Avatar
 76
#6541
Csak egy kérdés,ha egy túra gumin fejlesztenek az nem sport gumi lesz? :)
Avatar
 Warpig
#6540
A sima Diablo és az Angel hogy viszonyul egymáshoz? Miben különböznek? Van valakinek tapasztalata?
Avatar
 Másszi
#6539
Köszi!És az 1000 i.e is!?
igen azon is Michelin volt !!!
Köszi!Én azt hittem csak Pirelli kell szerelték a ducatikat! Most is Michelin pilot power van rajta nekem nagyon nem jött be..szerintem nagyon csuszik még melegen is!Most készülök a cseréjükre ezért érdeklödtem...Ezeket néztem ki http://www.r17.hu/382-180/55-17-motorgu ... rban-olcs/ Vélemények!!?? Köszi elöre is!
A rosso corsával nem fogsz hibázni
Avatar
 András
#6538

(S2R) Michelin pilot power
Köszi!És az 1000 i.e is!?
igen azon is Michelin volt !!!
Köszi!Én azt hittem csak Pirelli kell szerelték a ducatikat! Most is Michelin pilot power van rajta nekem nagyon nem jött be..szerintem nagyon csuszik még melegen is!Most készülök a cseréjükre ezért érdeklödtem...Ezeket néztem ki http://www.r17.hu/382-180/55-17-motorgu ... rban-olcs/ Vélemények!!?? Köszi elöre is!
Avatar
 dino74
#6537

(S2R) Michelin pilot power
Köszi!És az 1000 i.e is!?
igen azon is Michelin volt !!!
de azokon pilot road volt
Avatar
 Másszi
#6536
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani anno milyen gumikkal jöttek ki a gyárbol az 1000 es Monsterek? Elöre is köszi!

(S2R) Michelin pilot power
Köszi!És az 1000 i.e is!?
igen azon is Michelin volt !!!
Avatar
 Kisfeher
#6535
Hétvégén földobom, de gumizni is kell s mivel spéci egyedi a felfogatásom egyszerre kellene,az emberem meg nemhozta a gmit.
Avatar
 Akos
#6534
Ebben lehet igazság. De én egyenlitem a szélét is nehogy kocka legyen és elessek. Ma jön az új nyitott rendszer, olasz barátunk jóvoltából. ( a pénzemért cserébe)
Képet láthatunk majd róla?
Avatar
 András
#6533
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani anno milyen gumikkal jöttek ki a gyárbol az 1000 es Monsterek? Elöre is köszi!

(S2R) Michelin pilot power
Köszi!És az 1000 i.e is!?
Avatar
 TorzsiMTS
#6532
Akkor a rendszer ellenes tábor mellé megalapítjuk az kocka ellenes tábort...:D Hátsót már sikerült majdnem tükör radiálra koptatni,de már anno az SV-vel is :D
Avatar
 Kisfeher
#6531
Ebben lehet igazság. De én egyenlitem a szélét is nehogy kocka legyen és elessek. Ma jön az új nyitott rendszer, olasz barátunk jóvoltából. ( a pénzemért cserébe)
Avatar
 TorzsiMTS
#6530
Az évre supercorsa lessz elől hátúl. A diablo rosso corsa, 3200 at ment el. Igy az újat sacc 2500 ra tervezem. De a rendszer lehet megeszi előbb. (Vagy a sok kanyar)
Eddig is őrült módon közlekedtél :D A sok egykerék és rendszámod eszi a hátsó gumit,nem a rendszer :D
Avatar
 Másszi
#6529
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani anno milyen gumikkal jöttek ki a gyárbol az 1000 es Monsterek? Elöre is köszi!

(S2R) Michelin pilot power
Avatar
 András
#6528
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani anno milyen gumikkal jöttek ki a gyárbol az 1000 es Monsterek? Elöre is köszi!
Avatar
 Kisfeher
#6527
Az évre supercorsa lessz elől hátúl. A diablo rosso corsa, 3200 at ment el. Igy az újat sacc 2500 ra tervezem. De a rendszer lehet megeszi előbb. (Vagy a sok kanyar)
Avatar
 TorzsiMTS
#6526
Ha már gumiradírozás a téma...:D A BT016 Pro ilyen egy jó Kakucs után (már volt benne 6000km és még így is lent volt a lábtartó a kanyarok nagy részében,pedig a Multi nem épp alacsony :D )
Dino feltehetné a Supercorsa SP képét 2 H-ring után,az még vad :D
Csatolmányok:
2013-09-06_06.38.09.jpg
2013-09-06_06.38.09.jpg (707.76 KiB) Megtekintve 4580 alkalommal
Avatar
 NIT
#6525
Ennyire... LOL!
Csatolmányok:
wp_000020.jpg
wp_000020.jpg (524.58 KiB) Megtekintve 4580 alkalommal
Avatar
 76
#6524
Helló, én használtam Z6ot és M3at majd M5öt majd most P-Angelt. (ugyan az utolsót off topic motoron) És a fő különbségek a bemelegedésben & a tapadásban voltak. A Z6 12000-nél még ment volna tovább egyenesen de már kíb volt + a Multin én bizonytalannak éreztem. Az M3 ahhoz képest óriási pukkanás volt, egy szóval rém bizalomgerjesztő. Az M 5 az M3-hoz képest semmi extra, így én nem venném mert az M3at gyagyára akciózzák és nekem nem mutatott kevesebbet semmiben. (a hatótáv elméleti nekem, mer a kocka gumin szar kanyarodni, így nekem max 6000 és utána kuka.) A P-Angel nagyon jó de nem jobb mint az M3 kanyarogni. Viszont tutira többet megy el a nagyon kockásodási fázis előtt de cserébe eléggé drága is.
A verdikt: én legközelebb M3at veszek. (mert annyira tudok motorozni h még az is sok viszont amit és ameddig tudja az nekem ok & bizalomgerjesztő + jók rá az akciók)
NIT most az egyszer egyetértek, bár én M5-öt vettem párban, és akciósan. Az előző BT-hez képest nagyon nagy előnye, hogy viszonylag hidegen is jól tapad, illetve sima utcai használatkor is érezhetően nagyon hamar bemelegszik.

Pályán (főleg a Kakucs, ill. hasonló kanyargós cucc) is jól teljesített, persze nem egy tipikus verseny gumi, de nem is annyiba kerül.

Szerintem ár/érték arányban verhetetlen, a Pirelli/Michelin nem tud annyival többet, mint amennyivel drágább. És mókás, hogy jelölve van rajta, mennyire vagy vagány, és mennyire döntesz. Az igazi kihívás persze a kiselefánt kiradírozása ;)
NIT ismeri az elefántot, hajajj!!!
Ja nagy spanok ,de nem eteti! :)

Az M5 egy szar!Tegnap 7fokban elpörgött a hátulja! :D
Avatar
 ricsi
#6523
Helló, én használtam Z6ot és M3at majd M5öt majd most P-Angelt. (ugyan az utolsót off topic motoron) És a fő különbségek a bemelegedésben & a tapadásban voltak. A Z6 12000-nél még ment volna tovább egyenesen de már kíb volt + a Multin én bizonytalannak éreztem. Az M3 ahhoz képest óriási pukkanás volt, egy szóval rém bizalomgerjesztő. Az M 5 az M3-hoz képest semmi extra, így én nem venném mert az M3at gyagyára akciózzák és nekem nem mutatott kevesebbet semmiben. (a hatótáv elméleti nekem, mer a kocka gumin szar kanyarodni, így nekem max 6000 és utána kuka.) A P-Angel nagyon jó de nem jobb mint az M3 kanyarogni. Viszont tutira többet megy el a nagyon kockásodási fázis előtt de cserébe eléggé drága is.
A verdikt: én legközelebb M3at veszek. (mert annyira tudok motorozni h még az is sok viszont amit és ameddig tudja az nekem ok & bizalomgerjesztő + jók rá az akciók)
NIT most az egyszer egyetértek, bár én M5-öt vettem párban, és akciósan. Az előző BT-hez képest nagyon nagy előnye, hogy viszonylag hidegen is jól tapad, illetve sima utcai használatkor is érezhetően nagyon hamar bemelegszik.

Pályán (főleg a Kakucs, ill. hasonló kanyargós cucc) is jól teljesített, persze nem egy tipikus verseny gumi, de nem is annyiba kerül.

Szerintem ár/érték arányban verhetetlen, a Pirelli/Michelin nem tud annyival többet, mint amennyivel drágább. És mókás, hogy jelölve van rajta, mennyire vagy vagány, és mennyire döntesz. Az igazi kihívás persze a kiselefánt kiradírozása ;)
NIT ismeri az elefántot, hajajj!!!
Avatar
 gonzales
#6522
Helló, én használtam Z6ot és M3at majd M5öt majd most P-Angelt. (ugyan az utolsót off topic motoron) És a fő különbségek a bemelegedésben & a tapadásban voltak. A Z6 12000-nél még ment volna tovább egyenesen de már kíb volt + a Multin én bizonytalannak éreztem. Az M3 ahhoz képest óriási pukkanás volt, egy szóval rém bizalomgerjesztő. Az M 5 az M3-hoz képest semmi extra, így én nem venném mert az M3at gyagyára akciózzák és nekem nem mutatott kevesebbet semmiben. (a hatótáv elméleti nekem, mer a kocka gumin szar kanyarodni, így nekem max 6000 és utána kuka.) A P-Angel nagyon jó de nem jobb mint az M3 kanyarogni. Viszont tutira többet megy el a nagyon kockásodási fázis előtt de cserébe eléggé drága is.
A verdikt: én legközelebb M3at veszek. (mert annyira tudok motorozni h még az is sok viszont amit és ameddig tudja az nekem ok & bizalomgerjesztő + jók rá az akciók)
NIT most az egyszer egyetértek, bár én M5-öt vettem párban, és akciósan. Az előző BT-hez képest nagyon nagy előnye, hogy viszonylag hidegen is jól tapad, illetve sima utcai használatkor is érezhetően nagyon hamar bemelegszik.

Pályán (főleg a Kakucs, ill. hasonló kanyargós cucc) is jól teljesített, persze nem egy tipikus verseny gumi, de nem is annyiba kerül.

Szerintem ár/érték arányban verhetetlen, a Pirelli/Michelin nem tud annyival többet, mint amennyivel drágább. És mókás, hogy jelölve van rajta, mennyire vagy vagány, és mennyire döntesz. Az igazi kihívás persze a kiselefánt kiradírozása ;)
Csatolmányok:
img_2612.jpg
img_2612.jpg (153.33 KiB) Megtekintve 4580 alkalommal
Avatar
 Ton-up
#6521
@# rendben, felrakom. Kajakra! ;)
Ha rám hallgatsz egy métert nem mész a BT021-el. A sportec M3 egész jó kis gumi, de a rosso corsa a favorit! :)
milyen tapasztalatod volt a bt021-el?
Hááát a bt021.....Nem bízok benne, a motoron volt amikor vettem. Ránézésre is egy kicsit tartottam tőle főleg, hogy a gyártási év sem a közelmúltban volt. Úgy voltam vele, hogy majd kihordom.... rá is basztam mivel a 25-sön el is dobtam a vasat. Tipikus lowside. Én megvagyok győződve, hogy a gumi hibája volt. Szerintem elég rideg egy valami, inkább a hegyes profilú ragacs gumikat szeretem.
Avatar
 Zola
#6520
Sziasztok, én is gumicsere előtt vagyok. Diablo Rosso másnak is csúszik ? Nedves úton, 15 fok alatt (nyáron, hegyen), meg rosszabb aszfalton, útfelfestésen szoktam érezni. Vagy ilyen helyen ragadósabb gumitól se várjak többet ?
Avatar
 NIT
#6519
Helló, én használtam Z6ot és M3at majd M5öt majd most P-Angelt. (ugyan az utolsót off topic motoron) És a fő különbségek a bemelegedésben & a tapadásban voltak. A Z6 12000-nél még ment volna tovább egyenesen de már kíb volt + a Multin én bizonytalannak éreztem. Az M3 ahhoz képest óriási pukkanás volt, egy szóval rém bizalomgerjesztő. Az M 5 az M3-hoz képest semmi extra, így én nem venném mert az M3at gyagyára akciózzák és nekem nem mutatott kevesebbet semmiben. (a hatótáv elméleti nekem, mer a kocka gumin szar kanyarodni, így nekem max 6000 és utána kuka.) A P-Angel nagyon jó de nem jobb mint az M3 kanyarogni. Viszont tutira többet megy el a nagyon kockásodási fázis előtt de cserébe eléggé drága is.
A verdikt: én legközelebb M3at veszek. (mert annyira tudok motorozni h még az is sok viszont amit és ameddig tudja az nekem ok & bizalomgerjesztő + jók rá az akciók)
Avatar
 dino74
#6518
Michelin Pilot Power 3-at használok egy 999-en és tökéletesen elégedett vagyok vele. Hamar bemelegszik, túrázni is használom, pályán is jártam vele eddig nem okozott csalódást, most 3000 van benne, kopás egyenlőre nem észrevehető. Előtte Continental Sport Attack volt rajta, azzal elmentem 9000-et. Ez sem rossz gumi, de a vége felé eléggé csúszkált, kanyarban nem éreztem már biztonságosnak.
a pilot power 2ct-nél az m3 sokkal jobb gumi.
Tone up, azért kérdezem mert az én s2r-em pirelli diabloval jött a kecsóé meg a battlaxal, és szerintem battlax jobb volt
Hallottam róla, hogy a riválisok feljebb emelték a mércét mint amit a Power 2 ct képvisel. Nem is fordult meg a fejemben egyszer sem, hogy 2 ct-t vegyek. A Power 3-al is fenntartásaim voltak (a Pirelli felé húzott a szívem) De addig-addig nézegettem az oldalukat, hogy meggyőztek. 2013-ban piacra dobott gumi, szóval a lehető legfrissebb fejlesztés, több komponensű keverék... gondoltam próba szerencse, jövő nyár közepére úgyis lekopik. :-)
Dunlopról egy szó. Ketten szoktunk motorozni egy barátommal, ő Dunlop GP Racer D 209-et használ. "Köridős gumi"-ként veszi őket a Hayabusájára. A használtgumi-174 le párosítással azért nem teljesen értettem egyet, de egy 20-asért megkapja a hátsó gumit és elmegy vele így is 4000-et.
Szóval ezek után legyek okos és válasszak *SCRATCH*
Gondolom a dolog nyitja, a tapasztalat, ki kell próbálni mindet és megtalálod a neked leginkább megfelelőt.
mindig vannak kontraérvek :D
nekem eddig a michelinnel csak rossz tapasztalatom volt sportgumi terén.
pilot sport sokszor megcsúszott, lassan melegszik be
pilot power csúszott
pilot race ketté vágta az első sárvédőt 278-nál olyat nyúlt
Egy barátom elöl pilot sportal, hátul metzeler z6-al cbr 1100xx-en kínai sportcipőben végig gyorsulta a szezont ringen, thökölön, kunmadarason, szerzett egy halom kupát, utcán lábtartóig fektette a hondát, egykerózott és azt mondta: ezzel a gumival 10 éve még gp-t lehetett volna nyerni :D
Avatar
 Akos
#6517
Sziasztok!

S4R-re szeretnék új szett gumit, a választásban kérném tanácsotokat. A felhasználás főleg túrázás lenne, viszont fel-fel ugranék szerpentinezni időnként, így alapvetően egy többkomponensűt gondolnék megfelelőnek. Van-e esetleg ilyen felhasználásra egy "mindentvivő", legjobb választás? Kaptam egy szett BT021-est a motorhoz, amiről megosztott véleményeket olvastam, ráadásul a DOT szám alapján 2007-es, és megmondom őszintén fosok felrakni őket, nyilván a legártalmatlanabb elcsúszás is már megbosszulja a rossz gumiválasztást, és azzal is tisztában vagyok, hogy a gumin nem kifizetődő spórolni.

Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv,

Zsolt
Michelin Pilot Power 3-at használok egy 999-en és tökéletesen elégedett vagyok vele. Hamar bemelegszik, túrázni is használom, pályán is jártam vele eddig nem okozott csalódást, most 3000 van benne, kopás egyenlőre nem észrevehető. Előtte Continental Sport Attack volt rajta, azzal elmentem 9000-et. Ez sem rossz gumi, de a vége felé eléggé csúszkált, kanyarban nem éreztem már biztonságosnak.
a pilot power 2ct-nél az m3 sokkal jobb gumi.
Tone up, azért kérdezem mert az én s2r-em pirelli diabloval jött a kecsóé meg a battlaxal, és szerintem battlax jobb volt
Hallottam róla, hogy a riválisok feljebb emelték a mércét mint amit a Power 2 ct képvisel. Nem is fordult meg a fejemben egyszer sem, hogy 2 ct-t vegyek. A Power 3-al is fenntartásaim voltak (a Pirelli felé húzott a szívem) De addig-addig nézegettem az oldalukat, hogy meggyőztek. 2013-ban piacra dobott gumi, szóval a lehető legfrissebb fejlesztés, több komponensű keverék... gondoltam próba szerencse, jövő nyár közepére úgyis lekopik. :-)
Dunlopról egy szó. Ketten szoktunk motorozni egy barátommal, ő Dunlop GP Racer D 209-et használ. "Köridős gumi"-ként veszi őket a Hayabusájára. A használtgumi-174 le párosítással azért nem teljesen értettem egyet, de egy 20-asért megkapja a hátsó gumit és elmegy vele így is 4000-et.
Szóval ezek után legyek okos és válasszak *SCRATCH*
Gondolom a dolog nyitja, a tapasztalat, ki kell próbálni mindet és megtalálod a neked leginkább megfelelőt.
Avatar
 dino74
#6516
Sziasztok!

S4R-re szeretnék új szett gumit, a választásban kérném tanácsotokat. A felhasználás főleg túrázás lenne, viszont fel-fel ugranék szerpentinezni időnként, így alapvetően egy többkomponensűt gondolnék megfelelőnek. Van-e esetleg ilyen felhasználásra egy "mindentvivő", legjobb választás? Kaptam egy szett BT021-est a motorhoz, amiről megosztott véleményeket olvastam, ráadásul a DOT szám alapján 2007-es, és megmondom őszintén fosok felrakni őket, nyilván a legártalmatlanabb elcsúszás is már megbosszulja a rossz gumiválasztást, és azzal is tisztában vagyok, hogy a gumin nem kifizetődő spórolni.

Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv,

Zsolt
Michelin Pilot Power 3-at használok egy 999-en és tökéletesen elégedett vagyok vele. Hamar bemelegszik, túrázni is használom, pályán is jártam vele eddig nem okozott csalódást, most 3000 van benne, kopás egyenlőre nem észrevehető. Előtte Continental Sport Attack volt rajta, azzal elmentem 9000-et. Ez sem rossz gumi, de a vége felé eléggé csúszkált, kanyarban nem éreztem már biztonságosnak.
a pilot power 2ct-nél az m3 sokkal jobb gumi.
Tone up, azért kérdezem mert az én s2r-em pirelli diabloval jött a kecsóé meg a battlaxal, és szerintem battlax jobb volt
Avatar
 Akos
#6515
Sziasztok!

S4R-re szeretnék új szett gumit, a választásban kérném tanácsotokat. A felhasználás főleg túrázás lenne, viszont fel-fel ugranék szerpentinezni időnként, így alapvetően egy többkomponensűt gondolnék megfelelőnek. Van-e esetleg ilyen felhasználásra egy "mindentvivő", legjobb választás? Kaptam egy szett BT021-est a motorhoz, amiről megosztott véleményeket olvastam, ráadásul a DOT szám alapján 2007-es, és megmondom őszintén fosok felrakni őket, nyilván a legártalmatlanabb elcsúszás is már megbosszulja a rossz gumiválasztást, és azzal is tisztában vagyok, hogy a gumin nem kifizetődő spórolni.

Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv,

Zsolt
Michelin Pilot Power 3-at használok egy 999-en és tökéletesen elégedett vagyok vele. Hamar bemelegszik, túrázni is használom, pályán is jártam vele eddig nem okozott csalódást, most 3000 van benne, kopás egyenlőre nem észrevehető. Előtte Continental Sport Attack volt rajta, azzal elmentem 9000-et. Ez sem rossz gumi, de a vége felé eléggé csúszkált, kanyarban nem éreztem már biztonságosnak.
Avatar
 dino74
#6512
@# rendben, felrakom. Kajakra! ;)
Ha rám hallgatsz egy métert nem mész a BT021-el. A sportec M3 egész jó kis gumi, de a rosso corsa a favorit! :)
milyen tapasztalatod volt a bt021-el?
Avatar
 dino74
#6511
Sziasztok!

S4R-re szeretnék új szett gumit, a választásban kérném tanácsotokat. A felhasználás főleg túrázás lenne, viszont fel-fel ugranék szerpentinezni időnként, így alapvetően egy többkomponensűt gondolnék megfelelőnek. Van-e esetleg ilyen felhasználásra egy "mindentvivő", legjobb választás? Kaptam egy szett BT021-est a motorhoz, amiről megosztott véleményeket olvastam, ráadásul a DOT szám alapján 2007-es, és megmondom őszintén fosok felrakni őket, nyilván a legártalmatlanabb elcsúszás is már megbosszulja a rossz gumiválasztást, és azzal is tisztában vagyok, hogy a gumin nem kifizetődő spórolni.

Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv,

Zsolt
az sem mindegy hol volt tárolva a gumi, meg kérdés, hogy milyen stílusban motorozol, mert legtöbbünknek itt elég lenne egy vaskarika is :D
Persze nem baj az hogy ha elalszol a motoron menet közben és supercorsa van fent. UIgye Rigo? ;)
Úgy van, úgy van!!! Nekem alváshoz eddig minden jó volt :) Egyébként annak ellenére, hogy nekem most Rosso Corsa van fent, szerintem ár-érték arányban a Metzeler egy nagyon jó választás. Igaz hogy az nem két-komponensű, de elég jó páros akciók szoktak lenni M3-ra és M5-re...
az m3 és m5 nagyon jó gumik tényleg, hétköznapkra főleg
Avatar
 rigo
#6510
Sziasztok!

S4R-re szeretnék új szett gumit, a választásban kérném tanácsotokat. A felhasználás főleg túrázás lenne, viszont fel-fel ugranék szerpentinezni időnként, így alapvetően egy többkomponensűt gondolnék megfelelőnek. Van-e esetleg ilyen felhasználásra egy "mindentvivő", legjobb választás? Kaptam egy szett BT021-est a motorhoz, amiről megosztott véleményeket olvastam, ráadásul a DOT szám alapján 2007-es, és megmondom őszintén fosok felrakni őket, nyilván a legártalmatlanabb elcsúszás is már megbosszulja a rossz gumiválasztást, és azzal is tisztában vagyok, hogy a gumin nem kifizetődő spórolni.

Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv,

Zsolt
az sem mindegy hol volt tárolva a gumi, meg kérdés, hogy milyen stílusban motorozol, mert legtöbbünknek itt elég lenne egy vaskarika is :D
Persze nem baj az hogy ha elalszol a motoron menet közben és supercorsa van fent. UIgye Rigo? ;)
Úgy van, úgy van!!! Nekem alváshoz eddig minden jó volt :) Egyébként annak ellenére, hogy nekem most Rosso Corsa van fent, szerintem ár-érték arányban a Metzeler egy nagyon jó választás. Igaz hogy az nem két-komponensű, de elég jó páros akciók szoktak lenni M3-ra és M5-re...
Avatar
 Ton-up
#6509
@# rendben, felrakom. Kajakra! ;)
Ha rám hallgatsz egy métert nem mész a BT021-el. A sportec M3 egész jó kis gumi, de a rosso corsa a favorit! :)
Avatar
 dino74
#6507
Kajak szerintem felteheted nekem a wdw-n pirelli phantom volt fent, kirakatban állt a motor asszm 5 évet, szívta a nap, lefüstöltem lellén a talin és így mentem ki vele wdw-re 2 személlyel. Szerintem ne gecizz
Avatar
 TorzsiMTS
#6506
Én még a Bridgestone BT016Pro-t ajánlanám. Több komponensű,jó a tapadása és elmegy 7000km.
Nem nevezném túl nyugdíjasnak a tempómat és az 1000-es Multiban akad nyomaték alul bőven.Voltam vele Kakucson,sokszor a Bükkben,Dunántúl,Transfogarason,nekem bevált,az első 2 hátsó kibír. 2 hátsót már megetettem a Multival és az ár-érték aránya is megfelelő,szerintem. 120/70-180/55 szett. Az R17-nél most 57 000Ft a SZETT!!
http://www.r17.hu/977-bridgestone-motor ... ban-olcso/
Avatar
 ricsi
#6505
nekem a hypermotoron 7000ezret bír a hátsó, az első kb 12-13 körül kezd nagyon elfáradni. és ez nagyon nyugdíjas használatnál
Avatar
 Kajakman
#6504
@76#9 Köszönöm a részletes leírást, ebből már bőven el tudok indulni. Jelenleg Zeller M3 van elől, ami még szerintem kibír egy hátsó guminyi távot, úgyhogy azt meghagyom, utána pedig majd újragondolom a tapasztalt km-ek, és a leírtak fényében.
Avatar
 76
#6503
@# 696-on az M3 elől 2012 wdw-n 2006-os volt.Semmi gond nem volt vele.De ott Dino volt a kamikaze! :D
Avatar
 Kajakman
#6502
@dino74 # A gumi elvileg fűtött helyen volt, a motor is a konyhában volt tárolva ( :) ), szobahőmérsékleten kézzel nyomkodva nem tűnik ridegnek, semmi öregedésre utaló nyom nincs rajta. Ezek szerint normális tárolás mellett még akár használható is lehet, így lehet teszek velük egy próbát, max cserélem őket. Tavaszt úgyis újra tréninggel kezdem majd itt Veszprémben, ott lehet óvatosan próbálgatni majd a határait, ha pedig kaka a gumi, akkor csere lesz. Muszáj, hogy több komponensű legyen, mert relatív sokat megyek egyenesen, és alapvetően így nekem is "elég lenne egy vaskarika" is :)
Avatar
 76
#6501
Ha számít a pénz akkor M3 Kb 5-6000km
Ha kevésbé akkor M5 kb. 5-6000km
Ha pályára is mennél akkor rosso corsa max 5000km
Ha pályára is mennél és a köridő is számít akkor supercorsa,racetec. kb2500km
Áll a legjobb pályagumi a Dunlop,de nem tudom annak mi a fantázianeve,viszont baromi drága.
Az adatok a hátsó gumikopásra értendők egy 1098 sf-en,bár nekem az m3 a 696-on se ment el többet 6000-nél.Egy első ki szokott bírni 2 hátsót.Ha ravasz vagy és szeretsz keményen befékezni a kanyarba akkor előre rakhatsz puhább gumit a tapadás miatt.A tapasztalataim szerint a rosso corsa jobb elől mint az m5 pedig konkurenciák gyáron belül. :)
Avatar
 imike
#6500
Nekem kockára kopott rosso corsa volt fent már bakelitre keményedve és körberepedve. Azóta én is úgy vagyok vele, hogy inkább kopjon gyorsabban, ha cserébe jobban tapad. Viszont ha nyugisan közlekedsz, vagy kevés a kanyar, akkor számolni kell azzal is, hogy kockára kopik a sportosabb gumi, és utána attól lesz szar. Meg szerintem a puhább hamarabb öregszik is.
Avatar
 dino74
#6499
Sziasztok!

S4R-re szeretnék új szett gumit, a választásban kérném tanácsotokat. A felhasználás főleg túrázás lenne, viszont fel-fel ugranék szerpentinezni időnként, így alapvetően egy többkomponensűt gondolnék megfelelőnek. Van-e esetleg ilyen felhasználásra egy "mindentvivő", legjobb választás? Kaptam egy szett BT021-est a motorhoz, amiről megosztott véleményeket olvastam, ráadásul a DOT szám alapján 2007-es, és megmondom őszintén fosok felrakni őket, nyilván a legártalmatlanabb elcsúszás is már megbosszulja a rossz gumiválasztást, és azzal is tisztában vagyok, hogy a gumin nem kifizetődő spórolni.

Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv,

Zsolt
az sem mindegy hol volt tárolva a gumi, meg kérdés, hogy milyen stílusban motorozol, mert legtöbbünknek itt elég lenne egy vaskarika is :D
Persze nem baj az hogy ha elalszol a motoron menet közben és supercorsa van fent. UIgye Rigo? ;)
Avatar
 ricsi
#6498
Sziasztok!

S4R-re szeretnék új szett gumit, a választásban kérném tanácsotokat. A felhasználás főleg túrázás lenne, viszont fel-fel ugranék szerpentinezni időnként, így alapvetően egy többkomponensűt gondolnék megfelelőnek. Van-e esetleg ilyen felhasználásra egy "mindentvivő", legjobb választás? Kaptam egy szett BT021-est a motorhoz, amiről megosztott véleményeket olvastam, ráadásul a DOT szám alapján 2007-es, és megmondom őszintén fosok felrakni őket, nyilván a legártalmatlanabb elcsúszás is már megbosszulja a rossz gumiválasztást, és azzal is tisztában vagyok, hogy a gumin nem kifizetődő spórolni.

Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv,

Zsolt
én pirellit választok mindig, de sokaknak jó tapasztalata van a metzeller-el is. én mindenképp többkomponensűt választanék, pénztárcafüggően.
nekem pl az van, az én stílusomban nem jön ki különbség, hogy melyik tapad jobban, annyit vettem észre, hogy a metzeler m5 többet elment mint a pirelli supercorsa sc, A pirelli rosso 2 csúszott és nem ment el többet mint a metzeler m5.
azért írtam, hogy van aki ezt van aki azt. sanci M3-at fog ajánlani sztem, te M5-öt, én rosso corsa-t pattintok, ami 5-7 ezer km után gyalus. én pofáraestem a bakelitkemény gumival amivel vettem a motort, azóta leszarom hogy balfasz vagyok és 90-el megyek, tapagggyon, akár zeller akár karalábé.
Avatar
 dino74
#6497
Sziasztok!

S4R-re szeretnék új szett gumit, a választásban kérném tanácsotokat. A felhasználás főleg túrázás lenne, viszont fel-fel ugranék szerpentinezni időnként, így alapvetően egy többkomponensűt gondolnék megfelelőnek. Van-e esetleg ilyen felhasználásra egy "mindentvivő", legjobb választás? Kaptam egy szett BT021-est a motorhoz, amiről megosztott véleményeket olvastam, ráadásul a DOT szám alapján 2007-es, és megmondom őszintén fosok felrakni őket, nyilván a legártalmatlanabb elcsúszás is már megbosszulja a rossz gumiválasztást, és azzal is tisztában vagyok, hogy a gumin nem kifizetődő spórolni.

Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv,

Zsolt
én pirellit választok mindig, de sokaknak jó tapasztalata van a metzeller-el is. én mindenképp többkomponensűt választanék, pénztárcafüggően.
nekem pl az van, az én stílusomban nem jön ki különbség, hogy melyik tapad jobban, annyit vettem észre, hogy a metzeler m5 többet elment mint a pirelli supercorsa sc, A pirelli rosso 2 csúszott és nem ment el többet mint a metzeler m5.
Avatar
 imike
#6496
Sziasztok!

S4R-re szeretnék új szett gumit, a választásban kérném tanácsotokat. A felhasználás főleg túrázás lenne, viszont fel-fel ugranék szerpentinezni időnként, így alapvetően egy többkomponensűt gondolnék megfelelőnek. Van-e esetleg ilyen felhasználásra egy "mindentvivő", legjobb választás? Kaptam egy szett BT021-est a motorhoz, amiről megosztott véleményeket olvastam, ráadásul a DOT szám alapján 2007-es, és megmondom őszintén fosok felrakni őket, nyilván a legártalmatlanabb elcsúszás is már megbosszulja a rossz gumiválasztást, és azzal is tisztában vagyok, hogy a gumin nem kifizetődő spórolni.

Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv,

Zsolt
én pirellit választok mindig, de sokaknak jó tapasztalata van a metzeller-el is. én mindenképp többkomponensűt választanék, pénztárcafüggően.
Milyen zellerrel?
Avatar
 ricsi
#6495
Sziasztok!

S4R-re szeretnék új szett gumit, a választásban kérném tanácsotokat. A felhasználás főleg túrázás lenne, viszont fel-fel ugranék szerpentinezni időnként, így alapvetően egy többkomponensűt gondolnék megfelelőnek. Van-e esetleg ilyen felhasználásra egy "mindentvivő", legjobb választás? Kaptam egy szett BT021-est a motorhoz, amiről megosztott véleményeket olvastam, ráadásul a DOT szám alapján 2007-es, és megmondom őszintén fosok felrakni őket, nyilván a legártalmatlanabb elcsúszás is már megbosszulja a rossz gumiválasztást, és azzal is tisztában vagyok, hogy a gumin nem kifizetődő spórolni.

Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv,

Zsolt
én pirellit választok mindig, de sokaknak jó tapasztalata van a metzeller-el is. én mindenképp többkomponensűt választanék, pénztárcafüggően.
Avatar
 Kajakman
#6494
Sziasztok!

S4R-re szeretnék új szett gumit, a választásban kérném tanácsotokat. A felhasználás főleg túrázás lenne, viszont fel-fel ugranék szerpentinezni időnként, így alapvetően egy többkomponensűt gondolnék megfelelőnek. Van-e esetleg ilyen felhasználásra egy "mindentvivő", legjobb választás? Kaptam egy szett BT021-est a motorhoz, amiről megosztott véleményeket olvastam, ráadásul a DOT szám alapján 2007-es, és megmondom őszintén fosok felrakni őket, nyilván a legártalmatlanabb elcsúszás is már megbosszulja a rossz gumiválasztást, és azzal is tisztában vagyok, hogy a gumin nem kifizetődő spórolni.

Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv,

Zsolt
Csatolmányok:
bt021_pair.jpg
bt021_pair.jpg (29.58 KiB) Megtekintve 4580 alkalommal
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
2020 Klubtagság

I would recommend my profile is important to me, I[…]

2019 DOC Kit

This is a smart blog. I mean it. You have so much […]