- 8 years ago
#16128
Sziasztok!
Szerintetek valós ez a hirdetés?http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 0-10047778 ppírok nélkül????
- 8 years ago
#16127
Sziasztok!
Szerintetek valós ez a hirdetés?http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 0-10047778
Szerintetek valós ez a hirdetés?http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 0-10047778
- 8 years ago
#16126
Van valami infótok erről a példányról?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... r-10092903 képről jól néz ki, azok az indexek egy kisebb vagyon amik rajta vannak
- 8 years ago
#16125
- 8 years ago
#16124
XV750 ? Nekem dupla tárcsa volt elől azok haraptak rendesen a hátsó tényleg egy rakás szar volt. nem a 695
Jaa azt tudom Párodé nem ? De árulod mert Scramblert akar.
Egyébként szerintem semmi baj a fékjével. Igen az
Mondjuk nekünk arany brembo volt rajta azzal azért sokkal jobb
- 8 years ago
#16123
Ez az egyetlen, ami eddig elriasztott a Monstertöl Semmi más kétségem nincs, csak az
Ez nem kell h elriasszon , csak tudd , ehhez a két dologhoz ducati szerelő kell , tájékozódj h hol van a közeledben szerviz vagy szerelő és ennyi. Már megtettem. Ezért nincs még Ducatim. A Banditom éves kötelezö szervize márkaszervizben 250 Euró volt átlagosan, Ducatinál ugyan ez átlagosan 800-1000 Euro...Ha Ducatim lesz, azt kell valahogy megoldanom, hogy évente egyszer magyarországon szervizelhessem...
Az mondjuk tényleg durva.
De tulajdnonképpen ha nem vagy pecsétbuzi a szervízkönyvbe akkor a vezérműszíj cserén kívül szinten mindent el tudsz magad is végezni ha értesz hozzá meg van szerszám és hely ahol szereled.
- 8 years ago
#16122
nekem is az van, jó motor nekem kicsit gyenge a fékje
XV750 ? Nekem dupla tárcsa volt elől azok haraptak rendesen a hátsó tényleg egy rakás szar volt. nem a 695
Jaa azt tudom Párodé nem ? De árulod mert Scramblert akar.
Egyébként szerintem semmi baj a fékjével.
- 8 years ago
#16121
Üdv.
Ha olaj-szűrők-gyertya cserét meg tudod oldani otthon is , vagy azt bármilyen szerelő megcsinálja , ahogy a gumi és láncszett cserét is.
A szelephézag és a vezérlés miatt kell márka vagy szakszerviz.
Azt neked kell tudni h mi éri meg jobban hazahozni vagy kint szervizelni.
Banditom nekem is volt (1200) , ha lesz Ducatid arra fogsz ráébredni h se fék se futómű nincs a Suzi alatt erősen más dimenzió a Ducati.
Vegyél olyat ami le van szervizelve , és azzal nincs nyűg egyből , vagy ha kint veszel probáld meg lealkudni a szervizt vmennyire. Az az igazság, hogy a Ducati igyekszik felszámolni a drága fenntartási költségekkel, ezért a 10.000km-es szervizintervallumot sok modell esetében 12.000-re vagy 15.000-re emelte és az alkatrész áraik sem drágák. De nálam nem harmonizál a magas szervizintervallum a motorozási szokásaimmal. Megyek egy évben 4-5.000km-t, ami többnyire 2-600km-es napi túrákból áll össze. Ha gondos gazdája akarok lenni egy Ducatinak, akkor ha jól értem, az évenkénti olajcserén kívül (futástól függetlenül meg kellene ejteni), kellene két évente a költséges vezérléscsere és Desmo szerviz (szintén futástól függetlenül) és ez utóbbi a drága. Olajcsere, gumik, gyertyák, az olyan, mint bármilyen motoron. szerintem a nagy szervizeket megcsinálhatod Magyarban is télen a rossoban ott is hagyhatod télire tavasszal meg csak rá ülsz és mész Valami ilyesmire gondolok. Otthagynom sem kell, gondolom egy nap elég egy ilyen szervizre.
- 8 years ago
#16120
Már megtettem. Ezért nincs még Ducatim. A Banditom éves kötelezö szervize márkaszervizben 250 Euró volt átlagosan, Ducatinál ugyan ez átlagosan 800-1000 Euro...Ha Ducatim lesz, azt kell valahogy megoldanom, hogy évente egyszer magyarországon szervizelhessem...
Üdv.
Ha olaj-szűrők-gyertya cserét meg tudod oldani otthon is , vagy azt bármilyen szerelő megcsinálja , ahogy a gumi és láncszett cserét is.
A szelephézag és a vezérlés miatt kell márka vagy szakszerviz.
Azt neked kell tudni h mi éri meg jobban hazahozni vagy kint szervizelni.
Banditom nekem is volt (1200) , ha lesz Ducatid arra fogsz ráébredni h se fék se futómű nincs a Suzi alatt erősen más dimenzió a Ducati.
Vegyél olyat ami le van szervizelve , és azzal nincs nyűg egyből , vagy ha kint veszel probáld meg lealkudni a szervizt vmennyire. Az az igazság, hogy a Ducati igyekszik felszámolni a drága fenntartási költségekkel, ezért a 10.000km-es szervizintervallumot sok modell esetében 12.000-re vagy 15.000-re emelte és az alkatrész áraik sem drágák. De nálam nem harmonizál a magas szervizintervallum a motorozási szokásaimmal. Megyek egy évben 4-5.000km-t, ami többnyire 2-600km-es napi túrákból áll össze. Ha gondos gazdája akarok lenni egy Ducatinak, akkor ha jól értem, az évenkénti olajcserén kívül (futástól függetlenül meg kellene ejteni), kellene két évente a költséges vezérléscsere és Desmo szerviz (szintén futástól függetlenül) és ez utóbbi a drága. Olajcsere, gumik, gyertyák, az olyan, mint bármilyen motoron. szerintem a nagy szervizeket megcsinálhatod Magyarban is télen a rossoban ott is hagyhatod télire tavasszal meg csak rá ülsz és mész
- 8 years ago
#16119
Ez nem kell h elriasszon , csak tudd , ehhez a két dologhoz ducati szerelő kell , tájékozódj h hol van a közeledben szerviz vagy szerelő és ennyi. Már megtettem. Ezért nincs még Ducatim. A Banditom éves kötelezö szervize márkaszervizben 250 Euró volt átlagosan, Ducatinál ugyan ez átlagosan 800-1000 Euro...Ha Ducatim lesz, azt kell valahogy megoldanom, hogy évente egyszer magyarországon szervizelhessem...
Üdv.
Ha olaj-szűrők-gyertya cserét meg tudod oldani otthon is , vagy azt bármilyen szerelő megcsinálja , ahogy a gumi és láncszett cserét is.
A szelephézag és a vezérlés miatt kell márka vagy szakszerviz.
Azt neked kell tudni h mi éri meg jobban hazahozni vagy kint szervizelni.
Banditom nekem is volt (1200) , ha lesz Ducatid arra fogsz ráébredni h se fék se futómű nincs a Suzi alatt erősen más dimenzió a Ducati.
Vegyél olyat ami le van szervizelve , és azzal nincs nyűg egyből , vagy ha kint veszel probáld meg lealkudni a szervizt vmennyire. Az az igazság, hogy a Ducati igyekszik felszámolni a drága fenntartási költségekkel, ezért a 10.000km-es szervizintervallumot sok modell esetében 12.000-re vagy 15.000-re emelte és az alkatrész áraik sem drágák. De nálam nem harmonizál a magas szervizintervallum a motorozási szokásaimmal. Megyek egy évben 4-5.000km-t, ami többnyire 2-600km-es napi túrákból áll össze. Ha gondos gazdája akarok lenni egy Ducatinak, akkor ha jól értem, az évenkénti olajcserén kívül (futástól függetlenül meg kellene ejteni), kellene két évente a költséges vezérléscsere és Desmo szerviz (szintén futástól függetlenül) és ez utóbbi a drága. Olajcsere, gumik, gyertyák, az olyan, mint bármilyen motoron.
- 8 years ago
#16118
Ez az egyetlen, ami eddig elriasztott a Monstertöl Semmi más kétségem nincs, csak az
Ez nem kell h elriasszon , csak tudd , ehhez a két dologhoz ducati szerelő kell , tájékozódj h hol van a közeledben szerviz vagy szerelő és ennyi. Már megtettem. Ezért nincs még Ducatim. A Banditom éves kötelezö szervize márkaszervizben 250 Euró volt átlagosan, Ducatinál ugyan ez átlagosan 800-1000 Euro...Ha Ducatim lesz, azt kell valahogy megoldanom, hogy évente egyszer magyarországon szervizelhessem...
Üdv.
Ha olaj-szűrők-gyertya cserét meg tudod oldani otthon is , vagy azt bármilyen szerelő megcsinálja , ahogy a gumi és láncszett cserét is.
A szelephézag és a vezérlés miatt kell márka vagy szakszerviz.
Azt neked kell tudni h mi éri meg jobban hazahozni vagy kint szervizelni.
Banditom nekem is volt (1200) , ha lesz Ducatid arra fogsz ráébredni h se fék se futómű nincs a Suzi alatt erősen más dimenzió a Ducati.
Vegyél olyat ami le van szervizelve , és azzal nincs nyűg egyből , vagy ha kint veszel probáld meg lealkudni a szervizt vmennyire.
- 8 years ago
#16117
Ez az egyetlen, ami eddig elriasztott a Monstertöl Semmi más kétségem nincs, csak az
Ez nem kell h elriasszon , csak tudd , ehhez a két dologhoz ducati szerelő kell , tájékozódj h hol van a közeledben szerviz vagy szerelő és ennyi. Kolbermoor van a Ducati Rikowski, őket tudom ajánlani jó csapat, környékbeliek még ajánják St. Pöltenben a Loidl-t meg a Ginzinger-t (jó csaj) Ők Weng im innkreis-ben vannak. Lehet van neked közelebb is, de azokról nem hallottam Így biztosan nem lesz Ducatim. Ezek megfizethetetlenek számomra.
- 8 years ago
#16116
Szia
Legyen szerelod , vezerles , szelephezag tok mas mint a japan motoroknal , szakertelmet kivan. Ez az egyetlen, ami eddig elriasztott a Monstertöl Semmi más kétségem nincs, csak az
Ez nem kell h elriasszon , csak tudd , ehhez a két dologhoz ducati szerelő kell , tájékozódj h hol van a közeledben szerviz vagy szerelő és ennyi. Már megtettem. Ezért nincs még Ducatim. A Banditom éves kötelezö szervize márkaszervizben 250 Euró volt átlagosan, Ducatinál ugyan ez átlagosan 800-1000 Euro...Ha Ducatim lesz, azt kell valahogy megoldanom, hogy évente egyszer magyarországon szervizelhessem...
- 8 years ago
#16115
Szia
Legyen szerelod , vezerles , szelephezag tok mas mint a japan motoroknal , szakertelmet kivan. Ez az egyetlen, ami eddig elriasztott a Monstertöl Semmi más kétségem nincs, csak az
Nem olyan nagy gáz az hogy szakszervízbe kell vinni, nem drágább a munkadíj mint máshol, szóval ettől ne félj.
Anno a Yamaha XV750 -es csopimnak 14000 -et akartak egy szaros karbiszinkronért felszámolni Yamaha szervízben, megpróbált megdumálni a tag, hogy le kell venni hozzá a tankot és az milyen macera én meg mondtam neki, hogy márpedig kurvára nem kell levenni, szóval megvártam és megvolt 40 perc alatt a prognosztizált 2 óra helyett az egész és nyilván így csak 7000 volt.
Aztán végül csináltam magamnak egy 2T olajos karbiszinkron "gépet" és magam állítottam kvázi jobbra mint a Yamaha a csúcstechnikával. Nem olyan nagy gáz? Felénk minden Ducati szerviz kifüggesztett óradíjakkal és normaidőkkel dolgozik. 6-800 Euró+ anyag egy szervíz.
- 8 years ago
#16114
Ez nem kell h elriasszon , csak tudd , ehhez a két dologhoz ducati szerelő kell , tájékozódj h hol van a közeledben szerviz vagy szerelő és ennyi. Kolbermoor van a Ducati Rikowski, őket tudom ajánlani jó csapat, környékbeliek még ajánják St. Pöltenben a Loidl-t meg a Ginzinger-t (jó csaj) Ők Weng im innkreis-ben vannak. Lehet van neked közelebb is, de azokról nem hallottam kivertem rá már 2x Köszi a komment szerkesztést, így is hagyom
- 8 years ago
#16113
Pont azt akartam neked írni hogy egy 695 vagy egy S2R-800 tökéletes volna, de megelőztél
Nekem 695 van, írj privátban ha vannak kérdéseid. nekem is az van, jó motor nekem kicsit gyenge a fékje
XV750 ? Nekem dupla tárcsa volt elől azok haraptak rendesen a hátsó tényleg egy rakás szar volt. nem a 695
- 8 years ago
#16112
A motorfék az jó dolog, nem kopik az üzemi Mivel nem szeretnék nyúzottat, mert az sokba kerülhet, egy 695-re gondoltam. Tudom, hogy az S2R jobb, de sajnos az igazán szépek drágák. Van itt valakinek 695-e?
Pont azt akartam neked írni hogy egy 695 vagy egy S2R-800 tökéletes volna, de megelőztél
Nekem 695 van, írj privátban ha vannak kérdéseid. nekem is az van, jó motor nekem kicsit gyenge a fékje
XV750 ? Nekem dupla tárcsa volt elől azok haraptak rendesen a hátsó tényleg egy rakás szar volt.
- 8 years ago
#16111
Ez az egyetlen, ami eddig elriasztott a Monstertöl Semmi más kétségem nincs, csak az
Ez nem kell h elriasszon , csak tudd , ehhez a két dologhoz ducati szerelő kell , tájékozódj h hol van a közeledben szerviz vagy szerelő és ennyi. Kolbermoor van a Ducati Rikowski, őket tudom ajánlani jó csapat, környékbeliek még ajánják St. Pöltenben a Loidl-t meg a Ginzinger-t (jó csaj) Ők Weng im innkreis-ben vannak. Lehet van neked közelebb is, de azokról nem hallottam kivertem rá már 2xCsatolmányok:
maxresdefault.jpg (420.59 KiB) Megtekintve 8998 alkalommal
- 8 years ago
#16110
Üdv urak. Ducati vásárlásán töröm a fejem. Ausztriában élek, évente nem sokat, úgy 3-5.000km-t motorozok, azt nagyjából csupa kanyar utakon. Számomra nem fontos a nagy csúcsteljesítmény és a magas sebesség sem. Viszont a jó futómü és fékek igen, hisz ez kell a sok kanyarhoz. Utast nem viszek magammal, sok csomagot sem. Kisebb Monstereket nézegetek. Mi az amit tudnom kell egy japán motorról való váltás esetén?
Esetleg Salzburg mellett is van egy Ducati szervíz (és szalon). Tapasztalatom nincs velük, de a mühely elött álló motorok számából ítélve nem kóklerek.
Großlehen 7,5102 Anthering,Ausztria web: raceparts.at
- 8 years ago
#16109
Szia
Legyen szerelod , vezerles , szelephezag tok mas mint a japan motoroknal , szakertelmet kivan. Ez az egyetlen, ami eddig elriasztott a Monstertöl Semmi más kétségem nincs, csak az
Ez nem kell h elriasszon , csak tudd , ehhez a két dologhoz ducati szerelő kell , tájékozódj h hol van a közeledben szerviz vagy szerelő és ennyi. Kolbermoor van a Ducati Rikowski, őket tudom ajánlani jó csapat, környékbeliek még ajánják St. Pöltenben a Loidl-t meg a Ginzinger-t (jó csaj) Ők Weng im innkreis-ben vannak. Lehet van neked közelebb is, de azokról nem hallottam
- 8 years ago
#16108
A motorfék az jó dolog, nem kopik az üzemi Mivel nem szeretnék nyúzottat, mert az sokba kerülhet, egy 695-re gondoltam. Tudom, hogy az S2R jobb, de sajnos az igazán szépek drágák. Van itt valakinek 695-e? Szia
Legyen szerelod , vezerles , szelephezag tok mas mint a japan motoroknal , szakertelmet kivan. Ez az egyetlen, ami eddig elriasztott a Monstertöl Semmi más kétségem nincs, csak az
Ez nem kell h elriasszon , csak tudd , ehhez a két dologhoz ducati szerelő kell , tájékozódj h hol van a közeledben szerviz vagy szerelő és ennyi.
- 8 years ago
#16107
MOTORFÉÉK! Az meg tud lepni...na és az, hogy csupa élmény! A többiek biztos kifejtik... , de azok alapján, amit leírtál, ez neked való világ lesz! A motorfék az jó dolog, nem kopik az üzemi Mivel nem szeretnék nyúzottat, mert az sokba kerülhet, egy 695-re gondoltam. Tudom, hogy az S2R jobb, de sajnos az igazán szépek drágák. Van itt valakinek 695-e?
Pont azt akartam neked írni hogy egy 695 vagy egy S2R-800 tökéletes volna, de megelőztél
Nekem 695 van, írj privátban ha vannak kérdéseid. nekem is az van, jó motor nekem kicsit gyenge a fékje
- 8 years ago
#16106
A motorfék az jó dolog, nem kopik az üzemi Mivel nem szeretnék nyúzottat, mert az sokba kerülhet, egy 695-re gondoltam. Tudom, hogy az S2R jobb, de sajnos az igazán szépek drágák. Van itt valakinek 695-e? Szia
Legyen szerelod , vezerles , szelephezag tok mas mint a japan motoroknal , szakertelmet kivan. Ez az egyetlen, ami eddig elriasztott a Monstertöl Semmi más kétségem nincs, csak az
Nem olyan nagy gáz az hogy szakszervízbe kell vinni, nem drágább a munkadíj mint máshol, szóval ettől ne félj.
Anno a Yamaha XV750 -es csopimnak 14000 -et akartak egy szaros karbiszinkronért felszámolni Yamaha szervízben, megpróbált megdumálni a tag, hogy le kell venni hozzá a tankot és az milyen macera én meg mondtam neki, hogy márpedig kurvára nem kell levenni, szóval megvártam és megvolt 40 perc alatt a prognosztizált 2 óra helyett az egész és nyilván így csak 7000 volt.
Aztán végül csináltam magamnak egy 2T olajos karbiszinkron "gépet" és magam állítottam kvázi jobbra mint a Yamaha a csúcstechnikával.
- 8 years ago
#16105
MOTORFÉÉK! Az meg tud lepni...na és az, hogy csupa élmény! A többiek biztos kifejtik... , de azok alapján, amit leírtál, ez neked való világ lesz! A motorfék az jó dolog, nem kopik az üzemi Mivel nem szeretnék nyúzottat, mert az sokba kerülhet, egy 695-re gondoltam. Tudom, hogy az S2R jobb, de sajnos az igazán szépek drágák. Van itt valakinek 695-e? Szia
Legyen szerelod , vezerles , szelephezag tok mas mint a japan motoroknal , szakertelmet kivan. Ez az egyetlen, ami eddig elriasztott a Monstertöl Semmi más kétségem nincs, csak az
- 8 years ago
#16104
Üdv urak. Ducati vásárlásán töröm a fejem. Ausztriában élek, évente nem sokat, úgy 3-5.000km-t motorozok, azt nagyjából csupa kanyar utakon. Számomra nem fontos a nagy csúcsteljesítmény és a magas sebesség sem. Viszont a jó futómü és fékek igen, hisz ez kell a sok kanyarhoz. Utast nem viszek magammal, sok csomagot sem. Kisebb Monstereket nézegetek. Mi az amit tudnom kell egy japán motorról való váltás esetén?
Szia!
Ha a 695 mellett döntenél, javaslom, hogy tekintsd meg az enyém. Szervizelt, leinformálható. Többet majd akkor, ha érdekelne
- 8 years ago
#16103
Üdv urak. Ducati vásárlásán töröm a fejem. Ausztriában élek, évente nem sokat, úgy 3-5.000km-t motorozok, azt nagyjából csupa kanyar utakon. Számomra nem fontos a nagy csúcsteljesítmény és a magas sebesség sem. Viszont a jó futómü és fékek igen, hisz ez kell a sok kanyarhoz. Utast nem viszek magammal, sok csomagot sem. Kisebb Monstereket nézegetek. Mi az amit tudnom kell egy japán motorról való váltás esetén? MOTORFÉÉK! Az meg tud lepni...na és az, hogy csupa élmény! A többiek biztos kifejtik... , de azok alapján, amit leírtál, ez neked való világ lesz! A motorfék az jó dolog, nem kopik az üzemi Mivel nem szeretnék nyúzottat, mert az sokba kerülhet, egy 695-re gondoltam. Tudom, hogy az S2R jobb, de sajnos az igazán szépek drágák. Van itt valakinek 695-e?
Pont azt akartam neked írni hogy egy 695 vagy egy S2R-800 tökéletes volna, de megelőztél
Nekem 695 van, írj privátban ha vannak kérdéseid.
- 8 years ago
#16102
Üdv urak. Ducati vásárlásán töröm a fejem. Ausztriában élek, évente nem sokat, úgy 3-5.000km-t motorozok, azt nagyjából csupa kanyar utakon. Számomra nem fontos a nagy csúcsteljesítmény és a magas sebesség sem. Viszont a jó futómü és fékek igen, hisz ez kell a sok kanyarhoz. Utast nem viszek magammal, sok csomagot sem. Kisebb Monstereket nézegetek. Mi az amit tudnom kell egy japán motorról való váltás esetén? MOTORFÉÉK! Az meg tud lepni...na és az, hogy csupa élmény! A többiek biztos kifejtik... , de azok alapján, amit leírtál, ez neked való világ lesz! A motorfék az jó dolog, nem kopik az üzemi Mivel nem szeretnék nyúzottat, mert az sokba kerülhet, egy 695-re gondoltam. Tudom, hogy az S2R jobb, de sajnos az igazán szépek drágák. Van itt valakinek 695-e? Szia
Legyen szerelod , vezerles , szelephezag tok mas mint a japan motoroknal , szakertelmet kivan.
- 8 years ago
#16101
Üdv urak. Ducati vásárlásán töröm a fejem. Ausztriában élek, évente nem sokat, úgy 3-5.000km-t motorozok, azt nagyjából csupa kanyar utakon. Számomra nem fontos a nagy csúcsteljesítmény és a magas sebesség sem. Viszont a jó futómü és fékek igen, hisz ez kell a sok kanyarhoz. Utast nem viszek magammal, sok csomagot sem. Kisebb Monstereket nézegetek. Mi az amit tudnom kell egy japán motorról való váltás esetén? MOTORFÉÉK! Az meg tud lepni...na és az, hogy csupa élmény! A többiek biztos kifejtik... , de azok alapján, amit leírtál, ez neked való világ lesz! A motorfék az jó dolog, nem kopik az üzemi Mivel nem szeretnék nyúzottat, mert az sokba kerülhet, egy 695-re gondoltam. Tudom, hogy az S2R jobb, de sajnos az igazán szépek drágák. Van itt valakinek 695-e?
- 8 years ago
#16100
Üdv urak. Ducati vásárlásán töröm a fejem. Ausztriában élek, évente nem sokat, úgy 3-5.000km-t motorozok, azt nagyjából csupa kanyar utakon. Számomra nem fontos a nagy csúcsteljesítmény és a magas sebesség sem. Viszont a jó futómü és fékek igen, hisz ez kell a sok kanyarhoz. Utast nem viszek magammal, sok csomagot sem. Kisebb Monstereket nézegetek. Mi az amit tudnom kell egy japán motorról való váltás esetén? MOTORFÉÉK! Az meg tud lepni...na és az, hogy csupa élmény! A többiek biztos kifejtik... , de azok alapján, amit leírtál, ez neked való világ lesz!
- 8 years ago
#16099
Üdv urak. Ducati vásárlásán töröm a fejem. Ausztriában élek, évente nem sokat, úgy 3-5.000km-t motorozok, azt nagyjából csupa kanyar utakon. Számomra nem fontos a nagy csúcsteljesítmény és a magas sebesség sem. Viszont a jó futómü és fékek igen, hisz ez kell a sok kanyarhoz. Utast nem viszek magammal, sok csomagot sem. Kisebb Monstereket nézegetek. Mi az amit tudnom kell egy japán motorról való váltás esetén?
- 8 years ago
#16098
Sziasztok!
Főleg 1098 /1198 tulajdonosoktól kérdeznék. Ha minden jól megy 999 -ről váltok majd valamelyikre. Csak van egy kis gondom a magasságommal. a 999 -ről leért a lábam, de nem telitalpon. Mivel a 1098 elméletileg 4 cm el magasabb ülésmagassággal rendelkezik így lehet gondban leszek. Szóval kíváncsi lennék mennyit lehetne ebből "csalni" a javamra.
Azon kívül megérné -e váltani erre a típusra ? mennyivel jobb mint a 999? szerintem a 999 már szebb!
Kimotorozni úgyse lehet,de ha neked az újabb forma tetszik....
Kicsit én is így vagyok vele. Nyolc éve van meg nekem a 9 es, de valahogy mindig egyre jobban tetszett. Bár még csak "szóban" kelt el sajnálni fogom ha tényleg elviszik. Nekem sem gond a teljesítménye, bőven elégnek tartom. Csak már rég megvan, úgy gondoltam még most jól ki tudok szállni belőle és újítanék.
- 8 years ago
#16097
Sziasztok!
Főleg 1098 /1198 tulajdonosoktól kérdeznék. Ha minden jól megy 999 -ről váltok majd valamelyikre. Csak van egy kis gondom a magasságommal. a 999 -ről leért a lábam, de nem telitalpon. Mivel a 1098 elméletileg 4 cm el magasabb ülésmagassággal rendelkezik így lehet gondban leszek. Szóval kíváncsi lennék mennyit lehetne ebből "csalni" a javamra.
Azon kívül megérné -e váltani erre a típusra ? mennyivel jobb mint a 999? szerintem a 999 már szebb!
Kimotorozni úgyse lehet,de ha neked az újabb forma tetszik....
- 8 years ago
#16096
Sziasztok!
Főleg 1098 /1198 tulajdonosoktól kérdeznék. Ha minden jól megy 999 -ről váltok majd valamelyikre. Csak van egy kis gondom a magasságommal. a 999 -ről leért a lábam, de nem telitalpon. Mivel a 1098 elméletileg 4 cm el magasabb ülésmagassággal rendelkezik így lehet gondban leszek. Szóval kíváncsi lennék mennyit lehetne ebből "csalni" a javamra.
Azon kívül megérné -e váltani erre a típusra ? mennyivel jobb mint a 999?
Főleg 1098 /1198 tulajdonosoktól kérdeznék. Ha minden jól megy 999 -ről váltok majd valamelyikre. Csak van egy kis gondom a magasságommal. a 999 -ről leért a lábam, de nem telitalpon. Mivel a 1098 elméletileg 4 cm el magasabb ülésmagassággal rendelkezik így lehet gondban leszek. Szóval kíváncsi lennék mennyit lehetne ebből "csalni" a javamra.
Azon kívül megérné -e váltani erre a típusra ? mennyivel jobb mint a 999?
- 8 years ago
#16095
Erről esetleg vélemény? http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 6-10036758
köszi!
köszi!
- 8 years ago
#16094
Ennyire olcsóbban talán nem lehet ma Ducatihoz jutni
http://www.jofogas.hu/pest/Ducati_kapal ... tm?first=1 Supermono nagyszerviz utan
- 8 years ago
#16093
Ennyire olcsóbban talán nem lehet ma Ducatihoz jutni
http://www.jofogas.hu/pest/Ducati_kapal ... tm?first=1
http://www.jofogas.hu/pest/Ducati_kapal ... tm?first=1
- 8 years ago
#16092
- 8 years ago
#16091
Sziasztok!
Erről a motorról esetleg tud valaki valamit? Köszönöm!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... r-10004058 nincs ez egy kicsit nagyon túlárazva?
- 8 years ago
#16090
Sziasztok! Ismeri valaki ezt a motort, esetleg megnézte már valaki? Vélemények?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... ru-9613239
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... ru-9613239
- 8 years ago
#16089
Sziasztok!
Erről a motorról esetleg tud valaki valamit? Köszönöm!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... r-10004058
Erről a motorról esetleg tud valaki valamit? Köszönöm!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... r-10004058
- 8 years ago
#16088
Sziasztok http://www.kepesmotor.hu/ducati-tura_sp ... 11534&o=pa erröl a paripáról van valakinek információja?
Állítólag nem indul nem csinál semmit indításra csak kattog hiába van benne új aksi! Valaki találkozott már karburátoros Monsternál ilyen probélémával?
Gyújtás jeladó is produkálhatja ezt a hibát, és az típus hiba...ha esetleg a relé csere nem jön be.....
- 8 years ago
#16087
sziasztok,
érvényes külföldi papíros motornál, hogy lehet megállapítani, hogy a tulajnak nincs-e hiteltartozása a motoron? nehogy megvétel után jöjjön a bank és elszállítsa a drágaszágot.
köszi szépen ha olasz, belga, spanyol akkor azt hiszem sehogy, a néteknél sem veszi el a bank minden esetben a briefet
- 8 years ago
#16086
Sziasztok http://www.kepesmotor.hu/ducati-tura_sp ... 11534&o=pa erröl a paripáról van valakinek információja?
Állítólag nem indul nem csinál semmit indításra csak kattog hiába van benne új aksi! Valaki találkozott már karburátoros Monsternál ilyen probélémával?
fesszabályzó, rosszabb esetben generátor lehet
- 8 years ago
#16085
Sziasztok http://www.kepesmotor.hu/ducati-tura_sp ... 11534&o=pa erröl a paripáról van valakinek információja?
Állítólag nem indul nem csinál semmit indításra csak kattog hiába van benne új aksi! Valaki találkozott már karburátoros Monsternál ilyen probélémával?
Aksi alatt van az indító relé az lesz a ludas
- 8 years ago
#16084
Sziasztok http://www.kepesmotor.hu/ducati-tura_sp ... 11534&o=pa erröl a paripáról van valakinek információja?
Állítólag nem indul nem csinál semmit indításra csak kattog hiába van benne új aksi! Valaki találkozott már karburátoros Monsternál ilyen probélémával?
Állítólag nem indul nem csinál semmit indításra csak kattog hiába van benne új aksi! Valaki találkozott már karburátoros Monsternál ilyen probélémával?
- 8 years ago
#16083
sziasztok,
érvényes külföldi papíros motornál, hogy lehet megállapítani, hogy a tulajnak nincs-e hiteltartozása a motoron? nehogy megvétel után jöjjön a bank és elszállítsa a drágaszágot.
köszi szépen
érvényes külföldi papíros motornál, hogy lehet megállapítani, hogy a tulajnak nincs-e hiteltartozása a motoron? nehogy megvétel után jöjjön a bank és elszállítsa a drágaszágot.
köszi szépen
- 8 years ago
#16082
Sziasztok! Valaki megnézte esetleg már közelebbről... http://m.hasznaltauto.hu/motor/ducati/d ... e.-9972211
- 8 years ago
#16081
És erről valaki tud valamit? :
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rt-7568570 Soha nem értettem meg, hogy valaki hirdeti a motorját már közel másfél, de lehet két éve is, akkor miért nem viszi lejjebb az árát.
- 8 years ago
#16080
És erről valaki tud valamit? :
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rt-7568570 hát én felhívtam, már egy éve, majdnem. van róla sztori bőven. az én tetszésem nem nyerte meg, hogy lemenjek érte!
- 8 years ago
#16079
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]