- 10 years ago
#6591
tessék mekkora a különbség a felhasználók között! Vodka,Dino,Fox és nalam 2 hátsó 1 elso! Na de ti jártok pályázni is. Egy pályanapon többet kopik nálatok a hátsó gumi mint nálam a teljes szezonban.
Én olyan Jipii-féle Cafe Racer stílusban nyomom.
Ezért is fogom most majd a Pirelli Angel GT-t kipróbálni. A Jipii àll! Sot, forditva kell felszerelni neki mert hatrafele tobbet megy ))
- 10 years ago
#6590
Ember legyen a talpán aki kikísérletezgeti, hogy melyik gumikombinációk lehetnek a legjobbak.
Anno a Pirelli Diablo nálam aránylag egyszerre kopott el elől, és hátul is. Most az M5-nél a hátsó egy kicsit hamarabb, de így sincs sok különbség, az első lehet 500-700 km-rel többet bírna. tessék mekkora a különbség a felhasználók között! Vodka,Dino,Fox és nalam 2 hátsó 1 elso! Na de ti jártok pályázni is. Egy pályanapon többet kopik nálatok a hátsó gumi mint nálam a teljes szezonban.
Én olyan Jipii-féle Cafe Racer stílusban nyomom.
Ezért is fogom most majd a Pirelli Angel GT-t kipróbálni. A Jipii àll!
- 10 years ago
#6589
Ezen gondolkodtam múltkor, hogy megcsinálhatod-e ezt. Alapvetően ha fel is teszel ugyanazon típusú gumit, azok tuti nem egyszerre fognak megcsúszni, mivel egy motorozás alatt csak nagyon csekély az az időtartam, amikor pontosan ugyanott van az első és hátsó keréknek a csúszáshatára (ráeső terhelés mértéke gyorsulás/lassulás/egyenletes haladás kanyarban,stb, két abroncs(első,hátsó) eltérő, aszfalttal érintkező felületének a nagysága, stb.) Eddig én is csak 1 típust használtam elől-hátul, de alapjába véve csak megszokást kéne hogy igényeljen a dolog, óvatosan keresgeted a határait, utána ha ezekkel tisztában vagy, lehet elől tapadósabb gumi, a hátsó csúszása kevésbé veszélyes, könnyebben korrigálható, és nem bazi nagy hülyeség. Mit gondoltok? Többiek, tapasztalat? Ember legyen a talpán aki kikísérletezgeti, hogy melyik gumikombinációk lehetnek a legjobbak.
Anno a Pirelli Diablo nálam aránylag egyszerre kopott el elől, és hátul is. Most az M5-nél a hátsó egy kicsit hamarabb, de így sincs sok különbség, az első lehet 500-700 km-rel többet bírna. tessék mekkora a különbség a felhasználók között! Vodka,Dino,Fox és nalam 2 hátsó 1 elso! Na de ti jártok pályázni is. Egy pályanapon többet kopik nálatok a hátsó gumi mint nálam a teljes szezonban.
Én olyan Jipii-féle Cafe Racer stílusban nyomom.
Ezért is fogom most majd a Pirelli Angel GT-t kipróbálni.
- 10 years ago
#6588
Ezen gondolkodtam múltkor, hogy megcsinálhatod-e ezt. Alapvetően ha fel is teszel ugyanazon típusú gumit, azok tuti nem egyszerre fognak megcsúszni, mivel egy motorozás alatt csak nagyon csekély az az időtartam, amikor pontosan ugyanott van az első és hátsó keréknek a csúszáshatára (ráeső terhelés mértéke gyorsulás/lassulás/egyenletes haladás kanyarban,stb, két abroncs(első,hátsó) eltérő, aszfalttal érintkező felületének a nagysága, stb.) Eddig én is csak 1 típust használtam elől-hátul, de alapjába véve csak megszokást kéne hogy igényeljen a dolog, óvatosan keresgeted a határait, utána ha ezekkel tisztában vagy, lehet elől tapadósabb gumi, a hátsó csúszása kevésbé veszélyes, könnyebben korrigálható, és nem bazi nagy hülyeség. Mit gondoltok? Többiek, tapasztalat? Ember legyen a talpán aki kikísérletezgeti, hogy melyik gumikombinációk lehetnek a legjobbak.
Anno a Pirelli Diablo nálam aránylag egyszerre kopott el elől, és hátul is. Most az M5-nél a hátsó egy kicsit hamarabb, de így sincs sok különbség, az első lehet 500-700 km-rel többet bírna. tessék mekkora a különbség a felhasználók között! Vodka,Dino,Fox és nalam 2 hátsó 1 elso!
Ez nálam is így van (2 hátsó=1 első) , pedig én nem vagyok egy nagy gumizabálópályaördöge...
(lehet hogy pont azért? )
- 10 years ago
#6587
Ne az olcsosag miatt hanem a futofelulet miatt tegyel elore-hatra ugyanolyant. Az egyik meg tapad amikor a masik mar nem, aztan joval dragabb lesz a perec utani javitas mint a plusz egy gumi Ezen gondolkodtam múltkor, hogy megcsinálhatod-e ezt. Alapvetően ha fel is teszel ugyanazon típusú gumit, azok tuti nem egyszerre fognak megcsúszni, mivel egy motorozás alatt csak nagyon csekély az az időtartam, amikor pontosan ugyanott van az első és hátsó keréknek a csúszáshatára (ráeső terhelés mértéke gyorsulás/lassulás/egyenletes haladás kanyarban,stb, két abroncs(első,hátsó) eltérő, aszfalttal érintkező felületének a nagysága, stb.) Eddig én is csak 1 típust használtam elől-hátul, de alapjába véve csak megszokást kéne hogy igényeljen a dolog, óvatosan keresgeted a határait, utána ha ezekkel tisztában vagy, lehet elől tapadósabb gumi, a hátsó csúszása kevésbé veszélyes, könnyebben korrigálható, és nem bazi nagy hülyeség. Mit gondoltok? Többiek, tapasztalat? Ember legyen a talpán aki kikísérletezgeti, hogy melyik gumikombinációk lehetnek a legjobbak.
Anno a Pirelli Diablo nálam aránylag egyszerre kopott el elől, és hátul is. Most az M5-nél a hátsó egy kicsit hamarabb, de így sincs sok különbség, az első lehet 500-700 km-rel többet bírna. tessék mekkora a különbség a felhasználók között! Vodka,Dino,Fox és nalam 2 hátsó 1 elso!
- 10 years ago
#6586
Ne az olcsosag miatt hanem a futofelulet miatt tegyel elore-hatra ugyanolyant. Az egyik meg tapad amikor a masik mar nem, aztan joval dragabb lesz a perec utani javitas mint a plusz egy gumi Ezen gondolkodtam múltkor, hogy megcsinálhatod-e ezt. Alapvetően ha fel is teszel ugyanazon típusú gumit, azok tuti nem egyszerre fognak megcsúszni, mivel egy motorozás alatt csak nagyon csekély az az időtartam, amikor pontosan ugyanott van az első és hátsó keréknek a csúszáshatára (ráeső terhelés mértéke gyorsulás/lassulás/egyenletes haladás kanyarban,stb, két abroncs(első,hátsó) eltérő, aszfalttal érintkező felületének a nagysága, stb.) Eddig én is csak 1 típust használtam elől-hátul, de alapjába véve csak megszokást kéne hogy igényeljen a dolog, óvatosan keresgeted a határait, utána ha ezekkel tisztában vagy, lehet elől tapadósabb gumi, a hátsó csúszása kevésbé veszélyes, könnyebben korrigálható, és nem bazi nagy hülyeség. Mit gondoltok? Többiek, tapasztalat? Ember legyen a talpán aki kikísérletezgeti, hogy melyik gumikombinációk lehetnek a legjobbak.
Anno a Pirelli Diablo nálam aránylag egyszerre kopott el elől, és hátul is. Most az M5-nél a hátsó egy kicsit hamarabb, de így sincs sok különbség, az első lehet 500-700 km-rel többet bírna.
- 10 years ago
#6585
Tesokam M5 használ,azt mondja nincs vele gond! Azért szegénynek szóljon már valaki, hogy az nem M5. M550d Így már egyből másképp néz ki.
- 10 years ago
#6584
A közútjaink minősége pedig leírhatatlan , méterről méterre változik . Nincs az a gyártó aki tudna rá való gumit gyártani .
- 10 years ago
#6583
Mi közúton olyan halvány teljesítményt nyújtunk,hogy szinte kar is a gumi határairól beszélni! A társaság nagy része fordítva ül a motoron,a másik része meg menetközben állítja a kormanytelot!gumirol véleményt alkotni csak egy független versenyző tudna,mi max az elettartamrol tudunk nyilatkozni!
- 10 years ago
#6582
Ne az olcsosag miatt hanem a futofelulet miatt tegyel elore-hatra ugyanolyant. Az egyik meg tapad amikor a masik mar nem, aztan joval dragabb lesz a perec utani javitas mint a plusz egy gumi Ezen gondolkodtam múltkor, hogy megcsinálhatod-e ezt. Alapvetően ha fel is teszel ugyanazon típusú gumit, azok tuti nem egyszerre fognak megcsúszni, mivel egy motorozás alatt csak nagyon csekély az az időtartam, amikor pontosan ugyanott van az első és hátsó keréknek a csúszáshatára (ráeső terhelés mértéke gyorsulás/lassulás/egyenletes haladás kanyarban,stb, két abroncs(első,hátsó) eltérő, aszfalttal érintkező felületének a nagysága, stb.) Eddig én is csak 1 típust használtam elől-hátul, de alapjába véve csak megszokást kéne hogy igényeljen a dolog, óvatosan keresgeted a határait, utána ha ezekkel tisztában vagy, lehet elől tapadósabb gumi, a hátsó csúszása kevésbé veszélyes, könnyebben korrigálható, és nem bazi nagy hülyeség. Mit gondoltok? Többiek, tapasztalat?
- 10 years ago
#6581
Tesokam M5 használ,azt mondja nincs vele gond! Azért szegénynek szóljon már valaki, hogy az nem M5. M550d
- 10 years ago
#6580
Üdv.
SHINKO márkáról mit tudtok?Esetleg hol forgalmazzák?
Konkrétan 160/60-16 Shinko SR881 kellene.
SHINKO márkáról mit tudtok?Esetleg hol forgalmazzák?
Konkrétan 160/60-16 Shinko SR881 kellene.
- 10 years ago
#6579
Tesokam M5 használ,azt mondja nincs vele gond! Azért szegénynek szóljon már valaki, hogy az nem M5.
- 10 years ago
#6578
Ne az olcsosag miatt hanem a futofelulet miatt tegyel elore-hatra ugyanolyant. Az egyik meg tapad amikor a masik mar nem, aztan joval dragabb lesz a perec utani javitas mint a plusz egy gumi A keverékbeli különbségnek van igazságtartalma,hál istennek én nem tapasztaltam rossz oldalát az SV-n anno Conti Sport elől-Road Attack hátul és Conti Race elől-Sport Attack hátul párossal is mentem pár 10 000 km
- 10 years ago
#6577
Ne az olcsosag miatt hanem a futofelulet miatt tegyel elore-hatra ugyanolyant. Az egyik meg tapad amikor a masik mar nem, aztan joval dragabb lesz a perec utani javitas mint a plusz egy gumi
- 10 years ago
#6576
Köszönöm uraim akkor megpróbálom az m3-t!
Hülye kérdés,de előre is akkor azt vegyek vagy...? Érdemes párban,úgy olcsóbban tudod megvenni. Nagyon esetleges opció: márkán belül,előre egy tapadósabbat pl.: M5 elől,M3 hátul
Köszi
- 10 years ago
#6575
Köszönöm uraim akkor megpróbálom az m3-t!
Hülye kérdés,de előre is akkor azt vegyek vagy...? Érdemes párban,úgy olcsóbban tudod megvenni. Nagyon esetleges opció: márkán belül,előre egy tapadósabbat pl.: M5 elől,M3 hátul
- 10 years ago
#6574
Köszönöm uraim akkor megpróbálom az m3-t!
Hülye kérdés,de előre is akkor azt vegyek vagy...?
Hülye kérdés,de előre is akkor azt vegyek vagy...?
- 10 years ago
#6572
A rosso corsa egy tizessel dragabb mint az M5, szoval annyira nem olcso (mint en hittem) tobbet bír kb 1500-el!nalunk+mintáját nézve szerintem jobb lehet az M5 vizelvezetese+szebb gumi!
Pályára en is a rossocorsanak adom a +
- 10 years ago
#6571
A rosso corsa egy tizessel dragabb mint az M5, szoval annyira nem olcso (mint en hittem)
- 10 years ago
#6570
Tesokam M5 használ,azt mondja nincs vele gond!
Csatolmányok:
image.jpg (443.39 KiB) Megtekintve 11995 alkalommal
- 10 years ago
#6569
Nekem érdekes volt az M3 mert kettőt vettem hatra meg régen a 696ra az egyik csuszkalt es szerintem nem volt jobb a sportattacknal viszont egy árban volt, a másikkal semmi baj nem volt. Egyik se volt tultarolt! Az volt a baj,hogy nem voltunk a gozben!
- 10 years ago
#6568
http://www.r17.hu/977-bridgestone-motor ... ban-olcso/
BT016Pro 57e+szállítás azt írta, hogy nem pályázni, hanem túrázni teee Akkor M5 Az M3 bár tudom,hogy Sanci kedvelte,egy barátom az 1100XX-en leginkább utálta. érdekes mert én is szerettem az m3at
- 10 years ago
#6567
Nekem is kellene egy szett új gumi 120/70 és 180/55 a 996s-ra!
Ki milyet ajánlana nekem és honnan?Még sosem vettem gumikat szóval nem tudom,hogy hol érdemes megvenni őket!Nem pályáznék velük csak túrázásra és utcai használatra lesznek!
Köszi http://www.r17.hu/977-bridgestone-motor ... ban-olcso/
BT016Pro 57e+szállítás azt írta, hogy nem pályázni, hanem túrázni teee Akkor M5 Az M3 bár tudom,hogy Sanci kedvelte,egy barátom az 1100XX-en leginkább utálta.
- 10 years ago
#6566
Nekem is kellene egy szett új gumi 120/70 és 180/55 a 996s-ra!
Ki milyet ajánlana nekem és honnan?Még sosem vettem gumikat szóval nem tudom,hogy hol érdemes megvenni őket!Nem pályáznék velük csak túrázásra és utcai használatra lesznek!
Köszi http://www.r17.hu/977-bridgestone-motor ... ban-olcso/
BT016Pro 57e+szállítás azt írta, hogy nem pályázni, hanem túrázni teee
- 10 years ago
#6565
Hozzáértők! Valaki megtudja mondani mi a különbség a supercorsa sp és V2 között?
Köszönöm. semmi, az sp v2 az újabb, régebben sp volt és az a supercorsa "utcai" ami a panigalen van gyárlag. Nyugodtan rákérdezhettél volna tegnap este a gőzben
- 10 years ago
#6564
Nekem is kellene egy szett új gumi 120/70 és 180/55 a 996s-ra!
Ki milyet ajánlana nekem és honnan?Még sosem vettem gumikat szóval nem tudom,hogy hol érdemes megvenni őket!Nem pályáznék velük csak túrázásra és utcai használatra lesznek!
Köszi http://www.r17.hu/977-bridgestone-motor ... ban-olcso/
BT016Pro 57e+szállítás
- 10 years ago
#6563
Hozzáértők! Valaki megtudja mondani mi a különbség a supercorsa sp és V2 között?
Köszönöm.
Köszönöm.
- 10 years ago
#6562
Nekem is kellene egy szett új gumi 120/70 és 180/55 a 996s-ra!
Ki milyet ajánlana nekem és honnan?Még sosem vettem gumikat szóval nem tudom,hogy hol érdemes megvenni őket!Nem pályáznék velük csak túrázásra és utcai használatra lesznek!
Köszi M3,M5 amire neked kell bőven jó!vannak jobbak de azok drágábbak!
M3 62eft
M5 73eft +száll
Majergumi
- 10 years ago
#6561
Nekem is kellene egy szett új gumi 120/70 és 180/55 a 996s-ra!
Ki milyet ajánlana nekem és honnan?Még sosem vettem gumikat szóval nem tudom,hogy hol érdemes megvenni őket!Nem pályáznék velük csak túrázásra és utcai használatra lesznek!
Köszi
Ki milyet ajánlana nekem és honnan?Még sosem vettem gumikat szóval nem tudom,hogy hol érdemes megvenni őket!Nem pályáznék velük csak túrázásra és utcai használatra lesznek!
Köszi
- 10 years ago
#6560
http://www.ducatiklub.hu/aprohirdetes/m ... ett-parban
Van valakinek tapasztalata erről és egyáltalán ebben a méretkombóban jó-e 620-ra?
Kösz!
(ja nem pályázok, nem gyilkolom, nem karistolom a lábtartóval...)
Van valakinek tapasztalata erről és egyáltalán ebben a méretkombóban jó-e 620-ra?
Kösz!
(ja nem pályázok, nem gyilkolom, nem karistolom a lábtartóval...)
- 10 years ago
#6559
Pár kép a BT-ről Kajakman számára. Az első kettő kép Kakucs és 6000km után,a harmadik már 6500-700 között a vége felé,a bal oldal gyakorlatilag elfogyott megtaláltam, 0km-es gumi volt mindkettő Király! Az a második annyira aljas
- 10 years ago
#6558
Pár kép a BT-ről Kajakman számára. Az első kettő kép Kakucs és 6000km után,a harmadik már 6500-700 között a vége felé,a bal oldal gyakorlatilag elfogyott megtaláltam, 0km-es gumi volt mindkettőCsatolmányok:
970604_559142367441593_129043314_n.jpg (111.03 KiB) Megtekintve 11995 alkalommal165399_551793341509829_1552587716_n.jpg (110.38 KiB) Megtekintve 11995 alkalommal
- 10 years ago
#6557
15 dolláros állandó guminyomás mérés, ha jól látom motorokra is: http://rightpsi.com/
- 10 years ago
#6556
Pár kép a BT-ről Kajakman számára. Az első kettő kép Kakucs és 6000km után,a harmadik már 6500-700 között a vége felé,a bal oldal gyakorlatilag elfogyott Holnap hozza a futár a szettet Köszi a képeket!
- 10 years ago
#6555
Pár kép a BT-ről Kajakman számára. Az első kettő kép Kakucs és 6000km után,a harmadik már 6500-700 között a vége felé,a bal oldal gyakorlatilag elfogyott
Csatolmányok:
2013-09-20_11.33.40.jpg (1.42 MiB) Megtekintve 11995 alkalommal
2013-09-06_06.38.17.jpg (713.33 KiB) Megtekintve 11995 alkalommal
2013-09-06_06.38.09.jpg (707.76 KiB) Megtekintve 11995 alkalommal
- 10 years ago
#6553
Ez nem járt pályát de nincs rajta elefánt, a közepét meg megette a "rendszám"
nagyon durva aszfalt van arra feletek.....
- 10 years ago
#6552
Ez nem járt pályát de nincs rajta elefánt, a közepét meg megette a "rendszám" Lépéselőnyöd van Lóri,házhoz mennek a kanyarok
- 10 years ago
#6551
Ez nem járt pályát de nincs rajta elefánt, a közepét meg megette a "rendszám"
Csatolmányok:
image.jpg (881.98 KiB) Megtekintve 11995 alkalommal
- 10 years ago
#6549
És a sport túra?
Átmenet vagy alakváltó? az a sportos túra gumi meg a túrás sportgumi Aha,tehát ha kifordítom akkor úgy is használható?
Van egy pár rosso II eladó,1800km van benne,sf méret,érdekel valakit? No akor az már használhatatlan ( nincs rajta minta sehol)
- 10 years ago
#6547
nem okvetlen, a sportgumi nem csak keverékében hanem profiljában is különbözik a túragumitól És a sport túra?
Átmenet vagy alakváltó? az a sportos túra gumi meg a túrás sportgumi Aha,tehát ha kifordítom akkor úgy is használható?
Van egy pár rosso II eladó,1800km van benne,sf méret,érdekel valakit?
- 10 years ago
#6546
Csak egy kérdés,ha egy túra gumin fejlesztenek az nem sport gumi lesz? nem okvetlen, a sportgumi nem csak keverékében hanem profiljában is különbözik a túragumitól És a sport túra?
Átmenet vagy alakváltó? az a sportos túra gumi meg a túrás sportgumi
- 10 years ago
#6545
Csak egy kérdés,ha egy túra gumin fejlesztenek az nem sport gumi lesz? nem okvetlen, a sportgumi nem csak keverékében hanem profiljában is különbözik a túragumitól És a sport túra?
Átmenet vagy alakváltó? Transformer
- 10 years ago
#6544
Csak egy kérdés,ha egy túra gumin fejlesztenek az nem sport gumi lesz? nem okvetlen, a sportgumi nem csak keverékében hanem profiljában is különbözik a túragumitól És a sport túra?
Átmenet vagy alakváltó?
- 10 years ago
#6543
Köszi!És az 1000 i.e is!? igen azon is Michelin volt !!! Köszi!Én azt hittem csak Pirelli kell szerelték a ducatikat! Most is Michelin pilot power van rajta nekem nagyon nem jött be..szerintem nagyon csuszik még melegen is!Most készülök a cseréjükre ezért érdeklödtem...Ezeket néztem ki http://www.r17.hu/382-180/55-17-motorgu ... rban-olcs/ Vélemények!!?? Köszi elöre is! András ne gecizz tegyél fel M5-öt az jól bírja és az ára is ok
- 10 years ago
#6542
Csak egy kérdés,ha egy túra gumin fejlesztenek az nem sport gumi lesz? nem okvetlen, a sportgumi nem csak keverékében hanem profiljában is különbözik a túragumitól
The World Cup is one of the biggest football tourn[…]