- 9 years ago
#15478
De durva, viszont beszéltem az eladóval és rugalmas árban. Talán 9 E EUR körül meg tudnám venni kis szerencsével. Egyébként sérülésmentes, ellenőrizhető előélet és egy csomó rizoma cucc van hozzá állítása szerint.
Ez meg akkor is kozel 3M lesz... Az a baj, hogy S4 RS -ből nincs nagy választék, én pedig csak ilyet szeretnék. További probléma, hogy 2008-as évjárattól "öregebbet" nem akark venni, valamint a km is max 20E körül legyen.
Egyébként meg ami itthon van eladó az is elég drága. Néztem egy klubbtársunk motorját is, el is mentem hozzá ( Devy) szép, az árban is közelítettünk de az nem S4 RS "csak" R. Tudom benne a futómű meg minden, de nem gyári váz szám szerinti RS, amilyet én szeretnék.
Vannak gondok.... ......látom nagyon akarsz valamit venni....ismerős érzés,tudom milyen amikor rá van pörögve az ember,de én nem sietnék sehova.....
Az a baj a külföldi motorral,hogy messze van és ha mégsem olyan csodás ,mert sajnos ez is benne van ,akkor bukta az út....
Nem egyszerű az biztos.....ha most kéne vennem én is bajban lennék..
- 9 years ago
#15477
...a bal oldalán nincs kormányvégsúly...
....és ez a közel 10 ezer euro nem durva egy kicsit?
(erre még rájön a forgalomba helyezés + regadó = 165000) De durva, viszont beszéltem az eladóval és rugalmas árban. Talán 9 E EUR körül meg tudnám venni kis szerencsével. Egyébként sérülésmentes, ellenőrizhető előélet és egy csomó rizoma cucc van hozzá állítása szerint.
Ez meg akkor is kozel 3M lesz... Az a baj, hogy S4 RS -ből nincs nagy választék, én pedig csak ilyet szeretnék. További probléma, hogy 2008-as évjárattól "öregebbet" nem akark venni, valamint a km is max 20E körül legyen.
Egyébként meg ami itthon van eladó az is elég drága. Néztem egy klubbtársunk motorját is, el is mentem hozzá ( Devy) szép, az árban is közelítettünk de az nem S4 RS "csak" R. Tudom benne a futómű meg minden, de nem gyári váz szám szerinti RS, amilyet én szeretnék.
Vannak gondok....
- 9 years ago
#15476
Közben ez is képbe került:
http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ORT&noec=1
Nagy hátránya, hogy kb 800 kilométerre van. ...a bal oldalán nincs kormányvégsúly...
....és ez a közel 10 ezer euro nem durva egy kicsit?
(erre még rájön a forgalomba helyezés + regadó = 165000) De durva, viszont beszéltem az eladóval és rugalmas árban. Talán 9 E EUR körül meg tudnám venni kis szerencsével. Egyébként sérülésmentes, ellenőrizhető előélet és egy csomó rizoma cucc van hozzá állítása szerint.
....ha eladó lesz az enyém,tutti erre az oldalra teszem fel....itt szívfájdalom nélkül kérhetek érte 5-6000 eurót ahogy nézegettem az árakat....
- 9 years ago
#15475
...a bal oldalán nincs kormányvégsúly...
....és ez a közel 10 ezer euro nem durva egy kicsit?
(erre még rájön a forgalomba helyezés + regadó = 165000) De durva, viszont beszéltem az eladóval és rugalmas árban. Talán 9 E EUR körül meg tudnám venni kis szerencsével. Egyébként sérülésmentes, ellenőrizhető előélet és egy csomó rizoma cucc van hozzá állítása szerint.
Ez meg akkor is kozel 3M lesz... .....szép , jó(?) ,de baromi drága szerintem.....
- 9 years ago
#15474
Közben ez is képbe került:
http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ORT&noec=1
Nagy hátránya, hogy kb 800 kilométerre van. ...a bal oldalán nincs kormányvégsúly...
....és ez a közel 10 ezer euro nem durva egy kicsit?
(erre még rájön a forgalomba helyezés + regadó = 165000) De durva, viszont beszéltem az eladóval és rugalmas árban. Talán 9 E EUR körül meg tudnám venni kis szerencsével. Egyébként sérülésmentes, ellenőrizhető előélet és egy csomó rizoma cucc van hozzá állítása szerint.
Ez meg akkor is kozel 3M lesz...
- 9 years ago
#15473
Közben ez is képbe került:
http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ORT&noec=1
Nagy hátránya, hogy kb 800 kilométerre van. ...a bal oldalán nincs kormányvégsúly...
....és ez a közel 10 ezer euro nem durva egy kicsit?
(erre még rájön a forgalomba helyezés + regadó = 165000) De durva, viszont beszéltem az eladóval és rugalmas árban. Talán 9 E EUR körül meg tudnám venni kis szerencsével. Egyébként sérülésmentes, ellenőrizhető előélet és egy csomó rizoma cucc van hozzá állítása szerint.
- 9 years ago
#15472
Közben ez is képbe került:
http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ORT&noec=1
Nagy hátránya, hogy kb 800 kilométerre van. ...a bal oldalán nincs kormányvégsúly...
....és ez a közel 10 ezer euro nem durva egy kicsit?
(erre még rájön a forgalomba helyezés + regadó = 165000)
- 9 years ago
#15471
Közben ez is képbe került:
http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ORT&noec=1
Nagy hátránya, hogy kb 800 kilométerre van.
http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ORT&noec=1
Nagy hátránya, hogy kb 800 kilométerre van.
- 9 years ago
#15470
Útközben ugorj be Boglárra és nézd meg ezt a hasonlót:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-7211998 Néztem ezt is de erről letettem. Ha az évjáratot nézem ez méginkább túláraztott.
- 9 years ago
#15469
@ricsi
Igen, túl van. Ha jól emlékszem már tavaly előtt is árulták. Én tavaly beszéltem velük és csak minimálisat engednek az árából, egy diavelbe számolták be és annyira nagy becsben van, hogy szerintem megvárják amíg veterán lesz. Smile
Igen, túl van. Ha jól emlékszem már tavaly előtt is árulták. Én tavaly beszéltem velük és csak minimálisat engednek az árából, egy diavelbe számolták be és annyira nagy becsben van, hogy szerintem megvárják amíg veterán lesz. Smile
- 9 years ago
#15468
Útközben ugorj be Boglárra és nézd meg ezt a hasonlót:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-7211998 szerintem ez is túl van árazva
- 9 years ago
#15467
Útközben ugorj be Boglárra és nézd meg ezt a hasonlót:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-7211998
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-7211998
- 9 years ago
#15465
Erről valakinek valami infója, mert erősen elgondolkodtam rajta, annyira, hogy pénteken meg is nézem ( ha minden rendben lehet, hogy el is hozom) :
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rs-8894957
Amit tudok:
- túl van árazva
- modenai (olasz) motor, kulcsok, kódkártya, szervízkönyv megvan ( 20E körüli kilométer), az eladó hozta be két éve
- a "gyönyörű" hűtővédőket az eladó készítette rá
- nem igazán ért hozzá, nem 140LE hanem az alap 121LE
- állítás szerint sérülésmentes.... egy karc sincs rajta ( hiszem ha látom)
Mivel Gyöngyös - Zalaegerszeg nincs túl közel, örömmel veszem a segítséget vagy a konkrét infókat a motorról, mivel nem szeretnék ennyi pénzért mondjuk egy olyan motort venni, mint amit Pécsen hirdetnek ( Bélabácsi volt motorja).
Köszi.
121LE? Nem 130? De. Látod, hogy rámfér a segítség.
- 9 years ago
#15464
Erről valakinek valami infója, mert erősen elgondolkodtam rajta, annyira, hogy pénteken meg is nézem ( ha minden rendben lehet, hogy el is hozom) :
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rs-8894957
Amit tudok:
- túl van árazva
- modenai (olasz) motor, kulcsok, kódkártya, szervízkönyv megvan ( 20E körüli kilométer), az eladó hozta be két éve
- a "gyönyörű" hűtővédőket az eladó készítette rá
- nem igazán ért hozzá, nem 140LE hanem az alap 121LE
- állítás szerint sérülésmentes.... egy karc sincs rajta ( hiszem ha látom)
Mivel Gyöngyös - Zalaegerszeg nincs túl közel, örömmel veszem a segítséget vagy a konkrét infókat a motorról, mivel nem szeretnék ennyi pénzért mondjuk egy olyan motort venni, mint amit Pécsen hirdetnek ( Bélabácsi volt motorja).
Köszi.
121LE? Nem 130?
- 9 years ago
#15463
Erről valakinek valami infója, mert erősen elgondolkodtam rajta, annyira, hogy pénteken meg is nézem ( ha minden rendben lehet, hogy el is hozom) :
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rs-8894957
Amit tudok:
- túl van árazva
- modenai (olasz) motor, kulcsok, kódkártya, szervízkönyv megvan ( 20E körüli kilométer), az eladó hozta be két éve
- a "gyönyörű" hűtővédőket az eladó készítette rá
- nem igazán ért hozzá, nem 140LE hanem az alap 121LE
- állítás szerint sérülésmentes.... egy karc sincs rajta ( hiszem ha látom)
Mivel Gyöngyös - Zalaegerszeg nincs túl közel, örömmel veszem a segítséget vagy a konkrét infókat a motorról, mivel nem szeretnék ennyi pénzért mondjuk egy olyan motort venni, mint amit Pécsen hirdetnek ( Bélabácsi volt motorja).
Köszi.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rs-8894957
Amit tudok:
- túl van árazva
- modenai (olasz) motor, kulcsok, kódkártya, szervízkönyv megvan ( 20E körüli kilométer), az eladó hozta be két éve
- a "gyönyörű" hűtővédőket az eladó készítette rá
- nem igazán ért hozzá, nem 140LE hanem az alap 121LE
- állítás szerint sérülésmentes.... egy karc sincs rajta ( hiszem ha látom)
Mivel Gyöngyös - Zalaegerszeg nincs túl közel, örömmel veszem a segítséget vagy a konkrét infókat a motorról, mivel nem szeretnék ennyi pénzért mondjuk egy olyan motort venni, mint amit Pécsen hirdetnek ( Bélabácsi volt motorja).
Köszi.
- 9 years ago
#15461
akkor szerencséd van. viszont az már lottóötösi szint, ha találsz egy motort, amit szarér-húgyért árulnak, viszont előtte vettek rá új gumit, cseréltettek szíjakat, telókat felújítottak, vettek rá nagyrendszert, esetleg aranyozták be. Ilyet magas aron se talalsz öö, van egy hülye aki így árul multit
Lehet, hogy én is így válok meg az enyémtől.....
- 9 years ago
#15460
nekem a hyperben az első telók 15 ezer után megkotlottak, de nem erősködök, itthon nagy divat úgy tekinteni a gátlókra, mint örök életű cuccokra, amiket sohasem kell szervizeltetni.
aki meg nyomott árú motort vesz, és abban a hitben él, hogy alig kell költeni rá, annak sok sikert, én ezekben szintén nem hiszek. na pont ilyesmire értem amit te is írtál hogy 15000-nél kihevert a telo.. Tehát mi van ha nagyszervíz előtt 5-10000el épp javították és tökéletes állapotban van.. Akkor nincs nagy értelme mondenképp költeni rá.. Amúgy egy jó 10évet motocrossoztam, úgyhogy tisztában vagyok vele hogy nem tart örökké semmi, pláne a telók nem.. akkor szerencséd van. viszont az már lottóötösi szint, ha találsz egy motort, amit szarér-húgyért árulnak, viszont előtte vettek rá új gumit, cseréltettek szíjakat, telókat felújítottak, vettek rá nagyrendszert, esetleg aranyozták be. na ilyet tényleg nem egyszerű találni, sőt... viszont az is igaz hogy a magas ár sem garantálja a korrekt szervízelőéletet.. a gumit én nem is szoktam számolni, mivel 5-6000 km és csere.. meg hát eyg tényleg makulátlan motorban is egyik pillanatról a másikra is megnyekkenhet valami és 5kiló minusz..
- 9 years ago
#15459
öö, van egy hülye aki így árul multit arrol a feher, szarra palyazott multirol beszelsz, amivel kitiltottak a crossplayarol? jaja, amelyiknek oldala tiszta karc a létrától, amit a törpenövésű szemüvegesek támasztanak oda. meg a kopaszok
- 9 years ago
#15458
Ilyet magas aron se talalsz öö, van egy hülye aki így árul multit arrol a feher, szarra palyazott multirol beszelsz, amivel kitiltottak a crossplayarol? jaja, amelyiknek oldala tiszta karc a létrától, amit a törpenövésű szemüvegesek támasztanak oda.
- 9 years ago
#15457
akkor szerencséd van. viszont az már lottóötösi szint, ha találsz egy motort, amit szarér-húgyért árulnak, viszont előtte vettek rá új gumit, cseréltettek szíjakat, telókat felújítottak, vettek rá nagyrendszert, esetleg aranyozták be. Ilyet magas aron se talalsz öö, van egy hülye aki így árul multit arrol a feher, szarra palyazott multirol beszelsz, amivel kitiltottak a crossplayarol?
- 9 years ago
#15456
nekem a hyperben az első telók 15 ezer után megkotlottak, de nem erősködök, itthon nagy divat úgy tekinteni a gátlókra, mint örök életű cuccokra, amiket sohasem kell szervizeltetni.
aki meg nyomott árú motort vesz, és abban a hitben él, hogy alig kell költeni rá, annak sok sikert, én ezekben szintén nem hiszek.
nem occó hobbi, szoktam mondani
ma én is megjártam a szervizt, fel lett készítve a szezonra
csak kopó dolgok lettek rajta cserélve + akkumulátor (2005ös gyári volt benne!!!!!4)
és nem 20 fillért hagytam ott, de tudom, hogy rendes munkát végeztek sógoréknál voltál?
mrosso
- 9 years ago
#15455
na pont ilyesmire értem amit te is írtál hogy 15000-nél kihevert a telo.. Tehát mi van ha nagyszervíz előtt 5-10000el épp javították és tökéletes állapotban van.. Akkor nincs nagy értelme mondenképp költeni rá.. Amúgy egy jó 10évet motocrossoztam, úgyhogy tisztában vagyok vele hogy nem tart örökké semmi, pláne a telók nem.. akkor szerencséd van. viszont az már lottóötösi szint, ha találsz egy motort, amit szarér-húgyért árulnak, viszont előtte vettek rá új gumit, cseréltettek szíjakat, telókat felújítottak, vettek rá nagyrendszert, esetleg aranyozták be. Ilyet magas aron se talalsz De álmodozni szabad,nem?:D
- 9 years ago
#15454
na pont ilyesmire értem amit te is írtál hogy 15000-nél kihevert a telo.. Tehát mi van ha nagyszervíz előtt 5-10000el épp javították és tökéletes állapotban van.. Akkor nincs nagy értelme mondenképp költeni rá.. Amúgy egy jó 10évet motocrossoztam, úgyhogy tisztában vagyok vele hogy nem tart örökké semmi, pláne a telók nem.. akkor szerencséd van. viszont az már lottóötösi szint, ha találsz egy motort, amit szarér-húgyért árulnak, viszont előtte vettek rá új gumit, cseréltettek szíjakat, telókat felújítottak, vettek rá nagyrendszert, esetleg aranyozták be. Ilyet magas aron se talalsz öö, van egy hülye aki így árul multit
- 9 years ago
#15453
nekem a hyperben az első telók 15 ezer után megkotlottak, de nem erősködök, itthon nagy divat úgy tekinteni a gátlókra, mint örök életű cuccokra, amiket sohasem kell szervizeltetni.
aki meg nyomott árú motort vesz, és abban a hitben él, hogy alig kell költeni rá, annak sok sikert, én ezekben szintén nem hiszek. na pont ilyesmire értem amit te is írtál hogy 15000-nél kihevert a telo.. Tehát mi van ha nagyszervíz előtt 5-10000el épp javították és tökéletes állapotban van.. Akkor nincs nagy értelme mondenképp költeni rá.. Amúgy egy jó 10évet motocrossoztam, úgyhogy tisztában vagyok vele hogy nem tart örökké semmi, pláne a telók nem.. akkor szerencséd van. viszont az már lottóötösi szint, ha találsz egy motort, amit szarér-húgyért árulnak, viszont előtte vettek rá új gumit, cseréltettek szíjakat, telókat felújítottak, vettek rá nagyrendszert, esetleg aranyozták be. Ilyet magas aron se talalsz
- 9 years ago
#15452
nekem a hyperben az első telók 15 ezer után megkotlottak, de nem erősködök, itthon nagy divat úgy tekinteni a gátlókra, mint örök életű cuccokra, amiket sohasem kell szervizeltetni.
aki meg nyomott árú motort vesz, és abban a hitben él, hogy alig kell költeni rá, annak sok sikert, én ezekben szintén nem hiszek. na pont ilyesmire értem amit te is írtál hogy 15000-nél kihevert a telo.. Tehát mi van ha nagyszervíz előtt 5-10000el épp javították és tökéletes állapotban van.. Akkor nincs nagy értelme mondenképp költeni rá.. Amúgy egy jó 10évet motocrossoztam, úgyhogy tisztában vagyok vele hogy nem tart örökké semmi, pláne a telók nem.. akkor szerencséd van. viszont az már lottóötösi szint, ha találsz egy motort, amit szarér-húgyért árulnak, viszont előtte vettek rá új gumit, cseréltettek szíjakat, telókat felújítottak, vettek rá nagyrendszert, esetleg aranyozták be.
- 9 years ago
#15451
nekem a hyperben az első telók 15 ezer után megkotlottak, de nem erősködök, itthon nagy divat úgy tekinteni a gátlókra, mint örök életű cuccokra, amiket sohasem kell szervizeltetni.
aki meg nyomott árú motort vesz, és abban a hitben él, hogy alig kell költeni rá, annak sok sikert, én ezekben szintén nem hiszek. na pont ilyesmire értem amit te is írtál hogy 15000-nél kihevert a telo.. Tehát mi van ha nagyszervíz előtt 5-10000el épp javították és tökéletes állapotban van.. Akkor nincs nagy értelme mondenképp költeni rá.. Amúgy egy jó 10évet motocrossoztam, úgyhogy tisztában vagyok vele hogy nem tart örökké semmi, pláne a telók nem..
- 9 years ago
#15450
képben vagy hogy kell szelephézagot állítani a ducatin? nem. miért ,mennyit számolnak fel érte, úgy hogy már félig meg van bontva a vezszíj csere miatt? ha jól tudom lapkás amiatt nem olcsó, de a vezérműszíjnál nagyobb meló. értem. Nem tudom mennyi mert nem csináltattam még..
- 9 years ago
#15449
nekem a hyperben az első telók 15 ezer után megkotlottak, de nem erősködök, itthon nagy divat úgy tekinteni a gátlókra, mint örök életű cuccokra, amiket sohasem kell szervizeltetni.
aki meg nyomott árú motort vesz, és abban a hitben él, hogy alig kell költeni rá, annak sok sikert, én ezekben szintén nem hiszek.
nem occó hobbi, szoktam mondani
ma én is megjártam a szervizt, fel lett készítve a szezonra
csak kopó dolgok lettek rajta cserélve + akkumulátor (2005ös gyári volt benne!!!!!4)
és nem 20 fillért hagytam ott, de tudom, hogy rendes munkát végeztek sógoréknál voltál?
- 9 years ago
#15448
nekem a hyperben az első telók 15 ezer után megkotlottak, de nem erősködök, itthon nagy divat úgy tekinteni a gátlókra, mint örök életű cuccokra, amiket sohasem kell szervizeltetni.
aki meg nyomott árú motort vesz, és abban a hitben él, hogy alig kell költeni rá, annak sok sikert, én ezekben szintén nem hiszek.
nem occó hobbi, szoktam mondani
ma én is megjártam a szervizt, fel lett készítve a szezonra
csak kopó dolgok lettek rajta cserélve + akkumulátor (2005ös gyári volt benne!!!!!4)
és nem 20 fillért hagytam ott, de tudom, hogy rendes munkát végeztek
- 9 years ago
#15447
nekem a hyperben az első telók 15 ezer után megkotlottak, de nem erősködök, itthon nagy divat úgy tekinteni a gátlókra, mint örök életű cuccokra, amiket sohasem kell szervizeltetni.
aki meg nyomott árú motort vesz, és abban a hitben él, hogy alig kell költeni rá, annak sok sikert, én ezekben szintén nem hiszek.
aki meg nyomott árú motort vesz, és abban a hitben él, hogy alig kell költeni rá, annak sok sikert, én ezekben szintén nem hiszek.
- 9 years ago
#15446
nem belédkötni akarok, csak szerintem: a két szij 40000, munkadíja 5000ft folyadékok elenyésző összeg, szelephézagállitás kb pár ezer ft, telókat ha amúgy jól működnek nem folynak nem lötyögnek nem biztos hogy szétszedetném, pláne a hátsót nem.. (nem tudom mennyi a feújitásuk) csapágynál nem tudom melyikre értetted... szerintem egy normál nagyszervíz simán belefér 100 alatt is.. de rá lehet költeni 3-4kilót is egy szervízre, ha nagyon precíz akarok lenni.. képben vagy hogy kell szelephézagot állítani a ducatin? nem. miért ,mennyit számolnak fel érte, úgy hogy már félig meg van bontva a vezszíj csere miatt? ha jól tudom lapkás amiatt nem olcsó, de a vezérműszíjnál nagyobb meló.
- 9 years ago
#15445
mitől 200000ft a nagy szervíz? mi van abba? 40 ezer magasságában szíjak, összes folyadék, első telók, hátsó teló, szelephézag, ha nincs szerencséd akkor csapágyak is... nem belédkötni akarok, csak szerintem: a két szij 40000, munkadíja 5000ft folyadékok elenyésző összeg, szelephézagállitás kb pár ezer ft, telókat ha amúgy jól működnek nem folynak nem lötyögnek nem biztos hogy szétszedetném, pláne a hátsót nem.. (nem tudom mennyi a feújitásuk) csapágynál nem tudom melyikre értetted... szerintem egy normál nagyszervíz simán belefér 100 alatt is.. de rá lehet költeni 3-4kilót is egy szervízre, ha nagyon precíz akarok lenni..
nekem a 20000es nagy szerviz 110000Ft körül volt, de ebben benne volt a kartergáz szelep csere is (kb 40000Ft)
- 9 years ago
#15444
nem belédkötni akarok, csak szerintem: a két szij 40000, munkadíja 5000ft folyadékok elenyésző összeg, szelephézagállitás kb pár ezer ft, telókat ha amúgy jól működnek nem folynak nem lötyögnek nem biztos hogy szétszedetném, pláne a hátsót nem.. (nem tudom mennyi a feújitásuk) csapágynál nem tudom melyikre értetted... szerintem egy normál nagyszervíz simán belefér 100 alatt is.. de rá lehet költeni 3-4kilót is egy szervízre, ha nagyon precíz akarok lenni.. képben vagy hogy kell szelephézagot állítani a ducatin? nem. miért ,mennyit számolnak fel érte, úgy hogy már félig meg van bontva a vezszíj csere miatt?
6000+áfa/ óra a munkadíj
- 9 years ago
#15443
40 ezer magasságában szíjak, összes folyadék, első telók, hátsó teló, szelephézag, ha nincs szerencséd akkor csapágyak is... nem belédkötni akarok, csak szerintem: a két szij 40000, munkadíja 5000ft folyadékok elenyésző összeg, szelephézagállitás kb pár ezer ft, telókat ha amúgy jól működnek nem folynak nem lötyögnek nem biztos hogy szétszedetném, pláne a hátsót nem.. (nem tudom mennyi a feújitásuk) csapágynál nem tudom melyikre értetted... szerintem egy normál nagyszervíz simán belefér 100 alatt is.. de rá lehet költeni 3-4kilót is egy szervízre, ha nagyon precíz akarok lenni.. képben vagy hogy kell szelephézagot állítani a ducatin? nem. miért ,mennyit számolnak fel érte, úgy hogy már félig meg van bontva a vezszíj csere miatt?
- 9 years ago
#15442
mitől 200000ft a nagy szervíz? mi van abba? 40 ezer magasságában szíjak, összes folyadék, első telók, hátsó teló, szelephézag, ha nincs szerencséd akkor csapágyak is... nem belédkötni akarok, csak szerintem: a két szij 40000, munkadíja 5000ft folyadékok elenyésző összeg, szelephézagállitás kb pár ezer ft, telókat ha amúgy jól működnek nem folynak nem lötyögnek nem biztos hogy szétszedetném, pláne a hátsót nem.. (nem tudom mennyi a feújitásuk) csapágynál nem tudom melyikre értetted... szerintem egy normál nagyszervíz simán belefér 100 alatt is.. de rá lehet költeni 3-4kilót is egy szervízre, ha nagyon precíz akarok lenni.. képben vagy hogy kell szelephézagot állítani a ducatin?
- 9 years ago
#15441
na akkor tiszta sor, 1,6-ért megveszed, mindjárt jön a nagyszerviz, csípőből rászámolhatsz 200e ft-ot + ha veszel egy gumit lassan ott vagy amit írtam mitől 200000ft a nagy szervíz? mi van abba? 40 ezer magasságában szíjak, összes folyadék, első telók, hátsó teló, szelephézag, ha nincs szerencséd akkor csapágyak is... nem belédkötni akarok, csak szerintem: a két szij 40000, munkadíja 5000ft folyadékok elenyésző összeg, szelephézagállitás kb pár ezer ft, telókat ha amúgy jól működnek nem folynak nem lötyögnek nem biztos hogy szétszedetném, pláne a hátsót nem.. (nem tudom mennyi a feújitásuk) csapágynál nem tudom melyikre értetted... szerintem egy normál nagyszervíz simán belefér 100 alatt is.. de rá lehet költeni 3-4kilót is egy szervízre, ha nagyon precíz akarok lenni..
- 9 years ago
#15440
38 ezer van benne, legalábbis azt írták mikor rákérdeztem. na akkor tiszta sor, 1,6-ért megveszed, mindjárt jön a nagyszerviz, csípőből rászámolhatsz 200e ft-ot + ha veszel egy gumit lassan ott vagy amit írtam mitől 200000ft a nagy szervíz? mi van abba? 40 ezer magasságában szíjak, összes folyadék, első telók, hátsó teló, szelephézag, ha nincs szerencséd akkor csapágyak is...
- 9 years ago
#15439
hát ehhez sok sikert, hogy hány km van benne azt nem közlik, a fejidom valószínűleg nem véletlen más színű, az a dob meg maga a csoda 38 ezer van benne, legalábbis azt írták mikor rákérdeztem. na akkor tiszta sor, 1,6-ért megveszed, mindjárt jön a nagyszerviz, csípőből rászámolhatsz 200e ft-ot + ha veszel egy gumit lassan ott vagy amit írtam mitől 200000ft a nagy szervíz? mi van abba?
- 9 years ago
#15438
Én azért 38000nél egy főtengely csapágyra is számolnek ha meg nem volt cserélve.
Gondolom nem 1 tulajos és 6000 cserélte az olajat és max 4000-ig pörgette. 38nál ezeken nincs csapágy csere
- 9 years ago
#15437
Én azért 38000nél egy főtengely csapágyra is számolnek ha meg nem volt cserélve.
Gondolom nem 1 tulajos és 6000 cserélte az olajat és max 4000-ig pörgette.
Gondolom nem 1 tulajos és 6000 cserélte az olajat és max 4000-ig pörgette.
- 9 years ago
#15436
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... oo-8318140 hát ehhez sok sikert, hogy hány km van benne azt nem közlik, a fejidom valószínűleg nem véletlen más színű, az a dob meg maga a csoda 38 ezer van benne, legalábbis azt írták mikor rákérdeztem. na akkor tiszta sor, 1,6-ért megveszed, mindjárt jön a nagyszerviz, csípőből rászámolhatsz 200e ft-ot + ha veszel egy gumit lassan ott vagy amit írtam
- 9 years ago
#15435
lehet, pont a héten kacagtam a 2,9-ért meghirdetett S-es hyperen. bár sztem 1,5-ért nem kapsz 1100-est
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... oo-8318140 hát ehhez sok sikert, hogy hány km van benne azt nem közlik, a fejidom valószínűleg nem véletlen más színű, az a dob meg maga a csoda 38 ezer van benne, legalábbis azt írták mikor rákérdeztem.
- 9 years ago
#15434
azért hyper szerintem 1,5-1,8 lehet, pont a héten kacagtam a 2,9-ért meghirdetett S-es hyperen. bár sztem 1,5-ért nem kapsz 1100-est
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... oo-8318140 hát ehhez sok sikert, hogy hány km van benne azt nem közlik, a fejidom valószínűleg nem véletlen más színű, az a dob meg maga a csoda
- 9 years ago
#15433
sztem a reális árak:
monster (620tól fölfele) 800e-ft tól
mts 1200 3m ft-tól
diavel 3, 3.2m ft-tól
1098 2m ft-tól
848 2m ft-tól
999 1m-tól
hyper 2m-tól
azért hyper szerintem 1,5-1,8 lehet, pont a héten kacagtam a 2,9-ért meghirdetett S-es hyperen. bár sztem 1,5-ért nem kapsz 1100-est
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... oo-8318140
- 9 years ago
#15432
köszönöm mindenkinek a segítséget, hozzászólást...
gondoltam, h gyanús lehet, de hátha
a jelek szerint fel kell törni a malacperselyt
gondoltam, h gyanús lehet, de hátha
a jelek szerint fel kell törni a malacperselyt
- 9 years ago
#15431
sztem a reális árak:
monster (620tól fölfele) 800e-ft tól
mts 1200 3m ft-tól
diavel 3, 3.2m ft-tól
1098 2m ft-tól
848 2m ft-tól
999 1m-tól
hyper 2m-tól
azért hyper szerintem 1,5-1,8 lehet, pont a héten kacagtam a 2,9-ért meghirdetett S-es hyperen. bár sztem 1,5-ért nem kapsz 1100-est
- 9 years ago
#15430
sztem a reális árak:
monster (620tól fölfele) 800e-ft tól
mts 1200 3m ft-tól
diavel 3, 3.2m ft-tól
1098 2m ft-tól
848 2m ft-tól
999 1m-tól
hyper 2m-tól
azért hyper szerintem 1,5-1,8
- 9 years ago
#15429
sztem a reális árak:
monster (620tól fölfele) 800e-ft tól
mts 1200 3m ft-tól
diavel 3, 3.2m ft-tól
1098 2m ft-tól
848 2m ft-tól
999 1m-tól
hyper 2m-tól
Azok a nyomott árak azért sem léteznek,mert ha egy kicsivel is alá mész a piaci árnak, a kereskedő azonnal megvesz itthon is és kint is.
KB. ezek a jó számok.
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]