Avatar
 lion-st2-
#7141
Meg ezt a contimotion temat sem kene eroltetni szerintem , kekholdnal van kifuto sima diablo parba 50 korul...
Avatar
 ricsi
#7140
Sziasztok! A Monster 600 M re a gyári gumiméret 120/60 17 + 160/60 17 szerintetek ha ezt a méretet tenném rá okozna valami problémát: Continental ContiMotion 120/70R17+180/55R17 ? Egyáltalán hátul elfér a 180-as? Ránézésre bőven van hely de érdekelne hogy valakinek van-e fent ilyen méret és hogy menettulajdonságban mit tapasztal. Köszi!!
nem fér el, másik felnit kell(ene) beapplikálnod.
 angel911
#7139
Sziasztok! A Monster 600 M re a gyári gumiméret 120/60 17 + 160/60 17 szerintetek ha ezt a méretet tenném rá okozna valami problémát: Continental ContiMotion 120/70R17+180/55R17 ? Egyáltalán hátul elfér a 180-as? Ránézésre bőven van hely de érdekelne hogy valakinek van-e fent ilyen méret és hogy menettulajdonságban mit tapasztal. Köszi!!
felesleges rá a szélesebb gumi...azzal csak szarabb lesz.A felnid is szűk hozzá.
Avatar
 makrag
#7138
Sziasztok! A Monster 600 M re a gyári gumiméret 120/60 17 + 160/60 17 szerintetek ha ezt a méretet tenném rá okozna valami problémát: Continental ContiMotion 120/70R17+180/55R17 ? Egyáltalán hátul elfér a 180-as? Ránézésre bőven van hely de érdekelne hogy valakinek van-e fent ilyen méret és hogy menettulajdonságban mit tapasztal. Köszi!!
Avatar
 gizi
#7137
az a lényeg, hogy ne 190es legyen
Igen, én utcai gumit nem találtam mert az SF 180/60 ZR17,
ezt meg hogy amikor az elméletileg egy az egyben a 848-ra épült? Vagy nem?
Igen,csak a tengelytáv és a kerék méret változott, gondolom a jobb kezelhetőség miatt!
Avatar
 gonzales
#7136
remélem van más megoldás, mint amit eddig olvastam (cseréljem ki a hátsó linket a 1098-ra, meg ilyenek).
az a lényeg, hogy ne 190es legyen
Igen, én utcai gumit nem találtam mert az SF 180/60 ZR17,
ezt meg hogy amikor az elméletileg egy az egyben a 848-ra épült? Vagy nem?
Avatar
 gonzales
#7135
Sziasztok, jelenleg itt hiánycikk a 180/55 slick és ez a 848 hátsó gumi mérete. A gumis esküszik, hogy a 180/60 is simán felmegy, de olyanokat olvastam neten, hogy a hátsó felfüggesztéshez túl közel lesz így, és egyrészt a gumi-melegítő nem fog rámenni, rosszabb esetben meg hozzáér. Volt itt már valaki, aki ilyet rakott fel a 848-ra?
sokkal jobb a 60as kipörgésgátlót megtréfálja de téged ez nem érint. Gizi fordítva szopott
köszi, én is így gondoltam, h túl sok gond nem lehet, mert a méret-táblázat szerint 9 mm-rel magasabb csak a /60-as gumi. Azt meg lemértem hátul és gond nélkül elfér.
Avatar
 gizi
#7134
gizi ugyanezzel szívott itt az óvilágban, nem csak a kenguruk földjén gond ez. majd jól elmondja.
remélem van más megoldás, mint amit eddig olvastam (cseréljem ki a hátsó linket a 1098-ra, meg ilyenek).
az a lényeg, hogy ne 190es legyen
Igen, én utcai gumit nem találtam mert az SF 180/60 ZR17,
Avatar
 dino74
#7133
Sziasztok, jelenleg itt hiánycikk a 180/55 slick és ez a 848 hátsó gumi mérete. A gumis esküszik, hogy a 180/60 is simán felmegy, de olyanokat olvastam neten, hogy a hátsó felfüggesztéshez túl közel lesz így, és egyrészt a gumi-melegítő nem fog rámenni, rosszabb esetben meg hozzáér. Volt itt már valaki, aki ilyet rakott fel a 848-ra?
gizi ugyanezzel szívott itt az óvilágban, nem csak a kenguruk földjén gond ez. majd jól elmondja.
remélem van más megoldás, mint amit eddig olvastam (cseréljem ki a hátsó linket a 1098-ra, meg ilyenek).
az a lényeg, hogy ne 190es legyen
Avatar
 dino74
#7132
Sziasztok, jelenleg itt hiánycikk a 180/55 slick és ez a 848 hátsó gumi mérete. A gumis esküszik, hogy a 180/60 is simán felmegy, de olyanokat olvastam neten, hogy a hátsó felfüggesztéshez túl közel lesz így, és egyrészt a gumi-melegítő nem fog rámenni, rosszabb esetben meg hozzáér. Volt itt már valaki, aki ilyet rakott fel a 848-ra?
sokkal jobb a 60as kipörgésgátlót megtréfálja de téged ez nem érint. Gizi fordítva szopott
Avatar
 gonzales
#7131
Sziasztok, jelenleg itt hiánycikk a 180/55 slick és ez a 848 hátsó gumi mérete. A gumis esküszik, hogy a 180/60 is simán felmegy, de olyanokat olvastam neten, hogy a hátsó felfüggesztéshez túl közel lesz így, és egyrészt a gumi-melegítő nem fog rámenni, rosszabb esetben meg hozzáér. Volt itt már valaki, aki ilyet rakott fel a 848-ra?
gizi ugyanezzel szívott itt az óvilágban, nem csak a kenguruk földjén gond ez. majd jól elmondja.
remélem van más megoldás, mint amit eddig olvastam (cseréljem ki a hátsó linket a 1098-ra, meg ilyenek).
Avatar
 ricsi
#7130
Sziasztok, jelenleg itt hiánycikk a 180/55 slick és ez a 848 hátsó gumi mérete. A gumis esküszik, hogy a 180/60 is simán felmegy, de olyanokat olvastam neten, hogy a hátsó felfüggesztéshez túl közel lesz így, és egyrészt a gumi-melegítő nem fog rámenni, rosszabb esetben meg hozzáér. Volt itt már valaki, aki ilyet rakott fel a 848-ra?
gizi ugyanezzel szívott itt az óvilágban, nem csak a kenguruk földjén gond ez. majd jól elmondja.
Avatar
 gonzales
#7129
Sziasztok, jelenleg itt hiánycikk a 180/55 slick és ez a 848 hátsó gumi mérete. A gumis esküszik, hogy a 180/60 is simán felmegy, de olyanokat olvastam neten, hogy a hátsó felfüggesztéshez túl közel lesz így, és egyrészt a gumi-melegítő nem fog rámenni, rosszabb esetben meg hozzáér. Volt itt már valaki, aki ilyet rakott fel a 848-ra?
Avatar
 ricsi
#7126
Nem olvastam vissza,lehet,hogy volt már téma:vágott slickgumikkal van valakinek tapasztalata?
mindenkit óva intünk tőlük
Avatar
 Robbie
#7125
Nem olvastam vissza,lehet,hogy volt már téma:vágott slickgumikkal van valakinek tapasztalata?
Avatar
 TorzsiMTS
#7124
jaja, nekem is ez a fő szempont. mondjuk én újra is szoktam futóztatni ha már elkopott
én meg inkább a vizes füvö tolom, ottnem kopik
Dehogynem. A lábtartód elkopott.. :D
De cserébe lenyúlta a Patyi lábtartóját...arra ment ki az egész,hogy egyedül motorozzon :D
Avatar
 wolvesmonster93
#7123

ja tenyleg Battlax, ---- hogy nezhettem el ??
hogy vannak-e ujabbak nem tudom

kemeny Gummit kertem, nem akarok evente venni, ez is 200 Juro volt .
jaja, nekem is ez a fő szempont. mondjuk én újra is szoktam futóztatni ha már elkopott
én meg inkább a vizes füvö tolom, ottnem kopik
Dehogynem. A lábtartód elkopott.. :D
Avatar
 Kajakman
#7122
jaja, nekem is ez a fő szempont. mondjuk én újra is szoktam futóztatni ha már elkopott
én meg inkább a vizes füvö tolom, ottnem kopik

ja ja ertelek bennetek, ( de megirom a titkot,) en leginkabb a femabroncson tekerek, szeretek szikraztatni, a fü az tul tapados durva , kezdöknek valo
;)
 Vendég
#7121

ja tenyleg Battlax, ---- hogy nezhettem el ??
hogy vannak-e ujabbak nem tudom

kemeny Gummit kertem, nem akarok evente venni, ez is 200 Juro volt .
jaja, nekem is ez a fő szempont. mondjuk én újra is szoktam futóztatni ha már elkopott
én meg inkább a vizes füvö tolom, ottnem kopik

ja ja ertelek bennetek, ( de megirom a titkot,) en leginkabb a femabroncson tekerek, szeretek szikraztatni, a fü az tul tapados durva , kezdöknek valo
Avatar
 dino74
#7120
ennél már van újabb is, T30 illetve T30 evo. Persze ez is tök jó gumi, csak mondom, h van már jobb is. Amúgy ez Battlax BT023R pontosan

ja tenyleg Battlax, ---- hogy nezhettem el ??
hogy vannak-e ujabbak nem tudom

kemeny Gummit kertem, nem akarok evente venni, ez is 200 Juro volt .
jaja, nekem is ez a fő szempont. mondjuk én újra is szoktam futóztatni ha már elkopott
én meg inkább a vizes füvö tolom, ottnem kopik
Avatar
 Kajakman
#7119

ez a most hetfön szerelt uj Bridgeston, de melyik Modell ?

Lejegyeztem neked :

BATLAY BT O 23 R Sport Touring
160/60 ZR 17M / C

Hamarosan elintezödik a Magyar honositasi Theater:) az automra a rendszam 140 000.- be került, a Motorra is ker az intezö 100 000.- et- --ennyit emlitett elörelathatolag ---
ennél már van újabb is, T30 illetve T30 evo. Persze ez is tök jó gumi, csak mondom, h van már jobb is. Amúgy ez Battlax BT023R pontosan

ja tenyleg Battlax, ---- hogy nezhettem el ??
hogy vannak-e ujabbak nem tudom

kemeny Gummit kertem, nem akarok evente venni, ez is 200 Juro volt .
jaja, nekem is ez a fő szempont. mondjuk én újra is szoktam futóztatni ha már elkopott
 Vendég
#7118
Csinos darab, ekkora mintával :) Ez melyik Bridgestone?

ez a most hetfön szerelt uj Bridgeston, de melyik Modell ?

Lejegyeztem neked :

BATLAY BT O 23 R Sport Touring
160/60 ZR 17M / C

Hamarosan elintezödik a Magyar honositasi Theater:) az automra a rendszam 140 000.- be került, a Motorra is ker az intezö 100 000.- et- --ennyit emlitett elörelathatolag ---
ennél már van újabb is, T30 illetve T30 evo. Persze ez is tök jó gumi, csak mondom, h van már jobb is. Amúgy ez Battlax BT023R pontosan

ja tenyleg Battlax, ---- hogy nezhettem el ??
hogy vannak-e ujabbak nem tudom

kemeny Gummit kertem, nem akarok evente venni, ez is 200 Juro volt .
Avatar
 Kajakman
#7117
hellotok
ha beleszolhatok:

amig lehet Bridgeston-t kapni kizarolag azt veszek. hetfön szereltettem hatra az ujat, kemenyet, ami sok Km-t bir (van alternativaja is :) )
Michelinem 1 x volt, lenyaltam egy sezon alatt = soha többet
Csinos darab, ekkora mintával :) Ez melyik Bridgestone?

ez a most hetfön szerelt uj Bridgeston, de melyik Modell ?

Lejegyeztem neked :

BATLAY BT O 23 R Sport Touring
160/60 ZR 17M / C

Hamarosan elintezödik a Magyar honositasi Theater:) az automra a rendszam 140 000.- be került, a Motorra is ker az intezö 100 000.- et- --ennyit emlitett elörelathatolag ---
ennél már van újabb is, T30 illetve T30 evo. Persze ez is tök jó gumi, csak mondom, h van már jobb is. Amúgy ez Battlax BT023R pontosan
 Vendég
#7116
hellotok
ha beleszolhatok:

amig lehet Bridgeston-t kapni kizarolag azt veszek. hetfön szereltettem hatra az ujat, kemenyet, ami sok Km-t bir (van alternativaja is :) )
Michelinem 1 x volt, lenyaltam egy sezon alatt = soha többet
Csinos darab, ekkora mintával :) Ez melyik Bridgestone?

ez a most hetfön szerelt uj Bridgeston, de melyik Modell ?

Lejegyeztem neked :

BATLAY BT O 23 R Sport Touring
160/60 ZR 17M / C

Hamarosan elintezödik a Magyar honositasi Theater:) az automra a rendszam 140 000.- be került, a Motorra is ker az intezö 100 000.- et- --ennyit emlitett elörelathatolag ---
Avatar
 negga
#7115
Bocsánat előre is, tudom, hogy amatőr kérdés, de azt vettem észre, hogy nagyobb tempónál előjön egyfajta "zakatolás" az első kerékről...nekem az a tippem, hogy felpuklisodott a gumi egy helyen, de sehol nem látok semmi rendkívülit. Lehet még valami más is a probléma? Van tippetek?
Ha a zakatolás inkább búgós és nem hallod kis sebességnél, akkor csapágy inkább ja.
Avatar
 negga
#7114
:(
Mindenkinek koszonom a jo tanacsokat. Amator hiba... elol 2.0 hatul 1.6... es en lapjan probaltam vele a bukkben motorozni. Most volt gumizva.... elhittem hogy beallitottak rendesen :(
Ajjaj... Figyelj arra, hogy hidegen lődd be mindig a guminyomást a jövőben. Állítsd a gyári értékre és jó lesz a rosso meg az angel GT is majd. Meg nézd meg nincs-e elállítva nagyon csúnyán a villa meg a csillapító.
 Vendég
#7113
Bocsánat előre is, tudom, hogy amatőr kérdés, de azt vettem észre, hogy nagyobb tempónál előjön egyfajta "zakatolás" az első kerékről...nekem az a tippem, hogy felpuklisodott a gumi egy helyen, de sehol nem látok semmi rendkívülit. Lehet még valami más is a probléma? Van tippetek?

talan csapagy ?
de nezd csak meg megegyszer a felületet vegigsimitva a kezeddel
Avatar
 gonosz
#7112
Bocsánat előre is, tudom, hogy amatőr kérdés, de azt vettem észre, hogy nagyobb tempónál előjön egyfajta "zakatolás" az első kerékről...nekem az a tippem, hogy felpuklisodott a gumi egy helyen, de sehol nem látok semmi rendkívülit. Lehet még valami más is a probléma? Van tippetek?
Avatar
 motormouse
#7111
:(
Mindenkinek koszonom a jo tanacsokat. Amator hiba... elol 2.0 hatul 1.6... es en lapjan probaltam vele a bukkben motorozni. Most volt gumizva.... elhittem hogy beallitottak rendesen :(
Avatar
 wolvesmonster93
#7110
csak hogy összezavarjam az embereket. Multin az Angel GT-t elől 2,5 , hátul 2,9re lőttem be, ezzel mentem a túrán is és az Euroringen is, mert ehhez a gumihoz ez az ajánlás. Ja és ez nem a ki tud nagyobb bar értéket írni verseny :) S20 EVO-t 2,2 ; 2,5-re lőttem anno.
a multin én 2,6 2,9 fújom, ha csomaggal utassal megyek a hátra picit több. Pályán nem mente, vele
egyszer ha lesz időd vidd ki kakucsra vagy euroringre, meglepően szórakoztató úgy ahogy van. Sport mód, még guminyomást se módosítsd, tapad! :)
Megyünk együtt??? :)
Avatar
 Kajakman
#7109
nekem evon nem volt, de én 2,4 2,6 szoktam menni sf-el meg s4rs-el ha már nem újak a gumik, Különben erről beszéltem amikor azt mondtam, hogy utcára jobb egy túrasport gumi mint egy supersport
csak hogy összezavarjam az embereket. Multin az Angel GT-t elől 2,5 , hátul 2,9re lőttem be, ezzel mentem a túrán is és az Euroringen is, mert ehhez a gumihoz ez az ajánlás. Ja és ez nem a ki tud nagyobb bar értéket írni verseny :) S20 EVO-t 2,2 ; 2,5-re lőttem anno.
a multin én 2,6 2,9 fújom, ha csomaggal utassal megyek a hátra picit több. Pályán nem mente, vele
egyszer ha lesz időd vidd ki kakucsra vagy euroringre, meglepően szórakoztató úgy ahogy van. Sport mód, még guminyomást se módosítsd, tapad! :)
Avatar
 dino74
#7108
elől 2,2 hátul 2,4
nekem evon nem volt, de én 2,4 2,6 szoktam menni sf-el meg s4rs-el ha már nem újak a gumik, Különben erről beszéltem amikor azt mondtam, hogy utcára jobb egy túrasport gumi mint egy supersport
csak hogy összezavarjam az embereket. Multin az Angel GT-t elől 2,5 , hátul 2,9re lőttem be, ezzel mentem a túrán is és az Euroringen is, mert ehhez a gumihoz ez az ajánlás. Ja és ez nem a ki tud nagyobb bar értéket írni verseny :) S20 EVO-t 2,2 ; 2,5-re lőttem anno.
a multin én 2,6 2,9 fújom, ha csomaggal utassal megyek a hátra picit több. Pályán nem mente, vele
Avatar
 Kajakman
#7107

Mielőtt megmérném... :) milyen nyomást javasolnál egyszemélyes túrázáshoz?
elől 2,2 hátul 2,4
nekem evon nem volt, de én 2,4 2,6 szoktam menni sf-el meg s4rs-el ha már nem újak a gumik, Különben erről beszéltem amikor azt mondtam, hogy utcára jobb egy túrasport gumi mint egy supersport
csak hogy összezavarjam az embereket. Multin az Angel GT-t elől 2,5 , hátul 2,9re lőttem be, ezzel mentem a túrán is és az Euroringen is, mert ehhez a gumihoz ez az ajánlás. Ja és ez nem a ki tud nagyobb bar értéket írni verseny :) S20 EVO-t 2,2 ; 2,5-re lőttem anno.
Avatar
 dino74
#7106
Ahogy Sanci is említi a Rosso érzékeny a nem megfelelő guminyomásra!

Mielőtt megmérném... :) milyen nyomást javasolnál egyszemélyes túrázáshoz?
elől 2,2 hátul 2,4
nekem evon nem volt, de én 2,4 2,6 szoktam menni sf-el meg s4rs-el ha már nem újak a gumik, Különben erről beszéltem amikor azt mondtam, hogy utcára jobb egy túrasport gumi mint egy supersport
Avatar
 gizi
#7105
Ahogy Sanci is említi a Rosso érzékeny a nem megfelelő guminyomásra!

Mielőtt megmérném... :) milyen nyomást javasolnál egyszemélyes túrázáshoz?
elől 2,2 hátul 2,4
Avatar
 76
#7104

Köszi! Keresek hozzá teszteket. Nem a túrázással volt a gondom. Egy egy tempósabb kanyarban (tudom viccesen hangzik), de reflexszerűen ki kellett tennem a lábam mert meg-meg csúszott a hátulja. Aztán egy nagyobb fékezésnél úgy el kezdett táncolni, mintha olajon mennék. Nem is bírtam az úton tartani. Nem volt jó érzés :) .
guminyomás rendben volt?
Nem mértem ugyan, de 1 hónapja szerelték, és feltételezem, hogy rendben volt. Az 5let viszont jó, köszönöm!
1 hónapja 30 volt,most jelenleg 20 talán! Először arra lonem be amit a könyve ír!

http://m.ducati.com/cms-web/upl/doc/man ... hment=true

Csatolmányok:
img_3907.png
img_3907.png (303.22 KiB) Megtekintve 9384 alkalommal
Avatar
 motormouse
#7103
Nekem Angel GT-ben van 11 000 km-el. Nehany hete csúszkaltam vele egy ismert utvonalaon. Utolag kiderult, hogy a villaelofeszites meg a hatso csillapito volt ko kemenyre allitva. Most ugyanott teljesen jol viselkedik...
Már csak azt kellene tudnom, hogy az EVO-nak mik az ideális beállításai :)
Nimcs service manualod hozza? :)

csak owner'a manual van. Ebben csak a "hol kell állítani" kérdéskört feszegetik :)
Avatar
 motormouse
#7102
hellotok
ha beleszolhatok:

amig lehet Bridgeston-t kapni kizarolag azt veszek. hetfön szereltettem hatra az ujat, kemenyet, ami sok Km-t bir (van alternativaja is :) )
Michelinem 1 x volt, lenyaltam egy sezon alatt = soha többet
Csinos darab, ekkora mintával :) Ez melyik Bridgestone?
Avatar
 negga
#7101

:)
Mit olvasok itt az Angel GT-ről:
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/tura ... 5_1?page=2
"A néhány ezer kilométer során viszont egyre nagyobb mértékben szitált, elsősorban a lejtős kanyarok előtti fékezéseknél."
Nekem Angel GT-ben van 11 000 km-el. Nehany hete csúszkaltam vele egy ismert utvonalaon. Utolag kiderult, hogy a villaelofeszites meg a hatso csillapito volt ko kemenyre allitva. Most ugyanott teljesen jol viselkedik...
Már csak azt kellene tudnom, hogy az EVO-nak mik az ideális beállításai :)
Nimcs service manualod hozza? :)
Avatar
 motormouse
#7100
Angel GT-vel végigmentem hónap elején az Alpokon, majd vissza tengerparton. 4500km, volt 9°C szakadó eső, meg 35 fok kánikula is. Szerintem nem lősz vele mellé, Angel GT-t kb huszonharmadjára ajánljuk ebben a fórumban :)

:)
Mit olvasok itt az Angel GT-ről:
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/tura ... 5_1?page=2
"A néhány ezer kilométer során viszont egyre nagyobb mértékben szitált, elsősorban a lejtős kanyarok előtti fékezéseknél."
Nekem Angel GT-ben van 11 000 km-el. Nehany hete csúszkaltam vele egy ismert utvonalaon. Utolag kiderult, hogy a villaelofeszites meg a hatso csillapito volt ko kemenyre allitva. Most ugyanott teljesen jol viselkedik...
Már csak azt kellene tudnom, hogy az EVO-nak mik az ideális beállításai :)
Avatar
 negga
#7099
Sziasztok. Megkíséreltem, de lehetetlen ennyi hozzászólást végigolvasni a témában. :) Szóval a gondom a következő. Az EVO-n 2015-ös Rossok vannak, látszólag hibátlanok, de a bükkben majdnem bokorba tettem miatta a Monstert. S4R-en ezeréves Metzeler volt, azzal se történt ilyesmi. Félelmem az, hogy ezt a gumit 15-20 fok körül már kihívás annyira felmelegíteni, hogy ne adja meg magát egy nagyobb fékezésnél. Milyen gumit javasoltok közútra (nem pályára), ami nagy biztonsággal használható ilyen körülmények között is? Köszi előre is!
Angel GT-vel végigmentem hónap elején az Alpokon, majd vissza tengerparton. 4500km, volt 9°C szakadó eső, meg 35 fok kánikula is. Szerintem nem lősz vele mellé, Angel GT-t kb huszonharmadjára ajánljuk ebben a fórumban :)

:)
Mit olvasok itt az Angel GT-ről:
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/tura ... 5_1?page=2
"A néhány ezer kilométer során viszont egyre nagyobb mértékben szitált, elsősorban a lejtős kanyarok előtti fékezéseknél."
Nekem Angel GT-ben van 11 000 km-el. Nehany hete csúszkaltam vele egy ismert utvonalaon. Utolag kiderult, hogy a villaelofeszites meg a hatso csillapito volt ko kemenyre allitva. Most ugyanott teljesen jol viselkedik...
Avatar
 motormouse
#7098
Ahogy Sanci is említi a Rosso érzékeny a nem megfelelő guminyomásra!

Mielőtt megmérném... :) milyen nyomást javasolnál egyszemélyes túrázáshoz?
Avatar
 motormouse
#7097
Angel GT-vel végigmentem hónap elején az Alpokon, majd vissza tengerparton. 4500km, volt 9°C szakadó eső, meg 35 fok kánikula is. Szerintem nem lősz vele mellé, Angel GT-t kb huszonharmadjára ajánljuk ebben a fórumban :)

Köszi! Keresek hozzá teszteket. Nem a túrázással volt a gondom. Egy egy tempósabb kanyarban (tudom viccesen hangzik), de reflexszerűen ki kellett tennem a lábam mert meg-meg csúszott a hátulja. Aztán egy nagyobb fékezésnél úgy el kezdett táncolni, mintha olajon mennék. Nem is bírtam az úton tartani. Nem volt jó érzés :) .
guminyomás rendben volt?
Nem mértem ugyan, de 1 hónapja szerelték, és feltételezem, hogy rendben volt. Az 5let viszont jó, köszönöm!
 Vendég
#7096
hellotok
ha beleszolhatok:

amig lehet Bridgeston-t kapni kizarolag azt veszek. hetfön szereltettem hatra az ujat, kemenyet, ami sok Km-t bir (van alternativaja is :) )
Michelinem 1 x volt, lenyaltam egy sezon alatt = soha többet

Avatar
 76
#7094
Sziasztok. Megkíséreltem, de lehetetlen ennyi hozzászólást végigolvasni a témában. :) Szóval a gondom a következő. Az EVO-n 2015-ös Rossok vannak, látszólag hibátlanok, de a bükkben majdnem bokorba tettem miatta a Monstert. S4R-en ezeréves Metzeler volt, azzal se történt ilyesmi. Félelmem az, hogy ezt a gumit 15-20 fok körül már kihívás annyira felmelegíteni, hogy ne adja meg magát egy nagyobb fékezésnél. Milyen gumit javasoltok közútra (nem pályára), ami nagy biztonsággal használható ilyen körülmények között is? Köszi előre is!
Angel GT-vel végigmentem hónap elején az Alpokon, majd vissza tengerparton. 4500km, volt 9°C szakadó eső, meg 35 fok kánikula is. Szerintem nem lősz vele mellé, Angel GT-t kb huszonharmadjára ajánljuk ebben a fórumban :)

Köszi! Keresek hozzá teszteket. Nem a túrázással volt a gondom. Egy egy tempósabb kanyarban (tudom viccesen hangzik), de reflexszerűen ki kellett tennem a lábam mert meg-meg csúszott a hátulja. Aztán egy nagyobb fékezésnél úgy el kezdett táncolni, mintha olajon mennék. Nem is bírtam az úton tartani. Nem volt jó érzés :) .
guminyomás rendben volt?
Avatar
 lion-st2-
#7092
Sziasztok. Megkíséreltem, de lehetetlen ennyi hozzászólást végigolvasni a témában. :) Szóval a gondom a következő. Az EVO-n 2015-ös Rossok vannak, látszólag hibátlanok, de a bükkben majdnem bokorba tettem miatta a Monstert. S4R-en ezeréves Metzeler volt, azzal se történt ilyesmi. Félelmem az, hogy ezt a gumit 15-20 fok körül már kihívás annyira felmelegíteni, hogy ne adja meg magát egy nagyobb fékezésnél. Milyen gumit javasoltok közútra (nem pályára), ami nagy biztonsággal használható ilyen körülmények között is? Köszi előre is!
Angel GT-vel végigmentem hónap elején az Alpokon, majd vissza tengerparton. 4500km, volt 9°C szakadó eső, meg 35 fok kánikula is. Szerintem nem lősz vele mellé, Angel GT-t kb huszonharmadjára ajánljuk ebben a fórumban :)

:)
Mit olvasok itt az Angel GT-ről:
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/tura ... 5_1?page=2
"A néhány ezer kilométer során viszont egyre nagyobb mértékben szitált, elsősorban a lejtős kanyarok előtti fékezéseknél."

Szia , nekem a Dunlop Roadsmart 2 nagyon bejott , nem draga , tapad , nagyon sportos turagumi , nyugodt szivvel ajanlom.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 18

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]