Oldal: 17 / 18

 

Elküldve: Sun Feb 23, 2014 5:52 pm
Szerző: stafford
tessék mekkora a különbség a felhasználók között! Vodka,Dino,Fox és nalam 2 hátsó 1 elso!
Na de ti jártok pályázni is. Egy pályanapon többet kopik nálatok a hátsó gumi mint nálam a teljes szezonban. :D
Én olyan Jipii-féle Cafe Racer stílusban nyomom. :)
Ezért is fogom most majd a Pirelli Angel GT-t kipróbálni.
A Jipii àll! :)
Sot, forditva kell felszerelni neki mert hatrafele tobbet megy :)))

 

Elküldve: Sun Feb 23, 2014 5:23 pm
Szerző: 76
Ember legyen a talpán aki kikísérletezgeti, hogy melyik gumikombinációk lehetnek a legjobbak.
Anno a Pirelli Diablo nálam aránylag egyszerre kopott el elől, és hátul is. Most az M5-nél a hátsó egy kicsit hamarabb, de így sincs sok különbség, az első lehet 500-700 km-rel többet bírna.
tessék mekkora a különbség a felhasználók között! Vodka,Dino,Fox és nalam 2 hátsó 1 elso!
Na de ti jártok pályázni is. Egy pályanapon többet kopik nálatok a hátsó gumi mint nálam a teljes szezonban. :D
Én olyan Jipii-féle Cafe Racer stílusban nyomom. :)
Ezért is fogom most majd a Pirelli Angel GT-t kipróbálni.
A Jipii àll! :)

 

Elküldve: Sun Feb 23, 2014 5:17 pm
Szerző: Ringu84
Ezen gondolkodtam múltkor, hogy megcsinálhatod-e ezt. Alapvetően ha fel is teszel ugyanazon típusú gumit, azok tuti nem egyszerre fognak megcsúszni, mivel egy motorozás alatt csak nagyon csekély az az időtartam, amikor pontosan ugyanott van az első és hátsó keréknek a csúszáshatára (ráeső terhelés mértéke gyorsulás/lassulás/egyenletes haladás kanyarban,stb, két abroncs(első,hátsó) eltérő, aszfalttal érintkező felületének a nagysága, stb.) Eddig én is csak 1 típust használtam elől-hátul, de alapjába véve csak megszokást kéne hogy igényeljen a dolog, óvatosan keresgeted a határait, utána ha ezekkel tisztában vagy, lehet elől tapadósabb gumi, a hátsó csúszása kevésbé veszélyes, könnyebben korrigálható, és nem bazi nagy hülyeség. Mit gondoltok? Többiek, tapasztalat?
Ember legyen a talpán aki kikísérletezgeti, hogy melyik gumikombinációk lehetnek a legjobbak.
Anno a Pirelli Diablo nálam aránylag egyszerre kopott el elől, és hátul is. Most az M5-nél a hátsó egy kicsit hamarabb, de így sincs sok különbség, az első lehet 500-700 km-rel többet bírna.
tessék mekkora a különbség a felhasználók között! Vodka,Dino,Fox és nalam 2 hátsó 1 elso!
Na de ti jártok pályázni is. Egy pályanapon többet kopik nálatok a hátsó gumi mint nálam a teljes szezonban. :D
Én olyan Jipii-féle Cafe Racer stílusban nyomom. :)
Ezért is fogom most majd a Pirelli Angel GT-t kipróbálni.

 

Elküldve: Sun Feb 23, 2014 3:55 pm
Szerző: dani104
Ezen gondolkodtam múltkor, hogy megcsinálhatod-e ezt. Alapvetően ha fel is teszel ugyanazon típusú gumit, azok tuti nem egyszerre fognak megcsúszni, mivel egy motorozás alatt csak nagyon csekély az az időtartam, amikor pontosan ugyanott van az első és hátsó keréknek a csúszáshatára (ráeső terhelés mértéke gyorsulás/lassulás/egyenletes haladás kanyarban,stb, két abroncs(első,hátsó) eltérő, aszfalttal érintkező felületének a nagysága, stb.) Eddig én is csak 1 típust használtam elől-hátul, de alapjába véve csak megszokást kéne hogy igényeljen a dolog, óvatosan keresgeted a határait, utána ha ezekkel tisztában vagy, lehet elől tapadósabb gumi, a hátsó csúszása kevésbé veszélyes, könnyebben korrigálható, és nem bazi nagy hülyeség. Mit gondoltok? Többiek, tapasztalat?
Ember legyen a talpán aki kikísérletezgeti, hogy melyik gumikombinációk lehetnek a legjobbak.
Anno a Pirelli Diablo nálam aránylag egyszerre kopott el elől, és hátul is. Most az M5-nél a hátsó egy kicsit hamarabb, de így sincs sok különbség, az első lehet 500-700 km-rel többet bírna.
tessék mekkora a különbség a felhasználók között! Vodka,Dino,Fox és nalam 2 hátsó 1 elso!


Ez nálam is így van (2 hátsó=1 első) , pedig én nem vagyok egy nagy gumizabálópályaördöge...

(lehet hogy pont azért? ;) :D )

 

Elküldve: Sun Feb 23, 2014 3:01 pm
Szerző: 76
Ne az olcsosag miatt hanem a futofelulet miatt tegyel elore-hatra ugyanolyant. Az egyik meg tapad amikor a masik mar nem, aztan joval dragabb lesz a perec utani javitas mint a plusz egy gumi
Ezen gondolkodtam múltkor, hogy megcsinálhatod-e ezt. Alapvetően ha fel is teszel ugyanazon típusú gumit, azok tuti nem egyszerre fognak megcsúszni, mivel egy motorozás alatt csak nagyon csekély az az időtartam, amikor pontosan ugyanott van az első és hátsó keréknek a csúszáshatára (ráeső terhelés mértéke gyorsulás/lassulás/egyenletes haladás kanyarban,stb, két abroncs(első,hátsó) eltérő, aszfalttal érintkező felületének a nagysága, stb.) Eddig én is csak 1 típust használtam elől-hátul, de alapjába véve csak megszokást kéne hogy igényeljen a dolog, óvatosan keresgeted a határait, utána ha ezekkel tisztában vagy, lehet elől tapadósabb gumi, a hátsó csúszása kevésbé veszélyes, könnyebben korrigálható, és nem bazi nagy hülyeség. Mit gondoltok? Többiek, tapasztalat?
Ember legyen a talpán aki kikísérletezgeti, hogy melyik gumikombinációk lehetnek a legjobbak.
Anno a Pirelli Diablo nálam aránylag egyszerre kopott el elől, és hátul is. Most az M5-nél a hátsó egy kicsit hamarabb, de így sincs sok különbség, az első lehet 500-700 km-rel többet bírna.
tessék mekkora a különbség a felhasználók között! Vodka,Dino,Fox és nalam 2 hátsó 1 elso!

 

Elküldve: Sun Feb 23, 2014 2:28 pm
Szerző: Ringu84
Ne az olcsosag miatt hanem a futofelulet miatt tegyel elore-hatra ugyanolyant. Az egyik meg tapad amikor a masik mar nem, aztan joval dragabb lesz a perec utani javitas mint a plusz egy gumi
Ezen gondolkodtam múltkor, hogy megcsinálhatod-e ezt. Alapvetően ha fel is teszel ugyanazon típusú gumit, azok tuti nem egyszerre fognak megcsúszni, mivel egy motorozás alatt csak nagyon csekély az az időtartam, amikor pontosan ugyanott van az első és hátsó keréknek a csúszáshatára (ráeső terhelés mértéke gyorsulás/lassulás/egyenletes haladás kanyarban,stb, két abroncs(első,hátsó) eltérő, aszfalttal érintkező felületének a nagysága, stb.) Eddig én is csak 1 típust használtam elől-hátul, de alapjába véve csak megszokást kéne hogy igényeljen a dolog, óvatosan keresgeted a határait, utána ha ezekkel tisztában vagy, lehet elől tapadósabb gumi, a hátsó csúszása kevésbé veszélyes, könnyebben korrigálható, és nem bazi nagy hülyeség. Mit gondoltok? Többiek, tapasztalat?
Ember legyen a talpán aki kikísérletezgeti, hogy melyik gumikombinációk lehetnek a legjobbak.
Anno a Pirelli Diablo nálam aránylag egyszerre kopott el elől, és hátul is. Most az M5-nél a hátsó egy kicsit hamarabb, de így sincs sok különbség, az első lehet 500-700 km-rel többet bírna.

 

Elküldve: Sun Feb 23, 2014 2:22 pm
Szerző: Ringu84
Tesokam M5 használ,azt mondja nincs vele gond! :D
Azért szegénynek szóljon már valaki, hogy az nem M5. ;) :D
M550d
Így már egyből másképp néz ki. :)

 

Elküldve: Sun Feb 23, 2014 1:46 pm
Szerző: kopi
A közútjaink minősége pedig leírhatatlan , méterről méterre változik . Nincs az a gyártó aki tudna rá való gumit gyártani .

 

Elküldve: Sun Feb 23, 2014 11:36 am
Szerző: 76
Mi közúton olyan halvány teljesítményt nyújtunk,hogy szinte kar is a gumi határairól beszélni! A társaság nagy része fordítva ül a motoron,a másik része meg menetközben állítja a kormanytelot!gumirol véleményt alkotni csak egy független versenyző tudna,mi max az elettartamrol tudunk nyilatkozni!

 

Elküldve: Sun Feb 23, 2014 9:57 am
Szerző: Kajakman
Ne az olcsosag miatt hanem a futofelulet miatt tegyel elore-hatra ugyanolyant. Az egyik meg tapad amikor a masik mar nem, aztan joval dragabb lesz a perec utani javitas mint a plusz egy gumi
Ezen gondolkodtam múltkor, hogy megcsinálhatod-e ezt. Alapvetően ha fel is teszel ugyanazon típusú gumit, azok tuti nem egyszerre fognak megcsúszni, mivel egy motorozás alatt csak nagyon csekély az az időtartam, amikor pontosan ugyanott van az első és hátsó keréknek a csúszáshatára (ráeső terhelés mértéke gyorsulás/lassulás/egyenletes haladás kanyarban,stb, két abroncs(első,hátsó) eltérő, aszfalttal érintkező felületének a nagysága, stb.) Eddig én is csak 1 típust használtam elől-hátul, de alapjába véve csak megszokást kéne hogy igényeljen a dolog, óvatosan keresgeted a határait, utána ha ezekkel tisztában vagy, lehet elől tapadósabb gumi, a hátsó csúszása kevésbé veszélyes, könnyebben korrigálható, és nem bazi nagy hülyeség. Mit gondoltok? Többiek, tapasztalat?

 

Elküldve: Sun Feb 23, 2014 8:02 am
Szerző: 76
Tesokam M5 használ,azt mondja nincs vele gond! :D
Azért szegénynek szóljon már valaki, hogy az nem M5. ;) :D
M550d

 

Elküldve: Sat Feb 22, 2014 7:10 pm
Szerző: Nantuyou
Üdv.
SHINKO márkáról mit tudtok?Esetleg hol forgalmazzák?
Konkrétan 160/60-16 Shinko SR881 kellene.

 

Elküldve: Sat Feb 22, 2014 6:09 pm
Szerző: Ringu84
Tesokam M5 használ,azt mondja nincs vele gond! :D
Azért szegénynek szóljon már valaki, hogy az nem M5. ;) :D

 

Elküldve: Sat Feb 22, 2014 2:52 pm
Szerző: TorzsiMTS
Ne az olcsosag miatt hanem a futofelulet miatt tegyel elore-hatra ugyanolyant. Az egyik meg tapad amikor a masik mar nem, aztan joval dragabb lesz a perec utani javitas mint a plusz egy gumi
A keverékbeli különbségnek van igazságtartalma,hál istennek én nem tapasztaltam rossz oldalát az SV-n anno :) Conti Sport elől-Road Attack hátul és Conti Race elől-Sport Attack hátul párossal is mentem pár 10 000 km :D

 

Elküldve: Sat Feb 22, 2014 1:35 pm
Szerző: ricsi
Ne az olcsosag miatt hanem a futofelulet miatt tegyel elore-hatra ugyanolyant. Az egyik meg tapad amikor a masik mar nem, aztan joval dragabb lesz a perec utani javitas mint a plusz egy gumi

 

Elküldve: Sat Feb 22, 2014 12:19 pm
Szerző: 996s
Köszönöm uraim akkor megpróbálom az m3-t!
Hülye kérdés,de előre is akkor azt vegyek vagy...?
Érdemes párban,úgy olcsóbban tudod megvenni. Nagyon esetleges opció: márkán belül,előre egy tapadósabbat pl.: M5 elől,M3 hátul


Köszi

 

Elküldve: Sat Feb 22, 2014 12:02 pm
Szerző: TorzsiMTS
Köszönöm uraim akkor megpróbálom az m3-t!
Hülye kérdés,de előre is akkor azt vegyek vagy...?
Érdemes párban,úgy olcsóbban tudod megvenni. Nagyon esetleges opció: márkán belül,előre egy tapadósabbat pl.: M5 elől,M3 hátul

 

Elküldve: Sat Feb 22, 2014 11:25 am
Szerző: 996s
Köszönöm uraim akkor megpróbálom az m3-t!
Hülye kérdés,de előre is akkor azt vegyek vagy...?

 

Elküldve: Sat Feb 22, 2014 11:21 am
Szerző: TorzsiMTS
Tesokam M5 használ,azt mondja nincs vele gond! :D
Bakker...:D

 

Elküldve: Sat Feb 22, 2014 10:07 am
Szerző: 76
A rosso corsa egy tizessel dragabb mint az M5, szoval annyira nem olcso (mint en hittem)
tobbet bír kb 1500-el!nalunk+mintáját nézve szerintem jobb lehet az M5 vizelvezetese+szebb gumi! :)
Pályára en is a rossocorsanak adom a +

 

Elküldve: Sat Feb 22, 2014 10:05 am
Szerző: ricsi
A rosso corsa egy tizessel dragabb mint az M5, szoval annyira nem olcso (mint en hittem)

 

Elküldve: Sat Feb 22, 2014 10:04 am
Szerző: 76
Tesokam M5 használ,azt mondja nincs vele gond! :D

 

Elküldve: Sat Feb 22, 2014 9:57 am
Szerző: 76
Nekem érdekes volt az M3 mert kettőt vettem hatra meg régen a 696ra az egyik csuszkalt es szerintem nem volt jobb a sportattacknal viszont egy árban volt, a másikkal semmi baj nem volt. Egyik se volt tultarolt! Az volt a baj,hogy nem voltunk a gozben! ;)

 

Elküldve: Sat Feb 22, 2014 9:38 am
Szerző: dino74
azt írta, hogy nem pályázni, hanem túrázni teee :D
Akkor M5 :D Az M3 bár tudom,hogy Sanci kedvelte,egy barátom az 1100XX-en leginkább utálta.
érdekes mert én is szerettem az m3at

 

Elküldve: Sat Feb 22, 2014 9:13 am
Szerző: TorzsiMTS
Nekem is kellene egy szett új gumi 120/70 és 180/55 a 996s-ra!
Ki milyet ajánlana nekem és honnan?Még sosem vettem gumikat szóval nem tudom,hogy hol érdemes megvenni őket!Nem pályáznék velük csak túrázásra és utcai használatra lesznek!

Köszi
http://www.r17.hu/977-bridgestone-motor ... ban-olcso/

BT016Pro 57e+szállítás :)
azt írta, hogy nem pályázni, hanem túrázni teee :D
Akkor M5 :D Az M3 bár tudom,hogy Sanci kedvelte,egy barátom az 1100XX-en leginkább utálta.

 

Elküldve: Sat Feb 22, 2014 8:45 am
Szerző: dino74
Nekem is kellene egy szett új gumi 120/70 és 180/55 a 996s-ra!
Ki milyet ajánlana nekem és honnan?Még sosem vettem gumikat szóval nem tudom,hogy hol érdemes megvenni őket!Nem pályáznék velük csak túrázásra és utcai használatra lesznek!

Köszi
http://www.r17.hu/977-bridgestone-motor ... ban-olcso/

BT016Pro 57e+szállítás :)
azt írta, hogy nem pályázni, hanem túrázni teee :D

 

Elküldve: Sat Feb 22, 2014 8:44 am
Szerző: dino74
Hozzáértők! Valaki megtudja mondani mi a különbség a supercorsa sp és V2 között?
Köszönöm.
semmi, az sp v2 az újabb, régebben sp volt és az a supercorsa "utcai" ami a panigalen van gyárlag. Nyugodtan rákérdezhettél volna tegnap este a gőzben

 

Elküldve: Sat Feb 22, 2014 8:03 am
Szerző: TorzsiMTS
Nekem is kellene egy szett új gumi 120/70 és 180/55 a 996s-ra!
Ki milyet ajánlana nekem és honnan?Még sosem vettem gumikat szóval nem tudom,hogy hol érdemes megvenni őket!Nem pályáznék velük csak túrázásra és utcai használatra lesznek!

Köszi
http://www.r17.hu/977-bridgestone-motor ... ban-olcso/

BT016Pro 57e+szállítás :)

 

Elküldve: Sat Feb 22, 2014 7:53 am
Szerző: 76
Hozzáértők! Valaki megtudja mondani mi a különbség a supercorsa sp és V2 között?
Köszönöm.

 

Elküldve: Sat Feb 22, 2014 7:34 am
Szerző: 76
Nekem is kellene egy szett új gumi 120/70 és 180/55 a 996s-ra!
Ki milyet ajánlana nekem és honnan?Még sosem vettem gumikat szóval nem tudom,hogy hol érdemes megvenni őket!Nem pályáznék velük csak túrázásra és utcai használatra lesznek!

Köszi
M3,M5 amire neked kell bőven jó!vannak jobbak de azok drágábbak!
M3 62eft
M5 73eft +száll
Majergumi

 

Elküldve: Sat Feb 22, 2014 12:06 am
Szerző: 996s
Nekem is kellene egy szett új gumi 120/70 és 180/55 a 996s-ra!
Ki milyet ajánlana nekem és honnan?Még sosem vettem gumikat szóval nem tudom,hogy hol érdemes megvenni őket!Nem pályáznék velük csak túrázásra és utcai használatra lesznek!

Köszi

 

Elküldve: Fri Feb 21, 2014 8:15 pm
Szerző: angel911
http://www.ducatiklub.hu/aprohirdetes/m ... ett-parban

Van valakinek tapasztalata erről és egyáltalán ebben a méretkombóban jó-e 620-ra?
Kösz!
(ja nem pályázok, nem gyilkolom, nem karistolom a lábtartóval...)

 

Elküldve: Thu Feb 20, 2014 6:17 pm
Szerző: TorzsiMTS
Pár kép a BT-ről Kajakman számára. Az első kettő kép Kakucs és 6000km után,a harmadik már 6500-700 között a vége felé,a bal oldal gyakorlatilag elfogyott :D
megtaláltam, 0km-es gumi volt mindkettő
Király! Az a második annyira aljas :D

 

Elküldve: Thu Feb 20, 2014 4:41 pm
Szerző: dino74
Pár kép a BT-ről Kajakman számára. Az első kettő kép Kakucs és 6000km után,a harmadik már 6500-700 között a vége felé,a bal oldal gyakorlatilag elfogyott :D
megtaláltam, 0km-es gumi volt mindkettő

 

Elküldve: Thu Feb 20, 2014 1:50 pm
Szerző: Zola
15 dolláros állandó guminyomás mérés, ha jól látom motorokra is: http://rightpsi.com/

 

Elküldve: Thu Feb 20, 2014 1:00 pm
Szerző: Kajakman
Pár kép a BT-ről Kajakman számára. Az első kettő kép Kakucs és 6000km után,a harmadik már 6500-700 között a vége felé,a bal oldal gyakorlatilag elfogyott :D
Holnap hozza a futár a szettet :) Köszi a képeket!

 

Elküldve: Thu Feb 20, 2014 12:44 pm
Szerző: TorzsiMTS
Pár kép a BT-ről Kajakman számára. Az első kettő kép Kakucs és 6000km után,a harmadik már 6500-700 között a vége felé,a bal oldal gyakorlatilag elfogyott :D

 

Elküldve: Thu Jan 23, 2014 2:56 pm
Szerző: PETTI
Nincs véletlenül valakinek eladó első gumija? (120 70-60 17)



 

Elküldve: Mon Jan 20, 2014 1:07 pm
Szerző: Másszi
Ez nem járt pályát de nincs rajta elefánt, a közepét meg megette a "rendszám"

nagyon durva aszfalt van arra feletek..... :-)

 

Elküldve: Mon Jan 20, 2014 12:47 pm
Szerző: TorzsiMTS
Ez nem járt pályát de nincs rajta elefánt, a közepét meg megette a "rendszám"
Lépéselőnyöd van Lóri,házhoz mennek a kanyarok :D

 

Elküldve: Mon Jan 20, 2014 12:35 pm
Szerző: Kisfeher
Ez nem járt pályát de nincs rajta elefánt, a közepét meg megette a "rendszám"

 

Elküldve: Fri Jan 17, 2014 6:14 am
Szerző: Kajakman
Szia! Ha feldobod képekkel apróhirdetésbe, megnézném! :) Köszi!

 

Elküldve: Thu Jan 16, 2014 8:28 pm
Szerző: Kisfeher
És a sport túra? :)
Átmenet vagy alakváltó?
az a sportos túra gumi meg a túrás sportgumi ;)
Aha,tehát ha kifordítom akkor úgy is használható?

Van egy pár rosso II eladó,1800km van benne,sf méret,érdekel valakit?
No akor az már használhatatlan ( nincs rajta minta sehol)

 

Elküldve: Thu Jan 16, 2014 7:16 pm
Szerző: András
Köszi a válaszokat asszem a Pirelli nél maradok.

 

Elküldve: Thu Jan 16, 2014 3:54 pm
Szerző: 76
nem okvetlen, a sportgumi nem csak keverékében hanem profiljában is különbözik a túragumitól ;)
És a sport túra? :)
Átmenet vagy alakváltó?
az a sportos túra gumi meg a túrás sportgumi ;)
Aha,tehát ha kifordítom akkor úgy is használható?

Van egy pár rosso II eladó,1800km van benne,sf méret,érdekel valakit?

 

Elküldve: Thu Jan 16, 2014 3:09 pm
Szerző: dino74
Csak egy kérdés,ha egy túra gumin fejlesztenek az nem sport gumi lesz? :)
nem okvetlen, a sportgumi nem csak keverékében hanem profiljában is különbözik a túragumitól ;)
És a sport túra? :)
Átmenet vagy alakváltó?
az a sportos túra gumi meg a túrás sportgumi ;)

 

Elküldve: Thu Jan 16, 2014 12:14 pm
Szerző: TorzsiMTS
Csak egy kérdés,ha egy túra gumin fejlesztenek az nem sport gumi lesz? :)
nem okvetlen, a sportgumi nem csak keverékében hanem profiljában is különbözik a túragumitól ;)
És a sport túra? :)
Átmenet vagy alakváltó?
Transformer :D

 

Elküldve: Thu Jan 16, 2014 9:53 am
Szerző: 76
Csak egy kérdés,ha egy túra gumin fejlesztenek az nem sport gumi lesz? :)
nem okvetlen, a sportgumi nem csak keverékében hanem profiljában is különbözik a túragumitól ;)
És a sport túra? :)
Átmenet vagy alakváltó?

 

Elküldve: Thu Jan 16, 2014 9:04 am
Szerző: dino74
Köszi!És az 1000 i.e is!?
igen azon is Michelin volt !!!
Köszi!Én azt hittem csak Pirelli kell szerelték a ducatikat! Most is Michelin pilot power van rajta nekem nagyon nem jött be..szerintem nagyon csuszik még melegen is!Most készülök a cseréjükre ezért érdeklödtem...Ezeket néztem ki http://www.r17.hu/382-180/55-17-motorgu ... rban-olcs/ Vélemények!!?? Köszi elöre is!
András ne gecizz tegyél fel M5-öt az jól bírja és az ára is ok

 

Elküldve: Thu Jan 16, 2014 9:02 am
Szerző: dino74
Csak egy kérdés,ha egy túra gumin fejlesztenek az nem sport gumi lesz? :)
nem okvetlen, a sportgumi nem csak keverékében hanem profiljában is különbözik a túragumitól ;)