Avatar
 ricsi
#22662
JAMAL írta: 3 years ago Csao!

A napokban vettem egy 2003as évjáratú befecskendezéses 620ie SS Ducatit. Srácok két kérdésem lenne.
Az egyik az, hogy milyen olajat rakjak bele? A gyári ajánlás 10w40.. az előző tulaj 15w50nel használta. Én 10w50re gondoltam motul 7100asbol (ezt használom a 600RR-embe, pályázás Hungaroringen, szerpentinezes vadulas és tökéletesen bírja a kiképzést)
A másik kérdésem, jól értelmezem itt a lejjebbi hozzászólásokat, hogy a csorgó kígyót meg az olajos kuplungot csak így ki lehet cserélni lényegében minden gond nélkül? Sajnos az én blokkom olajos de egy száraz kuplungert bármit megadnek.. feltételezem kell venni komplett én egy száraz kuplungot, meg ehhez való dekni csere? Vagy ennél a 620ie-nel nem működik csak újabbnal? Bár azt kétlem mert a 750 már csorgó kígyó volt és konkrétan majden ugyanaz a blokk csak 8mm-rel nagyobb a furat.

Előre is köszi
"minden gond nélkül" - lehet cserélni, kell gyártott alkatrész + bontott cuccok. a 750 még olajos volt, 900tól indultak a szárazak egyébként. kb 300e a nagyságrend, amibe az átalakítás fáj, ha találsz rá szakit
Avatar
 JAMAL
#22660
Csao!

A napokban vettem egy 2003as évjáratú befecskendezéses 620ie SS Ducatit. Srácok két kérdésem lenne.
Az egyik az, hogy milyen olajat rakjak bele? A gyári ajánlás 10w40.. az előző tulaj 15w50nel használta. Én 10w50re gondoltam motul 7100asbol (ezt használom a 600RR-embe, pályázás Hungaroringen, szerpentinezes vadulas és tökéletesen bírja a kiképzést)
A másik kérdésem, jól értelmezem itt a lejjebbi hozzászólásokat, hogy a csorgó kígyót meg az olajos kuplungot csak így ki lehet cserélni lényegében minden gond nélkül? Sajnos az én blokkom olajos de egy száraz kuplungert bármit megadnek.. feltételezem kell venni komplett én egy száraz kuplungot, meg ehhez való dekni csere? Vagy ennél a 620ie-nel nem működik csak újabbnal? Bár azt kétlem mert a 750 már csorgó kígyó volt és konkrétan majden ugyanaz a blokk csak 8mm-rel nagyobb a furat.

Előre is köszi
Avatar
 Orion
#22659
Sziasztok! Olajat szeretnék vásárolni a nem rég tulajdonommá vált 2004-es Monster 620-ie motoromba. Tudna valaki általános iránymutatást adni azzal kapcsolatban, hogy milyen viszkozitású olajat kell keresnem és mik a legismertebb / legelfogadottabb márkák? Olyan olajat szeretnék venni, amivel biztosan nem lövök mellé.

Hálás köszönet és szép napot mindenkinek!
Avatar
 vlala67
#22653
Valószínűleg a benzin higította fel az olajat. De miért nem ment bele 3 liter se, olajszűrő cserével sem?
Avatar
 Warpig
#22652
vlala67 írta: 3 years ago Sziasztok!
600-as Monstrerem van (2000-es évjárat). Lecseréltem az olajat: kijött belőle vagy öt liter. :O
Papír szerint 3,5 Liter kell bele, de nekem a nívó tetejéig csak kb. 2,6 ment bele. A motor függőlegesen állt hátsó villa emelőn. A nívót oldalsztenderen kell nézni, vagy jól csináltam így?
Nem folyik be a karbi? Akkor szokott megnőni az olaj mennyisége.
vlala67 liked this
Avatar
 vlala67
#22651
Sziasztok!
600-as Monstrerem van (2000-es évjárat). Lecseréltem az olajat: kijött belőle vagy öt liter. :O
Papír szerint 3,5 Liter kell bele, de nekem a nívó tetejéig csak kb. 2,6 ment bele. A motor függőlegesen állt hátsó villa emelőn. A nívót oldalsztenderen kell nézni, vagy jól csináltam így?
Avatar
 PistaFR
#7853
Gratulálok a motorhoz, legyen sok örömed benne, nekem nagyon bejött ez a típus.
Amikor hasonló helyzetben nemrégiben voltam, akkor azt a választ kaptam jellemzően, hogy a gyári értékeket kövessem, tehát 10W-40-et, és személyesen is ezt gondolom. Ezen felül még azt, hogy a lég-olajos blokkhoz a félszintetikus a jobb, ill. külföldi fórumon pedig a Shell Advance olajat, mint gyári olajat emelték ki szemben mással, konkrétan a sebesség váltás kisebb zaja, csattogása miatt. Nekem Motul 5100-as van benne jelenleg, azt mindenki ajánlotta, működik is rendesen, már ha tapasztalatnak lehet venni azt a 3000km-t, amit mentem vele. Rövidesen cserélem és most Shell lesz benne, ha érdekel, elmondom, lett-e változás. Praktikus tanács, ha magad végzed a cserét, a K&N KN153-as szűrő. Azon van hatlapfejű csavar, mellyel simán villáskulccsal tudsz cserélni. Én a normál szűrővel eléggé megszenvedtem...
Mondják, hogy a Ducati akkor jó ha zajos, de azért egy szerelő, vagy tulaj szakértő fülét azért vedd igényben, ha kételkedsz, mert ezt távolról nem lehet megítélni. Jó alkalom lehet egy szezonnyitón részt venni Ducatisokkal és biztosan lesz diagnózis . :-)
Üdv
2-3e forintért lehet kapni szerszámot a gyári (és azzal megegyező) szűrőhöz, 76 mm-es 14 lapú, ha igaz (ennek azêrt nézz utána ;) )
Igen tudok róla, csak akkor egy univerzális leszedőt vettem, de azzal nem tudtam normálisan hozzáférni. Akkor vettem a K&N-t, hogy egyszerű legyen a későbbi csere. Hosszabb távon nyilván gazdaságosabb a speckó leszedőt egyszer megvenni, mert a K&N szűrő ára magasabb.
Azért köszi a tanácsot!
Üdv
Nincs mit :) Közben láttam, hogy a Hiflo racing verziójának is van hatlapú "csöcse", szóval az is szóba jöhet, ha leszedő nélkül akarja valaki megoldani. A normál verzió olyan, mint a gyári.
Avatar
 Multi17
#7852
Üdv!

A napokban lettem gazdája egy 2006-os multistrada 1100-nek.
Nem tudom jól èrtettem-e az előző tulajt, de elvileg 5w30-at rakott bele amit 5 ezrenkènt cserèlt. Èn a kezelèsiben azt találtam, hogy 10w40 kell bele. Ez így van igaz? Úgy gondolom túl nagy gondot nem okozhat, annyival nem vèknyabb az olaj.
Blokknak mennyire kell zajosnak lennie? Úgy tudom a ducati zajos. Nem mondom, hogy zavaróan erősen van hangja, de hallani valamit. Nyugtassatok meg, hogy ez így jó. :D

Köszönöm a válaszokat!
Gratulálok a motorhoz, legyen sok örömed benne, nekem nagyon bejött ez a típus.
Amikor hasonló helyzetben nemrégiben voltam, akkor azt a választ kaptam jellemzően, hogy a gyári értékeket kövessem, tehát 10W-40-et, és személyesen is ezt gondolom. Ezen felül még azt, hogy a lég-olajos blokkhoz a félszintetikus a jobb, ill. külföldi fórumon pedig a Shell Advance olajat, mint gyári olajat emelték ki szemben mással, konkrétan a sebesség váltás kisebb zaja, csattogása miatt. Nekem Motul 5100-as van benne jelenleg, azt mindenki ajánlotta, működik is rendesen, már ha tapasztalatnak lehet venni azt a 3000km-t, amit mentem vele. Rövidesen cserélem és most Shell lesz benne, ha érdekel, elmondom, lett-e változás. Praktikus tanács, ha magad végzed a cserét, a K&N KN153-as szűrő. Azon van hatlapfejű csavar, mellyel simán villáskulccsal tudsz cserélni. Én a normál szűrővel eléggé megszenvedtem...
Mondják, hogy a Ducati akkor jó ha zajos, de azért egy szerelő, vagy tulaj szakértő fülét azért vedd igényben, ha kételkedsz, mert ezt távolról nem lehet megítélni. Jó alkalom lehet egy szezonnyitón részt venni Ducatisokkal és biztosan lesz diagnózis . :-)
Üdv
2-3e forintért lehet kapni szerszámot a gyári (és azzal megegyező) szűrőhöz, 76 mm-es 14 lapú, ha igaz (ennek azêrt nézz utána ;) )
Igen tudok róla, csak akkor egy univerzális leszedőt vettem, de azzal nem tudtam normálisan hozzáférni. Akkor vettem a K&N-t, hogy egyszerű legyen a későbbi csere. Hosszabb távon nyilván gazdaságosabb a speckó leszedőt egyszer megvenni, mert a K&N szűrő ára magasabb.
Azért köszi a tanácsot!
Üdv
Avatar
 Areteosz
#7851
Üdv!

A napokban lettem gazdája egy 2006-os multistrada 1100-nek.
Nem tudom jól èrtettem-e az előző tulajt, de elvileg 5w30-at rakott bele amit 5 ezrenkènt cserèlt. Èn a kezelèsiben azt találtam, hogy 10w40 kell bele. Ez így van igaz? Úgy gondolom túl nagy gondot nem okozhat, annyival nem vèknyabb az olaj.
Blokknak mennyire kell zajosnak lennie? Úgy tudom a ducati zajos. Nem mondom, hogy zavaróan erősen van hangja, de hallani valamit. Nyugtassatok meg, hogy ez így jó. :D

Köszönöm a válaszokat!

Gratulálok a géphez!

Én is újdonsült 1100-es Multi tulaj vagyok. Eddig mentem vele kb 200 km-t.
Épp ma cseréltem olajat, szűrővel. Én a gyári ajánlást tettem bele. Shell Advance Ultra 10w40, én jókat olvastam róla, normál utcai motorozásra nem hinném, hogy gond lenne vele.
Nagyszervizen is túl vagyok már a télen. (vezérműszíjak, üzemanyagszűrő, légszűrő, gyertya, láncszett...)

Remélem összefutunk vmerre majd.

Túl sok tapasztalatom nekem sincs még a motorzajról, de megnyugtatlak az enyém is jól hallható ha jár. :)

Köszönöm. Akkor grat neked is. Tartanèk már ott, hogy mehetek gurulni. Sajna a jogsit csak valamikor májusra szerzem meg.
Elvileg az enyèm valamikor nyáron volt nagyszervízen valahol pesten ahol mindent cserèltek, (Vezèrlès, szelephètag állítás) de azèrt majd megnèzem, vagy nèzetem.
A tanácsokat köszönöm!
Örülök, hogy normális segítőkèsz társaságra bukkantam a Ducatis világba :)
Avatar
 Attilahunter
#7850
Üdv!

A napokban lettem gazdája egy 2006-os multistrada 1100-nek.
Nem tudom jól èrtettem-e az előző tulajt, de elvileg 5w30-at rakott bele amit 5 ezrenkènt cserèlt. Èn a kezelèsiben azt találtam, hogy 10w40 kell bele. Ez így van igaz? Úgy gondolom túl nagy gondot nem okozhat, annyival nem vèknyabb az olaj.
Blokknak mennyire kell zajosnak lennie? Úgy tudom a ducati zajos. Nem mondom, hogy zavaróan erősen van hangja, de hallani valamit. Nyugtassatok meg, hogy ez így jó. :D

Köszönöm a válaszokat!

Gratulálok a géphez!

Én is újdonsült 1100-es Multi tulaj vagyok. Eddig mentem vele kb 200 km-t.
Épp ma cseréltem olajat, szűrővel. Én a gyári ajánlást tettem bele. Shell Advance Ultra 10w40, én jókat olvastam róla, normál utcai motorozásra nem hinném, hogy gond lenne vele.
Nagyszervizen is túl vagyok már a télen. (vezérműszíjak, üzemanyagszűrő, légszűrő, gyertya, láncszett...)

Remélem összefutunk vmerre majd.

Túl sok tapasztalatom nekem sincs még a motorzajról, de megnyugtatlak az enyém is jól hallható ha jár. :)
Avatar
 Attilahunter
#7849
Üdv!

A napokban lettem gazdája egy 2006-os multistrada 1100-nek.
Nem tudom jól èrtettem-e az előző tulajt, de elvileg 5w30-at rakott bele amit 5 ezrenkènt cserèlt. Èn a kezelèsiben azt találtam, hogy 10w40 kell bele. Ez így van igaz? Úgy gondolom túl nagy gondot nem okozhat, annyival nem vèknyabb az olaj.
Blokknak mennyire kell zajosnak lennie? Úgy tudom a ducati zajos. Nem mondom, hogy zavaróan erősen van hangja, de hallani valamit. Nyugtassatok meg, hogy ez így jó. :D

Köszönöm a válaszokat!
Gratulálok a motorhoz, legyen sok örömed benne, nekem nagyon bejött ez a típus.
Amikor hasonló helyzetben nemrégiben voltam, akkor azt a választ kaptam jellemzően, hogy a gyári értékeket kövessem, tehát 10W-40-et, és személyesen is ezt gondolom. Ezen felül még azt, hogy a lég-olajos blokkhoz a félszintetikus a jobb, ill. külföldi fórumon pedig a Shell Advance olajat, mint gyári olajat emelték ki szemben mással, konkrétan a sebesség váltás kisebb zaja, csattogása miatt. Nekem Motul 5100-as van benne jelenleg, azt mindenki ajánlotta, működik is rendesen, már ha tapasztalatnak lehet venni azt a 3000km-t, amit mentem vele. Rövidesen cserélem és most Shell lesz benne, ha érdekel, elmondom, lett-e változás. Praktikus tanács, ha magad végzed a cserét, a K&N KN153-as szűrő. Azon van hatlapfejű csavar, mellyel simán villáskulccsal tudsz cserélni. Én a normál szűrővel eléggé megszenvedtem...
Mondják, hogy a Ducati akkor jó ha zajos, de azért egy szerelő, vagy tulaj szakértő fülét azért vedd igényben, ha kételkedsz, mert ezt távolról nem lehet megítélni. Jó alkalom lehet egy szezonnyitón részt venni Ducatisokkal és biztosan lesz diagnózis . :-)
Üdv
2-3e forintért lehet kapni szerszámot a gyári (és azzal megegyező) szűrőhöz, 76 mm-es 14 lapú, ha igaz (ennek azêrt nézz utána ;) )

Én nemrég vettem Bahco olajszűrő leszedőt. 74mm 8 lapú (a sarkoknál 76mm), ami egyébként Fiat olajszűrőkhöz való eredetileg. 1500 ft volt. Tökéletesen illeszkedik a gyári ducati olajszűrőre. Épp egy órája cseréltem az olajat és szűrőt, várva a hétvégi jó időt.
Avatar
 PistaFR
#7848
Üdv!

A napokban lettem gazdája egy 2006-os multistrada 1100-nek.
Nem tudom jól èrtettem-e az előző tulajt, de elvileg 5w30-at rakott bele amit 5 ezrenkènt cserèlt. Èn a kezelèsiben azt találtam, hogy 10w40 kell bele. Ez így van igaz? Úgy gondolom túl nagy gondot nem okozhat, annyival nem vèknyabb az olaj.
Blokknak mennyire kell zajosnak lennie? Úgy tudom a ducati zajos. Nem mondom, hogy zavaróan erősen van hangja, de hallani valamit. Nyugtassatok meg, hogy ez így jó. :D

Köszönöm a válaszokat!
Gratulálok a motorhoz, legyen sok örömed benne, nekem nagyon bejött ez a típus.
Amikor hasonló helyzetben nemrégiben voltam, akkor azt a választ kaptam jellemzően, hogy a gyári értékeket kövessem, tehát 10W-40-et, és személyesen is ezt gondolom. Ezen felül még azt, hogy a lég-olajos blokkhoz a félszintetikus a jobb, ill. külföldi fórumon pedig a Shell Advance olajat, mint gyári olajat emelték ki szemben mással, konkrétan a sebesség váltás kisebb zaja, csattogása miatt. Nekem Motul 5100-as van benne jelenleg, azt mindenki ajánlotta, működik is rendesen, már ha tapasztalatnak lehet venni azt a 3000km-t, amit mentem vele. Rövidesen cserélem és most Shell lesz benne, ha érdekel, elmondom, lett-e változás. Praktikus tanács, ha magad végzed a cserét, a K&N KN153-as szűrő. Azon van hatlapfejű csavar, mellyel simán villáskulccsal tudsz cserélni. Én a normál szűrővel eléggé megszenvedtem...
Mondják, hogy a Ducati akkor jó ha zajos, de azért egy szerelő, vagy tulaj szakértő fülét azért vedd igényben, ha kételkedsz, mert ezt távolról nem lehet megítélni. Jó alkalom lehet egy szezonnyitón részt venni Ducatisokkal és biztosan lesz diagnózis . :-)
Üdv
2-3e forintért lehet kapni szerszámot a gyári (és azzal megegyező) szűrőhöz, 76 mm-es 14 lapú, ha igaz (ennek azêrt nézz utána ;) )
Avatar
 DieselManiaco
#7847
Üdv!

A napokban lettem gazdája egy 2006-os multistrada 1100-nek.
Nem tudom jól èrtettem-e az előző tulajt, de elvileg 5w30-at rakott bele amit 5 ezrenkènt cserèlt. Èn a kezelèsiben azt találtam, hogy 10w40 kell bele. Ez így van igaz? Úgy gondolom túl nagy gondot nem okozhat, annyival nem vèknyabb az olaj.
Blokknak mennyire kell zajosnak lennie? Úgy tudom a ducati zajos. Nem mondom, hogy zavaróan erősen van hangja, de hallani valamit. Nyugtassatok meg, hogy ez így jó. :D

Köszönöm a válaszokat!
Gratulálok a motorhoz, legyen sok örömed benne, nekem nagyon bejött ez a típus.
Amikor hasonló helyzetben nemrégiben voltam, akkor azt a választ kaptam jellemzően, hogy a gyári értékeket kövessem, tehát 10W-40-et, és személyesen is ezt gondolom. Ezen felül még azt, hogy a lég-olajos blokkhoz a félszintetikus a jobb, ill. külföldi fórumon pedig a Shell Advance olajat, mint gyári olajat emelték ki szemben mással, konkrétan a sebesség váltás kisebb zaja, csattogása miatt. Nekem Motul 5100-as van benne jelenleg, azt mindenki ajánlotta, működik is rendesen, már ha tapasztalatnak lehet venni azt a 3000km-t, amit mentem vele. Rövidesen cserélem és most Shell lesz benne, ha érdekel, elmondom, lett-e változás. Praktikus tanács, ha magad végzed a cserét, a K&N KN153-as szűrő. Azon van hatlapfejű csavar, mellyel simán villáskulccsal tudsz cserélni. Én a normál szűrővel eléggé megszenvedtem...
Mondják, hogy a Ducati akkor jó ha zajos, de azért egy szerelő, vagy tulaj szakértő fülét azért vedd igényben, ha kételkedsz, mert ezt távolról nem lehet megítélni. Jó alkalom lehet egy szezonnyitón részt venni Ducatisokkal és biztosan lesz diagnózis . :-)
Üdv
Köszönöm szèpen! A gyári olajat már a shell olajválasztóaba megkerestem. Szimpatikus nagyon, mivel nem kőolaj hanem földgáz alapú az alapolaj. Az olajszűrőre adott tanácsot is köszönöm.
Remèlem rèszt tudok venni majd valamilyen ducatis rendezvènyen.

Üdv.
Én talán inkább 50-eset tennék bele.
Én Monsterbe 20w50 Motult használok, nincs panasz.
Avatar
 Areteosz
#7846
Üdv!

A napokban lettem gazdája egy 2006-os multistrada 1100-nek.
Nem tudom jól èrtettem-e az előző tulajt, de elvileg 5w30-at rakott bele amit 5 ezrenkènt cserèlt. Èn a kezelèsiben azt találtam, hogy 10w40 kell bele. Ez így van igaz? Úgy gondolom túl nagy gondot nem okozhat, annyival nem vèknyabb az olaj.
Blokknak mennyire kell zajosnak lennie? Úgy tudom a ducati zajos. Nem mondom, hogy zavaróan erősen van hangja, de hallani valamit. Nyugtassatok meg, hogy ez így jó. :D

Köszönöm a válaszokat!
Gratulálok a motorhoz, legyen sok örömed benne, nekem nagyon bejött ez a típus.
Amikor hasonló helyzetben nemrégiben voltam, akkor azt a választ kaptam jellemzően, hogy a gyári értékeket kövessem, tehát 10W-40-et, és személyesen is ezt gondolom. Ezen felül még azt, hogy a lég-olajos blokkhoz a félszintetikus a jobb, ill. külföldi fórumon pedig a Shell Advance olajat, mint gyári olajat emelték ki szemben mással, konkrétan a sebesség váltás kisebb zaja, csattogása miatt. Nekem Motul 5100-as van benne jelenleg, azt mindenki ajánlotta, működik is rendesen, már ha tapasztalatnak lehet venni azt a 3000km-t, amit mentem vele. Rövidesen cserélem és most Shell lesz benne, ha érdekel, elmondom, lett-e változás. Praktikus tanács, ha magad végzed a cserét, a K&N KN153-as szűrő. Azon van hatlapfejű csavar, mellyel simán villáskulccsal tudsz cserélni. Én a normál szűrővel eléggé megszenvedtem...
Mondják, hogy a Ducati akkor jó ha zajos, de azért egy szerelő, vagy tulaj szakértő fülét azért vedd igényben, ha kételkedsz, mert ezt távolról nem lehet megítélni. Jó alkalom lehet egy szezonnyitón részt venni Ducatisokkal és biztosan lesz diagnózis . :-)
Üdv
Köszönöm szèpen! A gyári olajat már a shell olajválasztóaba megkerestem. Szimpatikus nagyon, mivel nem kőolaj hanem földgáz alapú az alapolaj. Az olajszűrőre adott tanácsot is köszönöm.
Remèlem rèszt tudok venni majd valamilyen ducatis rendezvènyen.

Üdv.
Avatar
 Multi17
#7845
Üdv!

A napokban lettem gazdája egy 2006-os multistrada 1100-nek.
Nem tudom jól èrtettem-e az előző tulajt, de elvileg 5w30-at rakott bele amit 5 ezrenkènt cserèlt. Èn a kezelèsiben azt találtam, hogy 10w40 kell bele. Ez így van igaz? Úgy gondolom túl nagy gondot nem okozhat, annyival nem vèknyabb az olaj.
Blokknak mennyire kell zajosnak lennie? Úgy tudom a ducati zajos. Nem mondom, hogy zavaróan erősen van hangja, de hallani valamit. Nyugtassatok meg, hogy ez így jó. :D

Köszönöm a válaszokat!
Gratulálok a motorhoz, legyen sok örömed benne, nekem nagyon bejött ez a típus.
Amikor hasonló helyzetben nemrégiben voltam, akkor azt a választ kaptam jellemzően, hogy a gyári értékeket kövessem, tehát 10W-40-et, és személyesen is ezt gondolom. Ezen felül még azt, hogy a lég-olajos blokkhoz a félszintetikus a jobb, ill. külföldi fórumon pedig a Shell Advance olajat, mint gyári olajat emelték ki szemben mással, konkrétan a sebesség váltás kisebb zaja, csattogása miatt. Nekem Motul 5100-as van benne jelenleg, azt mindenki ajánlotta, működik is rendesen, már ha tapasztalatnak lehet venni azt a 3000km-t, amit mentem vele. Rövidesen cserélem és most Shell lesz benne, ha érdekel, elmondom, lett-e változás. Praktikus tanács, ha magad végzed a cserét, a K&N KN153-as szűrő. Azon van hatlapfejű csavar, mellyel simán villáskulccsal tudsz cserélni. Én a normál szűrővel eléggé megszenvedtem...
Mondják, hogy a Ducati akkor jó ha zajos, de azért egy szerelő, vagy tulaj szakértő fülét azért vedd igényben, ha kételkedsz, mert ezt távolról nem lehet megítélni. Jó alkalom lehet egy szezonnyitón részt venni Ducatisokkal és biztosan lesz diagnózis . :-)
Üdv
Avatar
 Areteosz
#7844
Üdv!

A napokban lettem gazdája egy 2006-os multistrada 1100-nek.
Nem tudom jól èrtettem-e az előző tulajt, de elvileg 5w30-at rakott bele amit 5 ezrenkènt cserèlt. Èn a kezelèsiben azt találtam, hogy 10w40 kell bele. Ez így van igaz? Úgy gondolom túl nagy gondot nem okozhat, annyival nem vèknyabb az olaj.
Blokknak mennyire kell zajosnak lennie? Úgy tudom a ducati zajos. Nem mondom, hogy zavaróan erősen van hangja, de hallani valamit. Nyugtassatok meg, hogy ez így jó. :D

Köszönöm a válaszokat!
Avatar
 harpi
#7843
Sziasztok!
Nincs valakinek elfekvőbe egy gyári olajszűrő? 992cm3 motorba kellene monster 1000i/2003!
Avatar
 uszokrepper
#7842
ez szárazkuplungos volt, meg volt rajta egy csomó extra, aztán itt árulták a forumon az alkatréseket, gondolom beszámításnál nem akarták kifizetni az extrákat. Ha a full gas-tól úgy vetted, hogy ez szárazkuplungos akkor keress egy ügyvédet szerintem

Ja magánszemélytől vettem. Én vagyok a 7ik tulaj ami kicsit gyanura ad okot egy 10 éves motornál de reméljük a legjobbakat :)
A kuplung tuti olajosra visszalett alakítva ez már biztos.
Avatar
 dino74
#7841
ez szárazkuplungos volt, meg volt rajta egy csomó extra, aztán itt árulták a forumon az alkatréseket, gondolom beszámításnál nem akarták kifizetni az extrákat. Ha a full gas-tól úgy vetted, hogy ez szárazkuplungos akkor keress egy ügyvédet szerintem
Avatar
 uszokrepper
#7839
A szóban forgó szárazkuplung már az én motoromon csörög.Akitöl vetted a motort eladott róla minden extrát.Azon a 848 on már a gyári olajos kuplung van.Ha azt mondta,hogy szárazkuplungos,akkor valószinü átvágott.A képen látható szett lett ki szerelve a motorodbol.Erröl van a full gas számla.

Egyébként igazad van mivel itt a kép a motorról és az olaj betöltő nyilás minden a régi...azt hiszem ideje lesz lekapni a deklit...
Inkább hívd fel az előző tulajdonost, hivatkozva a Balázs által írtakra. Egyszerűbb, mint a szerelni feleslegesen,az egy olajos kuplung lesz. Ha átvágtak, akár feljelentést is tehetsz, illetve ezzel fenyegetve jelentősebb összeget visszakérni. Én szomorú lennék ha ez történt volna velem.

Hát igen ez innentől elég érdekes történet. Sajnos messze vagyok a motortól még három hétig de addig is gyűjtöm az infókat.
@BAZSI Ki se tértünk rá. A hangját betudtam a "ducati" hangnak. Gyönyörű szép házra és környezetre hagyatkozva ahonnan vettem a motort meg se néztem a szervíz papírokat.
@76 Sajnos a számla nem írja. De gondolom a Full Gasnál a megfelelőt rakják bele. Kérdés hogy 15w-50 vagy 10W-40...
@EchoPeti1 Köszönöm szépen az infót.
Avatar
 EchoPeti1
#7838

Na pontosan ez a durva :D Itt áll a Full-GAS-os száámla a kezemben fél millióft-al rajta ait az előző tuilaj cisnáltatott és nem "átlátszó" a kuplung fedél...ezt elég érdekesnek találom...?!

Nem lehet, hogy csak az anti- hopping szett került bele?

Hmm mi is ez az anti hopping szett? Google-n nem találtam rá hogy milyen különbség van száraz kuplung és-e között, holott az ára amit magyar oldalon néztem egyezik azzal ami a régi számlán van.
Anti hopping: csúszó kuplung
https://motorblokk.gportal.hu/gindex.ph ... id=2825693
Avatar
 EchoPeti1
#7836
A szóban forgó szárazkuplung már az én motoromon csörög.Akitöl vetted a motort eladott róla minden extrát.Azon a 848 on már a gyári olajos kuplung van.Ha azt mondta,hogy szárazkuplungos,akkor valószinü átvágott.A képen látható szett lett ki szerelve a motorodbol.Erröl van a full gas számla.

Egyébként igazad van mivel itt a kép a motorról és az olaj betöltő nyilás minden a régi...azt hiszem ideje lesz lekapni a deklit...
Gyárilag elvileg 3,7 litert ír elő szűrő cserével együtt.
Avatar
 gonosz
#7835
A szóban forgó szárazkuplung már az én motoromon csörög.Akitöl vetted a motort eladott róla minden extrát.Azon a 848 on már a gyári olajos kuplung van.Ha azt mondta,hogy szárazkuplungos,akkor valószinü átvágott.A képen látható szett lett ki szerelve a motorodbol.Erröl van a full gas számla.

Egyébként igazad van mivel itt a kép a motorról és az olaj betöltő nyilás minden a régi...azt hiszem ideje lesz lekapni a deklit...
Már csak arra lennék kíváncsi, hogy a számla vagy a tulaj állítása az igaz/hamis? Azért ez nem egy kis tétel, amit esetleg elnéztek...
Avatar
 76
#7834
Ilyen ez a ducati! :D
itt a kuplungok és a tulajok furcsán cserélődnek! :D
Avatar
 G.B.
#7833
A szóban forgó szárazkuplung már az én motoromon csörög.Akitöl vetted a motort eladott róla minden extrát.Azon a 848 on már a gyári olajos kuplung van.Ha azt mondta,hogy szárazkuplungos,akkor valószinü átvágott.A képen látható szett lett ki szerelve a motorodbol.Erröl van a full gas számla.

Egyébként igazad van mivel itt a kép a motorról és az olaj betöltő nyilás minden a régi...azt hiszem ideje lesz lekapni a deklit...
Nem kell levenned, ez olajos :(
Avatar
 BAZSI
#7832
A szóban forgó szárazkuplung már az én motoromon csörög.Akitöl vetted a motort eladott róla minden extrát.Azon a 848 on már a gyári olajos kuplung van.Ha azt mondta,hogy szárazkuplungos,akkor valószinü átvágott.A képen látható szett lett ki szerelve a motorodbol.Erröl van a full gas számla.

Egyébként igazad van mivel itt a kép a motorról és az olaj betöltő nyilás minden a régi...azt hiszem ideje lesz lekapni a deklit...
Hát én kiváncsi vagyok,mit mondott a srác,mielött megvetted a motort?
Avatar
 Kajakman
#7831
A szóban forgó szárazkuplung már az én motoromon csörög.Akitöl vetted a motort eladott róla minden extrát.Azon a 848 on már a gyári olajos kuplung van.Ha azt mondta,hogy szárazkuplungos,akkor valószinü átvágott.A képen látható szett lett ki szerelve a motorodbol.Erröl van a full gas számla.

Egyébként igazad van mivel itt a kép a motorról és az olaj betöltő nyilás minden a régi...azt hiszem ideje lesz lekapni a deklit...
Inkább hívd fel az előző tulajdonost, hivatkozva a Balázs által írtakra. Egyszerűbb, mint a szerelni feleslegesen,az egy olajos kuplung lesz. Ha átvágtak, akár feljelentést is tehetsz, illetve ezzel fenyegetve jelentősebb összeget visszakérni. Én szomorú lennék ha ez történt volna velem.
Avatar
 uszokrepper
#7830
A szóban forgó szárazkuplung már az én motoromon csörög.Akitöl vetted a motort eladott róla minden extrát.Azon a 848 on már a gyári olajos kuplung van.Ha azt mondta,hogy szárazkuplungos,akkor valószinü átvágott.A képen látható szett lett ki szerelve a motorodbol.Erröl van a full gas számla.

Egyébként igazad van mivel itt a kép a motorról és az olaj betöltő nyilás minden a régi...azt hiszem ideje lesz lekapni a deklit...
Csatolmányok:
img_2095.jpg
img_2095.jpg (1.26 MiB) Megtekintve 23148 alkalommal
Avatar
 uszokrepper
#7829
A szóban forgó szárazkuplung már az én motoromon csörög.Akitöl vetted a motort eladott róla minden extrát.Azon a 848 on már a gyári olajos kuplung van.Ha azt mondta,hogy szárazkuplungos,akkor valószinü átvágott.A képen látható szett lett ki szerelve a motorodbol.Erröl van a full gas számla.


Hmm értelek. De akkor hogy lehet hogy az enyém is "csörög" mint ahogy egy száraz kuplung szokott?
És a számlán amugy az áll hogy az átalakítás vagyis a száraz kuplung beszerelése került ennyibe. Érdekes.
Avatar
 BAZSI
#7828
A szóban forgó szárazkuplung már az én motoromon csörög.Akitöl vetted a motort eladott róla minden extrát.Azon a 848 on már a gyári olajos kuplung van.Ha azt mondta,hogy szárazkuplungos,akkor valószinü átvágott.A képen látható szett lett ki szerelve a motorodbol.Erröl van a full gas számla.
Csatolmányok:
20181026_235112.jpg
20181026_235112.jpg (1.18 MiB) Megtekintve 23148 alkalommal
s-l1600_0.jpg
s-l1600_0.jpg (878.31 KiB) Megtekintve 23148 alkalommal
Avatar
 dino74
#7827

Na pontosan ez a durva :D Itt áll a Full-GAS-os száámla a kezemben fél millióft-al rajta ait az előző tuilaj cisnáltatott és nem "átlátszó" a kuplung fedél...ezt elég érdekesnek találom...?!

Az nem lehet, hogy át lett alakítva száraz kuplungosra, de feltették rá az eredeti (zárt) kuplungfedelet?

Én is erre tudok csak gondolni hogy az eredeti fedél került fel rá. Mert hang és minden egyezik ami száraz kuplungra hasonlít na meg ja a számla.
a képen olajos a kuplung
Avatar
 uszokrepper
#7826
a kép amit feltettél azon nincs átalakítva

Na pontosan ez a durva :D Itt áll a Full-GAS-os száámla a kezemben fél millióft-al rajta ait az előző tuilaj cisnáltatott és nem "átlátszó" a kuplung fedél...ezt elég érdekesnek találom...?!

Nem lehet, hogy csak az anti- hopping szett került bele?

Hmm mi is ez az anti hopping szett? Google-n nem találtam rá hogy milyen különbség van száraz kuplung és-e között, holott az ára amit magyar oldalon néztem egyezik azzal ami a régi számlán van.
Avatar
 uszokrepper
#7825
a kép amit feltettél azon nincs átalakítva

Na pontosan ez a durva :D Itt áll a Full-GAS-os száámla a kezemben fél millióft-al rajta ait az előző tuilaj cisnáltatott és nem "átlátszó" a kuplung fedél...ezt elég érdekesnek találom...?!

Az nem lehet, hogy át lett alakítva száraz kuplungosra, de feltették rá az eredeti (zárt) kuplungfedelet?

Én is erre tudok csak gondolni hogy az eredeti fedél került fel rá. Mert hang és minden egyezik ami száraz kuplungra hasonlít na meg ja a számla.
Avatar
 Dani
#7824

Át lett alakítva szárazra az előző tulaj által!
Köszönöm szépen:
a kép amit feltettél azon nincs átalakítva

Na pontosan ez a durva :D Itt áll a Full-GAS-os száámla a kezemben fél millióft-al rajta ait az előző tuilaj cisnáltatott és nem "átlátszó" a kuplung fedél...ezt elég érdekesnek találom...?!

Nem lehet, hogy csak az anti- hopping szett került bele?
Avatar
 Istvánxxx
#7823

Át lett alakítva szárazra az előző tulaj által!
Köszönöm szépen:
a kép amit feltettél azon nincs átalakítva

Na pontosan ez a durva :D Itt áll a Full-GAS-os száámla a kezemben fél millióft-al rajta ait az előző tuilaj cisnáltatott és nem "átlátszó" a kuplung fedél...ezt elég érdekesnek találom...?!

Az nem lehet, hogy át lett alakítva száraz kuplungosra, de feltették rá az eredeti (zárt) kuplungfedelet?
Avatar
 uszokrepper
#7822
a 848 nem szárazkuplungos!

Át lett alakítva szárazra az előző tulaj által!
Köszönöm szépen:
Ha száraz, ha nem, annyi kell ami a gyári érték.
a kép amit feltettél azon nincs átalakítva

Na pontosan ez a durva :D Itt áll a Full-GAS-os száámla a kezemben fél millióft-al rajta ait az előző tuilaj cisnáltatott és nem "átlátszó" a kuplung fedél...ezt elég érdekesnek találom...?!
Avatar
 dino74
#7821
Sziasztok. Egy 2007-es 848-as új tulajdonosa lettem. A kérdésem hogy mennyi olajat kell beletöltsek száraz kuplung esetén? Bocsánaat ha nagyon amatőr a kérdésem de a száraz kuplungról annyit tudok hogy oda nem jut motor olaj ebből gondolom hogy akkor kevesebb kell bele mint a gyári érték?

Köszönöm szépen a válaszokat előre is.

Üdv.: Ádám
a 848 nem szárazkuplungos!

Át lett alakítva szárazra az előző tulaj által!
Köszönöm szépen:
Sziasztok. Egy 2007-es 848-as új tulajdonosa lettem. A kérdésem hogy mennyi olajat kell beletöltsek száraz kuplung esetén? Bocsánaat ha nagyon amatőr a kérdésem de a száraz kuplungról annyit tudok hogy oda nem jut motor olaj ebből gondolom hogy akkor kevesebb kell bele mint a gyári érték?

Köszönöm szépen a válaszokat előre is.

Üdv.: Ádám
Ha száraz, ha nem, annyi kell ami a gyári érték.
a kép amit feltettél azon nincs átalakítva
Avatar
 uszokrepper
#7820
Sziasztok. Egy 2007-es 848-as új tulajdonosa lettem. A kérdésem hogy mennyi olajat kell beletöltsek száraz kuplung esetén? Bocsánaat ha nagyon amatőr a kérdésem de a száraz kuplungról annyit tudok hogy oda nem jut motor olaj ebből gondolom hogy akkor kevesebb kell bele mint a gyári érték?

Köszönöm szépen a válaszokat előre is.

Üdv.: Ádám
a 848 nem szárazkuplungos!

Át lett alakítva szárazra az előző tulaj által!
Köszönöm szépen:
Sziasztok. Egy 2007-es 848-as új tulajdonosa lettem. A kérdésem hogy mennyi olajat kell beletöltsek száraz kuplung esetén? Bocsánaat ha nagyon amatőr a kérdésem de a száraz kuplungról annyit tudok hogy oda nem jut motor olaj ebből gondolom hogy akkor kevesebb kell bele mint a gyári érték?

Köszönöm szépen a válaszokat előre is.

Üdv.: Ádám
Ha száraz, ha nem, annyi kell ami a gyári érték.
 PETTI
#7819
Sziasztok. Egy 2007-es 848-as új tulajdonosa lettem. A kérdésem hogy mennyi olajat kell beletöltsek száraz kuplung esetén? Bocsánaat ha nagyon amatőr a kérdésem de a száraz kuplungról annyit tudok hogy oda nem jut motor olaj ebből gondolom hogy akkor kevesebb kell bele mint a gyári érték?

Köszönöm szépen a válaszokat előre is.

Üdv.: Ádám
Ha száraz, ha nem, annyi kell ami a gyári érték.
Avatar
 ricsi
#7818
Sziasztok. Egy 2007-es 848-as új tulajdonosa lettem. A kérdésem hogy mennyi olajat kell beletöltsek száraz kuplung esetén? Bocsánaat ha nagyon amatőr a kérdésem de a száraz kuplungról annyit tudok hogy oda nem jut motor olaj ebből gondolom hogy akkor kevesebb kell bele mint a gyári érték?

Köszönöm szépen a válaszokat előre is.

Üdv.: Ádám
a 848 nem szárazkuplungos!
Avatar
 uszokrepper
#7817
Sziasztok. Egy 2007-es 848-as új tulajdonosa lettem. A kérdésem hogy mennyi olajat kell beletöltsek száraz kuplung esetén? Bocsánaat ha nagyon amatőr a kérdésem de a száraz kuplungról annyit tudok hogy oda nem jut motor olaj ebből gondolom hogy akkor kevesebb kell bele mint a gyári érték?

Köszönöm szépen a válaszokat előre is.

Üdv.: Ádám
Csatolmányok:
nevtelen02.jpg
nevtelen02.jpg (258.1 KiB) Megtekintve 23148 alkalommal
Avatar
 szilchi
#7816
Szép estét. Egy 2000-s Monster 750-be milyen olajat ajánlanátok? És mennyi megy bele? Köszönöm előre is.
Avatar
 dino74
#7815
Szia. 3,6 ment bele, majd átjárattam, szűrőbe is menjen. Utána ráment +2dl. Mostanra berendeltem +4liter olajat mert előszeretettel csipegeti. 300km megtétele után mindig belemegy 5dl olaj.
Ez azért szerintem kirívóan sok. Nekem S4R nyitott rendszerrel de nem ráállított elektronikával 6000 km alatt csipeget belőle annyit, hogy még bőven az alsó csík fölött van az olaj szint. A szintet függőleges állásban nézd holtponton.
Nekem a dvt multi 500km kiszippantott annyit, hogy nem látszódott az olaj az ablakban. És nem füstölt!
Avatar
 EchoPeti1
#7814
Szia. 3,6 ment bele, majd átjárattam, szűrőbe is menjen. Utána ráment +2dl. Mostanra berendeltem +4liter olajat mert előszeretettel csipegeti. 300km megtétele után mindig belemegy 5dl olaj.
Ez azért szerintem kirívóan sok. Nekem S4R nyitott rendszerrel de nem ráállított elektronikával 6000 km alatt csipeget belőle annyit, hogy még bőven az alsó csík fölött van az olaj szint. A szintet függőleges állásban nézd holtponton.
Avatar
 alpha_industries
#7813
Szia. 3,6 ment bele, majd átjárattam, szűrőbe is menjen. Utána ráment +2dl. Mostanra berendeltem +4liter olajat mert előszeretettel csipegeti. 300km megtétele után mindig belemegy 5dl olaj.
Avatar
 76
#7812
Sziasztok!

Adott egy S4R 2004-es, most volt friss olajcsere Motul 7100 + szűrő. Átjáratás után rátöltöttem, nivó szint középtartományban van. Azóta gurultam vele 500 km-ert, s arra lettem figyelmes a mai nap, hogy teljesen lement a minimális nivó szint alá..... megdöntöm jobbra akkor felmegy , de álló helyzetben szint alatt van jóval... Még nem töltöttem rá, de gondolom hiányzik van 4-5 dl..... Számomra ez semennyire sem természetes, szerintetek? Irány MotoRosso? U.I : Teljesen nyitott kipufogó, Power Commander hozzáigazítva....

Köszönöm a válaszokat!
mennyit toltottel bele az elején? Asszem olyan 3.5L kelhet bele,de nézz utána.
Avatar
 Hakami
#7811
Sziasztok!
Látom kiveséztétek már a xado olajakat :) Régebben, mi is ilyen szkeptikusan álltunk a xado termékekhez a cégnél. Úgy 7-8 évvel ezelőtt, az egyik forgalmazó erőteljes unszolására kipróbáltuk a terméket. Megbíztunk bennük mert régi nagyon jó kapcsolatban álltunk velük és gondoltuk hogy nem akarnak rosszat. Ők már évek óta tesztelték saját járműparkjukon. Azóta nálunk is az összes céges autóban és a saját autóinkban, szüleim, ismerőseim autóiban használjuk a xado mosót, revitalizálókat és olajakat. Ez idő alatt még senkinek nem tette tönkre az autóját, sőt szinte mindenki pozitívan nyilatkozott. A legrosszabb visszajelzés az volt, hogy nem tapasztalt változást. Van egy váltó felújítással foglalkozó szaki, ő minden keze közé kerülő váltóba tesz xadot. Pár éve az egyik nagy német autós magazin teszteltette le és ők is csupa jót írtak róla. HA egyszer a kezem ügyébe kerül, elküldöm annak akit érdekel. Nem reklámnak szántam ezt, direkt nem is írtam cégneveket. Mindenkinek meg van a saját véleménye és igen, sok szarral találkoztunk már jópáran, ami után nem bizakodó az ember. De nem feltétlenül szar az, amit nem nyomnak minden irányból az arcunkba a reklámok.

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]

What is the 1X2 Asian Handicap bet? Is this type o[…]