- 8 years ago
#6891
Sziasztok,keresek 2db 160/80 R 16 méretű gumit a motoromra.Van esetleg valakinek olyan ami még egy műszakit tud teljesiteni? itt van csak kicsit húzós az ára http://www.oponeo.at/motorradreifen-finder
- 8 years ago
#6890
Sziasztok,keresek 2db 160/80 R 16 méretű gumit a motoromra.Van esetleg valakinek olyan ami még egy műszakit tud teljesiteni? ez gyakori méret nálunk nem biztos, hogy tudod, mert akkor te még a pöcsöddel játszottál de tomszojer ex ducatis
Különben igazad van
- 8 years ago
#6889
Sziasztok,keresek 2db 160/80 R 16 méretű gumit a motoromra.Van esetleg valakinek olyan ami még egy műszakit tud teljesiteni? ez gyakori méret nálunk
- 8 years ago
#6888
Sziasztok,keresek 2db 160/80 R 16 méretű gumit a motoromra.Van esetleg valakinek olyan ami még egy műszakit tud teljesiteni?
Csatolmányok:
wp_20150502_004.jpg (850.61 KiB) Megtekintve 10574 alkalommal
wp_20150502_005.jpg (881.06 KiB) Megtekintve 10574 alkalommal
- 8 years ago
#6887
Ok, Köszi, akkor lánc.. Utcára előre 2,2 , hátra 2,5 szokott lenni, 2 személlyel elol ugyanez de hátul 2,8. Hagyni kéne 2,5-ön? Nem tudom nekem jó így, de az utas 50kg
- 8 years ago
#6886
Ok, Köszi, akkor lánc.. Utcára előre 2,2 , hátra 2,5 szokott lenni, 2 személlyel elol ugyanez de hátul 2,8. Hagyni kéne 2,5-ön?
- 8 years ago
#6885
Királyhágó után vettem észrem hogy a perem utáni részt is érte aszfalt. Ilyet én még nem láttam. Hidegen 2,8 bar-ra fújtam, tapadt rendesen, de lehet, hogy kevés.. Valaki esetleg tipp, hogy 2 személynél mennyire kéne fújni? Köszi! Ezt a lánc csinálta! Én sosem szoktam ennyire felfújni 2,5 -el megyek. És előre mennyit raksz?
- 8 years ago
#6884
Királyhágó után vettem észrem hogy a perem utáni részt is érte aszfalt. Ilyet én még nem láttam. Hidegen 2,8 bar-ra fújtam, tapadt rendesen, de lehet, hogy kevés.. Valaki esetleg tipp, hogy 2 személynél mennyire kéne fújni? Köszi! A bal oldali biztos, hogy lánc, előző gumimon én is láttam ezt a mintát
- 8 years ago
#6883
Királyhágó után vettem észrem hogy a perem utáni részt is érte aszfalt. Ilyet én még nem láttam. Hidegen 2,8 bar-ra fújtam, tapadt rendesen, de lehet, hogy kevés.. Valaki esetleg tipp, hogy 2 személynél mennyire kéne fújni? Köszi! 2 személlyel normális, de nekem is láncnak tűnik
- 8 years ago
#6882
Királyhágó után vettem észrem hogy a perem utáni részt is érte aszfalt. Ilyet én még nem láttam. Hidegen 2,8 bar-ra fújtam, tapadt rendesen, de lehet, hogy kevés.. Valaki esetleg tipp, hogy 2 személynél mennyire kéne fújni? Köszi! Nekem egyszer a lánc érte el az mart bele hasonló kopást.
- 8 years ago
#6881
Királyhágó után vettem észrem hogy a perem utáni részt is érte aszfalt. Ilyet én még nem láttam. Hidegen 2,8 bar-ra fújtam, tapadt rendesen, de lehet, hogy kevés.. Valaki esetleg tipp, hogy 2 személynél mennyire kéne fújni? Köszi! 2.8 nem tulzas kicsit? Oke hogy utassal mesz de sztem az bazi sok!
- 8 years ago
#6880
Királyhágó után vettem észrem hogy a perem utáni részt is érte aszfalt. Ilyet én még nem láttam. Hidegen 2,8 bar-ra fújtam, tapadt rendesen, de lehet, hogy kevés.. Valaki esetleg tipp, hogy 2 személynél mennyire kéne fújni? Köszi!
Csatolmányok:
20150727_180246.jpg (887.34 KiB) Megtekintve 10574 alkalommal
20150727_123255_richtonehdr.jpg (955.53 KiB) Megtekintve 10574 alkalommal
- 9 years ago
#6879
Kérnénk segítséget ahhoz, hogy hol találok olyan helyet Pesten, ahol gumicseréhez rendelkezenek speciális csillagkulccsal (hátsó kerékhez). Esetleg hol vásárolható meg az eszköz? Sajnos Budapesten megszünt a Ducati szervíz, más eddig kérdezett motorszervíz nem tudott segíteni. Köszönöm a segítséget!
Motorosso?
http://www.motorosso.hu/
- 9 years ago
#6878
Kérnénk segítséget ahhoz, hogy hol találok olyan helyet Pesten, ahol gumicseréhez rendelkezenek speciális csillagkulccsal (hátsó kerékhez). Esetleg hol vásárolható meg az eszköz? Sajnos Budapesten megszünt a Ducati szervíz, más eddig kérdezett motorszervíz nem tudott segíteni. Köszönöm a segítséget!
- 9 years ago
#6877
Meg tudja mondani valaki hogy mennyibe kerül a kekholdba az első hátsó gumicsere ha a motort viszem
Nincs még első emelőm... hívd fel őket de azt hiszem olyan 3500/kerék
- 9 years ago
#6876
Meg tudja mondani valaki hogy mennyibe kerül a kekholdba az első hátsó gumicsere ha a motort viszem
Nincs még első emelőm...
Nincs még első emelőm...
- 9 years ago
#6875
Jól sejtem, hogy középen van a 3-4mm, oldalt meg nulla? (fotó?)
hali!
Rossz a sejtés!
Oldalt is van még kb. 3-4mm
és nincs szétégetve!
Később rakok fel képet, le kell mennem a garázsba lefotózni, de még csak most keltem!
- 9 years ago
#6873
Most nekem is 180/60 van rajta csak supercorsa
Számít vmit hogy /60 vagy /55?? magasabb az oldalfa és döntött állapotban nagyobb felületen érintkezik az úttal, a gyakorlatban annyi, hogy könnyebb ledönteni
Szóval előnyösebb a /60...
Sajnos csak /55 lesz az emberemnek, megkerdeztem nem nagy a difi
- 9 years ago
#6872
az jó ár, én 87ért vettem igaz enyém 180/60
Most nekem is 180/60 van rajta csak supercorsa
Számít vmit hogy /60 vagy /55?? magasabb az oldalfa és döntött állapotban nagyobb felületen érintkezik az úttal, a gyakorlatban annyi, hogy könnyebb ledönteni
Szóval előnyösebb a /60...
Sajnos csak /55 lesz az emberemnek, megkerdeztem
- 9 years ago
#6871
Sziasztok!
'14 es gyártású Supercorsák vannak eladók, 180/60 17 , 120/70 17 méretben! 3-4 mm mintázattal!
16/db, párban 30
'14 es gyártású Supercorsák vannak eladók, 180/60 17 , 120/70 17 méretben! 3-4 mm mintázattal!
16/db, párban 30
- 9 years ago
#6870
Állat gumi! Nekem a sima változat volt GSR en, nagyon bejött!
Viszont kakucson óvatosan, mert tapasztalatok szerint pályán eléggé érzékeny a nyomásra.
Engem 2x 15 perc után nagyon megviccelt...
Viszont kakucson óvatosan, mert tapasztalatok szerint pályán eléggé érzékeny a nyomásra.
Engem 2x 15 perc után nagyon megviccelt...
- 9 years ago
#6869
Ok
Lemondtam a 190-rol
Úgy néz ki lesz 180/55 és 120/70. Párban 65000
Rosso corsa v rosso II az jó ár, én 87ért vettem igaz enyém 180/60
Most nekem is 180/60 van rajta csak supercorsa
Számít vmit hogy /60 vagy /55?? magasabb az oldalfa és döntött állapotban nagyobb felületen érintkezik az úttal, a gyakorlatban annyi, hogy könnyebb ledönteni
- 9 years ago
#6868
5,5 colos felnire ne vegyél 190-est akkor sem ha /55. Sokkal szarabb vele menni hidd el
Ok
Lemondtam a 190-rol
Úgy néz ki lesz 180/55 és 120/70. Párban 65000
Rosso corsa v rosso II Én ma rendeltem egy szett S20 EVO-t, két hét múlva Kakucson le is tesztelem. Az elődjét imádtam, majd megírom ez mit tud Rossi papa is mutatja a "jó jelét"
Ez is jónak tűnik és nem sokkal drágább mint a Rosso corsa
De már megrendeltem a ppirellit
Különben is talján motorhoz talján gumi
- 9 years ago
#6867
5,5 colos felnire ne vegyél 190-est akkor sem ha /55. Sokkal szarabb vele menni hidd el
Ok
Lemondtam a 190-rol
Úgy néz ki lesz 180/55 és 120/70. Párban 65000
Rosso corsa v rosso II az jó ár, én 87ért vettem igaz enyém 180/60
Most nekem is 180/60 van rajta csak supercorsa
Számít vmit hogy /60 vagy /55??
- 9 years ago
#6866
Nem vagyok nagy spiler de azért szeretem a kanyarokat... (nem is szeretek egyenesen menni )
Eddig supercorsa volt hátul és nagyon tetszik is csak gyorsan elkopott.
Azért gondolkodom kétkomponensűben ... Rosso corsa állitolag elmegy 6000-et is és még pályára is mehetek vele... 5,5 colos felnire ne vegyél 190-est akkor sem ha /55. Sokkal szarabb vele menni hidd el
Ok
Lemondtam a 190-rol
Úgy néz ki lesz 180/55 és 120/70. Párban 65000
Rosso corsa v rosso II Én ma rendeltem egy szett S20 EVO-t, két hét múlva Kakucson le is tesztelem. Az elődjét imádtam, majd megírom ez mit tud Rossi papa is mutatja a "jó jelét"
- 9 years ago
#6865
Nem vagyok nagy spiler de azért szeretem a kanyarokat... (nem is szeretek egyenesen menni )
Eddig supercorsa volt hátul és nagyon tetszik is csak gyorsan elkopott.
Azért gondolkodom kétkomponensűben ... Rosso corsa állitolag elmegy 6000-et is és még pályára is mehetek vele... 5,5 colos felnire ne vegyél 190-est akkor sem ha /55. Sokkal szarabb vele menni hidd el
Ok
Lemondtam a 190-rol
Úgy néz ki lesz 180/55 és 120/70. Párban 65000
Rosso corsa v rosso II az jó ár, én 87ért vettem igaz enyém 180/60
- 9 years ago
#6864
Szia! Nem tudom mekkora spíler vagy, mennyire vereted utcán. Ha nem fordulsz térden a hungárián sávváltás közben, akkor lehet egy új fejlesztésű sport túra gumi is elég lenne neked. Pirelli Angel pl. Lehet h az drágább (mint az általad említett alkalmi vétel), de biztosan kapsz méretben, és lehet 2x annyit elmegy a hátsó, mint a rosso corsa, szóval így olcsóbb lesz a drágább. Ha biztos vagy benne, hogy az angel kevés, rosso corsa kell, akkor hajrá
Nem vagyok nagy spiler de azért szeretem a kanyarokat... (nem is szeretek egyenesen menni )
Eddig supercorsa volt hátul és nagyon tetszik is csak gyorsan elkopott.
Azért gondolkodom kétkomponensűben ... Rosso corsa állitolag elmegy 6000-et is és még pályára is mehetek vele... 5,5 colos felnire ne vegyél 190-est akkor sem ha /55. Sokkal szarabb vele menni hidd el
Ok
Lemondtam a 190-rol
Úgy néz ki lesz 180/55 és 120/70. Párban 65000
Rosso corsa v rosso II
- 9 years ago
#6863
Mi a véleményetek, érdemes a gyári 180/55 gumi helyett 190/50 felrakni??
Nagyon jó árban lenne rosso corsa de csak ebben a méretben..
Végülis csak 10 mm Szia! Nem tudom mekkora spíler vagy, mennyire vereted utcán. Ha nem fordulsz térden a hungárián sávváltás közben, akkor lehet egy új fejlesztésű sport túra gumi is elég lenne neked. Pirelli Angel pl. Lehet h az drágább (mint az általad említett alkalmi vétel), de biztosan kapsz méretben, és lehet 2x annyit elmegy a hátsó, mint a rosso corsa, szóval így olcsóbb lesz a drágább. Ha biztos vagy benne, hogy az angel kevés, rosso corsa kell, akkor hajrá
Nem vagyok nagy spiler de azért szeretem a kanyarokat... (nem is szeretek egyenesen menni )
Eddig supercorsa volt hátul és nagyon tetszik is csak gyorsan elkopott.
Azért gondolkodom kétkomponensűben ... Rosso corsa állitolag elmegy 6000-et is és még pályára is mehetek vele... 5,5 colos felnire ne vegyél 190-est akkor sem ha /55. Sokkal szarabb vele menni hidd el
- 9 years ago
#6862
Mi a véleményetek, érdemes a gyári 180/55 gumi helyett 190/50 felrakni??
Nagyon jó árban lenne rosso corsa de csak ebben a méretben..
Végülis csak 10 mm Szia! Nem tudom mekkora spíler vagy, mennyire vereted utcán. Ha nem fordulsz térden a hungárián sávváltás közben, akkor lehet egy új fejlesztésű sport túra gumi is elég lenne neked. Pirelli Angel pl. Lehet h az drágább (mint az általad említett alkalmi vétel), de biztosan kapsz méretben, és lehet 2x annyit elmegy a hátsó, mint a rosso corsa, szóval így olcsóbb lesz a drágább. Ha biztos vagy benne, hogy az angel kevés, rosso corsa kell, akkor hajrá
Nem vagyok nagy spiler de azért szeretem a kanyarokat... (nem is szeretek egyenesen menni )
Eddig supercorsa volt hátul és nagyon tetszik is csak gyorsan elkopott.
Azért gondolkodom kétkomponensűben ... Rosso corsa állitolag elmegy 6000-et is és még pályára is mehetek vele... Én is úgy gondolom, hogy lendületes utcai motorozáshoz elég egy túrasport gumi. Én már vagy 10 éve csak ilyenekkel motorozom, 2x annyit elmegy és gyorsabban is eléri az üzemi hőfokot, mint egy sport gumi. Most Angelt használok, szerintem nagyon jó!
- 9 years ago
#6861
Mi a véleményetek, érdemes a gyári 180/55 gumi helyett 190/50 felrakni??
Nagyon jó árban lenne rosso corsa de csak ebben a méretben..
Végülis csak 10 mm Szia! Nem tudom mekkora spíler vagy, mennyire vereted utcán. Ha nem fordulsz térden a hungárián sávváltás közben, akkor lehet egy új fejlesztésű sport túra gumi is elég lenne neked. Pirelli Angel pl. Lehet h az drágább (mint az általad említett alkalmi vétel), de biztosan kapsz méretben, és lehet 2x annyit elmegy a hátsó, mint a rosso corsa, szóval így olcsóbb lesz a drágább. Ha biztos vagy benne, hogy az angel kevés, rosso corsa kell, akkor hajrá
Nem vagyok nagy spiler de azért szeretem a kanyarokat... (nem is szeretek egyenesen menni )
Eddig supercorsa volt hátul és nagyon tetszik is csak gyorsan elkopott.
Azért gondolkodom kétkomponensűben ... Rosso corsa állitolag elmegy 6000-et is és még pályára is mehetek vele...
- 9 years ago
#6860
Mi a véleményetek, érdemes a gyári 180/55 gumi helyett 190/50 felrakni??
Nagyon jó árban lenne rosso corsa de csak ebben a méretben..
Végülis csak 10 mm Szia! Nem tudom mekkora spíler vagy, mennyire vereted utcán. Ha nem fordulsz térden a hungárián sávváltás közben, akkor lehet egy új fejlesztésű sport túra gumi is elég lenne neked. Pirelli Angel pl. Lehet h az drágább (mint az általad említett alkalmi vétel), de biztosan kapsz méretben, és lehet 2x annyit elmegy a hátsó, mint a rosso corsa, szóval így olcsóbb lesz a drágább. Ha biztos vagy benne, hogy az angel kevés, rosso corsa kell, akkor hajrá
- 9 years ago
#6858
Mi a véleményetek, érdemes a gyári 180/55 gumi helyett 190/50 felrakni??
Nagyon jó árban lenne rosso corsa de csak ebben a méretben..
Végülis csak 10 mm
Nagyon jó árban lenne rosso corsa de csak ebben a méretben..
Végülis csak 10 mm
- 9 years ago
#6857
Senkit se érdekel a hirdetéseim között szereplő első gumi????? Motoromat eladtam, ez megmaradt... Új Pirelli Diablo Rosso Corsa 120/70/17, 2013,20.hét
Csatolmányok:
p2.jpeg (1.1 MiB) Megtekintve 10574 alkalommal
p3.jpeg (929.82 KiB) Megtekintve 10574 alkalommal
- 9 years ago
#6856
Sziasztok.
Gumit kéne vegyek a sportclassicra, tud valaki jótanácsot adni , éppen aktuális akciós gumi beszerzésről utcai használatra. Budapest környékén, szereléssel együtt. köszi.
Gumit kéne vegyek a sportclassicra, tud valaki jótanácsot adni , éppen aktuális akciós gumi beszerzésről utcai használatra. Budapest környékén, szereléssel együtt. köszi.
- 9 years ago
#6854
Dino nak igaza van a pálya gumit ha fel is melegited egy " lassú" szakasz s le is hül nagyon gyorsan gyorsabban mint fel. S nem is az országutra van kalibrálva. Én spec a gyári gumival megyek "diablo" s nincs meglepetés de csak 2000 ret megy el meléklek egy képet s ebben nincs pálya.
és a rendszámtáblának a helye megvan !!!!!!!!
látom hogy megy még az roncs...
- 9 years ago
#6853
Dino nak igaza van a pálya gumit ha fel is melegited egy " lassú" szakasz s le is hül nagyon gyorsan gyorsabban mint fel. S nem is az országutra van kalibrálva. Én spec a gyári gumival megyek "diablo" s nincs meglepetés de csak 2000 ret megy el meléklek egy képet s ebben nincs pálya.
Csatolmányok:
image.jpg (1.11 MiB) Megtekintve 10574 alkalommal
- 9 years ago
#6852
Figyelj, lehet taglalni ezt reggelig. Ha azt hiszed, hogy egy puhább versenygumival nagyobb biztonságban vagy az utcán mint egy utcai gumival tévedsz. Ott van a Rigó esete, faszom tudja milyen Pirelli van neki fent, de elment vele 6000Km-t. Ha ennyit elmész vele, akkor nem kopik a gumi, ergo tök feleslegesen teszel fel ilyet. Ezek a gumik főleg a slickek később kezdenek el felmelegedni, hiszen sokkal nagyobb terhelésre vannak kitalálva. Azt is megkockáztatom, hogy egy vágott slicket nem is tudsz utcán azon a hőfokon használni ahol a te általad várt biztonságot nyújtja. Ezek a gumik nem arra vannak kitalálva, hogy te vízen vagy poros aszfalton esetleg olajfolton csalinkázz vele. A tervezőknek a pályaguminál nem kell figyelembe venni olyan dolgokat, hogy útburkolat minősége, szennyeződés stb. De persze felőlem kotont is tekerhetsz a felnire ha te attól érzed magad biztosnágban, de az utcán utcai gumival érhet a legkevesebb meglepetés Az úgy volt hogy Supercorsa SC2-vel mentem kb. 10e km-t, amivel más 4-5e km-t Most Rosso Corsa van fent és mentem vele eddig kb. 12e km-t, de még mindig csak félig kopott Az biztos, hogy én kb. 10%-on használom ki a gumi tudását... Azzal a 10%-al is rossz irányba mész!
kéne még 10 visszafelé is:D nem a rigo a hibás!
Na de aki előre küldte!
- 9 years ago
#6851
Figyelj, lehet taglalni ezt reggelig. Ha azt hiszed, hogy egy puhább versenygumival nagyobb biztonságban vagy az utcán mint egy utcai gumival tévedsz. Ott van a Rigó esete, faszom tudja milyen Pirelli van neki fent, de elment vele 6000Km-t. Ha ennyit elmész vele, akkor nem kopik a gumi, ergo tök feleslegesen teszel fel ilyet. Ezek a gumik főleg a slickek később kezdenek el felmelegedni, hiszen sokkal nagyobb terhelésre vannak kitalálva. Azt is megkockáztatom, hogy egy vágott slicket nem is tudsz utcán azon a hőfokon használni ahol a te általad várt biztonságot nyújtja. Ezek a gumik nem arra vannak kitalálva, hogy te vízen vagy poros aszfalton esetleg olajfolton csalinkázz vele. A tervezőknek a pályaguminál nem kell figyelembe venni olyan dolgokat, hogy útburkolat minősége, szennyeződés stb. De persze felőlem kotont is tekerhetsz a felnire ha te attól érzed magad biztosnágban, de az utcán utcai gumival érhet a legkevesebb meglepetés Az úgy volt hogy Supercorsa SC2-vel mentem kb. 10e km-t, amivel más 4-5e km-t Most Rosso Corsa van fent és mentem vele eddig kb. 12e km-t, de még mindig csak félig kopott Az biztos, hogy én kb. 10%-on használom ki a gumi tudását... Azzal a 10%-al is rossz irányba mész!
kéne még 10 visszafelé is:D
- 9 years ago
#6850
Figyelj, lehet taglalni ezt reggelig. Ha azt hiszed, hogy egy puhább versenygumival nagyobb biztonságban vagy az utcán mint egy utcai gumival tévedsz. Ott van a Rigó esete, faszom tudja milyen Pirelli van neki fent, de elment vele 6000Km-t. Ha ennyit elmész vele, akkor nem kopik a gumi, ergo tök feleslegesen teszel fel ilyet. Ezek a gumik főleg a slickek később kezdenek el felmelegedni, hiszen sokkal nagyobb terhelésre vannak kitalálva. Azt is megkockáztatom, hogy egy vágott slicket nem is tudsz utcán azon a hőfokon használni ahol a te általad várt biztonságot nyújtja. Ezek a gumik nem arra vannak kitalálva, hogy te vízen vagy poros aszfalton esetleg olajfolton csalinkázz vele. A tervezőknek a pályaguminál nem kell figyelembe venni olyan dolgokat, hogy útburkolat minősége, szennyeződés stb. De persze felőlem kotont is tekerhetsz a felnire ha te attól érzed magad biztosnágban, de az utcán utcai gumival érhet a legkevesebb meglepetés Az úgy volt hogy Supercorsa SC2-vel mentem kb. 10e km-t, amivel más 4-5e km-t Most Rosso Corsa van fent és mentem vele eddig kb. 12e km-t, de még mindig csak félig kopott Az biztos, hogy én kb. 10%-on használom ki a gumi tudását... "Az biztos, hogy én kb. 10%-on használom ki a gumi tudását..."
es ez Barbinak eleg?
- 9 years ago
#6849
Figyelj, lehet taglalni ezt reggelig. Ha azt hiszed, hogy egy puhább versenygumival nagyobb biztonságban vagy az utcán mint egy utcai gumival tévedsz. Ott van a Rigó esete, faszom tudja milyen Pirelli van neki fent, de elment vele 6000Km-t. Ha ennyit elmész vele, akkor nem kopik a gumi, ergo tök feleslegesen teszel fel ilyet. Ezek a gumik főleg a slickek később kezdenek el felmelegedni, hiszen sokkal nagyobb terhelésre vannak kitalálva. Azt is megkockáztatom, hogy egy vágott slicket nem is tudsz utcán azon a hőfokon használni ahol a te általad várt biztonságot nyújtja. Ezek a gumik nem arra vannak kitalálva, hogy te vízen vagy poros aszfalton esetleg olajfolton csalinkázz vele. A tervezőknek a pályaguminál nem kell figyelembe venni olyan dolgokat, hogy útburkolat minősége, szennyeződés stb. De persze felőlem kotont is tekerhetsz a felnire ha te attól érzed magad biztosnágban, de az utcán utcai gumival érhet a legkevesebb meglepetés Az úgy volt hogy Supercorsa SC2-vel mentem kb. 10e km-t, amivel más 4-5e km-t Most Rosso Corsa van fent és mentem vele eddig kb. 12e km-t, de még mindig csak félig kopott Az biztos, hogy én kb. 10%-on használom ki a gumi tudását... neked sűrűbben kell főtengely csapágyat cserélni mint gumit!
Férfi ember supercorsaval max 3000km megy!
A rossocorsa 4-6!(4-től kockásodik)
- 9 years ago
#6848
Figyelj, lehet taglalni ezt reggelig. Ha azt hiszed, hogy egy puhább versenygumival nagyobb biztonságban vagy az utcán mint egy utcai gumival tévedsz. Ott van a Rigó esete, faszom tudja milyen Pirelli van neki fent, de elment vele 6000Km-t. Ha ennyit elmész vele, akkor nem kopik a gumi, ergo tök feleslegesen teszel fel ilyet. Ezek a gumik főleg a slickek később kezdenek el felmelegedni, hiszen sokkal nagyobb terhelésre vannak kitalálva. Azt is megkockáztatom, hogy egy vágott slicket nem is tudsz utcán azon a hőfokon használni ahol a te általad várt biztonságot nyújtja. Ezek a gumik nem arra vannak kitalálva, hogy te vízen vagy poros aszfalton esetleg olajfolton csalinkázz vele. A tervezőknek a pályaguminál nem kell figyelembe venni olyan dolgokat, hogy útburkolat minősége, szennyeződés stb. De persze felőlem kotont is tekerhetsz a felnire ha te attól érzed magad biztosnágban, de az utcán utcai gumival érhet a legkevesebb meglepetés Az úgy volt hogy Supercorsa SC2-vel mentem kb. 10e km-t, amivel más 4-5e km-t Most Rosso Corsa van fent és mentem vele eddig kb. 12e km-t, de még mindig csak félig kopott Az biztos, hogy én kb. 10%-on használom ki a gumi tudását...
- 9 years ago
#6847
Figyelj, lehet taglalni ezt reggelig. Ha azt hiszed, hogy egy puhább versenygumival nagyobb biztonságban vagy az utcán mint egy utcai gumival tévedsz. Ott van a Rigó esete, faszom tudja milyen Pirelli van neki fent, de elment vele 6000Km-t. Ha ennyit elmész vele, akkor nem kopik a gumi, ergo tök feleslegesen teszel fel ilyet. Ezek a gumik főleg a slickek később kezdenek el felmelegedni, hiszen sokkal nagyobb terhelésre vannak kitalálva. Azt is megkockáztatom, hogy egy vágott slicket nem is tudsz utcán azon a hőfokon használni ahol a te általad várt biztonságot nyújtja. Ezek a gumik nem arra vannak kitalálva, hogy te vízen vagy poros aszfalton esetleg olajfolton csalinkázz vele. A tervezőknek a pályaguminál nem kell figyelembe venni olyan dolgokat, hogy útburkolat minősége, szennyeződés stb. De persze felőlem kotont is tekerhetsz a felnire ha te attól érzed magad biztosnágban, de az utcán utcai gumival érhet a legkevesebb meglepetés
......teljesen igazad van.....,de én ezekkel tisztában vagyok(nem azért mert annyira f@sza gyerek vagyok)....és mint írtam ez az én választásom és SENKIT nem szeretnék arról meggyőzni,hogy ez jó választás.....ez a saját döntésem.... a saját felelősségemre és nem úgy értettem,hogy e miatt érzem magam biztonságban,mert ilyen van fent.....nem azért tettem fel!
A koton,nos igen,az a legbiztonságosabb.....de ebben sincs két egyforma vélemény.....Te az extra vastag és érdesítetted szereted,eper illattal.....én a vékonyat....tarajosat és fokhagymás illatút!!
Köszi azért , hogy leírtad a véleményed , nekem is csak ennyi szándékom volt vele.....egy vélemény a sok közül,de van ilyen is... én a roqufortos lazacost szeretem
hmmmm.....az sem rossz,de a pálpusztais kolbászos.....
- 9 years ago
#6846
Figyelj, lehet taglalni ezt reggelig. Ha azt hiszed, hogy egy puhább versenygumival nagyobb biztonságban vagy az utcán mint egy utcai gumival tévedsz. Ott van a Rigó esete, faszom tudja milyen Pirelli van neki fent, de elment vele 6000Km-t. Ha ennyit elmész vele, akkor nem kopik a gumi, ergo tök feleslegesen teszel fel ilyet. Ezek a gumik főleg a slickek később kezdenek el felmelegedni, hiszen sokkal nagyobb terhelésre vannak kitalálva. Azt is megkockáztatom, hogy egy vágott slicket nem is tudsz utcán azon a hőfokon használni ahol a te általad várt biztonságot nyújtja. Ezek a gumik nem arra vannak kitalálva, hogy te vízen vagy poros aszfalton esetleg olajfolton csalinkázz vele. A tervezőknek a pályaguminál nem kell figyelembe venni olyan dolgokat, hogy útburkolat minősége, szennyeződés stb. De persze felőlem kotont is tekerhetsz a felnire ha te attól érzed magad biztosnágban, de az utcán utcai gumival érhet a legkevesebb meglepetés
......teljesen igazad van.....,de én ezekkel tisztában vagyok(nem azért mert annyira f@sza gyerek vagyok)....és mint írtam ez az én választásom és SENKIT nem szeretnék arról meggyőzni,hogy ez jó választás.....ez a saját döntésem.... a saját felelősségemre és nem úgy értettem,hogy e miatt érzem magam biztonságban,mert ilyen van fent.....nem azért tettem fel!
A koton,nos igen,az a legbiztonságosabb.....de ebben sincs két egyforma vélemény.....Te az extra vastag és érdesítetted szereted,eper illattal.....én a vékonyat....tarajosat és fokhagymás illatút!!
Köszi azért , hogy leírtad a véleményed , nekem is csak ennyi szándékom volt vele.....egy vélemény a sok közül,de van ilyen is... én a roqufortos lazacost szeretem
- 9 years ago
#6845
Figyelj, lehet taglalni ezt reggelig. Ha azt hiszed, hogy egy puhább versenygumival nagyobb biztonságban vagy az utcán mint egy utcai gumival tévedsz. Ott van a Rigó esete, faszom tudja milyen Pirelli van neki fent, de elment vele 6000Km-t. Ha ennyit elmész vele, akkor nem kopik a gumi, ergo tök feleslegesen teszel fel ilyet. Ezek a gumik főleg a slickek később kezdenek el felmelegedni, hiszen sokkal nagyobb terhelésre vannak kitalálva. Azt is megkockáztatom, hogy egy vágott slicket nem is tudsz utcán azon a hőfokon használni ahol a te általad várt biztonságot nyújtja. Ezek a gumik nem arra vannak kitalálva, hogy te vízen vagy poros aszfalton esetleg olajfolton csalinkázz vele. A tervezőknek a pályaguminál nem kell figyelembe venni olyan dolgokat, hogy útburkolat minősége, szennyeződés stb. De persze felőlem kotont is tekerhetsz a felnire ha te attól érzed magad biztosnágban, de az utcán utcai gumival érhet a legkevesebb meglepetés
......teljesen igazad van.....,de én ezekkel tisztában vagyok(nem azért mert annyira f@sza gyerek vagyok)....és mint írtam ez az én választásom és SENKIT nem szeretnék arról meggyőzni,hogy ez jó választás.....ez a saját döntésem.... a saját felelősségemre és nem úgy értettem,hogy e miatt érzem magam biztonságban,mert ilyen van fent.....nem azért tettem fel!
A koton,nos igen,az a legbiztonságosabb.....de ebben sincs két egyforma vélemény.....Te az extra vastag és érdesítetted szereted,eper illattal.....én a vékonyat....tarajosat és fokhagymás illatút!!
Köszi azért , hogy leírtad a véleményed , nekem is csak ennyi szándékom volt vele.....egy vélemény a sok közül,de van ilyen is...
- 9 years ago
#6844
....ezt nem tudom megerősíteni,de cáfolni annál inkább...
Egyébként elég volt csak csökkenteni a tempót.....annyira nem gáz.....
Amúgy biztos , hogy megköveznek érte,de nekem bejött....és igen lehet hogy majd egyszer ez okozza a vesztem,de eddig csak pozitív tapasztalatom volt vele.....meg már nem vagyok huszonéves,fel tudom nagyjából mérni,ha nem optimálisak a körülmények,akkor lassabban vagy egyáltalán nem megyek....külföldre nem járok,nagy hosszú túrákra nem megyek.....
Ja.....és nem azért használom,mert nem tehetném meg , hogy vegyek utcait a boltban .... egyszer kipróbáltam és bejött...
Félre értés ne essék nem szeretnék kampányolni a vágott slick-nek és senkit sem akarok arra buzdítani,hogy szegjen szabályt....én saját felelősségemre használom és csak azt írom le amit tapasztaltam....
A tudásom sincs meg , hogy ilyen gumit használjak,mert még egy utcai gumit sem tudnék kimotorozni......és remélem nagyképű sem vagyok , hogy amiatt használnám.....
Kb ennyi!? én azt gondolom erről a vágott slick, hypersport, supersport gumi utcán használat témáról, hogy daruval is lehet 2 méteres karácsonyfát állítani de minek?! Esetlegesen több a károd és a kellemetlenséged vele. Ha vegyesen használod akkor ok, ha az egonak kell felőlem akkor is, de én azt mondom hogy a felhasználási körülményekhez vegyen mindenki gumit. Nyilván nem fogok a streetfighterre robogó gumit venni ha csak városban használom, de valszeg slicket sem Motorkerékpár gumiabroncs ajánló felhasználás célja szerint.
http://www.mbmgumi.hu/?oldal=motor
Ez sokadik blikkre egy jó iránymutató lehet, nem? ja ez így kb igaz, tudni kell, hogy minél radikálisabb annál nehezebben lehet "kezelni"
- 9 years ago
#6843
Figyelj, lehet taglalni ezt reggelig. Ha azt hiszed, hogy egy puhább versenygumival nagyobb biztonságban vagy az utcán mint egy utcai gumival tévedsz. Ott van a Rigó esete, faszom tudja milyen Pirelli van neki fent, de elment vele 6000Km-t. Ha ennyit elmész vele, akkor nem kopik a gumi, ergo tök feleslegesen teszel fel ilyet. Ezek a gumik főleg a slickek később kezdenek el felmelegedni, hiszen sokkal nagyobb terhelésre vannak kitalálva. Azt is megkockáztatom, hogy egy vágott slicket nem is tudsz utcán azon a hőfokon használni ahol a te általad várt biztonságot nyújtja. Ezek a gumik nem arra vannak kitalálva, hogy te vízen vagy poros aszfalton esetleg olajfolton csalinkázz vele. A tervezőknek a pályaguminál nem kell figyelembe venni olyan dolgokat, hogy útburkolat minősége, szennyeződés stb. De persze felőlem kotont is tekerhetsz a felnire ha te attól érzed magad biztosnágban, de az utcán utcai gumival érhet a legkevesebb meglepetés
- 9 years ago
#6842
A múltkor is eleredt az eső, Te meg szépen felszálltál a szopórollerre ....ezt nem tudom megerősíteni,de cáfolni annál inkább...
Egyébként elég volt csak csökkenteni a tempót.....annyira nem gáz.....
Amúgy biztos , hogy megköveznek érte,de nekem bejött....és igen lehet hogy majd egyszer ez okozza a vesztem,de eddig csak pozitív tapasztalatom volt vele.....meg már nem vagyok huszonéves,fel tudom nagyjából mérni,ha nem optimálisak a körülmények,akkor lassabban vagy egyáltalán nem megyek....külföldre nem járok,nagy hosszú túrákra nem megyek.....
Ja.....és nem azért használom,mert nem tehetném meg , hogy vegyek utcait a boltban .... egyszer kipróbáltam és bejött...
Félre értés ne essék nem szeretnék kampányolni a vágott slick-nek és senkit sem akarok arra buzdítani,hogy szegjen szabályt....én saját felelősségemre használom és csak azt írom le amit tapasztaltam....
A tudásom sincs meg , hogy ilyen gumit használjak,mert még egy utcai gumit sem tudnék kimotorozni......és remélem nagyképű sem vagyok , hogy amiatt használnám.....
Kb ennyi!? én azt gondolom erről a vágott slick, hypersport, supersport gumi utcán használat témáról, hogy daruval is lehet 2 méteres karácsonyfát állítani de minek?! Esetlegesen több a károd és a kellemetlenséged vele. Ha vegyesen használod akkor ok, ha az egonak kell felőlem akkor is, de én azt mondom hogy a felhasználási körülményekhez vegyen mindenki gumit. Nyilván nem fogok a streetfighterre robogó gumit venni ha csak városban használom, de valszeg slicket sem Motorkerékpár gumiabroncs ajánló felhasználás célja szerint.
http://www.mbmgumi.hu/?oldal=motor
Ez sokadik blikkre egy jó iránymutató lehet, nem?
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]