#15776
Ha már az S4-nél tartunk akkor én is kikérdezem a véleményeteket. :) Van egy jó ismerősöm aki enyhén sérült motorok behozatalával, rendberakásával és eladásával foglalkozik, a lényeg, hogy megbízható az emberünk. Van nála egy Monster S4, melyben 64 ezer km van, tavasszal csúsztak el vele, így hozta be, bal oldalán a motornak le van törve a lámpa, lábtartó stb. 2 hete megnéztem, még nem indítottuk be, elvileg tavasz óta áll, de akkor volt benne olajcsere, megnéztem a láncot, fékbetéteket, féktárcsát, levettük a szíj burkolatot, szíjak is nagyon jó állapotban vannak, a kinti értékesítő is jó ismerőse, azt mondta hölgy tulajé volt. Jövő héten megyek meghallgatni a hangját, addig lesz benne aksi, és lesz átnézetve az elektronikája, valaki tudna véleményt mondani? 850 ezret mondott árra, de ebben benne van minden, tehát rendbe rakva a motor, nevemre átíratás, teljesen olyan festés amilyet én szeretnék.
sérült motorral nekem az a bajom, hogy nem tudom mennyit járt az oldalán fekve. Mint tudjuk vízszintes helyzetben nem a legoptimálisabb az olajnyomás ;)
és amikor mi lapon vagyunk?
Az nem számít? :D
nem, mert mi tiltáson megyünk :D
#15775
Ha már az S4-nél tartunk akkor én is kikérdezem a véleményeteket. :) Van egy jó ismerősöm aki enyhén sérült motorok behozatalával, rendberakásával és eladásával foglalkozik, a lényeg, hogy megbízható az emberünk. Van nála egy Monster S4, melyben 64 ezer km van, tavasszal csúsztak el vele, így hozta be, bal oldalán a motornak le van törve a lámpa, lábtartó stb. 2 hete megnéztem, még nem indítottuk be, elvileg tavasz óta áll, de akkor volt benne olajcsere, megnéztem a láncot, fékbetéteket, féktárcsát, levettük a szíj burkolatot, szíjak is nagyon jó állapotban vannak, a kinti értékesítő is jó ismerőse, azt mondta hölgy tulajé volt. Jövő héten megyek meghallgatni a hangját, addig lesz benne aksi, és lesz átnézetve az elektronikája, valaki tudna véleményt mondani? 850 ezret mondott árra, de ebben benne van minden, tehát rendbe rakva a motor, nevemre átíratás, teljesen olyan festés amilyet én szeretnék.
sérült motorral nekem az a bajom, hogy nem tudom mennyit járt az oldalán fekve. Mint tudjuk vízszintes helyzetben nem a legoptimálisabb az olajnyomás ;)
és amikor mi lapon vagyunk?
Az nem számít? :D
#15774
Ha már az S4-nél tartunk akkor én is kikérdezem a véleményeteket. :) Van egy jó ismerősöm aki enyhén sérült motorok behozatalával, rendberakásával és eladásával foglalkozik, a lényeg, hogy megbízható az emberünk. Van nála egy Monster S4, melyben 64 ezer km van, tavasszal csúsztak el vele, így hozta be, bal oldalán a motornak le van törve a lámpa, lábtartó stb. 2 hete megnéztem, még nem indítottuk be, elvileg tavasz óta áll, de akkor volt benne olajcsere, megnéztem a láncot, fékbetéteket, féktárcsát, levettük a szíj burkolatot, szíjak is nagyon jó állapotban vannak, a kinti értékesítő is jó ismerőse, azt mondta hölgy tulajé volt. Jövő héten megyek meghallgatni a hangját, addig lesz benne aksi, és lesz átnézetve az elektronikája, valaki tudna véleményt mondani? 850 ezret mondott árra, de ebben benne van minden, tehát rendbe rakva a motor, nevemre átíratás, teljesen olyan festés amilyet én szeretnék.
sérült motorral nekem az a bajom, hogy nem tudom mennyit járt az oldalán fekve. Mint tudjuk vízszintes helyzetben nem a legoptimálisabb az olajnyomás ;)
#15773
Ha már az S4-nél tartunk akkor én is kikérdezem a véleményeteket. :) Van egy jó ismerősöm aki enyhén sérült motorok behozatalával, rendberakásával és eladásával foglalkozik, a lényeg, hogy megbízható az emberünk. Van nála egy Monster S4, melyben 64 ezer km van, tavasszal csúsztak el vele, így hozta be, bal oldalán a motornak le van törve a lámpa, lábtartó stb. 2 hete megnéztem, még nem indítottuk be, elvileg tavasz óta áll, de akkor volt benne olajcsere, megnéztem a láncot, fékbetéteket, féktárcsát, levettük a szíj burkolatot, szíjak is nagyon jó állapotban vannak, a kinti értékesítő is jó ismerőse, azt mondta hölgy tulajé volt. Jövő héten megyek meghallgatni a hangját, addig lesz benne aksi, és lesz átnézetve az elektronikája, valaki tudna véleményt mondani? 850 ezret mondott árra, de ebben benne van minden, tehát rendbe rakva a motor, nevemre átíratás, teljesen olyan festés amilyet én szeretnék.
#15772
Sziasztok! Ducatit vennék...némi segítségre lenne szükségem. Megnéztem ma egy s4-et, első sárvédőn láttam a Desmo Owners Club matricát, gondoltam, hátha tudtok róla valamit. Jelenleg nincs hirdetve a motor, Kecskeméten a Czencz-Motorsnál van, piros tank, fehér csíkkal. Van benne már 98e km (nem sok az kicsit?), de szép is, szépen szól is. Tudom, kevés az infó, de hátha előkerül valami...Köszönöm a segítségeteket!
Üdv
Gábor
Én is az S4-eket nézem folyamatosan már 2 hónapja, az a majdnem 100 ezer kilométeres S4 fent volt kb 1 hónapja a használt autón, pont egymás mellett azzal amelyikre írtad, hogy füstöl, azt hittem eladták, de lehet akkor csak várnak egy kicsit, visszatekerik az órát és meghirdetik kevesebb kilométerrel? Lehetséges ez? :D
az itt olvasottak alapján simán lehetséges, a motor állapota alapján pedig simán megvenném 50e km-esnek.
#15771
Kicsit kékül sajnos. Dobra nem hiszem, hogy költenék, tetszik a motorhang, nem nyomnám el...aztán idővel biztos változik majd:) Az egyik senna eltűnt használtautóról, a másik még drágább. A sárgát most néztem meg. Szép, kell rá két lábtartó, az nem gyára, meg egy első felni, az valamelyik másik modellről került fel. Gondolom az sem olcsó mulatság. Így aztán el is fogytak az s4ek. 1000ie a következő, néztem korábban is, csak kicsit fázom a léghűtéstől. Nem mélyültem el nagyon a témában, de olvastam túlmelegedős problémákról. Meg a 20 ló is biztos hiányozna! Bár esztétikailag jobban mutat mint a vizes...
A léghűtéstől ne félj...bár nem 1000esem van, ami biztos jobban melegedik, de nekem sosem volt vele gondom, pedig Bp. belvárosában közlekedem egész nyáron, nem is keveset (na természetesen nem állok a dugókban :D )
köszi az infót, lehet h ránézek, itt az oldalon is van nagyon szép darab. Bár a melegedést meglepő módon az autópályás használat mellett tapasztalták néhányan.
#15770
Sziasztok! Ducatit vennék...némi segítségre lenne szükségem. Megnéztem ma egy s4-et, első sárvédőn láttam a Desmo Owners Club matricát, gondoltam, hátha tudtok róla valamit. Jelenleg nincs hirdetve a motor, Kecskeméten a Czencz-Motorsnál van, piros tank, fehér csíkkal. Van benne már 98e km (nem sok az kicsit?), de szép is, szépen szól is. Tudom, kevés az infó, de hátha előkerül valami...Köszönöm a segítségeteket!
Üdv
Gábor
Én is az S4-eket nézem folyamatosan már 2 hónapja, az a majdnem 100 ezer kilométeres S4 fent volt kb 1 hónapja a használt autón, pont egymás mellett azzal amelyikre írtad, hogy füstöl, azt hittem eladták, de lehet akkor csak várnak egy kicsit, visszatekerik az órát és meghirdetik kevesebb kilométerrel? Lehetséges ez? :D
#15769
Kicsit kékül sajnos. Dobra nem hiszem, hogy költenék, tetszik a motorhang, nem nyomnám el...aztán idővel biztos változik majd:) Az egyik senna eltűnt használtautóról, a másik még drágább. A sárgát most néztem meg. Szép, kell rá két lábtartó, az nem gyára, meg egy első felni, az valamelyik másik modellről került fel. Gondolom az sem olcsó mulatság. Így aztán el is fogytak az s4ek. 1000ie a következő, néztem korábban is, csak kicsit fázom a léghűtéstől. Nem mélyültem el nagyon a témában, de olvastam túlmelegedős problémákról. Meg a 20 ló is biztos hiányozna! Bár esztétikailag jobban mutat mint a vizes...
nincs baj a léghűtéssel és a dupla gyertyás 1000esek elég jók teljesítménybe is meg élettartamra is. Nem egy lóerőgyár de elég széles fordulatszámban használható bár most hogy ezt így eírtam lehet hogy az s2r 1000 erősebb mint a sima ds1000ie
#15768
Kicsit kékül sajnos. Dobra nem hiszem, hogy költenék, tetszik a motorhang, nem nyomnám el...aztán idővel biztos változik majd:) Az egyik senna eltűnt használtautóról, a másik még drágább. A sárgát most néztem meg. Szép, kell rá két lábtartó, az nem gyára, meg egy első felni, az valamelyik másik modellről került fel. Gondolom az sem olcsó mulatság. Így aztán el is fogytak az s4ek. 1000ie a következő, néztem korábban is, csak kicsit fázom a léghűtéstől. Nem mélyültem el nagyon a témában, de olvastam túlmelegedős problémákról. Meg a 20 ló is biztos hiányozna! Bár esztétikailag jobban mutat mint a vizes...
A léghűtéstől ne félj...bár nem 1000esem van, ami biztos jobban melegedik, de nekem sosem volt vele gondom, pedig Bp. belvárosában közlekedem egész nyáron, nem is keveset (na természetesen nem állok a dugókban :D )
#15767
Kicsit kékül sajnos. Dobra nem hiszem, hogy költenék, tetszik a motorhang, nem nyomnám el...aztán idővel biztos változik majd:) Az egyik senna eltűnt használtautóról, a másik még drágább. A sárgát most néztem meg. Szép, kell rá két lábtartó, az nem gyára, meg egy első felni, az valamelyik másik modellről került fel. Gondolom az sem olcsó mulatság. Így aztán el is fogytak az s4ek. 1000ie a következő, néztem korábban is, csak kicsit fázom a léghűtéstől. Nem mélyültem el nagyon a témában, de olvastam túlmelegedős problémákról. Meg a 20 ló is biztos hiányozna! Bár esztétikailag jobban mutat mint a vizes...
#15766
Köszi a segítséget! Sajnos senna épp kétszázzal több, annyit most nem szánnék rá. Van náluk (czencz) egy olasz import is, az is szép darab, csak kicsit mintha füstölne nagy gáznál, igaz, hogy éppen csak látni valamit, meg még teljesen meleg sem volt a motor, nem tudom, hogy ez mennyire normális, engem kicsit aggaszt a dolog. Szóval ezt az olaszt megnézem, kipróbálom, aztán ha nem jön össze akkor megvárom amíg elmegy a motorom és rábukom a sennára:)!
Köszönet!
attól függ mikyen színű a füst, ha kék akkor baj van, ha fekete akkor nincs, de én a czencztől egy rajzszöget sem vennék. A sennát nem láttam de aza 200 az pont annyi amennyit majd ki fogsz adni dobokra azon meg van ;)
#15765
Köszi a segítséget! Sajnos senna épp kétszázzal több, annyit most nem szánnék rá. Van náluk (czencz) egy olasz import is, az is szép darab, csak kicsit mintha füstölne nagy gáznál, igaz, hogy éppen csak látni valamit, meg még teljesen meleg sem volt a motor, nem tudom, hogy ez mennyire normális, engem kicsit aggaszt a dolog. Szóval ezt az olaszt megnézem, kipróbálom, aztán ha nem jön össze akkor megvárom amíg elmegy a motorom és rábukom a sennára:)!
Köszönet!
#15764
Sziasztok! Ducatit vennék...némi segítségre lenne szükségem. Megnéztem ma egy s4-et, első sárvédőn láttam a Desmo Owners Club matricát, gondoltam, hátha tudtok róla valamit. Jelenleg nincs hirdetve a motor, Kecskeméten a Czencz-Motorsnál van, piros tank, fehér csíkkal. Van benne már 98e km (nem sok az kicsit?), de szép is, szépen szól is. Tudom, kevés az infó, de hátha előkerül valami...Köszönöm a segítségeteket!
Üdv
Gábor
az egyik klubtársunk Ringu motorja volt. Magyarországi ismertem az előző tulaját is látásból. Ringunak hajtókarcsapágyas lett de eladásra lett megcsináltatva. Én is szemeztem vele de aztán inkább hagytam mert amikor a haszon a lényeg....
Viszont árulnak (vagy árultak) egy sennát kicsit drágábban azon van dob is, kevesebb km nézd meg. Érdekem ugyan nem fűződik hozzá de szerintem jobb vétel
#15763
Sziasztok! Ducatit vennék...némi segítségre lenne szükségem. Megnéztem ma egy s4-et, első sárvédőn láttam a Desmo Owners Club matricát, gondoltam, hátha tudtok róla valamit. Jelenleg nincs hirdetve a motor, Kecskeméten a Czencz-Motorsnál van, piros tank, fehér csíkkal. Van benne már 98e km (nem sok az kicsit?), de szép is, szépen szól is. Tudom, kevés az infó, de hátha előkerül valami...Köszönöm a segítségeteket!
Üdv
Gábor

Nem ismerem konrétan, de a Czencz motors -al vigyázz.
Nekem egyszer beszámítottak egy motor amit 33 ezer km -errel adtam el nekik, majd miután 7-8 hónap múlva sem tudták még eladni egyszercsak hopp 13 ezer kilométerrel volt fent a lapjukon a motor, el is tettem a saját fotómat a km óráról meg az övéket, még gondolkodtam is rajta hogy felnyomom őket.
Szerencsére amit mi vettünk tőlük az annyira fiatal volt (9 hónapos), még garanciális hogy azon nem lehetett hiba .
#15762
Sziasztok! Ducatit vennék...némi segítségre lenne szükségem. Megnéztem ma egy s4-et, első sárvédőn láttam a Desmo Owners Club matricát, gondoltam, hátha tudtok róla valamit. Jelenleg nincs hirdetve a motor, Kecskeméten a Czencz-Motorsnál van, piros tank, fehér csíkkal. Van benne már 98e km (nem sok az kicsit?), de szép is, szépen szól is. Tudom, kevés az infó, de hátha előkerül valami...Köszönöm a segítségeteket!
Üdv
Gábor
#15759
;-) szerintetek a váz színe "ducati" piros? Illetve valaki találkozott már ilyen festéssel? Csak az állapotát próbálom felmérni....
A lámpa cserélhető, ha életben is ezt a hatást kelti :-P
én már láttam élőben a gépet, nem volt vele gond. Ha jól emlékszem , nyarivihogo a fórumos neve a tulajnak és Tokaj környékén terelgette nem kis sebességgel a vasat.... talán egy videó is volt róla valahol...
#15758
;-) szerintetek a váz színe "ducati" piros? Illetve valaki találkozott már ilyen festéssel? Csak az állapotát próbálom felmérni....
A lámpa cserélhető, ha életben is ezt a hatást kelti :-P
#15757
Sziasztok!
Segitsegeteket szeretnem kerni.
Monster vasarlas elött allok ( hala istennek :) ) 600-as lesz, 2000-2002-es evjarat, es szeretnem ha elmondanatok h mire kell figyelni. ( ezalatt ertem a tipushibakat - ha van ilyen - stb stb.)
Ha valakinek van egy kis ideje, es tenyleg tud is hasznos tanacsokat adni, azt megköszönnem.
Szia,

nem akarom elvenni a kedved, de nagyon vigyázz, mit veszel. Nagyon sok 600-ast hoznak be Olaszországból fillérekért, és építik így úgy össze.
Egyébként típushiba nem nagyon van, az egyenesfutásra érdemes figyelni, az rögtön megmutatja a váz állapotát (kormányt elengedve tud-e egyenesen menni), tankot érdemes megvizslatni, ha esel akkor általában beüti az oldalát a kormány,
km állás nem mérvadó, perc alatt lehet visszatekerni. teleszkópokat érdemes megnézni, rendesen kanyarodik, nem hintázik a segge, tudsz vele lassú éles kanyart venni, első telók nem könnyeznek, nincs rajtük ütésnyom.
Az a lámpa szerintem is bűncselekmény :)
#15754
Sziasztok! Keresek elkopott, megrepedt, használhatatlan féktárcsát. Faliórát szeretnék csinálni belőle karácsonyra... ha valakinek van a polcon ne habozzon, megveszem...
Köszi
Ákos 06709474020
jó ötlet, én kuplung kosárból csináltam :)
#15752
hogy ne lenne fontos a végsebesség? Hiszen minnél nagyobb sebességre tusz gyorsitani annál hamarabb végigérsz az egyenesen.. Nem?
nem azt írtam, hogy nem fontos, hanem hogy harmadlagos. a célegyenes a pályának egy igen kicsi része, a teljes köridőhöz viszonyítva.
látod lassabban mész mint én és mégis gyorsabb vagy
ezek érdekes dolgok.. Biztos tudok egy rövidebb utat. :)
#15751
a célegyenesben a sebességed szerintem nem hogy másodlagos, hanem harmadlagos. egy modern motorral már a kanyarsebesség sem annyira fontos (hiszen utána erőből tudod baszni neki a következőig). viszont a "fékezz rövidebbet" mondás még mindig igaz...
hogy ne lenne fontos a végsebesség? Hiszen minnél nagyobb sebességre tusz gyorsitani annál hamarabb végigérsz az egyenesen.. Nem?
nem azt írtam, hogy nem fontos, hanem hogy harmadlagos. a célegyenes a pályának egy igen kicsi része, a teljes köridőhöz viszonyítva.
látod lassabban mész mint én és mégis gyorsabb vagy
#15748
a célegyenesben a sebességed szerintem nem hogy másodlagos, hanem harmadlagos. egy modern motorral már a kanyarsebesség sem annyira fontos (hiszen utána erőből tudod baszni neki a következőig). viszont a "fékezz rövidebbet" mondás még mindig igaz...
hogy ne lenne fontos a végsebesség? Hiszen minnél nagyobb sebességre tusz gyorsitani annál hamarabb végigérsz az egyenesen.. Nem?
nem azt írtam, hogy nem fontos, hanem hogy harmadlagos. a célegyenes a pályának egy igen kicsi része, a teljes köridőhöz viszonyítva.
erről még lehetne sokat beszélgetni, de nem merek mert nem szabad... :D
#15747
a célegyenesben a sebességed szerintem nem hogy másodlagos, hanem harmadlagos. egy modern motorral már a kanyarsebesség sem annyira fontos (hiszen utána erőből tudod baszni neki a következőig). viszont a "fékezz rövidebbet" mondás még mindig igaz...
hogy ne lenne fontos a végsebesség? Hiszen minnél nagyobb sebességre tusz gyorsitani annál hamarabb végigérsz az egyenesen.. Nem?
nem azt írtam, hogy nem fontos, hanem hogy harmadlagos. a célegyenes a pályának egy igen kicsi része, a teljes köridőhöz viszonyítva.
#15743
Szerintem ne folytassatok :)
miért? Ennek a beszélgetésnek legalább van tartalma.. Tanulhatunk is egymástól.. Kicsit érdekesebbnek tartom mint pl: 100-adszorra megkérdezni, "Ducatit szándékoznák venni, drága hozzá az alkatrész? Stb.. " bár tudom ennek a rovatnak pont az a témája.. :D :D
#15741
a célegyenesben a sebességed szerintem nem hogy másodlagos, hanem harmadlagos. egy modern motorral már a kanyarsebesség sem annyira fontos (hiszen utána erőből tudod baszni neki a következőig). viszont a "fékezz rövidebbet" mondás még mindig igaz...
hogy ne lenne fontos a végsebesség? Hiszen minnél nagyobb sebességre tusz gyorsitani annál hamarabb végigérsz az egyenesen.. Nem?
#15740
a célegyenesben a sebességed szerintem nem hogy másodlagos, hanem harmadlagos. egy modern motorral már a kanyarsebesség sem annyira fontos (hiszen utána erőből tudod baszni neki a következőig). viszont a "fékezz rövidebbet" mondás még mindig igaz...
#15739
Rizmayer a gsx-r kupában asszem k6 600-al Michelin power 2ct,slip on,gyári futómű,átétel ment 1:59-2:01.
Nem hinnem,hogy az egyenes lenne a legnagyobb gond.
Kb egy 2005 r6 2:00 időket tudna ha pilóta ülne rajta.
De itt mi max összebogarazzuk a motorokat! :)
szerintem a 2.00 às idő már nagyon jó! Pláne 600-assal, egy hétköznapi hobbimotorosnak mint pl én, vagy mi, már egy 2.05 is űber idő lenne.. Amúgy nem az egyenes a legnagyobb gond, de két egyforma képességű pilotáról beszélünk, akkor csak hátrányba kerülsz a gyengébb motorral.. Értem én hogy lehet 1.55 is menni akár 6kilóssal.. Én ennek is örülök ahogy megyek,, meg hát féltem is a vasat, meg magamat is.. :)
#15738
Rizmayer a gsx-r kupában asszem k6 600-al Michelin power 2ct,slip on,gyári futómű,átétel ment 1:59-2:01.
Nem hinnem,hogy az egyenes lenne a legnagyobb gond.
Kb egy 2005 r6 2:00 időket tudna ha pilóta ülne rajta.
De itt mi max összebogarazzuk a motorokat! :)
Szerintem sem, simán lassúak vagyunk :)
Nekem eddig a legnagyobb élmény, amikor egy szintén kezdő csávóval motoroztam pár kört. Neki S1000RR-je volt, egyenesben mindig elment, de több körön át mentünk együtt. Én az ilyen élmények miatt járok ki, a köridő sokadlagos :)

Ja és kattintsatok a reklámra is, kell a pénz benzinre! ;)
#15737
Rizmayer a gsx-r kupában asszem k6 600-al Michelin power 2ct,slip on,gyári futómű,átétel ment 1:59-2:01.
Nem hinnem,hogy az egyenes lenne a legnagyobb gond.
Kb egy 2005 r6 2:00 időket tudna ha pilóta ülne rajta.
De itt mi max összebogarazzuk a motorokat! :)
Szerintem sem, simán lassúak vagyunk :)
Nekem eddig a legnagyobb élmény, amikor egy szintén kezdő csávóval motoroztam pár kört. Neki S1000RR-je volt, egyenesben mindig elment, de több körön át mentünk együtt. Én az ilyen élmények miatt járok ki, a köridő sokadlagos :)

#15736
Rizmayer a gsx-r kupában asszem k6 600-al Michelin power 2ct,slip on,gyári futómű,átétel ment 1:59-2:01.
Nem hinnem,hogy az egyenes lenne a legnagyobb gond.
Kb egy 2005 r6 2:00 időket tudna ha pilóta ülne rajta.
De itt mi max összebogarazzuk a motorokat! :)
#15735
monster s4rs meg streetfigter 1098. Nem emlékszem az a baj, de nekem olyan 240 körül rémlik és korán fékezek
lassú is vagy, korán is fékezek, 130le-s a motor csak, ahogy nézem nem vagy egy Pedrosa testsúlyú se.. És mégis elég jó sebességet elèrsz.. Valamit tudsz! :) ha igy van.. Mondjuk nekem az enyém nem rémlik hanem biztos, mert vissza tudom nézni a felvételeimről.. Milyen időt mentél a motorokkal?
amikor mértem 2:20 és 2:30 közt Staff mérte szóval nem siettem ezért nem értem. A 250es apriliámon volt köridőmérő azzal talán 2:19 volt a legjobb, de nem azzal mentem a leggyorsabban a célegyenesben
ezt találtam hirtelen a galériámba, de a legjobbam 2.13 utcai áttétellel.. :( akkor valamit nem jól csinálok a célegyenesbe..
Csatolmányok:
image.jpg
image.jpg (1.31 MiB) Megtekintve 10272 alkalommal
#15734
mivel mentél a panigaléval? A célrafirdítót 100 körüli tempóval tudom.. Én se vagyok gyors, de ring végére 230-235 ig tudom felhúzni, pedig majd eltöröm a kormányt úgy húzom, és elég sokáig engedem mélyet fékezek szerintem..komolyabb 1000japok 260 fölé is mennek.. Kanyrba jó a motorom, de egyenesbe kijön az erőhátrány.. Egy 1098 már kellemesebb lenne..
monster s4rs meg streetfigter 1098. Nem emlékszem az a baj, de nekem olyan 240 körül rémlik és korán fékezek
lassú is vagy, korán is fékezek, 130le-s a motor csak, ahogy nézem nem vagy egy Pedrosa testsúlyú se.. És mégis elég jó sebességet elèrsz.. Valamit tudsz! :) ha igy van.. Mondjuk nekem az enyém nem rémlik hanem biztos, mert vissza tudom nézni a felvételeimről.. Milyen időt mentél a motorokkal?
amikor mértem 2:20 és 2:30 közt Staff mérte szóval nem siettem ezért nem értem. A 250es apriliámon volt köridőmérő azzal talán 2:19 volt a legjobb, de nem azzal mentem a leggyorsabban a célegyenesben
#15733

Igazad van dinó74 az enyémen kívül csak egy s4r-en ültem!
Senkit nem akartam megbántani!! Csak arra akartam utalni,hogy a ducati tulajok többsége nem azért veszi ezt a motort mert rohadt erős gép,és minden gsx-r est meg akar szívatni,hanem az élményért amit motorozás közben ad!
Team Ducati's Greg Tracy's race up Pikes Peak in under 10:00 minutes. The 10:00 mark was only beat last year by Monster Tajima in his unlimited car. Greg and Carlin Dunne battled for top time in the motorcycle class.

ビッチは、よく間違いなく行くが、それはに何を証明するのでしょうか?
Ez egzotikusabb nyelv! Ha már külföldiül nyomjuk!
"Szuka, de menni nem jó a hibát, vagy akkor mit kell bizonyítani, hogy???" :D

Amúgy a videó leírást szúrtam be és egy jó példa, milyen is tud lenni Ducatival az általad említett "élménymotorozás" :)
#15732
azért nekem nem úgy mentek el mint egy vadászgép, és én lassú is vagyok. Egy pályán nem mindegy mennyivel jössz kifelé a kanyarból. Nem sok japó 1000essel mentem konkrétan 2vel de fostam bele a zoknimba
mivel mentél a panigaléval? A célrafirdítót 100 körüli tempóval tudom.. Én se vagyok gyors, de ring végére 230-235 ig tudom felhúzni, pedig majd eltöröm a kormányt úgy húzom, és elég sokáig engedem mélyet fékezek szerintem..komolyabb 1000japok 260 fölé is mennek.. Kanyrba jó a motorom, de egyenesbe kijön az erőhátrány.. Egy 1098 már kellemesebb lenne..
monster s4rs meg streetfigter 1098. Nem emlékszem az a baj, de nekem olyan 240 körül rémlik és korán fékezek
lassú is vagy, korán is fékezek, 130le-s a motor csak, ahogy nézem nem vagy egy Pedrosa testsúlyú se.. És mégis elég jó sebességet elèrsz.. Valamit tudsz! :) ha igy van.. Mondjuk nekem az enyém nem rémlik hanem biztos, mert vissza tudom nézni a felvételeimről.. Milyen időt mentél a motorokkal?
#15731
azért nekem nem úgy mentek el mint egy vadászgép, és én lassú is vagyok. Egy pályán nem mindegy mennyivel jössz kifelé a kanyarból. Nem sok japó 1000essel mentem konkrétan 2vel de fostam bele a zoknimba
mivel mentél a panigaléval? A célrafirdítót 100 körüli tempóval tudom.. Én se vagyok gyors, de ring végére 230-235 ig tudom felhúzni, pedig majd eltöröm a kormányt úgy húzom, és elég sokáig engedem mélyet fékezek szerintem..komolyabb 1000japok 260 fölé is mennek.. Kanyrba jó a motorom, de egyenesbe kijön az erőhátrány.. Egy 1098 már kellemesebb lenne..
monster s4rs meg streetfigter 1098. Nem emlékszem az a baj, de nekem olyan 240 körül rémlik és korán fékezek
ja meg 749r de azt sem éreztem szarnak, leszámítva, hogy kibaszta néha a kettest
#15730
egy ideig persze én is megmagyaráztam magamnak hogy bár kevesebb lóerő, nagyobb a nyomaték és nem a le számít.. de amikor ráfordulsz a célegyenesre úgy hogy az első kb 100m-en elmegyek, aztán egy két másodperc múlva úgy elmegy melettem a legtőbb 1000sor4 mint egy vadászgép.. :( akkor be kell látni a dolgokat... pl.: a 2003as CBR954rr-em jobban ment mint a mostani 2004-es 999-em. ezzel nem fikázni akarom a Ducatit, mivel nekem is az van és imádom is..
azért nekem nem úgy mentek el mint egy vadászgép, és én lassú is vagyok. Egy pályán nem mindegy mennyivel jössz kifelé a kanyarból. Nem sok japó 1000essel mentem konkrétan 2vel de fostam bele a zoknimba
mivel mentél a panigaléval? A célrafirdítót 100 körüli tempóval tudom.. Én se vagyok gyors, de ring végére 230-235 ig tudom felhúzni, pedig majd eltöröm a kormányt úgy húzom, és elég sokáig engedem mélyet fékezek szerintem..komolyabb 1000japok 260 fölé is mennek.. Kanyrba jó a motorom, de egyenesbe kijön az erőhátrány.. Egy 1098 már kellemesebb lenne..
monster s4rs meg streetfigter 1098. Nem emlékszem az a baj, de nekem olyan 240 körül rémlik és korán fékezek
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 49

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]