#15478
De durva, viszont beszéltem az eladóval és rugalmas árban. Talán 9 E EUR körül meg tudnám venni kis szerencsével. Egyébként sérülésmentes, ellenőrizhető előélet és egy csomó rizoma cucc van hozzá állítása szerint.
Ez meg akkor is kozel 3M lesz...
Az a baj, hogy S4 RS -ből nincs nagy választék, én pedig csak ilyet szeretnék. További probléma, hogy 2008-as évjárattól "öregebbet" nem akark venni, valamint a km is max 20E körül legyen.

Egyébként meg ami itthon van eladó az is elég drága. Néztem egy klubbtársunk motorját is, el is mentem hozzá ( Devy) szép, az árban is közelítettünk de az nem S4 RS "csak" R. Tudom benne a futómű meg minden, de nem gyári váz szám szerinti RS, amilyet én szeretnék.

Vannak gondok....
......látom nagyon akarsz valamit venni....ismerős érzés,tudom milyen amikor rá van pörögve az ember,de én nem sietnék sehova.....
Az a baj a külföldi motorral,hogy messze van és ha mégsem olyan csodás ,mert sajnos ez is benne van ,akkor bukta az út....

Nem egyszerű az biztos.....ha most kéne vennem én is bajban lennék.. ;)
#15477
...a bal oldalán nincs kormányvégsúly...
....és ez a közel 10 ezer euro nem durva egy kicsit?
(erre még rájön a forgalomba helyezés + regadó = 165000)
De durva, viszont beszéltem az eladóval és rugalmas árban. Talán 9 E EUR körül meg tudnám venni kis szerencsével. Egyébként sérülésmentes, ellenőrizhető előélet és egy csomó rizoma cucc van hozzá állítása szerint.
Ez meg akkor is kozel 3M lesz...
Az a baj, hogy S4 RS -ből nincs nagy választék, én pedig csak ilyet szeretnék. További probléma, hogy 2008-as évjárattól "öregebbet" nem akark venni, valamint a km is max 20E körül legyen.

Egyébként meg ami itthon van eladó az is elég drága. Néztem egy klubbtársunk motorját is, el is mentem hozzá ( Devy) szép, az árban is közelítettünk de az nem S4 RS "csak" R. Tudom benne a futómű meg minden, de nem gyári váz szám szerinti RS, amilyet én szeretnék.

Vannak gondok....
#15476
Közben ez is képbe került:

http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ORT&noec=1

Nagy hátránya, hogy kb 800 kilométerre van.
...a bal oldalán nincs kormányvégsúly...
....és ez a közel 10 ezer euro nem durva egy kicsit?
(erre még rájön a forgalomba helyezés + regadó = 165000)
De durva, viszont beszéltem az eladóval és rugalmas árban. Talán 9 E EUR körül meg tudnám venni kis szerencsével. Egyébként sérülésmentes, ellenőrizhető előélet és egy csomó rizoma cucc van hozzá állítása szerint.
....ha eladó lesz az enyém,tutti erre az oldalra teszem fel....itt szívfájdalom nélkül kérhetek érte 5-6000 eurót ahogy nézegettem az árakat.... ;)
#15475
...a bal oldalán nincs kormányvégsúly...
....és ez a közel 10 ezer euro nem durva egy kicsit?
(erre még rájön a forgalomba helyezés + regadó = 165000)
De durva, viszont beszéltem az eladóval és rugalmas árban. Talán 9 E EUR körül meg tudnám venni kis szerencsével. Egyébként sérülésmentes, ellenőrizhető előélet és egy csomó rizoma cucc van hozzá állítása szerint.
Ez meg akkor is kozel 3M lesz...
.....szép , jó(?) ,de baromi drága szerintem.....
#15474
Közben ez is képbe került:

http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ORT&noec=1

Nagy hátránya, hogy kb 800 kilométerre van.
...a bal oldalán nincs kormányvégsúly...
....és ez a közel 10 ezer euro nem durva egy kicsit?
(erre még rájön a forgalomba helyezés + regadó = 165000)
De durva, viszont beszéltem az eladóval és rugalmas árban. Talán 9 E EUR körül meg tudnám venni kis szerencsével. Egyébként sérülésmentes, ellenőrizhető előélet és egy csomó rizoma cucc van hozzá állítása szerint.
Ez meg akkor is kozel 3M lesz...
#15473
Közben ez is képbe került:

http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ORT&noec=1

Nagy hátránya, hogy kb 800 kilométerre van.
...a bal oldalán nincs kormányvégsúly...
....és ez a közel 10 ezer euro nem durva egy kicsit?
(erre még rájön a forgalomba helyezés + regadó = 165000)
De durva, viszont beszéltem az eladóval és rugalmas árban. Talán 9 E EUR körül meg tudnám venni kis szerencsével. Egyébként sérülésmentes, ellenőrizhető előélet és egy csomó rizoma cucc van hozzá állítása szerint.

#15469
@ricsi
Igen, túl van. Ha jól emlékszem már tavaly előtt is árulták. Én tavaly beszéltem velük és csak minimálisat engednek az árából, egy diavelbe számolták be és annyira nagy becsben van, hogy szerintem megvárják amíg veterán lesz. Smile
#15465
Erről valakinek valami infója, mert erősen elgondolkodtam rajta, annyira, hogy pénteken meg is nézem ( ha minden rendben lehet, hogy el is hozom) :

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rs-8894957

Amit tudok:
- túl van árazva
- modenai (olasz) motor, kulcsok, kódkártya, szervízkönyv megvan ( 20E körüli kilométer), az eladó hozta be két éve
- a "gyönyörű" hűtővédőket az eladó készítette rá
- nem igazán ért hozzá, nem 140LE hanem az alap 121LE
- állítás szerint sérülésmentes.... egy karc sincs rajta ( hiszem ha látom)

Mivel Gyöngyös - Zalaegerszeg nincs túl közel, örömmel veszem a segítséget vagy a konkrét infókat a motorról, mivel nem szeretnék ennyi pénzért mondjuk egy olyan motort venni, mint amit Pécsen hirdetnek ( Bélabácsi volt motorja).

Köszi.


121LE? Nem 130?
De. Látod, hogy rámfér a segítség.
#15464
Erről valakinek valami infója, mert erősen elgondolkodtam rajta, annyira, hogy pénteken meg is nézem ( ha minden rendben lehet, hogy el is hozom) :

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rs-8894957

Amit tudok:
- túl van árazva
- modenai (olasz) motor, kulcsok, kódkártya, szervízkönyv megvan ( 20E körüli kilométer), az eladó hozta be két éve
- a "gyönyörű" hűtővédőket az eladó készítette rá
- nem igazán ért hozzá, nem 140LE hanem az alap 121LE
- állítás szerint sérülésmentes.... egy karc sincs rajta ( hiszem ha látom)

Mivel Gyöngyös - Zalaegerszeg nincs túl közel, örömmel veszem a segítséget vagy a konkrét infókat a motorról, mivel nem szeretnék ennyi pénzért mondjuk egy olyan motort venni, mint amit Pécsen hirdetnek ( Bélabácsi volt motorja).

Köszi.


121LE? Nem 130?
#15463
Erről valakinek valami infója, mert erősen elgondolkodtam rajta, annyira, hogy pénteken meg is nézem ( ha minden rendben lehet, hogy el is hozom) :

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rs-8894957

Amit tudok:
- túl van árazva
- modenai (olasz) motor, kulcsok, kódkártya, szervízkönyv megvan ( 20E körüli kilométer), az eladó hozta be két éve
- a "gyönyörű" hűtővédőket az eladó készítette rá
- nem igazán ért hozzá, nem 140LE hanem az alap 121LE
- állítás szerint sérülésmentes.... egy karc sincs rajta ( hiszem ha látom)

Mivel Gyöngyös - Zalaegerszeg nincs túl közel, örömmel veszem a segítséget vagy a konkrét infókat a motorról, mivel nem szeretnék ennyi pénzért mondjuk egy olyan motort venni, mint amit Pécsen hirdetnek ( Bélabácsi volt motorja).

Köszi.



#15461
akkor szerencséd van. viszont az már lottóötösi szint, ha találsz egy motort, amit szarér-húgyért árulnak, viszont előtte vettek rá új gumit, cseréltettek szíjakat, telókat felújítottak, vettek rá nagyrendszert, esetleg aranyozták be.
Ilyet magas aron se talalsz :)
öö, van egy hülye aki így árul multit :)


Lehet, hogy én is így válok meg az enyémtől.....
#15460
nekem a hyperben az első telók 15 ezer után megkotlottak, de nem erősködök, itthon nagy divat úgy tekinteni a gátlókra, mint örök életű cuccokra, amiket sohasem kell szervizeltetni.
aki meg nyomott árú motort vesz, és abban a hitben él, hogy alig kell költeni rá, annak sok sikert, én ezekben szintén nem hiszek.
na pont ilyesmire értem amit te is írtál hogy 15000-nél kihevert a telo.. Tehát mi van ha nagyszervíz előtt 5-10000el épp javították és tökéletes állapotban van.. Akkor nincs nagy értelme mondenképp költeni rá.. Amúgy egy jó 10évet motocrossoztam, úgyhogy tisztában vagyok vele hogy nem tart örökké semmi, pláne a telók nem.. :)
akkor szerencséd van. viszont az már lottóötösi szint, ha találsz egy motort, amit szarér-húgyért árulnak, viszont előtte vettek rá új gumit, cseréltettek szíjakat, telókat felújítottak, vettek rá nagyrendszert, esetleg aranyozták be.
na ilyet tényleg nem egyszerű találni, sőt... viszont az is igaz hogy a magas ár sem garantálja a korrekt szervízelőéletet.. a gumit én nem is szoktam számolni, mivel 5-6000 km és csere.. meg hát eyg tényleg makulátlan motorban is egyik pillanatról a másikra is megnyekkenhet valami és 5kiló minusz..
#15459
öö, van egy hülye aki így árul multit :)
arrol a feher, szarra palyazott multirol beszelsz, amivel kitiltottak a crossplayarol? :)
jaja, amelyiknek oldala tiszta karc a létrától, amit a törpenövésű szemüvegesek támasztanak oda.
meg a kopaszok
#15458
Ilyet magas aron se talalsz :)
öö, van egy hülye aki így árul multit :)
arrol a feher, szarra palyazott multirol beszelsz, amivel kitiltottak a crossplayarol? :)
jaja, amelyiknek oldala tiszta karc a létrától, amit a törpenövésű szemüvegesek támasztanak oda.
#15457
akkor szerencséd van. viszont az már lottóötösi szint, ha találsz egy motort, amit szarér-húgyért árulnak, viszont előtte vettek rá új gumit, cseréltettek szíjakat, telókat felújítottak, vettek rá nagyrendszert, esetleg aranyozták be.
Ilyet magas aron se talalsz :)
öö, van egy hülye aki így árul multit :)
arrol a feher, szarra palyazott multirol beszelsz, amivel kitiltottak a crossplayarol? :)
#15456
nekem a hyperben az első telók 15 ezer után megkotlottak, de nem erősködök, itthon nagy divat úgy tekinteni a gátlókra, mint örök életű cuccokra, amiket sohasem kell szervizeltetni.
aki meg nyomott árú motort vesz, és abban a hitben él, hogy alig kell költeni rá, annak sok sikert, én ezekben szintén nem hiszek.


nem occó hobbi, szoktam mondani :)
ma én is megjártam a szervizt, fel lett készítve a szezonra
csak kopó dolgok lettek rajta cserélve + akkumulátor (2005ös gyári volt benne!!!!!4)
és nem 20 fillért hagytam ott, de tudom, hogy rendes munkát végeztek
sógoréknál voltál?


mrosso
#15455
na pont ilyesmire értem amit te is írtál hogy 15000-nél kihevert a telo.. Tehát mi van ha nagyszervíz előtt 5-10000el épp javították és tökéletes állapotban van.. Akkor nincs nagy értelme mondenképp költeni rá.. Amúgy egy jó 10évet motocrossoztam, úgyhogy tisztában vagyok vele hogy nem tart örökké semmi, pláne a telók nem.. :)
akkor szerencséd van. viszont az már lottóötösi szint, ha találsz egy motort, amit szarér-húgyért árulnak, viszont előtte vettek rá új gumit, cseréltettek szíjakat, telókat felújítottak, vettek rá nagyrendszert, esetleg aranyozták be.
Ilyet magas aron se talalsz :)
De álmodozni szabad,nem?:D
#15454
na pont ilyesmire értem amit te is írtál hogy 15000-nél kihevert a telo.. Tehát mi van ha nagyszervíz előtt 5-10000el épp javították és tökéletes állapotban van.. Akkor nincs nagy értelme mondenképp költeni rá.. Amúgy egy jó 10évet motocrossoztam, úgyhogy tisztában vagyok vele hogy nem tart örökké semmi, pláne a telók nem.. :)
akkor szerencséd van. viszont az már lottóötösi szint, ha találsz egy motort, amit szarér-húgyért árulnak, viszont előtte vettek rá új gumit, cseréltettek szíjakat, telókat felújítottak, vettek rá nagyrendszert, esetleg aranyozták be.
Ilyet magas aron se talalsz :)
öö, van egy hülye aki így árul multit :)
#15453
nekem a hyperben az első telók 15 ezer után megkotlottak, de nem erősködök, itthon nagy divat úgy tekinteni a gátlókra, mint örök életű cuccokra, amiket sohasem kell szervizeltetni.
aki meg nyomott árú motort vesz, és abban a hitben él, hogy alig kell költeni rá, annak sok sikert, én ezekben szintén nem hiszek.
na pont ilyesmire értem amit te is írtál hogy 15000-nél kihevert a telo.. Tehát mi van ha nagyszervíz előtt 5-10000el épp javították és tökéletes állapotban van.. Akkor nincs nagy értelme mondenképp költeni rá.. Amúgy egy jó 10évet motocrossoztam, úgyhogy tisztában vagyok vele hogy nem tart örökké semmi, pláne a telók nem.. :)
akkor szerencséd van. viszont az már lottóötösi szint, ha találsz egy motort, amit szarér-húgyért árulnak, viszont előtte vettek rá új gumit, cseréltettek szíjakat, telókat felújítottak, vettek rá nagyrendszert, esetleg aranyozták be.
Ilyet magas aron se talalsz :)
#15452
nekem a hyperben az első telók 15 ezer után megkotlottak, de nem erősködök, itthon nagy divat úgy tekinteni a gátlókra, mint örök életű cuccokra, amiket sohasem kell szervizeltetni.
aki meg nyomott árú motort vesz, és abban a hitben él, hogy alig kell költeni rá, annak sok sikert, én ezekben szintén nem hiszek.
na pont ilyesmire értem amit te is írtál hogy 15000-nél kihevert a telo.. Tehát mi van ha nagyszervíz előtt 5-10000el épp javították és tökéletes állapotban van.. Akkor nincs nagy értelme mondenképp költeni rá.. Amúgy egy jó 10évet motocrossoztam, úgyhogy tisztában vagyok vele hogy nem tart örökké semmi, pláne a telók nem.. :)
akkor szerencséd van. viszont az már lottóötösi szint, ha találsz egy motort, amit szarér-húgyért árulnak, viszont előtte vettek rá új gumit, cseréltettek szíjakat, telókat felújítottak, vettek rá nagyrendszert, esetleg aranyozták be.
#15451
nekem a hyperben az első telók 15 ezer után megkotlottak, de nem erősködök, itthon nagy divat úgy tekinteni a gátlókra, mint örök életű cuccokra, amiket sohasem kell szervizeltetni.
aki meg nyomott árú motort vesz, és abban a hitben él, hogy alig kell költeni rá, annak sok sikert, én ezekben szintén nem hiszek.
na pont ilyesmire értem amit te is írtál hogy 15000-nél kihevert a telo.. Tehát mi van ha nagyszervíz előtt 5-10000el épp javították és tökéletes állapotban van.. Akkor nincs nagy értelme mondenképp költeni rá.. Amúgy egy jó 10évet motocrossoztam, úgyhogy tisztában vagyok vele hogy nem tart örökké semmi, pláne a telók nem.. :)
#15450
képben vagy hogy kell szelephézagot állítani a ducatin?
nem. miért ,mennyit számolnak fel érte, úgy hogy már félig meg van bontva a vezszíj csere miatt?
ha jól tudom lapkás amiatt nem olcsó, de a vezérműszíjnál nagyobb meló.
értem. Nem tudom mennyi mert nem csináltattam még..
#15449
nekem a hyperben az első telók 15 ezer után megkotlottak, de nem erősködök, itthon nagy divat úgy tekinteni a gátlókra, mint örök életű cuccokra, amiket sohasem kell szervizeltetni.
aki meg nyomott árú motort vesz, és abban a hitben él, hogy alig kell költeni rá, annak sok sikert, én ezekben szintén nem hiszek.


nem occó hobbi, szoktam mondani :)
ma én is megjártam a szervizt, fel lett készítve a szezonra
csak kopó dolgok lettek rajta cserélve + akkumulátor (2005ös gyári volt benne!!!!!4)
és nem 20 fillért hagytam ott, de tudom, hogy rendes munkát végeztek
sógoréknál voltál?
#15448
nekem a hyperben az első telók 15 ezer után megkotlottak, de nem erősködök, itthon nagy divat úgy tekinteni a gátlókra, mint örök életű cuccokra, amiket sohasem kell szervizeltetni.
aki meg nyomott árú motort vesz, és abban a hitben él, hogy alig kell költeni rá, annak sok sikert, én ezekben szintén nem hiszek.


nem occó hobbi, szoktam mondani :)
ma én is megjártam a szervizt, fel lett készítve a szezonra
csak kopó dolgok lettek rajta cserélve + akkumulátor (2005ös gyári volt benne!!!!!4)
és nem 20 fillért hagytam ott, de tudom, hogy rendes munkát végeztek
#15447
nekem a hyperben az első telók 15 ezer után megkotlottak, de nem erősködök, itthon nagy divat úgy tekinteni a gátlókra, mint örök életű cuccokra, amiket sohasem kell szervizeltetni.
aki meg nyomott árú motort vesz, és abban a hitben él, hogy alig kell költeni rá, annak sok sikert, én ezekben szintén nem hiszek.
#15446
nem belédkötni akarok, csak szerintem: a két szij 40000, munkadíja 5000ft folyadékok elenyésző összeg, szelephézagállitás kb pár ezer ft, telókat ha amúgy jól működnek nem folynak nem lötyögnek nem biztos hogy szétszedetném, pláne a hátsót nem.. (nem tudom mennyi a feújitásuk) csapágynál nem tudom melyikre értetted... szerintem egy normál nagyszervíz simán belefér 100 alatt is.. de rá lehet költeni 3-4kilót is egy szervízre, ha nagyon precíz akarok lenni..
képben vagy hogy kell szelephézagot állítani a ducatin?
nem. miért ,mennyit számolnak fel érte, úgy hogy már félig meg van bontva a vezszíj csere miatt?
ha jól tudom lapkás amiatt nem olcsó, de a vezérműszíjnál nagyobb meló.
#15445
mitől 200000ft a nagy szervíz? mi van abba?
40 ezer magasságában szíjak, összes folyadék, első telók, hátsó teló, szelephézag, ha nincs szerencséd akkor csapágyak is...
nem belédkötni akarok, csak szerintem: a két szij 40000, munkadíja 5000ft folyadékok elenyésző összeg, szelephézagállitás kb pár ezer ft, telókat ha amúgy jól működnek nem folynak nem lötyögnek nem biztos hogy szétszedetném, pláne a hátsót nem.. (nem tudom mennyi a feújitásuk) csapágynál nem tudom melyikre értetted... szerintem egy normál nagyszervíz simán belefér 100 alatt is.. de rá lehet költeni 3-4kilót is egy szervízre, ha nagyon precíz akarok lenni..


nekem a 20000es nagy szerviz 110000Ft körül volt, de ebben benne volt a kartergáz szelep csere is (kb 40000Ft)

#15444
nem belédkötni akarok, csak szerintem: a két szij 40000, munkadíja 5000ft folyadékok elenyésző összeg, szelephézagállitás kb pár ezer ft, telókat ha amúgy jól működnek nem folynak nem lötyögnek nem biztos hogy szétszedetném, pláne a hátsót nem.. (nem tudom mennyi a feújitásuk) csapágynál nem tudom melyikre értetted... szerintem egy normál nagyszervíz simán belefér 100 alatt is.. de rá lehet költeni 3-4kilót is egy szervízre, ha nagyon precíz akarok lenni..
képben vagy hogy kell szelephézagot állítani a ducatin?
nem. miért ,mennyit számolnak fel érte, úgy hogy már félig meg van bontva a vezszíj csere miatt?


6000+áfa/ óra a munkadíj
#15443
40 ezer magasságában szíjak, összes folyadék, első telók, hátsó teló, szelephézag, ha nincs szerencséd akkor csapágyak is...
nem belédkötni akarok, csak szerintem: a két szij 40000, munkadíja 5000ft folyadékok elenyésző összeg, szelephézagállitás kb pár ezer ft, telókat ha amúgy jól működnek nem folynak nem lötyögnek nem biztos hogy szétszedetném, pláne a hátsót nem.. (nem tudom mennyi a feújitásuk) csapágynál nem tudom melyikre értetted... szerintem egy normál nagyszervíz simán belefér 100 alatt is.. de rá lehet költeni 3-4kilót is egy szervízre, ha nagyon precíz akarok lenni..
képben vagy hogy kell szelephézagot állítani a ducatin?
nem. miért ,mennyit számolnak fel érte, úgy hogy már félig meg van bontva a vezszíj csere miatt?
#15442
mitől 200000ft a nagy szervíz? mi van abba?
40 ezer magasságában szíjak, összes folyadék, első telók, hátsó teló, szelephézag, ha nincs szerencséd akkor csapágyak is...
nem belédkötni akarok, csak szerintem: a két szij 40000, munkadíja 5000ft folyadékok elenyésző összeg, szelephézagállitás kb pár ezer ft, telókat ha amúgy jól működnek nem folynak nem lötyögnek nem biztos hogy szétszedetném, pláne a hátsót nem.. (nem tudom mennyi a feújitásuk) csapágynál nem tudom melyikre értetted... szerintem egy normál nagyszervíz simán belefér 100 alatt is.. de rá lehet költeni 3-4kilót is egy szervízre, ha nagyon precíz akarok lenni..
képben vagy hogy kell szelephézagot állítani a ducatin?
#15441
na akkor tiszta sor, 1,6-ért megveszed, mindjárt jön a nagyszerviz, csípőből rászámolhatsz 200e ft-ot + ha veszel egy gumit lassan ott vagy amit írtam :)
mitől 200000ft a nagy szervíz? mi van abba?
40 ezer magasságában szíjak, összes folyadék, első telók, hátsó teló, szelephézag, ha nincs szerencséd akkor csapágyak is...
nem belédkötni akarok, csak szerintem: a két szij 40000, munkadíja 5000ft folyadékok elenyésző összeg, szelephézagállitás kb pár ezer ft, telókat ha amúgy jól működnek nem folynak nem lötyögnek nem biztos hogy szétszedetném, pláne a hátsót nem.. (nem tudom mennyi a feújitásuk) csapágynál nem tudom melyikre értetted... szerintem egy normál nagyszervíz simán belefér 100 alatt is.. de rá lehet költeni 3-4kilót is egy szervízre, ha nagyon precíz akarok lenni..
#15440
38 ezer van benne, legalábbis azt írták mikor rákérdeztem.
na akkor tiszta sor, 1,6-ért megveszed, mindjárt jön a nagyszerviz, csípőből rászámolhatsz 200e ft-ot + ha veszel egy gumit lassan ott vagy amit írtam :)
mitől 200000ft a nagy szervíz? mi van abba?
40 ezer magasságában szíjak, összes folyadék, első telók, hátsó teló, szelephézag, ha nincs szerencséd akkor csapágyak is...
#15439
hát ehhez sok sikert, hogy hány km van benne azt nem közlik, a fejidom valószínűleg nem véletlen más színű, az a dob meg maga a csoda :)
38 ezer van benne, legalábbis azt írták mikor rákérdeztem.
na akkor tiszta sor, 1,6-ért megveszed, mindjárt jön a nagyszerviz, csípőből rászámolhatsz 200e ft-ot + ha veszel egy gumit lassan ott vagy amit írtam :)
mitől 200000ft a nagy szervíz? mi van abba?
#15438
Én azért 38000nél egy főtengely csapágyra is számolnek ha meg nem volt cserélve.
Gondolom nem 1 tulajos és 6000 cserélte az olajat és max 4000-ig pörgette.
38nál ezeken nincs csapágy csere
#15436
hát ehhez sok sikert, hogy hány km van benne azt nem közlik, a fejidom valószínűleg nem véletlen más színű, az a dob meg maga a csoda :)
38 ezer van benne, legalábbis azt írták mikor rákérdeztem.
na akkor tiszta sor, 1,6-ért megveszed, mindjárt jön a nagyszerviz, csípőből rászámolhatsz 200e ft-ot + ha veszel egy gumit lassan ott vagy amit írtam :)
#15431
sztem a reális árak:
monster (620tól fölfele) 800e-ft tól
mts 1200 3m ft-tól
diavel 3, 3.2m ft-tól
1098 2m ft-tól
848 2m ft-tól
999 1m-tól
hyper 2m-tól

azért hyper szerintem 1,5-1,8
lehet, pont a héten kacagtam a 2,9-ért meghirdetett S-es hyperen. bár sztem 1,5-ért nem kapsz 1100-est
#15429
sztem a reális árak:
monster (620tól fölfele) 800e-ft tól
mts 1200 3m ft-tól
diavel 3, 3.2m ft-tól
1098 2m ft-tól
848 2m ft-tól
999 1m-tól
hyper 2m-tól

Azok a nyomott árak azért sem léteznek,mert ha egy kicsivel is alá mész a piaci árnak, a kereskedő azonnal megvesz itthon is és kint is.
KB. ezek a jó számok.
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 49

The handicap of 3-3.5 in soccer betting refers to […]