Köszi!És az 1000 i.e is!? igen azon is Michelin volt !!! Köszi!Én azt hittem csak Pirelli kell szerelték a ducatikat! Most is Michelin pilot power van rajta nekem nagyon nem jött be..szerintem nagyon csuszik még melegen is!Most készülök a cseréjükre ezért érdeklödtem...Ezeket néztem ki http://www.r17.hu/382-180/55-17-motorgu ... rban-olcs/ Vélemények!!?? Köszi elöre is! A rosso corsával nem fogsz hibázni
(S2R) Michelin pilot power Köszi!És az 1000 i.e is!? igen azon is Michelin volt !!! Köszi!Én azt hittem csak Pirelli kell szerelték a ducatikat! Most is Michelin pilot power van rajta nekem nagyon nem jött be..szerintem nagyon csuszik még melegen is!Most készülök a cseréjükre ezért érdeklödtem...Ezeket néztem ki http://www.r17.hu/382-180/55-17-motorgu ... rban-olcs/ Vélemények!!?? Köszi elöre is!
(S2R) Michelin pilot power Köszi!És az 1000 i.e is!? igen azon is Michelin volt !!! de azokon pilot road volt
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani anno milyen gumikkal jöttek ki a gyárbol az 1000 es Monsterek? Elöre is köszi!
(S2R) Michelin pilot power Köszi!És az 1000 i.e is!? igen azon is Michelin volt !!!
Ebben lehet igazság. De én egyenlitem a szélét is nehogy kocka legyen és elessek. Ma jön az új nyitott rendszer, olasz barátunk jóvoltából. ( a pénzemért cserébe) Képet láthatunk majd róla?
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani anno milyen gumikkal jöttek ki a gyárbol az 1000 es Monsterek? Elöre is köszi!
(S2R) Michelin pilot power Köszi!És az 1000 i.e is!?
Az évre supercorsa lessz elől hátúl. A diablo rosso corsa, 3200 at ment el. Igy az újat sacc 2500 ra tervezem. De a rendszer lehet megeszi előbb. (Vagy a sok kanyar) Eddig is őrült módon közlekedtél A sok egykerék és rendszámod eszi a hátsó gumit,nem a rendszer
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani anno milyen gumikkal jöttek ki a gyárbol az 1000 es Monsterek? Elöre is köszi!
(S2R) Michelin pilot power
Helló, én használtam Z6ot és M3at majd M5öt majd most P-Angelt. (ugyan az utolsót off topic motoron) És a fő különbségek a bemelegedésben & a tapadásban voltak. A Z6 12000-nél még ment volna tovább egyenesen de már kíb volt + a Multin én bizonytalannak éreztem. Az M3 ahhoz képest óriási pukkanás volt, egy szóval rém bizalomgerjesztő. Az M 5 az M3-hoz képest semmi extra, így én nem venném mert az M3at gyagyára akciózzák és nekem nem mutatott kevesebbet semmiben. (a hatótáv elméleti nekem, mer a kocka gumin szar kanyarodni, így nekem max 6000 és utána kuka.) A P-Angel nagyon jó de nem jobb mint az M3 kanyarogni. Viszont tutira többet megy el a nagyon kockásodási fázis előtt de cserébe eléggé drága is.
A verdikt: én legközelebb M3at veszek. (mert annyira tudok motorozni h még az is sok viszont amit és ameddig tudja az nekem ok & bizalomgerjesztő + jók rá az akciók) NIT most az egyszer egyetértek, bár én M5-öt vettem párban, és akciósan. Az előző BT-hez képest nagyon nagy előnye, hogy viszonylag hidegen is jól tapad, illetve sima utcai használatkor is érezhetően nagyon hamar bemelegszik.
Pályán (főleg a Kakucs, ill. hasonló kanyargós cucc) is jól teljesített, persze nem egy tipikus verseny gumi, de nem is annyiba kerül.
Szerintem ár/érték arányban verhetetlen, a Pirelli/Michelin nem tud annyival többet, mint amennyivel drágább. És mókás, hogy jelölve van rajta, mennyire vagy vagány, és mennyire döntesz. Az igazi kihívás persze a kiselefánt kiradírozása NIT ismeri az elefántot, hajajj!!! Ja nagy spanok ,de nem eteti!
Az M5 egy szar!Tegnap 7fokban elpörgött a hátulja!
Helló, én használtam Z6ot és M3at majd M5öt majd most P-Angelt. (ugyan az utolsót off topic motoron) És a fő különbségek a bemelegedésben & a tapadásban voltak. A Z6 12000-nél még ment volna tovább egyenesen de már kíb volt + a Multin én bizonytalannak éreztem. Az M3 ahhoz képest óriási pukkanás volt, egy szóval rém bizalomgerjesztő. Az M 5 az M3-hoz képest semmi extra, így én nem venném mert az M3at gyagyára akciózzák és nekem nem mutatott kevesebbet semmiben. (a hatótáv elméleti nekem, mer a kocka gumin szar kanyarodni, így nekem max 6000 és utána kuka.) A P-Angel nagyon jó de nem jobb mint az M3 kanyarogni. Viszont tutira többet megy el a nagyon kockásodási fázis előtt de cserébe eléggé drága is.
A verdikt: én legközelebb M3at veszek. (mert annyira tudok motorozni h még az is sok viszont amit és ameddig tudja az nekem ok & bizalomgerjesztő + jók rá az akciók) NIT most az egyszer egyetértek, bár én M5-öt vettem párban, és akciósan. Az előző BT-hez képest nagyon nagy előnye, hogy viszonylag hidegen is jól tapad, illetve sima utcai használatkor is érezhetően nagyon hamar bemelegszik.
Pályán (főleg a Kakucs, ill. hasonló kanyargós cucc) is jól teljesített, persze nem egy tipikus verseny gumi, de nem is annyiba kerül.
Szerintem ár/érték arányban verhetetlen, a Pirelli/Michelin nem tud annyival többet, mint amennyivel drágább. És mókás, hogy jelölve van rajta, mennyire vagy vagány, és mennyire döntesz. Az igazi kihívás persze a kiselefánt kiradírozása NIT ismeri az elefántot, hajajj!!!
Helló, én használtam Z6ot és M3at majd M5öt majd most P-Angelt. (ugyan az utolsót off topic motoron) És a fő különbségek a bemelegedésben & a tapadásban voltak. A Z6 12000-nél még ment volna tovább egyenesen de már kíb volt + a Multin én bizonytalannak éreztem. Az M3 ahhoz képest óriási pukkanás volt, egy szóval rém bizalomgerjesztő. Az M 5 az M3-hoz képest semmi extra, így én nem venném mert az M3at gyagyára akciózzák és nekem nem mutatott kevesebbet semmiben. (a hatótáv elméleti nekem, mer a kocka gumin szar kanyarodni, így nekem max 6000 és utána kuka.) A P-Angel nagyon jó de nem jobb mint az M3 kanyarogni. Viszont tutira többet megy el a nagyon kockásodási fázis előtt de cserébe eléggé drága is.
A verdikt: én legközelebb M3at veszek. (mert annyira tudok motorozni h még az is sok viszont amit és ameddig tudja az nekem ok & bizalomgerjesztő + jók rá az akciók) NIT most az egyszer egyetértek, bár én M5-öt vettem párban, és akciósan. Az előző BT-hez képest nagyon nagy előnye, hogy viszonylag hidegen is jól tapad, illetve sima utcai használatkor is érezhetően nagyon hamar bemelegszik.
Pályán (főleg a Kakucs, ill. hasonló kanyargós cucc) is jól teljesített, persze nem egy tipikus verseny gumi, de nem is annyiba kerül.
Szerintem ár/érték arányban verhetetlen, a Pirelli/Michelin nem tud annyival többet, mint amennyivel drágább. És mókás, hogy jelölve van rajta, mennyire vagy vagány, és mennyire döntesz. Az igazi kihívás persze a kiselefánt kiradírozásaCsatolmányok:
img_2612.jpg (153.33 KiB) Megtekintve 13766 alkalommal
@# rendben, felrakom. Kajakra! Ha rám hallgatsz egy métert nem mész a BT021-el. A sportec M3 egész jó kis gumi, de a rosso corsa a favorit! milyen tapasztalatod volt a bt021-el? Hááát a bt021.....Nem bízok benne, a motoron volt amikor vettem. Ránézésre is egy kicsit tartottam tőle főleg, hogy a gyártási év sem a közelmúltban volt. Úgy voltam vele, hogy majd kihordom.... rá is basztam mivel a 25-sön el is dobtam a vasat. Tipikus lowside. Én megvagyok győződve, hogy a gumi hibája volt. Szerintem elég rideg egy valami, inkább a hegyes profilú ragacs gumikat szeretem.
Michelin Pilot Power 3-at használok egy 999-en és tökéletesen elégedett vagyok vele. Hamar bemelegszik, túrázni is használom, pályán is jártam vele eddig nem okozott csalódást, most 3000 van benne, kopás egyenlőre nem észrevehető. Előtte Continental Sport Attack volt rajta, azzal elmentem 9000-et. Ez sem rossz gumi, de a vége felé eléggé csúszkált, kanyarban nem éreztem már biztonságosnak. a pilot power 2ct-nél az m3 sokkal jobb gumi.
Tone up, azért kérdezem mert az én s2r-em pirelli diabloval jött a kecsóé meg a battlaxal, és szerintem battlax jobb volt Hallottam róla, hogy a riválisok feljebb emelték a mércét mint amit a Power 2 ct képvisel. Nem is fordult meg a fejemben egyszer sem, hogy 2 ct-t vegyek. A Power 3-al is fenntartásaim voltak (a Pirelli felé húzott a szívem) De addig-addig nézegettem az oldalukat, hogy meggyőztek. 2013-ban piacra dobott gumi, szóval a lehető legfrissebb fejlesztés, több komponensű keverék... gondoltam próba szerencse, jövő nyár közepére úgyis lekopik.
Dunlopról egy szó. Ketten szoktunk motorozni egy barátommal, ő Dunlop GP Racer D 209-et használ. "Köridős gumi"-ként veszi őket a Hayabusájára. A használtgumi-174 le párosítással azért nem teljesen értettem egyet, de egy 20-asért megkapja a hátsó gumit és elmegy vele így is 4000-et.
Szóval ezek után legyek okos és válasszak *SCRATCH*
Gondolom a dolog nyitja, a tapasztalat, ki kell próbálni mindet és megtalálod a neked leginkább megfelelőt. mindig vannak kontraérvek
nekem eddig a michelinnel csak rossz tapasztalatom volt sportgumi terén.
pilot sport sokszor megcsúszott, lassan melegszik be
pilot power csúszott
pilot race ketté vágta az első sárvédőt 278-nál olyat nyúlt
Egy barátom elöl pilot sportal, hátul metzeler z6-al cbr 1100xx-en kínai sportcipőben végig gyorsulta a szezont ringen, thökölön, kunmadarason, szerzett egy halom kupát, utcán lábtartóig fektette a hondát, egykerózott és azt mondta: ezzel a gumival 10 éve még gp-t lehetett volna nyerni
Sziasztok!
S4R-re szeretnék új szett gumit, a választásban kérném tanácsotokat. A felhasználás főleg túrázás lenne, viszont fel-fel ugranék szerpentinezni időnként, így alapvetően egy többkomponensűt gondolnék megfelelőnek. Van-e esetleg ilyen felhasználásra egy "mindentvivő", legjobb választás? Kaptam egy szett BT021-est a motorhoz, amiről megosztott véleményeket olvastam, ráadásul a DOT szám alapján 2007-es, és megmondom őszintén fosok felrakni őket, nyilván a legártalmatlanabb elcsúszás is már megbosszulja a rossz gumiválasztást, és azzal is tisztában vagyok, hogy a gumin nem kifizetődő spórolni.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv,
Zsolt Michelin Pilot Power 3-at használok egy 999-en és tökéletesen elégedett vagyok vele. Hamar bemelegszik, túrázni is használom, pályán is jártam vele eddig nem okozott csalódást, most 3000 van benne, kopás egyenlőre nem észrevehető. Előtte Continental Sport Attack volt rajta, azzal elmentem 9000-et. Ez sem rossz gumi, de a vége felé eléggé csúszkált, kanyarban nem éreztem már biztonságosnak. a pilot power 2ct-nél az m3 sokkal jobb gumi.
Tone up, azért kérdezem mert az én s2r-em pirelli diabloval jött a kecsóé meg a battlaxal, és szerintem battlax jobb volt Hallottam róla, hogy a riválisok feljebb emelték a mércét mint amit a Power 2 ct képvisel. Nem is fordult meg a fejemben egyszer sem, hogy 2 ct-t vegyek. A Power 3-al is fenntartásaim voltak (a Pirelli felé húzott a szívem) De addig-addig nézegettem az oldalukat, hogy meggyőztek. 2013-ban piacra dobott gumi, szóval a lehető legfrissebb fejlesztés, több komponensű keverék... gondoltam próba szerencse, jövő nyár közepére úgyis lekopik.
Dunlopról egy szó. Ketten szoktunk motorozni egy barátommal, ő Dunlop GP Racer D 209-et használ. "Köridős gumi"-ként veszi őket a Hayabusájára. A használtgumi-174 le párosítással azért nem teljesen értettem egyet, de egy 20-asért megkapja a hátsó gumit és elmegy vele így is 4000-et.
Szóval ezek után legyek okos és válasszak *SCRATCH*
Gondolom a dolog nyitja, a tapasztalat, ki kell próbálni mindet és megtalálod a neked leginkább megfelelőt.
Sziasztok!
S4R-re szeretnék új szett gumit, a választásban kérném tanácsotokat. A felhasználás főleg túrázás lenne, viszont fel-fel ugranék szerpentinezni időnként, így alapvetően egy többkomponensűt gondolnék megfelelőnek. Van-e esetleg ilyen felhasználásra egy "mindentvivő", legjobb választás? Kaptam egy szett BT021-est a motorhoz, amiről megosztott véleményeket olvastam, ráadásul a DOT szám alapján 2007-es, és megmondom őszintén fosok felrakni őket, nyilván a legártalmatlanabb elcsúszás is már megbosszulja a rossz gumiválasztást, és azzal is tisztában vagyok, hogy a gumin nem kifizetődő spórolni.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv,
Zsolt Michelin Pilot Power 3-at használok egy 999-en és tökéletesen elégedett vagyok vele. Hamar bemelegszik, túrázni is használom, pályán is jártam vele eddig nem okozott csalódást, most 3000 van benne, kopás egyenlőre nem észrevehető. Előtte Continental Sport Attack volt rajta, azzal elmentem 9000-et. Ez sem rossz gumi, de a vége felé eléggé csúszkált, kanyarban nem éreztem már biztonságosnak. a pilot power 2ct-nél az m3 sokkal jobb gumi.
Tone up, azért kérdezem mert az én s2r-em pirelli diabloval jött a kecsóé meg a battlaxal, és szerintem battlax jobb volt
Sziasztok!
S4R-re szeretnék új szett gumit, a választásban kérném tanácsotokat. A felhasználás főleg túrázás lenne, viszont fel-fel ugranék szerpentinezni időnként, így alapvetően egy többkomponensűt gondolnék megfelelőnek. Van-e esetleg ilyen felhasználásra egy "mindentvivő", legjobb választás? Kaptam egy szett BT021-est a motorhoz, amiről megosztott véleményeket olvastam, ráadásul a DOT szám alapján 2007-es, és megmondom őszintén fosok felrakni őket, nyilván a legártalmatlanabb elcsúszás is már megbosszulja a rossz gumiválasztást, és azzal is tisztában vagyok, hogy a gumin nem kifizetődő spórolni.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv,
Zsolt Michelin Pilot Power 3-at használok egy 999-en és tökéletesen elégedett vagyok vele. Hamar bemelegszik, túrázni is használom, pályán is jártam vele eddig nem okozott csalódást, most 3000 van benne, kopás egyenlőre nem észrevehető. Előtte Continental Sport Attack volt rajta, azzal elmentem 9000-et. Ez sem rossz gumi, de a vége felé eléggé csúszkált, kanyarban nem éreztem már biztonságosnak.
@# rendben, felrakom. Kajakra! Ha rám hallgatsz egy métert nem mész a BT021-el. A sportec M3 egész jó kis gumi, de a rosso corsa a favorit! milyen tapasztalatod volt a bt021-el?
Sziasztok!
S4R-re szeretnék új szett gumit, a választásban kérném tanácsotokat. A felhasználás főleg túrázás lenne, viszont fel-fel ugranék szerpentinezni időnként, így alapvetően egy többkomponensűt gondolnék megfelelőnek. Van-e esetleg ilyen felhasználásra egy "mindentvivő", legjobb választás? Kaptam egy szett BT021-est a motorhoz, amiről megosztott véleményeket olvastam, ráadásul a DOT szám alapján 2007-es, és megmondom őszintén fosok felrakni őket, nyilván a legártalmatlanabb elcsúszás is már megbosszulja a rossz gumiválasztást, és azzal is tisztában vagyok, hogy a gumin nem kifizetődő spórolni.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv,
Zsolt az sem mindegy hol volt tárolva a gumi, meg kérdés, hogy milyen stílusban motorozol, mert legtöbbünknek itt elég lenne egy vaskarika is
Persze nem baj az hogy ha elalszol a motoron menet közben és supercorsa van fent. UIgye Rigo? Úgy van, úgy van!!! Nekem alváshoz eddig minden jó volt Egyébként annak ellenére, hogy nekem most Rosso Corsa van fent, szerintem ár-érték arányban a Metzeler egy nagyon jó választás. Igaz hogy az nem két-komponensű, de elég jó páros akciók szoktak lenni M3-ra és M5-re... az m3 és m5 nagyon jó gumik tényleg, hétköznapkra főleg
Sziasztok!
S4R-re szeretnék új szett gumit, a választásban kérném tanácsotokat. A felhasználás főleg túrázás lenne, viszont fel-fel ugranék szerpentinezni időnként, így alapvetően egy többkomponensűt gondolnék megfelelőnek. Van-e esetleg ilyen felhasználásra egy "mindentvivő", legjobb választás? Kaptam egy szett BT021-est a motorhoz, amiről megosztott véleményeket olvastam, ráadásul a DOT szám alapján 2007-es, és megmondom őszintén fosok felrakni őket, nyilván a legártalmatlanabb elcsúszás is már megbosszulja a rossz gumiválasztást, és azzal is tisztában vagyok, hogy a gumin nem kifizetődő spórolni.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv,
Zsolt az sem mindegy hol volt tárolva a gumi, meg kérdés, hogy milyen stílusban motorozol, mert legtöbbünknek itt elég lenne egy vaskarika is
Persze nem baj az hogy ha elalszol a motoron menet közben és supercorsa van fent. UIgye Rigo? Úgy van, úgy van!!! Nekem alváshoz eddig minden jó volt Egyébként annak ellenére, hogy nekem most Rosso Corsa van fent, szerintem ár-érték arányban a Metzeler egy nagyon jó választás. Igaz hogy az nem két-komponensű, de elég jó páros akciók szoktak lenni M3-ra és M5-re...
@# rendben, felrakom. Kajakra! Ha rám hallgatsz egy métert nem mész a BT021-el. A sportec M3 egész jó kis gumi, de a rosso corsa a favorit!
Sziasztok!
S4R-re szeretnék új szett gumit, a választásban kérném tanácsotokat. A felhasználás főleg túrázás lenne, viszont fel-fel ugranék szerpentinezni időnként, így alapvetően egy többkomponensűt gondolnék megfelelőnek. Van-e esetleg ilyen felhasználásra egy "mindentvivő", legjobb választás? Kaptam egy szett BT021-est a motorhoz, amiről megosztott véleményeket olvastam, ráadásul a DOT szám alapján 2007-es, és megmondom őszintén fosok felrakni őket, nyilván a legártalmatlanabb elcsúszás is már megbosszulja a rossz gumiválasztást, és azzal is tisztában vagyok, hogy a gumin nem kifizetődő spórolni.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv,
Zsolt az sem mindegy hol volt tárolva a gumi, meg kérdés, hogy milyen stílusban motorozol, mert legtöbbünknek itt elég lenne egy vaskarika is
Persze nem baj az hogy ha elalszol a motoron menet közben és supercorsa van fent. UIgye Rigo?
Sziasztok!
S4R-re szeretnék új szett gumit, a választásban kérném tanácsotokat. A felhasználás főleg túrázás lenne, viszont fel-fel ugranék szerpentinezni időnként, így alapvetően egy többkomponensűt gondolnék megfelelőnek. Van-e esetleg ilyen felhasználásra egy "mindentvivő", legjobb választás? Kaptam egy szett BT021-est a motorhoz, amiről megosztott véleményeket olvastam, ráadásul a DOT szám alapján 2007-es, és megmondom őszintén fosok felrakni őket, nyilván a legártalmatlanabb elcsúszás is már megbosszulja a rossz gumiválasztást, és azzal is tisztában vagyok, hogy a gumin nem kifizetődő spórolni.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv,
Zsolt én pirellit választok mindig, de sokaknak jó tapasztalata van a metzeller-el is. én mindenképp többkomponensűt választanék, pénztárcafüggően. nekem pl az van, az én stílusomban nem jön ki különbség, hogy melyik tapad jobban, annyit vettem észre, hogy a metzeler m5 többet elment mint a pirelli supercorsa sc, A pirelli rosso 2 csúszott és nem ment el többet mint a metzeler m5. azért írtam, hogy van aki ezt van aki azt. sanci M3-at fog ajánlani sztem, te M5-öt, én rosso corsa-t pattintok, ami 5-7 ezer km után gyalus. én pofáraestem a bakelitkemény gumival amivel vettem a motort, azóta leszarom hogy balfasz vagyok és 90-el megyek, tapagggyon, akár zeller akár karalábé.
Sziasztok!
S4R-re szeretnék új szett gumit, a választásban kérném tanácsotokat. A felhasználás főleg túrázás lenne, viszont fel-fel ugranék szerpentinezni időnként, így alapvetően egy többkomponensűt gondolnék megfelelőnek. Van-e esetleg ilyen felhasználásra egy "mindentvivő", legjobb választás? Kaptam egy szett BT021-est a motorhoz, amiről megosztott véleményeket olvastam, ráadásul a DOT szám alapján 2007-es, és megmondom őszintén fosok felrakni őket, nyilván a legártalmatlanabb elcsúszás is már megbosszulja a rossz gumiválasztást, és azzal is tisztában vagyok, hogy a gumin nem kifizetődő spórolni.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv,
Zsolt én pirellit választok mindig, de sokaknak jó tapasztalata van a metzeller-el is. én mindenképp többkomponensűt választanék, pénztárcafüggően. nekem pl az van, az én stílusomban nem jön ki különbség, hogy melyik tapad jobban, annyit vettem észre, hogy a metzeler m5 többet elment mint a pirelli supercorsa sc, A pirelli rosso 2 csúszott és nem ment el többet mint a metzeler m5.
Sziasztok!
S4R-re szeretnék új szett gumit, a választásban kérném tanácsotokat. A felhasználás főleg túrázás lenne, viszont fel-fel ugranék szerpentinezni időnként, így alapvetően egy többkomponensűt gondolnék megfelelőnek. Van-e esetleg ilyen felhasználásra egy "mindentvivő", legjobb választás? Kaptam egy szett BT021-est a motorhoz, amiről megosztott véleményeket olvastam, ráadásul a DOT szám alapján 2007-es, és megmondom őszintén fosok felrakni őket, nyilván a legártalmatlanabb elcsúszás is már megbosszulja a rossz gumiválasztást, és azzal is tisztában vagyok, hogy a gumin nem kifizetődő spórolni.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv,
Zsolt én pirellit választok mindig, de sokaknak jó tapasztalata van a metzeller-el is. én mindenképp többkomponensűt választanék, pénztárcafüggően. Milyen zellerrel?
Sziasztok!
S4R-re szeretnék új szett gumit, a választásban kérném tanácsotokat. A felhasználás főleg túrázás lenne, viszont fel-fel ugranék szerpentinezni időnként, így alapvetően egy többkomponensűt gondolnék megfelelőnek. Van-e esetleg ilyen felhasználásra egy "mindentvivő", legjobb választás? Kaptam egy szett BT021-est a motorhoz, amiről megosztott véleményeket olvastam, ráadásul a DOT szám alapján 2007-es, és megmondom őszintén fosok felrakni őket, nyilván a legártalmatlanabb elcsúszás is már megbosszulja a rossz gumiválasztást, és azzal is tisztában vagyok, hogy a gumin nem kifizetődő spórolni.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv,
Zsolt én pirellit választok mindig, de sokaknak jó tapasztalata van a metzeller-el is. én mindenképp többkomponensűt választanék, pénztárcafüggően.
The World Cup is one of the biggest football tourn[…]