Imádom a hangját, elhallgatnám évekig, csak sajnos hallás károsodást nem szeretnék, és 2 nap motorozás után fáj tőle a fejem is. Gyárilag alig van hangja, plusz jó, hogy hangos, észrevesznek jobban az autósok, így marad a füldugó, szélzaj sem hiányzik..... Én így voltam régen a kawával, egy herélt dob volt rajta, alapból kurva jó hangja volt, de ugyanúgy bántotta a fülem hosszú úton, mint neked. Arról nem is beszélve, h annyira nyitott volt, ami ezresnek is elég lett volna. Egy helyi szakival gyártattam le utána ráméretezett dobokat, és mindjárt lett egy mély, de mégis kultúrált hangja, + megfelelő folytás miatt még nyomatékosabb is lett alul, ami egy 50Le-s gépnél sokkal fontosabb volt, mint ha egy 150Le-snél erősebb alul. Itt inkább arról szólt, hogy vissza kellett-e váltanom Almádiból Veszprémbe a dombon
Az S4R-en egy hozzá fejlesztett rendszer volt, utazótempónál stabil gázon szélzaj hangosabb volt, tehát nem volt túl hangos, gyorsításkor, motorféknél viszont megadta azt, amit hiányolunk sokan a gyári rendszertől.
Amiért mindezt leírtam, hogy nekem ezekből az lett a tanulság, hogy ha rendszert rakatsz a motorra, csakis olyat tegyél, ami arra lett kitalálva, és ne csak találomra egy "nagy nyitott dobot", annak nagy eséllyel buta hangja lesz, és pont ez lesz, amiről Te is beszélsz, h füldugó nélkül képtelen vagy vele menni... A menő márkás rendszerek (termi, akra, stb) drágák, ha szakival gyártatsz rá, simán van olyan, ami gázgyorsítós, saválló, és a megfelelő folytást adja, és nem lesz buta hangja. Ha jól emlékszem a klubnak van is valakinél kedvezménye 10-15%.
Javítsatok ki, ha rosszul látom, de az a szett Mivv dob amit fölraktál, bőven elég átmérőjű lenne egy multira is, nem csodálkozom, hogy túl hangos
Köszönöm a válaszodat, igen a dob belső átmérője elég nagy, de úgy rendeltem le, hogy 600-as monsterhez legyen jó, a kártyáján is ez van, tehát elvileg ehhez gyártották, tisztában voltam vele, hogy hangos lesz, de így legalább a szélzaj mellett van még egy nyomós okom az alpine moto safe beszerzése mellet
Én ilyen füldugót használok. Persze sok a 7-8 eFt érte, de e között és egy sima szivacs dugó között kevés altrenatívát láttam, úgyhogy megvettem és nem bántam meg.
Igazából szélzaj miatt vettem, mert bár kedvelem az LS2 386-omat, 90-100 felett számomra bántóan zajos (valszeg kicsit lejjebb van az ingerküszöböm zaj terén).
Előtte próbáltam különböző egyszerű szivacs-szerű dugókat, de nekem nem volt praktikus. A Motosafe-et jól be lehet a fülbe helyezni, és ott is marad.
Szélzajt tényleg kiszedi, de mást is, így a kipuffogó hangját is. Legalábbis a 620-as gyári dobjának a frekvenciáit kiszűri eléggé, épp emiatt néha dugó nélkül megyek, hogy halljam a hangját