#15427
Átverés, lehúzás , a külföldi oldalakon nagy divat,de itthon is előfordul elég sűrűn. :(
Meselj! Hany kamu Ducatid van mar? :)
http://www.fast-alles.net/kleinanzeige/ ... -fuer.html
http://www.dhd24.com/azl/index.php?anz_id=33702119
http://www.clicads.de/komplette_termign ... 39180.html
Sőt nem ,csak motorokat,autókat,hanem mindent,ugyanazzal a képpel kamu telefonnal,csak email címmel, küldj előleget és óccón megkapod :)
#15426

már el is tűnt a hirdetés !!!
szemezgettem a kínálat legaljából, kíváncsi vagyok a véleményetekre:

http://annunci.dueruote.it/link/3267472 ... ck=f&pos=9

ugyanaz 2 külön hirdetésben:
http://www.motofan.it/usate/2011-ducati ... /occasione
http://www.motofan.it/usate/2011-ducati ... /occasione

http://www.motofan.it/usate/2011-ducati ... /occasione

http://www.motousate.it/annuncio/ducati/diavel/319352

kicsit szkeptikus vagyok, megmondom őszintén...
Átverés, lehúzás , a külföldi oldalakon nagy divat,de itthon is előfordul elég sűrűn. :(
Meselj! Hany kamu Ducatid van mar? :)
#15425

köszönöm
Úgy érzem ez felejtős motor...

már el is tűnt a hirdetés !!!
szemezgettem a kínálat legaljából, kíváncsi vagyok a véleményetekre:

http://annunci.dueruote.it/link/3267472 ... ck=f&pos=9

ugyanaz 2 külön hirdetésben:
http://www.motofan.it/usate/2011-ducati ... /occasione
http://www.motofan.it/usate/2011-ducati ... /occasione

http://www.motofan.it/usate/2011-ducati ... /occasione

http://www.motousate.it/annuncio/ducati/diavel/319352

kicsit szkeptikus vagyok, megmondom őszintén...
Átverés, lehúzás , a külföldi oldalakon nagy divat,de itthon is előfordul elég sűrűn. :(
#15419

köszönöm
Úgy érzem ez felejtős motor...

már el is tűnt a hirdetés !!!
szemezgettem a kínálat legaljából, kíváncsi vagyok a véleményetekre:

http://annunci.dueruote.it/link/3267472 ... ck=f&pos=9

ugyanaz 2 külön hirdetésben:
http://www.motofan.it/usate/2011-ducati ... /occasione
http://www.motofan.it/usate/2011-ducati ... /occasione

http://www.motofan.it/usate/2011-ducati ... /occasione

http://www.motousate.it/annuncio/ducati/diavel/319352

kicsit szkeptikus vagyok, megmondom őszintén...
Szia Zsolt,

A legfelső lezuhant valahonnan (valószínűleg trailer-ről) ez látszik is pl. a kormányán és le is írták a hirdetésben.

A következő kettő (elvileg ugyanaz) érdekes, mert képek alapján nem tűnik rossznak és ABS-nek hirdetik. Ha igazak az állítások és nem volt gombóccá törve, akkor azonnal meg kell venni :)

A negyedik szerintem nem ABS-es.

Az utolsó hirdetést 2013-ban adták fel és láthatóan többen is érdeklődtek iránta már 2014-ben is... valószínűleg átverés volt!
#15418
Azt írja, nincs benne ABS.
Ha tényleg így van, akkor ez egy előszériás modell. Bővebbet szerintem Masszi tud mondani ezekről a típusokról, azt hiszem Ő már hozott be ilyet.
Ezek olyan "ilyen nincs és mégis van" típusok, amiket Olaszországban lehetett valahogy kéz alatt megvenni a gyárból az én tudomásom szerint.
Ezeket általában ár alatt szokták árulni a moto.it-n, de azért ez az ár tényleg elég baráti, mert általában csak 2-3000 euroval szoktak az átlagár alatt lenni és most a Diavel-ek 10-11 ezer alatt nem nagyon vannak, csak nagy ritkán.
Már láttam többet is alap és Carbon kivitelből is. Ha jól tudom, akkor ilyen volt az alap modellből a fehér színű verzió is, ami végül nem került normál kereskedelmi forgalomba (pl. én még fehérből nem láttam ABS-est hirdetni).
Ezek mellett szól az is, hogy a ducati.com-on nincs ABS nélküli modell a "Modell history"-ban.
Ha nem hiányzik neked az ABS és nem arra veszed a motort, hogy majd valamikor hogy tudod eladni, akkor szerintem nagy baj nem lehet vele, mert úgy tudom hogy másban nem térnek el a normál kivitelektől.

köszönöm
Úgy érzem ez felejtős motor...

már el is tűnt a hirdetés !!!
szemezgettem a kínálat legaljából, kíváncsi vagyok a véleményetekre:

http://annunci.dueruote.it/link/3267472 ... ck=f&pos=9

ugyanaz 2 külön hirdetésben:
http://www.motofan.it/usate/2011-ducati ... /occasione
http://www.motofan.it/usate/2011-ducati ... /occasione

http://www.motofan.it/usate/2011-ducati ... /occasione

http://www.motousate.it/annuncio/ducati/diavel/319352

kicsit szkeptikus vagyok, megmondom őszintén...
#15417
Sziasztok!

Keresek eladó, jó állapotban levő Monstert ami A2es jogsival ( max. 35kW forgalmiban) hajtható. Ha tudtok ilyenről vagy netán ti árultok légyszíves dobjatok egy privát üzenetet! Köszönöm!
#15414
Azt írja, nincs benne ABS.
Ha tényleg így van, akkor ez egy előszériás modell. Bővebbet szerintem Masszi tud mondani ezekről a típusokról, azt hiszem Ő már hozott be ilyet.
Ezek olyan "ilyen nincs és mégis van" típusok, amiket Olaszországban lehetett valahogy kéz alatt megvenni a gyárból az én tudomásom szerint.
Ezeket általában ár alatt szokták árulni a moto.it-n, de azért ez az ár tényleg elég baráti, mert általában csak 2-3000 euroval szoktak az átlagár alatt lenni és most a Diavel-ek 10-11 ezer alatt nem nagyon vannak, csak nagy ritkán.
Már láttam többet is alap és Carbon kivitelből is. Ha jól tudom, akkor ilyen volt az alap modellből a fehér színű verzió is, ami végül nem került normál kereskedelmi forgalomba (pl. én még fehérből nem láttam ABS-est hirdetni).
Ezek mellett szól az is, hogy a ducati.com-on nincs ABS nélküli modell a "Modell history"-ban.
Ha nem hiányzik neked az ABS és nem arra veszed a motort, hogy majd valamikor hogy tudod eladni, akkor szerintem nagy baj nem lehet vele, mert úgy tudom hogy másban nem térnek el a normál kivitelektől.

köszönöm
Úgy érzem ez felejtős motor...

már el is tűnt a hirdetés !!!
Tuti GB lecsapott ra :)
#15413
Sziasztok!

Mi a véleményetek erről a Diavelről?
http://www.moto.it/moto-usate/ducati/di ... 13/6039790
ára alapján igen meggyőző...
Azt írja, nincs benne ABS.
Ha tényleg így van, akkor ez egy előszériás modell. Bővebbet szerintem Masszi tud mondani ezekről a típusokról, azt hiszem Ő már hozott be ilyet.
Ezek olyan "ilyen nincs és mégis van" típusok, amiket Olaszországban lehetett valahogy kéz alatt megvenni a gyárból az én tudomásom szerint.
Ezeket általában ár alatt szokták árulni a moto.it-n, de azért ez az ár tényleg elég baráti, mert általában csak 2-3000 euroval szoktak az átlagár alatt lenni és most a Diavel-ek 10-11 ezer alatt nem nagyon vannak, csak nagy ritkán.
Már láttam többet is alap és Carbon kivitelből is. Ha jól tudom, akkor ilyen volt az alap modellből a fehér színű verzió is, ami végül nem került normál kereskedelmi forgalomba (pl. én még fehérből nem láttam ABS-est hirdetni).
Ezek mellett szól az is, hogy a ducati.com-on nincs ABS nélküli modell a "Modell history"-ban.
Ha nem hiányzik neked az ABS és nem arra veszed a motort, hogy majd valamikor hogy tudod eladni, akkor szerintem nagy baj nem lehet vele, mert úgy tudom hogy másban nem térnek el a normál kivitelektől.

köszönöm
Úgy érzem ez felejtős motor...

már el is tűnt a hirdetés !!!
#15412
Sziasztok!

Mi a véleményetek erről a Diavelről?
http://www.moto.it/moto-usate/ducati/di ... 13/6039790
ára alapján igen meggyőző...
Azt írja, nincs benne ABS.
Ha tényleg így van, akkor ez egy előszériás modell. Bővebbet szerintem Masszi tud mondani ezekről a típusokról, azt hiszem Ő már hozott be ilyet.
Ezek olyan "ilyen nincs és mégis van" típusok, amiket Olaszországban lehetett valahogy kéz alatt megvenni a gyárból az én tudomásom szerint.
Ezeket általában ár alatt szokták árulni a moto.it-n, de azért ez az ár tényleg elég baráti, mert általában csak 2-3000 euroval szoktak az átlagár alatt lenni és most a Diavel-ek 10-11 ezer alatt nem nagyon vannak, csak nagy ritkán.
Már láttam többet is alap és Carbon kivitelből is. Ha jól tudom, akkor ilyen volt az alap modellből a fehér színű verzió is, ami végül nem került normál kereskedelmi forgalomba (pl. én még fehérből nem láttam ABS-est hirdetni).
Ezek mellett szól az is, hogy a ducati.com-on nincs ABS nélküli modell a "Modell history"-ban.
Ha nem hiányzik neked az ABS és nem arra veszed a motort, hogy majd valamikor hogy tudod eladni, akkor szerintem nagy baj nem lehet vele, mert úgy tudom hogy másban nem térnek el a normál kivitelektől.

köszönöm
Úgy érzem ez felejtős motor...
#15411
Sziasztok!

Mi a véleményetek erről a Diavelről?
http://www.moto.it/moto-usate/ducati/di ... 13/6039790
ára alapján igen meggyőző...
Azt írja, nincs benne ABS.
Ha tényleg így van, akkor ez egy előszériás modell. Bővebbet szerintem Masszi tud mondani ezekről a típusokról, azt hiszem Ő már hozott be ilyet.
Ezek olyan "ilyen nincs és mégis van" típusok, amiket Olaszországban lehetett valahogy kéz alatt megvenni a gyárból az én tudomásom szerint.
Ezeket általában ár alatt szokták árulni a moto.it-n, de azért ez az ár tényleg elég baráti, mert általában csak 2-3000 euroval szoktak az átlagár alatt lenni és most a Diavel-ek 10-11 ezer alatt nem nagyon vannak, csak nagy ritkán.
Már láttam többet is alap és Carbon kivitelből is. Ha jól tudom, akkor ilyen volt az alap modellből a fehér színű verzió is, ami végül nem került normál kereskedelmi forgalomba (pl. én még fehérből nem láttam ABS-est hirdetni).
Ezek mellett szól az is, hogy a ducati.com-on nincs ABS nélküli modell a "Modell history"-ban.
Ha nem hiányzik neked az ABS és nem arra veszed a motort, hogy majd valamikor hogy tudod eladni, akkor szerintem nagy baj nem lehet vele, mert úgy tudom hogy másban nem térnek el a normál kivitelektől.
Átverés :(
#15410
Sziasztok!

Mi a véleményetek erről a Diavelről?
http://www.moto.it/moto-usate/ducati/di ... 13/6039790
ára alapján igen meggyőző...
Azt írja, nincs benne ABS.
Ha tényleg így van, akkor ez egy előszériás modell. Bővebbet szerintem Masszi tud mondani ezekről a típusokról, azt hiszem Ő már hozott be ilyet.
Ezek olyan "ilyen nincs és mégis van" típusok, amiket Olaszországban lehetett valahogy kéz alatt megvenni a gyárból az én tudomásom szerint.
Ezeket általában ár alatt szokták árulni a moto.it-n, de azért ez az ár tényleg elég baráti, mert általában csak 2-3000 euroval szoktak az átlagár alatt lenni és most a Diavel-ek 10-11 ezer alatt nem nagyon vannak, csak nagy ritkán.
Már láttam többet is alap és Carbon kivitelből is. Ha jól tudom, akkor ilyen volt az alap modellből a fehér színű verzió is, ami végül nem került normál kereskedelmi forgalomba (pl. én még fehérből nem láttam ABS-est hirdetni).
Ezek mellett szól az is, hogy a ducati.com-on nincs ABS nélküli modell a "Modell history"-ban.
Ha nem hiányzik neked az ABS és nem arra veszed a motort, hogy majd valamikor hogy tudod eladni, akkor szerintem nagy baj nem lehet vele, mert úgy tudom hogy másban nem térnek el a normál kivitelektől.
#15408
amennyiben a magyarországi motoromat egy külföldinek adnám el, akkor az adásvételi szerződésen kívül van nekem mint eladónak még egyéb dolgom?
kivonatni a forgalomból?
menj be az okmányirodába ahol kivonják a forgalomból, és le kell adni a rendszámot.
#15405
Szia Kapacs! Cegléden van egy tuti 695 piros fekete 2007 es friss szervízzel jó állapotban 900- ért ha érdekel. Magyar papíros, sportdobbal. Nincs még fenn sehol de szerintem nem is lesz mert gyorsan elviszik.

Köszönöm Bálint!
Úgy látom, hogy erről lecsúsztam...:(
#15402
Szia Kapacs! Cegléden van egy tuti 695 piros fekete 2007 es friss szervízzel jó állapotban 900- ért ha érdekel. Magyar papíros, sportdobbal. Nincs még fenn sehol de szerintem nem is lesz mert gyorsan elviszik.
Már megvették! :)
#15401
Szia Kapacs! Cegléden van egy tuti 695 piros fekete 2007 es friss szervízzel jó állapotban 900- ért ha érdekel. Magyar papíros, sportdobbal. Nincs még fenn sehol de szerintem nem is lesz mert gyorsan elviszik.
#15400
Tiszteletem az uraknak.
Uj vagyok a fórumon, azért regisztráltam mert Ducatit szeretnék venni (végre)
Segítséget szeretnék kérni a hozzáértőktől. Monster S4 et szeretnék venni.
Lenne is most eladó, egy Makón egy pedig Eger mellett.
Mindkettő piros (ilyet szeretnék mindenképp)

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... s4-8834310

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 16-8813085

Nem volt még ilyen motorom, ezért nem tudom mire kell figyelni vásárláskor.
A makói S4-et láttam már. Remus dobok vannak rajta felhuzva az ülés alá. Nagyon tetszik de a régi tulaj csúszott vele és a hűtaőt javítani kellett, ill a vizpumpán is látszik horzsolodás nyoma. Nem tudom ez mekkora probléma...
Az egri Dukinak meg nincs fejidomja és a gyári kipufogok vannak rajta.
Örülnék minden segítségnek és észrevételnek, mert sürget az idő...:-)
Előre is kösz! Csikor Zsolt
szia,
S4-nek komolyabb típushibája nincs, az általános dolgokra figyelj (egyenesfutás, rendesen indul, csörög :) , telók jól dolgoznak stb). az életkorukból következik, hogy látták már eleget, szerintem a csúszásnyom (ha esztétikai) akkor elfogadható kompromisszum.
a remus-os azért van előnyben, mert általában mindenki akar venni dobokat a gyári helyére, és ezt most megúszod (80-120e között vannak kb), a fejidomot szerintem 30 körül lehet beszerezni.

nem tudom mennyire akarsz tutira menni, esetleg érdemes lenne Tökit a motorosso-ból felbérelni, hogy nézze meg veled őket, vagy vásárlás előtt/után bevinni egy teljes átnézésre. egy olajcsere kötelező + kérdés, hogy mikor voltak szíjak cserélve, lehet esedékes, érdemes kalkulálni. ilyen korban már a telófelujítás sem elképzelhetetlen.

#15399
Tiszteletem az uraknak.
Uj vagyok a fórumon, azért regisztráltam mert Ducatit szeretnék venni (végre)
Segítséget szeretnék kérni a hozzáértőktől. Monster S4 et szeretnék venni.
Lenne is most eladó, egy Makón egy pedig Eger mellett.
Mindkettő piros (ilyet szeretnék mindenképp)

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... s4-8834310

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 16-8813085

Nem volt még ilyen motorom, ezért nem tudom mire kell figyelni vásárláskor.
A makói S4-et láttam már. Remus dobok vannak rajta felhuzva az ülés alá. Nagyon tetszik de a régi tulaj csúszott vele és a hűtaőt javítani kellett, ill a vizpumpán is látszik horzsolodás nyoma. Nem tudom ez mekkora probléma...
Az egri Dukinak meg nincs fejidomja és a gyári kipufogok vannak rajta.
Örülnék minden segítségnek és észrevételnek, mert sürget az idő...:-)
Előre is kösz! Csikor Zsolt
Csatolmányok:
64688227_1_1000x700_ducati-monster-s4-mako.jpg
64688227_1_1000x700_ducati-monster-s4-mako.jpg (70.48 KiB) Megtekintve 8273 alkalommal
8813085_1.jpg
8813085_1.jpg (59.53 KiB) Megtekintve 8273 alkalommal
#15398
Üdv mindenkinek!
Újdonsült Ducati rajongó volnék és motor vásárlás előtt állok! Segítséget szeretnék kérni illetve információkat.
Konkrétan egy 2006-os Monster 695-öt néztem, minden érdekelne ami ezzel a típussal kapcsolatos!
Előre is köszönöm!
Üdv hamutipró kolléga!
Nekem 620-am volt, az idén 1000-re váltottam, így pont ebben nem tudok segíteni konkrétan...A lényeg:nem fogod megbánni és örök szerelem lesz...
http://totalbike.hu/hirek/255558/, ez is kis segítség.
Állapotot vegyél!
Sok sikert.
Üdv lánglovag! Jó, hogy kollégák is vannak itt!
Köszönöm azért az infót...kicsit félek a Ducatitól, mint általában mindenki az újtól, remélem sikerült jó motort találnom!
Sajnos a tegnapi nap elvittek előlem egy szép példányt, úgyh aki tud eladó 695-öt, azt megkérem jelezze felém!
Köszönöm!
#15397
Üdv mindenkinek!
Újdonsült Ducati rajongó volnék és motor vásárlás előtt állok! Segítséget szeretnék kérni illetve információkat.
Konkrétan egy 2006-os Monster 695-öt néztem, minden érdekelne ami ezzel a típussal kapcsolatos!
Előre is köszönöm!
Üdv hamutipró kolléga!
Nekem 620-am volt, az idén 1000-re váltottam, így pont ebben nem tudok segíteni konkrétan...A lényeg:nem fogod megbánni és örök szerelem lesz...
http://totalbike.hu/hirek/255558/, ez is kis segítség.
Állapotot vegyél!
Sok sikert.
#15396
Üdv mindenkinek!
Újdonsült Ducati rajongó volnék és motor vásárlás előtt állok! Segítséget szeretnék kérni illetve információkat.
Konkrétan egy 2006-os Monster 695-öt néztem, minden érdekelne ami ezzel a típussal kapcsolatos!
Előre is köszönöm!
#15395
Sziasztok! Motor vásárlás előtt állok, és a segítségeteket szeretném kérni. Elég régóta szerelem a Monster, az okokat nyilván nem kell taglalnom. A jogsit is volt szerencsém egy 900-ason letenni. Az nagyon kényelmes volt, jól húzott. A kérdésem az lenne, hogy egy 620-as mennyivel gyengébb érzetre? Sajnos nincs lehetőségem a közelben kipróbálni egyet sem. Akinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban, hogy mekkora a differencia és melyik felé érdemes inkább húzni, az legyen szíves megosztani velem. Köszönöm előre is!
Heló! Erőben elég sok a különbség, + a 900-on száraz kuplung van (nem tudom neked ez fontos e). Én mindenképp a nagyobbra mennék rá, az is könnyen kezelhető, mégsem fogy el olyan hamar.
Köszönöm a választ! Én is emiatt pártolnék inkább a 900-as felé. A száraz kuplung csörgése nekem kifejezetten tetszik, bár ha jól tudom hamarabb kopik. Nem vagyok egy hűde száguldozós típus, de azért legyen a gépben tartalék, jól jön az. Néztem s4-eket is, de valószínűleg annak a fenntartását nem az én zsebemhez találták ki. A dilemma az volt, hogy 620-ból vannak fent ígéretesebb hirdetések, de akkor nézelődöm tovább a nagyobbak felé. Esetleg erről a gépről tud valaki valamit?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... ie-8593041

Még ugyan nem beszéltem a hirdetővel, de nem szeretnék olyanba szaladni, amivel később csak a szerelőig tudok elgurulni.
#15394
Sziasztok! Motor vásárlás előtt állok, és a segítségeteket szeretném kérni. Elég régóta szerelem a Monster, az okokat nyilván nem kell taglalnom. A jogsit is volt szerencsém egy 900-ason letenni. Az nagyon kényelmes volt, jól húzott. A kérdésem az lenne, hogy egy 620-as mennyivel gyengébb érzetre? Sajnos nincs lehetőségem a közelben kipróbálni egyet sem. Akinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban, hogy mekkora a differencia és melyik felé érdemes inkább húzni, az legyen szíves megosztani velem. Köszönöm előre is!
Heló! Erőben elég sok a különbség, + a 900-on száraz kuplung van (nem tudom neked ez fontos e). Én mindenképp a nagyobbra mennék rá, az is könnyen kezelhető, mégsem fogy el olyan hamar.
#15393
Sziasztok! Motor vásárlás előtt állok, és a segítségeteket szeretném kérni. Elég régóta szerelem a Monster, az okokat nyilván nem kell taglalnom. A jogsit is volt szerencsém egy 900-ason letenni. Az nagyon kényelmes volt, jól húzott. A kérdésem az lenne, hogy egy 620-as mennyivel gyengébb érzetre? Sajnos nincs lehetőségem a közelben kipróbálni egyet sem. Akinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban, hogy mekkora a differencia és melyik felé érdemes inkább húzni, az legyen szíves megosztani velem. Köszönöm előre is!
#15390
Én motoroztam Bélával párszor. Ez pont olyannak néz ki, mint ami az övé volt szerintem, de ha jól tudom ő ehhez képest kb harmadáron adta el a végén...
Jaja, ez az enyem volt... Nem sok cserelt vazas cucc rohangal idehaza. Felismerheto a nagy fekete lanckerekrol hatul.
én mondjuk a rendszámról ismerném fel a motoromat :D
En nem vagyok ennyire szofisztikalt. A tukrot neztem eloszor aztan a nagy pizzatanyert hatul. A rendszamot mar csak azert, hogy biztosra menjek... :)
#15389
ennek elég jól felszaladt az ára.. Vagy ez nem a Bélabá féle motor? Már nem emlékszem a rendszámra..
Én motoroztam Bélával párszor. Ez pont olyannak néz ki, mint ami az övé volt szerintem, de ha jól tudom ő ehhez képest kb harmadáron adta el a végén...
Jaja, ez az enyem volt... Nem sok cserelt vazas cucc rohangal idehaza. Felismerheto a nagy fekete lanckerekrol hatul.
én mondjuk a rendszámról ismerném fel a motoromat :D
#15388
ennek elég jól felszaladt az ára.. Vagy ez nem a Bélabá féle motor? Már nem emlékszem a rendszámra..
Én motoroztam Bélával párszor. Ez pont olyannak néz ki, mint ami az övé volt szerintem, de ha jól tudom ő ehhez képest kb harmadáron adta el a végén...
Jaja, ez az enyem volt... Nem sok cserelt vazas cucc rohangal idehaza. Felismerheto a nagy fekete lanckerekrol hatul.
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 49

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]

The handicap of 3-3.5 in soccer betting refers to […]