- 8 years ago
#6991
Felkerültek az új gumik végre nem táncol a segge kanyarban és a szél sem dobál annyira. Már nagyon untam, hogy a benzinkútra többször járok levegőért, mint üzemanyagért
én ettől a gumitól sírok mindig amikor meglátom :D Teljesen jól működik mondjuk az én motoros tudásom nem kihívás neki de jó szolgálatot tesz. ezek supermoto abroncsok száraz útra. Egy túrán elkap hazafelé az eső, aztán pont az általad említett motoros tudás és a barázdák hiánya miatt fogsz csúszkálni/eltaknyolni a vérbe.
Ha tudod add el valami supermotos fórumon és vegyél utcára való gumit, ha jót akarsz magadnak! Jaja,most jött ki a Pirelli super rosso dragon bambi gt!
Direkt neked betonkeverő!
én ettől a gumitól sírok mindig amikor meglátom :D Teljesen jól működik mondjuk az én motoros tudásom nem kihívás neki de jó szolgálatot tesz. ezek supermoto abroncsok száraz útra. Egy túrán elkap hazafelé az eső, aztán pont az általad említett motoros tudás és a barázdák hiánya miatt fogsz csúszkálni/eltaknyolni a vérbe.
Ha tudod add el valami supermotos fórumon és vegyél utcára való gumit, ha jót akarsz magadnak!
én ettől a gumitól sírok mindig amikor meglátom :D Teljesen jól működik mondjuk az én motoros tudásom nem kihívás neki de jó szolgálatot tesz. enné nagyobb baromság a világon nincs mint utcára a vágot slick
én ettől a gumitól sírok mindig amikor meglátom :D Teljesen jól működik mondjuk az én motoros tudásom nem kihívás neki de jó szolgálatot tesz.
Melyik a szebb? szép a gt de a metzeler roadtec z4 a legszebb, az optikailag széthúzza és az is nagyon fontos, hogy elváljon a gumi a felnitől!
Annak aki hülye a gumikhoz(nekem), mondjátok meg kérlek mennyire jó/jobb esetleg rossz a Diablo Rosso III? Most ilyen van fent a gépemen, csak még II.-es. Viszont más típusút még nem próbáltam. (Első gép) Szóval megéri rányúlni a Rosso III-ra? valszeg a 3 nem visszalépés a 2 képest,viszont ha sportos turazasra keresel gumit es a 3 egy árban van az angel gt-vel akkor inkább a gt vennem,valszeg tovabb bírja !
Itt mar többünknek is bizonyított.
De a legfontosabb,a szépsége!
No meg a járása!
Hungaroring: 2016 május 9.
Bar 400-as monsterrel en inkabb Kakucsringet ajanlom: http://www.kakucs-ring.hu/ Köszi az infot. Hungaroringen max vezetéstechnikai oktatásra megyek oda az én motorom és tudásom nagyon kevés sajnos ezért választottam a Kakucs ringet mert hát valahol el kell kezdeni. Hali! Érdemes először vezetéstechnikára menni, és csak utána Kakucs Igen ez már bennem is felmerült meg az is hogy ez mennyire tartozik a Gumi-s témakörbe.
A pálya napok engem is érdekelnének szeretném magam kipróbálni. Tud valaki valahova időpontot hogy mikor hol lesz? Hungaroring: 2016 május 9.
Bar 400-as monsterrel en inkabb Kakucsringet ajanlom: http://www.kakucs-ring.hu/ Köszi az infot. Hungaroringen max vezetéstechnikai oktatásra megyek oda az én motorom és tudásom nagyon kevés sajnos ezért választottam a Kakucs ringet mert hát valahol el kell kezdeni. Hali! Érdemes először vezetéstechnikára menni, és csak utána Kakucs
Idén tervezek Veszprém - Kakaucs - H/Eringet is, gondoltam valami rendesebb gumi sem ártana Láttam Te már voltál, leért a térded A pálya napok engem is érdekelnének szeretném magam kipróbálni. Tud valaki valahova időpontot hogy mikor hol lesz? Hungaroring: 2016 május 9.
Bar 400-as monsterrel en inkabb Kakucsringet ajanlom: http://www.kakucs-ring.hu/ Köszi az infot. Hungaroringen max vezetéstechnikai oktatásra megyek oda az én motorom és tudásom nagyon kevés sajnos ezért választottam a Kakucs ringet mert hát valahol el kell kezdeni.
külön lájkolom szavaid
az k jó ár érte! Idén tervezek Veszprém - Kakaucs - H/Eringet is, gondoltam valami rendesebb gumi sem ártana Láttam Te már voltál, leért a térded A pálya napok engem is érdekelnének szeretném magam kipróbálni. Tud valaki valahova időpontot hogy mikor hol lesz? Hungaroring: 2016 május 9.
Bar 400-as monsterrel en inkabb Kakucsringet ajanlom: http://www.kakucs-ring.hu/
ha jatszadozom a gazzal ezt az angel gt is csinálja csilliardert!
Na de ezt szeretjük, ilyen gumi nélkül dugni!
Gumival ha van dtc,abs..... külön lájkolom szavaid
Én most vettem Bridgestone S20 EVO szettet (120/70+180/55) Taylorgumitól, 56eFt volt a szett
Kíváncsi leszek, hogy milyen lesz!! Ez az első nem használt, fiatal gumim, és szettben
A bt016 valami 45eFt volt náluk, de mivel ez is olcsóbb volt, ezért elcsábultam. Remélem nem bánom meg! az k jó ár érte! Idén tervezek Veszprém - Kakaucs - H/Eringet is, gondoltam valami rendesebb gumi sem ártana Láttam Te már voltál, leért a térded A pálya napok engem is érdekelnének szeretném magam kipróbálni. Tud valaki valahova időpontot hogy mikor hol lesz?
A feneket riszálja ha nincs bemelegedve a gumi vagy ki pörög. ha jatszadozom a gazzal ezt az angel gt is csinálja csilliardert!
Na de ezt szeretjük, ilyen gumi nélkül dugni!
Gumival ha van dtc,abs..... külön lájkolom szavaid
Én most vettem Bridgestone S20 EVO szettet (120/70+180/55) Taylorgumitól, 56eFt volt a szett
Kíváncsi leszek, hogy milyen lesz!! Ez az első nem használt, fiatal gumim, és szettben
A bt016 valami 45eFt volt náluk, de mivel ez is olcsóbb volt, ezért elcsábultam. Remélem nem bánom meg! az k jó ár érte! Idén tervezek Veszprém - Kakaucs - H/Eringet is, gondoltam valami rendesebb gumi sem ártana Láttam Te már voltál, leért a térded
A feneket riszálja ha nincs bemelegedve a gumi vagy ki pörög. ha jatszadozom a gazzal ezt az angel gt is csinálja csilliardert!
Na de ezt szeretjük, ilyen gumi nélkül dugni!
Gumival ha van dtc,abs..... külön lájkolom szavaid
Én most vettem Bridgestone S20 EVO szettet (120/70+180/55) Taylorgumitól, 56eFt volt a szett
Kíváncsi leszek, hogy milyen lesz!! Ez az első nem használt, fiatal gumim, és szettben
A bt016 valami 45eFt volt náluk, de mivel ez is olcsóbb volt, ezért elcsábultam. Remélem nem bánom meg! az k jó ár érte! az nem gáz,hogy te,de én is!
A feneket riszálja ha nincs bemelegedve a gumi vagy ki pörög. ha jatszadozom a gazzal ezt az angel gt is csinálja csilliardert!
Na de ezt szeretjük, ilyen gumi nélkül dugni!
Gumival ha van dtc,abs..... külön lájkolom szavaid
Én most vettem Bridgestone S20 EVO szettet (120/70+180/55) Taylorgumitól, 56eFt volt a szett
Kíváncsi leszek, hogy milyen lesz!! Ez az első nem használt, fiatal gumim, és szettben
A bt016 valami 45eFt volt náluk, de mivel ez is olcsóbb volt, ezért elcsábultam. Remélem nem bánom meg! az k jó ár érte!
A feneket riszálja ha nincs bemelegedve a gumi vagy ki pörög. ha jatszadozom a gazzal ezt az angel gt is csinálja csilliardert!
Na de ezt szeretjük, ilyen gumi nélkül dugni!
Gumival ha van dtc,abs.....
Annyit szidjátok a 2ct,hogy legközelebb azt fogok venni a kíváncsiság miatt!
Anno r6 sima power volt,semmi gondom nem volt vele,hringen 2:15-nél. Erről papolok én is de hiába. kevesek vagyunk mi ide látom!
Annyit szidjátok a 2ct,hogy legközelebb azt fogok venni a kíváncsiság miatt!
Anno r6 sima power volt,semmi gondom nem volt vele,hringen 2:15-nél. Erről papolok én is de hiába.
Üdv nekem michelin pilot road 4 van es volt 3 es 2 is en meg vagyok elégedve igaz amíg nem melegszik be csúszkál de a többivel is igy van,szerintem túrázni tökéletes. lapon nem limbál be?
"Az általános gyártói állásfoglalás szerint 5 év tárolás után nem tekinthető újnak az abroncs. Kereskedőknek legfeljebb 2 éves abroncsot szállítanak ki, így marad 3 évük értékesíteni. A maximális 5 év tárlást követően legfeljebb 5 év felhasználást javasol a gyártó. A felhasználás azonban már nagyon sok változó tényezőt jelent ami befolyásolja az abroncs valós élettartamát. Alkalmazott légnyomás, aszfaltminőség, motorozási szokások, pl. sok rövid városi út, vagy tartós autópálya (km-ben ugyanaz, de hőterhelésben teljesen mást jelent az abroncsnak), stb."
Nyilván jó a "friss" , de nem kell félni a helyesen tárolt idősebb daraboktól sem véleményem szerint
Ez a gyártói vélemény, az én fogyasztói véleményem meg hogy max fél éves gumit veszek meg.
Mea culpa :D ha rendelsz, és mondjuk 1-2 éveset kapsz, nem reklamálhatsz miatta. így neked az marad, hogy raktárról keresel, ami kevés helyen oldható meg.
En egyszer vettem ujonnan 3 eves z6 metzelert , vizen bizonytalan volt nagyon hanar elkezdett repedezni 1 szezon utan , volt ilyen gumim elotte es nem ertettem akkor neztem meg a dot szamot .
Akkor nagyon rossz volt a szamize , es annal a gumisnal nem is vasaroltam azota , lehet ez egy gyartoi kereskedoi allasfoglalas , nyilvan tonkremennenek ha 1 ev utan kidobalnak a gumikat.
En a revolutionmotornal szoktam gumit venni , ott figyelmebe veszik az agybajomat ,max varnom kell egy kicsit a gumira , de mivel ezt telen intezem nem szamit .udv
Csak a Michelin! michelin egyszer nekem is levált, a pilot sport csúszott és egyszer a Borisnak lengyelben felpúposodott és levált, annyire nem durván mint a képen de lejött szegény srácnak is lejött,hogy többet ne vegyen!
Azért kiváncsi lennek mit fog lépni a gyártó ha eljutnak hozza ezek a képek,márpedig eljutnak!
Fb szedtem en is.
Csak a Michelin! michelin egyszer nekem is levált, a pilot sport csúszott és egyszer a Borisnak lengyelben felpúposodott és levált, annyire nem durván mint a képen de lejött
"Az általános gyártói állásfoglalás szerint 5 év tárolás után nem tekinthető újnak az abroncs. Kereskedőknek legfeljebb 2 éves abroncsot szállítanak ki, így marad 3 évük értékesíteni. A maximális 5 év tárlást követően legfeljebb 5 év felhasználást javasol a gyártó. A felhasználás azonban már nagyon sok változó tényezőt jelent ami befolyásolja az abroncs valós élettartamát. Alkalmazott légnyomás, aszfaltminőség, motorozási szokások, pl. sok rövid városi út, vagy tartós autópálya (km-ben ugyanaz, de hőterhelésben teljesen mást jelent az abroncsnak), stb."
Nyilván jó a "friss" , de nem kell félni a helyesen tárolt idősebb daraboktól sem véleményem szerint
Ez a gyártói vélemény, az én fogyasztói véleményem meg hogy max fél éves gumit veszek meg.
Mea culpa :D ha rendelsz, és mondjuk 1-2 éveset kapsz, nem reklamálhatsz miatta. így neked az marad, hogy raktárról keresel, ami kevés helyen oldható meg. japán gumi szóba sem jöhet
Szia !
Szerintem érdemes a gyári méretnél maradni , vagy csak minimális eltérésekkel méretet változtatni.
Vannak praktikussági meg kényelmi szempontok (/60-/70 ) , de adott felni szélességhez megfelelő szélességű gumi kell .
Hiába húzol fel egy 3 mérettel nagyobb hiper szuper futocipőt , orra fogsz esni futás közben mert nem a te lábadra való , ez hatványozottan igaz a motor tekintetében is.
Szempontok .
Sportgumi , ha csak a tapadás számit ,az élettartam másodlagos , és rendelkezel annyi motoros tudással, hogy közúton vagy akár pályán ki tudod használni a lehetőségeket , vegyél sportgumit , bármeilyk nagy gyártó gumija megfelelő, a gumi úgy is többet tud mint amit Te ( árnyalatnyi különbségek vannak, bemelegedés , vizes úton tapadás kopás ).
Sportúra gumik
Szerintem az átlag felhasználó számára ezek a legjobb abroncsok ,hűvösebb időben is viszonylag jól tapadnak , nem fogynak el hamar , és szerintem egy átlagos motoros ezeket se tudja kimotorozni, max pályán túlmelegednek hamar.
Itt találsz keményebb túrásabb , többkomponensű sportosabb abroncsokat ,vagy különféle "övfeszeséggel" rendelkező (a különböző döntési szögekben megfelelően deformálódó ,az úttal a legnagyobb felületen érintkező ) abroncsot.
A 620 Monster egy könnyű motor, én egy sportos túragumit választanék rá a helyedben.
Metzeler Z8 nekem volt ilyen nagyon jo kis gumi sokat elmegy , hátránya h kopott állapotban ( még kopásjelző felett bőven , vizes úton tudd vicces lenni )
Amúgy egy sportos kiegyensúlyozott gumi ,nekem 16 e km ment el és még volt benne csak nem szeretek esőbe salakmotorosan kanyarodni
Conti road attack 2 állítólag nagyon jó én nem próbáltam , de egyesek istenitik.
Pirelli Angel gt tökéletes az st-t inkább ne , ha nagyon ledöntöd a motort, de ha tényleg a gumi szélén közlekedsz a minta okán tud picit zakatolni állítólag, vki sose érezte vkit nagyon zavar, szerintem csak szélsőségesen sportos közlekedés mellet jön ki én ilyet nem tapasztaltam.
A Michelinek PR 3-4... mintázata nekem nem tetszik, nyomatékos motorokon csúnya a kopásképe ,nekem nem szimpi, de ez szubjektív, amúgy jó gumik főleg esőben magabiztosak.
Dunlop Roadsmart 2
sportos jó gumi kicsit merev az oldalfala- turagumi , sportos túrás közlekedésre sztem ideális ( nekem ilyen van )
A japán gumikról nem tudok sokat ,de biztos azok se lehetnek rosszak.
Az fontos még h túlraktározott ( öreg) gumit ne vegyél , nekem az a dilim h max fél éves gumit veszek meg ( fél éve gyártott) én nem hiszek ebbe a 3 éves gumi is új gumi dologban ,de lehet ez az én agybajom.
Sok sikert a választáshoz vásárláshoz !
"Az általános gyártói állásfoglalás szerint 5 év tárolás után nem tekinthető újnak az abroncs. Kereskedőknek legfeljebb 2 éves abroncsot szállítanak ki, így marad 3 évük értékesíteni. A maximális 5 év tárlást követően legfeljebb 5 év felhasználást javasol a gyártó. A felhasználás azonban már nagyon sok változó tényezőt jelent ami befolyásolja az abroncs valós élettartamát. Alkalmazott légnyomás, aszfaltminőség, motorozási szokások, pl. sok rövid városi út, vagy tartós autópálya (km-ben ugyanaz, de hőterhelésben teljesen mást jelent az abroncsnak), stb."
Nyilván jó a "friss" , de nem kell félni a helyesen tárolt idősebb daraboktól sem véleményem szerint
Ez a gyártói vélemény, az én fogyasztói véleményem meg hogy max fél éves gumit veszek meg.
Mea culpa :D ha rendelsz, és mondjuk 1-2 éveset kapsz, nem reklamálhatsz miatta. így neked az marad, hogy raktárról keresel, ami kevés helyen oldható meg.
Szia !
Szerintem érdemes a gyári méretnél maradni , vagy csak minimális eltérésekkel méretet változtatni.
Vannak praktikussági meg kényelmi szempontok (/60-/70 ) , de adott felni szélességhez megfelelő szélességű gumi kell .
Hiába húzol fel egy 3 mérettel nagyobb hiper szuper futocipőt , orra fogsz esni futás közben mert nem a te lábadra való , ez hatványozottan igaz a motor tekintetében is.
Szempontok .
Sportgumi , ha csak a tapadás számit ,az élettartam másodlagos , és rendelkezel annyi motoros tudással, hogy közúton vagy akár pályán ki tudod használni a lehetőségeket , vegyél sportgumit , bármeilyk nagy gyártó gumija megfelelő, a gumi úgy is többet tud mint amit Te ( árnyalatnyi különbségek vannak, bemelegedés , vizes úton tapadás kopás ).
Sportúra gumik
Szerintem az átlag felhasználó számára ezek a legjobb abroncsok ,hűvösebb időben is viszonylag jól tapadnak , nem fogynak el hamar , és szerintem egy átlagos motoros ezeket se tudja kimotorozni, max pályán túlmelegednek hamar.
Itt találsz keményebb túrásabb , többkomponensű sportosabb abroncsokat ,vagy különféle "övfeszeséggel" rendelkező (a különböző döntési szögekben megfelelően deformálódó ,az úttal a legnagyobb felületen érintkező ) abroncsot.
A 620 Monster egy könnyű motor, én egy sportos túragumit választanék rá a helyedben.
Metzeler Z8 nekem volt ilyen nagyon jo kis gumi sokat elmegy , hátránya h kopott állapotban ( még kopásjelző felett bőven , vizes úton tudd vicces lenni )
Amúgy egy sportos kiegyensúlyozott gumi ,nekem 16 e km ment el és még volt benne csak nem szeretek esőbe salakmotorosan kanyarodni
Conti road attack 2 állítólag nagyon jó én nem próbáltam , de egyesek istenitik.
Pirelli Angel gt tökéletes az st-t inkább ne , ha nagyon ledöntöd a motort, de ha tényleg a gumi szélén közlekedsz a minta okán tud picit zakatolni állítólag, vki sose érezte vkit nagyon zavar, szerintem csak szélsőségesen sportos közlekedés mellet jön ki én ilyet nem tapasztaltam.
A Michelinek PR 3-4... mintázata nekem nem tetszik, nyomatékos motorokon csúnya a kopásképe ,nekem nem szimpi, de ez szubjektív, amúgy jó gumik főleg esőben magabiztosak.
Dunlop Roadsmart 2
sportos jó gumi kicsit merev az oldalfala- turagumi , sportos túrás közlekedésre sztem ideális ( nekem ilyen van )
A japán gumikról nem tudok sokat ,de biztos azok se lehetnek rosszak.
Az fontos még h túlraktározott ( öreg) gumit ne vegyél , nekem az a dilim h max fél éves gumit veszek meg ( fél éve gyártott) én nem hiszek ebbe a 3 éves gumi is új gumi dologban ,de lehet ez az én agybajom.
Sok sikert a választáshoz vásárláshoz !
"Az általános gyártói állásfoglalás szerint 5 év tárolás után nem tekinthető újnak az abroncs. Kereskedőknek legfeljebb 2 éves abroncsot szállítanak ki, így marad 3 évük értékesíteni. A maximális 5 év tárlást követően legfeljebb 5 év felhasználást javasol a gyártó. A felhasználás azonban már nagyon sok változó tényezőt jelent ami befolyásolja az abroncs valós élettartamát. Alkalmazott légnyomás, aszfaltminőség, motorozási szokások, pl. sok rövid városi út, vagy tartós autópálya (km-ben ugyanaz, de hőterhelésben teljesen mást jelent az abroncsnak), stb."
Nyilván jó a "friss" , de nem kell félni a helyesen tárolt idősebb daraboktól sem véleményem szerint
Ez a gyártói vélemény, az én fogyasztói véleményem meg hogy max fél éves gumit veszek meg.
Mea culpa :D
Korrekt. Nyilván felőlem megveheted azt is ami éppen elhagyta a gyárat / öntőformát Nem véletlenül használtam idézőjelet. Az R17 Motorgumi szakáruházának egyik dolgozója által elmondottakat másoltam be csupán
Gondolom olyan óriási hihetetlen nagy blődségeket nem tartalmaz.
Szia !
Szerintem érdemes a gyári méretnél maradni , vagy csak minimális eltérésekkel méretet változtatni.
Vannak praktikussági meg kényelmi szempontok (/60-/70 ) , de adott felni szélességhez megfelelő szélességű gumi kell .
Hiába húzol fel egy 3 mérettel nagyobb hiper szuper futocipőt , orra fogsz esni futás közben mert nem a te lábadra való , ez hatványozottan igaz a motor tekintetében is.
Szempontok .
Sportgumi , ha csak a tapadás számit ,az élettartam másodlagos , és rendelkezel annyi motoros tudással, hogy közúton vagy akár pályán ki tudod használni a lehetőségeket , vegyél sportgumit , bármeilyk nagy gyártó gumija megfelelő, a gumi úgy is többet tud mint amit Te ( árnyalatnyi különbségek vannak, bemelegedés , vizes úton tapadás kopás ).
Sportúra gumik
Szerintem az átlag felhasználó számára ezek a legjobb abroncsok ,hűvösebb időben is viszonylag jól tapadnak , nem fogynak el hamar , és szerintem egy átlagos motoros ezeket se tudja kimotorozni, max pályán túlmelegednek hamar.
Itt találsz keményebb túrásabb , többkomponensű sportosabb abroncsokat ,vagy különféle "övfeszeséggel" rendelkező (a különböző döntési szögekben megfelelően deformálódó ,az úttal a legnagyobb felületen érintkező ) abroncsot.
A 620 Monster egy könnyű motor, én egy sportos túragumit választanék rá a helyedben.
Metzeler Z8 nekem volt ilyen nagyon jo kis gumi sokat elmegy , hátránya h kopott állapotban ( még kopásjelző felett bőven , vizes úton tudd vicces lenni )
Amúgy egy sportos kiegyensúlyozott gumi ,nekem 16 e km ment el és még volt benne csak nem szeretek esőbe salakmotorosan kanyarodni
Conti road attack 2 állítólag nagyon jó én nem próbáltam , de egyesek istenitik.
Pirelli Angel gt tökéletes az st-t inkább ne , ha nagyon ledöntöd a motort, de ha tényleg a gumi szélén közlekedsz a minta okán tud picit zakatolni állítólag, vki sose érezte vkit nagyon zavar, szerintem csak szélsőségesen sportos közlekedés mellet jön ki én ilyet nem tapasztaltam.
A Michelinek PR 3-4... mintázata nekem nem tetszik, nyomatékos motorokon csúnya a kopásképe ,nekem nem szimpi, de ez szubjektív, amúgy jó gumik főleg esőben magabiztosak.
Dunlop Roadsmart 2
sportos jó gumi kicsit merev az oldalfala- turagumi , sportos túrás közlekedésre sztem ideális ( nekem ilyen van )
A japán gumikról nem tudok sokat ,de biztos azok se lehetnek rosszak.
Az fontos még h túlraktározott ( öreg) gumit ne vegyél , nekem az a dilim h max fél éves gumit veszek meg ( fél éve gyártott) én nem hiszek ebbe a 3 éves gumi is új gumi dologban ,de lehet ez az én agybajom.
Sok sikert a választáshoz vásárláshoz !
"Az általános gyártói állásfoglalás szerint 5 év tárolás után nem tekinthető újnak az abroncs. Kereskedőknek legfeljebb 2 éves abroncsot szállítanak ki, így marad 3 évük értékesíteni. A maximális 5 év tárlást követően legfeljebb 5 év felhasználást javasol a gyártó. A felhasználás azonban már nagyon sok változó tényezőt jelent ami befolyásolja az abroncs valós élettartamát. Alkalmazott légnyomás, aszfaltminőség, motorozási szokások, pl. sok rövid városi út, vagy tartós autópálya (km-ben ugyanaz, de hőterhelésben teljesen mást jelent az abroncsnak), stb."
Nyilván jó a "friss" , de nem kell félni a helyesen tárolt idősebb daraboktól sem véleményem szerint
Ez a gyártói vélemény, az én fogyasztói véleményem meg hogy max fél éves gumit veszek meg.
Mea culpa :D respect
Hali,
Gumit kell cserélnem a monster 620-asomon. nem megyek túl gyorsan, viszont sokat járok vele és szeretném ha jól tapadna.
Ez van most rajta és gondoltam ua rakom vissza. Mit gondoltok?
hátul: MICHELIN PILOT POWER 180/55 R17 73 W > 34448 Ft
elől: MICHELIN PILOT POWER 2CT (55W) TL Front 120/60 R17 Z > 27809 Ft
(ár http://www.mbmgumi.hu/ -ról)
Előre is thx a válaszokat! Üdv, SZ
Szia !
Szerintem érdemes a gyári méretnél maradni , vagy csak minimális eltérésekkel méretet változtatni.
Vannak praktikussági meg kényelmi szempontok (/60-/70 ) , de adott felni szélességhez megfelelő szélességű gumi kell .
Hiába húzol fel egy 3 mérettel nagyobb hiper szuper futocipőt , orra fogsz esni futás közben mert nem a te lábadra való , ez hatványozottan igaz a motor tekintetében is.
Szempontok .
Sportgumi , ha csak a tapadás számit ,az élettartam másodlagos , és rendelkezel annyi motoros tudással, hogy közúton vagy akár pályán ki tudod használni a lehetőségeket , vegyél sportgumit , bármeilyk nagy gyártó gumija megfelelő, a gumi úgy is többet tud mint amit Te ( árnyalatnyi különbségek vannak, bemelegedés , vizes úton tapadás kopás ).
Sportúra gumik
Szerintem az átlag felhasználó számára ezek a legjobb abroncsok ,hűvösebb időben is viszonylag jól tapadnak , nem fogynak el hamar , és szerintem egy átlagos motoros ezeket se tudja kimotorozni, max pályán túlmelegednek hamar.
Itt találsz keményebb túrásabb , többkomponensű sportosabb abroncsokat ,vagy különféle "övfeszeséggel" rendelkező (a különböző döntési szögekben megfelelően deformálódó ,az úttal a legnagyobb felületen érintkező ) abroncsot.
A 620 Monster egy könnyű motor, én egy sportos túragumit választanék rá a helyedben.
Metzeler Z8 nekem volt ilyen nagyon jo kis gumi sokat elmegy , hátránya h kopott állapotban ( még kopásjelző felett bőven , vizes úton tudd vicces lenni )
Amúgy egy sportos kiegyensúlyozott gumi ,nekem 16 e km ment el és még volt benne csak nem szeretek esőbe salakmotorosan kanyarodni
Conti road attack 2 állítólag nagyon jó én nem próbáltam , de egyesek istenitik.
Pirelli Angel gt tökéletes az st-t inkább ne , ha nagyon ledöntöd a motort, de ha tényleg a gumi szélén közlekedsz a minta okán tud picit zakatolni állítólag, vki sose érezte vkit nagyon zavar, szerintem csak szélsőségesen sportos közlekedés mellet jön ki én ilyet nem tapasztaltam.
A Michelinek PR 3-4... mintázata nekem nem tetszik, nyomatékos motorokon csúnya a kopásképe ,nekem nem szimpi, de ez szubjektív, amúgy jó gumik főleg esőben magabiztosak.
Dunlop Roadsmart 2
sportos jó gumi kicsit merev az oldalfala- turagumi , sportos túrás közlekedésre sztem ideális ( nekem ilyen van )
A japán gumikról nem tudok sokat ,de biztos azok se lehetnek rosszak.
Az fontos még h túlraktározott ( öreg) gumit ne vegyél , nekem az a dilim h max fél éves gumit veszek meg ( fél éve gyártott) én nem hiszek ebbe a 3 éves gumi is új gumi dologban ,de lehet ez az én agybajom.
Sok sikert a választáshoz vásárláshoz !
"Az általános gyártói állásfoglalás szerint 5 év tárolás után nem tekinthető újnak az abroncs. Kereskedőknek legfeljebb 2 éves abroncsot szállítanak ki, így marad 3 évük értékesíteni. A maximális 5 év tárlást követően legfeljebb 5 év felhasználást javasol a gyártó. A felhasználás azonban már nagyon sok változó tényezőt jelent ami befolyásolja az abroncs valós élettartamát. Alkalmazott légnyomás, aszfaltminőség, motorozási szokások, pl. sok rövid városi út, vagy tartós autópálya (km-ben ugyanaz, de hőterhelésben teljesen mást jelent az abroncsnak), stb."
Nyilván jó a "friss" , de nem kell félni a helyesen tárolt idősebb daraboktól sem véleményem szerint
Ez a gyártói vélemény, az én fogyasztói véleményem meg hogy max fél éves gumit veszek meg.
Mea culpa :D
Hali,
Gumit kell cserélnem a monster 620-asomon. nem megyek túl gyorsan, viszont sokat járok vele és szeretném ha jól tapadna.
Ez van most rajta és gondoltam ua rakom vissza. Mit gondoltok?
hátul: MICHELIN PILOT POWER 180/55 R17 73 W > 34448 Ft
elől: MICHELIN PILOT POWER 2CT (55W) TL Front 120/60 R17 Z > 27809 Ft
(ár http://www.mbmgumi.hu/ -ról)
Előre is thx a válaszokat! Üdv, SZ
Szia !
Szerintem érdemes a gyári méretnél maradni , vagy csak minimális eltérésekkel méretet változtatni.
Vannak praktikussági meg kényelmi szempontok (/60-/70 ) , de adott felni szélességhez megfelelő szélességű gumi kell .
Hiába húzol fel egy 3 mérettel nagyobb hiper szuper futocipőt , orra fogsz esni futás közben mert nem a te lábadra való , ez hatványozottan igaz a motor tekintetében is.
Szempontok .
Sportgumi , ha csak a tapadás számit ,az élettartam másodlagos , és rendelkezel annyi motoros tudással, hogy közúton vagy akár pályán ki tudod használni a lehetőségeket , vegyél sportgumit , bármeilyk nagy gyártó gumija megfelelő, a gumi úgy is többet tud mint amit Te ( árnyalatnyi különbségek vannak, bemelegedés , vizes úton tapadás kopás ).
Sportúra gumik
Szerintem az átlag felhasználó számára ezek a legjobb abroncsok ,hűvösebb időben is viszonylag jól tapadnak , nem fogynak el hamar , és szerintem egy átlagos motoros ezeket se tudja kimotorozni, max pályán túlmelegednek hamar.
Itt találsz keményebb túrásabb , többkomponensű sportosabb abroncsokat ,vagy különféle "övfeszeséggel" rendelkező (a különböző döntési szögekben megfelelően deformálódó ,az úttal a legnagyobb felületen érintkező ) abroncsot.
A 620 Monster egy könnyű motor, én egy sportos túragumit választanék rá a helyedben.
Metzeler Z8 nekem volt ilyen nagyon jo kis gumi sokat elmegy , hátránya h kopott állapotban ( még kopásjelző felett bőven , vizes úton tudd vicces lenni )
Amúgy egy sportos kiegyensúlyozott gumi ,nekem 16 e km ment el és még volt benne csak nem szeretek esőbe salakmotorosan kanyarodni
Conti road attack 2 állítólag nagyon jó én nem próbáltam , de egyesek istenitik.
Pirelli Angel gt tökéletes az st-t inkább ne , ha nagyon ledöntöd a motort, de ha tényleg a gumi szélén közlekedsz a minta okán tud picit zakatolni állítólag, vki sose érezte vkit nagyon zavar, szerintem csak szélsőségesen sportos közlekedés mellet jön ki én ilyet nem tapasztaltam.
A Michelinek PR 3-4... mintázata nekem nem tetszik, nyomatékos motorokon csúnya a kopásképe ,nekem nem szimpi, de ez szubjektív, amúgy jó gumik főleg esőben magabiztosak.
Dunlop Roadsmart 2
sportos jó gumi kicsit merev az oldalfala- turagumi , sportos túrás közlekedésre sztem ideális ( nekem ilyen van )
A japán gumikról nem tudok sokat ,de biztos azok se lehetnek rosszak.
Az fontos még h túlraktározott ( öreg) gumit ne vegyél , nekem az a dilim h max fél éves gumit veszek meg ( fél éve gyártott) én nem hiszek ebbe a 3 éves gumi is új gumi dologban ,de lehet ez az én agybajom.
Sok sikert a választáshoz vásárláshoz !
"Az általános gyártói állásfoglalás szerint 5 év tárolás után nem tekinthető újnak az abroncs. Kereskedőknek legfeljebb 2 éves abroncsot szállítanak ki, így marad 3 évük értékesíteni. A maximális 5 év tárlást követően legfeljebb 5 év felhasználást javasol a gyártó. A felhasználás azonban már nagyon sok változó tényezőt jelent ami befolyásolja az abroncs valós élettartamát. Alkalmazott légnyomás, aszfaltminőség, motorozási szokások, pl. sok rövid városi út, vagy tartós autópálya (km-ben ugyanaz, de hőterhelésben teljesen mást jelent az abroncsnak), stb."
Nyilván jó a "friss" , de nem kell félni a helyesen tárolt idősebb daraboktól sem véleményem szerint
Hali,
Gumit kell cserélnem a monster 620-asomon. nem megyek túl gyorsan, viszont sokat járok vele és szeretném ha jól tapadna.
Ez van most rajta és gondoltam ua rakom vissza. Mit gondoltok?
hátul: MICHELIN PILOT POWER 180/55 R17 73 W > 34448 Ft
elől: MICHELIN PILOT POWER 2CT (55W) TL Front 120/60 R17 Z > 27809 Ft
(ár http://www.mbmgumi.hu/ -ról)
Előre is thx a válaszokat! Üdv, SZ
Szia !
Szerintem érdemes a gyári méretnél maradni , vagy csak minimális eltérésekkel méretet változtatni.
Vannak praktikussági meg kényelmi szempontok (/60-/70 ) , de adott felni szélességhez megfelelő szélességű gumi kell .
Hiába húzol fel egy 3 mérettel nagyobb hiper szuper futocipőt , orra fogsz esni futás közben mert nem a te lábadra való , ez hatványozottan igaz a motor tekintetében is.
Szempontok .
Sportgumi , ha csak a tapadás számit ,az élettartam másodlagos , és rendelkezel annyi motoros tudással, hogy közúton vagy akár pályán ki tudod használni a lehetőségeket , vegyél sportgumit , bármeilyk nagy gyártó gumija megfelelő, a gumi úgy is többet tud mint amit Te ( árnyalatnyi különbségek vannak, bemelegedés , vizes úton tapadás kopás ).
Sportúra gumik
Szerintem az átlag felhasználó számára ezek a legjobb abroncsok ,hűvösebb időben is viszonylag jól tapadnak , nem fogynak el hamar , és szerintem egy átlagos motoros ezeket se tudja kimotorozni, max pályán túlmelegednek hamar.
Itt találsz keményebb túrásabb , többkomponensű sportosabb abroncsokat ,vagy különféle "övfeszeséggel" rendelkező (a különböző döntési szögekben megfelelően deformálódó ,az úttal a legnagyobb felületen érintkező ) abroncsot.
A 620 Monster egy könnyű motor, én egy sportos túragumit választanék rá a helyedben.
Metzeler Z8 nekem volt ilyen nagyon jo kis gumi sokat elmegy , hátránya h kopott állapotban ( még kopásjelző felett bőven , vizes úton tudd vicces lenni )
Amúgy egy sportos kiegyensúlyozott gumi ,nekem 16 e km ment el és még volt benne csak nem szeretek esőbe salakmotorosan kanyarodni
Conti road attack 2 állítólag nagyon jó én nem próbáltam , de egyesek istenitik.
Pirelli Angel gt tökéletes az st-t inkább ne , ha nagyon ledöntöd a motort, de ha tényleg a gumi szélén közlekedsz a minta okán tud picit zakatolni állítólag, vki sose érezte vkit nagyon zavar, szerintem csak szélsőségesen sportos közlekedés mellet jön ki én ilyet nem tapasztaltam.
A Michelinek PR 3-4... mintázata nekem nem tetszik, nyomatékos motorokon csúnya a kopásképe ,nekem nem szimpi, de ez szubjektív, amúgy jó gumik főleg esőben magabiztosak.
Dunlop Roadsmart 2
sportos jó gumi kicsit merev az oldalfala- turagumi , sportos túrás közlekedésre sztem ideális ( nekem ilyen van )
A japán gumikról nem tudok sokat ,de biztos azok se lehetnek rosszak.
Az fontos még h túlraktározott ( öreg) gumit ne vegyél , nekem az a dilim h max fél éves gumit veszek meg ( fél éve gyártott) én nem hiszek ebbe a 3 éves gumi is új gumi dologban ,de lehet ez az én agybajom.
Sok sikert a választáshoz vásárláshoz !
1. Michelint szerintem ne eröltesd
2. Hátulra miért veszel 180-asat? 4,5 széles felnire ne tegyetek 180-ast, a michelint én sem tenném fel. Bridgestone-hoz nem értek, de a bt16 nem egy sport gumi? Én inkább a valami túrásabbat ajánlanék a 620-ra, de ha mindenképp sportos akor max pirelli rosso2, de inkább metzeler roadtec z6 vagy z8. De előre tegyél mindenképp 120/70-est Amit linkeltem az 160/60-as szett, elől 120/70 Nekem a Bridgestone bevált, a 016 sportosabb az tény, ha inkább túra akkor 023. Ár-érték arányban nálam befutott, a Rosso2 nem ér annyit és hamarabb elfogyna mint a 016, de kinek mi a favorit rosso2-t nem konkrétan a márka hanem a felhasználás miatt írtam, mondjuk nekünk az van a 695ön 7ezer van benne és valóban vannak tartósabbak is
sziasztok . miért nem jó hátra 180 as gumi ? És elöre miért kell 70 es gumi ? Köszönöm elöre is a Tanácsokat ... majd biztos jönnek akik feltették és megcáfolnak de a fizika az, hogy a keskeny felni összehúzza a futófelületet és nem terül ki olyan szépen, elöl meg a /60as guminak elég rossz a rugózása emiatt nyugtalanabb és kisebb az alakváltozása ami miatt szűkebb az átmenet a tapadás és a csúszás közt
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]