- 9 years ago
#6791
Szevasz, a sima Angel nekem 12E körül adta fel. 10E biztosan van benne ha nem életre-halálra csinálod a kanyarokat. Ahogy Dino mondta esőben nekem is nagyon biztos érzést adott és a szezon elejei hidegben sem éreztem hogy bizonytalan lenne. Akkor én szoktam az lenni. Hali, köszi. Ez Neked milyen motoron volt fent, mert ha Triumph az nem reális számomra. (mindig ki vagyok akadva, hogy haver 1050speed-je éppen, hogy csak csipegeti a gumit pedig bassza azért neki) Nekem is azért van olyan hogy elgurul a gyógyszer aztán akkor menés van Van egy arc akivel aránylag sokat motorozok, V4 Tuono-ja van és elég erős tempót diktál de a miattad is említett okok miatt -na meg mert vallja hogy sose tud kimotorozni még egy utcai gumit se- eddig Z8-al járt most meg Angel van fent neki. A Z8 elment "utazok a kanyarokig 170km - kanyargok 150km - hazamegyek 170km" ritmusban 9000 környékét. Az Angel most jár 7000nél de kb úgy néz ki mint amilyen nekem volt szóval emiatt is azt gondolom hogy nem a Ducati ereje ami kinyírja hanem a táv. El fog az menni -ha nem pályázol- 10et. Igazából több tényezőt is nézni kéne: motort, csuklót meg ugye az aszfaltot. Köszi a hozzászólásokat, szerintem jövőre bepróbálok egy Gt-t megnézzük milyen.
- 9 years ago
#6790
Azt vágom hogy ducati spec. Azon agyalok, hogy be kéne vállalni egyet megnézni milyen... A cél kb 10-11ezer km lenne akkor talán lehet megérné (nekem) persze azon múlik mennyire ragad... Szevasz, a sima Angel nekem 12E körül adta fel. 10E biztosan van benne ha nem életre-halálra csinálod a kanyarokat. Ahogy Dino mondta esőben nekem is nagyon biztos érzést adott és a szezon elejei hidegben sem éreztem hogy bizonytalan lenne. Akkor én szoktam az lenni. Hali, köszi. Ez Neked milyen motoron volt fent, mert ha Triumph az nem reális számomra. (mindig ki vagyok akadva, hogy haver 1050speed-je éppen, hogy csak csipegeti a gumit pedig bassza azért neki) Nekem is azért van olyan hogy elgurul a gyógyszer aztán akkor menés van Van egy arc akivel aránylag sokat motorozok, V4 Tuono-ja van és elég erős tempót diktál de a miattad is említett okok miatt -na meg mert vallja hogy sose tud kimotorozni még egy utcai gumit se- eddig Z8-al járt most meg Angel van fent neki. A Z8 elment "utazok a kanyarokig 170km - kanyargok 150km - hazamegyek 170km" ritmusban 9000 környékét. Az Angel most jár 7000nél de kb úgy néz ki mint amilyen nekem volt szóval emiatt is azt gondolom hogy nem a Ducati ereje ami kinyírja hanem a táv. El fog az menni -ha nem pályázol- 10et.
- 9 years ago
#6789
Szevasz, a sima Angel nekem 12E körül adta fel. 10E biztosan van benne ha nem életre-halálra csinálod a kanyarokat. Ahogy Dino mondta esőben nekem is nagyon biztos érzést adott és a szezon elejei hidegben sem éreztem hogy bizonytalan lenne. Akkor én szoktam az lenni. Hali, köszi. Ez Neked milyen motoron volt fent, mert ha Triumph az nem reális számomra. (mindig ki vagyok akadva, hogy haver 1050speed-je éppen, hogy csak csipegeti a gumit pedig bassza azért neki) Nekem is azért van olyan hogy elgurul a gyógyszer aztán akkor menés van én a multin a 12ezres szervíznél ami kb 13500nál volt cseréltem. Mekkora tapadásra van szükséged? Egész jók a számok akkor nálad is. Igazából Rosso corsa-t használok általában, azt normál hőmérsékleten jelen tudási szintemen nem tudtam megcsúsztatni. Volt már fent Rosso II annyira nem jött be, főleg az első gumi, de ha már annyira tapad akkor az már jó lehet. Igazából az a gondom, muszáj sokat mennem, hogy kanyarodni is tudjak és hamar kijárom a közepét corsa 5ezer után már gatya évente megyek mondjuk kb 14ezret és az úgy elég sok kredit, ezért akarnék kipróbálni mást.
- 9 years ago
#6788
Azt vágom hogy ducati spec. Azon agyalok, hogy be kéne vállalni egyet megnézni milyen... A cél kb 10-11ezer km lenne akkor talán lehet megérné (nekem) persze azon múlik mennyire ragad... Szevasz, a sima Angel nekem 12E körül adta fel. 10E biztosan van benne ha nem életre-halálra csinálod a kanyarokat. Ahogy Dino mondta esőben nekem is nagyon biztos érzést adott és a szezon elejei hidegben sem éreztem hogy bizonytalan lenne. Akkor én szoktam az lenni. Hali, köszi. Ez Neked milyen motoron volt fent, mert ha Triumph az nem reális számomra. (mindig ki vagyok akadva, hogy haver 1050speed-je éppen, hogy csak csipegeti a gumit pedig bassza azért neki) Nekem is azért van olyan hogy elgurul a gyógyszer aztán akkor menés van én a multin a 12ezres szervíznél ami kb 13500nál volt cseréltem. Mekkora tapadásra van szükséged?
- 9 years ago
#6787
nem tudom mert nem egyforma motoron használtam de szerintem az angel többet bír, nekem gt van ducati specifikációs Azt vágom hogy ducati spec. Azon agyalok, hogy be kéne vállalni egyet megnézni milyen... A cél kb 10-11ezer km lenne akkor talán lehet megérné (nekem) persze azon múlik mennyire ragad... Szevasz, a sima Angel nekem 12E körül adta fel. 10E biztosan van benne ha nem életre-halálra csinálod a kanyarokat. Ahogy Dino mondta esőben nekem is nagyon biztos érzést adott és a szezon elejei hidegben sem éreztem hogy bizonytalan lenne. Akkor én szoktam az lenni. Hali, köszi. Ez Neked milyen motoron volt fent, mert ha Triumph az nem reális számomra. (mindig ki vagyok akadva, hogy haver 1050speed-je éppen, hogy csak csipegeti a gumit pedig bassza azért neki) Nekem is azért van olyan hogy elgurul a gyógyszer aztán akkor menés van
- 9 years ago
#6786
Köszi! És a kopása is egyforma, vagy azért az Angel tartósabb? nem tudom mert nem egyforma motoron használtam de szerintem az angel többet bír, nekem gt van ducati specifikációs Azt vágom hogy ducati spec. Azon agyalok, hogy be kéne vállalni egyet megnézni milyen... A cél kb 10-11ezer km lenne akkor talán lehet megérné (nekem) persze azon múlik mennyire ragad... Szevasz, a sima Angel nekem 12E körül adta fel. 10E biztosan van benne ha nem életre-halálra csinálod a kanyarokat. Ahogy Dino mondta esőben nekem is nagyon biztos érzést adott és a szezon elejei hidegben sem éreztem hogy bizonytalan lenne. Akkor én szoktam az lenni.
- 9 years ago
#6785
fasz tudja de tapad, sztem a rosso2-vel egyforma csak a profil más. Ahogy én megyek vele nincs rá panasz (eddig) pályázni nem járok vele, esőben jó Köszi! És a kopása is egyforma, vagy azért az Angel tartósabb? nem tudom mert nem egyforma motoron használtam de szerintem az angel többet bír, nekem gt van ducati specifikációs Azt vágom hogy ducati spec. Azon agyalok, hogy be kéne vállalni egyet megnézni milyen... A cél kb 10-11ezer km lenne akkor talán lehet megérné (nekem) persze azon múlik mennyire ragad...
- 9 years ago
#6784
Előző kommentekből látom használtok Angel Gt-t. Tudja valaki hogy a széle milyen keverék? fasz tudja de tapad, sztem a rosso2-vel egyforma csak a profil más. Ahogy én megyek vele nincs rá panasz (eddig) pályázni nem járok vele, esőben jó Köszi! És a kopása is egyforma, vagy azért az Angel tartósabb? nem tudom mert nem egyforma motoron használtam de szerintem az angel többet bír, nekem gt van ducati specifikációs
- 9 years ago
#6783
Előző kommentekből látom használtok Angel Gt-t. Tudja valaki hogy a széle milyen keverék? fasz tudja de tapad, sztem a rosso2-vel egyforma csak a profil más. Ahogy én megyek vele nincs rá panasz (eddig) pályázni nem járok vele, esőben jó Köszi! És a kopása is egyforma, vagy azért az Angel tartósabb?
- 9 years ago
#6782
Előző kommentekből látom használtok Angel Gt-t. Tudja valaki hogy a széle milyen keverék? fasz tudja de tapad, sztem a rosso2-vel egyforma csak a profil más. Ahogy én megyek vele nincs rá panasz (eddig) pályázni nem járok vele, esőben jó
- 9 years ago
#6781
Előző kommentekből látom használtok Angel Gt-t. Tudja valaki hogy a széle milyen keverék?
- 9 years ago
#6780
Akkor ne vegyel akciós gumit! Hi!
Eképp cselekszem! lehet hogy itt is 2 hónaposat kapsz, azt írod hogy nem öregebb, különben meg 5éves gumi megromlik? Hi!
Az idő előrehaladtával a gumi is elöregszik szerintem.Legalábbis az én tapasztalataim szerint.Ha megveszem az új gumit,inkább öregedjen nálam./Úgyis keveset megyek/
- 9 years ago
#6779
Gumi ügyben sztem kereshetitek Maráczi Zsoltot is, ha Pirelli kell! Jók az árak! Én most tőle vettem!
Csatolmányok:
dscf1066.jpg (383.16 KiB) Megtekintve 11087 alkalommal
- 9 years ago
#6778
Akkor ne vegyel akciós gumit! Hi!
Eképp cselekszem! lehet hogy itt is 2 hónaposat kapsz, azt írod hogy nem öregebb, különben meg 5éves gumi megromlik?
- 9 years ago
#6776
én r17-től rendelve kaptam ha jól emlékszem 3 éves gumit. nem volt vele gond, de azért furcsállottam. Ellenpéldaként,én évek óta az r17-nél veszem a gumikat és egyik se volt fél-max 1 évnél öregebb
Hi!
A kerékcsere.hu-n olvastam a következő szöveget:
Az abroncsok életkorára vonatkozó kéréseket sasjnos nem tudjuk figyelembe venni.
Minden abroncs 24 hónapnál fiatalabb gyártású,. Teljes gyári garancia vonatkozik minden abroncsra.
Nem tudják megmondani a pontos DOT számot,de a 2 évbe belefér.
Rendelt már innen valaki?Mikori gumit kapott/a rendeléshez képest/? nem tudja megmondani pontosan mert minden gumi méreten és típuson belül is lehet más dot számú, de két évnél nem öregebb mi ebben a furcsa? Hi!
Én nem szeretnék 2 éves gumit venni új gumiként.Ha nem mentek vele egy métert se,akkor sem.Tudom,hogy létezik a szakszerű tárolás,de ez az amiben nem hiszek.Egy napi több ezer gumit gyártó cég nem fog a normális tárolásra sokszáz négyzetméteres hűthető-fűthető raktárakat fenntartani.Nem beszélve arról,hogy 1,5-2 év alatt akár többször is ide-oda szállítgathatták,talán még földrészek között is, ötvenszer átpakolva,rápakolva,dobálva,stb.
Konkrétan úgy érzem,hogy felvevőpiacnak használnak bennünket a túltárolt,nyugaton már eladhatatlan termékekre./nem csak gumi/
Nos,ilyet én nem szeretnék! amilyen terheléseket kap az a gumi a motoron,szerintem nem befolyásolja,hogy előtte hány gumit pakoltak a tetejére vagy hányszor került el A-ból B-be
Ez csak az én véleményem
- 9 years ago
#6774
Hi!
A kerékcsere.hu-n olvastam a következő szöveget:
Az abroncsok életkorára vonatkozó kéréseket sasjnos nem tudjuk figyelembe venni.
Minden abroncs 24 hónapnál fiatalabb gyártású,. Teljes gyári garancia vonatkozik minden abroncsra.
Nem tudják megmondani a pontos DOT számot,de a 2 évbe belefér.
Rendelt már innen valaki?Mikori gumit kapott/a rendeléshez képest/? nem tudja megmondani pontosan mert minden gumi méreten és típuson belül is lehet más dot számú, de két évnél nem öregebb mi ebben a furcsa? Hi!
Én nem szeretnék 2 éves gumit venni új gumiként.Ha nem mentek vele egy métert se,akkor sem.Tudom,hogy létezik a szakszerű tárolás,de ez az amiben nem hiszek.Egy napi több ezer gumit gyártó cég nem fog a normális tárolásra sokszáz négyzetméteres hűthető-fűthető raktárakat fenntartani.Nem beszélve arról,hogy 1,5-2 év alatt akár többször is ide-oda szállítgathatták,talán még földrészek között is, ötvenszer átpakolva,rápakolva,dobálva,stb.
Konkrétan úgy érzem,hogy felvevőpiacnak használnak bennünket a túltárolt,nyugaton már eladhatatlan termékekre./nem csak gumi/
Nos,ilyet én nem szeretnék!
- 9 years ago
#6773
Hi!
A kerékcsere.hu-n olvastam a következő szöveget:
Az abroncsok életkorára vonatkozó kéréseket sasjnos nem tudjuk figyelembe venni.
Minden abroncs 24 hónapnál fiatalabb gyártású,. Teljes gyári garancia vonatkozik minden abroncsra.
Nem tudják megmondani a pontos DOT számot,de a 2 évbe belefér.
Rendelt már innen valaki?Mikori gumit kapott/a rendeléshez képest/? nem tudja megmondani pontosan mert minden gumi méreten és típuson belül is lehet más dot számú, de két évnél nem öregebb mi ebben a furcsa?
- 9 years ago
#6772
én r17-től rendelve kaptam ha jól emlékszem 3 éves gumit. nem volt vele gond, de azért furcsállottam.
- 9 years ago
#6771
Hi!
A kerékcsere.hu-n olvastam a következő szöveget:
Az abroncsok életkorára vonatkozó kéréseket sasjnos nem tudjuk figyelembe venni.
Minden abroncs 24 hónapnál fiatalabb gyártású,. Teljes gyári garancia vonatkozik minden abroncsra.
Nem tudják megmondani a pontos DOT számot,de a 2 évbe belefér.
Rendelt már innen valaki?Mikori gumit kapott/a rendeléshez képest/?
A kerékcsere.hu-n olvastam a következő szöveget:
Az abroncsok életkorára vonatkozó kéréseket sasjnos nem tudjuk figyelembe venni.
Minden abroncs 24 hónapnál fiatalabb gyártású,. Teljes gyári garancia vonatkozik minden abroncsra.
Nem tudják megmondani a pontos DOT számot,de a 2 évbe belefér.
Rendelt már innen valaki?Mikori gumit kapott/a rendeléshez képest/?
- 9 years ago
#6770
Robogótulajdonosok szevasztok: milyen gumit ajánlotok (200as Madison) robogóra? És hol szoktatok ti venni? Nagyon szemezek a Michelin Power Pure-al vagy Continental Contitwist mert jóval olcsóbb minden másnál bárhol is néztem és nem mondanak rosszat róla. De én most a megbízható Ducatis közösségtől szeretnék infokat. Hi!
Yamaha Teos 125-re sava-t vettem.Kellően lágy,egész jól tapad.Mondjuk a verda nem egy erőgép és többnyire egyedül járok vele,nem nagyon rángatom neki,főleg város,kint 80-90-utazó.A kettő nem volt 20......
- 9 years ago
#6769
Robogótulajdonosok szevasztok: milyen gumit ajánlotok (200as Madison) robogóra? És hol szoktatok ti venni? Nagyon szemezek a Michelin Power Pure-al vagy Continental Contitwist mert jóval olcsóbb minden másnál bárhol is néztem és nem mondanak rosszat róla. De én most a megbízható Ducatis közösségtől szeretnék infokat. halihó!
én a yamaha x-cityre pirelli sport demon!!-t vettem a pár 32.000ft volt
háát majd elválik milyen
- 9 years ago
#6768
Robogótulajdonosok szevasztok: milyen gumit ajánlotok (200as Madison) robogóra? És hol szoktatok ti venni? Nagyon szemezek a Michelin Power Pure-al vagy Continental Contitwist mert jóval olcsóbb minden másnál bárhol is néztem és nem mondanak rosszat róla. De én most a megbízható Ducatis közösségtől szeretnék infokat.
Kíváncsi vagyok milyen válaszokat kapsz... )
- 9 years ago
#6767
Robogótulajdonosok szevasztok: milyen gumit ajánlotok (200as Madison) robogóra? És hol szoktatok ti venni? Nagyon szemezek a Michelin Power Pure-al vagy Continental Contitwist mert jóval olcsóbb minden másnál bárhol is néztem és nem mondanak rosszat róla. De én most a megbízható Ducatis közösségtől szeretnék infokat.
- 9 years ago
#6766
Sajnos nem te döntöd el hogy túrázol e vizes úton hanem az égiek és benzinkút sem nő minden sarkon . Kérdezd meg a hazafelé túrázókat a WDW ről . a gumiválasztáshoz esetleg van javaslatod? Nekem nincs annyi tapasztalatom mint egyeseknek de ha túrázásra használod a gépet akkor egyértelműen túragumit vegyél . A márkát pedig pörgesd ki mivel nagyjából azonosak . Én Michelin Pilot Road ot használok és azt is fogok , nekem tökéletesen megfelel és jól viselkedik esőben is . Végül Angel GT lett belőle, előző hétvégén Balatonról hazafele el is kapott egy zivatar, szerintem csak a te kedvedért:) Két személlyel, plusz nagy csomaggal, nem szabályosan közlekedve is atomstabil volt. Szárazon is szuper, pár száz kilométer után az a benyomásom, hogy ez sokkal-sokkal jobb gumi, mint én motoros:)
- 9 years ago
#6765
Én kurva nagy zuhéban mentem 350 km-et szlovéniába,vissza "már" csak kb 150-et.Abban volt szerencsénk,hogy ezt autópályán tettük meg.
Az elején 120-140 között,aztán amikor már nagyon fáztam és tele volt a tököm 160-180.
Rosso II szlovénia szakadó eső 247 metzeler m3 A mai tehnológia mellett olyan minimális a gumik közt a külömbség hogy egy átlagos motoros nem sok eltérést tapasztal . Néhány komment alatt három gumira lett rámondva hogy jó , embere válogatja . ezt brekegem
- 9 years ago
#6764
Nekem nincs annyi tapasztalatom mint egyeseknek de ha túrázásra használod a gépet akkor egyértelműen túragumit vegyél . A márkát pedig pörgesd ki mivel nagyjából azonosak . Én Michelin Pilot Road ot használok és azt is fogok , nekem tökéletesen megfelel és jól viselkedik esőben is . Én kurva nagy zuhéban mentem 350 km-et szlovéniába,vissza "már" csak kb 150-et.Abban volt szerencsénk,hogy ezt autópályán tettük meg.
Az elején 120-140 között,aztán amikor már nagyon fáztam és tele volt a tököm 160-180.
Rosso II szlovénia szakadó eső 247 metzeler m3 Balatonra menet szakadó esőben Diablo Rosso Corsa-val előzgettem a kocsikat. Mondjuk nem kanyarban.
- 9 years ago
#6763
Nekem nincs annyi tapasztalatom mint egyeseknek de ha túrázásra használod a gépet akkor egyértelműen túragumit vegyél . A márkát pedig pörgesd ki mivel nagyjából azonosak . Én Michelin Pilot Road ot használok és azt is fogok , nekem tökéletesen megfelel és jól viselkedik esőben is . Én kurva nagy zuhéban mentem 350 km-et szlovéniába,vissza "már" csak kb 150-et.Abban volt szerencsénk,hogy ezt autópályán tettük meg.
Az elején 120-140 között,aztán amikor már nagyon fáztam és tele volt a tököm 160-180.
Rosso II szlovénia szakadó eső 247 metzeler m3 A mai tehnológia mellett olyan minimális a gumik közt a külömbség hogy egy átlagos motoros nem sok eltérést tapasztal . Néhány komment alatt három gumira lett rámondva hogy jó , embere válogatja .
- 9 years ago
#6762
a gumiválasztáshoz esetleg van javaslatod? Nekem nincs annyi tapasztalatom mint egyeseknek de ha túrázásra használod a gépet akkor egyértelműen túragumit vegyél . A márkát pedig pörgesd ki mivel nagyjából azonosak . Én Michelin Pilot Road ot használok és azt is fogok , nekem tökéletesen megfelel és jól viselkedik esőben is . Én kurva nagy zuhéban mentem 350 km-et szlovéniába,vissza "már" csak kb 150-et.Abban volt szerencsénk,hogy ezt autópályán tettük meg.
Az elején 120-140 között,aztán amikor már nagyon fáztam és tele volt a tököm 160-180.
Rosso II szlovénia szakadó eső 247 metzeler m3
- 9 years ago
#6761
Sajnos nem te döntöd el hogy túrázol e vizes úton hanem az égiek és benzinkút sem nő minden sarkon . Kérdezd meg a hazafelé túrázókat a WDW ről . a gumiválasztáshoz esetleg van javaslatod? Nekem nincs annyi tapasztalatom mint egyeseknek de ha túrázásra használod a gépet akkor egyértelműen túragumit vegyél . A márkát pedig pörgesd ki mivel nagyjából azonosak . Én Michelin Pilot Road ot használok és azt is fogok , nekem tökéletesen megfelel és jól viselkedik esőben is . Én kurva nagy zuhéban mentem 350 km-et szlovéniába,vissza "már" csak kb 150-et.Abban volt szerencsénk,hogy ezt autópályán tettük meg.
Az elején 120-140 között,aztán amikor már nagyon fáztam és tele volt a tököm 160-180.
Rosso II
- 9 years ago
#6760
megállok a legközelebbi benzinkútnál egy kávéra:) és ha nagyon nem akar elállni, akkor szép komótosan hazagurulok. Arra próbáltam célozni, hogy nem túrázok vizes úton sokszáz kilométernyit, de sejtettem, hogy vissza fog nyalni a pongyola megfogalmazásom. Sajnos nem te döntöd el hogy túrázol e vizes úton hanem az égiek és benzinkút sem nő minden sarkon . Kérdezd meg a hazafelé túrázókat a WDW ről . a gumiválasztáshoz esetleg van javaslatod? Nekem nincs annyi tapasztalatom mint egyeseknek de ha túrázásra használod a gépet akkor egyértelműen túragumit vegyél . A márkát pedig pörgesd ki mivel nagyjából azonosak . Én Michelin Pilot Road ot használok és azt is fogok , nekem tökéletesen megfelel és jól viselkedik esőben is .
- 9 years ago
#6759
Hogy nem indulsz el esőben az egy dolog , és mi van ha ? megállok a legközelebbi benzinkútnál egy kávéra:) és ha nagyon nem akar elállni, akkor szép komótosan hazagurulok. Arra próbáltam célozni, hogy nem túrázok vizes úton sokszáz kilométernyit, de sejtettem, hogy vissza fog nyalni a pongyola megfogalmazásom. Sajnos nem te döntöd el hogy túrázol e vizes úton hanem az égiek és benzinkút sem nő minden sarkon . Kérdezd meg a hazafelé túrázókat a WDW ről . a gumiválasztáshoz esetleg van javaslatod?
- 9 years ago
#6758
A másik lehetőség a Rosso 2 lenne, árban kb ugyanannyi, ez nem szempont. Esőben nem indulok el motorral, ráadásul évi párezret megyek csak, és a térdem se ér le a kanyarokban:)
De legalább nem tudok dönteni, hogy mit vegyek, bár visszaolvasva amit írtam kb bármelyik jó lehet:) Hogy nem indulsz el esőben az egy dolog , és mi van ha ? megállok a legközelebbi benzinkútnál egy kávéra:) és ha nagyon nem akar elállni, akkor szép komótosan hazagurulok. Arra próbáltam célozni, hogy nem túrázok vizes úton sokszáz kilométernyit, de sejtettem, hogy vissza fog nyalni a pongyola megfogalmazásom. Sajnos nem te döntöd el hogy túrázol e vizes úton hanem az égiek és benzinkút sem nő minden sarkon . Kérdezd meg a hazafelé túrázókat a WDW ről .
- 9 years ago
#6757
Azt nem mondom, hogy azt vedd meg, mert pl. nem a legolcsóbb fajtából való a GT, de ajánlani tudom.
Gumit meg lehetőleg mindig újat, szerintem. És ahogy mások is írták, vagy párban, vagy hasonló kategóriájúakat előre hátra. Nekem ilyen szempontból mázlim van, mert aránylag egyenletesen koptatom elől hátul a gumikat. A másik lehetőség a Rosso 2 lenne, árban kb ugyanannyi, ez nem szempont. Esőben nem indulok el motorral, ráadásul évi párezret megyek csak, és a térdem se ér le a kanyarokban:)
De legalább nem tudok dönteni, hogy mit vegyek, bár visszaolvasva amit írtam kb bármelyik jó lehet:) Hogy nem indulsz el esőben az egy dolog , és mi van ha ? megállok a legközelebbi benzinkútnál egy kávéra:) és ha nagyon nem akar elállni, akkor szép komótosan hazagurulok. Arra próbáltam célozni, hogy nem túrázok vizes úton sokszáz kilométernyit, de sejtettem, hogy vissza fog nyalni a pongyola megfogalmazásom.
- 9 years ago
#6756
Ringu84 köszi a részletes beszámolót, mindenképpen hasznos volt a tapasztalataidról olvasni! Összefoglalva: ha az S4-emre keresek hátsót, nem pályanapozok, inkább rövidebb túrákra használom és városban, akkor a Pirelli Angel GT-t vegyem?
Mindenki: honnan érdemes új gumit venni? Bevallom eddig csak használtat vettem. Ez pl? http://www.r17.hu/971-pirelli-angel-akc ... motorgumi/ Azt nem mondom, hogy azt vedd meg, mert pl. nem a legolcsóbb fajtából való a GT, de ajánlani tudom.
Gumit meg lehetőleg mindig újat, szerintem. És ahogy mások is írták, vagy párban, vagy hasonló kategóriájúakat előre hátra. Nekem ilyen szempontból mázlim van, mert aránylag egyenletesen koptatom elől hátul a gumikat. A másik lehetőség a Rosso 2 lenne, árban kb ugyanannyi, ez nem szempont. Esőben nem indulok el motorral, ráadásul évi párezret megyek csak, és a térdem se ér le a kanyarokban:)
De legalább nem tudok dönteni, hogy mit vegyek, bár visszaolvasva amit írtam kb bármelyik jó lehet:) Hogy nem indulsz el esőben az egy dolog , és mi van ha ?
- 9 years ago
#6755
Én eddig négy féle gumit használtam. Az első amit az S4-re vettem az a Pirelli Diablo volt. Nekem annyiban jó volt, hogy akkoriban nem is nagyon nyomtam neki mint kezdő motoros, tapadt amikor kellett, de sose nyomtam neki, el is ment 12 ezret.
Azután váltottam Metzeller M5-re ami nagyon jól működött úgy is, hogy már én is kezdtem egyre jobban, és lendületesen menni. De érezhetően nem hoztam ki belőle a maximumot, és így elment 8ezet km-t.
Az év elején még az S4-re rakattam Pirelli Angel GT-ket, és hiába volt sport/túra gumi (az M5 ugye már sportnak minősül), az érvényesült amit írtatok is, nagyon feküdt a stílusomnak. Ugyanolyan tempót mentem vele mint az M5-ttel, sőt egy idő után még jobban ki tudtam tolni a határaimat. Esőben is jól működött, az évednyitón nem volt gond a felhőszakadás sem. Azt nem tudom, hogy menyit bírt volna, mert 2-3 ezret mentem vele mikor eladtam a motorral együtt, de szinte csak a közepéről kopott le a GT felirat.
Most az S4R-en Pirelli Rosso Corsa van, ami nagyon jól tapad, de megint azt érzem, mint az M5-nél, hogy bőven lenne még benne tartalék. Ráadásul csak mostanában kezdtem megbarátkozni azzal, hogy az Angel GT-hez képest sokkal nagyobb a különbség a középső keményebb és szélső lágyabb rétegek között. A GT-n szép fokozatos a rétegek közötti átmenet. Engem eleinte zavart, hogy ahogy dölt a motor úgy hirtelen változott a tapadás milyensége, hiába éreztem, hogy jobban tapad, az a hirtelen átmenet akkor is elbizonytalanított. Ez mondjuk egy tapasztaltabb motorosnál már nem fordul elő. Ami viszont szokatlan, hogy esőben is szépen, kultúráltan lehet terelni. Ezalatt a két hónap alatt marhasokszor megáztam, és persze olyankor visszavettem a tempóból, de azért autókat előzgetve is óvatosan, de szépen tudtam vele menni. Azt nem tudom még, hogy mennyit fog bírni a gumi, de szerintem az M5 8 ezer km-ét tuti nem lépi túl, szerintem inkább kevesebb lesz.
A négy gumi közül nekem az Angel GT tetszett eddig a legjobban. Nem volt megszokási idő, kezdettől fogva jól lehetett érezni a gumit, és az én képességeimhez tökéletesen megfelelt, nem elmebeteg módjára, de lendületesen lehetett vele hajtani.
Ami miatt mégsem vagyok abban biztos, hogy ezt vegyem-e legközelebb, az az hogy anno a GT-t a 101 lovas S4-en használtam amire tökéletes volt, viszont az S4R egy csöppet erősebb (ugye még meg is van piszkálva), és tartok attól, hogy ahol a Rosso Corsa még lazán betapad, ott a GT-n már kifogna a plusz lóerő.
Bár ezzel pont annak mondok ellent, amit itt emlegetünk, hogy a vezetési stílushoz kell gumit választani, és nem a motorhoz.
Na meg az is fontos szerintem a gumiválasztásnál, hogy ki milyen fejlődésen megy keresztűl. Pl. én még elég rendesen fejlődési fázisban vagyok, mindig érzem, hogy évről évre egy kicsit jobban megy a motorozás. Lehet ilyenkor meg pont, hogy az ember adott stílusához, és tudásához képest egy kicsit komolyabb gumit kellene választani, hogy hagyjon teret a továbbfejlődésre? Ringu84 köszi a részletes beszámolót, mindenképpen hasznos volt a tapasztalataidról olvasni! Összefoglalva: ha az S4-emre keresek hátsót, nem pályanapozok, inkább rövidebb túrákra használom és városban, akkor a Pirelli Angel GT-t vegyem?
Mindenki: honnan érdemes új gumit venni? Bevallom eddig csak használtat vettem. Ez pl? http://www.r17.hu/971-pirelli-angel-akc ... motorgumi/ Azt nem mondom, hogy azt vedd meg, mert pl. nem a legolcsóbb fajtából való a GT, de ajánlani tudom.
Gumit meg lehetőleg mindig újat, szerintem. És ahogy mások is írták, vagy párban, vagy hasonló kategóriájúakat előre hátra. Nekem ilyen szempontból mázlim van, mert aránylag egyenletesen koptatom elől hátul a gumikat. A másik lehetőség a Rosso 2 lenne, árban kb ugyanannyi, ez nem szempont. Esőben nem indulok el motorral, ráadásul évi párezret megyek csak, és a térdem se ér le a kanyarokban:)
De legalább nem tudok dönteni, hogy mit vegyek, bár visszaolvasva amit írtam kb bármelyik jó lehet:)
- 9 years ago
#6754
Vasárnapi Mátra, és Bükk után! Nagyon jó volt, nekem a Supercorsa SC1 vált be! Igaz keveset bír, de egyszer sem csúszott meg, és ez a lényeg! de te úgy is mész, hogy kell a sc neki inkabb qualifier kene, ugy megy
- 9 years ago
#6753
naggyon szivesen! gyertek gyakrabban,aztán körözünk a bükkben mint a fehérfejű sasok.....
- 9 years ago
#6752
Én eddig négy féle gumit használtam. Az első amit az S4-re vettem az a Pirelli Diablo volt. Nekem annyiban jó volt, hogy akkoriban nem is nagyon nyomtam neki mint kezdő motoros, tapadt amikor kellett, de sose nyomtam neki, el is ment 12 ezret.
Azután váltottam Metzeller M5-re ami nagyon jól működött úgy is, hogy már én is kezdtem egyre jobban, és lendületesen menni. De érezhetően nem hoztam ki belőle a maximumot, és így elment 8ezet km-t.
Az év elején még az S4-re rakattam Pirelli Angel GT-ket, és hiába volt sport/túra gumi (az M5 ugye már sportnak minősül), az érvényesült amit írtatok is, nagyon feküdt a stílusomnak. Ugyanolyan tempót mentem vele mint az M5-ttel, sőt egy idő után még jobban ki tudtam tolni a határaimat. Esőben is jól működött, az évednyitón nem volt gond a felhőszakadás sem. Azt nem tudom, hogy menyit bírt volna, mert 2-3 ezret mentem vele mikor eladtam a motorral együtt, de szinte csak a közepéről kopott le a GT felirat.
Most az S4R-en Pirelli Rosso Corsa van, ami nagyon jól tapad, de megint azt érzem, mint az M5-nél, hogy bőven lenne még benne tartalék. Ráadásul csak mostanában kezdtem megbarátkozni azzal, hogy az Angel GT-hez képest sokkal nagyobb a különbség a középső keményebb és szélső lágyabb rétegek között. A GT-n szép fokozatos a rétegek közötti átmenet. Engem eleinte zavart, hogy ahogy dölt a motor úgy hirtelen változott a tapadás milyensége, hiába éreztem, hogy jobban tapad, az a hirtelen átmenet akkor is elbizonytalanított. Ez mondjuk egy tapasztaltabb motorosnál már nem fordul elő. Ami viszont szokatlan, hogy esőben is szépen, kultúráltan lehet terelni. Ezalatt a két hónap alatt marhasokszor megáztam, és persze olyankor visszavettem a tempóból, de azért autókat előzgetve is óvatosan, de szépen tudtam vele menni. Azt nem tudom még, hogy mennyit fog bírni a gumi, de szerintem az M5 8 ezer km-ét tuti nem lépi túl, szerintem inkább kevesebb lesz.
A négy gumi közül nekem az Angel GT tetszett eddig a legjobban. Nem volt megszokási idő, kezdettől fogva jól lehetett érezni a gumit, és az én képességeimhez tökéletesen megfelelt, nem elmebeteg módjára, de lendületesen lehetett vele hajtani.
Ami miatt mégsem vagyok abban biztos, hogy ezt vegyem-e legközelebb, az az hogy anno a GT-t a 101 lovas S4-en használtam amire tökéletes volt, viszont az S4R egy csöppet erősebb (ugye még meg is van piszkálva), és tartok attól, hogy ahol a Rosso Corsa még lazán betapad, ott a GT-n már kifogna a plusz lóerő.
Bár ezzel pont annak mondok ellent, amit itt emlegetünk, hogy a vezetési stílushoz kell gumit választani, és nem a motorhoz.
Na meg az is fontos szerintem a gumiválasztásnál, hogy ki milyen fejlődésen megy keresztűl. Pl. én még elég rendesen fejlődési fázisban vagyok, mindig érzem, hogy évről évre egy kicsit jobban megy a motorozás. Lehet ilyenkor meg pont, hogy az ember adott stílusához, és tudásához képest egy kicsit komolyabb gumit kellene választani, hogy hagyjon teret a továbbfejlődésre? Ringu84 köszi a részletes beszámolót, mindenképpen hasznos volt a tapasztalataidról olvasni! Összefoglalva: ha az S4-emre keresek hátsót, nem pályanapozok, inkább rövidebb túrákra használom és városban, akkor a Pirelli Angel GT-t vegyem?
Mindenki: honnan érdemes új gumit venni? Bevallom eddig csak használtat vettem. Ez pl? http://www.r17.hu/971-pirelli-angel-akc ... motorgumi/ Azt nem mondom, hogy azt vedd meg, mert pl. nem a legolcsóbb fajtából való a GT, de ajánlani tudom.
Gumit meg lehetőleg mindig újat, szerintem. És ahogy mások is írták, vagy párban, vagy hasonló kategóriájúakat előre hátra. Nekem ilyen szempontból mázlim van, mert aránylag egyenletesen koptatom elől hátul a gumikat.
- 9 years ago
#6751
Vasárnapi Mátra, és Bükk után! Nagyon jó volt, nekem a Supercorsa SC1 vált be! Igaz keveset bír, de egyszer sem csúszott meg, és ez a lényeg! de te úgy is mész, hogy kell a sc
- 9 years ago
#6750
Én eddig négy féle gumit használtam. Az első amit az S4-re vettem az a Pirelli Diablo volt. Nekem annyiban jó volt, hogy akkoriban nem is nagyon nyomtam neki mint kezdő motoros, tapadt amikor kellett, de sose nyomtam neki, el is ment 12 ezret.
Azután váltottam Metzeller M5-re ami nagyon jól működött úgy is, hogy már én is kezdtem egyre jobban, és lendületesen menni. De érezhetően nem hoztam ki belőle a maximumot, és így elment 8ezet km-t.
Az év elején még az S4-re rakattam Pirelli Angel GT-ket, és hiába volt sport/túra gumi (az M5 ugye már sportnak minősül), az érvényesült amit írtatok is, nagyon feküdt a stílusomnak. Ugyanolyan tempót mentem vele mint az M5-ttel, sőt egy idő után még jobban ki tudtam tolni a határaimat. Esőben is jól működött, az évednyitón nem volt gond a felhőszakadás sem. Azt nem tudom, hogy menyit bírt volna, mert 2-3 ezret mentem vele mikor eladtam a motorral együtt, de szinte csak a közepéről kopott le a GT felirat.
Most az S4R-en Pirelli Rosso Corsa van, ami nagyon jól tapad, de megint azt érzem, mint az M5-nél, hogy bőven lenne még benne tartalék. Ráadásul csak mostanában kezdtem megbarátkozni azzal, hogy az Angel GT-hez képest sokkal nagyobb a különbség a középső keményebb és szélső lágyabb rétegek között. A GT-n szép fokozatos a rétegek közötti átmenet. Engem eleinte zavart, hogy ahogy dölt a motor úgy hirtelen változott a tapadás milyensége, hiába éreztem, hogy jobban tapad, az a hirtelen átmenet akkor is elbizonytalanított. Ez mondjuk egy tapasztaltabb motorosnál már nem fordul elő. Ami viszont szokatlan, hogy esőben is szépen, kultúráltan lehet terelni. Ezalatt a két hónap alatt marhasokszor megáztam, és persze olyankor visszavettem a tempóból, de azért autókat előzgetve is óvatosan, de szépen tudtam vele menni. Azt nem tudom még, hogy mennyit fog bírni a gumi, de szerintem az M5 8 ezer km-ét tuti nem lépi túl, szerintem inkább kevesebb lesz.
A négy gumi közül nekem az Angel GT tetszett eddig a legjobban. Nem volt megszokási idő, kezdettől fogva jól lehetett érezni a gumit, és az én képességeimhez tökéletesen megfelelt, nem elmebeteg módjára, de lendületesen lehetett vele hajtani.
Ami miatt mégsem vagyok abban biztos, hogy ezt vegyem-e legközelebb, az az hogy anno a GT-t a 101 lovas S4-en használtam amire tökéletes volt, viszont az S4R egy csöppet erősebb (ugye még meg is van piszkálva), és tartok attól, hogy ahol a Rosso Corsa még lazán betapad, ott a GT-n már kifogna a plusz lóerő.
Bár ezzel pont annak mondok ellent, amit itt emlegetünk, hogy a vezetési stílushoz kell gumit választani, és nem a motorhoz.
Na meg az is fontos szerintem a gumiválasztásnál, hogy ki milyen fejlődésen megy keresztűl. Pl. én még elég rendesen fejlődési fázisban vagyok, mindig érzem, hogy évről évre egy kicsit jobban megy a motorozás. Lehet ilyenkor meg pont, hogy az ember adott stílusához, és tudásához képest egy kicsit komolyabb gumit kellene választani, hogy hagyjon teret a továbbfejlődésre? Ez a regény nagyjából 30 év tapasztalatát írja le . Hány éves is vagy ? (: Pont annyi.
Nem kell ehhez 30 év, csak motorozni kell. Én 2009-ben vettem az S4-est, és 2014 elejét beleszámolva 30 ezer km-t mentem vele, az S4R-rel meg május vége óta már több mint 4000-et. Ez van akinek kevés, van akinek sok.
Amióta motorozok (azt is 2009-ben kezdtem az S4-gyel) szinte mindig más gumit használtam, sosem volt a motoron kétszer ugyanaz, mert folyamatosan kísérletezgetek, hogy melyik gumi hogy működik alattam. Viszont az M5-ös kitérőtől eltekintve eléggé leragadtam a Pirelli-nél.
- 9 years ago
#6749
és az átfolyások!!!
Petya! ))
Ott tapadt a legjobban a gumi!
És itt is köszönjük a frissítő kávét!
- 9 years ago
#6747
Én eddig négy féle gumit használtam. Az első amit az S4-re vettem az a Pirelli Diablo volt. Nekem annyiban jó volt, hogy akkoriban nem is nagyon nyomtam neki mint kezdő motoros, tapadt amikor kellett, de sose nyomtam neki, el is ment 12 ezret.
Azután váltottam Metzeller M5-re ami nagyon jól működött úgy is, hogy már én is kezdtem egyre jobban, és lendületesen menni. De érezhetően nem hoztam ki belőle a maximumot, és így elment 8ezet km-t.
Az év elején még az S4-re rakattam Pirelli Angel GT-ket, és hiába volt sport/túra gumi (az M5 ugye már sportnak minősül), az érvényesült amit írtatok is, nagyon feküdt a stílusomnak. Ugyanolyan tempót mentem vele mint az M5-ttel, sőt egy idő után még jobban ki tudtam tolni a határaimat. Esőben is jól működött, az évednyitón nem volt gond a felhőszakadás sem. Azt nem tudom, hogy menyit bírt volna, mert 2-3 ezret mentem vele mikor eladtam a motorral együtt, de szinte csak a közepéről kopott le a GT felirat.
Most az S4R-en Pirelli Rosso Corsa van, ami nagyon jól tapad, de megint azt érzem, mint az M5-nél, hogy bőven lenne még benne tartalék. Ráadásul csak mostanában kezdtem megbarátkozni azzal, hogy az Angel GT-hez képest sokkal nagyobb a különbség a középső keményebb és szélső lágyabb rétegek között. A GT-n szép fokozatos a rétegek közötti átmenet. Engem eleinte zavart, hogy ahogy dölt a motor úgy hirtelen változott a tapadás milyensége, hiába éreztem, hogy jobban tapad, az a hirtelen átmenet akkor is elbizonytalanított. Ez mondjuk egy tapasztaltabb motorosnál már nem fordul elő. Ami viszont szokatlan, hogy esőben is szépen, kultúráltan lehet terelni. Ezalatt a két hónap alatt marhasokszor megáztam, és persze olyankor visszavettem a tempóból, de azért autókat előzgetve is óvatosan, de szépen tudtam vele menni. Azt nem tudom még, hogy mennyit fog bírni a gumi, de szerintem az M5 8 ezer km-ét tuti nem lépi túl, szerintem inkább kevesebb lesz.
A négy gumi közül nekem az Angel GT tetszett eddig a legjobban. Nem volt megszokási idő, kezdettől fogva jól lehetett érezni a gumit, és az én képességeimhez tökéletesen megfelelt, nem elmebeteg módjára, de lendületesen lehetett vele hajtani.
Ami miatt mégsem vagyok abban biztos, hogy ezt vegyem-e legközelebb, az az hogy anno a GT-t a 101 lovas S4-en használtam amire tökéletes volt, viszont az S4R egy csöppet erősebb (ugye még meg is van piszkálva), és tartok attól, hogy ahol a Rosso Corsa még lazán betapad, ott a GT-n már kifogna a plusz lóerő.
Bár ezzel pont annak mondok ellent, amit itt emlegetünk, hogy a vezetési stílushoz kell gumit választani, és nem a motorhoz.
Na meg az is fontos szerintem a gumiválasztásnál, hogy ki milyen fejlődésen megy keresztűl. Pl. én még elég rendesen fejlődési fázisban vagyok, mindig érzem, hogy évről évre egy kicsit jobban megy a motorozás. Lehet ilyenkor meg pont, hogy az ember adott stílusához, és tudásához képest egy kicsit komolyabb gumit kellene választani, hogy hagyjon teret a továbbfejlődésre? Ez a regény nagyjából 30 év tapasztalatát írja le . Hány éves is vagy ? (:
- 9 years ago
#6746
Vasárnapi Mátra, és Bükk után! Nagyon jó volt, nekem a Supercorsa SC1 vált be! Igaz keveset bír, de egyszer sem csúszott meg, és ez a lényeg!
Csatolmányok:
sc1.jpg (1.56 MiB) Megtekintve 11087 alkalommal
- 9 years ago
#6745
Sziasztok! Használt már valaki Continental Sport Attack 2-őt? hazudtam. megnéztem és roadattack2-m van
- 9 years ago
#6744
Én eddig négy féle gumit használtam. Az első amit az S4-re vettem az a Pirelli Diablo volt. Nekem annyiban jó volt, hogy akkoriban nem is nagyon nyomtam neki mint kezdő motoros, tapadt amikor kellett, de sose nyomtam neki, el is ment 12 ezret.
Azután váltottam Metzeller M5-re ami nagyon jól működött úgy is, hogy már én is kezdtem egyre jobban, és lendületesen menni. De érezhetően nem hoztam ki belőle a maximumot, és így elment 8ezet km-t.
Az év elején még az S4-re rakattam Pirelli Angel GT-ket, és hiába volt sport/túra gumi (az M5 ugye már sportnak minősül), az érvényesült amit írtatok is, nagyon feküdt a stílusomnak. Ugyanolyan tempót mentem vele mint az M5-ttel, sőt egy idő után még jobban ki tudtam tolni a határaimat. Esőben is jól működött, az évednyitón nem volt gond a felhőszakadás sem. Azt nem tudom, hogy menyit bírt volna, mert 2-3 ezret mentem vele mikor eladtam a motorral együtt, de szinte csak a közepéről kopott le a GT felirat.
Most az S4R-en Pirelli Rosso Corsa van, ami nagyon jól tapad, de megint azt érzem, mint az M5-nél, hogy bőven lenne még benne tartalék. Ráadásul csak mostanában kezdtem megbarátkozni azzal, hogy az Angel GT-hez képest sokkal nagyobb a különbség a középső keményebb és szélső lágyabb rétegek között. A GT-n szép fokozatos a rétegek közötti átmenet. Engem eleinte zavart, hogy ahogy dölt a motor úgy hirtelen változott a tapadás milyensége, hiába éreztem, hogy jobban tapad, az a hirtelen átmenet akkor is elbizonytalanított. Ez mondjuk egy tapasztaltabb motorosnál már nem fordul elő. Ami viszont szokatlan, hogy esőben is szépen, kultúráltan lehet terelni. Ezalatt a két hónap alatt marhasokszor megáztam, és persze olyankor visszavettem a tempóból, de azért autókat előzgetve is óvatosan, de szépen tudtam vele menni. Azt nem tudom még, hogy mennyit fog bírni a gumi, de szerintem az M5 8 ezer km-ét tuti nem lépi túl, szerintem inkább kevesebb lesz.
A négy gumi közül nekem az Angel GT tetszett eddig a legjobban. Nem volt megszokási idő, kezdettől fogva jól lehetett érezni a gumit, és az én képességeimhez tökéletesen megfelelt, nem elmebeteg módjára, de lendületesen lehetett vele hajtani.
Ami miatt mégsem vagyok abban biztos, hogy ezt vegyem-e legközelebb, az az hogy anno a GT-t a 101 lovas S4-en használtam amire tökéletes volt, viszont az S4R egy csöppet erősebb (ugye még meg is van piszkálva), és tartok attól, hogy ahol a Rosso Corsa még lazán betapad, ott a GT-n már kifogna a plusz lóerő.
Bár ezzel pont annak mondok ellent, amit itt emlegetünk, hogy a vezetési stílushoz kell gumit választani, és nem a motorhoz.
Na meg az is fontos szerintem a gumiválasztásnál, hogy ki milyen fejlődésen megy keresztűl. Pl. én még elég rendesen fejlődési fázisban vagyok, mindig érzem, hogy évről évre egy kicsit jobban megy a motorozás. Lehet ilyenkor meg pont, hogy az ember adott stílusához, és tudásához képest egy kicsit komolyabb gumit kellene választani, hogy hagyjon teret a továbbfejlődésre? Ringu84 köszi a részletes beszámolót, mindenképpen hasznos volt a tapasztalataidról olvasni! Összefoglalva: ha az S4-emre keresek hátsót, nem pályanapozok, inkább rövidebb túrákra használom és városban, akkor a Pirelli Angel GT-t vegyem?
Mindenki: honnan érdemes új gumit venni? Bevallom eddig csak használtat vettem. Ez pl? http://www.r17.hu/971-pirelli-angel-akc ... motorgumi/
- 9 years ago
#6743
Szerintem ezt nagyjából megcsinálja helyettünk a gyár amikor pl. 1199-re nem angelt hanem supercorsat rak,a többi meg már csak márka,vallás kérdése. No meg ki az a sanyi,hogy tanácsot adjon? Ha véletlenül elesik akkor meg én vagyok a hibás. faszkalap de ha túrázni használja ne tegyan már rá supercorsat miert?
Nem rajba jo megdogleni?
- 9 years ago
#6742
Sziasztok! Használt már valaki Continental Sport Attack 2-őt? nekem az van a multin. én abszolút balfasz vagyok, de nekem jónak tűnik, semmi gondot nem éreztem vele.
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]