#15678
bmeg most nézem az árát

Sok érte? ;)
Monstercock köszi az infót, ha lehet megnézném.
A teleszkópokban volt már olaj cserélve? A 100e km-s nagyszervíz most aktuális?
szerintem ennyiért egy egygazdás motor ismert előélettel ingyen van, még ha 100ezer is van benne. Vagy inkább megéri szted 800at kifizetni egy olyanért ami mondjuk olaszból behozott és mondjuk 68ezerről visszatekerik 18ezerre? 12 év évi nem egész 10ezer tök normális
Ezt akartam mondani én is, többen is vettek már 100e km-es motort,csak mást mutatott a km számlálója. Itt tudod,hogy mit kapsz.
Jó ez az ár.
#15677
Igen az enyém valóban. Nyugodtan gyere és nézd meg, nem zsákbamacska. Valós a km, nem buherált. Teljesen jó állapotban van, első tulaj vagyok. Dinó látta, az ő szavára adhatsz. Csak a márka legjobb szerelőinél volt a motor. Gál Tomi, Motorosso, Wolf, Csepel (Ducati Budapest) Egy tárcsás (Dark) de semmivel nem fog gyengébben mint a dupla. Mint írtam ezért 600-ast se nagyon kapsz. A teló teljesen jó, soha semmi baj nem volt vele. Üdv: Monstercock
bmeg most nézem az árát

Sok érte? ;)
Monstercock köszi az infót, ha lehet megnézném.
A teleszkópokban volt már olaj cserélve? A 100e km-s nagyszervíz most aktuális?
szerintem ennyiért egy egygazdás motor ismert előélettel ingyen van, még ha 100ezer is van benne. Vagy inkább megéri szted 800at kifizetni egy olyanért ami mondjuk olaszból behozott és mondjuk 68ezerről visszatekerik 18ezerre? 12 év évi nem egész 10ezer tök normális
#15676
Igen az enyém valóban. Nyugodtan gyere és nézd meg, nem zsákbamacska. Valós a km, nem buherált. Teljesen jó állapotban van, első tulaj vagyok. Dinó látta, az ő szavára adhatsz. Csak a márka legjobb szerelőinél volt a motor. Gál Tomi, Motorosso, Wolf, Csepel (Ducati Budapest) Egy tárcsás (Dark) de semmivel nem fog gyengébben mint a dupla. Mint írtam ezért 600-ast se nagyon kapsz. A teló teljesen jó, soha semmi baj nem volt vele. Üdv: Monstercock
bmeg most nézem az árát

Sok érte? ;)
Monstercock köszi az infót, ha lehet megnézném.
A teleszkópokban volt már olaj cserélve? A 100e km-s nagyszervíz most aktuális?
#15675
Igen az enyém valóban. Nyugodtan gyere és nézd meg, nem zsákbamacska. Valós a km, nem buherált. Teljesen jó állapotban van, első tulaj vagyok. Dinó látta, az ő szavára adhatsz. Csak a márka legjobb szerelőinél volt a motor. Gál Tomi, Motorosso, Wolf, Csepel (Ducati Budapest) Egy tárcsás (Dark) de semmivel nem fog gyengébben mint a dupla. Mint írtam ezért 600-ast se nagyon kapsz. A teló teljesen jó, soha semmi baj nem volt vele. Üdv: Monstercock
bmeg most nézem az árát
#15674
Igen az enyém valóban. Nyugodtan gyere és nézd meg, nem zsákbamacska. Valós a km, nem buherált. Teljesen jó állapotban van, első tulaj vagyok. Dinó látta, az ő szavára adhatsz. Csak a márka legjobb szerelőinél volt a motor. Gál Tomi, Motorosso, Wolf, Csepel (Ducati Budapest) Egy tárcsás (Dark) de semmivel nem fog gyengébben mint a dupla. Mint írtam ezért 600-ast se nagyon kapsz. A teló teljesen jó, soha semmi baj nem volt vele. Üdv: Monstercock
#15673
Sziasztok!
A segítségeteket kérném vásárlásban.
Szeretnék monstert venni és az alábbi hirdetéssel kapcsolatban kérdezem a véleményeteket.
Esetleg ismeritek?
Lelkiismeretes karbantartás mellett a 104000 km még vállalható?

http://m.hasznaltauto.hu/motor/ducati/d ... rk-9398524
az ára tükrözi a km-ert, nem feltétlenül vállalhatatlan, kérdés mennyire volt lelkiismeretes a tulajdonos. Ennyi km után már bőven képbe kerül teljes blokk felújítás, a telókkal is foglalkozni kell (ett volna).
az elméleti 20 ezres szervízperiódussal számolva pont most esedékes (ha nem volt meg) a nagy szerviz.
azt érdemes még tudnod, hogy a 620-as készül egy és kéttárcsás verzióban, mint látható ez az egyes verzió, kicsit gyengébb fékhatással.
ez a monstercock motorja
#15672
Sziasztok!
A segítségeteket kérném vásárlásban.
Szeretnék monstert venni és az alábbi hirdetéssel kapcsolatban kérdezem a véleményeteket.
Esetleg ismeritek?
Lelkiismeretes karbantartás mellett a 104000 km még vállalható?

http://m.hasznaltauto.hu/motor/ducati/d ... rk-9398524
az ára tükrözi a km-ert, nem feltétlenül vállalhatatlan, kérdés mennyire volt lelkiismeretes a tulajdonos. Ennyi km után már bőven képbe kerül teljes blokk felújítás, a telókkal is foglalkozni kell (ett volna).
az elméleti 20 ezres szervízperiódussal számolva pont most esedékes (ha nem volt meg) a nagy szerviz.
azt érdemes még tudnod, hogy a 620-as készül egy és kéttárcsás verzióban, mint látható ez az egyes verzió, kicsit gyengébb fékhatással.

Köszi Ricsi!
Ha jól számolom, akkor még kb 150000 szervízköltség várható. Az 1 tárcsafék hiánya nagyon érezhető?
#15671
Sziasztok!
A segítségeteket kérném vásárlásban.
Szeretnék monstert venni és az alábbi hirdetéssel kapcsolatban kérdezem a véleményeteket.
Esetleg ismeritek?
Lelkiismeretes karbantartás mellett a 104000 km még vállalható?

http://m.hasznaltauto.hu/motor/ducati/d ... rk-9398524
az ára tükrözi a km-ert, nem feltétlenül vállalhatatlan, kérdés mennyire volt lelkiismeretes a tulajdonos. Ennyi km után már bőven képbe kerül teljes blokk felújítás, a telókkal is foglalkozni kell (ett volna).
az elméleti 20 ezres szervízperiódussal számolva pont most esedékes (ha nem volt meg) a nagy szerviz.
azt érdemes még tudnod, hogy a 620-as készül egy és kéttárcsás verzióban, mint látható ez az egyes verzió, kicsit gyengébb fékhatással.
#15667
Sziasztok!
Van esetleg valakinek bármi infója a következő linken található eladó motorról:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... to-9346537
Szerintetek ezek az idomok gyáriak?
Előre is köszönök bármiféle infót és választ!
Üdv,
Norbi
hát ez kurvára 749es nem ez volt az egyik klubos mókus motorja?
nem, sztem te a robira gondolsz de neki 9-es volt
nem, én arra a csabira aki kb 3hónapig volt ducatis
#15666
Sziasztok!
Van esetleg valakinek bármi infója a következő linken található eladó motorról:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... to-9346537
Szerintetek ezek az idomok gyáriak?
Előre is köszönök bármiféle infót és választ!
Üdv,
Norbi
hát ez kurvára 749es nem ez volt az egyik klubos mókus motorja?
Igen, ez egy 749-es. Gondolom elírta a tulaj.:)
Ami nekem furcsa, hogy nincs az idomon típusjelzés csak, hogy Ducati...
Ilyet eddig csak az utángyártott kínai idomokon láttam.
#15661
Igen a multiról kezdek lemondani, a hátulja nagyon tetszik, de jót még nem hallottam róla senkitől..:D
Az egyedi motorokról Nekem is az a véleményem, hogy jobb ha nincs két pontosan egyforma. Amint lesz egy sajátom, apránként biztosan a saját ízlésemre formálom.
Ki mondott nem jót a Multiról?! Ittharapomketté...

Amúgy meg vedd meg az enyémet, nem a legszebb, de amúgy kifogástalan (és komolyan gondoltam, hogy ha most nem megy el, akkor megtartom erre az "alighasználatra" is):
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-8722548
A 620-as Multiról volt szó,nem az 1000-esről :) Az 1000es az egy príma gép :)
#15660
Igen a multiról kezdek lemondani, a hátulja nagyon tetszik, de jót még nem hallottam róla senkitől..:D
Az egyedi motorokról Nekem is az a véleményem, hogy jobb ha nincs két pontosan egyforma. Amint lesz egy sajátom, apránként biztosan a saját ízlésemre formálom.
Ki mondott nem jót a Multiról?! Ittharapomketté...

Amúgy meg vedd meg az enyémet, nem a legszebb, de amúgy kifogástalan (és komolyan gondoltam, hogy ha most nem megy el, akkor megtartom erre az "alighasználatra" is):
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-8722548
#15659
Igen a multiról kezdek lemondani, a hátulja nagyon tetszik, de jót még nem hallottam róla senkitől..:D
Az egyedi motorokról Nekem is az a véleményem, hogy jobb ha nincs két pontosan egyforma. Amint lesz egy sajátom, apránként biztosan a saját ízlésemre formálom.
#15658
Először is köszönöm a segítséged!
Igen, több motoros barátom is óva intett a kereskedőtöl való vásárlástól. Illetve, hogy festettekkel óvatos legyek mert lehet, hogy esés miatt festették újra. Valami miatt biztosan.
Sajnos még multi-t nem próbáltam így nem tudom megítélni azt a 64lóerőt, de valóban kevésnek tűnik, a 749-hez már volt szerencsém.
Köszönöm a linket, a szervizről szóló leírás alapján gondosnak tűnik a tulaj. Fontolóra veszem.

Üdv:
Tamás

Más márka esetében egyetértenék, de Ducati esetében szerintem kevésbé egyértelmű hogy azért van festve mert estek vele.
Szinte mindenki variál, testreszabja a motorját ez valahogy jön a márkával, ne kérdezd miért de így van nálam is megtörtént kb. 4 héttel a vásárlás után kezdődött és sosincs vége épp a héten kapott 2 Ducati Performance matricát az enyém :))
#15657
Először is köszönöm a segítséged!
Igen, több motoros barátom is óva intett a kereskedőtöl való vásárlástól. Illetve, hogy festettekkel óvatos legyek mert lehet, hogy esés miatt festették újra. Valami miatt biztosan.
Sajnos még multi-t nem próbáltam így nem tudom megítélni azt a 64lóerőt, de valóban kevésnek tűnik, a 749-hez már volt szerencsém.
Köszönöm a linket, a szervizről szóló leírás alapján gondosnak tűnik a tulaj. Fontolóra veszem.

Üdv:
Tamás
620as multit felejtsd el az egy szar
#15656
Először is köszönöm a segítséged!
Igen, több motoros barátom is óva intett a kereskedőtöl való vásárlástól. Illetve, hogy festettekkel óvatos legyek mert lehet, hogy esés miatt festették újra. Valami miatt biztosan.
Sajnos még multi-t nem próbáltam így nem tudom megítélni azt a 64lóerőt, de valóban kevésnek tűnik, a 749-hez már volt szerencsém.
Köszönöm a linket, a szervizről szóló leírás alapján gondosnak tűnik a tulaj. Fontolóra veszem.

Üdv:
Tamás
#15655
Sziasztok!
Új vagyok itt, a bemutatkozásom tudom ismételni, Ducati fan vagyok, és végre ott tartok anyagilag, hogy venni szeretnék egy jó motort. Más márka szóba sem jöhet. egy millió forint körül szánok rá. Nehezen tudok dönteni, mert a 749, és a Multistrada is tetszik. Tisztában vagyok vele, hogy külön kategoriába esnek, másra használhatóak. Nekem két szempont fontos, 1. Ducati legyen, 2. a lehető legjobb állapotban.
Két motort szemeltem ki a használtauto.hu-n
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... ru-9379816
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 49-9298635

Érdeklődnék, és kérni szeretném Tőletek, ha van véleményetek a motorokról, vagy ismeritek esetleg a motorok multját, vagy előző tulajait, megköszönnék minden hozzászólást.

Üdv.
Tamás
szia,

általánosságban: 620-as multit nem javaslom, nem tudom mekkora motoros múltad/tapasztalatod van, de gyorsan kinőhető, hamarosan ezresre fogsz vágyni.

konkrétan: a 620-at semmiképp nem ajánlom (ismeretlenül), festett, neppernél levő motor, nem nagyon tudom elképzelni, hogy jól jöhetsz ki belőle.

a 749-et nem ismerem, de az is külföldi, ilyenkor érdemes kivonni belőle a kereskedő költségeit és a hasznát, és úgy megítélni. (de lehet tökéletes is)
picit drágább, de konkrétan tudom ajánlani ezt a motort:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-9277919
Levit érdemes felhívni, hátha tudtok találni egy olyan árat, ami mindkettőtöknek megfelelő.
#15654
Sziasztok!
Új vagyok itt, a bemutatkozásom tudom ismételni, Ducati fan vagyok, és végre ott tartok anyagilag, hogy venni szeretnék egy jó motort. Más márka szóba sem jöhet. egy millió forint körül szánok rá. Nehezen tudok dönteni, mert a 749, és a Multistrada is tetszik. Tisztában vagyok vele, hogy külön kategoriába esnek, másra használhatóak. Nekem két szempont fontos, 1. Ducati legyen, 2. a lehető legjobb állapotban.
Két motort szemeltem ki a használtauto.hu-n
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... ru-9379816
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 49-9298635

Érdeklődnék, és kérni szeretném Tőletek, ha van véleményetek a motorokról, vagy ismeritek esetleg a motorok multját, vagy előző tulajait, megköszönnék minden hozzászólást.

Üdv.
Tamás
#15653
Sziasztok! Új vagyok még a klubban. Szeretnék vásárolni egy 695 ös-t. Esetleg valakinek eladásra szánt darabja van-e? A neten láttam egyet 650e.- ért, de nagyon gyanúsnak tűnik! Túl olcsó, túl szép! :(
az egy kamu hirdetés..
#15652
Sziasztok! Új vagyok még a klubban. Szeretnék vásárolni egy 695 ös-t. Esetleg valakinek eladásra szánt darabja van-e? A neten láttam egyet 650e.- ért, de nagyon gyanúsnak tűnik! Túl olcsó, túl szép! :(

Jó választás. Az enyém mondjuk nem eladó :) de ha találsz egyet szívesen elmegyek veled felmérni (legalábbis budapesten vagy környékén). Mindeképp dobd be ide amelyik érdekel hátha klubtagé, ahogy nézem a hasznaltauto.hu -n éppen 6db is van eladó.
#15651
Sziasztok! Új vagyok még a klubban. Szeretnék vásárolni egy 695 ös-t. Esetleg valakinek eladásra szánt darabja van-e? A neten láttam egyet 650e.- ért, de nagyon gyanúsnak tűnik! Túl olcsó, túl szép! :(
#15650
Üdv!

Az én motoromat, legalábbis a képek az enyémről voltak (anno amikor még az előző tulaj ezekkel a képekkel hirdette) még tegnap is hirdette egy ilyen kamuvalaki, mára eltűnt a hirdetés.
Írtam neki, a választ bemásolom....

Szia,


Még mindig eladó.Én vagyok az egyetlen tulajdonos az motorkerékpár.
Magyarországon vásárolt, amikor dolgozom ott, még a magyar rendszám.
Nekem van az lakóautó most a Sheffield, Egyesült Királyság, mert mozgok a közelmúltban a családommal.
Én eladni, mert nem vagyok, nem több.
Kiváló állapotban, soha nem sérült.
Ha úgy dönt, hogy vegye meg tudom intézni szállítása Magyarországra, és én is hagyom, hogy az 5 napos próbaido alatt.
Én fizetem az összes szállítási költség.
Fogják szállítani az összes dokumentumot, beleértve a felhasználói kézikönyv és karbantartási az motorkerékpár és az eredeti kulcsok,könnyebb legyen a tulajdonjog-változás.
Itt, az Egyesült Királyságban Tudom, hogy egy nemzetközi szállító jármu cég, aki nagyon népszeru,nagyon megbízható és gondoskodik a papírmunkát.
Hadd tudja, ha egyetért, és adok minden olyan részletet, a szállítási és fizetési feltételeket.
Ha azt szeretnénk, hogy hívjon, ez az én szám: (+44) 7990935735(Nem beszélnek magyarul,csak angol nyelven).
Ha bármilyen kérdése van írjon e-mail címemet mail.Fogok válaszolni, amint tudok.
köszönöm,
Roland





Hello


Still on sale. I am the only owner of the motorbike.
Bought in Hungary , still have Hungarian license plate.
I have the motorbike now in in Sheffield, United Kingdom because i move recently with my family .
I sell it because i am not using no more .
In excellent condition, never damaged.
If you decide to buy it I can arrange delivery in Hungary and I can let you for the 5 day trial period.
I will pay all transportation cost .
Will be delivered with all the documents including the user manual and maintenance of the motorbike and the original keys, to make easy the change of ownership.
Here In the United Kingdom i know a international transport vehicle company who is very popular, very trustworthy and takes care of all the paperwork.
Let me know if you agree and I will give all the details regarding the shipping and payment.
If you want to call me, this is my number: (+44)7990935735.(Do not speak Hungarian)
For any questions write to my email address from mail.I will respond as soon as I can.
Thanks
Roland


Ducati monster 1000 - 900.000 Ft


2015-09-14 15:10 GMT+02:00 Képes Motor <no-reply@kepesmotor.hu>:

Képes Motor
Kedves Felhasználónk!
A következő üzenet érkezett feladott apróhirdetésével (Ducati monster 1000) kapcsolatban:

Erre a motorra ugyanezt a választ kaptam
http://www.kepesmotor.hu/ducati-sportmotor/p1552966

Szép, jelezd a Hahunak.
#15649
Üdv!

Az én motoromat, legalábbis a képek az enyémről voltak (anno amikor még az előző tulaj ezekkel a képekkel hirdette) még tegnap is hirdette egy ilyen kamuvalaki, mára eltűnt a hirdetés.
Írtam neki, a választ bemásolom....

Szia,


Még mindig eladó.Én vagyok az egyetlen tulajdonos az motorkerékpár.
Magyarországon vásárolt, amikor dolgozom ott, még a magyar rendszám.
Nekem van az lakóautó most a Sheffield, Egyesült Királyság, mert mozgok a közelmúltban a családommal.
Én eladni, mert nem vagyok, nem több.
Kiváló állapotban, soha nem sérült.
Ha úgy dönt, hogy vegye meg tudom intézni szállítása Magyarországra, és én is hagyom, hogy az 5 napos próbaido alatt.
Én fizetem az összes szállítási költség.
Fogják szállítani az összes dokumentumot, beleértve a felhasználói kézikönyv és karbantartási az motorkerékpár és az eredeti kulcsok,könnyebb legyen a tulajdonjog-változás.
Itt, az Egyesült Királyságban Tudom, hogy egy nemzetközi szállító jármu cég, aki nagyon népszeru,nagyon megbízható és gondoskodik a papírmunkát.
Hadd tudja, ha egyetért, és adok minden olyan részletet, a szállítási és fizetési feltételeket.
Ha azt szeretnénk, hogy hívjon, ez az én szám: (+44) 7990935735(Nem beszélnek magyarul,csak angol nyelven).
Ha bármilyen kérdése van írjon e-mail címemet mail.Fogok válaszolni, amint tudok.
köszönöm,
Roland





Hello


Still on sale. I am the only owner of the motorbike.
Bought in Hungary , still have Hungarian license plate.
I have the motorbike now in in Sheffield, United Kingdom because i move recently with my family .
I sell it because i am not using no more .
In excellent condition, never damaged.
If you decide to buy it I can arrange delivery in Hungary and I can let you for the 5 day trial period.
I will pay all transportation cost .
Will be delivered with all the documents including the user manual and maintenance of the motorbike and the original keys, to make easy the change of ownership.
Here In the United Kingdom i know a international transport vehicle company who is very popular, very trustworthy and takes care of all the paperwork.
Let me know if you agree and I will give all the details regarding the shipping and payment.
If you want to call me, this is my number: (+44)7990935735.(Do not speak Hungarian)
For any questions write to my email address from mail.I will respond as soon as I can.
Thanks
Roland


Ducati monster 1000 - 900.000 Ft


2015-09-14 15:10 GMT+02:00 Képes Motor <no-reply@kepesmotor.hu>:

Képes Motor
Kedves Felhasználónk!
A következő üzenet érkezett feladott apróhirdetésével (Ducati monster 1000) kapcsolatban:

Erre a motorra ugyanezt a választ kaptam
http://www.kepesmotor.hu/ducati-sportmotor/p1552966
Próbálnak trükközni...
#15648
Üdv!

Az én motoromat, legalábbis a képek az enyémről voltak (anno amikor még az előző tulaj ezekkel a képekkel hirdette) még tegnap is hirdette egy ilyen kamuvalaki, mára eltűnt a hirdetés.
Írtam neki, a választ bemásolom....

Szia,


Még mindig eladó.Én vagyok az egyetlen tulajdonos az motorkerékpár.
Magyarországon vásárolt, amikor dolgozom ott, még a magyar rendszám.
Nekem van az lakóautó most a Sheffield, Egyesült Királyság, mert mozgok a közelmúltban a családommal.
Én eladni, mert nem vagyok, nem több.
Kiváló állapotban, soha nem sérült.
Ha úgy dönt, hogy vegye meg tudom intézni szállítása Magyarországra, és én is hagyom, hogy az 5 napos próbaido alatt.
Én fizetem az összes szállítási költség.
Fogják szállítani az összes dokumentumot, beleértve a felhasználói kézikönyv és karbantartási az motorkerékpár és az eredeti kulcsok,könnyebb legyen a tulajdonjog-változás.
Itt, az Egyesült Királyságban Tudom, hogy egy nemzetközi szállító jármu cég, aki nagyon népszeru,nagyon megbízható és gondoskodik a papírmunkát.
Hadd tudja, ha egyetért, és adok minden olyan részletet, a szállítási és fizetési feltételeket.
Ha azt szeretnénk, hogy hívjon, ez az én szám: (+44) 7990935735(Nem beszélnek magyarul,csak angol nyelven).
Ha bármilyen kérdése van írjon e-mail címemet mail.Fogok válaszolni, amint tudok.
köszönöm,
Roland





Hello


Still on sale. I am the only owner of the motorbike.
Bought in Hungary , still have Hungarian license plate.
I have the motorbike now in in Sheffield, United Kingdom because i move recently with my family .
I sell it because i am not using no more .
In excellent condition, never damaged.
If you decide to buy it I can arrange delivery in Hungary and I can let you for the 5 day trial period.
I will pay all transportation cost .
Will be delivered with all the documents including the user manual and maintenance of the motorbike and the original keys, to make easy the change of ownership.
Here In the United Kingdom i know a international transport vehicle company who is very popular, very trustworthy and takes care of all the paperwork.
Let me know if you agree and I will give all the details regarding the shipping and payment.
If you want to call me, this is my number: (+44)7990935735.(Do not speak Hungarian)
For any questions write to my email address from mail.I will respond as soon as I can.
Thanks
Roland


Ducati monster 1000 - 900.000 Ft


2015-09-14 15:10 GMT+02:00 Képes Motor <no-reply@kepesmotor.hu>:

Képes Motor
Kedves Felhasználónk!
A következő üzenet érkezett feladott apróhirdetésével (Ducati monster 1000) kapcsolatban:

Erre a motorra ugyanezt a választ kaptam
http://www.kepesmotor.hu/ducati-sportmotor/p1552966
#15647
Üdv!

Az én motoromat, legalábbis a képek az enyémről voltak (anno amikor még az előző tulaj ezekkel a képekkel hirdette) még tegnap is hirdette egy ilyen kamuvalaki, mára eltűnt a hirdetés.
Írtam neki, a választ bemásolom....

Szia,


Még mindig eladó.Én vagyok az egyetlen tulajdonos az motorkerékpár.
Magyarországon vásárolt, amikor dolgozom ott, még a magyar rendszám.
Nekem van az lakóautó most a Sheffield, Egyesült Királyság, mert mozgok a közelmúltban a családommal.
Én eladni, mert nem vagyok, nem több.
Kiváló állapotban, soha nem sérült.
Ha úgy dönt, hogy vegye meg tudom intézni szállítása Magyarországra, és én is hagyom, hogy az 5 napos próbaido alatt.
Én fizetem az összes szállítási költség.
Fogják szállítani az összes dokumentumot, beleértve a felhasználói kézikönyv és karbantartási az motorkerékpár és az eredeti kulcsok,könnyebb legyen a tulajdonjog-változás.
Itt, az Egyesült Királyságban Tudom, hogy egy nemzetközi szállító jármu cég, aki nagyon népszeru,nagyon megbízható és gondoskodik a papírmunkát.
Hadd tudja, ha egyetért, és adok minden olyan részletet, a szállítási és fizetési feltételeket.
Ha azt szeretnénk, hogy hívjon, ez az én szám: (+44) 7990935735(Nem beszélnek magyarul,csak angol nyelven).
Ha bármilyen kérdése van írjon e-mail címemet mail.Fogok válaszolni, amint tudok.
köszönöm,
Roland





Hello


Still on sale. I am the only owner of the motorbike.
Bought in Hungary , still have Hungarian license plate.
I have the motorbike now in in Sheffield, United Kingdom because i move recently with my family .
I sell it because i am not using no more .
In excellent condition, never damaged.
If you decide to buy it I can arrange delivery in Hungary and I can let you for the 5 day trial period.
I will pay all transportation cost .
Will be delivered with all the documents including the user manual and maintenance of the motorbike and the original keys, to make easy the change of ownership.
Here In the United Kingdom i know a international transport vehicle company who is very popular, very trustworthy and takes care of all the paperwork.
Let me know if you agree and I will give all the details regarding the shipping and payment.
If you want to call me, this is my number: (+44)7990935735.(Do not speak Hungarian)
For any questions write to my email address from mail.I will respond as soon as I can.
Thanks
Roland


Ducati monster 1000 - 900.000 Ft


2015-09-14 15:10 GMT+02:00 Képes Motor <no-reply@kepesmotor.hu>:

Képes Motor
Kedves Felhasználónk!
A következő üzenet érkezett feladott apróhirdetésével (Ducati monster 1000) kapcsolatban:
Csatolmányok:
62439.jpg
62439.jpg (92.94 KiB) Megtekintve 9119 alkalommal
#15645
Az a tre, hogy ezekben a kamuhirdetesekben mindent 1.5M-ert arulnak :)
viszont a fotóra nem dobta ki a google képkereső elsőre valami amerikai oldal linkjét :)
nézzük a tényeket, amaeikai modell és az építészeti stíéusból látszik, hogy nem itthon van ;)
igen, pont a házak miatt kerestem rá egyből :)
#15644
Ezt nézte már valaki? Ha ez igaz akkor mindjárt megveszem második motornak...
http://www.kepesmotor.hu/ducati-sportmotor/p1551196
Egy hívást megér nem ? Derítsd ki mi a kamu vele aztán mesélj :)
Ha irsz neki kb ezt fogod valaszban kapni :)

( transport included to your home address ).It has hungarian documents ,registration certificate and all papers in
Hungary !

If you are interested to buy the bike please contact me ( WRITE IN ENGLISH ) .
#15641
Az a tre, hogy ezekben a kamuhirdetesekben mindent 1.5M-ert arulnak :)
viszont a fotóra nem dobta ki a google képkereső elsőre valami amerikai oldal linkjét :)
nézzük a tényeket, amaeikai modell és az építészeti stíéusból látszik, hogy nem itthon van ;)
minimum Anglia/Manchester :)))
#15636
Ma megnéztem a két kiszemelt motor közül az egyiket. Pontosabban ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... km-9252957

Hátha a pár alábbi sor segít , a pontenciális érdeklődőknek.
Ami nekem azonnal feltűnt , hogy a blokk hátsó, váz bekötési pontjánál jobb oldalon nagy utólagos hegesztés van, ami kicsit elbizonytalanított. Ezzel szemben a lengőkar bekötésnél, se repedés, se javítás A kuplungkosár és a lamellák szárnyai nagyon csúnyán el vannak már kopva, továbbá az olajszint kémlelő nyílása alatt csúnya megnyomódás ami a kémlelőnyílás szigetelését is egyenesre nyomta. A hangja valóban" brutális", kiherélt dobok, elviselhetetlenül hangos.

Enen kívül igazi 14 éves motor, olajhűtő csövezés olajpárás, hátsó gumiban szög! A tank és a sárvédő nagyon szép, szerintem nem ehhez a motorhoz tartozik. Villanyaknál egy elvágott gyári, barna-kék vezeték.

Én a magam részéről ezt a masinát kilőttem, pedig a 600e Forintos ár igencsak kedvező.
#15635

Azt a Senna S4-et néztem, de valahogy ez a piros jobban tetszik, de lehet , hogy megnézem azt is. A tulaja fórumtag esetleg?
Ringu az imént igen részletesen leírta, hogy nála mi, és hogyan volt a motorral, a szervizzel ahova hordta felveszem a kapcsolatot, netán egy átnézés erejére lehet beugrom hozzájuk.

Az írásod elején ott a lényeg, nem szeretném hamar lecserélni, maximum másikat venni mellé ha erre ráuntam stb. Látok benne annyi potenciált, hogy 2-3 évig tudom annyit alakítgatni, hogy ne unjam meg.

Nézd, mivel a szezon igen rövid már, így nem fog nagy fejtörést okozni, ha 1-2 hónap után hozzá kell nyúlni, persze az ésszerűség határán belül. Télen lesz időm bevásárolni hozzá a cserélendő dolgokat, tehát emiatt nem aggódom.

Felmerült még a kérdés , hogy külföldön - olaszországban, svájcban - nézek ilyeneket, de ahogy látom a piac a számomra elérhető régiókban igen túlárazott - vagy az itthoniak olcsóak, másrészt a regisztrációs procedúrához nincs cérnám.

Nyilván a linkben szereplő ár , személyesen tekerhető még lefelé, köszönhetően a körülményeknek, ami lássuk be, nem elhanyagolható részlet.
Esetleg? http://www.kepesmotor.hu/ducati-utcai_k ... s/p1547593

Ha már millió körüli akkor inkább ezt: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... s4-9304583
Ahogy érzed... Én nem szeretek vizet cipelni motorral, azzal csak a baj van. 3 motorom van, mind levegős, 5 henger és 3424 cm3 összesen. :-D
#15634
Szerintem akkor vedd meg 100ezer km-el ha tutira bejön a gép és örökre meg akarod tartani, mert eladni többet nem fogod... :( így is nyomott áron árulják de nem nagyon akarják elvinni.. én egyébként láttam azt a motort élőbe, mert árultak egy S4r-t és azt mentem megnézni, de ezt az s4-et csak futólag néztem meg.. emlékeim szerint nem volt csúnya.. szerintem a 100ezer km nem jelenti azt hogy méterei vannak hátra, ha szervizelgették akkor nagy baja nem lehet.. de bejáratni már nem kell.. :D futómű, csillapítók, fékek stb, azért ezekbe is benne van a méter, nem csak a motorba.. lehet ezekre is költeni.. Az én véleményem hogy nem venném meg. Néznék egy újabbat, kevesebb méterrel.. Van fönn egy Senna S4 870-ért talán.. nézd meg azt is.. Hátha..

Azt a Senna S4-et néztem, de valahogy ez a piros jobban tetszik, de lehet , hogy megnézem azt is. A tulaja fórumtag esetleg?
Ringu az imént igen részletesen leírta, hogy nála mi, és hogyan volt a motorral, a szervizzel ahova hordta felveszem a kapcsolatot, netán egy átnézés erejére lehet beugrom hozzájuk.

Az írásod elején ott a lényeg, nem szeretném hamar lecserélni, maximum másikat venni mellé ha erre ráuntam stb. Látok benne annyi potenciált, hogy 2-3 évig tudom annyit alakítgatni, hogy ne unjam meg.

Nézd, mivel a szezon igen rövid már, így nem fog nagy fejtörést okozni, ha 1-2 hónap után hozzá kell nyúlni, persze az ésszerűség határán belül. Télen lesz időm bevásárolni hozzá a cserélendő dolgokat, tehát emiatt nem aggódom.

Felmerült még a kérdés , hogy külföldön - olaszországban, svájcban - nézek ilyeneket, de ahogy látom a piac a számomra elérhető régiókban igen túlárazott - vagy az itthoniak olcsóak, másrészt a regisztrációs procedúrához nincs cérnám.

Nyilván a linkben szereplő ár , személyesen tekerhető még lefelé, köszönhetően a körülményeknek, ami lássuk be, nem elhanyagolható részlet.
a regisztrációs procedúra nem ördöngösség. Májusban hoztam be motort olaszból...
Szerdán kezdtem el intézni/intéztetni a papírokat és pénteken már rendszám volt rajta.
Írom ezt annak fényében, h lövésem se volt az egészről. Szval ezt az opciót se vesd el.

Lehet balfaszságnak tűnik, de a motor regisztrációt a szállítási macera miatt nem tudom megoldani , sem buszom sem futóm nincs.
Autót sokat regisztrálok, ügymenetet ismerem, nem az idő a probléma.

#15633
Szerintem akkor vedd meg 100ezer km-el ha tutira bejön a gép és örökre meg akarod tartani, mert eladni többet nem fogod... :( így is nyomott áron árulják de nem nagyon akarják elvinni.. én egyébként láttam azt a motort élőbe, mert árultak egy S4r-t és azt mentem megnézni, de ezt az s4-et csak futólag néztem meg.. emlékeim szerint nem volt csúnya.. szerintem a 100ezer km nem jelenti azt hogy méterei vannak hátra, ha szervizelgették akkor nagy baja nem lehet.. de bejáratni már nem kell.. :D futómű, csillapítók, fékek stb, azért ezekbe is benne van a méter, nem csak a motorba.. lehet ezekre is költeni.. Az én véleményem hogy nem venném meg. Néznék egy újabbat, kevesebb méterrel.. Van fönn egy Senna S4 870-ért talán.. nézd meg azt is.. Hátha..

Azt a Senna S4-et néztem, de valahogy ez a piros jobban tetszik, de lehet , hogy megnézem azt is. A tulaja fórumtag esetleg?
Ringu az imént igen részletesen leírta, hogy nála mi, és hogyan volt a motorral, a szervizzel ahova hordta felveszem a kapcsolatot, netán egy átnézés erejére lehet beugrom hozzájuk.

Az írásod elején ott a lényeg, nem szeretném hamar lecserélni, maximum másikat venni mellé ha erre ráuntam stb. Látok benne annyi potenciált, hogy 2-3 évig tudom annyit alakítgatni, hogy ne unjam meg.

Nézd, mivel a szezon igen rövid már, így nem fog nagy fejtörést okozni, ha 1-2 hónap után hozzá kell nyúlni, persze az ésszerűség határán belül. Télen lesz időm bevásárolni hozzá a cserélendő dolgokat, tehát emiatt nem aggódom.

Felmerült még a kérdés , hogy külföldön - olaszországban, svájcban - nézek ilyeneket, de ahogy látom a piac a számomra elérhető régiókban igen túlárazott - vagy az itthoniak olcsóak, másrészt a regisztrációs procedúrához nincs cérnám.

Nyilván a linkben szereplő ár , személyesen tekerhető még lefelé, köszönhetően a körülményeknek, ami lássuk be, nem elhanyagolható részlet.
Esetleg? http://www.kepesmotor.hu/ducati-utcai_k ... s/p1547593

Ha már millió körüli akkor inkább ezt: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... s4-9304583
#15632
Köszönöm mindannyiotoknak a válaszokat, és a tanácsokat, de ahogy Steeve is írta nem ilyen megközelítésben tettem fel a kérdést.
A kategória / teljesítmény témát nem elsősorban Ducati forumon kell megvitatni, hanem elég kézbe vennem egy Motor Revü-t.

A kérdésem tehát továbbra is aktuális, mely szerint egy 100e km-et futott S4 érdemes-e megvételre, és amennyiben igen, mik lehetnek ilyen futásteljesítmény mellett kimondottan Ducati problémák.
Leszögezném, hogy nem költség oldalról érdekel a dolog, hanem, hogy lehet-e ezzel még a kötelező szervizek után, ezt a szezont -illetve amennyi még van belőle- rettegés nélkül végigmotorozni, vagy ez egy időzitett bomba?

A korábban linkelt 900-at elvetettem, mert a tulajdonos szerfelett szimpatikus volt a telefonba, azon felül a papírozási folyamat sem tisztázódott.

A feltett kérdésre tanácsaitokat, és segítségeteket előre is köszönöm!

u.I.: Ha netán valaki réár a héten és késztetést érezne arra , hogy megnézze velem a kecskeméti S4-et azt megköszönném - természetesen az anyagi vonzatát megtérítve.
Szerintem akkor vedd meg 100ezer km-el ha tutira bejön a gép és örökre meg akarod tartani, mert eladni többet nem fogod... :( így is nyomott áron árulják de nem nagyon akarják elvinni.. én egyébként láttam azt a motort élőbe, mert árultak egy S4r-t és azt mentem megnézni, de ezt az s4-et csak futólag néztem meg.. emlékeim szerint nem volt csúnya.. szerintem a 100ezer km nem jelenti azt hogy méterei vannak hátra, ha szervizelgették akkor nagy baja nem lehet.. de bejáratni már nem kell.. :D futómű, csillapítók, fékek stb, azért ezekbe is benne van a méter, nem csak a motorba.. lehet ezekre is költeni.. Az én véleményem hogy nem venném meg. Néznék egy újabbat, kevesebb méterrel.. Van fönn egy Senna S4 870-ért talán.. nézd meg azt is.. Hátha..

Azt a Senna S4-et néztem, de valahogy ez a piros jobban tetszik, de lehet , hogy megnézem azt is. A tulaja fórumtag esetleg?
Ringu az imént igen részletesen leírta, hogy nála mi, és hogyan volt a motorral, a szervizzel ahova hordta felveszem a kapcsolatot, netán egy átnézés erejére lehet beugrom hozzájuk.

Az írásod elején ott a lényeg, nem szeretném hamar lecserélni, maximum másikat venni mellé ha erre ráuntam stb. Látok benne annyi potenciált, hogy 2-3 évig tudom annyit alakítgatni, hogy ne unjam meg.

Nézd, mivel a szezon igen rövid már, így nem fog nagy fejtörést okozni, ha 1-2 hónap után hozzá kell nyúlni, persze az ésszerűség határán belül. Télen lesz időm bevásárolni hozzá a cserélendő dolgokat, tehát emiatt nem aggódom.

Felmerült még a kérdés , hogy külföldön - olaszországban, svájcban - nézek ilyeneket, de ahogy látom a piac a számomra elérhető régiókban igen túlárazott - vagy az itthoniak olcsóak, másrészt a regisztrációs procedúrához nincs cérnám.

Nyilván a linkben szereplő ár , személyesen tekerhető még lefelé, köszönhetően a körülményeknek, ami lássuk be, nem elhanyagolható részlet.
Esetleg? http://www.kepesmotor.hu/ducati-utcai_k ... s/p1547593
#15631
Köszönöm mindannyiotoknak a válaszokat, és a tanácsokat, de ahogy Steeve is írta nem ilyen megközelítésben tettem fel a kérdést.
A kategória / teljesítmény témát nem elsősorban Ducati forumon kell megvitatni, hanem elég kézbe vennem egy Motor Revü-t.

A kérdésem tehát továbbra is aktuális, mely szerint egy 100e km-et futott S4 érdemes-e megvételre, és amennyiben igen, mik lehetnek ilyen futásteljesítmény mellett kimondottan Ducati problémák.
Leszögezném, hogy nem költség oldalról érdekel a dolog, hanem, hogy lehet-e ezzel még a kötelező szervizek után, ezt a szezont -illetve amennyi még van belőle- rettegés nélkül végigmotorozni, vagy ez egy időzitett bomba?

A korábban linkelt 900-at elvetettem, mert a tulajdonos szerfelett szimpatikus volt a telefonba, azon felül a papírozási folyamat sem tisztázódott.

A feltett kérdésre tanácsaitokat, és segítségeteket előre is köszönöm!

u.I.: Ha netán valaki réár a héten és késztetést érezne arra , hogy megnézze velem a kecskeméti S4-et azt megköszönném - természetesen az anyagi vonzatát megtérítve.
Szerintem akkor vedd meg 100ezer km-el ha tutira bejön a gép és örökre meg akarod tartani, mert eladni többet nem fogod... :( így is nyomott áron árulják de nem nagyon akarják elvinni.. én egyébként láttam azt a motort élőbe, mert árultak egy S4r-t és azt mentem megnézni, de ezt az s4-et csak futólag néztem meg.. emlékeim szerint nem volt csúnya.. szerintem a 100ezer km nem jelenti azt hogy méterei vannak hátra, ha szervizelgették akkor nagy baja nem lehet.. de bejáratni már nem kell.. :D futómű, csillapítók, fékek stb, azért ezekbe is benne van a méter, nem csak a motorba.. lehet ezekre is költeni.. Az én véleményem hogy nem venném meg. Néznék egy újabbat, kevesebb méterrel.. Van fönn egy Senna S4 870-ért talán.. nézd meg azt is.. Hátha..

Azt a Senna S4-et néztem, de valahogy ez a piros jobban tetszik, de lehet , hogy megnézem azt is. A tulaja fórumtag esetleg?
Ringu az imént igen részletesen leírta, hogy nála mi, és hogyan volt a motorral, a szervizzel ahova hordta felveszem a kapcsolatot, netán egy átnézés erejére lehet beugrom hozzájuk.

Az írásod elején ott a lényeg, nem szeretném hamar lecserélni, maximum másikat venni mellé ha erre ráuntam stb. Látok benne annyi potenciált, hogy 2-3 évig tudom annyit alakítgatni, hogy ne unjam meg.

Nézd, mivel a szezon igen rövid már, így nem fog nagy fejtörést okozni, ha 1-2 hónap után hozzá kell nyúlni, persze az ésszerűség határán belül. Télen lesz időm bevásárolni hozzá a cserélendő dolgokat, tehát emiatt nem aggódom.

Felmerült még a kérdés , hogy külföldön - olaszországban, svájcban - nézek ilyeneket, de ahogy látom a piac a számomra elérhető régiókban igen túlárazott - vagy az itthoniak olcsóak, másrészt a regisztrációs procedúrához nincs cérnám.

Nyilván a linkben szereplő ár , személyesen tekerhető még lefelé, köszönhetően a körülményeknek, ami lássuk be, nem elhanyagolható részlet.
a regisztrációs procedúra nem ördöngösség. Májusban hoztam be motort olaszból...
Szerdán kezdtem el intézni/intéztetni a papírokat és pénteken már rendszám volt rajta.
Írom ezt annak fényében, h lövésem se volt az egészről. Szval ezt az opciót se vesd el.
#15630
Köszönöm mindannyiotoknak a válaszokat, és a tanácsokat, de ahogy Steeve is írta nem ilyen megközelítésben tettem fel a kérdést.
A kategória / teljesítmény témát nem elsősorban Ducati forumon kell megvitatni, hanem elég kézbe vennem egy Motor Revü-t.

A kérdésem tehát továbbra is aktuális, mely szerint egy 100e km-et futott S4 érdemes-e megvételre, és amennyiben igen, mik lehetnek ilyen futásteljesítmény mellett kimondottan Ducati problémák.
Leszögezném, hogy nem költség oldalról érdekel a dolog, hanem, hogy lehet-e ezzel még a kötelező szervizek után, ezt a szezont -illetve amennyi még van belőle- rettegés nélkül végigmotorozni, vagy ez egy időzitett bomba?

A korábban linkelt 900-at elvetettem, mert a tulajdonos szerfelett szimpatikus volt a telefonba, azon felül a papírozási folyamat sem tisztázódott.

A feltett kérdésre tanácsaitokat, és segítségeteket előre is köszönöm!

u.I.: Ha netán valaki réár a héten és késztetést érezne arra , hogy megnézze velem a kecskeméti S4-et azt megköszönném - természetesen az anyagi vonzatát megtérítve.
Szerintem akkor vedd meg 100ezer km-el ha tutira bejön a gép és örökre meg akarod tartani, mert eladni többet nem fogod... :( így is nyomott áron árulják de nem nagyon akarják elvinni.. én egyébként láttam azt a motort élőbe, mert árultak egy S4r-t és azt mentem megnézni, de ezt az s4-et csak futólag néztem meg.. emlékeim szerint nem volt csúnya.. szerintem a 100ezer km nem jelenti azt hogy méterei vannak hátra, ha szervizelgették akkor nagy baja nem lehet.. de bejáratni már nem kell.. :D futómű, csillapítók, fékek stb, azért ezekbe is benne van a méter, nem csak a motorba.. lehet ezekre is költeni.. Az én véleményem hogy nem venném meg. Néznék egy újabbat, kevesebb méterrel.. Van fönn egy Senna S4 870-ért talán.. nézd meg azt is.. Hátha..

Azt a Senna S4-et néztem, de valahogy ez a piros jobban tetszik, de lehet , hogy megnézem azt is. A tulaja fórumtag esetleg?
Ringu az imént igen részletesen leírta, hogy nála mi, és hogyan volt a motorral, a szervizzel ahova hordta felveszem a kapcsolatot, netán egy átnézés erejére lehet beugrom hozzájuk.

Az írásod elején ott a lényeg, nem szeretném hamar lecserélni, maximum másikat venni mellé ha erre ráuntam stb. Látok benne annyi potenciált, hogy 2-3 évig tudom annyit alakítgatni, hogy ne unjam meg.

Nézd, mivel a szezon igen rövid már, így nem fog nagy fejtörést okozni, ha 1-2 hónap után hozzá kell nyúlni, persze az ésszerűség határán belül. Télen lesz időm bevásárolni hozzá a cserélendő dolgokat, tehát emiatt nem aggódom.

Felmerült még a kérdés , hogy külföldön - olaszországban, svájcban - nézek ilyeneket, de ahogy látom a piac a számomra elérhető régiókban igen túlárazott - vagy az itthoniak olcsóak, másrészt a regisztrációs procedúrához nincs cérnám.

Nyilván a linkben szereplő ár , személyesen tekerhető még lefelé, köszönhetően a körülményeknek, ami lássuk be, nem elhanyagolható részlet.

#15629
Köszönöm mindannyiotoknak a válaszokat, és a tanácsokat, de ahogy Steeve is írta nem ilyen megközelítésben tettem fel a kérdést.
A kategória / teljesítmény témát nem elsősorban Ducati forumon kell megvitatni, hanem elég kézbe vennem egy Motor Revü-t.

A kérdésem tehát továbbra is aktuális, mely szerint egy 100e km-et futott S4 érdemes-e megvételre, és amennyiben igen, mik lehetnek ilyen futásteljesítmény mellett kimondottan Ducati problémák.
Leszögezném, hogy nem költség oldalról érdekel a dolog, hanem, hogy lehet-e ezzel még a kötelező szervizek után, ezt a szezont -illetve amennyi még van belőle- rettegés nélkül végigmotorozni, vagy ez egy időzitett bomba?

A korábban linkelt 900-at elvetettem, mert a tulajdonos szerfelett szimpatikus volt a telefonba, azon felül a papírozási folyamat sem tisztázódott.

A feltett kérdésre tanácsaitokat, és segítségeteket előre is köszönöm!

u.I.: Ha netán valaki réár a héten és késztetést érezne arra , hogy megnézze velem a kecskeméti S4-et azt megköszönném - természetesen az anyagi vonzatát megtérítve.
Szia!
Az alábbi linken megtalálod a motor korábbi gazdájának az elérhetőségét sztem vedd fel vele a kapcsolatot és minden kérdésedre választ kapsz...

http://www.ducatiklub.hu/users/ringu84

Köszi a linket, de már mikor először írták , kié volt a motor azonnal felkerestem. Levélben elküldött minden fontos részletet!
De még egyszer köszi!!
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 49

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]