- 7 years ago
#7191
Zsír új Michelin Pilot Road4 van a 749-en, eddig csak száraz közúton mentem vele, kiváncsi vagyok milyen lesz más körülmények között is. Volt valakinek jó/rossz tapasztalata ezzel a gumival? Erre mondják, hogy "AZ" esőgumi. Nyugodtan keress rá youtube-on, rengeteg jót fogsz látni/hallani róla
- 7 years ago
#7190
Zsír új Michelin Pilot Road4 van a 749-en, eddig csak száraz közúton mentem vele, kiváncsi vagyok milyen lesz más körülmények között is. Volt valakinek jó/rossz tapasztalata ezzel a gumival?
- 7 years ago
#7189
nem veszik le a gumit, kívülröl belerak egy javító cuccot. Gumikukacos javítóm nekem is van, de ahhoz a gombostűnyi lyukat fel kell fúrni/dörzsárazni nagyra... Na ezt inkább nem szeretném Inkább rakatnék bele egy fasza gombát belülről... Valamiért tartok a kukac hosszú távú használatától... jobb a kukac mint a folt A kukac követi a gumi hőtágulását, a folt nem. Magyarul a folttal kaphatsz durrdefektet a kukaccal nem, de foltot egy hozzáértő gumis nem is ragaszt bele
- 7 years ago
#7188
Sziasztok! Segítség kellene Vagyis infó... :
Bp és környékén keresek olyan gumist, aki az S4R-emen rendesen tudja javítani a gátsó gumira kapott defektet (nagyon kis csavar, éppen hogy ereszt...).
Szóval olyat keresek, akit már próbáltatok, látott ilyet, meg tudja emelni, (az én emelőm még úton van...), és nem tépi szét a kerékanyát... (kulcs is érkezik...)
(Apropó: annak mennyi a meghúzásija? )
Köszi előre is! nem veszik le a gumit, kívülröl belerak egy javító cuccot. Gumikukacos javítóm nekem is van, de ahhoz a gombostűnyi lyukat fel kell fúrni/dörzsárazni nagyra... Na ezt inkább nem szeretném Inkább rakatnék bele egy fasza gombát belülről... Valamiért tartok a kukac hosszú távú használatától... jobb a kukac mint a folt
- 7 years ago
#7187
Szerintetek metzeler m7rr vagy pirelli diablo rosso 3 közül melyik a jobb választás? Árban ugyanaz, 80 e. párban
Ezt végignyálazhatod ha van kedved:
http://ducatiforum.co.uk/threads/m7rr-o ... iii.41349/
ha kísérleteznél, feltehetnéd az M7RR-t, legalább lesz róla is vélemény a klubban, nagyon rosszul nem járhatsz vele.
Esőben állítólag az RR a jobb valamivel. Már fent van a gumó a motoron, majd jelentem milyen
- 7 years ago
#7186
nem veszik le a gumit, kívülröl belerak egy javító cuccot. Gumikukacos javítóm nekem is van, de ahhoz a gombostűnyi lyukat fel kell fúrni/dörzsárazni nagyra... Na ezt inkább nem szeretném Inkább rakatnék bele egy fasza gombát belülről... Valamiért tartok a kukac hosszú távú használatától... A belülről történő lyuk bérlakás szerintem sem működik. A kívülről berakott gomba tökéletesen működik, nem kell félni tőle. Nekem egyszer túra közben javították gombával.... utána el is felejtettem róla. Nem volt vele gond. Ennek ellenére a legbiztonságosabb egy új gumi, főleg, ha valaki nagyon tolja neki. van aki el sem vállalja, cserét javasolják...
- 7 years ago
#7185
Sziasztok! Segítség kellene Vagyis infó... :
Bp és környékén keresek olyan gumist, aki az S4R-emen rendesen tudja javítani a gátsó gumira kapott defektet (nagyon kis csavar, éppen hogy ereszt...).
Szóval olyat keresek, akit már próbáltatok, látott ilyet, meg tudja emelni, (az én emelőm még úton van...), és nem tépi szét a kerékanyát... (kulcs is érkezik...)
(Apropó: annak mennyi a meghúzásija? )
Köszi előre is! nem veszik le a gumit, kívülröl belerak egy javító cuccot. Gumikukacos javítóm nekem is van, de ahhoz a gombostűnyi lyukat fel kell fúrni/dörzsárazni nagyra... Na ezt inkább nem szeretném Inkább rakatnék bele egy fasza gombát belülről... Valamiért tartok a kukac hosszú távú használatától... A belülről történő lyuk bérlakás szerintem sem működik. A kívülről berakott gomba tökéletesen működik, nem kell félni tőle. Nekem egyszer túra közben javították gombával.... utána el is felejtettem róla. Nem volt vele gond. Ennek ellenére a legbiztonságosabb egy új gumi, főleg, ha valaki nagyon tolja neki.
- 7 years ago
#7184
Szerintetek metzeler m7rr vagy pirelli diablo rosso 3 közül melyik a jobb választás? Árban ugyanaz, 80 e. párban én azért is M7!
Itt mindenki rosso3 fog mondani,csak valakinek ki kene már próbálni a Pirellin kívül valami mást is!
Valszeg egyikkel se nyulsz melle.
De nehéz dolgod van mert a legfőbb szempont a szépsége és szerintem mindkettő szép,bár mintha az M7 szebb lenne! Sanci gyorsabban ír
- 7 years ago
#7183
Szerintetek metzeler m7rr vagy pirelli diablo rosso 3 közül melyik a jobb választás? Árban ugyanaz, 80 e. párban
Ezt végignyálazhatod ha van kedved:
http://ducatiforum.co.uk/threads/m7rr-o ... iii.41349/
ha kísérleteznél, feltehetnéd az M7RR-t, legalább lesz róla is vélemény a klubban, nagyon rosszul nem járhatsz vele.
Esőben állítólag az RR a jobb valamivel.
- 7 years ago
#7182
Szerintetek metzeler m7rr vagy pirelli diablo rosso 3 közül melyik a jobb választás? Árban ugyanaz, 80 e. párban én azért is M7!
Itt mindenki rosso3 fog mondani,csak valakinek ki kene már próbálni a Pirellin kívül valami mást is!
Valszeg egyikkel se nyulsz melle.
De nehéz dolgod van mert a legfőbb szempont a szépsége és szerintem mindkettő szép,bár mintha az M7 szebb lenne! M7 nekem is szimpatikusabb, az lesz akkor , esetleg nem tudjátok, hogy ha gyárilag 190/50 van írva, de helyette 190/55 raknék fel, változna valami?
- 7 years ago
#7181
Szerintetek metzeler m7rr vagy pirelli diablo rosso 3 közül melyik a jobb választás? Árban ugyanaz, 80 e. párban én azért is M7!
Itt mindenki rosso3 fog mondani,csak valakinek ki kene már próbálni a Pirellin kívül valami mást is!
Valszeg egyikkel se nyulsz melle.
De nehéz dolgod van mert a legfőbb szempont a szépsége és szerintem mindkettő szép,bár mintha az M7 szebb lenne!
- 7 years ago
#7180
Szerintetek metzeler m7rr vagy pirelli diablo rosso 3 közül melyik a jobb választás? Árban ugyanaz, 80 e. párban
- 7 years ago
#7179
Sziasztok! Segítség kellene Vagyis infó... :
Bp és környékén keresek olyan gumist, aki az S4R-emen rendesen tudja javítani a gátsó gumira kapott defektet (nagyon kis csavar, éppen hogy ereszt...).
Szóval olyat keresek, akit már próbáltatok, látott ilyet, meg tudja emelni, (az én emelőm még úton van...), és nem tépi szét a kerékanyát... (kulcs is érkezik...)
(Apropó: annak mennyi a meghúzásija? )
Köszi előre is! Rajta van a keréken a meghúzási nyomaték, le tudod olvasni. Hátsó asszem 174 Nm.
A kérdés egyébként ugyan ez nálam is. Korrekt gumi szerelőt én is keresek. Legutóbb xbike nem tudta leszedni a hátsó kerékanyát kis légkulccsal, mert annyira rá volt húzva. Egy teherautós atom légkulccsal jött csak le a harmadik gumisnál.
Azóta CNC racing eloxált anya van hátul,ami szarul nézne ki, ha így megtépnék.
- 7 years ago
#7178
Sziasztok! Segítség kellene Vagyis infó... :
Bp és környékén keresek olyan gumist, aki az S4R-emen rendesen tudja javítani a gátsó gumira kapott defektet (nagyon kis csavar, éppen hogy ereszt...).
Szóval olyat keresek, akit már próbáltatok, látott ilyet, meg tudja emelni, (az én emelőm még úton van...), és nem tépi szét a kerékanyát... (kulcs is érkezik...)
(Apropó: annak mennyi a meghúzásija? )
Köszi előre is! nem veszik le a gumit, kívülröl belerak egy javító cuccot. Gumikukacos javítóm nekem is van, de ahhoz a gombostűnyi lyukat fel kell fúrni/dörzsárazni nagyra... Na ezt inkább nem szeretném Inkább rakatnék bele egy fasza gombát belülről... Valamiért tartok a kukac hosszú távú használatától... Azt ne engedd, belülről foltozza meg.
- 7 years ago
#7177
Sziasztok! Segítség kellene Vagyis infó... :
Bp és környékén keresek olyan gumist, aki az S4R-emen rendesen tudja javítani a gátsó gumira kapott defektet (nagyon kis csavar, éppen hogy ereszt...).
Szóval olyat keresek, akit már próbáltatok, látott ilyet, meg tudja emelni, (az én emelőm még úton van...), és nem tépi szét a kerékanyát... (kulcs is érkezik...)
(Apropó: annak mennyi a meghúzásija? )
Köszi előre is! nem veszik le a gumit, kívülröl belerak egy javító cuccot. Gumikukacos javítóm nekem is van, de ahhoz a gombostűnyi lyukat fel kell fúrni/dörzsárazni nagyra... Na ezt inkább nem szeretném Inkább rakatnék bele egy fasza gombát belülről... Valamiért tartok a kukac hosszú távú használatától...
- 7 years ago
#7176
Sziasztok! Segítség kellene Vagyis infó... :
Bp és környékén keresek olyan gumist, aki az S4R-emen rendesen tudja javítani a gátsó gumira kapott defektet (nagyon kis csavar, éppen hogy ereszt...).
Szóval olyat keresek, akit már próbáltatok, látott ilyet, meg tudja emelni, (az én emelőm még úton van...), és nem tépi szét a kerékanyát... (kulcs is érkezik...)
(Apropó: annak mennyi a meghúzásija? )
Köszi előre is! nem veszik le a gumit, kívülröl belerak egy javító cuccot.
- 7 years ago
#7175
Sziasztok! Segítség kellene Vagyis infó... :
Bp és környékén keresek olyan gumist, aki az S4R-emen rendesen tudja javítani a gátsó gumira kapott defektet (nagyon kis csavar, éppen hogy ereszt...).
Szóval olyat keresek, akit már próbáltatok, látott ilyet, meg tudja emelni, (az én emelőm még úton van...), és nem tépi szét a kerékanyát... (kulcs is érkezik...)
(Apropó: annak mennyi a meghúzásija? )
Köszi előre is!
Bp és környékén keresek olyan gumist, aki az S4R-emen rendesen tudja javítani a gátsó gumira kapott defektet (nagyon kis csavar, éppen hogy ereszt...).
Szóval olyat keresek, akit már próbáltatok, látott ilyet, meg tudja emelni, (az én emelőm még úton van...), és nem tépi szét a kerékanyát... (kulcs is érkezik...)
(Apropó: annak mennyi a meghúzásija? )
Köszi előre is!
- 7 years ago
#7174
Milyen első gumit ajánlotok Monster 1100-ra? Jelenleg Pirelli diablo rosso corsa sp van rajta. leginkább olyat ami hátul van rajta
- 7 years ago
#7173
én elgondolkodnék a rosso 3-on is. (Sanci az mégszebb )Ha egyedül mennék többet,akkor olyanom lenne. Bár ha az Angel GT-vel is tudok térden fordulni a híresen csúszós Euroringen, akkor minek. Az most engem már nem érdekel, hogy mennyi a köridő, csak az élményre megyek rá Amúgy euroringre szervezhetnénk egy közös napot valamelyik nap, tőlem lehet akár hétköznap is. Kakucs is játszik, nekem mindegy. Sanci? Többiek? Nekem Rosso 3 van, és áprilisban mindenképp megyek a Kakucsra, eddig egyedül. Szóljak??? Ha addig összeáll a technika, mennék én is Naná hogy...
- 7 years ago
#7172
Milyen első gumit ajánlotok Monster 1100-ra? Jelenleg Pirelli diablo rosso corsa sp van rajta.
- 7 years ago
#7171
ugyanannyi,de a gt szebb!
azt hittem szettben olcsobb egy 10-el én elgondolkodnék a rosso 3-on is. (Sanci az mégszebb )Ha egyedül mennék többet,akkor olyanom lenne. Bár ha az Angel GT-vel is tudok térden fordulni a híresen csúszós Euroringen, akkor minek. Az most engem már nem érdekel, hogy mennyi a köridő, csak az élményre megyek rá Amúgy euroringre szervezhetnénk egy közös napot valamelyik nap, tőlem lehet akár hétköznap is. Kakucs is játszik, nekem mindegy. Sanci? Többiek? Nekem Rosso 3 van, és áprilisban mindenképp megyek a Kakucsra, eddig egyedül. Szóljak??? Ha addig összeáll a technika, mennék én is
- 7 years ago
#7170
Helló.Gumi csere előtt vagyok,de nagy a dilemma Pirelli Angel gt vagy Metzeler roadtec 01.Vélemény javaslat tapasztalat? megnéztem a 01árát,Gt! Gt lett Üdv a klubban!!!
Én is azt tetttem a Monsteremre!!!
- 7 years ago
#7169
Helló.Gumi csere előtt vagyok,de nagy a dilemma Pirelli Angel gt vagy Metzeler roadtec 01.Vélemény javaslat tapasztalat? megnéztem a 01árát,Gt! Gt lettCsatolmányok:
img_20170318_092955.jpg (602.72 KiB) Megtekintve 11140 alkalommal
- 7 years ago
#7168
én elgondolkodnék a rosso 3-on is. (Sanci az mégszebb )Ha egyedül mennék többet,akkor olyanom lenne. Bár ha az Angel GT-vel is tudok térden fordulni a híresen csúszós Euroringen, akkor minek. Az most engem már nem érdekel, hogy mennyi a köridő, csak az élményre megyek rá Amúgy euroringre szervezhetnénk egy közös napot valamelyik nap, tőlem lehet akár hétköznap is. Kakucs is játszik, nekem mindegy. Sanci? Többiek? nincs hozzá ruhám,de szívesen megneznelek hátha úgy is tudok fejlődni!
A Gt is akkor éri meg,ha legalább elmegy 8000km kockasodas nélkül.
Nálam valszeg a Rosso III. 6000km bír(90eft/pár)
Nekem teljesen jó volt az M3 6000km bírt,(54eft/pár)
Én értem,hogy új fejlesztés de kell a pénz kokszra! Én 71-ért vetten a rosso 3-at Sanci
Majernal néztem,jó szokott lenni,nála ennyi.
- 7 years ago
#7167
ugyanannyi,de a gt szebb!
azt hittem szettben olcsobb egy 10-el én elgondolkodnék a rosso 3-on is. (Sanci az mégszebb )Ha egyedül mennék többet,akkor olyanom lenne. Bár ha az Angel GT-vel is tudok térden fordulni a híresen csúszós Euroringen, akkor minek. Az most engem már nem érdekel, hogy mennyi a köridő, csak az élményre megyek rá Amúgy euroringre szervezhetnénk egy közös napot valamelyik nap, tőlem lehet akár hétköznap is. Kakucs is játszik, nekem mindegy. Sanci? Többiek? nincs hozzá ruhám,de szívesen megneznelek hátha úgy is tudok fejlődni!
A Gt is akkor éri meg,ha legalább elmegy 8000km kockasodas nélkül.
Nálam valszeg a Rosso III. 6000km bír(90eft/pár)
Nekem teljesen jó volt az M3 6000km bírt,(54eft/pár)
Én értem,hogy új fejlesztés de kell a pénz kokszra! Én 71-ért vetten a rosso 3-at Sanci
- 7 years ago
#7166
drága? ugyanannyi,de a gt szebb!
azt hittem szettben olcsobb egy 10-el én elgondolkodnék a rosso 3-on is. (Sanci az mégszebb )Ha egyedül mennék többet,akkor olyanom lenne. Bár ha az Angel GT-vel is tudok térden fordulni a híresen csúszós Euroringen, akkor minek. Az most engem már nem érdekel, hogy mennyi a köridő, csak az élményre megyek rá Amúgy euroringre szervezhetnénk egy közös napot valamelyik nap, tőlem lehet akár hétköznap is. Kakucs is játszik, nekem mindegy. Sanci? Többiek? nincs hozzá ruhám,de szívesen megneznelek hátha úgy is tudok fejlődni!
A Gt is akkor éri meg,ha legalább elmegy 8000km kockasodas nélkül.
Nálam valszeg a Rosso III. 6000km bír(90eft/pár)
Nekem teljesen jó volt az M3 6000km bírt,(54eft/pár)
Én értem,hogy új fejlesztés de kell a pénz kokszra!
- 7 years ago
#7165
ugyanannyi,de a gt szebb!
azt hittem szettben olcsobb egy 10-el én elgondolkodnék a rosso 3-on is. (Sanci az mégszebb )Ha egyedül mennék többet,akkor olyanom lenne. Bár ha az Angel GT-vel is tudok térden fordulni a híresen csúszós Euroringen, akkor minek. Az most engem már nem érdekel, hogy mennyi a köridő, csak az élményre megyek rá Amúgy euroringre szervezhetnénk egy közös napot valamelyik nap, tőlem lehet akár hétköznap is. Kakucs is játszik, nekem mindegy. Sanci? Többiek? Nekem Rosso 3 van, és áprilisban mindenképp megyek a Kakucsra, eddig egyedül. Szóljak??? aha, majd a pályanapok topikba tolassad mindenképpen
- 7 years ago
#7164
drága? ugyanannyi,de a gt szebb!
azt hittem szettben olcsobb egy 10-el én elgondolkodnék a rosso 3-on is. (Sanci az mégszebb )Ha egyedül mennék többet,akkor olyanom lenne. Bár ha az Angel GT-vel is tudok térden fordulni a híresen csúszós Euroringen, akkor minek. Az most engem már nem érdekel, hogy mennyi a köridő, csak az élményre megyek rá Amúgy euroringre szervezhetnénk egy közös napot valamelyik nap, tőlem lehet akár hétköznap is. Kakucs is játszik, nekem mindegy. Sanci? Többiek? Nekem Rosso 3 van, és áprilisban mindenképp megyek a Kakucsra, eddig egyedül. Szóljak???
- 7 years ago
#7163
megnéztem a 01árát,Gt! drága? ugyanannyi,de a gt szebb!
azt hittem szettben olcsobb egy 10-el én elgondolkodnék a rosso 3-on is. (Sanci az mégszebb )Ha egyedül mennék többet,akkor olyanom lenne. Bár ha az Angel GT-vel is tudok térden fordulni a híresen csúszós Euroringen, akkor minek. Az most engem már nem érdekel, hogy mennyi a köridő, csak az élményre megyek rá Amúgy euroringre szervezhetnénk egy közös napot valamelyik nap, tőlem lehet akár hétköznap is. Kakucs is játszik, nekem mindegy. Sanci? Többiek?
- 7 years ago
#7162
Helló.Gumi csere előtt vagyok,de nagy a dilemma Pirelli Angel gt vagy Metzeler roadtec 01.Vélemény javaslat tapasztalat? megnéztem a 01árát,Gt! drága? ugyanannyi,de a gt szebb!
azt hittem szettben olcsobb egy 10-el
- 7 years ago
#7161
Nekem a z6 z8 zeller is csalodas volt
Sztem dukira ha nem 3e km alatt jell h elkopjon
-dunlop roadsmart 2
-pirelli angel gt
-michelin pilot power3
Sportos gumik tapadnak lehet veluk mindent , es mind tobbet tud mint amennyire motorozni tudunk/szabad utcan
Sztem dukira ha nem 3e km alatt jell h elkopjon
-dunlop roadsmart 2
-pirelli angel gt
-michelin pilot power3
Sportos gumik tapadnak lehet veluk mindent , es mind tobbet tud mint amennyire motorozni tudunk/szabad utcan
- 7 years ago
#7160
Helló.Gumi csere előtt vagyok,de nagy a dilemma Pirelli Angel gt vagy Metzeler roadtec 01.Vélemény javaslat tapasztalat? megnéztem a 01árát,Gt! drága?
- 7 years ago
#7159
Helló.Gumi csere előtt vagyok,de nagy a dilemma Pirelli Angel gt vagy Metzeler roadtec 01.Vélemény javaslat tapasztalat? megnéztem a 01árát,Gt!
- 7 years ago
#7158
Helló.Gumi csere előtt vagyok,de nagy a dilemma Pirelli Angel gt vagy Metzeler roadtec 01.Vélemény javaslat tapasztalat? A gyári Pirelli Angel St után Pirelli Angel GT következett, most Michelin Pilot Road 4 van. Az Angel GT 12.000-t ment el, a Road 4-el 8.000 km-nél tartok. Szerintem ezzel is meglesz a 12.000. Nehéz dönteni, de a következő is Road 4-lesz nekem. A tesztek meggyőztek és nem bántam meg a választást.
- 7 years ago
#7157
Helló.Gumi csere előtt vagyok,de nagy a dilemma Pirelli Angel gt vagy Metzeler roadtec 01.Vélemény javaslat tapasztalat? 01,valaki próbálja már ki azt is!
Így elég egyoldaluak a tapasztalatok
- 7 years ago
#7156
Helló.Gumi csere előtt vagyok,de nagy a dilemma Pirelli Angel gt vagy Metzeler roadtec 01.Vélemény javaslat tapasztalat? Pirelli Angel gt
- 7 years ago
#7155
Helló.Gumi csere előtt vagyok,de nagy a dilemma Pirelli Angel gt vagy Metzeler roadtec 01.Vélemény javaslat tapasztalat?
- 7 years ago
#7154
Sziasztok!
620-as monsterre a 120/60 - 160/60 -as Angel GT jo valasztas? Vagy mi mast ajanlanatok? legjobb
- 7 years ago
#7153
Sziasztok!
620-as monsterre a 120/60 - 160/60 -as Angel GT jo valasztas? Vagy mi mast ajanlanatok?
620-as monsterre a 120/60 - 160/60 -as Angel GT jo valasztas? Vagy mi mast ajanlanatok?
- 7 years ago
#7152
Szaisztok. Dunlop GPR-300-at ( https://www.r17.hu/termek/36262/12070r1 ... umi-parban ) próbált már valaki Monsteren?
- 7 years ago
#7151
Idei nyalánkságok a supersport szektorba.
Kíváncsi vagyok nektek mi a véleményetek, de ez a csávó szerintem elég jó review-kat csinál.
Kíváncsi vagyok nektek mi a véleményetek, de ez a csávó szerintem elég jó review-kat csinál.
- 7 years ago
#7150
Nem kell semmi átalakítás felmegy a 180as gumi rá csak csúcsos lesz és elveszti azt jó tulajdonságát ami van neki / egyszerűen feküdni akar a motor a kanyarba a 160 gumival / Esztétikán kívül semmit nem nyersz vele sőt drágább is Biztos felmegy, de a gyár sem, illetve a gumi gyártó sem véletlenül szereli / írja elő hozzá az egy collal szélesebb felnit
Rohadtok hülyén nézhet ki, ha felfeszegeted azt a 180-as gumit arra keskeny felnire, szép alakja lehet
Vagyis, mint te is írtad, elveszti a profilját, szar lesz vele menni, ezért kell a széles felni hozzá, hogy motorozható maradjon Kell az az átalakítás. összehúzza, nem is fog úgy kinézni mint egy 180as, ráadásul összehúzza nagyon a profilt és egy bizonyos szög után be akar majd billenni Ezt tanúsíthatom ! Egy szezont mentem úgy hogy a 4,5 es felnin 180 as gumi volt és csak a következő év telén vettem 5,5 es felnit . El sem tudom mondani hogy mekkora volt a különbség .
- 7 years ago
#7149
Nem megy fel a hátsó, nem fér el a felnin, keskeny hozzá, pofára esés lesz belőle
Ha szélesebb gumit szeretnél, át kell építened, hasonlóan mint nekem van a 750-es, magyarul kerékcsere!
Mit nyersz vele? Esztétikán kívül semmit szerintem... Nem kell semmi átalakítás felmegy a 180as gumi rá csak csúcsos lesz és elveszti azt jó tulajdonságát ami van neki / egyszerűen feküdni akar a motor a kanyarba a 160 gumival / Esztétikán kívül semmit nem nyersz vele sőt drágább is Biztos felmegy, de a gyár sem, illetve a gumi gyártó sem véletlenül szereli / írja elő hozzá az egy collal szélesebb felnit
Rohadtok hülyén nézhet ki, ha felfeszegeted azt a 180-as gumit arra keskeny felnire, szép alakja lehet
Vagyis, mint te is írtad, elveszti a profilját, szar lesz vele menni, ezért kell a széles felni hozzá, hogy motorozható maradjon Kell az az átalakítás. összehúzza, nem is fog úgy kinézni mint egy 180as, ráadásul összehúzza nagyon a profilt és egy bizonyos szög után be akar majd billenni
- 7 years ago
#7148
Sziasztok! A Monster 600 M re a gyári gumiméret 120/60 17 + 160/60 17 szerintetek ha ezt a méretet tenném rá okozna valami problémát: Continental ContiMotion 120/70R17+180/55R17 ? Egyáltalán hátul elfér a 180-as? Ránézésre bőven van hely de érdekelne hogy valakinek van-e fent ilyen méret és hogy menettulajdonságban mit tapasztal. Köszi!! Nem megy fel a hátsó, nem fér el a felnin, keskeny hozzá, pofára esés lesz belőle
Ha szélesebb gumit szeretnél, át kell építened, hasonlóan mint nekem van a 750-es, magyarul kerékcsere!
Mit nyersz vele? Esztétikán kívül semmit szerintem... Nem kell semmi átalakítás felmegy a 180as gumi rá csak csúcsos lesz és elveszti azt jó tulajdonságát ami van neki / egyszerűen feküdni akar a motor a kanyarba a 160 gumival / Esztétikán kívül semmit nem nyersz vele sőt drágább is Biztos felmegy, de a gyár sem, illetve a gumi gyártó sem véletlenül szereli / írja elő hozzá az egy collal szélesebb felnit
Rohadtok hülyén nézhet ki, ha felfeszegeted azt a 180-as gumit arra keskeny felnire, szép alakja lehet
Vagyis, mint te is írtad, elveszti a profilját, szar lesz vele menni, ezért kell a széles felni hozzá, hogy motorozható maradjon Kell az az átalakítás.
- 7 years ago
#7147
Köszi a jó tanácsokat akkor nem erőltetem! És 170-es?? :D A 170-es a régi 900-as monsterek gyári gumija (volt), de a gyár azt is 5,5 colos felnire szerelte, nem 4,5-esre, mint ami a tiedben van...
- 7 years ago
#7145
Sziasztok! A Monster 600 M re a gyári gumiméret 120/60 17 + 160/60 17 szerintetek ha ezt a méretet tenném rá okozna valami problémát: Continental ContiMotion 120/70R17+180/55R17 ? Egyáltalán hátul elfér a 180-as? Ránézésre bőven van hely de érdekelne hogy valakinek van-e fent ilyen méret és hogy menettulajdonságban mit tapasztal. Köszi!! Nem megy fel a hátsó, nem fér el a felnin, keskeny hozzá, pofára esés lesz belőle
Ha szélesebb gumit szeretnél, át kell építened, hasonlóan mint nekem van a 750-es, magyarul kerékcsere!
Mit nyersz vele? Esztétikán kívül semmit szerintem... Nem kell semmi átalakítás felmegy a 180as gumi rá csak csúcsos lesz és elveszti azt jó tulajdonságát ami van neki / egyszerűen feküdni akar a motor a kanyarba a 160 gumival / Esztétikán kívül semmit nem nyersz vele sőt drágább is
- 7 years ago
#7144
Sziasztok! A Monster 600 M re a gyári gumiméret 120/60 17 + 160/60 17 szerintetek ha ezt a méretet tenném rá okozna valami problémát: Continental ContiMotion 120/70R17+180/55R17 ? Egyáltalán hátul elfér a 180-as? Ránézésre bőven van hely de érdekelne hogy valakinek van-e fent ilyen méret és hogy menettulajdonságban mit tapasztal. Köszi!! Nem megy fel a hátsó, nem fér el a felnin, keskeny hozzá, pofára esés lesz belőle
Ha szélesebb gumit szeretnél, át kell építened, hasonlóan mint nekem van a 750-es, magyarul kerékcsere!
Mit nyersz vele? Esztétikán kívül semmit szerintem... Tanúsíthatom ! Csak esztétika , nekem is az van a 750 en de jól néz ki .
- 7 years ago
#7143
Sziasztok! A Monster 600 M re a gyári gumiméret 120/60 17 + 160/60 17 szerintetek ha ezt a méretet tenném rá okozna valami problémát: Continental ContiMotion 120/70R17+180/55R17 ? Egyáltalán hátul elfér a 180-as? Ránézésre bőven van hely de érdekelne hogy valakinek van-e fent ilyen méret és hogy menettulajdonságban mit tapasztal. Köszi!! Nem megy fel a hátsó, nem fér el a felnin, keskeny hozzá, pofára esés lesz belőle
Ha szélesebb gumit szeretnél, át kell építened, hasonlóan mint nekem van a 750-es, magyarul kerékcsere!
Mit nyersz vele? Esztétikán kívül semmit szerintem...
- 7 years ago
#7142
Sziasztok! A Monster 600 M re a gyári gumiméret 120/60 17 + 160/60 17 szerintetek ha ezt a méretet tenném rá okozna valami problémát: Continental ContiMotion 120/70R17+180/55R17 ? Egyáltalán hátul elfér a 180-as? Ránézésre bőven van hely de érdekelne hogy valakinek van-e fent ilyen méret és hogy menettulajdonságban mit tapasztal. Köszi!! Véletlen belefutottam ebbe: https://hegylakok.hu/2017/01/olvasoi-co ... tre-lehet/
The World Cup is one of the biggest football tourn[…]