#15528
Eladod? :-) Vissza kell ülni rá!
amíg fél méteres vas van a csontomban semmiképp!nem akarok mégjobban rábaszni
pedig kár a motorért,de 2016 végefelé mehetnék vele megint,addig tartsam?bár...:D
Akkor én vagyok egy kibaszott nagy állat! Már most azt várom, hogy visszaüljek, pedig nekem is ott a fél méteres vas meg a lemezelés. Pont az merevít, legalább nem törik :-)
Tervek szerint augusztusban már megyek is, mert menni kell!!!! :-D
(Asszony is most csinálja a jogsit :-) )
Ha 2016 nyaráig várnom kellene, bele is őrülnék az biztos :-)
Veled mi történt??
#15527
620-as nem jó?
Eladod? :-) Vissza kell ülni rá!
amíg fél méteres vas van a csontomban semmiképp!nem akarok mégjobban rábaszni
pedig kár a motorért,de 2016 végefelé mehetnék vele megint,addig tartsam?bár...:D
Akkor én vagyok egy kibaszott nagy állat! Már most azt várom, hogy visszaüljek, pedig nekem is ott a fél méteres vas meg a lemezelés. Pont az merevít, legalább nem törik :-)
Tervek szerint augusztusban már megyek is, mert menni kell!!!! :-D
(Asszony is most csinálja a jogsit :-) )
Ha 2016 nyaráig várnom kellene, bele is őrülnék az biztos :-)
#15526
sziasztok!

erről mi a véleményetek?

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 00-8997484

Köszi előre is! :D
Nem ismerem azt a motort. De én ezeket a kilómétereket a hirdetésekben nem értem. Enyém (jelenleg nem eladó) is 98-as, nemsokára 60.000Km lesz benne és kifogástalan állapotban van. Csak nyáron és jóidőben tolom ki néha kedvtelésből. Két év alatt beleraktam így 6000km-t, az nem sok. De ha az összkm-t nézem, azaz 60.000km-t a 17 évével osztva az évi 3529km. Ez sem sok szerintem. De hogyan lehet egy szintén 17éves motorban csak 28ekm, azaz 1647km/év?
2 éve karácsonykor odaajándékoztam faternak az ER-5-öt, hátha megyünk együtt 1-2 rövidebb túrára. Azóta 600km ment a motorba, ebből én tettem bele 300-at,amikor hazamegyek autóval. Pl így évi 300km.

btw remélem idén aktívabb lesz az Öreg :)
#15525
sziasztok!

erről mi a véleményetek?

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 00-8997484

Köszi előre is! :D
Nem ismerem azt a motort. De én ezeket a kilómétereket a hirdetésekben nem értem. Enyém (jelenleg nem eladó) is 98-as, nemsokára 60.000Km lesz benne és kifogástalan állapotban van. Csak nyáron és jóidőben tolom ki néha kedvtelésből. Két év alatt beleraktam így 6000km-t, az nem sok. De ha az összkm-t nézem, azaz 60.000km-t a 17 évével osztva az évi 3529km. Ez sem sok szerintem. De hogyan lehet egy szintén 17éves motorban csak 28ekm, azaz 1647km/év?
#15518
sziasztok!

erről mi a véleményetek?

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 00-8997484

Köszi előre is! :D
Meg kell nézni, a tulajon sok múlik. Ha nem zavar, hogy nem tudsz semmit a történetéről (lévén import, csak gondolom...), állapotot veszel úgy is. Azzal számolhatsz, hogy tuti volt már eldobva - legalábbis nagy esély van rá -, nem fiatal, de az én gépem is '97-es és semmi gond nincs vele...
#15516
Sziasztok!

Arra lennék kíváncsi, hogy milyen tapasztalataitok vannak a géppel kapcsolatban. Most tervezem én is egy Multi vásárlását, de még senki nem tudta megmondani mire számíthatok a motorral kapcsolatban. Kerestem rá neten, de semmi negatívat nem olvastam. A szerelők akikkel beszéltem mind le akarnak róla beszélni, de nagyon tetszik a motor. Szóval csak az érdekelne, hogy mik azok a dolgok amik mondjuk ellene szólnak. Költségek, vagy sok szervizeltetés, mert ugye azt olvastam egy helyen,hogy sokkal szervizigényesebb mint más motorok. Túrázni szeretnék vele, így egy megbízható motort szeretnék venni. http://www.grandemoto.com/adatlap.php?kod=1428906798 Ezt a motort néztem ki. Jövőhéten pedig mennék érte. Csak előtte gondoltam beszélnék valakivel akinek ilyen motorja van. Köszi :)
az első és legfontosabb. ha szerelő-t kérdezel meg, akkóor az ducati szerelő legyen, és ne valami ügyes szaki, esetleg suzuki szakértő. nem csak, hogy ötletük sincs ezeknek a ducatikról, de megjavítani sem tudják - sőt, ha mégis egy ilyenhez viszed, nagy valószínűséggel több kárt fog okozni (főleg a pénztárcádnak).
20ezer km-ként nagyságrendileg 50 ezer forinttal kerül többe a szervizeltetése mint egy nem-ducatinak, a szíjak cseréje miatt, egyébként ez sem atomtechnika. ha szakszervizbe viszed, a szelephézagokat és egyéb típusspecifikus dolgokat becsülettel ellenőrizteted, nem lesz sok gondod vele.
az 1000DS blokk az egyik legmegbízhatóbb konstrukciója a ducatinak, hacsak nem járatod oldalra döntve, nem szokott elromlani.
maga a régi multi szuper kényelmes, jó vele motorozni, csak ajánlani tudom.

a konkrét linkelt motor: nem írják, hány km van benne - vagy sok, és azért cseréltek tárcsát, vagy össze volt törve, és azért. vagy az előző tulajnak sok pénze volt feleslegesen, de erre a legkisebb az esély. ez nem jelenti azt, hogy szarul lett megcsinálva, de a kereskedők inkább keresni szeretnek a motoron mintsem a vevőnek kedvezni. de ez a saját negatívoskodásom, lehet tök jó a motor :)
Köszönöm a válaszokat. Sokat segítettetek a döntésben. Jövő héten kedden megyek a motorért. Először én is furcsáltam, hogy nem volt kiírva, hogy mennyi km van benne, de ahogy nézelődtem megtaláltam a hasznaltauto.hu-n is a hirdetést. 28000 km van benne. Ha nálam lesz jönnek majd a képek meg a vidik :D

üdv. mindenkinek.

Ha esetleg még nem vetted volna meg - és úgyis útba esek -, ajánlhatom a magamét is? :-)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-8722548
#15513
Sziasztok!

Arra lennék kíváncsi, hogy milyen tapasztalataitok vannak a géppel kapcsolatban. Most tervezem én is egy Multi vásárlását, de még senki nem tudta megmondani mire számíthatok a motorral kapcsolatban. Kerestem rá neten, de semmi negatívat nem olvastam. A szerelők akikkel beszéltem mind le akarnak róla beszélni, de nagyon tetszik a motor. Szóval csak az érdekelne, hogy mik azok a dolgok amik mondjuk ellene szólnak. Költségek, vagy sok szervizeltetés, mert ugye azt olvastam egy helyen,hogy sokkal szervizigényesebb mint más motorok. Túrázni szeretnék vele, így egy megbízható motort szeretnék venni. http://www.grandemoto.com/adatlap.php?kod=1428906798 Ezt a motort néztem ki. Jövőhéten pedig mennék érte. Csak előtte gondoltam beszélnék valakivel akinek ilyen motorja van. Köszi :)
az első és legfontosabb. ha szerelő-t kérdezel meg, akkóor az ducati szerelő legyen, és ne valami ügyes szaki, esetleg suzuki szakértő. nem csak, hogy ötletük sincs ezeknek a ducatikról, de megjavítani sem tudják - sőt, ha mégis egy ilyenhez viszed, nagy valószínűséggel több kárt fog okozni (főleg a pénztárcádnak).
20ezer km-ként nagyságrendileg 50 ezer forinttal kerül többe a szervizeltetése mint egy nem-ducatinak, a szíjak cseréje miatt, egyébként ez sem atomtechnika. ha szakszervizbe viszed, a szelephézagokat és egyéb típusspecifikus dolgokat becsülettel ellenőrizteted, nem lesz sok gondod vele.
az 1000DS blokk az egyik legmegbízhatóbb konstrukciója a ducatinak, hacsak nem járatod oldalra döntve, nem szokott elromlani.
maga a régi multi szuper kényelmes, jó vele motorozni, csak ajánlani tudom.

a konkrét linkelt motor: nem írják, hány km van benne - vagy sok, és azért cseréltek tárcsát, vagy össze volt törve, és azért. vagy az előző tulajnak sok pénze volt feleslegesen, de erre a legkisebb az esély. ez nem jelenti azt, hogy szarul lett megcsinálva, de a kereskedők inkább keresni szeretnek a motoron mintsem a vevőnek kedvezni. de ez a saját negatívoskodásom, lehet tök jó a motor :)
Köszönöm a válaszokat. Sokat segítettetek a döntésben. Jövő héten kedden megyek a motorért. Először én is furcsáltam, hogy nem volt kiírva, hogy mennyi km van benne, de ahogy nézelődtem megtaláltam a hasznaltauto.hu-n is a hirdetést. 28000 km van benne. Ha nálam lesz jönnek majd a képek meg a vidik :D

üdv. mindenkinek.
#15510
Sziasztok!
Egy barátom érdekelné a motor, mit tudtok esetleg róla? Köszi előre is!

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 99-8818431
horvátországban készültek a képek, tréleren volt szállítva, és a rugótányérokat helyettesítő faszomtudjami nem performancse és gecironda
az nekem sem tetszik, de 20rugóért olyat nyomólapot teszel rá amit akarsz, nyilván nem ez a mérvadó. Nekem a led féklámpa se tetszik, de itt inkább az a kérdés, volt-e törve, a km annyi-e amennyi.
nem akarok rosszindulatú lenni, de számomra hihetetlenek ezek a km futások.. 12-13 éves motorba 14500 km? én kb: 10000-et megyek egy évbe, de aki keveset megy az is megy 4-5000-et... kivéve ha pl csak pályázni használnak egy motort.. de lehet garázsba állnak és csak símogatják némelyiket...
#15508
Sziasztok!
Egy barátom érdekelné a motor, mit tudtok esetleg róla? Köszi előre is!

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 99-8818431
horvátországban készültek a képek, tréleren volt szállítva, és a rugótányérokat helyettesítő faszomtudjami nem performancse és gecironda
az nekem sem tetszik, de 20rugóért olyat nyomólapot teszel rá amit akarsz, nyilván nem ez a mérvadó. Nekem a led féklámpa se tetszik, de itt inkább az a kérdés, volt-e törve, a km annyi-e amennyi.
#15505
A litván motorról kaptam nagyfelbontású képeket. itt a link: http://we.tl/PjxyNR7kk2
az eladó elmondta, h amcsiból lett behozva, kicsit sérült volt. Ez látszik is a képeken. A bal oldali váz, alsó "csövét" megnyomta a bal első teleszkóp. plusz a bal markolatnál is látszik horzsolás nyom (ahol szemből van fotózva). a vízszintes henger leömlője el van szineződve, én ebből arra gondolok, h meghajtották, mint zinger a varrógépet. A műszeregységes képen, pedig világít az abs lámpa. (ez normális)?

ezt a motort meg nem adja el a gazdája csak friccekenek!!! http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ORT&noec=1

Aki veszi a fáradtságot és megnézi a litván mozot képeit, elmondaná róla a véleményét, pls.
az abs világít ha ráadod a gyújtást, amíg el nem indulsz és nem fékezel egyet
amíg el nem indulsz...
pláne
#15504
a ricsihez! :)
A litván motorról kaptam nagyfelbontású képeket. itt a link: http://we.tl/PjxyNR7kk2
az eladó elmondta, h amcsiból lett behozva, kicsit sérült volt. Ez látszik is a képeken. A bal oldali váz, alsó "csövét" megnyomta a bal első teleszkóp. plusz a bal markolatnál is látszik horzsolás nyom (ahol szemből van fotózva). a vízszintes henger leömlője el van szineződve, én ebből arra gondolok, h meghajtották, mint zinger a varrógépet. A műszeregységes képen, pedig világít az abs lámpa. (ez normális)?

ezt a motort meg nem adja el a gazdája csak friccekenek!!! http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ORT&noec=1

Aki veszi a fáradtságot és megnézi a litván mozot képeit, elmondaná róla a véleményét, pls.
az abs világít ha ráadod a gyújtást, amíg el nem indulsz és nem fékezel egyet
amíg el nem indulsz...
#15503
kihez tudnék fordulni, hogy VIN alapján lekérdezzük/megnézzük a motor előéletét?
a ricsihez! :)
A litván motorról kaptam nagyfelbontású képeket. itt a link: http://we.tl/PjxyNR7kk2
az eladó elmondta, h amcsiból lett behozva, kicsit sérült volt. Ez látszik is a képeken. A bal oldali váz, alsó "csövét" megnyomta a bal első teleszkóp. plusz a bal markolatnál is látszik horzsolás nyom (ahol szemből van fotózva). a vízszintes henger leömlője el van szineződve, én ebből arra gondolok, h meghajtották, mint zinger a varrógépet. A műszeregységes képen, pedig világít az abs lámpa. (ez normális)?

ezt a motort meg nem adja el a gazdája csak friccekenek!!! http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ORT&noec=1

Aki veszi a fáradtságot és megnézi a litván mozot képeit, elmondaná róla a véleményét, pls.
az abs világít ha ráadod a gyújtást, amíg el nem indulsz és nem fékezel egyet
#15502
kihez tudnék fordulni, hogy VIN alapján lekérdezzük/megnézzük a motor előéletét?
a ricsihez! :)
A litván motorról kaptam nagyfelbontású képeket. itt a link: http://we.tl/PjxyNR7kk2
az eladó elmondta, h amcsiból lett behozva, kicsit sérült volt. Ez látszik is a képeken. A bal oldali váz, alsó "csövét" megnyomta a bal első teleszkóp. plusz a bal markolatnál is látszik horzsolás nyom (ahol szemből van fotózva). a vízszintes henger leömlője el van szineződve, én ebből arra gondolok, h meghajtották, mint zinger a varrógépet. A műszeregységes képen, pedig világít az abs lámpa. (ez normális)?

ezt a motort meg nem adja el a gazdája csak friccekenek!!! http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ORT&noec=1

Aki veszi a fáradtságot és megnézi a litván mozot képeit, elmondaná róla a véleményét, pls.
amcsi is törött is, sztem hagyd
ha kell a németben tudok segíteni
#15501
én inkabb a nemet piacon keresnék,ott lehet ismerik a szerviz szó jelentését.
kihez tudnék fordulni, hogy VIN alapján lekérdezzük/megnézzük a motor előéletét?
a ricsihez! :)
A litván motorról kaptam nagyfelbontású képeket. itt a link: http://we.tl/PjxyNR7kk2
az eladó elmondta, h amcsiból lett behozva, kicsit sérült volt. Ez látszik is a képeken. A bal oldali váz, alsó "csövét" megnyomta a bal első teleszkóp. plusz a bal markolatnál is látszik horzsolás nyom (ahol szemből van fotózva). a vízszintes henger leömlője el van szineződve, én ebből arra gondolok, h meghajtották, mint zinger a varrógépet. A műszeregységes képen, pedig világít az abs lámpa. (ez normális)?

ezt a motort meg nem adja el a gazdája csak friccekenek!!! http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ORT&noec=1

Aki veszi a fáradtságot és megnézi a litván mozot képeit, elmondaná róla a véleményét, pls.
#15500
Sziasztok!

Arra lennék kíváncsi, hogy milyen tapasztalataitok vannak a géppel kapcsolatban. Most tervezem én is egy Multi vásárlását, de még senki nem tudta megmondani mire számíthatok a motorral kapcsolatban. Kerestem rá neten, de semmi negatívat nem olvastam. A szerelők akikkel beszéltem mind le akarnak róla beszélni, de nagyon tetszik a motor. Szóval csak az érdekelne, hogy mik azok a dolgok amik mondjuk ellene szólnak. Költségek, vagy sok szervizeltetés, mert ugye azt olvastam egy helyen,hogy sokkal szervizigényesebb mint más motorok. Túrázni szeretnék vele, így egy megbízható motort szeretnék venni. http://www.grandemoto.com/adatlap.php?kod=1428906798 Ezt a motort néztem ki. Jövőhéten pedig mennék érte. Csak előtte gondoltam beszélnék valakivel akinek ilyen motorja van. Köszi :)
Tavaly hoztam egy Multi 1000 S-t Ausztriából, utassal való túrázáshoz. Azóta is megvan ;) A motor számomra parádés (futómű pazar, nagyon kényelmes), továbbá a termignoni gyönyörűen dübörög. Azóta jött egy Diavel - eredetileg helyette, de nagyon úgy fest, hogy végül - mellé. :)
Szerintem szeretni fogod...
#15499
Sziasztok!

Arra lennék kíváncsi, hogy milyen tapasztalataitok vannak a géppel kapcsolatban. Most tervezem én is egy Multi vásárlását, de még senki nem tudta megmondani mire számíthatok a motorral kapcsolatban. Kerestem rá neten, de semmi negatívat nem olvastam. A szerelők akikkel beszéltem mind le akarnak róla beszélni, de nagyon tetszik a motor. Szóval csak az érdekelne, hogy mik azok a dolgok amik mondjuk ellene szólnak. Költségek, vagy sok szervizeltetés, mert ugye azt olvastam egy helyen,hogy sokkal szervizigényesebb mint más motorok. Túrázni szeretnék vele, így egy megbízható motort szeretnék venni. http://www.grandemoto.com/adatlap.php?kod=1428906798 Ezt a motort néztem ki. Jövőhéten pedig mennék érte. Csak előtte gondoltam beszélnék valakivel akinek ilyen motorja van. Köszi :)
az első és legfontosabb. ha szerelő-t kérdezel meg, akkóor az ducati szerelő legyen, és ne valami ügyes szaki, esetleg suzuki szakértő. nem csak, hogy ötletük sincs ezeknek a ducatikról, de megjavítani sem tudják - sőt, ha mégis egy ilyenhez viszed, nagy valószínűséggel több kárt fog okozni (főleg a pénztárcádnak).
20ezer km-ként nagyságrendileg 50 ezer forinttal kerül többe a szervizeltetése mint egy nem-ducatinak, a szíjak cseréje miatt, egyébként ez sem atomtechnika. ha szakszervizbe viszed, a szelephézagokat és egyéb típusspecifikus dolgokat becsülettel ellenőrizteted, nem lesz sok gondod vele.
az 1000DS blokk az egyik legmegbízhatóbb konstrukciója a ducatinak, hacsak nem járatod oldalra döntve, nem szokott elromlani.
maga a régi multi szuper kényelmes, jó vele motorozni, csak ajánlani tudom.

a konkrét linkelt motor: nem írják, hány km van benne - vagy sok, és azért cseréltek tárcsát, vagy össze volt törve, és azért. vagy az előző tulajnak sok pénze volt feleslegesen, de erre a legkisebb az esély. ez nem jelenti azt, hogy szarul lett megcsinálva, de a kereskedők inkább keresni szeretnek a motoron mintsem a vevőnek kedvezni. de ez a saját negatívoskodásom, lehet tök jó a motor :)
Ott vannak a képen a gyári cuccok is,a tárcsák is.Elsőre én azt írtam Krisznek,hogy ránézésre rendben van.
#15498
Sziasztok!

Arra lennék kíváncsi, hogy milyen tapasztalataitok vannak a géppel kapcsolatban. Most tervezem én is egy Multi vásárlását, de még senki nem tudta megmondani mire számíthatok a motorral kapcsolatban. Kerestem rá neten, de semmi negatívat nem olvastam. A szerelők akikkel beszéltem mind le akarnak róla beszélni, de nagyon tetszik a motor. Szóval csak az érdekelne, hogy mik azok a dolgok amik mondjuk ellene szólnak. Költségek, vagy sok szervizeltetés, mert ugye azt olvastam egy helyen,hogy sokkal szervizigényesebb mint más motorok. Túrázni szeretnék vele, így egy megbízható motort szeretnék venni. http://www.grandemoto.com/adatlap.php?kod=1428906798 Ezt a motort néztem ki. Jövőhéten pedig mennék érte. Csak előtte gondoltam beszélnék valakivel akinek ilyen motorja van. Köszi :)
az első és legfontosabb. ha szerelő-t kérdezel meg, akkóor az ducati szerelő legyen, és ne valami ügyes szaki, esetleg suzuki szakértő. nem csak, hogy ötletük sincs ezeknek a ducatikról, de megjavítani sem tudják - sőt, ha mégis egy ilyenhez viszed, nagy valószínűséggel több kárt fog okozni (főleg a pénztárcádnak).
20ezer km-ként nagyságrendileg 50 ezer forinttal kerül többe a szervizeltetése mint egy nem-ducatinak, a szíjak cseréje miatt, egyébként ez sem atomtechnika. ha szakszervizbe viszed, a szelephézagokat és egyéb típusspecifikus dolgokat becsülettel ellenőrizteted, nem lesz sok gondod vele.
az 1000DS blokk az egyik legmegbízhatóbb konstrukciója a ducatinak, hacsak nem járatod oldalra döntve, nem szokott elromlani.
maga a régi multi szuper kényelmes, jó vele motorozni, csak ajánlani tudom.

a konkrét linkelt motor: nem írják, hány km van benne - vagy sok, és azért cseréltek tárcsát, vagy össze volt törve, és azért. vagy az előző tulajnak sok pénze volt feleslegesen, de erre a legkisebb az esély. ez nem jelenti azt, hogy szarul lett megcsinálva, de a kereskedők inkább keresni szeretnek a motoron mintsem a vevőnek kedvezni. de ez a saját negatívoskodásom, lehet tök jó a motor :)
#15497
Sziasztok!

Arra lennék kíváncsi, hogy milyen tapasztalataitok vannak a géppel kapcsolatban. Most tervezem én is egy Multi vásárlását, de még senki nem tudta megmondani mire számíthatok a motorral kapcsolatban. Kerestem rá neten, de semmi negatívat nem olvastam. A szerelők akikkel beszéltem mind le akarnak róla beszélni, de nagyon tetszik a motor. Szóval csak az érdekelne, hogy mik azok a dolgok amik mondjuk ellene szólnak. Költségek, vagy sok szervizeltetés, mert ugye azt olvastam egy helyen,hogy sokkal szervizigényesebb mint más motorok. Túrázni szeretnék vele, így egy megbízható motort szeretnék venni. http://www.grandemoto.com/adatlap.php?kod=1428906798 Ezt a motort néztem ki. Jövőhéten pedig mennék érte. Csak előtte gondoltam beszélnék valakivel akinek ilyen motorja van. Köszi :)
#15496
sziasztok!

Mi a véleményetek az alábbi 1100 Evo-król:

1. Milánó, szervízkönyves, 14ezerKm, 7.000€
http://ww3.autoscout24.de/classified/268281397

2. Milánó mellett, 16ezerKm, 7.500€
http://www.moto.it/moto-usate/ducati/mo ... 13/6092583

3. Milánó mellett, 8ezerKm, 7.700€
http://www.moto.it/moto-usate/ducati/mo ... 13/6096271

4. Litvánia, 4ezerKm, 6.500€ (ezt azért mertben beletenni a listába, mert van kint kontakt)
http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ORT&noec=1

köszi előre is.
én inkabb a nemet piacon keresnék,ott lehet ismerik a szerviz szó jelentését.
kihez tudnék fordulni, hogy VIN alapján lekérdezzük/megnézzük a motor előéletét?
a ricsihez! :)
#15495
sziasztok!

Mi a véleményetek az alábbi 1100 Evo-król:

1. Milánó, szervízkönyves, 14ezerKm, 7.000€
http://ww3.autoscout24.de/classified/268281397

2. Milánó mellett, 16ezerKm, 7.500€
http://www.moto.it/moto-usate/ducati/mo ... 13/6092583

3. Milánó mellett, 8ezerKm, 7.700€
http://www.moto.it/moto-usate/ducati/mo ... 13/6096271

4. Litvánia, 4ezerKm, 6.500€ (ezt azért mertben beletenni a listába, mert van kint kontakt)
http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ORT&noec=1

köszi előre is.
én inkabb a nemet piacon keresnék,ott lehet ismerik a szerviz szó jelentését.
kihez tudnék fordulni, hogy VIN alapján lekérdezzük/megnézzük a motor előéletét?
elméletileg hozzám, gyakorlatilag most nincs hozzáférésem a rendszerhez :( elméletileg 1-2 hét, és talán lesz újra.
#15494
sziasztok!

Mi a véleményetek az alábbi 1100 Evo-król:

1. Milánó, szervízkönyves, 14ezerKm, 7.000€
http://ww3.autoscout24.de/classified/268281397

2. Milánó mellett, 16ezerKm, 7.500€
http://www.moto.it/moto-usate/ducati/mo ... 13/6092583

3. Milánó mellett, 8ezerKm, 7.700€
http://www.moto.it/moto-usate/ducati/mo ... 13/6096271

4. Litvánia, 4ezerKm, 6.500€ (ezt azért mertben beletenni a listába, mert van kint kontakt)
http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ORT&noec=1

köszi előre is.
én inkabb a nemet piacon keresnék,ott lehet ismerik a szerviz szó jelentését.
kihez tudnék fordulni, hogy VIN alapján lekérdezzük/megnézzük a motor előéletét?
#15492
sziasztok!

Mi a véleményetek az alábbi 1100 Evo-król:

1. Milánó, szervízkönyves, 14ezerKm, 7.000€
http://ww3.autoscout24.de/classified/268281397

2. Milánó mellett, 16ezerKm, 7.500€
http://www.moto.it/moto-usate/ducati/mo ... 13/6092583

3. Milánó mellett, 8ezerKm, 7.700€
http://www.moto.it/moto-usate/ducati/mo ... 13/6096271

4. Litvánia, 4ezerKm, 6.500€ (ezt azért mertben beletenni a listába, mert van kint kontakt)
http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ORT&noec=1

köszi előre is.
én inkabb a nemet piacon keresnék,ott lehet ismerik a szerviz szó jelentését.
4000nél minek?
a km meg se neztem.
#15491
sziasztok!

Mi a véleményetek az alábbi 1100 Evo-król:

1. Milánó, szervízkönyves, 14ezerKm, 7.000€
http://ww3.autoscout24.de/classified/268281397

2. Milánó mellett, 16ezerKm, 7.500€
http://www.moto.it/moto-usate/ducati/mo ... 13/6092583

3. Milánó mellett, 8ezerKm, 7.700€
http://www.moto.it/moto-usate/ducati/mo ... 13/6096271

4. Litvánia, 4ezerKm, 6.500€ (ezt azért mertben beletenni a listába, mert van kint kontakt)
http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ORT&noec=1

köszi előre is.
én inkabb a nemet piacon keresnék,ott lehet ismerik a szerviz szó jelentését.
4000nél minek?
#15490
sziasztok!

Mi a véleményetek az alábbi 1100 Evo-król:

1. Milánó, szervízkönyves, 14ezerKm, 7.000€
http://ww3.autoscout24.de/classified/268281397

2. Milánó mellett, 16ezerKm, 7.500€
http://www.moto.it/moto-usate/ducati/mo ... 13/6092583

3. Milánó mellett, 8ezerKm, 7.700€
http://www.moto.it/moto-usate/ducati/mo ... 13/6096271

4. Litvánia, 4ezerKm, 6.500€ (ezt azért mertben beletenni a listába, mert van kint kontakt)
http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ORT&noec=1

köszi előre is.
én inkabb a nemet piacon keresnék,ott lehet ismerik a szerviz szó jelentését.
#15489
sziasztok!

Mi a véleményetek az alábbi 1100 Evo-król:

1. Milánó, szervízkönyves, 14ezerKm, 7.000€
http://ww3.autoscout24.de/classified/268281397

2. Milánó mellett, 16ezerKm, 7.500€
http://www.moto.it/moto-usate/ducati/mo ... 13/6092583

3. Milánó mellett, 8ezerKm, 7.700€
http://www.moto.it/moto-usate/ducati/mo ... 13/6096271

4. Litvánia, 4ezerKm, 6.500€ (ezt azért mertben beletenni a listába, mert van kint kontakt)
http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ORT&noec=1

köszi előre is.
#15486
Szia! S4-be hány km-t hajtottál bele?
Üdv! Nem túl sokat, de miért is érdekes ez? ( remélem nem azért kérdezted, mert arra célzol, hogy jujj az S4RS meg hű + ha + talán szokni kellene még stb., mert ha igen ha hiszed ha nem feltétlenül arra és úgy használnám ahogyan Te a tiédet. Tehát én nem mennék pl. pályára + közuton is elviselném ha elmegy mellettem egy 600-as gixer. Én már ehhez a "virtushoz" öreg vagyok. Én csak birtokolni szertnék egy szép gyári S4RS-t és találkozókra poroszkálni vele :-) ).
pedig nem rossz dolog a pályázás. Sokat lehet rajta tanulni amit később a közúton is kamatoztathatsz.. A 600-as gixernek meg csak meg kell mutatni..! :D :D
Biztos igazad van, de az nem az én világom....... felőlem meg mehetnek a gixerek..... én már nem vadászok rájuk :D . A végén úgy is mindegyik gixeres a Dukit bámulja a parkolóban ( tudom mert én is ezt tettem anno :D )
#15485
Szia! S4-be hány km-t hajtottál bele?
Üdv! Nem túl sokat, de miért is érdekes ez? ( remélem nem azért kérdezted, mert arra célzol, hogy jujj az S4RS meg hű + ha + talán szokni kellene még stb., mert ha igen ha hiszed ha nem feltétlenül arra és úgy használnám ahogyan Te a tiédet. Tehát én nem mennék pl. pályára + közuton is elviselném ha elmegy mellettem egy 600-as gixer. Én már ehhez a "virtushoz" öreg vagyok. Én csak birtokolni szertnék egy szép gyári S4RS-t és találkozókra poroszkálni vele :-) ).
Nem támadásnak szántam, csak kíváncsi voltam miért akarod lecserélni a ritka és szép Senna-t, amit nemrég vettél. De most az uccsó mondatban ki is fejtetted :)
Én sem kötekedve akartam válaszolni, egyszerűen csak tényszerű akartam lenni. Igazad van abban, hogy a Sennát nem szabad eladni - nem is te vagy az első aki ezt mondja -, pláne, hogy a télen mindent rendbe tettem rajta.

Pontosan ezért - és mivel nincs is igazán szép nekem megfelelő S4RS most a piacon - nem fogok kapkodni. A Sennát pedig megtartom nem adom el max. mellé veszek egy RS-t ha lesz rá lehetőségem :-) .

#15484
Köszi, valószínű felhívom.
Szia! S4-be hány km-t hajtottál bele?
Üdv! Nem túl sokat, de miért is érdekes ez? ( remélem nem azért kérdezted, mert arra célzol, hogy jujj az S4RS meg hű + ha + talán szokni kellene még stb., mert ha igen ha hiszed ha nem feltétlenül arra és úgy használnám ahogyan Te a tiédet. Tehát én nem mennék pl. pályára + közuton is elviselném ha elmegy mellettem egy 600-as gixer. Én már ehhez a "virtushoz" öreg vagyok. Én csak birtokolni szertnék egy szép gyári S4RS-t és találkozókra poroszkálni vele :-) ).
pedig nem rossz dolog a pályázás. Sokat lehet rajta tanulni amit később a közúton is kamatoztathatsz.. A 600-as gixernek meg csak meg kell mutatni..! :D :D
#15483
Köszi, valószínű felhívom.
Szia! S4-be hány km-t hajtottál bele?
Üdv! Nem túl sokat, de miért is érdekes ez? ( remélem nem azért kérdezted, mert arra célzol, hogy jujj az S4RS meg hű + ha + talán szokni kellene még stb., mert ha igen ha hiszed ha nem feltétlenül arra és úgy használnám ahogyan Te a tiédet. Tehát én nem mennék pl. pályára + közuton is elviselném ha elmegy mellettem egy 600-as gixer. Én már ehhez a "virtushoz" öreg vagyok. Én csak birtokolni szertnék egy szép gyári S4RS-t és találkozókra poroszkálni vele :-) ).
Nem támadásnak szántam, csak kíváncsi voltam miért akarod lecserélni a ritka és szép Senna-t, amit nemrég vettél. De most az uccsó mondatban ki is fejtetted :)
#15482
devyé valóban sima s4r. egy próbát megér, régi tagunk Széplaki Laci még tavaly pedzegette, hogy lehet eladná a motorját. Csörögj rá, hátha még mindig aktuális.
http://www.ducatiklub.hu/users/lsz
Köszi, valószínű felhívom.
Szia! S4-be hány km-t hajtottál bele?
Üdv! Nem túl sokat, de miért is érdekes ez? ( remélem nem azért kérdezted, mert arra célzol, hogy jujj az S4RS meg hű + ha + talán szokni kellene még stb., mert ha igen ha hiszed ha nem feltétlenül arra és úgy használnám ahogyan Te a tiédet. Tehát én nem mennék pl. pályára + közuton is elviselném ha elmegy mellettem egy 600-as gixer. Én már ehhez a "virtushoz" öreg vagyok. Én csak birtokolni szertnék egy szép gyári S4RS-t és találkozókra poroszkálni vele :-) ).
#15481
Az a baj, hogy S4 RS -ből nincs nagy választék, én pedig csak ilyet szeretnék. További probléma, hogy 2008-as évjárattól "öregebbet" nem akark venni, valamint a km is max 20E körül legyen.

Egyébként meg ami itthon van eladó az is elég drága. Néztem egy klubbtársunk motorját is, el is mentem hozzá ( Devy) szép, az árban is közelítettünk de az nem S4 RS "csak" R. Tudom benne a futómű meg minden, de nem gyári váz szám szerinti RS, amilyet én szeretnék.

Vannak gondok....
devyé valóban sima s4r. egy próbát megér, régi tagunk Széplaki Laci még tavaly pedzegette, hogy lehet eladná a motorját. Csörögj rá, hátha még mindig aktuális.
http://www.ducatiklub.hu/users/lsz
Köszi, valószínű felhívom.
Szia! S4-be hány km-t hajtottál bele?
#15480
Ez meg akkor is kozel 3M lesz...
Az a baj, hogy S4 RS -ből nincs nagy választék, én pedig csak ilyet szeretnék. További probléma, hogy 2008-as évjárattól "öregebbet" nem akark venni, valamint a km is max 20E körül legyen.

Egyébként meg ami itthon van eladó az is elég drága. Néztem egy klubbtársunk motorját is, el is mentem hozzá ( Devy) szép, az árban is közelítettünk de az nem S4 RS "csak" R. Tudom benne a futómű meg minden, de nem gyári váz szám szerinti RS, amilyet én szeretnék.

Vannak gondok....
devyé valóban sima s4r. egy próbát megér, régi tagunk Széplaki Laci még tavaly pedzegette, hogy lehet eladná a motorját. Csörögj rá, hátha még mindig aktuális.
http://www.ducatiklub.hu/users/lsz
Köszi, valószínű felhívom.
#15479
De durva, viszont beszéltem az eladóval és rugalmas árban. Talán 9 E EUR körül meg tudnám venni kis szerencsével. Egyébként sérülésmentes, ellenőrizhető előélet és egy csomó rizoma cucc van hozzá állítása szerint.
Ez meg akkor is kozel 3M lesz...
Az a baj, hogy S4 RS -ből nincs nagy választék, én pedig csak ilyet szeretnék. További probléma, hogy 2008-as évjárattól "öregebbet" nem akark venni, valamint a km is max 20E körül legyen.

Egyébként meg ami itthon van eladó az is elég drága. Néztem egy klubbtársunk motorját is, el is mentem hozzá ( Devy) szép, az árban is közelítettünk de az nem S4 RS "csak" R. Tudom benne a futómű meg minden, de nem gyári váz szám szerinti RS, amilyet én szeretnék.

Vannak gondok....
devyé valóban sima s4r. egy próbát megér, régi tagunk Széplaki Laci még tavaly pedzegette, hogy lehet eladná a motorját. Csörögj rá, hátha még mindig aktuális.
http://www.ducatiklub.hu/users/lsz
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 49

Tom Cruise's watch collection, through the silver […]

Essentially the most Overlooked Pilot's Watch of a[…]