Elküldve: Sun Feb 23, 2014 5:52 pm
tessék mekkora a különbség a felhasználók között! Vodka,Dino,Fox és nalam 2 hátsó 1 elso! Na de ti jártok pályázni is. Egy pályanapon többet kopik nálatok a hátsó gumi mint nálam a teljes szezonban.
Én olyan Jipii-féle Cafe Racer stílusban nyomom.
Ezért is fogom most majd a Pirelli Angel GT-t kipróbálni. A Jipii àll! Sot, forditva kell felszerelni neki mert hatrafele tobbet megy ))
Elküldve: Sun Feb 23, 2014 5:23 pmEmber legyen a talpán aki kikísérletezgeti, hogy melyik gumikombinációk lehetnek a legjobbak.
Anno a Pirelli Diablo nálam aránylag egyszerre kopott el elől, és hátul is. Most az M5-nél a hátsó egy kicsit hamarabb, de így sincs sok különbség, az első lehet 500-700 km-rel többet bírna. tessék mekkora a különbség a felhasználók között! Vodka,Dino,Fox és nalam 2 hátsó 1 elso! Na de ti jártok pályázni is. Egy pályanapon többet kopik nálatok a hátsó gumi mint nálam a teljes szezonban.
Én olyan Jipii-féle Cafe Racer stílusban nyomom.
Ezért is fogom most majd a Pirelli Angel GT-t kipróbálni. A Jipii àll!
Elküldve: Sun Feb 23, 2014 5:17 pmEzen gondolkodtam múltkor, hogy megcsinálhatod-e ezt. Alapvetően ha fel is teszel ugyanazon típusú gumit, azok tuti nem egyszerre fognak megcsúszni, mivel egy motorozás alatt csak nagyon csekély az az időtartam, amikor pontosan ugyanott van az első és hátsó keréknek a csúszáshatára (ráeső terhelés mértéke gyorsulás/lassulás/egyenletes haladás kanyarban,stb, két abroncs(első,hátsó) eltérő, aszfalttal érintkező felületének a nagysága, stb.) Eddig én is csak 1 típust használtam elől-hátul, de alapjába véve csak megszokást kéne hogy igényeljen a dolog, óvatosan keresgeted a határait, utána ha ezekkel tisztában vagy, lehet elől tapadósabb gumi, a hátsó csúszása kevésbé veszélyes, könnyebben korrigálható, és nem bazi nagy hülyeség. Mit gondoltok? Többiek, tapasztalat? Ember legyen a talpán aki kikísérletezgeti, hogy melyik gumikombinációk lehetnek a legjobbak.
Anno a Pirelli Diablo nálam aránylag egyszerre kopott el elől, és hátul is. Most az M5-nél a hátsó egy kicsit hamarabb, de így sincs sok különbség, az első lehet 500-700 km-rel többet bírna. tessék mekkora a különbség a felhasználók között! Vodka,Dino,Fox és nalam 2 hátsó 1 elso! Na de ti jártok pályázni is. Egy pályanapon többet kopik nálatok a hátsó gumi mint nálam a teljes szezonban.
Én olyan Jipii-féle Cafe Racer stílusban nyomom.
Ezért is fogom most majd a Pirelli Angel GT-t kipróbálni.
Elküldve: Sun Feb 23, 2014 3:55 pmEzen gondolkodtam múltkor, hogy megcsinálhatod-e ezt. Alapvetően ha fel is teszel ugyanazon típusú gumit, azok tuti nem egyszerre fognak megcsúszni, mivel egy motorozás alatt csak nagyon csekély az az időtartam, amikor pontosan ugyanott van az első és hátsó keréknek a csúszáshatára (ráeső terhelés mértéke gyorsulás/lassulás/egyenletes haladás kanyarban,stb, két abroncs(első,hátsó) eltérő, aszfalttal érintkező felületének a nagysága, stb.) Eddig én is csak 1 típust használtam elől-hátul, de alapjába véve csak megszokást kéne hogy igényeljen a dolog, óvatosan keresgeted a határait, utána ha ezekkel tisztában vagy, lehet elől tapadósabb gumi, a hátsó csúszása kevésbé veszélyes, könnyebben korrigálható, és nem bazi nagy hülyeség. Mit gondoltok? Többiek, tapasztalat? Ember legyen a talpán aki kikísérletezgeti, hogy melyik gumikombinációk lehetnek a legjobbak.
Anno a Pirelli Diablo nálam aránylag egyszerre kopott el elől, és hátul is. Most az M5-nél a hátsó egy kicsit hamarabb, de így sincs sok különbség, az első lehet 500-700 km-rel többet bírna. tessék mekkora a különbség a felhasználók között! Vodka,Dino,Fox és nalam 2 hátsó 1 elso!
Ez nálam is így van (2 hátsó=1 első) , pedig én nem vagyok egy nagy gumizabálópályaördöge...
(lehet hogy pont azért? )
Elküldve: Sun Feb 23, 2014 3:01 pmNe az olcsosag miatt hanem a futofelulet miatt tegyel elore-hatra ugyanolyant. Az egyik meg tapad amikor a masik mar nem, aztan joval dragabb lesz a perec utani javitas mint a plusz egy gumi Ezen gondolkodtam múltkor, hogy megcsinálhatod-e ezt. Alapvetően ha fel is teszel ugyanazon típusú gumit, azok tuti nem egyszerre fognak megcsúszni, mivel egy motorozás alatt csak nagyon csekély az az időtartam, amikor pontosan ugyanott van az első és hátsó keréknek a csúszáshatára (ráeső terhelés mértéke gyorsulás/lassulás/egyenletes haladás kanyarban,stb, két abroncs(első,hátsó) eltérő, aszfalttal érintkező felületének a nagysága, stb.) Eddig én is csak 1 típust használtam elől-hátul, de alapjába véve csak megszokást kéne hogy igényeljen a dolog, óvatosan keresgeted a határait, utána ha ezekkel tisztában vagy, lehet elől tapadósabb gumi, a hátsó csúszása kevésbé veszélyes, könnyebben korrigálható, és nem bazi nagy hülyeség. Mit gondoltok? Többiek, tapasztalat? Ember legyen a talpán aki kikísérletezgeti, hogy melyik gumikombinációk lehetnek a legjobbak.
Anno a Pirelli Diablo nálam aránylag egyszerre kopott el elől, és hátul is. Most az M5-nél a hátsó egy kicsit hamarabb, de így sincs sok különbség, az első lehet 500-700 km-rel többet bírna. tessék mekkora a különbség a felhasználók között! Vodka,Dino,Fox és nalam 2 hátsó 1 elso!
Elküldve: Sun Feb 23, 2014 2:28 pmNe az olcsosag miatt hanem a futofelulet miatt tegyel elore-hatra ugyanolyant. Az egyik meg tapad amikor a masik mar nem, aztan joval dragabb lesz a perec utani javitas mint a plusz egy gumi Ezen gondolkodtam múltkor, hogy megcsinálhatod-e ezt. Alapvetően ha fel is teszel ugyanazon típusú gumit, azok tuti nem egyszerre fognak megcsúszni, mivel egy motorozás alatt csak nagyon csekély az az időtartam, amikor pontosan ugyanott van az első és hátsó keréknek a csúszáshatára (ráeső terhelés mértéke gyorsulás/lassulás/egyenletes haladás kanyarban,stb, két abroncs(első,hátsó) eltérő, aszfalttal érintkező felületének a nagysága, stb.) Eddig én is csak 1 típust használtam elől-hátul, de alapjába véve csak megszokást kéne hogy igényeljen a dolog, óvatosan keresgeted a határait, utána ha ezekkel tisztában vagy, lehet elől tapadósabb gumi, a hátsó csúszása kevésbé veszélyes, könnyebben korrigálható, és nem bazi nagy hülyeség. Mit gondoltok? Többiek, tapasztalat? Ember legyen a talpán aki kikísérletezgeti, hogy melyik gumikombinációk lehetnek a legjobbak.
Anno a Pirelli Diablo nálam aránylag egyszerre kopott el elől, és hátul is. Most az M5-nél a hátsó egy kicsit hamarabb, de így sincs sok különbség, az első lehet 500-700 km-rel többet bírna.
Elküldve: Sun Feb 23, 2014 2:22 pmTesokam M5 használ,azt mondja nincs vele gond! Azért szegénynek szóljon már valaki, hogy az nem M5. M550d Így már egyből másképp néz ki.
Elküldve: Sun Feb 23, 2014 1:46 pmA közútjaink minősége pedig leírhatatlan , méterről méterre változik . Nincs az a gyártó aki tudna rá való gumit gyártani .
Elküldve: Sun Feb 23, 2014 11:36 amMi közúton olyan halvány teljesítményt nyújtunk,hogy szinte kar is a gumi határairól beszélni! A társaság nagy része fordítva ül a motoron,a másik része meg menetközben állítja a kormanytelot!gumirol véleményt alkotni csak egy független versenyző tudna,mi max az elettartamrol tudunk nyilatkozni!
Elküldve: Sun Feb 23, 2014 9:57 amNe az olcsosag miatt hanem a futofelulet miatt tegyel elore-hatra ugyanolyant. Az egyik meg tapad amikor a masik mar nem, aztan joval dragabb lesz a perec utani javitas mint a plusz egy gumi Ezen gondolkodtam múltkor, hogy megcsinálhatod-e ezt. Alapvetően ha fel is teszel ugyanazon típusú gumit, azok tuti nem egyszerre fognak megcsúszni, mivel egy motorozás alatt csak nagyon csekély az az időtartam, amikor pontosan ugyanott van az első és hátsó keréknek a csúszáshatára (ráeső terhelés mértéke gyorsulás/lassulás/egyenletes haladás kanyarban,stb, két abroncs(első,hátsó) eltérő, aszfalttal érintkező felületének a nagysága, stb.) Eddig én is csak 1 típust használtam elől-hátul, de alapjába véve csak megszokást kéne hogy igényeljen a dolog, óvatosan keresgeted a határait, utána ha ezekkel tisztában vagy, lehet elől tapadósabb gumi, a hátsó csúszása kevésbé veszélyes, könnyebben korrigálható, és nem bazi nagy hülyeség. Mit gondoltok? Többiek, tapasztalat?
Elküldve: Sun Feb 23, 2014 8:02 amTesokam M5 használ,azt mondja nincs vele gond! Azért szegénynek szóljon már valaki, hogy az nem M5. M550d
Elküldve: Sat Feb 22, 2014 7:10 pmÜdv.
SHINKO márkáról mit tudtok?Esetleg hol forgalmazzák?
Konkrétan 160/60-16 Shinko SR881 kellene.
Elküldve: Sat Feb 22, 2014 6:09 pmTesokam M5 használ,azt mondja nincs vele gond! Azért szegénynek szóljon már valaki, hogy az nem M5.
Elküldve: Sat Feb 22, 2014 2:52 pmNe az olcsosag miatt hanem a futofelulet miatt tegyel elore-hatra ugyanolyant. Az egyik meg tapad amikor a masik mar nem, aztan joval dragabb lesz a perec utani javitas mint a plusz egy gumi A keverékbeli különbségnek van igazságtartalma,hál istennek én nem tapasztaltam rossz oldalát az SV-n anno Conti Sport elől-Road Attack hátul és Conti Race elől-Sport Attack hátul párossal is mentem pár 10 000 km
Elküldve: Sat Feb 22, 2014 1:35 pmNe az olcsosag miatt hanem a futofelulet miatt tegyel elore-hatra ugyanolyant. Az egyik meg tapad amikor a masik mar nem, aztan joval dragabb lesz a perec utani javitas mint a plusz egy gumi
Elküldve: Sat Feb 22, 2014 12:19 pmKöszönöm uraim akkor megpróbálom az m3-t!
Hülye kérdés,de előre is akkor azt vegyek vagy...? Érdemes párban,úgy olcsóbban tudod megvenni. Nagyon esetleges opció: márkán belül,előre egy tapadósabbat pl.: M5 elől,M3 hátul
Köszi
Elküldve: Sat Feb 22, 2014 12:02 pmKöszönöm uraim akkor megpróbálom az m3-t!
Hülye kérdés,de előre is akkor azt vegyek vagy...? Érdemes párban,úgy olcsóbban tudod megvenni. Nagyon esetleges opció: márkán belül,előre egy tapadósabbat pl.: M5 elől,M3 hátul
Elküldve: Sat Feb 22, 2014 11:25 amKöszönöm uraim akkor megpróbálom az m3-t!
Hülye kérdés,de előre is akkor azt vegyek vagy...?
Elküldve: Sat Feb 22, 2014 11:21 amTesokam M5 használ,azt mondja nincs vele gond! Bakker...
Elküldve: Sat Feb 22, 2014 10:07 amA rosso corsa egy tizessel dragabb mint az M5, szoval annyira nem olcso (mint en hittem) tobbet bír kb 1500-el!nalunk+mintáját nézve szerintem jobb lehet az M5 vizelvezetese+szebb gumi!
Pályára en is a rossocorsanak adom a +
Elküldve: Sat Feb 22, 2014 10:05 amA rosso corsa egy tizessel dragabb mint az M5, szoval annyira nem olcso (mint en hittem)
Elküldve: Sat Feb 22, 2014 10:04 amTesokam M5 használ,azt mondja nincs vele gond!
Elküldve: Sat Feb 22, 2014 9:57 amNekem érdekes volt az M3 mert kettőt vettem hatra meg régen a 696ra az egyik csuszkalt es szerintem nem volt jobb a sportattacknal viszont egy árban volt, a másikkal semmi baj nem volt. Egyik se volt tultarolt! Az volt a baj,hogy nem voltunk a gozben!
Elküldve: Sat Feb 22, 2014 9:38 amhttp://www.r17.hu/977-bridgestone-motor ... ban-olcso/
BT016Pro 57e+szállítás azt írta, hogy nem pályázni, hanem túrázni teee Akkor M5 Az M3 bár tudom,hogy Sanci kedvelte,egy barátom az 1100XX-en leginkább utálta. érdekes mert én is szerettem az m3at
Elküldve: Sat Feb 22, 2014 9:13 amNekem is kellene egy szett új gumi 120/70 és 180/55 a 996s-ra!
Ki milyet ajánlana nekem és honnan?Még sosem vettem gumikat szóval nem tudom,hogy hol érdemes megvenni őket!Nem pályáznék velük csak túrázásra és utcai használatra lesznek!
Köszi http://www.r17.hu/977-bridgestone-motor ... ban-olcso/
BT016Pro 57e+szállítás azt írta, hogy nem pályázni, hanem túrázni teee Akkor M5 Az M3 bár tudom,hogy Sanci kedvelte,egy barátom az 1100XX-en leginkább utálta.
Elküldve: Sat Feb 22, 2014 8:45 amNekem is kellene egy szett új gumi 120/70 és 180/55 a 996s-ra!
Ki milyet ajánlana nekem és honnan?Még sosem vettem gumikat szóval nem tudom,hogy hol érdemes megvenni őket!Nem pályáznék velük csak túrázásra és utcai használatra lesznek!
Köszi http://www.r17.hu/977-bridgestone-motor ... ban-olcso/
BT016Pro 57e+szállítás azt írta, hogy nem pályázni, hanem túrázni teee
Elküldve: Sat Feb 22, 2014 8:44 amHozzáértők! Valaki megtudja mondani mi a különbség a supercorsa sp és V2 között?
Köszönöm. semmi, az sp v2 az újabb, régebben sp volt és az a supercorsa "utcai" ami a panigalen van gyárlag. Nyugodtan rákérdezhettél volna tegnap este a gőzben
Elküldve: Sat Feb 22, 2014 8:03 amNekem is kellene egy szett új gumi 120/70 és 180/55 a 996s-ra!
Ki milyet ajánlana nekem és honnan?Még sosem vettem gumikat szóval nem tudom,hogy hol érdemes megvenni őket!Nem pályáznék velük csak túrázásra és utcai használatra lesznek!
Köszi http://www.r17.hu/977-bridgestone-motor ... ban-olcso/
BT016Pro 57e+szállítás
Elküldve: Sat Feb 22, 2014 7:53 amHozzáértők! Valaki megtudja mondani mi a különbség a supercorsa sp és V2 között?
Köszönöm.
Elküldve: Sat Feb 22, 2014 7:34 amNekem is kellene egy szett új gumi 120/70 és 180/55 a 996s-ra!
Ki milyet ajánlana nekem és honnan?Még sosem vettem gumikat szóval nem tudom,hogy hol érdemes megvenni őket!Nem pályáznék velük csak túrázásra és utcai használatra lesznek!
Köszi M3,M5 amire neked kell bőven jó!vannak jobbak de azok drágábbak!
M3 62eft
M5 73eft +száll
Majergumi
Elküldve: Sat Feb 22, 2014 12:06 amNekem is kellene egy szett új gumi 120/70 és 180/55 a 996s-ra!
Ki milyet ajánlana nekem és honnan?Még sosem vettem gumikat szóval nem tudom,hogy hol érdemes megvenni őket!Nem pályáznék velük csak túrázásra és utcai használatra lesznek!
Köszi
Elküldve: Fri Feb 21, 2014 8:15 pmhttp://www.ducatiklub.hu/aprohirdetes/m ... ett-parban
Van valakinek tapasztalata erről és egyáltalán ebben a méretkombóban jó-e 620-ra?
Kösz!
(ja nem pályázok, nem gyilkolom, nem karistolom a lábtartóval...)
Elküldve: Thu Feb 20, 2014 6:17 pmPár kép a BT-ről Kajakman számára. Az első kettő kép Kakucs és 6000km után,a harmadik már 6500-700 között a vége felé,a bal oldal gyakorlatilag elfogyott megtaláltam, 0km-es gumi volt mindkettő Király! Az a második annyira aljas
Elküldve: Thu Feb 20, 2014 4:41 pmPár kép a BT-ről Kajakman számára. Az első kettő kép Kakucs és 6000km után,a harmadik már 6500-700 között a vége felé,a bal oldal gyakorlatilag elfogyott megtaláltam, 0km-es gumi volt mindkettő
Elküldve: Thu Feb 20, 2014 1:50 pm15 dolláros állandó guminyomás mérés, ha jól látom motorokra is: http://rightpsi.com/
Elküldve: Thu Feb 20, 2014 1:00 pmPár kép a BT-ről Kajakman számára. Az első kettő kép Kakucs és 6000km után,a harmadik már 6500-700 között a vége felé,a bal oldal gyakorlatilag elfogyott Holnap hozza a futár a szettet Köszi a képeket!
Elküldve: Thu Feb 20, 2014 12:44 pmPár kép a BT-ről Kajakman számára. Az első kettő kép Kakucs és 6000km után,a harmadik már 6500-700 között a vége felé,a bal oldal gyakorlatilag elfogyott
Elküldve: Thu Jan 23, 2014 2:56 pmNincs véletlenül valakinek eladó első gumija? (120 70-60 17)
Elküldve: Mon Jan 20, 2014 1:07 pmEz nem járt pályát de nincs rajta elefánt, a közepét meg megette a "rendszám"
nagyon durva aszfalt van arra feletek.....
Elküldve: Mon Jan 20, 2014 12:47 pmEz nem járt pályát de nincs rajta elefánt, a közepét meg megette a "rendszám" Lépéselőnyöd van Lóri,házhoz mennek a kanyarok
Elküldve: Mon Jan 20, 2014 12:35 pmEz nem járt pályát de nincs rajta elefánt, a közepét meg megette a "rendszám"
Elküldve: Fri Jan 17, 2014 6:14 amSzia! Ha feldobod képekkel apróhirdetésbe, megnézném! Köszi!
Elküldve: Thu Jan 16, 2014 8:28 pmÉs a sport túra?
Átmenet vagy alakváltó? az a sportos túra gumi meg a túrás sportgumi Aha,tehát ha kifordítom akkor úgy is használható?
Van egy pár rosso II eladó,1800km van benne,sf méret,érdekel valakit? No akor az már használhatatlan ( nincs rajta minta sehol)
Elküldve: Thu Jan 16, 2014 7:16 pmKöszi a válaszokat asszem a Pirelli nél maradok.
Elküldve: Thu Jan 16, 2014 3:54 pmnem okvetlen, a sportgumi nem csak keverékében hanem profiljában is különbözik a túragumitól És a sport túra?
Átmenet vagy alakváltó? az a sportos túra gumi meg a túrás sportgumi Aha,tehát ha kifordítom akkor úgy is használható?
Van egy pár rosso II eladó,1800km van benne,sf méret,érdekel valakit?
Elküldve: Thu Jan 16, 2014 3:09 pmCsak egy kérdés,ha egy túra gumin fejlesztenek az nem sport gumi lesz? nem okvetlen, a sportgumi nem csak keverékében hanem profiljában is különbözik a túragumitól És a sport túra?
Átmenet vagy alakváltó? az a sportos túra gumi meg a túrás sportgumi
Elküldve: Thu Jan 16, 2014 12:14 pmCsak egy kérdés,ha egy túra gumin fejlesztenek az nem sport gumi lesz? nem okvetlen, a sportgumi nem csak keverékében hanem profiljában is különbözik a túragumitól És a sport túra?
Átmenet vagy alakváltó? Transformer
Elküldve: Thu Jan 16, 2014 9:53 amCsak egy kérdés,ha egy túra gumin fejlesztenek az nem sport gumi lesz? nem okvetlen, a sportgumi nem csak keverékében hanem profiljában is különbözik a túragumitól És a sport túra?
Átmenet vagy alakváltó?
Elküldve: Thu Jan 16, 2014 9:04 amKöszi!És az 1000 i.e is!? igen azon is Michelin volt !!! Köszi!Én azt hittem csak Pirelli kell szerelték a ducatikat! Most is Michelin pilot power van rajta nekem nagyon nem jött be..szerintem nagyon csuszik még melegen is!Most készülök a cseréjükre ezért érdeklödtem...Ezeket néztem ki http://www.r17.hu/382-180/55-17-motorgu ... rban-olcs/ Vélemények!!?? Köszi elöre is! András ne gecizz tegyél fel M5-öt az jól bírja és az ára is ok
Elküldve: Thu Jan 16, 2014 9:02 amCsak egy kérdés,ha egy túra gumin fejlesztenek az nem sport gumi lesz? nem okvetlen, a sportgumi nem csak keverékében hanem profiljában is különbözik a túragumitól