- 9 years ago
#6841
A múltkor is eleredt az eső, Te meg szépen felszálltál a szopórollerre ....ezt nem tudom megerősíteni,de cáfolni annál inkább...
Egyébként elég volt csak csökkenteni a tempót.....annyira nem gáz.....
Amúgy biztos , hogy megköveznek érte,de nekem bejött....és igen lehet hogy majd egyszer ez okozza a vesztem,de eddig csak pozitív tapasztalatom volt vele.....meg már nem vagyok huszonéves,fel tudom nagyjából mérni,ha nem optimálisak a körülmények,akkor lassabban vagy egyáltalán nem megyek....külföldre nem járok,nagy hosszú túrákra nem megyek.....
Ja.....és nem azért használom,mert nem tehetném meg , hogy vegyek utcait a boltban .... egyszer kipróbáltam és bejött...
Félre értés ne essék nem szeretnék kampányolni a vágott slick-nek és senkit sem akarok arra buzdítani,hogy szegjen szabályt....én saját felelősségemre használom és csak azt írom le amit tapasztaltam....
A tudásom sincs meg , hogy ilyen gumit használjak,mert még egy utcai gumit sem tudnék kimotorozni......és remélem nagyképű sem vagyok , hogy amiatt használnám.....
Kb ennyi!? én azt gondolom erről a vágott slick, hypersport, supersport gumi utcán használat témáról, hogy daruval is lehet 2 méteres karácsonyfát állítani de minek?! Esetlegesen több a károd és a kellemetlenséged vele. Ha vegyesen használod akkor ok, ha az egonak kell felőlem akkor is, de én azt mondom hogy a felhasználási körülményekhez vegyen mindenki gumit. Nyilván nem fogok a streetfighterre robogó gumit venni ha csak városban használom, de valszeg slicket sem .....egyetértek Veled.....de mint leírtam sem az egomnak,sem a karácsonyfámnak ( ) nem kell viszont kipróbáltam....megtetszett,biztonságban érzem magam ...... és igen az idén már , ha az ég is úgy akarja ,akkor vegyesben lesz használva.....
Amúgy minden stimmel...
- 9 years ago
#6840
....."utcára ne tegyél fel vágott slick-et"......
Hmmmm A múltkor is eleredt az eső, Te meg szépen felszálltál a szopórollerre ....ezt nem tudom megerősíteni,de cáfolni annál inkább...
Egyébként elég volt csak csökkenteni a tempót.....annyira nem gáz.....
Amúgy biztos , hogy megköveznek érte,de nekem bejött....és igen lehet hogy majd egyszer ez okozza a vesztem,de eddig csak pozitív tapasztalatom volt vele.....meg már nem vagyok huszonéves,fel tudom nagyjából mérni,ha nem optimálisak a körülmények,akkor lassabban vagy egyáltalán nem megyek....külföldre nem járok,nagy hosszú túrákra nem megyek.....
Ja.....és nem azért használom,mert nem tehetném meg , hogy vegyek utcait a boltban .... egyszer kipróbáltam és bejött...
Félre értés ne essék nem szeretnék kampányolni a vágott slick-nek és senkit sem akarok arra buzdítani,hogy szegjen szabályt....én saját felelősségemre használom és csak azt írom le amit tapasztaltam....
A tudásom sincs meg , hogy ilyen gumit használjak,mert még egy utcai gumit sem tudnék kimotorozni......és remélem nagyképű sem vagyok , hogy amiatt használnám.....
Kb ennyi!? én azt gondolom erről a vágott slick, hypersport, supersport gumi utcán használat témáról, hogy daruval is lehet 2 méteres karácsonyfát állítani de minek?! Esetlegesen több a károd és a kellemetlenséged vele. Ha vegyesen használod akkor ok, ha az egonak kell felőlem akkor is, de én azt mondom hogy a felhasználási körülményekhez vegyen mindenki gumit. Nyilván nem fogok a streetfighterre robogó gumit venni ha csak városban használom, de valszeg slicket sem
- 9 years ago
#6839
A Tisztelt Vezetőségnek jelezném, hogy érik egy általános gumi-guide ,,Utcai bohóckodáshoz tökéletes egy fakerék is, utcára ne tegyél fel vágott slick-et, pályanapra ne menj túra gumival, stb"
Írni kéne egy alap gumi FAQ-ot, pl egy megosztott gugli doksiban. ....."utcára ne tegyél fel vágott slick-et"......
Hmmmm A múltkor is eleredt az eső, Te meg szépen felszálltál a szopórollerre ....ezt nem tudom megerősíteni,de cáfolni annál inkább...
Egyébként elég volt csak csökkenteni a tempót.....annyira nem gáz.....
Amúgy biztos , hogy megköveznek érte,de nekem bejött....és igen lehet hogy majd egyszer ez okozza a vesztem,de eddig csak pozitív tapasztalatom volt vele.....meg már nem vagyok huszonéves,fel tudom nagyjából mérni,ha nem optimálisak a körülmények,akkor lassabban vagy egyáltalán nem megyek....külföldre nem járok,nagy hosszú túrákra nem megyek.....
Ja.....és nem azért használom,mert nem tehetném meg , hogy vegyek utcait a boltban .... egyszer kipróbáltam és bejött...
Félre értés ne essék nem szeretnék kampányolni a vágott slick-nek és senkit sem akarok arra buzdítani,hogy szegjen szabályt....én saját felelősségemre használom és csak azt írom le amit tapasztaltam....
A tudásom sincs meg , hogy ilyen gumit használjak,mert még egy utcai gumit sem tudnék kimotorozni......és remélem nagyképű sem vagyok , hogy amiatt használnám.....
Kb ennyi!?
- 9 years ago
#6838
BT023 -ról vélemények? A Tisztelt Vezetőségnek jelezném, hogy érik egy általános gumi-guide ,,Utcai bohóckodáshoz tökéletes egy fakerék is, utcára ne tegyél fel vágott slick-et, pályanapra ne menj túra gumival, stb"
Írni kéne egy alap gumi FAQ-ot, pl egy megosztott gugli doksiban. ....."utcára ne tegyél fel vágott slick-et"......
Hmmmm A múltkor is eleredt az eső, Te meg szépen felszálltál a szopórollerre
- 9 years ago
#6837
BT023 -ról vélemények? A Tisztelt Vezetőségnek jelezném, hogy érik egy általános gumi-guide ,,Utcai bohóckodáshoz tökéletes egy fakerék is, utcára ne tegyél fel vágott slick-et, pályanapra ne menj túra gumival, stb"
Írni kéne egy alap gumi FAQ-ot, pl egy megosztott gugli doksiban. ....."utcára ne tegyél fel vágott slick-et"......
Hmmmm
- 9 years ago
#6836
BT023 -ról vélemények? A Tisztelt Vezetőségnek jelezném, hogy érik egy általános gumi-guide ,,Utcai bohóckodáshoz tökéletes egy fakerék is, utcára ne tegyél fel vágott slick-et, pályanapra ne menj túra gumival, stb"
Írni kéne egy alap gumi FAQ-ot, pl egy megosztott gugli doksiban. a gizi asszem egy éve írja Jó munkához idő kell, meg egy Scrambler!
- 9 years ago
#6835
BT023 -ról vélemények? A Tisztelt Vezetőségnek jelezném, hogy érik egy általános gumi-guide ,,Utcai bohóckodáshoz tökéletes egy fakerék is, utcára ne tegyél fel vágott slick-et, pályanapra ne menj túra gumival, stb"
Írni kéne egy alap gumi FAQ-ot, pl egy megosztott gugli doksiban. a gizi asszem egy éve írja
- 9 years ago
#6834
BT023 -ról vélemények? A Tisztelt Vezetőségnek jelezném, hogy érik egy általános gumi-guide ,,Utcai bohóckodáshoz tökéletes egy fakerék is, utcára ne tegyél fel vágott slick-et, pályanapra ne menj túra gumival, stb"
Írni kéne egy alap gumi FAQ-ot, pl egy megosztott gugli doksiban.
- 9 years ago
#6832
M3 jó bizony Ajánlom az M3-at. Tavaly nekem megállta a helyét a pályán is. Csak azért nem tudtam tovább dönteni a Kakucson, mert leért a lábtartóm, de a guma az tapadt rendesen, tuti bírta volna tovább is. Érdekes ez az M3 sztori...egy barátomnak az 1100XX-en például nagyon szar volt,felrakta a Bridrestone BT016 Pro-kat és áradozott,hogy ég és föl a kettő nekem az agustán volt 2 komponensű ráadásul a legeslegfasszopóbbb méretben 190/50 de szerettem, egy haverom ajánlotta azt hiszem street 600ba ment ő ezzel tolta. Ezzel egyidőben a cimborám 1100xx-en elöl pilot sport hátul metzeler z6 és gyorsulási versenyeket nyert kunmadarason meg a ringen, és utcán szikráztatta a lábtartót. Tehát még a z6 is gecire tapadt neki A lapolással nem volt gond,mert leért az XX oldal deknije is Ábelnek Kakucson,meg közúton is,csak bizonytalannak érezte,jobb érzése van a 016Pro-val
Én most vettem Metzeler M5-öt. Remélem az is beválik... az M5-ről jobbakat hallottam
- 9 years ago
#6830
m3 is jó utcan M3 jó bizony Ajánlom az M3-at. Tavaly nekem megállta a helyét a pályán is. Csak azért nem tudtam tovább dönteni a Kakucson, mert leért a lábtartóm, de a guma az tapadt rendesen, tuti bírta volna tovább is. Érdekes ez az M3 sztori...egy barátomnak az 1100XX-en például nagyon szar volt,felrakta a Bridrestone BT016 Pro-kat és áradozott,hogy ég és föl a kettő nekem az agustán volt 2 komponensű ráadásul a legeslegfasszopóbbb méretben 190/50 de szerettem, egy haverom ajánlotta azt hiszem street 600ba ment ő ezzel tolta. Ezzel egyidőben a cimborám 1100xx-en elöl pilot sport hátul metzeler z6 és gyorsulási versenyeket nyert kunmadarason meg a ringen, és utcán szikráztatta a lábtartót. Tehát még a z6 is gecire tapadt neki
- 9 years ago
#6829
Köszi a tapasztalatokat, utcai használatra ez alapján biztosan megfelel. Ha a kilencesen is kibírna 6ezret hátul, már rendelném is m3 is jó utcan M3 jó bizony Ajánlom az M3-at. Tavaly nekem megállta a helyét a pályán is. Csak azért nem tudtam tovább dönteni a Kakucson, mert leért a lábtartóm, de a guma az tapadt rendesen, tuti bírta volna tovább is. Érdekes ez az M3 sztori...egy barátomnak az 1100XX-en például nagyon szar volt,felrakta a Bridrestone BT016 Pro-kat és áradozott,hogy ég és föl a kettő
- 9 years ago
#6828
Szia! Nekem Qualifier volt fent, igaz, csak hátul. Valamivel több, mint 6 ezer km-t bírt tisztán utcai használatban, a 80 lovas motoromon. Nagyjából átlagos használó vagyok. Érezni lehet, ha hideg, általában viszont elég jól tapad. Azt le sem merem írni, hogy hosszabb egyenes szakaszok után is érezni, hogy visszahűl...
A kevesebb mintázat ellenére esőben sem volt vele gondom, még kopottan sem.
Nagyjából ennyi. Pályán nem jártam vele. Köszi a tapasztalatokat, utcai használatra ez alapján biztosan megfelel. Ha a kilencesen is kibírna 6ezret hátul, már rendelném is m3 is jó utcan M3 jó bizony Ajánlom az M3-at. Tavaly nekem megállta a helyét a pályán is. Csak azért nem tudtam tovább dönteni a Kakucson, mert leért a lábtartóm, de a guma az tapadt rendesen, tuti bírta volna tovább is.
- 9 years ago
#6827
Szia! Nekem Qualifier volt fent, igaz, csak hátul. Valamivel több, mint 6 ezer km-t bírt tisztán utcai használatban, a 80 lovas motoromon. Nagyjából átlagos használó vagyok. Érezni lehet, ha hideg, általában viszont elég jól tapad. Azt le sem merem írni, hogy hosszabb egyenes szakaszok után is érezni, hogy visszahűl...
A kevesebb mintázat ellenére esőben sem volt vele gondom, még kopottan sem.
Nagyjából ennyi. Pályán nem jártam vele. Köszi a tapasztalatokat, utcai használatra ez alapján biztosan megfelel. Ha a kilencesen is kibírna 6ezret hátul, már rendelném is m3 is jó utcan van egy ilyen elsőm, kvázi ingyen elvihető ha kell valakinek. Még jó pár ezer km van benne.
- 9 years ago
#6826
én felvidéki vagyok
Szia! Nekem Qualifier volt fent, igaz, csak hátul. Valamivel több, mint 6 ezer km-t bírt tisztán utcai használatban, a 80 lovas motoromon. Nagyjából átlagos használó vagyok. Érezni lehet, ha hideg, általában viszont elég jól tapad. Azt le sem merem írni, hogy hosszabb egyenes szakaszok után is érezni, hogy visszahűl...
A kevesebb mintázat ellenére esőben sem volt vele gondom, még kopottan sem.
Nagyjából ennyi. Pályán nem jártam vele. Köszi a tapasztalatokat, utcai használatra ez alapján biztosan megfelel. Ha a kilencesen is kibírna 6ezret hátul, már rendelném is m3 is jó utcan
- 9 years ago
#6825
csak a sportsmartot néztem, az79ezer ft itthon. érdemes külföldről 3 ezer forint különbségért? én felvidéki vagyok
Szia! Nekem Qualifier volt fent, igaz, csak hátul. Valamivel több, mint 6 ezer km-t bírt tisztán utcai használatban, a 80 lovas motoromon. Nagyjából átlagos használó vagyok. Érezni lehet, ha hideg, általában viszont elég jól tapad. Azt le sem merem írni, hogy hosszabb egyenes szakaszok után is érezni, hogy visszahűl...
A kevesebb mintázat ellenére esőben sem volt vele gondom, még kopottan sem.
Nagyjából ennyi. Pályán nem jártam vele. Köszi a tapasztalatokat, utcai használatra ez alapján biztosan megfelel. Ha a kilencesen is kibírna 6ezret hátul, már rendelném is
- 9 years ago
#6824
Sziasztok, 999-re kell rendelnem új gumiszettet.
Közepes mértékben számít az ár is, érdekel minden vélemény!
Dunlop SportSmart 2 - 250 EURO
Dunlop Qualifier 2 - 204 EURO
Dunlop Qualifier - 173 EURO
Metzeler Sportec M3 - 211 EURO
Mindegyik vadi új, az árakhoz persze hozzájön a postaköltség és a felrakás+súlyozás díja. csak a sportsmartot néztem, az79ezer ft itthon. érdemes külföldről 3 ezer forint különbségért? én felvidéki vagyok
Szia! Nekem Qualifier volt fent, igaz, csak hátul. Valamivel több, mint 6 ezer km-t bírt tisztán utcai használatban, a 80 lovas motoromon. Nagyjából átlagos használó vagyok. Érezni lehet, ha hideg, általában viszont elég jól tapad. Azt le sem merem írni, hogy hosszabb egyenes szakaszok után is érezni, hogy visszahűl...
A kevesebb mintázat ellenére esőben sem volt vele gondom, még kopottan sem.
Nagyjából ennyi. Pályán nem jártam vele.
- 9 years ago
#6823
Sziasztok, 999-re kell rendelnem új gumiszettet.
Közepes mértékben számít az ár is, érdekel minden vélemény!
Dunlop SportSmart 2 - 250 EURO
Dunlop Qualifier 2 - 204 EURO
Dunlop Qualifier - 173 EURO
Metzeler Sportec M3 - 211 EURO
Mindegyik vadi új, az árakhoz persze hozzájön a postaköltség és a felrakás+súlyozás díja. csak a sportsmartot néztem, az79ezer ft itthon. érdemes külföldről 3 ezer forint különbségért? én felvidéki vagyok
- 9 years ago
#6822
Sziasztok, 999-re kell rendelnem új gumiszettet.
Közepes mértékben számít az ár is, érdekel minden vélemény!
Dunlop SportSmart 2 - 250 EURO
Dunlop Qualifier 2 - 204 EURO
Dunlop Qualifier - 173 EURO
Metzeler Sportec M3 - 211 EURO
Mindegyik vadi új, az árakhoz persze hozzájön a postaköltség és a felrakás+súlyozás díja. csak a sportsmartot néztem, az79ezer ft itthon. érdemes külföldről 3 ezer forint különbségért?
- 9 years ago
#6821
Sziasztok, 999-re kell rendelnem új gumiszettet.
Közepes mértékben számít az ár is, érdekel minden vélemény!
Dunlop SportSmart 2 - 250 EURO
Dunlop Qualifier 2 - 204 EURO
Dunlop Qualifier - 173 EURO
Metzeler Sportec M3 - 211 EURO
Mindegyik vadi új, az árakhoz persze hozzájön a postaköltség és a felrakás+súlyozás díja.
Közepes mértékben számít az ár is, érdekel minden vélemény!
Dunlop SportSmart 2 - 250 EURO
Dunlop Qualifier 2 - 204 EURO
Dunlop Qualifier - 173 EURO
Metzeler Sportec M3 - 211 EURO
Mindegyik vadi új, az árakhoz persze hozzájön a postaköltség és a felrakás+súlyozás díja.
- 9 years ago
#6820
- 9 years ago
#6817
Srácok, gumicsere előtt állok és ezeken gondolkodom (közben eldöntöttem hogy új szett kell mert kukás az elsőm is):
Bridgestone T30
Michelin Pilot Road 3 vagy 4
Van erről tapasztalat valakinek? A Sportmotoron van T30-MPR 3 összehasonlítás és ott a Mehelin a "huncutabb" így én most kezdek afelé hajlani.
+ honnan szoktatok rendelni vagy venni gumit? Úgy lenne jó ha fel is dobnák, szóval gumis műhely véleményre is kíváncsi vagyok. (Vác, Bp III, XII, XIII vagy XI mind szóba jöhet)
Köszi előre is a segítséget. Tudod,hogy évek óta Bridgestone híve vagyok,most is azt ajánlanám inkább,ne vegyél Michelin,mert akkor megint lesz mire fogni,ha lemaradsz a hegyekben
De komolyra fordítva a szót,nekem valamiért a Michelin sosem volt szimpatikus és az R17-nél a T30 szett van a legjobb áron a 3 általad felsorolt közül. A PR 4-ből 3 különböző modell is van!
http://www.r17.hu/200-michelin/5322-120 ... w-tl-moto/
T30
http://www.r17.hu/4724-120/70-17+180/55 ... n-olcsobb/
A PR3 (ezt legkevésbé választanám )
Hozzáteszem,most előre S20 EVO-t vettem,kanyarba befelé hátha jobban érzem majd magam
- 9 years ago
#6816
Srácok, gumicsere előtt állok és ezeken gondolkodom (közben eldöntöttem hogy új szett kell mert kukás az elsőm is):
Bridgestone T30
Michelin Pilot Road 3 vagy 4
Van erről tapasztalat valakinek? A Sportmotoron van T30-MPR 3 összehasonlítás és ott a Mehelin a "huncutabb" így én most kezdek afelé hajlani.
+ honnan szoktatok rendelni vagy venni gumit? Úgy lenne jó ha fel is dobnák, szóval gumis műhely véleményre is kíváncsi vagyok. (Vác, Bp III, XII, XIII vagy XI mind szóba jöhet)
Köszi előre is a segítséget. Számlás friss gumik, piszok jó áron. (szerintem) Nézz körbe itt, érdeklődj mert van több típus is.
http://www.kepesmotor.hu/sport_gumi/p1474095
- 9 years ago
#6815
Srácok, gumicsere előtt állok és ezeken gondolkodom (közben eldöntöttem hogy új szett kell mert kukás az elsőm is):
Bridgestone T30
Michelin Pilot Road 3 vagy 4
Van erről tapasztalat valakinek? A Sportmotoron van T30-MPR 3 összehasonlítás és ott a Mehelin a "huncutabb" így én most kezdek afelé hajlani.
+ honnan szoktatok rendelni vagy venni gumit? Úgy lenne jó ha fel is dobnák, szóval gumis műhely véleményre is kíváncsi vagyok. (Vác, Bp III, XII, XIII vagy XI mind szóba jöhet)
Köszi előre is a segítséget. vettél rendes motort, vagy miért itt érdeklődsz a DUCATI klubnál?
- 9 years ago
#6814
Srácok, gumicsere előtt állok és ezeken gondolkodom (közben eldöntöttem hogy új szett kell mert kukás az elsőm is):
Bridgestone T30
Michelin Pilot Road 3 vagy 4
Van erről tapasztalat valakinek? A Sportmotoron van T30-MPR 3 összehasonlítás és ott a Mehelin a "huncutabb" így én most kezdek afelé hajlani.
+ honnan szoktatok rendelni vagy venni gumit? Úgy lenne jó ha fel is dobnák, szóval gumis műhely véleményre is kíváncsi vagyok. (Vác, Bp III, XII, XIII vagy XI mind szóba jöhet)
Köszi előre is a segítséget.
Bridgestone T30
Michelin Pilot Road 3 vagy 4
Van erről tapasztalat valakinek? A Sportmotoron van T30-MPR 3 összehasonlítás és ott a Mehelin a "huncutabb" így én most kezdek afelé hajlani.
+ honnan szoktatok rendelni vagy venni gumit? Úgy lenne jó ha fel is dobnák, szóval gumis műhely véleményre is kíváncsi vagyok. (Vác, Bp III, XII, XIII vagy XI mind szóba jöhet)
Köszi előre is a segítséget.
- 9 years ago
#6813
Diablo Rosso II mennyi km-t bír, átlagos (nem őrültködős) felhasználással?
nekem egy S2R-en van ilyen gumi, és jelenleg 8000km van benne
az első szerintem még kibír 6000-et, a hátsó 3-4000et
egy laikus szakértő hozzászólást olvasta
- 9 years ago
#6811
Lassan!! jön a szezon, és aktuális lesz megint a téma párunknak.
Hátha segít valakinek, vagy legalább elbizonytalanít ))
http://gumiprofesszor.tesztmotor.hu/cik ... php?id=274
Hátha segít valakinek, vagy legalább elbizonytalanít ))
http://gumiprofesszor.tesztmotor.hu/cik ... php?id=274
- 9 years ago
#6810
hallo, régen posztoltam
másrészt, megosztom újabb tapasztalatom.
aki gumivásárláson gondolkozik, a Pirelli Diablo Rosso Corsa-t tudom teljes szívemből ajánlani. a múlt vasárnapi kellemesen hűs, őszi időben is pikk-pakk felmelegedett a gumi, teljes szélességében, annak ellenére, hogy milyen hideg volt az aszfalt és nullkilométeresen elsőre nem mertem tépni a bajszát - meg a gumit sem ismertem
de mint amit belebetonoztak az aszfaltba, terhelésváltásokra semmilyen bizonytalanság nem jelentkezett!
csak ajánlani tudom.... és siránkozni a szezonért. A Bridgestone-hoz képest jóval drágább,saját tapasztalat nincs vele,de a 016Pro-val már meggyőztem pár embert és bizonyított a Stelvio-n 4fok esőben,Kakucson,Misanoban és Kajakman-nak a Hringen is ÁR-érték arányban tuti befutó metzeller roadtec z6és pirelli diablo rosso II, ezekkel van tapasztalat, számomra a pirelli abszolút befutó lett.
na meg olasz motorra olasz gumi (még ha az audié a ducati, meg a pirellire is made in germany van írva! ) Látod,már a Pirelli-hez is beszivárgott a német...világuralom lesz ebből
- 9 years ago
#6809
hallo, régen posztoltam
másrészt, megosztom újabb tapasztalatom.
aki gumivásárláson gondolkozik, a Pirelli Diablo Rosso Corsa-t tudom teljes szívemből ajánlani. a múlt vasárnapi kellemesen hűs, őszi időben is pikk-pakk felmelegedett a gumi, teljes szélességében, annak ellenére, hogy milyen hideg volt az aszfalt és nullkilométeresen elsőre nem mertem tépni a bajszát - meg a gumit sem ismertem
de mint amit belebetonoztak az aszfaltba, terhelésváltásokra semmilyen bizonytalanság nem jelentkezett!
csak ajánlani tudom.... és siránkozni a szezonért. A Bridgestone-hoz képest jóval drágább,saját tapasztalat nincs vele,de a 016Pro-val már meggyőztem pár embert és bizonyított a Stelvio-n 4fok esőben,Kakucson,Misanoban és Kajakman-nak a Hringen is ÁR-érték arányban tuti befutó metzeller roadtec z6és pirelli diablo rosso II, ezekkel van tapasztalat, számomra a pirelli abszolút befutó lett.
na meg olasz motorra olasz gumi (még ha az audié a ducati, meg a pirellire is made in germany van írva! )
- 9 years ago
#6808
Kerestem pár külföldi tesztet, ezeket találtam.
Ezt gugli lefordíjta neked szépen angolra, ha nem tudsz finnül
http://mprenkaat.fi/moottoripyoran-rengastestit.html
German PS - the magazine is put sport tires in order. The test comes with all new tires and a couple of older tires. Sport Tyres 2014 - PS Sheet 1. Bridgestone S20 EVO 2. Metzeler Sportec M7 RR 2. Michelin Pilot Power 3 4 Pirelli Diablo Rosso Corsa 5. Continental Sport Attack 2 5 Dunlop Sport Smart 2
Sport renkaat PS test pages
http://mprenkaat.fi/moottoripyoran-reng ... enkaat.jpg
PS - Journal of piled ring test the new tires as well as a few older ring. Bridgestone S20 Evo won the test with flying colors. The second place Sportec M7 and Pilot Power 3 best wet grip was still in 3rd Pilot Power in Cruise was won by Sport Attack 2nd best on the track is still the Diablo Rosso Corsa.
Aztán van itt 2012-es eredmény is a régebbi típusokra.
http://mprenkaat.fi/moottoripyoran_reng ... enkaat.jpg
Egyébként meg minden teszten más lett a győztes más oldalalkon amit találtam
Ezt gugli lefordíjta neked szépen angolra, ha nem tudsz finnül
http://mprenkaat.fi/moottoripyoran-rengastestit.html
German PS - the magazine is put sport tires in order. The test comes with all new tires and a couple of older tires. Sport Tyres 2014 - PS Sheet 1. Bridgestone S20 EVO 2. Metzeler Sportec M7 RR 2. Michelin Pilot Power 3 4 Pirelli Diablo Rosso Corsa 5. Continental Sport Attack 2 5 Dunlop Sport Smart 2
Sport renkaat PS test pages
http://mprenkaat.fi/moottoripyoran-reng ... enkaat.jpg
PS - Journal of piled ring test the new tires as well as a few older ring. Bridgestone S20 Evo won the test with flying colors. The second place Sportec M7 and Pilot Power 3 best wet grip was still in 3rd Pilot Power in Cruise was won by Sport Attack 2nd best on the track is still the Diablo Rosso Corsa.
Aztán van itt 2012-es eredmény is a régebbi típusokra.
http://mprenkaat.fi/moottoripyoran_reng ... enkaat.jpg
Egyébként meg minden teszten más lett a győztes más oldalalkon amit találtam
Csatolmányok:
moottoripyoran_rengastesti_2012_sport_renkaat.jpg (65.48 KiB) Megtekintve 10639 alkalommal
moottoripyoran-rengastesti-2014-sport-renkaat.jpg (101.91 KiB) Megtekintve 10639 alkalommal
- 9 years ago
#6807
hallo, régen posztoltam
másrészt, megosztom újabb tapasztalatom.
aki gumivásárláson gondolkozik, a Pirelli Diablo Rosso Corsa-t tudom teljes szívemből ajánlani. a múlt vasárnapi kellemesen hűs, őszi időben is pikk-pakk felmelegedett a gumi, teljes szélességében, annak ellenére, hogy milyen hideg volt az aszfalt és nullkilométeresen elsőre nem mertem tépni a bajszát - meg a gumit sem ismertem
de mint amit belebetonoztak az aszfaltba, terhelésváltásokra semmilyen bizonytalanság nem jelentkezett!
csak ajánlani tudom.... és siránkozni a szezonért. A Bridgestone-hoz képest jóval drágább,saját tapasztalat nincs vele,de a 016Pro-val már meggyőztem pár embert és bizonyított a Stelvio-n 4fok esőben,Kakucson,Misanoban és Kajakman-nak a Hringen is ÁR-érték arányban tuti befutó
- 9 years ago
#6806
Jó gumi!
Ha negatívumot akarok róla irni akkor max annyi,hogy erősebb fektavon nyikorog az eleje.Viszont pályára is jó egy ideig!
Ha negatívumot akarok róla irni akkor max annyi,hogy erősebb fektavon nyikorog az eleje.Viszont pályára is jó egy ideig!
- 9 years ago
#6805
hallo, régen posztoltam
másrészt, megosztom újabb tapasztalatom.
aki gumivásárláson gondolkozik, a Pirelli Diablo Rosso Corsa-t tudom teljes szívemből ajánlani. a múlt vasárnapi kellemesen hűs, őszi időben is pikk-pakk felmelegedett a gumi, teljes szélességében, annak ellenére, hogy milyen hideg volt az aszfalt és nullkilométeresen elsőre nem mertem tépni a bajszát - meg a gumit sem ismertem
de mint amit belebetonoztak az aszfaltba, terhelésváltásokra semmilyen bizonytalanság nem jelentkezett!
csak ajánlani tudom.... és siránkozni a szezonért.
másrészt, megosztom újabb tapasztalatom.
aki gumivásárláson gondolkozik, a Pirelli Diablo Rosso Corsa-t tudom teljes szívemből ajánlani. a múlt vasárnapi kellemesen hűs, őszi időben is pikk-pakk felmelegedett a gumi, teljes szélességében, annak ellenére, hogy milyen hideg volt az aszfalt és nullkilométeresen elsőre nem mertem tépni a bajszát - meg a gumit sem ismertem
de mint amit belebetonoztak az aszfaltba, terhelésváltásokra semmilyen bizonytalanság nem jelentkezett!
csak ajánlani tudom.... és siránkozni a szezonért.
Csatolmányok:
10653792_864355433583261_1786018183547995897_n.jpg (123.31 KiB) Megtekintve 10639 alkalommal
- 9 years ago
#6804
Beszéltük, hogy esetleg írunk gummedli guide-ot. Én annyira megszerettem ami van, h le is körmöltem röviden a tapasztalatokat. Mondjuk nem volt rossz felidézni a WDW-s Misano GP-t, aztán a túrán szakadó esős szerpentineket, meg amikor a kastély előtt leszakadt az ég ránk, stb. Elkopott két hátsó idén, és asszem rendelnem kell egy új szettet
Szóval ha esetleg más is lekörmölné amit gondol, főleg itt az "öreg rókák" a fórumon, szerintem lehetne egy fasza kis guide. Mert úgyis mindig lesznek új regisztráltak, akik újra meg újra meg fogják kérdezni, ki milyen gumit ajánl erre meg erre a célre, ahogyan szűk egy éve én is tettem
http://www.ducatiklub.hu/kajakman/album/bt016-pro
Szóval ha esetleg más is lekörmölné amit gondol, főleg itt az "öreg rókák" a fórumon, szerintem lehetne egy fasza kis guide. Mert úgyis mindig lesznek új regisztráltak, akik újra meg újra meg fogják kérdezni, ki milyen gumit ajánl erre meg erre a célre, ahogyan szűk egy éve én is tettem
http://www.ducatiklub.hu/kajakman/album/bt016-pro
- 9 years ago
#6802
Staf, nezd mar meg a multin mi van szar gumival raj jol menni!
Jóval mindenki tud!
- 9 years ago
#6801
- 9 years ago
#6799
hatha valaki erintett! Nekem SportAttack van még fent, ilyen esetben kinél kell "reklamálni" ? Gyártónál vagy forgalmazónál? Van hasonló tapasztalata valakinek itt? én első körben a forgalmazónak írnék nem ide
- 9 years ago
#6798
hatha valaki erintett! Nekem SportAttack van még fent, ilyen esetben kinél kell "reklamálni" ? Gyártónál vagy forgalmazónál? Van hasonló tapasztalata valakinek itt?
- 9 years ago
#6797
hatha valaki erintett!
Csatolmányok:
sanyi_gumi.jpg (109.75 KiB) Megtekintve 10639 alkalommal
- 9 years ago
#6796
fasz tudja de tapad, sztem a rosso2-vel egyforma csak a profil más. Ahogy én megyek vele nincs rá panasz (eddig) pályázni nem járok vele, esőben jó Dino halálfutamot megy a Gtvel úgy, hogy élmény követni. Wdw. Szóval jó gumi, csak a fűbe ne menj utána De utána kell menni a fűbe is, mert egyedül nem tud kijönni..... itt valaki mindig benyalja a fűvet?
- 9 years ago
#6795
fasz tudja de tapad, sztem a rosso2-vel egyforma csak a profil más. Ahogy én megyek vele nincs rá panasz (eddig) pályázni nem járok vele, esőben jó Dino halálfutamot megy a Gtvel úgy, hogy élmény követni. Wdw. Szóval jó gumi, csak a fűbe ne menj utána De utána kell menni a fűbe is, mert egyedül nem tud kijönni..... bekaphatjátok
- 9 years ago
#6794
Előző kommentekből látom használtok Angel Gt-t. Tudja valaki hogy a széle milyen keverék? fasz tudja de tapad, sztem a rosso2-vel egyforma csak a profil más. Ahogy én megyek vele nincs rá panasz (eddig) pályázni nem járok vele, esőben jó Dino halálfutamot megy a Gtvel úgy, hogy élmény követni. Wdw. Szóval jó gumi, csak a fűbe ne menj utána De utána kell menni a fűbe is, mert egyedül nem tud kijönni.....
- 9 years ago
#6793
Előző kommentekből látom használtok Angel Gt-t. Tudja valaki hogy a széle milyen keverék? fasz tudja de tapad, sztem a rosso2-vel egyforma csak a profil más. Ahogy én megyek vele nincs rá panasz (eddig) pályázni nem járok vele, esőben jó Dino halálfutamot megy a Gtvel úgy, hogy élmény követni. Wdw. Szóval jó gumi, csak a fűbe ne menj utána Szép tus
- 9 years ago
#6792
Előző kommentekből látom használtok Angel Gt-t. Tudja valaki hogy a széle milyen keverék? fasz tudja de tapad, sztem a rosso2-vel egyforma csak a profil más. Ahogy én megyek vele nincs rá panasz (eddig) pályázni nem járok vele, esőben jó Dino halálfutamot megy a Gtvel úgy, hogy élmény követni. Wdw. Szóval jó gumi, csak a fűbe ne menj utána
The handicap of 3-3.5 in soccer betting refers to […]