#22595
Sziasztok! Első nagymotoromat vásárolnám meg, kb. 8-9 hónapnyi hahu böngészés után beleszerettem egy ST4s-be. Kipróbálni még nem volt lehetőségem, de mindenképp meg szerettem volna kérdezni a márkával tapasztaltakat, hogy egyrészt ennél a típusnál mi lehet, amire extrán oda kell figyelni vásárláskor, illetve hogy kezelhetőség szempontjából megfelelő lehet-e első motornak egy ekkora dög. (FZ6-on tanultam, annak a kezelhetőségét nagyon szerettem, nyilván egy 996-os V2 teljesen más kávéház)
#22534
Vndl írta: 6 months ago Sziasztok,
Régóta szemezek a monsterekkel, valami megfogott bennük és most motor vásárlásra adtam a fejemet. Egy 695-t néztem ki magamnak
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... k-14563767

Az lenne a kérdésem, hogy városi használatra megbízhatóak-e. Azt olvastam, hogy ez egy újabb blokk és sokkal megbízhatóbb mint az elődei. Valakinek tapasztalata szervíz és költségek terén?
Előre is köszönöm.
szia,

remek motor, városba is tökéletes. a blokk a 620-assal majdnem megegyezik, a 600-ashoz képest szokták mondani, hogy jobb, ajánlottabb. típushiba nincs, az általános vásárlás előtti tanácsokat ajánlom itt is (a tudástárban megtalálod).

szervíz a szokásos, nem nagyon lesz elszállt költség, azt viszon bele kell kalkulálnod, hogy ezek nem 1-2 éves motorok már, lehetnek azért váratlan kiadások.
#22532
Sziasztok én is szeretnék vagyis nézegetem a ducati kat (panagile)motorokat és azt szeretném megkérdezni hogy mijenek sok baj van e vele? vagy mire kell figyelnem ha megveszem (elgurul a gyógyszer 😏használt)
#22531
Sziasztok,
Régóta szemezek a monsterekkel, valami megfogott bennük és most motor vásárlásra adtam a fejemet. Egy 695-t néztem ki magamnak
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... k-14563767

Az lenne a kérdésem, hogy városi használatra megbízhatóak-e. Azt olvastam, hogy ez egy újabb blokk és sokkal megbízhatóbb mint az elődei. Valakinek tapasztalata szervíz és költségek terén?
Előre is köszönöm.
#22528
Sziasztok. Több mint másfél évig voltam boldog tulaja egy Ducati Monster-nek.Viszont most szeretnék feljebb lépni és amit kiszemeltem az ez a 999-es Ducati

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... o-14608176

Eddig csak a képeket néztem,az alapján jól is néz ki.Viszont ez a 8100 km egy 2005-ös motortól,hát nem tudom.Aztán lehet csak nagyon vigyáztak rá,mivel a Xerox verzió.De nagyon tetszik.Esetleg valaki nem találkozott vele?
#22522
hidie80 írta: 8 months ago Sziasztok!

Első nagymotorom vásárlása előtt állok, konkrétan ezzel az S2R-rel szemezek:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... r-14675543

A kérdésem: alkalmasak a Monsterek napi 100 km napi ingázásra (fele pálya-fele Bp.), évi 15-20.000 km megtételére sok-sok éven ketesztül, ha megkapják a kellő gondoskodást?
5-ből 4-en azt mondják, hogy a japánok a tutik, de egy kollegám, aki 10 évig szetelt Ducatit szalonban azt mondta, hogy alkalmas arra amire nekem kell, ill. a szívemet is ez dobogtatná.

Nektek elfogultság nélkül mi a véleményetek?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv:
hidie

ez a blokk (család) sztem a legjobb ducati blokk ami valaha készült, kb. mindent kibír megfelelő karbantartás mellett. szerintem abszolút alkalmas, egyedül egy komfortülést tudok javasolni, az sokat tud segíteni a hangulatodon.
#22521
Sziasztok!

Első nagymotorom vásárlása előtt állok, konkrétan ezzel az S2R-rel szemezek:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... r-14675543

A kérdésem: alkalmasak a Monsterek napi 100 km napi ingázásra (fele pálya-fele Bp.), évi 15-20.000 km megtételére sok-sok éven ketesztül, ha megkapják a kellő gondoskodást?
5-ből 4-en azt mondják, hogy a japánok a tutik, de egy kollegám, aki 10 évig szetelt Ducatit szalonban azt mondta, hogy alkalmas arra amire nekem kell, ill. a szívemet is ez dobogtatná.

Nektek elfogultság nélkül mi a véleményetek?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv:
hidie
#22394
EchoPeti1 írta: 1 year ago
Sziasztok! Ha valaki hall valakiről,akinek van olyan Monster 900 vagy S2R 800/1000 amit el akarna adni, ne tartsa magában! De ketten is keresgélünk, a kolléga 1100, S4R, S4RS vonalon mozog, ha ilyenről tudtok, amit ajánlanátok, ne habozzatok és keressetek! Köszi!
Tudok kitűnő állapotú S2R 800-at. Friss nagy szerviz után, tényleg keveset használt mivel családapáé és sosincs ideje motorozni. Üzenetben átküldtem az elérhetőségeit! (debreceni a motor)
Elég jól sikerült, köszi Peti! :D
#17046
Sziasztok! Ha valaki hall valakiről,akinek van olyan Monster 900 vagy S2R 800/1000 amit el akarna adni, ne tartsa magában! De ketten is keresgélünk, a kolléga 1100, S4R, S4RS vonalon mozog, ha ilyenről tudtok, amit ajánlanátok, ne habozzatok és keressetek! Köszi!
Tudok kitűnő állapotú S2R 800-at. Friss nagy szerviz után, tényleg keveset használt mivel családapáé és sosincs ideje motorozni. Üzenetben átküldtem az elérhetőségeit! (debreceni a motor)
Köszönöm!
#17045
Sziasztok! Ha valaki hall valakiről,akinek van olyan Monster 900 vagy S2R 800/1000 amit el akarna adni, ne tartsa magában! De ketten is keresgélünk, a kolléga 1100, S4R, S4RS vonalon mozog, ha ilyenről tudtok, amit ajánlanátok, ne habozzatok és keressetek! Köszi!
Tudok kitűnő állapotú S2R 800-at. Friss nagy szerviz után, tényleg keveset használt mivel családapáé és sosincs ideje motorozni. Üzenetben átküldtem az elérhetőségeit! (debreceni a motor)
#17044
Sziasztok! Ha valaki hall valakiről,akinek van olyan Monster 900 vagy S2R 800/1000 amit el akarna adni, ne tartsa magában! De ketten is keresgélünk, a kolléga 1100, S4R, S4RS vonalon mozog, ha ilyenről tudtok, amit ajánlanátok, ne habozzatok és keressetek! Köszi!
#17043
Sziasztok!
Motor vásárlás elött állok. Kiszemeltem magamnak ezt a motort.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... w-14148828

Szeretném kikérni a véleményeteket a típussal kapcsolatban és ha tud valaki valamit konkrétan erról a motorról szívesen meghallgatom.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Én nem erőltetném ezt a forgalmiban nem valós teljesítmény vonalat. Ha bukta van, minimum adócsalás, de ha csak A2-es jogsid van, akkor ugye nincs rá érvényes engedélyed, lehet sima komoly bírság és/vagy eltiltás is, de baleset esetén a biztosítód is megtagad(hat)ja a felelősségvállalást.
#17041
nekem egy kicsit be van engedve az eleje és biztonságosan le ér a lábam (172cm vagyok ) Most fater tulajdona és ő alacsonyabb nálam és simán elboldogul vele
Köszönöm, én 168cm vagyok nem adom fel, mert nagyon tetszik. Azt néztem, hogy egyenes terepen leér a lábam csak vannak olyan helyzetek és nyomvályús út amikor lehet necces de majd letesztelem.
Találsz a neten gyári könyvet. A rudazattal a magasságát tudod állítani, a rugó előfeszítès külön állítható.
köszönöm. Már nézem is.
#17040
Tisztelt klubtársak! A monster után egy multistrada 1000ds utódra gondoltam csak érdeklődnék hogy mivel egy kicsit alacsonyra nőttem lehet e állítani a magasságon? Élhető még így is a magassága de biztonságosabbnak éreznem 3-4 cm lejjebb. Köszönöm.
nekem egy kicsit be van engedve az eleje és biztonságosan le ér a lábam (172cm vagyok ) Most fater tulajdona és ő alacsonyabb nálam és simán elboldogul vele
Köszönöm, én 168cm vagyok nem adom fel, mert nagyon tetszik. Azt néztem, hogy egyenes terepen leér a lábam csak vannak olyan helyzetek és nyomvályús út amikor lehet necces de majd letesztelem.
A nyereg átalakításával is nyerhetsz pár centimétert.
#17039
Tisztelt klubtársak! A monster után egy multistrada 1000ds utódra gondoltam csak érdeklődnék hogy mivel egy kicsit alacsonyra nőttem lehet e állítani a magasságon? Élhető még így is a magassága de biztonságosabbnak éreznem 3-4 cm lejjebb. Köszönöm.
nekem egy kicsit be van engedve az eleje és biztonságosan le ér a lábam (172cm vagyok ) Most fater tulajdona és ő alacsonyabb nálam és simán elboldogul vele
Köszönöm, én 168cm vagyok nem adom fel, mert nagyon tetszik. Azt néztem, hogy egyenes terepen leér a lábam csak vannak olyan helyzetek és nyomvályús út amikor lehet necces de majd letesztelem.
Találsz a neten gyári könyvet. A rudazattal a magasságát tudod állítani, a rugó előfeszítès külön állítható.
#17038
Tisztelt klubtársak! A monster után egy multistrada 1000ds utódra gondoltam csak érdeklődnék hogy mivel egy kicsit alacsonyra nőttem lehet e állítani a magasságon? Élhető még így is a magassága de biztonságosabbnak éreznem 3-4 cm lejjebb. Köszönöm.
nekem egy kicsit be van engedve az eleje és biztonságosan le ér a lábam (172cm vagyok ) Most fater tulajdona és ő alacsonyabb nálam és simán elboldogul vele
Köszönöm, én 168cm vagyok nem adom fel, mert nagyon tetszik. Azt néztem, hogy egyenes terepen leér a lábam csak vannak olyan helyzetek és nyomvályús út amikor lehet necces de majd letesztelem.
#17037
Lehet állítani a hátsó rugóstag melletti rudazattal, ha jól tudom 820-850mm közötti ülésmagasság tartományban. Az első telók esetében is láttam már magasabban vagy mélyebben befogva, az is jelenthet valamennyit. Az ülés első része keskeny, könnyű mellette lábbal támaszködni és ráülés után is eléggé megül.
Köszönöm jó ötlet. Azt hittem a hátsó csak keménység állításra van. Valami extra amit ellenőrizzek vásárlás elött a multin? Ennél is jellemző lehet 40-50e km után a fekvő hengernél olajszivárgás probléma? bár én még ilyen ducatit nem láttam csak hallottam. Üdv.
Nem voltam 100%-ig biztos benne. Remélem hozzáértőbb is válaszol majd. Üdv.
nem lenne rossz a gondolat mert ha puhább a hátsó akkor lehet lejjebb megy.
#17036
Tisztelt klubtársak! A monster után egy multistrada 1000ds utódra gondoltam csak érdeklődnék hogy mivel egy kicsit alacsonyra nőttem lehet e állítani a magasságon? Élhető még így is a magassága de biztonságosabbnak éreznem 3-4 cm lejjebb. Köszönöm.
nekem egy kicsit be van engedve az eleje és biztonságosan le ér a lábam (172cm vagyok ) Most fater tulajdona és ő alacsonyabb nálam és simán elboldogul vele
#17035
Tisztelt klubtársak! A monster után egy multistrada 1000ds utódra gondoltam csak érdeklődnék hogy mivel egy kicsit alacsonyra nőttem lehet e állítani a magasságon? Élhető még így is a magassága de biztonságosabbnak éreznem 3-4 cm lejjebb. Köszönöm.
Lehet állítani a hátsó rugóstag melletti rudazattal, ha jól tudom 820-850mm közötti ülésmagasság tartományban. Az első telók esetében is láttam már magasabban vagy mélyebben befogva, az is jelenthet valamennyit. Az ülés első része keskeny, könnyű mellette lábbal támaszködni és ráülés után is eléggé megül.
Köszönöm jó ötlet. Azt hittem a hátsó csak keménység állításra van. Valami extra amit ellenőrizzek vásárlás elött a multin? Ennél is jellemző lehet 40-50e km után a fekvő hengernél olajszivárgás probléma? bár én még ilyen ducatit nem láttam csak hallottam. Üdv.
Nem voltam 100%-ig biztos benne. Remélem hozzáértőbb is válaszol majd. Üdv.
#17034
Tisztelt klubtársak! A monster után egy multistrada 1000ds utódra gondoltam csak érdeklődnék hogy mivel egy kicsit alacsonyra nőttem lehet e állítani a magasságon? Élhető még így is a magassága de biztonságosabbnak éreznem 3-4 cm lejjebb. Köszönöm.
Lehet állítani a hátsó rugóstag melletti rudazattal, ha jól tudom 820-850mm közötti ülésmagasság tartományban. Az első telók esetében is láttam már magasabban vagy mélyebben befogva, az is jelenthet valamennyit. Az ülés első része keskeny, könnyű mellette lábbal támaszködni és ráülés után is eléggé megül.
Köszönöm jó ötlet. Azt hittem a hátsó csak keménység állításra van. Valami extra amit ellenőrizzek vásárlás elött a multin? Ennél is jellemző lehet 40-50e km után a fekvő hengernél olajszivárgás probléma? bár én még ilyen ducatit nem láttam csak hallottam. Üdv.
#17033
Tisztelt klubtársak! A monster után egy multistrada 1000ds utódra gondoltam csak érdeklődnék hogy mivel egy kicsit alacsonyra nőttem lehet e állítani a magasságon? Élhető még így is a magassága de biztonságosabbnak éreznem 3-4 cm lejjebb. Köszönöm.
Lehet állítani a hátsó rugóstag melletti rudazattal, ha jól tudom 820-850mm közötti ülésmagasság tartományban. Az első telók esetében is láttam már magasabban vagy mélyebben befogva, az is jelenthet valamennyit. Az ülés első része keskeny, könnyű mellette lábbal támaszködni és ráülés után is eléggé megül.
#17032
Tisztelt klubtársak! A monster után egy multistrada 1000ds utódra gondoltam csak érdeklődnék hogy mivel egy kicsit alacsonyra nőttem lehet e állítani a magasságon? Élhető még így is a magassága de biztonságosabbnak éreznem 3-4 cm lejjebb. Köszönöm.
#17029
Sziasztok,
A csatolt képen szereplő motor melyik típus?
Előre is köszi a segítséget.
Monster S4R. Egyértelműen vízhűtéses, a sima S4 nem egykaros hátul, és valóban nincs olajhűtője sem gyárilag.
#17024
Sziasztok,

Hypermotard -ot szeretnék venni, de előtte érdekelnének a tapasztalatok, (elég sok hibáról lehet olvasni neten, % osan nézve jóval többet mint bármelyik eddig kiszemelt típúsnál, nem tudom itt típus hibákról van szó vagy csak rossz marketing?) illetve vélemények érdemes 939 -et venni 821 helyett? (egy kis plussz nyomaték plussz súly fejében....)

Most éppen a nem túl nagy itthoni kínálatból ezzel szemezek:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... d-14099255

Köszönöm a válaszokat előre is.
#17023
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D

Nagyon köszönöm, kezd tisztulni a dolog.
Igazàbol a 696 ami megdobodtatja a szívemet ès annak a teljesítmènye nekem bőven elèg. Gondolom kèt szemèlyel is tudok vele haladni, annyi erő van benne.
Remèlem talàlok egy jó àllapotú piros pèldànyt magamnak.

Ha véletlenül mégis S4R-t szeretnél, jelezd előtte melyik a kiszemelt. Én 1 hónapja vettem egyet és találkoztam egy pár betegággyal, amit most is hirdetnek.

Köszi szèpen, valószinüleg marad az eredeti 696 elkèpzelès.
#17022
Sziasztok,

Most regisztràltam, de màr egyideje olvasgatom a fórumot.
Tavasszal szertnèk vàsàrolni egy 696 monstert, de most kicsit összezavarodtam az S4R miatt.
Meg tudnàtok nekem irni mi a különbsèg a kèt típus között? Ahogy nèzegettem a kèt tipus kb egy àrfekvésben mozog, mègis melyiket tartjátok jobb vàlasztàsnak?

Esetleg ha van itt valakinek karbantartott, eladó pèldàny, èrdekelhet.

Elöre is köszönöm.
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D

Nagyon köszönöm, kezd tisztulni a dolog.
Igazàbol a 696 ami megdobodtatja a szívemet ès annak a teljesítmènye nekem bőven elèg. Gondolom kèt szemèlyel is tudok vele haladni, annyi erő van benne.
Remèlem talàlok egy jó àllapotú piros pèldànyt magamnak.

Ha véletlenül mégis S4R-t szeretnél, jelezd előtte melyik a kiszemelt. Én 1 hónapja vettem egyet és találkoztam egy pár betegággyal, amit most is hirdetnek.
#17021
Csak kis kiegészítés, S4R létezett 996-os blokkal, ahogy írod, és Testastrettával (talán 998-as?) is aztán a 2000-es évek második felében. ;)
Tudom, hogy létezett, és Testastrettából volt sima és S, de mivel a kérdés az S4R-re vonatkozott, és 696 árában a 996-osok vannak így feleslegesnek tartottam azt is leírni, csak bonyolítottam volna a plusz infókkal a dolgot. Az elmúlt időszak alapján egy S4R vagy Rs Testastretta inkább a 2 milliót közelíti árban. Amúgy igen, 996 és 998-as a kettő ahogy mondod. A képeken jól látható, hogy van S4R (996, kék), S4R Testastretta (998, piros, gyári kipufogóval) és S4Rs Testastretta (998, piros termignoni shorty kipufogóval). A legutolsó volt a csúcs a régi stílusú monsterek között! :D
Csak a teljesség igénye miatt hoztam szóba ;) Az RS is 998-as, csak az Öhlins a különbség?
Igen, a futómű az más, a többit nem tudom. Úgy kell elképzelni az S4Rs-t mint pl 1098s, 999s, ilyen téren másabb az alapnál.
#17020
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D
Csak kis kiegészítés, S4R létezett 996-os blokkal, ahogy írod, és Testastrettával (talán 998-as?) is aztán a 2000-es évek második felében. ;)
Tudom, hogy létezett, és Testastrettából volt sima és S, de mivel a kérdés az S4R-re vonatkozott, és 696 árában a 996-osok vannak így feleslegesnek tartottam azt is leírni, csak bonyolítottam volna a plusz infókkal a dolgot. Az elmúlt időszak alapján egy S4R vagy Rs Testastretta inkább a 2 milliót közelíti árban. Amúgy igen, 996 és 998-as a kettő ahogy mondod. A képeken jól látható, hogy van S4R (996, kék), S4R Testastretta (998, piros, gyári kipufogóval) és S4Rs Testastretta (998, piros termignoni shorty kipufogóval). A legutolsó volt a csúcs a régi stílusú monsterek között! :D
Csak a teljesség igénye miatt hoztam szóba ;) Az RS is 998-as, csak az Öhlins a különbség?
#17019
Sziasztok,

Most regisztràltam, de màr egyideje olvasgatom a fórumot.
Tavasszal szertnèk vàsàrolni egy 696 monstert, de most kicsit összezavarodtam az S4R miatt.
Meg tudnàtok nekem irni mi a különbsèg a kèt típus között? Ahogy nèzegettem a kèt tipus kb egy àrfekvésben mozog, mègis melyiket tartjátok jobb vàlasztàsnak?

Esetleg ha van itt valakinek karbantartott, eladó pèldàny, èrdekelhet.

Elöre is köszönöm.
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D
Csak kis kiegészítés, S4R létezett 996-os blokkal, ahogy írod, és Testastrettával (talán 998-as?) is aztán a 2000-es évek második felében. ;)
Tudom, hogy létezett, és Testastrettából volt sima és S, de mivel a kérdés az S4R-re vonatkozott, és 696 árában a 996-osok vannak így feleslegesnek tartottam azt is leírni, csak bonyolítottam volna a plusz infókkal a dolgot. Az elmúlt időszak alapján egy S4R vagy Rs Testastretta inkább a 2 milliót közelíti árban. Amúgy igen, 996 és 998-as a kettő ahogy mondod. A képeken jól látható, hogy van S4R (996, kék), S4R Testastretta (998, piros, gyári kipufogóval) és S4Rs Testastretta (998, piros termignoni shorty kipufogóval). A legutolsó volt a csúcs a régi stílusú monsterek között! :D
Csatolmányok
(624.98 KiB) Még senki sem töltötte le.
(281.32 KiB) Még senki sem töltötte le.
(939.44 KiB) Még senki sem töltötte le.
#17018
Sziasztok,

Most regisztràltam, de màr egyideje olvasgatom a fórumot.
Tavasszal szertnèk vàsàrolni egy 696 monstert, de most kicsit összezavarodtam az S4R miatt.
Meg tudnàtok nekem irni mi a különbsèg a kèt típus között? Ahogy nèzegettem a kèt tipus kb egy àrfekvésben mozog, mègis melyiket tartjátok jobb vàlasztàsnak?

Esetleg ha van itt valakinek karbantartott, eladó pèldàny, èrdekelhet.

Elöre is köszönöm.
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D
Csak kis kiegészítés, S4R létezett 996-os blokkal, ahogy írod, és Testastrettával (talán 998-as?) is aztán a 2000-es évek második felében. ;)
#17017
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D

Nagyon köszönöm, kezd tisztulni a dolog.
Igazàbol a 696 ami megdobodtatja a szívemet ès annak a teljesítmènye nekem bőven elèg. Gondolom kèt szemèlyel is tudok vele haladni, annyi erő van benne.
Remèlem talàlok egy jó àllapotú piros pèldànyt magamnak.
2 személlyel még egy Vespa-val is tudsz menni csak kérdés, hogy mennyivel. :D Viccet félretéve én anno Monster 600-al kezdtem ami max 54 lóerő volt, és élhető volt még olykor két személlyel is, persze csodákat nem kell várni, szerintem a 696 teljesítménye sokkal jobb már akár két személlyel is. Ha az tetszik akkor meg úgyis azt fogod venni, én csak ajánlani tudom, egyszerű konstrukció, nem nagyon hallottam, hogy panaszkodtak volna rá.

Köszönöm szèpen
#17016
Sziasztok,

Most regisztràltam, de màr egyideje olvasgatom a fórumot.
Tavasszal szertnèk vàsàrolni egy 696 monstert, de most kicsit összezavarodtam az S4R miatt.
Meg tudnàtok nekem irni mi a különbsèg a kèt típus között? Ahogy nèzegettem a kèt tipus kb egy àrfekvésben mozog, mègis melyiket tartjátok jobb vàlasztàsnak?

Esetleg ha van itt valakinek karbantartott, eladó pèldàny, èrdekelhet.

Elöre is köszönöm.
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D

Nagyon köszönöm, kezd tisztulni a dolog.
Igazàbol a 696 ami megdobodtatja a szívemet ès annak a teljesítmènye nekem bőven elèg. Gondolom kèt szemèlyel is tudok vele haladni, annyi erő van benne.
Remèlem talàlok egy jó àllapotú piros pèldànyt magamnak.
2 személlyel még egy Vespa-val is tudsz menni csak kérdés, hogy mennyivel. :D Viccet félretéve én anno Monster 600-al kezdtem ami max 54 lóerő volt, és élhető volt még olykor két személlyel is, persze csodákat nem kell várni, szerintem a 696 teljesítménye sokkal jobb már akár két személlyel is. Ha az tetszik akkor meg úgyis azt fogod venni, én csak ajánlani tudom, egyszerű konstrukció, nem nagyon hallottam, hogy panaszkodtak volna rá.
#17015
Sziasztok,

Most regisztràltam, de màr egyideje olvasgatom a fórumot.
Tavasszal szertnèk vàsàrolni egy 696 monstert, de most kicsit összezavarodtam az S4R miatt.
Meg tudnàtok nekem irni mi a különbsèg a kèt típus között? Ahogy nèzegettem a kèt tipus kb egy àrfekvésben mozog, mègis melyiket tartjátok jobb vàlasztàsnak?

Esetleg ha van itt valakinek karbantartott, eladó pèldàny, èrdekelhet.

Elöre is köszönöm.
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D

Nagyon köszönöm, kezd tisztulni a dolog.
Igazàbol a 696 ami megdobodtatja a szívemet ès annak a teljesítmènye nekem bőven elèg. Gondolom kèt szemèlyel is tudok vele haladni, annyi erő van benne.
Remèlem talàlok egy jó àllapotú piros pèldànyt magamnak.
#17014
Sziasztok,

Most regisztràltam, de màr egyideje olvasgatom a fórumot.
Tavasszal szertnèk vàsàrolni egy 696 monstert, de most kicsit összezavarodtam az S4R miatt.
Meg tudnàtok nekem irni mi a különbsèg a kèt típus között? Ahogy nèzegettem a kèt tipus kb egy àrfekvésben mozog, mègis melyiket tartjátok jobb vàlasztàsnak?

Esetleg ha van itt valakinek karbantartott, eladó pèldàny, èrdekelhet.

Elöre is köszönöm.
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D
Csatolmányok
(407.52 KiB) Még senki sem töltötte le.
#17013
Sziasztok,

Most regisztràltam, de màr egyideje olvasgatom a fórumot.
Tavasszal szertnèk vàsàrolni egy 696 monstert, de most kicsit összezavarodtam az S4R miatt.
Meg tudnàtok nekem irni mi a különbsèg a kèt típus között? Ahogy nèzegettem a kèt tipus kb egy àrfekvésben mozog, mègis melyiket tartjátok jobb vàlasztàsnak?

Esetleg ha van itt valakinek karbantartott, eladó pèldàny, èrdekelhet.

Elöre is köszönöm.
#17012


Hát igazából fél éve nézem a monstereket a Hahu-n. De tény, nem olyan régóta nézem csak élőben.
Csak óvatosan küldjetek rossz híreket :D csak pár képem van. Egy balatonboglári Suzuki/Ducati kereskedés árulta. Lekérdeztem, volt 3 magyar tulaja 2011 óta, nekem ez nagyon szimpatikus volt, meg hogy 2011 óta kb ugyanolyan szép. Az előző pirossal tényleg össze sem hasonlítható. Valóban gyorsan ment, de rosszul vagyok ettől a mászkálgatástól.

Nekem az tetszett nagyon, hogy a blokkon minden olyan, amilyennek lennie kell. Tiszta, sehol egy szigszalag, sehol egy blokkpaszta, sehol nincs rozsda.

A fejidomot biztosan leveszem, azt nem szeretem.

Ami hibát találtam:
- lánckerék, csere, ugye kompletten
- fékbetét, nekem karcsú, eladó szerint 50%-os jó az, nem vagyok hozzászokva a 1,5-2mm-es ferodorvastagsághoz.

Egyébként patika, gumik jók, Michelin, nem túl friss (2015) de szerintem jó lesz most, úgy tűnik tényleg garázsban állhatott, mert az óracsoport nagyon szép.

Gyorsan kértem is időpontot a Moto Rosso-nál, hadd ürítsem ki totál a zsebeimet.

Érzésre ez kb mibe fog fájni?:
- fékbetkók elől-hátul
- láncszett
- olaj + szűrők csere
- vezérlés
- karbitisztítás/állítás ha kell?

Semmi gond azzal, ha nem szarozol, amennyiben tényleg gond nélküli a vas! Jól néz ki, gratulálok! Elsőre érdemes egy kalap alatt valóban, mindent szervízeltetni, már csak azért is, hogy jól átnézzék, hogy nincs-e rejtett hibája, de később az olajcserét, szűrőket, fékbetéteket te is ki fogod tudni cserélni, nagyon egyszerű dolog. Bár én is a Rossoba hordtam a gépet, később Tökivel tartottam, úgyhogy nem tudom, hogy ma kb. mennyi ez a pakk, de 150-et biztos félre tennék rá, mivel a lánc-lánckerék szett és a vezérlés csere együtt is egy százas tuti lesz. De majd megmondják az okosok. :) Mindenesetre remélem majd gurulunk együtt valamelyik közös találkozón!


Deal, tali mehet. =)

Az egyszerűbb dolgok cseréjén már most is gondolkodom.
vezetőre figyelj, szeretik NEM kicserélni.
A feszítője meg 6201-es C3-as csapágy kb 4000ft a 4 darab.
#17011
ez gyors volt! Képet küldj, lássuk mi is! :)


Hát igazából fél éve nézem a monstereket a Hahu-n. De tény, nem olyan régóta nézem csak élőben.
Csak óvatosan küldjetek rossz híreket :D csak pár képem van. Egy balatonboglári Suzuki/Ducati kereskedés árulta. Lekérdeztem, volt 3 magyar tulaja 2011 óta, nekem ez nagyon szimpatikus volt, meg hogy 2011 óta kb ugyanolyan szép. Az előző pirossal tényleg össze sem hasonlítható. Valóban gyorsan ment, de rosszul vagyok ettől a mászkálgatástól.

Nekem az tetszett nagyon, hogy a blokkon minden olyan, amilyennek lennie kell. Tiszta, sehol egy szigszalag, sehol egy blokkpaszta, sehol nincs rozsda.

A fejidomot biztosan leveszem, azt nem szeretem.

Ami hibát találtam:
- lánckerék, csere, ugye kompletten
- fékbetét, nekem karcsú, eladó szerint 50%-os jó az, nem vagyok hozzászokva a 1,5-2mm-es ferodorvastagsághoz.

Egyébként patika, gumik jók, Michelin, nem túl friss (2015) de szerintem jó lesz most, úgy tűnik tényleg garázsban állhatott, mert az óracsoport nagyon szép.

Gyorsan kértem is időpontot a Moto Rosso-nál, hadd ürítsem ki totál a zsebeimet.

Érzésre ez kb mibe fog fájni?:
- fékbetkók elől-hátul
- láncszett
- olaj + szűrők csere
- vezérlés
- karbitisztítás/állítás ha kell?

Semmi gond azzal, ha nem szarozol, amennyiben tényleg gond nélküli a vas! Jól néz ki, gratulálok! Elsőre érdemes egy kalap alatt valóban, mindent szervízeltetni, már csak azért is, hogy jól átnézzék, hogy nincs-e rejtett hibája, de később az olajcserét, szűrőket, fékbetéteket te is ki fogod tudni cserélni, nagyon egyszerű dolog. Bár én is a Rossoba hordtam a gépet, később Tökivel tartottam, úgyhogy nem tudom, hogy ma kb. mennyi ez a pakk, de 150-et biztos félre tennék rá, mivel a lánc-lánckerék szett és a vezérlés csere együtt is egy százas tuti lesz. De majd megmondják az okosok. :) Mindenesetre remélem majd gurulunk együtt valamelyik közös találkozón!


Deal, tali mehet. =)

Az egyszerűbb dolgok cseréjén már most is gondolkodom.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 49
Nagy otthoni szerelős topic

alkatreszt a nemet stein-dinse-böl rendelj […]

Nagy multistrada topic

Tènyleg olyan mint ha olajozott vasdaraboka[…]