- 7 years ago
#7141
Meg ezt a contimotion temat sem kene eroltetni szerintem , kekholdnal van kifuto sima diablo parba 50 korul...
Sziasztok! A Monster 600 M re a gyári gumiméret 120/60 17 + 160/60 17 szerintetek ha ezt a méretet tenném rá okozna valami problémát: Continental ContiMotion 120/70R17+180/55R17 ? Egyáltalán hátul elfér a 180-as? Ránézésre bőven van hely de érdekelne hogy valakinek van-e fent ilyen méret és hogy menettulajdonságban mit tapasztal. Köszi!! nem fér el, másik felnit kell(ene) beapplikálnod.
Sziasztok! A Monster 600 M re a gyári gumiméret 120/60 17 + 160/60 17 szerintetek ha ezt a méretet tenném rá okozna valami problémát: Continental ContiMotion 120/70R17+180/55R17 ? Egyáltalán hátul elfér a 180-as? Ránézésre bőven van hely de érdekelne hogy valakinek van-e fent ilyen méret és hogy menettulajdonságban mit tapasztal. Köszi!! felesleges rá a szélesebb gumi...azzal csak szarabb lesz.A felnid is szűk hozzá.
az a lényeg, hogy ne 190es legyen Igen, én utcai gumit nem találtam mert az SF 180/60 ZR17, ezt meg hogy amikor az elméletileg egy az egyben a 848-ra épült? Vagy nem? Igen,csak a tengelytáv és a kerék méret változott, gondolom a jobb kezelhetőség miatt!
remélem van más megoldás, mint amit eddig olvastam (cseréljem ki a hátsó linket a 1098-ra, meg ilyenek). az a lényeg, hogy ne 190es legyen Igen, én utcai gumit nem találtam mert az SF 180/60 ZR17, ezt meg hogy amikor az elméletileg egy az egyben a 848-ra épült? Vagy nem?
Sziasztok, jelenleg itt hiánycikk a 180/55 slick és ez a 848 hátsó gumi mérete. A gumis esküszik, hogy a 180/60 is simán felmegy, de olyanokat olvastam neten, hogy a hátsó felfüggesztéshez túl közel lesz így, és egyrészt a gumi-melegítő nem fog rámenni, rosszabb esetben meg hozzáér. Volt itt már valaki, aki ilyet rakott fel a 848-ra? sokkal jobb a 60as kipörgésgátlót megtréfálja de téged ez nem érint. Gizi fordítva szopott köszi, én is így gondoltam, h túl sok gond nem lehet, mert a méret-táblázat szerint 9 mm-rel magasabb csak a /60-as gumi. Azt meg lemértem hátul és gond nélkül elfér.
gizi ugyanezzel szívott itt az óvilágban, nem csak a kenguruk földjén gond ez. majd jól elmondja. remélem van más megoldás, mint amit eddig olvastam (cseréljem ki a hátsó linket a 1098-ra, meg ilyenek). az a lényeg, hogy ne 190es legyen Igen, én utcai gumit nem találtam mert az SF 180/60 ZR17,
Sziasztok, jelenleg itt hiánycikk a 180/55 slick és ez a 848 hátsó gumi mérete. A gumis esküszik, hogy a 180/60 is simán felmegy, de olyanokat olvastam neten, hogy a hátsó felfüggesztéshez túl közel lesz így, és egyrészt a gumi-melegítő nem fog rámenni, rosszabb esetben meg hozzáér. Volt itt már valaki, aki ilyet rakott fel a 848-ra? gizi ugyanezzel szívott itt az óvilágban, nem csak a kenguruk földjén gond ez. majd jól elmondja. remélem van más megoldás, mint amit eddig olvastam (cseréljem ki a hátsó linket a 1098-ra, meg ilyenek). az a lényeg, hogy ne 190es legyen
Sziasztok, jelenleg itt hiánycikk a 180/55 slick és ez a 848 hátsó gumi mérete. A gumis esküszik, hogy a 180/60 is simán felmegy, de olyanokat olvastam neten, hogy a hátsó felfüggesztéshez túl közel lesz így, és egyrészt a gumi-melegítő nem fog rámenni, rosszabb esetben meg hozzáér. Volt itt már valaki, aki ilyet rakott fel a 848-ra? sokkal jobb a 60as kipörgésgátlót megtréfálja de téged ez nem érint. Gizi fordítva szopott
Sziasztok, jelenleg itt hiánycikk a 180/55 slick és ez a 848 hátsó gumi mérete. A gumis esküszik, hogy a 180/60 is simán felmegy, de olyanokat olvastam neten, hogy a hátsó felfüggesztéshez túl közel lesz így, és egyrészt a gumi-melegítő nem fog rámenni, rosszabb esetben meg hozzáér. Volt itt már valaki, aki ilyet rakott fel a 848-ra? gizi ugyanezzel szívott itt az óvilágban, nem csak a kenguruk földjén gond ez. majd jól elmondja. remélem van más megoldás, mint amit eddig olvastam (cseréljem ki a hátsó linket a 1098-ra, meg ilyenek).
Sziasztok, jelenleg itt hiánycikk a 180/55 slick és ez a 848 hátsó gumi mérete. A gumis esküszik, hogy a 180/60 is simán felmegy, de olyanokat olvastam neten, hogy a hátsó felfüggesztéshez túl közel lesz így, és egyrészt a gumi-melegítő nem fog rámenni, rosszabb esetben meg hozzáér. Volt itt már valaki, aki ilyet rakott fel a 848-ra? gizi ugyanezzel szívott itt az óvilágban, nem csak a kenguruk földjén gond ez. majd jól elmondja.
Nem olvastam vissza,lehet,hogy volt már téma:vágott slickgumikkal van valakinek tapasztalata? mindenkit óva intünk tőlük így van, bővebben: http://onroad.hu/2015/03/30/tiz-tipikus-motoros-tevhit/ Köszönöm mindkettőtöknek.Korrekt cikk,minden világos.
Nem olvastam vissza,lehet,hogy volt már téma:vágott slickgumikkal van valakinek tapasztalata? mindenkit óva intünk tőlük így van, bővebben: http://onroad.hu/2015/03/30/tiz-tipikus-motoros-tevhit/
Nem olvastam vissza,lehet,hogy volt már téma:vágott slickgumikkal van valakinek tapasztalata? mindenkit óva intünk tőlük
jaja, nekem is ez a fő szempont. mondjuk én újra is szoktam futóztatni ha már elkopott én meg inkább a vizes füvö tolom, ottnem kopik Dehogynem. A lábtartód elkopott.. De cserébe lenyúlta a Patyi lábtartóját...arra ment ki az egész,hogy egyedül motorozzon
ja tenyleg Battlax, ---- hogy nezhettem el ??
hogy vannak-e ujabbak nem tudom
kemeny Gummit kertem, nem akarok evente venni, ez is 200 Juro volt . jaja, nekem is ez a fő szempont. mondjuk én újra is szoktam futóztatni ha már elkopott én meg inkább a vizes füvö tolom, ottnem kopik Dehogynem. A lábtartód elkopott..
jaja, nekem is ez a fő szempont. mondjuk én újra is szoktam futóztatni ha már elkopott én meg inkább a vizes füvö tolom, ottnem kopik
ja ja ertelek bennetek, ( de megirom a titkot,) en leginkabb a femabroncson tekerek, szeretek szikraztatni, a fü az tul tapados durva , kezdöknek valo
ja tenyleg Battlax, ---- hogy nezhettem el ??
hogy vannak-e ujabbak nem tudom
kemeny Gummit kertem, nem akarok evente venni, ez is 200 Juro volt . jaja, nekem is ez a fő szempont. mondjuk én újra is szoktam futóztatni ha már elkopott én meg inkább a vizes füvö tolom, ottnem kopik
ja ja ertelek bennetek, ( de megirom a titkot,) en leginkabb a femabroncson tekerek, szeretek szikraztatni, a fü az tul tapados durva , kezdöknek valo
ennél már van újabb is, T30 illetve T30 evo. Persze ez is tök jó gumi, csak mondom, h van már jobb is. Amúgy ez Battlax BT023R pontosan
ja tenyleg Battlax, ---- hogy nezhettem el ??
hogy vannak-e ujabbak nem tudom
kemeny Gummit kertem, nem akarok evente venni, ez is 200 Juro volt . jaja, nekem is ez a fő szempont. mondjuk én újra is szoktam futóztatni ha már elkopott én meg inkább a vizes füvö tolom, ottnem kopik
ez a most hetfön szerelt uj Bridgeston, de melyik Modell ?
Lejegyeztem neked :
BATLAY BT O 23 R Sport Touring
160/60 ZR 17M / C
Hamarosan elintezödik a Magyar honositasi Theater:) az automra a rendszam 140 000.- be került, a Motorra is ker az intezö 100 000.- et- --ennyit emlitett elörelathatolag --- ennél már van újabb is, T30 illetve T30 evo. Persze ez is tök jó gumi, csak mondom, h van már jobb is. Amúgy ez Battlax BT023R pontosan
ja tenyleg Battlax, ---- hogy nezhettem el ??
hogy vannak-e ujabbak nem tudom
kemeny Gummit kertem, nem akarok evente venni, ez is 200 Juro volt . jaja, nekem is ez a fő szempont. mondjuk én újra is szoktam futóztatni ha már elkopott
Csinos darab, ekkora mintával Ez melyik Bridgestone?
ez a most hetfön szerelt uj Bridgeston, de melyik Modell ?
Lejegyeztem neked :
BATLAY BT O 23 R Sport Touring
160/60 ZR 17M / C
Hamarosan elintezödik a Magyar honositasi Theater:) az automra a rendszam 140 000.- be került, a Motorra is ker az intezö 100 000.- et- --ennyit emlitett elörelathatolag --- ennél már van újabb is, T30 illetve T30 evo. Persze ez is tök jó gumi, csak mondom, h van már jobb is. Amúgy ez Battlax BT023R pontosan
ja tenyleg Battlax, ---- hogy nezhettem el ??
hogy vannak-e ujabbak nem tudom
kemeny Gummit kertem, nem akarok evente venni, ez is 200 Juro volt .
hellotok
ha beleszolhatok:
amig lehet Bridgeston-t kapni kizarolag azt veszek. hetfön szereltettem hatra az ujat, kemenyet, ami sok Km-t bir (van alternativaja is )
Michelinem 1 x volt, lenyaltam egy sezon alatt = soha többet
Csinos darab, ekkora mintával Ez melyik Bridgestone?
ez a most hetfön szerelt uj Bridgeston, de melyik Modell ?
Lejegyeztem neked :
BATLAY BT O 23 R Sport Touring
160/60 ZR 17M / C
Hamarosan elintezödik a Magyar honositasi Theater:) az automra a rendszam 140 000.- be került, a Motorra is ker az intezö 100 000.- et- --ennyit emlitett elörelathatolag --- ennél már van újabb is, T30 illetve T30 evo. Persze ez is tök jó gumi, csak mondom, h van már jobb is. Amúgy ez Battlax BT023R pontosan
hellotok
ha beleszolhatok:
amig lehet Bridgeston-t kapni kizarolag azt veszek. hetfön szereltettem hatra az ujat, kemenyet, ami sok Km-t bir (van alternativaja is )
Michelinem 1 x volt, lenyaltam egy sezon alatt = soha többet
Csinos darab, ekkora mintával Ez melyik Bridgestone?
ez a most hetfön szerelt uj Bridgeston, de melyik Modell ?
Lejegyeztem neked :
BATLAY BT O 23 R Sport Touring
160/60 ZR 17M / C
Hamarosan elintezödik a Magyar honositasi Theater:) az automra a rendszam 140 000.- be került, a Motorra is ker az intezö 100 000.- et- --ennyit emlitett elörelathatolag ---
Bocsánat előre is, tudom, hogy amatőr kérdés, de azt vettem észre, hogy nagyobb tempónál előjön egyfajta "zakatolás" az első kerékről...nekem az a tippem, hogy felpuklisodott a gumi egy helyen, de sehol nem látok semmi rendkívülit. Lehet még valami más is a probléma? Van tippetek? Ha a zakatolás inkább búgós és nem hallod kis sebességnél, akkor csapágy inkább ja.
Mindenkinek koszonom a jo tanacsokat. Amator hiba... elol 2.0 hatul 1.6... es en lapjan probaltam vele a bukkben motorozni. Most volt gumizva.... elhittem hogy beallitottak rendesen Ajjaj... Figyelj arra, hogy hidegen lődd be mindig a guminyomást a jövőben. Állítsd a gyári értékre és jó lesz a rosso meg az angel GT is majd. Meg nézd meg nincs-e elállítva nagyon csúnyán a villa meg a csillapító.
Bocsánat előre is, tudom, hogy amatőr kérdés, de azt vettem észre, hogy nagyobb tempónál előjön egyfajta "zakatolás" az első kerékről...nekem az a tippem, hogy felpuklisodott a gumi egy helyen, de sehol nem látok semmi rendkívülit. Lehet még valami más is a probléma? Van tippetek?
talan csapagy ?
de nezd csak meg megegyszer a felületet vegigsimitva a kezeddel
csak hogy összezavarjam az embereket. Multin az Angel GT-t elől 2,5 , hátul 2,9re lőttem be, ezzel mentem a túrán is és az Euroringen is, mert ehhez a gumihoz ez az ajánlás. Ja és ez nem a ki tud nagyobb bar értéket írni verseny S20 EVO-t 2,2 ; 2,5-re lőttem anno. a multin én 2,6 2,9 fújom, ha csomaggal utassal megyek a hátra picit több. Pályán nem mente, vele egyszer ha lesz időd vidd ki kakucsra vagy euroringre, meglepően szórakoztató úgy ahogy van. Sport mód, még guminyomást se módosítsd, tapad! Megyünk együtt???
nekem evon nem volt, de én 2,4 2,6 szoktam menni sf-el meg s4rs-el ha már nem újak a gumik, Különben erről beszéltem amikor azt mondtam, hogy utcára jobb egy túrasport gumi mint egy supersport csak hogy összezavarjam az embereket. Multin az Angel GT-t elől 2,5 , hátul 2,9re lőttem be, ezzel mentem a túrán is és az Euroringen is, mert ehhez a gumihoz ez az ajánlás. Ja és ez nem a ki tud nagyobb bar értéket írni verseny S20 EVO-t 2,2 ; 2,5-re lőttem anno. a multin én 2,6 2,9 fújom, ha csomaggal utassal megyek a hátra picit több. Pályán nem mente, vele egyszer ha lesz időd vidd ki kakucsra vagy euroringre, meglepően szórakoztató úgy ahogy van. Sport mód, még guminyomást se módosítsd, tapad!
elől 2,2 hátul 2,4 nekem evon nem volt, de én 2,4 2,6 szoktam menni sf-el meg s4rs-el ha már nem újak a gumik, Különben erről beszéltem amikor azt mondtam, hogy utcára jobb egy túrasport gumi mint egy supersport csak hogy összezavarjam az embereket. Multin az Angel GT-t elől 2,5 , hátul 2,9re lőttem be, ezzel mentem a túrán is és az Euroringen is, mert ehhez a gumihoz ez az ajánlás. Ja és ez nem a ki tud nagyobb bar értéket írni verseny S20 EVO-t 2,2 ; 2,5-re lőttem anno. a multin én 2,6 2,9 fújom, ha csomaggal utassal megyek a hátra picit több. Pályán nem mente, vele
Mielőtt megmérném... milyen nyomást javasolnál egyszemélyes túrázáshoz? elől 2,2 hátul 2,4 nekem evon nem volt, de én 2,4 2,6 szoktam menni sf-el meg s4rs-el ha már nem újak a gumik, Különben erről beszéltem amikor azt mondtam, hogy utcára jobb egy túrasport gumi mint egy supersport csak hogy összezavarjam az embereket. Multin az Angel GT-t elől 2,5 , hátul 2,9re lőttem be, ezzel mentem a túrán is és az Euroringen is, mert ehhez a gumihoz ez az ajánlás. Ja és ez nem a ki tud nagyobb bar értéket írni verseny S20 EVO-t 2,2 ; 2,5-re lőttem anno.
Ahogy Sanci is említi a Rosso érzékeny a nem megfelelő guminyomásra!
Mielőtt megmérném... milyen nyomást javasolnál egyszemélyes túrázáshoz? elől 2,2 hátul 2,4 nekem evon nem volt, de én 2,4 2,6 szoktam menni sf-el meg s4rs-el ha már nem újak a gumik, Különben erről beszéltem amikor azt mondtam, hogy utcára jobb egy túrasport gumi mint egy supersport
Ahogy Sanci is említi a Rosso érzékeny a nem megfelelő guminyomásra!
Mielőtt megmérném... milyen nyomást javasolnál egyszemélyes túrázáshoz? elől 2,2 hátul 2,4
Köszi! Keresek hozzá teszteket. Nem a túrázással volt a gondom. Egy egy tempósabb kanyarban (tudom viccesen hangzik), de reflexszerűen ki kellett tennem a lábam mert meg-meg csúszott a hátulja. Aztán egy nagyobb fékezésnél úgy el kezdett táncolni, mintha olajon mennék. Nem is bírtam az úton tartani. Nem volt jó érzés . guminyomás rendben volt? Nem mértem ugyan, de 1 hónapja szerelték, és feltételezem, hogy rendben volt. Az 5let viszont jó, köszönöm! 1 hónapja 30 volt,most jelenleg 20 talán! Először arra lonem be amit a könyve ír!
http://m.ducati.com/cms-web/upl/doc/man ... hment=true
Csatolmányok:
img_3907.png (303.22 KiB) Megtekintve 9419 alkalommal
Nekem Angel GT-ben van 11 000 km-el. Nehany hete csúszkaltam vele egy ismert utvonalaon. Utolag kiderult, hogy a villaelofeszites meg a hatso csillapito volt ko kemenyre allitva. Most ugyanott teljesen jol viselkedik... Már csak azt kellene tudnom, hogy az EVO-nak mik az ideális beállításai Nimcs service manualod hozza?
csak owner'a manual van. Ebben csak a "hol kell állítani" kérdéskört feszegetik
hellotok
ha beleszolhatok:
amig lehet Bridgeston-t kapni kizarolag azt veszek. hetfön szereltettem hatra az ujat, kemenyet, ami sok Km-t bir (van alternativaja is )
Michelinem 1 x volt, lenyaltam egy sezon alatt = soha többet
Csinos darab, ekkora mintával Ez melyik Bridgestone?
Mit olvasok itt az Angel GT-ről:
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/tura ... 5_1?page=2
"A néhány ezer kilométer során viszont egyre nagyobb mértékben szitált, elsősorban a lejtős kanyarok előtti fékezéseknél." Nekem Angel GT-ben van 11 000 km-el. Nehany hete csúszkaltam vele egy ismert utvonalaon. Utolag kiderult, hogy a villaelofeszites meg a hatso csillapito volt ko kemenyre allitva. Most ugyanott teljesen jol viselkedik... Már csak azt kellene tudnom, hogy az EVO-nak mik az ideális beállításai Nimcs service manualod hozza?
Angel GT-vel végigmentem hónap elején az Alpokon, majd vissza tengerparton. 4500km, volt 9°C szakadó eső, meg 35 fok kánikula is. Szerintem nem lősz vele mellé, Angel GT-t kb huszonharmadjára ajánljuk ebben a fórumban
Mit olvasok itt az Angel GT-ről:
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/tura ... 5_1?page=2
"A néhány ezer kilométer során viszont egyre nagyobb mértékben szitált, elsősorban a lejtős kanyarok előtti fékezéseknél." Nekem Angel GT-ben van 11 000 km-el. Nehany hete csúszkaltam vele egy ismert utvonalaon. Utolag kiderult, hogy a villaelofeszites meg a hatso csillapito volt ko kemenyre allitva. Most ugyanott teljesen jol viselkedik... Már csak azt kellene tudnom, hogy az EVO-nak mik az ideális beállításai
Sziasztok. Megkíséreltem, de lehetetlen ennyi hozzászólást végigolvasni a témában. Szóval a gondom a következő. Az EVO-n 2015-ös Rossok vannak, látszólag hibátlanok, de a bükkben majdnem bokorba tettem miatta a Monstert. S4R-en ezeréves Metzeler volt, azzal se történt ilyesmi. Félelmem az, hogy ezt a gumit 15-20 fok körül már kihívás annyira felmelegíteni, hogy ne adja meg magát egy nagyobb fékezésnél. Milyen gumit javasoltok közútra (nem pályára), ami nagy biztonsággal használható ilyen körülmények között is? Köszi előre is! Angel GT-vel végigmentem hónap elején az Alpokon, majd vissza tengerparton. 4500km, volt 9°C szakadó eső, meg 35 fok kánikula is. Szerintem nem lősz vele mellé, Angel GT-t kb huszonharmadjára ajánljuk ebben a fórumban
Mit olvasok itt az Angel GT-ről:
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/tura ... 5_1?page=2
"A néhány ezer kilométer során viszont egyre nagyobb mértékben szitált, elsősorban a lejtős kanyarok előtti fékezéseknél." Nekem Angel GT-ben van 11 000 km-el. Nehany hete csúszkaltam vele egy ismert utvonalaon. Utolag kiderult, hogy a villaelofeszites meg a hatso csillapito volt ko kemenyre allitva. Most ugyanott teljesen jol viselkedik...
Ahogy Sanci is említi a Rosso érzékeny a nem megfelelő guminyomásra!
Mielőtt megmérném... milyen nyomást javasolnál egyszemélyes túrázáshoz?
Angel GT-vel végigmentem hónap elején az Alpokon, majd vissza tengerparton. 4500km, volt 9°C szakadó eső, meg 35 fok kánikula is. Szerintem nem lősz vele mellé, Angel GT-t kb huszonharmadjára ajánljuk ebben a fórumban
Köszi! Keresek hozzá teszteket. Nem a túrázással volt a gondom. Egy egy tempósabb kanyarban (tudom viccesen hangzik), de reflexszerűen ki kellett tennem a lábam mert meg-meg csúszott a hátulja. Aztán egy nagyobb fékezésnél úgy el kezdett táncolni, mintha olajon mennék. Nem is bírtam az úton tartani. Nem volt jó érzés . guminyomás rendben volt? Nem mértem ugyan, de 1 hónapja szerelték, és feltételezem, hogy rendben volt. Az 5let viszont jó, köszönöm!
Sziasztok. Megkíséreltem, de lehetetlen ennyi hozzászólást végigolvasni a témában. Szóval a gondom a következő. Az EVO-n 2015-ös Rossok vannak, látszólag hibátlanok, de a bükkben majdnem bokorba tettem miatta a Monstert. S4R-en ezeréves Metzeler volt, azzal se történt ilyesmi. Félelmem az, hogy ezt a gumit 15-20 fok körül már kihívás annyira felmelegíteni, hogy ne adja meg magát egy nagyobb fékezésnél. Milyen gumit javasoltok közútra (nem pályára), ami nagy biztonsággal használható ilyen körülmények között is? Köszi előre is! Angel GT-vel végigmentem hónap elején az Alpokon, majd vissza tengerparton. 4500km, volt 9°C szakadó eső, meg 35 fok kánikula is. Szerintem nem lősz vele mellé, Angel GT-t kb huszonharmadjára ajánljuk ebben a fórumban
Köszi! Keresek hozzá teszteket. Nem a túrázással volt a gondom. Egy egy tempósabb kanyarban (tudom viccesen hangzik), de reflexszerűen ki kellett tennem a lábam mert meg-meg csúszott a hátulja. Aztán egy nagyobb fékezésnél úgy el kezdett táncolni, mintha olajon mennék. Nem is bírtam az úton tartani. Nem volt jó érzés . guminyomás rendben volt?
Sziasztok. Megkíséreltem, de lehetetlen ennyi hozzászólást végigolvasni a témában. Szóval a gondom a következő. Az EVO-n 2015-ös Rossok vannak, látszólag hibátlanok, de a bükkben majdnem bokorba tettem miatta a Monstert. S4R-en ezeréves Metzeler volt, azzal se történt ilyesmi. Félelmem az, hogy ezt a gumit 15-20 fok körül már kihívás annyira felmelegíteni, hogy ne adja meg magát egy nagyobb fékezésnél. Milyen gumit javasoltok közútra (nem pályára), ami nagy biztonsággal használható ilyen körülmények között is? Köszi előre is! Angel GT-vel végigmentem hónap elején az Alpokon, majd vissza tengerparton. 4500km, volt 9°C szakadó eső, meg 35 fok kánikula is. Szerintem nem lősz vele mellé, Angel GT-t kb huszonharmadjára ajánljuk ebben a fórumban
Mit olvasok itt az Angel GT-ről:
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/tura ... 5_1?page=2
"A néhány ezer kilométer során viszont egyre nagyobb mértékben szitált, elsősorban a lejtős kanyarok előtti fékezéseknél."
Szia , nekem a Dunlop Roadsmart 2 nagyon bejott , nem draga , tapad , nagyon sportos turagumi , nyugodt szivvel ajanlom.
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]