#16124

XV750 ? Nekem dupla tárcsa volt elől azok haraptak rendesen a hátsó tényleg egy rakás szar volt.
nem a 695

Jaa azt tudom :) Párodé nem ? De árulod mert Scramblert akar.
Egyébként szerintem semmi baj a fékjével.
Igen az :D
Mondjuk nekünk arany brembo volt rajta azzal azért sokkal jobb ;)
#16123
Ez az egyetlen, ami eddig elriasztott a Monstertöl :-( Semmi más kétségem nincs, csak az :-(

Ez nem kell h elriasszon , csak tudd , ehhez a két dologhoz ducati szerelő kell , tájékozódj h hol van a közeledben szerviz vagy szerelő és ennyi.
Már megtettem. Ezért nincs még Ducatim. A Banditom éves kötelezö szervize márkaszervizben 250 Euró volt átlagosan, Ducatinál ugyan ez átlagosan 800-1000 Euro...Ha Ducatim lesz, azt kell valahogy megoldanom, hogy évente egyszer magyarországon szervizelhessem...

Az mondjuk tényleg durva.
De tulajdnonképpen ha nem vagy pecsétbuzi a szervízkönyvbe akkor a vezérműszíj cserén kívül szinten mindent el tudsz magad is végezni ha értesz hozzá meg van szerszám és hely ahol szereled.
#16122
nekem is az van, jó motor nekem kicsit gyenge a fékje

XV750 ? Nekem dupla tárcsa volt elől azok haraptak rendesen a hátsó tényleg egy rakás szar volt.
nem a 695

Jaa azt tudom :) Párodé nem ? De árulod mert Scramblert akar.
Egyébként szerintem semmi baj a fékjével.
#16121

Üdv.

Ha olaj-szűrők-gyertya cserét meg tudod oldani otthon is , vagy azt bármilyen szerelő megcsinálja , ahogy a gumi és láncszett cserét is.
A szelephézag és a vezérlés miatt kell márka vagy szakszerviz.

Azt neked kell tudni h mi éri meg jobban hazahozni vagy kint szervizelni.

Banditom nekem is volt (1200) , ha lesz Ducatid arra fogsz ráébredni h se fék se futómű nincs a Suzi alatt :D erősen más dimenzió a Ducati.

Vegyél olyat ami le van szervizelve , és azzal nincs nyűg egyből , vagy ha kint veszel probáld meg lealkudni a szervizt vmennyire.
Az az igazság, hogy a Ducati igyekszik felszámolni a drága fenntartási költségekkel, ezért a 10.000km-es szervizintervallumot sok modell esetében 12.000-re vagy 15.000-re emelte és az alkatrész áraik sem drágák. De nálam nem harmonizál a magas szervizintervallum a motorozási szokásaimmal. Megyek egy évben 4-5.000km-t, ami többnyire 2-600km-es napi túrákból áll össze. Ha gondos gazdája akarok lenni egy Ducatinak, akkor ha jól értem, az évenkénti olajcserén kívül (futástól függetlenül meg kellene ejteni), kellene két évente a költséges vezérléscsere és Desmo szerviz (szintén futástól függetlenül) és ez utóbbi a drága. Olajcsere, gumik, gyertyák, az olyan, mint bármilyen motoron.
szerintem a nagy szervizeket megcsinálhatod Magyarban is télen a rossoban ott is hagyhatod télire tavasszal meg csak rá ülsz és mész
Valami ilyesmire gondolok. Otthagynom sem kell, gondolom egy nap elég egy ilyen szervizre.
#16120
Már megtettem. Ezért nincs még Ducatim. A Banditom éves kötelezö szervize márkaszervizben 250 Euró volt átlagosan, Ducatinál ugyan ez átlagosan 800-1000 Euro...Ha Ducatim lesz, azt kell valahogy megoldanom, hogy évente egyszer magyarországon szervizelhessem...

Üdv.

Ha olaj-szűrők-gyertya cserét meg tudod oldani otthon is , vagy azt bármilyen szerelő megcsinálja , ahogy a gumi és láncszett cserét is.
A szelephézag és a vezérlés miatt kell márka vagy szakszerviz.

Azt neked kell tudni h mi éri meg jobban hazahozni vagy kint szervizelni.

Banditom nekem is volt (1200) , ha lesz Ducatid arra fogsz ráébredni h se fék se futómű nincs a Suzi alatt :D erősen más dimenzió a Ducati.

Vegyél olyat ami le van szervizelve , és azzal nincs nyűg egyből , vagy ha kint veszel probáld meg lealkudni a szervizt vmennyire.
Az az igazság, hogy a Ducati igyekszik felszámolni a drága fenntartási költségekkel, ezért a 10.000km-es szervizintervallumot sok modell esetében 12.000-re vagy 15.000-re emelte és az alkatrész áraik sem drágák. De nálam nem harmonizál a magas szervizintervallum a motorozási szokásaimmal. Megyek egy évben 4-5.000km-t, ami többnyire 2-600km-es napi túrákból áll össze. Ha gondos gazdája akarok lenni egy Ducatinak, akkor ha jól értem, az évenkénti olajcserén kívül (futástól függetlenül meg kellene ejteni), kellene két évente a költséges vezérléscsere és Desmo szerviz (szintén futástól függetlenül) és ez utóbbi a drága. Olajcsere, gumik, gyertyák, az olyan, mint bármilyen motoron.
szerintem a nagy szervizeket megcsinálhatod Magyarban is télen a rossoban ott is hagyhatod télire tavasszal meg csak rá ülsz és mész
#16119

Ez nem kell h elriasszon , csak tudd , ehhez a két dologhoz ducati szerelő kell , tájékozódj h hol van a közeledben szerviz vagy szerelő és ennyi.
Már megtettem. Ezért nincs még Ducatim. A Banditom éves kötelezö szervize márkaszervizben 250 Euró volt átlagosan, Ducatinál ugyan ez átlagosan 800-1000 Euro...Ha Ducatim lesz, azt kell valahogy megoldanom, hogy évente egyszer magyarországon szervizelhessem...

Üdv.

Ha olaj-szűrők-gyertya cserét meg tudod oldani otthon is , vagy azt bármilyen szerelő megcsinálja , ahogy a gumi és láncszett cserét is.
A szelephézag és a vezérlés miatt kell márka vagy szakszerviz.

Azt neked kell tudni h mi éri meg jobban hazahozni vagy kint szervizelni.

Banditom nekem is volt (1200) , ha lesz Ducatid arra fogsz ráébredni h se fék se futómű nincs a Suzi alatt :D erősen más dimenzió a Ducati.

Vegyél olyat ami le van szervizelve , és azzal nincs nyűg egyből , vagy ha kint veszel probáld meg lealkudni a szervizt vmennyire.
Az az igazság, hogy a Ducati igyekszik felszámolni a drága fenntartási költségekkel, ezért a 10.000km-es szervizintervallumot sok modell esetében 12.000-re vagy 15.000-re emelte és az alkatrész áraik sem drágák. De nálam nem harmonizál a magas szervizintervallum a motorozási szokásaimmal. Megyek egy évben 4-5.000km-t, ami többnyire 2-600km-es napi túrákból áll össze. Ha gondos gazdája akarok lenni egy Ducatinak, akkor ha jól értem, az évenkénti olajcserén kívül (futástól függetlenül meg kellene ejteni), kellene két évente a költséges vezérléscsere és Desmo szerviz (szintén futástól függetlenül) és ez utóbbi a drága. Olajcsere, gumik, gyertyák, az olyan, mint bármilyen motoron.
#16118
Ez az egyetlen, ami eddig elriasztott a Monstertöl :-( Semmi más kétségem nincs, csak az :-(

Ez nem kell h elriasszon , csak tudd , ehhez a két dologhoz ducati szerelő kell , tájékozódj h hol van a közeledben szerviz vagy szerelő és ennyi.
Már megtettem. Ezért nincs még Ducatim. A Banditom éves kötelezö szervize márkaszervizben 250 Euró volt átlagosan, Ducatinál ugyan ez átlagosan 800-1000 Euro...Ha Ducatim lesz, azt kell valahogy megoldanom, hogy évente egyszer magyarországon szervizelhessem...

Üdv.

Ha olaj-szűrők-gyertya cserét meg tudod oldani otthon is , vagy azt bármilyen szerelő megcsinálja , ahogy a gumi és láncszett cserét is.
A szelephézag és a vezérlés miatt kell márka vagy szakszerviz.

Azt neked kell tudni h mi éri meg jobban hazahozni vagy kint szervizelni.

Banditom nekem is volt (1200) , ha lesz Ducatid arra fogsz ráébredni h se fék se futómű nincs a Suzi alatt :D erősen más dimenzió a Ducati.

Vegyél olyat ami le van szervizelve , és azzal nincs nyűg egyből , vagy ha kint veszel probáld meg lealkudni a szervizt vmennyire.
#16117
Ez az egyetlen, ami eddig elriasztott a Monstertöl :-( Semmi más kétségem nincs, csak az :-(

Ez nem kell h elriasszon , csak tudd , ehhez a két dologhoz ducati szerelő kell , tájékozódj h hol van a közeledben szerviz vagy szerelő és ennyi.
Kolbermoor van a Ducati Rikowski, őket tudom ajánlani jó csapat, környékbeliek még ajánják St. Pöltenben a Loidl-t meg a Ginzinger-t (jó csaj) Ők Weng im innkreis-ben vannak. Lehet van neked közelebb is, de azokról nem hallottam
Így biztosan nem lesz Ducatim. Ezek megfizethetetlenek számomra.
#16116
Szia

Legyen szerelod , vezerles , szelephezag tok mas mint a japan motoroknal , szakertelmet kivan.
Ez az egyetlen, ami eddig elriasztott a Monstertöl :-( Semmi más kétségem nincs, csak az :-(

Ez nem kell h elriasszon , csak tudd , ehhez a két dologhoz ducati szerelő kell , tájékozódj h hol van a közeledben szerviz vagy szerelő és ennyi.
Már megtettem. Ezért nincs még Ducatim. A Banditom éves kötelezö szervize márkaszervizben 250 Euró volt átlagosan, Ducatinál ugyan ez átlagosan 800-1000 Euro...Ha Ducatim lesz, azt kell valahogy megoldanom, hogy évente egyszer magyarországon szervizelhessem...
#16115
Szia

Legyen szerelod , vezerles , szelephezag tok mas mint a japan motoroknal , szakertelmet kivan.
Ez az egyetlen, ami eddig elriasztott a Monstertöl :-( Semmi más kétségem nincs, csak az :-(

Nem olyan nagy gáz az hogy szakszervízbe kell vinni, nem drágább a munkadíj mint máshol, szóval ettől ne félj.

Anno a Yamaha XV750 -es csopimnak 14000 -et akartak egy szaros karbiszinkronért felszámolni Yamaha szervízben, megpróbált megdumálni a tag, hogy le kell venni hozzá a tankot és az milyen macera én meg mondtam neki, hogy márpedig kurvára nem kell levenni, szóval megvártam és megvolt 40 perc alatt a prognosztizált 2 óra helyett az egész és nyilván így csak 7000 volt.

Aztán végül csináltam magamnak egy 2T olajos karbiszinkron "gépet" és magam állítottam kvázi jobbra mint a Yamaha a csúcstechnikával.
Nem olyan nagy gáz? Felénk minden Ducati szerviz kifüggesztett óradíjakkal és normaidőkkel dolgozik. 6-800 Euró+ anyag egy szervíz.
#16114

Ez nem kell h elriasszon , csak tudd , ehhez a két dologhoz ducati szerelő kell , tájékozódj h hol van a közeledben szerviz vagy szerelő és ennyi.
Kolbermoor van a Ducati Rikowski, őket tudom ajánlani jó csapat, környékbeliek még ajánják St. Pöltenben a Loidl-t meg a Ginzinger-t (jó csaj) Ők Weng im innkreis-ben vannak. Lehet van neked közelebb is, de azokról nem hallottam
kivertem rá már 2x
Köszi a komment szerkesztést, így is hagyom :)
#16113

Pont azt akartam neked írni hogy egy 695 vagy egy S2R-800 tökéletes volna, de megelőztél :)

Nekem 695 van, írj privátban ha vannak kérdéseid.
nekem is az van, jó motor nekem kicsit gyenge a fékje

XV750 ? Nekem dupla tárcsa volt elől azok haraptak rendesen a hátsó tényleg egy rakás szar volt.
nem a 695
#16112
A motorfék az jó dolog, nem kopik az üzemi :-) Mivel nem szeretnék nyúzottat, mert az sokba kerülhet, egy 695-re gondoltam. Tudom, hogy az S2R jobb, de sajnos az igazán szépek drágák. Van itt valakinek 695-e?

Pont azt akartam neked írni hogy egy 695 vagy egy S2R-800 tökéletes volna, de megelőztél :)

Nekem 695 van, írj privátban ha vannak kérdéseid.
nekem is az van, jó motor nekem kicsit gyenge a fékje

XV750 ? Nekem dupla tárcsa volt elől azok haraptak rendesen a hátsó tényleg egy rakás szar volt.
#16111
Ez az egyetlen, ami eddig elriasztott a Monstertöl :-( Semmi más kétségem nincs, csak az :-(

Ez nem kell h elriasszon , csak tudd , ehhez a két dologhoz ducati szerelő kell , tájékozódj h hol van a közeledben szerviz vagy szerelő és ennyi.
Kolbermoor van a Ducati Rikowski, őket tudom ajánlani jó csapat, környékbeliek még ajánják St. Pöltenben a Loidl-t meg a Ginzinger-t (jó csaj) Ők Weng im innkreis-ben vannak. Lehet van neked közelebb is, de azokról nem hallottam
kivertem rá már 2x
Csatolmányok:
maxresdefault.jpg
maxresdefault.jpg (420.59 KiB) Megtekintve 8999 alkalommal
#16110
Üdv urak. Ducati vásárlásán töröm a fejem. Ausztriában élek, évente nem sokat, úgy 3-5.000km-t motorozok, azt nagyjából csupa kanyar utakon. Számomra nem fontos a nagy csúcsteljesítmény és a magas sebesség sem. Viszont a jó futómü és fékek igen, hisz ez kell a sok kanyarhoz. Utast nem viszek magammal, sok csomagot sem. Kisebb Monstereket nézegetek. Mi az amit tudnom kell egy japán motorról való váltás esetén?

Esetleg Salzburg mellett is van egy Ducati szervíz (és szalon). Tapasztalatom nincs velük, de a mühely elött álló motorok számából ítélve nem kóklerek. :)

Großlehen 7,5102 Anthering,Ausztria web: raceparts.at
#16109
Szia

Legyen szerelod , vezerles , szelephezag tok mas mint a japan motoroknal , szakertelmet kivan.
Ez az egyetlen, ami eddig elriasztott a Monstertöl :-( Semmi más kétségem nincs, csak az :-(

Ez nem kell h elriasszon , csak tudd , ehhez a két dologhoz ducati szerelő kell , tájékozódj h hol van a közeledben szerviz vagy szerelő és ennyi.
Kolbermoor van a Ducati Rikowski, őket tudom ajánlani jó csapat, környékbeliek még ajánják St. Pöltenben a Loidl-t meg a Ginzinger-t (jó csaj) Ők Weng im innkreis-ben vannak. Lehet van neked közelebb is, de azokról nem hallottam
#16108
A motorfék az jó dolog, nem kopik az üzemi :-) Mivel nem szeretnék nyúzottat, mert az sokba kerülhet, egy 695-re gondoltam. Tudom, hogy az S2R jobb, de sajnos az igazán szépek drágák. Van itt valakinek 695-e?
Szia

Legyen szerelod , vezerles , szelephezag tok mas mint a japan motoroknal , szakertelmet kivan.
Ez az egyetlen, ami eddig elriasztott a Monstertöl :-( Semmi más kétségem nincs, csak az :-(

Ez nem kell h elriasszon , csak tudd , ehhez a két dologhoz ducati szerelő kell , tájékozódj h hol van a közeledben szerviz vagy szerelő és ennyi.
#16107
MOTORFÉÉK! :) Az meg tud lepni...na és az, hogy csupa élmény! :) A többiek biztos kifejtik... , de azok alapján, amit leírtál, ez neked való világ lesz!
A motorfék az jó dolog, nem kopik az üzemi :-) Mivel nem szeretnék nyúzottat, mert az sokba kerülhet, egy 695-re gondoltam. Tudom, hogy az S2R jobb, de sajnos az igazán szépek drágák. Van itt valakinek 695-e?

Pont azt akartam neked írni hogy egy 695 vagy egy S2R-800 tökéletes volna, de megelőztél :)

Nekem 695 van, írj privátban ha vannak kérdéseid.
nekem is az van, jó motor nekem kicsit gyenge a fékje
#16106
A motorfék az jó dolog, nem kopik az üzemi :-) Mivel nem szeretnék nyúzottat, mert az sokba kerülhet, egy 695-re gondoltam. Tudom, hogy az S2R jobb, de sajnos az igazán szépek drágák. Van itt valakinek 695-e?
Szia

Legyen szerelod , vezerles , szelephezag tok mas mint a japan motoroknal , szakertelmet kivan.
Ez az egyetlen, ami eddig elriasztott a Monstertöl :-( Semmi más kétségem nincs, csak az :-(

Nem olyan nagy gáz az hogy szakszervízbe kell vinni, nem drágább a munkadíj mint máshol, szóval ettől ne félj.

Anno a Yamaha XV750 -es csopimnak 14000 -et akartak egy szaros karbiszinkronért felszámolni Yamaha szervízben, megpróbált megdumálni a tag, hogy le kell venni hozzá a tankot és az milyen macera én meg mondtam neki, hogy márpedig kurvára nem kell levenni, szóval megvártam és megvolt 40 perc alatt a prognosztizált 2 óra helyett az egész és nyilván így csak 7000 volt.

Aztán végül csináltam magamnak egy 2T olajos karbiszinkron "gépet" és magam állítottam kvázi jobbra mint a Yamaha a csúcstechnikával.
#16105
MOTORFÉÉK! :) Az meg tud lepni...na és az, hogy csupa élmény! :) A többiek biztos kifejtik... , de azok alapján, amit leírtál, ez neked való világ lesz!
A motorfék az jó dolog, nem kopik az üzemi :-) Mivel nem szeretnék nyúzottat, mert az sokba kerülhet, egy 695-re gondoltam. Tudom, hogy az S2R jobb, de sajnos az igazán szépek drágák. Van itt valakinek 695-e?
Szia

Legyen szerelod , vezerles , szelephezag tok mas mint a japan motoroknal , szakertelmet kivan.
Ez az egyetlen, ami eddig elriasztott a Monstertöl :-( Semmi más kétségem nincs, csak az :-(
#16104
Üdv urak. Ducati vásárlásán töröm a fejem. Ausztriában élek, évente nem sokat, úgy 3-5.000km-t motorozok, azt nagyjából csupa kanyar utakon. Számomra nem fontos a nagy csúcsteljesítmény és a magas sebesség sem. Viszont a jó futómü és fékek igen, hisz ez kell a sok kanyarhoz. Utast nem viszek magammal, sok csomagot sem. Kisebb Monstereket nézegetek. Mi az amit tudnom kell egy japán motorról való váltás esetén?


Szia!

Ha a 695 mellett döntenél, javaslom, hogy tekintsd meg az enyém. Szervizelt, leinformálható. Többet majd akkor, ha érdekelne
#16103
Üdv urak. Ducati vásárlásán töröm a fejem. Ausztriában élek, évente nem sokat, úgy 3-5.000km-t motorozok, azt nagyjából csupa kanyar utakon. Számomra nem fontos a nagy csúcsteljesítmény és a magas sebesség sem. Viszont a jó futómü és fékek igen, hisz ez kell a sok kanyarhoz. Utast nem viszek magammal, sok csomagot sem. Kisebb Monstereket nézegetek. Mi az amit tudnom kell egy japán motorról való váltás esetén?
MOTORFÉÉK! :) Az meg tud lepni...na és az, hogy csupa élmény! :) A többiek biztos kifejtik... , de azok alapján, amit leírtál, ez neked való világ lesz!
A motorfék az jó dolog, nem kopik az üzemi :-) Mivel nem szeretnék nyúzottat, mert az sokba kerülhet, egy 695-re gondoltam. Tudom, hogy az S2R jobb, de sajnos az igazán szépek drágák. Van itt valakinek 695-e?

Pont azt akartam neked írni hogy egy 695 vagy egy S2R-800 tökéletes volna, de megelőztél :)

Nekem 695 van, írj privátban ha vannak kérdéseid.
#16102
Üdv urak. Ducati vásárlásán töröm a fejem. Ausztriában élek, évente nem sokat, úgy 3-5.000km-t motorozok, azt nagyjából csupa kanyar utakon. Számomra nem fontos a nagy csúcsteljesítmény és a magas sebesség sem. Viszont a jó futómü és fékek igen, hisz ez kell a sok kanyarhoz. Utast nem viszek magammal, sok csomagot sem. Kisebb Monstereket nézegetek. Mi az amit tudnom kell egy japán motorról való váltás esetén?
MOTORFÉÉK! :) Az meg tud lepni...na és az, hogy csupa élmény! :) A többiek biztos kifejtik... , de azok alapján, amit leírtál, ez neked való világ lesz!
A motorfék az jó dolog, nem kopik az üzemi :-) Mivel nem szeretnék nyúzottat, mert az sokba kerülhet, egy 695-re gondoltam. Tudom, hogy az S2R jobb, de sajnos az igazán szépek drágák. Van itt valakinek 695-e?
Szia

Legyen szerelod , vezerles , szelephezag tok mas mint a japan motoroknal , szakertelmet kivan.
#16101
Üdv urak. Ducati vásárlásán töröm a fejem. Ausztriában élek, évente nem sokat, úgy 3-5.000km-t motorozok, azt nagyjából csupa kanyar utakon. Számomra nem fontos a nagy csúcsteljesítmény és a magas sebesség sem. Viszont a jó futómü és fékek igen, hisz ez kell a sok kanyarhoz. Utast nem viszek magammal, sok csomagot sem. Kisebb Monstereket nézegetek. Mi az amit tudnom kell egy japán motorról való váltás esetén?
MOTORFÉÉK! :) Az meg tud lepni...na és az, hogy csupa élmény! :) A többiek biztos kifejtik... , de azok alapján, amit leírtál, ez neked való világ lesz!
A motorfék az jó dolog, nem kopik az üzemi :-) Mivel nem szeretnék nyúzottat, mert az sokba kerülhet, egy 695-re gondoltam. Tudom, hogy az S2R jobb, de sajnos az igazán szépek drágák. Van itt valakinek 695-e?
#16100
Üdv urak. Ducati vásárlásán töröm a fejem. Ausztriában élek, évente nem sokat, úgy 3-5.000km-t motorozok, azt nagyjából csupa kanyar utakon. Számomra nem fontos a nagy csúcsteljesítmény és a magas sebesség sem. Viszont a jó futómü és fékek igen, hisz ez kell a sok kanyarhoz. Utast nem viszek magammal, sok csomagot sem. Kisebb Monstereket nézegetek. Mi az amit tudnom kell egy japán motorról való váltás esetén?
MOTORFÉÉK! :) Az meg tud lepni...na és az, hogy csupa élmény! :) A többiek biztos kifejtik... , de azok alapján, amit leírtál, ez neked való világ lesz!
#16099
Üdv urak. Ducati vásárlásán töröm a fejem. Ausztriában élek, évente nem sokat, úgy 3-5.000km-t motorozok, azt nagyjából csupa kanyar utakon. Számomra nem fontos a nagy csúcsteljesítmény és a magas sebesség sem. Viszont a jó futómü és fékek igen, hisz ez kell a sok kanyarhoz. Utast nem viszek magammal, sok csomagot sem. Kisebb Monstereket nézegetek. Mi az amit tudnom kell egy japán motorról való váltás esetén?
#16098
Sziasztok!
Főleg 1098 /1198 tulajdonosoktól kérdeznék. Ha minden jól megy 999 -ről váltok majd valamelyikre. Csak van egy kis gondom a magasságommal. a 999 -ről leért a lábam, de nem telitalpon. Mivel a 1098 elméletileg 4 cm el magasabb ülésmagassággal rendelkezik így lehet gondban leszek. Szóval kíváncsi lennék mennyit lehetne ebből "csalni" a javamra.
Azon kívül megérné -e váltani erre a típusra ? mennyivel jobb mint a 999?
szerintem a 999 már szebb!
Kimotorozni úgyse lehet,de ha neked az újabb forma tetszik....

Kicsit én is így vagyok vele. Nyolc éve van meg nekem a 9 es, de valahogy mindig egyre jobban tetszett. Bár még csak "szóban" kelt el sajnálni fogom ha tényleg elviszik. Nekem sem gond a teljesítménye, bőven elégnek tartom. Csak már rég megvan, úgy gondoltam még most jól ki tudok szállni belőle és újítanék.
#16097
Sziasztok!
Főleg 1098 /1198 tulajdonosoktól kérdeznék. Ha minden jól megy 999 -ről váltok majd valamelyikre. Csak van egy kis gondom a magasságommal. a 999 -ről leért a lábam, de nem telitalpon. Mivel a 1098 elméletileg 4 cm el magasabb ülésmagassággal rendelkezik így lehet gondban leszek. Szóval kíváncsi lennék mennyit lehetne ebből "csalni" a javamra.
Azon kívül megérné -e váltani erre a típusra ? mennyivel jobb mint a 999?
szerintem a 999 már szebb!
Kimotorozni úgyse lehet,de ha neked az újabb forma tetszik....
#16096
Sziasztok!
Főleg 1098 /1198 tulajdonosoktól kérdeznék. Ha minden jól megy 999 -ről váltok majd valamelyikre. Csak van egy kis gondom a magasságommal. a 999 -ről leért a lábam, de nem telitalpon. Mivel a 1098 elméletileg 4 cm el magasabb ülésmagassággal rendelkezik így lehet gondban leszek. Szóval kíváncsi lennék mennyit lehetne ebből "csalni" a javamra.
Azon kívül megérné -e váltani erre a típusra ? mennyivel jobb mint a 999?
#16087
sziasztok,
érvényes külföldi papíros motornál, hogy lehet megállapítani, hogy a tulajnak nincs-e hiteltartozása a motoron? nehogy megvétel után jöjjön a bank és elszállítsa a drágaszágot.
köszi szépen
ha olasz, belga, spanyol akkor azt hiszem sehogy, a néteknél sem veszi el a bank minden esetben a briefet
#16083
sziasztok,
érvényes külföldi papíros motornál, hogy lehet megállapítani, hogy a tulajnak nincs-e hiteltartozása a motoron? nehogy megvétel után jöjjön a bank és elszállítsa a drágaszágot.
köszi szépen
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 49

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]