Oldal: 4 / 5

 

Elküldve: Fri Apr 22, 2016 12:49 pm
Szerző: jana6
Sziasztok! 1000es multin 90db, a Diavelen 101db van a plakettbe nyomva, Ausztriaban mihez tartsam magam?
(Multi termignoni full rendszer, Diavel bodis slip-on.) Koszi elore is.

 

Elküldve: Fri Apr 01, 2016 11:18 pm
Szerző: Warpig
mélygarázsban jár valaki rendszeresen nyitott rendszerrel? mennyire szeretik az autórisztók?
szerintem szeretik....
Oda kell húzni, oszt jónapot.

 

Elküldve: Fri Apr 01, 2016 6:39 pm
Szerző: angel911
mélygarázsban jár valaki rendszeresen nyitott rendszerrel? mennyire szeretik az autórisztók?
szerintem szeretik....

 

Elküldve: Fri Apr 01, 2016 5:24 pm
Szerző: ForumRider
mélygarázsban jár valaki rendszeresen nyitott rendszerrel? mennyire szeretik az autórisztók?

 

Elküldve: Wed Mar 30, 2016 6:16 pm
Szerző: taben
600-620-as Monsterre, ha valakit érdekel.
http://auto-motor.vatera.hu/motor_robog ... 54479.html

 

Elküldve: Fri Feb 12, 2016 12:14 am
Szerző: dino74
Ha esetleg valaki egy komoly upgrade-et keres
http://www.kepesmotor.hu/kipufogo_dob/p ... &st=Ducati

 

Elküldve: Wed Feb 03, 2016 5:01 pm
Szerző: kopi
Mai teszt eredménye: Az Alpine Worksafe füldugó is bőven elég motorozáshoz, a Motosafe szerintem tényleg csak árában különbözik az előbbitől. Nyitott és lezárt plexivel is háttér zajnak tűnik a menetszél, a brutál nyitott Mivv pufóm hangja egyáltalán nem fájóan hangos mint eddig kb 2 óra motorozás után, inkább élvezhető lett! Megérte minden forintja a füldugónak! :)
Én párszáz forintért vettem szerszámboltban és hibátlanul teszi a dolgát , megjegyzem nem a habszivacsos verzióra gondolok .

 

Elküldve: Tue Feb 02, 2016 9:28 pm
Szerző: EchoPeti1
Mai teszt eredménye: Az Alpine Worksafe füldugó is bőven elég motorozáshoz, a Motosafe szerintem tényleg csak árában különbözik az előbbitől. Nyitott és lezárt plexivel is háttér zajnak tűnik a menetszél, a brutál nyitott Mivv pufóm hangja egyáltalán nem fájóan hangos mint eddig kb 2 óra motorozás után, inkább élvezhető lett! Megérte minden forintja a füldugónak! :)

 

Elküldve: Mon Feb 01, 2016 4:48 pm
Szerző: kopi
Kipufogó hangot is jól halkít a szélzaj mellett?
Csak egy egyszerű kérdés.... Mi a francnak raktál rá sport dobot ha nem bírod a hangját?
Imádom a hangját, elhallgatnám évekig, csak sajnos hallás károsodást nem szeretnék, és 2 nap motorozás után fáj tőle a fejem is. Gyárilag alig van hangja, plusz jó, hogy hangos, észrevesznek jobban az autósok, így marad a füldugó, szélzaj sem hiányzik.....
Ha elég gyorsan mész akkor lehagyod a hangot és kész .

 

Elküldve: Mon Feb 01, 2016 11:39 am
Szerző: ricsi
Üdv!

A héten kerültek fel az új dobok a motoromra, viszont elég durva hangjuk van és egy idő után már zavaró a fülemnek olyan hangos, db killert viszont nem akarok betenni :D Alpine motosafe vásárlásán gondolkozok, eddig csak a szélzaj miatt de most már a kipuff miatt is. Valakinek van itt tapasztalata a termékkel kapcsolatban?
használom és nagyon jó a cucc. tipp: ne motosafe-t hanem worksafe-t vegyél, fele annyira és ugyanazt tudja (csak a motorosoknak el lehet adni drágábban, a légkalapácsolóknak meg nem)

 

Elküldve: Mon Feb 01, 2016 10:59 am
Szerző: Jipii
nekem van . már a 2. szett. hasznos és j,. csak aránytalanul drága sztem...
Kipufogó hangot is jól halkít a szélzaj mellett?
igen, hallani, de elviselhetően. annyira jó, hogy ha messzire mész, nem zsibong bele a fejed .

 

Elküldve: Mon Feb 01, 2016 9:50 am
Szerző: EchoPeti1
Ha a hétvégén tényleg olyan idő lesz mint amit ígérnek akkor csinálok 1-2 videót! Köszönöm a válaszokat, szerintem a héten be is szerzek egy ilyen füldugót, anno gyárban dolgoztam 2 évig, ott is füldugóztam, nélküle is ki lehetett bírni de utána halkabban hallottam mindent, nem játék ez az biztos!

 

Elküldve: Mon Feb 01, 2016 9:29 am
Szerző: Bali Beta
Imádom a hangját, elhallgatnám évekig, csak sajnos hallás károsodást nem szeretnék, és 2 nap motorozás után fáj tőle a fejem is. Gyárilag alig van hangja, plusz jó, hogy hangos, észrevesznek jobban az autósok, így marad a füldugó, szélzaj sem hiányzik.....
Én így voltam régen a kawával, egy herélt dob volt rajta, alapból kurva jó hangja volt, de ugyanúgy bántotta a fülem hosszú úton, mint neked. Arról nem is beszélve, h annyira nyitott volt, ami ezresnek is elég lett volna. Egy helyi szakival gyártattam le utána ráméretezett dobokat, és mindjárt lett egy mély, de mégis kultúrált hangja, + megfelelő folytás miatt még nyomatékosabb is lett alul, ami egy 50Le-s gépnél sokkal fontosabb volt, mint ha egy 150Le-snél erősebb alul. Itt inkább arról szólt, hogy vissza kellett-e váltanom Almádiból Veszprémbe a dombon :)

Az S4R-en egy hozzá fejlesztett rendszer volt, utazótempónál stabil gázon szélzaj hangosabb volt, tehát nem volt túl hangos, gyorsításkor, motorféknél viszont megadta azt, amit hiányolunk sokan a gyári rendszertől.

Amiért mindezt leírtam, hogy nekem ezekből az lett a tanulság, hogy ha rendszert rakatsz a motorra, csakis olyat tegyél, ami arra lett kitalálva, és ne csak találomra egy "nagy nyitott dobot", annak nagy eséllyel buta hangja lesz, és pont ez lesz, amiről Te is beszélsz, h füldugó nélkül képtelen vagy vele menni... A menő márkás rendszerek (termi, akra, stb) drágák, ha szakival gyártatsz rá, simán van olyan, ami gázgyorsítós, saválló, és a megfelelő folytást adja, és nem lesz buta hangja. Ha jól emlékszem a klubnak van is valakinél kedvezménye 10-15%.

Javítsatok ki, ha rosszul látom, de az a szett Mivv dob amit fölraktál, bőven elég átmérőjű lenne egy multira is, nem csodálkozom, hogy túl hangos :)
Köszönöm a válaszodat, igen a dob belső átmérője elég nagy, de úgy rendeltem le, hogy 600-as monsterhez legyen jó, a kártyáján is ez van, tehát elvileg ehhez gyártották, tisztában voltam vele, hogy hangos lesz, de így legalább a szélzaj mellett van még egy nyomós okom az alpine moto safe beszerzése mellet ;)
Én ilyen füldugót használok. Persze sok a 7-8 eFt érte, de e között és egy sima szivacs dugó között kevés altrenatívát láttam, úgyhogy megvettem és nem bántam meg.
Igazából szélzaj miatt vettem, mert bár kedvelem az LS2 386-omat, 90-100 felett számomra bántóan zajos (valszeg kicsit lejjebb van az ingerküszöböm zaj terén).
Előtte próbáltam különböző egyszerű szivacs-szerű dugókat, de nekem nem volt praktikus. A Motosafe-et jól be lehet a fülbe helyezni, és ott is marad.
Szélzajt tényleg kiszedi, de mást is, így a kipuffogó hangját is. Legalábbis a 620-as gyári dobjának a frekvenciáit kiszűri eléggé, épp emiatt néha dugó nélkül megyek, hogy halljam a hangját :-)

 

Elküldve: Mon Feb 01, 2016 9:11 am
Szerző: Kajakman
Imádom a hangját, elhallgatnám évekig, csak sajnos hallás károsodást nem szeretnék, és 2 nap motorozás után fáj tőle a fejem is. Gyárilag alig van hangja, plusz jó, hogy hangos, észrevesznek jobban az autósok, így marad a füldugó, szélzaj sem hiányzik.....
Én így voltam régen a kawával, egy herélt dob volt rajta, alapból kurva jó hangja volt, de ugyanúgy bántotta a fülem hosszú úton, mint neked. Arról nem is beszélve, h annyira nyitott volt, ami ezresnek is elég lett volna. Egy helyi szakival gyártattam le utána ráméretezett dobokat, és mindjárt lett egy mély, de mégis kultúrált hangja, + megfelelő folytás miatt még nyomatékosabb is lett alul, ami egy 50Le-s gépnél sokkal fontosabb volt, mint ha egy 150Le-snél erősebb alul. Itt inkább arról szólt, hogy vissza kellett-e váltanom Almádiból Veszprémbe a dombon :)

Az S4R-en egy hozzá fejlesztett rendszer volt, utazótempónál stabil gázon szélzaj hangosabb volt, tehát nem volt túl hangos, gyorsításkor, motorféknél viszont megadta azt, amit hiányolunk sokan a gyári rendszertől.

Amiért mindezt leírtam, hogy nekem ezekből az lett a tanulság, hogy ha rendszert rakatsz a motorra, csakis olyat tegyél, ami arra lett kitalálva, és ne csak találomra egy "nagy nyitott dobot", annak nagy eséllyel buta hangja lesz, és pont ez lesz, amiről Te is beszélsz, h füldugó nélkül képtelen vagy vele menni... A menő márkás rendszerek (termi, akra, stb) drágák, ha szakival gyártatsz rá, simán van olyan, ami gázgyorsítós, saválló, és a megfelelő folytást adja, és nem lesz buta hangja. Ha jól emlékszem a klubnak van is valakinél kedvezménye 10-15%.

Javítsatok ki, ha rosszul látom, de az a szett Mivv dob amit fölraktál, bőven elég átmérőjű lenne egy multira is, nem csodálkozom, hogy túl hangos :)
Köszönöm a válaszodat, igen a dob belső átmérője elég nagy, de úgy rendeltem le, hogy 600-as monsterhez legyen jó, a kártyáján is ez van, tehát elvileg ehhez gyártották, tisztában voltam vele, hogy hangos lesz, de így legalább a szélzaj mellett van még egy nyomós okom az alpine moto safe beszerzése mellet ;)
Akkor ezzel meg is dőlt az elméletem :) Ha lesz időd dobj fel egy HD videót youtube-ra róla, kíváncsi vagyok milyen a hangja.

 

Elküldve: Mon Feb 01, 2016 8:56 am
Szerző: EchoPeti1
Csak egy egyszerű kérdés.... Mi a francnak raktál rá sport dobot ha nem bírod a hangját?
Imádom a hangját, elhallgatnám évekig, csak sajnos hallás károsodást nem szeretnék, és 2 nap motorozás után fáj tőle a fejem is. Gyárilag alig van hangja, plusz jó, hogy hangos, észrevesznek jobban az autósok, így marad a füldugó, szélzaj sem hiányzik.....
Én így voltam régen a kawával, egy herélt dob volt rajta, alapból kurva jó hangja volt, de ugyanúgy bántotta a fülem hosszú úton, mint neked. Arról nem is beszélve, h annyira nyitott volt, ami ezresnek is elég lett volna. Egy helyi szakival gyártattam le utána ráméretezett dobokat, és mindjárt lett egy mély, de mégis kultúrált hangja, + megfelelő folytás miatt még nyomatékosabb is lett alul, ami egy 50Le-s gépnél sokkal fontosabb volt, mint ha egy 150Le-snél erősebb alul. Itt inkább arról szólt, hogy vissza kellett-e váltanom Almádiból Veszprémbe a dombon :)

Az S4R-en egy hozzá fejlesztett rendszer volt, utazótempónál stabil gázon szélzaj hangosabb volt, tehát nem volt túl hangos, gyorsításkor, motorféknél viszont megadta azt, amit hiányolunk sokan a gyári rendszertől.

Amiért mindezt leírtam, hogy nekem ezekből az lett a tanulság, hogy ha rendszert rakatsz a motorra, csakis olyat tegyél, ami arra lett kitalálva, és ne csak találomra egy "nagy nyitott dobot", annak nagy eséllyel buta hangja lesz, és pont ez lesz, amiről Te is beszélsz, h füldugó nélkül képtelen vagy vele menni... A menő márkás rendszerek (termi, akra, stb) drágák, ha szakival gyártatsz rá, simán van olyan, ami gázgyorsítós, saválló, és a megfelelő folytást adja, és nem lesz buta hangja. Ha jól emlékszem a klubnak van is valakinél kedvezménye 10-15%.

Javítsatok ki, ha rosszul látom, de az a szett Mivv dob amit fölraktál, bőven elég átmérőjű lenne egy multira is, nem csodálkozom, hogy túl hangos :)
Köszönöm a válaszodat, igen a dob belső átmérője elég nagy, de úgy rendeltem le, hogy 600-as monsterhez legyen jó, a kártyáján is ez van, tehát elvileg ehhez gyártották, tisztában voltam vele, hogy hangos lesz, de így legalább a szélzaj mellett van még egy nyomós okom az alpine moto safe beszerzése mellet ;)

 

Elküldve: Mon Feb 01, 2016 8:08 am
Szerző: Kajakman
Kipufogó hangot is jól halkít a szélzaj mellett?
Csak egy egyszerű kérdés.... Mi a francnak raktál rá sport dobot ha nem bírod a hangját?
Imádom a hangját, elhallgatnám évekig, csak sajnos hallás károsodást nem szeretnék, és 2 nap motorozás után fáj tőle a fejem is. Gyárilag alig van hangja, plusz jó, hogy hangos, észrevesznek jobban az autósok, így marad a füldugó, szélzaj sem hiányzik.....
Én így voltam régen a kawával, egy herélt dob volt rajta, alapból kurva jó hangja volt, de ugyanúgy bántotta a fülem hosszú úton, mint neked. Arról nem is beszélve, h annyira nyitott volt, ami ezresnek is elég lett volna. Egy helyi szakival gyártattam le utána ráméretezett dobokat, és mindjárt lett egy mély, de mégis kultúrált hangja, + megfelelő folytás miatt még nyomatékosabb is lett alul, ami egy 50Le-s gépnél sokkal fontosabb volt, mint ha egy 150Le-snél erősebb alul. Itt inkább arról szólt, hogy vissza kellett-e váltanom Almádiból Veszprémbe a dombon :)

Az S4R-en egy hozzá fejlesztett rendszer volt, utazótempónál stabil gázon szélzaj hangosabb volt, tehát nem volt túl hangos, gyorsításkor, motorféknél viszont megadta azt, amit hiányolunk sokan a gyári rendszertől.

Amiért mindezt leírtam, hogy nekem ezekből az lett a tanulság, hogy ha rendszert rakatsz a motorra, csakis olyat tegyél, ami arra lett kitalálva, és ne csak találomra egy "nagy nyitott dobot", annak nagy eséllyel buta hangja lesz, és pont ez lesz, amiről Te is beszélsz, h füldugó nélkül képtelen vagy vele menni... A menő márkás rendszerek (termi, akra, stb) drágák, ha szakival gyártatsz rá, simán van olyan, ami gázgyorsítós, saválló, és a megfelelő folytást adja, és nem lesz buta hangja. Ha jól emlékszem a klubnak van is valakinél kedvezménye 10-15%.

Javítsatok ki, ha rosszul látom, de az a szett Mivv dob amit fölraktál, bőven elég átmérőjű lenne egy multira is, nem csodálkozom, hogy túl hangos :)

 

Elküldve: Sun Jan 31, 2016 9:30 pm
Szerző: EchoPeti1
nekem van . már a 2. szett. hasznos és j,. csak aránytalanul drága sztem...
Kipufogó hangot is jól halkít a szélzaj mellett?
Csak egy egyszerű kérdés.... Mi a francnak raktál rá sport dobot ha nem bírod a hangját?
Imádom a hangját, elhallgatnám évekig, csak sajnos hallás károsodást nem szeretnék, és 2 nap motorozás után fáj tőle a fejem is. Gyárilag alig van hangja, plusz jó, hogy hangos, észrevesznek jobban az autósok, így marad a füldugó, szélzaj sem hiányzik.....

 

Elküldve: Sun Jan 31, 2016 9:08 pm
Szerző: NagyGábor
nekem van . már a 2. szett. hasznos és j,. csak aránytalanul drága sztem...
Kipufogó hangot is jól halkít a szélzaj mellett?
Csak egy egyszerű kérdés.... Mi a francnak raktál rá sport dobot ha nem bírod a hangját?
jogos a kérdés! :) de továbbmennék.. Peti, ha már túl hangos akkor miért nem szeretnéd a DB killért?

 

Elküldve: Sun Jan 31, 2016 8:54 pm
Szerző: Steev.
nekem van . már a 2. szett. hasznos és j,. csak aránytalanul drága sztem...
Kipufogó hangot is jól halkít a szélzaj mellett?
Csak egy egyszerű kérdés.... Mi a francnak raktál rá sport dobot ha nem bírod a hangját?

 

Elküldve: Sun Jan 31, 2016 7:08 pm
Szerző: EchoPeti1
nekem van . már a 2. szett. hasznos és j,. csak aránytalanul drága sztem...
Kipufogó hangot is jól halkít a szélzaj mellett?

 

Elküldve: Sun Jan 31, 2016 7:03 pm
Szerző: Jipii
nekem van . már a 2. szett. hasznos és j,. csak aránytalanul drága sztem...

 

Elküldve: Sun Jan 31, 2016 6:37 pm
Szerző: EchoPeti1
Üdv!

A héten kerültek fel az új dobok a motoromra, viszont elég durva hangjuk van és egy idő után már zavaró a fülemnek olyan hangos, db killert viszont nem akarok betenni :D Alpine motosafe vásárlásán gondolkozok, eddig csak a szélzaj miatt de most már a kipuff miatt is. Valakinek van itt tapasztalata a termékkel kapcsolatban?

 

Elküldve: Thu Dec 17, 2015 3:37 pm
Szerző: dino74
Üdv!

Tavasszal kipufogó vásárlást tervezek, Monster 600-amra MIVV pufókat szemeltem ki. Kérdésem az lenne mivel kell még számolnom? Karburátoron gondolom állítani kell. Légszűrőből kell bele sport légszűrő? Vagy olvastam 1-2 helyen a légszűrőház megnyitását, esetleg az egész box kiszedését és két henger alakú sport légszűrő beszerelését ahogy az alábbi képen is megvan oldva. (bár a legutolsó megoldás nagyon tetszik :D )

Nekem is MIVV van a monsteren.
-Készülj a füldugóra... !!! :-))
az nem a gyújtáskapcsoló

 

Elküldve: Thu Dec 17, 2015 2:31 pm
Szerző: kecsó
Üdv!

Tavasszal kipufogó vásárlást tervezek, Monster 600-amra MIVV pufókat szemeltem ki. Kérdésem az lenne mivel kell még számolnom? Karburátoron gondolom állítani kell. Légszűrőből kell bele sport légszűrő? Vagy olvastam 1-2 helyen a légszűrőház megnyitását, esetleg az egész box kiszedését és két henger alakú sport légszűrő beszerelését ahogy az alábbi képen is megvan oldva. (bár a legutolsó megoldás nagyon tetszik :D )

Nekem is MIVV van a monsteren.
-Készülj a füldugóra... !!! :-))

 

Elküldve: Thu Dec 17, 2015 10:48 am
Szerző: EchoPeti1
Üdv!

Tavasszal kipufogó vásárlást tervezek, Monster 600-amra MIVV pufókat szemeltem ki. Kérdésem az lenne mivel kell még számolnom? Karburátoron gondolom állítani kell. Légszűrőből kell bele sport légszűrő? Vagy olvastam 1-2 helyen a légszűrőház megnyitását, esetleg az egész box kiszedését és két henger alakú sport légszűrő beszerelését ahogy az alábbi képen is megvan oldva. (bár a legutolsó megoldás nagyon tetszik :D )

 

Elküldve: Wed Aug 12, 2015 4:25 pm
Szerző: cptwizard@gmail.com
igazából "bármelyik" kipufogós meg tudja csinálni, a lényeg hogy jó minőségű tömőanyagot használjon.
hogy hova menj, arra nincs tippem, hogy hova ne arra van: mastek.hu
köszönöm a tanácsot akkor nézelődöm hátha találok valami jót :)
Az én Termignoni-mat Töki és Matrix rakta rendbe a Moto Rosso-ban. Szintén sérült volt a bilics, illetve el volt égve az anyag benne.
Ha szeretnéd, tudok képet küldeni, hogy milyen lett.
az jó lenne köszi, de főleg még az ára érdekel :P

 

Elküldve: Wed Aug 12, 2015 3:58 pm
Szerző: Andrasb
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, Monster 620-asomon Termingnoni karbon dobot hol tudok szerintetek gyorsan és szakszerűen javíttatni?
Újratömetés kéne meg egy kis javítás, mert a dob hátsó részén a bilincsnél csúsztak rajta és nem néz ki túl jól :)

Valamint olyan mintha meg lenne repedve a karbonpalást, erre van gyógyír?

Köszi
igazából "bármelyik" kipufogós meg tudja csinálni, a lényeg hogy jó minőségű tömőanyagot használjon.
hogy hova menj, arra nincs tippem, hogy hova ne arra van: mastek.hu
köszönöm a tanácsot akkor nézelődöm hátha találok valami jót :)
Az én Termignoni-mat Töki és Matrix rakta rendbe a Moto Rosso-ban. Szintén sérült volt a bilics, illetve el volt égve az anyag benne.
Ha szeretnéd, tudok képet küldeni, hogy milyen lett.

 

Elküldve: Wed Aug 12, 2015 3:47 pm
Szerző: cptwizard@gmail.com
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, Monster 620-asomon Termingnoni karbon dobot hol tudok szerintetek gyorsan és szakszerűen javíttatni?
Újratömetés kéne meg egy kis javítás, mert a dob hátsó részén a bilincsnél csúsztak rajta és nem néz ki túl jól :)

Valamint olyan mintha meg lenne repedve a karbonpalást, erre van gyógyír?

Köszi
igazából "bármelyik" kipufogós meg tudja csinálni, a lényeg hogy jó minőségű tömőanyagot használjon.
hogy hova menj, arra nincs tippem, hogy hova ne arra van: mastek.hu
köszönöm a tanácsot akkor nézelődöm hátha találok valami jót :)

 

Elküldve: Wed Aug 12, 2015 2:55 pm
Szerző: ricsi
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, Monster 620-asomon Termingnoni karbon dobot hol tudok szerintetek gyorsan és szakszerűen javíttatni?
Újratömetés kéne meg egy kis javítás, mert a dob hátsó részén a bilincsnél csúsztak rajta és nem néz ki túl jól :)

Valamint olyan mintha meg lenne repedve a karbonpalást, erre van gyógyír?

Köszi
igazából "bármelyik" kipufogós meg tudja csinálni, a lényeg hogy jó minőségű tömőanyagot használjon.
hogy hova menj, arra nincs tippem, hogy hova ne arra van: mastek.hu

 

Elküldve: Wed Aug 12, 2015 11:02 am
Szerző: cptwizard@gmail.com
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, Monster 620-asomon Termingnoni karbon dobot hol tudok szerintetek gyorsan és szakszerűen javíttatni?
Újratömetés kéne meg egy kis javítás, mert a dob hátsó részén a bilincsnél csúsztak rajta és nem néz ki túl jól :)

Valamint olyan mintha meg lenne repedve a karbonpalást, erre van gyógyír?

Köszi

 

Elküldve: Wed Jun 24, 2015 7:38 am
Szerző: qweras
sport dob ez csak régi, mi a cél különben?
szeretnék kiszedni belőle a dB killert, csak ott akadtak el, hogy hogyan is kell?
én ezt a típust nem ismerem, az enyém nem ilyen..
le kell húzni a palástot és meg kell tekinteni, hogy ki lehet e vágni
Akkor ezt is úgy kell "kiherélni" mint egy gyári dobot. Csak ez kulturáltan bontható...

 

Elküldve: Tue Jun 23, 2015 9:01 pm
Szerző: dino74
Csinálok ma fotót az enyémről...
De ez nekem nem tűnik sportdobnak, csak egy palástcserélt vagy javított dobnak. :-(
Olyan ez így első ránézésre, mintha ráhúztak volna egy karbon palástot, és egy élszegővel le lenne zárva.
Látni kellene élőben, hogy mi is ez.
Többiek?
sport dob ez csak régi, mi a cél különben?
szeretnék kiszedni belőle a dB killert, csak ott akadtak el, hogy hogyan is kell?
én ezt a típust nem ismerem, az enyém nem ilyen..
le kell húzni a palástot és meg kell tekinteni, hogy ki lehet e vágni

 

Elküldve: Tue Jun 23, 2015 6:25 pm
Szerző: qweras
Végre eljutottam oda, hogy az információk alapján nekileselkedjek megint. :)
Lekaptam a dobot, hátulról sincs benne semmilyen kiszerelhető szűkítés stb. A képen látható módon a pálcával kinyomoztam, hogy egész hosszan lenyúlik az a betét ami a fojtást biztosítja szóval feltételezem ez a dob még nem rendelkezik ezzel az insert-es funkcióval... :(
Csinálok ma fotót az enyémről...
De ez nekem nem tűnik sportdobnak, csak egy palástcserélt vagy javított dobnak. :-(
Olyan ez így első ránézésre, mintha ráhúztak volna egy karbon palástot, és egy élszegővel le lenne zárva.
Látni kellene élőben, hogy mi is ez.
Többiek?
sport dob ez csak régi, mi a cél különben?
szeretnék kiszedni belőle a dB killert, csak ott akadtak el, hogy hogyan is kell?
én ezt a típust nem ismerem, az enyém nem ilyen..

 

Elküldve: Tue Jun 23, 2015 2:28 pm
Szerző: dino74
A képen lévő szép darab! Ilyen van nekem is. Ha a szegecseknél bontod, csak a végét szeded le a palástról, magyarul szétszeded :-)
A dB killer a hátsó pipába van beletolva, egy csavarral+anyával befogatva alulról a pipához! Már ha street legal egyáltalán a dob :-)
Végre eljutottam oda, hogy az információk alapján nekileselkedjek megint. :)
Lekaptam a dobot, hátulról sincs benne semmilyen kiszerelhető szűkítés stb. A képen látható módon a pálcával kinyomoztam, hogy egész hosszan lenyúlik az a betét ami a fojtást biztosítja szóval feltételezem ez a dob még nem rendelkezik ezzel az insert-es funkcióval... :(
Csinálok ma fotót az enyémről...
De ez nekem nem tűnik sportdobnak, csak egy palástcserélt vagy javított dobnak. :-(
Olyan ez így első ránézésre, mintha ráhúztak volna egy karbon palástot, és egy élszegővel le lenne zárva.
Látni kellene élőben, hogy mi is ez.
Többiek?
sport dob ez csak régi, mi a cél különben?

 

Elküldve: Tue Jun 23, 2015 12:31 pm
Szerző: qweras
Sziasztok,

Adott egy Monster 600 (utolsó karbis évjárat). Az alább linkelt Termignoni karbon dobok vannak rajta.
https://ducatiwestlake.com/wp-content/u ... xhaust.jpg
A szomszédok későn kelő típusok így gondoltam mi lenne ha kiszerelnénk DB killert. A gond az, hogy mint a képen is látható nem az egy csavaros megoldás van a dob végén aminek a kicsavarása után csak kicibálom a csövet hanem körbe van szegecselve.
Valaki már nyúlt hozzá ilyen dobokhoz? Jó lenne egy kis tapasztalati jó tanács mielőtt nekimegyek lefúrni a szegecseket.

Előre is köszönöm Uraim!
A képen lévő szép darab! Ilyen van nekem is. Ha a szegecseknél bontod, csak a végét szeded le a palástról, magyarul szétszeded :-)
A dB killer a hátsó pipába van beletolva, egy csavarral+anyával befogatva alulról a pipához! Már ha street legal egyáltalán a dob :-)
Végre eljutottam oda, hogy az információk alapján nekileselkedjek megint. :)
Lekaptam a dobot, hátulról sincs benne semmilyen kiszerelhető szűkítés stb. A képen látható módon a pálcával kinyomoztam, hogy egész hosszan lenyúlik az a betét ami a fojtást biztosítja szóval feltételezem ez a dob még nem rendelkezik ezzel az insert-es funkcióval... :(
Csinálok ma fotót az enyémről...
De ez nekem nem tűnik sportdobnak, csak egy palástcserélt vagy javított dobnak. :-(
Olyan ez így első ránézésre, mintha ráhúztak volna egy karbon palástot, és egy élszegővel le lenne zárva.
Látni kellene élőben, hogy mi is ez.
Többiek?

 

Elküldve: Sat Jun 20, 2015 9:14 am
Szerző: Balu
Sziasztok,

Adott egy Monster 600 (utolsó karbis évjárat). Az alább linkelt Termignoni karbon dobok vannak rajta.
https://ducatiwestlake.com/wp-content/u ... xhaust.jpg
A szomszédok későn kelő típusok így gondoltam mi lenne ha kiszerelnénk DB killert. A gond az, hogy mint a képen is látható nem az egy csavaros megoldás van a dob végén aminek a kicsavarása után csak kicibálom a csövet hanem körbe van szegecselve.
Valaki már nyúlt hozzá ilyen dobokhoz? Jó lenne egy kis tapasztalati jó tanács mielőtt nekimegyek lefúrni a szegecseket.

Előre is köszönöm Uraim!
A képen lévő szép darab! Ilyen van nekem is. Ha a szegecseknél bontod, csak a végét szeded le a palástról, magyarul szétszeded :-)
A dB killer a hátsó pipába van beletolva, egy csavarral+anyával befogatva alulról a pipához! Már ha street legal egyáltalán a dob :-)
Végre eljutottam oda, hogy az információk alapján nekileselkedjek megint. :)
Lekaptam a dobot, hátulról sincs benne semmilyen kiszerelhető szűkítés stb. A képen látható módon a pálcával kinyomoztam, hogy egész hosszan lenyúlik az a betét ami a fojtást biztosítja szóval feltételezem ez a dob még nem rendelkezik ezzel az insert-es funkcióval... :(

 

Elküldve: Sat Jun 13, 2015 7:51 pm
Szerző: angel911

 

Elküldve: Sat Jun 13, 2015 7:36 pm
Szerző: qweras
Sziasztok,

Adott egy Monster 600 (utolsó karbis évjárat). Az alább linkelt Termignoni karbon dobok vannak rajta.
https://ducatiwestlake.com/wp-content/u ... xhaust.jpg
A szomszédok későn kelő típusok így gondoltam mi lenne ha kiszerelnénk DB killert. A gond az, hogy mint a képen is látható nem az egy csavaros megoldás van a dob végén aminek a kicsavarása után csak kicibálom a csövet hanem körbe van szegecselve.
Valaki már nyúlt hozzá ilyen dobokhoz? Jó lenne egy kis tapasztalati jó tanács mielőtt nekimegyek lefúrni a szegecseket.

Előre is köszönöm Uraim!
A képen lévő szép darab! Ilyen van nekem is. Ha a szegecseknél bontod, csak a végét szeded le a palástról, magyarul szétszeded :-)
A dB killer a hátsó pipába van beletolva, egy csavarral+anyával befogatva alulról a pipához! Már ha street legal egyáltalán a dob :-)

 

Elküldve: Fri Jun 12, 2015 9:34 pm
Szerző: Laky 749
Ilyenre gondoltal?

 

Elküldve: Fri Jun 12, 2015 3:15 pm
Szerző: stafford
Sziasztok,

Adott egy Monster 600 (utolsó karbis évjárat). Az alább linkelt Termignoni karbon dobok vannak rajta.
https://ducatiwestlake.com/wp-content/u ... xhaust.jpg
A szomszédok későn kelő típusok így gondoltam mi lenne ha kiszerelnénk DB killert. A gond az, hogy mint a képen is látható nem az egy csavaros megoldás van a dob végén aminek a kicsavarása után csak kicibálom a csövet hanem körbe van szegecselve.
Valaki már nyúlt hozzá ilyen dobokhoz? Jó lenne egy kis tapasztalati jó tanács mielőtt nekimegyek lefúrni a szegecseket.

Előre is köszönöm Uraim!
A kepen lathato szegecek nem a db killert rogzitik hanem a palastot a kipu vegevel. db killert Termi nem szokta szegecselni, csavaros megtoldassal szoktak rogziteni. Van keped a sajat kipudrol?

 

Elküldve: Fri Jun 12, 2015 3:04 pm
Szerző: ricsi
Sziasztok,

Adott egy Monster 600 (utolsó karbis évjárat). Az alább linkelt Termignoni karbon dobok vannak rajta.
https://ducatiwestlake.com/wp-content/u ... xhaust.jpg
A szomszédok későn kelő típusok így gondoltam mi lenne ha kiszerelnénk DB killert. A gond az, hogy mint a képen is látható nem az egy csavaros megoldás van a dob végén aminek a kicsavarása után csak kicibálom a csövet hanem körbe van szegecselve.
Valaki már nyúlt hozzá ilyen dobokhoz? Jó lenne egy kis tapasztalati jó tanács mielőtt nekimegyek lefúrni a szegecseket.

Előre is köszönöm Uraim!
sztem db killer nem lehet szegecselve, ha szegecselt akkor nem kiszerelhető vagy nem db killer? :)

 

Elküldve: Fri Jun 12, 2015 10:44 am
Szerző: Balu
Sziasztok,

Adott egy Monster 600 (utolsó karbis évjárat). Az alább linkelt Termignoni karbon dobok vannak rajta.
https://ducatiwestlake.com/wp-content/u ... xhaust.jpg
A szomszédok későn kelő típusok így gondoltam mi lenne ha kiszerelnénk DB killert. A gond az, hogy mint a képen is látható nem az egy csavaros megoldás van a dob végén aminek a kicsavarása után csak kicibálom a csövet hanem körbe van szegecselve.
Valaki már nyúlt hozzá ilyen dobokhoz? Jó lenne egy kis tapasztalati jó tanács mielőtt nekimegyek lefúrni a szegecseket.

Előre is köszönöm Uraim!

 

Elküldve: Mon Nov 10, 2014 2:09 pm
Szerző: Steev.
Üdv,

Keresek az MS4-emre sport dobokat. Ha esetleg van valakinek eldó, vagy tud valakiről aki el akar adni ehhez a típushoz passzoló kipufogó dobokat, akkor keressen nyugodtan. Az sem baj ha komplett rendszer van eladó, az ülés alá felhúzott verzió kivételével ( nekem az nem jön be, meg utassal szerintem zavaró).

Thx.

 

Elküldve: Sat Nov 08, 2014 3:55 pm
Szerző: SQ
HP Corse kipu!

 

Elküldve: Sun Sep 14, 2014 5:50 pm
Szerző: MihalyZotya
Erről jut eszembe... Tegnap a Tv2 reggeli műsorában már egy ügyvéd arról parádézott, hogy a hangos kipufogókkal kapcsolatban már elindult valami szabályozás kezdemény... Ejejej, zavart érzek az erőben :(
ejej...biztos bringás a lelkem.....:(
ja,vagy meleg(nekem csak buzi) liberális pöcs,akiknek semmi nem tetszik,ha az szerintük nem jó.
Bezzeg vonaglani a kamion tetején az andrássy-n!!

 

Elküldve: Sat Sep 13, 2014 8:43 pm
Szerző: rigo
van isten!
Na, Sancikám Te inkább jobb ha lapítasz, amilyen hírek jönnek a "belváros" felől... :))
ott se voltam!

De ha bevezetik lesz klub helység! :)
Mármint a vesztegetést??? Mert akkor jó nagy klub helyiséget kérnénk szépen ;)

 

Elküldve: Sat Sep 13, 2014 4:26 pm
Szerző: 76
Erről jut eszembe... Tegnap a Tv2 reggeli műsorában már egy ügyvéd arról parádézott, hogy a hangos kipufogókkal kapcsolatban már elindult valami szabályozás kezdemény... Ejejej, zavart érzek az erőben :(
van isten!
Na, Sancikám Te inkább jobb ha lapítasz, amilyen hírek jönnek a "belváros" felől... :))
ott se voltam!

De ha bevezetik lesz klub helység! :)

 

Elküldve: Sat Sep 13, 2014 2:47 pm
Szerző: rigo
Erről jut eszembe... Tegnap a Tv2 reggeli műsorában már egy ügyvéd arról parádézott, hogy a hangos kipufogókkal kapcsolatban már elindult valami szabályozás kezdemény... Ejejej, zavart érzek az erőben :(
van isten!
Na, Sancikám Te inkább jobb ha lapítasz, amilyen hírek jönnek a "belváros" felől... :))

 

Elküldve: Sat Sep 13, 2014 12:34 pm
Szerző: 76
Erről jut eszembe... Tegnap a Tv2 reggeli műsorában már egy ügyvéd arról parádézott, hogy a hangos kipufogókkal kapcsolatban már elindult valami szabályozás kezdemény... Ejejej, zavart érzek az erőben :(
van isten!

 

Elküldve: Sat Sep 13, 2014 9:49 am
Szerző: gonosz
Erről jut eszembe... Tegnap a Tv2 reggeli műsorában már egy ügyvéd arról parádézott, hogy a hangos kipufogókkal kapcsolatban már elindult valami szabályozás kezdemény... Ejejej, zavart érzek az erőben :(
ejej...biztos bringás a lelkem.....:(