Oldal: 16 / 18

 

Elküldve: Tue Apr 15, 2014 8:34 pm
Szerző: Ringu84
Ha az ára nem szempont és maradnàl a pirellinel akkor rosso crossa. Lapon(Nit) és kanyarba befekezesnel nem a lóerő számít!
És ha számít az ára ?
pirelli angel st vagy a ha sokat akarsz elmenni metzeler roadtec z8
Nekem most lett felrakva Pirelli Angel GT. Igaz nem is az olcsó fajtából való, meg még véleményt se tudnék mondani 70 km után. :)

 

Elküldve: Tue Apr 15, 2014 11:44 am
Szerző: Zola
Köszönöm a tippeket.

 

Elküldve: Mon Apr 14, 2014 9:01 pm
Szerző: dino74
Ha az ára nem szempont és maradnàl a pirellinel akkor rosso crossa. Lapon(Nit) és kanyarba befekezesnel nem a lóerő számít!
És ha számít az ára ?
pirelli angel st vagy a ha sokat akarsz elmenni metzeler roadtec z8

 

Elküldve: Mon Apr 14, 2014 8:17 pm
Szerző: TorzsiMTS
És ha számít az ára ?
akkor ne motorozz! :)
Köszönöm a "hasznos" tanácsot...tanultam belőle.
Téged is buzdítanálak a BT016 Pro-ra, a sima 016-ot annyira nem szerették a többiek,akiknek volt,de a Pro nekem bejött, a hátsó 7500-at elment nekem és 55-56 ezer a szett az R17-nél

 

Elküldve: Mon Apr 14, 2014 7:41 pm
Szerző: Zola
Ha az ára nem szempont és maradnàl a pirellinel akkor rosso crossa. Lapon(Nit) és kanyarba befekezesnel nem a lóerő számít!
És ha számít az ára ?
akkor ne motorozz! :)
Köszönöm a "hasznos" tanácsot...tanultam belőle.

 

Elküldve: Mon Apr 14, 2014 7:03 pm
Szerző: 76
Ha az ára nem szempont és maradnàl a pirellinel akkor rosso crossa. Lapon(Nit) és kanyarba befekezesnel nem a lóerő számít!
És ha számít az ára ?
akkor ne motorozz! :)

 

Elküldve: Mon Apr 14, 2014 6:43 pm
Szerző: Zola
Ha az ára nem szempont és maradnàl a pirellinel akkor rosso crossa. Lapon(Nit) és kanyarba befekezesnel nem a lóerő számít!
És ha számít az ára ?

 

Elküldve: Mon Apr 14, 2014 5:53 pm
Szerző: 76
Ha az ára nem szempont és maradnàl a pirellinel akkor rosso crossa. Lapon(Nit) és kanyarba befekezesnel nem a lóerő számít!

 

Elküldve: Mon Apr 14, 2014 11:53 am
Szerző: Zola
Sziasztok, lehet, h ez volt már téma, de nem találom hirtelen az akkori beírásokat: szóval monster 796-ra sportosabb túra gumira mit javasoltok ? Rosso van rajta, gondoltam ennél most "eggyel ragadósabbat" kipróbálnék, de azért min 6 ekm-t jó lenne ha kitartana a hátsó, ami eddig 8-10 ezret is elment alattam. Alapvetően kanyargós-túrázós, évente pár alkalommal kakucsozós használatra kellene...van ilyenre jó választás sztetek ? Rosso II épp ennyivel több-jobb a Rossonál ? Corsa már felesleges ilyen használatra és LE-re ?

 

Elküldve: Sun Mar 30, 2014 10:30 pm
Szerző: Jipii
Erről a helyről rendelt már valaki: http://www.kerekcsere.hu/ ?
A Pirelli Angel GT ha külön veszem meg az első, és hátsó gumit még akkor is 15 ezerrel olcsóbb mint ahol eddig néztem párban. Igaz, ahol eddig néztem az melóból hazafelé pont útba esik, így csak megveszem délután és kész, nem kell a házhoz szállítással vacakolni.
én igen. itt van a szomszédomban..

 

Elküldve: Sun Mar 30, 2014 5:14 pm
Szerző: 76
M5

 

Elküldve: Sun Mar 30, 2014 5:12 pm
Szerző: 76
4500km van benne és van még 1mm.M5

 

Elküldve: Sat Mar 29, 2014 2:02 pm
Szerző: Ringu84
Erről a helyről rendelt már valaki: http://www.kerekcsere.hu/ ?
A Pirelli Angel GT ha külön veszem meg az első, és hátsó gumit még akkor is 15 ezerrel olcsóbb mint ahol eddig néztem párban. Igaz, ahol eddig néztem az melóból hazafelé pont útba esik, így csak megveszem délután és kész, nem kell a házhoz szállítással vacakolni.

 

Elküldve: Thu Mar 13, 2014 8:54 pm
Szerző: 996s
Te ez szarrá van kopva! Már nincs is rajta a minta! :D
Viszem is mintát vágatni bele jövő héten.500 ft-t géppel bemintázzák állítólag.A srác mondta,hogy addig ne álljak meg a rendőrnek!Hehe...


 

Elküldve: Thu Mar 13, 2014 8:49 pm
Szerző: 76
Te ez szarrá van kopva! Már nincs is rajta a minta! :D

 

Elküldve: Thu Mar 13, 2014 8:47 pm
Szerző: 996s
nem értek én a lovakhoz sem, viszont a K önmagában kevés mert mögötte van a szám ami a keménységet jelöli. Más kérdés, hogy én 30at sosem adnék egy használt hátsóért, persze nem látom az állapotát.
Nekem van egy garnitúra slick ha érdekel valakit
A gumin k-kompzit van írva,nem k1,k2, vagy k3!
Párban voltak és a régi első gumimat is beszámította a srác szóval kipróbálom,hogy milyen!Inkább ezeket nyúzom a pályán,már amennyire én tudom nyúzni,mint a vadonatúj M3-s.Azokkal jó lesz túrázgatni.
Itt van pár kép rólunk,a közepén tényleg fényesek és a szélein látszik a használat egy kicsit!
ja párban faja, csak hátsót emlegettél ;)
Írtam a #125-ben,hogy egy PÁR 2011-s kiadású,na de mindegy is!
Köszönöm mindenkinek a hozzászólást!
Holnap megyek a Pannon ringre megnézni,hogy milyen is egy ilyen pályanap!

 

Elküldve: Thu Mar 13, 2014 8:25 pm
Szerző: dino74
Én is furcsállom,de a srác sokat pályázik a Pannonon és ad vesz gumikat!Említettem neki,hogy kiszeretném próbálni a pályázást és mondta,hogy beszámítja az első lecserélt gumimat is.Neki azért nem jó,mert ez 180/55/17 és ő 190/60-t használ!Amúgy 30-ért adja!
Mivel én nem értek a gumikhoz ezért is kérdeztelek meg benneteket,hogy megéri-e!
Ez jobb,mint az M3-s pályára,nem?
nem értek én a lovakhoz sem, viszont a K önmagában kevés mert mögötte van a szám ami a keménységet jelöli. Más kérdés, hogy én 30at sosem adnék egy használt hátsóért, persze nem látom az állapotát.
Nekem van egy garnitúra slick ha érdekel valakit
A gumin k-kompzit van írva,nem k1,k2, vagy k3!
Párban voltak és a régi első gumimat is beszámította a srác szóval kipróbálom,hogy milyen!Inkább ezeket nyúzom a pályán,már amennyire én tudom nyúzni,mint a vadonatúj M3-s.Azokkal jó lesz túrázgatni.
Itt van pár kép rólunk,a közepén tényleg fényesek és a szélein látszik a használat egy kicsit!
ja párban faja, csak hátsót emlegettél ;)

 

Elküldve: Thu Mar 13, 2014 7:24 pm
Szerző: 996s
nem értek én a lovakhoz sem, viszont a K önmagában kevés mert mögötte van a szám ami a keménységet jelöli. Más kérdés, hogy én 30at sosem adnék egy használt hátsóért, persze nem látom az állapotát.
Nekem van egy garnitúra slick ha érdekel valakit
A gumin k-kompzit van írva,nem k1,k2, vagy k3!
Párban voltak és a régi első gumimat is beszámította a srác szóval kipróbálom,hogy milyen!Inkább ezeket nyúzom a pályán,már amennyire én tudom nyúzni,mint a vadonatúj M3-s.Azokkal jó lesz túrázgatni.
Itt van pár kép rólunk,a közepén tényleg fényesek és a szélein látszik a használat egy kicsit!
Cserelketed az utcait es a slicket majd vagy van kulin kereked?
Nem nincs külön kerekem és így kénytelen leszek cserélgetni,de amúgy sem tervezek 4-5-nél több pályanapot idén.Csak tanulni akarok menni a ringre,mert igen rám fér.Szerintem ezek a gumik nekem kitartanak vagy 2 évet!

 

Elküldve: Thu Mar 13, 2014 5:36 pm
Szerző: stafford
Én is furcsállom,de a srác sokat pályázik a Pannonon és ad vesz gumikat!Említettem neki,hogy kiszeretném próbálni a pályázást és mondta,hogy beszámítja az első lecserélt gumimat is.Neki azért nem jó,mert ez 180/55/17 és ő 190/60-t használ!Amúgy 30-ért adja!
Mivel én nem értek a gumikhoz ezért is kérdeztelek meg benneteket,hogy megéri-e!
Ez jobb,mint az M3-s pályára,nem?
nem értek én a lovakhoz sem, viszont a K önmagában kevés mert mögötte van a szám ami a keménységet jelöli. Más kérdés, hogy én 30at sosem adnék egy használt hátsóért, persze nem látom az állapotát.
Nekem van egy garnitúra slick ha érdekel valakit
A gumin k-kompzit van írva,nem k1,k2, vagy k3!
Párban voltak és a régi első gumimat is beszámította a srác szóval kipróbálom,hogy milyen!Inkább ezeket nyúzom a pályán,már amennyire én tudom nyúzni,mint a vadonatúj M3-s.Azokkal jó lesz túrázgatni.
Itt van pár kép rólunk,a közepén tényleg fényesek és a szélein látszik a használat egy kicsit!
Cserelketed az utcait es a slicket majd vagy van kulin kereked?

 

Elküldve: Thu Mar 13, 2014 5:21 pm
Szerző: 996s
Sziasztok!

Szerintetek érdemes lenne megvenni egy pár 2011-s kiadású Metzeler Racetec Interact Comp-K-t?Állítólag csak egy kört volt fent tavaly októberben egy pályagépen és szinte 0 kopás van rajta!
Pályán akarom kipróbálni a motorom és ezért ajánlotta valaki nekem ezt,nagyon jó áron van!!!

Köszi
CompK amatőr pályásoknak való, elvileg gumimelegítő sem kell hozzá. Kevésbé tapad, mint a kimondott versenygumi, de arra amire Te szeretnéd használni, arra tökéletes választás...főleg ennyi pénzért.
Köszi!

 

Elküldve: Thu Mar 13, 2014 5:14 pm
Szerző: sarkany
Sziasztok!

Szerintetek érdemes lenne megvenni egy pár 2011-s kiadású Metzeler Racetec Interact Comp-K-t?Állítólag csak egy kört volt fent tavaly októberben egy pályagépen és szinte 0 kopás van rajta!
Pályán akarom kipróbálni a motorom és ezért ajánlotta valaki nekem ezt,nagyon jó áron van!!!

Köszi
CompK amatőr pályásoknak való, elvileg gumimelegítő sem kell hozzá. Kevésbé tapad, mint a kimondott versenygumi, de arra amire Te szeretnéd használni, arra tökéletes választás...főleg ennyi pénzért.

 

Elküldve: Thu Mar 13, 2014 4:57 pm
Szerző: 996s
Ki az aki egy körért vesz egy gumit 90eft-ért és utána meg eladja kb 25eft-ért?
Ha pár körös akkor vedd meg nyugodtan de így látatlanban..........
Én is furcsállom,de a srác sokat pályázik a Pannonon és ad vesz gumikat!Említettem neki,hogy kiszeretném próbálni a pályázást és mondta,hogy beszámítja az első lecserélt gumimat is.Neki azért nem jó,mert ez 180/55/17 és ő 190/60-t használ!Amúgy 30-ért adja!
Mivel én nem értek a gumikhoz ezért is kérdeztelek meg benneteket,hogy megéri-e!
Ez jobb,mint az M3-s pályára,nem?
nem értek én a lovakhoz sem, viszont a K önmagában kevés mert mögötte van a szám ami a keménységet jelöli. Más kérdés, hogy én 30at sosem adnék egy használt hátsóért, persze nem látom az állapotát.
Nekem van egy garnitúra slick ha érdekel valakit
A gumin k-kompzit van írva,nem k1,k2, vagy k3!
Párban voltak és a régi első gumimat is beszámította a srác szóval kipróbálom,hogy milyen!Inkább ezeket nyúzom a pályán,már amennyire én tudom nyúzni,mint a vadonatúj M3-s.Azokkal jó lesz túrázgatni.
Itt van pár kép rólunk,a közepén tényleg fényesek és a szélein látszik a használat egy kicsit!

 

Elküldve: Thu Mar 13, 2014 10:56 am
Szerző: dino74
Sziasztok!

Szerintetek érdemes lenne megvenni egy pár 2011-s kiadású Metzeler Racetec Interact Comp-K-t?Állítólag csak egy kört volt fent tavaly októberben egy pályagépen és szinte 0 kopás van rajta!
Pályán akarom kipróbálni a motorom és ezért ajánlotta valaki nekem ezt,nagyon jó áron van!!!

Köszi
Ki az aki egy körért vesz egy gumit 90eft-ért és utána meg eladja kb 25eft-ért?
Ha pár körös akkor vedd meg nyugodtan de így látatlanban..........
Én is furcsállom,de a srác sokat pályázik a Pannonon és ad vesz gumikat!Említettem neki,hogy kiszeretném próbálni a pályázást és mondta,hogy beszámítja az első lecserélt gumimat is.Neki azért nem jó,mert ez 180/55/17 és ő 190/60-t használ!Amúgy 30-ért adja!
Mivel én nem értek a gumikhoz ezért is kérdeztelek meg benneteket,hogy megéri-e!
Ez jobb,mint az M3-s pályára,nem?
nem értek én a lovakhoz sem, viszont a K önmagában kevés mert mögötte van a szám ami a keménységet jelöli. Más kérdés, hogy én 30at sosem adnék egy használt hátsóért, persze nem látom az állapotát.
Nekem van egy garnitúra slick ha érdekel valakit

 

Elküldve: Thu Mar 13, 2014 9:50 am
Szerző: 996s
Sziasztok!

Szerintetek érdemes lenne megvenni egy pár 2011-s kiadású Metzeler Racetec Interact Comp-K-t?Állítólag csak egy kört volt fent tavaly októberben egy pályagépen és szinte 0 kopás van rajta!
Pályán akarom kipróbálni a motorom és ezért ajánlotta valaki nekem ezt,nagyon jó áron van!!!

Köszi
Ki az aki egy körért vesz egy gumit 90eft-ért és utána meg eladja kb 25eft-ért?
Ha pár körös akkor vedd meg nyugodtan de így látatlanban..........
Én is furcsállom,de a srác sokat pályázik a Pannonon és ad vesz gumikat!Említettem neki,hogy kiszeretném próbálni a pályázást és mondta,hogy beszámítja az első lecserélt gumimat is.Neki azért nem jó,mert ez 180/55/17 és ő 190/60-t használ!Amúgy 30-ért adja!
Mivel én nem értek a gumikhoz ezért is kérdeztelek meg benneteket,hogy megéri-e!
Ez jobb,mint az M3-s pályára,nem?

 

Elküldve: Thu Mar 13, 2014 8:28 am
Szerző: 76
Sziasztok!

Szerintetek érdemes lenne megvenni egy pár 2011-s kiadású Metzeler Racetec Interact Comp-K-t?Állítólag csak egy kört volt fent tavaly októberben egy pályagépen és szinte 0 kopás van rajta!
Pályán akarom kipróbálni a motorom és ezért ajánlotta valaki nekem ezt,nagyon jó áron van!!!

Köszi
Ki az aki egy körért vesz egy gumit 90eft-ért és utána meg eladja kb 25eft-ért?
Ha pár körös akkor vedd meg nyugodtan de így látatlanban..........

 

Elküldve: Thu Mar 13, 2014 7:54 am
Szerző: 996s
Sziasztok!

Szerintetek érdemes lenne megvenni egy pár 2011-s kiadású Metzeler Racetec Interact Comp-K-t?Állítólag csak egy kört volt fent tavaly októberben egy pályagépen és szinte 0 kopás van rajta!
Pályán akarom kipróbálni a motorom és ezért ajánlotta valaki nekem ezt,nagyon jó áron van!!!

Köszi

 

Elküldve: Sun Mar 09, 2014 9:18 pm
Szerző: Ringu84
Az oldalsó mintázat még sűrűbb lett.

 

Elküldve: Sun Mar 09, 2014 8:30 pm
Szerző: 76

 

Elküldve: Sun Mar 02, 2014 11:38 am
Szerző: stafford
hmm hogy? Távtartó és csapágy van benne!
Elől ne kérdezd, én se tudom hogy sikerült nekik. :)
Hátul meg a feszítő csavart sikerült úgy meghúzni, hogy mikor legközelebb otthon vettem volna ki egyből, semmi erőfeszítés nélkül beleszakadt. Jó, ez tudom, bárkivel előfordulhat, de egy motoros szerelő azért lehet hamarabb odafigyel az ilyen dolgokra.
pont elöl nem értem, mert távtartó és csapagy van benne, tehát ha össze tudod húzni akkor kis erővel összehúzza. Akkora erőt meg már csak nem fejt ki, hogy össze nyomja a csapágyat meg a távtartót, cseréltél ilyesmit?
Kifelejtettek a tavtartot :)

 

Elküldve: Sun Mar 02, 2014 11:26 am
Szerző: Ringu84
hmm hogy? Távtartó és csapágy van benne!
Elől ne kérdezd, én se tudom hogy sikerült nekik. :)
Hátul meg a feszítő csavart sikerült úgy meghúzni, hogy mikor legközelebb otthon vettem volna ki egyből, semmi erőfeszítés nélkül beleszakadt. Jó, ez tudom, bárkivel előfordulhat, de egy motoros szerelő azért lehet hamarabb odafigyel az ilyen dolgokra.
pont elöl nem értem, mert távtartó és csapagy van benne, tehát ha össze tudod húzni akkor kis erővel összehúzza. Akkora erőt meg már csak nem fejt ki, hogy össze nyomja a csapágyat meg a távtartót, cseréltél ilyesmit?
Én nem, és őszintén nem is írtam volna le, ha nem a Doki mondta volna nekem is. Aztán lehet a sok igazság között amit szokott nekem mondani pont ez az egy volt a kamu duma. :D
Azt mondjuk elérte vele, hogy idén vele cseréltetem majd le a gumit. :)

 

Elküldve: Sun Mar 02, 2014 10:58 am
Szerző: dino74
Motoros szerelő kell. Nekem az autós elől és hátul is túl erősen húzta meg a csavarokat. Elől kicsit össze felé tartott a villa is.
hmm hogy? Távtartó és csapágy van benne!
Elől ne kérdezd, én se tudom hogy sikerült nekik. :)
Hátul meg a feszítő csavart sikerült úgy meghúzni, hogy mikor legközelebb otthon vettem volna ki egyből, semmi erőfeszítés nélkül beleszakadt. Jó, ez tudom, bárkivel előfordulhat, de egy motoros szerelő azért lehet hamarabb odafigyel az ilyen dolgokra.
pont elöl nem értem, mert távtartó és csapagy van benne, tehát ha össze tudod húzni akkor kis erővel összehúzza. Akkora erőt meg már csak nem fejt ki, hogy össze nyomja a csapágyat meg a távtartót, cseréltél ilyesmit?

 

Elküldve: Sun Mar 02, 2014 10:06 am
Szerző: kopi
Motoros szerelő kell. Nekem az autós elől és hátul is túl erősen húzta meg a csavarokat. Elől kicsit össze felé tartott a villa is.
hmm hogy? Távtartó és csapágy van benne!
Elől ne kérdezd, én se tudom hogy sikerült nekik. :)
Hátul meg a feszítő csavart sikerült úgy meghúzni, hogy mikor legközelebb otthon vettem volna ki egyből, semmi erőfeszítés nélkül beleszakadt. Jó, ez tudom, bárkivel előfordulhat, de egy motoros szerelő azért lehet hamarabb odafigyel az ilyen dolgokra.
Ezért szedem le magam otthon a kereket és viszem a gumishoz kocsival .

 

Elküldve: Sun Mar 02, 2014 9:35 am
Szerző: Ringu84
Motoros szerelő kell. Nekem az autós elől és hátul is túl erősen húzta meg a csavarokat. Elől kicsit össze felé tartott a villa is.
hmm hogy? Távtartó és csapágy van benne!
Elől ne kérdezd, én se tudom hogy sikerült nekik. :)
Hátul meg a feszítő csavart sikerült úgy meghúzni, hogy mikor legközelebb otthon vettem volna ki egyből, semmi erőfeszítés nélkül beleszakadt. Jó, ez tudom, bárkivel előfordulhat, de egy motoros szerelő azért lehet hamarabb odafigyel az ilyen dolgokra.

 

Elküldve: Sat Mar 01, 2014 7:59 pm
Szerző: TorzsiMTS
Véder nagy úr csak az "erőben" bizunk
177Nm már nem kis erő,abban lehet bízni :D

 

Elküldve: Sat Mar 01, 2014 6:56 pm
Szerző: Kisfeher
Véder nagy úr csak az "erőben" bizunk

 

Elküldve: Sat Mar 01, 2014 12:23 am
Szerző: dino74
Vegyetek már egy nyomatékkulcsot ha már otthon nyomjátok

 

Elküldve: Fri Feb 28, 2014 8:54 pm
Szerző: Kisfeher
Ja ja motoroshoz.!hátúl jó az ató centir elől meg kézi mert ugye kicsi a tengely átmér.
A csavar meghúzás hát van egy barátom usa ban amatőrben nyomja pályán azt mondta 1 méteres hoszabitó oszt szevasz. Én nekem bejött. De ezt már comenteltem vannak akik kifogásolják de hát no. Kúpos és fém.

 

Elküldve: Fri Feb 28, 2014 7:34 am
Szerző: dino74
Motoros szerelő kell. Nekem az autós elől és hátul is túl erősen húzta meg a csavarokat. Elől kicsit össze felé tartott a villa is.
arról nem is beszélve, hogy nagyobb nyomatékkal kell lehúzni a motor kerekeit mint a kocsit
Sf elöl 63 hátul 176
Kocsi alukerék 19

 

Elküldve: Fri Feb 28, 2014 7:32 am
Szerző: dino74
Motoros szerelő kell. Nekem az autós elől és hátul is túl erősen húzta meg a csavarokat. Elől kicsit össze felé tartott a villa is.
hmm hogy? Távtartó és csapágy van benne!

 

Elküldve: Thu Feb 27, 2014 7:00 pm
Szerző: Ringu84
Motoros szerelő kell. Nekem az autós elől és hátul is túl erősen húzta meg a csavarokat. Elől kicsit össze felé tartott a villa is.

 

Elküldve: Wed Feb 26, 2014 2:00 pm
Szerző: wolvesmonster93
Én a Diablo Rosso Corsa-t választottam - ismét.... :)

 

Elküldve: Wed Feb 26, 2014 9:19 am
Szerző: 996s
Köszi srácok!

 

Elküldve: Wed Feb 26, 2014 9:04 am
Szerző: 76
Uraim,megrendeltem az M3 gumikat és azt szeretném kérdezni,hogy egy autógumis műhelybe is fel tudják rakni vagy kifejezetten motoros gumishoz kell,hogy elmenjek?

Tudom,hogy hülye kérdés,de amint már írtam ez az első új gumi amit valaha is vettem!

Köszönöm
Szerintem motoroshoz menj, mielőtt az autós elgörbíti/eltöri a féktárcsákat (saját tapasztalat). Az első kerékkel vannak bajban általában.
ők saját magukkal vannak bajban! :)
Motorost keress,nekem összekercolták a felnit Z autósok.

 

Elküldve: Wed Feb 26, 2014 8:00 am
Szerző: dino74
Olyat keress aki kézzel centíroz, az a tuti! A gépi centír a motornál nekem nem vált be!
hátra az autó teljesen jó, elsőt meg csak kézzel lehet

 

Elküldve: Tue Feb 25, 2014 11:32 pm
Szerző: SQ
Olyat keress aki kézzel centíroz, az a tuti! A gépi centír a motornál nekem nem vált be!

 

Elküldve: Tue Feb 25, 2014 10:54 pm
Szerző: TorzsiMTS
Uraim,megrendeltem az M3 gumikat és azt szeretném kérdezni,hogy egy autógumis műhelybe is fel tudják rakni vagy kifejezetten motoros gumishoz kell,hogy elmenjek?

Tudom,hogy hülye kérdés,de amint már írtam ez az első új gumi amit valaha is vettem!

Köszönöm
Motorban jártas szerelőt keress!

 

Elküldve: Tue Feb 25, 2014 10:06 pm
Szerző: RSkiller
Uraim,megrendeltem az M3 gumikat és azt szeretném kérdezni,hogy egy autógumis műhelybe is fel tudják rakni vagy kifejezetten motoros gumishoz kell,hogy elmenjek?

Tudom,hogy hülye kérdés,de amint már írtam ez az első új gumi amit valaha is vettem!

Köszönöm
Szerintem motoroshoz menj, mielőtt az autós elgörbíti/eltöri a féktárcsákat (saját tapasztalat). Az első kerékkel vannak bajban általában.

 

Elküldve: Tue Feb 25, 2014 9:58 pm
Szerző: 996s
Uraim,megrendeltem az M3 gumikat és azt szeretném kérdezni,hogy egy autógumis műhelybe is fel tudják rakni vagy kifejezetten motoros gumishoz kell,hogy elmenjek?

Tudom,hogy hülye kérdés,de amint már írtam ez az első új gumi amit valaha is vettem!

Köszönöm

 

Elküldve: Mon Feb 24, 2014 5:48 pm
Szerző: MihalyZotya
tessék mekkora a különbség a felhasználók között! Vodka,Dino,Fox és nalam 2 hátsó 1 elso!
Na de ti jártok pályázni is. Egy pályanapon többet kopik nálatok a hátsó gumi mint nálam a teljes szezonban. :D
Én olyan Jipii-féle Cafe Racer stílusban nyomom. :)
Ezért is fogom most majd a Pirelli Angel GT-t kipróbálni.
A Jipii àll! :)
Sőt,nem csak áll,de még azt is szélárnyékban teszi!!
Neki nem kopik a gumija,hanem vastagszik!!

 

Elküldve: Sun Feb 23, 2014 6:34 pm
Szerző: dino74
Ember legyen a talpán aki kikísérletezgeti, hogy melyik gumikombinációk lehetnek a legjobbak.
Anno a Pirelli Diablo nálam aránylag egyszerre kopott el elől, és hátul is. Most az M5-nél a hátsó egy kicsit hamarabb, de így sincs sok különbség, az első lehet 500-700 km-rel többet bírna.
tessék mekkora a különbség a felhasználók között! Vodka,Dino,Fox és nalam 2 hátsó 1 elso!
Na de ti jártok pályázni is. Egy pályanapon többet kopik nálatok a hátsó gumi mint nálam a teljes szezonban. :D
Én olyan Jipii-féle Cafe Racer stílusban nyomom. :)
Ezért is fogom most majd a Pirelli Angel GT-t kipróbálni.
ha így nézzük nekem 4 hátsó 1 első ;)