Avatar
 Dani
#6741
az a baj, idejön valaki a "mit vegyek" kérdéssel (teljesen jóhiszeműen), de senki nem mondja azt, hogy barátom neked a,b,c gumik valók, a másiknak aki rakja neki c,d és e gumik. mindenki írja, hogy én ezzel azzal elmentem ennyi annyi kilométert, meg egyszer sem csúszott meg = ez a fasza, aztán legyél kisegítve.
lehet nem is lehet mondani, talán nincs olyan ember, aki hasznos tanácsot tud adni, márkától és elfogultságtól függetlenül. talán az lenne a leghasznosabb, ha csinálnánk egy listát, hogy ezeket a gumikat ajánljuk, túrázástól nyelezésig bezárólag, ilyen és ilyen átfedéssel. csak ehhez kellene a tudás, én csak összerakni tudom :)


Vezetés technikai tréningen mindig azt mondják, hogy mindenkinek magának kell megtalálni a vezetési stílusához legmegfelelőbb gumit.
Tanácsot, meg tippet lehet adni, de ha valakinek bejön "a" gumi, nem biztos, hogy a másiknak is megfelelő lesz. :(

Én most a második pár gumimat koptatom, és tudom, hogy a mostani jobban bejött mint az előző, és ezért a következő is ilyen típusú lesz. :)
Avatar
 dino74
#6740
Szerintem ezt nagyjából megcsinálja helyettünk a gyár amikor pl. 1199-re nem angelt hanem supercorsat rak,a többi meg már csak márka,vallás kérdése. No meg ki az a sanyi,hogy tanácsot adjon? Ha véletlenül elesik akkor meg én vagyok a hibás.
faszkalap de ha túrázni használja ne tegyan már rá supercorsat
Avatar
 Ringu84
#6738
Én eddig négy féle gumit használtam. Az első amit az S4-re vettem az a Pirelli Diablo volt. Nekem annyiban jó volt, hogy akkoriban nem is nagyon nyomtam neki mint kezdő motoros, tapadt amikor kellett, de sose nyomtam neki, el is ment 12 ezret.
Azután váltottam Metzeller M5-re ami nagyon jól működött úgy is, hogy már én is kezdtem egyre jobban, és lendületesen menni. De érezhetően nem hoztam ki belőle a maximumot, és így elment 8ezet km-t.
Az év elején még az S4-re rakattam Pirelli Angel GT-ket, és hiába volt sport/túra gumi (az M5 ugye már sportnak minősül), az érvényesült amit írtatok is, nagyon feküdt a stílusomnak. Ugyanolyan tempót mentem vele mint az M5-ttel, sőt egy idő után még jobban ki tudtam tolni a határaimat. Esőben is jól működött, az évednyitón nem volt gond a felhőszakadás sem. :) Azt nem tudom, hogy menyit bírt volna, mert 2-3 ezret mentem vele mikor eladtam a motorral együtt, de szinte csak a közepéről kopott le a GT felirat.
Most az S4R-en Pirelli Rosso Corsa van, ami nagyon jól tapad, de megint azt érzem, mint az M5-nél, hogy bőven lenne még benne tartalék. Ráadásul csak mostanában kezdtem megbarátkozni azzal, hogy az Angel GT-hez képest sokkal nagyobb a különbség a középső keményebb és szélső lágyabb rétegek között. A GT-n szép fokozatos a rétegek közötti átmenet. Engem eleinte zavart, hogy ahogy dölt a motor úgy hirtelen változott a tapadás milyensége, hiába éreztem, hogy jobban tapad, az a hirtelen átmenet akkor is elbizonytalanított. Ez mondjuk egy tapasztaltabb motorosnál már nem fordul elő. Ami viszont szokatlan, hogy esőben is szépen, kultúráltan lehet terelni. Ezalatt a két hónap alatt marhasokszor megáztam, és persze olyankor visszavettem a tempóból, de azért autókat előzgetve is óvatosan, de szépen tudtam vele menni. Azt nem tudom még, hogy mennyit fog bírni a gumi, de szerintem az M5 8 ezer km-ét tuti nem lépi túl, szerintem inkább kevesebb lesz.

A négy gumi közül nekem az Angel GT tetszett eddig a legjobban. Nem volt megszokási idő, kezdettől fogva jól lehetett érezni a gumit, és az én képességeimhez tökéletesen megfelelt, nem elmebeteg módjára, de lendületesen lehetett vele hajtani.
Ami miatt mégsem vagyok abban biztos, hogy ezt vegyem-e legközelebb, az az hogy anno a GT-t a 101 lovas S4-en használtam amire tökéletes volt, viszont az S4R egy csöppet erősebb (ugye még meg is van piszkálva), és tartok attól, hogy ahol a Rosso Corsa még lazán betapad, ott a GT-n már kifogna a plusz lóerő.
Bár ezzel pont annak mondok ellent, amit itt emlegetünk, hogy a vezetési stílushoz kell gumit választani, és nem a motorhoz.

Na meg az is fontos szerintem a gumiválasztásnál, hogy ki milyen fejlődésen megy keresztűl. Pl. én még elég rendesen fejlődési fázisban vagyok, mindig érzem, hogy évről évre egy kicsit jobban megy a motorozás. Lehet ilyenkor meg pont, hogy az ember adott stílusához, és tudásához képest egy kicsit komolyabb gumit kellene választani, hogy hagyjon teret a továbbfejlődésre?
Avatar
 Kajakman
#6737
pont ma beszéltük a Balázzsal, hogy sokan megveszitek tök feleslegesen a tapadós gumikat és ettől érzed biztonságban magad, pedig nem így van. Imike ha te a qulifierrel elmentél 6-7ezer km-ert akkor neked arra a tapadásra nem nagyon volt szükséged. Én azt mondom mindenki a felhasználásnak megfelelően vegyen gumit. Egy túrasport gumival pl angel gt vagy rosso2 sokkal biztonságosabban motorozol mint egy pályagumival, mivel a profil kialakítása alkalmasabb a közúton előforduló váratlan körülményekre mint pl sárfelhordás, víz, por stb. Egy pálya gumi kompromisszumok nélkül pályára van kifejlesztve ahol ideálisak a körülmények és feszegetve vannak a határok. Én azt mondom, hogy közúton nem a kanyarsebesség a lényeg, azt eléred bármelyik utcai gumival, hanem az, hogy a gumi hogy alkalmazkodik a környezethez hőmérséklet, útburkolat, nedvesség, szennyeződés. Baszhatod az ultra gumidat ha 12 fokban a poros aszfalton eltaknyolsz.
De ha igazán raj vagy akkor k0 veszel
Kérdezzétek a Levo-t, mit ajánl az Alpokba! :))
ki az a Levo?
Solczi Levente, Ő volt aki nagyon megszerette a supercorsa-t, 10 fokot és az esőt az WDW afteren az Alpokban :)

Amúgy meg szerintem tök jó, hogy vagy Te a Sanci, leírod, h kurva sokat mentél ezzel meg ezzel a gumival, és kurvajó. X gumival is mentél, de Y jobb volt. Metzellert nagyon szeretted. Aztán van aki Bridgestonnal ment, de mondjuk csak országúton, pályázni nem szeret, inkább laza túrák, a dőlésszög kevésbé érdekli, mint a futásteljesítmény. Aztán megint más leszarja, hogy 2-3000km alatt kinyírja a gumit, de csak meleg időben és ész nélkül tolja. Aztán jön valaki új, nincs tapasztalata, hogy 600-as monsterre, SF-re, használtan vásárolt kopott gumival szerelt gépére mit kéne rakni, elolvassa arra a típusra ki mit használt, és hova ajánlja, milyen véleménnyel volt, aztán rábök egyre, amelyet a legtöbben dícsérnek. Szerintem sokan örülnének neki.
Avatar
 76
#6736
multira scorpiont rak, ami süninek tökéletes, mert ő földúton megy, viszont nyélpistinek meg szar, mert 180-nál megcsúszik amikor határon van...

levo meg a kékbőrruhás
azt ugye tudod,hogy a multi név egy reklámfogás? :)
Avatar
 ricsi
#6735
multira scorpiont rak, ami süninek tökéletes, mert ő földúton megy, viszont nyélpistinek meg szar, mert 180-nál megcsúszik amikor határon van...

levo meg a kékbőrruhás
Avatar
 76
#6734

Én is legalább márkaazonosat gondoltam. Annyira raj nem vagyok, de tapaggyon. Mi a különbség ezek között kb?
pont ma beszéltük a Balázzsal, hogy sokan megveszitek tök feleslegesen a tapadós gumikat és ettől érzed biztonságban magad, pedig nem így van. Imike ha te a qulifierrel elmentél 6-7ezer km-ert akkor neked arra a tapadásra nem nagyon volt szükséged. Én azt mondom mindenki a felhasználásnak megfelelően vegyen gumit. Egy túrasport gumival pl angel gt vagy rosso2 sokkal biztonságosabban motorozol mint egy pályagumival, mivel a profil kialakítása alkalmasabb a közúton előforduló váratlan körülményekre mint pl sárfelhordás, víz, por stb. Egy pálya gumi kompromisszumok nélkül pályára van kifejlesztve ahol ideálisak a körülmények és feszegetve vannak a határok. Én azt mondom, hogy közúton nem a kanyarsebesség a lényeg, azt eléred bármelyik utcai gumival, hanem az, hogy a gumi hogy alkalmazkodik a környezethez hőmérséklet, útburkolat, nedvesség, szennyeződés. Baszhatod az ultra gumidat ha 12 fokban a poros aszfalton eltaknyolsz.
De ha igazán raj vagy akkor k0 veszel
Kérdezzétek a Levo-t, mit ajánl az Alpokba! :))
ki az a Levo?
Avatar
 76
#6733
Szerintem ezt nagyjából megcsinálja helyettünk a gyár amikor pl. 1199-re nem angelt hanem supercorsat rak,a többi meg már csak márka,vallás kérdése. No meg ki az a sanyi,hogy tanácsot adjon? Ha véletlenül elesik akkor meg én vagyok a hibás.
Avatar
 Kajakman
#6732
az a baj, idejön valaki a "mit vegyek" kérdéssel (teljesen jóhiszeműen), de senki nem mondja azt, hogy barátom neked a,b,c gumik valók, a másiknak aki rakja neki c,d és e gumik. mindenki írja, hogy én ezzel azzal elmentem ennyi annyi kilométert, meg egyszer sem csúszott meg = ez a fasza, aztán legyél kisegítve.
lehet nem is lehet mondani, talán nincs olyan ember, aki hasznos tanácsot tud adni, márkától és elfogultságtól függetlenül. talán az lenne a leghasznosabb, ha csinálnánk egy listát, hogy ezeket a gumikat ajánljuk, túrázástól nyelezésig bezárólag, ilyen és ilyen átfedéssel. csak ehhez kellene a tudás, én csak összerakni tudom :)
Támogatom, egyben szívesen kitölteném. Minél többen töltjük ki, annál jobb képet lehetne látni. Nem is a tudás, inkább a tapasztalat :) Akárcsak annyit is, h melyik gumit használják/szeretik a legtöbben.
Avatar
 ricsi
#6731
az a baj, idejön valaki a "mit vegyek" kérdéssel (teljesen jóhiszeműen), de senki nem mondja azt, hogy barátom neked a,b,c gumik valók, a másiknak aki rakja neki c,d és e gumik. mindenki írja, hogy én ezzel azzal elmentem ennyi annyi kilométert, meg egyszer sem csúszott meg = ez a fasza, aztán legyél kisegítve.
lehet nem is lehet mondani, talán nincs olyan ember, aki hasznos tanácsot tud adni, márkától és elfogultságtól függetlenül. talán az lenne a leghasznosabb, ha csinálnánk egy listát, hogy ezeket a gumikat ajánljuk, túrázástól nyelezésig bezárólag, ilyen és ilyen átfedéssel. csak ehhez kellene a tudás, én csak összerakni tudom :)
Avatar
 76
#6730
Ez a gumi kerdes eleg érdekes,mert mindenkinek a tudásához kene gumit venni azt szem elott tartva,hogy hol használod a legtöbbet. Hosszú listám van azokról akiknek teljesen feleslegesen van fent palyagumi! :)
Avatar
 NIT
#6729
De ott Te vagy a majdnem-leggyorsabb szóval... érted... de ugye nincs harag? :D
Avatar
 imike
#6728
És 170/60 helyett 180/55? Nem menőzésből, hanem ha nincs a kiválasztott típusbol?
Avatar
 ricsi
#6727
a prezidentek közti gyors közvélemény-kutatásom alapján sokan a dunlop sportsmart2-re esküsznek.
Avatar
 dino74
#6726

Én is legalább márkaazonosat gondoltam. Annyira raj nem vagyok, de tapaggyon. Mi a különbség ezek között kb?
pont ma beszéltük a Balázzsal, hogy sokan megveszitek tök feleslegesen a tapadós gumikat és ettől érzed biztonságban magad, pedig nem így van. Imike ha te a qulifierrel elmentél 6-7ezer km-ert akkor neked arra a tapadásra nem nagyon volt szükséged. Én azt mondom mindenki a felhasználásnak megfelelően vegyen gumit. Egy túrasport gumival pl angel gt vagy rosso2 sokkal biztonságosabban motorozol mint egy pályagumival, mivel a profil kialakítása alkalmasabb a közúton előforduló váratlan körülményekre mint pl sárfelhordás, víz, por stb. Egy pálya gumi kompromisszumok nélkül pályára van kifejlesztve ahol ideálisak a körülmények és feszegetve vannak a határok. Én azt mondom, hogy közúton nem a kanyarsebesség a lényeg, azt eléred bármelyik utcai gumival, hanem az, hogy a gumi hogy alkalmazkodik a környezethez hőmérséklet, útburkolat, nedvesség, szennyeződés. Baszhatod az ultra gumidat ha 12 fokban a poros aszfalton eltaknyolsz.
De ha igazán raj vagy akkor k0 veszel
Kérdezzétek a Levo-t, mit ajánl az Alpokba! :))
he?
Avatar
 dino74
#6725
pont ma beszéltük a Balázzsal, hogy sokan megveszitek tök feleslegesen a tapadós gumikat és ettől érzed biztonságban magad, pedig nem így van. Imike ha te a qulifierrel elmentél 6-7ezer km-ert akkor neked arra a tapadásra nem nagyon volt szükséged. Én azt mondom mindenki a felhasználásnak megfelelően vegyen gumit. Egy túrasport gumival pl angel gt vagy rosso2 sokkal biztonságosabban motorozol mint egy pályagumival, mivel a profil kialakítása alkalmasabb a közúton előforduló váratlan körülményekre mint pl sárfelhordás, víz, por stb. Egy pálya gumi kompromisszumok nélkül pályára van kifejlesztve ahol ideálisak a körülmények és feszegetve vannak a határok. Én azt mondom, hogy közúton nem a kanyarsebesség a lényeg, azt eléred bármelyik utcai gumival, hanem az, hogy a gumi hogy alkalmazkodik a környezethez hőmérséklet, útburkolat, nedvesség, szennyeződés. Baszhatod az ultra gumidat ha 12 fokban a poros aszfalton eltaknyolsz.
De ha igazán raj vagy akkor k0 veszel

Értem én, ezért kértem tanácsot. Nem volt gondom a szupersport gumival, de felesleges. Csak jelenleg elöl még az van, ha nem muszáj, nem cserélném le. Mondjuk, ha jó áron találok szettet, elgondolkodom.
Szerintem szettben vegyél Metzeler M3-at vagy M5-öt, párban szuper áron adják több helyen és nagyon jókat mondanak róla, akinek már volt fent.
De egyébként Dino-nak nagyon igaza van, csak nem tudom, hogy kapsz-e párban jobb árban Angel GT-t vagy Rosso II-t, mint M3 vagy M5.
az is jó, nekem m5 volt az sf-en 2x egymás után, nekem 5000et elment Sándor még a ringen is ment vele gyorsabban mint én a supercorsával. A supercorsa fele annyit ment el és ha nem volt meleg mint a Sanyi akkor átmenet nélkül vesztette el a tapadását.
Avatar
 Kajakman
#6724
K3
Ha raj vagy akkor M3,5,7,legalább a márka stimmeljen! :)

Én is legalább márkaazonosat gondoltam. Annyira raj nem vagyok, de tapaggyon. Mi a különbség ezek között kb?
pont ma beszéltük a Balázzsal, hogy sokan megveszitek tök feleslegesen a tapadós gumikat és ettől érzed biztonságban magad, pedig nem így van. Imike ha te a qulifierrel elmentél 6-7ezer km-ert akkor neked arra a tapadásra nem nagyon volt szükséged. Én azt mondom mindenki a felhasználásnak megfelelően vegyen gumit. Egy túrasport gumival pl angel gt vagy rosso2 sokkal biztonságosabban motorozol mint egy pályagumival, mivel a profil kialakítása alkalmasabb a közúton előforduló váratlan körülményekre mint pl sárfelhordás, víz, por stb. Egy pálya gumi kompromisszumok nélkül pályára van kifejlesztve ahol ideálisak a körülmények és feszegetve vannak a határok. Én azt mondom, hogy közúton nem a kanyarsebesség a lényeg, azt eléred bármelyik utcai gumival, hanem az, hogy a gumi hogy alkalmazkodik a környezethez hőmérséklet, útburkolat, nedvesség, szennyeződés. Baszhatod az ultra gumidat ha 12 fokban a poros aszfalton eltaknyolsz.
De ha igazán raj vagy akkor k0 veszel
Kérdezzétek a Levo-t, mit ajánl az Alpokba! :))
Avatar
 rigo
#6723

Én is legalább márkaazonosat gondoltam. Annyira raj nem vagyok, de tapaggyon. Mi a különbség ezek között kb?
pont ma beszéltük a Balázzsal, hogy sokan megveszitek tök feleslegesen a tapadós gumikat és ettől érzed biztonságban magad, pedig nem így van. Imike ha te a qulifierrel elmentél 6-7ezer km-ert akkor neked arra a tapadásra nem nagyon volt szükséged. Én azt mondom mindenki a felhasználásnak megfelelően vegyen gumit. Egy túrasport gumival pl angel gt vagy rosso2 sokkal biztonságosabban motorozol mint egy pályagumival, mivel a profil kialakítása alkalmasabb a közúton előforduló váratlan körülményekre mint pl sárfelhordás, víz, por stb. Egy pálya gumi kompromisszumok nélkül pályára van kifejlesztve ahol ideálisak a körülmények és feszegetve vannak a határok. Én azt mondom, hogy közúton nem a kanyarsebesség a lényeg, azt eléred bármelyik utcai gumival, hanem az, hogy a gumi hogy alkalmazkodik a környezethez hőmérséklet, útburkolat, nedvesség, szennyeződés. Baszhatod az ultra gumidat ha 12 fokban a poros aszfalton eltaknyolsz.
De ha igazán raj vagy akkor k0 veszel

Értem én, ezért kértem tanácsot. Nem volt gondom a szupersport gumival, de felesleges. Csak jelenleg elöl még az van, ha nem muszáj, nem cserélném le. Mondjuk, ha jó áron találok szettet, elgondolkodom.
Szerintem szettben vegyél Metzeler M3-at vagy M5-öt, párban szuper áron adják több helyen és nagyon jókat mondanak róla, akinek már volt fent.
De egyébként Dino-nak nagyon igaza van, csak nem tudom, hogy kapsz-e párban jobb árban Angel GT-t vagy Rosso II-t, mint M3 vagy M5.
Avatar
 imike
#6722
K3
Ha raj vagy akkor M3,5,7,legalább a márka stimmeljen! :)

Én is legalább márkaazonosat gondoltam. Annyira raj nem vagyok, de tapaggyon. Mi a különbség ezek között kb?
pont ma beszéltük a Balázzsal, hogy sokan megveszitek tök feleslegesen a tapadós gumikat és ettől érzed biztonságban magad, pedig nem így van. Imike ha te a qulifierrel elmentél 6-7ezer km-ert akkor neked arra a tapadásra nem nagyon volt szükséged. Én azt mondom mindenki a felhasználásnak megfelelően vegyen gumit. Egy túrasport gumival pl angel gt vagy rosso2 sokkal biztonságosabban motorozol mint egy pályagumival, mivel a profil kialakítása alkalmasabb a közúton előforduló váratlan körülményekre mint pl sárfelhordás, víz, por stb. Egy pálya gumi kompromisszumok nélkül pályára van kifejlesztve ahol ideálisak a körülmények és feszegetve vannak a határok. Én azt mondom, hogy közúton nem a kanyarsebesség a lényeg, azt eléred bármelyik utcai gumival, hanem az, hogy a gumi hogy alkalmazkodik a környezethez hőmérséklet, útburkolat, nedvesség, szennyeződés. Baszhatod az ultra gumidat ha 12 fokban a poros aszfalton eltaknyolsz.
De ha igazán raj vagy akkor k0 veszel

Értem én, ezért kértem tanácsot. Nem volt gondom a szupersport gumival, de felesleges. Csak jelenleg elöl még az van, ha nem muszáj, nem cserélném le. Mondjuk, ha jó áron találok szettet, elgondolkodom.
Avatar
 dino74
#6721
Sziasztok!

Lassan csereérett a hátsó gumim. Eddig Dunlop Sportmax Qualifier volt fent, elégedett is voltam vele. 6000-7000km-t bírt, valami hasonlóra gondolnék, de az sem baj, ha többet bír. Elöl Metzeler Racetec K3 van fent, olcsón jutottam hozzá. Mit ajánlotok?
K3
Ha raj vagy akkor M3,5,7,legalább a márka stimmeljen! :)

Én is legalább márkaazonosat gondoltam. Annyira raj nem vagyok, de tapaggyon. Mi a különbség ezek között kb?
pont ma beszéltük a Balázzsal, hogy sokan megveszitek tök feleslegesen a tapadós gumikat és ettől érzed biztonságban magad, pedig nem így van. Imike ha te a qulifierrel elmentél 6-7ezer km-ert akkor neked arra a tapadásra nem nagyon volt szükséged. Én azt mondom mindenki a felhasználásnak megfelelően vegyen gumit. Egy túrasport gumival pl angel gt vagy rosso2 sokkal biztonságosabban motorozol mint egy pályagumival, mivel a profil kialakítása alkalmasabb a közúton előforduló váratlan körülményekre mint pl sárfelhordás, víz, por stb. Egy pálya gumi kompromisszumok nélkül pályára van kifejlesztve ahol ideálisak a körülmények és feszegetve vannak a határok. Én azt mondom, hogy közúton nem a kanyarsebesség a lényeg, azt eléred bármelyik utcai gumival, hanem az, hogy a gumi hogy alkalmazkodik a környezethez hőmérséklet, útburkolat, nedvesség, szennyeződés. Baszhatod az ultra gumidat ha 12 fokban a poros aszfalton eltaknyolsz.
De ha igazán raj vagy akkor k0 veszel
Avatar
 imike
#6720
Sziasztok!

Lassan csereérett a hátsó gumim. Eddig Dunlop Sportmax Qualifier volt fent, elégedett is voltam vele. 6000-7000km-t bírt, valami hasonlóra gondolnék, de az sem baj, ha többet bír. Elöl Metzeler Racetec K3 van fent, olcsón jutottam hozzá. Mit ajánlotok?
K3
Ha raj vagy akkor M3,5,7,legalább a márka stimmeljen! :)

Én is legalább márkaazonosat gondoltam. Annyira raj nem vagyok, de tapaggyon. Mi a különbség ezek között kb?
Avatar
 76
#6719
Sziasztok!

Lassan csereérett a hátsó gumim. Eddig Dunlop Sportmax Qualifier volt fent, elégedett is voltam vele. 6000-7000km-t bírt, valami hasonlóra gondolnék, de az sem baj, ha többet bír. Elöl Metzeler Racetec K3 van fent, olcsón jutottam hozzá. Mit ajánlotok?
K3
Ha raj vagy akkor M3,5,7,legalább a márka stimmeljen! :)
Avatar
 imike
#6718
Sziasztok!

Lassan csereérett a hátsó gumim. Eddig Dunlop Sportmax Qualifier volt fent, elégedett is voltam vele. 6000-7000km-t bírt, valami hasonlóra gondolnék, de az sem baj, ha többet bír. Elöl Metzeler Racetec K3 van fent, olcsón jutottam hozzá. Mit ajánlotok?
Avatar
 stafford
#6717
Gyerekek 0-10 fokban milyen gumit használjak? :)
8500,12500! Jézus! Dino mondás jutott eszembe! "Ti fordítva ültök a motoron!" :D
Nekem a 696-on is max 6000km ment el,és az nem egy nyomatékgép! Sf 4-5000km
mer ugy mesz mint az allat! ;)
ez nem igaz! Mi tempósan motorozunk-tam nem gyorsan! Ha gyorsra vágysz gyere ringre palyagumival es pálya motorral! ;) Ott születik a voupity! :D
En ott csizmat olajozok! :)
Avatar
 76
#6716
Gyerekek 0-10 fokban milyen gumit használjak? :)
8500,12500! Jézus! Dino mondás jutott eszembe! "Ti fordítva ültök a motoron!" :D
Nekem a 696-on is max 6000km ment el,és az nem egy nyomatékgép! Sf 4-5000km
mer ugy mesz mint az allat! ;)
ez nem igaz! Mi tempósan motorozunk-tam nem gyorsan! Ha gyorsra vágysz gyere ringre palyagumival es pálya motorral! ;) Ott születik a voupity! :D
Avatar
 NIT
#6715
Gyerekek 0-10 fokban milyen gumit használjak? :)
8500,12500! Jézus! Dino mondás jutott eszembe! "Ti fordítva ültök a motoron!" :D
Nekem a 696-on is max 6000km ment el,és az nem egy nyomatékgép! Sf 4-5000km
mer ugy mesz mint az allat! ;)
Avatar
 76
#6714
Gyerekek 0-10 fokban milyen gumit használjak? :)
8500,12500! Jézus! Dino mondás jutott eszembe! "Ti fordítva ültök a motoron!" :D
Nekem a 696-on is max 6000km ment el,és az nem egy nyomatékgép! Sf 4-5000km
Avatar
 NIT
#6713
12.500 km után az Angel (nem GT). Mondjuk off-os motoron.
Lehet cserélni kellett volna túra ELŐTT? :) Nálam van otthon egy 30%-os hátsó gumi, pont azért, hogy ne járjak így :)

Egyébként fura, hogy a jobb oldalon a futófelület közepe mellett még kopásjelzőn se vagy, picivel beljebb meg már nincs gumi...
Lehet hogy cserélni kellett volna de 8500-nál még minden ok-nak tűnt hogy végig fussak vele hazáig. Szerintem a szerpentines durva aszfalt viccelt meg minket.
Amit furának látsz az nekünk is az volt, Tökivel át is beszéltük ezt Kassegg-en és az volt a verdikt h ez még lábon hazamegy. Hát a határt nem értem el vele épp állapotban...
Meg asszem Jipii mintha 15K-s futást mondott korábban az ő motorján.
Mind1, 10K biztosan van benne.
Avatar
 Kajakman
#6712
12.500 km után az Angel (nem GT). Mondjuk off-os motoron.
Lehet cserélni kellett volna túra ELŐTT? :) Nálam van otthon egy 30%-os hátsó gumi, pont azért, hogy ne járjak így :)

Egyébként fura, hogy a jobb oldalon a futófelület közepe mellett még kopásjelzőn se vagy, picivel beljebb meg már nincs gumi...
Avatar
 NIT
#6711
12.500 km után az Angel (nem GT). Mondjuk off-os motoron.
Csatolmányok:
img-20140724-00189.jpg
img-20140724-00189.jpg (1.44 MiB) Megtekintve 10796 alkalommal
Avatar
 Kajakman
#6710
WDW-ről hazajövet azt hiszem adhatunk egy csillagos 5-öst a BT016 Pro-nak. Nem számított, hogy 35fokban a Misano GP-n, 4fokban, 2700m-en a Grossglockneren verettük, vagy szakadó esőben, ez a gumi tapadt mint a qrvaisten! Ár-érték arányban verhetetlen :)

<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/QXyHtMT2YIU" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Avatar
 András
#6709

Köszi, ez nem rossz, az M3 kijön 58-ból, az M5 66. Alakul ez... :)
Szevasz!
Én a kerékcsere.hu vettem az M5 ös gumikat nekem semmi gond nem volt velük és 60000 volt házhozszállitva! Én emailban kommunikáltam velük!
És pár nap alatt megjött!
Köszi szépen, email-re végül nekem is válaszoltak. Megrendeltem náluk, hátha tényleg hozzák.
Nincs mit!
Tuti meg fogod kapni pár napon belül!
Avatar
 Gyugyo77
#6708
www.mbmgumi.hu én ott szoktam

Köszi, ez nem rossz, az M3 kijön 58-ból, az M5 66. Alakul ez... :)
Szevasz!
Én a kerékcsere.hu vettem az M5 ös gumikat nekem semmi gond nem volt velük és 60000 volt házhozszállitva! Én emailban kommunikáltam velük!
És pár nap alatt megjött!
Köszi szépen, email-re végül nekem is válaszoltak. Megrendeltem náluk, hátha tényleg hozzák.
Avatar
 András
#6707
Köszi a gyors választ. Fenntartásokkal kezelem, de a honlapjukon ez az ár szerepel... A 76k már kicsit fájna.. :)
www.mbmgumi.hu én ott szoktam

Köszi, ez nem rossz, az M3 kijön 58-ból, az M5 66. Alakul ez... :)
Szevasz!
Én a kerékcsere.hu vettem az M5 ös gumikat nekem semmi gond nem volt velük és 60000 volt házhozszállitva! Én emailban kommunikáltam velük!
És pár nap alatt megjött!
Avatar
 Gyugyo77
#6706
http://www.r17.hu/761-120/70r17-180/55r ... an-olcsob/

Általában ők a legjobbak, az 58k-s ár nekem meglepően olcsó. Sokszor az r17 a legjobb ár téren (korrektségben biztosan), szerintem az M5-ért a 76K a reális ár.
Köszi a gyors választ. Fenntartásokkal kezelem, de a honlapjukon ez az ár szerepel... A 76k már kicsit fájna.. :)
www.mbmgumi.hu én ott szoktam

Köszi, ez nem rossz, az M3 kijön 58-ból, az M5 66. Alakul ez... :)
Avatar
 dino74
#6705
Üdv mindenkinek!
Jó forrást egy szett Metzeler M5-re (120/180) tudtok esetleg? A kerekcsere.hu volt eddig a legjobb amit találtam (58k), de elérhetetlenek...
Köszi szépen,
Gy
http://www.r17.hu/761-120/70r17-180/55r ... an-olcsob/

Általában ők a legjobbak, az 58k-s ár nekem meglepően olcsó. Sokszor az r17 a legjobb ár téren (korrektségben biztosan), szerintem az M5-ért a 76K a reális ár.
Köszi a gyors választ. Fenntartásokkal kezelem, de a honlapjukon ez az ár szerepel... A 76k már kicsit fájna.. :)
www.mbmgumi.hu én ott szoktam
Avatar
 Gyugyo77
#6704
Üdv mindenkinek!
Jó forrást egy szett Metzeler M5-re (120/180) tudtok esetleg? A kerekcsere.hu volt eddig a legjobb amit találtam (58k), de elérhetetlenek...
Köszi szépen,
Gy
http://www.r17.hu/761-120/70r17-180/55r ... an-olcsob/

Általában ők a legjobbak, az 58k-s ár nekem meglepően olcsó. Sokszor az r17 a legjobb ár téren (korrektségben biztosan), szerintem az M5-ért a 76K a reális ár.
Köszi a gyors választ. Fenntartásokkal kezelem, de a honlapjukon ez az ár szerepel... A 76k már kicsit fájna.. :)
Avatar
 Kajakman
#6703
Üdv mindenkinek!
Jó forrást egy szett Metzeler M5-re (120/180) tudtok esetleg? A kerekcsere.hu volt eddig a legjobb amit találtam (58k), de elérhetetlenek...
Köszi szépen,
Gy
http://www.r17.hu/761-120/70r17-180/55r ... an-olcsob/

Általában ők a legjobbak, az 58k-s ár nekem meglepően olcsó. Sokszor az r17 a legjobb ár téren (korrektségben biztosan), szerintem az M5-ért a 76K a reális ár.
Avatar
 Gyugyo77
#6702
Üdv mindenkinek!
Jó forrást egy szett Metzeler M5-re (120/180) tudtok esetleg? A kerekcsere.hu volt eddig a legjobb amit találtam (58k), de elérhetetlenek...
Köszi szépen,
Gy
Avatar
 76
#6697
Ha elöl is Pirelli Angel lett volna, akkor is kimegy a hátulja.
nem,akkor nem lett volna rá ideje! :)
Ezt nem tudom honnan vetted, hogy hátra nem kell tapadós gumi. Pályán értem a puhább keveréket előre de utcán végképp semmi értelme. Persze ha értelmesen rá tudsz cáfolni elfogadom, egyébként nem! Tegyük hozzá, hogy nem Suzuki GS 500-ról vagy Cagiva Mito125-ről van szó
Én ilyet nem mondtam! Ha valaki pályázni megy minimum tegyen fel egy utca/pálya(M3,M5,rossocorsa) de inkabb pálya gumit(pláne ha időre megy)!
Kajakman mondjuk azt az oktatást is megnézném ahol felengedik angelel a pályára! Mi a tökömet oktathat elotte?

Utcára egyszer raktam fel előre conti raceattackot a 696-ra mert amivel kijött az folyamatosan nyikorgott es csúszott fékezésnél,nem akartam elesni! De szarul is mentem vele! :D Ez viszont màr mosakodas! ;)

De miert is írok ide? Nincs is motorom!
Avatar
 dino74
#6696
Ez mondatod kurvára megmaradt bennem, "minden tisztességes motoros azonos típusú gumit használ". Ma is elnyalt egy srác egy új R6-at a képzésen, rakta volna már le lassan a térdét, aztán laza kigyorsításnál elment a hátulja a 'csába. Az okosok nem vágták mi volt. Elől szupersport gumija volt (pilot power), hátul új pirelli angel túra. Na ná, hogy ahol az első kerék még vígan tapadt, a hátuljának már túl sok volt.
Ha elöl is Pirelli Angel lett volna, akkor is kimegy a hátulja.
nem,akkor nem lett volna rá ideje! :)
Ezt nem tudom honnan vetted, hogy hátra nem kell tapadós gumi. Pályán értem a puhább keveréket előre de utcán végképp semmi értelme. Persze ha értelmesen rá tudsz cáfolni elfogadom, egyébként nem! Tegyük hozzá, hogy nem Suzuki GS 500-ról vagy Cagiva Mito125-ről van szó
Avatar
 TorzsiMTS
#6695
Ez mondatod kurvára megmaradt bennem, "minden tisztességes motoros azonos típusú gumit használ". Ma is elnyalt egy srác egy új R6-at a képzésen, rakta volna már le lassan a térdét, aztán laza kigyorsításnál elment a hátulja a 'csába. Az okosok nem vágták mi volt. Elől szupersport gumija volt (pilot power), hátul új pirelli angel túra. Na ná, hogy ahol az első kerék még vígan tapadt, a hátuljának már túl sok volt.
Ha elöl is Pirelli Angel lett volna, akkor is kimegy a hátulja.
nem,akkor nem lett volna rá ideje! :)
Nem hát,mert már 5 körrel előtte az első kerék elúszott volna :D
Avatar
 76
#6694
szerintem meg nem éri meg, ha a rosso corsával elmentél 6ezret akkor a rosso II fog tudni 8ezret. Nem olyan nagy difi viszont ott van benne a tartalék
Különben meg minden tisztességes motoros azonos típusú gumit használ
Ez mondatod kurvára megmaradt bennem, "minden tisztességes motoros azonos típusú gumit használ". Ma is elnyalt egy srác egy új R6-at a képzésen, rakta volna már le lassan a térdét, aztán laza kigyorsításnál elment a hátulja a 'csába. Az okosok nem vágták mi volt. Elől szupersport gumija volt (pilot power), hátul új pirelli angel túra. Na ná, hogy ahol az első kerék még vígan tapadt, a hátuljának már túl sok volt.
Ha elöl is Pirelli Angel lett volna, akkor is kimegy a hátulja.
nem,akkor nem lett volna rá ideje! :)
Avatar
 XGab
#6693
Köszi a válaszokat maradok a gyári méretnél csak még azon hezitálok, hogy Rosso Corsa vagy Rosso II legyen! Szerintetek érezni fogok bármit is ha elöl marad a Corsa hátra pedig kap egy új Rosso II-t? Nem az árkülönbség miatt hanem a kisebb kopás miatt szívesen kipróbálnám a Rosso II-t!
szerintem meg nem éri meg, ha a rosso corsával elmentél 6ezret akkor a rosso II fog tudni 8ezret. Nem olyan nagy difi viszont ott van benne a tartalék
Különben meg minden tisztességes motoros azonos típusú gumit használ
Ez mondatod kurvára megmaradt bennem, "minden tisztességes motoros azonos típusú gumit használ". Ma is elnyalt egy srác egy új R6-at a képzésen, rakta volna már le lassan a térdét, aztán laza kigyorsításnál elment a hátulja a 'csába. Az okosok nem vágták mi volt. Elől szupersport gumija volt (pilot power), hátul új pirelli angel túra. Na ná, hogy ahol az első kerék még vígan tapadt, a hátuljának már túl sok volt.
Ha elöl is Pirelli Angel lett volna, akkor is kimegy a hátulja.
Avatar
 dino74
#6692
szerintem meg nem éri meg, ha a rosso corsával elmentél 6ezret akkor a rosso II fog tudni 8ezret. Nem olyan nagy difi viszont ott van benne a tartalék
Különben meg minden tisztességes motoros azonos típusú gumit használ
a rosso II az,amelyik középen kemény,a szélein meg puhább keverékkel készül?
mindegyik olyan, csak az egyik széle a másik közepe :)
tehát az egyik közepes-lágy, a másik lágy-szuperlágy belülről kifele
ja
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 18

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]