Avatar
 steam
#6991
Felkerültek az új gumik :D végre nem táncol a segge kanyarban és a szél sem dobál annyira. Már nagyon untam, hogy a benzinkútra többször járok levegőért, mint üzemanyagért :D
Avatar
 steam
#6990
Köszi srácok még egyszer a tanácsokat! Megnéztem és hátul 2006/12-es, 16e km-es Michelin, elől pedig 2009/11 havi Continental gumi van fent a 620-ason. Ráadásul hátul 180-as a 4,5-es felnin (voltam a Motorosso-ban is tanácsért) … Szóval berendeltem.

Vaciláltam a BT023 és az Angel GT között. Mindkettőről nagyon jó véleménnyel voltatok. R17-nél a GT 11eFt-tal drágább. Végül mégis (kialakult érzés alapján) az Angel GT lett a kiválasztott 120/70 és 160/60-as párban. Már csak a Motorosso-okra várok, hogy kiszállítás után mikor tudják felpattintani :)

(addig remélem nem durran el alattam :P
Avatar
 76
#6988
én ettől a gumitól sírok mindig amikor meglátom :D:D
Teljesen jól működik mondjuk az én motoros tudásom nem kihívás neki de jó szolgálatot tesz. :D
ezek supermoto abroncsok száraz útra. Egy túrán elkap hazafelé az eső, aztán pont az általad említett motoros tudás és a barázdák hiánya miatt fogsz csúszkálni/eltaknyolni a vérbe.
Ha tudod add el valami supermotos fórumon és vegyél utcára való gumit, ha jót akarsz magadnak! ;)
Jaja,most jött ki a Pirelli super rosso dragon bambi gt!
Direkt neked betonkeverő!
Avatar
 Kajakman
#6987
én ettől a gumitól sírok mindig amikor meglátom :D:D
Teljesen jól működik mondjuk az én motoros tudásom nem kihívás neki de jó szolgálatot tesz. :D
ezek supermoto abroncsok száraz útra. Egy túrán elkap hazafelé az eső, aztán pont az általad említett motoros tudás és a barázdák hiánya miatt fogsz csúszkálni/eltaknyolni a vérbe.
Ha tudod add el valami supermotos fórumon és vegyél utcára való gumit, ha jót akarsz magadnak! ;)
Avatar
 dino74
#6986
én ettől a gumitól sírok mindig amikor meglátom :D:D
Teljesen jól működik mondjuk az én motoros tudásom nem kihívás neki de jó szolgálatot tesz. :D
enné nagyobb baromság a világon nincs mint utcára a vágot slick :D
Avatar
 Betonkeverő
#6985
én ettől a gumitól sírok mindig amikor meglátom :D:D
Teljesen jól működik mondjuk az én motoros tudásom nem kihívás neki de jó szolgálatot tesz. :D
Avatar
 ricsi
#6984
én ettől a gumitól sírok mindig amikor meglátom :D:D
Csatolmányok:
2016-05-02_1054.png
2016-05-02_1054.png (488.29 KiB) Megtekintve 12564 alkalommal
Avatar
 dino74
#6982
Melyik a szebb? :)
szép a gt de a metzeler roadtec z4 a legszebb, az optikailag széthúzza és az is nagyon fontos, hogy elváljon a gumi a felnitől!
Avatar
 76
#6981
Melyik a szebb? :)
Csatolmányok:
image.png
image.png (180.96 KiB) Megtekintve 12564 alkalommal
image.png
image.png (169.67 KiB) Megtekintve 12564 alkalommal
Avatar
 76
#6980
Annak aki hülye a gumikhoz(nekem), mondjátok meg kérlek mennyire jó/jobb esetleg rossz a Diablo Rosso III? Most ilyen van fent a gépemen, csak még II.-es. Viszont más típusút még nem próbáltam. (Első gép) Szóval megéri rányúlni a Rosso III-ra?
valszeg a 3 nem visszalépés a 2 képest,viszont ha sportos turazasra keresel gumit es a 3 egy árban van az angel gt-vel akkor inkább a gt vennem,valszeg tovabb bírja !
Itt mar többünknek is bizonyított.

De a legfontosabb,a szépsége! :)
No meg a járása!
Avatar
 Ozy
#6979
Annak aki hülye a gumikhoz(nekem), mondjátok meg kérlek mennyire jó/jobb esetleg rossz a Diablo Rosso III? Most ilyen van fent a gépemen, csak még II.-es. Viszont más típusút még nem próbáltam. (Első gép) Szóval megéri rányúlni a Rosso III-ra?
Avatar
 Kajakman
#6977
Ez elég jó deal
Csatolmányok:
screenshot_2016-04-29-17-30-27.png
screenshot_2016-04-29-17-30-27.png (770.66 KiB) Megtekintve 12564 alkalommal
Avatar
 Betonkeverő
#6976
Hungaroring: 2016 május 9.

Bar 400-as monsterrel en inkabb Kakucsringet ajanlom: http://www.kakucs-ring.hu/
Köszi az infot. Hungaroringen max vezetéstechnikai oktatásra megyek oda az én motorom és tudásom nagyon kevés sajnos ezért választottam a Kakucs ringet mert hát valahol el kell kezdeni.
Hali! Érdemes először vezetéstechnikára menni, és csak utána Kakucs :)
Igen ez már bennem is felmerült meg az is hogy ez mennyire tartozik a Gumi-s témakörbe. :D
Avatar
 Kajakman
#6975
A pálya napok engem is érdekelnének szeretném magam kipróbálni. Tud valaki valahova időpontot hogy mikor hol lesz?
Hungaroring: 2016 május 9.

Bar 400-as monsterrel en inkabb Kakucsringet ajanlom: http://www.kakucs-ring.hu/
Köszi az infot. Hungaroringen max vezetéstechnikai oktatásra megyek oda az én motorom és tudásom nagyon kevés sajnos ezért választottam a Kakucs ringet mert hát valahol el kell kezdeni.
Hali! Érdemes először vezetéstechnikára menni, és csak utána Kakucs :)
Avatar
 Betonkeverő
#6974
Idén tervezek Veszprém - Kakaucs - H/Eringet is, gondoltam valami rendesebb gumi sem ártana :-) Láttam Te már voltál, leért a térded :-)
A pálya napok engem is érdekelnének szeretném magam kipróbálni. Tud valaki valahova időpontot hogy mikor hol lesz?
Hungaroring: 2016 május 9.

Bar 400-as monsterrel en inkabb Kakucsringet ajanlom: http://www.kakucs-ring.hu/
Köszi az infot. Hungaroringen max vezetéstechnikai oktatásra megyek oda az én motorom és tudásom nagyon kevés sajnos ezért választottam a Kakucs ringet mert hát valahol el kell kezdeni.
Avatar
 stafford
#6973
külön lájkolom szavaid :)
az k jó ár érte!
Idén tervezek Veszprém - Kakaucs - H/Eringet is, gondoltam valami rendesebb gumi sem ártana :-) Láttam Te már voltál, leért a térded :-)
A pálya napok engem is érdekelnének szeretném magam kipróbálni. Tud valaki valahova időpontot hogy mikor hol lesz?
Hungaroring: 2016 május 9.

Bar 400-as monsterrel en inkabb Kakucsringet ajanlom: http://www.kakucs-ring.hu/
Avatar
 Betonkeverő
#6972
ha jatszadozom a gazzal ezt az angel gt is csinálja csilliardert!
Na de ezt szeretjük, ilyen gumi nélkül dugni! :)
Gumival ha van dtc,abs.....
külön lájkolom szavaid :)
Én most vettem Bridgestone S20 EVO szettet (120/70+180/55) Taylorgumitól, 56eFt volt a szett :-)
Kíváncsi leszek, hogy milyen lesz!! Ez az első nem használt, fiatal gumim, és szettben :-)
A bt016 valami 45eFt volt náluk, de mivel ez is olcsóbb volt, ezért elcsábultam. Remélem nem bánom meg!
az k jó ár érte!
Idén tervezek Veszprém - Kakaucs - H/Eringet is, gondoltam valami rendesebb gumi sem ártana :-) Láttam Te már voltál, leért a térded :-)
A pálya napok engem is érdekelnének szeretném magam kipróbálni. Tud valaki valahova időpontot hogy mikor hol lesz?
Avatar
 qweras
#6971
A feneket riszálja ha nincs bemelegedve a gumi vagy ki pörög.
ha jatszadozom a gazzal ezt az angel gt is csinálja csilliardert!
Na de ezt szeretjük, ilyen gumi nélkül dugni! :)
Gumival ha van dtc,abs.....
külön lájkolom szavaid :)
Én most vettem Bridgestone S20 EVO szettet (120/70+180/55) Taylorgumitól, 56eFt volt a szett :-)
Kíváncsi leszek, hogy milyen lesz!! Ez az első nem használt, fiatal gumim, és szettben :-)
A bt016 valami 45eFt volt náluk, de mivel ez is olcsóbb volt, ezért elcsábultam. Remélem nem bánom meg!
az k jó ár érte!
Idén tervezek Veszprém - Kakaucs - H/Eringet is, gondoltam valami rendesebb gumi sem ártana :-) Láttam Te már voltál, leért a térded :-)
Avatar
 76
#6970
A feneket riszálja ha nincs bemelegedve a gumi vagy ki pörög.
ha jatszadozom a gazzal ezt az angel gt is csinálja csilliardert!
Na de ezt szeretjük, ilyen gumi nélkül dugni! :)
Gumival ha van dtc,abs.....
külön lájkolom szavaid :)
Én most vettem Bridgestone S20 EVO szettet (120/70+180/55) Taylorgumitól, 56eFt volt a szett :-)
Kíváncsi leszek, hogy milyen lesz!! Ez az első nem használt, fiatal gumim, és szettben :-)
A bt016 valami 45eFt volt náluk, de mivel ez is olcsóbb volt, ezért elcsábultam. Remélem nem bánom meg!
az k jó ár érte!
az nem gáz,hogy te,de én is! :D
Avatar
 Kajakman
#6969
A feneket riszálja ha nincs bemelegedve a gumi vagy ki pörög.
ha jatszadozom a gazzal ezt az angel gt is csinálja csilliardert!
Na de ezt szeretjük, ilyen gumi nélkül dugni! :)
Gumival ha van dtc,abs.....
külön lájkolom szavaid :)
Én most vettem Bridgestone S20 EVO szettet (120/70+180/55) Taylorgumitól, 56eFt volt a szett :-)
Kíváncsi leszek, hogy milyen lesz!! Ez az első nem használt, fiatal gumim, és szettben :-)
A bt016 valami 45eFt volt náluk, de mivel ez is olcsóbb volt, ezért elcsábultam. Remélem nem bánom meg!
az k jó ár érte!
Avatar
 76
#6968
A feneket riszálja ha nincs bemelegedve a gumi vagy ki pörög.
ha jatszadozom a gazzal ezt az angel gt is csinálja csilliardert!
Na de ezt szeretjük, ilyen gumi nélkül dugni! :)
Gumival ha van dtc,abs.....
Avatar
 76
#6966
Annyit szidjátok a 2ct,hogy legközelebb azt fogok venni a kíváncsiság miatt!
Anno r6 sima power volt,semmi gondom nem volt vele,hringen 2:15-nél.
Erről papolok én is de hiába. :)
kevesek vagyunk mi ide látom! :)
Avatar
 gizi
#6965
Annyit szidjátok a 2ct,hogy legközelebb azt fogok venni a kíváncsiság miatt!
Anno r6 sima power volt,semmi gondom nem volt vele,hringen 2:15-nél.
Erről papolok én is de hiába. :)
Avatar
 76
#6964
Annyit szidjátok a 2ct,hogy legközelebb azt fogok venni a kíváncsiság miatt!
Anno r6 sima power volt,semmi gondom nem volt vele,hringen 2:15-nél.
Avatar
 76
#6963
Üdv nekem michelin pilot road 4 van es volt 3 es 2 is en meg vagyok elégedve igaz amíg nem melegszik be csúszkál de a többivel is igy van,szerintem túrázni tökéletes.
lapon nem limbál be? :)
Avatar
 Gezenguz
#6962
Üdv nekem michelin pilot road 4 van es volt 3 es 2 is en meg vagyok elégedve igaz amíg nem melegszik be csúszkál de a többivel is igy van,szerintem túrázni tökéletes.
Avatar
 qweras
#6960
Én most vettem Bridgestone S20 EVO szettet (120/70+180/55) Taylorgumitól, 56eFt volt a szett :-)
Kíváncsi leszek, hogy milyen lesz!! Ez az első nem használt, fiatal gumim, és szettben :-)
A bt016 valami 45eFt volt náluk, de mivel ez is olcsóbb volt, ezért elcsábultam. Remélem nem bánom meg!
Avatar
 lion-st2-
#6959

"Az általános gyártói állásfoglalás szerint 5 év tárolás után nem tekinthető újnak az abroncs. Kereskedőknek legfeljebb 2 éves abroncsot szállítanak ki, így marad 3 évük értékesíteni. A maximális 5 év tárlást követően legfeljebb 5 év felhasználást javasol a gyártó. A felhasználás azonban már nagyon sok változó tényezőt jelent ami befolyásolja az abroncs valós élettartamát. Alkalmazott légnyomás, aszfaltminőség, motorozási szokások, pl. sok rövid városi út, vagy tartós autópálya (km-ben ugyanaz, de hőterhelésben teljesen mást jelent az abroncsnak), stb."
Nyilván jó a "friss" , de nem kell félni a helyesen tárolt idősebb daraboktól sem véleményem szerint :)

Ez a gyártói vélemény, az én fogyasztói véleményem meg hogy max fél éves gumit veszek meg.
Mea culpa :D:D
ha rendelsz, és mondjuk 1-2 éveset kapsz, nem reklamálhatsz miatta. így neked az marad, hogy raktárról keresel, ami kevés helyen oldható meg.

En egyszer vettem ujonnan 3 eves z6 metzelert , vizen bizonytalan volt nagyon hanar elkezdett repedezni 1 szezon utan , volt ilyen gumim elotte es nem ertettem akkor neztem meg a dot szamot .
Akkor nagyon rossz volt a szamize , es annal a gumisnal nem is vasaroltam azota , lehet ez egy gyartoi kereskedoi allasfoglalas , nyilvan tonkremennenek ha 1 ev utan kidobalnak a gumikat.
En a revolutionmotornal szoktam gumit venni , ott figyelmebe veszik az agybajomat ,max varnom kell egy kicsit a gumira , de mivel ezt telen intezem nem szamit .udv
Avatar
 76
#6958
Csak a Michelin!
michelin egyszer nekem is levált, a pilot sport csúszott és egyszer a Borisnak lengyelben felpúposodott és levált, annyire nem durván mint a képen de lejött
szegény srácnak is lejött,hogy többet ne vegyen!
Azért kiváncsi lennek mit fog lépni a gyártó ha eljutnak hozza ezek a képek,márpedig eljutnak!
Fb szedtem en is.
Avatar
 dino74
#6957
Csak a Michelin!
michelin egyszer nekem is levált, a pilot sport csúszott és egyszer a Borisnak lengyelben felpúposodott és levált, annyire nem durván mint a képen de lejött
Avatar
 steam
#6956
Thx a válaszokat és tanácsokat. Ezek alapján már könnyebb lesz berendelni az új gumikat! :)
Avatar
 76
#6955
Csak a Michelin!
Csatolmányok:
image.jpeg
image.jpeg (17.52 KiB) Megtekintve 12564 alkalommal
image.jpeg
image.jpeg (97.3 KiB) Megtekintve 12564 alkalommal
image.jpeg
image.jpeg (113.91 KiB) Megtekintve 12564 alkalommal
image.jpeg
image.jpeg (150.85 KiB) Megtekintve 12564 alkalommal
Avatar
 dino74
#6954

"Az általános gyártói állásfoglalás szerint 5 év tárolás után nem tekinthető újnak az abroncs. Kereskedőknek legfeljebb 2 éves abroncsot szállítanak ki, így marad 3 évük értékesíteni. A maximális 5 év tárlást követően legfeljebb 5 év felhasználást javasol a gyártó. A felhasználás azonban már nagyon sok változó tényezőt jelent ami befolyásolja az abroncs valós élettartamát. Alkalmazott légnyomás, aszfaltminőség, motorozási szokások, pl. sok rövid városi út, vagy tartós autópálya (km-ben ugyanaz, de hőterhelésben teljesen mást jelent az abroncsnak), stb."
Nyilván jó a "friss" , de nem kell félni a helyesen tárolt idősebb daraboktól sem véleményem szerint :)

Ez a gyártói vélemény, az én fogyasztói véleményem meg hogy max fél éves gumit veszek meg.
Mea culpa :D:D
ha rendelsz, és mondjuk 1-2 éveset kapsz, nem reklamálhatsz miatta. így neked az marad, hogy raktárról keresel, ami kevés helyen oldható meg.
japán gumi szóba sem jöhet :P
Avatar
 ricsi
#6953

Szia !
Szerintem érdemes a gyári méretnél maradni , vagy csak minimális eltérésekkel méretet változtatni.
Vannak praktikussági meg kényelmi szempontok (/60-/70 ) , de adott felni szélességhez megfelelő szélességű gumi kell .
Hiába húzol fel egy 3 mérettel nagyobb hiper szuper futocipőt , orra fogsz esni futás közben mert nem a te lábadra való , ez hatványozottan igaz a motor tekintetében is.
Szempontok .
Sportgumi , ha csak a tapadás számit ,az élettartam másodlagos , és rendelkezel annyi motoros tudással, hogy közúton vagy akár pályán ki tudod használni a lehetőségeket , vegyél sportgumit , bármeilyk nagy gyártó gumija megfelelő, a gumi úgy is többet tud mint amit Te ( árnyalatnyi különbségek vannak, bemelegedés , vizes úton tapadás kopás ).
Sportúra gumik
Szerintem az átlag felhasználó számára ezek a legjobb abroncsok ,hűvösebb időben is viszonylag jól tapadnak , nem fogynak el hamar , és szerintem egy átlagos motoros ezeket se tudja kimotorozni, max pályán túlmelegednek hamar.
Itt találsz keményebb túrásabb , többkomponensű sportosabb abroncsokat ,vagy különféle "övfeszeséggel" rendelkező (a különböző döntési szögekben megfelelően deformálódó ,az úttal a legnagyobb felületen érintkező ) abroncsot.

A 620 Monster egy könnyű motor, én egy sportos túragumit választanék rá a helyedben.

Metzeler Z8 nekem volt ilyen nagyon jo kis gumi sokat elmegy , hátránya h kopott állapotban ( még kopásjelző felett bőven , vizes úton tudd vicces lenni )
Amúgy egy sportos kiegyensúlyozott gumi ,nekem 16 e km ment el és még volt benne csak nem szeretek esőbe salakmotorosan kanyarodni :)
Conti road attack 2 állítólag nagyon jó én nem próbáltam , de egyesek istenitik.
Pirelli Angel gt tökéletes az st-t inkább ne , ha nagyon ledöntöd a motort, de ha tényleg a gumi szélén közlekedsz a minta okán tud picit zakatolni állítólag, vki sose érezte vkit nagyon zavar, szerintem csak szélsőségesen sportos közlekedés mellet jön ki én ilyet nem tapasztaltam.
A Michelinek PR 3-4... mintázata nekem nem tetszik, nyomatékos motorokon csúnya a kopásképe ,nekem nem szimpi, de ez szubjektív, amúgy jó gumik főleg esőben magabiztosak.
Dunlop Roadsmart 2
sportos jó gumi kicsit merev az oldalfala- turagumi , sportos túrás közlekedésre sztem ideális ( nekem ilyen van ) :)
A japán gumikról nem tudok sokat ,de biztos azok se lehetnek rosszak.
Az fontos még h túlraktározott ( öreg) gumit ne vegyél , nekem az a dilim h max fél éves gumit veszek meg ( fél éve gyártott) én nem hiszek ebbe a 3 éves gumi is új gumi dologban ,de lehet ez az én agybajom.
Sok sikert a választáshoz vásárláshoz !

"Az általános gyártói állásfoglalás szerint 5 év tárolás után nem tekinthető újnak az abroncs. Kereskedőknek legfeljebb 2 éves abroncsot szállítanak ki, így marad 3 évük értékesíteni. A maximális 5 év tárlást követően legfeljebb 5 év felhasználást javasol a gyártó. A felhasználás azonban már nagyon sok változó tényezőt jelent ami befolyásolja az abroncs valós élettartamát. Alkalmazott légnyomás, aszfaltminőség, motorozási szokások, pl. sok rövid városi út, vagy tartós autópálya (km-ben ugyanaz, de hőterhelésben teljesen mást jelent az abroncsnak), stb."
Nyilván jó a "friss" , de nem kell félni a helyesen tárolt idősebb daraboktól sem véleményem szerint :)

Ez a gyártói vélemény, az én fogyasztói véleményem meg hogy max fél éves gumit veszek meg.
Mea culpa :D:D
ha rendelsz, és mondjuk 1-2 éveset kapsz, nem reklamálhatsz miatta. így neked az marad, hogy raktárról keresel, ami kevés helyen oldható meg.
Avatar
 theczar
#6951

Szia !
Szerintem érdemes a gyári méretnél maradni , vagy csak minimális eltérésekkel méretet változtatni.
Vannak praktikussági meg kényelmi szempontok (/60-/70 ) , de adott felni szélességhez megfelelő szélességű gumi kell .
Hiába húzol fel egy 3 mérettel nagyobb hiper szuper futocipőt , orra fogsz esni futás közben mert nem a te lábadra való , ez hatványozottan igaz a motor tekintetében is.
Szempontok .
Sportgumi , ha csak a tapadás számit ,az élettartam másodlagos , és rendelkezel annyi motoros tudással, hogy közúton vagy akár pályán ki tudod használni a lehetőségeket , vegyél sportgumit , bármeilyk nagy gyártó gumija megfelelő, a gumi úgy is többet tud mint amit Te ( árnyalatnyi különbségek vannak, bemelegedés , vizes úton tapadás kopás ).
Sportúra gumik
Szerintem az átlag felhasználó számára ezek a legjobb abroncsok ,hűvösebb időben is viszonylag jól tapadnak , nem fogynak el hamar , és szerintem egy átlagos motoros ezeket se tudja kimotorozni, max pályán túlmelegednek hamar.
Itt találsz keményebb túrásabb , többkomponensű sportosabb abroncsokat ,vagy különféle "övfeszeséggel" rendelkező (a különböző döntési szögekben megfelelően deformálódó ,az úttal a legnagyobb felületen érintkező ) abroncsot.

A 620 Monster egy könnyű motor, én egy sportos túragumit választanék rá a helyedben.

Metzeler Z8 nekem volt ilyen nagyon jo kis gumi sokat elmegy , hátránya h kopott állapotban ( még kopásjelző felett bőven , vizes úton tudd vicces lenni )
Amúgy egy sportos kiegyensúlyozott gumi ,nekem 16 e km ment el és még volt benne csak nem szeretek esőbe salakmotorosan kanyarodni :)
Conti road attack 2 állítólag nagyon jó én nem próbáltam , de egyesek istenitik.
Pirelli Angel gt tökéletes az st-t inkább ne , ha nagyon ledöntöd a motort, de ha tényleg a gumi szélén közlekedsz a minta okán tud picit zakatolni állítólag, vki sose érezte vkit nagyon zavar, szerintem csak szélsőségesen sportos közlekedés mellet jön ki én ilyet nem tapasztaltam.
A Michelinek PR 3-4... mintázata nekem nem tetszik, nyomatékos motorokon csúnya a kopásképe ,nekem nem szimpi, de ez szubjektív, amúgy jó gumik főleg esőben magabiztosak.
Dunlop Roadsmart 2
sportos jó gumi kicsit merev az oldalfala- turagumi , sportos túrás közlekedésre sztem ideális ( nekem ilyen van ) :)
A japán gumikról nem tudok sokat ,de biztos azok se lehetnek rosszak.
Az fontos még h túlraktározott ( öreg) gumit ne vegyél , nekem az a dilim h max fél éves gumit veszek meg ( fél éve gyártott) én nem hiszek ebbe a 3 éves gumi is új gumi dologban ,de lehet ez az én agybajom.
Sok sikert a választáshoz vásárláshoz !

"Az általános gyártói állásfoglalás szerint 5 év tárolás után nem tekinthető újnak az abroncs. Kereskedőknek legfeljebb 2 éves abroncsot szállítanak ki, így marad 3 évük értékesíteni. A maximális 5 év tárlást követően legfeljebb 5 év felhasználást javasol a gyártó. A felhasználás azonban már nagyon sok változó tényezőt jelent ami befolyásolja az abroncs valós élettartamát. Alkalmazott légnyomás, aszfaltminőség, motorozási szokások, pl. sok rövid városi út, vagy tartós autópálya (km-ben ugyanaz, de hőterhelésben teljesen mást jelent az abroncsnak), stb."
Nyilván jó a "friss" , de nem kell félni a helyesen tárolt idősebb daraboktól sem véleményem szerint :)

Ez a gyártói vélemény, az én fogyasztói véleményem meg hogy max fél éves gumit veszek meg.
Mea culpa :D:D

Korrekt. Nyilván felőlem megveheted azt is ami éppen elhagyta a gyárat / öntőformát :D Nem véletlenül használtam idézőjelet. Az R17 Motorgumi szakáruházának egyik dolgozója által elmondottakat másoltam be csupán :)
Gondolom olyan óriási hihetetlen nagy blődségeket nem tartalmaz.
Avatar
 dino74
#6950

Szia !
Szerintem érdemes a gyári méretnél maradni , vagy csak minimális eltérésekkel méretet változtatni.
Vannak praktikussági meg kényelmi szempontok (/60-/70 ) , de adott felni szélességhez megfelelő szélességű gumi kell .
Hiába húzol fel egy 3 mérettel nagyobb hiper szuper futocipőt , orra fogsz esni futás közben mert nem a te lábadra való , ez hatványozottan igaz a motor tekintetében is.
Szempontok .
Sportgumi , ha csak a tapadás számit ,az élettartam másodlagos , és rendelkezel annyi motoros tudással, hogy közúton vagy akár pályán ki tudod használni a lehetőségeket , vegyél sportgumit , bármeilyk nagy gyártó gumija megfelelő, a gumi úgy is többet tud mint amit Te ( árnyalatnyi különbségek vannak, bemelegedés , vizes úton tapadás kopás ).
Sportúra gumik
Szerintem az átlag felhasználó számára ezek a legjobb abroncsok ,hűvösebb időben is viszonylag jól tapadnak , nem fogynak el hamar , és szerintem egy átlagos motoros ezeket se tudja kimotorozni, max pályán túlmelegednek hamar.
Itt találsz keményebb túrásabb , többkomponensű sportosabb abroncsokat ,vagy különféle "övfeszeséggel" rendelkező (a különböző döntési szögekben megfelelően deformálódó ,az úttal a legnagyobb felületen érintkező ) abroncsot.

A 620 Monster egy könnyű motor, én egy sportos túragumit választanék rá a helyedben.

Metzeler Z8 nekem volt ilyen nagyon jo kis gumi sokat elmegy , hátránya h kopott állapotban ( még kopásjelző felett bőven , vizes úton tudd vicces lenni )
Amúgy egy sportos kiegyensúlyozott gumi ,nekem 16 e km ment el és még volt benne csak nem szeretek esőbe salakmotorosan kanyarodni :)
Conti road attack 2 állítólag nagyon jó én nem próbáltam , de egyesek istenitik.
Pirelli Angel gt tökéletes az st-t inkább ne , ha nagyon ledöntöd a motort, de ha tényleg a gumi szélén közlekedsz a minta okán tud picit zakatolni állítólag, vki sose érezte vkit nagyon zavar, szerintem csak szélsőségesen sportos közlekedés mellet jön ki én ilyet nem tapasztaltam.
A Michelinek PR 3-4... mintázata nekem nem tetszik, nyomatékos motorokon csúnya a kopásképe ,nekem nem szimpi, de ez szubjektív, amúgy jó gumik főleg esőben magabiztosak.
Dunlop Roadsmart 2
sportos jó gumi kicsit merev az oldalfala- turagumi , sportos túrás közlekedésre sztem ideális ( nekem ilyen van ) :)
A japán gumikról nem tudok sokat ,de biztos azok se lehetnek rosszak.
Az fontos még h túlraktározott ( öreg) gumit ne vegyél , nekem az a dilim h max fél éves gumit veszek meg ( fél éve gyártott) én nem hiszek ebbe a 3 éves gumi is új gumi dologban ,de lehet ez az én agybajom.
Sok sikert a választáshoz vásárláshoz !

"Az általános gyártói állásfoglalás szerint 5 év tárolás után nem tekinthető újnak az abroncs. Kereskedőknek legfeljebb 2 éves abroncsot szállítanak ki, így marad 3 évük értékesíteni. A maximális 5 év tárlást követően legfeljebb 5 év felhasználást javasol a gyártó. A felhasználás azonban már nagyon sok változó tényezőt jelent ami befolyásolja az abroncs valós élettartamát. Alkalmazott légnyomás, aszfaltminőség, motorozási szokások, pl. sok rövid városi út, vagy tartós autópálya (km-ben ugyanaz, de hőterhelésben teljesen mást jelent az abroncsnak), stb."
Nyilván jó a "friss" , de nem kell félni a helyesen tárolt idősebb daraboktól sem véleményem szerint :)

Ez a gyártói vélemény, az én fogyasztói véleményem meg hogy max fél éves gumit veszek meg.
Mea culpa :D:D
respect
Avatar
 lion-st2-
#6949
Hali,
Gumit kell cserélnem a monster 620-asomon. nem megyek túl gyorsan, viszont sokat járok vele és szeretném ha jól tapadna.
Ez van most rajta és gondoltam ua rakom vissza. Mit gondoltok?
hátul: MICHELIN PILOT POWER 180/55 R17 73 W > 34448 Ft
elől: MICHELIN PILOT POWER 2CT (55W) TL Front 120/60 R17 Z > 27809 Ft
(ár http://www.mbmgumi.hu/ -ról)
Előre is thx a válaszokat! Üdv, SZ

Szia !
Szerintem érdemes a gyári méretnél maradni , vagy csak minimális eltérésekkel méretet változtatni.
Vannak praktikussági meg kényelmi szempontok (/60-/70 ) , de adott felni szélességhez megfelelő szélességű gumi kell .
Hiába húzol fel egy 3 mérettel nagyobb hiper szuper futocipőt , orra fogsz esni futás közben mert nem a te lábadra való , ez hatványozottan igaz a motor tekintetében is.
Szempontok .
Sportgumi , ha csak a tapadás számit ,az élettartam másodlagos , és rendelkezel annyi motoros tudással, hogy közúton vagy akár pályán ki tudod használni a lehetőségeket , vegyél sportgumit , bármeilyk nagy gyártó gumija megfelelő, a gumi úgy is többet tud mint amit Te ( árnyalatnyi különbségek vannak, bemelegedés , vizes úton tapadás kopás ).
Sportúra gumik
Szerintem az átlag felhasználó számára ezek a legjobb abroncsok ,hűvösebb időben is viszonylag jól tapadnak , nem fogynak el hamar , és szerintem egy átlagos motoros ezeket se tudja kimotorozni, max pályán túlmelegednek hamar.
Itt találsz keményebb túrásabb , többkomponensű sportosabb abroncsokat ,vagy különféle "övfeszeséggel" rendelkező (a különböző döntési szögekben megfelelően deformálódó ,az úttal a legnagyobb felületen érintkező ) abroncsot.

A 620 Monster egy könnyű motor, én egy sportos túragumit választanék rá a helyedben.

Metzeler Z8 nekem volt ilyen nagyon jo kis gumi sokat elmegy , hátránya h kopott állapotban ( még kopásjelző felett bőven , vizes úton tudd vicces lenni )
Amúgy egy sportos kiegyensúlyozott gumi ,nekem 16 e km ment el és még volt benne csak nem szeretek esőbe salakmotorosan kanyarodni :)
Conti road attack 2 állítólag nagyon jó én nem próbáltam , de egyesek istenitik.
Pirelli Angel gt tökéletes az st-t inkább ne , ha nagyon ledöntöd a motort, de ha tényleg a gumi szélén közlekedsz a minta okán tud picit zakatolni állítólag, vki sose érezte vkit nagyon zavar, szerintem csak szélsőségesen sportos közlekedés mellet jön ki én ilyet nem tapasztaltam.
A Michelinek PR 3-4... mintázata nekem nem tetszik, nyomatékos motorokon csúnya a kopásképe ,nekem nem szimpi, de ez szubjektív, amúgy jó gumik főleg esőben magabiztosak.
Dunlop Roadsmart 2
sportos jó gumi kicsit merev az oldalfala- turagumi , sportos túrás közlekedésre sztem ideális ( nekem ilyen van ) :)
A japán gumikról nem tudok sokat ,de biztos azok se lehetnek rosszak.
Az fontos még h túlraktározott ( öreg) gumit ne vegyél , nekem az a dilim h max fél éves gumit veszek meg ( fél éve gyártott) én nem hiszek ebbe a 3 éves gumi is új gumi dologban ,de lehet ez az én agybajom.
Sok sikert a választáshoz vásárláshoz !

"Az általános gyártói állásfoglalás szerint 5 év tárolás után nem tekinthető újnak az abroncs. Kereskedőknek legfeljebb 2 éves abroncsot szállítanak ki, így marad 3 évük értékesíteni. A maximális 5 év tárlást követően legfeljebb 5 év felhasználást javasol a gyártó. A felhasználás azonban már nagyon sok változó tényezőt jelent ami befolyásolja az abroncs valós élettartamát. Alkalmazott légnyomás, aszfaltminőség, motorozási szokások, pl. sok rövid városi út, vagy tartós autópálya (km-ben ugyanaz, de hőterhelésben teljesen mást jelent az abroncsnak), stb."
Nyilván jó a "friss" , de nem kell félni a helyesen tárolt idősebb daraboktól sem véleményem szerint :)

Ez a gyártói vélemény, az én fogyasztói véleményem meg hogy max fél éves gumit veszek meg.
Mea culpa :D:D
Avatar
 theczar
#6948
Hali,
Gumit kell cserélnem a monster 620-asomon. nem megyek túl gyorsan, viszont sokat járok vele és szeretném ha jól tapadna.
Ez van most rajta és gondoltam ua rakom vissza. Mit gondoltok?
hátul: MICHELIN PILOT POWER 180/55 R17 73 W > 34448 Ft
elől: MICHELIN PILOT POWER 2CT (55W) TL Front 120/60 R17 Z > 27809 Ft
(ár http://www.mbmgumi.hu/ -ról)
Előre is thx a válaszokat! Üdv, SZ

Szia !
Szerintem érdemes a gyári méretnél maradni , vagy csak minimális eltérésekkel méretet változtatni.
Vannak praktikussági meg kényelmi szempontok (/60-/70 ) , de adott felni szélességhez megfelelő szélességű gumi kell .
Hiába húzol fel egy 3 mérettel nagyobb hiper szuper futocipőt , orra fogsz esni futás közben mert nem a te lábadra való , ez hatványozottan igaz a motor tekintetében is.
Szempontok .
Sportgumi , ha csak a tapadás számit ,az élettartam másodlagos , és rendelkezel annyi motoros tudással, hogy közúton vagy akár pályán ki tudod használni a lehetőségeket , vegyél sportgumit , bármeilyk nagy gyártó gumija megfelelő, a gumi úgy is többet tud mint amit Te ( árnyalatnyi különbségek vannak, bemelegedés , vizes úton tapadás kopás ).
Sportúra gumik
Szerintem az átlag felhasználó számára ezek a legjobb abroncsok ,hűvösebb időben is viszonylag jól tapadnak , nem fogynak el hamar , és szerintem egy átlagos motoros ezeket se tudja kimotorozni, max pályán túlmelegednek hamar.
Itt találsz keményebb túrásabb , többkomponensű sportosabb abroncsokat ,vagy különféle "övfeszeséggel" rendelkező (a különböző döntési szögekben megfelelően deformálódó ,az úttal a legnagyobb felületen érintkező ) abroncsot.

A 620 Monster egy könnyű motor, én egy sportos túragumit választanék rá a helyedben.

Metzeler Z8 nekem volt ilyen nagyon jo kis gumi sokat elmegy , hátránya h kopott állapotban ( még kopásjelző felett bőven , vizes úton tudd vicces lenni )
Amúgy egy sportos kiegyensúlyozott gumi ,nekem 16 e km ment el és még volt benne csak nem szeretek esőbe salakmotorosan kanyarodni :)
Conti road attack 2 állítólag nagyon jó én nem próbáltam , de egyesek istenitik.
Pirelli Angel gt tökéletes az st-t inkább ne , ha nagyon ledöntöd a motort, de ha tényleg a gumi szélén közlekedsz a minta okán tud picit zakatolni állítólag, vki sose érezte vkit nagyon zavar, szerintem csak szélsőségesen sportos közlekedés mellet jön ki én ilyet nem tapasztaltam.
A Michelinek PR 3-4... mintázata nekem nem tetszik, nyomatékos motorokon csúnya a kopásképe ,nekem nem szimpi, de ez szubjektív, amúgy jó gumik főleg esőben magabiztosak.
Dunlop Roadsmart 2
sportos jó gumi kicsit merev az oldalfala- turagumi , sportos túrás közlekedésre sztem ideális ( nekem ilyen van ) :)
A japán gumikról nem tudok sokat ,de biztos azok se lehetnek rosszak.
Az fontos még h túlraktározott ( öreg) gumit ne vegyél , nekem az a dilim h max fél éves gumit veszek meg ( fél éve gyártott) én nem hiszek ebbe a 3 éves gumi is új gumi dologban ,de lehet ez az én agybajom.
Sok sikert a választáshoz vásárláshoz !

"Az általános gyártói állásfoglalás szerint 5 év tárolás után nem tekinthető újnak az abroncs. Kereskedőknek legfeljebb 2 éves abroncsot szállítanak ki, így marad 3 évük értékesíteni. A maximális 5 év tárlást követően legfeljebb 5 év felhasználást javasol a gyártó. A felhasználás azonban már nagyon sok változó tényezőt jelent ami befolyásolja az abroncs valós élettartamát. Alkalmazott légnyomás, aszfaltminőség, motorozási szokások, pl. sok rövid városi út, vagy tartós autópálya (km-ben ugyanaz, de hőterhelésben teljesen mást jelent az abroncsnak), stb."
Nyilván jó a "friss" , de nem kell félni a helyesen tárolt idősebb daraboktól sem véleményem szerint :)
Avatar
 lion-st2-
#6947
Hali,
Gumit kell cserélnem a monster 620-asomon. nem megyek túl gyorsan, viszont sokat járok vele és szeretném ha jól tapadna.
Ez van most rajta és gondoltam ua rakom vissza. Mit gondoltok?
hátul: MICHELIN PILOT POWER 180/55 R17 73 W > 34448 Ft
elől: MICHELIN PILOT POWER 2CT (55W) TL Front 120/60 R17 Z > 27809 Ft
(ár http://www.mbmgumi.hu/ -ról)
Előre is thx a válaszokat! Üdv, SZ

Szia !
Szerintem érdemes a gyári méretnél maradni , vagy csak minimális eltérésekkel méretet változtatni.
Vannak praktikussági meg kényelmi szempontok (/60-/70 ) , de adott felni szélességhez megfelelő szélességű gumi kell .
Hiába húzol fel egy 3 mérettel nagyobb hiper szuper futocipőt , orra fogsz esni futás közben mert nem a te lábadra való , ez hatványozottan igaz a motor tekintetében is.
Szempontok .
Sportgumi , ha csak a tapadás számit ,az élettartam másodlagos , és rendelkezel annyi motoros tudással, hogy közúton vagy akár pályán ki tudod használni a lehetőségeket , vegyél sportgumit , bármeilyk nagy gyártó gumija megfelelő, a gumi úgy is többet tud mint amit Te ( árnyalatnyi különbségek vannak, bemelegedés , vizes úton tapadás kopás ).
Sportúra gumik
Szerintem az átlag felhasználó számára ezek a legjobb abroncsok ,hűvösebb időben is viszonylag jól tapadnak , nem fogynak el hamar , és szerintem egy átlagos motoros ezeket se tudja kimotorozni, max pályán túlmelegednek hamar.
Itt találsz keményebb túrásabb , többkomponensű sportosabb abroncsokat ,vagy különféle "övfeszeséggel" rendelkező (a különböző döntési szögekben megfelelően deformálódó ,az úttal a legnagyobb felületen érintkező ) abroncsot.

A 620 Monster egy könnyű motor, én egy sportos túragumit választanék rá a helyedben.

Metzeler Z8 nekem volt ilyen nagyon jo kis gumi sokat elmegy , hátránya h kopott állapotban ( még kopásjelző felett bőven , vizes úton tudd vicces lenni )
Amúgy egy sportos kiegyensúlyozott gumi ,nekem 16 e km ment el és még volt benne csak nem szeretek esőbe salakmotorosan kanyarodni :)
Conti road attack 2 állítólag nagyon jó én nem próbáltam , de egyesek istenitik.
Pirelli Angel gt tökéletes az st-t inkább ne , ha nagyon ledöntöd a motort, de ha tényleg a gumi szélén közlekedsz a minta okán tud picit zakatolni állítólag, vki sose érezte vkit nagyon zavar, szerintem csak szélsőségesen sportos közlekedés mellet jön ki én ilyet nem tapasztaltam.
A Michelinek PR 3-4... mintázata nekem nem tetszik, nyomatékos motorokon csúnya a kopásképe ,nekem nem szimpi, de ez szubjektív, amúgy jó gumik főleg esőben magabiztosak.
Dunlop Roadsmart 2
sportos jó gumi kicsit merev az oldalfala- turagumi , sportos túrás közlekedésre sztem ideális ( nekem ilyen van ) :)
A japán gumikról nem tudok sokat ,de biztos azok se lehetnek rosszak.
Az fontos még h túlraktározott ( öreg) gumit ne vegyél , nekem az a dilim h max fél éves gumit veszek meg ( fél éve gyártott) én nem hiszek ebbe a 3 éves gumi is új gumi dologban ,de lehet ez az én agybajom.
Sok sikert a választáshoz vásárláshoz !
Avatar
 dino74
#6945
1. Michelint szerintem ne eröltesd
2. Hátulra miért veszel 180-asat?
4,5 széles felnire ne tegyetek 180-ast, a michelint én sem tenném fel. Bridgestone-hoz nem értek, de a bt16 nem egy sport gumi? Én inkább a valami túrásabbat ajánlanék a 620-ra, de ha mindenképp sportos akor max pirelli rosso2, de inkább metzeler roadtec z6 vagy z8. De előre tegyél mindenképp 120/70-est
Amit linkeltem az 160/60-as szett, elől 120/70 :) Nekem a Bridgestone bevált, a 016 sportosabb az tény, ha inkább túra akkor 023. Ár-érték arányban nálam befutott, a Rosso2 nem ér annyit és hamarabb elfogyna mint a 016, de kinek mi a favorit :)
rosso2-t nem konkrétan a márka hanem a felhasználás miatt írtam, mondjuk nekünk az van a 695ön 7ezer van benne és valóban vannak tartósabbak is
Avatar
 dino74
#6944
sziasztok . miért nem jó hátra 180 as gumi ? És elöre miért kell 70 es gumi ? Köszönöm elöre is a Tanácsokat ...
majd biztos jönnek akik feltették és megcáfolnak de a fizika az, hogy a keskeny felni összehúzza a futófelületet és nem terül ki olyan szépen, elöl meg a /60as guminak elég rossz a rugózása emiatt nyugtalanabb és kisebb az alakváltozása ami miatt szűkebb az átmenet a tapadás és a csúszás közt
Avatar
 zorgolka
#6943
sziasztok . miért nem jó hátra 180 as gumi ? És elöre miért kell 70 es gumi ? Köszönöm elöre is a Tanácsokat ...
Avatar
 ricsi
#6942
620-ra mindenképp 160ast tegyél hátra. én neked is az angel gt-t tudom ajánlani.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 18

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]