#15178
Ricsi. Nem figyeltél eléggé, azt írtam hogy nem én festettem ha volt is, én Így vettem! Amúgy igazad van. Dínó. A te eszed valóban nem lehet túl éles, ha ez a komment után elkezdesz sértegetni. Nem gondolom hogy bárkit is megsértettem volna a szövegemmel.. Ami látszik az tény, ez igaz. De abból hogy egy tükör meg egy index le van cserélve sokkal szebbre mint a gyári, miért kéne arra következtetni hogy azért lett, mert biztos esés miatt letört a gyári?? Dino te ebbe az irányba terelted mondandóddal.. A kormányvégeket például én raktam rá. mert ez jobban tetszett mint ami rajta volt. Szóval ki nem védené meg a saját ügyét ha az én helyembe lenne? Én jelenlegi állapotot árulok, nem dajkameséket a motor múltjáról, és nem is gyári vadonatújként hirdetem. Ezzel a tükörrel, irányjelzővel, stb.. 76.: előre utalás esetén mehet a házhozszállítás is. :) Na, béke... :)
#15177
hali az egyik cimborám ezt a motort nézteki magának http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-8309215 tud valaki valamit róla azon kívűl ,hogy kintről behozott?
Megkönnyítem a dolgod, mielőtt az éles szemű fórumozók megállapítják hogy a motorom gyakorlatilag egy ipari hulladék, aminek lehet hogy méterei vannak hátra, és most próbálnék valakit nagyon átbaszni vele. A motort így vettem ebben a színben, ha gyári ha nem, én nem festegettem semmit, a plexi is ez volt. Gyári dobok megvannak, tökéletes állapotban. A palacsintasütő gyári tükrök nincsenek meg, én már nem kaptam hozzá. Viszont van hozzá két gyári kulcs, és mint a cimborádnak is elmondtam, olaszból származik, és én vagyok az első tulaja itthon, én helyeztem forgalomba. Egyébként azóta megtettem vele több mint 7000 km-t, abszolút hibamentesen, ( Bosnia, Horvátország.... ) most is költségmentes állapotban van, mivel nap mint nap használom amikor csak kicsit jobb idő van. Az eladás okát is elmondtam neki mivel kérdezte, hála istennek még van némi kenyér otthon, meg pár sör is a hűtőben, úgyhogy nem ez a gond, viszont vettem egy másikat, (999) és kezdem hülyének érezni magam hogy lassan nem férek be a kocsival a garázsba a motorok miatt.. :) Összegezve, ez a motor tényleg rendben van, de megértem a bizalmatlanságot mivel rengeteg hulladékot árulnak, pláne szeretett fővárosunkban halt ki a becsület és a korrektság. Én eddig bármelyik motoromat árultam, aki eljött megnézni az meg is vette.. Amennyiben lejöttök és azt mondjátok hogy ez egy szemétdomb,és fölöslegesen lerángattalak Bajára , vendégeim vagytok egy jó bajai halászlére, egy pohár bor kíséretébe... :) Ha bármilyen kérdésed van, vagy észrevételed, nyugodtan hív... Üdv... :)
házhozszállítást vállalsz? :)
#15176
hali az egyik cimborám ezt a motort nézteki magának http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-8309215 tud valaki valamit róla azon kívűl ,hogy kintről behozott?
Megkönnyítem a dolgod, mielőtt az éles szemű fórumozók megállapítják hogy a motorom gyakorlatilag egy ipari hulladék, aminek lehet hogy méterei vannak hátra, és most próbálnék valakit nagyon átbaszni vele. A motort így vettem ebben a színben, ha gyári ha nem, én nem festegettem semmit, a plexi is ez volt. Gyári dobok megvannak, tökéletes állapotban. A palacsintasütő gyári tükrök nincsenek meg, én már nem kaptam hozzá. Viszont van hozzá két gyári kulcs, és mint a cimborádnak is elmondtam, olaszból származik, és én vagyok az első tulaja itthon, én helyeztem forgalomba. Egyébként azóta megtettem vele több mint 7000 km-t, abszolút hibamentesen, ( Bosnia, Horvátország.... ) most is költségmentes állapotban van, mivel nap mint nap használom amikor csak kicsit jobb idő van. Az eladás okát is elmondtam neki mivel kérdezte, hála istennek még van némi kenyér otthon, meg pár sör is a hűtőben, úgyhogy nem ez a gond, viszont vettem egy másikat, (999) és kezdem hülyének érezni magam hogy lassan nem férek be a kocsival a garázsba a motorok miatt.. :) Összegezve, ez a motor tényleg rendben van, de megértem a bizalmatlanságot mivel rengeteg hulladékot árulnak, pláne szeretett fővárosunkban halt ki a becsület és a korrektság. Én eddig bármelyik motoromat árultam, aki eljött megnézni az meg is vette.. Amennyiben lejöttök és azt mondjátok hogy ez egy szemétdomb,és fölöslegesen lerángattalak Bajára , vendégeim vagytok egy jó bajai halászlére, egy pohár bor kíséretébe... :) Ha bármilyen kérdésed van, vagy észrevételed, nyugodtan hív... Üdv... :)
attól hogy te festegetted, attól még tény, hogy nem gyári. a váz lehet piros (695 létezett piros - fényes feketében), a többi amit dino ír, az mind valós észrevétel. nem rontani akarjuk a bizniszedet, hanem korrekten válaszolni a feltett kérdésre.
#15175
hali az egyik cimborám ezt a motort nézteki magának http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-8309215 tud valaki valamit róla azon kívűl ,hogy kintről behozott?
Megkönnyítem a dolgod, mielőtt az éles szemű fórumozók megállapítják hogy a motorom gyakorlatilag egy ipari hulladék, aminek lehet hogy méterei vannak hátra, és most próbálnék valakit nagyon átbaszni vele. A motort így vettem ebben a színben, ha gyári ha nem, én nem festegettem semmit, a plexi is ez volt. Gyári dobok megvannak, tökéletes állapotban. A palacsintasütő gyári tükrök nincsenek meg, én már nem kaptam hozzá. Viszont van hozzá két gyári kulcs, és mint a cimborádnak is elmondtam, olaszból származik, és én vagyok az első tulaja itthon, én helyeztem forgalomba. Egyébként azóta megtettem vele több mint 7000 km-t, abszolút hibamentesen, ( Bosnia, Horvátország.... ) most is költségmentes állapotban van, mivel nap mint nap használom amikor csak kicsit jobb idő van. Az eladás okát is elmondtam neki mivel kérdezte, hála istennek még van némi kenyér otthon, meg pár sör is a hűtőben, úgyhogy nem ez a gond, viszont vettem egy másikat, (999) és kezdem hülyének érezni magam hogy lassan nem férek be a kocsival a garázsba a motorok miatt.. :) Összegezve, ez a motor tényleg rendben van, de megértem a bizalmatlanságot mivel rengeteg hulladékot árulnak, pláne szeretett fővárosunkban halt ki a becsület és a korrektság. Én eddig bármelyik motoromat árultam, aki eljött megnézni az meg is vette.. Amennyiben lejöttök és azt mondjátok hogy ez egy szemétdomb,és fölöslegesen lerángattalak Bajára , vendégeim vagytok egy jó bajai halászlére, egy pohár bor kíséretébe... :) Ha bármilyen kérdésed van, vagy észrevételed, nyugodtan hív... Üdv... :)
Te viszont nem vagy annyira éleseszű mint cinikus! Ami látszik az tény
#15174
hali az egyik cimborám ezt a motort nézteki magának http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-8309215 tud valaki valamit róla azon kívűl ,hogy kintről behozott?
Megkönnyítem a dolgod, mielőtt az éles szemű fórumozók megállapítják hogy a motorom gyakorlatilag egy ipari hulladék, aminek lehet hogy méterei vannak hátra, és most próbálnék valakit nagyon átbaszni vele. A motort így vettem ebben a színben, ha gyári ha nem, én nem festegettem semmit, a plexi is ez volt. Gyári dobok megvannak, tökéletes állapotban. A palacsintasütő gyári tükrök nincsenek meg, én már nem kaptam hozzá. Viszont van hozzá két gyári kulcs, és mint a cimborádnak is elmondtam, olaszból származik, és én vagyok az első tulaja itthon, én helyeztem forgalomba. Egyébként azóta megtettem vele több mint 7000 km-t, abszolút hibamentesen, ( Bosnia, Horvátország.... ) most is költségmentes állapotban van, mivel nap mint nap használom amikor csak kicsit jobb idő van. Az eladás okát is elmondtam neki mivel kérdezte, hála istennek még van némi kenyér otthon, meg pár sör is a hűtőben, úgyhogy nem ez a gond, viszont vettem egy másikat, (999) és kezdem hülyének érezni magam hogy lassan nem férek be a kocsival a garázsba a motorok miatt.. :) Összegezve, ez a motor tényleg rendben van, de megértem a bizalmatlanságot mivel rengeteg hulladékot árulnak, pláne szeretett fővárosunkban halt ki a becsület és a korrektság. Én eddig bármelyik motoromat árultam, aki eljött megnézni az meg is vette.. Amennyiben lejöttök és azt mondjátok hogy ez egy szemétdomb,és fölöslegesen lerángattalak Bajára , vendégeim vagytok egy jó bajai halászlére, egy pohár bor kíséretébe... :) Ha bármilyen kérdésed van, vagy észrevételed, nyugodtan hív... Üdv... :)
#15173
hali az egyik cimborám ezt a motort nézteki magának http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-8309215 tud valaki valamit róla azon kívűl ,hogy kintről behozott?
az eladó helyesírása bizakodásra ad okot :)
klubtag volt nem? Akrapovic kamu, fényezés nem gyári, és semmi olyan alkatrésze sem a esésnél vagy dőlésnél sérülhet (tükör, kormányvég, index, plexi) nekem ez gyanús. Persze ettől lehet, hogy meg van minden gyári cucca, és a fényezés is azért lett fehér mert a tulajnak így tetszett
#15168
Sziasztok!

Egy kedves barátom akar most átnyergelni egy TL1000R-ről valami olaszra, és tetszenek neki a Ducatik is. S4-S4R teljesítmény lenne az alja ami érdekelne, ehhez kérnék valami segítséget, hátha látott most valaki "tutinak tűnő" vételt, esetleg a sajátját árulja. Az árplafon sajnos nem túl magas, 1.3M körül lenne, hogy maradjon is esetleges javításokra. A típus a régi MTS-től eltekintve bármi érdekli.

Hahu link esetleges keresgéléshez: http://www.hasznaltauto.hu/talalatilist ... F9TQ/page1

Köszi!
gizi eladná a monstert!
És mit venne helyette? Gondolom nem Multit... :)
tigrist!
#15167
Sziasztok!

Egy kedves barátom akar most átnyergelni egy TL1000R-ről valami olaszra, és tetszenek neki a Ducatik is. S4-S4R teljesítmény lenne az alja ami érdekelne, ehhez kérnék valami segítséget, hátha látott most valaki "tutinak tűnő" vételt, esetleg a sajátját árulja. Az árplafon sajnos nem túl magas, 1.3M körül lenne, hogy maradjon is esetleges javításokra. A típus a régi MTS-től eltekintve bármi érdekli.

Hahu link esetleges keresgéléshez: http://www.hasznaltauto.hu/talalatilist ... F9TQ/page1

Köszi!
gizi eladná a monstert!
És mit venne helyette? Gondolom nem Multit... :)
#15166
Sziasztok!

Egy kedves barátom akar most átnyergelni egy TL1000R-ről valami olaszra, és tetszenek neki a Ducatik is. S4-S4R teljesítmény lenne az alja ami érdekelne, ehhez kérnék valami segítséget, hátha látott most valaki "tutinak tűnő" vételt, esetleg a sajátját árulja. Az árplafon sajnos nem túl magas, 1.3M körül lenne, hogy maradjon is esetleges javításokra. A típus a régi MTS-től eltekintve bármi érdekli.

Hahu link esetleges keresgéléshez: http://www.hasznaltauto.hu/talalatilist ... F9TQ/page1

Köszi!
gizi eladná a monstert!
#15165
Sziasztok!

Egy kedves barátom akar most átnyergelni egy TL1000R-ről valami olaszra, és tetszenek neki a Ducatik is. S4-S4R teljesítmény lenne az alja ami érdekelne, ehhez kérnék valami segítséget, hátha látott most valaki "tutinak tűnő" vételt, esetleg a sajátját árulja. Az árplafon sajnos nem túl magas, 1.3M körül lenne, hogy maradjon is esetleges javításokra. A típus a régi MTS-től eltekintve bármi érdekli.

Hahu link esetleges keresgéléshez: http://www.hasznaltauto.hu/talalatilist ... F9TQ/page1

Köszi!


Én árulom az S2R Darkomat:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rk-8181572

Az előző tulaj is ide járt az oldalra:

http://www.ducatiklub.hu/users/tothjoc
#15164
Sziasztok!

Egy kedves barátom akar most átnyergelni egy TL1000R-ről valami olaszra, és tetszenek neki a Ducatik is. S4-S4R teljesítmény lenne az alja ami érdekelne, ehhez kérnék valami segítséget, hátha látott most valaki "tutinak tűnő" vételt, esetleg a sajátját árulja. Az árplafon sajnos nem túl magas, 1.3M körül lenne, hogy maradjon is esetleges javításokra. A típus a régi MTS-től eltekintve bármi érdekli.

Hahu link esetleges keresgéléshez: http://www.hasznaltauto.hu/talalatilist ... F9TQ/page1

Köszi!
#15163
Köszi az infókat. Ezt végül fe se hívtam.. Ez a motor több sebből vérzik.. Viszont vettem egy másikat, jóval többért de ez makulátlan! Imádom egynlőre, és valószínű csak mégjobban fogom ha összeszokok vele! :) Monster 695 után nagyon más! De brutál jó!! :)
#15162
Hello..erről a motorról nem tud valaki valamit? Esetleg nem nézte már valaki élőbe? Egy ideje árulják már, és lassan ingyen adják! :) http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... as-8328873
Erre a motorra én tavaly tavasszal! írtam érdeklődő emailt, majd felhívtam a kereskedőt, szerettem volna tudni az előéletét, hol volt szervízben, mit lehet tudni róla de semmit nem tudtak mondani mert bizományosan van náluk, kértem a tulaj elérhetőségét de nem adták meg, mondván külföldön van. Ráadásul mindenféle árral hirdetik immár másfél éve, állandóan változtatják az összeget. Szóval óvatosan.
#15161
Hello..erről a motorról nem tud valaki valamit? Esetleg nem nézte már valaki élőbe? Egy ideje árulják már, és lassan ingyen adják! :) http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... as-8328873
Amit kép alapján látok rajta:
- Két oldalsó légterelő idom hiányzik
- Tankon gyári tankpad hiányzik
- Kipu karbon borítás hiányzik
- Segédvázat átfényezték pirosra
- Jó eséllyel eredetileg 2003-2004-es évjárat volt piros színben, amit bemattítottak feketére a kerekekkel együtt (erre utal a piros ülés is)

A színén kívül elvileg minden évjárat azonosnak tűnik, tehát akár lehetne jó vétel is, csak kéne rá venni egy-két bontott alkatrészt (persze ha nem volt csutkára törve). De pályamotornak akár így is tökéletes lehet... főleg ha még egy kis alku is belefér :)

Az a röhej, hogy szerintem még egy ilyen állapotút is Németországban kb. a duplájáért árulnak... szóval szerintem ha valaki ilyet szeretne és szerelők szerint sincs komoly baja, akkor kár kihagyni!
#15156
Valaki magyarázza már el miben nyilvánul meg az újabb típusok könnyebb vezetése.
Tudom tudatlan vagyok, akarom írni tapasztalatlan, de nekem az s2r 1000-es tökéletesnek tűnik.
Na jó, lehetne erősebb, szélvédettebb, magasabb kormányt is el tudnék viselni, és nem utolsó sorban kényelmesebb hátsó ülést bár ez engem nem érint csak a páromat, de mindketten így szeretjük.
Az új gépek erőleadása, gázreakciója, a motor járása, a felfüggesztés, az ergonómiai dolgok mind fejlettebbek, ezáltal sokkal kezelhetőbbek.
Pl. az új 1200-as Monster sokkal kezesebb, könnyebben irányítható, kényelmesebb mint az S4R amivel járok, annak ellenére, hogy nagyobb az egész motor.
Ettől függetlenül semmi pénzért nem cserélném le, mert az S4R még egy igazi Monster, egy igazi Ducati, az 1200-as meg ahogy egyre többször hallani az új Ducati-knál, túlságosan olyan mint a többi motor.
Mi a baj a felfüggesztéssel?
Egy Beverly 500-ról ültem át, na azon pattogtunk mint kecskeszar a deszkán.
A Monster ahhoz képest egy lágyan ringó bölcső.
Ha már beszélgetünk, érdemes a futómű beállításokat piszkálni?
Többségében ketten motorozunk, oan 140 kg összsúllyal.
Először szerintem nézd meg,hogy gyári beállítson van-e a futómű,keress leírást,az legyen a kiindulási pont. Utána lehet játszani,kis előfeszítés,ez-az :)
#15155
nekem 620 alatt halálfélelem volt az s4r, mentem hyperre inkább. mostani fejemmel nem lenne gond, de akkor ott egészen más volt amit tőlem megkövetelt a motor.
erősen függ a stílusodtól, meg főleg a pénztárcádtól. "Régi" típusok mint s4r harcosabbak, küzdősebbek, multi diavel új monster stb sokkal könnyebben kezelhetőek.

én talán 1100 monsterre ülnék, viszont az kb. lehetetlen találni használtan itthon :(
Valaki magyarázza már el miben nyilvánul meg az újabb típusok könnyebb vezetése.
Tudom tudatlan vagyok, akarom írni tapasztalatlan, de nekem az s2r 1000-es tökéletesnek tűnik.
Na jó, lehetne erősebb, szélvédettebb, magasabb kormányt is el tudnék viselni, és nem utolsó sorban kényelmesebb hátsó ülést bár ez engem nem érint csak a páromat, de mindketten így szeretjük.
Az új gépek erőleadása, gázreakciója, a motor járása, a felfüggesztés, az ergonómiai dolgok mind fejlettebbek, ezáltal sokkal kezelhetőbbek.
Pl. az új 1200-as Monster sokkal kezesebb, könnyebben irányítható, kényelmesebb mint az S4R amivel járok, annak ellenére, hogy nagyobb az egész motor.
Ettől függetlenül semmi pénzért nem cserélném le, mert az S4R még egy igazi Monster, egy igazi Ducati, az 1200-as meg ahogy egyre többször hallani az új Ducati-knál, túlságosan olyan mint a többi motor.
Mi a baj a felfüggesztéssel?
Egy Beverly 500-ról ültem át, na azon pattogtunk mint kecskeszar a deszkán.
A Monster ahhoz képest egy lágyan ringó bölcső.
Ha már beszélgetünk, érdemes a futómű beállításokat piszkálni?
Többségében ketten motorozunk, oan 140 kg összsúllyal.
#15154
nekem 620 alatt halálfélelem volt az s4r, mentem hyperre inkább. mostani fejemmel nem lenne gond, de akkor ott egészen más volt amit tőlem megkövetelt a motor.
erősen függ a stílusodtól, meg főleg a pénztárcádtól. "Régi" típusok mint s4r harcosabbak, küzdősebbek, multi diavel új monster stb sokkal könnyebben kezelhetőek.

én talán 1100 monsterre ülnék, viszont az kb. lehetetlen találni használtan itthon :(
Valaki magyarázza már el miben nyilvánul meg az újabb típusok könnyebb vezetése.
Tudom tudatlan vagyok, akarom írni tapasztalatlan, de nekem az s2r 1000-es tökéletesnek tűnik.
Na jó, lehetne erősebb, szélvédettebb, magasabb kormányt is el tudnék viselni, és nem utolsó sorban kényelmesebb hátsó ülést bár ez engem nem érint csak a páromat, de mindketten így szeretjük.
olajos kuplung, egyenletesebb teljesítményleadás, biztonsági kütyük. csak egy pár dolog. pl hiába erősebb egy multi az s4r-nél, mégis finomabban lehet kezelni a gázt, jobban tudod szabályozni. nem rángat, puha a kuplung (egyébként én ezeket pont hiányolom, félreértés ne essék).
a ducatistiknek ezek hiányoznak, viszont így a gyár sokkal nagyobb célközönséget tud megszólítani. lásd 821monster, ami 7ezerig meg sem moccan VS. (akár) 620 monster, ami már 3ezernél ment mint a barom.

pont azért ajánlottam az 1100-est, mert az határeset, már új de azért még szárazkuplungos, klasszikus ducati.
Azt hittem én vagyok béna, időbe telt mire megszoktam, hogy elég gondolni a gázelvételt és már fel is kenődtem a tankra. :)
Mennyire befolyásolja ezt a jelenséget full nyitott rendszer és a legerősebbre átírt ecu?
Voltak pillanatok amikor azt fontolgattam vissza állíttatom a gyári értékre, de ma már eszembe sem jut. Bazi nagy élmény vele motorozni.

#15153
Sziasztok!
Vágyok egy erősebb Dukira, mint a hathuszas monsterem.
Ki mit ajánlj következő fokozatnak teljesítményben? Kinek mi volt a tapasztalata?
nekem 620 alatt halálfélelem volt az s4r, mentem hyperre inkább. mostani fejemmel nem lenne gond, de akkor ott egészen más volt amit tőlem megkövetelt a motor.
erősen függ a stílusodtól, meg főleg a pénztárcádtól. "Régi" típusok mint s4r harcosabbak, küzdősebbek, multi diavel új monster stb sokkal könnyebben kezelhetőek.

én talán 1100 monsterre ülnék, viszont az kb. lehetetlen találni használtan itthon :(
Valaki magyarázza már el miben nyilvánul meg az újabb típusok könnyebb vezetése.
Tudom tudatlan vagyok, akarom írni tapasztalatlan, de nekem az s2r 1000-es tökéletesnek tűnik.
Na jó, lehetne erősebb, szélvédettebb, magasabb kormányt is el tudnék viselni, és nem utolsó sorban kényelmesebb hátsó ülést bár ez engem nem érint csak a páromat, de mindketten így szeretjük.
Az új gépek erőleadása, gázreakciója, a motor járása, a felfüggesztés, az ergonómiai dolgok mind fejlettebbek, ezáltal sokkal kezelhetőbbek.
Pl. az új 1200-as Monster sokkal kezesebb, könnyebben irányítható, kényelmesebb mint az S4R amivel járok, annak ellenére, hogy nagyobb az egész motor.
Ettől függetlenül semmi pénzért nem cserélném le, mert az S4R még egy igazi Monster, egy igazi Ducati, az 1200-as meg ahogy egyre többször hallani az új Ducati-knál, túlságosan olyan mint a többi motor.
#15152
Sziasztok!
Vágyok egy erősebb Dukira, mint a hathuszas monsterem.
Ki mit ajánlj következő fokozatnak teljesítményben? Kinek mi volt a tapasztalata?
nekem 620 alatt halálfélelem volt az s4r, mentem hyperre inkább. mostani fejemmel nem lenne gond, de akkor ott egészen más volt amit tőlem megkövetelt a motor.
erősen függ a stílusodtól, meg főleg a pénztárcádtól. "Régi" típusok mint s4r harcosabbak, küzdősebbek, multi diavel új monster stb sokkal könnyebben kezelhetőek.

én talán 1100 monsterre ülnék, viszont az kb. lehetetlen találni használtan itthon :(
Valaki magyarázza már el miben nyilvánul meg az újabb típusok könnyebb vezetése.
Tudom tudatlan vagyok, akarom írni tapasztalatlan, de nekem az s2r 1000-es tökéletesnek tűnik.
Na jó, lehetne erősebb, szélvédettebb, magasabb kormányt is el tudnék viselni, és nem utolsó sorban kényelmesebb hátsó ülést bár ez engem nem érint csak a páromat, de mindketten így szeretjük.
olajos kuplung, egyenletesebb teljesítményleadás, biztonsági kütyük. csak egy pár dolog. pl hiába erősebb egy multi az s4r-nél, mégis finomabban lehet kezelni a gázt, jobban tudod szabályozni. nem rángat, puha a kuplung (egyébként én ezeket pont hiányolom, félreértés ne essék).
a ducatistiknek ezek hiányoznak, viszont így a gyár sokkal nagyobb célközönséget tud megszólítani. lásd 821monster, ami 7ezerig meg sem moccan VS. (akár) 620 monster, ami már 3ezernél ment mint a barom.

pont azért ajánlottam az 1100-est, mert az határeset, már új de azért még szárazkuplungos, klasszikus ducati.
#15151
Sziasztok!
Vágyok egy erősebb Dukira, mint a hathuszas monsterem.
Ki mit ajánlj következő fokozatnak teljesítményben? Kinek mi volt a tapasztalata?
nekem 620 alatt halálfélelem volt az s4r, mentem hyperre inkább. mostani fejemmel nem lenne gond, de akkor ott egészen más volt amit tőlem megkövetelt a motor.
erősen függ a stílusodtól, meg főleg a pénztárcádtól. "Régi" típusok mint s4r harcosabbak, küzdősebbek, multi diavel új monster stb sokkal könnyebben kezelhetőek.

én talán 1100 monsterre ülnék, viszont az kb. lehetetlen találni használtan itthon :(
Valaki magyarázza már el miben nyilvánul meg az újabb típusok könnyebb vezetése.
Tudom tudatlan vagyok, akarom írni tapasztalatlan, de nekem az s2r 1000-es tökéletesnek tűnik.
Na jó, lehetne erősebb, szélvédettebb, magasabb kormányt is el tudnék viselni, és nem utolsó sorban kényelmesebb hátsó ülést bár ez engem nem érint csak a páromat, de mindketten így szeretjük.

#15150
Sziasztok!
Vágyok egy erősebb Dukira, mint a hathuszas monsterem.
Ki mit ajánlj következő fokozatnak teljesítményben? Kinek mi volt a tapasztalata?
nekem 620 alatt halálfélelem volt az s4r, mentem hyperre inkább. mostani fejemmel nem lenne gond, de akkor ott egészen más volt amit tőlem megkövetelt a motor.
erősen függ a stílusodtól, meg főleg a pénztárcádtól. "Régi" típusok mint s4r harcosabbak, küzdősebbek, multi diavel új monster stb sokkal könnyebben kezelhetőek.

én talán 1100 monsterre ülnék, viszont az kb. lehetetlen találni használtan itthon :(
ez ennyiért ingyen van! (ha nem kamu)
http://www.motousate.it/annuncio/ducati ... abs/337003
#15149
Sziasztok!
Vágyok egy erősebb Dukira, mint a hathuszas monsterem.
Ki mit ajánlj következő fokozatnak teljesítményben? Kinek mi volt a tapasztalata?
nekem 620 alatt halálfélelem volt az s4r, mentem hyperre inkább. mostani fejemmel nem lenne gond, de akkor ott egészen más volt amit tőlem megkövetelt a motor.
erősen függ a stílusodtól, meg főleg a pénztárcádtól. "Régi" típusok mint s4r harcosabbak, küzdősebbek, multi diavel új monster stb sokkal könnyebben kezelhetőek.

én talán 1100 monsterre ülnék, viszont az kb. lehetetlen találni használtan itthon :(
#15145
Hello Mindenkinek!

Végre összejött az összeg , amennyit szánnék egy használt Duci-ra és a választásom , az egyik ismerősöm 750 SS ie-re esett, ami eladósorba kerül! 1000km-rel ezelőtt volt szelepállítás, szíjcsere, injektor pucolás, olajcsere stb. A motor 2000-res évjáratú, de azt sajnos nem tudom , hogy olasz importos volt e valamikor. Erről a ítpusról mit tudtok, esetleges típushibák? Nem szeretnék mellélőni, mert tudom , hogy nem olcsó mulatság ez a Szerelem! Válaszotokat előre is köszönöm! Esetleg linkelt oldalt is szívesen fogadok , ahol az SS-ről van szó! Üdv: GErgő
#15144
szia,
a 999-ről találsz a FAQ-ban egy részletes leírást, nagy része a 749-re is igaz (lehet). A többi tapasztalatért érdemes átolvasnod a fórumot, összeszedve nincsen ilyen "vásárlási tanácsadó".

A monstert meg azért szűkítsd, mert 620-tól mondjuk s4r-ig sokféle lehet, és akkor az újakról még nem is beszéltünk.


jogos Monsterbö la 695 ök tetszenek.
hello, nekem van egy korrekt 695öm, 2007-es, fenn van az aprók közt. ha tetszik az áron tudunk finomitani, eladni akarom nem árulgatni fél évig... :)

köszi az ajanlatot, de nekem pont tavasszal lesz esedekes a vetel,mert jelenleg hazfelujitas viszi el a keretet,es erre csak tavasszal lesz büdzsé :) Ezert is regeltem mar most hogy erdeklödni tudjak meg infokat gyüjteni.
#15143
Sziasztok üdv mindenkinek!
Uj vagyok itt, jelenleg motor nelküli páciens.Itt létem oka az hogy 2 digo 4 kerekü melle szeretnek ujra egy ketkereküt. Elkezdtem nezelödni a piacon hogy a 600 as banditom utan jövö tavasszal mi legyen a következö. Igy került a latomezömbe 2 tipus a ducati palettarol. Ami nagyon tetszik es eselyes arra hogy megvetelre kerül az a 749 . A masik a Monster ami meg eselyes lehet. Evjarat 2005 környeke.Ezen tipusokrol , fökent a 749 röl szeretnek infot kapni. Mindenfele eszrevetel ,tipp, megjegyzes, felhasznaloi tapasztalat erdekel.Mire kell figyelni, gyenge pontok , fenntartasi költsegek,etc, etc.
Segitsegeteket elöre is köszönöm!
Kócos
szia,
a 999-ről találsz a FAQ-ban egy részletes leírást, nagy része a 749-re is igaz (lehet). A többi tapasztalatért érdemes átolvasnod a fórumot, összeszedve nincsen ilyen "vásárlási tanácsadó".

A monstert meg azért szűkítsd, mert 620-tól mondjuk s4r-ig sokféle lehet, és akkor az újakról még nem is beszéltünk.


jogos Monsterbö la 695 ök tetszenek.
hello, nekem van egy korrekt 695öm, 2007-es, fenn van az aprók közt. ha tetszik az áron tudunk finomitani, eladni akarom nem árulgatni fél évig... :)
#15142
Sziasztok üdv mindenkinek!
Uj vagyok itt, jelenleg motor nelküli páciens.Itt létem oka az hogy 2 digo 4 kerekü melle szeretnek ujra egy ketkereküt. Elkezdtem nezelödni a piacon hogy a 600 as banditom utan jövö tavasszal mi legyen a következö. Igy került a latomezömbe 2 tipus a ducati palettarol. Ami nagyon tetszik es eselyes arra hogy megvetelre kerül az a 749 . A masik a Monster ami meg eselyes lehet. Evjarat 2005 környeke.Ezen tipusokrol , fökent a 749 röl szeretnek infot kapni. Mindenfele eszrevetel ,tipp, megjegyzes, felhasznaloi tapasztalat erdekel.Mire kell figyelni, gyenge pontok , fenntartasi költsegek,etc, etc.
Segitsegeteket elöre is köszönöm!
Kócos
szia,
a 999-ről találsz a FAQ-ban egy részletes leírást, nagy része a 749-re is igaz (lehet). A többi tapasztalatért érdemes átolvasnod a fórumot, összeszedve nincsen ilyen "vásárlási tanácsadó".

A monstert meg azért szűkítsd, mert 620-tól mondjuk s4r-ig sokféle lehet, és akkor az újakról még nem is beszéltünk.


jogos Monsterbö la 695 ök tetszenek.
#15141
Sziasztok üdv mindenkinek!
Uj vagyok itt, jelenleg motor nelküli páciens.Itt létem oka az hogy 2 digo 4 kerekü melle szeretnek ujra egy ketkereküt. Elkezdtem nezelödni a piacon hogy a 600 as banditom utan jövö tavasszal mi legyen a következö. Igy került a latomezömbe 2 tipus a ducati palettarol. Ami nagyon tetszik es eselyes arra hogy megvetelre kerül az a 749 . A masik a Monster ami meg eselyes lehet. Evjarat 2005 környeke.Ezen tipusokrol , fökent a 749 röl szeretnek infot kapni. Mindenfele eszrevetel ,tipp, megjegyzes, felhasznaloi tapasztalat erdekel.Mire kell figyelni, gyenge pontok , fenntartasi költsegek,etc, etc.
Segitsegeteket elöre is köszönöm!
Kócos
szia,
a 999-ről találsz a FAQ-ban egy részletes leírást, nagy része a 749-re is igaz (lehet). A többi tapasztalatért érdemes átolvasnod a fórumot, összeszedve nincsen ilyen "vásárlási tanácsadó".

A monstert meg azért szűkítsd, mert 620-tól mondjuk s4r-ig sokféle lehet, és akkor az újakról még nem is beszéltünk.
#15140
Sziasztok üdv mindenkinek!
Uj vagyok itt, jelenleg motor nelküli páciens.Itt létem oka az hogy 2 digo 4 kerekü melle szeretnek ujra egy ketkereküt. Elkezdtem nezelödni a piacon hogy a 600 as banditom utan jövö tavasszal mi legyen a következö. Igy került a latomezömbe 2 tipus a ducati palettarol. Ami nagyon tetszik es eselyes arra hogy megvetelre kerül az a 749 . A masik a Monster ami meg eselyes lehet. Evjarat 2005 környeke.Ezen tipusokrol , fökent a 749 röl szeretnek infot kapni. Mindenfele eszrevetel ,tipp, megjegyzes, felhasznaloi tapasztalat erdekel.Mire kell figyelni, gyenge pontok , fenntartasi költsegek,etc, etc.
Segitsegeteket elöre is köszönöm!
Kócos
#15139
Van valaki Debrecenből, aki szánna rá 20 percet, hogy dumáljunk a motorról, meg akár meg is nézzem élőben, hogy mégis mire számíthatok?
(A 620i is érdekel).
Nagyon megköszönném

Esetleg egy 1000-es Multistrada nem érdekelne? Most olcsón megszámítom*, itt vagyok a szomszédban, Szoboszlón ;)
__________________________
*: beleszerelmesedtem egy Land Rover-be, szegény Multit meg alig tudom használni a három pici gyerkőc mellett...
#15138


Igazság szerint az Ural-t "használtam" inkább, a többit csak többször vezettem.
Ezért is vagyok kíváncsi a véleményekre. Tudom, hogy jó kis pörgős a Ducati, mindenképp V2-t szeretnék, de semmiképp nem japánt. Annyi még, hogy elég magas vagyok (197), nem tudom mennyire lesz kényelmes :)


Szerintem kényelmetlen lesz. Ez a konstrukció alacsonyabb fajta. Próbáld ki előtte mindenképp!
ezt te honnan tudod?
900-ast, 750-est láttam már...nyilván. 600-asom van. Én 184cm magas vagyok és nekem is eléggé össze van hajtogatva a lábam. A naked Fazeren például magasabban ülsz...de az meg kinek kell? :D
#15137
a 600-as és a 620-as kisebb, mint a 900-as vagy az s4r (3 centi az ülésmagaság kulonbseg)
ezen vitáznék, szerintem az egylengőkarosak magasabbak illetve az első meg a második szeria közt van kölönbség
#15134


A kérdés az, hogy a felsoroltakat "csak" vezetted vagy huzamosabb ideig használtad is?


Igazság szerint az Ural-t "használtam" inkább, a többit csak többször vezettem.
Ezért is vagyok kíváncsi a véleményekre. Tudom, hogy jó kis pörgős a Ducati, mindenképp V2-t szeretnék, de semmiképp nem japánt. Annyi még, hogy elég magas vagyok (197), nem tudom mennyire lesz kényelmes :)


Szerintem kényelmetlen lesz. Ez a konstrukció alacsonyabb fajta. Próbáld ki előtte mindenképp!
ezt te honnan tudod?
#15132
Sziasztok.

Motor vásárlás előtt állok Monstereket nézegetek, abból is 750, de inkább 900 Special érdekelne.
Első nagymotorom lesz (előtte ezeket vezettem, Ural, Dnepr, Harley Sportster 1000, Sporster 1200).

Tudnátok véleményt mondani a két típusról? Inkább a 900 felé hajlok a nyomaték miatt.


A kérdés az, hogy a felsoroltakat "csak" vezetted vagy huzamosabb ideig használtad is?


Igazság szerint az Ural-t "használtam" inkább, a többit csak többször vezettem.
Ezért is vagyok kíváncsi a véleményekre. Tudom, hogy jó kis pörgős a Ducati, mindenképp V2-t szeretnék, de semmiképp nem japánt. Annyi még, hogy elég magas vagyok (197), nem tudom mennyire lesz kényelmes :)


Szerintem kényelmetlen lesz. Ez a konstrukció alacsonyabb fajta. Próbáld ki előtte mindenképp!
#15131
Sziasztok!

Tervezem egy 2008 848 as vásárlását. Egy gondom van, hogy az első tulajtól bank foglalta le a motort, aki sajnos elfelejtette átadni a második kulcsot és a kódkártyát, valamint kisebbik problémaként az eredeti kipufogó rendszert.
Elsődleges kérdésem, hogy az új kódkártya és gyári kulcsok milyen költséggel szerezhetőek be?
Második hogy a műszakin vagy külföldön lehet e probléma a termignoni sliponnal?
Előre is köszönöm a gyors segítséget.
Üdv!
Feri
Amíg indul ne foglalkozz a kódkártyával és kulccsal. Kódkártyát nem adnak külön csak zár kit-tel együtt, mely az összes zárat,kulcsot és kártyát tartalmazza. Szerintem 100-125.000 HUF között van, de ha pontosan érdekel holnap megírom
meg ecu + műszerfal, előbbit tudod flashelni, utóbbit is csak akkor nincs immo
Ja igaz, műszerfal. ECU-t nem szükséges
#15130


Igazság szerint az Ural-t "használtam" inkább, a többit csak többször vezettem.
Ezért is vagyok kíváncsi a véleményekre. Tudom, hogy jó kis pörgős a Ducati, mindenképp V2-t szeretnék, de semmiképp nem japánt. Annyi még, hogy elég magas vagyok (197), nem tudom mennyire lesz kényelmes :)
Én 205 vagyok, és egy kis átalakítással imádtam az S4R Monsteremet. Mondjuk szép nem voltam rajta, de kényelmetlen nem volt.....


Mit értesz kis átalakítás alatt, lábtartó tologatást, vagy esetleg váz faragást is?
Állítható lábtartó, és nekem a Moto Rosso-s Laciék intéztek egy hátsó futómű emelést, kutyacsont hosszabbítással és a súlyom miatt egy rugó cserét is eszközöltünk.
#15129


A kérdés az, hogy a felsoroltakat "csak" vezetted vagy huzamosabb ideig használtad is?


Igazság szerint az Ural-t "használtam" inkább, a többit csak többször vezettem.
Ezért is vagyok kíváncsi a véleményekre. Tudom, hogy jó kis pörgős a Ducati, mindenképp V2-t szeretnék, de semmiképp nem japánt. Annyi még, hogy elég magas vagyok (197), nem tudom mennyire lesz kényelmes :)
Én 205 vagyok, és egy kis átalakítással imádtam az S4R Monsteremet. Mondjuk szép nem voltam rajta, de kényelmetlen nem volt.....


Mit értesz kis átalakítás alatt, lábtartó tologatást, vagy esetleg váz faragást is?
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 49

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]