhatosaga az utakon, a mai forgalomban. Palyan is mentem persze, de 160-felett, l kapaszkodni kell.5-6000 fordulatnal jön egy femes hang, ekkor kilö, gyoersul, lesz izgalmas a motorozas, bar elöször idegenkedtem töle, de semmi panik , kilö, mint egy 08/15-ös gepfegyver !!
Most, hogy van összehasonlitasi alapom ujra a 696-hoz nyulnek. .
Ez mar egy modernebb motor, es ezt kell venni.
Had irjam le a z eszrevetelem:
Elözö gepem egy S2R 800-as volt ( kb 6000 Km-t mentem vele ) vakon proba nelkül vettem, prima jo volt motorikusan semmi kifogas. Viszont a kis helyen valo ide-oda forgolodas dramatikus volt .A kormanyt nem lehetett elegge forditani, ...
Föleg behajozasnal, es a kijaratnal izzadtam, a mellemallt autok, motorok stb miatt, , .
Hazaeresem utan szinte verekedtek erte, eladtam. Vettem szinten proba nelkül egy 696-ost, ami helyböl egy uj Motor es uj Vaz Konstruktio, ugy a maotorblokk, mint maga a vaz uj szerkesztesü, sokkal fordulekonyabb, a villa szögallasat is megvaltoztattak, egyszerüen fantasztikus vele , motorozni, mint egy 50 ccm - es Mopeddel:).
Szinten lementem vele Görögbe oriasi elmeny volt. Nulla fogyasztas,220 Km-nel kell tankolnom, de tartalekkl meg mehetnek ca.40 -50 Km-t.
(ülest kicsit atalakittattam, ( keves szivacsot ragasztottak elöl bele, ) mert elörecsusztam allandoan-( Mindenki, többen panaszkodtak a rossz ülespositiora ) es a bananomat nyomta a Tank. Kicsit rövidebb a lökete, nagyobb a süritese, pörgösebb a Motor, ezaltal egy hangyanyit hosszabb a motorfek, prima jol felpörög, 4000 fordulaton van az utazo hangja-ereje, itt erezni a legjobban a kiegyensulyozott motorjarast, itt kezdödik a borzalom )) a sprint, jön a z erö, feljebb tepni nem erdemes de lehet . Nagyon jo az erökihasznalhatosaga az utakon, a mai forgalomban. Palyan is mentem persze, de 160-felett, l kapaszkodni kell.5-6000 fordulatnal jön egy femes hang, ekkor kilö, gyoersul, lesz izgalmas a motorozas, bar elöször idegenkedtem töle, de semmi panik , kilö, mint egy 08/15-ös gepfegyver !!
Most, hogy van összehasonlitasi alapom ujra a 696-hoz nyulnek. .
Ez mar egy modernebb motor, es ezt kell venni.
- 7 years ago
#16223
Ha a 696 előre a 120/60 helyett 120/70 gumit vesztek megoldódik az üléspozíció,befér!
Ha meg vesztek hozza egy termi kittet,akkor uj motort kaptok!
De a forma nem időtálló!
Szerintem egy kivétel van,az evo és persze a diesel!
Ha meg vesztek hozza egy termi kittet,akkor uj motort kaptok!
De a forma nem időtálló!
Szerintem egy kivétel van,az evo és persze a diesel!
- 7 years ago
#16222
Sziasztok!
Segítsetek légy szíves a döntésben. A Monster S2R 800 és a 696 között vacilálok. Kíváncsi lennék a véleméynetekre, hogy melyiket választanátok és miért? A külcsin most nem érdekes, a motorozhatóságra, a megbízhatóságra és a fenntarthatóságra vagyok kíváncsi.
Köszi.
Bandita ha a külcsín nem számít, akkor én a 696-ra szavazok. modernebb, könnyebben kezelhető, könnyebben eladható későbbiekben meg ilyenek Ha a külcsín számít akkor is 696,szerintem gyorsabb és jobban is kanyarodik. Köszi, a véleményeket. Nekem külsőleg egyértelműen az S2R a favorít. Ezt erősíti, hogy egész jó áron hozzá lehet jutni. A hirdetések között is szereplő 1.2 M Ft-ért hírdetett, fekete gépről tudtok valamit?
- 7 years ago
#16221
Sziasztok!
Segítsetek légy szíves a döntésben. A Monster S2R 800 és a 696 között vacilálok. Kíváncsi lennék a véleméynetekre, hogy melyiket választanátok és miért? A külcsin most nem érdekes, a motorozhatóságra, a megbízhatóságra és a fenntarthatóságra vagyok kíváncsi.
Köszi.
Bandita ha a külcsín nem számít, akkor én a 696-ra szavazok. modernebb, könnyebben kezelhető, könnyebben eladható későbbiekben meg ilyenek Ha a külcsín számít akkor is 696,szerintem gyorsabb és jobban is kanyarodik.
- 7 years ago
#16220
Sziasztok!
Segítsetek légy szíves a döntésben. A Monster S2R 800 és a 696 között vacilálok. Kíváncsi lennék a véleméynetekre, hogy melyiket választanátok és miért? A külcsin most nem érdekes, a motorozhatóságra, a megbízhatóságra és a fenntarthatóságra vagyok kíváncsi.
Köszi.
Bandita ha a külcsín nem számít, akkor én a 696-ra szavazok. modernebb, könnyebben kezelhető, könnyebben eladható későbbiekben meg ilyenek
- 7 years ago
#16219
Sziasztok!
Segítsetek légy szíves a döntésben. A Monster S2R 800 és a 696 között vacilálok. Kíváncsi lennék a véleméynetekre, hogy melyiket választanátok és miért? A külcsin most nem érdekes, a motorozhatóságra, a megbízhatóságra és a fenntarthatóságra vagyok kíváncsi.
Köszi.
Bandita
Ment levél. Elfogult vagyok, de S2R 800.
- 7 years ago
#16218
Sziasztok!
Segítsetek légy szíves a döntésben. A Monster S2R 800 és a 696 között vacilálok. Kíváncsi lennék a véleméynetekre, hogy melyiket választanátok és miért? A külcsin most nem érdekes, a motorozhatóságra, a megbízhatóságra és a fenntarthatóságra vagyok kíváncsi.
Köszi.
Bandita Én azonnal Monster S2R 800-ra szavaznék. Jó konstrukció és nagyon kéne Fenntarthatóságra, költségekre nézve nem tudok tanácsot adni, de nyilván az újabb típusok közül a 696 mondható a legegyszerűbbnek, legkisebbnek, így nem lehet vele gond.
- 7 years ago
#16217
Sziasztok!
Segítsetek légy szíves a döntésben. A Monster S2R 800 és a 696 között vacilálok. Kíváncsi lennék a véleméynetekre, hogy melyiket választanátok és miért? A külcsin most nem érdekes, a motorozhatóságra, a megbízhatóságra és a fenntarthatóságra vagyok kíváncsi.
Köszi.
Bandita
Segítsetek légy szíves a döntésben. A Monster S2R 800 és a 696 között vacilálok. Kíváncsi lennék a véleméynetekre, hogy melyiket választanátok és miért? A külcsin most nem érdekes, a motorozhatóságra, a megbízhatóságra és a fenntarthatóságra vagyok kíváncsi.
Köszi.
Bandita
- 7 years ago
#16216
Szia!
Ezt már nézted?
http://www.jofogas.hu/pest/Ducati_696__ ... tm?first=1
Őszintén? Jófogáson egyszer nem kerestem még motort.
Amúgy mennyi az ilyen átírása? Gondolom van valami teendő, hogy angol papírjai vannak.
Láttam egy Monster 696 darkot. Nagyon szép. Valahol olvastam, higy a dark, valami light verzió(valami olcsóbb benne). Vagy rosszul emlekszem? olcsóbb, mert matt a fényezése, és modeltől függően nem szoktak adni hozzá üléstakarót és/vagy fejidomot
- 7 years ago
#16215
Őszintén? Jófogáson egyszer nem kerestem még motort.
Amúgy mennyi az ilyen átírása? Gondolom van valami teendő, hogy angol papírjai vannak.
Láttam egy Monster 696 darkot. Nagyon szép. Valahol olvastam, higy a dark, valami light verzió(valami olcsóbb benne). Vagy rosszul emlekszem? Szia! Kérdezted a KTM-et konkrétan a Duke-al nem motoroztam csak a 690 szupermotoval viszont az erőforrás ugyan az! Nekem őszintén szólva a régebbi Az LC4-es 640 jobban bejött! a 690 egy nagyon jó motor szinte 0 rázkódás nagyon jó a motor tol végig csak "steril" én 640 pici darabosságágát jobban szerettem! Hát a ülés magasságról annyit hogy 172 centi vagyok de a 690 supermotoról 950 Adventure -röl is Meg Most 1000 -s Multimról is az egyik lában él re a valamelyik oldalra egy picit átcsúszok majdnem telitalpra de sose volt gondom! Vélemény szerint ha egyik oldalt egy picit átcsúszva leér a talajra akkor bőven meglehet tartani még egy 200 kiló körüli motort!
Ja egyébként én mióta megvan a L 2 azóta nem is érdekelnek az egyhengeres szöcskék
Nagyon köszönöm a válaszod.
- 7 years ago
#16214
Szia!
Ezt már nézted?
http://www.jofogas.hu/pest/Ducati_696__ ... tm?first=1
Őszintén? Jófogáson egyszer nem kerestem még motort.
Amúgy mennyi az ilyen átírása? Gondolom van valami teendő, hogy angol papírjai vannak.
Láttam egy Monster 696 darkot. Nagyon szép. Valahol olvastam, higy a dark, valami light verzió(valami olcsóbb benne). Vagy rosszul emlekszem? Szia! Kérdezted a KTM-et konkrétan a Duke-al nem motoroztam csak a 690 szupermotoval viszont az erőforrás ugyan az! Nekem őszintén szólva a régebbi Az LC4-es 640 jobban bejött! a 690 egy nagyon jó motor szinte 0 rázkódás nagyon jó a motor tol végig csak "steril" én 640 pici darabosságágát jobban szerettem! Hát a ülés magasságról annyit hogy 172 centi vagyok de a 690 supermotoról 950 Adventure -röl is Meg Most 1000 -s Multimról is az egyik lában él re a valamelyik oldalra egy picit átcsúszok majdnem telitalpra de sose volt gondom! Vélemény szerint ha egyik oldalt egy picit átcsúszva leér a talajra akkor bőven meglehet tartani még egy 200 kiló körüli motort!
Ja egyébként én mióta megvan a L 2 azóta nem is érdekelnek az egyhengeres szöcskék
- 7 years ago
#16213
Amúgy csak ennyi?
Szia!
Ezt már nézted?
http://www.jofogas.hu/pest/Ducati_696__ ... tm?first=1
Őszintén? Jófogáson egyszer nem kerestem még motort.
Amúgy mennyi az ilyen átírása? Gondolom van valami teendő, hogy angol papírjai vannak.
Láttam egy Monster 696 darkot. Nagyon szép. Valahol olvastam, higy a dark, valami light verzió(valami olcsóbb benne). Vagy rosszul emlekszem?
- 7 years ago
#16212
szebb
Amúgy csak ennyi?
Szia!
Ezt már nézted?
http://www.jofogas.hu/pest/Ducati_696__ ... tm?first=1
Őszintén? Jófogáson egyszer nem kerestem még motort.
Amúgy mennyi az ilyen átírása? Gondolom van valami teendő, hogy angol papírjai vannak.
- 7 years ago
#16211
Köszönöm az eddigi válaszokat. Az, hogy egy lengőkaros, az miben más, esetleg jobb(gondolom nem rosszabb). szebb
Amúgy csak ennyi?
Szia!
Ezt már nézted?
http://www.jofogas.hu/pest/Ducati_696__ ... tm?first=1
- 7 years ago
#16210
Szia,
Nekem egy 696-os Monsterem van. Igaz egy kicsit át van alakítva, a hátulja egy lengőkarossá (796), így hátul nálam 180-as gumi van, illetve kapott egy kis elektronikai tuningot. Én így vettem, én csak a km-eket rakom bele azóta is.
Én 180 cm vagyok. A fő teszt a nyári olaszországi túra volt. Ott volt minden, a szerpentintől az autópályáig. Kanyarodni, döntögetni nagyon jól lehet vele, a szerpentinen való motorozás nagyon jó volt, mind lassú kanyarokban, mind pedig gyors autópályás kanyarokban. A többi típust nem ismerem ez ügyben, mivel nekem is ez az első igazi nagy motorom, de szerintem a kanyarodástól, kanyaroktól semmiképpen sem kell tartani. Városi motorozásra is jól használható, tág fordulati szám határok között lehet használni. Mindig találsz megfelelő fordulatot, nem rángat, csak ha elbambulsz.
Én nem bántam meg, hogy megvettem. Jó vele motorozni, mind városban, mind közúton!
Üdv
Köszönöm az eddigi válaszokat. Az, hogy egy lengőkaros, az miben más, esetleg jobb(gondolom nem rosszabb). szebb
Amúgy csak ennyi?
- 7 years ago
#16209
Szia,
Nekem egy 696-os Monsterem van. Igaz egy kicsit át van alakítva, a hátulja egy lengőkarossá (796), így hátul nálam 180-as gumi van, illetve kapott egy kis elektronikai tuningot. Én így vettem, én csak a km-eket rakom bele azóta is.
Én 180 cm vagyok. A fő teszt a nyári olaszországi túra volt. Ott volt minden, a szerpentintől az autópályáig. Kanyarodni, döntögetni nagyon jól lehet vele, a szerpentinen való motorozás nagyon jó volt, mind lassú kanyarokban, mind pedig gyors autópályás kanyarokban. A többi típust nem ismerem ez ügyben, mivel nekem is ez az első igazi nagy motorom, de szerintem a kanyarodástól, kanyaroktól semmiképpen sem kell tartani. Városi motorozásra is jól használható, tág fordulati szám határok között lehet használni. Mindig találsz megfelelő fordulatot, nem rángat, csak ha elbambulsz.
Én nem bántam meg, hogy megvettem. Jó vele motorozni, mind városban, mind közúton!
Üdv
Köszönöm az eddigi válaszokat. Az, hogy egy lengőkaros, az miben más, esetleg jobb(gondolom nem rosszabb). szebb
At tuti, szép, amikor látszik a teljes kerék.
- 7 years ago
#16208
Sziasztok!
Már írtam a Monster topicba, de talán annak inkább itt lenne a helye, emiatt bemásolom ide, onnan meg kitöröltem. Amiatt van ez az egész, mert ki akarom egészíteni, az pedig már nem Monster lesz.
Az előző írásom:
Sziasztok!
Új vagyok. Amúgy Zoli. Mostanában szeretnék motort venni. Nagyon szemezgetek a 2008 utáni Ducati Monster 696-osokkal. Tudnátok írni erről valamit? Mennyire vezethető könnyen, mennyire dönthető, mennyire fordulékony, városban van esély használni? Azt néztem, higy elvileg nem annyira nehéz. Meg ahogy lattam most egyet élőben, nem is tűnik nagynak. A dönthetőség azért lenne fontos, mert később nem szeretném, ha ez elvenne a kanyarokban az élvezetből. Igazából minden érdekelhet erről a motorról. Első nagymotorom lenne amúgy. Előre is köszi a válszokat. Z
Remélem nem nagyon hülyék a kerdések!
Ez pedig ami már nem Monster.
Igazából amikor eldöntöttem, hogy venni akarok motort, akkor a supermotok is szóba kerültek, de amiatt,,hogy hosszútávon nem feltétlenül kényelmesek, emiatt nem vagyok ezekben biztos. De most megláttam egy hirdetett Ducati Hypermotard 796-ost. Persze ez nem supermoto, de azt hiszem talán ahhoz lehetne leginkább hasonlítani. Ismeritek ezt? Hosszabb távra ez valamennyire elviselhető? És ha nem vagyok pofátlan, akkor megkérdezném, hogy ha nem Monster, akkor szerintetek a796-os(2010-es), vagy egy KTM Duke 690-es(2008-as). Amit így olvasva meg tudtam állapítani, hogy a KTM könnyebb vagy 15kg-mal, viszont magasabb az ülése 4 cm-vel(KTM-865; Ducati 825). Meg persze sok inden mást is, de ezek mivel nem vagyok egy 100 kilós hegyimeszelő, nekem fontosak. Bocs, ha egyszerre sok a kérdés, de nem bírtam magamban tartani.
Kössz előre is. Z Szia,
Nekem egy 696-os Monsterem van. Igaz egy kicsit át van alakítva, a hátulja egy lengőkarossá (796), így hátul nálam 180-as gumi van, illetve kapott egy kis elektronikai tuningot. Én így vettem, én csak a km-eket rakom bele azóta is.
Én 180 cm vagyok. A fő teszt a nyári olaszországi túra volt. Ott volt minden, a szerpentintől az autópályáig. Kanyarodni, döntögetni nagyon jól lehet vele, a szerpentinen való motorozás nagyon jó volt, mind lassú kanyarokban, mind pedig gyors autópályás kanyarokban. A többi típust nem ismerem ez ügyben, mivel nekem is ez az első igazi nagy motorom, de szerintem a kanyarodástól, kanyaroktól semmiképpen sem kell tartani. Városi motorozásra is jól használható, tág fordulati szám határok között lehet használni. Mindig találsz megfelelő fordulatot, nem rángat, csak ha elbambulsz.
Én nem bántam meg, hogy megvettem. Jó vele motorozni, mind városban, mind közúton!
Üdv
Köszönöm az eddigi válaszokat. Az, hogy egy lengőkaros, az miben más, esetleg jobb(gondolom nem rosszabb). szebb
- 7 years ago
#16207
Sziasztok!
Már írtam a Monster topicba, de talán annak inkább itt lenne a helye, emiatt bemásolom ide, onnan meg kitöröltem. Amiatt van ez az egész, mert ki akarom egészíteni, az pedig már nem Monster lesz.
Az előző írásom:
Sziasztok!
Új vagyok. Amúgy Zoli. Mostanában szeretnék motort venni. Nagyon szemezgetek a 2008 utáni Ducati Monster 696-osokkal. Tudnátok írni erről valamit? Mennyire vezethető könnyen, mennyire dönthető, mennyire fordulékony, városban van esély használni? Azt néztem, higy elvileg nem annyira nehéz. Meg ahogy lattam most egyet élőben, nem is tűnik nagynak. A dönthetőség azért lenne fontos, mert később nem szeretném, ha ez elvenne a kanyarokban az élvezetből. Igazából minden érdekelhet erről a motorról. Első nagymotorom lenne amúgy. Előre is köszi a válszokat. Z
Remélem nem nagyon hülyék a kerdések!
Ez pedig ami már nem Monster.
Igazából amikor eldöntöttem, hogy venni akarok motort, akkor a supermotok is szóba kerültek, de amiatt,,hogy hosszútávon nem feltétlenül kényelmesek, emiatt nem vagyok ezekben biztos. De most megláttam egy hirdetett Ducati Hypermotard 796-ost. Persze ez nem supermoto, de azt hiszem talán ahhoz lehetne leginkább hasonlítani. Ismeritek ezt? Hosszabb távra ez valamennyire elviselhető? És ha nem vagyok pofátlan, akkor megkérdezném, hogy ha nem Monster, akkor szerintetek a796-os(2010-es), vagy egy KTM Duke 690-es(2008-as). Amit így olvasva meg tudtam állapítani, hogy a KTM könnyebb vagy 15kg-mal, viszont magasabb az ülése 4 cm-vel(KTM-865; Ducati 825). Meg persze sok inden mást is, de ezek mivel nem vagyok egy 100 kilós hegyimeszelő, nekem fontosak. Bocs, ha egyszerre sok a kérdés, de nem bírtam magamban tartani.
Kössz előre is. Z Szia,
Nekem egy 696-os Monsterem van. Igaz egy kicsit át van alakítva, a hátulja egy lengőkarossá (796), így hátul nálam 180-as gumi van, illetve kapott egy kis elektronikai tuningot. Én így vettem, én csak a km-eket rakom bele azóta is.
Én 180 cm vagyok. A fő teszt a nyári olaszországi túra volt. Ott volt minden, a szerpentintől az autópályáig. Kanyarodni, döntögetni nagyon jól lehet vele, a szerpentinen való motorozás nagyon jó volt, mind lassú kanyarokban, mind pedig gyors autópályás kanyarokban. A többi típust nem ismerem ez ügyben, mivel nekem is ez az első igazi nagy motorom, de szerintem a kanyarodástól, kanyaroktól semmiképpen sem kell tartani. Városi motorozásra is jól használható, tág fordulati szám határok között lehet használni. Mindig találsz megfelelő fordulatot, nem rángat, csak ha elbambulsz.
Én nem bántam meg, hogy megvettem. Jó vele motorozni, mind városban, mind közúton!
Üdv
Köszönöm az eddigi válaszokat. Az, hogy egy lengőkaros, az miben más, esetleg jobb(gondolom nem rosszabb).
- 7 years ago
#16206
Sziasztok!
Már írtam a Monster topicba, de talán annak inkább itt lenne a helye, emiatt bemásolom ide, onnan meg kitöröltem. Amiatt van ez az egész, mert ki akarom egészíteni, az pedig már nem Monster lesz.
Az előző írásom:
Sziasztok!
Új vagyok. Amúgy Zoli. Mostanában szeretnék motort venni. Nagyon szemezgetek a 2008 utáni Ducati Monster 696-osokkal. Tudnátok írni erről valamit? Mennyire vezethető könnyen, mennyire dönthető, mennyire fordulékony, városban van esély használni? Azt néztem, higy elvileg nem annyira nehéz. Meg ahogy lattam most egyet élőben, nem is tűnik nagynak. A dönthetőség azért lenne fontos, mert később nem szeretném, ha ez elvenne a kanyarokban az élvezetből. Igazából minden érdekelhet erről a motorról. Első nagymotorom lenne amúgy. Előre is köszi a válszokat. Z
Remélem nem nagyon hülyék a kerdések!
Ez pedig ami már nem Monster.
Igazából amikor eldöntöttem, hogy venni akarok motort, akkor a supermotok is szóba kerültek, de amiatt,,hogy hosszútávon nem feltétlenül kényelmesek, emiatt nem vagyok ezekben biztos. De most megláttam egy hirdetett Ducati Hypermotard 796-ost. Persze ez nem supermoto, de azt hiszem talán ahhoz lehetne leginkább hasonlítani. Ismeritek ezt? Hosszabb távra ez valamennyire elviselhető? És ha nem vagyok pofátlan, akkor megkérdezném, hogy ha nem Monster, akkor szerintetek a796-os(2010-es), vagy egy KTM Duke 690-es(2008-as). Amit így olvasva meg tudtam állapítani, hogy a KTM könnyebb vagy 15kg-mal, viszont magasabb az ülése 4 cm-vel(KTM-865; Ducati 825). Meg persze sok inden mást is, de ezek mivel nem vagyok egy 100 kilós hegyimeszelő, nekem fontosak. Bocs, ha egyszerre sok a kérdés, de nem bírtam magamban tartani.
Kössz előre is. Z Szia,
Nekem egy 696-os Monsterem van. Igaz egy kicsit át van alakítva, a hátulja egy lengőkarossá (796), így hátul nálam 180-as gumi van, illetve kapott egy kis elektronikai tuningot. Én így vettem, én csak a km-eket rakom bele azóta is.
Én 180 cm vagyok. A fő teszt a nyári olaszországi túra volt. Ott volt minden, a szerpentintől az autópályáig. Kanyarodni, döntögetni nagyon jól lehet vele, a szerpentinen való motorozás nagyon jó volt, mind lassú kanyarokban, mind pedig gyors autópályás kanyarokban. A többi típust nem ismerem ez ügyben, mivel nekem is ez az első igazi nagy motorom, de szerintem a kanyarodástól, kanyaroktól semmiképpen sem kell tartani. Városi motorozásra is jól használható, tág fordulati szám határok között lehet használni. Mindig találsz megfelelő fordulatot, nem rángat, csak ha elbambulsz.
Én nem bántam meg, hogy megvettem. Jó vele motorozni, mind városban, mind közúton!
Üdv
- 7 years ago
#16205
Senki?
Egyáltalán érdemes a 696-osban gondolkozni? Ha jól belegondolok, elég sok van eladó. Van vele valami gond? Köszi! az a helyzet, h tényleg mindenki úton van én nem vok 696 tulaj, szóval nincs tapasztalatom, de semmi rosszat nem hallottam a típusról. Szimpatikus kezdőmotornak tűnik, de nekem pl a régebbi széria formavilága tetszett. te hova lettél? ööö, igen, a gyors csapattól lemaradtam,majd Tapolca után rossz irányba (nem) fordultam. Mivel nem tudtam a számotokat, sem a hely nevét és helyét, ezért mire visszaértem a tervezett útvonalra, az egész csapatot elvesztettem. Uh úgy gondoltam, megyek tovább. Végigmentem az utat, Füreden meg bedobtam egy ebédet . Szal amúgy jó volt, csak lemaradtam. Mikor értetek vissza?
- 7 years ago
#16204
Sziasztok!
Már írtam a Monster topicba, de talán annak inkább itt lenne a helye, emiatt bemásolom ide, onnan meg kitöröltem. Amiatt van ez az egész, mert ki akarom egészíteni, az pedig már nem Monster lesz.
Az előző írásom:
Sziasztok!
Új vagyok. Amúgy Zoli. Mostanában szeretnék motort venni. Nagyon szemezgetek a 2008 utáni Ducati Monster 696-osokkal. Tudnátok írni erről valamit? Mennyire vezethető könnyen, mennyire dönthető, mennyire fordulékony, városban van esély használni? Azt néztem, higy elvileg nem annyira nehéz. Meg ahogy lattam most egyet élőben, nem is tűnik nagynak. A dönthetőség azért lenne fontos, mert később nem szeretném, ha ez elvenne a kanyarokban az élvezetből. Igazából minden érdekelhet erről a motorról. Első nagymotorom lenne amúgy. Előre is köszi a válszokat. Z
Remélem nem nagyon hülyék a kerdések!
Ez pedig ami már nem Monster.
Igazából amikor eldöntöttem, hogy venni akarok motort, akkor a supermotok is szóba kerültek, de amiatt,,hogy hosszútávon nem feltétlenül kényelmesek, emiatt nem vagyok ezekben biztos. De most megláttam egy hirdetett Ducati Hypermotard 796-ost. Persze ez nem supermoto, de azt hiszem talán ahhoz lehetne leginkább hasonlítani. Ismeritek ezt? Hosszabb távra ez valamennyire elviselhető? És ha nem vagyok pofátlan, akkor megkérdezném, hogy ha nem Monster, akkor szerintetek a796-os(2010-es), vagy egy KTM Duke 690-es(2008-as). Amit így olvasva meg tudtam állapítani, hogy a KTM könnyebb vagy 15kg-mal, viszont magasabb az ülése 4 cm-vel(KTM-865; Ducati 825). Meg persze sok inden mást is, de ezek mivel nem vagyok egy 100 kilós hegyimeszelő, nekem fontosak. Bocs, ha egyszerre sok a kérdés, de nem bírtam magamban tartani.
Kössz előre is. Z
Senki?
Egyáltalán érdemes a 696-osban gondolkozni? Ha jól belegondolok, elég sok van eladó. Van vele valami gond? Köszi! az a helyzet, h tényleg mindenki úton van én nem vok 696 tulaj, szóval nincs tapasztalatom, de semmi rosszat nem hallottam a típusról. Szimpatikus kezdőmotornak tűnik, de nekem pl a régebbi széria formavilága tetszett. te hova lettél?
- 7 years ago
#16203
Igen,en is így latom!
Viszont lehet en a 796 monstert választanám.
Erősebb,egykaru
A 696 160 gumi van ami fordulekonyabb
Húha
Viszont lehet en a 796 monstert választanám.
Erősebb,egykaru
A 696 160 gumi van ami fordulekonyabb
Húha
- 7 years ago
#16202
A 796-os Hypermotardról mi a véleményetek? Jó motor az? Mennyit lehet vele menni egyhuzamban, mennyire kényelmetlen? Ha netán el akarnék vele menni messzebre. Köszi
A Monster 696-os ilyen szempontból milyen?
Mivel ez egy Ducati fórum, nem nagyon akarom forszírozni a KTM-et(2008 Duke 690), de ha esetleg valamelyikőtöknek van tapasztalata ezzel, valamelyik Hypermotarddal összevetve(nyilván a 796-os volna a legjobb), hálás lennék ha leírná! milyen magas vagy?
173cm, szerintem akkor a monster a jobb választás, kényelmesebb is meg hosszabb utakra is alkalmasabb, és lehet a hyperről nem is érne le rendesen a lábad
- 7 years ago
#16201
A 796-os Hypermotardról mi a véleményetek? Jó motor az? Mennyit lehet vele menni egyhuzamban, mennyire kényelmetlen? Ha netán el akarnék vele menni messzebre. Köszi
A Monster 696-os ilyen szempontból milyen?
Mivel ez egy Ducati fórum, nem nagyon akarom forszírozni a KTM-et(2008 Duke 690), de ha esetleg valamelyikőtöknek van tapasztalata ezzel, valamelyik Hypermotarddal összevetve(nyilván a 796-os volna a legjobb), hálás lennék ha leírná! milyen magas vagy?
173cm,
- 7 years ago
#16200
A 796-os Hypermotardról mi a véleményetek? Jó motor az? Mennyit lehet vele menni egyhuzamban, mennyire kényelmetlen? Ha netán el akarnék vele menni messzebre. Köszi
A Monster 696-os ilyen szempontból milyen?
Mivel ez egy Ducati fórum, nem nagyon akarom forszírozni a KTM-et(2008 Duke 690), de ha esetleg valamelyikőtöknek van tapasztalata ezzel, valamelyik Hypermotarddal összevetve(nyilván a 796-os volna a legjobb), hálás lennék ha leírná! milyen magas vagy?
- 7 years ago
#16199
A 796-os Hypermotardról mi a véleményetek? Jó motor az? Mennyit lehet vele menni egyhuzamban, mennyire kényelmetlen? Ha netán el akarnék vele menni messzebre. Köszi
A Monster 696-os ilyen szempontból milyen?
Mivel ez egy Ducati fórum, nem nagyon akarom forszírozni a KTM-et(2008 Duke 690), de ha esetleg valamelyikőtöknek van tapasztalata ezzel, valamelyik Hypermotarddal összevetve(nyilván a 796-os volna a legjobb), hálás lennék ha leírná!
A Monster 696-os ilyen szempontból milyen?
Mivel ez egy Ducati fórum, nem nagyon akarom forszírozni a KTM-et(2008 Duke 690), de ha esetleg valamelyikőtöknek van tapasztalata ezzel, valamelyik Hypermotarddal összevetve(nyilván a 796-os volna a legjobb), hálás lennék ha leírná!
- 7 years ago
#16198
Senki?
Egyáltalán érdemes a 696-osban gondolkozni? Ha jól belegondolok, elég sok van eladó. Van vele valami gond? Köszi! az a helyzet, h tényleg mindenki úton van én nem vok 696 tulaj, szóval nincs tapasztalatom, de semmi rosszat nem hallottam a típusról. Szimpatikus kezdőmotornak tűnik, de nekem pl a régebbi széria formavilága tetszett.
Köszi. Jobban örülnék ha a régi jobban tetszene, olcsóbb lenne. De sajna most, hogy élőben is láttam a 696-ost, szerelmes lettem bele. Így ha nem Hyyper vagy Duke lesz, akkor valszeg 696. Persze nyilván az lenne a legjobb, ha kipróbálnám mindet. Sanci lenyomott vele 4 évet és imádta
- 7 years ago
#16197
Sziasztok!
Már írtam a Monster topicba, de talán annak inkább itt lenne a helye, emiatt bemásolom ide, onnan meg kitöröltem. Amiatt van ez az egész, mert ki akarom egészíteni, az pedig már nem Monster lesz.
Az előző írásom:
Sziasztok!
Új vagyok. Amúgy Zoli. Mostanában szeretnék motort venni. Nagyon szemezgetek a 2008 utáni Ducati Monster 696-osokkal. Tudnátok írni erről valamit? Mennyire vezethető könnyen, mennyire dönthető, mennyire fordulékony, városban van esély használni? Azt néztem, higy elvileg nem annyira nehéz. Meg ahogy lattam most egyet élőben, nem is tűnik nagynak. A dönthetőség azért lenne fontos, mert később nem szeretném, ha ez elvenne a kanyarokban az élvezetből. Igazából minden érdekelhet erről a motorról. Első nagymotorom lenne amúgy. Előre is köszi a válszokat. Z
Remélem nem nagyon hülyék a kerdések!
Ez pedig ami már nem Monster.
Igazából amikor eldöntöttem, hogy venni akarok motort, akkor a supermotok is szóba kerültek, de amiatt,,hogy hosszútávon nem feltétlenül kényelmesek, emiatt nem vagyok ezekben biztos. De most megláttam egy hirdetett Ducati Hypermotard 796-ost. Persze ez nem supermoto, de azt hiszem talán ahhoz lehetne leginkább hasonlítani. Ismeritek ezt? Hosszabb távra ez valamennyire elviselhető? És ha nem vagyok pofátlan, akkor megkérdezném, hogy ha nem Monster, akkor szerintetek a796-os(2010-es), vagy egy KTM Duke 690-es(2008-as). Amit így olvasva meg tudtam állapítani, hogy a KTM könnyebb vagy 15kg-mal, viszont magasabb az ülése 4 cm-vel(KTM-865; Ducati 825). Meg persze sok inden mást is, de ezek mivel nem vagyok egy 100 kilós hegyimeszelő, nekem fontosak. Bocs, ha egyszerre sok a kérdés, de nem bírtam magamban tartani.
Kössz előre is. Z
Senki?
Egyáltalán érdemes a 696-osban gondolkozni? Ha jól belegondolok, elég sok van eladó. Van vele valami gond? Köszi! az a helyzet, h tényleg mindenki úton van én nem vok 696 tulaj, szóval nincs tapasztalatom, de semmi rosszat nem hallottam a típusról. Szimpatikus kezdőmotornak tűnik, de nekem pl a régebbi széria formavilága tetszett.
Köszi. Jobban örülnék ha a régi jobban tetszene, olcsóbb lenne. De sajna most, hogy élőben is láttam a 696-ost, szerelmes lettem bele. Így ha nem Hyyper vagy Duke lesz, akkor valszeg 696. Persze nyilván az lenne a legjobb, ha kipróbálnám mindet.
- 7 years ago
#16196
Sziasztok!
Már írtam a Monster topicba, de talán annak inkább itt lenne a helye, emiatt bemásolom ide, onnan meg kitöröltem. Amiatt van ez az egész, mert ki akarom egészíteni, az pedig már nem Monster lesz.
Az előző írásom:
Sziasztok!
Új vagyok. Amúgy Zoli. Mostanában szeretnék motort venni. Nagyon szemezgetek a 2008 utáni Ducati Monster 696-osokkal. Tudnátok írni erről valamit? Mennyire vezethető könnyen, mennyire dönthető, mennyire fordulékony, városban van esély használni? Azt néztem, higy elvileg nem annyira nehéz. Meg ahogy lattam most egyet élőben, nem is tűnik nagynak. A dönthetőség azért lenne fontos, mert később nem szeretném, ha ez elvenne a kanyarokban az élvezetből. Igazából minden érdekelhet erről a motorról. Első nagymotorom lenne amúgy. Előre is köszi a válszokat. Z
Remélem nem nagyon hülyék a kerdések!
Ez pedig ami már nem Monster.
Igazából amikor eldöntöttem, hogy venni akarok motort, akkor a supermotok is szóba kerültek, de amiatt,,hogy hosszútávon nem feltétlenül kényelmesek, emiatt nem vagyok ezekben biztos. De most megláttam egy hirdetett Ducati Hypermotard 796-ost. Persze ez nem supermoto, de azt hiszem talán ahhoz lehetne leginkább hasonlítani. Ismeritek ezt? Hosszabb távra ez valamennyire elviselhető? És ha nem vagyok pofátlan, akkor megkérdezném, hogy ha nem Monster, akkor szerintetek a796-os(2010-es), vagy egy KTM Duke 690-es(2008-as). Amit így olvasva meg tudtam állapítani, hogy a KTM könnyebb vagy 15kg-mal, viszont magasabb az ülése 4 cm-vel(KTM-865; Ducati 825). Meg persze sok inden mást is, de ezek mivel nem vagyok egy 100 kilós hegyimeszelő, nekem fontosak. Bocs, ha egyszerre sok a kérdés, de nem bírtam magamban tartani.
Kössz előre is. Z
Senki?
Egyáltalán érdemes a 696-osban gondolkozni? Ha jól belegondolok, elég sok van eladó. Van vele valami gond? Köszi! az a helyzet, h tényleg mindenki úton van én nem vok 696 tulaj, szóval nincs tapasztalatom, de semmi rosszat nem hallottam a típusról. Szimpatikus kezdőmotornak tűnik, de nekem pl a régebbi széria formavilága tetszett.
- 7 years ago
#16195
Sziasztok!
Már írtam a Monster topicba, de talán annak inkább itt lenne a helye, emiatt bemásolom ide, onnan meg kitöröltem. Amiatt van ez az egész, mert ki akarom egészíteni, az pedig már nem Monster lesz.
Az előző írásom:
Sziasztok!
Új vagyok. Amúgy Zoli. Mostanában szeretnék motort venni. Nagyon szemezgetek a 2008 utáni Ducati Monster 696-osokkal. Tudnátok írni erről valamit? Mennyire vezethető könnyen, mennyire dönthető, mennyire fordulékony, városban van esély használni? Azt néztem, higy elvileg nem annyira nehéz. Meg ahogy lattam most egyet élőben, nem is tűnik nagynak. A dönthetőség azért lenne fontos, mert később nem szeretném, ha ez elvenne a kanyarokban az élvezetből. Igazából minden érdekelhet erről a motorról. Első nagymotorom lenne amúgy. Előre is köszi a válszokat. Z
Remélem nem nagyon hülyék a kerdések!
Ez pedig ami már nem Monster.
Igazából amikor eldöntöttem, hogy venni akarok motort, akkor a supermotok is szóba kerültek, de amiatt,,hogy hosszútávon nem feltétlenül kényelmesek, emiatt nem vagyok ezekben biztos. De most megláttam egy hirdetett Ducati Hypermotard 796-ost. Persze ez nem supermoto, de azt hiszem talán ahhoz lehetne leginkább hasonlítani. Ismeritek ezt? Hosszabb távra ez valamennyire elviselhető? És ha nem vagyok pofátlan, akkor megkérdezném, hogy ha nem Monster, akkor szerintetek a796-os(2010-es), vagy egy KTM Duke 690-es(2008-as). Amit így olvasva meg tudtam állapítani, hogy a KTM könnyebb vagy 15kg-mal, viszont magasabb az ülése 4 cm-vel(KTM-865; Ducati 825). Meg persze sok inden mást is, de ezek mivel nem vagyok egy 100 kilós hegyimeszelő, nekem fontosak. Bocs, ha egyszerre sok a kérdés, de nem bírtam magamban tartani.
Kössz előre is. Z
Senki?
Egyáltalán érdemes a 696-osban gondolkozni? Ha jól belegondolok, elég sok van eladó. Van vele valami gond? Köszi! mindenki motorozik
Sajna csak én nem még.
- 7 years ago
#16194
Sziasztok!
Már írtam a Monster topicba, de talán annak inkább itt lenne a helye, emiatt bemásolom ide, onnan meg kitöröltem. Amiatt van ez az egész, mert ki akarom egészíteni, az pedig már nem Monster lesz.
Az előző írásom:
Sziasztok!
Új vagyok. Amúgy Zoli. Mostanában szeretnék motort venni. Nagyon szemezgetek a 2008 utáni Ducati Monster 696-osokkal. Tudnátok írni erről valamit? Mennyire vezethető könnyen, mennyire dönthető, mennyire fordulékony, városban van esély használni? Azt néztem, higy elvileg nem annyira nehéz. Meg ahogy lattam most egyet élőben, nem is tűnik nagynak. A dönthetőség azért lenne fontos, mert később nem szeretném, ha ez elvenne a kanyarokban az élvezetből. Igazából minden érdekelhet erről a motorról. Első nagymotorom lenne amúgy. Előre is köszi a válszokat. Z
Remélem nem nagyon hülyék a kerdések!
Ez pedig ami már nem Monster.
Igazából amikor eldöntöttem, hogy venni akarok motort, akkor a supermotok is szóba kerültek, de amiatt,,hogy hosszútávon nem feltétlenül kényelmesek, emiatt nem vagyok ezekben biztos. De most megláttam egy hirdetett Ducati Hypermotard 796-ost. Persze ez nem supermoto, de azt hiszem talán ahhoz lehetne leginkább hasonlítani. Ismeritek ezt? Hosszabb távra ez valamennyire elviselhető? És ha nem vagyok pofátlan, akkor megkérdezném, hogy ha nem Monster, akkor szerintetek a796-os(2010-es), vagy egy KTM Duke 690-es(2008-as). Amit így olvasva meg tudtam állapítani, hogy a KTM könnyebb vagy 15kg-mal, viszont magasabb az ülése 4 cm-vel(KTM-865; Ducati 825). Meg persze sok inden mást is, de ezek mivel nem vagyok egy 100 kilós hegyimeszelő, nekem fontosak. Bocs, ha egyszerre sok a kérdés, de nem bírtam magamban tartani.
Kössz előre is. Z
Senki?
Egyáltalán érdemes a 696-osban gondolkozni? Ha jól belegondolok, elég sok van eladó. Van vele valami gond? Köszi! mindenki motorozik
- 7 years ago
#16193
Sziasztok!
Már írtam a Monster topicba, de talán annak inkább itt lenne a helye, emiatt bemásolom ide, onnan meg kitöröltem. Amiatt van ez az egész, mert ki akarom egészíteni, az pedig már nem Monster lesz.
Az előző írásom:
Sziasztok!
Új vagyok. Amúgy Zoli. Mostanában szeretnék motort venni. Nagyon szemezgetek a 2008 utáni Ducati Monster 696-osokkal. Tudnátok írni erről valamit? Mennyire vezethető könnyen, mennyire dönthető, mennyire fordulékony, városban van esély használni? Azt néztem, higy elvileg nem annyira nehéz. Meg ahogy lattam most egyet élőben, nem is tűnik nagynak. A dönthetőség azért lenne fontos, mert később nem szeretném, ha ez elvenne a kanyarokban az élvezetből. Igazából minden érdekelhet erről a motorról. Első nagymotorom lenne amúgy. Előre is köszi a válszokat. Z
Remélem nem nagyon hülyék a kerdések!
Ez pedig ami már nem Monster.
Igazából amikor eldöntöttem, hogy venni akarok motort, akkor a supermotok is szóba kerültek, de amiatt,,hogy hosszútávon nem feltétlenül kényelmesek, emiatt nem vagyok ezekben biztos. De most megláttam egy hirdetett Ducati Hypermotard 796-ost. Persze ez nem supermoto, de azt hiszem talán ahhoz lehetne leginkább hasonlítani. Ismeritek ezt? Hosszabb távra ez valamennyire elviselhető? És ha nem vagyok pofátlan, akkor megkérdezném, hogy ha nem Monster, akkor szerintetek a796-os(2010-es), vagy egy KTM Duke 690-es(2008-as). Amit így olvasva meg tudtam állapítani, hogy a KTM könnyebb vagy 15kg-mal, viszont magasabb az ülése 4 cm-vel(KTM-865; Ducati 825). Meg persze sok inden mást is, de ezek mivel nem vagyok egy 100 kilós hegyimeszelő, nekem fontosak. Bocs, ha egyszerre sok a kérdés, de nem bírtam magamban tartani.
Kössz előre is. Z
Senki?
Egyáltalán érdemes a 696-osban gondolkozni? Ha jól belegondolok, elég sok van eladó. Van vele valami gond? Köszi!
- 7 years ago
#16192
Sziasztok!
Már írtam a Monster topicba, de talán annak inkább itt lenne a helye, emiatt bemásolom ide, onnan meg kitöröltem. Amiatt van ez az egész, mert ki akarom egészíteni, az pedig már nem Monster lesz.
Az előző írásom:
Sziasztok!
Új vagyok. Amúgy Zoli. Mostanában szeretnék motort venni. Nagyon szemezgetek a 2008 utáni Ducati Monster 696-osokkal. Tudnátok írni erről valamit? Mennyire vezethető könnyen, mennyire dönthető, mennyire fordulékony, városban van esély használni? Azt néztem, higy elvileg nem annyira nehéz. Meg ahogy lattam most egyet élőben, nem is tűnik nagynak. A dönthetőség azért lenne fontos, mert később nem szeretném, ha ez elvenne a kanyarokban az élvezetből. Igazából minden érdekelhet erről a motorról. Első nagymotorom lenne amúgy. Előre is köszi a válszokat. Z
Remélem nem nagyon hülyék a kerdések!
Ez pedig ami már nem Monster.
Igazából amikor eldöntöttem, hogy venni akarok motort, akkor a supermotok is szóba kerültek, de amiatt,,hogy hosszútávon nem feltétlenül kényelmesek, emiatt nem vagyok ezekben biztos. De most megláttam egy hirdetett Ducati Hypermotard 796-ost. Persze ez nem supermoto, de azt hiszem talán ahhoz lehetne leginkább hasonlítani. Ismeritek ezt? Hosszabb távra ez valamennyire elviselhető? És ha nem vagyok pofátlan, akkor megkérdezném, hogy ha nem Monster, akkor szerintetek a796-os(2010-es), vagy egy KTM Duke 690-es(2008-as). Amit így olvasva meg tudtam állapítani, hogy a KTM könnyebb vagy 15kg-mal, viszont magasabb az ülése 4 cm-vel(KTM-865; Ducati 825). Meg persze sok inden mást is, de ezek mivel nem vagyok egy 100 kilós hegyimeszelő, nekem fontosak. Bocs, ha egyszerre sok a kérdés, de nem bírtam magamban tartani.
Kössz előre is. Z
Már írtam a Monster topicba, de talán annak inkább itt lenne a helye, emiatt bemásolom ide, onnan meg kitöröltem. Amiatt van ez az egész, mert ki akarom egészíteni, az pedig már nem Monster lesz.
Az előző írásom:
Sziasztok!
Új vagyok. Amúgy Zoli. Mostanában szeretnék motort venni. Nagyon szemezgetek a 2008 utáni Ducati Monster 696-osokkal. Tudnátok írni erről valamit? Mennyire vezethető könnyen, mennyire dönthető, mennyire fordulékony, városban van esély használni? Azt néztem, higy elvileg nem annyira nehéz. Meg ahogy lattam most egyet élőben, nem is tűnik nagynak. A dönthetőség azért lenne fontos, mert később nem szeretném, ha ez elvenne a kanyarokban az élvezetből. Igazából minden érdekelhet erről a motorról. Első nagymotorom lenne amúgy. Előre is köszi a válszokat. Z
Remélem nem nagyon hülyék a kerdések!
Ez pedig ami már nem Monster.
Igazából amikor eldöntöttem, hogy venni akarok motort, akkor a supermotok is szóba kerültek, de amiatt,,hogy hosszútávon nem feltétlenül kényelmesek, emiatt nem vagyok ezekben biztos. De most megláttam egy hirdetett Ducati Hypermotard 796-ost. Persze ez nem supermoto, de azt hiszem talán ahhoz lehetne leginkább hasonlítani. Ismeritek ezt? Hosszabb távra ez valamennyire elviselhető? És ha nem vagyok pofátlan, akkor megkérdezném, hogy ha nem Monster, akkor szerintetek a796-os(2010-es), vagy egy KTM Duke 690-es(2008-as). Amit így olvasva meg tudtam állapítani, hogy a KTM könnyebb vagy 15kg-mal, viszont magasabb az ülése 4 cm-vel(KTM-865; Ducati 825). Meg persze sok inden mást is, de ezek mivel nem vagyok egy 100 kilós hegyimeszelő, nekem fontosak. Bocs, ha egyszerre sok a kérdés, de nem bírtam magamban tartani.
Kössz előre is. Z
- 7 years ago
#16191
Hi!
Ismerős valakinek a balatonboglári Full-Gas-nál eladó fekete s4rs???
Köszi,ha ránéztek.
Üdv:Pityke nagyon régóta ott van, talán már majd' egy éve... ha jól emlékszem 3körül árulták anno, azóta mérsékelték az árát. Van annak már két éve is.... Talán közben egyszer el is adták, csak visszakerült ( ez nem biztos) egyébként szép állapotú.
- 7 years ago
#16189
Hi!
Ismerős valakinek a balatonboglári Full-Gas-nál eladó fekete s4rs???
Köszi,ha ránéztek.
Üdv:Pityke nagyon régóta ott van, talán már majd' egy éve... ha jól emlékszem 3körül árulták anno, azóta mérsékelték az árát.
- 7 years ago
#16188
Hi!
Ismerős valakinek a balatonboglári Full-Gas-nál eladó fekete s4rs???
Köszi,ha ránéztek.
Üdv:Pityke
Ismerős valakinek a balatonboglári Full-Gas-nál eladó fekete s4rs???
Köszi,ha ránéztek.
Üdv:Pityke
- 7 years ago
#16187
kb 5-el dőlt el motor, a tükör és a fékkar eltört, illetve lehorzsolódott. Mivel casco-s volt ezért még a kicsi sérüléssel is mentem a biztihez, arra emlékszik a Dino... jaja!
- 7 years ago
#16186
kb 5-el dőlt el motor, a tükör és a fékkar eltört, illetve lehorzsolódott. Mivel casco-s volt ezért még a kicsi sérüléssel is mentem a biztihez, arra emlékszik a Dino... Üdv!Tudunk majd Beszèlni esetleg telefonon?
- 7 years ago
#16185
kb 5-el dőlt el motor, a tükör és a fékkar eltört, illetve lehorzsolódott. Mivel casco-s volt ezért még a kicsi sérüléssel is mentem a biztihez, arra emlékszik a Dino...
- 7 years ago
#16183
na az lehet, akkor DTC jeladó volt az (az újabb modelleken a kettő ugyanaz, ez kavart meg) meg egyszer elfirkált vele nem? Vagy 2x firkálásnak nem mondanám, sztem a stelvion eldőlt vele egy kanyarban állva ott lehet, bár a fékkar meg a tükör apott, viszont egyszer volt valami biztosítós ügy is
De majd Dávid elmondja
- 7 years ago
#16182
meg egyszer elfirkált vele nem? Vagy 2x firkálásnak nem mondanám, sztem a stelvion eldőlt vele egy kanyarban állva A motor el sem feküdt én úgy emlékszem! füves nem lett, mint másnak, ugye, Dino?
- 7 years ago
#16181
na az lehet, akkor DTC jeladó volt az (az újabb modelleken a kettő ugyanaz, ez kavart meg) meg egyszer elfirkált vele nem? Vagy 2x firkálásnak nem mondanám, sztem a stelvion eldőlt vele egy kanyarban állva A motor el sem feküdt én úgy emlékszem!
- 7 years ago
#16180
Ezekben nincs abs,vagy rosszul tudom? na az lehet, akkor DTC jeladó volt az (az újabb modelleken a kettő ugyanaz, ez kavart meg) meg egyszer elfirkált vele nem? Vagy 2x firkálásnak nem mondanám, sztem a stelvion eldőlt vele egy kanyarban állva
- 7 years ago
#16179
ha jól emlékszem az ABS jeladót cserélték neki garanciában, azzal volt valami apró baj. típushiba nincs, elég jó motor. erősen tudom ajánlani a típust is meg a konkrét motort is Ezekben nincs abs,vagy rosszul tudom? na az lehet, akkor DTC jeladó volt az (az újabb modelleken a kettő ugyanaz, ez kavart meg) meg egyszer elfirkált vele nem? Vagy 2x
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]