Avatar
 alpha_industries
#7810
Sziasztok!

Adott egy S4R 2004-es, most volt friss olajcsere Motul 7100 + szűrő. Átjáratás után rátöltöttem, nivó szint középtartományban van. Azóta gurultam vele 500 km-ert, s arra lettem figyelmes a mai nap, hogy teljesen lement a minimális nivó szint alá..... megdöntöm jobbra akkor felmegy , de álló helyzetben szint alatt van jóval... Még nem töltöttem rá, de gondolom hiányzik van 4-5 dl..... Számomra ez semennyire sem természetes, szerintetek? Irány MotoRosso? U.I : Teljesen nyitott kipufogó, Power Commander hozzáigazítva....

Köszönöm a válaszokat!
Avatar
 PistaFR
#7809
Sziasztok!
Komplett olajcseréhez honnan szoktátok a többi kiegészítőt megvásárolni? (Olajszűrű, stb. stb.)
[Illetve mit szoktatok cserélni, mert nekem ez lesz az első motor olajcserém egyedül.]
Monster 695
Köszönöm előre is.
Olajat innen vettem: https://aruhaz.kauffer.hu/index.php?pag ... rand=Motul

Olajszűrőt pedig gyárit, egyet a Motorossoban, egyet meg a Motorradban (bocs Laci, eszembe jutott, hogy tuti lesz a szezonban mégegy olajcserém, és pont arra jártam :) )
Avatar
 Istvánxxx
#7807
Sziasztok!
Komplett olajcseréhez honnan szoktátok a többi kiegészítőt megvásárolni? (Olajszűrű, stb. stb.)
[Illetve mit szoktatok cserélni, mert nekem ez lesz az első motor olajcserém egyedül.]
Monster 695
Köszönöm előre is.

Tavaly többen is ajánlották itt ezt:
http://www.shellshop.hu/203-motorkerekpar-olajok/
Hivatalos Shell forgalmazó.
Monster 620-hoz olajszűrő volt a Unix-ban (Man).
Levegőszűrőt is adtak, de az nem lett jó, a rendszerük rossz terméket hoz, kisebbet adtak (azt hiszem a 600-asba valót). Azt végül a szerelő rendelte valahonnan.
Esetleg innen:
http://ducatiwebshop.maleducati.hu/
Avatar
 Pohi
#7806
Sziasztok!
Komplett olajcseréhez honnan szoktátok a többi kiegészítőt megvásárolni? (Olajszűrű, stb. stb.)
[Illetve mit szoktatok cserélni, mert nekem ez lesz az első motor olajcserém egyedül.]
Monster 695
Köszönöm előre is.
Avatar
 dino74
#7805
Különben én sosem hittem és most sem hiszek ezekben a szarokban de egyszer egy skoda formannal hazajöttem balatonról víz nélkül, és a haverom szerint az mentette meg a motorját, hogy volt benne metabond. Attól vagy nem, de egy hengerfejtömítést leszámítvá más baja nem lett.
Bakker, so'se tudtam, hogy a favoritot forman-nak is hivtak. Ma is tanultam valamit :) Gondolom, hogy minel egyszerubb es teljesitmenytelenebb egy motor, annal jobban birja az ilyen sziberia teszteket :) A forman fenykoraban 7 loerovel volt erosebb, mint a 61 lovas multi 620, de a legtobbet a joval gyengebb, 54 lovasbol adtak el. Es porlasztos volt, ami felert egy mai interkulerrel, annyi benzint eresztett be arra a nehany lora, hogy hutesnek is siman megfelelt :) Ez meg mar vegkepp nem tartozik a targyhoz, de a forman 840kg.
pick up favorite volt a forman
Avatar
 baseldon
#7804
Különben én sosem hittem és most sem hiszek ezekben a szarokban de egyszer egy skoda formannal hazajöttem balatonról víz nélkül, és a haverom szerint az mentette meg a motorját, hogy volt benne metabond. Attól vagy nem, de egy hengerfejtömítést leszámítvá más baja nem lett.
Bakker, so'se tudtam, hogy a favoritot forman-nak is hivtak. Ma is tanultam valamit :) Gondolom, hogy minel egyszerubb es teljesitmenytelenebb egy motor, annal jobban birja az ilyen sziberia teszteket :) A forman fenykoraban 7 loerovel volt erosebb, mint a 61 lovas multi 620, de a legtobbet a joval gyengebb, 54 lovasbol adtak el. Es porlasztos volt, ami felert egy mai interkulerrel, annyi benzint eresztett be arra a nehany lora, hogy hutesnek is siman megfelelt :) Ez meg mar vegkepp nem tartozik a targyhoz, de a forman 840kg.
Avatar
 baseldon
#7803
szerencsére nekem nem sikerült ilyen produkciót véghez vinnem.
90-es évek nagy olajadaléka (de lehet a 80 éveké is) a Finish nevezetű cucc. Ez amolyan méz szerű anyag volt, szerintem még létezik. Szóval nem mondom, hogy sz@r lehetett, viszont a környékünkön a szerelők nagy része használta, amolyan utolsó lehetőségként a felújítás előtt. Anno a Zsigulik max 120e Km tudtak megtenni egy motorfelújítással, ha ezt beletolták-üzem meleg motornál, akkor megszűnt a "kartelgáz" egy része és persze a zöldkártya is biztosabban meglett. Természetesen ezt tovább vitte pár felhasználó, mivel ráírta a gyártó, hogy csendesebb motor, kevesebb fogyasztás, stb. majd amikor ténylegesen teljes motorgenerált kapott a kocsi, vakarhattuk le a motor belsejéből az olajsarat-taxisok kedvenc olajadaléka volt. Sőt, ha morgott a hátsó híd, akkor abba is beletöltötték, megjegyzem, meg is szűnt a furcsa daráló hang. Ha a váltóból szivárgott az olaj, akkor ez lett beletöltve, így szerencsétlen olaj az adalékkal kevésbé tudott kikeveregni a szimering környékén-tehát elállította az olajfolyást-plusz mellesleg pontosabban, simábban váltott a tulajdonos....de ez már csak bebeszélte mindenki magának. :-) ez amolyan "föttögésgátló" lehetett!!!! :-)
Igen, a Finish az nagy mokamester volt es hasznaltak a nepek mindenre :) meg föttöges ellen is
A folyékony gyűrűgarnitúra, az komoly báttya,nem szabad ilyen szarokat önteni bele.Olajcsere jó minőségű olajjal és szűrővel időben,ennyi a titok. Egyszer vettem xado-t mert az milyen jó,automata váltóba,beleöntöttem,azt a komoly 10ml-ert,és láss csodát lófasz se történt. Kidobtam 5ezret az ablakon. Marketing szar az egész.
Aki szeret szerelni, annak kulon jok ezek a csodaszerek, mert legalabb az ilyen szarok eloidezik a szerelni valot menthetetlenul :) 10 tatra hengeren tudod mennyi csavar van? :) en sem szamoltam meg, de nagyon sok
Avatar
 dino74
#7802
Különben én sosem hittem és most sem hiszek ezekben a szarokban de egyszer egy skoda formannal hazajöttem balatonról víz nélkül, és a haverom szerint az mentette meg a motorját, hogy volt benne metabond. Attól vagy nem, de egy hengerfejtömítést leszámítvá más baja nem lett.
Avatar
 DieselManiaco
#7801
En egy 10 hengeres Tatra motort tettem tonkre egy mar nem emlekszem, mi volt a neve cuccal, a kilencvenes évek elején,, aminek az lett volna a dolga, hogy a régen nem használt, sokat állt motort kicsit kezelgesse. Vettem egy Tatrat, a telepen állt évekig, gondoltam, megkezelem, jó lesz az. Jó lett. Lényegében a lerakódott, elkokszolódott olajsarat feloldotta, de ezzel egyúttal annak térfogata meg is nőtt, Egy kritikus hely volt, a dugattyúgyűrűk fészke. A lerakódások megduzzadtak, a gyűrűket nekifeszítették a hengerfalnak és szépen kiesztergálta a hengerfalat a gyűrű. Eltört, szarrákopott önmaga is. A többit el lehet képzelni. Szép fekete és fehér füst formájában égette el a motorolajat is a sokhenger. Csak azt vettem észre, hogy elfogyott a motorolaj, pedig nem folyt ki sehol. Ez is csak egy a sok közül ilyen történet.
szerencsére nekem nem sikerült ilyen produkciót véghez vinnem.
90-es évek nagy olajadaléka (de lehet a 80 éveké is) a Finish nevezetű cucc. Ez amolyan méz szerű anyag volt, szerintem még létezik. Szóval nem mondom, hogy sz@r lehetett, viszont a környékünkön a szerelők nagy része használta, amolyan utolsó lehetőségként a felújítás előtt. Anno a Zsigulik max 120e Km tudtak megtenni egy motorfelújítással, ha ezt beletolták-üzem meleg motornál, akkor megszűnt a "kartelgáz" egy része és persze a zöldkártya is biztosabban meglett. Természetesen ezt tovább vitte pár felhasználó, mivel ráírta a gyártó, hogy csendesebb motor, kevesebb fogyasztás, stb. majd amikor ténylegesen teljes motorgenerált kapott a kocsi, vakarhattuk le a motor belsejéből az olajsarat-taxisok kedvenc olajadaléka volt. Sőt, ha morgott a hátsó híd, akkor abba is beletöltötték, megjegyzem, meg is szűnt a furcsa daráló hang. Ha a váltóból szivárgott az olaj, akkor ez lett beletöltve, így szerencsétlen olaj az adalékkal kevésbé tudott kikeveregni a szimering környékén-tehát elállította az olajfolyást-plusz mellesleg pontosabban, simábban váltott a tulajdonos....de ez már csak bebeszélte mindenki magának. :-) ez amolyan "föttögésgátló" lehetett!!!! :-)
Igen, a Finish az nagy mokamester volt es hasznaltak a nepek mindenre :) meg föttöges ellen is
A folyékony gyűrűgarnitúra, az komoly báttya,nem szabad ilyen szarokat önteni bele.Olajcsere jó minőségű olajjal és szűrővel időben,ennyi a titok. Egyszer vettem xado-t mert az milyen jó,automata váltóba,beleöntöttem,azt a komoly 10ml-ert,és láss csodát lófasz se történt. Kidobtam 5ezret az ablakon. Marketing szar az egész.
Avatar
 baseldon
#7800
motul helyet idén lehet kipróbálom a tesco gazdaságos olaját...természetesen a szűrőt idén sem cserélem le! :) prolongot használt már valaki? Anno a reklámokban a szelepdeknit telegyömöszölték földdel elvágták a vízcsöveket' leengedték az olajat... és 5perc után egyenletesebb lett az alapjárat! Majd jött az északi szél és becsukta a mesekonyvet! :-)
En egy 10 hengeres Tatra motort tettem tonkre egy mar nem emlekszem, mi volt a neve cuccal, a kilencvenes évek elején,, aminek az lett volna a dolga, hogy a régen nem használt, sokat állt motort kicsit kezelgesse. Vettem egy Tatrat, a telepen állt évekig, gondoltam, megkezelem, jó lesz az. Jó lett. Lényegében a lerakódott, elkokszolódott olajsarat feloldotta, de ezzel egyúttal annak térfogata meg is nőtt, Egy kritikus hely volt, a dugattyúgyűrűk fészke. A lerakódások megduzzadtak, a gyűrűket nekifeszítették a hengerfalnak és szépen kiesztergálta a hengerfalat a gyűrű. Eltört, szarrákopott önmaga is. A többit el lehet képzelni. Szép fekete és fehér füst formájában égette el a motorolajat is a sokhenger. Csak azt vettem észre, hogy elfogyott a motorolaj, pedig nem folyt ki sehol. Ez is csak egy a sok közül ilyen történet.
szerencsére nekem nem sikerült ilyen produkciót véghez vinnem.
90-es évek nagy olajadaléka (de lehet a 80 éveké is) a Finish nevezetű cucc. Ez amolyan méz szerű anyag volt, szerintem még létezik. Szóval nem mondom, hogy sz@r lehetett, viszont a környékünkön a szerelők nagy része használta, amolyan utolsó lehetőségként a felújítás előtt. Anno a Zsigulik max 120e Km tudtak megtenni egy motorfelújítással, ha ezt beletolták-üzem meleg motornál, akkor megszűnt a "kartelgáz" egy része és persze a zöldkártya is biztosabban meglett. Természetesen ezt tovább vitte pár felhasználó, mivel ráírta a gyártó, hogy csendesebb motor, kevesebb fogyasztás, stb. majd amikor ténylegesen teljes motorgenerált kapott a kocsi, vakarhattuk le a motor belsejéből az olajsarat-taxisok kedvenc olajadaléka volt. Sőt, ha morgott a hátsó híd, akkor abba is beletöltötték, megjegyzem, meg is szűnt a furcsa daráló hang. Ha a váltóból szivárgott az olaj, akkor ez lett beletöltve, így szerencsétlen olaj az adalékkal kevésbé tudott kikeveregni a szimering környékén-tehát elállította az olajfolyást-plusz mellesleg pontosabban, simábban váltott a tulajdonos....de ez már csak bebeszélte mindenki magának. :-) ez amolyan "föttögésgátló" lehetett!!!! :-)
Igen, a Finish az nagy mokamester volt es hasznaltak a nepek mindenre :) meg föttöges ellen is
Avatar
 PR
#7799
én hallottam olyan porról, hogy belemártod a cigarettát és amikor szívod, a nikotint átalakítja c vitaminná.
motul helyet idén lehet kipróbálom a tesco gazdaságos olaját...természetesen a szűrőt idén sem cserélem le! :) prolongot használt már valaki? Anno a reklámokban a szelepdeknit telegyömöszölték földdel elvágták a vízcsöveket' leengedték az olajat... és 5perc után egyenletesebb lett az alapjárat! Majd jött az északi szél és becsukta a mesekonyvet! :-)
En egy 10 hengeres Tatra motort tettem tonkre egy mar nem emlekszem, mi volt a neve cuccal, a kilencvenes évek elején,, aminek az lett volna a dolga, hogy a régen nem használt, sokat állt motort kicsit kezelgesse. Vettem egy Tatrat, a telepen állt évekig, gondoltam, megkezelem, jó lesz az. Jó lett. Lényegében a lerakódott, elkokszolódott olajsarat feloldotta, de ezzel egyúttal annak térfogata meg is nőtt, Egy kritikus hely volt, a dugattyúgyűrűk fészke. A lerakódások megduzzadtak, a gyűrűket nekifeszítették a hengerfalnak és szépen kiesztergálta a hengerfalat a gyűrű. Eltört, szarrákopott önmaga is. A többit el lehet képzelni. Szép fekete és fehér füst formájában égette el a motorolajat is a sokhenger. Csak azt vettem észre, hogy elfogyott a motorolaj, pedig nem folyt ki sehol. Ez is csak egy a sok közül ilyen történet.
szerencsére nekem nem sikerült ilyen produkciót véghez vinnem.
90-es évek nagy olajadaléka (de lehet a 80 éveké is) a Finish nevezetű cucc. Ez amolyan méz szerű anyag volt, szerintem még létezik. Szóval nem mondom, hogy sz@r lehetett, viszont a környékünkön a szerelők nagy része használta, amolyan utolsó lehetőségként a felújítás előtt. Anno a Zsigulik max 120e Km tudtak megtenni egy motorfelújítással, ha ezt beletolták-üzem meleg motornál, akkor megszűnt a "kartelgáz" egy része és persze a zöldkártya is biztosabban meglett. Természetesen ezt tovább vitte pár felhasználó, mivel ráírta a gyártó, hogy csendesebb motor, kevesebb fogyasztás, stb. majd amikor ténylegesen teljes motorgenerált kapott a kocsi, vakarhattuk le a motor belsejéből az olajsarat-taxisok kedvenc olajadaléka volt. Sőt, ha morgott a hátsó híd, akkor abba is beletöltötték, megjegyzem, meg is szűnt a furcsa daráló hang. Ha a váltóból szivárgott az olaj, akkor ez lett beletöltve, így szerencsétlen olaj az adalékkal kevésbé tudott kikeveregni a szimering környékén-tehát elállította az olajfolyást-plusz mellesleg pontosabban, simábban váltott a tulajdonos....de ez már csak bebeszélte mindenki magának. :-) ez amolyan "föttögésgátló" lehetett!!!! :-)

Avatar
 baseldon
#7798
"A XADO az egyetlen technológia a világon, amely működés közben képes a kopott, súrlódó fém alkatrészek feljavítására. A XADO termékek hatóanyaga: a REVITALIZANT, amely a súrlódó fémfelületek közé jutva katalizátorként elindítja a revitalizálás folyamatát. Ennek során feldúsul a fémfelületek széntartalma, fém-fémkarbid, végül gyémánt keménységű kopásálló, új fémkerámia réteg alakul ki. Nem alkot külön réteget, beleötvöződik és elválaszthatatlanul kötődik a fémfelületbe."

Ez nekem elég kamunak tűnik, főleg a főként arckrémekre mondott "revitalizálás" jelző. Kicsit utána néztem találtam már magyar írást róla 2013-ból, ami már 5 éve volt, de nem néztem tovább, lehet már ezer éve van. Nekem az a véleményem, hogy ha ez tényleg olyan überszuper technológia lenne, már rég átvette volna a motul,shell, repsol is, és árulnának hasonló "revitalizáló" :) olajat. Szvsz én ezt nem raknám a motorba.
én hallottam olyan porról, hogy belemártod a cigarettát és amikor szívod, a nikotint átalakítja c vitaminná.
motul helyet idén lehet kipróbálom a tesco gazdaságos olaját...természetesen a szűrőt idén sem cserélem le! :) prolongot használt már valaki? Anno a reklámokban a szelepdeknit telegyömöszölték földdel elvágták a vízcsöveket' leengedték az olajat... és 5perc után egyenletesebb lett az alapjárat! Majd jött az északi szél és becsukta a mesekonyvet! :-)
En egy 10 hengeres Tatra motort tettem tonkre egy mar nem emlekszem, mi volt a neve cuccal, a kilencvenes évek elején,, aminek az lett volna a dolga, hogy a régen nem használt, sokat állt motort kicsit kezelgesse. Vettem egy Tatrat, a telepen állt évekig, gondoltam, megkezelem, jó lesz az. Jó lett. Lényegében a lerakódott, elkokszolódott olajsarat feloldotta, de ezzel egyúttal annak térfogata meg is nőtt, Egy kritikus hely volt, a dugattyúgyűrűk fészke. A lerakódások megduzzadtak, a gyűrűket nekifeszítették a hengerfalnak és szépen kiesztergálta a hengerfalat a gyűrű. Eltört, szarrákopott önmaga is. A többit el lehet képzelni. Szép fekete és fehér füst formájában égette el a motorolajat is a sokhenger. Csak azt vettem észre, hogy elfogyott a motorolaj, pedig nem folyt ki sehol. Ez is csak egy a sok közül ilyen történet.
Avatar
 PR
#7797
Üdv Fiúk Lányok
Érdekelne hogy a Xado 10w40 sn/ci4 olajról ki mit tud ?
Köszi
"A XADO az egyetlen technológia a világon, amely működés közben képes a kopott, súrlódó fém alkatrészek feljavítására. A XADO termékek hatóanyaga: a REVITALIZANT, amely a súrlódó fémfelületek közé jutva katalizátorként elindítja a revitalizálás folyamatát. Ennek során feldúsul a fémfelületek széntartalma, fém-fémkarbid, végül gyémánt keménységű kopásálló, új fémkerámia réteg alakul ki. Nem alkot külön réteget, beleötvöződik és elválaszthatatlanul kötődik a fémfelületbe."

Ez nekem elég kamunak tűnik, főleg a főként arckrémekre mondott "revitalizálás" jelző. Kicsit utána néztem találtam már magyar írást róla 2013-ból, ami már 5 éve volt, de nem néztem tovább, lehet már ezer éve van. Nekem az a véleményem, hogy ha ez tényleg olyan überszuper technológia lenne, már rég átvette volna a motul,shell, repsol is, és árulnának hasonló "revitalizáló" :) olajat. Szvsz én ezt nem raknám a motorba.
én hallottam olyan porról, hogy belemártod a cigarettát és amikor szívod, a nikotint átalakítja c vitaminná.
motul helyet idén lehet kipróbálom a tesco gazdaságos olaját...természetesen a szűrőt idén sem cserélem le! :) prolongot használt már valaki? Anno a reklámokban a szelepdeknit telegyömöszölték földdel elvágták a vízcsöveket' leengedték az olajat... és 5perc után egyenletesebb lett az alapjárat! Majd jött az északi szél és becsukta a mesekonyvet! :-)
Avatar
 PR
#7796
Üdv Fiúk Lányok
Érdekelne hogy a Xado 10w40 sn/ci4 olajról ki mit tud ?
Köszi
"A XADO az egyetlen technológia a világon, amely működés közben képes a kopott, súrlódó fém alkatrészek feljavítására. A XADO termékek hatóanyaga: a REVITALIZANT, amely a súrlódó fémfelületek közé jutva katalizátorként elindítja a revitalizálás folyamatát. Ennek során feldúsul a fémfelületek széntartalma, fém-fémkarbid, végül gyémánt keménységű kopásálló, új fémkerámia réteg alakul ki. Nem alkot külön réteget, beleötvöződik és elválaszthatatlanul kötődik a fémfelületbe."

Ez nekem elég kamunak tűnik, főleg a főként arckrémekre mondott "revitalizálás" jelző. Kicsit utána néztem találtam már magyar írást róla 2013-ból, ami már 5 éve volt, de nem néztem tovább, lehet már ezer éve van. Nekem az a véleményem, hogy ha ez tényleg olyan überszuper technológia lenne, már rég átvette volna a motul,shell, repsol is, és árulnának hasonló "revitalizáló" :) olajat. Szvsz én ezt nem raknám a motorba.
én hallottam olyan porról, hogy belemártod a cigarettát és amikor szívod, a nikotint átalakítja c vitaminná.
én használom is, szebb tőle a hajam és a köhögésre is szuper! :-)
Avatar
 XGab
#7795
Üdv Fiúk Lányok
Érdekelne hogy a Xado 10w40 sn/ci4 olajról ki mit tud ?
Köszi
"A XADO az egyetlen technológia a világon, amely működés közben képes a kopott, súrlódó fém alkatrészek feljavítására. A XADO termékek hatóanyaga: a REVITALIZANT, amely a súrlódó fémfelületek közé jutva katalizátorként elindítja a revitalizálás folyamatát. Ennek során feldúsul a fémfelületek széntartalma, fém-fémkarbid, végül gyémánt keménységű kopásálló, új fémkerámia réteg alakul ki. Nem alkot külön réteget, beleötvöződik és elválaszthatatlanul kötődik a fémfelületbe."

Ez nekem elég kamunak tűnik, főleg a főként arckrémekre mondott "revitalizálás" jelző. Kicsit utána néztem találtam már magyar írást róla 2013-ból, ami már 5 éve volt, de nem néztem tovább, lehet már ezer éve van. Nekem az a véleményem, hogy ha ez tényleg olyan überszuper technológia lenne, már rég átvette volna a motul,shell, repsol is, és árulnának hasonló "revitalizáló" :) olajat. Szvsz én ezt nem raknám a motorba.
Ne rakd bele. Egy barátom unszolására 2 éve kipróbáltam a 4literes V6-ban. Két nap múlva elkezdett az egyik vezérműláncom csörögni, át kellett mosni a blokkot, új, tiszta olajjal kétszer és cserélni az egyik vezérműlánc feszítő hidraulikus patront ami totál be volt ragadva. Azóta se teszek semmit mást az autóimba, motoromba csak az előírt olajat.
Avatar
 dino74
#7794
Üdv Fiúk Lányok
Érdekelne hogy a Xado 10w40 sn/ci4 olajról ki mit tud ?
Köszi
"A XADO az egyetlen technológia a világon, amely működés közben képes a kopott, súrlódó fém alkatrészek feljavítására. A XADO termékek hatóanyaga: a REVITALIZANT, amely a súrlódó fémfelületek közé jutva katalizátorként elindítja a revitalizálás folyamatát. Ennek során feldúsul a fémfelületek széntartalma, fém-fémkarbid, végül gyémánt keménységű kopásálló, új fémkerámia réteg alakul ki. Nem alkot külön réteget, beleötvöződik és elválaszthatatlanul kötődik a fémfelületbe."

Ez nekem elég kamunak tűnik, főleg a főként arckrémekre mondott "revitalizálás" jelző. Kicsit utána néztem találtam már magyar írást róla 2013-ból, ami már 5 éve volt, de nem néztem tovább, lehet már ezer éve van. Nekem az a véleményem, hogy ha ez tényleg olyan überszuper technológia lenne, már rég átvette volna a motul,shell, repsol is, és árulnának hasonló "revitalizáló" :) olajat. Szvsz én ezt nem raknám a motorba.
én hallottam olyan porról, hogy belemártod a cigarettát és amikor szívod, a nikotint átalakítja c vitaminná.
Avatar
 dino74
#7793
Üdv Fiúk Lányok
Érdekelne hogy a Xado 10w40 sn/ci4 olajról ki mit tud ?
Köszi
"A XADO az egyetlen technológia a világon, amely működés közben képes a kopott, súrlódó fém alkatrészek feljavítására. A XADO termékek hatóanyaga: a REVITALIZANT, amely a súrlódó fémfelületek közé jutva katalizátorként elindítja a revitalizálás folyamatát. Ennek során feldúsul a fémfelületek széntartalma, fém-fémkarbid, végül gyémánt keménységű kopásálló, új fémkerámia réteg alakul ki. Nem alkot külön réteget, beleötvöződik és elválaszthatatlanul kötődik a fémfelületbe."

Ez nekem elég kamunak tűnik, főleg a főként arckrémekre mondott "revitalizálás" jelző. Kicsit utána néztem találtam már magyar írást róla 2013-ból, ami már 5 éve volt, de nem néztem tovább, lehet már ezer éve van. Nekem az a véleményem, hogy ha ez tényleg olyan überszuper technológia lenne, már rég átvette volna a motul,shell, repsol is, és árulnának hasonló "revitalizáló" :) olajat. Szvsz én ezt nem raknám a motorba.
én hallottam olyan porról, hogy belemártod a cigarettát és amikor szívod, a nikotint átalakítja c vitaminná.
Avatar
 baseldon
#7792
Üdv Fiúk Lányok
Érdekelne hogy a Xado 10w40 sn/ci4 olajról ki mit tud ?
Köszi
"A XADO az egyetlen technológia a világon, amely működés közben képes a kopott, súrlódó fém alkatrészek feljavítására. A XADO termékek hatóanyaga: a REVITALIZANT, amely a súrlódó fémfelületek közé jutva katalizátorként elindítja a revitalizálás folyamatát. Ennek során feldúsul a fémfelületek széntartalma, fém-fémkarbid, végül gyémánt keménységű kopásálló, új fémkerámia réteg alakul ki. Nem alkot külön réteget, beleötvöződik és elválaszthatatlanul kötődik a fémfelületbe."

Ez nekem elég kamunak tűnik, főleg a főként arckrémekre mondott "revitalizálás" jelző. Kicsit utána néztem találtam már magyar írást róla 2013-ból, ami már 5 éve volt, de nem néztem tovább, lehet már ezer éve van. Nekem az a véleményem, hogy ha ez tényleg olyan überszuper technológia lenne, már rég átvette volna a motul,shell, repsol is, és árulnának hasonló "revitalizáló" :) olajat. Szvsz én ezt nem raknám a motorba.
Es ott van meg a http://xado.hu/hirek-cikkek/jet-100-pancserteszt is. Nem nagyon lattam meg haladobb prezentaciojat a josagnak
Avatar
 Kajakman
#7791
Üdv Fiúk Lányok
Érdekelne hogy a Xado 10w40 sn/ci4 olajról ki mit tud ?
Köszi
"A XADO az egyetlen technológia a világon, amely működés közben képes a kopott, súrlódó fém alkatrészek feljavítására. A XADO termékek hatóanyaga: a REVITALIZANT, amely a súrlódó fémfelületek közé jutva katalizátorként elindítja a revitalizálás folyamatát. Ennek során feldúsul a fémfelületek széntartalma, fém-fémkarbid, végül gyémánt keménységű kopásálló, új fémkerámia réteg alakul ki. Nem alkot külön réteget, beleötvöződik és elválaszthatatlanul kötődik a fémfelületbe."

Ez nekem elég kamunak tűnik, főleg a főként arckrémekre mondott "revitalizálás" jelző. Kicsit utána néztem találtam már magyar írást róla 2013-ból, ami már 5 éve volt, de nem néztem tovább, lehet már ezer éve van. Nekem az a véleményem, hogy ha ez tényleg olyan überszuper technológia lenne, már rég átvette volna a motul,shell, repsol is, és árulnának hasonló "revitalizáló" :) olajat. Szvsz én ezt nem raknám a motorba.
Avatar
 baseldon
#7787
Üdv Fiúk Lányok
Érdekelne hogy a Xado 10w40 sn/ci4 olajról ki mit tud ?
Köszi
En azt tudom barmely olajrol, hogy nem a neve az erdekes, hanem az, hogy hamisitvany-e es a specifikacioja milyen. De nem alapoznek erre vallast, mert mar sokan megtettek elottem
 angel911
#7778
Sziasztok!

Ma hoztam haza frissen vásárolt monsterem (620). Már meg is vettem hozzá az olajat + szűrőket.
(15w50 shell ultra advance 4t-t vettem a www.shellshop.hu-nál.)
Viszont az eladó adott hozzá kb. fél liter olajat, ami még a tavalyi olajcseréből maradt neki. Azt láttam, hogy Motul olaj, viszont csak otthon néztem meg jobban, hogy milyen: MOTUL 3000
4T 20W-50. Mondták többen is, hogy léghűtéses motorba ez való, de én kicsit vastagnak gondolom ezt ebbe a motorba.
A másik, ami még aggaszt, hogy a leírás alapján ez egy teljesen ásványi olaj. Okozhat az gondot szerintetek, ha ezzel ment az előző tulaj 5-6 ezer km-t tavaly?
http://www.olaj24.hu/T/motul-3000-4t-20 ... laj-1l/726
én motul 7100 10-40 használok ami szintetikus,de én azt is cserelem 6000km.
Azért a motul nem Botond vagy mse,a 3000 se.
Ha már megvetted a shellt akkor mi a kérdés? :)

Nem kérdés, hogy Shell megy bele, csak azon paráztam, hogy ez az ásványi olaj nem árthatott-e neki.
Kicsit megnyugodtam, köszi fiúk!

Annyi kérdésem lenne még, hogy az olajhőfokot jelenleg nem mutatja a gép. A szenzor meghibásodott, ezért az előző tulaj kivette belőle. Ezt a szenzort ugye ki lehet cserélni az olaj leengedése nélkül is? Vagy várjak az olajcserével addig, amíg ez a szenzor gond megoldódik?
szerintem az a szenzor eléggé az alján van...szóval olajcserekor cserélném...
Avatar
 Istvánxxx
#7777
Sziasztok!

Ma hoztam haza frissen vásárolt monsterem (620). Már meg is vettem hozzá az olajat + szűrőket.
(15w50 shell ultra advance 4t-t vettem a www.shellshop.hu-nál.)
Viszont az eladó adott hozzá kb. fél liter olajat, ami még a tavalyi olajcseréből maradt neki. Azt láttam, hogy Motul olaj, viszont csak otthon néztem meg jobban, hogy milyen: MOTUL 3000
4T 20W-50. Mondták többen is, hogy léghűtéses motorba ez való, de én kicsit vastagnak gondolom ezt ebbe a motorba.
A másik, ami még aggaszt, hogy a leírás alapján ez egy teljesen ásványi olaj. Okozhat az gondot szerintetek, ha ezzel ment az előző tulaj 5-6 ezer km-t tavaly?
http://www.olaj24.hu/T/motul-3000-4t-20 ... laj-1l/726
én motul 7100 10-40 használok ami szintetikus,de én azt is cserelem 6000km.
Azért a motul nem Botond vagy mse,a 3000 se.
Ha már megvetted a shellt akkor mi a kérdés? :)

Nem kérdés, hogy Shell megy bele, csak azon paráztam, hogy ez az ásványi olaj nem árthatott-e neki.
Kicsit megnyugodtam, köszi fiúk!

Annyi kérdésem lenne még, hogy az olajhőfokot jelenleg nem mutatja a gép. A szenzor meghibásodott, ezért az előző tulaj kivette belőle. Ezt a szenzort ugye ki lehet cserélni az olaj leengedése nélkül is? Vagy várjak az olajcserével addig, amíg ez a szenzor gond megoldódik?
Avatar
 dino74
#7776
Sziasztok!

Ma hoztam haza frissen vásárolt monsterem (620). Már meg is vettem hozzá az olajat + szűrőket.
(15w50 shell ultra advance 4t-t vettem a www.shellshop.hu-nál.)
Viszont az eladó adott hozzá kb. fél liter olajat, ami még a tavalyi olajcseréből maradt neki. Azt láttam, hogy Motul olaj, viszont csak otthon néztem meg jobban, hogy milyen: MOTUL 3000
4T 20W-50. Mondták többen is, hogy léghűtéses motorba ez való, de én kicsit vastagnak gondolom ezt ebbe a motorba.
A másik, ami még aggaszt, hogy a leírás alapján ez egy teljesen ásványi olaj. Okozhat az gondot szerintetek, ha ezzel ment az előző tulaj 5-6 ezer km-t tavaly?
http://www.olaj24.hu/T/motul-3000-4t-20 ... laj-1l/726
gyakorlatilag teljesíti a gyári előírást szal nm lesz baja tőle
Avatar
 76
#7775
Sziasztok!

Ma hoztam haza frissen vásárolt monsterem (620). Már meg is vettem hozzá az olajat + szűrőket.
(15w50 shell ultra advance 4t-t vettem a www.shellshop.hu-nál.)
Viszont az eladó adott hozzá kb. fél liter olajat, ami még a tavalyi olajcseréből maradt neki. Azt láttam, hogy Motul olaj, viszont csak otthon néztem meg jobban, hogy milyen: MOTUL 3000
4T 20W-50. Mondták többen is, hogy léghűtéses motorba ez való, de én kicsit vastagnak gondolom ezt ebbe a motorba.
A másik, ami még aggaszt, hogy a leírás alapján ez egy teljesen ásványi olaj. Okozhat az gondot szerintetek, ha ezzel ment az előző tulaj 5-6 ezer km-t tavaly?
http://www.olaj24.hu/T/motul-3000-4t-20 ... laj-1l/726
én motul 7100 10-40 használok ami szintetikus,de én azt is cserelem 6000km.
Azért a motul nem Botond vagy mse,a 3000 se.
Ha már megvetted a shellt akkor mi a kérdés? :)
Avatar
 Istvánxxx
#7774
Sziasztok!

Ma hoztam haza frissen vásárolt monsterem (620). Már meg is vettem hozzá az olajat + szűrőket.
(15w50 shell ultra advance 4t-t vettem a www.shellshop.hu-nál.)
Viszont az eladó adott hozzá kb. fél liter olajat, ami még a tavalyi olajcseréből maradt neki. Azt láttam, hogy Motul olaj, viszont csak otthon néztem meg jobban, hogy milyen: MOTUL 3000
4T 20W-50. Mondták többen is, hogy léghűtéses motorba ez való, de én kicsit vastagnak gondolom ezt ebbe a motorba.
A másik, ami még aggaszt, hogy a leírás alapján ez egy teljesen ásványi olaj. Okozhat az gondot szerintetek, ha ezzel ment az előző tulaj 5-6 ezer km-t tavaly?
http://www.olaj24.hu/T/motul-3000-4t-20 ... laj-1l/726
Avatar
 lion-st2-
#7773
segítséget szeretnék kérni. van egy ducati monster 620 as motorom és nem tudom hogy milyen olaj kell bele, mrg tudná nekem mondani valaki? (teljesen elfolyott belőle az olaj ugyhogy most tök üres)

15w50 shell ultra advance 4t
www.shellshop.hu
Innen tudsz rendelni olcso nem kamu olajat.
Min API SL olajat illik 10w40-20w50ig ha nem a shellt valasztanad.
Avatar
 fdavid95
#7772
segítséget szeretnék kérni. van egy ducati monster 620 as motorom és nem tudom hogy milyen olaj kell bele, mrg tudná nekem mondani valaki? (teljesen elfolyott belőle az olaj ugyhogy most tök üres)
Avatar
 Vicctor
#7770
vegyel bele negyvenest

Érvek ? Azonkívűl, hogy ez az előírás ? :) Miért ne 60 -ast ?

Érzem én is hogy alapvetően faszság a kérdés, de hátha mondasz valami okosat.
Igaz nem motor, de sokáig használtam 60-as olajat. Én szívó BMW-be, egy barátom turbós Ford-ba (Castrol/Valvoline). Normál hsználatnál nem igazán volt különbség egy jó minőségű 10w40 vagy 10w60 között. De ha megkergettem a kocsit magas fordulaton, akkor érezhetően felhígult a 10w40, és meg is égett 1x-2x...
Szóval nem nem pályázol vagy nem hajtod folyamatosan a fordulatszám tartomány felső negyedében akkor elég a 10w40. A 10w50 olyan köztes megoldás :)
Szerintem...

Nyugis motoros vagyok szóval nem szoktam széthajtani a gépet néha egy kis Kakucs de ennyi, meg normál túrázás 100-as tempóval.

Avatar
 Vicctor
#7769
vegyel bele negyvenest

Érvek ? Azonkívűl, hogy ez az előírás ? :) Miért ne 60 -ast ?

Érzem én is hogy alapvetően faszság a kérdés, de hátha mondasz valami okosat.
A 40es olas kicisit sűrűbb ezért sztem hétköznapi használatra jobb. A 60as olajnak magasabb a viszkozitása adott hőmérsékleten de valszeg a te motorod nem ott üzemel és valószínű azért írja elő a gyár a 40est mert azon a hőmérsékleten valszeg annak jobb a viszkozitása.

Ez nem rossz gondolat.
Avatar
 dino74
#7768

Erre hajlok én is, hogy maradok a 7100nál, már csak azt kell kitalálni hogy maradjak e a 60asnál, egyáltalán nem eszi az olajat szóval miért ne ?
vegyel bele negyvenest

Érvek ? Azonkívűl, hogy ez az előírás ? :) Miért ne 60 -ast ?

Érzem én is hogy alapvetően faszság a kérdés, de hátha mondasz valami okosat.
A 40es olas kicisit sűrűbb ezért sztem hétköznapi használatra jobb. A 60as olajnak magasabb a viszkozitása adott hőmérsékleten de valszeg a te motorod nem ott üzemel és valószínű azért írja elő a gyár a 40est mert azon a hőmérsékleten valszeg annak jobb a viszkozitása.
Avatar
 oNe
#7767

Erre hajlok én is, hogy maradok a 7100nál, már csak azt kell kitalálni hogy maradjak e a 60asnál, egyáltalán nem eszi az olajat szóval miért ne ?
vegyel bele negyvenest

Érvek ? Azonkívűl, hogy ez az előírás ? :) Miért ne 60 -ast ?

Érzem én is hogy alapvetően faszság a kérdés, de hátha mondasz valami okosat.
Igaz nem motor, de sokáig használtam 60-as olajat. Én szívó BMW-be, egy barátom turbós Ford-ba (Castrol/Valvoline). Normál hsználatnál nem igazán volt különbség egy jó minőségű 10w40 vagy 10w60 között. De ha megkergettem a kocsit magas fordulaton, akkor érezhetően felhígult a 10w40, és meg is égett 1x-2x...
Szóval nem nem pályázol vagy nem hajtod folyamatosan a fordulatszám tartomány felső negyedében akkor elég a 10w40. A 10w50 olyan köztes megoldás :)
Szerintem...
Avatar
 Vicctor
#7766
a 300V dupla eszteres szintetikus versenyolaj.
Pályázol?
Utcára bőven sok a 7100-is.asszem az szintetikus es esteres.
Én a 7100 vennem(sf 300v volt) es 6000km cserélném.

Erre hajlok én is, hogy maradok a 7100nál, már csak azt kell kitalálni hogy maradjak e a 60asnál, egyáltalán nem eszi az olajat szóval miért ne ?
vegyel bele negyvenest

Érvek ? Azonkívűl, hogy ez az előírás ? :) Miért ne 60 -ast ?

Érzem én is hogy alapvetően faszság a kérdés, de hátha mondasz valami okosat.
Avatar
 dino74
#7762
Én Motul hívő vagyok ezen ne vitatkozzunk :)

A kérdés az, hogy eddig 7100 -as 10W -60 -at tettem a gépbe amivel egyébként semi bajom nem volt, persze 10W-40 az előírás, a kettő pont ugyanannyiba kerül. Most akkor maradjak a 10W-60 nál vagy inkább tegyem a 10W-40 -et, baj az ha viszkózusabb (van ilyen szó ? ) az olaj mint az előírt ? mármint az tiszta hogy ha kevésbé szivattyúzható volna hidegen tehát rosszabb W értékű volna az nyilván nem oké.

Vagy toljak bele Motul 300V -t 10W-40 -et ? Mert az a fasza ? 500Ft -al több mindeössze.
a 300V dupla eszteres szintetikus versenyolaj.
Pályázol?
Utcára bőven sok a 7100-is.asszem az szintetikus es esteres.
Én a 7100 vennem(sf 300v volt) es 6000km cserélném.

Erre hajlok én is, hogy maradok a 7100nál, már csak azt kell kitalálni hogy maradjak e a 60asnál, egyáltalán nem eszi az olajat szóval miért ne ?
vegyel bele negyvenest
Avatar
 Vicctor
#7761
Én Motul hívő vagyok ezen ne vitatkozzunk :)

A kérdés az, hogy eddig 7100 -as 10W -60 -at tettem a gépbe amivel egyébként semi bajom nem volt, persze 10W-40 az előírás, a kettő pont ugyanannyiba kerül. Most akkor maradjak a 10W-60 nál vagy inkább tegyem a 10W-40 -et, baj az ha viszkózusabb (van ilyen szó ? ) az olaj mint az előírt ? mármint az tiszta hogy ha kevésbé szivattyúzható volna hidegen tehát rosszabb W értékű volna az nyilván nem oké.

Vagy toljak bele Motul 300V -t 10W-40 -et ? Mert az a fasza ? 500Ft -al több mindeössze.
a 300V dupla eszteres szintetikus versenyolaj.
Pályázol?
Utcára bőven sok a 7100-is.asszem az szintetikus es esteres.
Én a 7100 vennem(sf 300v volt) es 6000km cserélném.

Erre hajlok én is, hogy maradok a 7100nál, már csak azt kell kitalálni hogy maradjak e a 60asnál, egyáltalán nem eszi az olajat szóval miért ne ?

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]