#22707
Sziasztok,

ST2-eshez keresek "nyitott" kipufogó rendszert, vagy csak dobokat, DB killerrel. Van esetleg ötlet, hogy merre induljak? Nem szeretnék vagyonokat költeni rá, tekintve a motorom reál értékét.

Előre is köszönöm.

Üdv,

Cusi
#22477
Multi17 írta: 4 years ago Sziasztok!

1000-es Multi Termi dobhoz szeretnék dB Killert venni. Van esetleg valakinek használható beszerzési forrás vagy valakinek eladó, esetleg tapasztalat utángyártott hangtompítóról, amit itthoni kipufogósok készítettek?

Üdv!
Szia!

A Simateam-nél tudtommal készítenek. Én más miatt voltam náluk, profin dolgoznak, csak győzd kivárni.

Zsolti
#22473
Sziasztok!

1000-es Multi Termi dobhoz szeretnék dB Killert venni. Van esetleg valakinek használható beszerzési forrás vagy valakinek eladó, esetleg tapasztalat utángyártott hangtompítóról, amit itthoni kipufogósok készítettek?

Üdv!
#22441
Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata Monsternel (600 - 2000) herélt kipufogóval? Úgy értve: milyen a hangja, jo nem jo, otromba, nem olyan jo de megeri. Stb. ?
Nyilvan izlesek es pofonok de megis egy velemeny volna. Olcso megoldas.

Mas:
Nyitott legszurohaz - felerősödik tőle a visszahörgés gázelvételkor? Gyari szuro meghagyasanal igenyel suberemelest?

Elore is koszi!
M
#22406
EchoPeti1 írta: 5 years ago
Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni.
Van nekem egy 2004es Monster 620asom, és szeretnék rá egy jó kipufogót (dob), már megrendeltem egy MIVV GP karbont, viszont a napokban láttam egy nagyon bitang videót, és benne egy Delkevic kipufogót, bármilyen infótok van erről a dobról, hogy megéri, és tényleg jó? nem teljesítményt szeretnék növelni, hanem a hangzást szeretném szebbé varázsolni, hogy az autósok jobban észre vegyenek.
csatoltam linket a kérdéses kipufogóról:
https://delkevic.co.uk/Ducati/Monster%2 ... ml?search=

Köszi minden segítséget.
Gumi fákat :)
Maradj a Mivv-nél. 600-as Monsteren én 2 évig használtam Mivv GP-t, imádtam a mély, öblös hangját, viszont killer nélkül hosszú távon füldugós! :D
EchoPeti1 ez a kipu zseniális, nagyon durva, a mentő hangját is elnyomta :D
#22155
Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni.
Van nekem egy 2004es Monster 620asom, és szeretnék rá egy jó kipufogót (dob), már megrendeltem egy MIVV GP karbont, viszont a napokban láttam egy nagyon bitang videót, és benne egy Delkevic kipufogót, bármilyen infótok van erről a dobról, hogy megéri, és tényleg jó? nem teljesítményt szeretnék növelni, hanem a hangzást szeretném szebbé varázsolni, hogy az autósok jobban észre vegyenek.
csatoltam linket a kérdéses kipufogóról:
https://delkevic.co.uk/Ducati/Monster%2 ... ml?search=

Köszi minden segítséget.
Gumi fákat :)
Maradj a Mivv-nél. 600-as Monsteren én 2 évig használtam Mivv GP-t, imádtam a mély, öblös hangját, viszont killer nélkül hosszú távon füldugós! :D
 Vendég
#22154
Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni.
Van nekem egy 2004es Monster 620asom, és szeretnék rá egy jó kipufogót (dob), már megrendeltem egy MIVV GP karbont, viszont a napokban láttam egy nagyon bitang videót, és benne egy Delkevic kipufogót, bármilyen infótok van erről a dobról, hogy megéri, és tényleg jó? nem teljesítményt szeretnék növelni, hanem a hangzást szeretném szebbé varázsolni, hogy az autósok jobban észre vegyenek.
csatoltam linket a kérdéses kipufogóról:
https://delkevic.co.uk/Ducati/Monster%2 ... ml?search=

Köszi minden segítséget.
Gumi fákat :)
#22153
Üdv!

2006-as 1100-es multistradára létezik olyan megoldás, hogy a katalizátor megmaradjon? Tehát csak dob csere.
Megéri? Nem vágyok ultra nagy hangra, de azért nem ártana egy picit szebb muzsika.

Köszi :)
Hali! Lehet herélni a végdobot, legolcsóbb megoldás. Le lehet cserélni a végdobot, ízlés dolga kinek mi tetszik. Termi végdob szerintem a nyerő, de gyártották rá több félét. Google segít benne, aztán ebayen vadásznék a kiszemeltre.
Hát kerestem már, de eddig csak a termit találtam, ami önálló dob volt.
Na majd keresgèlek mèg.
https://www.google.com/search?rlz=1C1GG ... I6k#imgrc=_
#22152
Üdv!

2006-as 1100-es multistradára létezik olyan megoldás, hogy a katalizátor megmaradjon? Tehát csak dob csere.
Megéri? Nem vágyok ultra nagy hangra, de azért nem ártana egy picit szebb muzsika.

Köszi :)
Hali! Lehet herélni a végdobot, legolcsóbb megoldás. Le lehet cserélni a végdobot, ízlés dolga kinek mi tetszik. Termi végdob szerintem a nyerő, de gyártották rá több félét. Google segít benne, aztán ebayen vadásznék a kiszemeltre.
Hát kerestem már, de eddig csak a termit találtam, ami önálló dob volt.
Na majd keresgèlek mèg.
#22151
Üdv!

2006-as 1100-es multistradára létezik olyan megoldás, hogy a katalizátor megmaradjon? Tehát csak dob csere.
Megéri? Nem vágyok ultra nagy hangra, de azért nem ártana egy picit szebb muzsika.

Köszi :)
Hali! Lehet herélni a végdobot, legolcsóbb megoldás. Le lehet cserélni a végdobot, ízlés dolga kinek mi tetszik. Termi végdob szerintem a nyerő, de gyártották rá több félét. Google segít benne, aztán ebayen vadásznék a kiszemeltre.
#22150
Üdv!

2006-as 1100-es multistradára létezik olyan megoldás, hogy a katalizátor megmaradjon? Tehát csak dob csere.
Megéri? Nem vágyok ultra nagy hangra, de azért nem ártana egy picit szebb muzsika.

Köszi :)
#22144
Sziasztok! Van egy s4r monsterem. Bevallom nekem nagyon tetszik a gyári kipufogó formája, csak ugye a hangja nem az igazi. Át lehet e egyáltalán alakítani? Belezett már ki valaki gyári dobot vagy tudtok valakit aki megcsinálná? Üdv.
Nekem is nagyon tetszik/tetszett de jobb lesz ha lecseréled egy Arrow titaniumra
#22143
Sziasztok! Van egy s4r monsterem. Bevallom nekem nagyon tetszik a gyári kipufogó formája, csak ugye a hangja nem az igazi. Át lehet e egyáltalán alakítani? Belezett már ki valaki gyári dobot vagy tudtok valakit aki megcsinálná? Üdv.


Csinálták már, szerintem egy jó mester tud vele majd mit kezdeni, ráadásul úgy hogy utána is vállalható kinézete legyen.
#22142
Sziasztok! Van egy s4r monsterem. Bevallom nekem nagyon tetszik a gyári kipufogó formája, csak ugye a hangja nem az igazi. Át lehet e egyáltalán alakítani? Belezett már ki valaki gyári dobot vagy tudtok valakit aki megcsinálná? Üdv.
#22141
Sziasztok!

Van valakinek ötlete, hogy tudom kivenni egy Leo Vince One Evo-ból a killert, mert fogóval megfogva meg se mozdul,,,,,,a csavart kivettem belőle.

Köszönöm!
Melegen se sikerül?
#22138
Sziasztok!
Szeretnék 695ös monsterre magas sportdobot elérhető áron. MIVVet néztem a danger.hu-n illetve az eBay-en. Valakinek valami tapasztalata? Esetleg használt dobja?
hello, ez még eladó, ha ilyesmire gondolsz!
Csatolmányok:
img_1729.resize.jpg
img_1729.resize.jpg (651.37 KiB) Megtekintve 19333 alkalommal
#22137
Sziasztok!
Szeretnék 695ös monsterre magas sportdobot elérhető áron. MIVVet néztem a danger.hu-n illetve az eBay-en. Valakinek valami tapasztalata? Esetleg használt dobja?
#22135
Az új palást nekem is eszembe jutott, csak akkor ugrik az E jelölés. Amilyen a formám, rögtön fennt akadnék műszakin... A fólia viszont az idei nyárra jó lehet. Télen meg csiszolgatok a kandalló mellett :) A munkahelyemen le is tudom porszóratni.

Köszönöm a segítséget mindenkinek!
A palástot le sem lehet venni csak ha szétvágod a hegesztésnél .
az átalakított dobok is valahogy szegecselve vannak utána
#22134
Az új palást nekem is eszembe jutott, csak akkor ugrik az E jelölés. Amilyen a formám, rögtön fennt akadnék műszakin... A fólia viszont az idei nyárra jó lehet. Télen meg csiszolgatok a kandalló mellett :) A munkahelyemen le is tudom porszóratni.

Köszönöm a segítséget mindenkinek!
A palástot le sem lehet venni csak ha szétvágod a hegesztésnél .
#22133
Az új palást nekem is eszembe jutott, csak akkor ugrik az E jelölés. Amilyen a formám, rögtön fennt akadnék műszakin... A fólia viszont az idei nyárra jó lehet. Télen meg csiszolgatok a kandalló mellett :) A munkahelyemen le is tudom porszóratni.

Köszönöm a segítséget mindenkinek!
#22132
Üdv! 98-as 600-as Monsterem kipufogóját szeretném kicsit "rendbe szedni" Nincs bajom a gyári dobbal, egyenlőre nem is tervezem a cseréjét, viszont elég viseltes szegény. Az elmúlt 20 év karcolásait/apró horpadásait/foltjait szeretném eltüntetni. Festésre és/vagy csiszolásra, esetleg valamilyen burkolatra gondolok itt a gyári jelleg megőrzése mellett. Esetleg van-e tapasztalata valakinek ezzel kapcsolatban?
Szerintem sok türelemmel meg lehet csinálni. Ha jól sejtem, alu a gyári palást, azt egyszerűbb egyengetni is, mint az acélt. A jövő telet megvárnám vele, akkor nem kell kapkodni sem. Szétszedném, óvatosan, kis kocogtatásokkal kiegyengetném a horpadásokat (legalább a külső oldalon, majd csiszolópapírral szépen hosszában szálra csiszolnám, míg el nem tűnik az összes karc, végül natúr eloxálást kapna, hogy legközelebb legyen a gyári megjelenéshez (persze lehet fekete vagy egyéb szín is, ami megy a motorhoz), és új töméssel összeraknám.
#22131
Üdv! 98-as 600-as Monsterem kipufogóját szeretném kicsit "rendbe szedni" Nincs bajom a gyári dobbal, egyenlőre nem is tervezem a cseréjét, viszont elég viseltes szegény. Az elmúlt 20 év karcolásait/apró horpadásait/foltjait szeretném eltüntetni. Festésre és/vagy csiszolásra, esetleg valamilyen burkolatra gondolok itt a gyári jelleg megőrzése mellett. Esetleg van-e tapasztalata valakinek ezzel kapcsolatban?
Szia!
Az enyém karbonhatású fóliával volt bevonva, elég jól bírta, plusz jól is nézett ki. Nem több évtizedes megoldás, de olcsó, csak ügyesen kell felrakni és rendesen letisztítani a felületet előtte.
#22128
Üdv! 98-as 600-as Monsterem kipufogóját szeretném kicsit "rendbe szedni" Nincs bajom a gyári dobbal, egyenlőre nem is tervezem a cseréjét, viszont elég viseltes szegény. Az elmúlt 20 év karcolásait/apró horpadásait/foltjait szeretném eltüntetni. Festésre és/vagy csiszolásra, esetleg valamilyen burkolatra gondolok itt a gyári jelleg megőrzése mellett. Esetleg van-e tapasztalata valakinek ezzel kapcsolatban?
a horpadást elég nehéz lesz kijavítani, de ha festeted valami sötét színre akkor azon kevésbé látszik. van még egy vizes szórás is amivel a fémeket elég újjá lehet varázsolni (nedves szemcseszórás, erről vannak fent videók ). ha palástban gondolkodsz akkor azt kipufogósokkal kell szerintem megbeszélni, de biztos nem egyszerű rárakatni úgy hogy az szép is meg gazdaságos is legyen. (gondolom ez is szempont.) lehet egyszerűbb lenne vadászni egy bontott új állapotút, ezekhez nem esélytelen olcsón szerezni
#22127
Üdv! 98-as 600-as Monsterem kipufogóját szeretném kicsit "rendbe szedni" Nincs bajom a gyári dobbal, egyenlőre nem is tervezem a cseréjét, viszont elég viseltes szegény. Az elmúlt 20 év karcolásait/apró horpadásait/foltjait szeretném eltüntetni. Festésre és/vagy csiszolásra, esetleg valamilyen burkolatra gondolok itt a gyári jelleg megőrzése mellett. Esetleg van-e tapasztalata valakinek ezzel kapcsolatban?
Csatolmányok:
img_4524.jpg
img_4524.jpg (1.2 MiB) Megtekintve 19333 alkalommal
#22126
Sziasztok!

Új tag vagyok a fórumon és a nemrég vásárolt monster 900ie-hez szeretnék spordobot venni.
Egy MIVV GP carbont néztem ki, amiről viszonylag jó értékelések vannak a neten és itt is olvastam tagoktól pozitv megerősítést.

Három kérdésem lenne:
- Árban nagyjából hasonlóak a Oval ill. az X-cone modellek; ha az elsődleges szempont a hang, akkor ezek közül valamelyik meggondolandó?
- Van-e esetleg más márkának jobb (vagy jobbnak vélt) sliponja, ebben az ársávban (+-50K)
- Van bármi hátránya a karbon borítású doboknak (elszíneződés, időtállóság)?

Köszi előre is segítséget!
Nekem fekete GP dobok voltak a kis 600-ason, brutál hangja volt, hosszú távon füldugó kellett. A mostanin GPR karbon dobok vannak, persze több mint 10 év alatt a nap kicsit kiszívta őket, de egy csiszolás és lakkozás újra varázsolja, tehát elszíneződés és időtállóság miatt nem paráznék a helyedben. Ha nagy hangot akarsz akkor MIVV GP, és még kinézetben is szerintem az megy a legjobban a tiédhez.


Köszi uram. Megrendeltem a carbon GP-t :)
#22124
Sziasztok. Sport dobot szeretnek tenni egy Hyperstradara 821 -re, a kérdésem az lenne,hogy kell-e valamit állítani az elektronikan ?
jó kérdés, lehet van folytószelep a dobban, és akkor checkengine lesz ha simán csak leveszed és felteszel egy sportdobot. nem vágom pontosan a hyperen hol van, vannak modellek amiknél a dobban, vannak amiknél a katalizátorban/csőben a dob előtt.
ha slipon akkor a szelep után van, de vannak szelepet kiváltó csövek de létezik emulátor hozzá
#22122
Sziasztok. Sport dobot szeretnek tenni egy Hyperstradara 821 -re, a kérdésem az lenne,hogy kell-e valamit állítani az elektronikan ?
jó kérdés, lehet van folytószelep a dobban, és akkor checkengine lesz ha simán csak leveszed és felteszel egy sportdobot. nem vágom pontosan a hyperen hol van, vannak modellek amiknél a dobban, vannak amiknél a katalizátorban/csőben a dob előtt.
#22120
Sziasztok!

Új tag vagyok a fórumon és a nemrég vásárolt monster 900ie-hez szeretnék spordobot venni.
Egy MIVV GP carbont néztem ki, amiről viszonylag jó értékelések vannak a neten és itt is olvastam tagoktól pozitv megerősítést.

Három kérdésem lenne:
- Árban nagyjából hasonlóak a Oval ill. az X-cone modellek; ha az elsődleges szempont a hang, akkor ezek közül valamelyik meggondolandó?
- Van-e esetleg más márkának jobb (vagy jobbnak vélt) sliponja, ebben az ársávban (+-50K)
- Van bármi hátránya a karbon borítású doboknak (elszíneződés, időtállóság)?

Köszi előre is segítséget!
Nekem fekete GP dobok voltak a kis 600-ason, brutál hangja volt, hosszú távon füldugó kellett. A mostanin GPR karbon dobok vannak, persze több mint 10 év alatt a nap kicsit kiszívta őket, de egy csiszolás és lakkozás újra varázsolja, tehát elszíneződés és időtállóság miatt nem paráznék a helyedben. Ha nagy hangot akarsz akkor MIVV GP, és még kinézetben is szerintem az megy a legjobban a tiédhez.
#22119
Sziasztok!

Új tag vagyok a fórumon és a nemrég vásárolt monster 900ie-hez szeretnék spordobot venni.
Egy MIVV GP carbont néztem ki, amiről viszonylag jó értékelések vannak a neten és itt is olvastam tagoktól pozitv megerősítést.

Három kérdésem lenne:
- Árban nagyjából hasonlóak a Oval ill. az X-cone modellek; ha az elsődleges szempont a hang, akkor ezek közül valamelyik meggondolandó?
- Van-e esetleg más márkának jobb (vagy jobbnak vélt) sliponja, ebben az ársávban (+-50K)
- Van bármi hátránya a karbon borítású doboknak (elszíneződés, időtállóság)?

Köszi előre is segítséget!

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]